 |
83.
אנחנו יכולים לשנות את זה!!
ציוני גאה!!!!,
17/04/05 09:50
|
כן אני ואת/ה יכולים לשנות את המצב לא ברגע, זה ענין של תהליך אבל זה אפשרי. כל 1 יקח לעצמו דקה אחת ביום לא יותר (כשהוא במקום ציבורי) ויראה איך הוא יכול להועיל למישהו אחר. זהו מתכון להצלחה. כי ברגע שאדם מתנתק מהאנוכיות שבו הוא מסוגל להגיע רחוק. אז אני קורא לך אחי ה: ערס,פרחה,צפוני,דוס,מתנחל, וכו' (ועוד שאר כינויים). בוא לנסות את זה מעכשיו ותראה שזה מוסיף גם להרגשה העצמית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
Those idiot prophets
ל"ת
AMR,
17/04/05 03:40
|
|
 |
81.
כן!
אבי,
16/04/05 22:14
|
במצרים 2.8 ילדים לאישה. בירדן 2.7 ילדים לאישה. בלבנון 1.94 ילדים לאישה. בסוריה באיראן 1.8 ילדים לאישה. בתוניס 1.75 ילדים לאישה. בתורכיה 1.9 ילדים לאישה. באלג'יר 1.95 ילדים לאישה.
נתוני אתר CIA
ישראל 2005 2.9 ילדים.
הדמוגרפיה הערבית כבר לא מפחידה. גם הפלסטינאים יאמצו את דפוסי הילודה הערבים או הישראלים. החרדים ימשיכו להביא 7.1 ילדים ו50 נכדים. עוד נראה המוני צעירים יהודים חרדים לא משכילים מבריחים את הגבול כדי לעבוד בלבנון. אנחנו נדפוק אותם דמוגרפית. יאללה אישה למיטה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רשע שכמותך
אנטישמי,
17/04/05 09:51
|
|
 |
80.
על נהרות בבל.....
ל"ת
המזהיר בפתח.,
16/04/05 21:19
|
|
 |
79.
כי אנחנו מותחים את החבל יותר מ
ל"ת
קראוזה,
16/04/05 12:24
|
|
 |
78.
תחיה
אבי,
דרום,
16/04/05 11:28
|
|
 |
77.
ולגיל 70 היא כן תגיע ?
הנביא,
16/04/05 11:10
|
לא בטוח ששרון לא יחסל המדינה הרבה קודם. בעזרתם של חסידיו המתאבדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
השמאלנים רוצים לחזור לאירופה
יוסי,
גושדן,
16/04/05 03:42
|
הם מוכנים להשמיד את ישראל כדי להוכיח לאירופאים שהם לא ממש יהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאתה דפוק למה להכליל?
אושר,
17/04/05 07:43
|
1)אני מצביע של אביגדור ליברמן ככה שאתה לא יכול לקרוא לי שמולאני 2)אני מכיר הרבה שמולאנים שתרמו המון למדינה ומוכנים למות למענה משרתים ביחידות קרביות 3)כמה שאתה דפוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
Shwarz is Black
Goodman,
Berlin,
16/04/05 00:40
|
and i hope Mr. Shwarz ,that this will be the only thing you'll see the rest of your miserable life amen
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם ישראל לא תשנה
Avi Ecuador,
16/04/05 03:52
|
כיוון ומנטליות. ואם הערבים לא יפריעו לישראל להתאבד לאומית כמו עד היום אז לצערי הוא צודק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
מקסימום תמות נפשי עם פלישתים
ל"ת
סימני,
פאריס,
15/04/05 22:59
|
|
 |
73.
המתיוונים יחסלו את מדינת ישראל
אילנה ג,
תל אביב,
15/04/05 19:11
|
מאז קום המדינה חל פיחות זוחל אך עקבי במהות היהודית של מדינת ישראל. החילונים-מתיוונים עקרו את התוכן והמהות היהודית מהמדינה ובכך אבדו את זכותם למדינה יהודית עצמאית בארץ ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחת האפשרויות שהשמאל
Avi Ecuador,
16/04/05 04:00
|
ו''מנהיגי'' ישראל יהפכו את ישראל למדינה בגודל 0 מפוררת כשהימין לא יראה בהמשך את ישראל כמדינת היהודים, מדינה שתהפוך למדינה עם בעיות אתניות חריפות והרג לרוב. מדינה שתבוטל על ידי הנוצרים והמוסלמים ותהפוך לשמורת טבע של דת לכל הדתות. למעשה הימין יהיה מרוצה מביטול מדינת ישראל בהמשך והשמאל יאלץ להגר. למעשה עם ישראל לפי הבנת הימין יהפוך לעם של דת ושמורת הטבע למרכז דת ותיירות עולמית. לימין יש את כל הסיבות וההגיון שבעולם במקרה זה להביא לביטולה של ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
הפתרון מדינה של יהודים בלבד
דוד,
15/04/05 18:17
|
הגיע הזמן לחזור למציאתו שלום עם הערבים לא יהיה .מה שצריך לעשות למען הדור הבא זו מדינה ליהודים בלבד ולבטל את המוסד שמהווה סכנה יותר מהערבים הבגץ שופטים שמתנהגים כאיטולות באירן מי בחר בהם לנהל את המדינה .להיות קשוחים ולא הומנים לחשוב על המחר אחרת לא יהיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק אם חפיצי חיים
דודו,
16/04/05 14:20
|
אנחנו נאמץ כל מילה אחרת לא יהיה לנו זכות קיום .חכמים חושבים דרך השכל ולא דרך הרגש צריך להפסיק להיות עיוורים ולראות את המציאות בה אנו חיים כן אנו צריכים לבוא חשבון פוליטי וחברתי עם הבוגדים שבנינו שכן הם ראש הנחש..והם הראשונים לסכנת ה קיום העם היהודי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
תוך 30 שנה תהחה שואה בארה''ב
הסטוריון,
15/04/05 16:31
|
ואז חלק מניהודי ארה''ה יעלו לישראל השאר יסעו לרוסיה וסין זאת תחזית ריאלית המתבססת על ההסטוריה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
במזה''ת כמו במזה''ת...כנסו
ניסקו,
צפון,
15/04/05 16:05
|
אסור לחזות את ההווה, בטח שלא את העתיד :-)יש כל כך הרבה משתנים שיכולים להשפיע...איראן, ירדן המצב בעיראק...אל תשכחו שהנפט במפרץ יגמר מתישהו... ומה עם אירופה?? גלי ההגירה הגדולים מהאקס קולניות יהפכו מספר מדינות לבעלות רוב מוסלמי. בכלל, צפון אירופה בעלת גידול שלילי אז צריך להתחשב בכך.(עוד מעט אין שוודים)
צפוי לנו עתיד מרתק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
לתת ואדי ערה והמשולש לפלסטין!!
ל"ת
2 מדינות לשני,
עמים. נקודה!,
15/04/05 15:28
|
|
 |
68.
הירחון אטלנטיק לא יחגוג יובל
עם ישראל,
חי.....,
15/04/05 13:18
|
עם ישראל חי!!!!!!! כבר למעלה מאלפיים שנה החזרה למולדת מלמדת הרבה מאוד על עם ישראל ועל יכולת ההשרדות שלו. לכן הירחון הזה אינו מבין ואינו יודע כלום על עם ישראל ועל ארץ ישראל זה גימיק פרסומי ותו לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כאמור הירחון כבר חגג
לקרוא,
15/04/05 17:26
|
כמה וכמה יובלים. ככתוב הוא נוסד ב1857- כלומר בעוד שלוש שנים הוא יחגוג את יובלו השלישי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
בינתיים אין עם אוטנטי-רק ישראל
נצח ישראל ...,
15/04/05 11:02
|
בלב בלה ...ראינו מה קורה לעמים ישנים בנקודה הדמוגרפית...הוא צודק אבל כיהודים מאמינים אנו יודעים שהקץ קרוב ומלחמת גוג ומגוג בה יטלו כול העמים מלחמה קרוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
עוד ספין במלחמה של שרון נגד
ל"ת
עמו להגנת בניו!,
15/04/05 10:20
|
|
 |
65.
