 |
119.
סגירת בתי הספר נכונה
אדיר,
בער שבע,
13/04/05 13:16
|
|
 |
118.
פרחיה מגינה על כבוד חיים ויצמן
וזה לא פלא,
12/04/05 23:09
|
קטע מתוך הספר ''בן המאה העשרים'' של בן הכט: ''.... אנא, שים לב, אמר פיטר, - סיר הרברט סמואל עדיין פופולארי מאד בארץ ישראל, הוא היה ידידו הגדול של המנהיג הציוני ד''ר ויצמן. ואחרי שהתפטר סמואל ממשרתו, קראו הציונים על שמו את אחת הכיכרות היפות ביותר בתל-אביב. עד היום הזה (1941) היא נודעת בשם 'רציף הרברט סמואל''.גליון ''ניו ג'ודיאה'', סתיו 1937 ''.. ארץ ישראל אינה יכולה לפתור את בעית יהודי אירופה. - אין בכח ארץ ישראל לקלוט את יהודי אירופה. - רוצים אנו כי רק מיטב הנוער היהודי יבוא אלינו. רוצים אנו, כי רק יהודים בעלי השכלה יכנסו לארץ ישראל, כדי להגדיל את התרבות בה. שאר היהודים יצטרכו להישאר במקום מושבותיהם ולעמוד מול כל גורל שנגזר עליהם. מליוני יהודים אלה אבק-אדם הם על גלגלי ההסטוריה. ואפשר שיצטרך להיזרות ברוח. אין אנו רוצים שינהרו לארץ ישראל. אין אנו רוצים שתל-אביב שלנו תיהפך לעד גיטו בזוי'' - ''שאלתי למעמדו הרישמי של ד''ר ויצמן''. - ''ד''ר ויצמן'', אמר מרלין, הוא נשיא ההסתדרות הציונית בעולם''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
האיוולת
יגאל כהן,
רחובות,
12/04/05 22:56
|
תעזבו את כם מכל שנאת היהודים שכאן ומכל אהבת הערבים הנוזלת מלשונו של רן ''לא כהן'' שכחתם את למעלה מאלף הרוגי הסכמי אוסלו? שכחתם את הכניעה לטרור הגלומה בתכנית העיוועים של ה''שליט'' ? שכחתם שהערבים מצהירים בפה מלא שהם רוצים את הכל? ומעל הכל שכחתם שארץ ישראל שייכת לעם ישראל (כפי ששמה מעיד עליה?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
WHAT A JOKE
ALON,
12/04/05 21:07
|
SO A FEW SCHOOLS WERE LOCKED IN PROTEST, SO WHAT? WHY DONT WE HEAR FROM THE POLICE AND THE MINISTERS ABOUT THE ARAB ILLEGAL BUILDING IN THE NEGEV AND THE GALIL. WHY DONT WE HEAR ABOUT ALL THE MASSIVE THEFT WAVES B Y THE ARABS ALL OVER ISRAEL.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
How can one not feel the pain
Noam,
Galil,
12/04/05 20:51
|
These ppl just want to saty in the homes they grew up in and know life as it is. to give the homes to the same ppl who killed their friends and shoot at them every day is a crime against everything true and real. Have we not learned the lessons of dealing with the murderous arabs. This will not appease them. this will make them stronger and they will kill more of us down the road. We are just too stupid to remember the past so we are condemed to keep repeating it.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
השרים בצביעותם
ילד מהצפון,
12/04/05 18:02
|
שרון עדיף מכם גם הוא אומר שהגירוש הוא טראומה אבל כורח המציאת אבל אתם עם נוצות ''השומרי חוק'' כואבים על ''טראומות'' ''וילדים ''ושוכחים שבגוש קטיף גם יש ילדים שבמקרה הם בני דודים שניים שו שלישיים של הללו בתל אביב עדיף שתשתקו. השקר והצביעות שלכם עוד יכשיר פעולות מסוג זה חלילה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
העם אתכם
ל"ת
אנונימית,
12/04/05 17:53
|
|
 |
112.
זה מה שעושים בבין הזמנים
שמוליק,
12/04/05 17:40
|
בראש חודש ניסן שחל ביום ראשון האחרון יצאו אלפי תלמידי ישיבות לחופשת בין הזמנים (חופשה בין זמן חורף לזמן קיץ) שתמשך חודש . במשך חודש זה מצויים התלמידים בבתיהם וכנראה שמשעמם להם אז הם התחילו להיות יצירתיים. כמה ניידות שיפטרלו במשך הלילה יוכלו לחסוך הרבה מאד עוגמת נפש לאזרחים תמימים בבוקר. החדשות הטובות שעוד שלושה שבועות וחצי הם חוזרים לישיבות וזה יפסק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
מדינה בפשיטת רגל !!!
ל"ת
כל הכבוד לצהל,
12/04/05 17:33
|
|
 |
110.
אנחנו הטמבלים לא המתנחלים
סתם אחד,
מרכז הארץ,
12/04/05 16:54
|
אנחנו הטמבלים (אנחנו זה העיתונאות מי שלא מתנחל ומי שיש לו קצת רגש בלב למשפחות שהבנים שלהם מתים בשטחים) משום שאנחנו מתרגשים מהשטויות שהם עושים ומפרסמים את זה בתקשורת ומפה לאוזן, המתנחלים ילדים קטנים, נתעלם מהשטויות שלהם ואז הם יבינו שהם לא מעניינים אף אחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
המתנחלים - סרטן בגוף המדינה
דן,
ירושלים,
12/04/05 16:46
|
מחר או בזמן ההתנתקות המתנחלים יציבו מכוניות תופת בבתי הספר הללו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי הורס יישובים ובתי ספר ?
אברהם,
הרי יהודה,
12/04/05 18:07
|
|
 |
מדינת ישראל בראשות הליכוד
ל"ת
זה שמאל?,
12/04/05 21:21
|
|
 |
לאברהם מהרי יהודה
דן,
ירושלים,
12/04/05 18:26
|
אהההה לא מקנא במתישבים המפונים ליבי איתם אבל אין קשר אם אישתך חלילה תחלה בסרטן אתה לא תוריד לילדים את רגליים בתגובה
בתקופה כזו צריך לאהוב ומה אתה מציע ....................... עין תחת עין למי?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהבה שתנצח
יהודייה,
12/04/05 21:42
|
זה לא משהו שבא בעניין של ''עין תחת עין''. זה מגיע מהעניין של מחאה... והמתנגדים מחבקים ואוהבים את כל העם, ונעילת השערים זה לא מתוך שנאה אלא רק בשביל המחאה...
בהמון אהבה- מתנגדת להתנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדן מירושלים ..
אברהם,
הרי יהודה,
12/04/05 18:45
|
אבל אם יבואו לגרש לך את הילדים מהבית, וגם יקחו לך את המכונית, וגם יהרסו לך את העסק שבנית במשך 40 שנותיך, וגם יגלו אותך אל מחוץ לירושלים, וגם ירקו לך בפרצוף ויאמרו שאתה סרטן ובניך עקרבים ואשתך רודפת בצע,
אז, מה תעשה דן ? אה, מה תעשה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Join us
ל"ת
K.K.K,
12/04/05 17:31
|
|
 |
108.
אהה, אבל מ200 מכוניות גנובות
פפר,
12/04/05 16:30
|
בשבוע מגוש דן המשטרה לא מושפלת ? וממאות פריצות בחודש שם היא לא מושפלת ????? מי בדיוק צריך לספק את הסחורה ? המשטרה יודעת לטפל בדבר אחד פיזור הפגנות הימין ותו לא, כולכם צבועים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת?!?!
גדעון,
מרכז,
12/04/05 17:26
|
באמת?!איפה זה קורה?הלואי והמשטרה תפזר הפגנות הימין. ''דור שלם מצפה ומייחל ליום כזה''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה קורה פעם ב3 חדשים...עד אז
פפר,
12/04/05 17:38
|
המשטרה מגרבצ''ת בניידות שלה, גניבות רכב, בקר,ציוד חקלאי,אלימות במועדונים וכוכו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
מחאה אמיתית
רעיון גדול,
ביצוע מושלם!,
12/04/05 16:22
|
אם נערי השמאל היו עושים זאת הם כבר היו גיבורי תרבות. יאיר לפיד היה מזמין את כולם לאולפן לראיון, יוסי שריד היה מלהג על הפיצות של שרה ושולמית אלוני היתה מדברת על התלמידים שלימדו את שרת החינוך שיעור באזרחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
מה ההבדל ??????????????????
not me!,
12/04/05 16:20
|
עובדי הדואר נעלו את שערינו להיום כמו בכל שבוע.
עובדי הנמלים נעלו את שערי הנמל לאוניות עם סחורה שלא הגיעה ליעדיה בזמן.
עובדי הבנקים ינעלו את השערים ביום ראשון הקרוב וכן עובדי הבורסה.
דעתי היא שמספיק עם השביתות למיניהם מספיק, מספיק!!!!!!!!!!!!!!!!!!! כבעל עסק קטן, אני לא מבין איך אפשר לעבוד במדינה שעובדיה שובתים כל שני וחמישי ובשאר הימים עובדים רק שעתיים, אנו רחוקים מלהיות מדינה דמוקרטית. אנו רחוקים מלהקרה בכלל מדינה נורמלית
אז גם זוהי נעילת שערים שונה ע''י גורמים בשביתה(שביתת המדינה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
THE ONLY SOLUTION
ALON,
12/04/05 16:19
|
INSTEAD OF BLOCKING SCHOOLS, ROADS ETC. WE MUST ALL MARCH ONTO THE KNESSET, BLOCKDE IT AND DEMAND NEW ELECTIONS. WE MUST HAVE A HUGE DEMONSTRATION INFRONT OF THE KNESSET WITH PERMITS OR WITHOUT, THE SHARON MAFIA MUIST BE BROUGHT DOWN. DEMOCRACY AND FREEDOM ARE NOT GIVEN, THEY MUST BE EARNED. IT SEEMS THAT US, THE JEWS, MUST REGAIN OUR DEMOCRATIC RIGHTS ONCE MORE. ONLT A CITIZEN REVOLT WILL SAVE US.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
and...
lalala,
12/04/05 16:40
|
wait for the arabs to take advantage of the situation....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
השב''כ צודק-אסוא כעת לחשוף מקור
ישראלי מודאג,
12/04/05 16:18
|
|
 |
103.
המטרה: להוציא את הראש מהחול.
כל הכבוד!,
12/04/05 16:17
|
נכון, הרבה יותר נחמד לשקר לעצמינו שאנחנו עושים דבר נכון ומוסרי שאיש לא סובל ממנו שיביא שקט וביטחון לכולנו. אך מה לעשות - זה מ מ ש לא המצב. הולכים לגרש אלפי אנשים מביתם ולמסור את בתיהם לרוצחים, להחריב בתי כנסת או להפוך אותם למסגדים או קייטנות חמאס, ולתת רוח גבית לטרור - כפי שאמר הרמטכ''ל (שהודח משום מה, אבל זה בטח לא קשור...). ביום ראשון היתה הפגנה מרשימה של 1000 סטודנטים מכל הארץ שכמעט לא זכתה לכיסוי תקשורתי, בניגוד לפעולה הזו שלא מפסיקים לדבר עליה. מה המסקנה? כשהדמוקרטיה נרמסת והתקשורת לא ממלאת את תפקידה - אנשים נאלצים להשתמש באמצעי מחאה אחרים, גם כאלו שלא מתאימים לאניני הטעם בצפוניה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהבתי!!!
ל"ת
סטודנט,
13/04/05 00:19
|
|
 |
102.
חולי נפש
ל"ת
אאא,
בבב,
12/04/05 16:07
|
|
 |
101.
התנתקות מעזה או מעם ישראל?
אירית,
12/04/05 16:05
|
מה אתם מעדיפים? אתם יכולים להתנתק מעזה או להישאר בעזה ולהתנתק ממדינת ישראל ומהעם השפוי שנקעה נפשו מהקנאות המשיחית שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיקי לפעות מנטרות מהתקשורת
בובובובום,
תל אביב,
12/04/05 19:15
|
ותתחילי קצת לחשוב:
רק 25 מנדטים תומכים בהתנתקות, רוב העם עם יש''ע - 40 לליכוד, 6 למפד''ל 8 לאיחוד הלאומי , 11 שס וכו'... שרון גנב את הקולות ושיחד כמה מחברי מפלגתו כדי להקים ממשלת מיעוט , ולבצע פשע נורא נגד האומה היהודית. בבחירות הבאות הוא יפסיד וזה ברור.
בינתיים, רוב העם עם גוש קטיף ואף שקר מהתקשורת לא יפריך את הטענה הנ''ל.
לכן עיריתוש לפי שעה את מנותקת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חצי ממצביעי הליכוד בעד התנתקות
ל"ת
אופס, הלכה,
הסטטיסטיקה,
12/04/05 21:23
|
|
 |
fuck you
shut up,
12/04/05 16:34
|
|
 |
as long as you can spell
אירית,
12/04/05 18:29
|
four letter words is your limit stick to it. you ignorant idiot
הגב לתגובה זו
|
|
 |
no...fuck you...!
ל"ת
lala,
12/04/05 17:01
|
|
 |
100.
שיעור בדמוקרטיה
יוני,
מרכז,
12/04/05 15:56
|
איפה מקבלים שיעור בדמוקרטיה?!- בבית הספר! שלא יתפלאו -אילו שסותמים פיות..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
כל הכבוד! ירושלים איתכם!!!
ל"ת
ירושלמי כתום,
12/04/05 15:53
|
|
 |
98.
ולמה לא פתחתם שער אחר לידו ?
אריה,
12/04/05 15:42
|
מי שסוגר את בתי הספר בגוש קטיף נותן לכם בית ספר אחר במקומו. אם להיות צודקים, לא סתם חוליגנים, הייתם צריכים לנעול את השער, ולהזמין מסגר שיתקין, על חשבונכם, שער חדש ופתוח בסמוך... לא ככה, חוליגנים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
כצפוי, ליבנת הגיבה כמו פודל
מוטי שחר,
12/04/05 15:31
|
מילא שאנשי השמאל ששומאים כל דבר יהודי במדינה, כל זיק של ציונות וכל שמץ של הקרבה עצמית לשם יישוב ארץ ישראל מגיבים כפי שהם מגיבים. לא בנינו עליהם מעולם לשום דבר חיובי. אבל, זה שליבנת מגיבה כצפוי בבליל מילים ''פסאודו'' מזועזות, בשימוש במונח ''התפרעות אלימה'' ביחס למעשה שלא היה כרוך בקונפרונטציה פיזית של מבצעי המעשה עם אנשי החוק, זה מעורר מחשבה. זה מעורר מחשבה איך אדם יכול להיות כל כך חדל אישיות, כל כך חסר רגשות שהסבל של תלמידים שבתי הספר שלהם עומדים להחרב (כן, וגם הבית שלהם, המתנ''ס, הגינה, בית הכנסת, הבתים של כל החברים ובקיצור כל העולם) לא מזיז לה את קצה השערה בפוני. מה לדעתי מעורר אצלה ''זעזוע עמוק''. כנראה העובדה שמדובר במחאה מאד ממוקדת ועניינית, מבלי לשפוך טיפת דם ומבלי להרים יד על איש. לזה היא קוראת (האופרטוניסטית הבזויה) התפרעות אלימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ופעםחשבתי שליבנת ראויה לראשות
נמאס מליבנת,
12/04/05 15:42
|
|
 |
96.
בינינו, הם לא צודקים ?
