 |
99.
שרון/אולמרט/לבני והמורדים,יקי
ל"ת
יקימו מפלגה,
12/04/05 10:11
|
|
 |
98.
חבורות הסהרורים מהימין מסוכנות
נעמן,
שפוי,
11/04/05 08:47
|
הן מסוכנות לדמוקרטיה ולשפיות של עם ישראל. הסהרורים מהימין לא ינוחו ולא ישקטו עד אשר יסבכו את כולנו במלחמת גוג ומגוג עם מליארד מוסלמים. חלקם אף משתוקק להיות השהידים הראשונים של מלחמה זו. לפיכך, את כל המנהיגים הסהרוריים של רבבה ושאר התנועות הקיקיוניות יש לשלוח לקלבוש. מעצר מנהלי לכמה שנים. זהו צעד מנע של התגוננות דמוקרטית. פייגלין ושאר הסהרורים טוב יהיו אם את השנים הבאות יבלו מאחורי סורג וס\בריח, ולא יבקשו להרוס את המזרח התיכון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
די לכיבוש הערבי-מוסלמי
ל"ת
א.ב.,
11/04/05 03:47
|
|
 |
96.
יש להבהיר להם שהם ישאו באחריות
אליק,
גוש דן,
11/04/05 01:03
|
הנזק הכספי והתפעולי של משטרת ישראל עצום. גם אם זה ''עכבר ששאג''. יש לחפש את הדרך לנענישם כספית על הנזק שהם גורמים וכל היחוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד'' צדיק''
Avi Ecuador,
11/04/05 03:53
|
למה לא תתחיל בפלסטינים שישלמו 40000 מיליארד דולר כפיצויים ועל שטמבלים כמוך בונים אותם עושים להם מדינה, ממליכים עליהם מלך ועושים ניקוי אתני ליהודים?! מעניין ליהודים אפילו מקלחות אני סומך עליך שתהיה מוכן להכין. זה מה שנקרא קניבליזם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
למה זה מפתיע מישהו?
אסף,
10/04/05 23:42
|
זה היה ניפוח מלאכותי שכולם ניסו לגרוף על חשבונו קופה. צריך שאפרט במה מדובר ואיך בדיוק הם חשבו לגרוף קופה? אני חושב שזה די ברור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
הר ההסתה נגד הימין הוליד עכבר
ל"ת
ימין ושמאל,
תפרוצי,
10/04/05 22:59
|
|
 |
93.
סוףסוף המשטרה עובדת כמו שצריך
רונן,
10/04/05 22:40
|
ואתם בתקשורת משמיצים אותה מדוע לא לכתוב: ''למרות המידע וההתרעות הצליחה המשטרה למנוע מהומות?''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
הצדק של שרון ועזרא
נשר,
10/04/05 22:31
|
|
 |
91.
כל הכבוד למי שהגה את הכותרת
ל"ת
קופירייטר,
10/04/05 22:20
|
|
 |
90.
שטויות במיץ עגבניות
שטויות,
ירושלים,
10/04/05 21:06
|
|
 |
89.
עזרה מפחד להתקרב למרכז הליכוד
שונאים אותו,
10/04/05 20:24
|
|
 |
88.
EZRA PROVOCATOR SHAKRAN
ALON,
10/04/05 20:22
|
EZRA IS A SHAKRAN PROVOCATOR, WORKING AS SHARONS LITTLE KAPO IN ORDER TO DELEGITIMIZE JEWISH RIGHTS OVER THE . TEMPLE MOUNT WHILE ESTABLISHING ISLAMIC RIGHTS AND DOMINANCE OVER IT. THIS IS A FIRST STEP TAKEN IN ORDER TO TURN EAST JERUSALEM AND THE TEMPLE MOUNT OVER TO THE PALESTINIANS IN THE NEAR FUTURE. SHARON AND HIS LITTLE PUPPS ARE GOING AGAINST THE WISHES OF THE MAJORITY USING EVERY TRICK IN THE BOOK. THEY ARE ACTING AS DICTATORS IN A DEMOCRATIC COUNTRY AND MUST BE BROUGHT DOWN BY ALL MEANS NECESSARY. FREEDOM AND DEMOCRACY ARE NOT GIVEN THEY ARE EARNED THROUGH STRUGGLE AND IT SEEMS THAT ISRAELIS MUST TAKE THIS STEP AGAIN AND FIGHT AGAINST A CORRUPT REGIME. ONLY A CITIZENS REVOLT WILL SAVE ISRAEL FROM SHARON.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
דרושה ועדת חקירה למשטרה
מנחם,
נירים,
10/04/05 19:13
|
כל מי שעיניו בראשו ידע שהכל זה מהומה על לא מאומה.
אם המשטרה באמת האמינה לכל השטויות שפלטה ולא אולצה לכך ע''י השר הממונה, חובה על הכנסת להקים ועדת חקירה כדי לבדוק את הכשל המודיעיני ואת בזבוז הכספים הרב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
משטרה וצבא שפועלים לפי הוראות
פוליטיות,
10/04/05 19:07
|
לשרון ולעזרא היה חשוב ליצור רושם של פוטש ימני, עד ששלחו 4000 שוטרים כדי לעצור תנועה של 20 איש.
היה ברור מראש שזה מה שיהיה ואם לא - אז המודיעין המשטרתי על הפנים.
הדרך שלנו למדינת עולם שלישי בראשות הגנרל קסטנייטס אינה רחוקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא דרך, אנו כבר שם.
עזרא, לא סדאם,
10/04/05 22:13
|
רפובליקת בננות בלי רפובליקה ובלי בננות. מאכילים אותנו קש ולוקשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
תקשורת
קיקו,
עפולה הכבושה,
10/04/05 18:12
|
|
 |
84.
להרחיק יהודים לא צודק. אבל,
האמת הטרור יותר,
חזק מהצדק.,
10/04/05 17:30
|
יש מקום אחר בעולם ששולל בכח ובאיומים, כניסה של יהודים?? אין. רק בתוך מדינתינו קיימת אפליה נגד אזרחי המדינה רק משום שהם יהודים. ש''מטמאים'' את הר הבית, לדברי המוסלמים. אם זאת לא גזענות ארסית, אז מה כן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
ארגון רבבה
קומפורטי,
10/04/05 17:26
|
בעקבות הכשלון לגיס אלפי תומכים להפגנה בהר הבית ולאור העובדה שרק מעטים הגיעו להפגנה, האירגון מודיע על שינוי שמו מ''רבבה'' ל''שלושה אבות''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
היה ברור שלא יקרה כלום
פתי,
10/04/05 17:00
|
פשוט צריך להחזיק את האזרחים במתח מתמיד. פעם זה האיום הגרעיני,פעם זה חוסר מים,פעם זה זיהום אוויר....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
זה הכול פרובוקציה של השבכ
ל"ת
חיים,
צפון,
10/04/05 16:33
|
|
 |
80.
הלכה המדינה וזהו!!!
Arie,
10/04/05 16:20
|
רבותי, אני לא רואה איך המדינה תמשיך להתקיים כאשר חצי אוהבים אותה והחצי השני שונא אותה שנאת מוות עד כדי כך שהם מוכנים לוותר עליה.
יא מטומטמים, לאן תלכו כאשר יקחו גם לכם את הבית? אתם באמת מאמינים שארה''ב תמנע את זה? אף אחד חוץ מכם וממני לא ימנע את זה אבל אנחנו לא רק שלא עובדים יחד כדי להגן על ארצינו, אנחנו עובדים אחד נגד השני. אתם באמת מאמינים שככה נוכל לנצח בזמן אמת (שמן הסתם), יבוא גם יבוא ובקרוב???
כמה חבל, אבל שלום לך ארץ נהדרת (לשעבר).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה נכון כי עם השולט על עם אחר
ל"ת
אינו חופשי,
10/04/05 16:52
|
|
 |
נבער וכסיל שכמוך הפלשתינים מזמ
פפר,
10/04/05 17:26
|
ן שולטים על רוב מוחלט של השטח, וביישובים הערבים ברצועת עזה, פשוט דביל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איתך באש ובמים
זיו ריצקין,
10/04/05 16:36
|
אם החצי שלך, שאוהב את המדינה, היה מכריז עכשיו על וויתור על כל השטחים שמעבר לקו הירוק, כולל וויתור על חצי מירושלים, היית רואה איך כל העם מאוחד במלחמה על הבית האמיתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם היית מהגר לעזה, השאר היה...
elimer,
10/04/05 19:15
|
|
 |
79.
הנפצה של התקשורת והמשטרה
ל"ת
לא היה כלום,
10/04/05 16:10
|
|
 |
מי מנפיץ מי?
זיו ריצ קין,
10/04/05 16:46
|
שמעתי כבר את הטיעון האשפתי הזה שהתשקורת ניפחה את הסיפור כדי לתרפד את הימין. שוב הטכניקות השחוקות של מתנגדי ההתנתקות. - יו''ר יבבה הכריז שיגיעו עשרת אלפים איש. וכל העיתונאים אשמים שהתייחסו אליו ברצינות. גם המשטרה גילתה היסטריה בכך שממש בחרה להאמין לאיש. איזה חוסר מקצועיות, להאמין ככה ליהודי ימני, איפה ישמע כדבר הזה? מי שיקרא את עיתוני הבוקר , שהודפסו טרם כישלון אירגון גבבה, יגלה כי גם המשטרה העריכה כי האירגון לא יוכל לגבב 10,000 אנשים, אבל נערכו כאילו כן, ליתר ביטחון. אז על היתר ביטחון השחצני הזה, והאמון החלמאי שהפגינה העיתונות, גיבשתם את טעיון ההר-הוליד-עכבר מהמוצדקים שזכורים לי. סחטיין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
סופסוף השוטרים הלכו, באים להר?
ל"ת
יהודי,
ארץ ישרוּאל,
10/04/05 16:08
|
|
 |
77.
להיות חכמים לא צודקים...
מ.,
10/04/05 15:52
|
|
 |
76.
לטרנספר את הבבונים מהימין
Avi Kakador,
10/04/05 15:49
|
|
 |
You're an idiot, nothing more!
ל"ת
Arie,
10/04/05 16:22
|
|
 |
ואתה נפולת של נמושות!
ל"ת
Avi Kakador,
11/04/05 00:09
|
|
 |
75.
