 |
38.
דפנה אלפרסי
חן,
חיפה,
21/04/05 08:01
|
|
 |
37.
יואילו להשתתף בכאב
אוליב אויל,
21/04/05 07:15
|
כל תומכי ההתנתקות יואילו להגיע ולהשתתף בהלוויות החוזרות של כל מי שקבור בגוש קטיף ויוציאו אותו מקברו, ויעשו לו הלוויה חוזרת ורצוי שיהיה שם גם אריק בעצמו - לראות את הכאב ולהסתכל למשפחות השכולות בעיניים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
רעיון נכון - לפחות מה שמוצע
א.,
21/04/05 02:22
|
זה לא יפתור את בעייתם לפחות הזדהות עם המפונים. הפרדוקס הוא שנאמני השליחות ההתיישבותית מאז היגוי תכנית ההתנתקות הושחרו ותוארו כמעט כאוייבי המדינה והשלום. לאור התגובות המכוערות לכתבה אפשר ללמוד עד כמה הוחדרה השנאה כלפיהם. יש לתקן עוולה זו - והכתבה על כן מבורכת .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
שהפינוי יהיה כואב ככל האפשר
yy,
21/04/05 01:36
|
ככה הורגים שתי ציפורים במכה אחת. גם יוצאים מהשטחים וגם טיפה נקמה על כל השנים. זה לא מכסה... אבל גם טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
IDIOT
ל"ת
Abi,
21/04/05 20:07
|
|
 |
יש לך נשמה של ערב רב
אוליב אויל,
21/04/05 07:20
|
יהודי לא יכול להרגיש כך כלפי יהודי אחר יהודים כמוך צריך לשלוח לבקר באושוויץ כדי ללמוד פרק ביהדות וחמלה היטלר הצליח ללמד גם יהודים כמוך מיהו יהודי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
The Jewish Israeli People
Abi,
21/04/05 01:26
|
start to implement the famous saying of the author Mr Machmod Darwish: ''Go,Go,Go, away Jews from our land,and take with you your DEAD...''Gosh Katif is the first step,so I see it
Those who believe it will end in Gaza-are fools
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
כל הכבוד סוף סוף עניניות!
ל"ת
שפיות בים סוער,
20/04/05 23:32
|
|
 |
32.
נא להפנים
אלי;,
20/04/05 23:29
|
חשוב ביותר להבין את המינימום הזה שהתקשורת הספיקה להשכיח מאיתנו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
תסתמי מטומטמת, כל אחד שהיה
ריינר,
20/04/05 23:20
|
|
 |
ריינר , אתה מטומטם בעצמך.
ל"ת
שלו,
21/04/05 08:13
|
|
 |
30.
אפילו לא מילה מיותרת- אהבתי!
ל"ת
עוז,
ת''א,
20/04/05 23:10
|
|
 |
29.
נפלא ונכון
מיכל,
20/04/05 22:32
|
ההתנתקות היא בלתי נמנעת, אנחנו יכולים, לפחות לנסות, לדאוג שהתהליך יהיה פחות כואב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
המציאות
איתי,
כפר דרום,
20/04/05 21:48
|
מעולם לא היה מגזר בארץ שספג כ''כ הרבה חללים מהאוייב וכ''כ הרבה שנאה מהארץ. אבל השנאה הנוראית היא של מגזר מאוד מסויים בחברה הישראלית, השמאל הקיצוני שזוכה לייצוג לא פרופורציונלי בתקשורת. אנשים אלו כ''כ מנותקים כך שבכל בחירות הם המומים, תמיד מופתעים והסקרים שלהם מעולם לא ייצגו את המציאות. הדבר שצריך להודות בו הוא שהשנאה ששוטפת את המרקע ודפי התקשורת משפיעה על חלקים מסויים באוכלוסיה אך בשום פנים ואופן לא על הרוב. ותגובות למבצע ''פנים אל פנים'' יוכיחו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה
ל"ת
סימה,
21/04/05 08:29
|
|
 |
27.
דפנה, את כל כך צודקת.
*,
20/04/05 21:32
|
ומי ייתן וכולם היו כמוך.