אברהם,
הרי יהודה,
12/04/05 15:27
|
תעזוב רגע את השמאל ותחשוב בהגיון: מחר הולכים לסגור ולהרוס בתי ספר, ישיבות, מכללות וגני ילדים - ואתה שותק. היום קשרו 80 שערים - ואתה צועק ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא - ושיפסיקו להרוס
ל"ת
טל,
12/04/05 15:42
|
|
 |
מאוד מאוד צודקים.
ל"ת
שמאלני גאה,
12/04/05 15:40
|
|
 |
מאוד מאוד טועים!
ל"ת
ימני גאה,
ממש ''גאה''!,
12/04/05 16:30
|
|
 |
היו צריכים לפתוח שער חלופי...
אריה,
12/04/05 15:38
|
רוצה אנלוגיה אמיתית להתנתקות? היו צריכים לנעול את השער, ולהתקין על חשבונם שער חדש, יפה יותר, במקום קצת אחר בגדר... לא זו האנלוגיה הנכונה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריכים לפתוח מדינה חדשה.אולי
ל"ת
מדינה יהודית,
12/04/05 16:37
|
|
 |
95.
זה לא כל כך נעים לראות גן סגור
ל"ת
עוזי חיטמן,
12/04/05 15:25
|
|
 |
94.
סגירת בתי הספר
מושון,
תל אביב,
12/04/05 15:21
|
הגענו למצב של שנאת ישראל על ידי מתיישבי יהודה ושומרון שנועלים גני ילדים ובתי ספר. מה בעצם התוצאה:שנאה כלפיהם ובוז,ובעצם הם מעוררים את מלחמת האחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה יש פה שנאת ישראל?
אהבת האדם,
12/04/05 15:34
|
|
 |
93.
מי שומר על ילדי הגן? (תשובה:
אריה,
12/04/05 15:17
|
סליחה, הים אלה היו יהודים טובים שבחיים לא יחלמו לעשות לאחיהם כל רע,- אבל כמו שהם טיפלו בגנים ובתי ספר מחר אלה יהיו מחבלים שיטמינו בשערים ובחצרות פצצות... יש משטרה בארץ? יש משמר אזרחי? מי שלא מנע את הנעילה איך ימנע הטמנת פצצות? מי שומר על ילדי הגן? תשובה: אף אחד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
יותר מקורי מאשר חסימת כבישים
עומר,
באר שבע,
12/04/05 15:07
|
כל הכבוד לרעיון זה יותר טוב מחסימת כבישים כאן הם לא מזיקים לאחרים, וכן הם לא מסכנים את עצמם בתאונות דרכים. כדאי ללמוד מהם! דרך מחאה מקורית! מעניין מה המחאה הבא? מורים יקרים תראו אזה תלמידים למופת חינכתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רק מקורי, עכשיו ילדי ביה''ס
שיעור בדמוקרטיה,
12/04/05 15:44
|
|
 |
91.
מעשה של חוליגנים!!!!!!
מנחם הרצליה,
12/04/05 15:01
|
זה לא מעשה של אנשים ,,אידאולוגיסטים'' , זה סתם חוליגנים וכך צריך לטפל בהם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם עובדי הבנקים חוליגנים?
קצת דרך ארץ,
12/04/05 15:36
|
תכל'ס, מותר להודות שהמסר היה מאד נכון וגם פעולה היתה מאד רלבנטית. לא חייבים להגיב בצורה כל כך לא מנומסת כמו שאתה מגיב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה ההתלהמות?
שלום אמת,
התנחלות רמת,
12/04/05 15:17
|
מחאה מקורית לא אלימה לא מזיקה לגיטמית במשטר דמוקרטי אלא אם אתה שותף לדיקטטורה שאוסרת מחאה ,למה על חמש שקל מותר להשבית לימודים ימים רבים ובמחאה זאת אסור ? ללא קשר לדעה פוליטית רעיון מחאה מקורי וחינוכי לגרום לתלמידי ישראל מודעות חברתית ודמוקרטית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
יש לי עוד כמה רעיונות להמשך
איטר יד ימין,
12/04/05 14:56
|
1. לגנוב את האופניים של התלמידים בבתי הספר בתל אביב. 2. לזרוק פצצות סירחון בקופות החולים בתל אביב. 3. לצבוע בכתום את שלטי התחבורה בתל אביב. 4. לפזר נינג'ות בכבישי תל אביב. 5. להפגין בתור לקופות הסופרמרקטים בתל אביב. 6. והרעיון הכי טוב : לעלות למגדלי עזריאלי לקומה העליונה ולקפוץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רעיונות של שמאלני מתוסכל,
ריקבון שמאלני,
12/04/05 15:46
|
רק אלימות רוצים השמאלנים, מתים לאיזה אנטלנה. לראות דם יהודי, והכל בשם חופש השמאלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אלים? אני מאיים בנשק על
חיילים?,
איטר ימין,
12/04/05 16:17
|
איזה טיפשות של תגובה. מי מטיף לאלימות נגד חיילים ונגד המדינה? מי פועל באלימות נגד חיילים ונגד אזרחים תמימים? מי מאיים במלחמת אחים על ימין ועל שמאל? ודרך אגב לאונייה קראו אלטלנה ולא אנטלנה ולא אנטונלה, יא עילג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן כן השמאל הוא אלים
אבל רק,
נגד יהודים,
12/04/05 18:37
|
לערבים הוא מנשק את ה.. אבל :
לאלימות נגד חיילים ונגד המדינה - עיין בהפגנות האלימות נגד גדר ההפרדה כמו''כ תמיכת השמאל בערבים בהתפרעויות אוקטובר.
מי מאיים במלחמת אחים על ימין ועל שמאל? השמאל לא מרגיש אחווה אל הימין ולכן אין ביכולתו לאיים כך.
וכן, נכון, השמאל אחראי לטבח באלטלנה כמו גם להפקרת יהודי אירופה בשואה כמו גם להסכמי אוסלו שהביאו עלינו יותר מ-1000 נרצחים ואלפי פצועים - כל הכבוד !!! ואת המדינה שהשמאל הקים ? היא מתפרקת והולכת , קודם כל מערכים ואידיאולוגיה ועכשיו גם מתחילה ההתפרקות הפנימית. לשנה הבאה באל-קודס המשוחררת !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשנה הבאה בבית הספר
לטמבל מעליי,
12/04/05 21:32
|
האנרכיסטים הם בדיוק כמו הפסיכים של הימין. הם מייצגים אולי 100 אנשים במדינה. לא זכור לי שה''שמאל'' תמך בערבים ב2000, אבל אתה בטח לא מצפה שהמשטרה תנהג במפגיני הימין כמו בערבים אז (אני מקווה מאד שלא). לגבי הפסקה השנייה על מלחמת האחים, הרגת אותי מצחוק, מה זה אומר: השמאל לא מרגיש אחווה לימין לכן הוא לא יכול לאיים במלחמת אחים? תגיד אתה דביל? אם הימין יילחם בשמאל זו מלחמת אחים אבל להפך לא? ולבסוף שכחת להזכיר את אחריות השמאל לצליבת ישו שהביאה לאלפים של יהודים שנרצחו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נשקול את ההצעות בכובד ראש
thnks alot,
12/04/05 15:38
|
אילו היה מדובר בגירוש ערבים מאום אל פאחם היית מצטרף אליו ונשכב מתחת לגלגלי המשאית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לידיעתך, אני בעד להעביר את
אום אל פחם,
לפלסטין,
12/04/05 16:19
|
|
 |
89.
אולי נאשים אותם בניסיון לרצח
ל"ת
ההנתקות,
12/04/05 14:56
|
|
 |
88.
צריך לנעול את כל המדינה
חילוני אדוק,
כרמל,
12/04/05 14:51
|
|
 |
87.
כלכבוד על המקוריות והיוזמה
זו מחאה,
לגטימית,
12/04/05 14:41
|
כלכבוד לחבר'ה שהגו וביצעו את המחאה המוצלחת הזו. בהצלחה!!
איפהה חברי החנסת הימניים שישבחו את המחאה הלגטימית הזו? רק השמאל יודע לגבות את הקיצונים שלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
שרון סוגר בי''ס בקטיףלעצור אותו
ל"ת
מואב שומרון,
רעננה,
12/04/05 14:36
|
|
 |
85.
מסכים, מתנגד, לא חשוב
hk,
12/04/05 14:21
|
אבל תודו שהרעיון גאוני. לא יותר מדיי מטריד - מה הבעיה ''לפרוץ'' מנעול שעולה 10 שקלים. ומצד שני - מעביר את המסר. אז, קראדי וליבנת, אל תעשו מזה עינין גדול וקבלו את הנעילה אפילו בחצי חיוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליבנת פשוט מתפוצצת מכעס
אקורד מזוייף,
12/04/05 15:42
|
הרבה יותר קל לליבנת ולכל יתר היסמנים של שרון כשמתנגדי הנסיגה מתעמתים עם שוטרים או (חס ושלום) יורים על ''כוחותינו''. האפשרות שמתנגדי הנסיגה הם אנשים מאד מאד נבונים ושקולים ושהמחאה נגד הגרוש הגזעני של יהודי גוש קטיף תבוא במעשים מאד רלבנטיים ומתוחכמים מטוציאה את ליבנת משיווי משקלה. היא הרי יודעת שבבחירות הבאות היא תוכל מקסימום לחזור לתפקיד במוזיאון כלשהו. מי שבוגד בעקרנות הימין לא ישרוד הרבה זמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
זוכרים שלבנת תקעה סכין לביבי ב
סכין לביבי בגב,
12/04/05 14:15
|
שארבעת השרים הגישו אולטימטום לשרון בנושא משאל העם,אחרי חצי שעה היא רצה בבכי לשרון וביקשה סליחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גועל נפש של שרת חינוך
הפודלית של שרון,
12/04/05 15:43
|
אין לה דם לבוא ולהסביר איך היא שיחקה לידיו של שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
לכו לעזאזל חוליגנים ופרזיטים
ל"ת
נ.לוין,
חיפה,
12/04/05 14:13
|
|
 |
82.
בסה''כ רוצים עוד כסף!
אלעד,
12/04/05 14:01
|
וילה על חוף הים בניצנים הם כבר השיגו, כעת הם רוצים לעשות עוד רעש בכדי לקבל מספיק כסף לבריכה ועוד קצת בשביל לא לעבוד... וילה על חוף הים+הרבה מאד כסף = עיסקה משתלמת! אז הם חוסמים קצת כבישים, סוגרים מספר בתי ספר... עם המדינה שלנו המעודדת עבריינות זה לא חדש... ואפילו משתלם. לי אישית נמאס מכל המחאות ''הלגיטימיות'' גם של השמאלנים וגם של המתנחלים - מי שרוצה למחות שיימחה בלי להפריע לכל השאר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3000 יורו זאת מחיר בגידת השמאל
לאותו הערבי,
בשמותשונים,
12/04/05 14:24
|
הישראלי. היהודים לא מוכנים לבגוד בעמם בשום הון. זאת הסיבה שעוקרים אותם מביתם ולא מפנים אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3000?400000$ לשלום עכשו
ל"ת
מהאיחוד האירופי,
12/04/05 16:46
|
|
 |
81.
לא יזיק שגם ילדי המרכז יסבלו
יואב,
מורה/תל אביב,
12/04/05 13:59
|
כמו שהולכים לסבול ילדי קטיף אלא שכאן לא ישימו שום ילד בכלא ולא יפוצצו את הוריו מכות רצח לנגד עיניו כמו שהולכת המשטרע לעשות בגוש קטיף ליהודים המתגוררים שם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי נתן לך תעודת הוראה?
איתי,
חולון,
12/04/05 14:20
|
אתה יודע את ההבדל בין אנרכיה לבין דמוקרטיה? אני מקווה שאתה לא תלמד את ילדיי את ערכי הדמוקרטיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדון יפנפש - על אנרכיה שלטונית
אבי,
ירושלים,
12/04/05 19:42
|
|
 |
הוא לא מורה ולא מת''א, הוא מגיב
ל"ת
בשכר ממועצת,
יש''ע,
12/04/05 16:42
|
|
 |
אתה מורה כמו שאני תלמיד!!!
אני,
12/04/05 14:18
|
אף אחד עוד לא שם את ילדי גוש קטיף בכלא, ואף אחד עוד לא ''פיצץ'' את הוריהם במכות, אבל כמה חיילים נהרגו כבר כדי לשמור על הקיצוניים האלה??? אותם אינך סופר, כי זה לא באמת אכפת לך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני בתור מורה מחוייב למחות
יואב,
מורה/תל אביב,
12/04/05 14:47
|
על שואה מתקרבת שואה של מלחמת אחים ושואהשתהיה מיד לאחריה עם הערבים אתה כנראה צריך לקבל שיעור על צמברלין ודומיו, ולגבי מה שאתה אומר שכביכול הצבא נמצא במקום סכנה בגלל יהודים שגרים ביש''ע , גם ת''א זה סכנה ,גם ירושלים,נתניה ,בקיצור אם אתה לא יכול לעמוד באתגר שקוראים לו ישוב הארץ, אז לך מכאן לאוגנה או לאמריקה ולכל הרוחות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן כלאו וכן הכו
זויזר,
רמת-גן,
12/04/05 14:39
|
ואתה יודע כמה חיילים נהרגו כדי שאתה תחיה במדינה הזאת? אם מישהו רוחץ בניקיון כפיו זה השמאל שמשחק לידיהם של הפלסטינאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
אותו ''סזון'' ואותה ''אלטלנה''!
