 |
55.
מושחתים...עבריינים...ללא בושה
אברום,
ירושלים,
16/05/05 13:08
|
משרד החוץ נכשל כל הזמן, ההסברה כשלון....מינויים...כישלון....יצוג המדינה והעם היהודי בתפוצות ובעולם - כשלון, מי נשלח להיות שגריר...קונסול...ועוד...? - נהגים...מאבטחים...טכנאים... מזכירות....אפסנים...אנשי משק....בן-שטרית ומשפחתו... - על מי מתנפלים על הטובים...שגריר ארה''ב ועוזרו - יש גם טובים...ויש גם מינויים פולטיים... - מי אשם כל שרי החוץ בעבר ובהווה... - חסרי בושה, מה שקורה במשרד החוץ מחייב חקירת משטרה עם שופט ופרקליט מלווים בכדי לנקות את כל הזבל שנערם במשך שנים - מה שמרגיז הוא יש אנשים טובים עם עבר עשיר כולל קצינים מובחרים ששרתו את המדינה במשך שנים עם הכשרה יכלו להיות הנציגים הנכונים של המדינה - אבל הם יושבים מובטלים בבית - אין להם את בן-שטרית ואנשים כמהו שמנהלים את כל משרדי הממשלה עם המשפחות שלהם - זו מדינה מופקרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
הגיע הזמן לניקוי אורוות
חנה בננה,
אי שם,
21/04/05 17:07
|
אולי כדאי לנצל את הארוע המביך והמצער הזה כדי לשאול האם הדג לא מסריח מהראש, ודווקא הכוונה לראש המינהל במשרד החוץ, שיושב על כסאו כבר שנים רבות כל-כך ושלח את הבחור הנדון לא רק לשליחות זו אלא גם לקודמות, ובודאי חילץ אותו מהבוץ לא פעם... אולי הגיע הזמן שהוא יתן את הדין על בחירות גרועות, ומשחקי כוח שמאפינים את התנהלותו במהלך השנים האחרונות? כאחראי על המינהל הוא אמור לדעת מה קורה בנציגויות ובארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את בוגרי קורס צוערים
נורה,
26/04/05 17:38
|
מטרטרים עד שנמאס להם והם פורשים. ומי נשאר? כל מיני כלומניקים ופשפשים שעולים ומטפסים בלי שאיש יעצור אותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
הי האלו -אני זקוק לדרכון,דחילק
ל"ת
מעוכב יציאה,
21/04/05 09:29
|
|
 |
52.
לא מפתיע בכלל
שמחה,
20/04/05 19:48
|
הרי מזה שנים רבות מקבלים תפקיד לא המוכשרים וההגונים אלא הפרוטקציונרים וזה לאו דוקא מהשרד החוץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
מחכה לתגובה של אשת שר החוץ.
ל"ת
ארק1,
סדום ועמורה,
20/04/05 18:58
|
|
 |
50.
לא צריך להיות מופתעים
אורי,
ירושליים,
20/04/05 18:54
|
השאלה היא למה החזיקו אותו במשרד עד היום???? אף אחד מעובדי המשרד עמם שוחחתי לא הופתע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
מעולם לא עבר קורס צוערים!!
א. שלום,
תל אביב,
20/04/05 18:38
|
קונסול בשגרירות הוא איש האחראי על המדור הקונסולרי כמו גם על הענינים המינהליים - במקביל לקצין שלישות. הם אינם ה''דיפלומטים'' בשגרירות אלא מחזיקים בדרכון דיפלומטי בלבד .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביזיון
gg,
21/04/05 08:36
|
מתוך נסיון אישי במשרד כעובדת עמ''י אוכל לומר שלעיתים קרובות עובדי המשרד (הזוטרים שביניהם) הם ברמה אנושית מאוד נמוכה על גבול הפלילי, ה$ שהם רואים בחו''ל מעבירים אותם על דעתם כך שלא מפתיע אותי בכלל הסיפור הנ''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישנם דיפלומטים שמכהנים בתפקידי
א.,
20/04/05 22:46
|
מנהלה. מזה כך וכך שנים מוכשרים צוערים להיות צוערי מנהל. לצערם תמיד יתמודד מולם מינוי לא כשר זה או אחר, נהג או מזכירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם קורס הצוערים???
