 |
100.
ריבלין כל מילה אמת
ל"ת
שלומי רעננה,
02/05/05 10:38
|
|
 |
99.
כנופית שיקמים לדין התנועה
בנצי-א,
21/04/05 18:38
|
עומרי שרון תופעה מושחתת נטיותיו מרץ ואוגנדיסטים מקומו בכלא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
ריבלין - טובל ושרץ בידו .
שטולץ,
21/04/05 16:03
|
|
 |
97.
ריבלין לראשות הליכוד
yos,
21/04/05 12:53
|
גילית אומץ ציבורי לעומת כל שפני הליכוד שמכרו את נשמתם תמורת תפקיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתכוון :ליכוד בתוחיסלאנד
ל"ת
דדד,
ת''א,
21/04/05 19:26
|
|
 |
96.
לראובן ריבלין
דוד,
נתניה,
21/04/05 12:31
|
אם להתחיל להוציא את את כל המושחתים, פראזיטים מהבית - לא ישארו הרבה אנשים בבית :תמונה של בגין ,דן מרידור, תמונה של מנחם סבידור , וגם אותך יציאו. מאז שליכוד בשילטון -אין התקדמות למדינת ישראל עקב ראשי ממשלה של הליכוד. רק נסיגות. מלחמת לבנון, אינפליציה ענקית (יורם ארידור) -מנחם בגין. יצחק שמיר במה הוא קידם את המדינה? שב ואל תעשה- זו הסיסמה שלו. ביבי- חוץ מלדאוג לעצמו- מי יודע ?- מההוא עשה. נו ועל שרון ,אתה , רובי תספר יותר טעים. ראשי ממשלה לא מהליכוד עשו הרבה יותר :בן גוריון הכריז על המדינה, לוי אשקול ניצח את מלחמת ששת הימים, שמעון פרס הוציא את המדינה מהברוך הכלכלי, רבין קידם את המדינה בכמה תחומים, וברק הוציא אותנו מהבוץ הלבנוני. אלה עובדות,רובי. השלטון שלכם ריקן את הבית .שלך- מילא. צאו ,ומהר מהשלטון בכדי שכל הבית לא יתפורר. סליחה ,רובי, לא סיפרתי על תרומתך הרבה למדינה-פשוט לא זכרתי מה היא תרומתך, לא התפקידים וכמה כספ הם עלו לנו -אלא -התרומה ממשית.אולי אתה יודע? חג שמח ,רובי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
אוי לעם שאלה מנהיגיו.
פנינה,
21/04/05 10:32
|
אם הנאמר ע'י כמה נואמים בהרמת כוסית לחג הפסח. בקשר לקניית השילטון הנוכחי. אזי חייבת המשטרה לחקור זאת מיידית. ולהביא המסקנות לידיעת הפרקליטות. ולנהוג בהתאם. ואם ימצא שנכון הדבר. אזי מדינתנו מנוהלת ע'י מושחתים. ולא דמוקראטים. ויש להשעותם מיידית, ולהעמיד ממלא מקום לאלתר כבשעת חרום. ואם ימצא ששב דיברו נגד ראש הממשלה ובנו. אז נא להעמידם לדין על הוצאת דיבה. וזה צריך להיות ביוזמתם של משפחת שרון. אך לא יתכן שאחרי דברים כה קשים שנאמרו ע'י אנשים הקרובים אליו וממפלגתו, יעברו מעל ראשנו כרוח, וללא חקירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
רובי משפר לפנים לקראת הבחירות
ל"ת
אסטרטג,
21/04/05 05:45
|
|
 |
93.
''הליכוד הבית שלי מיום שנולדתי''
קומפורטי,
21/04/05 05:35
|
הליכוד נוסד ע''י אריק לפני 30 שנים וקצת. אם ריבלין נולד לתוך הליכוד הוא צריך להיות היום בערך בן 30. אם כך, הוא נראה מבוגר לגילו, ונשמע ילדותי לגילו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פחחחחחחחח
יוסי,
גושדן,
21/04/05 18:00
|
אריק שרון עזב את הליכוד ורץ עם ''שלומציון'', ראינו כמה הוא שווה לבד: 2 מנדטים בדיוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
ריבלין את רוב הקוקיות הרווחת.
יגאל כהן,
רחובות,
20/04/05 21:52
|
מה איתנו עם ישראל שרואים את מעשי הליצנות האלה? מה עניין יו''ר הכנסת לניבולי פה על בנו של ראש הממשלה שהוא גם חבר כנסת מהמפלגה שלך? ביבי גורם לך להשתטות. ואתה תשלם ביוקר. כבר הצלחת ליצור לך תדמית לא רעה ואתה לא מפסיק לחבל בעצמך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
ריבלין שרון
דקלה,
מרכז,
20/04/05 20:25
|
עד להחלטה בדבר ההתנתקות היה מר ריבלין תומכו הגדול של שרון . האם אז בנו של שרון לא היה אורח בליכוד?האם אז לא קנה את השלטון לאביו בכסף? מדוע הדברים נגד שרון ובניו (שאני בהחלט מסכימה אתם)נאמרים רק עכשו???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
סופו הפוליטי של שרון יגיע!
אביהו,
20/04/05 19:52
|
ממתינים רק לביבי או סילבן.
אם לא תרימו את הכפפה כעת, זמנכם יעבור וגם אתם תמצאו עצמכם בפנסיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
ריבלין - כל הכבוד!
ל"ת
אנטישרון,
20/04/05 19:51
|
|
 |
88.
משפחת שרון משפחת הפשע המאורגן
ל"ת
רפי,
חוות הגנבים,
20/04/05 19:36
|
|
 |
87.
אכן צריך לסלק את עומרי מהליכוד
רבלין, חזק ואמץ,
20/04/05 19:32
|
עכשיו מתברר שלעומרי חשובים יותר השפנים והדיונות בחולות ניצנים יותר מהמתיישבים שהוא יעץ לאביו לפנות (ולפעול כנגד מצע הליכוד). הוא לא לכודניק ומעולם לא היה (תסתכלו מיהם חבריו) ולא בטוח שהוא בכלל יכול לדבר באופן רהוט. רבילין צודק, אין לו מקום בליכוד ולא בטוח שאבא שלו נמצא במפלגה הנכונה. אז בבקשה שיתכבדו ויעזבו את ביתי (הליכוד) ביוזמתם , אחרת המרכז יעשה להם פינוי חד צדדי והם לא יגיעו אפילו למקום ה50
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
ריבלין פנאט גס רוח
אלעד,
מודיעין,
20/04/05 18:40
|
מי שלא חושב כמותו אינו רצוי
כל עם ישראל משוכנע שאין מה לעשות בעזה כולל בליכוד ושרים בליכוד
למי הוא נטפל לעומרי שרון.
לא מכובד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה סתם דפוק בשכל!
בני,
ערד,
20/04/05 19:54
|
אסור כבר לבקר רודן דיקטטור שמפטר שרים, רמטכל וראש שבכ והבן שלו ממנה קציני משטרה?
אתה באמת דפוק או עיוור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
ריבלין הבעיה שאתה צדיק בסדום
מאיר,
מרכז,
20/04/05 18:39
|
כל הכבוד יש גבול לצביעות,
עומריקי שלך השחיתות,ולצערי
ראש ממשלתנו תומך בו כאב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
אבות אכלו בוסר ...
אברהם,
הרי יהודה,
20/04/05 18:38
|
ושיני הבנים קהו ? אז מי אשם, האבא או הבן ? או אולי הבוסר ששניהם אכלו ושתו במקום להתחבר לשרשים ולמקורות ?
