 |
27.
במקרים כאלה אני מתגעגע לסעודים
נוקד האגגי,
מרכז,
20/04/05 12:46
|
כל כך הייתי רוצה שהחולה נפש הזה ישפט בבית משפט סעודי ושיתלו אותו בכיכר העיר עם אנקול קצבים מהביצים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
העונש הוא טוב אבל...
נדב,
גבעת שמואל,
20/04/05 12:36
|
אני לא מבין מדוע התגמול הכספי לקורבנות נמוך כל-כך. מה זה 25 אלף שקל למי שנהרסו לה החיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
צריךל עבור סירוס
מירב,
20/04/05 08:12
|
מה זה 25 שנותמאסר ופיצוי כספי? לדעתי הוא צריך לעבור סירוס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
איך???
יאיר,
תא,
19/04/05 23:59
|
מעולם לא קראתי כתבה שגרמה לי כאב כזה, ולבטח שלא קראתי שום פרט קשה. כשבני מקבל מכה חולה או נפצע כואב לי כל הגוף ואני מנסה לעשות לו את הכי טוב, הילד שלך הוא הנכס הכי גדול בעולם אז איך לעזאזל אבא עושה כזה דבר? מאחל לו 25 שנות אונס והתעללות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
ובליבי עולה שאלה
צברי אחד מהעם,
19/04/05 23:09
|
כמה עוד משפחות חיות באותו ''תסריט יומי אכזרי וניפשע'' ומזה שנים??!!
אני מוצא שאין מילה מתאימה באוצר השפות אשר מסוגלת להגדיר ולכנות ''יצור שכזה'' !! אני גם מוצא שאין עונש ''מתאים'' לעברה ''וליצור שכזה'' בחוקה הישראלית!!
ולמשפחה האומללה, כואב אני עד עומק נפשי את כאבכם הנורא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אחריות הסביבה
חגית,
ת''א,
19/04/05 21:52
|
אני מסכימה עם כל אלה שכתבו שהוא בהמה ושמגיע עונש אבל.... איך נתנו לו להשתולל ללא מפריע כל כך הרבה זמן . איפה מערכת החינוך , אף אחד לא ראה שמשהו קורה לילדה . איפה השכנים , המשפחה . כשזה קורה כל כך הרבה זמן (במיוחד שכתוב שהוא התעלל גם במשפחתו פיזית ...(יעני מכות ...) ומילולית , לא יתכן שאף אחד לא ידע. בטח היו הרבה אנשים שלא היו מופתעים כזה יצא לאור . והם לא פחות אשמים . וזו הבעיה שלנו . אנחנו צריכים להוקיע גם את אלה ששותקים ובוחרים לא להגן על הילדה והמשפחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
Dawn of the dead
Holy father,
19/04/05 18:10
|
|
 |
20.
עינויים סיניים לנבלה תת-אדם
צמרמורת,
19/04/05 15:57
|
לא ברור לי למה רק 25 שנה???? ולמה אין עצומות והתארגנות למען הוקעת הזוועות האלה?? אני מחפשת להצטרף למי שמעוניין לעשות משהו, אין לי מספיק כוחות לפוליטיקה ומלחמות לבד! לפי דעתי חייבים חייבים לתת עונשים מזוויעים כמו המעשים למען ייראו ואולי ייפחתו המקרים ולמען צדק שפוי ואנושיות הכלל!!!!!!!! אשמח לתגובות לmail aalltt@walla.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
גם האמא מגעילה רצח!!!
נטי-בת,
19/04/05 15:47
|
איפה האמא בסיפור הזה? גם אם האב היכה את האם כל יום היא היתה צריכה להפסיק את האונס של הילדה, פשוט ללכת למשטרה ולא לחכות שהילדה תיגדל ותלך לבד למשטרה... אונס במשפחה קורה שהאמא ממש עמה וחלשה ועושה הכל בשביל שלמות המשפחה עלק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
איך אפשר לאנוס בלי''אטימות''???
ל"ת
אטם אטומי,
בסירוס!,
19/04/05 15:40
|
|
 |
17.
מה הטעם לכותרת כזו?
אורן,
19/04/05 15:17
|
האם יכול אדם לאנוס ללא אטימות? אם היה אונס אחת ולא ארבע, הוא לא היה אטום? ואם היה אונס אשה בת 25? או בת 60? כל אנס אטום לרגשות הזולת. אונהס הוא לא עבירה מינית אלא עבירה של אלימות שעניינה שליטה באחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
עונש מוות עם עבודת פרך!!!!!!!!
ל"ת
איש,
טבריה,
19/04/05 15:16
|
|
 |
15.