אורן,
26/04/05 17:42
|
בשביל מה יש קורס צוערים כל כך יוקרתי אם בסופו של דבר אנשים פליליים מנהלים שגריריות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
אם יש כבר קונסול פרענק....
ל"ת
יושקה,
תל אביב,
20/04/05 18:20
|
|
 |
47.
Oath betrayer
Alfassy,
Ofaqim,
20/04/05 16:59
|
He has the typical face of usual Israeli Shawarma vendor of Amsterdam..I do'nt know how many Dutch are in Israeli jails but I read yesterday tjhat we have 10000 Israelis in dutch prisons.''OR LAGOIIM''Shame on us.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
יוסי גל-נטע שביט-נורי יצחקי
מקור בכיר,
20/04/05 16:51
|
אז ככה ממנים במשרד החוץ ומקבלים הארכה בתפקיד: שוכבים עם בכירים והרבה במשרד וכך נשארים 6 שנים ובכלל מקבלים מינוי כקונסול. וכדי לחזור לשליחות ובכלל להתקדם צריך לתפוס נציג בכיר או שגריר כאשר הוא בוגד באישתו,וכמובן נתפס על חם (חבל על גילה) אבל מי שתופס-לו מובטח קידום וקשליחויות עד הפנסיה.(נורי ויוסי) ואז הדרך לסדר לאנשי המאפיה הרוסית ואחרים להבריח זונות רוסיות היא פשוטה וקצרה. ומי שחושב שזה רק בהולד או רק במשרד החוץ ולא במשרדי ממשלה בכירים נוספים-אוצר,ביטחון,ואחרים ממש טועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
לית דין ולית דיין במשרד החוץ
מוחה,
20/04/05 16:48
|
מפחיד לחשוב שלולא תלונתה של עובדת שנוצלה על ידי החשוד מינית האיש היה ממשיך לייצג את ישראל בחול כנושא דרכון דיפלומטי, מחלק דרכונים שמי יודע לאילו צרכים שימשו, אולי אפילו בידי טרוריסטים, ומבאיש את ריחה של המדינה. מה, אין כל פיקוח בעסק המשפחתי של סילבן שלום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
Consuls , Busha bejerpa
nathan,
philadelphia,
20/04/05 16:19
|
#12 is wright ,you do not need that course to work in misrad hajutz, as long as you work there once , you are entitle to work out of Israel at least once in your lifetime, Golda's driver was also a Consul in latin america and the results were a disaster
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
יש לו פרצוף של עבריין
ל"ת
מיקי,
20/04/05 16:12
|
|
 |
הוא דומה לנצ''מ יורם לוי
מדינה מושחתת,
20/04/05 18:57
|
|
 |
42.
כנסו לאתר
יוסי,
20/04/05 15:50
|
|
 |
41.
אנשי מ.החוץ- מקומבינה לקומבינה
ליאור,
לונדון,
20/04/05 15:20
|
אם בעולם בוחרים דיפלומטים עפ''י השכלה, רהיטות ויושר אישי, אצלנו מדד הבחירה הוא למי הם מקושרים, כמה ואיפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דברי בורות
איש פשוט,
20/04/05 17:06
|
אם אתה כבר מגיב לכתבה לפחות תדע על מה אתה מדבר. דיפלומטים במדינתך נבחרים כ-13 בכל מחזור מתוך 2000 מועמדים בתהליך סינון קשה. האדם הזה נכנס כמחלק דואר והתקדם בשל וותק. אז אל תכתים ציבור שלם בבורות המזוויעה שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
צוערים
adamtov,
20/04/05 15:05
|
מתוך אלפי מועמדים מוכשרים ומשכילים לקורס הצוערים היוקרתי של משרד החוץ מתקבלים כ-20 איש בשנתיים . וכל זה קורה משום שהאפסים והערסים מזן הדפקט הזה סותמים את צוואר הבקבוק במשרות הפנויות של שירות החוץ הישראלי . אולי סוף-סוף מישהו בנציבות שירות המדינה ובמשרד החוץ יתעורר וישים קץ לבזיון החמור בכל הקשור לשירות החוץ . ואולי סוף-סוף יותר צעירים משכילים ומוכשרים יוכלו להתקבל לקורס המבוקש ולייצג נאמנה את מדינת ישראל בעולם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה בסלע
ל"ת
איתי,
26/04/05 17:45
|
|
 |
39.
