 |
31.
הומואים תחזרו לארון נימאסתם.
ל"ת
ארק1,
סדום ועמורה,
20/04/05 18:49
|
|
 |
הומופובים, תורכם להכנס לארון
ירון,
תל אביב,
21/04/05 23:38
|
ובקשר לסדום ועמורה - כמו שיודע כל מי שלמד תורה עם פירוש רש''י, חטאם האמיתי של בני העיר הזאת היה שנאת זרים וגזענות שבגללה נמנעו להכניס אורחים ( להבדיל מאברהם ולוט שהצטיינו בכך). הומופוביה גם היא סוג של שניאת חינם וגזענות, והומופובים הם הגלגול המודרני של אנשי סדום הרשעים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
בעד מצעד הגאווה בירושלים
פרחיה,
19/04/05 22:17
|
דווקא בירושלים. ירושלים היא בירת ישראל, וגם בירת פלשתין. ירושלים היא עיר קדושה לשלוש הדתות על כל זרמיהן. ירושלים היא גם עירם של תושביה, חרדים וחילונים, זקנים וצעירים, שמרנים ומודרנים, צבועים והדוניסטים. לכל אחד מותר להפגין בירושלים ולערוך תהלוכות בשם מה שחשוב לו. מדוע יגרע חלקם של ההומוסקסואלים. גם אותם ברא אלוהים בצלם וגם הם תושבי ירושלים. ומי שלא רוצה לראות אותם ביום חגם שיסתגר בביתו ויגיף את התריסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה מבינה פרחה בירושלים..
ל"ת
דן בן אמוץ,
גיבור תרבות,
19/04/05 22:50
|
|
 |
F U
ל"ת
prah u,
20/04/05 07:20
|
|
 |
29.
מצעד של שוכבי זכר דווקא כאן???
ל"ת
אוי ואבוי,
בעיר הקודש ?,
19/04/05 21:26
|
|
 |
כן, דווקא בעירם של דוד ויהונתן
ל"ת
האהבה תנצח,
21/04/05 23:40
|
|
 |
28.
?Twisted sex as a pride
ל"ת
AMR,
19/04/05 20:45
|
|
 |
27.
מצעד הגאוה של ''כדרך הטבע''
שלום בלי ישראל,
19/04/05 19:55
|
מה אתנו,מתי נצא מהחלון? שמעתי שבתנ''ך ההומו-לסבי מספרים על משה והארון.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
''רבנים''...???!!!!???...?
שאלה רצינית,
19/04/05 17:32
|
איך הם רבנים אם הם עוקרים את האיסור המפורש של משכב זכר (נישואי הומואים) ועוקרים את כל הרעיון של האיסור (תועבה!) ולא מקיימים את שאר המצוות (שבת וכדו').
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
נו לופוליאנסקי,מה תגידו?
סעדיה,
19/04/05 16:29
|
אנחנו החילונים ,צעקנו כשידענו שרא העיר שלנו הוא חרדי,ואז מה?הוא בכדי לשמור על אחדות העיר עוצם עין, כל הכבוד. ולמה אני נגד המיצעד? ירושלים זה לא תל אביב,בירושלים ישנן שלושת הדתות,וכולם ניפגעים מהמיצעד,אין לי ספק שהרוב המכריע בירושלים הוא נגד.והטענה שהם יצעדו בכבוד ובהיתחשבות,זאת הבטחה רדודה שמגעילה אותי,מי שעושה מיצעד להומואים בירושלים,הוא לא סובלני,הוא מתריס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
טול קורה מבין עיניך
לוק,
19/04/05 16:16
|
אני חושב שלאנשים דתיים הדבר שהכי מפריע הוא שכולם יראו את ההומואים. הרי ידוע שאת הסטיות שלהם הם עושים בצנעה ורחוק מהבית, כדי שאף אחד לא ידע. מאחר והם משייכים הומוסקסואליות לסטיה, הם מקטלגים אותה כדבר שיש לבצע אותו בחשיכה ובמסתור. הבעיה היחידה היא שהומוסקסואליות אינה סטיה. אהבה אינה סטיה. יום אחד גם אליכם זה יחלחל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
אהרן,
19/04/05 17:10
|
סטיה היא שינוי מדרך הטבע והטבע (מבנה האדם) מוכיח שלא זו הדרך.
