 |
54.
האם שקרנית=תקשורת מושחת.
ל"ת
יעקב,
21/04/05 00:05
|
|
 |
53.
בוגי - די לקשקוש. לך לעבוד
מוסה,
20/04/05 22:09
|
נשארו לרמטכל כמה שבועות עד שייצא לפנסיה. שיילך לעבוד במקום לטייל בארץ, ולברבר בתחומים שאינו מבין. צה''ל נכשל בתחום התקשורת כיוון שאנשים כמו בוגי מנהלים אותו מתוך תחושה של אני ואפסי עוד (הוא היה מפקד יחידה מיוחדת - מה אתם יודעים). אחרי שנכשל באינתיפדה - עכשיו בוגי מכין את כניסתו לפוליטיקה הישראלית, ותוקע על ימין ועל שמאל כדי לרכך את היעד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
מה עם השקרים של רות ירון?
שלמה,
זכרון,
20/04/05 21:17
|
גם היא הרי הלעיטה אותו בכל מיני שקרים לגבי פעילותה בדובר צה''ל? לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
The chief of staff is crazy
Psychiatrist,
20/04/05 21:11
|
Yaalom is crazy
In a normal statae a military officer who attacks the media (a pilar of democracy) is kicked out of office THE SAME DAY
Yaalon is crazy He is a war criminal
He will be dragged to Hague some time soon
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
העלייהום של דיין, לדוגמה טובה
זכרוני לומטני,
20/04/05 20:58
|
ואחר כך גברת אילנה דיין התפתלה וזחלה כמו מישהי שקיבלה על הראש מהזכיינים הלחוצים שבסוף אכלו אותה בגדול. בוגי צודק, הרדיפה האובססיבית הזו של אבירי חופש העיתונות ואנשי הפוזה כמו דיין פשוט נמאסו עלינו. יעלון - כל הכבוד על האמירות הברורות והנוקבות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
תוך כמה חודשים התקשורת הנקמנית
ל"ת
תקבור את בוגי.,
אמיץ/תמים?,
20/04/05 18:56
|
|
 |
48.
Leftist propaganda media !
ami,
20/04/05 18:56
|
|
 |
47.
בוקר טוב בוגי גיליתה את אמריקה
ארק1,
סדום ועמורה,
20/04/05 18:55
|
למה רק עכשיו אתה אומר את מה שאתה אומר? ניתגלתה בך בינה ניסתרת? לא ולא אתה יודע זאת מזמן פשוט כמו כל הפוליטיקאים, ואנשי השירות הציבורי במדינה הזאת גם אתה ידעתה להתחנף ןללקק ל''מעצמה השביעית'' ,ועכשיו כשזרקו אותך לכלבים וחבריך בתקשורת לא הגנו עליך ב''חירוף נפש'' הפכתה לאדם דובר אמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
אתה צודק הרמטכ''ל! ירדנו לביבים
גימלאי צה''ל,
נתניה,
20/04/05 18:53
|
כ''כ אתה צודק וחשתי זאת על בשרי שנים, שאנו משקיעים נפשנו ובמקום להעריך זאת מחפשים לפעמים בבביבים איזה סקופ קטן ולא יודעים להעריך את הכלל. חבל שכך אנו מתנהלים ואנו רואים לאן אנו מגיעים - מדינות ערב צוחקות עלינו שאנו מתבוססים מול הפלסטינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכלל - צה''ל נכשל
מוסה,
21/04/05 15:27
|
וזה עולה לנו מחיר איום בחיי אדם, בכסף ובביטחון האומה.
אנשי הקבע משקיעים - מיעוטם הרבה, ורובם המכריע, הבטלנים הידועים, לא כלום. תמורת השקעתם הם מקבלים ביד נדיבה מאוד שכר, תנאי שירות ופנסיה.
באותו זמן אחרים במדינה רעבים ללחם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
דיין-דוגמה מצויינת לחובבנות
ל"ת
ד'ז'נגו,
20/04/05 18:42
|
|
 |
44.