גם בשליחות הקודמת היה מושחת
אזרח מודאג,
20/04/05 14:29
|
משרד החוץ רק קשרים ופרוטקציה. גם בשליחות הקודמת שלו בהולנד היה מושחת אבל בכל זאת בגלל קשרים נתנו לו פרס לחזור לאותו מקום וגם אז השתמש בתפקידו לקבלת טובות הנאה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
בלי הכללות
אזרח מן השורה,
20/04/05 14:09
|
ההכללות שכל אנשי משרד החוץ עבריינים בגלל תפוח רקוב (מאוד) אחד פוגעות באנשים מצוינים שעושים את עבודתם נאמנה וביושר. אז אנא, כתבו עליו מה שתרצו, אך שמרו על כבודם של כל האחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
הכל מסריח מהראש-השגריר המושחת
ל"ת
הולנד,
20/04/05 13:41
|
|
 |
36.
מה עם נטע שביט המושחתת
ל"ת
הולנדי,
הולנד,
20/04/05 13:40
|
|
 |
35.
זו לא הפעם הראשונה בהולנד
ישראלי מהולנד,
הולנד,
20/04/05 13:38
|
הכל מתחיל מהשגריר שיצחקי תפס אותו בוגד באישתו ומאז ''תופס אותו בביצים''. אבל הקונסולית הקודמת גם היתה מושחתת, נטע שביט, קיבלה טובות הנאה מקבלנים ו אזרחים כאחד. שהשגריר (ראש) מושחת כולם מושחתים אל תישכחו את הסקנדל עם התערוכה בהאג והאומנית שהציגה בביתן הפלסטינאי והביטויים שלו בתקשורת ההולנדית שהכניסו אותו שוב לצרות בהולנד, והוא היה בתפקיד הקודם מבקר מישרד החוץ!!! זה רק מראה על הרמה והשחיתויות במשרד החוץ! נטע שביט, הקונסולית לשעבר היתה פקידה שקיבלה מינוי, היא נישארה 6 שנים בהאג (במקום 4 לפי התקן) עד שבעלה יעבור השתלה יקרה (250000 $) על חשבון משלם המיסים שלא היה מקבל בישראל. אין שום ביקורת חיצונית על השגריריות בחו''ל והשחיתות חוגגת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לישראלי מהולנד
שם טוב,
21/04/05 08:45
|
מסכימה איתך לגבי הביקורת החיצונית על הנציגויות בחו''ל - למשרד החוץ אין מושג מה קורה שם, למרות שהם ממנים קציני מנהלה איזוריים שתפקידם לבקר את המערכת, אך גם הם מצטיינים בלגרוף עוד ועוד אש''ל ולפטור את הנציגויות בכמה הערות טיפשיות. משרד החוץ צריך לעבור בדק בית רציני - אבל בטח שאין סיכוי לכך בימים אלו כשכל המדינה מתנהלת כארגון מאפיונרי . לגבי נטע שביט - אתה טועה ובגדול! נטע היתה קונסולית מצויינת שתמיד ייצגה בכבוד ובדרך ארץ את הפונים אליה. חבל שאין לך מושג לכמה ישראלים היא עזרה וסייעה בחפץ לב, כמה אנשים התארחו בביתה כשלא היה להם לאן לפנות. קל ולא הוגן לזרוק רפש על בן אדם בעילום שם באינטרנט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
מינויים פוליטים =אבדן מדינה .ב
ל"ת
דוד,
20/04/05 13:13
|
|
 |
33.
ספקולציה על איש שלא חרג מהנורמ
קצה הקרחון,
חם,
20/04/05 13:00
|
איך מעיזים לעצור נושא דרכון דיפלומטי? את הדרכון הנפיק לו אחיו משגרירות ישראל באדיס-אבבה, תמורת ויתורו על 2 מיליון ש' שניגנבו ע'י אביהם ז''ל שמעל בכספי הבנק בו עבד. לאיש יש חסינות דיפלומטית והוא מיצג את מדינת ישראל והסגל הדיפלומטי גם ברמה המוסרית. 150 דרכונים זו תרומה ניכבדה לבורדלים המקומיים, ולמיחזור. יש למצא לו מקום בטקס הדלקת המשואות, ולתיפארת מדינת ישראל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
קונסול
חנה,
צפון,
20/04/05 12:49
|
אדם מגעיל כולם בהולנד ידעו על מה שהוא עושה וכל עברין בא אליו וביקש דרכון והוא קיבל כספים אבל בדברים שהיה צריך לטפל כמו אנשים שתורמים לישראל אז הוא התנהג בחוצפה וגועל נפש אז טוב שתפסו אותו כי הוא היה בושה בתור נציג ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה לך חנה?
