 |
62.
סחטן על היצירתיות, חברה אתם 10
סמור,
14/04/05 12:44
|
לאיזה סיחרור פניקה נכנסת התקשורת ויורדי הארבע של שרון רק מהנפת שלט. ואיזה צידוקים והעמדות פנים יש להם בבואם לגרש אלפי יהודים. גירוש יהודים היה פופולרי בכל מדינות העולם, עכשיו גם אנחנו רוצים להיות ככל העמים ולגרש אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
מיקי בראל פושע.
פנחס זה אליהו,
ימות המשיח,
14/04/05 01:47
|
ויעמוד לדין על הכשרתו את חיילי'ו לביצוע פשעים נגד העם היהודי. לא תינקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
. ''ההתנתקות'' - היא מילה בלב
נעמי,
פורטוגל,
14/04/05 01:06
|
כמו בועות סבון שעולות מעלה ופוקעות מבלי להשאיר כל זכר, כך הם המילים שיוצאים מפיו של שרון, שקרן מדופלם בזכות עצמו שכבר בהיותו רב-סרן ביקש דוד בן-גוריון להעיר לו על ''אי-אמירת אמת'' סידרתית -. אבל מה שמכונה ''השמאל הציוני '' בישראל מוכן להיות מסומם גם ממילים ולהעניק אשראי לארכי-פושע מלחמה, לכזבן הסידרתי שרון, שוב ושוב הזדמנויות כדי לראות בו ''דה-גול '' ישראלי בפרוטה. !!! דבר לא מומש עדיין מתוכנית ההתנתקות, וכל ההוכחות בשטח שיש לנו ממדיניות ממשלת הכנופיה של שרון, מופז ויעלון הם עוד פשעי מלחמה, עוד רצח פלשתינים חפים מפשע, נערים, ילדות בנות 10, רופאים, הרס בתים, שדות ופרדסים, גירוש ונישול בלתי פוסק, עם גזל קרקעות לבנית עוד התנחלויות, ועוד כבישים עוקפי מציאות !!! ולמרות הכל ''השמאל הציוני'' הזה מוכן להעניק עוד ועוד הזדמנויות לשרון, יותר מתוך ההכרה שאין בכוחו של השמאל הזה לבצע את הנדרש ולשים קץ לכיבוש הארור ופירוק מפעל ההתנחלויות הארור... על פניה לדרך של מאבק ישראלי-ערבי משותף נגד הכיבוש - הס מלהזכיר לחבר הכנסת ביילין, הוא עדיין מאמין ש''קומבינה פנים-ציונית'' כזאת או אחרת, תביא לסיום הכיבוש מבלי לשתף בכך את הפלשתינים אזרחי ישראל ומבלי להקים חזית משותפת עם כוחות השלום הפלשתינים !! לא פלא שכל ''מסמך שלום'' שמנוסח במלונות מפוארים באירופה ע''י ביילין וחבריו נראה הזוי וסהרורי יותר ויותר מנקודת המבט של עמק הבכא הרווי בדם של פשעי המלחמה של צבא הקלגסים הישראלי המגן על הכיבוש וההתנחלויות. לשרון אין ענין בשלום - אולי הדוגמה המובהקת לכך היא משיכת הכתף שהוא מעניק לתחנוני השלום של הנשיא הסורי אסאד !!! וראוי היה שביילין, איש נבון ואינטלגנטי, ורעיו יפנימו את הדבר הזה - אין תחליף למאבק ארוך וממושך יהודי-ערבי יחד לשינוי פניה הגזעניים של ישראל !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאלנים והערבים נגד היהודים.
ל"ת
רעיונות החמאס,
14/04/05 04:52
|
|
 |
59.
הרבצתי לו! עכשיו יקדמו אותי!
ל"ת
מיקי בראל,
14/04/05 00:41
|
|
 |
58.
חובה שהחילים ידעו ששולחים אותם
ל"ת
לגרש יהודים,
14/04/05 00:40
|
|
 |
57.
לשרון זה לא בדיוק חשוב איך
Yossi V,
14/04/05 00:37
|
אנשים נהרגים, כל עוד הם נהרגים.
פעם זה עוד איכשהו היה חשוב כדי להצדיק פעולות נקם שהיה שרון יוזם. היום הוא כבר לא צריך תירוצים, היום הוא רוצה לראות את יובלי, נחלי ונהרות הדם - וזה יש לו בשפע.
אז הכל בסדר רבותי.
היום אחה''צ תלוו את רונן למנוחות, לא תשכחו להגיד ''כמה חבל'', ו-''מותו לא היה לשווא''. לא יפקד מפיכם ש-''במותו הוא ציווה לכם את חייכם''. ן...זהו.
מחר? מחר ישכח השם, ישכח ה'גיבור' וישכחו 'הורים יקרים'. צביעותכם המסייעת בידי שרון לקצור את מתיו תמהר אל מתי המחר. כי הרי חוסננו הוא בהשרדותנו, והשרדות יכולה להתקיים רק אם חלקים נכרים מאיתנו נהרגים ולא שורדים.
היום זה היה רונן ששילם בחייו את מחיר הביטוי. אנחנו עם המשמר ביטויים ולא עם הרודף חיים.
ועולם כמנהגו נוהג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
התנתקות זה לא פוליטיקה
סלעית,
הקריות,
14/04/05 00:05
|
לתא''ל מיקי בראל-התנתקות היא גרוש ילדים נשים זקנים גברים מבתיהם ולא פוליטיקה.כל הכבוד גדול למחלקי הפלירים ולתולי השלט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
מחיאות הכפיים ליעלון
נוכח בטקס,
13/04/05 23:50
|
היו בכלל בגלל שהוא הודח ע''י שרון ומופז שמכניסים פוליטיקה לצבא. העם מעדיף את בוגי, ואת כל מי שמתנגד להכנסת פוליטיקה לצה''ל, ההפגנה הנ''ל בכלל נועדה להביע מחאה על עירוב צה''ל בתכנית הפוליטית של ההינתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
בושה להיות קצין בצה''ל
יואב,
תל אביב,
13/04/05 22:47
|
קצין שמגרש גברים נשים וטף מבתיהם לא ראוי להיות קצין. מי שעושה דברים כאלה לא לאוייב, אלא לאחיו, אינו ראוי להיות נושא דרגות. בוגי יעלון: תתבייש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני סרבן אני מתפטר
ל"ת
יעלון,
14/04/05 12:12
|
|
 |
פינוי הרצועה הוא החלטת הריבון
פרחיה,
13/04/05 23:02
|
נסיגת צהל מרצועת עזה ופינוי ההתנחלויות כדי שלא להפקיר את המתנחלים לחסדי הרשות הפלשתינית התקבלו על ידי הכנסת ברוב גדול. הקצינים יבצעו החלטת ממשלה נבחרת שהתקבלה באורח דמוקרטי גם אם רבע מהציבור אינו מסכים לה. כך היא הדמוקרטיה. מי שמטיל דופי בקצינים או מנסה לקרוא להם למרד פועל נגד מדינת ישראל. שינסה יהודי אמריקאי לנהוג כך בארהב. התביישו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החלטות ברוב גדל ???
ד. שרון,
מרכז,
14/04/05 13:05
|
על איזה החלטות ברוב גדול את מדברת? כנראה שזכרונך קצר מאד, הרי מי שלא הצביע בעד, יחד עם שרון פשוט פוטר! כמו האיחוד הלאומי למשל וחלק גדול מחברי הליכוד שקוראים להם ''בוגדים'' ומי שהצביע בעד, פשוט חושש לאבד את כסאו!! והרי ללא כסא בכנסת, מה שווה הח''כ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צביעות השמאלנים למען היהודים
תכנית שמאלנית,
14/04/05 04:32
|
קודם נותנים להם רשות אז מסלקים משם יהודים, ונותנים להם עוד שטחים, וגם משם מסלקים יהודים...
זו תכנית השלבים של השמאלנים... שתוכננה רק כדי להגן על יהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקצינים יסרבו פקודה
יוסי,
באר שבע,
14/04/05 03:39
|
|
 |
53.
תעלולי החבר'ה המכוייפים
אורי,
קבוץ צרעה,
13/04/05 22:25
|
יופי! המשיכו בתעלוליכם: עצרו התנועה, הפריעו לטקסי צה''ל ועוד - כעולה על דמיונכם הפרוע. אצלנו זה מעורר בחילה ומקל מאוד על ההתנתקות מכם. לא שאלתם אותנו לפני שהתיישבתם שם ועכשיו - בלי משאל עם זה לא ילך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קיבוץ צרעה!