ושאלה לסיום: למה משיכה לילדים נחשבת בעיה, מתי יחלחל אליכם שזה בדיוק כמו משיכה לגברים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי עם ילדים
אני,
21/04/05 16:35
|
זה ללא הסכמה. יא מפגר אחד.
אם זוג גברים רוצים להזדיין, בהסכמה מלאה, מה איכפת לך? יאללה, לך תתעסק עם אשתך או משהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
בא לי להקיא!!!
ל"ת
א,
צפון,
19/04/05 16:14
|
|
 |
22.
גאווה?
תוהה,
19/04/05 16:04
|
אולי מישהו יכול להסביר לך מה יש להתגאות בזה? אין מה להתבייש, אין מה להתגאות. למה בעצם שלא נעשה מצעד של הטרוסקסואלים? מה אכפת לי בכלל עם מי אתם מזדיינים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוסר הערכים גורם לטמטום!!!
.,
19/04/05 17:13
|
וזה בדיוק כמו להזדיין עם פריזר או נמלה אפריקנית. (ששניהם לא לפי מה שמכתיב הטבע וההגיון).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני בן אדם מאוד ליברלי
קרן,
תל אביב,
19/04/05 16:42
|
ולא רק שאין לי שום דבר נגד הומוסקסואלים ולסביות, אני בעצמי דו-מינית. אבל אני מסכימה איתך במאה אחוז! למה גאווה??? אין במה להתבייש, אבל אין במה להתגאות... בזה שיש חופש דיבור והתנהגות - אז את זה כולם צריכים לחגוג ולא רק הומואים. למי הכפת מי שוכב עם מי ואיך??? שכל אחד יעשה מה שרוצה איך שרוצה, אבל מה זה מעניין אותי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקשיבי ''דו-מינית''
לסבית,
21/04/05 16:37
|
זה בגלל שאת ההומואים הלסביות הבי והטרנס רודפים.
ולדעתי כולם באמת צריכים לחגוג את מצעד הגאווה. לא רק הנרדפים, אלא גם מי שתומך בהם. אני חושבת שמותר לי להיות גאה להיות עצמי, ולא להתבייש באהבתי כמו שהדתיים רוצים שארגיש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זהו שיש כזה
תמים,
19/04/05 16:35
|
קוראים לזה ''מצעד האהבה''. למרות שסטרייטים לא צריכים למחות על קיפוח ואפליה, הם השכילו להבין שאין שום רע בלעשות יום כיף , צבעוני , עם מוסיקה טובה ואוירה שלא הכל שחור (כמו שהדוסים רוצים שיהיה ודי מוזר שגם נראים ככה) בחיים שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
נרגעתי
א,
19/04/05 16:01
|
עד עתה התביישתי מכך שנולדתי (כנראה) סטרייט. התקשייתי לעמוד במבטיהם הנוזפים של אשתי ובני. כעת, אני מניח שגם הם ילכו בעקבות הסובלנות שמגלה הקהילה העליזה. דרך אגב, אינני רואה את עצמי כבר סמכא לגבי הומוסקסואליות, האם זו תופעה טבעית או סטייה, אבל לגבי מה שבינו לבינה (או בינו לבינו), אני חושב שאין זה נושא לפרסום. יש דברים שמקומם בין ארבעה קירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להזכירך, זה מה שאמרו לנשים
ג,
ירושלים,
19/04/05 16:19
|
שנאנסו - כתמיד, ברוב מקרי האונס האנס הוא מכר, בחלק גדול מהמקרים מהמעגל החברתי/משפחתי הקרוב. התירוץ של 'תחסכו ממני את פרטי החיים המלוכלכים שלכם' שימש תמיד ככסות למעשים שהחברה לא רצתה להתמודד אתם, שנעשו כלפי קבוצה מדוכאת. מימי קדם הודרו נשים מן הספירה הציבורית, ונותרו כלואות בספירה הפרטית בלבד. לכן החל המאבק הפמיניסטי במתן זכות הצבעה לנשים, על מנת שלא להדירן יותר מן הספירה הציבורית. האם היית מסכים לגורל אחר עבור אשתך - או בתך (אם תהיה כזו, בשעה טובה)?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו באמת....