חן,
הולנד,
20/04/05 19:33
|
חנה היקרה עם כולם ידעו, למה שתקו. חוץ מזה את מהצפון מה לך ולהולנד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
נרגעתי, לרגע חשבתי שהוא אשכנזי
ל"ת
יוסי,
20/04/05 12:49
|
|
 |
30.
ככה כשמסדרים ג'ובים לחברים...
ל"ת
אריקו,
רמת-גן,
20/04/05 12:47
|
|
 |
29.
כל הכבוד!
שמשון,
מצפה רמון,
20/04/05 12:45
|
ככה צריך לעבוד, המדינה נותנת משכורות רעב לעובדיה המסורים ביותר ונותנת לאנשי עסקים להתעשר על חשבון האזרח הפשוט. לכן אין ברירה וחייבים למצוא דרכים נוספות להתפרנס גם אם זה כולל עברות לכאורה על חוקי המדינה. כל הכבוד ליצחקי שדואג לפרנסת ביתו בזעת אפו יאכל לחם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
משפחת הקונסולים-יצחקי
סר החוץ,
20/04/05 12:08
|
אח מביא אח.....מה ? תראו רק לאן הולכים כספי המיסים שלנו. הוא ודאי היה איש עסוק מאד ,הברנש. מה שמראה אולי שקיבינימט צריך לקצץ בתקציב משרד החוץ לחצי. פשוט אין צורך בכל אוכלי החינם שאנחנו משגרים לשם בערמות. אז לא יהיו לנו נציגים כרסתניים המסתובבים עם גביע וויסקי מקיר לקיר ומביאים אפס תועלת. אני מניח שגם ערך מוסף למדינה הם לא מביאים כאשר המארחים רואים במי ומה המדובר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל על ההשמצות
אנונימי,
אנונימי,
20/04/05 13:20
|
האם כשפקיד בנק מועל את\ה משמיץ את כל המערכת הבנקאית או למשל כשחייל צה'ל חוטא אז כל הצבא מושמץ ומושחת לא ,נכון? אז למה אתה מתנפל על משרד החוץ בגלל עבריין,שלמרבה הצער הוא משורותיו? אדוני,היום הדיפלומטיה היא חזית במלוא מובן המילה ורוב הדיפלומטים מקריבים אישית הרבה מאוד בעבודתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
דבר צפוי מראש
המתריע,
20/04/05 11:57
|
למי שאינו בקיא בהתנהלות משרד החוץ זו ודאי הפתעה קטנה.לאנשי המשרד -ההפתעה היא שלא עלו עליו עד עכשיו. יצחקי קיבל את המינוי למרות היותו אדם מפוקפק ולמעשה נוכל אלא שבמשרד החוץ יש כמה אנשים,כולל סמנכל אחד לפחות שהוא מחזיק אותם בבייצים.אלו אנשים שיצחקי תפס אותם בחול בוגדים בנשותיהם או אירגן להם את השרותים הללו.הוא קיבל המינוי כי אחרת הליכלוך בכמה משפחות ובמשרד היה יוצא החוצה. ומי שחושב כי בשגרירות האג לא ידעו טועה ומטעה ,קשריו עם אנשי העולם התחתון-הישראלי בהולנד ידועים,דרכונים לא מוצאים בבית אלא במשרד עי הפקידות !תחשבו על זה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
קונספירציה אמיתית
שחר,
הרצליה,
20/04/05 11:47
|
השנה 1992, בחור צנום ומכוער שולח זנזונת יפה וצעירה לאדם בכיר בשירות הציבורי שר החוץ דאז. היא מצליחה לפתות אותו, הם דואגים להנצחה, ועכשיו מגיעה הסחיטה ואותו צנום ומכוער מקבל את מה שרצה! להיות קונסול באתיופיה אבל אותו קונסול סורח, אין דרך חזרה וחייבים להעיפו אבל הקונסול נותן אולטימטום קטן לאותו שר החוץ, ''אתה יודע מה? תשים את אחי בשירות ותקדם אותו במקומי, סודך יישמר עימי''. מאחר וחרא עובר בגנים גם האח הזה סורח בקרוב הפרק השלישי: תמונות השר כי אותו שר לשעבר לא יכול לקדם מסריחים נוספים כי יש גבול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1992 - פרס או לוי?