כנגד 4 בנים דברה תורה ... לכולם יש גישה לתורה, רק חייבים להתחבר !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
לעומרי ואריק-חג שמח!
רוןטרסמן משה,
רמת גן,
20/04/05 18:33
|
|
 |
82.
כל הכבוד לריבלין ולאומץ לבו
ליאת,
צפון,
20/04/05 18:20
|
הוא העמיד את הדברים כפי שהם ולא לקק לאף אחד. שימשיך ככה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
לא רק עמרי
מיכה,
השרון,
20/04/05 18:06
|
הבעיה לא רק עמרי ,הבעיה הינה הרבה יותרה רחבה . כמו אלפרון ועוד שכמותו שמתקבלים ברכה בליכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
בליכוד כולם שותקים בגלל המרכז
אבי מהגליל,
20/04/05 18:01
|
לאף אחד אין אומץ לסתום לריבלין את הפה שהוא פותח כבר הרבה זמן,ןזאת בגלל שהם מפחדים מהמרכז,כלומר מרכז הליכוד,בליכוד עדין לא יודעים מי ינצח אריק שרון וחבריו או מתנגדי ההתנתקות,ולכן כל הפודלים יושבים על הגדר ומחכים לראות מנצח ודאי,רק כאשר יהיה מנצח ודאי יצאו העכברים מהחורים,בנתיים הם יוצאים לאט לאט,לפי גודל התמורה שמקבלים ,למשל ח''כ גמליאל שהייתה האמא של המתנגדים ,עכשיו משתלם יותר לתמוך ולהראות כמי שהחליטה על דעת עצמה,ועוד כמה כאלה,אגב לכל אלה שטוענים ששרון קנה שילטון בכסף ,הריי במערכת בחירות אחרת טענתם את זה נגד מפלגת העבודה שקנתה שילטון בכסף,אבל כבר אמרו הרבה לפניי,אין הבדל בין הליכוד לעבודה,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
מאוחר לכם רבותי, מאוחר
Yossi V,
20/04/05 17:56
|
חרטום הספינה שנקראת מדינת ישראל כבר נוטה ופונה כלפי המצולות. כן יצאו, לא יצאו, כן תוחלף הממשלה או המפלגה, או לא, זה כבר לא חשוב. כמוהם כהחלפת תאים בטיטניק. הכל הלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
that would make you happy
alon,
20/04/05 20:20
|
|
 |
חמוד יש כדורים נגד חרדות
ל"ת
יואב,
20/04/05 18:26
|
|
 |
78.
רובי - כל הכבוד!!!
ל"ת
הדר,
20/04/05 17:24
|
|
 |
77.
ריבלין
י.תוש,
20/04/05 17:23
|
מר ריבלין (מירושלים) אתה טועה הליכוד הוא לא ביתך מיום הולדתך תנועת החירות היא ביתך . פשוט לא נראה החיבור בינך ובין הליברלים.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
הליכוד זה בית סוהר 5 כוכבים
סוהר בדימוס,
20/04/05 17:07
|
|
 |
75.
קניית שילטון בכסף
א.א.,
20/04/05 16:59
|
ריבלין צודק בהחלט בכל מילה מדבריו כולם חושבים כך ויפה יעשה ראש הממשלה שיחזור הביתה עם בנו לחוות השיקמיםץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
צדקת ריבלין שרון ומשפ מושחתים
בן דוד,
20/04/05 16:57
|
כל עם ישראל יודע ששרון ומשפחתו נגועים בפשע ושוחד והשמאל מחפה עליהם בגלל הגרושים בשומרון ובגוש קטיף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
ריבלין ליצן
אורי,
חיפה,
20/04/05 16:57
|
ובלי קשר חייבים להחזיר את הליכוד והימין כולו לאופוזיציה ולהקים לאחר הבחירות הבאות ממשלת שלום חילונית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
רובי - מה אתה עשית עבור מדינה
פלטו שרון,
20/04/05 16:57
|
אם לא שרון - עדיין היית משחק סטנגה עם אוחנה בבית''ר . דע מאיפה באת ולאן אתה הולך . כלומניק היית , וכלומניק נשארת ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
תתעוררו!
מודאגת,
רעננה,
20/04/05 16:48
|
המהלכים המדיניים קריטיים להשרדות שלנו. אבל השחיתות גועל נפש! אסור לעם לשתוק, אחרת זה מגיעה לנו. חייבים להקיא מתוכנו כל פוליטיקאי או איש ציבור שסרח!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
ריבלין, מה עשית בשביל המדינה ?
רחל,
20/04/05 16:45
|
לחמת במלחמות ? בנית בתים ? הקמת תעשיה ? חקלאות ? משהו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רחל היקרה
אמיתי,
ישראל,
20/04/05 18:36
|
|
 |
69.
ומה עם מוסריות היור הנכבד
פרחיה,
20/04/05 16:39
|
רצוי שריבלין יזכיר לעצמו ולכולנו באיזה מקום הוא הוצב ברשימת הליכוד לכנסת. הלא רק בזכות הכריזמה והאמון בשרון שהביאו לליכוד 40 מנדטים זכה ריבלין מבמקומו הדחוק ברשימה להדחף לכנסת ולהבחר ליור. איני ממעריצי שרון ואת דרכיו העקלקלות אני מכירה לא מהיום , אך הלא רק אתמול אהבת אותו ריבלין ונשקת את העפר תחת רגליו. דבריך מעידים על רמתך המוסרית, לא על שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
רבלין כל הכבוד אתה אדם ישר דרך
ל"ת
רפי,
20/04/05 16:36
|
|
 |
67.
הייתי רוצה לראות
דדי 101,
20/04/05 16:31
|
אים ריבלין היה מביא 40 מנדטים, בוז לשפל שלא יודיע להעריך אדם ולוחם למען ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
ריבלין, אביך היה מתביש ממך
גריאטר מחוזי,
20/04/05 16:12
|
מה ששרון עשה למדינת ישראל, ואים אתה הייתה עושה זאת אולי ובטח היית עושה במכנסיים ואתה...לא רחוק מיכך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
גן עדן של עבריינים
דוד,
ירושלים,
20/04/05 15:42
|
ממנים יועץ משפטי ממנים שר ומפכל במשטרה ממנים מפקדי מחוזות ממנים רמטכל ממנים ראש שבכ למה אתם מצפים כל הכבוד לרוב ריבלין נראה אותך אריק מפטר אותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וכולם שותקים...
אבשי ר''ג.,
רוצים מהפכה!,
20/04/05 16:04
|
|
 |
64.
ריבלין - הכל דיבורים!
אזרח,
20/04/05 15:40
|
לחברי הכנסת ושרי הליכוד,היה '' את כל הזמן שבעולם'' להכשיל את תוכנית עקירת היהודים מבתיהם! הליכוד לא יוכל לרחוץ בניקיון כפיים!לא תוכלו לומר ''ידינו לא שפכו את הדם,ועינינו לא ראו'' אתה צודק באומרך שהליכוד מגשים את רעיונות ''השמאל '' ולכן המסקנה שאין זכות קיום לליכוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
ריבלין הליצן
אפללו,
תענכים,
20/04/05 15:31
|
תצא בחוץ , מי שמך בכלל ? מי אתה שתגיד מי בפנים ומי בחוץ, מי הביא לליכוד ים של מנדטים שהכניסו אותך לכנסת ? = שרון מי איבד ים של מנדטים שהשאיר אותך מילל ומזיל דמעות?= ביבי . עכשיו צא ולמד . מהרסייך ומחריבייך מתוכך יצאו . טול קורה מבין עיניך וקיסם מקרב שינייך .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
ריבלין כל מילה בסלע עריק הביתה
cyrano,
ארץ עריק,
20/04/05 15:30
|
והביתה גם האודאי/קוסאי שלו. אין ולא תהיה תקומה לבוגדים בשורות עמנו. אני ועוד רבים כמוני לא נזהה את הליכוד עם אנשים שבגדו בדרך ומזלזלים בכל מה שיקר לנו ולאמונתנו וכל עוד לא מאוחר , אני קורא לכ-ו-ל-נ-ו להתעשת ולחזור אל הדרך שהייתה דרכנו מקדמת דנא, כי אם לא , במה טובים אנו מכל השמאלנים ?.. הם בדרכם תמיד יהיו עדיפים עלינו, דומה הדבר לכך שנמר רוצה להיות צבוע... הצבוע תמיד יהיה יותר צבוע ממנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
תמיכה בריבלין
אלו גרשןני,
באר שבע,
20/04/05 15:30
|
|
 |
60.