קרן,
תל אביב,
19/04/05 16:44
|
יש הבדל בין לא לספר על אונס ואלימות לבין על סקס מטורף בין בני זוג |(לא משנה מאיזה מינים). כל עוד זה באהבה ו בהסכמה אז שישאר בתוך הבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סקס מטורף? ומה עם זוגיות סתם'?
ג,
ירושלים,
19/04/05 17:09
|
אני לא תומכת במצעד גאווה שכל העומד מאחוריו הוא מסיבת טראנס ותשוקה. לא בירושלים, ולא בכל מקום אחר - לשם כך בדיוק יכולים היו לשכור לעצמם מקום סגור. אבל לא מדובר בכך. מדובר על מפגן שנועד למחות על ההפליה ממנה סובלת קבוצה שלמה באוכלוסייה. אוכלוסייה שלא יכולה לממש את חיי הזוגיות שלה - ומיותר לציין, כי סקס הוא רק מרכיב אחד קטן של חיי זוגיות ומימוש עצמי - בגלל דעות קדומות ואפליה מצד המדינה והחברה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזמן לא נהנתי לקרוא תגובות
יוסי,
20/04/05 01:17
|
כמו שלך. או במילים אחרות: מאד נהנתי משתי התגובות שלך, גם התוכן, גם הכתיבה, גם הרעיון, וגם כמובן מהדרך בה את מביעה את עצמך. חבל שלא רואים אותך מגיבה יותר ובתחומים שונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה! :-)
ל"ת
ג,
ירושלים,
20/04/05 13:11
|
|
 |
20.
מי שמקבל מאחור על איזה כבוד...
צבי,
19/04/05 15:50
|
הוא מדבר. ועוד בירושלים עיר הקודש. בחיים לא. תעשו מצעד במדבר סהרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על שלא פחד להנות את הגב!!!
ל"ת
זהיר,
19/04/05 16:25
|
|
 |
ואם אני אשה שמקבלת מאחורה
ל"ת
אז זה כן מכובד?,
שואלת תמימה,
19/04/05 16:08
|
|
 |
תגובה ל''מקבלת מאחור.
השואל,
19/04/05 17:13
|
האם מחר יערך מצעד 'גאוה' למי שכן או לא ''מקבלת מאחור''. האם מחרתיים צריך להיות מצעד 'גאוה' על כל משגל אורלי? ואח''כ מצעד גאוה על כל מעשה אונן ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על אהבה שמעת?עלוב שכמותך
ל"ת
לסבית גאה,
21/04/05 16:11
|
|
 |
19.
אין רבנים שתומכים באירועי הגאו
1,
מרכז,
19/04/05 15:35
|
אין רבנים שתומכים באירועי הגאווה העולמיים. מי שתומך בזה הוא לא רב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון. וקוראים לך אלוהים?
ג,
ירושלים,
19/04/05 15:45
|
מי אתה, בורג קטנטן (ועושה רושם שלא מוצלח במיוחד) על פני האדמה, שתכריז מיהו מייצגו האמיתי של האל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התנ''ך מייצג את הא-ל ?
רר,
19/04/05 15:50
|
ואם התנ''ך קורא בפרשת אחרי מות למשכב זכר ''תועבה'' - מה תגיד על זה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעולם לא טענתי שהתנך הוא דברי
ג,
ירושלים,
19/04/05 16:04
|
אלוהים חיים. אני חושבת שזהו מסמך מרתק, שכתבו היסטוריונים וסופרים מתקופות שונות, אשר מסיבות חברתיות מדיניות וגיאוגרפיות הפך למסמך קדוש. אומנם, ייתכן בהחלט שהוא מכיל שברים של דברי האל, בין יתר הדברים, וייתכן אף שרובם מרוכזים בחמש חומשי התורה, אולם לא טענתי שאיזשהו ממעשי ידי האדם יכול להיות למעשה אלוהי. צניעות, אחי, היא מילת המפתח פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לג. אף אחד לא בקש שתטעני.
סתם 1,
19/04/05 16:32
|
אבל מה לעשות שרוב העולם מקבל את המוסר האלוהי/ התנכי/היהודי/של המגמגם משה, תבחרי את מה שאת רוצה. ורובם רואים במשכב זכר ובהמה אם לא תועבה, דבר לא נורמלי ומגעיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת? הרוב? ומי שמך לומר זאת?