הסטאליניזם לא,
מת!,
12/04/05 13:56
|
על הבמה, ליד שולחן ארוך, ישבו המנהיגים הציוניים וביניהם נשיא ההסתדרות הציונית הד''ר חיים וייצמן (שהגיע ארצה מספר ימים לפני ההתנקשות בקהיר, לאחר היעדרות של חמש שנים), יושב ראש הנהלת הסוכנות היהודית בירושלים, דוד בן-גוריון, יושב ראש המחלקה המדינית, משה שרתוק, ואחרים. את הכנס פתח חיים וייצמן, שהסביר בעברית עילגת, את הנזק המדיני שנגרם לציונות על-ידי פעולות האצ''ל והלח''י. אחריו, נשא בן-גוריון נאום פרוגרמטי ארוך, אשר בסיומו התווה את תוכניתו למלחמה בארגוני ''הפורשים''. התוכנית כללה ארבעה סעיפים עיקריים: להקיאם מתוכנו (על-ידי גירושם ממקומות עבודה ומבתי-ספר), לשלול מהם כל מחסה ומפלט (על-ידי גירושם מדירותיהם), לא להיכנע לאיומיהם (בעיקר בכל הנוגע לאיסוף כספים) ולהסגירם לשלטונות הבריטיים. לאחר נאומו של בן-גוריון, נערך ויכוח כללי, בו הסתייגו רוב המשתתפים משיתוף הפעולה עם השלטונות. הנימוק העיקרי היה, שגם אם יש הצדקה להילחם בארגוני ''הפורשים'', הרי אין לשכוח שהבריטים מבצעים הלכה למעשה את הספר הלבן, ועל כן יש לראות בהם את אויבי הציונות. הוויכוח היה סוער ובגלל השעה המאוחרת, הודיע בן-גוריון שהישיבה תימשך למחרת היום ואנו הלכנו למלון ''הימלפרב'' אשר ברחוב הסולל, שם שוכַנוּ ארבעה בחדר והמשכנו בוויכוח עד לאחר חצות. בסיומו של הוויכוח החלטנו פה-אחד שלא נחתום על מנשר שיופיע בו סעיף של שיתוף הפעולה עם הממשלה. רבקה אחותי היתה הרוח החיה בדיון הזה, בעוד אני השתדלתי לא להתבלט יתר על המידה. למחרת בבוקר עברנו שוב את הפרוצדורה של הבדיקות הביטחוניות, והדיון נמשך במקום שהסתיים ביום הקודם. בן-גוריון יצא בשצף-קצף נגד כל המסתייגים ובשלב מסוים של נאומו אמר ''ואני יודע שגם באולם זה נמצאים נציגי הפורשים, המנסים להשפיע על הדיון שלנו''. רעד עבר בעצמותי; חששתי שבמשך הלילה הם הספיקו לבדוק את שמות המשתתפים עם הש''י (שירותי הידיעות של ה''הגנה'') ובוודאי הוא מתכוון אלי בדבריו. החלטתי לשמור על קור-רוח ולא אמרתי יותר דבר וחצי דבר בדיונים הפנימיים של משלחתנו. עם סיום הוויכוח הכללי, נקראו משלחות ארגוני הנוער, כל אחת בנפרד, לשיחה בחדר צדדי. וראה זה פלא - רובן שוכנעו לפתע וחתמו על המנשר. אלא שהשיטה לא פעלה על משלחות בתי-הספר ורובן הגדול נמנע מלחתום על המנשר. למחרת היום, נמסרה הודעה לעיתונות בשם הכינוס המיוחד של נציגי הנוער הציוני, שהתקיים ב-19 בנובמבר 1944, על-פי הזמנת ההנהלה הציונית, וזה לשונו:
מלחמה לנוער העברי בטירור ובמבצעיו! הטרור הפרוע של הפורשים ופורקי העול...המכוון כביכול כלפי השלטון הבריטי ומוסדותיו, פוגע למעשה בראש ובראשונה בעמנו הדווי ובאחרית התקווה הציונית... המסייע לאויב - אויב הוא! מחוללי הטרור, המכנים עצמם ''ארגון צבאי לאומי'' ו''לוחמי חירות ישראל'' בוגדים המה. נוער עברי! .... אתה נתבע כעת לקום ולבער את נגע הטרור מקרב היישוב. אל יבואו פורצי הגדר בקהל הנוער העברי ! מספסלי הלימודים יוצאו, ומן הסדנאות יורחקו. לא תורשה תעמולתם בכתב ובעל פה - לא ברחוב ולא באולם סגור. לא בבית תפילה ולא בבית ספר ולא בשום מקום אחר. אל יינתן מחסה לעוכרים בבית הוריכם, קרוביכם ומכריכם! אל כניעה לאיומים ולסחיטות! יעמוד הנוער על המשמר! יפעל הנוער בכוחות עצמו ויושיט כל העזרה למוסדות הציבור והשלטון לשם מניעת הטרור ופירוק ארגונו! ידעו אנשי הכנופיות, כי ייתקלו בהתנגדותו הנמרצת של הנוער העברי המאוחד. הפתח לתשובה עודנו פתוח לפניהם. אולם המהרסים והמחריבים שאין להם עוד תקנה, יבודדו ויופקרו, עד שיוקעו משורות היישוב, עד שהטרור ייפסק וארגונו יבוטל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להעליב את חיים וייצמן, לשם מה
פרחיה,
12/04/05 15:13
|
ושוב חזרת אלינו חנאייזנמן עם הציטוטים האינסופיים שלך מכתבי מנהיגי הימין. ומה הם כותבים אליליך? ''את הכנס פתח חיים וייצמן, שהסביר בעברית עילגת, את הנזק המדיני שנגרם לציונות על-ידי פעולות האצ''ל והלח''י''. להזכירך העילג הזה, שהייה גם גם קירח ועוור באחרית ימיו, נעבעך, השיג עבורנו את הצהרת בלפור, שלולא היא לא הייה לכם את מי לנגח היום. התביישי, מקום הכתבים האלה בפח האשפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אתה?
זויזר,
רמת-גן,
12/04/05 14:42
|
|
 |
79.
כל הכבוד! מי מאמין בשלום?
ל"ת
עבאד,
אום אל פאחם,
12/04/05 13:52
|
|
 |
78.
רימו אותנו רוצים בחירות עכשיו!
מצביע ליכוד,
מאוכזב,
12/04/05 13:45
|
בחירות עכשיו כל הממשלה הזו זה רמאות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני הצבעתי ליכוד!
יצחק שושן,
אריאל,
12/04/05 14:07
|
נפשי בוערת, הצבעתי ליכוד ובמקומה קיבלתי מר''ץ!!! אני מתנגד להתנתקות וקודם כל בגלל זה שבקולי משתמשים להעברתה!!!
שרון תתבייש לך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפחות 50% ממצביעי הליכוד בעד
ל"ת
ההתנתקות,
12/04/05 16:43
|
|
 |
גם אני ליכודניק שנשדד!!
לא אסלח,
12/04/05 14:25
|
לשרון ו 11 הבוגדים בבוחר ענבל גבריאלי ,רוני בר-און,עומרי שרון,אלי אפללו,אהוד אולמרט,מאיר שיטרית,ציפי ליבני,אדרי,רוחמה אברהם זאב בוים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון = גנב קולות
13 המורדים,
ללשכת התעסוק,
12/04/05 14:31
|
|
 |
77.
לחסר הבינה: ההבדל ההוא
אסף -חילוני,
12/04/05 13:26
|
שטרוריסטים הורגים את התלמידים. אם לא הבנת את זה. הם לא תולים שלט בתוספת מנעול של אופנים. שנאתך לאנשים דתים לא מוסיפה לך כבוד. אנטשימיות ומיעוט שכל הם שילוב קטלני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
למוניות מותר ולהם לא? יפה עשו!
זאב,
12/04/05 13:26
|
|
 |
75.
לצערי זה מה יש...
משה מ,,,,
בת ים,
12/04/05 13:23
|
פיתרון נוסח קפריסין
הפיתרון היחידי והיחיד שיבטיח את קיום מדינת ישראל, הוא נוסח קפריסין . כידוע היתה לחימה מרה ואכזרית בין העדה היוונית והטורכית , עד שפלשו כוחות טורכיים לאי וכפו חלוקה אתנית בכוח, חצי אי לעדה היוונית וחצי אי לעדה הטורכית. כל העולם גינה את הפלישה הטורכית והטרנספר של האוכלוסיות אך המציאות הוכיחה שההסדר הכפוי הזה הטיב עם כל הנוגעים בדבר בכך שפסק לחלוטין ההרג ההדדי בין העדות וגם העולם מכיר דה פקטו במצב החדש, פתרון כזה אפשרי גם באזורנו אם ארה''ב ובני בריתה יכפו הפרדה בין העדות היהודית והדרוזית , לעדה הערבית על קו נהר הירדן כשכל הפלסטינים והפליטים ייושבו בירדן בעזרת תוכנית מרשל נדיבה של המערב . כתוצאה לישראל תהיה מדינה ברת הגנה ושרידות לפלסטינים: מדינה נורמאלית ורחבת ידיים ולמערב: עמדה קדמית להשפעה דמוקרטית על האזור כולו, שהיא ישראל בגבולות ברי הגנה ברור שרק משוגע או נאיבי יאמין שזה אפשרי ...אך זו האפשרות היחידה לשרידותה של מדינת ישראל! אחרת מרינת ישראל תחדל להתקיים בתוך פרק זמן (קצר היסטורית) בלחימה, או מזמן קצת יותר ארוך בדרך דמוגרפית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Tell this to King Abdullah!!!!
It Depends on,
the USA,
12/04/05 14:46
|
This is exactly why King Abdullah visits Bush every other day. He is afraid that Palestinians of both sides will unite on Jordan's account. It is a great idea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
אנשים מטומטמים
מלי,
12/04/05 13:14
|
כל הימין הקיצוני פשוט אספסוף אחד גדול ומטורף צריך להכנס באבי אביהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
שינעלו את הבנקים מיום ראשון...
ל"ת
יעקב,
ראשון לציון,
12/04/05 13:09
|
|
 |
72.
אין בעיה חבר'ה
נחלאווי,
12/04/05 13:04
|
|
 |
71.
בטח התלמידים בכו והתעלפו
יולי,
12/04/05 12:59
|
מרוב צער על הצעד המטורף והחסר כל רסן שהביא חורבן גמור על מערכת החינוך המופלאה של לימור...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
במה שונים המתנחלים מהטרוריסטים
השואל,
שאלה,
12/04/05 12:58
|
|
 |
אתה פסיכופט שזקוק לאשפוז כפוי
ל"ת
עידו,
שייח מוניס,
12/04/05 16:05
|
|
 |
מה שמדהים בתגובה שלך:
שלומי,
12/04/05 13:22
|
זה רק המילים ''אני חושב'' בעוד שברור שאין לך עם מה לחשוב-כל השאר פתטי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואיי.. אתה כזה דפוק...
ל"ת
רותי,
12/04/05 13:20
|
|
 |
צודק לנעול בית ספר חמור מפיגוע
יעקב,
השומרון,
12/04/05 13:16
|
בעצם זה הרבה יותר חמו ר מפיגוע תופת. אני מניח שהבגץ ירון הודו יורה על עונש מות לארכי מחבלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה רוצה להלחם בנו? בבקשה!
מתנחל,
12/04/05 13:10
|
רק אל תגיד אחר כך שאנחנו אשמים במלחמת אחים!
אתם בעצמכם מתחילים, אנחנו כבר טרוריסטים וכו', אז תזמין את הנשיא בוש להלחם בטרור כאן, הוא יעשה את זה מהר ומועיל.
תודה רבה לך, ''איש הומני והגון''!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמצה זולה וחסרת אחריות !
אבי,
12/04/05 13:06
|
|
 |
69.
פוליטיקאים מתלהמים...
נאווה,
12/04/05 12:58
|
זו אחלה מחאה, מוצדקת לחלוטין, לא אלימה, מקורית - פשוט אחלה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
שרון קורע את העם
ל"ת
עומרי,
12/04/05 12:50
|
|
 |
הימין הקיצוני הורס את העם
ל"ת
מלי,
12/04/05 13:14
|
|
 |
אתה ושכמוך נביאי שקר הורסי העם
ל"ת
משה,
תל אביב,
12/04/05 13:05
|
|
 |
עומרי צודק במאה אחוז!
יצחק,
אריאל,
12/04/05 14:10
|
מי שגורר אותנו למלחמה יקבל אותה! אני גם כן מפחד ממלחמת אחים, אבל פשוט אין ברירה אחרת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
יש לסהרורים עוד 99 יום להשניא
גידי,
סופר כל רגע,
12/04/05 12:38
|
את עצמם על הציבור חוץ מקומץ תמהונים, כל החילוניים בעד ההתנתקות חבל שהטיפשים לא כבלו את עצמם בשרשראות לשערי בתיה''ס. אבל לא נורא יש עוד 99 יום למנאייק אקח בירה, אתיישב על הכורסה מול הפלאסמה 42 אינץ' החדשה שלי ואראה אקשן אמיתי. ולכבודם של המתנחלים אתקע גרעפססססססססססס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנה שמאלני מייצג לתפארת!
ל"ת
זה מה שהם שוים,
12/04/05 15:48
|
|
 |
בוא נעשה חשבון ביחד!
מתנחל,
12/04/05 13:16
|
נניח שהפעם תצליחו להוריד את גוש קטיף, אבל אל תחשבו בניצחתם אותנו! זה לא כל כך מהר!
גוש קטיף זה 7 אלף יהודים בלבד, ובתור יש לכם עוד למעלה ממאתיים אלף, מה יהיה איתם?
אתם כבר חמש עשרה שנה שרים שירי שלום ואף מתנחל עוד לא עזב את ביתו, אז נניח שתצליחו הפעם, לקח לכם 15 שנה לגרש 7 אלף מתנחלים? אז כמה שנים יקח לכם לגרש 200 אלף?
450 שנה! ממש אחלה מהירות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מזכיר לי אדם שטבע בברכה
ל"ת
בגובה 20 ס''מ,
בממוצע,
12/04/05 21:34
|
|
 |
66.
כך צריך למחות, ושהשמלנים
מחאה מדהימה.,
12/04/05 12:28
|
ילמדו שפו בארץ לא ניתן לכל בולשביק להרוס את מדינת היהודים והדמוקרטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי לתלמידי שלמדו תורת שקר
ל"ת
חכם מימון,
שלימד אותך,
12/04/05 13:07
|
|
 |
65.
לימור, לידיעתך
אילת,
ירושלים,
12/04/05 12:25
|
איפה את חיה? בין הפורעים אחיך נועם וילדיו, והאח של שרל'ה נתניהו, והחברים של עוזיל'ה שכולם גם חבריך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
רב כבאי יואל שאול
דוד,
הוד השרון,
12/04/05 12:24
|
מגבעתיים - שלח את הפקס למעריב. אפילו לא יכלו לשלוח כתב משלהם לשטח... אה, זו לא הפגנת שמאל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
הודעה מפלגת ''צומת''
צומת,
בצרה,
12/04/05 12:20
|
תוהו-ובהו של הפגנות ומחאות:
לאור הסערה המשתוללת ברחובות המדינה ובשטחיה המועדים לפרעונות והפקרות המורשת היהודית:
משה גרין, יו''ר צומת מגיב:
''מדינה זו היא ללא הנהגה וללא דרך. הנהגה יכולה לבוא אך ורק מתוך פשוטי העם והדרך יכולה לבוא מתוך המסורת של העם היהודי, עד אז מתנהגים אנחנו ככולנו כעדר ללא רועה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
אני גם אומרת לא לטרנספר
תושבת מרכז,
12/04/05 12:16
|
של אלפי יהודים מבתיהם. זה מעשה פסול של ממשלת ימין שמעלה באימון בוחריה ומכניסה אותנו לבוץ מעמוק לעמוק יותר. זה יכול להפוך לחורבן בית שלישי. תתאימו את התאריך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תושבת המרכז אעלק
ל"ת
גיא,
12/04/05 12:21
|
|
 |
מרכז השומרון
ל"ת
יצהר,
12/04/05 21:34
|
|
 |
61.
מחאה לגיטימית
דורון,
12/04/05 12:09
|
|
 |
60.
השמאל סוגר, סופית(!) רק
ל"ת
בתי ספר של,
''מתנחלים'',
12/04/05 12:08
|
|
 |
59.
למה לא יד קשה עם החסידים?
ל"ת
הפנאטים של,
השמאל?,
12/04/05 12:06
|
|
 |
58.
The are creative
and,
12/04/05 12:00
|
The are creative and one step ahead of the opponents - are they smarter than the rest of us?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
דקטטורת שרון נגד מחאה לגיטימית
אביעד,
ירושלים,
12/04/05 11:57
|
כל הכבוד למתנחלים על היוזמה.זוהי מחאה לגיטימית שמוסיפה כבוד לאנשים העומדים מאחוריה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנשים כמוך הם בושה למדינה!
דרור,
רמת גן,
12/04/05 12:13
|
אתם מפירי סדר ציבורי שיש לנקוט ביד קשה כנגדם! די לכיבוש! להפסיק את מחול השדים סביב ההתנחבלויות !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוסיף לכם המון כבוד
גיל,
12/04/05 12:01
|
אבל אל תעצרו בנעילת השערים. תשרפו את כל ביתהספר, אולי אפילו עם הילדים בפנים. תקבלו ים כבוד מעם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
לתפוס את הימניים לכבול אותם בא
היהודי האמיתי,
העולם הרביעי,
12/04/05 11:53
|
לכבול אותם באותן השרשראות ולהשאיר אותם שיתיבשו או לחסדי האלוהים שלהם שאינו האלוהים שלי .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם לא יתייבשו, אתה יודע למה?
