 |
133.
סיפור עצוב
נועה,
תל אביב,
22/05/05 21:28
|
פשוט סיפור קורע לב, לביולוגים על שבירת הלב,למאמצים שנותרו לעזור לילד לערום את רסיסי הלב, למדינה (על להיווכח למע' משפטית כזאת מעוותת, מלאת שחיתות ), והכי הכי לילד, שלכאן ולכאן נקווה שיגדל עם כמה שפחות השפעה מילדות עם 2 אמהות ו 2 אבהים.. והוא יזכור...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
סוף סוף הילד יזכה לאושר אמיתי
ל"ת
חני,
חולון,
22/04/05 15:28
|
|
 |
קשקוש מוחלט
צפי,
חו''ל,
24/04/05 16:45
|
זה לא מקרה אימוץ קלאסי שבו ההורים הביולוגים אינם יודעים היכן בנם, והן ההורים המאמצים הן הבן אינם יודעים מי הם ההורים הביולוגים. הבן יגדל עם נזק נפשי קשה מאוד, כי נגד ביולוגיה גם מערכת המשפט המושחתת ביותר תיכשל בסופו של דבר. (אין באמור לומר שמערכת המשפט הישראלית היא המושחתת ביותר - יש ויש מושחתות ממנה).
נראה שהשופטים ביקשו הפעם לתקן איזשהו רושם של כישלון שנוצר בעקבות מקרה קרולינה ברונה, אבל גם כאן הם טעו כאן פעמיים: זה שקרולינה גדלה בעוני עדיין לא עושה אף אחד לשופט צדקן שיקבע שעדיף היה לה לגדול בישראל כיהודיה. שנית, לא מתקנים טעות ע''י טעות נוספת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
ילד זה לא חוט מאריך...
ר,
ת''א,
22/04/05 11:25
|
מהרגע שהתקבלה החלטה אצל האם הביולוגית לוותר על הילד, לא הגיוני שלאחר תהליך האימוץ תדרוש אותו חזרה, זה כאילו היא נתנה את הילד לביביסיטר לתקופה ארוכה...
לא מתקבל על הדעת!
כל הכבוד לעליון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ילד שייך בלעדית להוריו הביולוג
עמרי,
תל אביב,
22/04/05 12:11
|
די לסמסאות הנבובות של תומכי המאמצים הם קיבלו את הילד תוך ניצול לרעה של הליכי בית המשפט ולא מתוך עשיית צדק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הביולוגית נטשה אותו!!!!!!!!
ל"ת
נתן,
22/04/05 12:27
|
|
 |
שקרן!!! היא לא נטשה אותו
גלית,
פתח-תקוה,
22/04/05 15:19
|
מערכת צינית ניצלה מצב חולשה זמני שלה וגנבה ממנה את התינוק. השאר זה כבר סיפורי השהיה וטקטיקות עיכוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואם זה היה ''חולשה זמנית''
Avi Ecuador,
22/04/05 16:11
|
והיו משאירים את הילד איתה בחולשתה היא היתה יכולה לטפל בו? הילד היה מאושר? ואולי הילד היה מת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היא נטשה אותו. נקודה!!!!!!!!
נתן,
22/04/05 15:27
|
|
 |
נטשה! נטשה! נטשה!
ל"ת
נתן,
25/04/05 07:56
|
|
 |
היא לא נטשה אותו, אלא הוא
הילה,
23/04/05 23:16
|
''הונטש'' על ידי המערכת (סעד, משפט - והרבה כסף). נקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
חיבוק ענק לתנוק ומשפחתו המאמצת
ל"ת
עם ישראל,
ישראל,
22/04/05 10:48
|
|
 |
דבר בשם עצמך בלבד
יעל,
22/04/05 15:26
|
אתה לא מייצג את עם ישראל - בדיוק כפי שבית המשפט העליון מזמן הפסיק לייצג את העם.
חיבוק ענק לתינוק - כן. למשפחתו המאמצת לעומת זאת אני מאחלת להרגיש רק 10% ממה שמרגישים ההורים הביולוגיים שתינוקם נגנב מהם...
משפחתו המאמצת היא דוגמא לחזירות ואטימות-לב המאפיינים אנשים בעלי ממון או שררה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
סוף סוף יש צדק במדינה
ל"ת
דוד,
מרכז,
22/04/05 10:34
|
|
 |
טעות בידך
שרונה,
22/04/05 15:23
|
אין שום דבר צודק בהחלטה הזאת. יש רק שררה וכוחניות. זהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
טעות
בן הארץ,
22/04/05 09:08
|
כדאי להתאפס בנושא אימוץ. חז''ל כתבו איזהו עושה חסד בכל עת - המגדל יתום ויתומה בתוך ביתו. זהו חסד, זה לתת זה לא ''התחפשות להורים'', זו לא הערמה על הטבע. זה לספק בית למי שאין לו בית. ומכאן, שמי שיש לו בית חובה להחזירו ! אין על אהבת אם, אין על בשר ודם, הגנים, הכל...תקראו לזה איך שתרצו. לא משנה ''רגשות ההורים הביולוגיים'' מול ''רגשות ההורים המאמצים''...כלשון בית המשפט, משנה האמת, הטבע. וילד ברשות הוריו, גם אם הוא עני ומסכן, זה הדבר הכי נכון והכי בסיסי שיש. ההחלטה היא הדבר הכי לא סופי שיש...הילד יגדל באוירה מאולצת, והסתרת סוד, ולעג ילדים, ובגיל 18 יכעס על הורים שמסרוהו, ועל הוריו שגידלו אותו בכפיה. מה יעשה בית המשפט העליון אם אמו תשב כל יום ברחוב מול ביתו ? יכבול אותה באזיקים ? מישהו כתב פה ברק לא אלוהים. זה נכון, אך על פי סדרת ההחלטות המוטרפות בנושאים מז'וריים, הוא בהחלט רואה את עצמו מועמד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיק לספר לנו על עולם
Avi Ecuador,
22/04/05 16:47
|
של אהבה של הורים ביולוגים, יש ויש, יש גם התאכזרות לילדים ביולוגים שלא ברא הסטן ולא אספר לך ולא אומר שזה במקרה זה אבל השוואות תעשה כשאתה מכיר את ההורים הביולוגים והמאמצים וילדים שגדלו במשפחות השונות שלכל אחד החיים מזמנים את הבעיות שלו שהוא צריך להתמודד איתם בחייו ולא תמיד זה בדיוק אידיליה ואיך שאתה מדמיין לעצמך. החיים זה דבר מוזר, לפעמים הם סותרים אפילו את פיך כך שתישמר בלשונך ושלך או לבינך או במשפחתך לא תהיה פעם את הבעיה הזו. אולי תחשוב שגם לשופט לא היה אינטרס הגואיסטי אישי והוא במקרה זה היה עם קצת חוכמת חיים ונתונים שגרמו לו להחליט נכון ונקווה כולנו שלילד יהיה טוב, בקשר לעתיד לך תדע בעולם משוגע זה, אולי הילד שלך שהוא לא מאומץ יעלה חס וחלילה לאוטומוס והוא יתפוצץ ואולי לא ואולי הילד שאומץ יהיה לו גורל דומה ואולי האירנים יאדו את ישראל חס וחלילה עם האטום שלהם ואולי יהיה שלום כמו שהשמאל חולם ואולי כולם בארץ יהגרו לאי של שרון ואולי העולם יתפוצץ לאלף עזאזל והשורדים יחזרו למערות ... אז דחילאק תתפלל בשביל שתי המשפחות שידעו לקבל את ההחלטה ושלילדים ולמשפחות יהיה טוב וקצת אמונה ותקווה לא תזיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
לעג לצדק
נסים גבאי,
נתניה,
22/04/05 08:45
|
אני רואה לנגד עיניי רק את טובת הילד נסים גבאי, בתגובה לטוענים: '' אתם רואים לנגד עיניכם רק את טובת ההורים...''. אם הורים מולידים מחליטים לנטוש את ילדם, ואפילו לדאוג שיגדל במשפחה אחרת - לא מגיע להם שום יחס מיוחד - מעבר להיותם הרחם בו התפתח טרם לידה, ותו לא. אבל בביהמ''ש, כמו בביהמ''ש - צריכים להתיחס לכל עניין, לגופו, ספציפית. כעת נתחיל עם ה''לא יתכן''... לא יתכן שרשויות רווחה יתעלקו על אם צעירה עם בעיות שלא אני ולא אף אחד יודע מהיכן צצו ולאן הגיעו... ולגרום לכך שברגע של חולשה ''תסכים'' למסור וולדה הרך מאוד. לא יתכן שילד בן 8 ימים, יועבר למשפחה מאמצת. לא יתכן שאב לא יידע כי נולד לו בן, ושלא יהיה שותף להחלטה גורלית על העברת בנו למשפחה מאומצת. לא יתכן שאב שגילה כי יש לו בן, לא יוכל מיידית למנוע המשך תהליך האימוץ. לא יתכן שהאם שהצטרפה לבקשת ביטול האימוץ, פחות מחצי שנה להיוולדו, תיתקע במסכת הליכים משפטיים לעיכוב בקשתה. לא יתכן שמשפחה מאמצת עטורת אמצעים כלכליים, תגרום למשיכת הליכים משפטיים לאורך תקופה ארוכה, ובהתיחס לעניין - כאורך הגלות. לא יתכן, וממש לא יתכן, שביהמ''ש בישראל ''התרבותית והמודרנית'' ימשוך הליכים משפטיים כאלה - שנה ושמונה חודשים. לא יתכן שביהמ''ש העליון בישראל בהרכב מורחב, יצייץ מילים נבובות כמו: ''משך הזמן הארוך שהביא לעיכוב מסירת הילד חזרה להורים המאמצים... הוא גורם חשוב ביותר לאי מסירתו חזרה אליהם...הרי התינוק כבר ילד בן שנתיים...''. אז אין לי עניין נגד אזרחים החושבים בעד ההורים המאמצים - אלא נגד המערכת המעוותת של הרשויות הציבוריות בישראל... מילה ל''טראומת'' הילד: לא תהייה שום בעייה להרתם ולדאוג שילד בן שנתיים בסה''כ, יתאקלם נפשית, תרבותית ומשפחתית - עם משפחתו האמיתית. טובת הילד דורשת החזרתו המיידית למשפחתו האמיתית המאוד רוצה אותו, ושם יגדל כמו כל ילד נורמלי במשפחתו הביולוגית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נסים, אתה צודק 100%
אלי גנץ,
22/04/05 08:56
|
|
 |
126.
הבהרה לכל המגיבים
ליהי,
22/04/05 08:30
|
נשלחתי מטעם המשפחה המאמצת על מנת להדוף את הביקורות הרבות שנכתבו כאן נגד פסק הדין. היינו חייבים להחזיר מלחמה כדי לאזן קצת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נראה לי שהצלחת
אורן,
נהריה,
22/04/05 15:28
|
סיסמאות התומכים בהחלטת הבג''צ נראות לי נבובות למדי ולא משכנעות. גם הודעותייך כאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
אני מקווה
רציונלי 777,
22/04/05 01:50
|
שהילד וההורים המאמצים יהיו מאושרים ושימולאו החללים שהיה להם. בקשר להורים הביולוגים אני מקווה שיהיה להם עוד ילדים ושיהנו מהם וילדיהם יהיו מאושרים. שלכולם יהיה טוב וזה יספיק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא רציונלי לקוות
משה,
צפון,
22/04/05 03:49
|
הרבה יותר רציונלי להעיף את כל הממסד המושחת הזה לכל הרוחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נוצרו עובדות
רציונלי 777,
22/04/05 06:35
|
ולא צריך לפתוח פצעים ולהקשות על אנשים את החיים, גם כך הם קשים. תנו לאנשים לחיות ושיבנו את חייהם בלי טראומות נוספות. האמא הביולוגית כנראה טעתה בשלב כל שהו והיא צעירה ויהיה לה עוד ילדים והמאמצים יהיה להם תקווה והאהבה שהיתה חסרה להם ואם יש מישהו שישפוט אחר כך תן לזה מלמעלה אולי, עזבו אותם ותנו לכולם לחיות. הישראלי בדרך כלל מחפשים שלמות כשהם כל כך רחוקים ממנה ויש דברים שלא אתה או אני יודעים בדיוק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ''נוצרו'' עובדות, אלא
ורדית,
22/04/05 08:14
|
מישהם דאגו ''ליצור'' את העובדות. ''יצירה'' במובן המושחת של המילה.
אתה אולי לא יודע בדיוק, אבל אני במקרה מכירה את הנושא מהצד של לשכת הסעד. מה שכתבו כאן כמה מגיבים על הסחבת המכוונת ועל הדרך שבה נפטרו מעובדות שניסו לפעול לפי מצפונן זה נכון. ודי לחכימא ברמיזה...
צר לי להסכים עם משה (צפון) ולחלוק עליך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
החלטה אומללה של חסרי לב
מוסרי,
22/04/05 00:36
|
אלו שופטי ישראל! פשוט גועל נפש. החלטה הכי רחוקה מהמינימום שבמוסריות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוף סוף יצא הצדק לאור
ליהי,
22/04/05 06:24
|
כנראה שאתה לא כזה מוסרי. אני חושבת שטובת הילד לגדול עם הורים שבחרו בו ונלחמו עליו מאשר עם אמא שויתרה עליו.
אני שמחה בשביל ההורים הביולוגים, ומאחלת להם המון רגעים שמחים ומהנים עם הילד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זאת את שלא מוסרית
רעות,
22/04/05 08:20
|
האמא לא ויתרה על בנה, אלא גזלו אותו ממנה ברגע של חולשה, ולמרות שהחוק מתיר להתחרט תוך 6 חודשים והיא תוך זמן הרבה יותר קצר מזה ביקשה להחזירו אליה, הצליחה המערכת בטקטיקות סחבת ועורמה לשדוד את בנה ממנה.
אני לא מאחלת לך לעמוד במקום האם הביולוגית המסכנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
מסתבר שעם סחבת ובירוקרוטיה
תמיר,
21/04/05 23:12
|
ואינספור הליכים משפטיים אפשר לשדוד ילד מהוריו הביולוגיים, שמסרו אותו ברגע של חולשה.