עיתונאים מחורבנים וטיפשים
שי,
10/04/05 15:44
|
העיקר שעשיתם דרמות בכותרות ושוב,כהרגלכם, הכנסתם עם ניסוחיכם הדרמטיים - פופוליסטים שלכם את כל המדינה לפאניקה. מה יהא? לא חבל על המנוי שלי למעריב? בגיל 15 כבר הפסקתי לצחוק מהכותרות והתחלתי לבכות (מכך שאתם מוכרים כותרות זולות ביוקר).די! תהיו קצת יותר שקולים ופחות צהובים! חופש הביטוי? בבקשה תפרסמו,זה לא מה שיהרוס לכם את הרייטינג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
הנה החברים שלנו
חבר מודאג,
10/04/05 15:42
|
בראיון לרדיו שמס אמר יוסוף כי הוא מוכן ליפול חלל למען אל-אקצה, אם הדבר יידרש. יוסוף הוסיף כי אינו חושש להיעצר על ידי כוחות הביטחון, עם צאתו מהמתחם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
אבל למרות הכל
יצחק,
10/04/05 15:38
|
האויב האמיתי הוא הימין הקיצוני. אז מה אם קיימים כמה מוסלמים בסביבה? אז מה אם רבים בחרו ללון בהר הבית, והיהודים בחרו לא לעסוק בפעולות שעלולות להוביל לאלימות? אנא אל תבלבלו את המשטרה עם עובדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
מי רוצה לקרוא את האמת -שיכנס-.
גיא,
10/04/05 15:37
|
''הַדָּבָר אֲשֶׁר חָזָה, יְשַׁעְיָהוּ בֶּן-אָמוֹץ, עַל-יְהוּדָה, וִירוּשָׁלִָם. ב וְהָיָה בְּאַחֲרִית הַיָּמִים, נָכוֹן יִהְיֶה הַר בֵּית-יְהוָה בְּרֹאשׁ הֶהָרִים, וְנִשָּׂא, מִגְּבָעוֹת; וְנָהֲרוּ אֵלָיו, כָּל-הַגּוֹיִם. ג וְהָלְכוּ עַמִּים רַבִּים, וְאָמְרוּ לְכוּ וְנַעֲלֶה אֶל-הַר-יְהוָה אֶל-בֵּית אֱלֹהֵי יַעֲקֹב, וְיֹרֵנוּ מִדְּרָכָיו, וְנֵלְכָה בְּאֹרְחֹתָיו: כִּי מִצִּיּוֹן תֵּצֵא תוֹרָה, וּדְבַר-יְהוָה מִירוּשָׁלִָם. ד וְשָׁפַט בֵּין הַגּוֹיִם, וְהוֹכִיחַ לְעַמִּים רַבִּים; וְכִתְּתוּ חַרְבוֹתָם לְאִתִּים, וַחֲנִיתוֹתֵיהֶם לְמַזְמֵרוֹת--לֹא-יִשָּׂא גוֹי אֶל-גּוֹי חֶרֶב, וְלֹא-יִלְמְדוּ עוֹד מִלְחָמָה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחד לאחד
ל"ת
וואלה,
10/04/05 17:29
|
|
 |
100%-כל הכבוד
ל"ת
יוסף,
10/04/05 17:05
|
|
 |
זאת האמת
ל"ת
אחד,
10/04/05 16:34
|
|
 |
71.
המסגד הזה עוד יעוף מכאן
אור,
10/04/05 15:37
|
|
 |
אני בטוח שקודם כל אתה תעוף
פאדי,
10/04/05 16:13
|
|
 |
המסגד האלו עוברים לעמן
פיז אל נבי,
10/04/05 22:19
|
|
 |
פאדי מה שאתה אומר זה
אברהם,
10/04/05 16:32
|
|
 |
I wish for it to go for years
Arie,
10/04/05 16:05
|
|
 |
70.
כל הכבוד על היערכות המשטרה
Jocker,
10/04/05 15:36
|
לתסריט הגרוע, מוטב להתכונן לתסריט גרוע שלא יתממש מאשר לא להתכונן לתרחיש מסוים שיתרחש בהפתעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
השוטרים ''נפצעו'' ומי פצע אותם?
חוה מגור,
10/04/05 15:23
|
בכותרת מסיתים נגד היהודים, ומזכירים בין השאר שהשוטרים נפצעו. הרושם שנוצר הוא שהיהודים פצעו את השוטרים. זה הרושם שהעורכים היו מעונינים בו. רק למטה מזכירים באותיות הקטנות שהערבים פצעו.
כך עושים שטיפת מוח לציבור כדי להכין התנפלויות אכזריות על היהודים בקטיף ובשומרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
ההר הוליד עכבר אשכנזי,
אפללו השלישי,
10/04/05 15:20
|
למרות שעזרה הוא לא אשכנזי במוצאו, הרי כמות הגעפלטעלך שהנל הלעיט עצמו במשך שנים מספיקה ל פרמת את מוחו למוח אשכנזי פר אקסלנס. אז עזרה, בסה''כ יצא לך עכבר מכוער. להבא איש לא יאמין לך. טמבל !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר לאשכנזי?
ל"ת
שחם,
10/04/05 21:02
|
|
 |
67.
זה לא נכון שביקרתי שם
מוחמד,
השמים,
10/04/05 15:19
|
לא הגעתי לירושלים ולא בטיח. לא עליתי להר הבית והסוס שלי לא היה בכותל. יא אחי המוסלמים, מאיפה הקרצתם את השטויות האלה? זה לא כתוב בקוראן! ירושלים לא קדושה לנו. אנא מכם, אל תגידו שטויות כאלה כי זה מאוד מטריח אותי לענות ואני לא רוצה לעזוב את הסבבה שלי בשמיים (עם 72 הבתולות)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אתה בכלל ????!!!!!
yyyyyy,
dddd,
10/04/05 16:54
|
מי אתה בכלל שתגיד זה קדוש או לו
אני נשבע שאתה יהודי ימיני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
ומי הוליד את ההר?עכבר(עיתונאי)
ל"ת
דן,
10/04/05 15:17
|
|
 |
65.
למי שלא הבין עד עכשיו
אישיהודי,
10/04/05 15:08
|
הרי כל הטררם מאמצע השבוע שעבר, הוא בסה''כ ספין שיצא מצוות החווה, ועושה דברם קראדי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
התקשורת יצרה הר שהוליד עכבר
ירושלמי,
ירושלים,
10/04/05 15:05
|
התקשורת ניסתה לעורר דבר שללוא היתה מתייחסת אליו מעבר לכל פרופורציה הגיונית, אף אחד לא היה שומע עליה ואף אחד לא היה מגיע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
and how much it cost
Mike,
USA,
10/04/05 14:55
|
Can you see it done every week to drain the budget. Ezra is not fit for this job.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
רבבה הצליחו מעל למשוער, הם הית
פפר,
10/04/05 14:53
|
לו במשטרה והצליחו לרתק 3000 שוטרים. זה היה כנראה רק ''מודל'' לקראת ההתנתקות. בתוספת חסימת צירים ראשיים ההתנתקות לא תוכל לצאת לפועל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
אורי אריאל תמשיך עם הפרובוקציו
איציק,
יתיר,
10/04/05 14:46
|
אריאל וכל כנופית האיחוד הלאומי מלבד התלהמות אין ממכם מאומה,יצאתם ידי חובה,היתם במקום הציבור ראה אותכם עכשיו יש לכם 10 מנדטים נוספים?אגב,לא יפה שאתם שולחים את הנוער לנתיבי איילון ואתם לא מצטרפים,בואו,קדימה,יהיה לכם עוד 20 מנדטים,העם רק איתכם,עלאק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
מיכל כותבת מיכל מגיבה!
מתחזה ומגיבה,
10/04/05 14:40
|
. על כנפי הכסף חנה אייזנמן, 10/04/05 10:45
מה קרה, קול העם כבר לא מספיק מיכל, ת''א, 10/04/05 11:09 שאת מקשקשת לנו גם כמגיבה מן המניין? די, נמאס לשמוע ולקרוא את השטויות וציטוטי העורבא פרח שלך. בעברית שלנו אומרים הגיע הזמן לסתום ת'פה. ובאמת יפה שעה קודם.
. קריאות המוות שקוראים הערבים חנה אייזנמן, 10/04/05 10:06
חנה, לא מספיק לך קול העם מיכל, ת''א, 10/04/05 11:46
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
time on my hands
chickie,
10/04/05 14:40
|
I wish I had all the spare time that Itamar Ben Gvir has. I wish I didn't have to worry about earning a living.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
עיסםזחאלקה מואשם ברצח בדם קר ?
יודע לקרוא,
10/04/05 14:39
|
בדם קר וללא התגרות ''הצמיד עיסאם זחאלקה את האקדח לראשו של יאלנסקי הפצוע וירה'' - כך נטען בכתב אישום חמור שהוגש נגד בעליה של חנות תכשיטים בכפר קרע,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
ממפכל המשטרה לא נוושע
פרחיה,
10/04/05 14:20
|
כוחות הבטחון נכשלו בענק היום. 3000 שוטרים נשלחו למנוע עליית אלפי יהודים להר הבית אך בפועל הגיעו שני תריסרים ואולי שלושה, וההתרחשות האמיתית היתה בנתיבי איילון. ידעתי מיד עם מינויו של מפכל המשטרה החדש שטובה לא תצמח לעם ישראל מהמינוי, שנועד רק לעקוף את הקצינים המנוסים הקשוחים והאמינים ולסלקם משורות המשטרה. האם קראדי הוא האיש שיבצע את ההתנתקות, ואולי נועד מינויו רק להכשיל אותה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
ההר של ערוץ 2..הוליד עכבר
ל"ת
ש,
10/04/05 14:19
|
|
 |
55.
רצוי לדייק: במשטרה קיוו! בעיקר
ל"ת
גדעון עזרה השש,
אלי קרב ביהו,
10/04/05 14:16
|
|
 |
54.
אינשאללה יהיה יותר גרוע שתבינו
ל"ת
מי הערבים,
10/04/05 14:02
|
|
 |
53.
עולם הפוך
ברוך,
רעננה,
10/04/05 13:40
|
מתיישבים נקראים מתנחלים ערבים פורעים נקראים צעירים ועמך אובד עצות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה אמרת !!!
ל"ת
שחם,
10/04/05 21:03
|
|
 |
Baroch you are 100% right.
ל"ת
Lilach Malka,
Tampa Florid,
10/04/05 14:51
|
|
 |
לא ''אובד'' ולא ''עצות''
חאלס,
10/04/05 13:54
|
חאלס עם פייגלינים ואיחוד לאומי'ים שינסו הכל כולל הכל לפוצץ ת'שטח!
לא יעזור לטמבלים האלה לעצור את ההתנתקות! (שאגב לוקח הרבה זמן כבר, לא?)
ולא, לא מעניין אותי שערבים כן מתפללים במסגד שלהם שמה!
יאללה ביי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש תיקווא
ככככככ,
כככככ,
10/04/05 16:57
|
|
 |
52.