ל"ת
מת מסקרנות 2,
20/04/05 14:26
|
|
 |
25.
רננה - זנוחה של עירקי
עירקי גזעי,
20/04/05 11:42
|
רננה מתגובה 18, נזנחה ונעזבה על ידי גבר עירקי המבין ליבן של נשים. עכשיו זמן התשלום של רננה, הרווקה המזדקנת שונאת העולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
ל-18 התגובה הכי מטומטמת
יוקו,
ת''א,
20/04/05 11:26
|
כנראה כמו הכותבת. (ואני לא עיראקי....) אין גבול כנראה לטפשות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
not typical to only Israel
Biton,
Mercaz Klita,
20/04/05 11:13
|
Though the incident is extremely abominable and condemned,let us not forget that this happens everywhere. For,any kind of power corrupts, and absolute power corrupts absolutely.I salute our secret service that put hand on him in time.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
תחליטו האג או הולנד???
ל"ת
איילת,
20/04/05 11:07
|
|
 |
תגובה ל22
אני,
20/04/05 11:34
|
|
 |
טיפה היית בשיעורי גיאוגרפיה???
מירו,
שוויץ,
20/04/05 11:33
|
דן האג היא בירת הולנד. לא אמסטרדאם ידידתי. כפי שתל אביב לא בירתה של ישראל וציריך לא בירתה של שוויץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמסטרדם היא בירת הולנד
אא,
20/04/05 13:30
|
בירת הולנד היא אמסטקדם למרות כל הגדרות התשבצים!! האג (דן דן הך בהולנדית), עיר מקסימה, היא מקום מושב הפרלמנט והממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוטרדאם,בירת הולנד
ל"ת
אני,
20/04/05 14:12
|
|
 |
היינקן היא בירה הולנדית 10
ל"ת
עופר,
21/04/05 00:20
|
|
 |
No, Amsterdam is the capital
Den haagi,
Amsterdam,
20/04/05 12:38
|
somehow all israelis think The Hague is the capital, but it is Amsterdam. always was...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מזה עושים סיפור?! קל להשיג כאן
אהרון,
רמת גן,
20/04/05 11:06
|
דרכונים ותעודות זהות! לך תשאל את פלסיטני והוא יגיד לך איפה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מינוי פוליטי- ליכוד
ל"ת
אייל,
20/04/05 11:02
|
|
 |
טעות. הם מונו ע''י שמעון היקר
ל"ת
יוסי,
20/04/05 12:25
|
|
 |
לליכוד מותר!!!!!
יגד,
20/04/05 13:06
|
לא נראה לי כי שמעון היקר מינה אותו, הוא נראה ליכודניק אסלי ולכן כל מה שעשה מותר לו לעשות, כי זה פסיק לעומת מה שעוזי כהן ודומיו עושים בארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה נראה לכודניק?נראה מזרחי?
אחח הגזענות,
20/04/05 18:00
|
|
 |
19.
לעשות ביעור חמץ במדינה
אלי,
20/04/05 11:02
|
לקראת החג הקרב זה הזמן לטהראת מדינתנו ובמיוחד את ממשלתנו מהחמץ שדבק בה. העם מאבד סבלנות,ובצדק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
תאוות הכסף של העיראקים ידועה!
רננה,
אפקה,
20/04/05 11:01
|
הכסף מטריף את השכל לעיראקים. הכסף זה האל שלהם. מסתבר ששיחות מאחורי הקלעים יש להם יסוד אמתי במציאות !! כולם מדברים עליהם עכשיו זו עובדה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גזענות זו בעיה לא פחות חמורה
ל"ת
נינה,
20/04/05 12:12
|
|
 |
רננה , שמרי על הפה......
פלוני,
20/04/05 12:12
|
העירקים לא אוהבים שמשמיצים אותם.....יושבים בשקט מאחורי הקלעים ולא מפריעים לאף אחד...רק למי שמפריע לנו.............אז שמרי על הפה.........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כאב לך?