התקופה קשה גם ככה, וביטויי שנאה כלפי ציבור המתיישבים לא יועילו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
הולנדית מטומטמת-לא צריך להתנתק
ל"ת
משה,
20/04/05 21:27
|
|
 |
תתבייש ותנקה את הפה
ל"ת
סימה,
21/04/05 08:30
|
|
 |
25.
A very wise woman
ל"ת
AMR,
20/04/05 20:50
|
|
 |
24.
לא אוהב אותם.מה לעשות.
גבי,
מדינת ישראל,
20/04/05 20:41
|
מחיאות כפיים-לא ממני.אני לא אוהד פשיסטים.נהפוכו.לילה טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
דפנה, כל הכבוד!
מסכימה ב-100%,
20/04/05 20:11
|
מי ייתן ותצליחי להשפיע לטובה על האיבה והשנאה שיש להמון אנשים נגד הציונות הדתית ונגד המתיישבים בפרט. ריגשת אותי מאוד, ואני שמחה לשמוע סוף סוף דיעה שפויה אחת, דיעה שלא מפוצצת בשנאה. יישר כח, וחג שמח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
את פשוט מדהימה!
ל"ת
ישראלית,
20/04/05 20:06
|
|
 |
21.
מה, כל הבלונדיניות מטומטמות?
ל"ת
שחורדיני,
20/04/05 19:27
|
|
 |
לא כולן, זו סתם השמצה
ל"ת
אבל זאת דוקא כן,
20/04/05 20:15
|
|
 |
20.
עזבו אתכם מפוליטיקה לרגע...
אלדד,
20/04/05 19:10
|
ותגידו לי - איזה אבא ואמא שאוהבים את הילדים שלהם, לוקחים אותם לגור בעזה, לנסוע באוטובוס ממוגן, חושפים את ילדיהם לדם, להרג ולשנאה מהרגע שהם נולדו?? הא??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הורים שורשיים
חיפאי,
חיפה,
21/04/05 01:00
|
אלה אבא ואמא שנולדו להורים שהביאו אותם למדינה הקטנה בלב מדינות ערביות עויינות. שנאה אצל ילדי גוש קטיף? תשלח את ילדיך אליהם ללמוד אהבת אדם מהי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העובדות מדברות - לחיפאי
ראובן,
21/04/05 08:17
|
כשרני רואה אם בגוש קטיף אומרת לבנה הזאטוט בעומדה ליד חייל ''תקרא לו פושע'' והילד אומר אמן אחריה וממלמל ''פושע'' - אז תסלח לי שאני לא לגמרי מסכים.אני יודע שלא כולם כאלה אבל בכל זאת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם תחילת חדרה ופתח תקוה ?
ק,
20/04/05 22:34
|
|
 |
איפה ההיגיון???
לא משנה,
מרכז,
20/04/05 22:28
|
ותגידי לי אתה איזה הורים נורמאלים שאוהבים את הילדים שלהם יקחו ''יכפו'' עליהם לגור בת''א?!!?! או אולי רעננה/הרצליה או שאר ערי המרכז?!?!?!!?! המלאות כ''כ בטינופת אנושית ובזיהום אויר נוראי?!?!?! מה גם שגם בערים כמו ת''א יש פיגועים....... מומלץ לחשוב ובדוק מס' עובדות לפני שמדברים!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עזבתי פוליטיקה
שמרית,
ת''א,
20/04/05 20:34
|
ונזכרתי שגם הדודים שלי מקווינס ניו יורק לא מבינים איך אני מגדלת ילדים במדינת טרור ומוכנה שהבנים שלי יתגיסו לצבא. זה נראה להם פשוט מטורף לחלוטין ובלתי אחראי. הם אמרו לי לא פעם שההתעקשות שלי לחיות בישראל מעידה על הורות לקויה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חובה להסתכל-מעניין ביותר....
יצחק,
תל אביב,
20/04/05 19:56
|
בטח אתה אבא ואישתך אמא של ילדים שלא חינכו את ילדיהם לאהבת המולדת.....בטח הילדים שלך ירדו מהארץ .....בטח הילדים שלך גובניקים בצבא.....אם בכלל התגיסו......בטח הילדים שלך התנתקו מאידיאלים וערכים.