אני שמחה שבית המשפט הפנים
ג,
ירושלים,
19/04/05 15:11
|
סוף סוף את העובדה שעל אונס צריך לתת עונשי כבדים, בדומה (לפחות) לרצח - אולם צר לי שנזקק לנסיבות כה מחמירות לשם כך. עוד יותר מכך אני מצרה על אמירתו האומללה של בית המשפט בדבר 'אטימותו' של האב - האם מדבריהם משתמע שאב שאונס את בתו/בנו, או כל אונס שהוא, מתבצע תוך רגישות כלשהי לצרכי הקורבן? להבא, יימנע בבקשה בית המשפט מאמירות אומללות שכאלה, ויתחיל לעשות צדק עם החברה ויעניש כיאות את מפרי הסדר המוסרי וזכויות האדם שבה. אנס הופך את קורבנו למת מהלך, וכך יש לנהוג בו - כל אנס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
עונש מוות!!!!
ל"ת
דני,
19/04/05 14:59
|
|
 |
13.
מהו מעמדה של האם?
יעל,
19/04/05 14:55
|
לדעתי כמו שיש שותף לרצח, גם במקרה של עמידה מהצד גם כאן מזעזע שהאמא לא עשתה משהו דראסטי...אפילו לישון ברחוב. ובלבד שהילדים לא יסבלו ויהפכו לזומביטים כמו שקורה היום לאחר ההתעללות שעברו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
למפלצות כאלה מגיע
תומר,
י''ם,
19/04/05 14:53
|
מאסר עולם (אבל מאסר עולם אמיתי כלומר לעולם, עד שהם ימותו) ולמה האישה בכלל התחתנה איתו? טוב ,שתתחתן אם מי שבא לה אבל הוא התעלל בילדים שלה , למה היא לא דיווחה עליו? לחלאה כמוהו מגיע עונש מוות ושילך לגהינום!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
מה סירוס עונש מוות
ל"ת
jan,
holland,
19/04/05 14:28
|
|
 |
10.
הצילווו והפרעות אכילה
דיייייייייייייי,
19/04/05 14:24
|
תופת של התעללות ואונס... והחדרת חפצים... הגוף זוכר את מה שהנשמה לא מסוגלת לעכל.... כל בולמית או אנורקסית עברה התעללות בין שהיא זוכרת ובין שלא ועד גיל 4 לא זוכרים אין זכרון של גיל מוקדם... אבל כל תא ותא זוכר וצועק הצילו , כל רגע כל שניה כל דקה 24 שעות ביממה... ומה עם אלו שזוכרים... מה עם אלו שרואים את המראות כל רגע . כל נרקומן של חומרים באשר הם חווה התעללות כל שהיא ובחומר האוכל ,הבולמיה, האנורקסיה... האלכהול ועוד מרחיקים את זוועת הכאב.. התחושה.. מכהים זאת..... זעקה שלך מתים חיים שנשמתם רוסקה לעד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות ! זה יכול לגרם לזה אבל
זה לא הגורם,
היחיד,
19/04/05 16:03
|
לכ כל בולמית ואנורקסית עברה התעללות מינית גופנית או נפשית.
חלק גדול מהן פשוט רצו להראות כמו דוגמניות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה ממש נכון!!!
חתולים,
השרון,
19/04/05 14:58
|
אני בת 19 וסובלת לעיתים מאנורקסיה ,לעיתים מבולימיה , ולעיתים מאכילה כפייתית. עברתי שלוש הטרדות מיניות. אחת בכיתה ג',אחת בכיתה ז',ואחת בכיתה ח'. אף פע לא קישרתי את זה להפרעות אכילה שלי, אבל מה שכתבת, גורם לי להבין הרבה מאוד דברים בנוגע לעניין. תודה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה לך שעזרת לי לעזור לך
דיייייייייייייי,
19/04/05 23:01
|
נסי את OA לאכלני יתר כפיתיים. יש שם לא מעט במצב הזה. לא נעשו מחקרים עמוקים בענין, אבל זה חודר אט אט להבנה ולמחקר שאכן זה כך. לאחרונה קמו קבוצות תמיכה לנשים הסובלות מהפרעות אכילה ועברו הטרדה מינית או גרוע מכך. שמחה שהמודעות שלך היא בגיל צעיר לי לקח שנים רבות להבין. כל הבולמיה והאנורקסיה זוהי התאבדות איטית של מי שריסקו את נשמתו והוא נותר עם זכרונותיו ו או עם חוסר זכרונותיו אבל עם נפש שזועקת והוא מרסק עצמו אט אט לבד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תהיו חזקות
ליאת,
ירושלים,
20/04/05 08:05
|
אין מילים בפי להביע את שאט הנפש שאני חשה מאותם חלאות אדם שפגעו בכן והשחיתו את נפשכן. אני מקווה שתימצאו בנפשכן חוסן או ניצוץ של אושר ותיקווה לעתיד, שיתנו לכן טעם לחיים מאושרים. הלוואי שזה היה פשוט לומר לכן שתישמרו על עצמכן, ואל תזיקו לגופכן יותר מהנזק שכבר נגרם לו ולנפשכן. שימרו על עצמכן כי אתן בנות אדם שראויות לחיים מדהימים וראויות לייצר חיים, שלא כמו החלאות שלא ראויים אפילו לכינוי ''חיות'' שפגעו בכן. חיבוק גדול ממני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין עונש ראוי
אורן,
19/04/05 15:12
|
אין ולא יכול להיות עונש ראוי למעשה כזה. שום דבר לא יכפר על המעשים ולא באמת ישפר את מצבן של הקטנות האומללות. כל הענישה כולה תהיה רק בגדר נקמה של החברה במפלצת האדם הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
רק עונש מוות.