מתנחל,
שומרון פרוע,
12/04/05 14:19
|
כי בתל אביב יש מספיק יהודים אמיתיים עם לב יהודי שירחמו עליהם ולא יתנו להם למות!!!
לא כולם במדינה כמוך, אני יודע את זה בודאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
מחאה לגיטימית הלאה הרודנות
רוב העם,
12/04/05 11:52
|
|
 |
54.
אם הם היו מהשמאל היו מתייחסים
לזה אחרת,
12/04/05 11:51
|
ראשית אני רוצה להצדיע לאנשים שביצעו את המהלך הזה. אם היו מבצעים את זה אנשים משלום עכשיו על רקע סגירת בית ספר פלסטיני כבר היה איזה פרופסור מופלץ לתולדות האוננות מבצלאל מכנה את זה כמיצג/מיצב מבריק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רואים שלא גמרת כיתה ג' בביתספר
דרור,
רמת גן,
12/04/05 12:14
|
לא ציפיתי ליותר מידי מהימין הקיצוני שחי על חשבון המדינה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
חיזקו ואימצו אחים יקרים !!!
ל"ת
מתנחל מהערבה,
ערבה,
12/04/05 11:49
|
|
 |
52.
פגיעה בחינוך=שפיכות דמים
נעמן,
שפוי,
12/04/05 11:35
|
שהימנים הסהרורים לא יאמרו כי הם נוקטים במחאה של שלום. ולחילוניים, תתפכחו: יש''ע זה כאן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
כל הכבוד להם!
עמרי,
12/04/05 11:20
|
|
 |
תגובה לעומרי
שימי,
12/04/05 12:16
|
|
 |
תגובה מצויינת
ל"ת
נמרוד,
12/04/05 12:23
|
|
 |
אבל כהנא מת!!!
ל"ת
דרור 805,
רמת גן,
12/04/05 11:46
|
|
 |
50.
מה המרחק ממצדה לקטיף?
יהודה המכבי,
12/04/05 11:19
|
|
 |
מה המרחק מתל-אביב למצדה?
ל"ת
הסתכל במפה!,
12/04/05 13:24
|
|
 |
כמרחק בין שמאל לימין או....
ל"ת
מזרח למערב או,
אמת לשקר,
12/04/05 14:46
|
|
 |
49.
רק למורים מותר לשבות ולהזיק???
תל חביבי,
12/04/05 11:16
|
|
 |
הם לא יכולים לשבות כי הם לא
ל"ת
עובדים,
12/04/05 14:47
|
|
 |
48.
לא נורא
pop,
12/04/05 11:06
|
|
 |
47.
ועוד קצת חינוך חילוני דמוקרטי
כך השמאל בנה,
את המדינה,
12/04/05 11:03
|
ישבו רבי יהודה ורבי יוסי ורבי שמעון, וישב יהודה בן גרים לידם. פתח רבי יהודה ואמר : כמה נאים מעשיהן של אומה זו : תקנו שווקים, תקנו גשרים, תקנו מרחצאות. רבי יוסי שתק. נענה רבי שמעון בן יוחאי ואמר : כל מה שתקנו לא תקנו אלא לצורך עצמן. תקנו שווקין להושיב בהן שונות, מרחצאות לעדן בהם עצמן, גשרים ליטול מהן מכס. הלך יהודה בן גרים וסיפר דבריהם, ונשמעו למלכות. אמרו : יהודה שעילה יתעלה, יוסי ששתק יגלה לציפורי, שמעון שגינה יהרג..... פעם אחת שפכתי לפניו את לבי על כל הנעשה בין החברים ב''שומר הצעיר'': דת ישראל, שהאומה נהרגה עליה אלפי שנים, אינה מעוררת בהם כלום והם ''מומרים להכעיס'' ממש. מלחמת מעמדות ורוסיה הסובייטית הן שני האידיאלים הגדולים שלהם. הם נפרדים מעל כל שאר הציוניים בכל: בעבודת התרבות, בהימנון ואפילו באספורט. - כן - השיב אוסישקין -: אבל הם בונים את הארץ, וזוהי עצם הציוניות.
- שמע נא, מר אוסישקין - השיבותי לו: - נסה לתת להם כל מה שהקרן הקיימת וקרן היסוד נותנות להם: קרקע, אינוונטר חי ומת, ועוד, אבל בתנאי, שיחיו בכפרים ולא בקבוצות, ככל האיכרים שעל פני האדמה, וכי גם אז יסכימו לעבוד את אדמת ארץ ישראל לשם בנין הארץ?
- לא, אף אחד לא יסכים לכך - השיב אוסישקין.
- ובכן - אמרתי - בונים הם את הארץ או את הקומוניסמוס?
אוסישקין כבש את פני בקרקע.
אוטוביוגרפיה של פרופ' יוסף קלויזנר.
- ושוב היה מעשה ודיברתי עם אוסישקין על התועבה של ה''תאים'': ארבעה בחורים לנים בחדר אחד, עם בחורה אחת, ולעומתם, ארבע בחורות עם בחור אחד. וזהו באופן פרינציפיוני. וכך או עושים מעשים אשר לא ייעשו, או הורגים את הרגש העדין ביותר והטבעי ביותר של מין אחד לשני. - ובתל אביב אין עושים מעשים מכוערים מצד זה? - שאל אתי אוסישקין. השבותי לו: -אינך מתבייש להשוות מעשים של מופקרים שממלאים את תאוותם, למעשים שנעשים בתור שיטה ומתוך פרינציפיון? ושוב כבש אוסישקין את פניו בקרקע ואמר: - אדבר עם ברל כצנלסון ועם בן-גוריון. לאחר שבועיים שאלתיו אם דיבר עם שני ראשי השמאל הללו ומה השיבו. - כן, דיברתי - אמר: - הם לא הכחישו את העובדות, אבל הם בטוחים שברבות הימים ישתנה הדבר לטובה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
כל הכבוד
עופר,
חיפה,
12/04/05 10:59
|
נעילת בית ספר היא מחאה לגיטימית שאי אפשר לשלול אותה. חבל שהם נועלים את בורסה אולי זה יכאיב יותר. הגיע הזמו שלא ניהיה מנותקים מאנשי גוש קטיף עלינו להבין שהממשלה מפקירה אותם. לא יתכן שפצמרים יורדים על גוש קטיף ושדרות וראש הממשלה מבלה לו שם בארצות הברית .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
חינוך חילוני ''דמוקרטי''
פרופ' קלויזנר,
12/04/05 10:59
|
-מה אירע? – שאלתי. - אל ישאלי אדוני – אמר בעצבות. -אף על פי כן... – האצתי בו. -לא נעים לי לדבר. הייתי בכמה קבוצות שמסביב לטבריה. ובתור מורה התעניינתי בלימוד התנ''ך. והנה בקבוצה אחת לימד מורה את ''סיפורי המקרא'' – ואף הוא ואף תלמידיו – ילדים וילדות בני תשע ועשר – היו מרושלים, אדישים, למדו בלא התלהבות בלא רוח חיים, והרי אין סיפורים נאים ונעימים לילדים מסיפורים של ספר בראשית. המתנתי עד גמר השיעור ושאלתי את המורה בחשאי, מפני מה אין שום התלהבות בלימוד מעניין לילדים זה. המורה נתרתח כולו: - מה אדוני רוצה? – ב''סיפרי המקרא'' כמעט בכל שורה ושורה נזכר שם 'אלו-הים' – ומהיכן תבוא ההתלהבות? ובקבוצה אחרת לימדו לילדי יותר גדולים את סיפורי-הנביאים ועמדו במלכות דוד בן ישי. והמורה באר לילדים בני אחת עשרה ושתים עשרה, שהמלך דוד היה אכזר ומדד בחבל את המואבים, 'שני חבלים להמית' , ואת בני עמון שם 'במגזרות ברזל' וגזל ארצות לא לו. והמורה היהודי גרמני הוסיף בחימה כבושה: - יאמר נא לי אדוני את האמת: אם כך מחנכים דור יהודי בארץ, מה איכפת לי אם ישלטו בה - ערביים או נוצרים? – לא אלה ולא הללו ימאסו בשם אלו-הים שבתורה ויחללו את כבודו של דוד מלך ישראל, שהמשיח נקרא על שמו, בדברי גנאי כאלה. וכלום 'גזענים' אנו, שתהא בעינינו חשיבות, שיהיו בארץ ישראל יהודים על פי מוצא בלבד?... חיזוק לדברי המורה מגרמניה קבל פרופסור קלויזנר מן הסיפור הבא ששמע מתלמידיו - יש במצרים ערבי, תלמיד האוניברסיטה הדתית המצרית ''אל-אזהר'', שמוצאו מירושלים והוא יודע עברית ומדבר בה כיהודי גמור, ואפילו תרגם חלק מ''מגילת האש'' של ביאליק לערבית. פעם בא לירושלים לשם ביקור. נטפלו אליו אנשי ''ברית שלום'' וביקשו אותו, שירצה לפניהם בעברית על הספרות הערבית של עכשו. הסכים והירצה הרצאה בעברית נאה, שבה הירבה להלל ולשבח ולפאר ולרומם את הספרות הערבית החדישה. ההרצאה כמובן מצאה חל בעיניהם של אנשי ''ברית שלום'' וביקשו ממנו שיחזור עליה במקום אחר. היכן? – מובן ב''עמק ארץ תפארת''. הסכים הערבי להרצות בנהלל. שכרו בשבילו טאקסי ובא לנהלל. והנה רק ירד מעל הטאקסי, ניגש אליו נער יהודי, בן נהלל, נער בן אחת עשרה, שתים עשרה, לערך, ופונה אליו בשאלה – מנין אתה? הערבי תמה על ה''נימוסים'' המשונים של נהלל: ילד מעז לפנות בשאלה אל אדם מבוגר, שהוא רואה אותו בפעם הראשונה. אף על פי כן השיב לו הערבי לפי תומו: - ירושלים עיר הקודש -. אז שילב הנער היהודי את שתי ידיו לאחוריו ובחוצפה יתרה אמר: - גם אתה צבוע? גם אתה מדבר על ''קודש''? – רק צבועים מדברים על ''עיר הקודש''-! הערבי נדהם למשמע אזניו. ובמשך חדשים לא היה יכל להרגע, והיה שואל שאלת תם: - אם אין שום קדושה לירושלים, הרי אין קדושה לארץ ישראל בכלל, ולמה לא יכלו היהודים להתישב בארץ אחרת, למשל, מדגאסקאר, בסאן דומינגו או בבירו-ביג'אן? ומי מאיתנו יודע להשיב תשובה על כך? שואל קלויזנר וגם אנחנו......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התשובה שלי.
א,
12/04/05 11:49
|
פשוט מאוד : הלוואי, ולפני מאות שנים היו היהודים נטמעים בסביבתם, ואני לא הייתי צריך להילחם על חיי בשל מוצאי היהודי. אבל מה לעשות ,והיטלר הוכיח כי היהודים יוכלו להיות בטוחים רק במדינה משלהם, עם צבא חזק שמבוסס על טכנולוגיה גבוהה וכלכלה וחברה יציבה ?
ומאחר וארץ ישראל היא המקום היחיד בעולם, שבו תוכל לחפור מהאדמה כתובות עבריות בנות 3000 שנה, ולהוכיח, גם בעזרת התנ''ך שמקובל גם על המוסלמים והנוצרים, שיש לך איזושהי בעלות עליה (גם אם ננתערערה קצת במהלך אירועי ההיסטוריה) - אז פה, בארץ ישראל זה המקום הטבעי להקמת אותה מדינה ליהודים.
''אלוהים'' ו''קדושה'' לא קשורים לנושא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מקורי
מר ישראלי,
12/04/05 19:44
|
ניסו כבר את הרעיון שלך, זה הלך חזק מאוד אפילו, בעיקר בגרמניה.
אתה יודע מה קרה אחר כך? שואה.
לגוי לא משנה אם אתה לא רוצה להיות יהודי, יהודי גרמניה התנהגו ונראו כגרמנים לכל דבר ולרובם הגדול לא היה שום קשר לדת היהודית, ולמרות זאת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
חלוצים מזויפים
בני,
12/04/05 10:58
|
נולדתי פה לפני 70 שנה,הורי עלו לארץ בשנות העשרים.אז כבשו את הארץ במבטא רוסי ובעבודת כפים אמיתית. היום אנו שומעים את המתלהמים חובשי הכיפות הגדולות ומגודלי הפאות,במבטא אמריקאי כבד, מנסים ללמד אותנו מהי חלוציות. חיזרו לברוקלין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You parents were kicked
out,
12/04/05 12:07
|
of Rusia - these guys left such a pleasant place because of idealism.
Once you live in a western country you understand what these people leave behind.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
What are you talking about????
ל"ת
They escaped,
POGROMS!!!!!,
12/04/05 20:01
|
|
 |
עלמא דשקרא, הכל הפוך אצלכם
פסיה,
העמק,
12/04/05 17:10
|
OUT חסר דעת, אצלך העולם הפוך. החלוצים של שנות העשרים אפסים בעיניך לעומת הבטלנים שהמשפחות לא רוצות אותם בברוקלין והם באים להשתולל בהתנחלויות. ההורים של בני, וגם הורי, באו כשלא היה כאן כמעט כלום, נכון שהוריהם לא ביקשו להפטר מהם בגלל הבושה, ונכון שהם לא באו כדי לקבל את המשיח, אך הם הקימו מדינה ובנו הכל מאפס. המתנחלים מנסים להרוס היום כל מה שהשגנו במאה שנות ציונות. וכמו חסידי שבתאי צבי הם יתרסקו כשיקפצו מהגגות, כשיתברר שהיה זה מקסם שווא, עוד משיח שקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפםיה
בני,
12/04/05 17:57
|
|
 |
בני, תן פירוש רשי
פסיה מבולבלת,
12/04/05 18:06
|
בני, נדמה לי שדוקא הבנתי את דבריך, והגבתי ל OUT ולא לדבריך. אך אם תוכל לספק לי פירוש רשי אשמח. אולי גם אתה בקטע של איפכא מסתברא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
שיטה נפלאה לקידום מסע ציבורי!
ספינת השוטים,
12/04/05 10:57
|
מחר יעשו זאת ''האנרכיסטים נגד החומה'', במחאה על ''כליאת הפלסטינים''. מחרתיים יעשו זאת אוהדי בית''ר, כמחאה נגד סכנין...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
התל אביבים זוללים ושובעים
תל אביבי לשעבר,
הרצליה,
12/04/05 10:55
|
בזמן שמגרשים יהודים מביתם. אז אל תבכו לי עכשיו שסוגרים לכם בתי ספר. אם היה לכם טיפת מוסר יהודי הייתם סוגרים את בתי הספר לבד ויוצאים להפגין יומם ולילה נגד תכנית הגירוש האנטישמית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ושאול יהלום חי מקולורבי
ל"ת
sure,
12/04/05 11:55
|
|
 |
די עם הבכיינות שלכם! לא הכול
דרור 805,
רמת גן,
12/04/05 11:47
|
מסתובב סביב המשיחיסטים הימניים תמו לחיות בשקט! די לכיבוש!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
העבריין:
מרדכי,
תל אביב,
12/04/05 10:52
|
|
 |
40.