היה צריך להחזיר אותו מיידית כשהאם והאב דרשו אותו, והוא היה רק בן 3-4 חודשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביולוגיה זה לא הכל
ליהי,
22/04/05 06:26
|
''לשדוד ילד מהוריו הביולוגים''??? על מה אתה מדבר לעזאזל? האמא מסרה את התינוק! אני לא היתי רוצה לגדול עם אמא שמסוגלת נפשית לסור אותי, והיתי מעדיפה לגדול עם הורים שבחרו בי ומסוגלים להעניק לי את כל האהבה שתינוק צריך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביולוגיה זה לא הכל, אבל
רעות,
22/04/05 08:21
|
זה הרבה מאוד. במיוחד לאור העובדה שהאמא לא מסרה את התינוק, אלא גזלו אותו ממנה ברגע של חולשה, ולמרות שהחוק מתיר להתחרט תוך 6 חודשים והיא תוך זמן הרבה יותר קצר מזה ביקשה להחזירו אליה, הצליחה המערכת בטקטיקות סחבת ועורמה לשדוד את בנה ממנה.
אני לא מאחלת לך לעמוד במקום האם הביולוגית המסכנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
האספסוף מוביל את העליון !!!!!!
יגאל כהן,
רחובות,
21/04/05 22:44
|
|
 |
121.
בושה וחרפה!!!
יהודי,
ישראל,
21/04/05 20:33
|
אסור להפריד בין הורים (ביולוגים) וילדיהם!! זכותם של ההורים המאמצים לתבוע את ההורים הביולוגיים על עוגמת הנפש, אבל למנוע מגע בין ההורים הביולוגיים וילדם??!! השתגעתם? אין לכם זכות!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה בושה? למה חרפה?
אשכנזי,
ישראל,
21/04/05 21:19
|
עשינו זאת בשנות החמישים לעולים מתימן ומצפון אפריקה. למה שלא נעשה זאת גם היום?
מה רע בזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טובת הילד היא זו שקובעת
anat,
usa,
21/04/05 22:43
|
לא מוציאים ילד בן שנתיים ממשפחה שגידלה אותו... ביולוגי לא אומר כלום בהרבה מקרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טענה מטומטמת
רציונלי 777,
22/04/05 03:47
|
לפי ההגיון שלך ניתן האות לחטוף תינוקות מהוריהם מיד לאחר שנולדו (כמובן בעזרת הממסד, כפי שנעשה כאן), וברגע שההורים הביולוגים תובעים להחזיר להם את ילדיהם, להתחיל בסחבת **מכוונת** כדי שיעברו שנתיים ואז אנשים ''חכמים'' כמוך יאמרו ''לא מוציאים ילד בן שנתיים ממשפחה שגידלה אותו...''
בעעעעעעעע
יש פה את את כל האלמנטים המצביעים על סיאוב המערכת. 1. לפי הנוהל מותר להורים הביולוגיים לחזור בהם עד 6 חודשים והם חזרו בהם לאחר 3 בלבד 2. לא מקובל למסור ילד לאימוץ כאשר אחד ההורים המאמצים הוא חולה קשה כמו האב המאמץ (זה לא שלא מגיע להם ילד אלא בגלל שהביקוש גדול וההיצע קטן ולאמץ ילד במסלול אלטרנטיבי עולה עשרות אלפי דולריםכלומר הם קיבלו ילד בחינם בגלל קשרים). פקידת הסעד הראשית גב' אלה בלאס לאחר שקיבלה את המלצת 2 העובדות הסוציאליות להחזיר את הילד להוריו הביולוגיים החליפה אותם בעובדת סוציאלית אחרת שסיפקה את הסחורה כלומר את ההמלצה המבוקשת. מכל האמור לעיל עולה השחיתות של מערכת משרד הרווחה והסיאוב שפשה במערכת המשפטית ולכן מן הראוי בשלב ראשון לפתוח בחקירה מקיפה על מניעי משרד הרווחה ועל הקשרים בין ההורים המאמצים ובין המשרד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
Bravo to Israeli Court
AVI,
Los Angeles,
21/04/05 19:03
|
Contrary to the US courts, the Israeli court did not treat this child as a piece of property. His parents forfeited their rights on him when they were not there to take care of him after he was born. Taking him away from the only parents he knew would be traumatic. Why make this baby pay for his parents’ poor choices in life?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לך מושג על מה אתה מדבר
מצעד האיוולת,
21/04/05 21:09
|
הבוז לבית המשפט, שעיוות את הדין , שגרם לעינוי דין, שנתן את ידו ליחצ''נות ולעתונות מגוייסת להוציא לפועל פסק דין מעוות ומקולקל שכזה. זה היה ברור מלכתחילה שסחבת כזו בסופו של דבר תשאיר את הילד בידי ההורים שאמורים לאמץ אותו.
שלא נשכח את הפרטים הבאים: הילד נולד לאמא שאינה יהודיה לפיכך הילד אינו יהודי, הוקפץ לראש התור , וניתן להורים שאחד מהם חולה במחלה כליות ומטופל בדיאליזה, איך קורה שהורים בריאים מחכים ומחכים ומחכים, ונאלצים לנסוע לחו''ל ופה בצ'יק צ'ק עושים מעשה? מישהו בדק אם מישהו נמרח שם בשירות למען הילד? איך קרה שפעם אחר פעם משכו ההורים שאמורים היו לאמץ את המשפט בתואנות מתואנות שונות, ובסוף זכו ? לפסק הדין המוזר הפתרונים.
יש לשנות מיד את חוק האימוץ. כאשר אם שתשוכנע או שתרצה לותר על תינוקה תופיע בבית המשפט , כאשר השופט יסביר ויבהיר לה חזור והבהר את ההשלכות שתהיינה עליה במידה ותוותר על הילד, כמו''כ יהיה חייב אישור האב הביולוגי כי הינו יודע שילדו מועמד לאימוץ , ויעמדו על כך כי היא מבינה היטב את הדברים, תקופת הצינון תקוצר לחודשיים. גם להורים המועמדים יובהר הבהר היטב, כי כל עוד צו האימוץ המאושר על ידי בית המשפט אינו נמצא בידם, אין התינוק נחשב כמאומץ על ידם והם אינם הוריו מאמציו אלא הורים בהליך אימוץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
אני שמחה בשביל התינוק!
מיה,
מדריד,
21/04/05 18:21
|
זאת הייתה ההחלטה הנכונה...
רק חבל שעברו שנתיים עד שהגיעו להחלטה... למרות שעוד 10 שנים העובדה הזאת כבר לא תשנה הרבה. חג שמח לכולם!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני עצוב בשבילך
המהפכה הצרפתית,
פריז,
21/04/05 19:30
|
על כך שאת מסוגלת לראות דברים בצורה כל כך חסרת לב וכל כך מגמתית. זה לא ''חבל שעברו שנתיים עד שהגיעו להחלטה''. השנתיים האלו היו מכוונות באופן הזדוני ביותר.
האם הביולוגית לא שינתה את דעתה לאחר שנתיים. היא שינתה את דעתה זמן קצר מאוד לאחר האימוץ, אבל הסחבת *המכוונת* מצד המערכת בה נתקלה, הביאה לכך שבית המשפט לעשירים ולמיוחסים, פסק רק לאחר שנתיים. הכל היה מכוון. אותך אולי אפשר להטעות, אבל אותנו לא. אנחנו לא טפשים.
אבל אל דאגה, שום בית משפט לא יכול לשנות שום גנטיקה. הילד עוד יחזור להוריו האמיתיים. אם לא עכשיו, אז בעוד 16 שנה. עד אז יחיו הוא והם בגיהינום רגשי יום-יומי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
מה יקרה כשיגיע לגיל-18!!!!!
ש.לוין,
21/04/05 18:09
|
הילד הזה יגדל במשפחה הזו וכשיתבגר יקרא על הפרשה הזו ויקבל התקף זעם יגרם לו נזק בלתי הפיך. לכן טעו השופטים שפסקו פסק דין כזה נגד ההורים הביולוגיים וזה אות אזהרה לבאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא יגיד תודה ענקית למאמצים
ל"ת
רינת,
21/04/05 18:26
|
|
 |
117.
didn't know she pregnent???!!!
till the 8th mt,
21/04/05 17:31
|
|
 |
116.
Thank God! now he have parents
ל"ת
Baruch Hashem,
21/04/05 17:28
|
|
 |
115.
מהיום מעט יתנו תינוק לאימוץ
נזק עצום למי,
שחולם לאמץ,
21/04/05 17:25
|
כל המאמצים והמאומצים שחוגגים כאן לא עוצרים לחשוב לרגע . היום מעט מאוד בנות יתנו את התינוק שלהן לאמנה או לאימוץ . גם כי הן למדו שהן יכולות להתחרט ואז הן כל ההבטחות על פרק זמן להתחרט הן למעשה הונאה. גם הן תלמדנה שהן יכולות לעבור גיהנום בגעגועים ובמשפטים וזריקת בוץ ולכלולך . אז אולי ההורים המאמצים האלו זכו ,אבל הורים רבים יחכו יותר לאימוץ וילדים רבים אולי יגדלו גם אם אמהות שלא בטוחות שהן רוצות לגדל אותם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז זהו שלא
ליהי,
22/04/05 06:31
|
את מדברת שטויות. רוב ההורים שנותנים את ילדם לאימוץ לא חוזרים בהם. הורה ששולח את ילדו לאימוץ צריך להבין שאין דרך חזרה. תינוק זה לא חפץ שמעבירים מאדם לאדם, והדבר החשוב ביותר לתינוק בשביל התפתחות תקינה זה אהבת אם וסביבה תומכת. אוהבת ומוכרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליהי מדברת שטויות שוב
לילי,
22/04/05 08:26
|
''רוב ההורים'' לא צריך לקבוע עבור כל כל הורה. אלא אם באת ממשטר ותרבות טוטאליטרית כמו ברוסיה.
הורה ששולח את ילדו לאימוץ לא צריך להבין כלום, כי ב- 100% מהמקרים הורה שעושה זאת עושה זאת מתוך מצוקה נפשית איומה שלא מאפשרת שיקול דעת ברור. החברה צריכה לעזור לאנשים כאלה, לא לנצל אותם באכזריות צינית חסרת-לב (כמוך).
תינוק זה אכן לא חפץ שמעבירים מאדם לאדם ולכן צריך לעשות ***הכל*** כדי להשאירו בידי הוריו הביולוגים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
נאסר על הביולוגיים לראות אותו
איזו אכזריות של,
בית המשפט,
21/04/05 17:14
|
בית המשפט החליט שההורים הביולוגיים לא יוכלו לראות שוב את הילד . איך אפשר לחיות כך? אשה שיודעת שבנה חי באותה מדינה שהיא כמהה אליו ולא תוכל או לדבר ולראות את הילד שלה . האם השופט ברק היה עומד בזה ? לא לראות את בנו ? בארה''ב הרבה משפחות חיות באימוץ פתוח , כך שלאמא מאמצת יש אפשרות לפגוש את הילד . מי הוא השופט ברק שיכול לקחת מהאם את הזכות לראות שלא לדבר לגדל את בנה שהיא ר ו צ ה לגדל ? הוא לא אלוהים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
mr barak
gili,
21/04/05 18:23
|
dont try to compare the two............. mr barak would not be so easy going in something as important and serious going as a child!!!!!!!!!!!!o
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
כסףמביא הרבה הרכבים בבית המשפט
ל"ת
ל.ש.ב.,
21/04/05 17:06
|
|
 |
112.
אבל אתם יודעים מי לקח לכם אותו
חכמה,
21/04/05 17:05
|
נכון ? התינוק הזה אינו מאומץ תמיד יהיה מי שיספר לו על הוריו האמיתיים. על האחאים הקטנים שלו, על המערכת הסוציאלית שעכבה ועכבה ועכבה עד שנתנו אותו לאנשים אחרים. ההורים שלו יצטרכו להחליף את שמם ולברוח לאנטארטיקה וגם כך לא יעזור להם כי הוא ידע והוא יחפש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
בימ''ש לעשירים בלבד
מהמערכת,
21/04/05 16:57
|
לאן הגענו ? יושב שופט מאמץ ויחליט על העברת הילד הביולוגי למשפחה מאמצת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
הפכו אותה לאם שכולה כשבנה חי
ל"ת
עצוב !,
21/04/05 16:45
|
|
 |
אל תעיזי לדבר על אם שכולה!היא
אם שכולה,
22/04/05 09:07
|
מסרה אותו!בלי לשפוט!והיא לא צעירה בת 14!בגיל 18 היא אולי תראה אותו היא יודעת שהוא מוגן איך את מעיזה להשוות אלינו???????????????????? תתבישי לך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הרגישות לגבי הניסוח
מבין ברגישות,
מנסיון,
22/04/05 18:43
|
כל אמא שמאבדת ילד היא אם שכולה ולאף אחד אין זכות על הגדרה זו או אחרת .השכול הוא נחלה עצובה ולא רך ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
כל הכבוד לבימ''ש העליון!!!חג שמ
ל"ת
גל,
21/04/05 16:38
|
|
 |
108.
בוז עצום לביהמ''ש
נסים גבאי,
נתניה,
21/04/05 16:18
|
פשע !!!!!!!!!!!!!!!!!1 ממש כמעט מהרגע הראשון, התחרטה האם הביולוגית, ואולי התפכחה מהגזל של ''רשויות הרווחה''... אבל שביהמ''ש יקבע מי יהיה הוריו של הילד? כשההורים הביולוגיים רוצים אותו כמעט שנתיים? פשע !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לילד אין פתק החלפה או זיכוי
משפט צדק,
21/04/05 18:25
|
אם האמא הביולוגית מסרה לאימוץ והילד גדל שנה שנתיים אצל המאמצים זאת ההחלטה ואין לקרוע אותו מהם. ילד זה לא מכשיר חשמלי שמחזירים בחנות והביולוגית לא יכולה לשנות את דעתה כל שנתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קישקוש!
המהפכה הצרפתית,
21/04/05 18:51
|
האם הביולוגית לא שינתה את דעתה כל שנתיים. היא שינתה את דעתה זמן קצר מאוד לאחר האימוץ, אבל הסחבת *המכוונת* מצד המערכת בה נתקלה, הביאה לכך שבית המשפט לעשירים ולמיוחסים, פסק רק לאחר שנתיים. הכל היה מכוון. אותך אולי אפשר להטעות, אבל אותנו לא. אנחנו לא טפשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי זה אותנו בדיוק?
אורן,
22/04/05 00:49
|
|
 |
107.
פרצה מלחמה בין תימנים למאמצים
תימניה מאומצת,
ת''א,
21/04/05 16:04
|
|
 |
106.