www.yoshra.com
זרובבל,
20/04/05 18:41
|
האיש פשוט צודק. כנסו לאתר והביעו תמיכה. בוגי אנחנו איתך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
ליחסל את ''עובדה''
חסן,
20/04/05 18:41
|
אחת וילתמיד צריך לסגור את התוכנית של עובדה עם אילנה דיין. מה שהיא עשתה למ''פ זה בושה ויחירפה לימידינה שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
מילים כדורבנות
שלומפי,
20/04/05 18:39
|
האיש פשוט צודק וצריך להוקיר אותו ולהריע לו. אני קורא לכל למי שתומך להכנס ל www.yoshra.com ולתמוך בבוגי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
אילנה דיין-לא לשכוח ולא לסלוח
לוי,
20/04/05 18:34
|
אילנה דיין, מי שחיברה יחדיו חיילי צה''ל שמחים וחוגגים מייד לאחר מות הילדה הפלסטינית - בלי לגעת בכל הפרובלמות הקשות האחרות של התחקיר כולו - חייבת להיעלם מהמסכים ומעולם התקשורת. לא יכול להיות שבגלל כוחניות כל כך חזקה אשה או אדם יתיימרו להתהדר בנוצות של ''מקצוענים''. לדעתי, אילנה דיין היא סמל ומופת לעשייה עיתונאית תקשורתית גרועה. עד שלא ימוסד רשמית מקצוע העיתונות - חוק, לימודים אקדמיים ספציפיים, רישוי והסמכה - חייבים לדאוג להרחיק חפיפניקים מהעיסוק במקצוע זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
יש להעמידם לדין וה-1 הגב דיין
ל"ת
שרון,
20/04/05 18:28
|
|
 |
39.
זה לא חדש חמור יותרשגםמשקרים
ל"ת
מורה,
20/04/05 18:26
|
|
 |
38.
דובר אמת אחד במדינה -יש סכוי
ליאת,
צפון,
20/04/05 18:22
|
האומץ לומר את האמת ולזרוק אותה בפרצוף של מי שתופס את המדינה בגרונה. יש עוד כמה כאלה, גם בתקשורת, אבל הס מלהזכיר את שמם כי מחר יחסלו אותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם כך אבוי לנו
ל"ת
מוסה,
21/04/05 08:43
|
|
 |
37.
''עובדה'' והאמת
עיתונאי,
20/04/05 18:01
|
מה שהתכנית הזו עוללה לצהל ולחייליו זה פשוא בושה וחרפה. כזה סילוף כזו חד צדדיות - למה אין מוסד מכובד שיכול לשפוט את אילנה דיין וכל מי שהיה קשור למחדל התקשורתי המביש הזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במקום אמת וצדק,העתונאים בארץ
ל"ת
רודפים כבוד,שרר,
ה,פרסום ודם,
20/04/05 18:41
|
|
 |
36.
''עובדה'' כדוגמה קלסית לקלוקל
מגי,
20/04/05 18:00
|
אילנה דיין הפגינה בסרט התיעודה ה''תחקירי'' המסולף על הרג הילדה הפלסטינית את שיא הרדיפה הכוחנית והבוטה אחרי סקופים בכל מחיר. בכלל, חבל ששמות כמו אילנה דיין ''מפארים'' את מרחב התקשורת במדינת ישראל. האנטגוניזם שהיא יוצרת פשוט מדהים. נקווה שהלקח מדברי הרמטכ''ל יילמד וכי אילנה דיין, לא תחזור עם ה''עובדה'' שלה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
''כרטיס אדום''
Avi Ecuador,
20/04/05 17:53
|
שהוציאו לנו האמריקאים. מסביר לנו הרמטכ''ל שצה''ל זו יחידה אמריקאית, צבא אמריקאי. עדיף היום עם ההסברים והדרך של מנהיגות בועת עם הארץ להסתפח לארצות הברית ולזכות אולי בעוד כוכב בדגל שלהם. להפוך לשמורת טבע ישרקודש אולי. מסבירים לנו שהפג ישראל שיהפוך בהמשך לישרפלסטין בקו הירוק אין לו יכולת לנשום לבד ללא מכונת ההנשמה האמריקאית ומשחקים במשחקי מעצמות ונט''ו ומשחקי מלחמה, במקום להסביר על כבשת הרש מסבירים ''מנהיגנו'' על פלנטת חלם שיש לה יבשות. להסתפח מייד; שלשום, לארצות הברית, על בסיס משפט המלך שלמה, להבין שהפג הקרוע אפילו פגר לא ישאר ממנו לאחר הניתוק מהשכל וההגיון שמציע לנו שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''אקוודורה'' שולף כרטיס...
yoka,
california,
20/04/05 18:43
|
כרטיס אדום כרטיס צהוב [מה זה חשוב] העיקר שיש סיבה לכתוב
שופך מילים ללא רחם טיפש גדול [ישמור השם]
על כל דבר יגיב חיש קל מוחו קטן והוא אומלל
חג שמח לכולם ובמיוחד ל ''אקוודורה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם לקרוא אתה לא יודע שרץ?