נחלק את הבעיה לשני חלקים
אופיר,
15/04/05 06:46
|
חלק ראשון הבעיה הפלסטינאית: אין להם סיכוי לגבור עלינו. במידה ומדינת ישראל תיווכח שקיים איום קיומי מצד הפלסטינאים היא תסיר את הכפפות והמכות תהיינה כואבות כל כך שלא ישתלם להם להמשיך בטרור למרות מחאת העולם והשמאל יפה הנפש. וראינו מעט מזה כאשר נמשכו ההפגזות על שדירות. חלק שני הבעיה הדמוגראפית: היא קיימת והיא באמת תאיים על קיום רוב יהודי בישראל. כבר כיום הם מהווים כ-30% ונראה שלקראת יום העצמאות ה-100 הם יגיעו או אולי יעברו את ה-50% . מה לעשות נגד זה? אין לי תשובה. למי שמציע להגביר את הילודה היהודית או לעודד עליה אינו יודע מה הוא שח. זה לא יקרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמרתי
אזרחית,
ישראל,
16/04/05 08:43
|
ואחזור ואומר: ההיתנתקות צריכה להיות שונה!!! הפרדה של לאומים זו לא מילה גסה. זה כואב לדור אחד ואח''כ אפשר לחיות באופן שפוי. ראה ערך אירופה במקומות אחדים, קפריסין ועוד.
אין כאן דרך אחרת. חבל שלא מבינים זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
REVOLUTION AND TRANSFER
CONCLUSION,
15/04/05 02:49
|
THE ONLY 2 THINGS THAT CAN SAVE US. THAT IS THE ONLY LOGICAL SOLUTION FOR THE FUTURE EXISTANCE OF ISRAEL ACCORDING TO THIS ARTICLE AND THE MAJORITY OF THE READERS RESPONSES. THE TRUTH IS THAT MOST ISRAELIS WOULD AGREE WITH CITIZENS REVOLT TO CLEAN OUT THE CORRUPT POLITICIANS, AND ACCORDING TO SURVEYS THE MAJORITY OF JEWS IN ISRAEL SUPPORT TRANSFER. SO WHAT IS STOPPING US? LEADERS ARE NEEDED.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
i'll go with the revolution
ל"ת
a,
a,
15/04/05 18:16
|
|
 |
63.
תקראווו
ישראלי,
14/04/05 23:47
|
דרום אפריקה זוכרים טרנספר מכירים אטום יש שבוע טוב שיהיה לכם נ.ב כמה שאני אוהב את היהודנים בעולם איך אמרו בסדרה על האנטישמיות ילד יהודי ממשיך לבכות אז כנראה שיש בזה משהו ואני מדבר על יהודים בעולם לא על ישראלים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
מדינת ישראל
יהודי גאה,
14/04/05 23:45
|
היא אפיזודה חולפת כי הציונים החוטאים ניסו לחקות את המשיח אך לא הצליחו. מי שיהרוס את המדינה הם היהודים דוקא ולא הערבים וכיצד? כולם פשוט יעזבו לארצות העולם ומי שישאר יתבולל בין הערבים. יהודים הם עם ללא מדינה ואין להם צורך במדינה כי מה שעשו להם הגויים באירופה הם עושים בתוך ארצם ועל עמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Indeed
אני,
15/04/05 19:08
|
|
 |
61.
מה הבעיה?
לוי,
ירושחים,
14/04/05 23:09
|
הבעיה אינה הערבים אלא היהודים עצמם. כמאמר הנביא :'וימאסו בארץ חמדה', הם עצמם מאבדים עצמם לדעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
עוד תחזית
מתי,
לונדון,
14/04/05 22:51
|
|
 |
59.
The Chareidim will save us
Los Angeles,
14/04/05 22:28
|
They multiply faster than the arabs and also they have Siata Dishmaya which is what kept Am Yisrael alive all these years
הגב לתגובה זו
|
|
 |
But they build their houses in
Brooklyn or,
Monsey,
16/04/05 00:55
|
|
 |
58.
הטפשים לא נגמרים. רק מתחלפים
מערכניק,
14/04/05 20:57
|
לפני למעלה מ-100 שנה (לפני המצאת המכונית) חזה ''עתידן'' אנגלי ש-50 שנה מאוחר יותר לונדון תיקבר מתחת להררי הזבל שהסוסים שגוררים את הכרכרות ייצרו.
בימינו ה''דמומגרפים'' למיניהם עורכים תחזיות ליום שבו האוכלוסיה הערבית (בלי השטחים!) תעבור את האוכלוסיה היהודית. הם מתעלמים מכך שבקצבי הריבוי הנוכחיים השוויון יקרה כשהאוכלוסיה בתוך הקו הירוק תגיע ל-40 מיליון איש. קצב הריבוי יקטן הרבה קודם. פשוט אין מקום.
מדינת ישראל תתקיים ועוד איך בגיל 100. השאלה אם זו תהיה מדינה שכדאי לחיות בה. דבר זה מוטל בספק. אבל תחילת הנסיגה מהשטחים, הרפורמות הכלכליות ובידודם של הכוחות הקלריקליים והאנטי דמוקרטים היא סימן מעודד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מערכניק - מילים כדורבנות !
ל"ת
כל הכבוד לך !,
15/04/05 21:51
|
|
 |
57.
הנה הפתרון...
פותר הבעיות..,
14/04/05 20:50
|
תסריט: זוכרים את אזרחי דרום לבנון ברחו מדרום לבנון אל הגדר הטובה? לנו היהודים..אין גדר כזו... אין לנו לאן לברוח..[פרט לעשירים ולאנשי השילטון.. אשר להם בטח רכוש בחו'ל, נכסים בחו'ל וכו'].. אז לכל הגולשים.. כדי שהסיוט ושמו גירוש מארץ ישראל, או התאסלמות או מוות לא ירחף על אזרחי הארץ היהודים.. יש לנקוט את התהליכים הבאים: א. סבב נוסף של קיבוץ גלויות מכל העולם-אל ארץ ישראל. ב עידוד הילודה במגזר היהודי- ליוצאי צבא. ולעזאזל כל השמאל שיגיד שאני גזעני.. כן, אני גזעני. אנני רוצה שכתבה זו תמומש. ג. החמרה במתן אזרחות למי שאינו יהודי. אין לאחד משפחות ערביות. רוצים איחוד- לכו לירדן\פלסתין. וגירוש הערבים.. כמה שיותר..כך ייטב לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים לכל מילה
דודו,
16/04/05 14:13
|
|
 |
צודק
ישראלי,
14/04/05 23:45
|
|
 |
56.
שנאה עצמית של היהודים
שי,
ראשל''צ,
14/04/05 20:24
|
עדיין יש בינינו את אותם יהודים גלותיים שמוציאים את דיבת הארץ רעה.אבל לא יעזור לכם... לפי ה''זוהר הקדוש'' נקבע כבר שתהליך התיקון מרגע חטא אדה''ר יקח 6,000 שנה.כל יום בריאה=1000 שנה.12 שעות=500 שנה.כל שעה קוסמית שווה ל41 שנה ו8 חודשים.אחרי 6000 שנות קוסמיות מגיע ה1000 השביעי=שבת.לפיכך יום שישי התחיל בשנה העברית 5,500 (1740 שנה לועזית).ידוע שהאנרגיה של שבת מורגשת בשעה ה5 של יום שישי.לפיכך לפי זה ששעה קוסמית אחת=41 שנים ו8 חודשים,אזי השעה החמישית של יום שישי הייתה בשנה העברית 5708 . שזה בתאריך לועזי = 1948!!!. מדהים נכון? לפי החישוב של המקובלים,תחילת העידן המשיחי וזמן הגאולה הולכים יד ביד עם תאריך הקמת מדינת ישראל!!!שמן לידתה של שבת הקוסמית! אז שלא יעבדו עליכם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
בגלל זה תבוא נאכבה.