בית המשפט של סְדום
ב.ק.,
21/04/05 15:26
|
רק בסדום יכול בית משפט לקחת תינוק מהוריו, לקבוע שהם יכולים להיות הורים ראויים, ואז להעביר את התינוק לאחרים. זוהי רישעות לשמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
טובת הילד
שושי,
21/04/05 15:25
|
צריך לזכור ,כי ככל שהזמן חולף כך לילד היה יותר קשה להתנתק מהוריו המאמצים. ועם כל הכאב להורים הביאולוגים ,הילד חייב לגדול בסביב יציבה ואוהבת שיכולה לספק לו את כל צרכיו. לא הוגן לקחת ילד בריא בנפשו ולהעביר אותו למשפחה אחרת .זה יפצע אותו נפשית .צלקת לכל החיים. אני מקוה שיגעו להסדר מסויים ובכל זאת יאפשרו לאם הביאולוגית להקיר את הילד , אך הוריו היו הוריו המאמצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הילד בן שנתיים לא יזכור כלום !
יאללה די להגזים,
21/04/05 17:15
|
הוא מכיר את האם הביולוגית מגיל חדשיים שהוא פוגש אותה על בסיס קבוע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ילד בן שנתיים זוכר ויודע
ליהי,
22/04/05 06:36
|
תתפלא, אבל ילד בן שנתיים יודע להבדיל בין אנשים שהוא מכיר לאנשים שהוא פחות מכיר. הוא יודע להבדיל על מי הוא יכול לסמוך , ולמי לקרוא אבא ואמא. במקרה הזה ברור שמבחינת הילד ההורים המאמצים הם המשענת שלו, ואי אפשר פתאום לקרוע אותו מכל המוכר למקום אחר. גם אם הוא מכיר את ההורים הביולוגים, הוא לא מכיר אותם מספיק בשביל לבטוח בהם ולסמוך עליהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ילד בן שנתיים זוכר ויודע אבל
בני זוננשטיין,
22/04/05 09:01
|
את טועה בכל השאר. אני מבין מתגובות של מספר קוראים כאן, שבית-המשפט ומוסדות הרווחה דאגו להסתיר מהציבור פרטים מסויימים... זה בעיני מבהיר את התמונה לחלוטין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את צודקת בהחלט שושי
ויוי,
21/04/05 17:02
|
הצדק איתך אבל מה לעשות שבארץ כל תהליך מישפטי ניגרר עשרות שנים?ניראה כאילו אין שופטים במדינה יש אחד ועומס עצום ואין זמן במדינות אחרות מישפטים ניגמרים די מהר לא יותר משנה ומזל שזה הסתיים כעט ולא בבר מיצווה של הילד אז היו רבים מי ישלם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
נניח שהילד
סבא,
ישראל,
21/04/05 15:18
|
הוא נכדו של אחד השופטים המכובדים ,בן ביתו של השופט שקיבלה דיכאון חריף אחרי לידה(זה קורה הרבה).האם מישהו היה מעז לקחת לה את הילד?נכדו של השופט? ואם היו לוקחים ,איך השופט היה פוסק אז? !!! הבנתם? צבועים, חסרי לב וחמלה.אפילו הנביאים שלנו לא העזו לכתוב על חטיפת עוללים!! אינפוטנטים ריגשית ורוחנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תכף תגיד לנו שאם היה
אני,
21/04/05 17:32
|
רצח ,חס וחלילה,והנרצח היה נכדו של השופט,הוא היה נלחם למיסוד עונש מוות למקרה שלו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
ויתור על ילד הוא בלתי הפיך
שלומית,
21/04/05 15:14
|
מי שויתר על ילד לא יכול פתאום להתחרט. כל הכבוד לשופטים שקבעו לפי טובת הילד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפי החוק - הוא יכול,
ל"ת
וחוץ מזה - האב,
לא ויתר,
21/04/05 17:16
|
|
 |
102.
כל הכובד....
ל"ת
אסף,
21/04/05 15:08
|
|
 |
101.
הצדק יצא לאור - התינוק ניצח
ל"ת
קובי,
מרכז,
21/04/05 14:55
|
|
 |
שמתם לב שכל מי שתומך בפסק הדין
שם לב,
21/04/05 21:49
|
עושה זאת בסיסמאות קצרות, נבובות, וללא כל נימוק?
ובצדק - למה צריך לנמק כשיש מערכת משפט חסרת הגיון וחסרת מוסר לצידך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לשם לב
ליהי,
22/04/05 06:40
|
כנראה שיש לך ראיה סלקטיבית. אם תסתכל אחורה על התגובות תראה שהתומכים בהורים הביולוגים משתמשים באותו נימוק כל הזמן, ומאשימים את בית המשפט בסחבת ובשליטה של עשירים, בעוד הצד השני מספק הרבה יותר נימוקים. אין ספק שזאת דילמה רצינית ולא קלה, אבל לעניות דעתי, ההורים המאמצים אינם אשמים שהאם שינתה את דעתה, ודווקא העובדה שהם כל כך נלחמים עליו מראה שביולוגיה זה לא הכל.
חג שמח :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
שופטים עליך ישראל
ענת,
רחובות,
21/04/05 14:48
|
לא קל להיות שופט במשפט כזה, אבל חבל שהרכב השופטים הגברים היה גדול מהרכב הנשי, לכן הרבה שאלות נשארו תמוהות והגדולה בינהן היכן הצדק האמיתי, המדינה פשעה פעם אחת שביצעה אימוץ חלקי ולא חוקי והשופטים רק המשיכו את הפשע, גזילת ילד מאימו, רק אם יכולה להבין את הכאב, מישהו חקר ועקב אחרי ההורים המאמצים!!!!! לא פורסם עליהם כלום כמעט אבל על ההורים הביולוגים נכתב הרבה והם הוצגו רב הזמן בתקשורת שפושעים שסרחו. נו באמת היכן הלב היהודי.........חבל אבל באמת הפעם הצדק לא נעשה!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
וייקו לעשות משפט ויעש משפח..
והב צדק,
21/04/05 14:44
|
שופטים ללא נשמה... הם עשו אולי משפט אך בטוח לא שעשו צדק. כל הליך ,האימוץ' היה מפוקפק אם זה העלמת מחלת המאמץ מרשויות החוק ,אם זה התנהלות מתמיהה של השירות למען הילד. אם השופטים לא ראו זאת סימן שהם עיוורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
ברק נשיא הכנופיה הפושעת
גנבי עוללים,
21/04/05 14:33
|
איפה הצדק ? אליטה שמנה ומסואבת שכמותכם. לבכם האטום ואוזניכם הערלות לא שומעות זעקת האם האמיתית. שלטון מושחת ושופאים מטעם האליטה שכל שנותר לה זה שירותי הביטחון ומערכת המשפט. רק לשם הספרדים לא מצליחים להשתחל. גועל נפש. אב מאמץ גוסס אשכנזי ומעדיפים לתת את התינוק לו. שאלוהים יקח אתכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר לבקר, ואני בין המבקרים...
YZ,
21/04/05 17:43
|
אבל לא באופן שכתבת. לא זו הדרך לבקר ולא זו הדרך לסיים ביקורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך יש עיניין אישי לבקר, כי
דוד,
נתניה,
21/04/05 19:59
|
אתה מגיב לכל עבר ובסיגנון לא קורקטי. אולי אתה האבא של תינוק או קרוב משפחה? YOL ZUBEESHMOCK
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי משורר אתה אבל בהמה
ל"ת
דני,
21/04/05 17:04
|
|
 |
כל הכבוד לברק
ל"ת
צילה,
21/04/05 14:54
|
|
 |
97.
איכה לזונה
ישעיהו,
ישראל העתיקה,
21/04/05 14:28
|
היתה קיריה נאמנה , משפט צדק ילין בה ועתה......? ההמשך ידוע ומעורר פלצות מההכרעה!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
לא יעזור לכם מאמצים יקרים
עופר,
המשך ל-30,
21/04/05 14:27
|
אני מוריד לפניכם את הכובע וליבי אתכם, אבל אם להיות כן: אהבת הורים ביולוגיים היא כמה דרגות מעל. ואני מכיר הורים שיש להם גם וגם ואין מה להשוות. הורים ביולוגיים לא תמיד מרגישים הכול ברגע הראשון ויש גם תופעות של דיכאון לאחר לידה שגורמות לנטישה זמנית אבל בסופו של דבר קירבת הבשר היא זו שקובעת את חוזק החיבור. (מי יקר לך יותר אח רחוק או חברה קרובה?). הבעיה היום היא שמנצלים חוסר ערנות או מצוקה של הורים ביולוגיים על מנת להעבירם לאימוץ. סטייל ילדי תימן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לעופר - 96
יעלה,
21/04/05 15:07
|
אדון נכבד, אין לי מושג על סמך מה אתה מבסס את עמדותיך המוצקות. לי יש ''גם וגם'' והרני מתכבדת להודיע לך שאהבה אינה מותנית בהכרח בקשר הביולוגי היא גדלה ומתעצמת בהליך הצמיחה וההתפתחות של הילד, בלילות בלי שינה כשהוא חולה, בשמחות ענקיות כשהו לומד לדבר וללכת וברגעים הכי בנאליים של היומיום! ולכן מומלץ שמי שלא עמד במקומם של ההורים המאמצים יתכבד ויחשוב לפני שהוא מקיש את גיבובי השטויות שלו על המקלדת!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליעלה
ליהי,
22/04/05 06:43
|
אומנם אני לא אמא עדיין וגם אין לי ילדים מאומצים, אבל אני יכולה להבין למה את מתכוונת ולהסכים איתך. אני מטפלת בתינוק מאז שהוא נולד (הוא בן שנתיים וחצי) והאהבה שלי אליו כל כך חזקה ורק מתעצמת. ואני אפילו לא זאת שקמה בלילה. אני מאחלת לך חג שמח והרבה אושר מהילדים :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את חולה בראש!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
אסף,
21/04/05 15:06
|
|
 |
95.
טובת הילד ההורים היחידים שמכיר
אבי,
21/04/05 14:08
|
טובת הילד להורים היחדים שהוא מכיר שגדילו אותו בחום ואהבה - להעבירו כחפץ יגרום לסבל בלתי הפיך - ההורים הביולגים גרמו למצב הכואב לכולם - לא ניתן לתקן כאבם בלגרום לילד סבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי תקרא לפני שאתה כותב ?
למה להגיב לפני,
שאתה קורא?,
21/04/05 17:18
|
האב לא נשאל לפני שנתנו את ילדו , האם לאחר חדשיים התחרטה והחלה במאבק למענו , לפי החוק אחרי חדשיים אין אימוץ עדיין .מגיל שנתיים הוא מכיר את האמ הביולוגית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
אני לא מסכימה עם האשה הביולוגי
היפות,
ת''א,
21/04/05 13:58
|
ראשית, אנו חושבות שהאם הביולוגית פשוט תת רמה לאנשות, התינוק לא רשאי לקבל אמא כזאת! זו חוצפה האם הייתה צריכה לשקול את החלוטתה הסופית לפני הכל ואויש תעשו לנו טובה איך האם לא ידעה שהיא בהריון רק צמח לה אבטיח על הבטן ואני אישית ראינו זאת כיוון שאנו הבנות המאומצות שלה ואנו סובלות מזה שנים ואנחנו לא רוצות שאחינו אכזבה יבול גם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
ההורים המאמצים הם קדושים שמציל
יניב,
21/04/05 13:48
|
שמצילים תינוקות נטושים מגורל אכזר של התינוקות הנטושים ברומניה לדוגמא שגדלים בבתי יתומים ללא מגע ללא אהבה גדלים לסבל נוראי כל ימי חייהם ההורים המאמצים הם קדושים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
יותר טוב לגדול בקיסריה !!!
יגאל כהן,
רחובות,
21/04/05 13:34
|
לטובת הילד ,כל ילד שהחברה מקיסריה יגבו אותו ויעבירו אותו לקיסריה זה יהיה טוב לילד. בפרט אם הם גנבו ילדים בשכונת שעריים ברחובות. שם ישי ילדים מאד מאד עניים. טובת הילדים האלה שישארו עם ביבי והחברה שלו בקיסריה מאשר בשעריים. צדק מי שקרא להם שושלת. מהיום שוב צריך להחביא את הילדים כשהשלטון מתקרב. ולא להאמין אפילו לניידת של מגן דוד אדום. עד היום יש לי סיוטים ממנה. הם מסוגלים להשתמש בהן כמו הפלשתינאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שעריה?
אבי,
21/04/05 15:09
|
|
 |
שתחביאו את הילדים שלכם.
ל"ת
יגאל כהן,
רחובות,
21/04/05 19:38
|
|
 |
91.
טעות חמורה,נקודה.
אור,
תא,
21/04/05 13:34
|
כאשר הילד התבגר ובעתיד כאשר תבונתו תגבר יילך ויבקש את הוריו הביולוגים,סביר להניח שהוא ייחשף לכל המידע אשר קרה איתו בילדותו ומה יתברר לדאבונו הרב, כי בית משפט במדינת ישראל ויתר כביכול לטובת הילד ומנע ממנו לחיות ולגדול עם הוריו הביולוגיים. אני מאמין שכאבו יהיה גדול ועצום לאחר שנפש האדם מטבעו נמשך אל בטן אימו ולאביו מולידו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
היהכ צדקר הפעם משפט אמיתי
דבורה מחיפה,
21/04/05 13:27
|
|
 |
89.
אז הם שלחו נידות וגם עכשיו !!
יגאל הן,
רחובות,
21/04/05 13:27
|
אז הם שלחו ניידות של של מגן דוד אדום. היום הם שולחים ניידות משטרה. ילדים להסתתר. אבל זה לא אסור על פי החוק לצוד בני אדם? אמנת ז'נבה מרשה ציד של בני אדם? יש אומרים שהעולם הוא ג'ונגל שהחזקים אוכלים את החלשים. זה נכון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
ילדים לברוח המשטרה באה !!
ל"ת
יגאל כהן,
רחובות,
21/04/05 13:23
|
|
 |
87.
הייתי בטוח שברק יגיד:''גזורו''!!