פסיכולוג עם תה,
הרצליה,
20/04/05 11:57
|
רננה היקרה, אותו עיראקי שנפרדת ממנו בעקבות סיכסוך כספי והפרידה הפכה לכואבת ומכוערת הוא לא מייצג את כל העם העיראקי, באותה מידה יכולתי לרשום עכשיו שכל האשכנזיות הן דפוקות, טיפשות ואכולות שינאה עצמית [וזה לאחר שקראתי את תגובתייך] אבל זה שאת כזאת לא אומר שכל האשכנזיות כאלה, אני יודע אני נשוי לאחת מפיתוח. ואישתי אגב יודעת בדיוק איך אני אוהב את התה העיראקי שלי בכוס הקטנה ומיוחדת וכשזה רותח ישר לשתות כאשר עלי נענע מתנגשים קלות בשיער האף המבצבץ לו החוצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
He joined ''Misrad HA-Chutz''
Alien,
Australia,
20/04/05 10:52
|
at the age of 11? must have been a real genious..........what a shame
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
He'll walk
David,
London,
20/04/05 10:49
|
How many Israeli politicians actually did jail time for grand larceny ? Aside from Deri and one or two others - they all walked. Israelis have been conditioned to think that crime pays. Negligence also pays but not nearly as well.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
יש עוד אנשים ישרים בארץ???
מירו,
שוויץ,
20/04/05 10:40
|
כמה כואב. אנחנו מפספסים את הבית בין האצבעות בעבור חופן דולרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש והרבה רק שהם
jak,
20/04/05 10:54
|
לא בטוח יגיעו רחוק
הרבה פעמים מי שמתקדם זה השועלים והרמאים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
תגובה למשטרה
מוחמד אשבייה,
ג'לג'וליה,
20/04/05 10:33
|
ומתי תעצרו גם את מאות האנשים שהוא הוציא עבורם דרכון מזויף? איך שאני מכיר אתכם - אתם חכמים על אחד בן חמישים - וכל מאות הפושעים האמיתיים ששילמו עבור דרכון כפול ייצאו נקי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק בלי קשר לגיל...
Surfers Logic,
20/04/05 13:38
|
מתוך הכתבה עצמה ניתן ללמוד שכדי לגבש כתב אישום משרד החוץ ומשרד הפנים חקרו ואספו ראיות...
הראיות לכאורה, אמורות להיות אותם דרכונים החשודים כמפוברקים.
מי שמחזיק בדרכונים בלתי כשרים אלה הוא עבריין לא פחות ממי שהנפיק הדרכונים.
חשוב שהפרשה הזו תטופל באופן אינטנסיבי וחשוב שמדינת ישראל תוכל להודיע תוך ימים ספורים שכל המעורבים נעצרו והתופעה חוסלה, שאם לא כן, כל ישראלי בכל ביקורת דרכונים הוא בחזקת חשוד.
החשדת כל הישראלים וחשיפתם להטרדות והתעמרות המלווה ביקורות מוקפדות ומוגזמות זה הנזק העיקרי שגורמים מעשים מהסוג המיוחסים לקונסול שנעצר.