ריבלין = בושה לליכוד
ישראל,
תל אביב,
20/04/05 15:28
|
זה שריבלין נבחר לכנסת מוכיח עד כמה שיטת הבחירות בביתנו נכשלה. צריך להוציא אתהכוח מהבבונים במרכז ולהחזירו למתפקדים. למה שאתפקד עוד פעם אם אין בכוחי להשפיע על מי מייצגני? איך אני יכול להשפיע שריבלין יחזור לבית''ר ולא יבחר לכנסת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקשיבו לאיש הוא צודק !!!!!!!!!
יגאל כהן,
רחובות,
20/04/05 17:13
|
גנבו לעם ישראל את הליכוד. שומר בארים נשכר בעוונותינו הרבים להיות שומר המצודה. ושומר בארים כמו שומר בארים. והוא הכניס לליכוד כמה סוסים טרויאנים ,לא אחד. ואפילו כשהיה כבר מחוץ לליכוד ,הסוסים הטרוייני האלה עדיין סרים למרותו. לא למרות ראש ממשלתנו וראש הליכוד ולא למרות מצביעי הליכוד. למרותו של שומר הבארים. הכנסת חייבת ומייד לנסח חוק האוסר גניבת מפלגות(פייגליניזם). לשון החוק צריכה להיות על פי סדר המעשה של הגניבה. ואז לזרוק אותם מהליכוד לכל הרוחות. שאם לא כן נאבד את השלטון ואולי גם את המדינה. חוק כזה כמו תלאי שאנחנו מקבלים בתור עדכון ממיקרוסופט. ליברמן וביבי הם בג בתוכנה של הליכוד. ולכן הליכוד מתנהג בשיגעון. אני אומר זאת בפרא לבני הנוער. שלא תחשבו שהאנשים האלה שוטים. לא,הם לא. הבאג בתוכנה ,הווירוס הזה שנקרא שומר הבארים ואדונו הקרוק,מתזזים את מוחם באמצעות קבוצת משיחיים וקבוצת עולי רוסיה ,אנשים יקרים ,הסרים למרות שומר בארים. עלא באכ'תנא. והימים ימי גוג ומגוג. והם סומכים ,שהם יכולים לחרבן חפשי ,כי אריק מלך ישראל ,יצליח תמיד לנקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך אתה לא מתבייש להגיד
ספי,
20/04/05 17:10
|
''בושה לליכוד'' הרי הליכוד הוא אלפרון ורוזנשטיין וגבריאלי ושלומי עוז וצחי הנגבי ומשפחת שרון כולם מסמלים את השחיתות. תצביע למישהו אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
בלי אריק שרון אין ליכוד !
נדב,
20/04/05 15:26
|
שרון בנה את הליכוד. שרון הביא 38 מנדטים. בלי שרון - הליכוד באופוזיציה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא בנה - ועכשיו הוא מינה עצמו
ל"ת
כ מפרק זמני של,
ההוצאה לפועל,
20/04/05 16:40
|
|
 |
58.
שרון חטף לנו את המדינה בתרמית
ל"ת
טליה,
20/04/05 15:26
|
|
 |
57.
להדיח את הבולשביק שרון
צודק,
20/04/05 15:25
|
שרון ושני בניו המושחתים חייבים לעוף הבייתה, הם נגועים בכסף במירמה והונאת הציבור בהיקף הגדול ביותר שהיה במדינה הזאת. לא יאומן איך עילג כמו עמרי ואילם כמו גלעד מנהלים את המדינה הזאת כמו עודאי וקוסאי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
שרון לך לך לסיציליה אתה ובנך
איתן,
20/04/05 15:24
|
שם מתאים לך... שם הולדת המאפיונרים ,שם עומרי יגיע רחוק ולא כחוק ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
יש להוצאי את הליכוד מהשילטון
אא,
כאן,
20/04/05 15:22
|
ממשלה כושלת בכל הבחינות,כלכלי,חברתי ומדיני,ביטחוני ונוסף לכך מושחתת,יש להוציא את הליכוד מהשילטון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
ריבלין צודק ב 100% כל הכבוד
בצלאל,
20/04/05 15:17
|
מדבר דוגרי, והאמת היא ששרון הרס את הליכוד. עומרי ממש מאפיונר שבכח חדר ללב הליכוד וניפץ אותו, עומרי הוא הווירוס שאוכל את הליכוד ואותו חובה לזרוק לקיבינמט ומהר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והנה שכיר החרב של ביבי בצלאל
יגאל כהן,
רחובות,
20/04/05 17:20
|
תוקע בשופר גדול. אמרתי לכם: ריבלין לא שוטה,דוחפים אותו בעל כרחו להשתטות ומריעים לו שכירי החרב של ביבי. זה הבאג בתוכנה שלנו. זה החור באבטחה. אנחנו חייבים דחוף ''פאטש''. לסגור את החור באבטחה. ביבי לא מפסיק לרגע לתזז את הליכוד ולתזז את המדינה. והוא ? הוא יושב על הגדר ,רגל פה רגל שם. כשהוא נוטה ימינה הוא קורץ שמאלה, וכשהוא נוטה לשמאל ,הוא קורץ ימינה. ממה מחזה תעתועים. ואנשים טובים וחכמים יושבים על המדוכה ומנתחים את המשמעות. והוא השוטה ,אין לו בעולמו אלא את את:''למה שלא אשקר גם את אלה וגם את אלה ,אז אני ממכסם את הרווח''. סוכן מכירות עלוב. והימים ,ימי גוג ומגוג. וימי סכנת מלחת אחים. ושוטה שאין לו מושג בין ימינו לשמאלו נשען ימינה וקורץ שמאלה. נשען שאלה וקורץ ימינה. מחזה תעתועים. איך לא הלכה לנו המדינה כשהוא היה ראש הממשלה. כשאני חושב על כך ,אני מתמלא ביטחון, בצור ישראל וגואלו. אני אומר :''אם את זה עברנו בשלום, '' לא ינום ולא יישן שומר ישראל''. רוצים בננה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
yegeal Ur N U T S
ל"ת
ABDUL,
20/04/05 17:54
|
|
 |
סהדי במרומים שביבי מצחיק !!