זה כמו שתדווחו:כבשים אכלו עשב
jak,
10/04/05 13:38
|
''ערבים יידו אבנים ובקבוקי תבערה '' זה מה שהם יודעים הכי טוב וזה בא להם בטבעיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
יהודים, תהיו חזקים!
יצחק,
אריאל,
10/04/05 13:26
|
אם עם ישראל יגיד שהר הבית זה המקדש שלנו אז כל העולם כולו יצטרך להגיד אמן, כולל מוסלמים וערבים, אם עם ישראל יגיד ''לא!!!!'' להתנתקות אז גוש קטיף ישאר לנצח נצחים בידינו, והנשיא בוש יכול להסתובב כמו פרופלור, אבו מאזן יכול להתפוצץ מן הכעס אבל זה לא יעזור להם! אנחנו ננצח!
רק צריכים להתאחד ולהגיד כן לארץ ישראל ולא להשטלטות הזרה של ערבים בארץ הזאת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''אנחנו ננצח!''?? בונה- אתה דפוק
משה,
נתיביי איילו,
10/04/05 14:10
|
אני מדמיין אותך אומר את זה במבטא אמריקאי (מברוקלין), בחולצה משובצת עם רובה עוזי על הצד, כיפה על הראש, מתוך סוברו 89 לבנה עם סטיקרים ''פושעי-אוסלו-לדין'' מאחורה ואישה בהריון בצד ושלושה ילדונים עם פאות מסתלסלות מאחורה שטופי מוח מדקלמים ''ברוך הגבר''...
וואי וואי בנאדם ... מאיפו להתחיל איתך... נראה לי שזה כל כך אבוד עם השטיפת מוח שלך ... רק להשאיר אותך לערבים עם מורג בחזרה...
והיי, אני אפילו לא שמאלני... אבל מצבך ר-ע... ת-ת-ע-ו-ר-ר! חאלס אגו ימני...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאיפה להתחיל?
בלשן,
חדרה,
11/04/05 07:01
|
|
 |
משה, תתחיל לדבר לעניין ...
אלי,
יהוד,
10/04/05 14:28
|
קראת בענין את דבריך, ולא מצאתי בו אפילו שמץ של רעיון. אם אין לך מה לומר, אז למה אתה צועק ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גדול
ל"ת
גדול,
10/04/05 14:19
|
|
 |
חזקים נגד הימין
חוסמי,
איילון,
10/04/05 13:56
|
קדימה להתנתקות! אחריי! (וולה נמאס כבר מההתבחיינות של האיחוד הלאומני...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
למה נותנים למטורפים ...
דני,
תל אביב,
10/04/05 13:21
|
(הכוונה למטורפים שלנו) להשתולל בחוצות ולסבך את כל המדינה בהרפתקאה בינלאומית. צריך להכניס אותם לקלבוש כבר מהבוקר ולחסוך את הכוחות לאתגרים הגדולים באמת כמו מלחמה בפשע ופינוי המתנחבלים.
דני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני שואל את זה...
אמיר,
איילון,
10/04/05 13:59
|
|
 |
49.
אוי ,כמה שכהנא צדק...
ל"ת
תומר,
ת''א,
10/04/05 13:19
|
|
 |
48.
להעיף את הערבים משם מיד
ש,
10/04/05 13:17
|
לא ייתכן שאין דין ואין דיין במדינה. ערבים מנסים לרצוח יהודים, ולא מחסלים אותם. בושה וחרפה, מדינה גזענית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדינה גזענית
פאדי,
10/04/05 16:07
|
|
 |
47.
להשתלט על מידיי האבנים גם אם
אושר,
10/04/05 13:11
|
על משטרת ישראל להשתלט על מיידי האבנים גם אם זה אומר לירות עליהם כדורי גומי על מנת לעצור את הפורעי חוק שמסכנים את חייהם של כוחות הבטחון ששומרים עלינו (גם אם יהודים היו זורקים אבנים ומסכנים את חייהם של המשטרה וכוחות הביטחון הייתי רוצה שירו עליהם כדורי גומי על מנת לעצור אותם תשובה ליפיי נפש)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
ממתי יש ליוסוף תע' זהות כחולה?
אילנה דואק,
10/04/05 13:10
|
אם הידיעה נכונה, לא ברור כיצד התפלח יוסוף להר אפילו כשגילו מעל ארבעים. הרי לא יתכן שיש לו תעודת זהות כחולה חוקית. ביום כזה בו צריך לוודא זהותם של אנשים הנכנסים להר הבית. זהו מחדל של המשטרה , או, קרוב לוודאי - שקר גס !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה כנראה לא שקר
יגאל,
גליל,
10/04/05 13:18
|
ואותו יוסוף מתועב אכן נכנס להר הבית. מה שמראה שהמשטרה היא חסרת אונים ויכולת מבצעית מינימלית. לכן השוטרים חכמים על מתנחלים ואנשי ימין שקטים ושומרי חוק. פשוט כדי לחפות על אוזלת ידם בכל מה שנוגע לאכיפת חוק במגזר הערבי. הם גם טובים מאד בחלוקת דוחות על כביכול עבירות תנועה כאשר הם מעולם לא מנעו ולו תאונה אחת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
איפוא הייתם 2000 שנה
זכות בעלות,
למוסלמים,
10/04/05 13:10
|
אם המסגד הוא יהודי, איפוא היו היהודים 2000 שנה. המוסלמים הם בעלי הזכות על כל המסגד. כל נביאי האל היו מוסלמים, והיהדות היא המצאה של היהודים, מעין זרם בדת המוסלמית. המקור הוא האסלאם. אברהם היה מוסלמי כך גם יעקב ושאר הנביאים. מוחמד הוא אחרון הנביאים. גם בישו כפרתם. למרות שהוא נביא. תפסיקו עם ההמצאות !!!!!! איך זה שלא נמצא עד היום סמל יהודי בירושלים. כי אין. חפרתם בכל מקום אפשרי ואין.. מסקנה ת ת א ס ל מ ו . זה הזמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היינו פה. אתם הייתם בסעודיה
יעקב,
11/04/05 01:38
|
אנחנו באים מפה, מיהודה, מירושלים, מישראל. בנינו פה מדינות וממלכות. השפה שלנו, הדת שלנו, הכל בא מפה אדמת אבינו. מה אתה חושב שישו היה, ערבי??
אתם, השפה שלכם, הדת שלכם באתם ממקום אחר, אתם כובשים ומתנחלים, בניתם התנחוליות ערביות ביהודה, ומסגד על איפה שבית המקדש שלנו פעם עמד - נסיון להסתיר את הקשר בין בני ישראל וארץ ישראל.
אתם הצלחתם לכבוש את כול העמים במיזרח התיכון ולאסלם אותם - חוץ מעם ישראל!
תבואו אלינו בשלום ותקבלו שלום בחזרה. אבל אם תמשיחו את הגיהאד האימפריליסטי שלכם, תמשיחו להפסיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פאדי- שאלה בהיגיון
קומפורטי,
10/04/05 17:41
|
בקוראן מוזכרים היהודים, משמע מחברי הקוראן ידעו עליהם. בתורה לא מוזכרים מוסלמים, משמע מחבר התורה לא ידע עליהם. שאלה: מי קדם למי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התורה שלכם היום משוכתבת
התורה האמיתית,
מאלוהים,
10/04/05 19:08
|
מחבר התורה הוא אלוהים ומחבר הקוראן הוא אותו אלוהים, את התורה שיכתבתם, ובקוראן כתוב במפורש, שאברהם היה מוסלמי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תענה לי בכל זאת בהגיון
קומפורטי,
11/04/05 01:17
|
התורה נכתבה לפני הקוראן , אז איך יכול להיות שהיא שוכתבה אחרי כתיבת הקוראן. אפילו היו תרגומים של התורה ליוונית לפני בוא מוחמד. כל חוקר רציני ואוביקטיבי מסכים שהיהדות הציגה לראשונה את רעיון האמונה באל אחד ושאר הרעיונות החברתיים שהפכו אוניברסלים, ואחרי זה הנצרות, ובעקבותם האיסלם פשוט העתיקו אותם. לא לחינם האפיפיור קרא ליהודים אחינו הבוגרים, כלומר הוא לא מנסה, כמוכם, להתכחש לעובדה שהיהדות היתה קימת לפני הנצרות, לא כל שכן לפני האיסלם. יותר מזה, המלה האחרונה של האפיפיור עלי אדמות היתה בעברית לא ערבית ולא לטינית :''אמן''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משמע אתה מאמין בקוראן
ל"ת
ולפיו אברהם,
היה מוסלמי,
10/04/05 18:59
|
|
 |
go learn history
recycled garbag,
10/04/05 14:42
|
recycled garbage, do yourself a favor - go learn history, in your holy korean said : that you going to get israel, the land of the jews - even thought YOU HAVE NEVER BEEN THERE''....
your garbage is polotics...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב תקשיב
צנחן,
נתביי איילון,
10/04/05 14:02
|
איפו הצ'יפס שהזמנו?? והקבב לבשל עוד קצת, תנקה תשולחן כבר - ולמה אין את הקנקן לימונדה מלפני חצי שעה?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמתי רעל מסרטן בתוך
ל"ת
הקבב,
בבקשה,
10/04/05 19:00
|
|
 |
חוצפן המלצר הזה, הה?
ל"ת
סועד,
נוסף,
10/04/05 15:02
|
|
 |
אתם דאגתם יפה מאוד להרוס
fox,
10/04/05 13:54
|
עדויות ארכיאולוגיות לקיום המקדש
ואני יכול לנחש למה נתנו לוואקף להיות אחראי על הר הבית בגלל שאחרי מלחמת ששת הימים היתה התעוררות גדולה מאוד של יהודים בארץ ובעולם ובגלל החשש הכבד של השלטון הציוני חילוני בארץ מגל חזרה בתשובה (ובאמת הרבה התחזקו אז) אבא של יעל דיין נתן למוסלמים את הר הבית כדי להרוס כל זכר שהיה שם למקדש
אני גם לא אתפלא אם עצימת העיניים של הממשלה לדיווחי המודיעין לפני מלחמת יום כיפור לא היתה בכוונה כדי שימותו כמה אלפים וזה ''ירגיע'' את העם כל הנושא הזה מאוד תמוה בעיני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא ראוי לתגובה אבל אני יעש
jak,
10/04/05 13:48
|
יעשה לך ג'סטה: היהודים היו תמיד בירושלים ,חברון והמקומות הקדושים כמובן לא במספרים גדולים בגלל שהגלו אותנו מישראל והיה קשה להיות פה
אני ראיתי בתוכנית בbbc (חברים שלך) שב1850 אם אני לא טועה היו בירושלים 25 אלף אנשים חצי מתוך זה יהודים וחצי ערבים (ואני שואל אותך :בימים ההם היה הרבה יותר קל למוסלמים להיות בירושלים מאשר ליהודים ולמה היו בה כ''כ מעט מוסלמים?)