Avi Ecuador,
20/04/05 20:54
|
שמע קקה, סליחה קקדור, תוריד על עצמך את המיים. הכרטיס האדום לא ממני, מהרמטכ''ל במקרה. אין לך משהו יותר מתוחכם, אולי שיר שמתאים לאידיוט כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני דווקא מחבב את אקוודור
ל"ת
jak,
20/04/05 20:30
|
|
 |
34.
חדשות העם
בועז,
20/04/05 17:45
|
אולי הגיע הזמן שבנוסף לתחנת הרדיו הצ''הלית יהיה גם תחנת טלויזיה צה''לית, ועיתון חדשות יומי האיכות של גלי ה''הל מעידה רק שהם יכולים , וטוב יותר ועיתונאים מחפשי סקופים יקראו קודם עיתון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם כבר אז כבר
א. ציפרוני,
גבעתיים,
20/04/05 18:48
|
למה שגלי צה''ל לא יקימו גם תיאטרון של צה''ל וגם אופרה של צה''ל וגם מקהלת הצבא האדום של צה''ל וגם נבחרת כדורגל של צה''ל ונבחרת הוקי קרח? למה לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
צודק!!!
ל"ת
דניאל,
20/04/05 17:42
|
|
 |
32.
ואת מי שלא מיישר קו - מפטרים!
יואב,
תל אביב,
20/04/05 17:36
|
ראו מה עשו למאיר עוזיאל! המדור שלו היה בין הדברים היחידים שהיה כדאי לקרוא ב''מעריב!'' !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
כן, מאמינים לצבא...
Avi Ecuador,
20/04/05 17:18
|
|
 |
אני אבי החמור מאקוודור
ל"ת
Avi Ecuador,
20/04/05 19:02
|
|
 |
שוב אתה פה נעל
ל"ת
Avi kakador,
20/04/05 18:59
|
|
 |
30.
אינו האדם המתאים לרמטכלות
פרחיה,
20/04/05 17:17
|
התבכיינות הרמטכל על יחסה של התקשורת לצהל מעמידה את החייל מספר 1 של המדינה באור שלילי. נראה שהרמטכל היה רוצה להפעיל מחדש את הצנזורה בכל עוצמתה, ואולי עדיף שהעתונאים יסתפקו בציטוט דוברת צהל. פעילותו של צהל בשטחים שנויה מאד במחלוקת. הימין המתנחלי סבור שצהל צמחוני מדי והיה מעדיף 100, אולי 1000, הרוגים פלשתינאים על כל חלל ישראלי, והשמאל והעולם מניחים את צהל מתחת לעדשת היקרוסקופ ומבקרים, לעתים קרובות בצדק, כל פעולה צבאית. איש לא בקש מאדם עדין ורגיש לכבודו כמר יעלון להתמנות לרמטכל של כיבוש. בהתבכיינותו המתמדת הוכיח שאינו מתאים לתפקיד וטוב שלא הוארכה כהונתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה צודקת
מוסה,
20/04/05 22:33
|
רמטכל רגיש שלא יחצה את הכביש בלי שהוא מרגיש כי יכול לחטוף פטיש ולעשות קיש קיש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
זו טבעה של תקשורת
ימאלני,
20/04/05 16:58
|
לצערי אני לא רואה שינוי - תמיד יהיו אנשים הרוצים להציג סקופים במקום לחקור את הדברים. גם דובר צה''ל צריך להתמודד עם זה, מה לעשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
בורות זמינה
משה ס,
בת ים,
20/04/05 16:56
|
זה כנראה עידן של העיתונאים בגרוש ולכן ככל שמדובר בבורות, היא זמינה ומבצבצת מכל כתבה,ידיעה,או מאמר. קחו לדוגמא את הכתבה הזו,שבה הכתב כותב וחוזר על הצבור,שאינו ''רוכש'' אמון במקום רוחש אמון.(רוחש=חש,מרגיש)ולא רוכש מלשון קנייה.אבל זה המצב כאשר רוצים עיתונאי בשכר מינימום.אז מה לו עיברית,מה לו אמינות ומה לו ידע ועומק.מספיק דיווח ברמה של תיאור משחק כדורגל...ןלעזזאל גם עם ההגינות בדיווח...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שגיאות מי יבין
אלי,
ארה''ב,
20/04/05 17:21
|
לכותב המבקר את השגיאות של אחרים כדאי שיקשוט עצמו תחילה: לעזזאל צריך להיות : לעזאזל
חג שמח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
המאפיה השלטת בתקשורת
ב. סוקולוב,
תל-אביב,
20/04/05 16:45
|
נראה כי בתקשורת הישראלית שולטת קליקה אחת כבר הרבה שנים והקליקה הזאת דואגת שמי שאינו משתייך אל ''כוחותינו'' לא תהיה לו דריסת רגל, לא בעתונים, לא ברדיו ולא בטלוויזיה. אחרת אי-אפשר להבין איך זה שמבין כל 10 עובדים בתקשורת לפחות 8 הם שמאלנים. גודלו האמיתי של השמאל בציבור (לפי תוצאות הבחירות) הוא לא יותר משלושה אחוז, אך העובדה שבתקשורת הוא כמעט 100 אחוז -- עובדה מדברת בעד עצמה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יכול לתת דוגמה אישית - כנס
קורבן השיטה,
20/04/05 18:42
|
|
 |
26.