ד. שרון,
מרכז,
14/04/05 13:34
|
האם ידוע לך על איזה אדמה יושב קיבוץ צרעה? ולכשתדע, אז אולי צורת החשיבה שלך תשתנה ותתחיל לחשוב קצת בסימפטיה לגבי ''המתיישבים'' שאתה ואחרים קוראים להם מתנחלים. הרי הם הפריחו את השממה ויישבו אותה בהוראות כל הממשלות, שמאל וימין, בדיוק כמו קיבוץ צרעה ולפי החשיבה שלך, צריך לפנות את כל ארץ ישראל! כי הרי היהודים במשך אלפי שנים לא חיו בארץ,בגלל שגורשו מספר פעמים מהארצם וומולדתם, עד שלא היתה שואה, יכול להיות שמדינת ישראל לא היתה קמה, ועכשיו שהיא קמה, דווקא היהודים הם שרוצים לפנות יהודים, כי אם דבר כזה היה קורא במדינה אחרת, כי אז היתה קמה זעקה גדולה בעולם כולו! אבל כשזה נעשה ע''י יהודים, כל העולם שמח, כי כפי שנאמר ''מהרסייך ומחריבייך ממך ייצאו''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אורי, מסור ד''ש לרוחל'ה מצרעה
קצין חילוני פ''ת,
13/04/05 23:11
|
מסור לה שלשקר אין רגליים.
אבל דע לך שאף אחד גם לא שאל כשהתנחלתם בצרעה. לעומת זאת את גוש קטיף יזם ישראל גלילי איש העבודה. בניגוד אליכם זוהי התיישבות ציונית אמיתית.
ולכן אנחנו קבוצה של עשרות(שמא נהפוך למאות) קצינים ולוחמים חילונים מתכווננים להיות ביום הטירוף. אנחנו לא נלחמים על גוש קטיף, אנו נלחמים על הקיום הציוני ככלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עיין בתגובה 51 ...
אברהם,
הרי יהודה,
13/04/05 22:48
|
|
 |
52.
הביוב כבר צף
מוטי, שרברב,
13/04/05 22:19
|
ואיתו קומץ יהודים משיחיים, אנחנו נפתח את הביוב ונזרימו ישירות צפונה למכון טהור בשטח ריבוני של מדינת ישראל, והכל בעזרת ה' צה''ל, וייתר כוחות הבטחון, כי מה לעשות והחוק עבר בכנסת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כה יהי רצון
ל"ת
נחמן,
13/04/05 22:34
|
|
 |
51.
בינינו, מה יותר גרוע? לעלות...
אברהם,
הרי יהודה,
13/04/05 22:17
|
לעלות לבמה עם שלט, או לעלות לבמה ולהודיע : אנחנו נגרש יהודים מביתם, ונהרוס להם את החיים, כן, אנחנו ! מה דעתך ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקרא 52 ''יהרוג'' אותך מצחוק
ל"ת
דני,
13/04/05 22:27
|
|
 |
50.
''להכניס פוליטיקה''? מיסטר בראל,
שאול מובס,
13/04/05 22:08
|
יש לך מושג מהי פוליטיקה בכלל? אם לפנות יישובים, להרוס אותם ואת חיי התושבים שגרים בהם, להחריב בתי כנסת ולעקור בית קברות- זה פוליטיקה. אז טקס סיום של בה''ד 1 הוא מה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
ממשלת חלם-סמול
Avi Ecuador,
13/04/05 22:07
|
רוצים שארה''ב תצטרף לעגל הזהב וגם ישראפלסטין כמו משל יותם בתוך אלטלנה תוריד את המים סמולן ערבי מתחזה יו בוינה מה זה אני מסטול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי הבבון האופיני לימין
yoka,
atlanta,
14/04/05 00:44
|
נסה רק פעם אחת להגיב ללא השימוש במילה ''חלם'' נראה כי אוצר המילים שלך קטן ואתה נאלץ להשתמש במילה זאת שוב ושוב על מנת להסוות קצת את הבעיה
ובכן לא הצלחת ואוצר מילים קטן [כפי שאתה אולי יודע] מצביע על בעיה גדולה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
לגור בגליות
אבי,
ת''א,
13/04/05 21:49
|
על המתיישבים לדרוש את השטח ליד מסוף הדלק לשעבר בגלילות הוא שייך למדינה וזהו שטח חליפי ראוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 100% !!
יואב,
תל אביב,
13/04/05 22:44
|
יש לאפשר למגורשים לבנות במקום בניה צמודת קרקע. ''ויתורים כואבים''? - גם לשמאלנים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
חברהמנים! חזקו ומצו גיבורי החי
יוהדי,
13/04/05 21:39
|
|
 |
46.
שימו לב להסבר למה האירוע מביש:
מולייר,
13/04/05 21:32
|
''אין כל צורך להכניס את הפוליטיקה לטקסים כמו אלו''. ההמשך ידוע: לטקסים לא, אבל לפעילות הצבא כן... גירוש יהודים מארץ-ישראל ע''י צבא המדינה אינו מביש כי הוא לא טקס...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
שמתם לב שאין למזוז זמן להזמין
ל"ת
את עמרי לשימוע?,
13/04/05 21:31
|
|
 |
44.
למה פדרמן במעצר ובן גביר לא?
ל"ת
לא מבין,
13/04/05 21:27
|
|
 |
43.
לפנות את הערבים והשמאל מכאן
ל"ת
רפי,
13/04/05 21:26
|
|
 |
נכון מאוד
יעקב,
13/04/05 22:39
|
|
 |
42.
לחניתה (38), ושוב המתחזה.
אולי תגובה יפה,
אבל לא שלי.,
13/04/05 21:21
|
התגובות שלי הן 32 ו-34! לא קראתי כאן את דברי המתחזה. אבל יש לשער, שאם תבדקי היטב, תמצאי שזה לא ממש יפה, מגילה ארוכה שמרוב עצים לא רואים את היער. אני איני חותמת, בגלל המתחזים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה ההבדל בתוכן 32,34 ו-38
נחשי נחשי,
14/04/05 00:49
|
מה זה כל קישקוש ההכחשות. ההבדל היחידי הוא שתגובה 38 כתובה בעברית קצת יותר מתונה ותרבותית. בטח נמלכת לאחר שקראת את בוטות 32 ו-34.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
להיכנס
ppp,
13/04/05 21:18
|
ההתחלה קצת משעממת אבל אח''כ מתחיל להיות מעניין http://www.leumi.org.il/sakin_balev.wmv
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
הדיקטטורה מתחילה לרעוד
אלי,
חדרה,
13/04/05 21:02
|
|
 |
הסוף למתנחלים
ג,
13/04/05 21:36
|
|
 |
ארצה סמולן! לקחת שכטה יומית?
ל"ת
אלון,
13/04/05 22:23
|
|
 |
היום ממש טוב לי
שוש,
13/04/05 22:47
|
עוד מעט יפנו אתכם ואני אחגוג את סיום הפרזיטיות,תתפוצצו ,לי זה יעשה רק טוב, במקום לחבל בעורקי תחבורה ולאנוס אותנו לחשוב כמותכם ,נראה אותכם מוותרים על הפיצויים שלטעמי כלל לא מגיעים לכם,שיחקתם בחזון על חשבון הילדים שנפלו ,מימנו את קיומכם שם,הליקופטרים צבאיים הסיעו אתכם, אתם הגרועים שבגרועים ,ואני שמחה שכך זה מסתיים,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
היכן ד''ר יצחק קדמן?
עידן,
13/04/05 20:41
|
מדוע נודם קולו כאשר המדובר באלימות נגד נוער שחובש לראשו כיפה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי תפסיקו להתחבא מאחורי
יד הנפץ,
13/04/05 20:58
|
|
 |
38.
ה'ימני' מביע את מורת רוחו
חנה אייזנמן,
13/04/05 20:33
|
כנגד צעדים של כפיה לשלול את זכותו לחיות כאדם חפשי במולדתו.
הרמטכל, כמי שמייצג ומבצע את את מדיניות ממשלת ישראל אינו חסין בפני הבעת מורת רוח - חריפה ככל שתהיה.
צהל נקרא בשמו כצבא הגנה על תושבי ישראל ולא כזרוע כוחנית של הממשלה 'לעשות סדר במדינה'. הצבא קיים ומתרגל לחימה כנגד אוייב הבא לתקוף את אזרחי המדינה ולפגוע בהם. במקום זה אנחנו שולחים אלפי מיטב הבנים כדי ללחום באחיהם ולגרש אותם מבתיהם.