המוסלמים בכל חור שהם ישבו בו הקימו מסגדים והפכו את המקומות לקדושים אם העם היהודי לא היה חוזר לישראל אני מעריך שמסגד אל אקצה (השיקוץ) בכלל לא היה נחשב כ''כ קדוש, הוא קדוש כי אתם כמו ילדים קטנים כשמישהו משחק עם צעצוע פתאום אתם רוצים אותו
ובקשר למוחמד ,עם כל הכבוד מוחמד ייסד את האיסלם 700 שנה אחרי שנחרב המקדש שלנו אתה שייך לדת חדשה תן כבוד לפז''מ יה ביזון
אני לא אתפלא אם עוד 40 שנה גם מיסגד בפריז או לונדון יהיה עבורכם כ''כ קדוש ואתם כשקרנים פתולוגיים תטענו שמוחמד היה שם וכמובן שתאמינו לעצמכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סלאח אלדין שיחרר את המסגד
ועומר הח'ליפה,
כבש אותו,
10/04/05 19:13
|
והיא נמסרה לידיו ע''י הנוצרים שחיו בירושליים, בתנאי שכל היהודים יוגלו ממנה. לאורך ההיסטוריה המוסלמית המסגד היה קודש קודשים, ורבים מכרו את נפשם לאלוהים למען השמירה עליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגאק
פאדי,
10/04/05 16:11
|
הר הבית שלנו וישאר שלנו. איך שאומר הפתגם הכלבים נובחים והשיירת ממשיכה יא אהבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קטעים אתך יא אהבל.
ל"ת
וודיע אבו דאהש,
10/04/05 13:31
|
|
 |
44.
אין ליהודים שום זכות על המסגד
מסגד מוסלמי לעד,
אל-שאםפלסטין,
10/04/05 13:02
|
המסגדים עם כל השטחים הפתוחים הם קודש קודשים באסלאם. לא נוותר אפילו על סנטימטר אחד ממנו. כולנו מוכנים למות בעד ההגנה עליהם. אין דת יהדות, כל הנביאים היו מוסלמים, גם אברהם. נשאר לכם רק להתאסלם או זו תהיה מלחמת גוג ומגוג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חושב שאתה חכם, אה?
יהודי,
ישראל,
10/04/05 14:50
|
מכניס מילים כמו ''אין ליהודים שום זכות על הר הבית''? אין כאן ויכוח על המסגד בו סוגדים לנביא הכי אכזר ואיל מלחמות וכיבוש שרק לאחר שכבש, רצח, בזז, אנס ושיעבד נשים של אלמנות מלחמה לחייליו ישב והתחיל לדבר על ''צדקה'' ''טהרה'' ו''אל אחד''. יש כאן ויכוח על הר הבית שהוא שייך לנו לא פחות משהוא שייך לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקרא על האסלאם הנכון
ל"ת
ולא השיכתוב,
היהודי,
10/04/05 19:02
|
|
 |
הר הבית בידינו
יהודי,
ישראל,
10/04/05 14:45
|
נתחיל בזה: אם נשאל את המוסלמים אז כל נביא וכל קדוש הוא מוסלמי. זאת למרות שהיהדות קיימת כבר למעלה מ5500 שנה. ישנו קשר יהודי להר הבית ולירושלים [ עיר דויד ההיסטורית] מאות שנים לפני שהאיסלם בכלל יוסד. אם מישהו רציני [בטח שלא איזה איש דת מוסלמי משוגע] היה בא ואומר שהיהדות היא זרם מהאיסלם אני מבטיח לך שהייתי טס למשרד הפנים והמשנה את הסיווג הדתי שלי לסיווג של ''חסר דת''. רק היהודים הכי מטומטמים והאחרונים של החברה ימירו את דתם לדת אחרת והגרועים ביותר שבגרועים הללו ימירו אותו לאיסלם. אני לא מצליח לתאר מצב של חיים בשיתוף עם מוסלמים ולסבול את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חלאת אדם אין יהדות?
אושר,
10/04/05 13:36
|
חלאת המין האנושו אל תזלזל בדת שלנו אנחנו לא מזלזלים בדת שלכם מי אתה שתקבע שאין דבר כזה יהודות ? שתדע רק צער בחיים האומללים שלך אמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק ליהודים אין זכות למסג
Erez,
10/04/05 13:24
|
יש לי רעיון מקורי ,ישנה חברה שיודעת להעתיק מבנים שלמים בו נממן את העתקת המסגדים לעזה (גוש קטיף שיפונה) לגבי הר הבית אל תדאגו אנחנו נבטיח ששום פירור מהזיהום האיסלמי לא ישאר שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
arabs - learn history
100% right,
10/04/05 15:04
|
switch the papulation... than hitnatkut'''' stupid sharon
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וולה סבבה :)
ל"ת
אבל לא יקרה,
אף פעם,
10/04/05 13:57
|
|
 |
אין לערבים שום זכות על הר הבית
ש,
10/04/05 13:18
|
המקדש היהודי היה שם קודם, המסגדים צריכים לעוף כדי שהמקדש ייבנה מחדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
להיות חכמים לא צודקים
כץ דוד,
ירושלים,
10/04/05 13:00
|
|
 |
42.
הר הבית בידינו? אוזלת יד!
ירון,
חיפה,
10/04/05 12:59
|
הביזיון של שליטת הערבים-פלסטינים בהר הבית והעיר העתיקה (הלב של ישראל) נוראית! עד מתי הם יגידו לנו מה לעשות בארץ שלנו? זה כבר לא עיניין של התחשבות מזמן - הם לא מתחשבים בנו בגרוש ומתי שבא להם מפילים בלוקים ממעל הכותל המערבי וזורקים אבנים על שוטרי משטרת ישראל!! לסגור את הר הבית כשטח צבאי סגור ולפנות את כל הערבים מהאיזור לתמיד! שילמדו לקח איך להתנהג. ביזיון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
הר הבית קדוש ליהודים
בועז,
ירושלים,
10/04/05 12:58
|
עד מתי מדינת ישראל תמנע מאזרחיה את הזכות האלמנטרי להתפלל במקום הכי קדוש לעם היהודי? הגיע הזמן לשים קץ למניעה פושעת זו. אנו מדינה יהודית וריבונית וזכותנו לעלות להר הבית והרבה לפני הנוצרים והמוסלמים. אם הינו מדינה תקנית ולא מתרפסת לאויביה אז המצב היה הפוך והמוסלמים היו מתחננים להיכנם למתחם של המקום הכי קדוש לעם ישראל. היום המצב שבעוד מוסלמים ונוצרים עולים חופשי להר, יהודים המבקשים לעלות להר יכולים בקבוצות קטנות מאוד בלבד וזה בתנאי שלא יזיזו את שפתותיהם בתפילה ושומרים על כל צעד שלהם כמו בק.ג.ב. - רק ללא שום ניסיון להסוות - שחס וחלילה היהודים לא יאמרו איזה פרק של תפילה. אוי לבושה הנוראה שאלו הם מנהיגיה העלובים של עם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
עזרא - אתה ש פ ן !!!!
ל"ת
בוחנים אתך קרוב,
10/04/05 12:51
|
|
 |
39.
למה מאפשרים למוסלמים לעלות?
ל"ת
איתי,
10/04/05 12:45
|
|
 |
38.
לטפל בטרור הערבי ביד ברזל
ל"ת
לי,
10/04/05 12:45
|
|
 |
37.
מותר לעלות להר הבית אם
שמחה,
10/04/05 12:40
|
|
 |
36.
ח'כים מטורפים.
מיכאל,
10/04/05 12:36
|
אינם מוכנים לקבל מורא החוק,מחפשים תשומת לב אפילו במחיר התפרצות אלימה ומוות מיותר. צריך לאשפז אותם.שלא יספרו סיםורים על ריבונות ישראלית על הר הבית.(מבחינת ההלכה אסורה העליה להר הבית!!!)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
רבותי ההיסטוריה חוזרת כהנא צדק
אהרוני,
ירושלים,
10/04/05 12:20
|
לא, אני לא פנאט דתי ימני קיצוני מתלהם. אני חיוני ליברלי לגמרי. אני רק רוצה לציין שאם מנתחים את המצב בצורה יבשה וחסרת פניות, אזי הגרפיטי והסטיקרים ''כהנא צדק'' נכונים לגמרי. הררשו לי להסביר: הרבה מאיר כהנא ניסה בשנת 1989 (אם אני לא טועה) לעלות להר הבית כדי להתפלל עם טלית ותפילין. שוטר עצר אותו ואמר שאסור ליהודי לעלות להר הבית עם סמלים יהודיים. תשובת השוטר שיעשעה את כהנא, שאמר שיש לו לשוטר אבחנה דקה מאד של המצב (או משהו כזה). כהנא גם אמר: ''יש דמוקרטיה, אז תבחרו: או כהנא או ערפאת''. ימני, קיצוני, פנאט, גזען, כן, ואני לא הייתי מצביע בשבילו לא אז ולא היום; אבל מה, הוא צדק.
ההיסטוריה חוזרת, לא יעזור בית דין.
חבל על הוויכוחים למי ההר קדוש יותר. לא תעזור פוליטיקה, לא יעזור תיווך בינלאומי, ובטח שלא יעזור כבוד השר גדעון עזרא. מי שישתלט בכח על פיסת האדמה הקטנה והארורה הזו, ישלוט ב*כל* ארץ ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אלפי פלשתינים הסתננו מיו''ש להר
אורי,
ת''א,
10/04/05 12:17
|
מחרחרים ריב ומיידים אבנים על השוטרים, ורק אנחנו- היהודים נותנים לשרון לעלות להר כדי להוציא אותנו לגלות נפשית ופיסית מחודשת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
שר משטרה סמרטוט
בן צור הירושלמי,
10/04/05 12:17
|
לפחות היתה מונע כניסה של כולם יהודים מוסלמים ונוצרים. אף אחד. ובשם טובת הציבור, הרי מי שמאיים באלימות זה המוסלמים יא אהבל. אבל מה עושה הסמרטוט נותן למוסלמים יד חופשית לידות אבנים ולעלות להר חופשי. וכל האחרים נעצרים בקרבת העיר אפילו לא בקרבת ההר. אני מתבייש בך !!!!!!!!!!!!! לקח שנים להחזיר את השליטה בהר הבית למדינה, והנה הסמרטוט הזה מאבדה ברגע. ובכלל כל פעם שיהיה נסיון לאיים באלימות, אף מוסלמי מזקן ועד נער כולל נשים לא ייכנסו,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל כך צודק
בושה,
10/04/05 12:27
|
עזרא הוא בובה של שרון - חדל אישים וחסר בושה. בתקופת כהונתו האלימות בחברה התדרדרה לרמות שיא והוא אפילו לא נוקף אצבע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
ואת זה כתב עתונאי ערבי אמריקני
נוצרי....,
רק קטע קטן,
10/04/05 12:17
|
And that's as close as Islam's connection with Jerusalem gets -- myth, fantasy, wishful thinking. Meanwhile, Jews can trace their roots in Jerusalem back to the days of Abraham.