כל הכבוד בוגי אתה גם רמטכל תות
ברק,
ת''א,
20/04/05 16:15
|
תותח וגם דובר אמת - וזה בהחלט נכון לגבי התקשורת - מצלמים ולפעמים ''יורים'' בגב החיילים כמו בפרשת הריגת הילדה הפלסטינית במוצב בעזה?? העיקר סקופ על גבם של חיילים שמסכנים את חייהם מדי יום שכל אנשי הבוהמה התל אביבית יוכלו לשתות את הקפה שלהם במשך 8 שעות בכל יום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תות בננה
ל"ת
הלו קרטיב,
20/04/05 18:57
|
|
 |
באמת רמטכ''ל תות!!...
ל"ת
יחידי,
צפון,
20/04/05 16:30
|
|
 |
25.
טובל ושרץ בידיו
מחבמ/דו''צ/צנזור,
20/04/05 16:04
|
מי אם לא צה''ל ושאר הגופים הממלכתיים עשה ועושה עד היום שימוש בתקשורת כדי להדליף דיסאינפורמציה ולכסות על בזיונות ? כמובן שחלק לא קטן של עיתונאים אוהבים להיות משוטים ,''להאדיר'' את שמם - עם הזבל והשקרים המודלפים. אז על מה הוא מלין בכלל??????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
שמעתי שפוליטקאי בכיר קנה משפט
ל"ת
בזכות קשרים בתק,
20/04/05 16:01
|
|
 |
23.
הרמטכ''ל צודק בהחלט!!!
ל"ת
צבי,
20/04/05 15:54
|
|
 |
22.
יעלון צודק והרבה יותר יותר
ברוך שטיין,
שדה יעקב,
20/04/05 15:37
|
מצודק.
התקשורתהאלקטרונית ברובה ושלושת העיתונים היומיים הגדולים (ידיעות, מעריב והארץ) הם כאלה.
הם הגיעו עד כדי פוסט ציונות, ניגוח, לעג והסתה נגד כל מה שהוא יהודי/ציוני/ישראלי - ואפילו תמיכה ועידוד באויבינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
די לתשקורת
הראובני,
20/04/05 15:24
|
זה לא בגלל אומץ שאמר את הדברים, אלא שכבר לא היה לו מה להפסיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
הפוסל במומו - פסול.
ל"ת
איילת,
20/04/05 15:24
|
|
 |
19.
כל מילה בסלע
דורון,
דוברי השקר,
20/04/05 15:23
|
|
 |
18.
אני מתפלא על בוגי יעלון שהוא
גודי כפמון,
20/04/05 15:19
|
|
 |
חחחחח... מילים כדורבנות
חיים,
דרום,
20/04/05 16:43
|
איפה הרמטכ''ל הזה חי עד עכשיו? מה, הוא לא יודע שכאחד מהמערכת הוא אמור להשתמש בתקשורת בדיוק כפי שכל האחרים במערכת עושים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
ההתנתנתקות כבר בוצעה
גידון מרישון,
20/04/05 14:56
|
אם הרמטכ''ל רוצה לקרא דברים לא אתים, שקרים וחצאי אמיתות- שיקרא את תגובות דובר צה''ל לכל מיני טעויות ופישולים, את מסקנות ועדות החקירה השונות- שכולן לתפארת הכסת''ח. חוץ מזה הוא צודק- העתונות כמו שאר המוסדות בישראל כנסת ממשלה שלטון מקומי וכו'- בצעו כבר מזמן את ההתנתקות מהאמת החוק והצדק. אם יש את נפשך לדעת מאין צצו לנו כל האנטי נורמות - לך אל מרכז הליכוד ותדע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והרמטכ''ל הוא האחרון להטיף מוסר
שפוי מלחמה,
20/04/05 16:14
|
הרי הדיווחים של דוברת צה''ל הם בדיחה כזו גרועה, שהם משתווים באמינותם לאלה של הפלסטינאים.