ל"ת
ג,
ירושלים,
19/04/05 16:37
|
|
 |
18.
אתם (ההומים) לא מבינים שזה
אני,
19/04/05 15:27
|
מוזר שזה שונה, קודם כול זה אסור מבחינת התורה ודבר אחר זה שונה זה לא אמור להיות.... נכון אני מבינה שזה קורה כי זה הנטיה אבל אתם שונים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון! זה אסור מבחינת התורה!
האדמו''ר מגורו,
19/04/05 16:06
|
וגם חילול שבת! וגם אכילת שפנים! וגם בעילת נידות!
צריך להשליך ת כל החילונים, טפו, למחנות חינוך מחדש, עד שילמדו להתנהג לפי תורת ישראל הקדושה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמעט והיה נדמה לי שכתבת
הגאה בעצמה,
04/05/05 19:23
|
''לשלוח אותם למחנות ריכוז'' אבל בעצם לא היית רחוק מזה בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
גם שרון הבטיח עקירה עם רגישות
יעקב,
פסגת זאב,
19/04/05 15:22
|
ככה זה בישראל : עושים את הנורא ביותר, ומחפים על כך בדמעה או בהתחשבות.
לא ניתן את ראשנו לסבן !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
כבוד בתחת שלי
ל"ת
יאיר,
19/04/05 15:18
|
|
 |
15.
בכנס לא היה אף רב
איתן -הומו הדתי,
19/04/05 15:02
|
הצחקתם אותי!
רבייס רפורמים וקונסרבטיבים אינם רבנים, זו סתם ראוותנות דתית.
למרות שאני הומו אני מתנגד למצעד בירושלים. סתם פרובוקציה זולה. רק ממשלה בלי ערכים שמזלזלת בכל דבר קדוש (ארץ נחלה, ערכי יהדות וכו') מאפשרת כזה זילזול וביזוי העיר הקדושה לעם ישראל.
שרון, אינך ראוי לירושלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק. אין רבנים בתמונה
ל"ת
פלפלונת,
19/04/05 15:45
|
|
 |
אתה עוד לא למדת לקבל את עצמך
ג,
ירושלים,
19/04/05 15:19
|
בהנחה שאתה אכן הומו, פירוש מה שכתבת לעיל הוא שאתה חושב שהימצאותך, כמו שאתה, עשויה לבזות מישהו או משהו, רק משום שאתה מה שאתה. לטובתך האישית ולשקט נפשי, אני מאוד ממליצה על טיפול פסיכותרפי מסוג כלשהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני ברוך השם שלם עם עצמי
איתן,
19/04/05 15:43
|
ולא חש צורך פסיכולוגי לנפנף בפני כל העולם במקום הכי קדוש לאנושות שאני הומו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
response to Eithan
Avner,
19/04/05 18:25
|
By marching on the parade you do couple of important things to yoursef . first you tell the world that you accept yourself the way you are second you tell the world that you want them to accept you but if they don't it is ok with you because you are fully reconciled with your homosexuality and what people think or don't think does not change the fact. third it will help you to get out of the closet and not to feel ashame or as a ''sin'' person in the ''holy'' society of Jerusalem because they will become more tolerated thanks to these kind of parades
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון! רחוב קינג ג'ורג' קדוש!
האדמו''ר מגורו,
19/04/05 16:08
|
מדרחוב בן יהודה הוא המקום הקדוש ביותר ליהדות. יש לסלק משם מחללי שבת, אוכלי שפנים, בועלי נידות, והומואים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכוייח
ל"ת
*,
19/04/05 15:58
|
|
 |
14.
עם שלטי אין כניסה על התחת.
:-),
19/04/05 14:59
|
|
 |
13.
חמודים, תשמרו לי מקום מקדימה!!
יגאל כהן,
רחובות,
19/04/05 14:55
|
|
 |
דווקא שומר לך מקום מאחורה...
ל"ת
חמיד,
19/04/05 15:57
|
|
 |
אוי שובב!!!
ל"ת
יגאל כהן,
רחובות,
19/04/05 18:36
|
|
 |
12.