כדאי שעובדי ציבור המועלים באמון ועוסקים בפעילות עבריינית ידעו שהגיל אינו מהווה חסינות. מי שאינו עייף בגיל 51 מקומבינות, כדאי אפילו בגיל 51 להזכיר לו שהגיע הזמן לשבת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
לפטר את מי שנתן לו הג'וב
מודאג,
מרכז,
20/04/05 10:18
|
קרוב לוודאי קיבל הג'וב בגלל פרוטקציה . חשוב שגם הממנה יפוטר כדי להביע את אחריותו !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
ל 9 תושב לא חוזר
חגית,
20/04/05 10:16
|
חבל שאתה חוזר ומפיץ את השטות הזו לגבי קורס צוערים. הוא אינו צוער אלא נהג שעלה לגדולה בזכות קשריו. ביום ששר החוץ יאפשר מינוי צוערים ורק צוערים לשירות החוץ הכל ייראה אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צוערים
adamtov,
20/04/05 14:56
|
מתוך אלפי מועמדים מוכשרים ומשכילים לקורס הצוערים היוקרתי של משרד החוץ מתקבלים כ-20 איש בשנתיים . וכל זה קורה משום שהאפסים והערסים מזן הדפקט הזה סותמים את צוואר הבקבוק במשרות הפנויות של שירות החוץ הישראלי . אולי סוף-סוף מישהו בנציבות שירות המדינה ובמשרד החוץ יתעורר וישים קץ לבזיון החמור בכל הקשור לשירות החוץ . ואולי סוף-סוף יותר צעירים משכילים ומוכשרים יוכלו להתקבל לקורס המבוקש ולייצג נאמנה את מדינת ישראל בעולם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חגית, את עוצמת עיניים
לשעבר,
20/04/05 11:17
|
את כנראה מתוך המערכת. אני שירתתי חמש שנים בנציגויות שלנו בחו''ל ולצערי המצב לא טוב בכלל, גם אצל אלו שעברו את קורס הצוערים. הרוב המוחלט הינם נהנתנים שתפקידם לא מעניין אותם בכלל, ושתמיד ייתנו שירות טוב למי שעשיר, מקושר או ידוע ולא לפשוטי העם. נציגי משרד החוץ אינם אמורים לעמוד בשום מדד להצלחה (כוונתי למדד שניתן להערכה) ולכן הבטלנות והבזבזנות חוגגים. ביום שימדדו אותם כפי שעושים לגופים החיצוניים בנציגויות (אבטחה, נספח כלכלי וכו) תוכלי לראות כיצד השירות, ההסברה וההוצאות הכספיות משתנות ללא הכר. אגב, מי שהיה אחראי על פרשיית שוחד בקונסוליה באיסטנבול ,מעולם לא נתן את הדין על מעשיו...האם הוא עדיין אצלכם במערכת ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האחראי מאיסטנבול זוכה!
יהושוע,
מעלות,
20/04/05 11:59
|
לידיעתך האחראי מאיסטנבול זוכה מכל אשמה. אבל היה לו את השכל לא להשאר במערכת החולה הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהושוע או ...
מישהי שמכירה,
20/04/05 13:46
|
אם אתה מכיר את הפרשה כנראה אתה יודע שהוא בכלל לא הגיע למשפט, ונדמה לי (לא בטוחה) שכיום הוא שוב במשרד החוץ. כרגיל, אנשים מושחתים עם הרבה כוח השתיקו את העניין וממשיכים למכור לנו סיפורים על האליטות של משרד החוץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא לא זוכה
לשעבר,
20/04/05 13:43
|
|
 |
כנראה מזמן לא פגשת בנציגי משהח
תושב לא חוזר,
20/04/05 10:25
|
נראה שמזמן לא נפגשת עם נציגי משה''ח בחו''ל כולל כאלו שסיימו קורס צוערים... פגשתי אותם ראיתי את הנזק הבנתי עם מי יש לי עסק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לתושב לא חוזר
jak,
20/04/05 10:58
|
מעניין אותי מה שאתה אומר
תפרט על מה שעושים הצוערים
ועל האופי שלהם בבקשה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מסתובב מלא בטינה
שלומית,
20/04/05 10:37
|
בכל האתרים. מצהיר על עצמך כתושב לא חוזר אך עסוק באובססיה בנעשה בישראל. אני מבינה מבכתוב כי אתה נפגש עם נציגים רבים של מדינה ישראל במסגרת חייך ואתה אכן מבדיל בין נהג לצוער. אך אם כבר החלטת שלא לחזור אולי תעסוק גם בהתנתקות האישית שלך מישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא לדאוג. הטינה תעבור לו אחרי
היריקה הראשונה,
20/04/05 18:02
|
|
 |
11.
כתבה מרושלת
תירוש,
מרכז,
20/04/05 10:04
|
בלילהתייחס למעשה החמור שעשה הקונסול, על פי החשד, יש בכתבה שפירסמתם אי דיוקים מגוחכים. במקום אחד כתוב שיצחקי הוא בן 56 ובמקום אחר שהוא בן 51. גם לא מסתדר לי כל כך שהוא החל לעבוד בשרות החוץ בשנת 1965. האם משרד החוץ מקבל עובדים בני 11, או אפילו 16??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אי דיוקים בכתבה
שלמה,
ירושלים,
20/04/05 11:55
|
צודק הכותב- אי דיוקים כאלה אופיניים לעיתון מעריב ומעלה תהיות על אמינות המידע שהם מספקים בכללותו. אין זו הפעם הראשונה שהם עושים זאת וכנראה גם לא האחרונה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
צוחק מי שצוחק אחרון
מוש,
20/04/05 09:48
|
שמתם לב שלשני העבריינים ממשרד החוץ, יש את אותו שם משפחה? יצחקי. מוזר קצת לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למוש
מפוטם,
26/04/05 04:54
|
אם תקרא את כל הכתבה, תראה שהם אחים....עשית פאדיחה :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם אחים.