יגאל כהן,
21/04/05 13:17
|
אבל הוא הפתיע אותי עם הפתרון. יעני כבר ידעו שהשניה משקרת. כבר ידעו שזה לא הילד שלה. כבר ידעו מי האמא האמיתית. ומזל שלא אמרו :''גזורו''. שהרי במערכת הצדק שלנו ו''גוזר'' יושב לו שופט ומוציא את הנשמה לשני הצדדים, במשך שנים. חברי העו''ד דן כוכבי מנהל משפט על קניית דירתו מאחד האוליגרכים של רחובת במשך 23 שנים. כבר גזרו אותו לגזרים קטנים. ככה הם גנבו לנו את הילדים שלנו שאנחנו מחפשים. על פי ההגיון של פסק הדין הזה. וזה לא רק הם. גם הסטמרים כמוהם. גנבי ילדים. שכל אחד יתחיל לשמור את הילדים שלו מהמשטרה ,שבית המשפט לא ישלח שוב את האמבולנס שמופיע לי כסיוט ילדות מאותה תקופה. אני בורח מהאמבולנס ומתעלף מפחד. הזהרו מהאמבולנס של ברק. הוא יגנוב לכם את הילד ויגיד שהילד מת בבית חולים. בלי להראות לכם אפילו קבר. ראו הוזהרתם. שכל אחד ישמור על הילדים שלו. בפרט התימנים ,לא יודע מדוע יש להם נטיה חזקה אלינו. אולי בגלל ה''סימונים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
אם האמא הביולוגית הייתה יהודיה
מדינה גזענית!,
21/04/05 13:08
|
|
 |
you r very stupid, she's nuts
ל"ת
why protect her,
21/04/05 17:32
|
|
 |
85.
לקראת ליל הקניעדלך והגעפילטעלך
מוישלעך,
21/04/05 13:04
|
הרבו בקניעדלך ובגעפילטעלך, שכןלקראת הלילה הזה מועצת זיקני אשכנז בשבתה כבג''ץ דאשכנז מרבה באבסורד, עד שאיש לא ידע ההבדיל בין יום ללילה, בין עמית לבין טורף, ככה מבלבלים את כל העולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
איזה יופי!
זהר,
21/04/05 13:03
|
ההורים הביולוגים מסוגלים לעשות ילד נוסף? קדימה! במקום לשרוף שנתיים על הרס חייהם של בנם התינוק ושל הוריו החדשים, שייגשו למלאכה הנעימה וייצרו ילד שהוא שלהם, שישקיעו בו את כל האנרגיה הזאת במקום להשקיע אותה בחורבן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Satire or inhumanity
Ilan,
Shomron,
21/04/05 13:57
|
|
 |
83.
עד מתי ברקים יעלוזו???????????
אזרח,
מרומה,
21/04/05 12:57
|
|
 |
82.
החלטה מהירה
פ,
ירושלים,
21/04/05 12:56
|
שלום רב, לדעתי היו צריכים כבר מזמן לפעול כמו בכנסיה - ''עד שייצא עשן לבן'' ולגמור את הסיפור הרבה לפני.... ולא למשוך אותו כל כך הרבה זמן, לכולם היה יותר טוב. אבל מה לעשות שטחנות הצדק טוחנות לאט לאט לאט לאט לאט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''טחנות צדק''? פחחח....
תחנת קמח,
21/04/05 20:31
|
הצחקת אותי. מתי תבין שכל קשר בין מערכת המשפט בישראל לבין צדק הוא לחלוטין לא מקרי: הוא נועד בראש ובראשונה **למנוע** צדק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
יום חג לגזלני הילדים
ילד,
מאומץ,
21/04/05 12:55
|
|
 |
80.
מה עוד יעולל לנו ברק החולה?
בעל קול,
שנגנב,
21/04/05 12:54
|
יש להרחיק את האיש החולה הזה מיד מכל החלטה האיש חולה מאוד הרס כמעט כל דבר שנגע בו העם בז לצדק שיוצא מהמקום המושחט שלו לך הביתה אדיוט מאסנו במוסר העונתי והחולה שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה זקוק לטיפול.
ל"ת
יהודה,
21/04/05 13:14
|
|
 |
79.
יש צדק בעולם
ח,
ע,
21/04/05 12:50
|
שילמדו כולם לא לזרוק את ילדיהם ואחרי זה להתחרט ,ילדים זה לא משחק .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
אין זכות לביולוגית ללדת
חי,
שדרות,
21/04/05 12:47
|
כהמשך לדברי ב-47אומר שהמשמעות של ההחלטה אם ניממוקיה נכונים שלהורים הביולוגים אסור ללדת ילדים כי אינם כשרים לגדל בנם וכל כשרותם היא לייצר ילדים עבור מאמצים פוטינציאלים ואני שואל האם אני טועה במסקנתי או מותר להם ללדת ולגדל פרי בטנם? אם התשובה היא חיובית אז מדוע אסור לגדל ילדם הנוכחי שנגזל מה ההבדל בנו לבין הילד הבא בתור שלהם? אם לא אז גם הבא בתור אסור עליהם בגידולו לא ייתכן שבן אחד אינם כשרים ולבן או בת נוסף כן יהיו כשרים פקידי הסעד נא לשלוח חוקר מיוחד לבדוק מתי האם תהיה שוב בהריון יש לכם טרף קל בשם טובת היילוד לגזול ולגנוב פרי בטן בסיוע פופוליזם שיפוטי מאמצים וגונבים פוטינציאלים של פרי בטן לא שלכם למען שמירה על גיזרה וחולצת בטן הכינו החוק לצדכם ולדעתי מהיום והלאה מחלקת רשוי העסקים היא שתדון בענין כל הורה יבקש רשיון כמו בעסק ללדת ילדים והמחלקה תבדוק אם הם בעלי כשרות או לא ותנפיק רשיונות על פי פקדי סעד ושופטים עליונים שיקבעו מי הוא הורה ומי לא וכך לא נגיע לאבסורדים כאלה כדוגמת האם הבלוגית שאינה מוכשרת לגדל ילדה אילה רק לייצרו בבית הקיבול של גופה וסוחרי ישווקו את פרי בטנה הרי יש לנו את המוכשר באדם שיכשיר כל טריפה ומעשה נבלה במסווה של טובת הילד רק מענין אותי מה יאמר היילוד ביום פתיחת תיק האמוצ להוריו הביולוגים שנטשו אותו לטובת המסחר בו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
החלטה אומללה וכוחנית.
פה אחד,
21/04/05 12:45
|
מערכת אחת המחפה ומגבה טעויות של מרכת אחרת. בית משפט שמגבה הליך אימוץ לא תקין. במקום לזעוק נגד הליך האימוץ הזה הוא נותן לו גיבוי. נורא. מערכת שמשחקת אלוהים. אנחנו עוד צריכים לרחם כאן על השופט חשין - קשה לו... ומה, להורים המולידים שנסחבים בבתי משפט רוב חייו של הבן, להם לא קשה?? הקושי של השופט רלוונטי בכלל? כל הנימוקים קטנוניים ולא משכנעים. אילו פעלה המערכת מזמן, כמתחייב מהחיים עצמם, לא היה הילד במצב ''סיכון'', ולא היה תירוץ להשאירו. החלטה איומה, לא הוגנת. ברכות לשופטת פרוקצ'יה שהיתה יחידה שלא שיחקה אלוהים, אלא הלכה עם חוק הטבע והאנושיות הבסיסית והבלתי מתחכמת. להורים המולידים שלוחים כוחות להמשך מאבקם הצודק. מי יתן ותצליחו בו במהרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
מתנה אמיתית למאמצים-חג שמח
ל"ת
איריס,
תל-אביב,
21/04/05 12:44
|
|
 |
ילד זה לא שי לחג !
ל"ת
בשביל זה יש,
תלושים,
21/04/05 16:36
|
|
 |
75.
יום יבוא ...
zmira gottesman,
Haifa,
21/04/05 12:43
|
יום יבוא והילד הזה ירצה לדעת - ככל ילד מאומץ - מי הם הוריו. הוא יגלה כי הוריו הביולוגיים נלחמו עליו בכל הערכאות, כי יש לו אחות ביולוגית (ואולי יהיו עוד אחים.אחיות) הכאב של היום הוא כאין וכאפס לעומת הכאב העתידי שעומדים לחוות הן ההורים המאמצים, הן ההורים הביולוגיים והן הילד עצמו. החלטת בג''ץ תמוהה וקצרת ראות הפעם ! ובנוסף - קיים בפועל היידע.הקשר של ההורים הביולוגיים על מקום המצאו של ילדם.... איזו תסבוכת !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
כל הכבוד
אורית,
ת''א,
21/04/05 12:32
|
|
 |
שפיות זה ענין יחסי
שפוי,
21/04/05 21:22
|
|
 |
73.
החלטה נבונה, כל הכבוד.
חיים,
דרום,
21/04/05 12:27
|
מי שזורק את התינוק שלו, לא יכול לדרוש אותו בחזרה שנה אחרכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אופס, טעיתי. שיניתי את דעתי.
חיים,
דרום,
21/04/05 20:26
|
קראתי כמה תגובות כאן ששפכו אור חדש על הדברים, ואני מתחיל להאמין שאכן נעשה פה מעשה נבלה. ננקטו פה טקטיקות השהייה שכל מטרתן היתה למצוא תירוץ (עלוב) שבו יכולים היו השופטים להיתלות.
כמו כן, ברגע שהיה ניתן לתקן את הטעות, והעובדת הסוציאלית אכן ניסתה לעשות זאת, פיטרו אותה מיד...
אם זה לא מעשה נבלה, אינני יודע מהו מעשה נבלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
כל הכבוד לבית המשפט העליון
הילה,
באר שבע,
21/04/05 12:25
|
עם כל הכבוד להורים הביולוגיים- איך אי אפשר להרגיש בהריון עד חודש שמיני??. אם הילד הגיע להורים המאמצים, סימן שהוא צריך להיות שם. לאנשים אין טיפת כבוד; מה זה להתחרט אחרי שלושה חודשים?. מה, היא קונה אוטו? מאמי, זה הבן שלך...אנשים מנסים שנים להוליד ילדים. אם הוא שם אז זה המקום שלו!!! כל הכבוד לבית המשפט העליון אמא של התינוק- בהריון הבא כדאי לבדוק בזמן למה את משמינה.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
הצלחה וכשלון
עורך דין,
השרון,
21/04/05 12:13
|
בפסק הדין של בית המשפט נקבע כי צוות עורכי הדין המייצגים של ההורים הביולוגים כשלו כשל חריף. מעבר לכך דאג בית המשפט לילד ולאו דוקא להורים מצד כלשהו ולמעט דעת מיעוט של אחת השופטות הוכיח בית המשפט שהוא אוביקטיבי ושנסיונם של עורכי הדין של האם הביולוגית ליצור לחץ דעת קהל שישפיע על בית המשפט באמצעות שימוש בתקשורת אוהדת היא פרקטיקה בלתי הולמת במשפט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצלחה לצדק, כישלון לדין עדני
ל"ת
משה,
ת''א,
21/04/05 12:59
|
|
 |
הוא נולד עם השם דין?לא נדבק
ל"ת
מישהו יודע?,
21/04/05 16:37
|
|
 |
70.
כל הכבוד על ההחלטה
זהבית,
21/04/05 12:09
|
סופסופ הצדק נעשה. ההורים האמיתים הם אלו שמגדלים את ילדם. היולדת היא בסך הכל יולדת שהתחרטה. החלטה אמיצה בהחלט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''היא בסך הכל יולדת שהתחרטה''
שימו לב,
להתנשאות,
21/04/05 20:48
|
שימו לב להתנשאות: ''היולדת היא בסך הכל יולדת שהתחרטה.''
ואם היא התחרטה? אז מה? אפילו החוק היבש נותן לה 6 חודשים להתחרט.
אבל נעשה פה מעשה נבלה. היא התחרטה הרבה לפני שעברו 6 חודשים. אבל ננקטו פה טקטיקות השהייה שכל מטרתן היתה למצוא תירוץ (עלוב) שבו יכולים היו השופטים להיתלות.
כמו כן, ברגע שהיה ניתן לתקן את הטעות, והעובדת הסוציאלית אכן ניסתה לעשות זאת, פיטרו אותה מיד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
יום חג לכל המאומצים והמאמצים
ל"ת
אילן,
21/04/05 12:07
|
|
 |
אבל הילד הזה לא מאומץ !
ל"ת
הוא מאומץ בכפיה,
21/04/05 12:21
|
|
 |
68.
מה נשתנה הפסח הזה?
מעמד עליון חדש,
הורים מאמצים,
21/04/05 12:00
|
שבכל השנים ידענו על ''אלפיון עליון'', ''עשירון עליון'' ''מעצבי דעת קהל'' ''שופטים'' ועוד מעמדות חזקים, בעלי דם כחול ומורמים מעם. היום למדנו שמעל כל אלו מתנשא בטופ שבטופ, מעמד עליון אמיתי: ''הורים מאמצים''. אלו שהעובדים הסוציאלים והשופטים חפצים ביקרם. מצד שני עצם קבלת ילד לאימוץ בישראל (ולא קניה של ילדים ברוסיה, ברזיל אוקראינה...) מעידה שהמאמץ בעל דם כחול וקשרים מספיקים שאפילו בית המשפט קם לכבודו ומצדיע לו ואפילו במחיר חטיפת ילד מהוריו-יוצריו-יולדיו, ממש לאור יום. וחמור מכך, בשם ובחסות החוק, כמובן על-פי נציגי מועדון הדם הכחול בבית המשפט העליון. חבל שברק שכח שפעם הוא פירסם ספר ושם סיפר סיפורים על אימו-יולדתו שהבריחה אותו בתוך שק. הרי אם אימו היתה כמו פרי הבאושים שיצרה היא לא היתה מתאמצת סוחבת הריון וסובלת בלידה. כל שהיה עליה לעשות לפי בנה הוא ללכת לסופר, בוחרת ילד כראות עיניה, קונה או חוטפת אותו ואו אז בנה וחבריו היו קוראים לכך: אימוץ כחוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההורים ויתרו עליו
ישראל,
21/04/05 13:00
|
ללא ספק יש להורים זכות על ילדם. הבעיה במקרה זה שההורים ויתרו עליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם לא ויתרו על כלום!!!
YZ,
21/04/05 17:51
|
זכותה של האם על-פי החוק לחזור בה תוך שישה חודשים. היא חזרה בה תוך שלושה חודשים. את האב לא שאלו ומששאלו, הוא רצה את הילד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
טוב מאוד. הילד לא יעבור טראומה
Dana,
מרכז,
21/04/05 12:00
|
איך ההורים הביולוגיים רצו שהילד ישב איתם בליל הסדר????? בוכה על כך שהוא לא עם מי שהוא רואה כהוריו??! רק על עצמם הם חושבים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
DANA - יעבור ועוד איך !!!!!!!!
ל"ת
וילנסקי,
מרכז,
21/04/05 14:18
|
|
 |
66.
אימוץ
ronr,
דרום,
21/04/05 11:59
|
אני כילד מאומץ חושב שזה נכון אמא שמוסרת ילד לאימוץ איין לה זכות לשנות את דעתה אחרי 3 חודשים או שנה. ילד זה לא משחק!! אותי זה הציל להיות מאומץ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלתה את אימך הביולוגית...