The latest round of violence in Israel erupted when Likud Party leader Ariel Sharon tried to visit the Temple Mount, the foundation of the Temple built by Solomon. It is the holiest site for Jews. Sharon and his entourage were met with stones and threats. I know what it's like. I've been there. Can you imagine what it is like for Jews to be threatened, stoned and physically kept out of the holiest site in Judaism?
So what's the solution to the Middle East mayhem?
Well, frankly, I don't think there is a man-made solution to the violence. But, if there is one, it needs to begin with truth. Pretending will only lead to more chaos.
Treating a 5,000-year-old birthright backed by overwhelming historical and archaeological evidence equally with illegitimate claims, wishes and wants give diplomacy and peace keeping a bad name.''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
כסילים מחרחרי מלמה
נביזעם,
10/04/05 11:43
|
חלק מחברי הכנסת הללו אינם מכירים את ההיסטוריה וכשלו במבחן שערכה להם התקשורת בזמנו. כוחם בכסילותם, בפרובוקציות שהם מעוררים על מנת לחזק את ישיבתם בבית המחוקקים, אף על חשבון דמם של נפגעי הטרור שיפלו קורבן לשגיונם. להיות ימני, זה אולי טוב ויפה, אך להיות פרובוקטור, מעיד על טמטום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
ח''כים נבלים וצבועים-לכו לעזאזל
ל"ת
ח.לבב,
לוד,
10/04/05 11:25
|
|
 |
חילוני ציוני פטריוטי גאה!! למה
דני,
ת''א,
10/04/05 11:33
|
מנובלים? סןףסוף נציגי עם שמסוגלים לעשות מעשה בלי לפחד יותר מדיי שהתחת שלהם יתלכלך!!
סוף סוף נבחרי העם שעושים מעשה ומראים מי כאן בעל הבית!!
פשוט בושה שהם מהווים מיעוט! חצי כנסת הייתה צריכה להיות שם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
למה ליהודים אסור לעלות לשם?
ל"ת
חילוני,
10/04/05 11:24
|
|
 |
28.
יש לנו עם מטומטם
33,
10/04/05 11:24
|
הסיבה היחידה שאנשים רוצים לעלות להר הבית היא כי היום לא רוצים שיהודים יעלו.
יכלו אתמול שלשום ומחר אב לא. הם רוצים היום.
עם מטומטם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
צריך לעזור להם להיות שאהידים!
אולג,
10/04/05 11:17
|
אם מנהיג החמאס לא ייעצר - עזרא צריך להתפטר לאלתר. את הח''כ שרוצה להיות שאהיד צריך להכניס לכלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
קורבן פסח
בני,
הר הבית,
10/04/05 10:31
|
חברה פסח מגיע מצוות הרגל קורבן פסח יש להקריב בהר הבית אז תתכוננו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
תנו ליהודים לעלות להר הבית
חיים,
שמאלן,
10/04/05 10:30
|
שהפנאטים היהודים והפנאטים הערבים יקרעו אחד לשני את הצורה. אולי זה מה שצריך כדי שיתעוררו ויבינו שעם אחד צריך להתנתק מהם השני כדי שהשניים יוכלו לחיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
קריאות המוות שקוראים הערבים
חנה אייזנמן,
10/04/05 10:06
|
מדירות שינה מעיני. מה עוד צריך לקרוא עד שממשלת שרון תבין שיעד הערבים הוא אחד: כיבושה המלא של ארץ ישראל והגגלייתו של העם היהודי מולדתו. והרי נאמר כבר בדברי ימינו הקדושים: ''...לא לאויבי הארץ נתתיה, אך אלו הרעים שמצפון ומזרח יבואו ילחצו את ישראל הימה...'' ובהמשך: ''...לא שלום בפיהם ולא אהבה אלא דברי חלקלקות בלבד... עדים יהיו אבני הארץ ועציה לפשע ההגליה של אלו...'' רבי אלעזר בן ישראל - אב''י פירש פסוקים אלו באומרו ''לא בכדי נכתבו הם טרם הגלה נבוכדנאצר את יהודי ישראל לבבל, והמבין יבין''.
משה שרת, שתורת ישראל היתה קרובה לליבו היה נוהג לומר בכל הזדמנות חגיגית: ''זכרו את הנאמר ב'דברים כ''ג ח'- ובואו נדאג שנוראות כאלו לא ישנו במולדתנו''
וכיום כאילו נישכח הכל וארץ ישראל אינה נכבשת אלא מוענקת לאוייביה ע''י היהודים במו ידיהם. אם זה לא חילול השם אז איני יודעת 'חילול השם' מהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאיפה לקחת את כל המובאות האלה
סתם קורא,
10/04/05 12:37
|
אני חושב שעשית עוול לתורת ישראל ומפרשיה כאשר השתמשת בביטויי סרק כדי להונות את קהל הקוראים, והכל על מנת להדגיש את דעתך ולתת לה תוקף של מקורות התרבות היהודית. הגזמת הפעם, אלא אם תעמידי אותי על טעותי. מכל מקום - גם הנימשל (או: מה רצית להגיד) לגמרי סתום ולא מובן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין כאלה! זו עבודת המתחזה.
אך הם לא יצליחו,
10/04/05 14:43
|
לעולם לא תתפוס את חנה אייזנמן מצטטת ''פסוקים'' שלא היו ולא נבראו, גם לא אירועים הסטוריים שלא היו ולא נבראו. עד כה הקפיד מעריב לא לפרסם תגובות של מתחזים בשמי, לאחר שהבהרתי שאני איני חותמת יותר. עכשו חזרו מעריב וגם האתרים האחרים לסורם. אולי כדי לסתום את פי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חנה, לא מספיק לך קול העם
מיכל,
ת''א,
10/04/05 11:46
|
שאת באה ומקשקשת לנו משטוייותיך גם כמגיבה מן המניין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיכל , את קול העם?
רונן,
פ''ת,
10/04/05 12:18
|
מי שמך לשופטת עליונה שגם אומרת את קול העם וגם מחליטה למי אין זכות להגיב ומי מגיב מן המניין? חבל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואגב, קול-העם פתוח גם לפנייך
וזה בספק!,
10/04/05 12:08
|
|
 |
מיכל, שמתי לב שאת תמיד מגיבה
אתם שקופים!,
10/04/05 12:06
|
לתגובות של ''חנה אייזנמן'' באיזכור קול-העם. האם אין זו את במקרה המתחזה לחנה אייזנמן, כדי שתוכלי אח''כ לקפוץ כנשוכת נחש? ולא! לא מספיק לי. יש לי זכות התגובה כמו לכל גולש אחר. רק בתגובות איני חותמת בשמי, בגלל מתחזים כמוך, המקשקשים תגובות, בנסיון לחקות את הסגנון שלי, ואז חותמים, כביכול, בשמי, כדי להפוך אותי לפארודיה. ואני חושדת שזו את. אז מהו שמך באמת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה, נכון ותרבותי כתבת, אך
רות יופה,
רחובות,
10/04/05 11:00
|
דברי ההגות שלך חנה (שד''א, תמיד אני נהנית לקוראם - חבל רק שאינך כותבת יותר בעיתון כדי העשיר אותנו), תמיד יש בהם את החוכמה והמוסר ההשכל הנכון. חבל רק חנה שדברייך נופלות על אזניים ערלות ורעות. לו רק ידעו מנהיגי המדינה רק אחוז קטו מידיעותייך בתורת ישראל והפרשנות לה מצבנו היה ניראה הרבה יותר טוב.
כל הכבוד לך חנה, אנא המשיכי להעשירינו בידיעותיך בתורת ומסורת ישראל שאת יודעת כה יפה לשבצם למצבינו האקטואלי. עלי והצליחי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכותב כאן לא העשיר אותך בכלום!
דברים שלא היו,
ולא נבראו,
10/04/05 11:27
|
הכל עורבא פרח. הוא משתמש בפסוקים שלא היו ולא נבראו, גם נדרש לאישים, שכדי לומר את הדברים הפשוטים שיש לומר, לא צריך להידרש להם. אין צורך בהרצאה מלומדת, כדי להבהיר שאת הפרובוקציה יוצרת מדינת ישראל, כשהיא עושה ענין מעליית היהודים להר הבית, כאילו לא היה זה הדבר הטבעי ביותר, להגיע לכל מקום בלי הגבלה. במשך השנים, בכל פעם שעלו יהודים, התיקשורת קפצה כנשוכת נחש, והערבים הבינו שהם צריכים להתפרע כשיהודים עולם להר. ייתכן שיש עוד חנה אייזנמן. אני יודעת שיש, אך היא אינה כותבת. בכל אופן לא בסגנון שלי. המתחזה פה הצליח להטעות אפילו אותך. אלו הפרובוקטורים המסוכנים. דעי לך, כל תגובה החתומה חנה אייזנמן באתרי nrg, walla, ו-Ynet, אינם של חנה אייזנמן שאת מכירה. אני לא חותמת באתרים האלה, בדיוק בגלל סיבה זו - התחזות האנשים, כתיבת שטויות וחתימה בשמי. מעריב יודע שזו לא אני! בדקתי מה אומר פסוק ח' בפרק כ''ג, בספר דברים, והנה: ''לא תתעב אדמי כי אחיך הוא לא תתעב מצרי כי גר היית בארצו''. לא הבנתי מה הקשר לענייננו, שלא לדבר על ''אהבת התנ''ך'' של משה שרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל על המאמץ שלך השמאל הקיצוני
אושר,
10/04/05 10:36
|
חבל על המאמץ שלך ועל האנרגיות שאת משקיעה השמאל הקיצוני(יוסיי ביילין וחבריו ושלום עכשיו י)עשו הכל על מנת להרסו על מנת להרוס את ארץ ישראל הבית של היהודים גרגיר אחרי גרגיר שלא יזכר שום דבר שיזכיר שכאן חיו יהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אושר - בור מתלהם
יוסי,
10/04/05 12:01
|
שאפילו בתורתו אינו בקי. לא ידע, לא בינה, לא תבונה ולא מושגים בסיסיים ביהדות. רק טימטום רוע לב וניבולי פה. זו האיכות המתחדשת של הימין הנבער מדעת הישראלי.