מצדה,
14/04/05 20:09
|
|
 |
oh you are so right
ל"ת
nick,
new york,
15/04/05 09:48
|
|
 |
54.
האם נביא שיקר הוא זה?
pini,
14/04/05 19:25
|
משקמה ונבנתה מדינת ישראל לעם היהודי. לא יקום ולא יתקיימו דברי הבל אלו. כי אנחנו עם נבחר. וזה מקומנו ההיסטורי מימים ימימה. ולא שום הוגה דעות, ושום נביא שיקר, לא ישנו את המציאות. אנחנו על המפה!!! לעד. עם ראש ממשלה זה או אחר. היתנתקות או לא, כאן אנחנו!! ללא מורא וללא חת. בע'ה'י.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
הצעה לערבים-
מישהו,
14/04/05 18:07
|
במקום להוציא כל כך הרבה כסף על מלחמות(אני לא מזכיר חיי אדם כי לערבים המוות במלחמה מול היהודים הוא חובה)שיקראו את ההצעה הבאה: כל יהודי בארץ יקבל ממדינות ערב 500,000$ כדי לותר על האזרחות הישראלית ולעזוב את הארץ. אם בישראל האוכלוסיה היא 6,700,000 מתוכם 80% יהודים סך האוכלוסיה היהודית הוא בערך 5,360,000. כל אחד מקבל $500,000 כך שעולה להם כמעט 27 מיליארד דולר. מתוך האוכלוסיה היהודית כ70% יענו להצעה כך שיעלה להם בערך 19 מיליארד דולר להיפטר מאיתנו .
לא שווה?
עכשיו ברצינות!!!!!!!!
יש לנו מדינה מושחתת ומפוררת עם אזרחים שהולכים ומאבדים את הזדהותם עם המדינה.אני כותב את זה בכאב גדול.חייבים לשנות כאן דברים מהיסוד כולל את המדיניות כלפי הערבים בתוך הקו הירוק שהופכים לבעייה מספר אחת שלנו. לשנות את מבנה והרכב השלטון המושחת והמנגנון הפוליטי שעושק את האזרחים כאן. אם לא נעשה את כל אלו בהקדם עדיף שמדינות ערב יציעו את מה שאמרתי לפני שנושמד.
אם היו מציעים זאת היום לא הייתם לוקחים?בכנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפוך כיוון
אזרחית,
ישראל,
16/04/05 08:47
|
מדוע לא יציעו זאת לאזרחינו הערבים? להם יש מדינות רבות מסביב . בני דתם עמם וכד'. שם יחיו בכבוד. אנחנו לא חוזרים לגלות!! מי שרוצה את סיר הבשר מוצא את הדרך גם בלי הרעיונות המעוותים שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפי החישוב שלך
קקק,
14/04/05 22:35
|
|
 |
לא למדו אותך כפל בכיתה ד2 ??
ל"ת
Abadaya Yosef,
14/04/05 20:33
|
|
 |
אני מניח שאתה מציע מכירת...
פרעה,
14/04/05 19:25
|
|
 |
מספיק לי-50,000$
המזהיר בפתח.,
14/04/05 19:20
|
|
 |
נמושות שכמוך יצאו אפילו בעבור
אריאלה,
14/04/05 21:54
|
|
 |
לאריאלה...
המזהיר בפתח.,
15/04/05 07:40
|
|
 |
''להמזהיר''?
אריאלה,
15/04/05 23:45
|
תבין, אילו היה לך קצת ראש על הכתפיים,יש להניח שכבר מזמן היה יכול להיות לך דרכון אירופאי! חשבתה על זה שאינך שווה אף דרכון זר כל שהוא? בכל אופן, לידיעתך הכללית,לי כבר יש דרכון אירופאי מזה 30 שנה!ועוד בחינם! מקנא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה ל*מזהיר*
דינה,
17/04/05 00:29
|
תומר לנו בבקשה,אם יש לך דרכון אוסטרלי, מדוע את מבקש 50.000 דלור ודרכון אירופאי? או שיש כאן הרבה *מזהירים*?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאריאלה...
המזהיר בפתח...,
16/04/05 14:01
|
האם הורייך הם בני דודים? מאין הטיפשות שלך... אני מתגורר בפרת', אוסטרליה, ויש לי דרכון ואזרחות אוסטרלית... ואני לא מקנא בך.. בכלל... את מוזמנת לבקר אותנו[ אני ויטרינר, ויש לי מה להציע].. עצם העובדה שאת מחזיקה דרכון זר... זה כבר מעיד שאת אינך סומכת על מדינת ישראל והישרדותה... אני את זה גיליתי[אי הישרדות מדינת ישראל.. מלפני שנים רבות].. לכן היגרתי....ותתפלאי לשמוע.. אני אפילו לא מתגעגע ולא מבקר.....אך לא אתנגד להגיע לארץ ולקבל 50.000% כדי לוותר על האזרחות הישראלית[בע'מ]...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשבון
גדי,
14/04/05 18:22
|
|
 |
תחזור מהיכן שבאת
ישראלי,
ישראל,
15/04/05 13:33
|
המזהיר בפתח ,היציאה מישראל פתוחה אתה ושכמותך יוכלים לצאת סביר להניך שלא תרמתה למדינה ובמחשבה כזות גם לא תתרום אז חזור לארץ מוצאך ושחרר אותנו מעונשך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לישראלי, ישראל.
המזהיר בפתח.,
15/04/05 17:47
|
א. לך תלמד לכתוב...זו בושה, כיהודי, וישראלי, אינו יודע לכתוב, ואם הוא כותב.. זה בשגיאות כתיב... [סביר להניח][במחשבה כזאת]. ב. את מה שהעיתון פירסם.. אני חזיתי מזמן...... ג. לחמתי בכל מלחמות ישראל... וזו התרומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
אמר ולא ידע שכבר כיום ישראל
יוסי,
14/04/05 18:04
|
|
 |
בגלל זה יש לך דרכון פלסטיני ?
איציק,
14/04/05 20:10
|
|
 |
אתה צודק.כל מילה בסלע.
ל"ת
המזהיר בפתח.,
14/04/05 19:18
|
|
 |
51.
באין חזון יפרע עם
זאב,
שומרון,
14/04/05 17:43
|
|
 |
50.
WHAT THE SMALLANIM ARE DOING
alon,
14/04/05 17:31
|
IT WILL BE LESS THAT 100 YEARES. THE LEADERS OF THE SMALL, WHO ARE FINANCED BY FORIEGN HOSTILE GOVERMENTS AND ORGANIZATIONS, MUST BE TURNED INTO DUST IN THE WEELS OF HISTORY. AND THE SOONER THE BETTER.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
חובה לקרוא..
המזהיר בפתח..,
14/04/05 17:01
|
אף אומה לא חישבה את קיצה. רק מדינת ישראל מחשבת את קיצה. הרי ברור, כי מדינת ישראל לא תשרוד לנצח, כמו שאר מדינות העולם. כל מדינות העולם מחשבות את עתידם, וחושבות על העתיד. מדינת ישראל- לא יכולה לחשוב על העתיד, וזה מכמה סיבות: א. ריבוי האוכלוסיה המוסלמית, מול הריבוי הטבעי היהודי. ב. הגירה שלילית של החזקים\עשירים לחו'ל, ושאיפת כל ישראלי ממוצע-לעזוב את הארץ. ג. הגירה חיובית מוסלמית אל ארץ ישראל[בתוך בקו הירוק או מחוצה לו. ריבוי נתינת אזרחות לאנשים שאינם יהודים\עולים חדשים לא יהודים\איחוד משפחות- רק בשנת 2004 ניתנו ל-190,000 אזרחות[ללא יהודים].... ד. טרור ומלחמות תמידיים- מזרזים את הקץ. 4-5-6 מליון יהודים מול מליוני מוסלמים... מספיק סיבוב של מלחמה אחת שלא ננצח- וזהו זה... אם אנו דנים בקץ המדינה היהודית- משמע שאנו מודעים לעובדה שהמדינה לא תשרוד, ולא כמו שאר אזרחי אומות העולם- הבטוחים בעתידם. וחבל על כל החיילים שנהרגו. היו צריכים לתת לנו איזו פיסת אדמה באחד האיים באוקיאנוס.. ושלום על ישראל....היינו חיים בגן עדן.ומי שרצה- יכל לבקר בירושלים וכו'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגזור, לשמור, לשנן וללמוד
ל"ת
יוסי,
14/04/05 20:41
|
|
 |
48.