YZ,
21/04/05 17:53
|
למה היא מסרה אותך? תנסה לברר. אולי אח''כ תחשוב אחרת לגמרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאומץ יקר
מאמצת,
21/04/05 15:11
|
|
 |
אכן, ''סלע'' היא המילה המתאימה
אביאב,
סלע,
21/04/05 20:53
|
צריך להיות עם לב של אבן (סלע) כדי לראות שמץ של נכונות או צדק בהחלטה הזו .
לפי הגיון המערכת שהתבטא בפסיקה זו, ''טובת הילד'' דורשת שמעכשיו יתערבו בתי המשפט בגידולו של כל ילד וילד בישראל.
כצעד ראשון, צריך לקחת את כל הילדים מהמשפחות העניות ולמסרם לאימוץ על ידי משפחות עשירות.
כך לא רק יתמלאו מחסוריהם הפיזיים של הילדים, אלא גם הם יזכו ליותר יציבות כי הרי ידוע שמשפחות עשירות הן יציבות יותר (כשהלב עשוי מאבן ולא מאיזה שריר, היציבות היא גם טבעית ומובנת מאליה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
בית משפט אשכנזי, הוא אשכנזי!!
מרק דה-האן,
21/04/05 11:56
|
החלטה אשכנזית טיפוסית, לא טובת הילד לפניהם, החשש מפני משפט רטרטאקטיבי של חטיפת ילדי תימן, ילדי מרוקו, וילדים אחרים. הם המנוולים תמיד יוכלו להיסתתר מאחורי הטענה של טובת הילדץ אני חושב והולך אחורה בזמן, גם פרעה כאשר רצה להשמיד את הבנים זכרים יכול היה להיסתתר מאחורי הטענה טובת הילד, הרי מי ירצה שבנו יגדל לשמש עבד.
אז האשכנזים טיהקו גם את פרעו באותה ההיזדמנות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נמאס כבר! נמאס מכל הבכיינות!
עמית,
21/04/05 13:03
|
כל הבכיינות הזאת הביאה אותי למצב שאני מתבייש להיות מזרחי! כל הזמן בוכים! אולי במקום לצעוק ''קיפוח, קיפוח, אשכנזים, אשכנזים'' קום ועשה משהו עם עצמך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עמית, אני מציע לך לקרוא את
אמיתי,
21/04/05 21:26
|
המאמר הבא:
http://www.notes.co.il/benarroch/8775.asp
זה יעזור לך לחשוב פעמיים לפני שאתה משתמש במילים ''בכיינות'' ו ''בוכים''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רגשי הנחיתות צפים
צדוק,
חיפה,
21/04/05 13:03
|
הכותב דה-האן הינו יצור נאלח המוצא את התרוצים לכשלונותיו הרצופים בהאשמת האשכנזים המפלים את הספרדים והמרוקאים . מה הקשר להחלטת ביהמ''ש לאשכנזים? - כלום ! רק מוחך הקודח והחולני יכול למצוא קשר ביניהם . מספר שגיאות הכתיב שלך מלמד על רמת ההשכלה שלך , בור ועם הארץ . לך ללמוד ואל תטיל בוץ באחרים . מי בכלל מעונין לחטוף ילדים הדומים לך ? חטפו את ילדי תימן ....... הצחקת אותי .....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טענה שטותית ונבזית
ישראל,
21/04/05 13:02
|
למה לא ''חטפו'' השנה אלפי תינוקות ממוצא מזרחי/ספרדי? זה מראה שהטיעון מטופש. הורים ויתרו על הילד ובמקום לגדול במוסד או באומנה תמורת תשלום, נמצא זוג שאימץ אותו. ביהדות אין מצווה גדולה מזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מר ישראל
יהודית,
21/04/05 15:15
|
הכל נכון למעט העובדה שאומנה אינה נעשית בעד תשלום! אלא אם כן אתה חושב שניתן לגדל ילד על 1900 ש''ח בחודש שגם הם מגיעים ליעדם באיחור של חודשים! מה שהופך משפחות אומנה לשליח מצווה לא פחות ולעיתים אף יותר ממשפחות מאמצות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
שופטי העליון שפוטים של העשירים
ל"ת
מתנחל מהערבה,
ערבה,
21/04/05 11:55
|
|
 |
63.
הילד יגדל ויתחשבן עם המאמצים
אימוץ בכפיה,
21/04/05 11:53
|
טעות ענקית שהם עושים. אולי יהיה להם ילד - אבל הוא לעולם לא יהיה שלהם . יגדל הילד ומהר מאוד ישמע שהוריו האמיתיים נלחמו עליו , שבית המשפט הכריע לתת להם לגדל אותו , אך ההורים המאמצים לא נתנו להם . הוא לא יסלח לעולם על זה . כל ילד מתקשה עם המחשבה שהוא מאומץ , המחשבה שאימצו אותו ללא צורך , שהוריו רצו אותו ולא אפשרו להם - הוא לא יקבל את זה בחיים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 63,צודק,צודק!
ל"ת
ציפי,
21/04/05 14:39
|
|
 |
באיזה גיל רצו אותו?
ישראל,
21/04/05 13:03
|
הוריו רצו אותו בגיל שנתיים, לא כתינוק. גם אני הייתי רוצה שמישהו יגדל את ילדי עד גיל 4.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה! הם רצו אותו
יעקב,
21/04/05 17:07
|
לאחר 3 חודשים בלבד. ההורים המאמצים בעזרתו של הממסד הישראלי סחבו את הענין במשך שנתיים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגיל חדשיים,שנתיים לקח המשפט
ל"ת
לידיעתך,
21/04/05 16:38
|
|
 |
הילד רק יודה לשופטים...
הילה,
באר שבע,
21/04/05 12:31
|
איזה ילד רוצה לדעת שכשהוא היה תינוק ההורים ''לא היו בטוחים'' שהם רוצים אותו???... אמנם המחשבה שאתה מאומץ קשה, אבל עוד יותר קשה לגדול בבית שלא רוצים אותך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הורים מאמצים - הם הורים טבעיים
JULIA,
21/04/05 12:28
|
הילד יכיר תודה להוריו היחידים. ולגבי ''התחשבנות'' - הרי מאז ומתמיד ילדים מתחשבנים עם הוריהם, הביולוגים והמאמצים כאחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הילד יכיר להם תודה ענקית
קרולין ברונה,
ברזיל,
21/04/05 11:57
|
|
 |
קרולין אפו את גרה בברזיל
ל"ת
אזרח-מודאג,
21/04/05 13:18
|
|
 |
הילד מכיר רק את הורין האמיתים
גלית,
21/04/05 12:09
|
הוא יוקיר להם תודה על שנלחמו להשאירו בבית האמיתי שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת
r,
holand,
21/04/05 12:05
|
|
 |
62.
יום חג - ברכות למאמצים
ספי,
21/04/05 11:51
|
|
 |
61.
כל הכבוד לבית המשפט!
ל"ת
אמץ לוחם,
ת''א,
21/04/05 11:44
|
|
 |
60.
ההחלטה השפויה ביותר שיש !!!!!
אסף,
חולון,
21/04/05 11:43
|
טוב מאוד שנגמר כך רק חבל על הסחבת ועל כאב הלב של ההורים המאמצים בתכלס אי ןדבר כזה לא לדעת על הריון!!!!! במיוחד לא עד החודש השמיני ומגוחך שבכלל דנו בנושא והאבא ידע ועוד איך ידע וההורים הביולוגיים אשמים באבדן ילדם ושלא יאשימו אף אחד אחר להורים הביולוגים אני מאחל המון בהצלחה ושתדעו שסוף סוף הצדק נעשה !!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
לאמא ואבא, אני בוכה אתכם.
דינה,
נתניה,
21/04/05 11:38
|
|
 |
ההורים הביולוגיים ויתרו עליו
ישראל,
21/04/05 13:05
|
|
 |
עדיף שתשמחי בשביל הילד
אני מאושר,
21/04/05 11:56
|
אף אחד לא גנב אותו. הביולוגית נטשה אותו מרצונה החופשי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היולדת נטשה היא כולה היתה רחם
כלנית,
21/04/05 12:11
|
ההורים הנפלאים נלחמו ובצדק . מורידה את הכובע בפני בית המשפט שהחליט החלטה כה נבונה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רחם לא הולך לבית המשפט ונלחם
תתביישי לך !,
21/04/05 16:40
|
בושה וחרפה , לכנות כך את האם. אולי את לא נשאת ילד ברחמך 9 חדשים להבין את המשמעות. אז היא היתה בדכאון למשך חדש חדשיים ואח''כ נלחמה עליו כמו לביאה בבתי המשפט ועברה עינוי גדול .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דיכאון אחרי לידה- תירוץ עלוב
ליהי,
22/04/05 06:49
|
לא נראה לי שזה רק דיכאון לאחר לידה. היא אפילו לא מצאה לנכון לספר לפרטנר שלה שיש להם ילד. לי נראה שזה יותר משהו כמו ''חוסר איזון כימי במוח''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היא מהמגוייסות על ידי המאמצים
גשש בלש,
23/04/05 10:46
|
|
 |
לי נראה שאת זו שיש לה את ה
אורן,
22/04/05 08:32
|
''חוסר איזון כימי במוח''.
שמתי לב שאת דואגת לענות לכל תגובה כמעט.
מי שלח אותך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
ילדי תימן נוסח 2005 - בחסות
דפנה,
הרצליה,
21/04/05 11:37
|
בית המשפט ה''עליון''. נורא ואיום. שוב גונבים ילדים מהחלשים ונותנים אותם לחזקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן כך, אי אפשר להאמין .
ל"ת
עצוב,
21/04/05 11:54
|
|
 |
איזה שטויות-איך אתה משווה?
זוהר,
21/04/05 12:12
|
|
 |
ושבה בזמן מהחלטתה, אך נדחתה
ל"ת
בלכי ושובי עד ה,
היום. נורא,
21/04/05 13:11
|
|
 |
57.
סוף סוף פסק דין הוגן
ענת,
21/04/05 11:36
|
|
 |
56.
בישראל היום עשירים גונבים
דורית,
רעננה,
21/04/05 11:35
|
|
 |
הם מסרו אותו מרצון ואז התחרטו
ל"ת
לא גנבו,
21/04/05 15:41
|
|
 |
אבל במסגרת החוק. לא צריך משפט
ל"ת
סתם,
21/04/05 16:12
|
|
 |
55.
כל הכבוד לבית המשפט!!!
ל"ת
נעמה,
ת''א,
21/04/05 11:32
|
|
 |
54.
כבר היו החלטות עלובות...
YZ,
21/04/05 11:19
|
של ביהמ''ש העליון, אבל זו העלובה שבהם!!!
הכסף של המאמצים ניצח!!!
צדק ודאי לא היה פה אך רמיסה של החוק, הן כלשונו והן כרוחו היו גם היו לאורך ולרוחב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העונש המוסרי המתאים להורים
ישראל,
21/04/05 13:06
|
|
 |
וזו בהחלט לא אחת מהן
ל"ת
החלטה מצוינת,
21/04/05 11:31
|
|
 |
בהתאם להחלטת זו ולנימוקיה...
YZ,
21/04/05 11:59
|
זוג ללא ילדים אך עם הרבה כסף, ישחד אחות בבית יולדת לאפשר להם לגנוב תינוק של זוג עני, יסתיר אותו במקום כלשהו במשך כשנתיים, לאחר מכן ישחד עובדת סוציאלית להכריז על התינוק כמאומץ, והינה תינוק חוקי למהדרין בתמיכת תקדים העליון.
לפי העליון; טובות התינוק חשובה (ולא הגנבה) ואצל העשירים יהיה לו טוב יותר (במציאות, לא תמיד כך הדברים). מימד הזמן; עברו שנתיים (במקרה זה, עקב עליבות המערכת המשפטית במדינתנו. בארה''ב זה היה נגמר לכל היותר תוך חודשיים), מה לעשות. ולבסוף; הזוג העני תמיד יוכל לעשות עוד ילדים ואילו העשירים לא. אז מה אם גנבו אותו...
החלטה עלובה, עלובה, עלובה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גברתי, דבריך הם קשקוש מוחלט!
ל"ת
נץ,
21/04/05 15:18
|
|
 |
אמר ולא נימק... לכן,
בז,
21/04/05 20:21
|
לא שכנעת אותי כלל וכלל. לעומת זאת YZ כן נימקה את דעתה ואותי היא שכנעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצערנו הרב, דבריך נכונים!!
ל"ת
עץ,
21/04/05 13:10
|
|
 |
53.
ברק פופוליסט זול
נעם,
נתניה,
21/04/05 11:16
|
פשוט לא יאומן , אומנם כולנו חשים סימפטיה רבה לזוג המאמצים, אולם מה שעשה היום בית המשפט העליון הוא נסיון מובהק לאהדת הציבור ותו לא אין כאן ולא כלום עם החלטות משפטיות טהורות וחבל.. החלטה שכזו מועילה לתדמית בית המשפט בטווח הקצר, אולם אין לי כל ספק שהדבר פוגע בצורה חד משמעית באמינות בית המשפט בטווח הארוך, הנשיא ברק טען תמיד שצדק צריך לא רק שיעשה אלא גם שיראה, היום נוכחנו לדעת שלמען הפופוליזם הנשיא ברק ויתר על עיקרון זה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון קל: פופוליסט יקר, לא זול
נעמה,
הרצליה,
21/04/05 20:18
|
נסיון מובהק לאהדת הציבור *העשיר והמיוחס*, לא סתם ''אהדת הציבור''.
ברור שמה שניצח כאן זה הכסף והמעמד, לא הלב, לא השכל, ולא הצדק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
ל-30 אתה חולה נפש......
ל"ת
אורית,
21/04/05 11:15
|
|
 |
ואת ''אורית'' לא רק לוקה.....
''הורה''- אך ורק,
''ביולוגי'',
21/04/05 11:35
|
|
 |
51.
לא כל פוץ יכול לבקר את בג''ץ
דוד,
נתניה,
21/04/05 11:14
|
אפילו הוא עו''ד. לזה יש בית משפט -שהשופטים מחליטים, ולעו''דינים לא נתנו סמכות לחלק תעודות לשופטים. בלי בתי משפט לא צריכים גם את עו''דינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל כל פוץ יכול להגיב פה
YZ,
21/04/05 12:14
|
|
 |
50.