אני חילוני מתל אביב ,אבל דבר אחד ברור לי שאחי המתישבים -ילדיהם יותר מחונכים מילדי...לילדיהם יש ערכים ואידלים. בסביבה שלי שהיא סביבה חילונית לכל אחד אכפת רק מעצמו. תראה לי עוד חברה כמו החברה הדתית לאומית שאכפת לה מה קורה בעם ומה קורה בארץ והם הולכים ומגינים ועושים מבצעים יפים לחבר את הכם במקום לקרוע אותו כמו שאריק שרון עושה.
גם אני הצבעתי פעם עבודה ושאנתי דתיים עד שנפגשתי בהם וראיתי איזה חברה נפלה הם.
גם אני מתחבר
יצחק רוזנזון רמת אביב תל אביב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצוין
תל,
אביבי,
21/04/05 01:23
|
עכשיו בוא נעלה את החברה שאנחנו חים בה לרמה של המתנחלים והוכל ליצור ישראל מוסרית ומעלה יותר. כל אחד בתחומו הוא ינסה לעלות את רמת המוסריות בעם. החל מלצאת להתנדב עובר בלצפות פחות שעות בטלויזיה ולהשקיע בספרים וכלה בלעלות את רמת נושאי השיחה במפגשים אצל החברים (להביא קטע לימוד ולדון עליו, שעור שבועי עם רב ולדון אח''כ איפה זה מתחבר לחיים שלנו) בהצלחה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
תקשיבי!!
צחי,
תא,
20/04/05 19:02
|
תמיד פינטזתי אותי יחד עם מהרטה ואיתך בשלישיה לוהטת,כאילו שוקו וניל,והקצפת תהיה יעל בן דוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצחי,חפש את השכל שלך
רון,
20/04/05 19:10
|
|
 |
18.
תחסכי מהם את הרחמים המתנשאים
ל"ת
האלה.זה בטח לא,
מה שהם צריכי,
20/04/05 18:32
|
|
 |
17.
hit the road Jack
ל"ת
David,
NYC,
20/04/05 18:28
|
|
 |
16.
רואים שאת לא ישראלית אמיתית
צביקה,
20/04/05 18:25
|
אם היית ישראלית אמיתית, היית מתעלמת מכך שבמשך 30 שנו בנו שם 3 דורות את ביתם ועבדו את אדמתם. אם היית ישראלית אמיתית, היית מתעלמת מכך שרובם משרתים ביחידות מובחרות בצה''ל. אם היית ישראלית אמיתית, היית בתמימותך שונאת אותם כמו שמציגים אותם בתקשורת. אם היית ישראלית אמיתית, לא היית מגלה כל הבנה למזלם הקשה. אם היית ישראלית אמיתית, היית מתלהמת כנגדם במנטליות של עדר שזהו הספורט הלאומי במדינתנו.
אשריך על החשיבה העצמאית, ואשריך על ההבנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מספיק, די עם השקרים !
ציוני נאמן,
מדינת ישראל,
21/04/05 02:48
|
רובם לא משרתים ביחידות מובחרות בצה''ל ולא בטיח ! הם משרתים במגוון יחידות כמו כל אחד אחר. מספיק עם הדמגוגיה הזאת. מי שקיבלו מים בחינם, אדמה בזיל הזול, העסיקו ערבים ב-20 ש''ח ליום ובנו את ביתם בהלוואות שהפכו למענקים - בשעה ששאר המדינה מתרוששת וחיילים נהרגים בהגנה עליהם ללא צורך - צריכים לשלם פיצויים למדינה במקום לקבל אותם ! יללה. הביתה. מספיק חגגתם על חשבון העם היהודי. וזה איננו גירוש כלל - פשוט העברת דירה מסיבות בטחוניות, חברתיות, כלכליות, ו מ ו ס ר י ו ת. די להסתה, לשנאה, לאלימות... ובא לציון גואל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה אמרת
ראובן,
21/04/05 18:08
|
כל ההבט על ה''גירוש'' טעון מבט ובדיקה נוספים.מדוע לא חזרה לגבולות 67? ישראל החליטה מסיבות טובות ומוצדקות מאד לסיים את השהייה בעזה,ומעולם לא הובטח למתנחלים שישהו שם לנצח.נצרים נבנתה בראשונה כהאחזות בה הכל היה על בסיס זמני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
דפנה תודה!!!!