True and sad
Ortal,
Miami,
14/04/05 16:13
|
Israel's future basiclly depends on the arabs' birth numbers. If israel (god forbid!) transfer the arab population into arab territories (like Jordan) then the world won't allow that. However, they are allowing the slow dying of Israel.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
פרופסור בני מוריס מבן-גוריון
אייל ברן,
14/04/05 15:55
|
ההיסטוריון שהעז לצאת הגד האתוס האנטי-ציוני עליו הוא נבנה כבר הגיע למסקנה הזאת מזמן. מיעוט אתנו לאומי המצוי כבר היום בישראל מערער על עצם קיומה של ישראל (הוכח ביוגוסלוויה , קפריסין וכו') גם מדינה פלסטינית בין ירדן לישראל לא תפתור את הבעיה אלא רק תעצים אותה.
לא תהיה לנו בירה אלא לגרש את פליטי סוריה ומצריים המכונים פלסטינים לירדן, במוקדם או במאוחר (לדעתו השתהות יתר עלולה להביא להתמוטטות ישראל).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סכנת ההשמדה היהודית שבדרך
מדברי בני מוריס,
14/04/05 16:04
|
כן. אבל זה נוגע לעם היהודי, לא לפלשתיני. עם שסבל אלפיים שנה, שעבר את השואה, מגיע אל הנחלה שלו אבל נקלע לסבב מחודש של שפיכות דמים, שהוא אולי דרך לחורבן. מבחינת הצדק הקוסמי זה נורא. זה הרבה יותר מזעזע אותי מאשר מה שקרה ב-1948 לחלק קטן מהאומה הערבית שישב אז בפלשתין''.
מה שאתה אומר לי הוא שיותר משאתה חי את הנכבה הפלשתינית של העבר אתה חי את הנכבה היהודית האפשרית של העתיד?
''כן. חורבן יכול להיות סוף התהליך הזה. וזה מה שבאמת מדכא אותי ומפחיד אותי''.
שם הספר שלך היוצא כעת בעברית הוא ''קורבנות''. בעצם מה שאתה טוען הוא שבסופו של דבר מבין שני קורבנותיו של הסכסוך אנחנו הקורבן היותר גדול.
''כן. בדיוק. אנחנו הקורבן הגדול יותר במהלך ההיסטוריה ואנחנו גם הקורבן היותר גדול בפוטנציה. למרות שאנחנו מדכאים את הפלשתינאים אנחנו כאן הצד היותר חלש. אנחנו מיעוט קטן בים גדול של ערבים שונאים הרוצים להכחיד אותנו. אז יכול להיות שכאשר רצונם יתגשם כולם יבינו את מה שאני אומר לך עכשיו. אבל זה יהיה מאוחר מדי''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
רציתם להוסיף ולהדגיש כמה
נעמן, שפוי,
14/04/05 15:37
|
אני שפוי לעומתכם ימנים מטורפים הזויים ומתנחלים. יש לי תעודות מ-5 אנשי מקצוע המומחים למדעי התנהגות לאחד מהם קוראים שוורץ , בדיוק כמו זה שכתב את הכתבה, שכותבים שאני שפוי הייתי שפוי ולעולם אהיה שפוי. גם שוורץ כותב המאמר מסכים: ''חייבו כל מדינה פלשתינית עתידית לנסות ולהתרחב, מה שיבוא על חשבונן של ישראל ''.... המסקנה ההגיונית והשפויה היא שצריך מדינה פלסטינית כמה שיותר מהר. כדי שהיא תוכל להתרחב והמתנחלים הזויים שכמותם מפריעים לה לעשות זאת ובכך מונעים את השלום של השפויים, שיגיע אין ספק בלית ברירה מיד אחרי ההתרחבות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבלתי שפוי
צבי טל,
14/04/05 19:51
|
אתה בהחלט מייצג את ''הרוב'',''השפויים'',''הנאורים'' בדיוק סמולק חסר עמוד שדרה ובדימוי זה היכן ראשך? גם אני טוען שאם ניתן למזוזונים (רוב מערכת המשפח) ולאנשים כשרון ובניו שהם בעקבות המזוזונים יקירי הסמול לתת לערבים בדיוק מה שהאמריקנים טוענים ובחוצפתם דורשים לא הציונים שאתם שונאים יחסלו את מדינתי אלא עלובים כמוך גם אם הם נקראים בג''ץ ועוזרים לרוצחים בשם הדמוקרטיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו היתה פארודיה לסמולן נעמן
ל"ת
יוסי,
גושדן,
16/04/05 03:44
|
|
 |
45.
הסמול יקבור אותנו מוקדם יותר
ל"ת
רמבו 9,
ויטנאם פיתוח,
14/04/05 15:29
|
|
 |
44.
לימנים הטפשים שהגיבו על 1 ו-26
נעמן,
שפוי,
14/04/05 15:18
|
הערבים השלימו עם קיומה של ישראל. רק בזכות הסהרורים המשיחיים, שעל זקנם נוטפת הדרישה למלחמת גוג ומגוג, מתקיים סכסוך עקוב מדם. הערבים אולי לא היו רוצים את מדינת ישראל, אבל בלית ברירה הם מסכימים לקיומה פה. מיום ליום גוברים הקולות בעולם הערבי לשלום, ורק אתם, מתנחלים הזויים, רק אתם עומדים ביננו לבין השלום רק אתם מלבים את הסכסוך תחזרו הבייתה או תישארו תחת שלטון פלסטין (בלי הנשק המיותר שקיבלתם) אתם מנציחים את הסכסוך נוכחותכם בשטחים ממיטה אסונות-דמים על כל הסביבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה גם טיפש וגם תמים
מ,
14/04/05 15:31
|
חושב שבאמת הערבים רוצים אותו פה, לא נותר אלא לרחם עליך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא לא תמים הוא פשוט רשע
גדי,
14/04/05 20:35
|
הרי נאמר כבר מזמן שמי שמרחם על אכזרים סופו להתאכזר לרחמנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא לא רשע הוא מקבל כסף
jak,
15/04/05 15:36
|
|
 |
הם לא רוצים אותי פה
נעמן,
שפוי,
14/04/05 15:46
|
אבל בגלל אנשים כמוני המשרתים בצבא ובונים את המדינה, הם לא ינקפו אצבע לעשות משהו נגדי. יש 200 מליון ערבים ומליארד מוסלמים. אם באמת היו רוצים ג'יהאד היו עולים עם קלשונים עלינו ומחסלים אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אנחנו לא מעוניינים בך
ל"ת
סע לשלום,
15/04/05 01:02
|
|
 |
43.
נכון ללא ספק
ענת,
14/04/05 15:16
|
אם נגיע ל-70 שנגיד תודה.... ותפסיקו להאשים את המתנחלים ... המדינה קיימת כבר יותר מ-50 שנה ומאז ומתמיד הערבים עמדו עלינו לכלותינו.. והיום פשוט השיטה זונה ...ללא מלחמה אלא בדרכי שלום אבל המטרה בעינה עומדת... ולכן יש כמה אנשים במדינה ששכחו את ההיסטוריה , וחבל. אבל החשוב מכל זה שהם חכמים יותר מאיתנו ומצליחים לזרוע שנאה ביננו ... יש כאלה במדינה שיסעדו ערבים ולא יהודים חרדים.. אז חברה לאן הגענו... וכל הכבוד להם הם הרבה יותר חכמים מכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
בעוד 60 שנה לכל היותר
יהודי,
ירושלים,
14/04/05 15:03
|
מלחמה מכריע וחסרת תקדים בין ישראל לבין הפלסטינים. ככל הנראה, המלחמה הזו תביא על הפלסטינים את הסוף שלהם. אמן! ערביי ישראל שלא לומדים שום דבר מהעבר, יתחצפו ,יתערבו ויביאו את סופם על עצמם גם כן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז ישראל כן תחגוג 100??