צדק
שיר,
תל אביב,
21/04/05 11:14
|
אמא שמוכנה לוותר על תינוקה אינה ראויה לקהלו חזרה כל שכן להיקרא ''אמא''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
סוף סוף צדק
שיר,
תל אביב,
21/04/05 11:13
|
|
 |
48.
יישר כוח!
ל"ת
מאומץ,
21/04/05 11:10
|
|
 |
47.
מתבייש במערכת השיפוטית
חי,
שדרות,
21/04/05 11:01
|
בושה וחרפה למערכת השיפוטית מהיום יש למחוק כל חקיקה וכל דבר יישק רק על פי החלטת בית המשפט עליות או תחתון אין ערך לסעיפי החוק וכיבודם שהרי מי שיחליט החלטות כאלו או אחרות על פי גחמות ולא על פי האמור בחוק זה בית המשפט ולכן יש מיד לשרוף כל סעיף חוק יש לנו את בית המשפט שיחליט לא על דעת החוק כי על פי רצונו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוף סוף אני יכול להתגאות
ל"ת
דן,
מרכז,
21/04/05 11:18
|
|
 |
46.
פשוט ביזיון טוטאלי !
ביהמ''ש מנותק,
21/04/05 10:58
|
אני שונא עורכי דין - הם פשוט השתלטו על המדינה כי אין להם מה לעשות בחיים. הפיתרון: עוד מכללות כדי שיהיו מליון עו''ד מובטלים בארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוה''ד של הבילוגית - ביזיון
סטודנט,
21/04/05 11:26
|
|
 |
זהירות מעורכי דין-של הביולוגים
ל"ת
אנטי עורכי דין,
22/04/05 09:10
|
|
 |
45.
המעמד השליט
עגל הזהב = ספת,
הפסיכולוג,
21/04/05 10:56
|
בית המשפט נתן גושפנקא למעמד השליט החדש שרק על-פיו ישק דבר: פסיכאטרים, פסיכולוגים וכל אלו שלא הצליחו להתקבל לפסיכולוגיה והתנחמו בפרס ניחומים טרחני בדמות תואר ראשון בעבודה - בעיניים - סוציאלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
מצדיע לעליון
הציוני,
גליל,
21/04/05 10:54
|
סוף סוף אחרי הרבה טעויות שיפוט, יש אור בקצה המינהרה ! הצדק מאיר וזוהר ! מעל לכל ,טובת הילד !! הוא מכיר את אלה שגידלו אותו, אותם הוא אוהב. לא את אלה שנטשו אותו !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצטרף להצדעה
ל"ת
גדי,
21/04/05 11:14
|
|
 |
מצטרפת להצדעה
ל"ת
שולה,
21/04/05 12:13
|
|
 |
43.
האם השופט ברק התעייף?
נועה,
תל אביב,
21/04/05 10:52
|
השופט ברק ביקר את האב הביולוגי ונתן לזה משקל בפסק הדין הוא התעלם מ הביולוגים המגדלים תינוק נוסף בהצלחה האם הוא התעכייף ופסק מבלי להבחין בכל העובדות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שני מתבגרים עשו ילד וויתרו עלי
ישראל,
21/04/05 13:10
|
שני ''ילדים'', נפשית אך לא ביולוגית, קפצו למיטה הסמוכה ועשו ילד ואח''כ ויתרו עליו. זה תמצית הסיפור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נועה - תלמדי את העובדות
יאיר,
ת''א,
21/04/05 11:11
|
הביולוגים בכלל לא נשואים ואין להם שום תינוק נוסף. מה שכן, הביולוגית בהריון ואיןלאף אחד מושג ממי. העליון פסק לטובת התינוק וכל הכבוד לו על כך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי תקח ילדים מכל גרושה ?
מה אתה אלוהים ?,
21/04/05 11:58
|
נו אז מה ? יכולים להיות לה עוד 3 ילדים מאבות שונים , זה הילד שלה . ממתי החוק שופט נשים שחיות לבד ומביאות ילדים מאבות שונים? חצי מהמדינה הזו זה ילדים גרושים שחיים עם אחים למחצה או חיים עם אמהות ואבות פרודים. מי אתה שתחליט לקחת לאנשים כאלו את הילדים ? יש הורים גרועים בהרבה ממנה ולא לוקחים להם ילדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
בג''צ גדול
יוני,
השרון,
21/04/05 10:49
|
החלטה חכמה, נבונה, צודקת והוגנת
אם כל מוסדות המדינה היו מגיעים לרמה של בג''צ, היינו אחלה מדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
השכל הישר חזר לביהמ''ש העליון
ל"ת
סטודנט למשפטים,
21/04/05 10:48
|
|
 |
40.
הילד זכה בהזדמנות לחיים טובים
ל"ת
יהודה,
21/04/05 10:41
|
|
 |
הילד זכה בהרבה שעות פסיכולוג
לעולם לא ידעו,
שקט בבית הזה,
21/04/05 11:59
|
אוי כמה מתוסבך ומתוסכל הוא יהיה הילד האומלל הזה שאמא רצתה אותו מגיל 3 חדשים ונלחמה שנתיים עליו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
תראו משהו בקשר לזה
דוד,
צפון,
21/04/05 10:39
|
|
 |
38.
בג''ץ טעה-טבעי לגור עם הביולוגי
רונית,
טבעון,
21/04/05 10:39
|
מקומו הטבעי וטובתו של הילד תמיד אצל הוריו הביולוגים נכון שנעשתה טעות בהחלטת האם (ואולי בהשפעת ההורמונים) אבל טעות שניתן לתקן כיוון שזוהי תקופה שמימלא התינוק לא יזכור. וכל עוד שאין אלימות מצד הורים כלפי ילדם אין להוציאו מרשותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
משחק/משפט מכור מראש
שופטים כשפוטים,
של דעת הקהל,
21/04/05 10:38
|
אין חדש תחת השמש. כרגיל האנטנות של שופטי בית המשפט העליון קלטו את התוצאה ''הנכונה'' ששידרו להם כלי התקשורת כנציגי ''הנאורות'' וחונטת קובעי דעת הקהל בישראל.
אגב ממש היה חבל למאמצים (והם בפירוש מעולם לא היו ולעולם לא יהיו: ''הורים'') לנהל משפט כל כך ארוך ומלווה ביחצנים, עו''ד, מפרסמים ועוד שכשכר כולם יקר להחריד. תמורת סכום קטן בהרבה אפשר היה לשכור ''נאור'' שיסביר לשופטים שלמאמצים יותר כסף והם יותר מקורבים לאנשינו הנאורים מאשר הוריו האמיתיים (והיחידים).
החידוש היחיד הוא שבית המשפט ממשיך לדרדר ולרסק את מרקם החיים בישראל במדרון המסוכן ומחזיר אותנו מאות שנים לאחור כאשר בעלי האחוזות שסבלו מעקרות ומחלות אחרות חטפו מדלת העם ילדים בריאים שנולדו להוריהם העניים כדי שיהיה להם יורשים, וכביכול צאצאיהם. ההבדל היחיד הוא שבחסות שופטי ישראל אין צורך להתאמץ ולחטוף. בישראל העבודה המלוכלכת והמושחתת באמת נעשית על-ידי השופטים שרואים עצמם כנציגי העשירים ולעזאל הצדק, לעזאזל החוק והמשפט ולעזאזל כל מי ששופטי בית המשפט העליון אינם בכיסיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קח,קח,תאכל בננה !!!!!!
יגאל כהן,
רחובות,
21/04/05 13:21
|
אנחנו בדרך לרפובליקת בננות. שכל אחד ישמור את הילדים שלו מהמשטרה ומבית המשפט. תזהירו את הילדים שאם הם רואים ניידת משטרה שיברחו מיד. קן הקוקיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
היום אבד אימוני במערכת המשפט
טל,
21/04/05 10:37
|
לאם הביאולגית היה זכות להתחרט תוך ששה חדשים וכך אכן עשתה. וגם נשללה זכותו של האב בלי ידעתו בכלל. ולאחר הניצחון הראשון בבית משפט לטובת ההורים הביאולוגים, מדוע נסחב העירערים חודשים רבים? היה צריך לעזוב הכל ולסיים את כל ההליכים המשפטיים בחודשיים שלושה כשהילד עוד תינוק, ואז לא היה תופס כ''כ השיקול של טובת הילד. ובכך ''נגזל'' ילד מהוריו בחסות מערכת הרווחה ומערכת המשפט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש לא
איתמר,
שרון,
21/04/05 10:54
|
האם הביולוגית יכלה לחסוך את עוגמת הנפש כך: 1. לא הייתה מוותרת על פרי בטנה 2. היא אמנם התחרטה; וזו זכותה, אבל היא התעקשה שלא לחשוף את זהות האב הביולוגי ולכן שרותי הרווחה סרבו לפתוח בהליכי החזרת התינוק לחיקה. אם לא היתה מתעקשת להסתיר את האב הביולוגי התינוק היה כבר אצלה היום. 3. אני מציע, טל, להיות בקיא/ה בכל הפרטים לפני שמאבדים אמון במערכת המשפט 4. כותבים ביולוגים ולא ביאולוגים. בברכה, איתמר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה תאמר לאב הביולוגי?...
טל,
21/04/05 11:41
|
ותודה איתמר שתיקנת אותי. לכל ילד ישנם שני הורים, נאמר שהאם טעתה בזה שהיא לא חשפה את זהות האב, ולאחר שנחשפה זהותו, מדוע תשלל זכותו להיות הורה לבנו? מדוע אלה בלאס התעלמה מהמלצות שתי עו''ס שפסקו להחזיר את הילד, וכשההמלצה לא מצאה חן בעניה השיגה עו''ס שלישית עם המלצה ''מטעם''. והעיקר, מדוע כל ההליכים המשפטיים נמשכו מעל שנה? בשאלה קריטית כזאת מערכת המשפט היתה צריכה להתמקד רק בעניין הזה לברר את הסוגיה עד ש''יצא עשו לבן'' ואז הילד היה עוד תינוק ולא היה נגרם נזק כ''כ גדול. לכן איבדתי את אימוני במערכת הרווחה ובמערכת המשפט. הבנת איתמר??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לטל
איתמר,
שרון,
21/04/05 12:47
|
אין פה שאלה של ''מה אני אגיד'' זו שאלה פופוליסטית. גם אני יכול לשאול אותך מה תגידי להורים המאמצים?? זו שאלה פופוליסטית שאסור ששופטים יתלבטו בה. תאמיני לי, טל, יש שיר מקסים שיש בו את המשפט הבא: ''כולנו ריקמה אנושית אחת חייה'' אני מאמין בזה. יש לי שני תאומים מקסימים והם שלי. אין לי ספק שאם חלילה הם היו נמסרים לאימוץ הם היו יכולים לזכות לאותה אהבה ענקית מאנשים אחרים, כפי שהם זוכים לה ממני ואישתי. במיוחד כשמדובר בתינוק, שאת מעצבת אותו ואת עתידו והוא הופך להיות שלך ואת הופכת להיות שלו. בגילאים מתקדמים יותר יכול אני מאמין שתהליך של הטמעת הרגשות הוא קשה ומסובך יותר. על כל פנים, התינוק הזה הוא של המאמצים בדיוק ואפילו יותר מאשר של הוריו הביולוגים שעשו שורה ארוכה של טעיות. לא נעים לומר אבל ההורים המאמצים לא צריכים לשלם על טעות שעשה מישהו אחר. בברכה, איתמר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לי דווקא האמון חזר
יורם,
21/04/05 10:42
|
|
 |
לי דווקא מעולם לא היה אמון
המהפכה הצרפתית,
21/04/05 19:25
|
האם הביולוגית לא שינתה את דעתה לאחר שנתיים. היא שינתה את דעתה זמן קצר מאוד לאחר האימוץ, אבל הסחבת *המכוונת* מצד המערכת בה נתקלה, הביאה לכך שבית המשפט לעשירים ולמיוחסים, פסק רק לאחר שנתיים. הכל היה מכוון. אותך אולי אפשר להטעות, אבל אותנו לא. אנחנו לא טפשים.
אבל אל דאגה, שום בית משפט לא יכול לשנות שום גנטיקה. הילד עוד יחזור להוריו האמיתיים. אם לא עכשיו, אז בעוד 16 שנה. עד אז יחיו הוא והם בגיהינום רגשי יום-יומי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
הצדק נעשה
ל"ת
אבא,
21/04/05 10:30
|
|
 |
34.
נעשה צדק!
חגית,
21/04/05 10:28
|
|
 |
33.
לגברים אין שום זכויות על ילדיה
מישהו,
מרכז,
21/04/05 10:27
|
מפסק הדין יוצא שלגברים אין שום זכויות על ילדיהם. הרי אם האם לא הייתה מוסרת את הילד לאימוץ, אלא תובעת מזונות מהאב, הוא היה מחוייב לשלם לה מזונות למרות שלא ידע על קיומו של הילד, וזאת כיון שהוא האב. עד כאן לגבי חובות. אך כאשר נודע לאב שיש לו ילד שלא ידע על קיומו, והוא מעוניין לגדלו, אז אין לו שום זכויות על בנו?? הרי הוא לא ידע על הילד והאימוץ, והוא טוען שאם היה יודע לא היה מסכים לאימוץ. מדוע אין לו זכות לגדל את בנו (גם אם האם ויתרה על הילד)????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגברים יש פתרון
אשה,
ת''א,
21/04/05 15:10
|
אם אתה לא רוצה לשלם מזונות או ש''יגנב'' ממך זרע, נסה להשתמש בקונדום (הוראות שימוש מצורפות באריזה). לזכויות בנושא אבהות ראוי מי שמפגין אחריות ובזמן. כמה זמן בדיוק עבר מהרגע שה''אב'' גילה את ''אבהותו'' ועד שפתח בהליכים? נראה שלא רק בית המשפט התנהל בעצלתיים. אני מציעה ל''אב הנגזל'' והלא זהיר להתחיל לברר אם יש לו עוד צאצאים כתוצאה ממין ללא הגנה. לנשים שבאו עמו במגע מיני כדאי שיבדקו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
החלטה לא צודקת
דייב,
21/04/05 10:24
|
התינוק הזה אומץ במרמה ותוך רמיסת החוק, שגגה יצאה מידי השופטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההחלטה הכי צודקת בעולם!!!
ל"ת
רודף צדק,
21/04/05 10:44
|
|
 |
WOW! איזו דיעה מנומקת היטב...