ובכלל, מי שמוציא פקודות שמאפשרות להרוג ילדה בת 13 (וזה לא המ.פ. הדרוזי שעשו ממנו שעיר לעזזל אשם), שלא יתחיל להטיף פה מוסר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
ניסוח מצויין....
עודד,
20/04/05 14:44
|
בזמן האחרון באמת יש הרגשה שהתקשורת תהפוך עולמות ותמציא פרשנויות רק כדי ללכלך עוד קצת, ליצור מהומות וללבות אש במדיניות הפנים והחוץ. לצערי נראה כאילו יש כמה אנשים שיהיו ממש מאושרים אם תפרוץ פה מלחמת אחים כי זה יעלה את הרייטינג וימכור עיתונים...ממש חבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
בוגי צודק בכל מילה!
מיכל,
מרכז,
20/04/05 14:36
|
ברור שצריך להעיף אותו...אצלנו מענישים כל מי שאומר אמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אין מה לעשות התשקורת שולטת
FOX,
20/04/05 14:32
|
עלינו
אם זה דרך ידיעות עם 70% שלו ואם זה דרך ארץ נהדרת שמטפטפת רעל במסווה של דבש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
מסכים שאלוהים לא יסלח לשחיתות
ל"ת
במדינה,
20/04/05 14:31
|
|
 |
12.
בסדר. גם הצבא הישראלי לא משהו.
ל"ת
מוקי יעלון,
20/04/05 14:29
|
|
 |
11.
צודק!! בוז לתשקורת שמלבה אש
אלון,
חיפה,
20/04/05 14:18
|
ישנם כתבים והם הרוב אך בהחלט לא כולם שבכל אייטם הם מנסים ללבות אש ולסכסך כדי להעצים את הדרמה. הנזק המצטבר עצום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אלוהים לא יסלח לתרבות השקר ביש
ל"ת
לא סליחה ולא מח,
20/04/05 14:13
|
|
 |
9.
מלך הספינים
נשר,
20/04/05 14:12
|
ודיליגימיטציה של תושבי יש''ע הנאמנים לערכי היהדות והציונות הוא שרון וחבר המושחתים שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ההתדרדדרות החלה לפני כעשור
יגאל כהן,
רחובות,
20/04/05 14:05
|
כאשר הגיע לארץ העולה החדש בנג'מין ניתאי המכונה ביבי הקרוק. הוא הביא איתו את משנתו של ידידו פינקלשטיין והיזנה את התישקורת. מאז כולם מחכים את הגאון הקלקלי שלונו והתשקורת הפכה לבית זונות אחד גדול. יש להגיד זאת בקורל רם. ביבי הוא בנה הממזר של התשקורת. ועדיין הוא בנה הבכור והבן יקיר לה אפריים .(ראו את הפודל שלו בראל) למרות כל מה שעברנו. עדיין במצעד הפזמונים של תיפלול התשקורת, מדי חודש בחודשו ביבי נמצא בכל הפרמטרים במקום הראשון או השני. אבל שלשום נתבשרנו בארוע בנס ציונה, שביבי מתכוון להמתיק לנו את הגלולה המרה והוא מחזיר לנו את שרה. היידה שרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ליגאל כהן
קיקו,
עפולה הכבושה,
20/04/05 15:03
|
|
 |
זה לא הוא הביא לזה
jak,
20/04/05 14:29
|
זה הכניסה של ערוץ 2 והכבלים (ובקיצור ריבוי ערוצי התקשורת)
והתבססות המונופול של ידיעות אחרונות על התקשורת הכתובה
מה שעוד איכשהו מציל אותנו זה האינטרנט
למרות שגם עליו יש שליטה ואי אפשר לדעת אם מישהו אחראי על זרימת המידע בו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יגעל כהן, טיפול בחשמל עשוי ...
שכיר חרב,
קרוקי לנד,
20/04/05 14:20
|
להועיל לך, מה'כפת לך לנסות? לא חבל להוציא כסף על כדורים וזריקות שלא משפרים את מצבך בכלל?