ל"ת
דהדה,
14/04/05 19:14
|
|
 |
41.
Israel beyond 100 and forever
yehudit shevach,
Cedarhuest,
14/04/05 14:58
|
What an idiotic and ill mind!!! Are you talikg about yourself? Just you wait for your day...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
עם ישראל נצחי
ל"ת
yona,
14/04/05 14:57
|
|
 |
39.
צודק העניין הוא ויטאליות של
ציוני חילוני,
14/04/05 14:23
|
הפלסטינים נושאי תעודות כחולות ואחרות. למען הישרדותנו הקיומית יש לשנות את עולם המושגים והשיח ולא להכנע לשלטון הליברל'ס שמנסים לכפות עלינו דפוסי שיח וחשיבה, והגדרות של ''טוב ורע'' על פי האינטרסים שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון
fox,
14/04/05 15:00
|
|
 |
38.
מה נראה להם?
אני,
14/04/05 14:16
|
אנחנו נחיה יותר מזה עוד הרבה שנים, רוצים להוריד לנו את האופטימיות....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
הוא צודק
נשר,
14/04/05 14:13
|
אם שרונים והשמאל ימשיכו לשלוט ולרוקן את כל ערכי הציונות והיהדות מהמדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
המאמר איננו שמאלני או ימני
ציוני,
14/04/05 14:10
|
הוא נשען על הקביעה שגם הוגי דעות רבים מהשמאלמבינים. מדינה פלסטינית תתגלוש ותתפוצץ לכיווננו.
''הצרכים הקיומיים של האוכלוסייה הפלשתינית, בעלת שיעור הצמיחה הגדול הרבה יותר מזה של ישראל, יחייבו כל מדינה פלשתינית עתידית לנסות ולהתרחב, מה שיבוא על חשבונן של ישראל ''...
ימנים ושמאלנים , יכולים לפנטז עד מחר על שלום/שקט/דו קיום/פוסט ציונות אבל האמת באתנית תמגר אותנו.
חייבים לבצע הפיכה מחשבתית. תפקידנו לדאוג כבר מהיום לדאוג לצרוב בתודעה שירדן היא פלסטין וכל הפלסטינים נושאי תעדות כחולות ואחרות יעברו לשם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
Schwartz not a prophet, I am..
Nostradamus,
14/04/05 13:56
|
This Schwarts boy is dead wrong! If the situation in Israel continues in the direction it is now, the state of Israel will cease to exist within 15-20 years top. It shouldn't take another 40 years or so to finish it from within. Having said that, the Jewish nation will not become history until later in the 22 century. But sometime during the next century, the Jewish people will become extinct as well.
Believe me, I have a huge record of prophecies that came true. Besides, I am Jewish too!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
העתיד אפור.....
צברי אחד מהעם,
14/04/05 13:53
|
לפחות בנתיים!!
אין כל ספק, ירחון ''אטלנטיק'' מעלה בפנינו את הסוגייה הויטאלית ביותר להמשך קיומה של מדינת ישראל והאומה היהודית בעתיד הקרוב ביותר!! ''האם ישראל תזכה לחגוג 100 ''??!! יתכן אפילו שאדון שוורץ אופטימי למדי.......עד מאה??
אין כל ספק, האוייב העיקרי של מדינת ישראל והעם היהודי הוא, קצב הצמיחה הדמוגרפית של הערבים!!!ובמיוחד בקרב האוכלוסייה הפלשתינית!!!!
ואם לא נשכיל לטפל בבעייה הדמוגרפית באופן דחוף ומיידי, לא נזכה לחגוג 90! או אפילו את ה-80!!!
אז נכון, אדון שוורץ, נישמע לי ''קצת'' אופטימי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
Maybe
Eitan,
14/04/05 13:52
|
The authors probably do not mean PHYSICAL existence but they are right- the Israel from years ago, the Israel of NOW, will change dramatically, and probably not for the better.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
קיום ישראל
בוזגלו,
14/04/05 13:49
|
|
 |
בוזגלו
תיקי,
14/04/05 21:58
|
בטח היתכוונתה לכתוב השמאל! אם כך אתה בהחלט צודק, שהרי בעזרת השמאל הסהרורי, אולי לא נחגוג אפילו את ה 80!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אם הליכוד בשלטון - לא נחיה
ל"ת
נועה,
14/04/05 13:48
|
|
 |
לנועה
צבי טל,
14/04/05 20:06
|
איני יודע מאין חוכמתך. איני שיך לליכוד והם לא זכו וכנראה לא יזכו שאצביע עבורם. (לו רק בגלל שלא העיפו את שרון בניו והמשפטנים, תומכיהם) אבל. את הרוצחים הביא השמאל את ארצנו (בינתיים שטחי A ) נתן הסמול בראשות אליליו בחתימתו של גדול רוצחי היהודים (הסזון, אלטלנה) , שהפך לגאון, אמיץ וכ' וכ' וכ' . בדיוק מה שלא היה בחייו. אז מה? את מעדיפה את הנ''ל או את הדיקטטור המושחת (בחסות המזוזונים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
גם לפני מאה שנה לא נתנו צ'אנס
ל"ת
ותראו אותנו,
היום,
14/04/05 13:47
|
|
 |
29.
הכל ברור
חיסול המדינה,
14/04/05 13:45
|
בפרקליטות מחקו מכתב האישום נגד דודי אפל את סעיפי מתן השוחד לשרון ולאולמרט בפרשת ''האי היווני'' ואת סעיף השוחד לח''כית לשעבר נחמה רונן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
חדשות טובות !!
ל"ת
רון,
ירושלים,
14/04/05 13:43
|
|
 |
27.
ידעתי , פשוט ידעתי ש...
גיא,
צפון,
14/04/05 13:42
|
|
 |
26.
לכל הימניים שלא הבינו את מס' 1
נעמן,
שפוי,
14/04/05 13:41
|
מפעל ההתנחלות הוא אבי אבות הטומאה אצלנו. אלמלא המתנחלים היה פה מזמן שלום עם הערבים אלמלא המתנחלים הייתה כאן מדינה חילונית ושפויה אלמלא המתנחלים, במדינה חילונית ושפויה שאינה מסוכסכת עם שכניה, היה פה שגשוג כלכלי אמיתי.
ואם היה פה שגשוג אמיתי, אז היו פחות ערבים במדינה, כי הנשים הערביות היו יותר משכילות
תבינו את זה מתנחלים: הכל בגללכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם לא היו פה אנשים כמוך המצב
אושר,
16/04/05 20:20
|
אם לא היו פה אנשים כמוך מצד מדינת ישראל היה הרבה יותר טוב והאויב היה מעריך אותנו יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעיה היא של מנטליות של יהודים
Avi Ecuador,
16/04/05 04:23
|
אנו לא יודעים לנצח כמו שהמוסלמים יודעים לנצח. לא שחסר לנו כוח או נשק רק שהתהרכנו גם באידיטויות בעמנו. הם צריכים לנצח רק פעם אחת ובעידוד השמאל מאוד יתכן שהם יעשו את זה פעם אחת. הם לא צריכים לנצח יותר מפעם אחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די כבר לתוספת המתנשאת ''שפוי''
תמיר,
14/04/05 15:25
|
די כבר להתנשאות הילדותית הזו ''שפוי''. בעצם זה שאתה דואג להוסיף את המאפיין ''שפוי'' , אתה רק מלבה שנאה. אלה שחושבים אחרת ממך, רובם לפחות, גם הם שפויים. ומול אותם לא שפויים שחושבים אחרת ממך, יש גם מספיק לא-שפויים שחושבים כמוך. (על נועם חומסקי כבר שמעת? אודי אדיב?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להגיד ססמאות זה קל
jak,
14/04/05 14:59
|
תסביר לי בבקשה איך זה היה קורה ? מה הדינמיקה ? לפני שהתחיל מפעל ההתנחלויות לא היו פיגועים והתנכלויות לישראל ?