ואתה עוד מעז לקרוא למוסלמים פונדמנטליסטים.
הערה: שלא תהיינה לך אי הבנות המילה טימטום בתגובתי לא הובאה בתור מילת גנאי או קללה, אלא כתיאור למצבו העגום של שכלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שעמנו כבר על ההתנשאות
אושר,
10/04/05 13:13
|
שמענו כבר על ההתנשאות שלכם הייפי נפש אני מעדיך להיות ''בור וטיפש''כמו שאתה אומר מאשר עוד עוכר ישראל טיפש שחיי פה על חשבון המדינה ומחכה לסופה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
הפיתרון הוא לבקש
יופיטר א,
10/04/05 09:25
|
מהרב עובדיה שיעשה משאלה לבורא כדי שתהיה רעידת אדמה בדיוק מתחת למקום הארור הזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
גזענות
שוקי,
10/04/05 09:12
|
הר הבית הינו המקום היחידי בעולם המערבי בו בגזענות מוצגת באופן גלוי וללא בושה רק משום שאנו יהודים אסור לנו לעלות להר הבית???!!!! מה היינו אומרים לו היו אוסרים עלינו להיכנס לכנסיה או מסגד הארה''ב ו/או באירופה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם כיום ניתן לעלות
מילואימניק,
10/04/05 11:17
|
ורבים גם עושים זאת. היום ספציפית - זו פרובוקציה שנועדה ליצור מהומות - תפסיקו להיתמם שם בימין. הרי אם תבואו מחרתיים יתנו לכם לעלות - אלא שהכרזתם שהיום תשרפו את הר הבית. ובדין לא יתנו לכם לעלות. אתה טוען לגזענות? ומה עם אחמד טיבי? כלפיו זה לא גזענות? מתחסדים שוטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילואימניק הלוואי וירבו
מחמוד אבן סלים,
טייבה,
10/04/05 11:43
|
פראירים כמוך במדינה המטומטמת שלך, שמוכנים כ''כ בקלות לוותר על אחד המקומות הכי חשובים בעולם!! האמת....הפראירים אצלכם כן מתרבים! ויבוא יום ואני יהיה זה שיחליט אם אתה מילואימניק שתנשא תעבור בפתח שערי העיר או לא!! נראה לי שזה יהיה לא!
אז תודה לך, ווסאלאם עלכום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סייג לחכמה - שתיקה
ל"ת
אז תשתוק,
10/04/05 12:00
|
|
 |
מה הגזענות כלפי אחמד טיבי?
אושר,
10/04/05 11:26
|
|
 |
גם לו לא נותנים לעלות. תקרא!!!
מילואימניק,
10/04/05 11:49
|
או שאתה רומז שהוא בעצם יהודי..... תתחברו למציאות כבר!!! נמאס!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ,שנים אפשר היה לעלות
דוד מוחמד,
10/04/05 09:21
|
מאז שההוזים היהודים תפסו תחת ורוצים לחזור לימי שלמה ודוד ,צריך לסגור הכל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך לדייק:
דיוק!,
10/04/05 15:43
|
מאפשרים ליהודים לעלות בקבוצות לא גדולות כדי לתייר באתר. בהחלט לא מאפשרים ליהודים לערוך שם תפילות מסודרות (ומנסים למנוע גם תפילות אישיות. תנסה לעמוד שם עם סידור ולהתפלל). ועוד: - לא מאפשרים לעשות חקירות ארכיאולוגיות - בהחלט מרשים לעצמם לעשות שיפוצים ולזרוק אדמה והריסות רבות ערך
הוואקף לא טיפש ועושה הכל שלא תהיה למדינה ולדת היהודית דריסת רגל בהר. לא להיתמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
שימרו על המסגד ,
JP.II,
10/04/05 09:11
|
תראו כמה הוא יפה . ירושליים בלי המסגד זה לא ירושליים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה דפוק לגמרה ! לחלוטין
ל"ת
דן,
10/04/05 11:26
|
|
 |
אתה אנלפבית לגמרי
ל"ת
העיקר שחשוב לך,
לעלות להר,
10/04/05 11:50
|
|
 |
אתה סמולן לגמרי
ל"ת
העיקר שחשוב לך,
להשפיל ימנים,
10/04/05 15:13
|
|
 |
20.
למה לא עוצרים את חבר הכנסת דהא
אושר,
10/04/05 09:06
|
למה המשטרה לא עוצרת את חברת הכנסת דהאמשה הוא אמר שהוא מוכן להיות שהיד הבן אדם מסיט לרצח יהודים למה את איתמר בן גביר או את ברוך מרזל עוצרים ואותו לא ?למה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
שמותהחכ''ים מהליכוד שבגדו בבוחר
לליכודנקים,
10/04/05 08:56
|
ענבל גבריאלי ,רוני בר-און,עומרי שרון,אלי אפללו,אהוד אולמרט,מאיר שיטרית,ציפי ליבני,אדרי,רוחמה אברהם זאב בוים
לבוגדים בבוחר בליכוד,תראו את הסקר http://www.likudnik.co.il/Front/NewsNet/reports.asp?reportId=49158
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
ארגון רבבה
!,
10/04/05 08:53
|
זה סה''כ משוגע עם פקס ואי מייל, אין מה להתרגש. כל ארגוני הימין זה סה''כ 50/100 משוגעים עם פקס וחיבור לאינטרנט שעושים רעש כאילו הם מיליון. תכריחו אותם ללכת לעבודה והם יפסיקו לעשות צרות... עברנו את פרעה נעבור גם את ''רבבה''. בהצלחה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לידיעתך קיימים תאים כתומים !
תא הכתום,
10/04/05 13:22
|
בכל אוניברסיטאות, והם מונים מאות חברים אקטיביים שמשקעים מזמנם למאבק למען גוש קטיף, היום אתה מוזמן לבוא ב 18:30 לפלנטריום ליד אוניברסיטת תל אביב ולספור כמה אנשים יבואו, וזה רק יהיו סטודנטים, בהפגנות ענק שלנו משתתפים עשרות אלפים יהודים רק תקרא להם והם יבואו, ואצל שמאלנים? איפה אתם? לא שומעים אותכם? ליד הטלויזיה מחכים להתנתקות? תחכו עד סוף חייכם אם נבוא בהמונינו אז נדע למנוע אותה.
דעו לכם עם ישראל יותר חזק מצה''ל, הוא יותר חזק מכל כחות הרשע, ואם הוא יתאחד ויגיד ''לא!!!'' כל העולם כולו לא יוכל לעמוד נגדו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
כדור הרדמה.
א.נ,
מטה יהודה,
10/04/05 08:44
|
שמעתם, אסרו כניסת יהודים ונוצרים להר הבית. נוצרים? נוצרים? מה לנוצרים ולהר הבית? וחוצמזה שלמוסלמים אין בעיה אם נוצרים. רק עם יהודים, שהרי הר הבית שייך ליהודים. זהו כדור הרגעה לעם ישראל! כאילו שלא רק יהודים אסורים מלעלות להר הבית, אלא גם נוצרים. שלא נחוש, יעאני, מקופחים. תגידו שם למעלה, אתם חושבים שעם ישראל מטומטם? מה, אנחנו לא מרגישים מה קורה כאן? מצד אחד מכחישים את סיפורי התנ'ך, מצד שני מורידים מערכה של ירושלים בעיני עם ישראל, ומצד שלישי מכינים את העם לקראת ויתורים כוללים? עד מתי? לא תבינו? עד שהר הבית לא יהיה בידי עם ישראל, הערבים לא יפסיקו לחלום על תל אביב. אין אפס. מדינת פחדנים. לא מסוגלים להתמודד עם המציאות כפי שהיא. מנסים למסמס את הדין. רק ששוכחים דבר אחד. הערבים לא ישתפו אתכם פעולה. הם ימשיכו וימשיכו, וכל יום שחולף, משחק לרעתנו, כל יום שחולף מבלי לפעול, יגרום לעוד קורבנות ועוד הרוגים, ועוד שנאה מצד אומות העולם. ויותר מכל, לא נוכל להתחמק בסוף מרגע האמת. חבל על הזמן שלנו, ועל עצבינו המרוטים. נהיינו חולים כבר. רוצים להילחם בעד ארצנו. רוצים הכרעה. די לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
להקדיש את מתחם ההר לדת היהודית
ארנון,
10/04/05 08:25
|
|
 |
הר יהודי?
דניאל,
דרום מערב ..,
10/04/05 08:59
|
צריך אז לחתוך לו קצת מהכותל? ולחגוג לו בר-מיצווה מאוחרת? ושלא יזוז ממקומו בשבתות? ושחלילה וחס יחתכו בו נייר טואלט בשבת.....באמת אין גבול לטיפשות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חכמולוג
יוסי,
10/04/05 12:23
|
|
 |
15.
חבל על הזמן.
משה מ,,,,
בת ים,
10/04/05 08:19
|
פיתרון נוסח קפריסין
הפיתרון היחידי והיחיד שיבטיח את קיום מדינת ישראל, הוא נוסח קפריסין . כידוע היתה לחימה מרה ואכזרית בין העדה היוונית והטורכית , עד שפלשו כוחות טורכיים לאי וכפו חלוקה אתנית בכוח, חצי אי לעדה היוונית וחצי אי לעדה הטורכית. כל העולם גינה את הפלישה הטורכית והטרנספר של האוכלוסיות אך המציאות הוכיחה שההסדר הכפוי הזה הטיב עם כל הנוגעים בדבר בכך שפסק לחלוטין ההרג ההדדי בין העדות וגם העולם מכיר דה פקטו במצב החדש, פתרון כזה אפשרי גם באזורנו אם ארה''ב ובני בריתה יכפו הפרדה בין העדות היהודית והדרוזית , לעדה הערבית על קו נהר הירדן כשכל הפלסטינים והפליטים ייושבו בירדן בעזרת תוכנית מרשל נדיבה של המערב . כתוצאה לישראל תהיה מדינה ברת הגנה ושרידות לפלסטינים: מדינה נורמאלית ורחבת ידיים ולמערב: עמדה קדמית להשפעה דמוקרטית על האזור כולו, שהיא ישראל בגבולות ברי הגנה ברור שרק משוגע או נאיבי יאמין שזה אפשרי ...אך זו האפשרות היחידה לשרידותה של מדינת ישראל! אחרת מרינת ישראל תחדל להתקיים בתוך פרק זמן (קצר היסטורית) בלחימה, או מזמן קצת יותר ארוך בדרך דמוגרפית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פשוט נכון
א.,
ניו יורק,
10/04/05 08:53
|
|
 |
14.