אם זה לא הנורא מכל, אז מה זה הנורא מכל? להניף שלט מול פרצופו של הרמטכל זה הנורא מכל? להתריע ע''י סגירת כביש, זה הנורא מכל? לנעול בתי ספר זה הנורא מכל? או, ללחום באחיך לפצעם (שאלוקים ישמור אותנו מחללים ממש), זה הנורא מכל? רבותי, את זעקת האומה אני זועקת, במו ידינו אנו מחריבים את בתינו, טובחים בעצמנו, ושולחים את אצמנו לגלות.
כן, אני חרדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נורא! אבל חנה צודקת בכל מלה!
יואב ישראלי,
13/04/05 21:31
|
תעמולת הזועה נתפסת לעניינים שוליים, ומסתירה את העיקר: הזועה של מדינה העוקרת את היהודים מאדמתם ומביתם ומוסרת את ארצנו לידי האויב המפציץ אותנו.
רמטכ''ל נכבד. עליך להניח את דרגותיך לפני הדיקטאטור, ולהודיע לו שלא תפעל נגד העם היהודי ונגד מולדתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חנה אשת הברזל
מאש,
13/04/05 21:16
|
נכון אמרת הרמטכל אינו חסין ,אנו זוכרים גם ראש ממשלה שלא היה חסין,ונראה שזה מבחינתכם לא היה נורא מכל,לא תאנסו אותנו לשום מהלך ,לא בחסימת כבישים לא באטימת בתיי ספר,,את הציונות המסובסדת הזאת נקיא מתוכנו,חבורת מרעילי כבשים ועוקרי עצים,דיי לנו בדוחות השב''כ האומר שרוב הפלסטינים שנהרגו בשטחים על פי בדיקות בליסטיות ,הוא כנראה היה גם בגדר ''הבעת מורת רוח'' מצידכם, אתם לא מחוברים אלינו ,והיינו מוותרים עליכם ועל הפלסטינים, מצידכם, אתם יכולים להשאר שם לתמיד הלחמו בפלסטינים בלעו אחד את השני ותחנקו אחד עם השני ,ותניחו לנו ממורשת האבות מחלום ארץ ישראל השלמה ומגאולת הארץ,נמאס לנו להיות האלהים שלכם,שמסבסד אתכם בנינו נופלים בגללכם,רווחתיינו נפגעת ,סל בריאותיינו נפגע,לא משאל עם יצר את ההיתנחלויות ,הכל היה מעשה מירמה,פריטנציות מגלומניות של אנשי שררה שמעלו בחוק ,וסיבכו את כל עם ישראל, אני מודה, אני שונא אתכם,ואם אמנה על כוחות המפנים ,וודאי שתבחינו בכך.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
THE PALESTINIANS WONT LEAVE YO
DONT WORRY,
14/04/05 07:18
|
YOU HAVE NOTHING TO WORRY ABOUT, THE PALESTINIANS WILL NOT LEAVE YOU, THEY WANT ISRAEL DESTROYED, THEY WANT TO TAKE EVERYTHING. AS THEY SAY REPEATEDLY NIGHT AND DAY. THE PROBLEM IS THAT YOU REFUSE TO LISTEN, YOU REFUSE TO ACCEPT THE FACT THAT THE ARABS WANT THE TOTAL DEESTRUCTION OF ISRAEL. THE ARABS AS YOU MIGHT KNOW DO NOT MAKE THE DESTINCTION BETWEEN YEMANI OR SMALLANI. TO THEM YOU ARE A JEW TOO. THE TERROR WAS THERE BEFORE 1967 AND IT WILL CONTINUE EVEN IF YOU PULL BACK TO THE 1948 DIVISION LINES.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא אשת הברזל כי אם אשת התועבה
ל"ת
אבי,
14/04/05 00:50
|
|
 |
מאש,עוצמת שטויותיך מחשידה
חוה גולן,
נוה אביבים,
13/04/05 21:59
|
אתה נראה כמי , שרוצה לשים ללעג את השמאל.
נכון שהשמאל בתמיכתו למעשה בערבים הוא נלעג. אבל אף פעם הוא לא מבטא את עוצמת שינאתו העיורת לקיום היהודי , בצורה כל כך ישירה וברורה כפי שאתה מאש מנסה לעשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו לא שנאה עיוורת
צילה,
13/04/05 22:30
|
הם הרוויחו את שנאתו המנומקת של מאש בכבוד,הם לא היו קטינים כשהלכו להתנחל ,הם היו בריי דעת ותמיד איום הפינוי ריחף מעל לראשם ,אז דיי עם ההיתממות ,את הקמת ההיתנחלויות שילמנו,את קיומם ואת ביטחונם שילמנו,ונראה שאת פינויים נשלם, צדק מאש מפעל ההיתנחלויות לא הוקם במשאל עם, אותו מנגנון שהחליט על הקמתו ,הוא אותו מנגנון שמפנה אותו,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ISRAEL WAS CREATED THAT WAY
ALON,
14/04/05 02:29
|
AND IF OUR FATHERS WOULD HAVE LISTEND TO PEOPLE LIKE YOU BACK THAN ISRAEL WOULD NOT BE TODAY. THE ISRAELIS ARE DIEING FIGHTING FOR ISRAELS RIGHT TO EXIST AGAINST THE ARAB RACISM AND TERRORISM, NOT IN PROTECTION OF ONE PART OF ISRAEL OR ANOTHER, BUT ISRAEL AS A WHOLE. YOU CAN SIT BACK BEHIND YOUR COMPUTER AND YELL FASCISTS, FUNDAMENTALISTS, TERRORISTS, ETC. BUT IN YOUR RESPONSE YOU SHOW THAT YOU ARE ALL OF THE ABOVE. THE JEWISH PEOPLE THROUGH OUT HISTORY HAD TO DEAL WITH TRAITORS AND SELF HATERS WHO TRIED TO LEAD THEM INTO SELF DESTRUCTION, WE PASSED THE MITYAVNIM, THE MITNAZRIM, AND THE KAPOIM. TODAY WE SHALL PASS ON THE POST ZIONISTS SMALLANIM THAT THE SELF HATERAD IS BURNING IN THEIR BLOOD, AS YOU SHOW IN YOUR RESPONSE. YOU TELL US WE ARE NOT BROTHERS, WELL SO SHALL BE. WHO WANTS BROTHERS WHO ATTEMPT TO LEAD US INTO A NATIONAL SUICIDE?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאש יפה דיברת
יפה,
13/04/05 22:10
|
|
 |
עצוב לקרוא את מה שכתבת
יפעת,
צפון,
13/04/05 21:55
|
שנאה כה תהומית מאין צצה? האם היית נמנה עם מפנים בתי ערבים ? מן הסתם היית מוחה בעוז נגד זה אבל יהודים בשמחה היית מפנה זו פשוט שנאה עצמית. אולי כדי להיות הוגן סע לגוש קטיף לשעות בודדות לא כדי לשנות את דעתך על ההתנתקות אלא כדי לראות ולהכיר את אותם המיועדים לגירוש ולגבש דעה הגונה ולא מתוך מה שאתה רואה בתקשורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך ולחניתה, אלה אינם דבריי!
כל כל מתחזה,
איש ברזל!,
13/04/05 21:48
|
העברית שלי אינה עילגת כזו! התגובות שלי הן 32 ו-34. מדובר בגיבוב מלים של מתחזה. נכון שזה מרגיז, אך זו לא תהיה סיבה להפסיק להגיב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עברית עילגת? חנה
יוסי,
14/04/05 00:45
|
את משווה את איכות העברית בתגובה זו לניבול הפה בתגובה 32?
מה כתבת שם? -מדינה שפלה, לא יהודית ולא אנושית. -חרפה -דיראון עולם -חלאת אדם -פושע מהסוג השפל ביותר -גדולי הרוצחים בעולם -רשעי ישראל -הנהגה פושעת -תואמי נאצים - ועוד ועוד ניבולי פה שלהם את קוראת עברית משובחת? אפילו מילה אחת של חיוב אין בך, מילה של אור, מילה של שמחה ותקווה. וזה מה שאת מעניקה למי שהם בראש מעייניך? אינכם אלא שדוני זירמת האוננות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חנה, יישר כח. תגובה יפה מאד
ל"ת
חניתה,
ת''א,
13/04/05 21:02
|
|
 |
37.
די לבריונות, לחפש את המדליפים!