וחמוד אם היה לערבים פה שגשוג אמיתי אולי הם היו עושים פחות ילדים אבל הם היו יותר מסוכנים כי מה שהם רוצים בסופו של דבר זה את כל ישראל
אבל מה אכפת לך אתה כותב פה כל היום תגובות (ועוד לא קראתי תגובה חכמה אחת אצלך -הכל ססמאות) ומקבל כסף מהאיחוד האירופי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם לא היו שמאלנים לא היו ערבים
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
14/04/05 14:58
|
בכלל במדינת ישראל. אויבי ועוכרי ישראל הם הכוח האמיתי של השמאל הישראלי הבוגד תמורת 3000 יורו בחודש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעמן אתה כותב יפה, אבל
נביל,
ישראל,
14/04/05 14:45
|
אינך אלא עוד יהודון שבקושי זוכר את האתמול. אין טעם לחנך אותך מחדש מכיוון שנביאי השמאל היהודי שתלו במוחך את התאוריות השגויות שלהם.
ועובדות: הערבים תקפו את היהודים גם לפני 48
הערבים לעולם לא יקבלו מדינה יהודית בקירבתם
גם לפני 67 הערבים תקפו יהודים
הפתרון: יד קשה
אילו הייתי אני הממונה כך הייתי נוהג: משליך את השמאלנים אל בתי הכלא. מוציא להורג את מסיתי השמאל. מכריז שירדן היא המדינה הפלשתינית ומעביר את ערבים לשם. מוצא תחליף ליפי הנפש האמריקאים והאירופאים ויוצר איום קיומי עליהם שירדו מהמזרח התיכון. נשמע לכם דמיוני? לי ולשכמותי זו בהחלט יכולה להיות מציאות תחליפית למציאות האומללה ששוררת היום במדינת היהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנביל.-הלוואי ומשאלותיך יתגשמו
המזהיר בפתח.,
15/04/05 17:51
|
|
 |
הזיות
ל"ת
מוטרד,
14/04/05 21:06
|
|
 |
אתה ממש לא !!!!!
לשפוי,
14/04/05 14:44
|
אם לא הבנת מה שכתבו לפני אחזור על זה שוב. בתגובה שלך תחליף את המילה מתנחלים ביהודים וזה יראה כמו מכתב אנטישמי מובהק, וכמו ששרדנו אותם, נעבור גם אותך בשלום.
תפסיק לחיות בהזיות האשמה ותתחיל לחשוב על עצמך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
smol
פךמיה,
אטייככעה,
14/04/05 21:33
|
|
 |
25.
לכל אילו שחושבים שהחרדים הבעיה
איל,
14/04/05 13:30
|
אם רק תזכרו בבחירות הבאות ששינוי + הכלכלה של ביבי יכולה בסופו של דבר לגרום לחרדים להפסיק את חיי הבטלה שהם הורגלו! בקום המדינה משפחה חרדית מנתה 3 ילדים ומאז שהם מקבלים כסף בלי לעבוד, הם משתעממים ועושים מה שמשועממים יכולים לעשות.
תזכרו - בבחירות הבאות רק אופציה אחת יכולה להוות פיתרון אמיתי!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם ''יהודים'' כמוך
פרעה,
14/04/05 22:05
|
התהליך יואץ לאללה! אילו הערבים היו קצת יותר חכמים, כל מה שהם אמורים לעשות זה,להמתין בנחת לעובדי עגל הזהב שיאיצו להם את הפיתרון הסופי........ כל הכבוד לכם עובדי עגל הזהב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגללך הירחון צודק
yehuda,
italy,
14/04/05 13:59
|
בגלל יהודים כמוך שמתנגדים להתתרבות העם היהודי בנחלתו, ולא משנה באיזה יהודי מדובר, עלולה לקרות השואה השנייה עליה מדבר הירחון. במקום להילחם באחים שלך למה שלא תלמד מהם משהו ותנסה גם אתה להרחיב את העם היהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
יש תחזית אחרת
ראלף,
14/04/05 13:27
|
בעקבות האנטישמיות הגוברת בעולם כולו כולל ארה''ב . יגיעו ימים קשים ליהודים וכולם יעלו לארץ כולל הכתב הנכבד מארה''ב . מה אתה אומר חכם קטן שלנו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה אפילו לא חלום
אילן,
רבבה,
14/04/05 13:57
|
כעולה מבארצות-הברית לא חושב שיכול להיות מצב שיהודים רצו להגיע לישראל בהמוניהם. ישראל יכולה למשוך יהודים לכאן אם ישפר המצב הביטחוני וכלכלי אבל העולה מבארצות-הברית משפחה דתית וזה לא עומדים להשתנות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חכם טיפש
צוחק מי שבוכה,
אחרון,
14/04/05 13:39
|
הן רק הגדרות רגעיות בדיוק כמו החזון המופרך של מדינת היהודים. מאה שנה זו הגרסה האופטימית אני אישית לא הייתי ניתן למדינה הזו יותר מעשרים שנה. אנטישמיות? יש אנטישמיות גדולה מזו בה מחזיקה מדינת ישראל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
הוא אופטימי
ל"ת
בני,
14/04/05 13:27
|
|
 |
22.
סביר אם נמשיך לשתוק ...תקראו
זאב,
14/04/05 13:26
|
ביום שאחרי ההתנתקות יהיה המצב ברמה המדינית חמור וגרוע יותר מהיום. הלחצים עלינו בעקבות התכנית יהיו משמעותיים בהרבה'', מעריך שר החוץ סילבן שלום. שר החוץ סילבן שלום מעריך שהמצב המדיני של ישראל יחמיר מאוד לאחר ביצוע תכנית הנסיגה מחבל עזה וצפון השומרון. ''ביום שאחרי ההתנתקות יהיה המצב ברמה המדינית חמור וגרוע יותר מהיום. הלחצים עלינו בעקבות התכנית יהיו משמעותיים בהרבה. ישראל מדברת על גושי ההתיישבות אבל מבחינת העולם עלינו לחזור לגבולות 48''. שלום השמיע את הדברים בפגישות סגורות שהוא עורך בשבועות האחרונים.
כתבנו בכנסת אריאל כהנא מציין כי הערכה דומה הציג לא מכבר האגף לניתוח מדיני במשרד החוץ. על פי הניתוח, הנסיגה הישראלית לא תביא להרפיית הלחץ המדיני מישראל אלא דוקא לתוצאה הפוכה. מדינות אירופה מפרשות את הנסיגה כצעד ראשון בלבד לקראת נסיגות נוספות בהמשך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צריך להיות השר סילבן
מרכז,
14/04/05 14:16
|
בשביל להבין את זה. גם אינטלקטואלים שחוקרים את אירופה ונתנו את ברכתם לז'נבה (בה הובטחו גושי ההתיישבות ברובם?) כמו מי שנחשב להודה הדעות מס' 1 של תחיל המאה ה-21 אלן פינקלקראוט טען בדיעבד שכל פינוי בהסכם או שלא בהסכם יסחט את ישראל לדרישה הבאה, כאשר המטרה הסופית היא החזרת זכויות השיבה וביטול מדינת ישראל, בהיותה מדינה ''גזענית''. נכון אותו פינקלקראוט הפך מאנטי-ישראלי למי שמזהיר בשער מפני הקשר המוסלמי -אירופי של האנטישמיות החדשה. ניסיון להחריב את מדינת היהודים במסווה של דגלי''זכויות אדם, ליברליזם, נאורות''. הבסיס הינו אותו בסיס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
כותב המאמר יהודי וכל היהודים
ב USA שמאלנים,
14/04/05 13:25
|
מה ציפיתם שיכתוב? שיהיה לו לבריאות. מה שהכי בטוח שעוד 50 שנה לא יהיו יהודים בUSA, לפחות לא כמו הטיפש הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
שוורץ יהודי חצוף שמתערב בכל
ל"ת
לא סובל אותם,
14/04/05 13:24
|
|
 |
19.