מחאה מקורית
אזרח,
12/04/05 10:50
|
נפלא , פשוט נפלא. אבל אני מניח שאנשי השמאל ובראשם אנשי התקשורת , שומרי הדמוקרטיה , מיד יהפכו את המחאה ללא לגיטימית , שבסופה איך לא, נשמע את המילה ''הסתה'' , ויהיה מי שיגיד ש''כבר נרצח ראש ממשלה בישראל'' ועוד ועוד ... מדובר במחאה מקורית ותרבותית שצריך לעודד כמוה ולא חסימת כבישים והבערת צמיגים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
אם השמאל היה עושה את זה
קובי,
אור עקיבא,
12/04/05 10:43
|
חבל שהמצב לא הפוך הימין היה רוצה לגרש רבבות ערבים ןוהשמאל היה מוחה על כך לא היה צריך לסגור כבישים הבגץ היה סוגר את כל המדינה אם היו סוגרים בתי ספר היו אומרים שזוהי פסגת הדמוקרטיה שהם ממשיכי דרכו של גנדי אבל המצב הפוך אז המתנחלים הם חלאות מוצצי דם ובכלל יש להם אף ארוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוסלו רצח אלפים-ואף אחד עד
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
12/04/05 11:00
|
עכשיו לא הועמד לדין. עקורים - חוסמים כבישים והשמאלנים קוראים להרוג אותם, לדרוס אותם.
אין הבדל בין ערבים לשמאלנים אותה הדרך, אותה המטרה, אותו התרבות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האלפים מתו בגלל ההתנחלויות
ל"ת
לא תמים,
12/04/05 12:40
|
|
 |
אתה בור וטיפש אם אתה לא רואה
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
12/04/05 14:28
|
את הרצח ההמוני של יהודים שמתחולל בגלל שהשמאלנים הביאו לכאן את המרצחים הערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
חיים,
12/04/05 10:52
|
שיש סרבנים משמאל זאת מחאה עממית. סרבנים מימין הרס המדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
צרת החינוך לא דרשה לעצור את
דרור,
רמת גן,
12/04/05 10:41
|
הפורעים השמאלנים שניסו למנוע את כניסת קציני צה''ל לבית ספרם ושכבלו את עצמם לשערי בית הספר. צרת החינוך רוצה לגזור קופון את הבוס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מעריב, השגתם רק כרוז קרוע?
אין לכם בושה,
זו תיקשורת?,
12/04/05 10:41
|
איפה הנוסח המלא? צריך להזכיר לכם שאתם עיתונות ולא מנגנון תעמולה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
לכל הדפקטים שדואגים ל''אהדה''
פפר,
12/04/05 10:40
|
של המתנחלים, אז זהו, שמי שמגרשים אותו מביתו לא זקוק לאהדה, הוא זקוק לכל האמצעים על מנת למנוע את הפשע הנתעב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב...ואיך בדיוק זה עוזר ?
ל"ת
א,
12/04/05 12:53
|
|
 |
35.
ל28, הם לעולם לא ירכשו אהדה עם
פפר,
12/04/05 10:39
|
|
 |
34.
ממה הם מתפרנסים מפירי הסדר?
חושחש הנחש,
12/04/05 10:35
|
כולם פרזיטים שחיים על חשבוננו שרק עושים צרות ובלגנים, לא עובדים ולא תורמים לחברה מלבד בלאגן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סלפן ושקרן
מתנחל,
12/04/05 19:51
|
אני מניח שהשדות בגוש קטיף צמחו מעצמם (כמו שנפוץ בחבל עזה כידוע) בעוד תושבי גוש קטיף קיבלו קצבאות נכון?
עזוב את הדמגוגיה הזולה.
אני לא מכיר מתנחל אחד מסביבתי שלא עובד למחייתו.
אתה שקרן ומפיץ שנאה בפומבי. עשה טובה לכולנו ושתוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם חיים מקצבאות ולא עובדים
לפרנסתם,
12/04/05 16:53
|
|
 |
אתה פעם נפגשת עימם, שכך אתה מד
עופר,
חיפה,
12/04/05 11:05
|
גם אם נראה לך שזה לא לגיטימי לפעול כך, אך למה לך להשמיץ אותם. בטוחני שאתה לא מכיר אותם!. אל תזלזל בהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
מי אמר שהם מתנחלים?!
מישהו,
12/04/05 10:22
|
תפסיקו לקשקש. יש אנשים מהמרכז שגם להם אכפת מהמציאות העגומה ופועלים בדרכים מקוריות כדי לזעזע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אותו אדם שקורא לגירוש התנתקות
יעקב,
השומרון,
12/04/05 11:06
|
|
 |
אין להם אלוהים לימין הקצוני
אבא מודאג,
12/04/05 11:04
|
תארו לכם שהילדים בחוץ, ואיזה מחבל מתאבד היה מבציע פגוע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק, אלו שמאלנים ...
הלאה הכיבוש,
של המלפפונים,
12/04/05 10:50
|
...פרובוקטורים. רעיון עיוועים כזה לא יעלה על דעתם של נאמני א''י...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק
ל"ת
שושו,
12/04/05 10:46
|
|
 |
צודק! יכול להיות שהם משוודיה
ל"ת
יורגן,
12/04/05 10:45
|
|
 |
הם לא משבדיה
אמא דואגת,
12/04/05 11:08
|
הם סתם פלסטינאים משועממים ואולי בחורי ישיבות ש''תורתם אמונתם'' וכאשר הלכתי לעבודה כדי לפרנסם לא נתנו לילדי להיכנס לבית הספר וסכנו אותם לשווא, אים יש אלוהים הוא יחזיר להם בריבית דריבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואגב, ''פעילי השלום'' מגיעים
כל הכבוד לפעילי,
היהדות!,
12/04/05 11:08
|
משוודיה, מגרמניה, מאנגליה, מארה''ב, מאיטליה, מדנמרק, ובקיצור, האנטישמים מכל העולם מגיעים לכאן כדי לסייע למהרסינו ומחריבינו מבית ומחוץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגאונות שלכם ממש נשפכת לכם
אל יתהלל חוגר,
כמפתח!,
12/04/05 11:06
|
מן האזנים! נשאר עוד משהו במוח? אל תשלו את עצמכם! ה''מתנחלים'' הם מיעוט קטן בעם היהודי שרובו מתנגד לגירושו מארצו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תשכח שבישראל כבר מזמן אין
ל"ת
עתונאות, רק,
תעמולנות,
12/04/05 10:43
|
|
 |
מי אמר שחיילים הם ישראלים?
ל"ת
בב,
12/04/05 10:36
|
|
 |
בקושי יש ישראלים בצבא, הרוב
ל"ת
יהודים! מתנחלים,
וכפות סרוגות,
12/04/05 11:04
|
|
 |
מי אמר שהמחבלים פלסטינאים?
ל"ת
שש,
12/04/05 10:35
|
|
 |
מי אמר שמוסלמיםקצוניים מתאבדים
ל"ת
מוטי,
12/04/05 11:10
|
|
 |
32.
כל הכבוד
אודם,
הבית שלי,
12/04/05 10:22
|
הגיע הזמן להראות שגירוש יהודים מבתיהם לא יעבור בשקט!!! תתעוררו כבר - מגרשים את האחים שלכם ואתם שותקים - בושה! מה תספרו לנכדים על מה שעשיתם שגירשו את האחים שלכם מהבית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת בושה
אני,
12/04/05 10:47
|
בושה שאנשים חושבים שבשם האידיאולוגיה שלהם זה בסדר שחיילים מתים, שהילדים שלהם מתים ושזה בסדר לשבש את שגרת חיינו. אני מקווה לספר לנכדי שזכיתי לראות כיצד מפנים את אותם פאנטים אגואיסטים מביתם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אלה רק כמה קיצונים
זלצמן,
חיפה,
12/04/05 10:17
|
רק כמה קיצונים חוסמים כבישים, נועלים שערים, מאיימים בשפיכות דמים... אתם אין בעיה. הבעיה היא כמיליון יהודים יקרים חובשי כיפות לא-קיצוניים, שלא מוציאים הגה בגנותם של הקיצונים, ובשתיקתם זו מזדהים אתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה רוצה?
ל"ת
קיצוני,
תל אביב,
12/04/05 11:00
|
|
 |
30.
בסוף הדקטטור יכנע
יעקב,
השומרון,
12/04/05 10:15
|
חיבים להמשיך בפעולות שנעשו בימים האחרונים מעבר לכך שהדבר יביא למשאל עם ישכאן ערך מוסף של חינוך לדמוקרטיה על ידי מחאה אזרחית ללא אלימות אין ברירה הדרך למשאל עם עוברת בנתיבי איילון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
יש פה צוות מגיב שמאלני/ערבי ב
שימו לב,
12/04/05 10:14
|
יש פה צוות מגיב שמאלני/ערבי במימון אירופי עויין ר הוא 3000 יורו בחודש ,מהגוף העוין הקרן החדשה לישראל במימון אירופי,המטרה היא לשתול הרבה תגובות מהשמאל פה באתר,כדי ליצור את הרושם שהעם חצוי 50-50 ולא כמו שכולנו יודעים שהשמאל הוא 10 % בלבד אצל היהודים,אל תפלו הפח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה נרשמים ?
אזרח,
12/04/05 11:36
|
אני מגיב פה בחינם, ונמאס לי להיות פראייר. איפה אני יכול לקבל על זה כסף ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכל המעוניין בתשלום
fox,
12/04/05 13:37
|
http://www.nif.org.il/index.asp
אני לא יודע אם הם ממנים או לא אתם יכולים ליצור איתם קשר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא משלם
שולמן,
12/04/05 11:13
|
אלוהים ישלם לכם ביוקר, אנשי ימין מחרחרי מלחמת ''אחים''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסתכלת לי בתלוש משכורת?
איש צוות,
12/04/05 10:46
|
|
 |
אתה מעדאלה,או הקרן החדשה?
משה,
12/04/05 11:07
|
|
 |
נכון! יש גוף מיוחד לכך בקרן !
יקנעמי,
12/04/05 11:55
|
יש גוף מיוחד לתעמולה בתקשורת בתוך הקרן החדשה לישראל. הם נותנים ייעוץ ומודלים לתגובות בתקשורת ומסייעים לאירגוני הערבים הנתמכים על-ידם. המרכז שמעסיק מגיבים באופן קבוע הוא ''מרכז מוסאווה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
כך לא ירכשו אהדה
פרחיה,
12/04/05 10:13
|
הדמיון היוצר של המתנחלים ופעילי הימין עובד שעות נוספות. חבל שאינם מעסיקים עצמם בנושא החשוב באמת. היכן יגורו המפונים ובמה יעסיקו עצמם בעוד שלושה חודשים, ואת כל מרצם הם מפנים לשטויות. לחסימת כבישים, נעילת מוסדות חינוך והעסקת המשטרה ושרותי החירום. איש לא יאהב אותם יותר כשהם משתוללים וגורמים לתהו ובוהו, וכך לא ירכשו אפילו אוהד נוסף אחד למחאתם. להפך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למי אכפת מזה?
מתנחל,
12/04/05 11:03
|
לי אכפת רק שביום כשיפנו אותי אף אחד לא ירויח מזה, כאילו אני לא מבין מי מגרש אותי? מגרשים אותי קבלני בניין הגזלנים הללו שבכל חברה נורמלית כבר מזמן ישבו בכלא לכל החיים וכאם הם ממשיכים לעשות כסף על גבינו אסור שמישהו מן השודדי דם הללו יזכה באיזשהו רווח ממנו!
לכן שום בתים, ושום וילות, רצוי לקנות דירה ישנה בפריפריה, לחסוך את הכסף ובאותו זמן לעשות כך שנדלניסטים יפסידו, נמאס מהשלטון של העשירים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכל מקרה אתה לא תאהב אותם
ל"ת
fox,
12/04/05 10:52
|
|
 |
ועד עכשו אהבת אותם אהבה
עד מותם!,
את טינופת!,
12/04/05 10:45
|
|
 |
27.
ככה הם יזכו באהבתנו?
חיים,
דרום,
12/04/05 10:04
|
קחו את ה''אהבה'' שלכם וסעו לאמריקה. גורו עם המליונרים שמסבסדים את המאבק שלכם במדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צריך את אהבתך. אתה תומך
ל"ת
במחבלים הערבים!,
12/04/05 10:28
|
|
 |
26.
המטרה תל אביב
arie,
tel aviv,
12/04/05 10:03
|
תמשיכו להתמקד בתל אביב עיר חלשת אופי וערכים חוץ מכסף שהוא ערך עליון..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמשיכו להשניא את עצמכם על העם!
חושחש הנחש,
12/04/05 10:30
|
כן יופי תמשיכו! אנשים כבר מחכים להעיף אותכם מהבתים שלכם בגלל ההתנהגות המגעילה של הסהרורים האלו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השנאה אצלך בדם בלי קשר לכך.
ל"ת
אל תעבוד עלינו,
12/04/05 15:50
|
|
 |
25.
מאוחר מדי ומעט מדי.
cinege,
צפון,
12/04/05 10:01
|
|
 |
24.
לכו לעבוד פרזיטים חוליגנים
ל"ת
ג.לוי,
עכו,
12/04/05 09:58
|
|
 |
למה לנו? אתה עובד בשבילנו
לא פראייר,
12/04/05 10:30
|
וגם כשאתה במילואים זה בשבילנו. תודה לך על כל שקל שנתת למדינה במיסים, זה קנה לי ווילה יפיפיה מול הים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בתשליך הבא
משליך,
12/04/05 11:15
|
|
 |
23.
שרון רוצה להרוס בתי ספר בגוש!
ל"ת
רפי,
12/04/05 09:54
|
|
 |
22.
להעיף אותם כבר עלוקות המיתנחלי
ל"ת
דודי,
12/04/05 09:32
|
|
 |
אני יודע שאתם שונאים אותנו...
מתנחל,
12/04/05 09:51
|
אבל לנו לא אכפת, יש לנו לא מעט תומכים, ואתם תראו אנחנו עוד ננצח! ולא משנה האם אוהבים אותנו בתל אביב או שונאים.
מספיק כמה עשרות אלפי יהודים נחושים כדי להבעיר את המדינה ואנחנו נעשה את זה!
בלי גוש קטיף לא תהיה לכם מדינה, בלי נצרים אין תל אביב!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדאג לת''א
פועל זבל בעיריה,
12/04/05 11:17
|
|
 |
לפחות התחלתם להבין, שיש לכם
ל"ת
עסק עם גדולי,
שונאי ישראל!,
12/04/05 10:46
|
|
 |
תעלו את כל המדינה באש
חיים,
דרום,
12/04/05 10:28
|
אני מצטט: ''מספיק כמה עשרות אלפי יהודים נחושים כדי להבעיר את המדינה ואנחנו נעשה את זה!''
בשביל לשמור על הווילות שקיבלתם מכספי המיסים שלנו, עוד תעלו את כל המדינה באש. מזכיר לי ארגון פשע שגובה דמי חסות מבתי עסק, וכשהמשטרה מנסה לפרק אותו הוא מאיים על בתי העסק בשריפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סולידריות, לא? למה להעלות באש
רק את יש''ע?,
12/04/05 12:43
|
ויש לי שאלה - את עוד נהנה מהעלאת הגירה הגבלסית הזו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עלוב נפש שכמותך
אורן,
מדינת ת''א,
12/04/05 10:17
|
מספיק לקרוא את התגובה שלך כדי לראות שתכנית ההתנתקות הצליחה. אתם מנותקים לגמרי. מה זה אנחנו ואתם? מה זה אנחנו ננצח? מה זה לא תהיה לכם מדינה? עליך ועל שכמותך אומרים: החרא נדבק לאוניה ואומר ''הפלגנו!!'' אתה לא מבין איזה נזק אתם גורמים לעצמכם ולמדינה עם האיומים להבעיר אותה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ימי הרב קוק עברו!