מה קרה לחופש הדת והפולחן ?
יואב,
תל אביב,
10/04/05 08:03
|
הר הבית הוא המקום הקדוש ביותר ליהודים (הכותל התקדש רק במאות האחרונות). בכל יום אומרים היהודים ''והשב את העבודה לדביר ביתך''. מותר להתפלל שם אם יודעים היכן לעלות ואיך להתכונן. הרמב''ם עשה זאת. בושה שמדינת ישראל מבינה רק כוח: הערבים מאיימים באלימות, ואנחנו מתקפלים. מי שמע על דבר כזה, שאסור ליהודים להתפלל בהר הבית: אסור לעלות עם סידור, ומי שנתפס כשהוא ממלמל תפילה מורד מההר בכוח! זו בושה וחרפה למדינה הקוראת לעצמה ''דמוקרטית''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא חופש דת. מספיק להיתמם.
פרובוקטורים,
10/04/05 11:18
|
|
 |
יותר צדיק מהאפיפיור
והרבה יותר טיפש,
10/04/05 15:39
|
למה זה 'חופש חורבן' להתפלל? לא מדובר בהריסת המסגד או בגירוש המתפללים המוסלמים אלא בקביעת עיתים לתפילה גם ליהודים. תכיר בזה שהמקום הזה יותר קדוש מהכותל (הכותל הוא רק קיר חיצוני ועל ההר היה המקדש עצמו) ולאסור תפילה שם זה פגיעה משמעותית. הייתי רוצה לראות אותך טוען שהרצון של נוצרים לבקר בכנסיית הקבר זו 'פרובוקציה'. או עצם ההתפללות של מוסלמים במערת המכפלה. למה להם זה חופש בסיסי ולנו זו פרווקציה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
מדינת ימי-הבניים עם
אנני,
10/04/05 07:36
|
|
 |
12.
אל תפגעו במסגדים
שלמה,
10/04/05 07:29
|
פאר אומנותי ,ליהודים ,כלומר לנו, אין ארכיטקטורה יפה כזאות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסתבר שאתה לא מטטייל מספיק
יונתן,
נילי,
10/04/05 07:54
|
ישראל אחד המדינות היפות וכן היהודים בעלי מקומות הסטורים יפים. אבל אם זו דעתך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
MDR -LOL מת מצחוק
שלמה,
10/04/05 08:20
|
מדינת ישראל אחד המקומות היפים ... וליהודים יש מקומות היסטורים יפים כן,אבל בזכות הרומאים... LOL בדיחת השנה... תסתכל סביבך על הערים המכוערות שבמדינה הזאות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדינה בת 50 רק, תגיד תודה
ציוני גהה,
10/04/05 11:29
|
אתה לא הזזת אצבע ועוד נובח. המדינה היא רק בת 50 שכמה מחול מזובל ע''י ערבים במשך 500 שנה, לכן עדיף שתשתוק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
איזה שטויות
עזרא,
10/04/05 04:55
|
כל הרבבה הזה אולי 50 איש ובשבילם מביאים 4000 שוטרים? הסיבה היא אחרת. אחרי שנחשפו הפנטזיות של שרון שכאילו יש לו הבנה סודית עם בוש לגבי ההתנחלויות ביהודה ובשומרון, מנסים להראות לוושינגטון ששרון בצרות אם לא תהיה מחווה מצד וושינגטון.
במוקדם או במאוחר יווכח הציבור כולו ששרון המאכזב הוביל את כולנו לשוקת שבורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה אמרתי לכם ?
עזרא,
10/04/05 19:11
|
סדאם-עזרא ניפח את העניינים מעל לכל פרופורציה. לשלוח אותו הבייתה. הפנסיה המנופחת ברמה של אלוף מובטחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
Sharon why dont you help?
notShai,
nyc,
10/04/05 03:44
|
Yes mister prime minister, come help us again as you did in the past lets see if youre intentions were true then as they are now. are you really sincere about YEROOSHALAYIM? or was it a political tool?
you are a liar and an evil ruller and AM YISRAEL will remember you as a bloody leader, you will cause lots of jewish blood to spill.
to all JES, if you can go to yerooshalayim tomorrow, and show the 1BILLION muslims that we are not afraid to demand our beyt hamikdash CLEAN of all the TOOM'A and impurity of the evil arabs
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
weak jews gave holy jewish
thgddhgo8x2,
hnyjgfn,
10/04/05 02:58
|
place to arabs killers of jews......WEAK AND COWERDS....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
יש הרבה מדי משוגעים בואו לקנדה
שלומי שיטרית,
קנדה,
10/04/05 02:18
|
בין המטורפים מהימין הקיצוני המשוגעים מהשמאל הקיצוני והפלשתינאים שרוצים להרוג בנו עשיתי את הדבר היחידי שאדם שקט שרק רוצה לחיות יכול לעשות היגרתי לקנדה.אז עזבו אתכם מכל המטורפים מהימין\שמאל מהאלימות הגואה מהכלכלה הנהרסת וממערכת החינוך והבריאות הקורסת ותעזבו את הארץ לכל המטורפים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם בקנדה ירדפו אחריך ערבים
ציוני מודאג,
ת''א,
10/04/05 14:28
|
כל מי שחושב שבקנדה הוא בטוח- נא להזכר במהומות הפלשתינים בקנדה.
יש לעודד פלסטינים להגר לקנדה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ספרי איך הצלחת לקבל אשרת מגורי
ל"ת
אריה,
10/04/05 11:32
|
|
 |
איך להגר לקנדה
שלומי שיטרית,
קנדה,
10/04/05 14:12
|
צריך לגשת לשגרירות הקנדית בנירים 3 תל אביב ולבקש ערכת הגירה,אח''כ לקרוא אותה ולראות מה הסיכויים להגר לשם. בהצלחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עולה ארצה בקרוב
קובי,
10/04/05 07:18
|
אתה לך לקנדה שלך שם תתגעגע למולדת כמו מטורף. תשאיר את הארץ לציונים אמיתים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתגעגע מקנדה
שלומי שיטרית,
קנדה,
10/04/05 14:26
|
אתה צודק אני מאוד מתגעגע אני לא אשקר אני מאוד מתגעגע לארץ אך כשמסתכלים על התמונה בגדול אין לי ספק שעשיתי את הצעד הנכון לטובת משפחתי ולטובתי. כמו שאמרתי זה לא רק שמטורפים מימין ומשמאל שיחריבו את הארץ עם שינאת החינם שלהם ולא רק הפלשתיניים שיהנו לראות דם יהודי ניגר ע''י יהודי אחר שבא לפנותו מהשטחים זה הרבה יותר מזה החינוך בארץ פשוט יורד לטמיוןתבארץ מי שגבר דוקר את חברו על חניה או סתם ויכוח טפשי,ילדים בני 8 דוקרים את מורתם.המערכת הבריאות קורסת. על איזה ציונות אתה מדבר ? מי עוד ציוני בארץ ? הדמוקרטיה מוקרבת לטובת דברי רבנים בעלי אג'נדה פוליטית קוצונית. הפערים הכלכליים כה גדולים וכלכל הרבה ילדים פשוט רעבים ללחם.
אני יכול להמשיך אך לדעתי הבהרתי את הנקודה בישראל אני לא אחיה-רק אבוא לביקור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוואי ויכולתי
שיגאון של מדינה,
10/04/05 05:29
|
הייתי חוזרת לצרפת. נערה עולה מצרפת קיבלה מכות רצח מה''חברים ''שלה לכיתה ואמרה שבצרפת אף אנטישמי לא נגע בה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מבין לליבך
שלומי שיטרית,
קנדה,
10/04/05 14:38
|
אני מצטער לשמוע את מה שאמרת אך לצערי אני מבין אותך היטב,בארץ השונה זה האוייב ואם אתה מתנהג בצורה מתורבתת כמו שמתנהגים בארצות הניכר אתה ה''אאוטסיידר'' ובמקרים מסוימים השלב הבא הוא מכות רצח כמו שחטפה הנערה המסכנה מצרפת,רק מי שתמנהג כמו ''ארס'' עם סכין בידיים זוכה ל''כבוד''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בטח חמסניק מעודד ירידה
קנדה משעממת,
10/04/05 03:41
|
נו באמת עצם זה שאתה ניכנס לאתר ישראלי אתה רק מראה עד כמה אתה מת לחזור בנוסף גרתי בקנדה פשוט משעמם שם .... חורף מקפיא קיץ קריר ואין מה לעשות שם חוץ מקניונים משעממים במיוחד טורונטו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא חמסניק
שלומי שיטרית,
קנדה,
10/04/05 14:32
|
אני רק ישראלי שרוצה לטובתו ולטובת משפחתו. מי שרוצה מתרגל לחורף-אני התרגלתי! כתבתי כבר שאני אוהב ומתגעגע לארץ אך לא אחזור פרט לביקור בה.ואתה אומר שמשעמם כאן ? זה מראה שלא הייתה פה אין לי מה להוסיף כי זה פשוט לא נכון מעניין פה מאוד עם אין סוף אפשרויות לפעילויות מכל סוג שאתה רוצה לך,לבת זוגך,לילדים...וכו'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You didn't get used to winter
Arie,
10/04/05 15:03
|
NO human being can get used to the Canadian winters! Canada was and still is for the polar bears, Wolves and eskimos!!!
And it's true, it is boring like hell! There is nothing to do except going to bars and clubs full of little Arab kids!!! Yeah that's right, walking in the streets of Montreal makes you feel like you are in the center of Beirut or something!!! It's becoming more and more disgusting! Every where you go you little little Arab girls with this shit on their heads!!! When I see them in groups (of 2 or more) it makes me want to vomit!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בטוח שפה מעניין
משיח,
10/04/05 09:09
|
|
 |
מי שעולה ומי שיורד...
דניאל,
דרום מערב ..,
10/04/05 09:02
|
מזמן ישראל כבר לא המקום הגבוה בעולם שממנו אפשר רק לרדת... היום להגר לישראל זה כבר לא לעלות, זה להתדרדר.... אלא אם כן אתה חי בברית המועצות לשעבר שם אין לך עתיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
לא יקרה כלום!
אלו-הים.,
10/04/05 01:42
|
היהודים יעשו שרשרת ויתנדנדו כמו לולב . ימלמלו תפילות וישירו זימרות. העיקר להעסיק את השוטרים ובנתיים המדינה יכולה להתפוצץ בכל מקום. הדת זה רעל,לא משנה איזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוכחת את התיזה בעצמך.