איחוד בין החמאסניקים והמתנחלים
ימות המשיח,
ארץ הקודש,
19/04/05 14:46
|
בשעה טובה, דוד המתנחל מהשומרון ושכניו מהחמאס סוף כל סוף מצאו מכנה משותף. מברוק. בשנה הבאה נצעד בטהראן ואז, דוד מהשומרון, תוכל ללכת יד ביד עם חמינאי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ושוב השונאים מצאו מכנה משותף-
הגאה בעצמה,
04/05/05 19:27
|
השנאה.
מוזר שדתות שנחשבו לפחות או יותר נהורות בעבר, הומניסטיות, חוזרות ומדגישות את שנאת החינם שלהם לכל בנאדם ששונה מעט מהם.
לכו מחזיקי התורה, הברית החדשה והאיסלאם יד ביד ותאהבו. כנראה ששנאה היא המגשרת היחידה ביניכם. ועצוב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
מצעד הגאווה מיותר
AVIVA,
19/04/05 14:40
|
אין לי שום דבר בעד או נגד הומואים,סטרייטים ,או א מיניים. כמו שכסטרייטית לא אעמוד על עגלה ברחוב העיר עם חוטיני ע'מ להפגין את נטיותי המיניות,אינני מבינה מה ההומואים והלסביות מרגישים דחף כה עז להפגין את נטיותיהם/הן. לדעתי זו תוצאה של הדיכוי מהעבר,ועם הזמן,כשרוב החברה אינה רואה בנטייה המינית של מאן דהוא עניין מיוחד,מצעדי הגאווה יעלמו מאליהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את צודקת בדברייך - למעט סייג
ג,
19/04/05 15:21
|
אחד קטן: עוד לא הגענו לימים שבהם לאיש לא אכפת מנטיותיו המיניות (אשר אינן כוללות כפייה מינית) של אחר, קל וחומר עוד לא הגענו למצב שבו אנשים עם נטייה מינית כלשהי נהנים מאותן זכויות אזרחיות בסיסיות מהן נהנית האוכלוסייה הסטרייטית. בדיוק לשם כך נחוץ המצעד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
הוועד למען שמירת קדושתה של י-ם
רוני,
י-ם,
19/04/05 14:37
|
האם משהו שמע כי מישל ונטורה מהוועד הנ''ל התבטא שיחכו להם ויקבלו אותם באלימות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מגעילים
יריב,
ארץ ישראל,
19/04/05 14:27
|
מגעילים. ולזה קוראים ה'' ציונים הדתיים'' בכינוי השקרי: '' ראשית צמיחת גאלתינו''? כשהגאולה האמיתית תבוא, לא יהיה שום מצב שסוטים יזהמו את ארץ ישראל וירושלים! ובוודאי לא מצב שאספסוף תת-אנושי ישלוט על עם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה ליריב
אבנר,
19/04/05 14:51
|
יריב , ככה היית מגיב אם היה נודע לך שאחיך או אחד ממשפחתך הקרובה הומו ? העם היהודי לא שונה מכלל המין האנושי שבו יותר מעשרה אחוזים הם אנשים בעלי נטיה מינית לאותו המין. אתה ואנשים כמוך הם הסיבה האמיתית למצעדים האלה . ושסוף סוף אנשים כמוך ילמדו לקבל הומואים כשווים אל שווים בכל התחומים לא יהיה יותר צורך במצעדים כאלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לאבנר
יריב,
ארץ ישראל,
19/04/05 17:02
|
תשובה לאבנר: ברוך השם, האחים שלי נורמאליים, ולא לוקים בנפשם ושיכלם. 2} עם ישראל שונה מהותית מהגויים: לנו יש תורת חיים שנתן לנו האל האמיתי, היחיד וכתוב במפורש שזה תועבה! 3} המין האנושי ידוע בשינוי מצבי רוח כל שני וחמישי, וכרגע, זה '' אין'' בחברה המופקרת של המערב, להלל ולשבח את הסטייה הזו. לא יעזור לכם כלום: זו סטייה, נקודה! מעשי-תועבה, ומצעדי זוהמה כאלה, תעשו ברומא, או ברלין או מכה, לא בארץ ישראל ובטח לא בירושלים! 4} אם חלילה היה לי קרוב כזה, אפילו מדרגה ראשונה, הייתי מקיא את נישמתי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לי נטיה לשכב עם כבשים
יוסי בן מומו,
19/04/05 15:05
|
|
 |
בדיוק מה שאגיד לגבי כל נטייה
ג,
19/04/05 15:24
|
מינית אחרת הכוללת אלמנטים של כפייה: יחסי מין עם ילדים, עם לוקים בנפשם/בשכלם, וגם חיות, אשר אינן מסוגלות להביע הסכמה של ממש, וודאי שלא להתנגד לאדם החזק מהן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואם בת מסכימה לשכב עם אביה ?