אודי,
איזור השרון,
13/04/05 19:47
|
לא כל מחאה היא לגיטימית , ודמוקרטיה זה לא הפקרות
מזוז אולי תזוז!!! חפש את המדליפים בסביבתך, יש הרבה משת''פים שצריך לבלום יפה שעה אחת קודם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסובלנות של המחנה הנאור
קובי,
אור עקיבא,
13/04/05 20:59
|
כמובן שאתה צודק הימין ממש מגזים חוסם כבישים כאילו זה שביתה של ההסתדרות מפריע באמצע טקס מה קרה? בסך הכל מגרשים עשרת אלפים איש מהבתים שלהם ונותנים אותם למחבלים אנו אנשי המחנה הנאור דורשים מיידית מהרועץ מזוז עונשים מתאימים אחרי הפעולה הנאורה האחרונה עשרים שנה לחוסמי כבישים עונש מות למי שיפריע שוב באמצע טקס!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
הדרך הזו מובילה למלחמת אחים
איש ימני,
המחנה הלאומי,
13/04/05 19:36
|
הדרך הזאת של נתינת מכות למתנגדי ההתנתקות, מובילה רק למלחמת אחים, אפילו למחות לא נותנים, והסוף שיקום אחד כמו יגאל עמיר ויעשה מעשה שכולנו רוצים שלא ייעשה. אבל קצין המשטרה הצבאית השמאלני בר אל דוחף בדיוק למצב הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למחות על ההתנתקות - למנוע תפיל
הנתניתי,
13/04/05 21:01
|
למנוע תפילות יום ששי בבתי הכנסת בישובי יו''ש - לעצור את ההתנתקות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה
אינגה,
א''י,
13/04/05 20:21
|
סליחה, אבל מה בדיוק ציפית שיקרה? שיתנו למפגינים להשאר על הבמה ויפסיקו את הטקס?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכמו בארה''ב יכבדו את זכותם
נהורה גלעד,
גבעץ סביון,
13/04/05 21:53
|
להפגין.
שם במערכת בחירות קרה שמישהו קפץ וחטף את המיקרופון מהנשיא , והשמיע שאלות נוקבות למדיניות הנשיא. אנשי ה FBI המאבטחים את הנשיא, לא התערבו. כי תפקידם לאבטח את הנשיא , לא לשרת את מגמותיו הפוליטיות.
שני היהודים הצעירים לא היוו סיכון לרמטכ''ל.
הם מימשו את זכותם להביע את תמיכתם בקיום היהודי , ובאחיזתו בארצו. כן. צריך היה להשאיר אותם , עם השלט , ולהמשיך בטכס. הרמטכ''ל רשאי היה להכריז באופן תקיף וחד משמעי , שעל פי החוק המגדיר את תפקיד צה''ל , אמנם ברור שגרוש היהודים מבתיהם מנוגד לתפקיד צה''ל , ושהוא מצהיר שיאסור על חיילי צה''ל להשתתף בזועה הזו, הבלתי חוקית בעליל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
מאז רצח רבין מערכת אבטחת
אזרח המדינה,
13/04/05 19:35
|
האישים לא השתפרה מן הסתם כהוא זה. מדברים על מעגלי אבטחה ושני קיצונים, שבהחלט יכלו גם לירות כדי להרוג, שמים ללעג את המאבטחים המהוללים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
שיהיה ברור - מזוז מאשר לממשלה
לסלק את מזוז,
ואת אדונתו!,
13/04/05 19:34
|
לבצע פשעים נגד העם היהודי ונגד האנושות. נכון, שלאחר שנים שמנגנון התעמולה הישראלי נשלט בידי מהרסינו ומחריבינו מבית, ועל כן קשה לשטוף את מח העם מן הזוהמה שבה הטביע השמאל את המח הזה. אבל חובה לעשות זאת, ללא הפסקה וללא לאות. צר לומר, אך מדינת ישראל היא כיום המדינה הפושעת ביותר בעולם, המשמשת נושא ללעג, לקלס, לשאט נפש ולשנאת כל העולם. ובצדק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
zodek!!!!!
jehudi,
haolam hase,
13/04/05 20:28
|
|
 |
where is the connection
alon,
13/04/05 21:52
|
what is the connection between what the writer above wrote to racism? dear smallani stop following empty and fictitious slogans. start thinking for yourself. get out into the world and join reality.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
Ben G'vir
Larry,
Chelm,
13/04/05 19:34
|
How did he and his friends find out about a secret visit by Mazuz - who tipped them off and how is it that Ben G'vir personally is so useful at putting a black mark on the 'right wing' - again, how does he know in advance of a secret visit to Chevron?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
אז מה קרה? שני נערים הפגינו
נגד הפשע נגד,
העם היהודי?,
13/04/05 19:31
|
מה לא בסדר? הרי את החיילים האלה מכשירים לשירות האויב! לאחר שהיכו, הטקס חזר למסלולו... איך נותנים לחיים במדינת ישראל להמשיך במסלולם, כשהמדינה מכשירה צבא יהודי כדי להשיב לאחור את תהליך שיבת ציון, שעלה לנו בדם רב כל כך, ששופכים גדולי הרוצחים בעולם, הנעזרים ע''י צה''ל? עומדים להרוס את התקווה בת שנות האלפיים, לגרש משפחות יהודים מבתיהן, ורישעי ישראל מתבכיינים על חסימת כבישים ועל נעילה סמלית של בתי ספר. אלפי פצמרי''ם נופלים ליד גני ילדים ובתי ספר, וההנהגה הפושעת במדינת היהודים מתגמלת את תואמי הנאצים בארץ אבותינו-ארץ קדשנו, תכלית שיבת ציון. מעולם לא התכוננה מדינת ישראל באינטנסיביות כזו, נגד הנאצים הערבים, כפי שהיא מכינה את שוטריה ואת חייליה להכות ביהודים. הדורות הבאים לא יסלחו לדורנו!! מי שהכה את הנערים, הוא פושע מן הסוג השפל ביותר - חלאת אדם! בושה שמכל החיילים לא היה גם אחד שסירב להשתתף בטקס הזה. בישראל הצבא, גם אם הוא משרת את האויב, נחשב עדיין ל''פרה קדושה''. עדיין רבנים רואים בו צבא ''קדוש''. בושה, חרפה, דיראון עולם. מדינה שפלה, לא יהודית ולא אנושית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין מה לכעוס עליה
הנתניתי,
13/04/05 21:03
|
הרי האמת היא שהמתנחלים (שהם אכן אחינו) אינם רואים עצמם חלק אמיתי של המדינה הם קבוצה אנוכית שרוצה שהכל יעשה מכמו שהיא רוצה כמו ילד מפונק וכשזה לא הולך הם שוברים את הכלים בדיוק כמו שילד מפונק עושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יישר כוח לבוגרי קורס קצינים
אב לקצין,
13/04/05 20:08
|
את לא שירתת בצה''ל בכלל, באיזו זכות את משתלחת בקצינים הצעירים ומכריזה שזו ''בושה שמכל החיילים לא היה גם אחד שסירב להשתתף בטקס הזה. בישראל הצבא, גם אם הוא משרת את האויב, נחשב לפרה קדושה''. את שמקבלת אורגזמה מהזכרת קדושת הארץ ''ארץ אבותינו-ארץ קדשנו, תכלית שיבת ציון,'' כועסת שהשרות בצה''ל עדיין נחשב בעיני ובעיני בני לחובה קדושה. התביישי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''אב לקצין'' אתה בבעיה, טפל בזה
רגינה אורלוב,
כפר סבא,
13/04/05 22:04
|
קודם כל אתה חי מחוץ לעולם המציאותי. העובדה היא שיותר ממחצית הצוערים בקורס קצינים קרביים הם דתיים. זו עובדה. היא מנוגדת לעולם שבנית לעצמך , ולכן אתה כועס על העובדה. ראוי לאיבחון.
כתבת : '' את שמקבלת אורגזמה מהזכרת קדושת הארץ '' עירוב ענייני מין לנושא שאין בו מיניות כלל, מראה על בעיה נוספת שלך, שככל שתקדים לטפל בה -כך הסיכוי להצלחת הטיפול גדול יותר.