יהודי,
ירושלים,
20/04/05 18:21
|
רק שתידעי שאני בתור ימני שנגד תוכנית הגירוש הזאת מודה לך שיש סוף סוף מישהו שחושב שהמתנחלים הם אנישים גיבורים שנתנו הכול למען המדינה וקיבלו גירוש ביום בהיר אחד בלי הודעה מוקדמת!!!! נקווה שהטירוף של הפוליטיקה לא תטריף גם אותנו!!! לסיום דפנה תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
די לחבק אותם!!
רז,
20/04/05 18:21
|
נמאס לשמוע על מסכנות כביכול של המתנחלים,אפשר לחשוב..סך הכל הם עוברים דירה אם התראה מוקדמת של שנה שלמה,זה שהם לא מנהלים משא ומתן בעיה שלהם,יש להם ים של אופציות אבל לא,פשוט הרגלנו אותם ללוקסוס לוילות לעבדים בדמות הערבים,הממשלה נתנה להם כל הזמן יחס מועדף ..אבל כשהם מבקשים מהם לעבור כמה קילומטרים הם מתקוממים נגדה.. אני אקבל ואחבק בשמחה כל אחד מהם שיתפנה מרצון,אבל אני בז לכל אלא הפרזיטים שחוסמים כבישים אבל לצערי רובם כאלה,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה נשמע בן אדם
תל,
אביבי,
21/04/05 01:25
|
שמאוד אוהב את הארץ שלו... (ולא צריך להיות פנאט שמקריב הכל בשביל לאהוב את הארץ שלך...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה?!?!?!!?!?!?!?
לירז,
מרכז,
20/04/05 22:36
|
''מסכנות כביכול!??!?!!? מודבר כאן באנשים שכל חייהם לא ראו מקום אחר חוץ מהמקום הזה.... שם הם נולדו שם הם אמרו את המילה הראשונה שם הם למדו להתנדנד בנדדה.. שם הם פגשו את אהתבתם הראשונה.. שם הם גם התחתנו והביאו ילדים לעולם המוזר הזה.... חלקם גם קיפחו את חייהם שם.... חלקם גם קבורים שם...... וכל שיש לך להגיד זה מסכנות כביכול?!!?!? לוקסוס?!?!?! אני לא מכירה אותך באופן אישי (ותודה לאל על כך...) אבל כל שיש לי להגיד לך זה שבגלל אנשים כמוך השסע החברתי במדינתנו רק מחריף..... ועצוב לי להגיד את על אדם ישראלי.... יהודי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אל יתהלל חוגר כמפתח...
דודו,
20/04/05 18:20
|
עוד לא הצלחתם לפנות אפילו ציפורן של מתישב וכבר אתם דנים איך למחוא כפיים למשאיות שיביאו אותם. ממש הצחקתם אותי. תאכלו עוד הרבה הרבה חצץ עד שתזכו אם בכלל לראות קצה של משאית עם מתישבים מפונים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מה נהיה?
כף,
מוחה!,
20/04/05 18:20
|
הפכת לצו פיוס לאומי? חבל שלא ציינת גם את הצד היפה של הציבור הדתי לאומי: גזל, עקירת עצי זית,ונדליזם , גזענות מעוררת חלחלה, איום במלחמת אחים, רצח פוליטי של ראש ממשלה, התפרעיות וחסימות כבישים,חילול קברי מנהיגים, תקיפת אישי ציבור, זלזול מחריד בחיי אדם (כולל של ילדיהם), המחתרת היהודית המהוללת,נסיונות פיגוע בבתי ספר לילדות, מטעני דמה, מכתבי איום, נסיונות ללכלך את מנגנוני החוק (שב''כ ומשטרה) בתאוריות קונספרציה מגוחכות.
עכשיו או אחר כך לפרוץ במחיאות כפים סוערות?
תעשי לי טובה ותתרכזי במדורי הרכילות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אז מי פה הרוב....