דדד,
19/04/05 15:30
|
|
 |
18 לא 16
ל"ת
33,
19/04/05 16:04
|
|
 |
גיל 18
קקק,
19/04/05 16:04
|
האם תתמוך במצעד מגלי עריות מגיל 18 ומעלה ? האב בן 41 והיא בת 18. והםרוצים לעשות מצעד. האם תתמוך ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם פה ישנה כפייה. הבת אם
אוקי הבנתי,
ת''א,
19/04/05 15:54
|
מתחת לגיל 16 הרי שזה אונס האסור לפי חוק. ואם מעל הרי שהיא מתמסרת מתוך ''רצון'' שהוא למעשה ריצוי סמכות גבוהה ממנה. שוב אין פה הסכמה בין שני בוגרים ברי דעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צא ולמד דיני הסכמה מהם
ג,
ירושלים,
19/04/05 15:42
|
המשפט הישראלי - כמו בעולם בכלל - הגדיר היטב מהי הסכמה כשירה, לכל פעולה שהיא: המסכים חייב להיות בגיל ובמצב נפשי המאפשר לו להבין מלכתחילה את תוכן ההסכמה, והוא חייב להיות נתון בנסיבות שבהן הוא חופשי להסכים. מערכת יחסים היררכית, כמו זו שבין עובד למעביד או חייל למפקד, הינן, על כן, בדיוק מסוג מערכות היחסים עליהן קיימת חזקה משפטית שהן נעשו תוך ניצול יחסי סמכות ועושק. מיותר לציין, כמובן, שמקרה של יחסי מין בין ילד להורה סובל משני ליקויים - הן גיל, והן הסכמה חופשית מרצון. לכן הטענה שלך בנושא היתה ועודנה מופרכת מיסודה, והיא מציגה אותך באור לא מחמיא במיוחד, בלשון המעטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני יכול לסדר לך, יוסי!
יגאל כהן,
רחובות,
19/04/05 15:24
|
בג'וב החדש שלי במשרד החקלאות אני אחראי גם על ענף הכבש, רק השבוע ראיינתי כמה כבשים חתיכות משהו משהו! תרים טלפון ונראה מה אפשר לארגן - עוד מעט מגיעה עונת הגז, אם אתה מבין למה אני מתכוון ;-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
למה בירושליים כחו את הטינופת
מחמוד,
19/04/05 14:26
|
אלכם הבייתה בת''א הפיגועה יהיה חשיבות רבה לשמור על ירושליים לנקות חוליים מהארץ לעזור לכם מימחלתכם ולא לכיבוש מקווה שתבואו בהמונכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''לנקות חולים מהארץ''
הגאה בעצמה,
ת''א,
04/05/05 19:30
|
|
 |
7.
מתבייש בתוך יהודי וישראלי
בני,
19/04/05 14:24
|
שישנם אצלנו אנשים כאלו מגעילים ודוחים. אתם הומואים ? זה לא נורא, אבל במה יש להתגאות ? חבורת מטורפים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתביישת שיש בישראל אנשים כמוך
ג,
ירושלים,
19/04/05 15:30
|
הצורך הלגיטימי של קבוצה כה גדולה מן החברה בהכרה חברתית, שנמנעת ממנה עד כה בכוח, אינו מותיר לקבוצה המדוכאת הרבה אופציות במשטר דמוקרטי - אחת מהן היא זכות המחאה. עד כאן להרצאה במשטר ומדינה. ועכשיו לענייני מוסר אנושי בסיסי: מי שמטורף, אם כבר, זה אתה, שכן לא ברור על מה יוצא קצפך - על כך שלא היה אכפת לך אם היו 'פריקים', אבל שיעשו את זה בחושך , בפינה ויתביישו? ממי, ממך? למה? מי מת ושם אותך מלך? מה שמכעיס אותי עוד יותר הוא שאתה - ועוד קבוצה של פנאטים שמרניים שממשיכים לקיים בקנאות - ולכפות גם עליי - מנהגים מהמאה ה-15 לכל המאוחר. ואתה עוד קורא לעצמך יהודי. תתבייש לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכי לשכב עם כבש, ''נאורה''.