יגאל כהן,
רחובות,
20/04/05 20:56
|
לא שמעתם איך צחקו ברכבת שלשום כאריק אמר :''ידיד שר האוצר''. אם היה אומר ידידתי מגישת התה,והיו צוחקים ,היינו כועסים. חישבו לרגע ,איך אנשים התפוצצו מצחוק לביבי בפנים. האיש מצחיק. ועצוב. ומר כלענא. שוטה משטה בכם ,שוטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
צודק במאה אחוזים
יצחק,
אשדוד,
20/04/05 15:16
|
משפחת שרון היא בושה למדינה לכנסת וכמובן לליכוד. כחבר ליכוד צריך הייתי להפסיק את חברותי בליכוד מפאת הבושה אולם בזה אני נותן לנוכלים ולעברינים לחדור לשורות הליכוד. כל אוהבי הליכוד צריכים להתלכד כדי שלא נבוזה שוב.!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
עומרי,מזכיר לי את בניו של סאדם
סקפטי,
המרכז,
20/04/05 15:12
|
רק בלי רובים ( בינתיים..) אבל אותה התנהלות '' דמוקרטית..''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עומרי מזכיר לי את בייבי דוק
איציק,
חיפה,
20/04/05 20:51
|
בנו של הרודן פאפא דוק מרפובליקה הדומימיקנית. זוכרים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
ברברן שטובע ברוק של עצמו
סעדון ג',
20/04/05 15:11
|
רובי ריבלין, האדם שמתחיל לדבר, מסתבך ואינו יודע לסיים את דבריו, קשקשן בלתי נילאה - הנמצא בכנסת רק בזכות הפופולריות של אריק שרון... הוא מעז לדבר!...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
שיסגירו את עומרי לארה''ב,נמאס!!
BLAT,
20/04/05 15:10
|
הוא,צחי הנגבי,חזן,שרון,בלומנטל, ענבל גבריאלי ועוד רבים אחרים.
פה בארץ אין חוק,אין דין ואין דיין, אולי בארה''ב יש,ואם לא אז לפחות הם יהיו שם ולא פה מול פנינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
ליכודניקים תתעוררו
ישראלי,
20/04/05 15:08
|
מה קרה? גיליתם כמה מושחתים בבית שלכם?כדי לנקות את הליכלוך יש צורך לסלק כמעט את כל השרים וחברי הכנסת שלכם. איפה אתם ואיפה מנהיגים ישרים וצנועים כמו בן גוריון ובגין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
צריך באמת
יואב,
צפון,
20/04/05 15:08
|
|
 |
47.
סוף, סוף, דברי טעם.
ל"ת
:-),
20/04/05 15:03
|
|
 |
46.
Tipesh, ze lo oved kacha!!!
ל"ת
Atta Passe,
lech!,
20/04/05 14:58
|
|
 |
45.
חוצפן ביותר
ל"ת
נ,
20/04/05 14:58
|
|
 |
44.
צודק
קיקו,
עפולה הכבושה,
20/04/05 14:55
|
עמרי חייב לעוף.הוא בכלל מהשמאל ויש להעיף גם אנלפבית כמו אפללו שעשה להם את הקומבינות.הוא בכלל ממושב ברק בתענכים המושב הזה מעוז של המערך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
מר ריבלין גם אני גאה בך
ז.ק,
ראשון-לציון,
20/04/05 14:53
|
מר ריבלין יו''ר הכנסת, מבכירי בניו של עמנו, מייצג בדבריו אלה מאות אלפי אזרחי מדינת ישראל כמוני ועל כך אני גאה. אני מייחל כי רוב חברי המפלגה בלכתם לבחור מי מבינהם ייצג אותם לעמוד בראשם לא יכשלו הפעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
איש אמיץ וישר
ל"ת
פרופ' בוריס ברם,
חיפה,
20/04/05 14:48
|
|
 |
41.
מי זה ריבלין?
שרוני,
ירושלים,
20/04/05 14:46
|
אם אינני טועה ואני לא , הליכוד הוקם ע''י אריק שרון, אולי ריבלין שכח , חרות שלפני הליכוד היתה שווה 5-7 מנדטים, האיחוד הנקרא ליכוד הוקם ע''י שרון ולא ע''י ריבלין , כך שריבלין הוא האורח ולא שרון, אם ריבלין לא מוצא את עצמו שם שיתכבד הוא ויצא. ריבלין לא נכנס לכנסת הקודמת והתבכיין , הפעם מינו אותו ליו''ר כנסת ופתאום תפס תחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה בגדול
העונה לטועים,
20/04/05 15:30
|
כששרון רץ ברשימה עצמאית ''שלומציון'' הוא קיבל 3 מנדטים.והוא לא שווה היום יותר.השמלאנים תומכים בו כשהוא נגד מצע הליכוד אך לא יתמכו בו בבחירות.הם יעדיפו את המקור את מר''ץ-יחד. האידאילוגיה של חברי מרכז הליכוד היא שמביאה את המנדטים לליכוד. שרון גורם נזק עצום לבטחון ישראל עם תוכנית ההתנתקות.הפלשתינים הבינו (ובצדק מבחינתם) כי בעזרת טרור הם מקבלים גם אדמה ושטח וגם מדינה וגם הרבה כסף וגם את הוילות של הנרצחים.ההתנתקות תביא להמשך הטרור והגדלת מעגל השנאה והאנטישמיות וגם תגורר מלחמה. דרך אגב הסגנון של'' מי זה בכלל ריבלין?'' של המגיב הקודם, מעיד על התכחשות והתעלמות מהמציאות. לצערנו הרב בגלל שכמותך שהעדיפו לעצום עיניים בשעת צרה נפלו על עם ישראל הרבה קטסטרופות !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקשן שרון הביא 40 מנדטים.
יגאל כהן,
רחובות,
20/04/05 17:29
|
למרות הנזקים של ביבי. אריק,הגיע הזמן לזרוק את ביבי ואת ריבלין. הליכוד והכנסת מתחילים להראות כמו בית בושת בעוונותינו. ומיד לחוקק חוק נגד פייגליניזם=גניבת מפלגות. אם לא נעצור את זה ,בקרוב האוליגרכים יגנבו את המפלגות ואנו נשלים את חזונו של ביבי על הפיכתנו לרפובליקת בננות. רוצים בננה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
רבליין ראש הממשלה הבא.
ל"ת
ליכודניק,
20/04/05 14:46
|
|
 |
39.
משפחת שרון
ליכדניקית,
רמת גן,
20/04/05 14:40
|
במקרה ששרון חוזר לרשות הממשלה פעם נוספת אני אישית מחזירה את תעודת החבר ולא מצביעה בבחירות כי אין לי למי ואני מרגישה שאין תקווה למדינת צדק אם המשפחה הראשונה מתנהגת כמפיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Does anyone know a Likudnik
Abadaya Yosef,
Kita Alef,
20/04/05 21:05
|
that can write 2 simple sentences without spelling or grammer mistakes ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי תסתכלי טוב
ספי,
20/04/05 17:14
|
ותראי מי באמת בכנסת טוב למדינה. מי יגמור עם השחיתויות. מי יגמור עם הג'ובים, מי נבחר לא בשביל ג'ובים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
ריבלין ותיק? נו אז מה?