דורון,
20/04/05 18:16
|
ציבור המתנחלים נמנה על מחנה הרוב. השמאל מאד רוצה לשכוח ולהשכיח את תוצאות הבחירות האחרונות בה ניצח בגדול המחנה שהמתנחלים היו חלק פעיל ממנו. חלק שלמעשה פעילותו האינטנסיבית הביאה את הרוב העצום למחנה שרון. פתאם אני קורא שקומץ השמאלנים פה הקים לעצמו תנועה וקורא לה ''מחנה הרוב''. למה ? ככה. הם אוהבים להתחמם ליד הרוב למרות שהרוב בעט אותם ואת מנהיגיהם לכל הרוחות. הם שומעים את צמד המילים ''משאל עם'' וחוטפים שלשול. הם יודעים שהבלוף הגדול עשוי להחשף. גבירתי דפנה, תפסיקו לעשות טובות ולחוש אמפטיה או חמלה או בולשיט . המתנחלים זקוקים להם כמו עוד חור בתחת. לא זקוקים לשום יד מלטפת מכם ולא לשום מבטי עידוד. תנוחו ותרגעו, לא שמים עליכם את האות השביעית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
דפנה אני מעריך אותך אך את טועה
ל"ת
ערן,
צפון,
20/04/05 17:55
|
|
 |
9.
המציאות מול הרצון
ראובן,
20/04/05 17:53
|
לדפנה יפה ונכון כתבת ואין לי ספק שהמתנחלים עוברים ויעברו תהליך קשה וכואב.לפני הפינוי ואחריו . אבל עם כל רצוני להבין ולהזדהות קשה לי.אני מאמין שרבים מהם-ביחוד אלה היושבים בגוש קטיף-הינם אנשים בעלי אידיאלים אך עם זאת שגו מאד.הם שגו כאשר שילמו פרוטות לעובדים פלשתינאים, רמסו זכויות אדם והביאו למותם של חיילים שנשלחו להגן עליהם ויחד עם זאת חלקם צועקים על קציני צה''ל בדרגות הבכירות ביותר ומגדפים אותם.קשה לי הרבה יותר להזדהות עם מי שענדו טלאי כתום ובכך ביזו ורמסו את זכר השואה.אינני מוכן ומסוגל לקבל את קריאות רבניהם לסרב ולגרום להם לקרע פנימי עמוק,המפקד מול הרב. אם המתנחלים יתפנו בשקט אחוש כלפיהם הערכה רבה יותר,מאשר אם יתבצרו על גגות,יתקפו חיילים ושוטרים וישבשו את חיינו בכל דרך אפשרית.אבל לא אעמוד ואמחא כפיים ליד שיירותיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בלי צביעות
אורי,
בית שמש,
20/04/05 18:16
|
הקבלן שבנה את דירתך לא שילם ''פרוטות'' לפועלים? נעלי ההתעמלות שאתה לובש לא באו מבתי חרושת שהעסיקו ילדים מהמזרח הרחוק? 30 שנה גרים המתישבים בעזה בתמיכת כל ממשלות ישראל. 30 שנה שרתו מתחלי הגוש ביחידות המובחרות של צה''ל. קצת אמפטיה והבנה לא תזיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאורי
ראובן,
20/04/05 18:53
|
ייתכן שהנעליים שלי נתפרו במזרח הרחוק כמו שהריבוק שלך (אולי) נתפרו ב''סווט שופ'' בניו יורק וכן הלאה..ומה עניין שמיטה להר סיני? אני רוצה להבין את המתנחלים אבל הם מקשים עלי.אני מסכים שרבים מהם משרתים ביחידות מובחרות והינם מלח הארץ במובנים רבים,אך עם זאת אינני מוכן לקבל טלאי כתום,השמדת עצי זית רק כיוון שהם של ערבים ותקיפה מילולית ופיזית של בכירים במערכת הצבאית והבטחונית.אם אתה מרגיש טוב עם זה- יבושם לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לראובן
א.,
21/04/05 02:14
|
מה ענין שמיטה להר סיני - הרי אתה העלת את הסוגיה ותגובת אורי היתה מענה לעניין זה. אז על מה אתה מלין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובת אורי..
ראובן,
21/04/05 08:19
|
היתה למשפט אחד שהתייחס לנקודת ראות אחת ממכלול גדול יותר.זה הכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
קריאה נכונה!