ל"ת
ב.,
20/04/05 10:18
|
|
 |
9.
מייצג מאוד את עובדי משרד החוץ
תושב לא חוזר,
20/04/05 09:48
|
כמי שחי זמן רב בחו''ל אני יכול להעיד שהאיש מייצג נאמנה את עובדי משרד החוץ. כך זה בימים בהם לקורס הצוערים היוקרתי מתקבלים מקושרים ולא מוכשרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוב אנשי השגרירויות מקושרים
שלומית,
אסיה,
20/04/05 11:56
|
וזה לא סוד. רוב הזמן הם מעבירים בגירבוצים. בודדים ראיתי שבאמת מתאימים לתפקיד! יופסקו הפרוטקציות והשחיתויות בישראל לאלתר!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מתי
יוסקה,
20/04/05 09:48
|
ייפסקו כבר סוף סוף כל הרמאויות,השחיתויות,הגניבות ומה לא !? באמת,אבל באמת מאסנו בכל אלה ! ישראל דייייייי ! אנחנו רוצים לחיות ביושר,הגינות,צדק,דאגה לזולת ואמת . לאלה מכם שאומרים :''איזה נאיבי'',אני עונה : זה בהחלט ניתן ליישום,רק צריך לרצות מעט .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קדוש - קדוש - קדוש
ברווז במטבח,
20/04/05 12:16
|
יוסקה יקר, הדברים שכתבת מעידים על עומק רוחני יוצא דופן, אלא שלצערי תכונה זו מסורסת בשיטתיות על ידי התרבות הכלכלית הדורסנית, המעמידה לנגד עיניי האדם ערכים שונים בתכלית כמו תחרותיות חסרת מעצורים, הישגיות, שליטה, צבירת כוח ועוד כאלו היוצרים דפוסי התנהגות מושחתים. אבל - התעוררות רוחנית כבר מתפתחת, ואני תקווה שבימינו יפנימו בני האדם את החשיבות של ערכים אלו להמשך קיומם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכל מתחיל בחינוך
ל"ת
fox,
20/04/05 10:56
|
|
 |
צודק
ל"ת
נוני,
20/04/05 10:00
|
|
 |
7.
תהיה קטנה...
ירון,
י-ם,
20/04/05 09:47
|
יש קרבה משפחתית בין אוריאל יצחקי לאלי יצחקי? מה קורה ליצחקים במשרד החוץ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
טיפוסי לישראלים
הולנדי,
20/04/05 09:45
|
|
 |
ממש לא!
הולנדית,
הולנד,
20/04/05 10:45
|
|
 |
כמה שאתה צודק
ל"ת
תושב לא חוזר,
20/04/05 10:25
|
|
 |
5.
גם אני רוצה אבל אמרקאי
טבח במולאים,
20/04/05 09:42
|
|
 |
4.
עד מתי??????
ציון,
תל-אביב,
20/04/05 09:38
|
כולנו כאלה? דיי לשחיתות אנשים בלי אוכל לחג!!! נמאס לי !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
יפה ,עוד נקודה לטובת
LOL,
20/04/05 09:37
|
|
 |
אל תדאג אף אחד בחו''ל לא ישמע
jak,
20/04/05 10:55
|
את זה מכסימום אמצע עיתון בהולנד
וישראל לא יותר מושחתת מאף מדינה בארופה או אמריקה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מה קורה עם הישראלים בהולנד?
ל"ת
קודם שגב,
20/04/05 09:36
|
|
 |
It's the legal drugs...
ל"ת
Arie,
20/04/05 14:06
|
|
 |
1.
להדיחו מיד ממשרד-החוץ
ל"ת
בושה וחרפה,
20/04/05 09:35
|
|
 |
מה להדיח, שישב בכלא
ל"ת
רב כלאי,
כלא איילון,
20/04/05 19:37
|
|