המהפכה הצרפתית,
21/04/05 19:26
|
האם הביולוגית לא שינתה את דעתה לאחר שנתיים. היא שינתה את דעתה זמן קצר מאוד לאחר האימוץ, אבל הסחבת *המכוונת* מצד המערכת בה נתקלה, הביאה לכך שבית המשפט לעשירים ולמיוחסים, פסק רק לאחר שנתיים. הכל היה מכוון. אותך אולי אפשר להטעות, אבל אותנו לא. אנחנו לא טפשים.
אבל אל דאגה, שום בית משפט לא יכול לשנות שום גנטיקה. הילד עוד יחזור להוריו האמיתיים. אם לא עכשיו, אז בעוד 16 שנה. עד אז יחיו הוא והם בגיהינום רגשי יום-יומי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
בכל אשמה פקידת הסעד
אדם,
21/04/05 10:24
|
בכל אשמה פקידת הסעד שלא הקפידה מלכתחילה על הוראות החוק.ולא שאלה את האב הביולוגי,אם ברצונו למסור את הילד לאימוץ. אם האב הביולוגי היה מוסר את הילד לאימוץ ,לא היתה לבני הזוג הביולוגי עילה משפטית להתחרט.ואז כל הסאגה של השנתיים האחרונות היתה נמנעת. ואם האב הביולוגי היה לוקח את הילד אליו,ההורים המאמצים היו מאמצים ילד אחר. לסיכום:הקפדה על החוק והתיחסות לאב כהורה לעניין האימוץ,היתה מונעת את כל הטרגדיה הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות!יש זמן עד שהאימוץ חוקי
לא להנפיץ,
21/04/05 12:00
|
|
 |
אתה מחזק את דברי
אדם,
21/04/05 12:37
|
איך הם ,לפי דבריך, הפכו ממשפחת אומנה לאימוץ,אם לא בעקבות מחדל של פקידת הסעד? העילה המשפטית לכך שהזוג הביולוגי פנה לבית המשפט בראשונה היתה שהאב לא ידע שיש לו ילד .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלת השאלות היא - איך בכלל
שאלת השאלות,
21/04/05 23:38
|
זוג הורים כזה שהורה אחד חייב בטיפולי דיאליזה , ומי שמבין קצת בנושא יודע שמי שמטופל בדיאליזה מחלת הכליות שלו בהחלט במצב מדורדר עד רע, מקבל באופן כל כך מהיר תינוק , ושאלת השאלות היא , מי נמרח בשרות למען הילד שהקפיץ את הזוג הזה לראש הרשימה ? בעוד זוגות מועמדים אחרים מועברים שבע מדורי בדיקות דקדקניות עד לזרא , ועליהם להוכיח כי הם כשירים בריאותית עד ציפורן כף רגלם. ואיך קורה שזוג שגילו 40 וקצת ובריאותו מצויינת אינו יכול לקבל תינוק מאחר והוא נחשב למבוגר , אבל הורה חולה זה בסדר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מאמצים תרגעו קצת
עופר,
21/04/05 10:22
|
הבעיה היא שרוב המגיבים כאן הם הורים מאמצים. אין מה להשוות בין ילד מאומץ לילד ביולוגי. הורה מאמץ לעולם לא יחוש את התחושה שהילד הוא בשר מבשרך. האב המסכן הצעיר שיש לו את הכוחות,לעולם לא ישכח את בנו. לעומת זאת, האב המאמץ הזקן והחולה יוכל להיות מפוצה על ידי ילד אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-30 ותגובה כללית לפסק ה
דורית,
תל-אביב,
21/04/05 12:09
|
אתה ממש לא צודק: כאמא מאמצת אני מרגישה כי בתי המאומצת היא בש מבשרי. צודק בית המשפט בהשאירו את הילד אצל הוריו המאומצים ואני שולחת ברכות חג שמח למשפחה המאמצת - כה לחי ותזכו לנחת. למשפחה הביולוגית - מה לעשות? צריך לחשוב היטב על השלכות של הריון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תרגע
אורנה,
21/04/05 11:39
|
לידיעתך הורים מאמצים אפילו משקיעים יותר מהורים ביולוגים,הם מסוגלים לאהוב אהבה מלאה ואמיתית כאילו שהילד מבשרם, אני מכירה כמה כאלה שמעניקים הכל לילדיהם וזה פשוט בלתי יאומן. קח דוגמא מהילדה הברזילאית שאומצה בישראל והחזירו אותם לברזיל, כשהיא גדלה היא חזרה לפה לראות את הוריה המאמצים והצטערה על שהחזירו אותה לאמא הביולוגית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם כך תסביר לי.....
נונה,
21/04/05 11:03
|
איך הורה ביולוגי (האמא במקרה הזה) מוותרת על ''בשר מבשרה'' כדבריך. לפחות ההורים המאמצים היו מוכנים ללכת עד הסוף ורק לא לוותר על הילד. לילד יש את הזכות לטוב ביותר, ואם זה אומר עם הורים מאמצים שלא יוותרו עליו - אז עדיף בלי בשר ובלי דם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עופר-תשתה מיים קרים ןתירגע
ל"ת
בעצמך,
21/04/05 10:45
|
|
 |
אם מאמצים מבינים כמה יקר ילד
איך אתם בעד,
לקחת ילד מאם,
21/04/05 12:02
|
אז איך הורה מאמץ מעלה על דעתו לקחת ילד של מישהו אחר ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההורים המאמצים הצילו תינוק
יניב,
21/04/05 13:46
|
ללא ההורים המאמצים היו התינוקות הננטשים כמהו ואחרים נידונים לגורל של תינוקות רומניה הגדלים בבתי תינוקות נטושים ללא מגע ללא אהבה ואם כאב עצום לכל החיים המאמצים הם קדושים שמצילים נפשות שנדונו לסבל על אנושי - תינוקות שגדלו בבתי יתומים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה להורים המאמצים :-)
ליניב,
22/04/05 06:53
|
אני מסכימה עם יניב. הורים מאמצים הם מלאכים שעושים עבודת קודש של הצלת נפשות קטנות. אני לא רוצה לחשוב מה היה גורלו של הילד אם הוא היה נשאר אצל הביולוגים מהתחלה. אני רק מקווה שיהיו יותר ויותר הורים שיהיו מוכנים לאמץ ילד ולהציל נפשות. אם בית המשפט היה פוסק אחרת- הרבה הורים היו מפחדים לאמץ בעתיד, וגורלם של אלפי תינוקות היה מר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יניב אתה טמבל? יש לו הורים !
הורים שנלחמו,
עליו שנתיים,
21/04/05 16:43
|
מה רומניה ? הילד הזה לא היה עזוב , אביו לא ידע כלל שניתן לאימוץ ואמו נלחמה עליו במשך שנתיים . ילדי רומניה זרוקים במעונות ואין להם שני זוגות שרבים עליהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
כל הכבוד השכל הישר ניצח
ל"ת
ממ,
21/04/05 10:22
|
|
 |
28.
סיאוב המערכת- שווה לקרוא
משה,
משרד הרווחה,
21/04/05 10:21
|
יש פה את את כל האלמנטים המצביעים על סיאוב המערכת. 1. לפי הנוהל מותר להורים הביולוגיים לחזור בהם עד 6 חודשים והם חזרו בהם לאחר 3 בלבד 2. לא מקובל למסור ילד לאימוץ כאשר אחד ההורים המאמצים הוא חולה קשה כמו האב המאמץ (זה לא שלא מגיע להם ילד אלא בגלל שהביקוש גדול וההיצע קטן ולאמץ ילד במסלול אלטרנטיבי עולה עשרות אלפי דולריםכלומר הם קיבלו ילד בחינם בגלל קשרים). פקידת הסעד הראשית גב' אלה בלאס לאחר שקיבלה את המלצת 2 העובדות הסוציאליות להחזיר את הילד להוריו הביולוגיים החליפה אותם בעובדת סוציאלית אחרת שסיפקה את הסחורה כלומר את ההמלצה המבוקשת. מכל האמור לעיל עולה השחיתות של מערכת משרד הרווחה והסיאוב שפשה במערכת המשפטית ולכן מן הראוי בשלב ראשון לפתוח בחקירה מקיפה על מניעי משרד הרווחה ועל הקשרים בין ההורים המאמצים ובין המשרד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד, תומך בך...
ל"ת
קובי,
21/04/05 16:15
|
|
 |
27.
מזל טוב ברכות לחגכ תהנו וגדלו
דבורה מחיפה,
21/04/05 10:18
|
אותו בנחת בבראות מגיעה לכם אתם ההורים לא משנה מי ילד מי מגדל היום תעשו חג פסח אמיתי בלי בכי רק בשירה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
לאבא הביולוגי...
דנידין,
21/04/05 10:16
|
צר לי עליך שהרי היחיד שמעולם לא ויתר על זכותו הטבעית הוא אתה! אבל אתה כנראה לא מעניין אף אחד. כל חייך תראה את הילד שלך בידיים אחרות אך לא תוכל לפעול. תשלים עם מר גורלך ולדעתי השנים יביאו אליך את בנך. מישהו יכול להסביר על סמך אילו טיעונים משפטיים מעבר ל''טובת הילד'' הצליח בימ''ש לעקוף את זכותו הטבעית של האב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה שיקולים נוספים צריך?
נונה,
21/04/05 11:07
|
אני לא מבינה איזה שיקולים נוספים צריך, מעבר ל''טובת הילד''? תהייה ההחלטה אשר תהייה מישהו מההורים יצא פגוע וכואב. וזה כבר תלוי בעמדתך בסוגיה הזו במי אתה בוחר. אבל........ טובת הילד היא היא השיקול היחיד שיש לקחת פה. אם אפשר למנוע את הסבל שלו - כל הצדדים ניצחו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ונראה לך שלא דנו אותו לסבל?
זה נגד הטבע,
21/04/05 12:05
|
נראה לך שהוא לא יסבול כל חייו ? היית רוצה לדעת שאמא ואבא שלך שילדו אותך ורצו אותך מגיל חדשיים (הרבה נשים לוקות בדכאון אחרי לידה) לא גידלו אותך , אלא שזרקו אותך לאנשים זרים שאינם משפחה והשחזיקו אותך בכוח ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
אכזבה, קויתי למשפט והנה משפח
פרחיה,
21/04/05 10:14
|
כיצד יגיב הילד כאשר יוודע לו שאמו ואביו, כן, הוריו הביולוגים נלחמו על קבלתו מחדש מאז שהיה בן חודשיים. אמו יולדתו עשתה טעות ברגע של חולשת הדעת וחולשת הגוף לאחר הלידה, ארבעה ימים לאחר הלידה, וחתמה שהיא מוותרת עליו. כל הערכאות היו לצידה והחליטו שעל בנה לגדול אצל הוריו וכי אינו בר אימוץ. הזוג המאמץ נקט בסחבת, ובניגוד לצדק ולהגיון, זה השתלם לו. אכזבה. רבותי, אפילו אם הזוג המאמץ משכיל יותר, מבוסס יותר, מעורר יותר סימפטיה בתקשורת, יש לו הורים טבעיים שרוצים בו. בושה. יום עצוב לצדק בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת!!
ל"ת
עא,
21/04/05 13:03
|
|
 |
שמחה גדולה לעם ישראל
ל"ת
העם,
21/04/05 10:46
|
|
 |
24.
לגבי העתיד-החלטה שגויה
ציפי,
21/04/05 10:14
|
גם הורים לא טובים עדיפים על מאמצים טובים. הילד יתחשבן עם הוריו המאמצים בגיל בגרות- לעתיד לבוא ,לא יהיה לו טוב יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אמא ביולוגית זה פרט קטן .
שטולץ,
21/04/05 10:13
|
הביולוגית לא הפנימה שילד זה לא צעצוע ולא כלבלב . קחו היום תינוק בהשאלה לכמה חודשים , ותחזירו ... רק המאמצים הם האבא והאמא האמיתיים . ובכל זאת זו טרגדיה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות-תשאל את הילדים מהשואה
יש תקדימים,
21/04/05 12:06
|
אחרי השואה ילדים שחיו אצל משפחות נוצריות חמות מגיל צעיר מאוד חזרו לחיק הוריהים היהודיים וראו בהם כהורים היחידים , למרות שלחלקם נאמר שהם נוצרים .....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקדימים?
באד,
21/04/05 15:21
|
|
 |
22.
סוף טוב הכל טוב
לין,
21/04/05 10:11
|
סוף סוף הבינו במערכת המשפטית כי טובת הילד לגדול אצל מי שהוא רואה בהם הוריו לכל דבר תוך הפנמת פרשת קרולין ברונה שיצאה בהפסדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
הצדק או מה שחושבים כטובת הילד?
אם מודאגת,
21/04/05 09:59
|
לכל הפסיכולוגים בגרוש הדואגים כביכול לטובת הילד ומבינים כאילו מה טוב בשבילו. האם אתם יודעים שרוב הילדים היהודים שנמסרו למשפחות נוצריות בשואה, ואפילו אומצו, חזרו בתום המלחמה להוריהם ששרדו את זוועות השואה, אנשים שבורים ונכים, או לקרובים שנותרו. ואיש לא ערער על זכות המשפחות לקבל את ילדיהם שחיו אצל המאמצים ללא חרדות וללא רדיפות. מה יגיד הילד בן ה8 כשיוודע לו שנגזל בעצם מאמא שלו, ושהוריו המאמצים דחו את ההחלטה מערכאה לערכאה עד שכבר היה מאוחר מדי, בעיני העליון, לעשות צדק. אני מקווה שאם יושאר בידי המאמצים זה יתנקם בהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
עד חודש שמיני היא לא ידעה...
אני,
21/04/05 09:41
|
כמה מטומטמת וילדותית היא יכולה להיות?! עד חודש שמיני לא הרגישה שיש לה ילד בבטן ? אין לה טיפת חוש אימהי !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממתי לוקחים לנשים טפשות ילדים
ל"ת
גם לטפשות מותר,
להיות אמהות,
21/04/05 12:25
|
|
 |
נכון היא ילדה היא תענה עד חודש
דבורה מחיפה,
21/04/05 10:20
|
שמיני לא ידעה מה היא שחקה בבלורותהיא נתנה את הילד לא סובבה את הראש טיפת בכי לא יצא מעיניה לא משנה מי יולד מי מגדל חג שמח להורים הטובים גדלו את הילד בבראות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אהבה חדקה מביולוגיה!!!!
ל"ת
ביולוג,
21/04/05 09:34
|
|
 |
18.
תיכנסו ל- 13
שי,
21/04/05 09:26
|
|
 |
17.
תפוטר אלה בלאס לאלתר!