מיכאל,
20/04/05 14:39
|
יש כאלה שזיקנתם מביישת את נעוריהם כנראה ריבלין הוא אחד מהם. חוץ מזה ריבלין שכח שהוא עצמו היה פעם צעיר!!! אליבה דריבלין הליכוד זו קבוצה של קשישים שלא ניתן להחליפם.....ואין מקום לדור הצעיר .....(זאת ללא קשר למה שקורה במשפחת שרון) לא יעזור לאיש ההתנתקות נוע תנוע!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
נחשים
ישעיהו,
א''י,
20/04/05 14:38
|
נחש.. גם אם תשקהו בחלב, הוא יפיק ארס. כך גם הערבים, כמה שתתרפסו אליהם, כמה שתכבדו אותם, כמה שתשרתו אותם- אין בהם אמונה. מטרתם- חיסול מדינת ישראל. אין בהם אמונה. אין בהם אמונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה נכון גם לריבלין....תקרא
ירמיהו,
ענתות,
20/04/05 15:19
|
שכחת אולי באיזה מקום הוצב ריבלין? שכחת כי ריבלין בכנסת הקודמת היה שר ,בכנסת זו הוא נידחק לפינה.למרות זאת יצא נגד שרון, מי שהציל אותו זה שרון שמינה ארותו ליו'ר הכנסת.אז אמור לי האם לא חל גם על ריבלין הפסוק...נחש..גם אםתשקהו חלב,הוא יפיק ארס....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
אני מצדיע ליור' הכנסת, אדם ישר
יוסי בר,
אשדוד,
20/04/05 14:38
|
יור' הכנסת ראובן ריבלין אדם ישר ,אמיץ והגון,אוהב הארץ והעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רבלין בכנסתבזכות שרון
חחחח,
ריבלין ישר ח,
20/04/05 16:15
|
ריבל ין נבחר למקום לא ריאלי לכנסת האחרונה. בזכות שרון הוא נכנס לכנסת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ריבלין ישר?
קורליאונה,
ניו ג'רסי,
20/04/05 15:04
|
|
 |
35.
לראובן ריבלין יישר כח!
ר.פ.,
מרכז,
20/04/05 14:37
|
למה נעצרתה בבן של ...אין להתבייש צריך להעיף את הארכי-דיקטטור שמסתבר שבמשך שנים היה'' סוס טרויאני''במחמננו והיטעה ורימה אותנו לאורך עשרות שנים.חג פסח כשר ושמח לעם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
רעידת אדמה: הדרג המדיני מנסה .
כנסו,
יש קישור,
20/04/05 14:30
|
רעידת אדמה: הדרג המדיני מנסה למנוע פרסום מחקר של מערכת הביטחון http://www.yesha.org.il/article-396542.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
הגמל לא רואה הדבשת שלו
מוטי חיפה,
20/04/05 14:29
|
קדימה פרק את התנועה ועבור אולי לאחוד הלאומי שם אפילו איתם נחשב לשמאלני והמפד''ל משתפי''ם, הלא הם לא ספחו רשמית את חלקי ארץ ישראל והם לטעמך בוגדים, ואים לא תיצלח פנה לפסיכיאטר פרטי אתה הלא יו''ר הכנסת תקבל טפול חינם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
דון - ק(ש)ורליאונה!
ל"ת
דוד,
20/04/05 14:25
|
|
 |
31.
רק שרון מבין - המורדים חסרי מח
ק,
20/04/05 14:19
|
מה הפיתרון של המורדים ? שניתקע בעזה עם 8,000 מטרות דמות לפצמ''רים למול 1.5 מיליון שונאי-אדם, ללא צורך. או שחוזרים לגבול מוכר בו אנו רוב ברור או שנותנים להם אזרחות וחסל על ישראל. אפשרות 2 - אסורה, לכן - התנתקות - חובה לאומית (בשלב ב' - גם מ- 95% מיהודה ושומרון). פעם הייתי איש תחייה אך המציאות השתנתה וגם הגיל והתבונה. בגין חתם על גבולות ה- 4 ביוני בקמפ-דיויד 1979 וכל השאר - תירוצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
ריבלין ללא אמריקה לא היית
בן דוד,
20/04/05 14:18
|
מגיע לגיל כזה, תפוס טרמפ על החמור הלבן של המשיח כאשר יגיע ורכב עליו לגהה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
צריך להעיף את הליכוד מהשלטון
פרופסור בוסקילה,
20/04/05 14:15
|
לא רק את שרון כל הליכוד צריך לעוף מהשלטון הם הרסו את החברה הישראלית לגמרי הביאו מליון ורבע אזרחים לעוני מרוד מדינה בעולם שלישי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
שינסה להחליפו
מוטי, לכודניק,
20/04/05 14:15
|
שיגיע הוא לאמריקאים ויגיד להם אין הנתקות, תאמנו לי לא יהיה לו אוויר לנשום לריבלין הדביל, פרצוף של תשעה באב דביל בשם השם, וממנו השכל והלאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה מקשקש, מוטי(28)
ברוך שטיין,
שדה יעקב,
20/04/05 16:00
|
'' שיגיע הוא לאמריקאים ויגיד להם אין הנתקות ''
מה אתה אומר ?
האמריקאים לא הכירו את המילה הזאת - הנתקות.
שרון הדיקטטור המציא אותה ורץ איתה לאמריקאים. ומה אתה רוצה, שהם יהיו צדיקים משרון ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מדוייק! בדוק בפרוטוקולים
בס''ד, דדי,
20/04/05 16:18
|
בוש את שרון וההבטחות לגושי התנחלויות גדולות, שימנעו מדינה דו לאומית, כך להתנהג לגבור ישראל מאז קום המדינה?, צביעות ובורות, יש אלוהים ותזהרו הוא יעניש את אילה שיפגעו בגבור ישראל שרון, חג שמיח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
תעיפו כבר את משפחת הפשע
ע,
ירושלים,
20/04/05 14:01
|
|
 |
צודק
ל"ת
JOSH,
20/04/05 14:13
|
|
 |
26.
שרון הוא מפא''יניק
יעקב,
20/04/05 13:57
|
|
 |
טפשים, המפינקי''ם כבשו את הארץ
מוטי, הסטוריון,
20/04/05 16:24
|
מי היה בשלטון ב 48 ו67 סתומים לא מתים רק מתחלפים בקשו יפה סליחה מבין גוריון ז''ל מרבין הי''ד ואשכול ז''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
אני לא מבין מה הבעיה ?
badboy,
20/04/05 13:54
|
שרון צריך רק עוד 59 בנים כדי להעביר חוק בקריאה ראשונה שנייה ושלישית בחוות השקמים ביום שישי בערב אחרי הקידוש ....
נ.ב:במועצת הביטחון זה יכול להיות אפילו עוד יותר קל יש לו הנחה מפאת גילו המופלג רק עוד 5-6 בנים ומתחילים מלחמה עם בורמה ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
חייבים לצאת מעזה.
נביל,
ישראל,
20/04/05 13:52
|
מתי? לכשהנסיבות יהיו מתאימות.
מי יחליט? כשהממשלה והעומד בראשה יזכו לאמון העם.
ממשלת שרון היא הממשלה האומללה והמושחתת ביותר שהיתה אי פעם למדינת היהודים. אפילו אישי ציבור מרכזיים מגדירים את שלטון שרון כדיקטטורה וכמאפיה: לא נעים להם לציין ששרון ומרכיבי ממשלתו השונים הפכו את אוצרות המדינה לנכסיהם הפרטיים. הם עושקים את העם ומרוקנים את ישראל מנכסיה. עד היום הזה עם ישראל לא קיבל תשובות מדויקות איך קצין צה''ל כמו שרון מצליח לממן רכישת חווה כל כך יקרה, או לחילופין, איך פתאום ברק הפך לאיש עסקים מצליח בעולם? איזה עסקים הוא עושה? הרי הוא רוצה להיבחר שוב לראשות הממשלה , עליו להסביר לנו.
רק ותיקי הליכוד והאצ''ל יקבלו את אמון בוחרי הליכוד. החזירו את בגין לראשות הממשלה. איש חכם וענו שכל אשמתו שאין לו צבא עסקנים מכיוון שהוא אינו בנוי למתן שוחד.