מתנחל,
12/04/05 10:52
|
נאמנות שלנו למדינת ישראל היום תלויה בכמה דברים! קודם כל היא צריכה להשאר מדינה יהודית, ולא רק זה, היא צריכה להיות ראשית צמיחת גאולתינו, אם היא איננה כזאת, אנחנו לא מחויבים לה יותר!
תבינו נכון, כל עוד חוקי המדינה לא סותרים את ההלכה אנחנו מוכנים לכבד אותם, אבל ברגע כשיש התנגשות ביניהם אנחנו בוחרים בהלכה! ואין בזה שום דבר פסול יהודים התנהגו כך במשך כל ההיסטוריה שלהם ושרדו, יש לנו הלכה שהיא מחייבת, חוק אבסולוטי, והאמביציות האישיות של אף ראש הממשלה לא מעניינות אותנו!
אם תחזרו להיות ראשית צמיחת גאולתינו נמשיך לשתף פעולה, אם לא, אז אני אישית לא אלחץ יותר יד לאף חילוני, אם דרכינו נפרדות אז למה לשמור על איזשהי שותפות! ילדי קרוב לוודאי כבר לא יתגייסו לצה''ל, כי אני שוקל ברצינות להתחבר לחברה חרדית הרחק מן הכופרים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועל זה ייאמר - שחור הוא לבן
ושקר הוא אמת!,
12/04/05 10:49
|
למה אתם רוצים לגרש אותם? האם לא בגלל שאתם רואים ב''הם'' - ''הם''. אתם הורסים ומחריבים, שונאים מבצעים פשעים, והם מחריבים? אתם(!)ראויים לעמוד לדין על פי החוק לעשיית דין בנאצים ובעוזריהם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה סתם פרובוקטור (לא מוצלח)
ל"ת
לא מתרשם,
12/04/05 10:12
|
|
 |
רוב העם תומך בכם. לא לשכוח!
ל"ת
אילן,
התנחלות חיפה,
12/04/05 10:00
|
|
 |
רוב העם שונא את מפירי הסדר!!!
ל"ת
חושחש הנחש,
12/04/05 10:29
|
|
 |
21.
השיעור הטוב ביותר בדמוקרטיה
ברוך,
מרכז,
12/04/05 09:26
|
אפשר לדבר בכיתה על חינוך, משפחה, הורים וילדים, משמעות בית הספר כבית כלא כששעריו נעולים, ללמוד לאיית מחאה , לגיטימיות, אי לגיטימיות, שלטון חוק, מי האוייב ומי האוהב וגם שיש קבוצה רחוקה בדרום הארץ שיושבת בבתי ספר מיועדים לפינוי וקבוצה אחרת גם היא בדרום שאין להם בתי ספר מרווחים כמו שלנו והם מאוד מסכנים והנה עוד מעט קט יקבלו בתי ספר יפים בהם ילמדו אותם דמוקרטיה ולימודים כלליים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אני כבר שונא מתנחלים
יוסי מהצד הימני,
12/04/05 09:23
|
פעם הייתי ממש ימני אבל בגללכם אני פשוט לא סובל מתנחלים ואני לא ימני הלוואי וצה''ל יפציץ את כל גושי ההתנחליות וינפץ אותכם לרסיסים...אני שונא אותכם..מי אתם בכלל שתסגרו בתי ספר ושב-8 בבוקר בגללכם אני אתקע בפקק באיילון , אני ממש מקווה שבטעות תיפול פצצה של 100 טון עליכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי אתה בטח בן 16
fox,
12/04/05 10:55
|
|
 |
ומי שישלם זה הצבא
גיל,
12/04/05 10:09
|
הרי הפצצות שמכוונות למתנחלים בסופו של דבר פוגעות בחיילים. לא צריך לשנוא את ההתנחלויות, אלא פשוט לנטוש אותן. המתנחלים כבר ממזמן לא חלק מעם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה יכול לשנוא אותנו, זה זכותך
מתנחל,
12/04/05 09:57
|
רק מה, אנחנו עוד נתגלה כיותר חזקים מצה''ל ואינני בטוח שהצבא החזק במזרח התיכון מסוגל להתמודד איתנו, להגיד לך למה?
אם תהיה מחאה גדולה אז תצטרכו לדכא אותה, ואיך מדכאים? רק בשפיכות דמים, אבל למרות כולכם האמת אם משהו יקרה עם כמה ממנו הציבור בארץ לא יסלח את זה לשרון, והגוש ישאר במקומו.
פתרון הבעיה היחיד זה לשפוך את הדם שלנו, מי שמוכן- מוזמן, רק אחר כך מי יסלח לכם את זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מלחמת צה''ל מול המתנחלים
גנרל,
12/04/05 10:32
|
לא עדיף לחסוך את המלחמה ושתתנתקו מהמדינה כבר עכשיו? גם ככה אתם לא חלק מעם ישראל, לא מכירים בדמוקרטיה, בתרבות ובחינוך (ובגלל זה יצרתם לכם אלטרנטיבה). למה שלא תקימו לכם את מדינת יהודה משלכם, עם צבא משלכם (אתם הרי מתפארים בכמות הלוחמים הדתיים בצה''ל), עם מיסים משלכם ומערכת משפט משלכם. אתה לא חושב שזה עדיף לכל הצדדים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש רעיון כזה, והוא כלל לא רע..
מתנחל,
12/04/05 11:12
|
רק מה? אתם תהיו הראשונים שלא תסכימון לזה ועוד כופרים, אוכלי חזיר מאריאל לעולם לא יסכימו לקיומה של מדינה הזאת. חטרנים מאלקנה ימשיכו לצטט את הרב קוק ולדרוש ממנו להאמים לפנטזיות שלו.
לכן אין סיכוי, ואף חייל שיבוא לגרש אותנו לא ישאל אותנו האם אנחנו רוצים מדינת יהודה או לא, הוא פשוט יגרש וזה הוא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולכם פורפרות שתתקפלו בזמן אמת
חושחש הנחש,
12/04/05 10:32
|
כמה מאות פסיכים שעושים רעש כמו ציבור שלם. תמיד זה אותם מתנחילם סהרורים שחושבים שמותר להם הכול שעושים את הבלאגן כמה באו ביום ראשון להר הבית? כמה עשרות? אתם עושים קולות רעש וצלצולים אבל אתם בסך הכול קומץ מוטרף ושנוא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה'כפת לך להיות קצת ענייני?
ל"ת
מתנחל,
12/04/05 09:43
|
|
 |
זוהי הסתה. אדם כבר ישב בכלא
יואב,
תל אביב,
12/04/05 09:36
|
על דברים כאלה. אתה קורא לרצח המונים. יש להסיר את תגובתך, ולהעביר את ה-IP שלך לטיפול המשטרה (שכמובן לא תעשה דבר). להזכירכם, בנימין כהנא הי''ד ישב בכלא על כך שאמר שצה''ל היה צריך להפציץ את אום אל פחם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
כל הכבוד !!! זו מחאה !!!
ל"ת
חיים,
12/04/05 09:23
|
|
 |
טוב שיסגרו בכלל את בתי הספר
יונית,
12/04/05 16:03
|
|
 |
18.
כל הכבוד
ל"ת
אלמוג,
12/04/05 09:19
|
|
 |
17.
לכלוא את כולם ולחזור הביתה
ל"ת
נמאס מהם,
12/04/05 09:19
|
|
 |
מי יתן לך לעשות את זה?
מתנחל,
12/04/05 10:25
|
אתה ממש ילד תמים, טומן ראש בחול, מי יתן לך לעזוב 250 אלף יהודים? בחייך!!!
גוש קטיף זה רק קרב במערכה ארוכה אם נפסיד אותו זה לא אומר שנפסיד הכל, אבל עד היום אנחנו רק ניצחנו, וגם הפעם יש לנו סיבה להיות אופטימיים.
מילחמה נגדינו זאת המלחמה הראשונה שצה''ל יפסיד בה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכלוא אותך!!!
סוהר,
כלא שש,
12/04/05 10:15
|
אתה בריון שרוצה להחריב כפרי יהודים ולעשות להם גירוש אתני!
ללכן יש לכלוא אותך ולא מי שנועל בתי ספר בשרשרת
אין בכלל להשוות בין בריונות בהחרבת כפר שלם
למחאה מקורית של נעילת שער בית ספר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
לא להכללה!
אייל,
12/04/05 09:15
|
אני מתומכי ההתנתקות חשוב מאוד לא לומר ''המתנחלים'' כאילו כל המתנחלים כאלה רובם בסך הכל מתיישבים שמשתמשים רק באמצעים לגיטימיים ולא מהמיעוט הקיצוני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד, רק מה?
מתנחל,
12/04/05 10:03
|
מי שעשה את זה הם תושבי מרכז הארץ, ידידינו הנאמנים, יש לא מעט כאלה.
ולגבי המתנחלים, יש כל מיני, אבל אין מתנחל אמיתי שרוצה להתפנות, אין בן אדם כזה, אם הוא רוצה להתפנות הוא אוטומטית מפסיק להיות מתנחל.
מי ששמח לקבל פיצוים הכסף הזה לא מגיע לו, תנו לו שווי של ביתו שהוא מפנה אותו ותעיפו אותו משם, לא מגיע לו יותר.
הרי אין שום סבל בפינוי אדם כזה, מה הבעיה? לגבי תושבי גוש קטיף הם כולם מתנחלים אמיתים, אבל מי שעושה בלאגן בתל אביב זה לא הם, הם אנשים ממלכתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
בשלשלאות! בשלשלאות!!
ל"ת
פועה,
ארץ נהדרת,
12/04/05 09:11
|
|
 |
זאת בדיוק הבעיה
jak,
12/04/05 10:58
|
ככה בארץ נהדרת ובכלל בכלי התקשורת שידועים באובייקטיביות שלהם יצרו דעת קהל למתנחלים(מתישבים)
ובגלל זה אני משתדל שלא לראות ארץ נהדרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
יפה מאוד! יוזמה מבורכת.
אלון,
12/04/05 09:09
|
צעד דמוקרטי לגיטימי בהחלט כנגד תוכנית שעלולה לגרום למלחמה שתשבית את הלימודים כליל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
טוב שילדים ידעו על גירוש יהודי
שיעור באזרחות,
12/04/05 08:49
|
|
 |
טוב שהילדים ידעו עוד משהו
מתנתק,
12/04/05 12:46
|
שכשהם יגדלו ויגתייסו לצבא, האם יצטרכו לסכן את חייהם באבטחת המשפחות והבתים של אלה שחסמו להם את בית הספר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
When they will grow up they
ל"ת
will travel to,
India!!!!!!!,
12/04/05 14:52
|
|
 |
תחסמו לתלמידים את האופניים
גיל,
12/04/05 10:08
|
לאור ההצלחה בנתיבי איילון, אם גם לתלמידים לא אכפת מזה שהמתנחלים עוברים דירה, אולי אם יחסמו להם את שבילי האופניים בצמיגים בוערים - אולי אז יהיה להם אכפת. מי יודע. תנצו לעצבן אותנו עוד קצת ואולי ככה תתנחלו בלב העם? כנראה שלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
המתנחלים נגד חינוך הומני חלוני
נעמן,
שפוי,
12/04/05 08:43
|
בכך מוכיחים המתנחלים את שאט נפשם נגד כל מה שקשור לחינוך, דעת והשכלה חילונית ונאורה. הן מבקשים שבנינו יהיו בצלמם ובדמותם - בורים ונרקומני-משיחיות זולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חילוני, למד לכתוב.
שמאל=סמול,
12/04/05 12:26
|
ללמד את הסמול (ב-ס) עברית, כמה שהם קטנים, מצטטים רק את התעמולה התקשורתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שמגרש יהודים הוא הומני?
יואב,
תל אביב,
12/04/05 09:23
|
השוטרים שלמדו בקורס איך לקחת תינוק מאימו ולכופך לה את היד כדי להכאיב לה, בלי להשאיר סימנים הם הומניים? המשטרה שמכינה כלובים להחזיק אנשים היא הומנית? לקחת אלפי ילדים מבתיהם, שם נולדו, ולהעביר אותם למקום אחר, בלי החברים, כשכל המשפחת שבורת לב זה הומני?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החלטות ממשלה וכנסת הן העליונות
נעמן,
שפוי,
12/04/05 09:33
|
בדמוקרטיה. לא פסקי הדין של האיאתוללות של יש''ע או שאר סהרוריים מטורפים. בזה שאתם לא תצייתו לחוק מדינה דמוקרטי לעילא, ובזה שאתם תשימו את הילדים והנשים שלכם באמצע הכביש להפר את חוק המדינה, אתם אלה שגורמים טראומות לילדים ולנשים שלכם. להזכירך, גם החמאס ממגן על המבוקשים שלו בילדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין דבר אחד דמוקרטי באופן
אילן,
התנחלות חיפה,
12/04/05 09:59
|
בו התקבלה ההחלטה על ביצוע תוכנית גירוש היהודים מארצם. התוכנית מעולם לא קיבלה מנדט מהעם, ושרון וחבורת מקבלי השוחד שלו מסרבים להחזיר את המנדט לעם לקבלת תוקף חוקי זה.
העם מעולם לא נשאל על התוכנית, וכל הסממנים מורים כי הוא מתנגד ברובו לתוכנית. זה שאתה מסרב לראות את העובדות, או שאין לך את היושר הפנימי להודות בעובדות, זאת בעיה שלך בלבד.
להזכירך: דמוקרטיה היא שלטון הרוב, ושלטון *העם*. לא שלטון של 120 נציגים העושים ככל העולה על רוחם בתמורה לג'ובים, שוחד ומניפולציות, בגיבוי משפטי של מערכת ''האיזונים והבלמים'' המושחתת עד היסוד, ובגיבוי מלא של רוב נציגי התקשורת, שהינם ברובם מושחתים ואנטי דמוקרטים עד העצם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלמד מה זה דמוקרטיה
אלי,
12/04/05 16:59
|
הדמוקרטיה הישראלית היא דמוקרטיה ייצוגית. יש בחירות כל 4 שנים ונציגי העם (הח''כים) מקבלים את ההחלטות ומחוקקים את החוקים. מעולם לא היה בישראל משאל עם אז מדוע רק עכשיו אתה רוצה משאל? על עוד הממשלות בנו התנחלויות ועשו כדעתך היה הכל טוב, עכשיו פתאום אין דמוקרטיה? ודרל אגב כל הסממנים (תקרא סקרים) מורים שכ-שני שליש מהעם בעד המהלך, בדיוק כמו ההתפלגות בהצבעה בכנסת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסהרורים אינם יודעים דמוקרטיה
נעמן,
שפוי,
12/04/05 10:51
|
מהי דמוקרטיה? דמוקרטיה זה להסכים שלאותם ''120 מושחתים'' יש זכות לאשר הקמת התנחלויות בניגוד לדעתי דמוקרטיה זה לחרוק שיניים ולמחות ללא אלימות כשכספי המיסים שלך הולכים לממן טפילות של מתנחלים דמוקרטיה היא כשלכנסת ולממשלה יש את הסמכות לצאת למלחמה בלבנון גם אם אתה לא מסכים לה. ואני שרתתי בלבנון במילואים כקצין קרבי ומעולם לא חשבתי להשתמט כמוכם, פחדנים קטנים דמוקרטיה זה לצאת להפגין, אבל לקבל את הכרעת הרוב גם אם היא ללא דעתך. אותם 120 ח''כים מייצגים אותי ואותך, לטוב וטלרע. אם זה לא מוצא חן בעינייך, תרדי מהארץ. לך יש את ארץ יהודה. לי אין ארץ אחרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם ההתנחלויות לא קיבלו מנדט מה
חושחש הנחש,
12/04/05 10:33
|
מהעם!!! גם הן לא דמוקרטיות לכן יש לפנותן! כולכם צבועים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא מצחיק את עצמך? לא!