נועם,
י-ם הכבושה,
20/04/05 17:32
|
אכן נכון הדבר וכך צריך עכשיו לעשות. הציבור שם שותת דם בכל המובנים. אנחנו צריכים לחבק אותם כאילו הם חוזרים מהמלחמה. כן כן, מכיר את המתלהמים ''הם הלכו מרצונם'' וכו', אבל כל זה לא משנה כרגע.
רק חיבוק חזק יכול להרפות קצת את הפצע הענק שהולך להיפתח פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תגרש יהודים ואז לא יהיה שום
ל"ת
קרע בעם!,
פתרון פשוט,
20/04/05 19:59
|
|
 |
7.
לא נכון!
מייק,
יש''ע,
20/04/05 17:29
|
אני מזמין את כל מי שרוצה לבא ולבקר בכל רחבי יש''ע וליראות שאוד קל לאהוב אותנו, גם את אותם שחוסמים כבישים. אני אישית בתור מתנחל ממש לא מרגיש שאנשים נדחים ממני כמו שהוצג בכתבה ובנוסף לזה מה שמוצג כאילו שרוב העם חושב שצריך ל''התנתק'' זו קביעה שגויה מאוד. מנסיוני, שעברתי בהרבה בתים של אנשים בכל הארץ יש הרבה מאוד מהציבור בארצ שמיתנגד בנחרצות (וממש לא רק דתיים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
קניתי כובע כדי להסיר אותו בפני
מנומס,
20/04/05 17:27
|
הכותבת פונה לקוראים להתעשת ''ולעמוד במחיאות כפיים סוערות ליד שיירות משאיות המתנחלים החוזרות - כי אכן מגיעה להם שיבת גיבורים'' . עשיתי כמצוותה וקניתי כובע כדי שאוכל להסיר אותו בפני המתנחלים השבים למולדת, אך אויה. הם ירקו עלי וכמעט שרמסו את הכובע שנפל מידי כשהשכיבו אותי על הארץ וניסו לעשות בי שפטים. הם לא אוהבים אותנו יותר. מה לעשות עכשיו, מומחית להליכות ונימוסים שכמותך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כנראה מתכוון ל''שלום עכשיו''
ל"ת
שתוקפים ילדים,
לובשי כיפות!,
20/04/05 20:01
|
|
 |
5.
ביופי וברגש כתבת !
שירה,
20/04/05 17:23
|
למרות שאני נגד הגירוש הזה בכלל ! את הבעת נקודות מאוד חשובות שמן הראוי לשים עליהן את הדגש . יישר כח על כתיבתך !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
טיפשה, מי נתן לך רשיון לכתוב ?
אביב כהן,
20/04/05 17:09
|
מי נתן לך את החוצפה לתמוך בטיהור אתני של יהודים מחבל קטיף ? מי נתן לך את החוצפה לתמוך בהירסת בתיהם של מאות חפים מפשע ונתינת בתיהם לרוצחים ?
אם את לא מוחה - את פושעת מוסרית.
חוצפנית, תשתקי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
איפה בדיוק נמחא כפיים,
יואל,
20/04/05 17:09
|
בכביש הכניסה לניצנים, רגע לפני שהם ממשיכים להרוס לנו את המדינה?
לא גיבורים ולא נעליים, חבורת אגואיסטים חצופים, פושעים שיש להם חלק בהפרות זכויות אדם כבר כמעט ארבעה עשורים.
המסר שצריך להעביר להם הוא לא ''אמרנו לכם'', זה באמת חסר טעם. המסר הוא - לא ניתן לכם להמשיך לסובב את המדינה על האצבע ולמרר לנו את החיים.