באם הליכוד לא יקיא מתוכו את משפחת שרון על שלל המושחתים שאיתה, בבחירות הבאות יזכה ובגדול רן כהן. מה באמת חשוב שטחה של מדינת ישראל באם היא נשלטת ע''י כנופיות פשע?
למי שמאמין שמנתניהו תבוא הישועה: בעיני רבים האיש אינו טוב משרון. יש לסלק את שניהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
ריבלין כפוי טובה ולא ראוי
מיקי,
ירושלים,
20/04/05 13:51
|
ריבלין אתה לא מתאים לתפקיד שרון לא היה צריך למנות אותך בקושי נבחרת לכנסת הכל אצלך מכוון לחלק מחברי המרכז זכור ישנם חברי מרכז שלא יבחרו אותך בגלל עמדותיך נגד שרון......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למיקי מס' 23
שירה,
נתניה,
20/04/05 14:35
|
לולא שרון המדינה לא היתה נראית כפי שהיא נראית היום !!! וריבלין מה הוא אשם ??? גם אולמרט לא היה במקומו עכשיו לולא התלקק לשרון נכון מיקי ? נראה בבחירות הבאות איך יראה הליכוד המושחת ומשחית !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רובי,הקשיב טוב למיקי,הוא צודק.
יגאל כהן,
רחובות,
20/04/05 16:59
|
העולם משתנה מולכם זקנים ואתם לא מבחינים. אנחנו בעידן האינטרנט,ולכן התיכמונים והספינים חייבים לקחת זאת בחשבון. עברו הימים שהיינו זורקים את הנעל על הטלביזיה כשירון לונדון היה מחרף מערכות ישראל,ואין לנו שום אפשרות לעשות מה שהוא נגד התופעה והאיש. היום גם ירון לונדון מסייר כאן אצלנו ויש לנו הזדמנות להגיד לו מה אנחנו חושבים. וראה זה פלא ,אין שום דמיון בין ירון לונדון שמסתובב אצלנו ,ומתנהג בפתיחות מחשבתית ומביע דעות שכבר לא ניתן לכנות אותן : ''אוואנגרדיות''. הוא הפסיק להתנשא עלינו עם ה''אליטיזם האוונגרדי'' הבולשביקי שלו. העולם משתנה לך מול העיניים ידידי היקר רובי(ורק אתה יודע כמה אני מחבב אותך). חזור בך. אתה הרי יודע ערבית ,אז אומר לך: ''לא תניק איל מג'נון ולא תכ'אלי איל מג'נון יניקאק''. שאם לא כן,תפסיד הרבה חברי מרכז. כי יש איזה פלא בליכוד שהוא הסוד שלנו . כאשר חבר מרכז הכי מגעיל בעולם ,נכנס לקלפי ברגעים קריטיים. הוא משיל מעליו את כל הסיכומים וההסכמות ונשאר עם האלוהים שלו . ומצביע אך ורק על פי מצפונו. זה ''דפקט'' של החרותניקים והליכודניקים. זה מהיותנו כל כך הרבה שנים במדבר הפוליטי,לשחד אותנו זו קריעת ים סוף. שאם היינו פתוחים לשוחד, היינו נותנים לה למשחדת הגדולה והחזקה במדינה מפלגת העבודה,לשחד אותנו.[ אבל בחרנו בכרטיס הכחון ולא בכרטיס האדום ואכלנו כ'רה בכפית. אז דע לך,שחברי המרכז(להוציא את הקוקיות שהם משיחיים),כשיכנסו לקלפי,לא יאהבו את המראה שהפייגליניזם מחזיק אותם בביצים והם ''מסיבות אידיאולוגיות'' עלאק, משחקים באש. ומסיתים נגד ראש הליכוד בפרהסיה ואף מתגאים בכך. אתה תפסיד יותר מה שחשבת להרוויח מהשוטים ביום פקודה. עד אז ,הסטטיסטיקות שלך יהיו אחרות,כאילו התועלת עולה על הנזק. וכוס אוכתו מי שנהנה לפגוע בך. אבל ,אנחנו בעידן גוגו ומגוג ,וסכנת מלחמת אחים. ואתה במקום להוציא ת'זיין ולהשתין על מדורת מלחהת האחים הזו כמו גבר בשעת חרום. משטה בבני נוער הלומי טסטוסטרון בדברי ליצנות ופייגליניזם''. חזור בך ,אין לנו את המותרות להרשות לכם להמשיך את הפורים שפיל הזה. משאל עם עלאק,אתם רוצים להבעיר את האש, מתוך תחושה, שאפשר לסמוך על אריק מלך ישראל, שהוא יצליח לכבות אותה ואתה דפקתם קופה קטנה. ואני אומר לך :שכשהאספסוף מתחיל לרוץ ,גם מאה אריקים לא יעצרו אותם. ''מווב'' באנגלית אולם הצליל האנגלי יזכיר לך קצת את החורבן ההוא. דמיין לך שאריק עומד ועוצר עדר בופלו ששועט עליו. והוא חוואי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
דברים שרואים
ניסים,
ת''א,
20/04/05 13:48
|
אל תהיו עוורים למציאות שימו לב שכל מי שהנהיג הגיע לאותם מסקנות לא משנה מה היו הדעות הקודמות שלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
כאן זה הלבנט -ובנים יורשים !
הוא שכח,
מרכז,
20/04/05 13:42
|
שרון ממשיך בדריסת הדמוקרטיה . הוא שיקר והונא אותנו ועכשיו מכין ג'ובים לבניו. אחד קיבל מיליונים מאפל מבלי לעשות כלום והשני אוכל חינם בכנסת ומיועד לרשת את שרון ...!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנפוטיזים לא יעבור
ל"ת
חי,
שדרות,
20/04/05 15:36
|
|
 |
20.
ריבלין
אבנר,
קרית-גת,
20/04/05 13:40
|
ומה אתה עשית בשביל מדינה ?אדון ריבלין.תמשיך לבזבז כספי ציבור בכנסת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
כשריבלין היה קרציה באוזן..
יגאל כהן,
רחובות,
20/04/05 13:39
|
של דוד לוי ,הוא יכל היה לשמור יותר טוב על האינטגריטי. עכשיו אין לו ברירה שדוד לוי נחלש והוא נאלץ להשען על הקוקיות הכהנסיטיות והפייגליניות של הליכוד. והסהרוריים האלה לא פריירים. הם מאלצים את ריבלין להתבזות כדי להוכיח את ''נאמנותו'' למשנתו של מורם ורבה כהנא חי או מת. וכך יש להם בית''רי נאמן שמציג את הקוקיות שבקעו מהביצים של פייגלין כבעלי הבית ואת מיסד הליכוד כאורח. ובני תשחורת הלומי טסטוסטרון מריעים לריבלין לחרפתי כבית''רי ולחרפת הליכוד. ריבלין לא הצליח אחרי כל השנים האלה מעולם להקים לו חוג תומכים. הוא קרציה שעוברת מאוזן לאוזן ועצה הוא באוזן של פייגלין. מעבר לכך ריבלין בחור מקסים. ואני באמת מאד מחבב אותו ואת אהבתו לבדיחות טובות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני אוהד
ל"ת
בית''ר ירושליים,
20/04/05 16:33
|
|
 |
יגאל כהן (רחובות)-אינך בית''רי
ברוך שטיין,
שדה יעקב,
20/04/05 15:54
|
היום ובספק אם היית אי פעם.
כל שאפשר לומר עליך מבלי להעליב יותר מדי - אתה כדאיניק שדעתו היא בהתאם לכיוון הרוח הנושבת ולתועלת האישית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוטה-ריבלין תקף גם ת'פייגלינים
ל"ת
אחוות הוורד,
20/04/05 15:46
|
|
 |
שוטה,ריבלין ''תוקף'' את כולם !!
