 |
15.
Baruch Hashem Shenatan Sechel
ל"ת
Thamk God,
20/05/05 00:29
|
|
 |
14.
היינו על הטיסה ועוד איך הרגשנו
אבי,
מרכז,
13/04/05 15:12
|
הטיסה היתה ב 17/03/05 והמריאה בחצות לערך ממוסקבה מיד לאחר המראה הרגשנו כאילו כיס אויר רציני ורעש המנועים נחלש מאד עד שלפתע התגבר שוב והמטוס נסק למעלה שובושוב כבה ושוב התגבר ונסק ואז יצאנו מזה... חשוב להדגיש שהרגשנו את הנפילה פעמיים ולא פעם אחת!!! והמפחיד מכל הוא החלשות רעש המנועים והתגברותם, כאילו מנוע שקוטע!!! בכל מקרה , אם הדיווחים נכונים, אני רוצה לשבח את הטייסים על תושייתם ולהודות להם!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
לכולם הם דיווחו רק לא לציבור
חיים,
13/04/05 05:45
|
|
 |
12.
שמתם לב לפרסומת מעל הכתבה??
ל"ת
אירוני,
פתחלאנד,
13/04/05 03:28
|
|
 |
11.
אל תמהרו להחמיא לאל-על
יעקב,
13/04/05 01:32
|
הקביעה בשלב זה כי מקור התקלה בטייס האוטומטי היא בלתי מקצועית לחלוטין.
תקלה כזאת יכול לנבוע מעשרות סיבות אחרות שקשורות במערכות חשמליות ולאקטרוניות, מערכות מכניות, חיבורי חיווט, התקנות לקויות והעדר תחזוקה נאותה.
אל על אינה חברה שממהרת לתקן תקלות המוגדרות לא דחופות או שלכאורה לא מסכנות את בטיחות הטיסה.
צריך לבדוק את מצב התחסוקה של המטוס, את הבדיקות שעבר, את החלפים שהוכנסו אליו - האם הם היו חדשים? האם הם נרכשו מספקים המאושרים ע''י היצרן?
נראה אם העיתונאים ימשיכו במעקב לאורך החדשים הקרובים כדי שהציבור יקבל מידע על הגורם לתקלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
תקלה בנאלית
קצת מבין,
13/04/05 01:30
|
פעולת הטייסים בסדר, ולא היה כל צורך לחזור לנחיתה. לא שווה אפילו כתבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
כל הכבוד לאל-על
ל"ת
יגאל,
תל אביב,
13/04/05 01:07
|
|
 |
8.
Walla!
Shalom,
US,
13/04/05 01:01
|
every pilot, at the first few lessons learns that the if the airplane does not act as expected, the first action is to press the button right under his finger, disconnect it, and fly by hand. In almost all cases other ways of disconnecting the autopilot are also studied as a basic procedure.
This is as exciting as writing about the fact that there was a trafic load in Tel Aviv during the morning rush...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
(RE: Walla (Respond #8
Ofra,
Montreal,
20/05/05 00:37
|
All I can tell, it is not fair to say so, I don’t know if you have been in serious condition like this, but in real-time it is deferent.
Well done ELAL
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
תחסכו בדם ולא בחלקי חילוף.
ל"ת
אורי,
טירת הכרמל,
13/04/05 00:39
|
|
 |
6.
כאילו למה לא נחתו מיד כאילו ??
ל"ת
חבר'ה,
13/04/05 00:37
|
|
 |
5.
שיחקו אותה בשחקים..!! כל הכבוד
ל"ת
לקברניט ואנשיו,
13/04/05 00:34
|
|
 |
4.
no one like el al pilots...
rebbeca,
beverly hill,
13/04/05 00:23
|
|
 |
3.
חוסר אחריות פושעת !!!!!!!!!!!!
איציק,
רחובות,
13/04/05 00:20
|
תקלה חמורה מיד לאחר ההמראה, והמטוס לא חזר מיד לנחיתה במוסקווה ?????????????? הטייס סיכן את חיי כל הנוסעים והצוות, על מנת לחסוך לאל על עלויות של תיקון המטוס בשדה חיצוני, והטסתו ארצה לאחר מכן ללא נוסעים, לטיסות מבחן וכו'.
הכותב הינו טייס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טייס?! אסטרונאוט, אולי
משה,
13/04/05 11:15
|
מערכת טייס אוטומטי נועדה למטרה אחת בלבד, והיא להקל על הטייסים. אם הטייסים היו מגלים את התקלה על הקרקע, אני בטוח שהם היו עדיין ממריאים ידנית. הבעייה כאן היא ש -א. אובדן ה-AUTO PILTO תפסה אותם לא מוכנים, ו-ב. זה קרה קרוב מדי לקרקע. אולי הלקח הוא לשנות את הנהלים ולחייב גובה מינימלי (10000 רגל נשמע לי סביר) לפני מעבר לטייס אוטומטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I agree
ל"ת
dan,
uk,
13/04/05 02:47
|
|
 |
דרמטיזציה וחוסר הבנה
אדי,
13/04/05 02:47
|
יש תקלות שמחייבות נחיתה מיידית ויש תקלות שלא מחייבות זאת. כמות סימני הכתיבה והקריאה מעידה על דרמטיזציה מיותרת של הכותב, ומעלה ספק בהבנתו את עולם התעופה.
הכותב הינו טייס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק, האחריות בידי הקברניט.
עמית,
13/04/05 10:01
|
אם צוות ההטסה איתר בוודאות את מקור התקלה וגם נעזר ללא ספק באנשי מקצוע בזמן אמת, הרי שלקיחת האחריות וטיסה לארץ ללא טייס אוטומטי היא מותרת ובתחום האחריות הסבירה לחיי הנוסעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שאתה מציין,נשמע לי הגיוני
דוד צימרמן,
רעננה,
13/04/05 02:00
|
מאד. אני רק מתאר לי לעצמי את מערכת כסת''ח /הסתרה/הטעיה שאל-על /משרד התחבורה ,היו מפעילים ,אם במהלך הטיסה חזרה ( עם הנוסעים) היה מתרחש אסון.... גם מההיבט הכלכלי ,ההחלטה הייתה שגוייה.. רק תארו לעצמכם ,כמה כסף היו צריכים לשלם לקרובי הקורבנות.( המידה והיה מתרחש אסון)..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
טוב שהסטיק בידיים של אל על
חיים,
דרום,
12/04/05 23:59
|
אם רק תורידו קצת את המחירים, אני אשמח לטוס אתכם בקיץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חרא חברה אל-על.
דורית,
20/05/05 00:00
|
תראה חיים, אם אתה רוצה לחיות עוד כמה שנים, לא כדאי לך לעלות על מטוסי אל-על, חרא של חברה, לא מדווחת על תקלה או תקלות מכל סוג שהן, וכל טיסה באל -על נרשמת תקלה! וותאמין לי, אני יודעת מה שאני אומרת לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
SOMETIMES ITS WORTH PAYING MOR
ל"ת
ALON,
13/04/05 02:40
|
|
 |
mor
chicagoan,
chicago,
13/04/05 08:07
|
|
 |
1.
איזה מזל
ציני,
12/04/05 23:58
|
טוב שיש לנו טייסים מצויינים. אמנם, זה הפריע להם לקרוא את העיתון במשך הטיסה, אבל אם זה היה קורה בחברה אחרת לא בטוח שזה היה נגמר כך....
הגב לתגובה זו
|
|