לעורך הבכיר מר בנג'מין שוורץ
אולה ותיקה,
קריות,
14/04/05 13:09
|
אדון נחבד, תמשיך לשבת איפה שאתה יושב ואל תתן לנו תחזיות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
הדמוגרפיה תנצח
דמוגרף,
בדרך לחו''ל,
14/04/05 13:07
|
לא צריך שלושה עמודים
המשוואה פשוטה
הריבוי הטיבעי של החרדים והערבים יהפוך אותם לרוב תוך זמן קצר
החילונים השפויים ימאנו להיות המממנים הבלעדיים
מי שיוכל יהגר לחו''ל דהיינו החזקים והמוכשרים מדינת ישראל תקרוס כמדינה ותהפוך לפלסטין עוד מדינה פנאטית
בה יחיו ערבים מוסלמים ,ערבים נוצרים וערבים יהודים ביחד
והמיונות תהפוך למוצג מוזיאוני שיילמד כקוריוז
הרצל יתהפך בקברו ועראפת יגיל ויהודי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are 100 percent right
Super,
14/04/05 13:45
|
I left this stupid country 12 years ago, I have never regreted it Good Luck abroad
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Fuck Off!
ל"ת
דוד,
הוד השרון,
14/04/05 13:34
|
|
 |
17.
הוא לא מחדש לי שום דבר....
Highlander,
14/04/05 13:02
|
|
 |
16.
יש פתרון
jak,
14/04/05 13:02
|
אין מה לעשות מדינת ישראל יקרה יותר מדמוקרטיה וערכים אחרים שישתנו בחלוף הזמן (בעיקר שבאירופה יצטרכו להתמודד עם ההתרבות של המוסלמים)
ולכן מה שצריך לעשות זה לסדר את המדינה מחדש את הערבים להוציא החוצה (ומבחינתי שיתנו להם פיצויים ענקיים -בסוף זה ישתלם)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
הירחון צודק !! אלא אם ....
יהודי ציוני בא'',
מרכז,
14/04/05 13:01
|
נסכיל לסלק מא''י המערבית את כול האוכלוסיה הערבית. אם לא נבצע זאת הרי שבתוך 3 דורות יהיה רוב ערבי גם בתוך מדינת ישראל המצומצמת. שום התנתקות כזאת או אחרת לא תעזור לנו. רוב העם כולל הימין אינם מבינים את המציאות לאשורה. משחקים בנדמה לי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
הנחות המחקר מוטעות
קרא את המאמר,
14/04/05 12:57
|
המחקר מתבסס על נתוני קצב גידול האוכלוסיה הפלסטינאית כפי שהוצגו בשנים האחרונות. כיום יש מחקרים שסותרים את הנתונים הללו ומראים שהקצב ניבלם בצורה משמעותית ושגודל האוכלוסיה הפלסטינאית נופח באחוזים ניכרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
הבעייה לא דמוגרפית.העם החולה
דרור,
רמת גן,
14/04/05 12:54
|
|
 |
12.
גם ב-1917 טענו ככה
אלה,
תל אביב,
14/04/05 12:53
|
גם ב-1936, ב-1948, ב-1956, ב-1967, ב-1973, ב-1982, וגם ערפאת טען כך ב-2000 , וגם נסראללה טען ככה ב-2000 וב-2001, וב-2002.
מסתבר שמדינת ישראל כל הזמן מתחזקת והערבים כל הזמן נחלשים. למה? כי לישראלים יש גמישות מחשבתית המתחשבת במציאות מבלי לוותר על האינטרסים שלה, בעוד שלאמריקאים ולערבים יש מכנה משותף של ראייה קצרת-טווח ובמסקנות מרחיקות לכת על בסיס צר-מאוד של יום או יומיים.
לכל יהודי יש נטיה הינהרנטית ''לחסל כל תקווה'' של קיום לאומי לנוכח ההסטוריה, אולם הקיום היהודי במדינת ישראל חזק מכל נביאי-החורבן שמאוד משעמם להם בחיים.
העניין הדמוגרפי ילך ויאבד מתוקפו, וגם הערבי הכי רדיקאלי בסופו של דבר ירצה לחיות בשלום לצד מדינת ישראל חיה ותוסתת מתמיד.
די לבכיינות היהודית הרגילה שיש גם כמה ישראלים שנדבקו בנגיף המוזר הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבובה, תמשיכי לרחף בעננים
טיסן,
14/04/05 14:34
|
|
 |
כל הכבוד!
דוד,
הוד השרון,
14/04/05 13:42
|
סוף סוף, תגובה לעניין! ולשונאי ישראל מחרחרי המריבות: הזמן יגיד האם כמה מליוני ערבים פלסטינאים נבערים וברברים ישיגו במירוץ את הישראים המתקדמים והנאורים, בעלי השיא העולמי בהישגים טכנולוגיים לאדם וכל זאת ב-56 שנה בלבד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלה- כל הכבוד
טרין,
14/04/05 13:23
|
|
 |
תשובה
ישראלית גאה,
מרכז,
14/04/05 13:45
|
אם נחשוב חיובי אז יהיה חיובי כמו בכל דבר בחיים אי אפשר לשבת ולצפות שהכוכבים פשוט יפלו עלינו והכל יסתדר מאליו . אם מאמנים בטוב ומקדמים אותו אז יש לכך אפקט '' אפקט פיגמליון'' אבל אם נחשוב שאין סיכוי כך גם יהיה מספיק שכל אחד מאיתנו יתרום רק דבר אחד חיובי בכל יום נוכל גם נוכל לשרוד . אם נשב ונבכה ונומר שעוד 50 שנה יהיה חורבן זה יוביל רק לאסון תמיד שרדנו כך שלעם היהודי חוסן רב אין סיבה להאחז בבשורות איוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את יכולה גם לשבת על
!,
14/04/05 16:26
|
פסי הרכבת ולהתפלל לטוב כמה שאת רוצה - במאוחר וסביר יותר שבמוקדם - את תדרסי.
התגובות שלכם מזכירות את הבדיחה על זה שהחליט להרגיל את הגמל שלו לא לאכול כי הוא שם לב שהוא מסתדר גם בלי... וכמובן, שבסוף הגמל מת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
עוד 50 שנה אף מדינה לא תתקים!
ל"ת
אופטימי,
14/04/05 12:52
|
|
 |
10.
בעסה.
תומר,
14/04/05 12:52
|
|
 |
זו התגובה הכי מצחיקה פה
טרין,
14/04/05 13:14
|
תאמינו לי לא צריך להתעסק עם השוורץ הזה שיגיד מה שבא לו, כמו שאמר יהודי טוב פעם: ''אנחנו על המפה ואנחנו נשארים על המפה.''
ברודי לשלטון!
:-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
תיקון - השמאל לא יתקיים.
ל"ת
ג,
14/04/05 12:51
|
|
 |
8.
שישראל תמשיך לעשות עלית גויים.
ל"ת
פרח,
14/04/05 12:50
|
|
 |
7.
בן גוריון של 48' צדק
מפאיניק,
14/04/05 12:50
|
חיבים לכונן מחדש את התודעה הקיומית-הישרדותית שהנחתה את קיומנו. אף על פי ולמרות קבוצות האוליגרכיה של הפוסט והאנטי ציונים.
ירדן היא פלסטין. ופלסטין היא ירדן.