יגאל כהן,
רחובות,
20/04/05 16:39
|
את אלוהים ואת אשתו. בחן רב,אני חייב להוסיף. וזו דווקא תכונה, שאני יותר מחבב אצלו. ולחברך אני רק אומר: ''אני נולדתי ביום 15/6/48 ובאותו יום הלך מורנו הגדול מנחם בגין ,זכר צדיק לברכה והקים את תנועת החרות מיסודו של האצ''ל. נולדתי בבית רווזיוניסטי ,ומאז ועד היום נשאתי כזה. עברו הרבה הרבה שנים ואני עכשיו זוכה, לדברי גידופים ודברי ליצנות, מאפרוחי קוקיה, ש''ציפור ממזרית הטילה במצודת זאב כשהכניס שומר הבארים שמונה להיות שומר המצודה במצוות אדונו הקרוק ,את הסוס הטרוייני הכהניסט לליכוד. אי דאר דאר אבונה ואינאס ידרבונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי נולדת בבית רוויזיוניסטי,
ברוך שטיין,
שדה יעקב,
20/04/05 17:09
|
אך היום ודאי שאינך כזה.
1. לידיעתך - מצע הליכוד לא השתנה. מצע זה שולל את כל אשר אריק עושה כעת. אתה יכול לומר כי המצב השתנה ולכן יש לשנות דרך. גם כאן אני סבור שאתה טועה ומטעה. אך זה אינו משנה את העובדות - אריק שיקר ומשקר. 2. אריק הלך לבחירות עם עמדה מנוגת למיצנע מיצנע אמר - לפנות התנחלויות בודדות. אריק אמר - לא לפינוי, דין נצרים כדין תל אביב. 3. אריק הלך למישאל מתפקדי הליכוד והתחייב לקבל את התוצאות - הוא הפסיד ושיקר (ואל תטען שהתפקדו אפרוחי קוקיה, פייגלינים וכד' כי התפקדו גם שמאלנים רבים ע''י עמרי) . 4. אריק הלך למרכז - התחייב לקבל את ההכרעה - הפסיד ושיקר . 5. פיטר שרים על מנת להשיג רוב בממשלה. 6. הכניס את השמאל לממשלה על מנת לעקוף את מצע מפלגתו ובוחריו. 7. הכניס לממשלה כשר, את אלוף ''שומרי זכות השתיקה'', בוזי הרצוג לאחר שאמר כי בממשלתו לא יכהנו ''שומרי זכות שתיקה'' ופיטר את נעמי בלומנטל מתפקיד סגן שר.
בקיצור - שים לב במי אתה תומך - בשקרן סידרתי.
אינך בית''רי ואינך רוויזיוניסט - אתה כדאיניק ציני ועלוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אמשיך להגיד שהתפקדו אפרוחי
יגאל כהן,
רחובות,
20/04/05 21:56
|
קוקיה וגנבו ליגאל כהן את הליכוד. אידאר דר אבונה ואינאס ידרבונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היי מי זה האבא של הילד הזה??
יגאל כהן,
רחובות,
20/04/05 21:04
|
שישמור על הילד שלו. ילד,קישתא,ברע. ואל תזרוק אבנים. אבנים הורגות. באת לקשקש לי את מה שנקעה נפשי לשמוע מכם במשך שנה כל יום כל היום ,את כל הטענות תחת שלכם? אתה חושד בי שאני לא מכיר את הקשקשת הפייגלינית הזו. מה אני עולה חדש. מצע ,עלאק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
כל הכבוד לריבלין ואלי שיטרית
שמואל,
אלון שבות,
20/04/05 13:39
|
נאמני הלכוד והאידיולוגיה של מיסד המחנה הלאומי ראש בית''ר - זאב ז'בוטינסקי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
וכמה לא-מאפיונרים יש בליכוד?!
לא ליכודניקית!,
שפויה,
20/04/05 13:35
|
נו באמת... א. שרון נמצא ב''חברה טובה''. ב. למה שמישהו יכבד את חברי מרכז הליכוד הבורים, הגסים והאלימים? ג. רק מטומטמים מתכחשים למציאות. ושרון הוא הכל, חוץ ממטומטם. ד. הגיע הזמן שהליכודניקים ישכילו וילמדו קצת היסטוריה והרבה מוסר וערכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הגזמת?
ליכודניק,
20/04/05 13:55
|
גם הענקת לעצמך תעודת שפיות, וגם פסלת את כל חברי המרכז. שמעת על הפתגם '' הפוסל במומו פוסל''? ולכן רק אם תוותרי על ה-ש של שפוייה תקבלי את דעתי על תגובתך : פוייה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
גם ריבלין גם עמרי פשוט אפסים
ל"ת
ג.לוי,
עכו,
20/04/05 13:34
|
|
 |
15.
שריבלין הסהרורי יעוף מהליכוד
נעמן,
שפוי,
20/04/05 13:34
|
משפחת שרון מייצגת נאמנה את רצון הציבור להתנתק רובו המכריע של הציבור בעד ההתנתקות והליכוד היא מפלגה עממית האמורה לייצג את רצון הציבור שריבלין יעיף את עצמו לאיחוד הלאומי פסח שמח למשפחת שרון שהופכת את המדינה למקום נעים יותר לחיות בו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה עניין שמיטה להר סיני?
אבי,
20/04/05 13:51
|
1. רוב רובו של העם..... על סמך מה אתה אומר זאת? 2. היה משאל בליכוד והתוצאה ידועה! 3. משאל עם שרון והשמאל לא מסכימים לעשות! למה? אולי כי הם פוחדים משום שאין לזה רוב???? 4. מה עניין שמיטה - ההתנתקות להר סיני - התנהלותם הנלוזה של משפחת שרון??? 5. האם גם אחרי ההתנתקות תגן עליהם בכזה חירוף נפש?? האם גם לאחר ההתנתקות השמאל יתעקש להכלילם בין ל''ו הצדיקים???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ידידי שכחת?
איש אחד,
20/04/05 14:34
|
כמה אחוזי הצבעה מהליכוד השתתפו במישאל?....להזכירך אחוז קטן ורובם היו אנשי פייגלין (שלא הצביעו לליכוד) מכאן שאינם מיצגים את הליכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משפחת שרון מייצגת את העם נאמנה
נעמן,
שפוי,
20/04/05 14:16
|
כי: לא היה ולו סקר אחד בלבד (מתוך מאות סקרים) שיש רוב למנגדי ההתנתקות
כי בכל ההפגנות של הימין לא מגיעים חילוניים
כי השמיים לא נופלים והחיים ימשיכו לזרום גם אחרי שנצרים וחומש יהפכו לעייי חורבות (או פרבר חביב של עזה)
העם רוצה התנתקות העם בחר את שרון העם בחר בהתנתקות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שחיתות אינה מייצגת אותי,
אבי,
ירושלים,
20/04/05 17:30
|
|
 |
לנעמן שחי בחלומות
שירה,
גוש דן,
20/04/05 14:40
|
אף אחד לא נתן מנדט לשרון הדיקטטור. בבחירות הוא קיבל רוב כי שיקר לעם במצח נחושה. ועשה את מה שמצנע רצה לבצע. אז מה החוכמה? לפי הסקרים שהיו ושלא נערכו בגלל פחדם של שרון וכנופיתו . לידיעתך: אין רוב בעם להתנתקות. אעפ''י שאתה טוען שחילונים לא באים להפגנות. יש לך גם בזה טעות. אמנם הרוב הם דתיים אבל טעית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים משקרים לציבור
נעמן,
שפוי,
20/04/05 15:07
|
בהפגנות שלהם אין כמעט חילוניים. אם היחס באוכלוסייה היהודית בין דתיים לחילוניים הוא 1:5, הרי שבהפגנות הימין היחס הוא 1:100 לטובת הדתיים. המסקנה: החילוניים בעד ההתנתקות שירה, במקום להיכנס לשיעורי דת או לקרוא את השטויות של המתנחלים הסהרורים, עדיף שתלמדי משהו מועיל מבוא לסטטיסטיקה, למשל אולי תכתבי פחות שטויות כמו מה שכתבת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגם אתה ברוטוס?