פנה לרופא המשפחה , והוא יפני אותך לקליניקה המתאימה. בהצלחה , ורפואה שלמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מתגוללת על החיילים, התביישי
כועס,
13/04/05 19:57
|
חנאייזנמן, את לא שירתת בצה''ל בכלל, באיזו זכות את משתלחת בקצינים הצעירים ומכריזה שזו ''בושה שמכל החיילים לא היה גם אחד שסירב להשתתף בטקס הזה. בישראל הצבא, גם אם הוא משרת את האויב, נחשב לפרה קדושה''. את שמקבלת אורגזמה מהזכרת קדושת הארץ ''ארץ אבותינו-ארץ קדשנו, תכלית שיבת ציון,'' כועסת שהשרות בצה''ל עדיין נחשב בעיני ובעיני בני לחובה קדושה. התביישי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני שרתתי, בתור קצין,קרבי בהחל
קצין,
13/04/05 22:42
|
ט גם בחומת מגן וכו', סכנתי את חיי. והיום אני מודע: לא אשתתף, אסרב ואלחם בכל דרך ברשע הזה, המתחיל מהשלטון המושחת והאכזר, ומתפשט גם אל בה''ד 1.... יישר כח לכל קצין וחייל שמסרב להצטרף לחגיגות החורבן של המדינה... שמתוכננות לנו ע''י הפושע האכזרי אריק שרון בעו מס' חודשים! לא יקום ולא יהיה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יאללה, לפנות
ל"ת
תתביישי,
לא שירתת 1!!,
13/04/05 21:56
|
|
 |
31.
החריבו את הטכס החד פעמי
כועס,
13/04/05 19:26
|
טכס סיום קורס קצינים אינו הבמה הראויה להצגות הנקלות של המתנחלים ועוזריהם. מי שקלקלו לו את הטכס החד פעמי לא יסלח למתנחלים, ובוודאי שלא יגלה אהדה למאבקם. מי שמנפנף בידיו כמה סנטימטרים מעיני וטוען שהאויר של כולנו יחטוף סטירה. גם בטכס הנישואים של צרלס וקמילה ניסה צופה עירום לקלקל את האירוע ונעצר ללא גינוני נימוס בידי הפרשים . ואגב, שמתם לב כמה אנשים הולכים היום כשידיהם מסוככות על אחוריהם? הם לא רוצים שיתנחלו להם גם שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החריבו? ייחרב ביתך!
ל"ת
אינשאללה,,
בקרוב, אמן!,
13/04/05 20:11
|
|
 |
גם בכתיבה אתם בהמות
אלעד,
13/04/05 21:38
|
מתנחלים מסוכנים ומסכנים - משחקים משחקים כמו ילדים קטנים, תתבגרו כבר ותנו לחיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהבתי
ל"ת
אסף,
13/04/05 20:06
|
|
 |
30.
האם זו הכנסת פולליטיקה?
bp,
13/04/05 19:20
|
כשהצבא הוא המפנה קשה להאשים את הילדים בהכנסת פוליטיקה לצבא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
כבוגר בה''ד 1, צר לי לומר
ציוני חילוני,
13/04/05 19:11
|
פעולת הפינוי-גירוש היא פעולה בלתי חוקית בעליל ע''פ המתווה הציוני, שדגל שחור עומד מעליה.
מצב בעייתי ביותר. הסיבה היחידה שבה אני יכול לראות שבו ציוני שפוי ישתתף בה , הוא סכנת התפרקות החברה הישראלית.
ב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה היה מעשהו של יוחנן בן זכאי
הנתנייתי,
13/04/05 21:04
|
התנתקות או לא ? ומה היו תוצאות מעשהו ? נכון ילדים - הצלת הקיום היהודי בא''י לעוד 60 שנים. אבל הבעיה היא שימנים ודוסים לא יודעים הסטוריה יהודית חוץ מדקלומים שמלעיטים אותם (המונח ימנים ודוסים נאמרות בחיבה אחיי !)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין שום סכנת התפרקות. מקסימום
כמה סמולנים,
13/04/05 19:35
|
יעזבו את הארץ.
כך ייטב לכולנו.
רוב העם תומך בימין ולכן שרון אביר הסמול חושש ממשאל עם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבהרה
יואב,
13/04/05 19:31
|
אתה טועה.
זוהי פקודה חוקית, שניתנה בסמכות.
הצבא הינו כפוף לממשלת ישראל, וכאשר החלטותיה מתקבלות כחוק - וכאן ההחלטות התקבלו כחוק, בין אם תומכים בן אם לאו, ולפיכך אין כאן כל דגל שחור. כנראה שלא הפנמת את עיקרון הפקודה החוקית, הבלתי חוקית והבלתי חוקית בעליל בבה''ד 1...
ניתן להפנות אצבע מאשימה אל הממשלה ולנסות לשנות את החלטותיה ו/או לנסות להחליפה - בדרכים דמוקרטיות, אך נכון להיום: הכל נעשה כדין וכחוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פולחן ''מדינת כל אזרחיה''
ציוני חילוני,
13/04/05 21:21
|
מול כל קצין וחייל של מדינת ישראל, היא מדינת הציונית. עומדים שני דברים 1. הבטחת המדינה היהודית. 2. הבטחת הדמוקרטיה של המדינה היהודיתבישראל.
התמסרות טואטלית פונדמנטלית לאחד משני המישורים יביאו לחורבנה של המדינה.
לא כל פקודה בעולםשל ממשלת ישראל היא קדושה, יכולה לזכות שליטוף פעולה ע''י אזרח או חייל ציוני.
דוגמה:, לו תחליט ממשלה בישראל על זכות השיבה לפלסטינים. יש לראות בממשלה זו בלתי חוקית נוסח ממשלת וישי ואז חובה יהיה על כל אזרח ציוני לא רק זכותלסרב לסייע לפקודה הנגזרת מחוק זה אלא חובה להלחם כדי מלחמת חורמה כדי להפלה ובכדי לכונן ממשל ציוני דמוקרטי חוקי.
כפי שאמרתי המצב האוטנתי כיום שבו ראש המפלגה הנבחרת רמס את כל כללי הדמוקרטיה , הוא בעייתי כשלעצמו (כולל רמיסת קולות בוחריו ומצע מפלגתו לפני הבחירות). ואכן יש כאן מצב גבולי מאוד כאשר פועלים ומגרשים התיישבות-ציונית-חלוצית. עדיין למרות הפגיעה בדמוקרטיה והציונות נראה שהאיום לפירוק המערך הצה''לי נכון להיום עולה בערכו הסגולי לעומת העבריינות לשמה של המעשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טיפש
ל"ת
יקי,
13/04/05 19:30
|
|
 |
חילוני?בה''ד 1? אז מה?דמוקרטיה.
קצין במיל.,
ישראל.,
13/04/05 19:29
|
התוית של חילוני ובה''ד 1...לא נותנת לך מונופול על הציונות!!! על דמוקרטיה שמעת??? טוב או רע..ההיסטוריה תשפוט... לא מוצא חן העיניך..אל תצביע למפלגה שמפנה אנשים מחבל ארץ לא שלהם..אפילו לא היסטורית!!! מדמנת עזה מעולם לא היתה נחלת אבות!! רק לידיעתך..ממש אינני שמאלן בדעותי..איך זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפילו לא נחלת אבות? אל תקשקש
אברהם יצחק,
13/04/05 22:37
|
תפתח ספר יהושוע, בנחלות, נחלת יהודה, פרק ט''ז פסוק מ''ב כמדומני ''וזאת נחלת מטה יהודה... עזה בנותיה וחצריה''. לא נחלה?.?? לפחות תבדוק לפני שאתה מתחיל בהבלים. יום נעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עזה לא נחלת אבות???
יואל,
קצין המיל.,
13/04/05 20:09
|
לפחות אתהעובדות לא לסלף .יהודים ישבו בעזה עד 1929 אז הם פונו ע''י הבריטים. ישנם אזורים שלמים בעזה העיר השייכים ליהודים עם קושאן! ודמוקרטיה יש במקומות אלרים בעולם -בישראל יש דיקטטורה בחרת דרך קיבלת את הדרך ההפוכה -ובנוסף משלמים שוחד לחברי כנסת ע''מ שיצביעו -תמורת סגנות או שר תצביע בעדי ! בסיבוב הקודם באוסלו שילמו במשרת שר לסוחר הסמים החדש שזה עתה ניכנס לכלא (גונן שגב) ומי יודע במה סחרו שרון ושותפיו (קזינו ביריחו , קרקעות, איים יוניים ,כסף אוסטרי,)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים ממש אבירי שלטון החוק
הנתנייתי,
13/04/05 21:06
|
שמירה על קדושת הרכוש הפרטי, שמירה על כספי ציבור וחלוקתם כדין , שמירה על הסדר הציבורי בדרכים, מחאה נגד מרכזי מפלגה מושחתים מהימין , ממש ראינו אותם דואגים לכל אלה. חמוד - תודו שנים לא היה למתנחלים אכפת לאיש חוץ מעצמם והם לא ראו את כל יתר מדינת ישראל וכל הקשיים של אזרחיה אפילו ממטר. הביעה היא שכשלא הסתכלו הם לא שמו לב שמרבית העם לא ממש מתענין בהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
התרמית של שרון נחשפה
גנבו,
את קולי,
13/04/05 19:06
|
אין לו שום הבטחה אמריקאית לכלום ושוב העולם שותק כשהעם היהודי יתפוצץ עוד תתגעגעו לשתי הצעקנים המסכנים האלו חכו ותראו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
כותרת מלאה שנאה של איש קטן
בעל קול,
שנגנב,
13/04/05 19:01
|
|
 |
26.