ל"ת
גדי,
מרכז,
10/04/05 06:54
|
|
 |
6.
till when
j,
j,
10/04/05 01:28
|
would you keep on letting these fanatic people contrul this contry ,,,,,a great shame for the jawish nation ,,,,,,,leave those arabs to pray in peace for their god which is not less good then your one,,,,,,or should they come to the temple's wall?would that be o,k,,,,,who have put you in the position of the supirior,your force,,,,,,patetic behavior,,,,,,im a shame
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
זה מדינה גזענית אם לא מאפשרים
מאן,
10/04/05 01:22
|
ליהודים כניסה[רק במקום אחד בהיסטוריה זכור לי כזה דבר שסבתא שלי סיפרה לי על הנאצים]
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל למה דווקא עכשיו?
משיח,
10/04/05 05:27
|
|
 |
אבל אם לא עכשיו אז מתי?
יצחק,
אריאל,
10/04/05 13:15
|
הר הבית בידינו כבר 36 שנה ואנחנו עדיין מזלזלים בו. אין לנו זמן...
לא ראוי להתיחס כך אל המקום הקדוש ביותר לעם היהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
I know many muslims
and,
10/04/05 00:50
|
none of them care about the Palestinians and Al Aktza - 1,400,000,000 care more about other things...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מדוע נותנים למוסלמים לעלות ...
אריה,
10/04/05 00:27
|
לא ברור וגם תמוהה למה נותנים למוסלמים דווקא ביום ראשון זה לעלות באלפיהם להר הבית הלא הם היו באלפיהם כבר ביום שישי וערכו את התפילות שלהם ללא הפרעה .. הלא כל זה רק פרובוקציה מעולם לא עלו המוסלמים ביום ראשון להר הבית ובו היו בודדים ביותר, קשה לי להבין איך המשטרה משתפת איתם פעולה ? היה על המשטרה לאסור על הערבים את הכניסה מחר להר הבית ולאפשר ליהודים לעלות להר הבית ןלהתפלל בחופשיות זאת לא מדינת אנרכיה שרק למוסלמים מותר והם בחסות המשטרה ימנעו היהודים לעלות להר הבית מקום מידקדשינו ובכוח הזרוע ולקח הם מזעיקים את כל ערביי ישראל לעלות דווקא ביום ראשון כדי למנוע בגופם את עלית היהודים זאת אזלת יד המשטרה ואטימות מוח של המדינאים שלא מתחשבים ברגשות היהודים. אים זה היה קורה במקום אחר בעולם היתה קמה זעקה בארץ אנטישמיות אנטישמיות....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לא לפחד מהם לעלות להר הבית
ל"ת
oren,
09/04/05 23:54
|
|
 |
ולמה מה?זה הזמן המתאים?
ל"ת
קוקוריקו,
10/04/05 01:38
|
|
 |
1.
כולם לבוא
אבירם,
09/04/05 23:34
|
בואו ונפוצץ את המזרח התיכון ונילחם באויבינו. רק כך יעריכו אותנו. הלאה השחיתות, הלאה דיקטטורה, לא להרס ניצנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לפוצץ?
נביל,
ישראל,
10/04/05 02:24
|
התשובה ברורה כשמש.
המוסלמים השתלטו על ההר ונוהגים בו כרכושם הפרטי.
לזה אסור להסכים. זו מלחמת קיום או הם או היהודים.
אסור לאפשר לשרון התבוסתן עוד נצחון שיקרב את סופו של העם היהודי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנביל
מוסלמית,
10/04/05 08:44
|
תסלח לי זה לא השתלטות זה אחד המקומות הקדושים אצל המוסלמים ואסור לכל אדם שהוא לא מוסלמי לדרוך במסגד אז איך זה לדרוך למקום השלישי בחשיבותי מבחינתנו כמוסלמים אנו שייכים למקום הזה כמו שהוא שייך לנו ואין לאף אחד שום זכות לדרוך שם אלא למוסלמים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נפל האסימון,כהנא צדק ...
תומר,
ת''א,
10/04/05 13:22
|
|
 |
למוסלמית
יהודי,
10/04/05 09:27
|
אם הר הבית הוא המקום השלישי בחשיבותו למוסלמים, כדברייך, איך זה שירושלים כלל איננה מופיעה בו . אגב , זהו המקום הראשון בחשיבותו ליהדות. קראת בכלל את התנך פעם? ( אני קראתי את הקוראן) . יהר הבית ''הפך'' קדוש למוסלמים בהשפעת יהודי חצי האי ערב, ורק לאחר שמוחמד הבין שלא יצליח להעביר את היהודים לדת האסלם. היסטוריונים מוסלמים נקטו באותה שיטה במאה ה20 שטענו שגם הכתל קדוש למוסלמים , כיוון שמוחמד קשר את סוסו שם כאשר ביקר עם המלאך גבריאל בהר. תגידי אתם לא מסוגלים להמציא שום דבר משל עצמכם?.. ( חוץ מפיגועי תופת....) לפני שאת מקשקשת על קודשי האסלם תבדקי בספרי היסטוריה ותראי שמקדש שלמה עמד בהר 1600 שנה לפני ''שיחתו ''של הנביא מוחמד במערה. אתם באותו זמן גרתם באהל אחד עם גמלים וכבשים .... בעצם גם היום אתם עושים זאת!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת לחלוטין
ל"ת
רוני,
י-ם,
10/04/05 23:19
|
|
 |
To Yehodi
Kamal,
Umm El Fahem,
10/04/05 12:12
|
Did you know that a good reason for considering you an ignorant person, actually, an ignorant thing, is to be raisist. Get damn lost.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המוסלמים בכלל לא רסיסטים
Avi Ecuador,
11/04/05 04:03
|
הם פשוט הורגים וגורמים לברוח למי שלא כמוהם. כנראה נצטרך ללמוד ממכם פעם אחת אני מקווה במהרה ולא מאוחר מידי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
THE TRUTH ABOUT ME
MUHAMAD,
10/04/05 13:16
|
IS THAT ONLY 600 AFTER JESUS WAS BORN AND THOUSANDS OF YEARS AFTER THE JEWS ,
I WAS BORN
SO MUSLIMS SEAT QUIET! YOU ARE NOTHING MORE THAT A NATION OF TERRORISTS
הגב לתגובה זו
|
|
 |
can I call you camel?
ל"ת
(-:,
10/04/05 12:50
|
|
 |
קדושה ושטויות
קורא התנ''ך,
מרכז,
10/04/05 12:09
|
ירושלים לא מוזכרת בקוראן ירושלים לא מוזכרת גם בחמשת חומשי תורה קדושה וטומאה לא נקבעות מכתבי קודש של שום דת אלא מפרשנותם. בכלל הרעיון של קדושת מקום הוא אנטי מונותאיסטי במהותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מדויק , ולא שייך
יהודי,
10/04/05 13:13
|
ירושלים אמנם איננה מוזכרת בתורה, אך קדושת המקום מופיעה כמה וכמה פעמים. ניתן להסיק שלכותב התורה (ואין זה משנה כרגע מי ,ומתי) , לא חשוב איפה(ירושלים,הר סיני , שילה) , אך חשוב שיהיה זה רק במקום אחד( ריכוזיות הפולחן) וזה בהחלט מאפיין דת מונותיאיסטית בתקופה קדומה כל כך. אתה לא יכול לקחת רעיונות פילוסוםיםימי בניימים ולתקוע אותם במוחם של מעצבים דתיים שלא מכירים מושגיםכגון:צמצום, תארי חיוב ושלילה וכו
טומאה וטהרה בהחלט מופיעים בתורה. הצצה מהירה בספר ויקרא מספיקה
לעצם העניין: לא היה בכוונתי לפתח דיון תאולוגי, אם כי גם זה בא בחשבון, אלא לומר לגברת מוסלמית שהר הבית הינו יותר שלנו מאשר שלה , וגם טיעונך המלומדים אינם גורעים מטענה זו כלל וכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ליהודי
מוסמלית,
10/04/05 11:13
|
אני גאה בהיותי גרה עם גמלים ואני לא מתביישת בזה אתה זה שצריך להתבייש מהגזענות הנוטפת מדבריך . מתי תפסיקו עם הגזענות הזאת מתי תבינו שאנחנו אזרחים שווים ובני אדם שרוצים לחיות בשקט ובשלווה ולממש את הפולחן הדתי שלנו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הר הבית הוא למוסלמים
ל"ת
מוחמד,
באקה,
10/04/05 13:46
|
|
 |
ירושלים מוזכרת 667 + 25
CtrlX,
10/04/05 13:34
|
ירושלים מוזכרת בתנ''ך 667 פעמים + עוד 25 בארמית.
בקוראן 0
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתי שתתחילו להיות בני אדם
מתי?,
10/04/05 13:17
|
|
 |
אתם רוצים להיות יותר משווים
דני,
10/04/05 11:54
|
המסגד הוא רק חלק קטן מהר הבית. איננו מבקשים להתפלל במסגד שלכם ולא לדרוך בו. הר הבית מבחינתנו הוא המקום הקדוש ביותר לעם היהודי- למה אין לנו זכות לבקר בו באופן חופשי??? לדעתי המקום צריך להפוך לבינלאומי ותחת ריבונות בינלאומית עם גישה חופשית לכל הדתות. במצב הקיים מדינת ישראל מאפשרת לווקאף להחריב את המקום - להרוס ולהעלים כל זכר לתרבות לא מוסלמית שהייתה בהר... מדינת ישראל לא שולטת במקום אלה הוואקף והיהודים מופלים לרעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחי, אחלה תשובה
ל"ת
אתה כ''כ צודק,
10/04/05 11:07
|
|
 |
Yishar Koach
ל"ת
Shai,
SouthAfrica,
10/04/05 10:25
|
|
 |
TO NO.1
RAFAEL SADI,
BAT-YAM,
10/04/05 09:25
|
Dear Mr. Nabil The Muslim., You are wrong absolutely in a small but also very important point, either you like to confuse nor you have no idea about your religion. iI am a Turkish Jew living in Turkey 50 years with a real Muslims an know your religion better then you propably. In the Islam there is no any [prohibition agains entering NON MUSLIMS to holly places for the ISLAM. In Turkey all the mosques are open daily for every one willing to visit even to pray in any laguage they like. I wish to remin you that also the way of using the holly places between the Turkish peapole and The Palestinan People are quite different. For example you can not find one single Turkish sleeping into the mosque.It is a matter of Respect to the holly place and the other visitors. It was jus to explain you wrong point. Holly places are for all humanity not only for some of them. Wish you all the best and not to fall in the trap of the FANATICS from every corner. Regards RAFAEL SADI
הגב לתגובה זו
|
|