ל"ת
לא נאור,
19/04/05 15:42
|
|
 |
צדיקים מלאכתם נעשית...
ג,
ירושלים,
19/04/05 15:55
|
תודה שכתבת תגובה שמפגינה בבירור את רמתך השכלית והרגשית הלקויה בעליל. חסכת ממני את הצורך לטעון על כך בפני שאר העולם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מצעד הגאווה העולמי בירושלים.
אנטי הומופוביה.,
19/04/05 14:20
|
תגובה להומופובים: דוד משומרון [2] ו-מ.[1]: ''הומופוביה'', כפוביה המהווה סימפטום למחלת נפש - ממנה צריך ורצוי להירפא מוקדם ככל האפשר. הצעתי, מתוך דאגה לבריאותכם הנפשית היא: לכו לטיפול נפשי ובמיוחד מס.1 שצריך, לעניות דעתי, להתאשפז לאלתר בבי''ח לחולי נפש מחמת מסוכנותו לציבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
אהבה, לא סקס!
סאפי,
19/04/05 14:14
|
הומוסקסואליות זה קודם כל עניין של אהבה, לא של סקס. של חיבוק או נשיקה, ולא של זיון. של הסלון, ולא של חדר המיטות.
בדיוק בשביל זה יש את המצעד בירושלים. בשביל להכניס את זה לראש של הבורים שכותבים ש''יעשו בחדר המיטות שלהם מה שהם רוצים, אבל שלא ידחפו לנו לפרצוץ''. אף אחד לא דוחף לכם לפרצוף מה שעושים בחדר המיטות.
אבל אם לזוג ''נורמלי'', של גבר ואשה מותר להחזיק ידים בפומבי או להתנשק, אז גם לזוג של שתי נשים, או שני גברים. אל יותר, אבל גם לא פחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אי אפשר להיות חברים טובים
יע,
19/04/05 14:45
|
|
 |
תאווה, לא אהבה
ל"ת
מכבסת מילים,
19/04/05 14:27
|
|
 |
4.
ל-1 ו-2: ממתי לבבונים...
מקס,
ירושלים,
19/04/05 14:07
|
|
 |
3.
ההומואים צודקים , יאללה מצעד !
qwerty,
19/04/05 14:06
|
|
 |
מגלי העריות צודקים, יאללה מצעד
אני,
19/04/05 14:23
|
|
 |
2.
בשנה הבאה - מצעד מגלי העריות
שי,
19/04/05 13:54
|
עוד שנתיים - מצעד שוכבי הבהמה.
לכו תמכרו את הכבוד שלכם למישהו אחר, מתועבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההבדל הוא אלמנט הכפייה
ג,
ירושלים,
19/04/05 15:34
|
ילדים, לוקים בנפשם/בשכלם באופן זמני/קבוע, וחיות אינם באמת כשירים לתת הסכמה לפעולה פיזית הנכפית עליהם מצד מישהו חזק מהם. על כן כל הטענות בדבר הפתח ללגיטימיזציה של יחסי מין עם ילדים, בעלי חיים וכו' הינן מופרכות מיסודן, ומציבות את הטוען להם באור מגוחך ביותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואם הילדה בת 18 ומסכימה ?
קק,
19/04/05 15:42
|
אם היא מסכימה לשכב עם אביה, האם תתמוך במצעד מגלי העריות בהסכמה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צא ולמד דיני הסכמה מהם
ג,
ירושלים,
19/04/05 15:56
|
ראה את התגובות שלי לתגובה 9. ודרך אגב - אני אשה (וגאה בכך!)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל כך נכון
ל"ת
אביב,
19/04/05 14:31
|
|
 |
1.