אלימות נגד מפגינים ? למה ..
אבי,
יהוד,
13/04/05 18:56
|
למה מי מת שיכו 2 בחורים עם שלט ? לא מזיז לך ? זו הבעיה ... ! ניפגש אחרי ביטול ההתנתקות ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשריכם ישראל! בעזרת ה' בקרוב
ל"ת
ישראל,
13/04/05 22:34
|
|
 |
25.
אנחנו נגן על הדמוקרטיה
משמר הדמוקרטיה,
כל הארץ,
13/04/05 18:54
|
אנחנו לא ניתן לפשיזם לעבור. בכל מקום שבו ינסו המילציות הפשיסטיות של המתנחלים להרים יד על חייל, שוטר או על הדמוקרטיה אנחנו נהיה שם להגן עליהם!!! מעכשיו תראו אותנו בצמתים ובכל מקום. עין תחת עין שן תחת שן! הפשיסטים האלה עם הכיפות יומכם יבוא!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מציע שתזחל למחילה ממנה
קיבוצניק חילוני,
13/04/05 19:19
|
יצאת. אני שולל כל פגיעה בנציג זרוע בטחון לובש בגדים כדי לא לאבד עצמנו לדעת. ומצד שני מתברר שהביטויים הפאשיסטי מגיע דווקא ממשתמטים עלובים כמוך, כמובן בשם ''הדמוקרטיה''.
אני מציע שתחשוב פעמיים על איומים כי אתה עלול להווכח שנכד לאיש ההגנה שהיכה באלטלנה יש מי שיעמוד יחד עם אלפי חילונים מול פוסט-אנטי ציונים כמוך. הפעם התותח יופנה מולכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך מילה במילה
ל"ת
עוד קיבוצניק,
חילוני,
13/04/05 21:46
|
|
 |
To Kibbutznik Hiloni
Larry,
13/04/05 20:21
|
|
 |
תגיד אתה קורא מהתחת?!?!?!
אוטואנטישמיות,
13/04/05 19:11
|
אין לי שום הסבר אחר לאיך הצלחת לקלוט את כל הכתבה בצורה הפוכה. די כבר להתייחס למתנחלים כנבלות די כבר לשנאה העצמית בעם הזה. כשאתה תראה מתנחל אז תבין שהוא בדיוק כמוני ובדיוק כמוך יהודי. אל תאמין לכל מה שהתקשורת אומרת. ואם זאת באמת הדעה שלך... אני יכול פשוט לרחם עליך זה הכל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם אבודים אדיוט
גנבו לי,
קול,
13/04/05 19:09
|
אין לכם דרך סופכם קרוב רק היהודים ינצחו השמאל והטרור עוד יובסו טיפשששששששששש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ברור כאן מי נגד מי
שמאלני שפוי,
13/04/05 21:27
|
אולי הגיע העת לעשות סדר : המתישבים התישבו בגוש קטיף בעידוד המדינה. משדובר בקרקע שאינה חלק ממדינת ישראל ולא סופחה . מטעמים לאומיים של שמירה על רוב יהודי במדינת ישראל וקידום הסדר באיזור (לא אקרא לכך שלום) יש צורך לסגת משטח זה. אין מנוס מכך והמתנחלים לא מציעים ממש פתרון שאחרת היו מנהלים קמפיין ער באופן מייד לספח את יש''ע אבל גם הם מבינים שזה בעייתי, מסיבה זו על המתישבים לשוב לגבולות המדינה, המתישבים זכאים לפיצוי סביר,ולו רק מהטעם שהמדינה בשלבים שונים עודדה אותם לשבת שם( גם אם יש הסבורים כי זו היתה איוולת) אין מדובר ברגע משמח שכן הציונות שואפת לישב , ואם היה אפשר אולי היינו יכולים לספח את השטח אולם :- אולם הציונות היא תנועה ריאלית ולא תנועה משיחית , והמדינה לא תקרוס כתוצאה מכך ואין שום סיבה למלחמת אחים חוץ מרצון של גורמים מסוימים לנהל אותה , (מתים ללכת מכות ...) ולתפארת מדינת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
...
Larry,
13/04/05 19:08
|
|
 |
24.
יעלון זהוא ששפכו דמו בפיטור??
ל"ת
מעניין,
13/04/05 18:51
|
|
 |
23.
אז מה עם הוא הפיל אותו????
ל"ת
עומר,
13/04/05 18:46
|
|
 |
בסדר, אז כנראה שמותר לנו גם
ל"ת
להכות מפגיני,
שמאל, נכון?,
13/04/05 19:09
|
|
 |
רק רימוני יד מותר לכם
ל"ת
אברושמי,
13/04/05 22:05
|
|
 |
למה להכות
ע.ג,
13/04/05 19:18
|
היה צריך לירות בהם ובכל החלאות שסוגרים כבישים ומרימים יד על שוטרים וחילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
דיקטטורה אלימה
יניב,
חדרה,
13/04/05 18:44
|
שרון והדיקטטורה שלו בפניקה ולכן הם משתמשים באלימות.. הם מבינים כי הסוף שלהם קרב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
כל הכבוד למפגינים - שומרים על
כבוד הדמוקרטיה,
13/04/05 18:28
|
מול שלטון מושחת שקונה גירוש של יהודים באמצעות שוחד כספי ואישי לחברי כנסת.
לא חושבים כך? - תלכו למשאל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
חקירת הקמצ''ר - שימוש מופרז בכח
ל"ת
נוכח בטקס,
13/04/05 18:23
|
|
 |
חקירה
שומר חוק,
13/04/05 19:20
|
|
 |
אסור לירות ביהודים
ל"ת
יהודי,
13/04/05 21:57
|
|
 |
19.
מפגינים שמגינים על הדמוקרטיה!
יוני,
חיפה,
13/04/05 18:11
|
חונטת שרון מופז מנצלת את הצבא לצרכיה והורסת אותו מבפנים. כל הכבוד לפעילים הללו שמצילים אותנו מעצמנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
גירוש יהודים זה ''פוליטיקה''?
דניאל,
ראשל''צ,
13/04/05 18:06
|
בושה וחרפה. כבוד הרמטכ''ל מפריע להם אך העובדה שחייהם של 10000 יהודים הולכים להיחרב לא כל כך מזיזה להם.
כל הכבוד לגיבורים שעשו את המצבע המזהיר הזה והגנו על הדמוקרטיה מפני שרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
דברי הקמצ''ר מופרכים
יגאל כהן,
רחובות,
13/04/05 18:03
|
הקמצ''ר טען''מדובר באירוע מביש. אין כל צורך להכניס את הפוליטיקה לטקסים כמו אלו, שנמצאים במרכז הקונצנזוס. הוצאתי את הצעיר משטח המקום וכיוון שהוא התנגד למעצר העברתי אותו לידי המשטרה והוא נלקח בניידת מהמקום.'' ויש לי מספר שאלות שלדעתי על עתונאים רציניים לברר 1.האם השטח בלטרון הוא שטח צבאי? 2. האם יש לשוטר צבאי סמכות לעצור אזרח בכלל ובאלימות בפרט? עד כמה שידוע לי התשובה לשתי השאלות היא שלילית לחלוטין ולכן עם כל אי הנוחות שנגרמת לחבורת הקרייריסטים מלככי פנכתו של שרון אין להם שום זכות להרים יד על אזרח ועליהם לתת את הדין על כך הן במישור הפלילי והן במישור האזרחי!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוזאון השיריון הוא בסיס צה''ל.
ל"ת
ניסית, אבל לא,
נורא,
13/04/05 21:43
|
|
 |
תשובות
בר,
ניו יורק,
13/04/05 20:08
|
בתור קצינת מ''צ לשעבר להלן תשובות לשאלותיך: א. כן, לטרון נחשב בסיס צבאי, הוא שייך לחייל השריון ואף שנערכים בו גם טקסים וארועים אזרחיים הוא בסיס צבאי לכל דבר. ב. כן, לשוטר צבאי יש סמכות לעצור אזרח, בין אם בשטח צבאי או אזרחי, אם אותו אזרח מהווה סכנה לציבור או לאנשים אשר על בטחונם אמון השוטר, או באם אותו אזרח מפר חוק. אין לאף שוטר הסמכה לאלימות אולם מותר על פי חוק להשתמש בכוח פיזי מתון על מנת לרסן את העצור, ואם הוא מתנגד למעצר יש בסמכותו להפעיל כוח עד לריסון הנעצר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה את עושה בנ''י?