השנאה אופיום,
לשמאלנים!,
12/04/05 09:06
|
כי כבר לא נותרו בך רגשות אנוש! זה מאד מאד הומני לרדוף את היהודים, כמו בתקופות החשוכות ביותר בדברי ימי ישראל. ונכון, את ה''הומניזם'' הזה יוצרת החילוניות. אנשים בלי אלוקים, הם אנשים בלי אנושיות. אולי לא שמתם לב, אך מי שנוגע בארץ ישראל משלם ביוקר. בינתיים חוץ משמעון פרס, שהוא כנראה השטן וסגנו הוא שרון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דת+משיחיות=כת השטן
נעמן,
שפוי,
12/04/05 09:30
|
מי רצח ראש ממשלה? מי גוזל את מסיק הזיתים מעובדי האדמה הפלסטיניים? ולחלופין, מי בשם אללה רוצח ילדים חפים מפשע. על שילוב בין אלוהים ומשיחיות הינו הרה אסון ולמשיחיים אני ממליץ ללכת לאיראן לכמה ימים. האיאתולות זה אתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי עושה טיהור אתני ליהודים???
דליה,
חיפה,
12/04/05 10:27
|
את ראש הממשלה רצח השב''כ
אבישי רביב היה מקורב מאוד ליגאל עמיר ואף דיווח על תימני קטן שמתכוון לפגוע בראש הממשלה
יש/ לך בעיה להבדיל בין רוציחם לנרצחים
ערבי שיתעה בדרך וייכנס לירושלים יצא בשלום ויחזור לביתו
שני חיילים שתעו בדרך ונכנסו בטעות לרמאלה
נשרפו חיים נזרקו מחלון ונגררו ברחובה של עיר כשהם קשורים למכונית
זו התשובה למי הגזול ומי הנגזל, מי הרוצח ומי הנרצח
כדי שתתעורר ותסתכל נכוחה
כדאי שתסים לב שאתה מצדד בטרנספר גזעני ליהודים על פיו רוצים להחריב כפרים ועיירות של אלפי יהודים- רק בגלל שהם יהודים!!!!!!!
כשהקמנו מדינה לא גירשנו וטיהרנו את השטח מכפרים ערבים!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לדליה מחיפה
מוחמד גבלס,
ברלין,
12/04/05 11:51
|
אולי אינני יודע להבדיל בין גוזלים לנגזלים אבל היסטוריה אני דווקא כן יודע. כשהקמנו מדינה גירשנו וטיהרנו עשרות אלפי פלשתינאים ממאות כפרים. אמנם על פי האתוס הציוני הפרחנו פה שממה מוחלטת אך האמת היא שהייתה פה תרבות, היו פה אנשים, לא שממה. בתור חיפאית את אמורה להיות מודעת לזה במיוחד בגלל שזה קשור ישירות להיסטוריה של העיר שלך ( את יכולה לקרוא את הספר ''באב אל שמס'' של אליאס חורי כדי להשכיל) אבל כנראה שכל מה שמעניין אותך ואת שכמותך זה השנאה העיוורת שלכם.
דרך אגב - אני שונא אותך גם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין מאיפה באם הנרקומנים....
לא נרקומן,
12/04/05 08:48
|
מה עדיף ''נרקומני-משיחיות זולה'' או נרקומני הסם היקר?...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין מאיפה הגיע רוצח רוה''מ..
ל"ת
אזרח תמה,
חומיניסטן,
12/04/05 09:08
|
|
 |
אני מציעה שתשאל את ''שמפניה''!
ל"ת
נופר,
כפר שמריהו,
12/04/05 09:33
|
|
 |
נופר, נו באמת...
ל"ת
אזרח תמה,
12/04/05 10:32
|
|
 |
נזקים שנרקומני המשיחיות גורמים
נעמן,
שפוי,
12/04/05 09:08
|
חנורים פי כמה מאלה של נרקומנים של סמים ולצערי אתכם אי אפשר לגמול, למרות שהייתי מנסה כמה שוקים חשמליים בשמחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נרקומני השמאל המשיחי
משיח,
שמאלניה,
12/04/05 10:22
|
השמאל המשיחי מגלגל עיניים לשמים אל שלום שלא היה ולא נברא
ההרוגים והנרצחים מתגלגלים ברחובותינו והם ממשיכים ללהג על שלום כזה ואחר,
משיחי השקר של השמאל רוצים להחריב ולגרש בטיהור אתני של יהודים כפרים יהודיים ועיירות על אלפי יושביהם
במקום להעניש את הרוצחים הערבים או את אלה מתוכניו שחימשו אותם בהסכמים מהסכמים שונים
הם רוצים לגרש את אחיהם מהבתים כדי ליצור שטח נקי מיהודים
הרי גם כשקמה המדינה היודית היו בתוכנו כפרים ערבים ולא גירשנו והחרבנו אותם
מדוע הכפרים היהודים צריכים להחרב????
ברור שהמגמה היא החרבת המדינה כולה המדינה היהודית כולה
אבל משיחי השקר של השמאל ממשיכים לגלגל עיניים לשמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה למשיח משמאלניה
חי בסרט,
סינמה סיטי,
12/04/05 12:01
|
חידון ידיעת הארץ: מדוע נקראת צומת גלילות בשמה? תשובה: לא על שם העיר גלילות המקראית אלא על שם הכפר איג'ליל ששכן במקום עד שנחרב עד היסוד בשנת 48'. את שרידי הבית האחרון ניתן לראות עד היום בחניון הסינמה סיטי.
מה היה פעם בצומת הרחובות ארלוזרוב ואיבן גבירול בצפון היוקרתי של ת''א ומתחת לשכונת בבלי היוקרתית?
תשובה: הכפר הערבי סומייל שחרב ב 1948 ותושביו נמלטו לשכם והכפר ג'אמאסין שגורלו זהה. באותה נשימה ניתן להזכיר גם את הכפר גרישה שניצב במקום בו נמצא היום שיכון ותיקים ברמת גן.
מה קורה כשבונים מגרש חניה על בית קברות?
תשובה: אם זה בית קברות יהודי, החרדים עושים מלחמת עולם. אם זה בית קברות מוסלמי - אז לא עושים שום דבר. דוגמה חייה ניתן לראות בבית הקברות של שייח מואניס איפה שניצבת היום אוניברסיטת ת''א. הכפר כמובן חרב ב1948 ונותרו ממנו בתים ספורים ובית קברות שהולך ונעלם מתחת לאספלט ללא מחאה קלושה. ניתן גם לראות את בית העלמין המוסלמי בחיפה שכביש נסלל באמצעיתו, על גבי הקברים.
לימדו הסטוריה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם מדברים על היסטוריה
תומר,
12/04/05 17:46
|
מה היה לפני אותו כפר ערבי ?
מלכות יהודה , ישראל ? שמעת ?
תגיד שואה היתה ? חורבן הבית ?
ואיפה בכלל היתה מדינה שנקראת פלסטין ?
לא היתה ולא קמה ... ואיפה אותה תרבות היסטורית ????
עונה לך שמאלני שנמאס לו מהשמאל הצבוע עד כמה אפשר להיות נאיבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משטרת ישראל זקוקה לאנשים כמוך!
מתנחל,
12/04/05 10:12
|
תרשם מיד לשורותיה לקראת הגירוש, הם זקוקים לאנשים הומניים הנהנים מהתעוללויות בבני אדם.
הם זקוקים לאנשים משכילים ללא מצפון, הם זקוקים לכם שמאלנים. אם שמת לב שוטרים לא מועילים מספיק כי יש להם רגשות ואין להם יד הקלה על ההדק, הם ממש זקוקים לך, תעזור להם, בלעדיכם הדם היהודי לא ישפך וההתנתקות לא תתגשם.
קדימה ובהצלחה בדרכיך הנאורה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למתנחלים אין שמץ של מצפון
נעמן,
שפוי,
12/04/05 10:46
|
לשלוח ילדים לגונן בגופם על התנחלויות זה מצפוני? איפה האחריות שלכם כהורים? אתם שולחים ילדים, פחדנים עלובים, כיע אתם ההורים נכשלתם לשכנע את החילוניים בצדקתכם. אתם מחכים למכות ולתמונית. אתם מצפים לזה בכליון עיניים. זה מצפון? תתביישו לכם. סהרורים שכמותכם. נ.ב אני התנדבתי ליס''מ, ואם בעוד 99 יום אאלץ להרים יד, אזי אעשה זאת במצפון נקי ביותר. כל אימת שאני קורא את דברי ההבל שלכם אני משוכנע יותר ויותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתנחל, אתה משתמש בילדיך כמגן?
נעמן,
שפוי,
12/04/05 11:32
|
לחפות על מחדליך ואוזלת ידך? על זה שראשי יש''ע נכשלו בהסברה? על זה שאתם כבר לא מעניינים אף אחד חוץ מעצמכם ועוד קומץ סהרורים? אני במקומך הייתי מזמין קרטונים וציילוטייפ. הרבה ציילוטייפ. אבל אתה מעדיף לחיות באשליות שלא יהיה פינוי, ובגלל זה אתה שולח את הילדים שלך למערכה. תתייצבו בעצמכם בלי ילדים. כי רק פחדנים זקוקים למגן אנושי ואני גאה בכך שאתנדב ליס''מ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במשטרת ישראל באמת זקוקים לך
מתנחל,
12/04/05 11:16
|
|
 |
11.
מי יגרש 150,00- אלף איש?
גדעון עזרה?,
12/04/05 08:41
|
|
 |
אני! אני אני אני
שי,
אריאל,
12/04/05 09:14
|
|
 |
וגם אני אני אני
ל"ת
מתנתק,
12/04/05 13:08
|
|
 |
השמאלנים ששים לגרש יהודים.
ל"ת
ממש כמו,
ניאו-נאצים!,
12/04/05 10:31
|
|
 |
אבל הם לא ששים לסכן את בניהם
מתנתק,
12/04/05 13:09
|
באבטחת יישובים מבודדים, ובליווי הסעות בארץ שורצת אוייבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אתה גר באריאל אז אתה טועה!
יצחק,
אריאל,
12/04/05 10:17
|
כי אחרי גוש קטיף את העיר שלך יהפכו לגטו סגור ומסוגר, מוקף על ידי מדינת המרצחים, אתה תסע בכביש שהצבא לא ירצה להגן עליו, אותך יכנו מתנחבל היושב בישוב מבודד שחייבים לפנותו.
בסופו של דבר יפנו אותך אבל ספק אם תקבל פיצוי הולם כלשהו, כי עד אז למדינה לא יהיה כסף כי הכלכלה בגלל הפיצוים למתנחלים שמפנים לפניך תקרוס.
תחשוב פעמים לפני שאתה צועק, אתה גם מתנחבל, בדיוק כמוני, אנחנו באותה סירה, וזה שמוכרים לך לוקשים כאילו אתה יותר טוב מנצרים זה רק כדי שתזרוק את היהודים מבתיהם, כדי לסלול דרך לחיילים שיפנו אותך!
מיגוש קטיף עד הקו הירוק יש כביש שאורכו רק 4 קילומטרים והוא פרוץ, החוצה שומרון שלך עד הקו הירוק 20 קילומטרים, תתכונן להיות ברבז במטווך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
ולסגור לתמיד בתי ספר בגוש?
יהודי מאמין,
12/04/05 08:38
|
''זה לא חינוכי לסגור לתלמידים את בתי ספר, אבל... לסגור לתמיד את בתי הספר ומוסדות החינוך לאלפי ילדים וילדות, נערים ונערות, בגוש קטיף ובצפון השומרון, זה מאוד לא חינוכי...'' - מתוך הכרוז שהפיצו המבצעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בית המחוקקים החליט על הסגירה
אירית,
12/04/05 16:01
|
את החלטתו יש לכבד כשפ שכיבדו החלטות שהיטיבו עמם והקיזו את דמנו ודם ילדינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזו דמגוגיה עלובה...
אזרח,
12/04/05 08:58
|
אפשר לחשוב שלא יבנו להם בתי ספר אחרים במקומות שאליהם יפונו... יש תלמידים ביישובי מצוקה בארץ, שבחיים לא יראו בית ספר, כמו אלה שילדי המתנחלים ה''אומללים'' יועברו אליהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בתור ילד עברת פעם בית ספר?
איש אחד,
12/04/05 09:15
|
אתה יודע איזה טראומה זה? בכזה שיוון נפש אתה כותב ''יקבלו בי''ס אחר'' תתביש לך!!!
יש אנשים שחיים כל החיים עם טראומות בגלל שכילדים עברו בית ספר ואתה כותב ''יתנו להם בית ספר אחר''.... בושה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל ילד עובר בית ספר
אחד,
12/04/05 09:41
|
גם אם הוא לא עובר דירה. מהיסודי לחטיבת ביניים, מחטיבת ביניים לתיכון. וגם ילדים שעוברים דירה ולכן עוברים בית ספר מצליחים להתאושש מהטראומה הנוראית הזאת. לא תאמין, אבל זה אפשרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם בשואה רק עברו דירה?! דמגוג!
ל"ת
שמאלנים =גזענים,
12/04/05 10:32
|
|
 |
יחי ההבדל
ל"ת
מה עדיף?,
12/04/05 21:36
|
|
 |
ופה בתי קברות עוברים דירה...
ל"ת
7,
12/04/05 19:55
|
|
 |
בשואה עברו לבתי קברות
ל"ת
למכחיש השואה,
התורן,
12/04/05 11:33
|
|
 |
נכון כל ילד עובר בית הספר
מתנחל,
12/04/05 10:22
|
ולילדי מתנחלים יהיה הרבה יותר קל מאשר לילדים חילונים, אתם יודעים למה? כי הם עתידים להתקבל בבתי ספר ממלכתיים דתיים, בתוך הסביבה שהיא אולי קצת שונה מסביבתם הטבעית, אבל כלל וכלל לא עויינת.
ילדים דתיים יקבלו את האחים שלהם מישובים אחרים עם חום והבנה בניגוד לילדים חילונים, תחשבו על זה איזה חינוך יותר טוב, חילוני שבקושי מלמד לאיזשהו בגרות או דתי שמלמד גם לבגרות וגם לערכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מספיק עם ההתנשאות !!!
אזרח תמה,
12/04/05 12:15
|
רוצח ראש הממשלה קיבל חינוך דתי ! ואל תבוא אלי עם סטטיסטיקות - הרבה דברים במגזר הדתי והחרדי מוחבאים בתוך המשפחה/קהילה ולא יוצאים החוצה. ראה את ההצגה ''נשים מניין'' (הבימה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
למה לא מפרסמים מה שכתבו בכרוז?
תשקורת,
12/04/05 08:36
|
בכרוז שהושאר סמוך לשערים הנעולים, נאמר כי ''זה לא חינוכי לסגור לתלמידים את בתי ספר, אבל... לסגור לתמיד את בתי הספר ומוסדות החינוך לאלפי ילדים וילדות, נערים ונערות, בגוש קטיף ובצפון השומרון, זה מאוד לא חינוכי...''