דפנה - הרבה כוונות טובות, אבל מאמר לא ממש עמוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה ממש חסר שכל וחסר מוסר
שושו השועל,
20/04/05 17:39
|
יהודים הלכו לגור בארץ ישראל, הקימו יישובים על קרקעות ריקות לחלוטין שלא היו שייכות לאף אדם מעולם. הערבים שוחטים אותם ואת החיילים שנלחמים בהם, ואתה מאשים את היהודים ?! אם זאת לא הגדרה לחלאה, אז אני לא יודע מה כן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם כשבני ישראל בראשות יהושוע
Avi Ecuador,
20/04/05 19:13
|
נכנסו לארץ ישראל - אתה יודע אחרי ארבעים שנה במדבר - השטחים לא היו שייכים לאף אחד, שנים עשר המרגלים הרי מצאו את הארץ ריקה. והחיתי האשור היבוסי והפלישתי ועוד כמה, טוב הם לא יהודים אז הם לא נחשבים. חביבי ''הציונות'' הדתית פיספסה פעמיים, פעם אחת לפני מאה ועשרים שנה כשרבניהם יצאו נגד עליה לא''י ושלחו את צאן מרעייתם לארה''ב ופעם שניה עכשיו. אתם מאחרים בישוב הארץ רק באיזה מאה שנה ומה לעשות המצב השתנה. טוב תמיד היתה לכם הצתה מאוחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
תרבות האמצע המדומה
קין,
20/04/05 13:50
|
קריאתך מתיצבת על קו אמצע מדומה שאין לו אחיזה במציאות. המאבק על ההתנתקות הוא סימפטום של מאבק אידיאולוגי ותרבותי שלו ביטויים נפשיים ויצריים טבעיים. בין שני הצדדים מפרידה תהום וגשר ניתן יהיה לשים רק אחרי הניצחון הברור של אי מי מהצדדים. הניצחון (כמו במאבקים שהובילו למלחמות אזרחים במהלך ההסטוריה) יקבע לשנים את דמותה ואופיה של המדינה בה אנו חיים. כל מי שאינו מקבל את מרות השלטון והשיטה דינו דין מורד - וכך גם לאחר השלמת המהלך יצטרכו לחיות עם האות לו זכיתי אני. קין שלא ויתר להבל ושהוקם פי שבעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
דפנה, את בלונדינית מטומטמת
נעמן,
שפוי,
20/04/05 13:36
|
כזו היית בתכנית וכזו תישארי
אין כבוד למי שתוקף את שר הביטחון אין כבוד למי שעונד טלאי כתום אין כבוד למי שמאיים בתקיפת חיילים אין כבוד לאנשים החוסמים כבישים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי לנו אם זו שפיות
ראובן,
20/04/05 18:55
|
|
 |
היא לא מבריקה אבל אתה תוצר של
התקשורת עליה,
דיבר בוגי,
20/04/05 18:37
|
לפני שבוע היתה הפגנה באוניברסיטת תל אביב של סטודנטים מכל הארץ נגד ההתנתקות. בתקשורת לא שמעת על זה כלום כי היה היתה לא אלימה. וכך, את דיעותיך על מתנחלים אתה קובע על סמך כתבות כל כמבה עשרות קוקואים שחוסמים כבישים ונכנסים לחדשות השטחיות ולא על סמך המציאות. אתה מבין כמה אין לך שום שליטה על תפיסת העולם שלך? אתה נותן לכמה עיתונאים לעצב את מוחך הנאור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל כבוד למחבלים יש ?!
שחרחורת,
20/04/05 17:27
|
המטומטם עם הסטיגמות הוא אתה !!! דפנה הבלונדינית - גם יפה גם חכמה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנעמן השפוי(?)
אבי,
באר שבע,
20/04/05 17:24
|
רמת המלל בתגובתך באמת יכולה להצביע על רדידות הדיאלוג ביננו,
זה פוגע ודורסני להגיד על דפנה ''בלונדינית'' ''ראינו אותך בתוכנית'', בקיצור יצאת קטן!
אני מזמין אותך לסיור בישובי גוש קטיף, לראות את האנשים החקלאות החינוך הים והנוף, התקשורת השמאלנית הציגה אותם כ''זרים'' ''דורסנים'' ו''כובשי אדמה ערבית''.. ולא כך פני הדברים.
לדפנה, ישר כח על מילים תומכות ומחממות את הלב, על פרגון והצדעה לקהילה חלוצית ומיוחדת, שירבו כמותך..
הדרומים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולמי מגיע כבוד ?!
אני,
20/04/05 17:16
|
לשר ביטחון שאומר ''נגיב על הפצמרים רק אם יהיו נפגעים ישראלים'' ?!
למי שפוקד על הצבא לבצע טיהור אתני מיהודים בחבלי ארץ ?!
למי שעושה מרי אזרחי לא אלים כי הממשלה גנבה את קולו בבחירות ?1
הגב לתגובה זו
|
|