ל"ת
moe,
boston,
13/04/05 21:23
|
|
 |
בעלי לומד פה...
בר,
ניו יורק,
13/04/05 22:43
|
|
 |
רואים שאין לך מושג אז שתוק
שוטר צבאי,
13/04/05 19:53
|
1) כן, מדובר במוזיאון של הצבא, הכניסה לאזרחים מותרת אליו. וגם אם מדובר שבשטח אזרחי לחלוטין ברגע שמתקיים שם טקס או פעילות צבאית אז המשטרה הצבאית רשאית לשמור על הסדר. 2) מותר לשוטר צבאי לעצור אזרח אם הוא מפריע לפעילות של הצבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
לדרוס אותם כאשר הם חוסמים כביש
י,
13/04/05 18:00
|
|
 |
צודק
ל"ת
גלי,
13/04/05 21:40
|
|
 |
לקחת לך את ה-IP ולחקור אותך על
הסתה לרצח,
תל אביב,
13/04/05 19:06
|
לא יאמן שאתר מעריב נותן במה להסתה לרצח.
אזרח יקר ומי שלא תהיה, מקומך בכלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא שמאלני, לא יעשו לו כלום
ש,
13/04/05 19:48
|
|
 |
מה לעשות
לא מפגין,
13/04/05 19:21
|
|
 |
תזהר שלא אתה תהיה הראשון
ל"ת
סמולן עלוב,
13/04/05 19:32
|
|
 |
15.
תא''ל מיקי בראל
אלכס מהכרמל,
13/04/05 18:00
|
גם כשהאיש המיוחד הזה כבר גנרל מכובד, הוא אינו שוכח את תפקידו - שמירת הסדר בבסיסי צה''ל. אני מצדיע לך, המפקד הטוב ביותר שהיה לי. פקודך לשעבר, עוד כשהיית ממצ''פ מרכז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שנשלח אותך לשוויץ אתו ביחד?
אזרח-מודאג,
13/04/05 18:07
|
|
 |
זוהי תכלית האדם: להיות ממצ''פ!
ל"ת
די כבר,
13/04/05 18:06
|
|
 |
14.
להםיל זה לא לתת מכות
JIMINI C,
13/04/05 17:58
|
מעריב נו מה אתם דבילים? מי שמפריע לנאום רישמי משתמש בעצמו באלימות, מי שמשתמש באלימות צריך לשבור לו את הידיים ואת הרגליים כי בריונים מבינים רק יותר כוח ממה שלהם בעצמם יש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגזמת
sam57,
רמת גן,
13/04/05 22:57
|
2 ילדים שעלו עם שלט וראיתי לבימה עם שלט כרזה ונעמדו בפינה כבר החלטת מה דינם .והפקרת בכירי צה''ל בארוע צבאי לו היה מחבל מה היית אומר?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כלומר, מכות רצח לשמאלנים ?
ל"ת
ש,
13/04/05 18:56
|
|
 |
כן, אתם אותו זבל
דני,
13/04/05 21:40
|
קיצוני משמאל וקיצוני מימין שניהם קיצונים ושניהם זבל אלים ומסוכן הדורש חינוך ביד קשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
טוב מאד
אמא,
13/04/05 17:53
|
הם לא מבינים שפה אחרת יש להכניס להם בכל מקום בו הם עושים את מעשי הטרור שלהם. הגיע הזמן שהם יבינו שאנחנו לא פשני הניסיון שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you're really an idiot!
ל"ת
dod,
13/04/05 18:59
|
|
 |
פוסטמה
ל"ת
דוד,
13/04/05 18:25
|
|
 |
פוסט???????
מאור,
13/04/05 18:48
|
תגיד כמה פעמים יסבירו לך שאתם לא עוזרים אלא רק מפריעים וכמה פעמים מדגיש מי הפ.........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אלימות המשטרה מתחילה להדאיג.
ל"ת
לא פעם ראשונה!,
13/04/05 17:52
|
|
 |
11.
אלימות נגד נערים
אברום,
גוש עציון,
13/04/05 17:52
|
|
 |
they are criminals, not youth
Doug,
New York,
13/04/05 18:30
|
|
 |
10.
speaking your mind is not
alon,
violence,
13/04/05 17:51
|
speaking your mind is not violence, it is a dcemocraticright anad duty. noly in fascist bulshvik regims it is prevented. it seems that ariel sharon and his bang of bruts do not know when to stop. it is the people right and duty to stop them, and so they will be.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
דוגמא טובה ''לבתי הספר''
סימה,
13/04/05 17:50
|
איך לא תהיה אלימות בכל מקום לא רק בבית הספר עם קצין סותם את הפיות למפגינים במכות ואיזה מוכות עם רצח בענים. איפה היה הרמטכ''ל?? מה הוא לא ראה שאלה חברה צעירים שכואב להם שזורקים אותם מבתהם אז צריך גם לרסק להם את הפרצוף קצין צהל אתם כבר לא צבא העם אתם צבא עומרי ואביו ומופז ועוד כמה נמושות שמלקקים את התחת לדיקטטור וסותמים את הפיות על ידי מכות בושה למדינה שאלה מנהיגיה!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סימה מתי היית לאחרונה בבית ספר
ל"ת
בשעור לשון?,
13/04/05 21:37
|
|
 |
8.
באמת מחדל...
רוי,
ת''א,
13/04/05 17:44
|
שהמאבטחים לא שברו להם את הפנים למען יראו וירעו. בושה לאן התדרדרנו כנראה שפעילי הימין שכחו שאותו רמטכ''ל ואותם קצינים עושים ימים כלילות להגן על כל אזרחי המדינה..... נמאס כבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת מחדל שלך לא ריסקו את
ישראל ישראלי,
13/04/05 22:26
|
הפרצוף כבר מזמן, למען יראו הבוגדים ויראו (אגב עילגות- יראו רושמים עם א' ולא עם ע')
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אילו עשו לילות כימים, זה היה
אין סליחה ואין,
מחילה לעד!,
13/04/05 19:38
|
יעיל. אך הם באמת עושים ימים כלילות - ישנים בשמירה ומתעוררים רק כשצריך להכות באלה, שעליהם הם אמורים להגן! היום צה''ל עושה לרוצחי ישראל את העבודה. כל נסיונות הערבים ''לשחרר את פלשתין'', ברוח ובדם, לא צלחו, אז בא צבא המופסי''ם ועושה את העבודה. עם ישראל לא ישכח ולא יסלח. ומי שחושבים כאן אחרת, טועים מאד מאד. זו אחת התקופות השחורות ביותר בדברי ימי ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''לילות כימים'' ולא ההיפך.
נחצ'ה המורה,
מיקנעם,
13/04/05 18:16
|
כשאתה כותב ''ימים כלילות'' הרי שאתה טוען כי הם ישנים ביום כמו בלילה.
אולי המתנחלים יסכימו ללמד גם אותך קצת התנסחות ראויה בעברית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נחצ'ה, אני מפנה אותך לתגובה 9.
ל"ת
העילגות באה גם,
מצד ימין,
13/04/05 21:39
|
|
 |
לירות להם ברגליים.
מלאך,
13/04/05 18:03
|
|
 |
רוי היקר
יגאל כהן,
רחובות,
13/04/05 18:20
|
לפי ההגיון שלך היה צריך לשבור גם את העצמות של מר שרון ומר מופז שהדיחו את הרמטכ''ל שעושה ימים כלילות להגן על כל אזרחי המדינה.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה עם ביבי ?
יד הנפץ,
13/04/05 20:41
|
|
 |
7.
Freedom of speech
Eitan,
13/04/05 17:44
|
Even freedom of speech has to be done appropriately- you climb on the wrong stage you will be thorwn away, I have no problem with that!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
כל הכבוד למפגינים!להמשיך במחאה
נאווה,
13/04/05 17:41
|
|
 |
5.
המתנחלים מזמן ירדו מהפסים
יפית,
13/04/05 17:39
|
כל מי שלא חושב כמותם הוא מיד בוגד, שמאלני, אוהב ערבים, שונא יהודים ועוד... הגראס שהם מעשנים כל היום במאחזים דפק להם את המוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתם מעולם לא עליתם עליהם.