''כך לא מחנכים לאחריות ולאכפתיות, כך לא מחנכים ליהדות ולמסורת ישראל, כך לא מחנכים לאהבת העם והארץ, כך לא מחנכים לציונות אמיתית''
הפעילים קוראים לכל מי שיש לו לב יהודי, לא לשתוק ו''להצטרף למחאה ציבורית לעצירת המדינה ולהפלת הממשלה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעצור את המדינה???
פ,
12/04/05 13:14
|
לאיראן, לחיזבאללה ולחמס יש כמה רעיונות מעולים בכיוון הזה! האם תבקשו את עזרתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כדי לא לתת פרס לעבריינים.
אזרח,
12/04/05 08:54
|
מי שעובר על החוק, לא צריך לזכות בפרס, שדבריו יפורסמו. בכלל, הגיע הזמן שתבינו, כי ברגע שמבצעים פעולות שפוגעות בציבור, זה מטשטש את המסר שאתה רוצה להעביר, לא מחזק אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את הכרוזי החמאס מפרסמים כאן...
ל"ת
שמוליק,
12/04/05 09:18
|
|
 |
אז לך תקרא עיתון אחר, בכיין.
אזרח,
12/04/05 13:02
|
מספיק עם הבכיינות הזאת - ''השמאל השתלט על התקשורת''... אם רוב העם רוצה לקרוא כל אות בכרוז שלכם, הוא יילך ויימצא את האתר שבו הוא מתפרסם, ואתרי ''מעריב'' ו''ידיעות'' ישארו ריקים.
היום, כאשר עיתונים מתפרסמים באינטרנט, אין אף סיבה שביטאון מועצת יש''ע לא יהפוך מחר להיות העיתון הנפוץ במדינה, אם זה באמת מה שהעם רוצה.
ואם זה לא קורה, כנראה שיש לזה סיבה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ופרס לטרור מותר לתת? (התנתקות)
ל"ת
ש,
12/04/05 09:17
|
|
 |
8.
זה הסוף של המתנחלים
משה,
12/04/05 08:36
|
בהתחלה עוד הרגשתי סימפטיה למתנחלים, אחרי הפקק השני שנתקעתי בו בגללם (ליד בר אילן וליד קרית מלאכי) כבר קיוויתי שיפנו אותם אפילו בכוח, ועכשיו כשנעלו את בתי הספר אני ממש שונא אותם!!! תמשיכו ככה ותוכיחו למי שעדיין תומך בכם שלא מעניין אתכם שום דבר חוץ מהחלקה הקטנה שחמסתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למשה האגואיסט
עליזה,
גוש דן,
12/04/05 08:50
|
איכפת לך רק מעצמך מה? אבל כשזורקים אנשים מהבית/בי''ס/ עבודה זה לא מעניין אותך. שאנשים בגיל לא צעיר כבר (עברו 25-30 שנה) צריכים להתחיל מחדש זה לא מענין אותך. רק הפקק שלך? ומה בנוגע לבי''ס שלהם? שוב על הילדים להתרגל ???למה? כי לך לא איכפת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיקי לבלבל את המוח
ל"ת
ענת,
12/04/05 09:21
|
|
 |
אוי שקט שקט אתה לא מעניין
ל"ת
X,
12/04/05 09:20
|
|
 |
אוי אוי אוי
שי,
12/04/05 09:16
|
גם אני עברתי עם ארבעה ילדים קטנים מהגליללמרכז בגלל מחסור בתעסוקה. גם הם עזבו בית, חברים ובית ספר. מספיק עם הרחמים העצמיים. איך אמר רבין (מצטער להרוס לך את הבוקר בהזכרת שמי): במסכנות לא בונים מדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
גם כך נעצור את ההתנתקות!
יצחק,
פתח תקוה,
12/04/05 08:30
|
זה אולי לא הצעד החכם ביותר, בדיוק כמו חסימת כבישים, ואינני נוטל חלק בפעולות כאלה, אבל למען ארץ ישראל וחלוצים מגוש קטיף גם האמצעים האלה כשרים!
רק בפעם הבאה היתי חוסם דרכי גישה לבניין הכנסת ולא היתי נותן לאף אחד להכנס ולצאת משם! זה מה שצריכים לעשות ולא להתנהג כמו ילדים קטנים בחסימת בתי הספר או כבישים!
כולי תקוה שהאחים שלי יתבגרו ויתחילו במאבק האמיתי שיניב פירות אמיתיים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
ככה הם רגילים ''מהבית''
אירית,
12/04/05 08:23
|
חסימת כבישים למי שלא מתאימים להם - זו אצלם רוטינה. ולסגור בתי ספר כהפגנה - עניין יומיומי. בכלל חוק אינו חוק. החוקים הם עבור האנשים הפשוטים, לא עבור נסיכי השטחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתינות במאבק נגד דיקטטורה אינה
ל"ת
מעלה-רונלד ריגן,
12/04/05 08:56
|
|
 |
5.
וזו רק ההתחלה
חיים,
12/04/05 08:23
|
ישנו פעיל ימין (לשעבר), שמתכנן לא רק לנעול בתי ספר אלא לגרש את ילדי כיתה א', שחלילה לא יחזרו לבית הספר. האם גם במקרה ההוא תפתח המשטרה בחקירה. או שאותו פעיל חסין מכל סוגי החקירות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
בשלב הבא הם יתפוצצו
יחזקאל,
אדומים,
12/04/05 08:23
|
המתנחלים נעשים כל כך דומים לחמאס שבקרוב הם יתחילו להתאבד עם חגורות נפץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז תתחיל לאהוב אותם...
ל"ת
ממש כמו שאתה,
אוהב ערבים!,
12/04/05 10:34
|
|
 |
בשלב הבא? זה כבר קרה
אסף,
12/04/05 10:34
|
את ברוך גולדשטיין אתה זוכר?
המחבל המתאבד הראשון, שבעקבות הפיגוע שלו במערכת המכפלה נהרגו יותר מ100 ישראלים בפיגועים נקמה.
ימח שמו וזכרו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בחיים לא נשפוך דם יהודי!
מתנחל,
12/04/05 10:29
|
אתם כמובן תעשו הכל כדי שזה מה שיקרה, אבל זה לא קרה לעולם!
אני חושש יותר משמאלנים, כי הם הרבה יותר קרובים בלהתחיל לרצוח אותנו,מאשר אנחנו לפגוע בהם, לאף אחד אין אפילו זיק של מחשבה כזאת!
בלי שפיכות דמים התנתקות לא תעבור אבל זה יהיה בעיקר דם שלנו, מה לא ברור כאן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
חלס ! הבנו אתם נגד ההתנתקות !
לא שמאל לא ימין,
12/04/05 08:22
|
תעזבו אותנו בשקט תנעלו את שערי הכנסת, תפגינו מול משרדי הממשלה,תלחמו מול השלטון לא מול תושבי מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה שלטון החוק
איתי,
טבריה,
12/04/05 11:48
|
כל זמן שהחוליגנים ידעו שמשחררים או תם בקלות הם ימשיכו להשתולל. תנו להם לשבת במעצר מספיק זמן ,שיבינו מה עשו.אחרת הם יתרגלו לרחמי המשטרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השטויות שאתה כותב מוכיחות
את חשיבות,
הפעילות הזו!,
12/04/05 09:16
|
על מה אתה מקשקש? מוסרים את ארצך לתואמי הנאצים, מגרשים אותך מן הארץ אליה ייחלת לחזור במשך אלפיים השנה, בהן חיכתה לך בשממונה, ועכשו, אחרי שבנית והראית לאיזה גן עדן יכל יהודי להפוך את הארץ הזו, קמים גדולי שונאי ישראל בכל הזמנים ומוסרים את הארץ הזו לרוצחי שלהבת פס ועוד מאות ילדים, תינוקות ועוברים יהודים... כלומר, סליחה! לא אתה בנית! לא נקפת אצבע, לכן לא אכפת לך. אז מישהו צריך לעורר אותך, דקה לפני שאתה מוצא את עצמך תחת סכין ערבית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בן אדם, אתה מסכן
איש,
12/04/05 11:04
|
ואני מקווה שלא תבין את זה אף פעם, ותמשיך להיות ייצור אומלל ומסכן, שחי עפ''י כלום בעצם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
** **** יופי של תגובה!
ל"ת
מיכל,
הרצליה,
12/04/05 09:47
|
|
 |
2.
שחס וחלילה המתנחלים לא ילמדו
א. מור,
אשקלון,
12/04/05 08:10
|
|
 |
לפני חודש הייתי בחנוכת עשרים
אתם, אכן,
מצטיינים....,
12/04/05 09:19
|
כתות חדשות בבית הספר בנצרים, שהמדינה הפושעת הזו מבקשת להחריב. בבית הספר בנצרים מלמדים את הילדים אהבת ישראל, אהבת הארץ ואפילו אהבת המדינה. ערכים שנעלמו מזמן מנוף המדינה המתנוונת הזו. ואתה מקשקש את קשקושיך? הרי אתם מתים מזמן! כל מה שמתפתח בארץ הזו, הוא רק בידי הציבור הדתי! הבנין, המדע, הצבא. הכישור האחר שנותר בידיכם הוא הכשרון להחריב, לנתץ, להרוס!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מלמדים שם גזענות ואי ציות לחוק
אירית,
12/04/05 15:59
|
זה מה שהם לומדים החל בשנאת הזר והשונה דרך אי ציות לחוק חינוך חובה ולחוקי השוויון וכמובן סרבנות בחסדנות קדושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
...
אזרח,
12/04/05 19:26
|
לפי תגובתך ברור כי אין לך מושג על מה את מדברת וכי את מעולם לא היית חלק ממערכת החינוך ''שלהם''.
אל תמציאי דברים ותסלפי את המציאות.
שקרנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עשרים כיתות?מה,כיתה לכל תלמיד?
ל"ת
צפוף לי,
12/04/05 12:24
|
|
 |
אלימות באה מאילמות
יחיאל,
מרכז,
12/04/05 08:25
|
כשלא נותנים לאנשים להשתמש בכלים דמוקרטיות באופן הוגן אנשים מתחילים להיות אלימים ל''כל הדמוקרטים'' היפים שבנינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אתם מוחים נגד....חינוך?
אובר חוכמים,
12/04/05 08:00
|
|
 |
הכל שפוקלציות...
ל"ת
שס,
12/04/05 20:00
|
|
 |
ממש לא הנושא!!!!!!!!
ערן,
י''ם,
12/04/05 14:40
|
המטרה לא היתה סגירת בתי הספר, אלא הוכחה לממשלת ולמשטרת ישראל שהיא לא יכולה למנוע טרור מצד אנשי הימין. בעוד שלושה חודשים שההתנתקות תתחיל, אז גם יתחיל הטרור הרציני שחסימת כבישים ונעילת בתי ספר קטנים עליהם. תחשבו טוב על המעשה 167 בתי ספר ננעלו, וזה המון עבודה ואף אחד לא נתפס. ןהם לא נעלו אותם המנעולים רציניים אלא פשוטים שכל אחד יכול לפרוץ בגלל שהמטרה היתה הוכחה ולא המעשה עצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אי אפשר יותר!!!!!!!!!!
me!,
12/04/05 16:21
|
עובדי הדואר נעלו את שערינו להיום כמו בכל שבוע.
עובדי הנמלים נעלו את שערי הנמל לאוניות עם סחורה שלא הגיעה ליעדיה בזמן.
עובדי הבנקים ינעלו את השערים ביום ראשון הקרוב וכן עובדי הבורסה.
דעתי היא שמספיק עם השביתות למיניהם מספיק, מספיק!!!!!!!!!!!!!!!!!!! כבעל עסק קטן, אני לא מבין איך אפשר לעבוד במדינה שעובדיה שובתים כל שני וחמישי ובשאר הימים עובדים רק שעתיים, אנו רחוקים מלהיות מדינה דמוקרטית. אנו רחוקים מלהקרה בכלל מדינה נורמלית
אז גם זוהי נעילת שערים שונה ע''י גורמים בשביתה(שביתת המדינה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מספיק כותבים עם ס', טמבל!
אילן,
התנחלות חיפה,
12/04/05 08:47
|
אתה ההוכחה הטובה ביותר לכך שמערכת החינוך נכשלה בתפקידה.
ובתשובה לשאלתך: ועוד איך, כאשר מערכת החינוך איננה מחנכת לערכים הנכונים (או לערכים בכלל) היא ראויה גם ראויה להיסגר! מערכת החינוך הזאת צופה מן הצד בשוויון נפש מוחלט בגירוש יהודים מבתיהם, ובחורבן הזהות הציונית-יהודית בישראל! כל הערכים עליהם נבנתה המדינה קורסים אחד אחד, ובמערכת החינוך שותקים! איפה כאן החינוך?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה מערכת החינוך שלכם ?
שי,
12/04/05 09:21
|
בטבח ערבים במערת המכפלה? בהפפיכת קבר רוצל לאתר עלייה לרגל ??? או אולי בהתנקשות בחיי חבלן המשטרה חירבאווי??? או אולי ברצח ראש שממשלה רבין ???? או בעקירת מטעי זיתים ??? בהרעלת שטחי מרעה??? בירי לדודי שמש ??? ברצח ערבי כפות ??? בסילוק אלים של גדוד צנחנים מישוב יצהר ??? מתקיפת חיילים ושוטרים בחברון ??? בסיכון ילדים ותינוקות בחיי יום יום ובהפגנות??? לא מפחדים מכם !!! הקמנו מדינה מכלום ולא ''כלומניקים'' יעצרו אותנו מלהמשיך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובכן...
מתנחל,
12/04/05 19:22
|
בתור תלמיד תיכון מתנחל הלומד בישיבה תיכונית אני יכול לומר לך שהמעשים שהזכרת אינם זוכים לגיבוי, להיפך, אנו (התלמידים והמורים) סולדים ממנה.
אינך יודע דבר וחצי על החינוך אותו מקבלים בהתנחלויות.
אז חסוך מעצמך את הבושה ואל תדבר בפרהסיה על דברים שאינך יודע עליהם דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חי בסרט!
אלי,
י-ם,
12/04/05 09:57
|
אני ממש מצטער שאני מדבר אליך ככה אבל אתה פשוט שטוף תיקשורת!!! תגיד לי אתה היית פעם באחת מההתנחלויות האלה???? היית פעם בגוש קטיף????? היית פעם עם'' מתנחל'' יותר משתי דקות של צעקות????? תקשיב לי אח שלי אני באמת אוהב אותך אבל הגיע הזמן לצאת מהבוע שהתקשורת שמה אותך בא ותבוא תכיר תדבר אני מבטיח לך אחי שלא יאכלו אותך ולא יזרקו עליך אבנים ולא ירו עליך וכו וכו שכל זה זה מה שתקשורת מראה עלינו אז בבקשה ממך אדוני לפני כל הוויכוחים מי צודק תפגוש את הצד השני לא רק דרך הטלוויזיה...... בתקווה לאחדות אלי. אגב אני לא ''מתנחל'' אם חשבת... פשוט יצאתי קצת כי לא האמנתי שזה נכון.... אני כמוך בידיוק יאללה אח שלי שיהיה לך יום מעולה ושמח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האמת כואבת, נכון?
ל"ת
נופר,
כפר שמריהו,
12/04/05 09:32
|
|
 |
שורש הבעייה שהופר האיזון בין:
ל"ת
חוקי120,למוסרי.,
עלילה לעקירה,
12/04/05 12:25
|
|