כאמור '' כל מדינה פלשתינית עתידית לנסות ולהתרחב, מה שיבוא על חשבונן של ישראל ''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מכיר את ישראל. בחור טוב
טוני סופראנו,
ניו ג'רסי,
14/04/05 12:48
|
מכיר את ישראל. בחור טוב. יש לו קונדיטוריה. למה שלא יגיע לגיל מאה? בטח אם הוא אוכל בריא ולא מעשן?...... אני לא מבין איך מישהו שלא מכיר את ישראל כותב ככה לא יפה. ג'וני, לטיפולך, אודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקצץ בשעות הטלוויזיה
טרין,
14/04/05 13:16
|
הצעה לחוק מספר אחד בחוקה העתידית.... סתם, גדול אני אוהבת את הסופראנוס...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
בקצב הזה, צודק בהחלט!!
לא להתנתקות,
14/04/05 12:47
|
מה יבוא אחרי ההתנתקות? עוד ויתור, ואחריו עוד נסיגה ואחר כך התקפלות. לבסוף, בתוספת הריבוי הטבעי של הערבים, נמצא את עצמנו בים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
כתבה אופטימית
אישיהודי,
14/04/05 12:46
|
|
 |
3.
ארץ ישראל
ציוני,
ארץ ציון,
14/04/05 12:46
|
|
 |
2.
אני נוטה להסכים אתו
אזרח-מודאג,
14/04/05 12:45
|
הסיבות
עליה במספר הערבים הישראלים ועליה במספר הדתיים ירידה במספר החלוניים והאנשים הלבריים
ירידה המונית מהארץ של אנשים שרואים את העתיד העצוב
חוסר הבנה בסיסית של הבעיה האמיתית (ערביי ישראל ואוכלסיה דתית לא יצרנית )
הפתרון הוא לדעתי מדינה חלונית הפרדה מוחלטת בין ערבים ליהודים גם אם צריך לוותר על שטחים רבים כגון כפרי המשולש וחלק מהגליל והנגב
אין לנו שפה משותפת עם הערבים ואין לנו שום סכוי להגיע להסדר שלום אתם הם חיים בעולם אחר ואנחנו חיים בעולם אחר
החכמים כבר בורחים מהארץ
אני ברחתי משנת 2000 בחודש יוני לא מתכוון לחזור ולא מתכוון להשקיע בארץ
תתעוררו אחיי היהודים התרבותיים
בטלו את התמיכה בכל מוסדות הדת והעבירו כסף למחקר ופתוח
החזירו את כל השטחים שיש בהם ערבים למדינת פאלסטין גם אם מדינת ישראל תהיה בגודל של סנגפור
הגודל לא קובע
השארו רק עם יהודים שעובדים יהודים שלומדים
ולא יהודים שחושבים שאלוהים יושיע אותנו 2000 שנים היהודים הדתיים מובילים אותנו לאסון ועוד אסון רק בגלל אמונה עיוורת
והינה האסון הבא קרוב מתמיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש קצת צרות אז אתה בורח?
jak,
14/04/05 14:53
|
תתמודד למדינה שלנו יש בעיות הדמוקרטיה דופקת אותה אז זה נכון שלעשות דברים לא דמוקרטים זה לא יפה אבל צריך להתמודד ולא לברוח לחו''ל כשיש בעיות
ואגב באמת לא צריך את ההשקעה שלך בארץ תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למדינה שלנו תמיד היו בעיות
מוטרד,
14/04/05 20:51
|
|
 |
מה שדופק את ישראל...
דין, איטליה,
14/04/05 18:41
|
זה לא הדמוקרטיה (ישראל לא דמוקרטית) אלא הפשעים של אזרחיה. אז אולי לברוח זה לא פתרון, אבל לא נשארה ברירה אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעיה היא...
טרין,
14/04/05 13:21
|
שבאיזשהו מקום אנחנו כן צריכים את הדתיים. - משפחה חילונית בישראל מביאה לעולם בין 2-3 ילדים בממוצע. - משפחה ערבית בשטחים מביאה לעולם בין 5-6 ילדים בממוצע. - משחפה דתייה יהודית בישראל מביאה לעולם בין 4-5 ילדים. קצב הגדילה של האוכלוסייה הערבית (שמאמינה בריבוי ילדים ואי שימוש באמצעי מניעה) גדל- לעומת קצב הגדילה של האוכלוסייה הישראלית.
מי ש''מציל'' אותנו במרכאות כפולות אלו הדתיים שבשבילם מקיימים את מצוות ''פרו ורבו'' ושומרים על גידול אוכלוסייה. אתה מבין? לכל דבר יש סיבה- תחשוב על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
זה הכל בגלל המתנחלים
נעמן,
שפוי,
14/04/05 12:44
|
רק המתנחלים ליבו את השנאה רק המתנחלים הרעילו את האזור וכשעושים מעשה לפתור את הבעייה - באים המתנחלים והורסים את הסיכוי האחרון במזרח התיכון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אינך מבין כלל את שורשי הסכסוך
יעקב,
נס ציונה,
14/04/05 13:29
|
לך תלמד אלא אם אינך יהודי ציוני וחושב שא''י היא ''פלסטין''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר ???
טרין,
14/04/05 13:21
|
|
 |
תחליף את המילה
אישיהודי,
14/04/05 13:16
|
מתנחלים ביהודים ותראה מה יוצא האנטישמיות שהולכת וגואה בטוקבקים, מפתיעה כל פעם מחדש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה הוא האנטישמי
נעמן,
שפוי,
14/04/05 13:33
|
אתה הוא המכנה החלטה לגיטימית של ממשלה וכנסת - בשם פשע אתה הוא זה הטוען כי ההתנתקות הינה קונספירציה שמאלנית נגד העם היהודי אתה הוא החושב כי חובה להתנגד בכוח לצה''ל בפינוי אז מי כאן האנטישמי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם
Avi Ecuador,
16/04/05 04:10
|
חוקי נירמברג היו חוקיים, רק חבל שאנו היהודים היינו מיעוט וזה עלה לנו 6 מיליונים. לפעמים רוב טועה ובישרפלסטין אם הרוב זה שמאל והוא ''יצליח'' אז תתכונן לשואה או לפחות לקטסטרופה ועשרות אם לא מאות אלפי הרוגים. הניצחון שלכם יביא להרבה שכול ובעיקר בכם ולבסוף מדינת ישראל תבוטל; ברכה לבטלה העבודה הזרה שאתם עושים. נו מי יודע? אולי הנוצרים בהמשך יבינו שהחילונים מסכנים את יסודות הדת שלהם, יבטלו אותכם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעמן השפוי אתה לא יודע מה
jak,
14/04/05 14:51
|
ההגדרה של אנטישמי ויש לך בכלל בעיות בלוגיקה זה מסביר למה אתה שמאלן הא וגם הצ'ק שמגיע מהאיחוד כל 1 לחודש מסביר את זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה הוא זה שמקבל 3000יורו לחוד
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
14/04/05 13:15
|
לחודש, מהערבים, על מנת להחריב את מדינת היהודים.
השפיות של השמאלנים הוא בגידה בעם היהודי והתבוללות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חתיכת טמבל קראתבכלל את מאמר?
ל"ת
לטיפש מלמעלה,
14/04/05 13:15
|
|
 |
כל הדפוקים כותבים שפוי
jak,
14/04/05 13:06
|
|
 |
תבין שאתה הדפוק
נעמן,
שפוי,
14/04/05 13:13
|
|
 |
אתה באמת שפוי
jak,
14/04/05 14:49
|
בשביל 3000 יורו לחודש(מהאיחוד האירופי כמובן) אתה מוכן למכור את המדינה שלך לצערי יש הרבה שפויים כמוך במדינה
שפויים אבל נבלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
and the environmentalists
Allen Towne,
Pennsylvania,
14/04/05 14:04
|
Don't forget the envrionmentalists you hate them too. Your brain shows sign of too much heavy metal
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בבית המשוגעים כולם טוענים שהם
שפויים,
רמאללה,
14/04/05 13:22
|
|