יריב,
ארץ ישראל,
19/04/05 14:13
|
|
 |
8.
סירוס!!!
ל"ת
יערית,
19/04/05 14:00
|
|
 |
7.
שופטים בתיק זה תבורכו שמיים
מברך,
19/04/05 13:59
|
|
 |
100 0/0
ל"ת
AVIVA,
19/04/05 14:25
|
|
 |
6.
25 שנה זה לא מםפיק.
ל"ת
יעקב,
ת''א,
19/04/05 13:57
|
|
 |
5.
מה קורא אין לכם רחמים.
ל"ת
דני,
19/04/05 13:55
|
|
 |
דני גש לטיפול.דחוף!
אלי,
19/04/05 16:04
|
האם במקרה אתה גם אונס ילדות? או נשים ?או אחרים?על איזה רחמים בדיוק אתה מדבר.?אנס הוא אדם עם הפרעה נפשית וככזה הוא צריך טיפול מונע לפני שהוא אונס ואים לא פנה לעזרה צריך להרחיק אותו מהחברה. אונס במשפחה על אחת כמה וכמה +סירוס פיזי ולהשאיר לו 2 ס''מ לפיפי לא יותר, ולנתק אותו מאשכיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך יש רחמים? מדובר בילדה בת 4!
ל"ת
יעל,
19/04/05 14:51
|
|
 |
4.
אני מציע עונש קרוב לראוי:
אילן,
חולון,
19/04/05 13:45
|
מכיוון ולא מדובר באדם, אלא ביצור שהייתי מגדירו כתת-חיה, להלן מוצע עונש, שמגרד אולי פרומיל מהראוי לו. (מכיוון ועונש מוות הוא עונש קל מדי הרי שיש צורך למרר את חייו כך שינסה להתאבד, אך לא לאפשר לו להצליח בכך): 1. מאסר עולם ללא אפשרות שחרור עד יום מותו, בבידוד מוחלט, ללא אפשרות לראות אור יום, ללא טלויזיה, ספרים או כל אפשרות בידור. 2. תזונה מינימלית לקיום בטעם המגעיל ביותר האפשרי. 3. שהייה תחת אור פלורוסנט קבוע, במערכת איוורור(לא מיזוג), ללא החלפת בגדים, הקצבת מים (ללא סבון) למקלחת וכביסה אחת לחודש וכו'. 4. עבודת פרך, ללא שהות בקרבת בני אדם אחרים, שאת שכרה יעביר לנפגעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אילן
יפתח,
ת''א,
20/04/05 10:47
|
אני מסכים עם ענישה לנבלה כמוהו אבל אתה אילן ,נישמע סדיסט לא קטן בעצמך.מי שהוגה עונשים כאלה חייב להיות אכזרי בעצמו.לא הייתי רוצה להכיר לך את אחותי....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לזה אני קורה עונש!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
יוסי,
ת''א,
19/04/05 15:12
|
|
 |
וואללה?
אורן,
ת''א,
19/04/05 15:10
|
אתה סדיסט לא קטן. חשבת על כל העונשים האלה לבד או שראית הרבה סרטים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אורן שלום,
אילן,
חולון,
19/04/05 15:33
|
מכיוון ואנו חיים בחברת בני אדם, או לפחות מאמינים שאנו חיים בחברה כזאת, הרי מעצם קיומנו , לכולנו יש חובות וזכויות. אחת מהחובות החשובות שבהן, אם לא החשובה מכולן היא השמירה על רווחתם הפיסית והנפשית של ילדינו. כחברה, קריטי עבורנו להוקיע יצורים כאלה מתוכנו ולגזול מהם את הגדרתם כבני אדם - מכיוון ואינם ראויים לה=הדרך לכך היא למנוע מהם חיים של בני אדם, בסגנון שתיארתי. האם זה מוגזם???: חשוב לרגע על בתך הקטנה, מבקרת אצל חברה ונאנסת ע''י יצור זה... עכשיו, אני בטוח שמה שכתבתי נראה לך שיא הרחמים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
can not agree more
ל"ת
bronson,
19/04/05 18:21
|
|
 |
מעולה!!!
ל"ת
שלומית,
19/04/05 14:00
|
|
 |
3.
25 שנה???? זה הכל? לסרס אותו!!
ל"ת
שירה,
19/04/05 13:44
|
|
 |
אין ספק!
ל"ת
דניאל,
19/04/05 14:01
|
|
 |
2.
סוף סוף
דוד,
רחובות,
19/04/05 13:38
|
טוב מאוד שימשיכו כך ושיפסיקו להקל את הדין לאנסים, עבריניי מין ומתעללים למיניהם. גם זה לפי דעתי לא מספיק, שיירקב בכלא ושיעשו לו שם מה שהוא עשה לבת שלו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
באמת שאין מילים
גם אני חרדה,
19/04/05 13:38
|
|