עמריקי,
20/04/05 13:47
|
גם אתה נהנה מהשלמונים שמשפחת שרון חשודה שנהנית מהם? רבאק- זה אומר עליך משהו שאלה האנשים שאתה אוהב אולי בין חוג המוערכים שלך נמצא גם זאב רוזנשטיין אתי אלון ו...יצחק הרצוג- שומר זכות השתיקה הידוע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא, אני מקבל 3000 יורו מאירופה
נעמן,
שפוי,
20/04/05 14:17
|
|
 |
14.
ככה זה כשהליצן ''שכח'' שהוא ליצן
ל"ת
דני,
20/04/05 13:31
|
|
 |
13.
כל הכבוד לריבלין!
דנה,
ת''א,
20/04/05 13:26
|
מעריכה אותו מאוד למרות שאינני ליכודניקית. אידיאולוג אמיתי ולא של מצבי רוח, והגיע הזמן שמישהו יגיד את האמת למשפחת שרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
Just do it!
ל"ת
alex,
20/04/05 13:26
|
|
 |
11.
ל-1:בפעם הבא תצביע לעבודה.
ל"ת
levy,
20/04/05 13:23
|
|
 |
10.
היה רצוי
לא ליכודניק,
20/04/05 13:22
|
אם אפשר יחד עם עומרי גם את הגברות גמליאלי וגבריאלי וגם את גורולובסקי וליברמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ריבלין לראשות הממשלה!
ל"ת
ירון,
ת''א,
20/04/05 13:18
|
|
 |
8.
שרון - זיקנתך ביישה את צעירותך
מוטי,
רמת גן,
20/04/05 13:18
|
לאריק הרבה זכויות ועד לא מזמן - היה ראש הממשלה הנערץ עלי, אולם משהפך את עורו, והפך לעריץ - טוב שכל חברי הליכוד יוציאו אותו מהתנועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בקר טוב למוטי מר''ג
מערב טוב,
20/04/05 14:42
|
התעוררת? רק עכשיו גילית את העריצות והזלזול באנשים? בקר טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני אהבתי אותו...
יהודי קטן,
ארון ספרים,
20/04/05 13:43
|
והצבעתי בעד ליכוד בין היתר גם בגלל אריאל שרון גיבור מלחמות ישראל, אבל האדם הזה לימד אותי לקח טוב שלעולם לא אשכח!
הוא לימד אותי לשני דברים
1. לא להאמין לשמות ומותגים, הצבעתי שרון, קיבלתי מצנע!
2. לדעת כלל אחד- יש עת לבנות ועת להרוס, ואריק שרון הוא זה שכפי שקיבל שכר על הבניה כך הוא מקבל שכר על ההריסה!
למדתי לקח היטב ויותר לא אפול לפח כפי שנפלתי הפעם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
1 - למה הצבעת אם חשבת ששרון מא
אפי,
20/04/05 13:17
|
למה הצבעת אם חשבת ששרון מאפיונר? בוחרים כמוך הם הגורם לנורמות השלטוניות הירודות במדינה שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
תגובה ל 1
הליכודניק,
מצודת זאב,
20/04/05 13:17
|
מי שילם לך בשביל התגובה הזו? סיריל קרן? דודי אפל? שוני גבריאלי? ואולי כל התשובות נכונות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
למה לא להוציא גם את אריאל?!
אלעד,
20/04/05 13:14
|
|
 |
4.
הליכוד שווה רק בגלל ריבלין!
ל"ת
תמי,
20/04/05 13:13
|
|
 |
3.
חברי הליכוד, עברו למעשים
אפי,
רמה''ש,
20/04/05 13:11
|
תנועת הליכוד צריכה לפעול ע''מ לנשל את שרון מתפקידו. צריך למהר כיוון שבינתיים נעשים נזקים למדינה ולליכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאפי מס' 3
עליזה,
20/04/05 14:44
|
כפי שנראה כבר כמה חודשים אנשים אומרים וכותבים את מה שאתה הצעת אבל שום דבר לא זז בכוון, וחבל!!!!!! לנאשי הליכוד אין .....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
ריבלין גבר גבר.
עמית,
פ''ת.,
20/04/05 13:04
|
|
 |
1.
המשיכו כך ותמחקו
הצבעתי לליכוד,
רק בגלל שרון,
20/04/05 12:51
|
לליכוד במתכונתו הימנית הישנה אין סיכוי, לא מול המציאות ולא מול הבוחר. המשיכו כך, ותמחקו. אגב, המאפיונריות של שרון מעולם לא הפריעה לכם כל עוד היא שרתה אתכם. אז תפסיקו לבלבל את המוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני צהבעתי בעד ליכוד ימני...
יהודי קטן,
ארון ספרים,
20/04/05 13:35
|
אבל אחרי מה שעשה שרון אני נשבע יותר לא להצביע בעד המפלגה הזאת!
אין לי בעד מי להצביע, בטוח לא בעד ליכוד, בטוח לא בעד מפד''ל, כנראה לא בעד ש''ס כפי שהיא מתנהגת עכשיו, מה שנותר זה או איחוד הלאומי, או ציונות דתית של אפי איתם ויצחק לוי, או כלום!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ריבלין א.טוב.שהנהגת הלכוד גרמה
ל"ת
שלא יאמינו יותר,
גם לו=לוגיקה,
20/04/05 13:26
|
|
 |
מוותרים על הצבעתך חזור לביתך
חי,
שדרות,
20/04/05 13:25
|
כפי שהליכוד הסתדר קודם הצבעתך כך יסתדר בלעדיה בהמשך חזור לביתך והנח לביתנו מי שזקוק לליכוד זה אתה ודומיך ההומלסים שהליכוד מהווה לכםבית מחסה ואולי גם בית תמחוי אתה כעמרי תיעלמו ויש לא יזכור אותכם גנבתם דעת ציבור פעם אחת לא תאכלו לעשות זאת בפעםהשנייה התחלו לארוז חפצכם וחפשו לכם בית מחסה אחר לחסות בצילו לכו לרחוב שייקין שם ביתכם הטבעי ההיסוטרי ונסו לשקמו מהריסותיו והניחו לנו לארצנו ולהשקתנו וא ל תיעוותו אותה מי זה בכלל עומרי שרון ללא אביו ומכמני שילטון שאביו מעתיר עליו ? איזה עץ נטע ואיזה בית בנה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך?ממשיכים לקרוא מורד לנאמן?
ל"ת
+דמונזציה לצבור,
שבחרם?!=מחלה,
20/04/05 13:24
|
|
 |
בדיוק ההפך
בני,
20/04/05 13:20
|
הליכוד של שרון מתרסק, אין בו כלום מלבד אינטרסנטים ועסקנים. חוץ מזה המציאות ימנית יותר ממך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפנית180מעלות מחרות מ.בגין ז''ל
ל"ת
חרות דשרון=מרצ,,
ימנים לעומתו,
20/04/05 13:20
|
|