לכן אתם לא,
בוגדים!,
13/04/05 21:31
|
|
 |
צפון תל אביב מפוצצת במעשני סמי
אושר,
13/04/05 21:28
|
צפון תל אביב מפוצצת במעשני סמים ותאמיני לי שאני יודע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה קשור?
סטלן,
13/04/05 18:57
|
|
 |
4.
טוב מאוד. לשבור להם את העצמות
חיים,
גבעת חיים,
13/04/05 17:38
|
הפשיסטים האלה, המשמרות החומים של הימין הקיצוני. חוסמי הכבישים ונועלי המנעולים, חומסי הזיתים ועובדי משיחי השקר, נמאס מכם. אתם מבינים רק שפה אחת - כוח ועוד כוח ועוד כוח. צריכים לתת לכם מנה אחת אפיים!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיים... קח כדור ותרגע, זה לא
ל"ת
שנות ה-50,
קיבוצניק שכן,
13/04/05 21:33
|
|
 |
גם אתה וגם אלה ששוברים להם
באנו חושך לגרש!,
13/04/05 19:44
|
את העצמות, והמכשירים את עצמם לשבור את מפעל חייהם של ה''פסיכים'', תשלמו ביוקר. לא! לא מידי ה''משמרות החומים'', אלא מידי הקב''ה. המשמרות החומים זה אתם. אבל לנו אסור היה כל השנים להשוות אתכם למשמרות החומים! חלאות! במשך עשרות שנים אתם מנהלים תעמולה נאצית נגד יהודים! כל המוגלה שהצטברה בתוככם, מאז שהנמושה בגין הניח לכם להתעלל ביהודים, פורצת עכשו החוצה. ברגע שנראה לכם שאתם מאבדים את ההגמוניה, כל האינסטינקטים החייתיים שלכם פורצים על פני השטח. הפעם תחטפו! כשהעם הזה יבין, שאתם מבינים רק אלימות, אולי סוף סוף ישתחרר מן הקיבעון של ''דרכים דמוקרטיות'' ו''בלי אלימות''. חובה לנצח אחת ולתמיד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה שליח הקב''ה? עושה רצונו?
ל"ת
מקבל ממנו,
הוראות?,
13/04/05 21:30
|
|
 |
צודק! נמאס מהפסיכים מהימין!
די די די!!!!,
13/04/05 19:13
|
אבל אני לא מתעצבן, להיפך! אני שמח ומאושר, כי בקרוב נראה אותם מרוחים על הריצפה, את הילדים שלהם מפרפרים בין ידיים של שוטרים ואת בתיהם מאוכלסים על ידי ערבים.
יש למה לחכות! אני כבר מכין את הפופקורן!! :-)
אין כמו נקמה מתוקה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למגיב הלא יהודי תיכנס
אושר,
13/04/05 21:27
|
בקרוב אצלך יהיה טרפנסר מה אתה חושב שאריק מעביר רק יהודים מביתם ?הוא יעיבר גם את ערביי ישראל מפה למה הם (וגם אתה ומשחפתך צריכים להתחיל לדאוג)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד - לשבור להם את הראש!
ל"ת
אברהם וילנסקי,
תל אביב,
13/04/05 18:55
|
|
 |
תגובה ל 4
משה,
13/04/05 18:18
|
תגיד ? המשוגע הזה שאמר שצריך להחליף את העם כי התוצאות של הבחירות פעם , לא התאימו לו - הוא מבית מדרשכם ומתגורר אצלכם , נכון ? נו אז מי כאן המשוגע ומי הנורמלי ? לא צריך היה לשבור לו אז את העצמות ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההסתה השמאלנית בשיאה
ש,
13/04/05 18:05
|
מתי תבינו, מטומטמים שכמותכם, שהימין מגיב לאלימות שלכם ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחי - אתה חולה. גש לטיפול.
קומראד טרוצקי,
13/04/05 18:03
|
|
 |
כמו שאמר אולמרט
חיים, גבעת חיים,
13/04/05 19:03
|
|
 |
אפרופו אולמרט המפגר
יהודי,
13/04/05 22:17
|
אם למישהו צריך לשבור את הידיים והרגליים זה דוקא לא המתנחלים, אלא אולמרט הרשע וחבריו האכזריים. המפלגה הנציונאל סוציאליסטית מכה שנית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
לשבור להם את הידיים והרגלים
חיים,
דרום,
13/04/05 17:37
|
|
 |
שישברו לך את הידיים והרגליים
אושר,
13/04/05 21:24
|
הנשאה שלך ליהודים לא יודעת גבולות למה אתה נכנס לאתר יהודי אם אתה שונא יהודים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לא ישר לירות בהם?
ל"ת
ציצו,
13/04/05 18:04
|
|
 |
כי צריך גם להנות
ל"ת
בילבול,
בליבלולא,
13/04/05 19:33
|
|
 |
יופי... סוף סוף קורה כאן מה שצ
אריאל שרון,
13/04/05 22:13
|
יפיתי. העם המטומטם הזה נלחם אחד בשני ואני חוגג למעלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מגיע להם
שץ,
13/04/05 17:37
|
|
 |
1.
המתנחליים מפריעים לכולם
גיא,
13/04/05 17:36
|
ואחר כך מתבכיינים שהמשטרה מתנכלת להם, החיילים מתנכלים להם, מאבטחים מתנכלים להם... הגיע הזמן להתבגר מתנחלים יקרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין בעיה
ש,
13/04/05 18:05
|
אידיוט, אולי תתנדב אתה שיירו עליך מרגמות חופשי - והמדינה עוד תתן את הבית שלך פרס לאלה שיורים עליך ?
קשקשן שמאלני מטומטם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כנראה המטומטם
גיא,
13/04/05 21:43
|
אם כל כך רע לך ואתה סובל - הנה הפיתרון מוציאים אותך ונותנים לך פיצוי יפה. כנראה שאתה המטומטם ומטומטם מי שחינך אותך - קשקשן קטן ועלוב. אני לא שמאלני (גם לא ימני) - אבל יש לי בעיה עם בהמות ועם התנהגות של בהמות והיום אתם מספר 1 בהתנהגות של בהמות שחצנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדיוט
י,
מרכז,
13/04/05 18:21
|
|
 |
יש הבדל בקו הירוק?
Avi Ecuador,
14/04/05 01:48
|
''אל תדאג'' בהמשך יהיו יותר פיגועים כאן ואז יהיה הגיוני שתדרוש מעבר לאי של שרון. אתה בים של מילירדים מוסלמים?! איך אתה לא יורד? מסוכן לעם-הארץ בבועת חלם של היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הממשלה אמרה להם לגור שם
אז שתוק,
13/04/05 19:18
|
ממשלות השמאל והימין כל השנים טיפחו את גוש קטיף מכיוון שהוא עוזר בביטחון המדינה... לא מאמין? זה כי התקשורת שטפה לך את המוח. מי שגר שם קיבל מענקים והקלות כדי שיסכימו לעבור למקום כזה. ואופייני כל כך לעם עם הזיכרון הקצר הזה שהם נשלחו כדי להגן עליו בחזית נגד הפלשתינאים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז עכשיו אומרים להם לעזוב
ל"ת
אז אתה תשתוק,
13/04/05 21:44
|
|
 |
ומי הרשה לך לגור במרכז?!
ל"ת
שמאלנות זו,
גזענות!,
13/04/05 19:14
|
|
 |
וימני קיצוני זה לא גזענות?
גיא,
13/04/05 21:45
|
אני לא גר במרכז - אני תושב הגולן אידיוט קופץ בראש - ואם יבוא היום והמדינה תדרוש ממני לעזוב לא אחסום כבישים ולא אסגור בתי ספר ולא אשבש למדינה את החיים - אנסה להלחם בכל דרך מתורבתת אפשרית אבל לא ארד לרמת הגועל שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון!!! כן בקשו
שאול,
כפר סבא,
13/04/05 19:14
|
|
 |
אז עכשיו מבקשים שיעזבו
גיא,
13/04/05 21:46
|
מה הקשר להיסטוריה - אף אחד לא הכריח אותם לגור שם אדון ''שאול מכפר סבא'' ואם כל כך איכפת להם ממה שמבקשים מהם - אז עכשיו מבקשים מהם לעזוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גיא: ההורים שלך הביאו אותך
איש יהודי,
13/04/05 22:12
|
|
 |
להכות בהם עד חרמה!זבל אנרכיסטי
ל"ת
שומר חוק,
בשפיות,
13/04/05 18:38
|
|
 |
אף אחד לא אמר לך להיות יהודי
ל"ת
מזהה אדיוטים,
13/04/05 18:32
|
|