ולפני שאתה מגיב, תאכל בננה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לא עניינית ומטופשת
ל"ת
אתה לא מצחיק,
ביפ,
20/04/05 14:44
|
|
 |
7.
לא הכל בדיוק
ender,
המרכז,
20/04/05 14:00
|
|
 |
6.
התקשורת חשפה את ערוות המתנחלים
נעמן,
שפוי,
20/04/05 13:58
|
היא חשפה את הטלאי הצהוב שהם עונדים היא חשפה את זה שהם מתכננים התאבדויות קולקטיביות (הלוואי) היא צילמה אותם חוסמים כבישים ומתעללים בערבים ועוד מה ספין בזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נ.ש. למה אתה קורא לעצמך נעמן?
ל"ת
jak,
20/04/05 16:47
|
|
 |
אתה ערבי מה אתה מדבר בכלל???
אלי,
20/04/05 15:17
|
ערבי אחד גם אם לא אתה ערבי אתה מדבר כמוהם גם אם אתה לא שם לב....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן אבל לא ראיתי מהתקשורת
jak,
20/04/05 14:33
|
כתבה עליך ועל החברים שלך שמקבלים כסף מהאיחוד האירופי כדי לשנות את דעת הקהל בארץ
אתה מבין התקשורת מחפשת רק איפה שמתאים לה
אולי גם היא מקבלת כסף מאירופה והערבים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נגב את זקנך מהריר, יקי
נעמן,
שפוי,
20/04/05 14:39
|
|
 |
למה ריקא שכמוך
אלדד,
20/04/05 16:05
|
|
 |
ומה אתה, נעמן שפוי(?) - שקרן !
ברוך שטיין,
שדה יעקב,
20/04/05 15:24
|
'' היא חשפה את הטלאי הצהוב שהם עונדים ''
א. לא צהוב . ב. לא ''הם'' , אלא בודדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבכות עליך...
אלי,
20/04/05 15:20
|
זה מה שנשאר לעשות מול ענשים כמוך אגב למזלינו רוב המוחלט של היהודים בארץ נשארו שפויים ועל השאר שהתחרפנו (כמוך) אנחנו מתפללים (אגב אתה בטח תברח לחו''ל עם כל החברים שלך וזה לא כ''כ יפליא......:(
הגב לתגובה זו
|
|
 |
When someone tells me
that,
20/04/05 15:16
|
When someone tells me that he's sane - all the time - it's when I start getting worried
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
בארץ יש אליטה תקשורתית !
גילה,
רעננה,
20/04/05 13:58
|
אליטה תקשורתית סגורה, שמאלנית, וחד צדדית, ששולטת על וויסות המידע המגיע לציבור. היא בוחרת מה ידווח ובאיזה מינון, איזו ידיעה תקבל כותרת, ואיזו ידיעה תיקבר בעמודים האחרונים של העיתון, או תוזכר כדרך אגב.
והשיקולים...ובכן, אלה לא תמיד ענייניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק במאה אחוז
דורון,
20/04/05 15:26
|
|
 |
I wouldn't mind the political
agenda,
20/04/05 15:18
|
the problem is that the items are very shallow - you feel that you read a work of a 9 years old child...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון
ppp,
20/04/05 14:34
|
|
 |
4.
כמה שזה נכון לצערנו !!!!
ל"ת
אזרח,
20/04/05 13:55
|
|
 |
3.
צודק ב-100% - זו ''תשקורת'' !
יואל,
20/04/05 13:47
|
הכל שקרים, מניפולציות, אינטריגות, ורצון לייצר כותרות, וכשאין על מה לדווח- ממציאים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
צודק
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
20/04/05 13:42
|
ביותר ממאה %בישראל האבו עלי מנצח הפרזיט בימקום העבודה מנצח הפשע המאורגן מנהל את חינו השחיטות האישית ןחברתית והמצפונית מרימה ראשה כל אחד עושה מה בראש שלו הפכנו למדינת אנרכיה ומדינת קומבינות כל הכבוד למדינת היהודים כחמישחם שנה אחרי השואה מדינה עשר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים אתך אבל...
א,
20/04/05 15:14
|
הסיבה שהוא אמר מה שאצר היא שהתקשורת לא ליקקה לא מספיק וכעת הוא יאלץ לחזור לרפת בגרופית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
כל הזכויות לכתבה שמורות לערוץ7
ל"ת
שי,
20/04/05 13:41
|
|