למה עושים מצעד אם רוצים להתחשב
דוד,
שומרון,
19/04/05 13:49
|
לא מספיק שאנשים אלו מעיזים להתגאות בסטיותיהם ובתועבותיהם, הם גם רוצים לקיים מצעד, ועוד בירושלים, ומבטיחים שיתנהגו בכבוד? האם היינו נותנים למצעד של רוצחים מפאת חולי נפשם, להתקיים בארץ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה משווה הומואים לרוצחים?
מקס,
ירושלים,
19/04/05 14:12
|
בבקשה תגיד שזו בדיחה לא מוצלחת ולא באמת התכוונת....
אילו היה מקום בעולם בלי בורים גמורים וגסים חסרי תקנה כמוך, הייתי עוזב לשם עוד היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם שוכבי בהמה ?
ל"ת
?,
19/04/05 14:25
|
|
 |
והמ עם בועלי נידות?
האדמו''ר מגורו,
19/04/05 14:46
|
כל הזמן בועלי נידות הולכים ברחובה של קרת, ואף נוגעים בינדות ונושקים להן! טפו! יש למגר מיד את התופעה!
ויפה שעה אחת קודם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצעד אבות שוכבים עם בנותיהם
אלף,
19/04/05 15:06
|
|
 |
ההשוואה שלך מקוממת
גלי,
פתח תקוה,
19/04/05 14:10
|
כאישה לסבית דתיה, אני יכולה להגיד לך שבניגוד למצעד הגאווה בת''א(שבדומה למצעד האהבה שנערך שם), הינו פרובוקטיבי על גבול הפורנוגרפי, מצעד הגאווה בירושלים, הינו מצעד בו נטלתי חלק בשנתיים האחרונות והוא מסמל בדיוק את מה שהוא.
מצעד- כצורת הפגנה לגטימית.
הפגנה בעד קבלת זכויות שוות הן כזוגות והן כיחידים. הפגנה בעד לגטימיות קיומנו.
כי אנחנו כאן ואנחנו כאן להישאר.
ביום שמצעד הגאווה לא יעורר עוד את השתאותם ותנגדותם של תושבי ישראל, זה היוםבו מצעד זה כבר לא יהיה רלוונטי.
עד אז, אנחנו נפגין את קיומנו.
בכל מקום.
ולא שונה ירושלים, מת''א או מחיפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאיזה דת את בדיוק משתייכת?
השואל,
19/04/05 14:38
|
|
 |
ומי שמך להחליט?
גלי,
פתח תקווה,
19/04/05 15:58
|
הקב''ה החליט, כי הנשמה שלי היא נשמת יהודיה, הוליד אותי להורים יהודים, ומתוקף מציאות זו, אני שייכת לדת היהודית.
יותר מכך,
החליט הקב''ה שנשמתי תוולד אצל משפה שומרת תורה ומצוות ולכך חונכתי מינקותי.
ולבסוף,
כשהגעתי לבגרות והגעתי להכרה כי אני לסבית עשיתי את הבחירה המודעת להמשיך ולקיים תורה ומצוות.
וזאת הסיבה ידידי, לפיה אני מגדירה את עצמי כאישה לסבית דתיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''לסבית דתיה'' זה כמו ''גנב מוסרי
ל"ת
!,
19/04/05 14:26
|
|
 |
אתה מזכיר את אותו חלמאי
ירון,
21/04/05 16:20
|
שראה בפעם הראשונה ג'ירפה, וקבע בפסקנות ''אין דבר כזה''. יש הומואים ולסביות דתיים, והגיע הזמן שתפנים את זה. הומופוביה היא עוול מוסרי בדיוק כמו גזענות ואנטישמיות. המחשבה שהיהדות במהותה הומופובית היא חילול ה' מעין כמוהו. נכון, יש קושי תיאולוגי להבין את משמעות הפסוקים בספר ''ויקרא'' אבל כידוע 70 פנים לתורה. יש יותר יותר דתיים אורתודוקסים שמבינים שגם הומואים ולסביות נבראו בצלם אלוהים, וגם להם מותר לחיות ולאהוב. צא ולמד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל דוקא יש בירושלים כל הזמן
שפוי מלחמה,
19/04/05 14:09
|
הפגנות כאלה - של המתנחלים!
(וזה דוקא הרבה יותר מתאים להגדרה שלך שלגבי הומואים היא פשוט עלילת דם).
הגב לתגובה זו
|
|