ל"ת
שמעון,
מרכז,
21/04/05 09:09
|
|
 |
המסקנה הכי נכונה מהסיפור הזה
האמא של הבלאגן,
21/04/05 12:26
|
אבל היא כבר עשרים ומשהו שנים שם ובולדוזר לא יזיז אותה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
כל הפסיכולוגים לטובת המאמצים!!
ובצדק גמור!,
21/04/05 08:56
|
העברתו לביולוגית תשבור את הילד מבחינה פסיכולוגית ותגרום לו נזק בלתי הפיך. מי שרוצה ללמוד קצת על הנושא מוזמן לקרוא על תאוריית ההתקשרות של אינסוורת' ובובלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקוש גמור בדיוק כמו המקצוע
ג'פרי מייסון,
21/04/05 20:09
|
זה ידוע הרי שבניגוד למדעים אחרים, הפסיכולוגיה הוא תעשייה שמגלגלת מיליארדי דולרים ותו לא.
בעיות היו ותמיד יהיו חלק מהחיים.
אנשים תמימים מאמינים לפסיכולוגים שאומרים להם שהם יכולים לפתור להם את הבעיות.
אין להם צל צילו של מושג שכל מה שהפסיכולוגים מעונינים בו זה הכסף שלהם ותו לא.
כסף. זה כל הסיפור. גם מאחורי פסק הדין הזה מסתתר רק כסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בלי קשקושים ופסיכולוגיה בגרוש
מיכל,
מרכז,
21/04/05 09:56
|
כל אחד עובר שינויים לטוב או לרע בחייו. מה, כל אחד מרוצה מהוריו?? זה מה שיש. אח''כ לומדים לקבל אבל ביקורת לא חסרה. יהיה לילד משבר, הוא יתגבר בתמיכה של הוריו או עזרה מקצועית. אבל הוא יגדל אצל הוריו הביולוגיים האמיתיים שלא וויתרו עליו. את זה תמיד הוא יזכור. וגם אם יעביר ביקורת זה לגיטימי. מה שעשו לילד הזה הוא פשע. היו חייבים להחזירו מיד להוריו. באותו הרגע שהם התחרטו. העובדות הסוציאליות, השופטים, ההורים המאמצים כל אלה פשעו נגד הילד כשמתחו את הזמן. אבל עכשיו צריך להפסיק את העוול הזה לילד ולהוריו האמיתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
הביולוגית נטשה אותו!!!!!!!!
אימא,
ישראל,
21/04/05 08:54
|
ובכך היא איבדה את זכותה להיקרא אימא. אביו ואימו האמיתיים (המאמצים) הרוויחו את הזכות להיקרא כך על ידי אינסוף אהבה שהם השקיעו בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה שקר גס! שקר גס מאוד!!!
המהפכה הצרפתית,
21/04/05 20:05
|
האם הביולוגית לא נטשה אותו, אלא התינוק נלקח ממנה בדרכי מירמה.
כשהבינה מה קרה ומה היא יכולה לעשות, היא דרשה אותו בחזרה, אבל הסחבת *המכוונת* מצד המערכת בה נתקלה, הביאה לכך שבית המשפט לעשירים ולמיוחסים, פסק רק לאחר שנתיים. הכל היה מכוון. אותך אולי אפשר להטעות, אבל אותנו לא. אנחנו לא טפשים.
אפילו העובדת הסוציאלית הראשונה שטיפלה בנושא גילתה את העוול הנורא שנעשה לאם, אבל במקום ששירותי הרווחה יקבלו את דעתה, הם... פיטרו אותה!
את הבנת את זה מר ברוך?
אבל אל דאגה, שום בית משפט לא יכול לשנות שום גנטיקה. הילד עוד יחזור להוריו האמיתיים. אם לא עכשיו, אז בעוד 16 שנה. עד אז יחיו הוא והם בגיהינום רגשי יום-יומי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למהפכה הצרפתית
ליהי,
22/04/05 07:01
|
ראיתי שהגבת כמה פעמים, ואני רואה שיש לך עמדה חזקה בנושא, אהל קצת צורם לי לראות את דרך ההתבטאות שלך. בכל מקרה, אתה מעמיד פנים כאילו כולם טפשים ורק אתה חכם, רק אתה יודע את העובדות בעוד כולנו, או לפחות רובנו, ניזונים מהתקשרות ויש לנו פחות או יותר אותו מידע.
התינוק לא נגנב ולא נחטף מהוריו. אימו הביולוגית ויתרה עליו, ודיכאון לאחר לידה אינו תירוץ מתקבל על הדעת.
תחשוב עליך= האם היית מעדיף לחיות עם אמא שלא ילדת אותך אבל עוטפת אותך באהבה, או עם אמא שמצטערת שנולדת מוותרת עליך דקות לאחר שאתה יוצא לאוויר העולם????. ביולוגיה זה לא מספיק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
The lady does protest too much
שייקספיר,
22/04/05 08:38
|
תראו מי שמדבר(ת) חחח...
ליהי, המגיבה הסדרתית, שמגיבה לכל תגובה כמעט מדברת על מישהו ''שיש לו עמדה חזקה בנושא''.
אמנם לא הפנית את השאלה אלי, אבל אני בהחלט הייתי מעדיף לחיות עם האמא הביולוגית שלי (כמה שלא תהיה מושלמת) מאשר עם זוג הורים שהקשר הגנטי שלי אליהם קלוש בהחלט (כאילו שהם יהיו מושלמים, yeah right).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
הוריו המאמצים הם היחידים!!!
לינה,
מרכז,
21/04/05 08:52
|
רק להם הוא קורא ''אבא'' ו''אימא'' ורק הם המשפחה היחדה שהוא מכיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אתר תמיכה בתינוק המאומץ
קובי,
ת''א,
21/04/05 08:51
|
|
 |
12.
אמוץ ילד המריבה
עדנה ביר,
תל אביב,
21/04/05 07:46
|
בגלל שהמשפט נמשך ונמשך, הילד חייב להשאר אצל הוריו המאמצים. אולי זה לא צודק לגבי הוריו הביולוגים אבל זה צודק לגבי הילד שלא אשם ולא פשע שאמו האמיתית שנתה את דעתה, ילד הוא לא חפץ, ועל טעות אמו הוא לא צריך לשלם, זה אולי ילמד נשים אחרות לחשוב יותר ולהבין שברגע שהן מוותרות הותור הוא לתמיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה עם כל מילה
ליהי,
22/04/05 07:03
|
|
 |
11.
תהיה לו אחות
שיר,
נהריה,
21/04/05 07:35
|
אני מקווה שהשופטים קוראים זאת ואני פונה אליהם בבקשה לא להעביר את התינוק להוריו הביולוגיים. אם מדברים על נזק נפשי, בל נשכח שאם צריכה ללדת וזאת טראומה לילד שגם בקושי מכיר את הוריו וגם צריך להתמודד עם אחות שאינו מכיר ועדיין אין לו את הטריטוריה שלו בבית וכבר תופסים לו אותה. נו מה הפסיכולוגים אומרים על זה. בושה של בית משפט ומדינה שאינה יודעת לטפל באזרחיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא האחות זה לטובת הביולוגיי
ל"ת
אצל המאמצים אין,
אחים,
21/04/05 12:28
|
|
 |
אז מה?לתת לאימוץ את כל התאומים
ל"ת
קצת שכל לא יזיק,
21/04/05 12:27
|
|
 |
לקצת שכל לא יזיק
ליהי,
22/04/05 07:06
|
אולי באמת לא יזיק לך עוד קצת שכל...מה ששיר מדברת עליו לא קשור לתאומים. היא אומרת שבנוסף לטראומת המעבר של הילד, הוא יצטרך גם להתמודד עם תינוקת חדשה ולנסות לקבל תשומת לב. (משהו שכל אח בכור לומד להתמודד איתו) לפני שאתה קוטל אחרים, אני ממליצה לך לקחת קורס בהבנת הנקרא, ועל הדרך גם קורס ביחסי אנוש בסיסיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
נו אני במתח מתי ההכרעה?
חיים,
ארה''ב,
21/04/05 07:35
|
|
 |
טעית בהימור כי
חיים,
דרום,
21/04/05 20:12
|
לא לקחת בחשבון את גורם השחיתות במערכת החוק הישראלית...
SORRY
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
תינוק לא, תינוק כן, תינוק לא?
שפיות,
21/04/05 06:56
|
האם הביולוגית פעלה נגד כל היצרים הטבעיים שאמורים להיות לאם!!! האם המאמצת פועלת על פי כל היצרים שצריכים להיות לאם: היא שומרת, מגנה, אוהבת, ובקיצור רק בגלל ההורים המאמצים יש תינוק חי בעולם הזה. היא יולדת תינוק, לא בא לה עליו, אחר כך כן בא לה עליו, ואח''כ אלוהים יודע.... פשע יהיה לעקור את התינוק מהוריו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
תחזירו לאימו ושההורים יחפשו ת''
נחמן,
21/04/05 06:51
|
תחזירו להורים לאם ילדתו והמאמצים תקנו חדש מה הרעש וביזבוז הכסף סביב התינוק מוכרים היום תינוקות באלף דולר בהרבה מקומות בעולם תקנו חדש ותפסיקו לעשות רעש על תינוק שלא שלכם ותרצו רגש רחמים וצומת לב תתעוררו ותיקנו חדש יום טוב מאלה באור ואהבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נחמן
נחמה,
21/04/05 15:25
|
|
 |
כמה שאתה מטומטם נחמן
ל"ת
הפסיכיאטר המחוז,
21/04/05 10:36
|
|
 |
8 אתה חולני לא מבין ההם נתשה
דבורה מחיפה,
21/04/05 10:23
|
אותו בקלות איפה היה האבא היא אומרת שעד חודש שמיני לא ידעה מה היא טמבלית מי מאמין לה בכלל יגיעה היום הילד יגדל לאן שהוא ירצה הוא יפנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה רק...
לי,
מרכז,
21/04/05 10:21
|
תגובה כמו שלך רק מראה איזה אדם ''רגיש'', ,חם'' ואוהב אתה..... לקנות תינוק חדש?! זה מה שיש לך להגיד להורים שהקדישו שנתיים מחייהם ומכספם לגדל תינוק???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נחמן זאת התגובה הכי מטומטמת
יעל,
ת''א,
21/04/05 10:03
|
שקראתי באתר אי פעם, מקווה שלא תראה בילדים שלך חפץ כמו שנובע מתגובתך, אידיוט!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד נחמן
treqt,
erte,
21/04/05 09:05
|
גם אני חושב כמוך. יש להחזיר את התינוק להוריו ולהעמיד לדין את האחראים למחדל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאתה דפוק.............
אעח,
ארה''ב,
21/04/05 08:23
|
|
 |
7.
שהשופטים יזכרו מה קרה
אזרחית,
21/04/05 06:49
|
לברונה-קרולינה!!! הילדה האהובה נלקחה ממשפחתה המאמצת ,גדלה בתנאים נוראים,הוריה הביולוגים נפרדו,נזרקה לרחוב,הלכה לגור אצל בני משפחה אחרים,עזבה את בית הספר ובגיל צעיר,הרתה לשני גברים שונים.... השופטים והעיתונאי הבריטי הפושע ,טעו בגדול!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
two wrongs don't make a right
אזרח גם,
21/04/05 20:58
|
השופטים טעו אז. השופטים טעו גם היום.
הם חשבו שע''י טעות נוספת הם יתקנו את הטעות הקודמת.
זה לא הולך ככה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
ילד המריבה
אני,
רמת גן,
21/04/05 06:46
|
ההורים הביאולוגיים הפסידו ברגע שויתרו על הילד אפילו אם היו במצוקה, טובת הילד להשאר אצל ההורים המאמצים בגיל 18 שיחליט הילד היכן ועם מי להיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההורים הביולוגיים לא ויתרו...
YZ,
21/04/05 11:32
|
רק האמא הביולוגית ויתרה. היא עשתה כך מייד לאחר הלידה כשעדיין היתה נתונה במצב של ''דיכאון לאחר לידה'' הנמשך כ-2-3 חודשים. לאחר שמצב זה חלף, היא ביקשה את ילדה חזרה. זה היה ז כ ו ת ה על פי החוק. העובדת הסוציאלית לא מילתה את חובתה על-פי החוק ולא החזירה את הילד. האב מעולם לא ויתר על הילד ומשנודע לו על קיומו, הוא ביקש לגדלו וזו גם זכותו על פי החוק. כל היתר זה קישקושים שבזכות כספי המאמצים וקשריהם, הם הצליחו להטעות את העליון.
אם לביולוגיים יש כסף, או אם ימצא עו''ד טוב, עליהם לתבוע את המדינה בגין האוול שנגרם להם, תוך ביצועה עבירות חוזרות ונשנות על החוק ע''י העובדת הסוציאלית, ולנסות בכסף שהם יקבלו (וללא ספק הם יקבלו הרבה) להחזיר את העניין לדיון נוסף בעליון.
טעה העליון בכך שנתן גושפנקה לרמיסת החוק ללא רחם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק
ל"ת
אבא,
21/04/05 09:49
|
|
 |
5.
העולם משוגע
עמיחי,
21/04/05 05:11
|
אני עובר עכשיו גרושים והילד שלי בן 4 לא רוצה בכלל את אמא שלו בפנים הוא אומר לה, לכי לא אוהב אותך אני אוהב את אבא נו, דברו איתי עכשיו יפנית...,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פסיכולוגית לא יפנית
שפיות,
21/04/05 07:13
|
יפנית לא נדבר אתך, אבל אתה נשמע כאילו אתה חשוב בכל הסיפור הזה ולא כך הילד שלך. ילד מתוך כעס יכול גם להגיד לך הלואי שתמות, נו ומה זה אומר?? שהוא באמת רוצה שתמות?? הילד חשוב בכל הסיפור הזה אל תשתמש בו נגד אשתך ו/או בעדך!!! לך לפסיכולוג טוב שימזער את הנזק של הגירושין עבור בנך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הילד שלך כועס על אמא ,
mama yo quiero,
21/04/05 06:53
|
|
 |
הילד שלך כועד על כולם ובעיקר
יניב,
21/04/05 13:39
|
על אבא ואמא שגרמו למצבו הגרוע כדאי ללכת ליעוץ פסיכולגי כדי לחסוך כאב כעס וכסף בעתיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
כל עניין האימוץ הוא בעייתי
אחד,
ליד הרצועה,
21/04/05 01:52
|
צריך להחמיר בהחלטות על אימוצים, ודאי אימוצים כפויים (לא כמו כאן), אך גם אימוצים בהסכמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
טימטום מוחלט !
טומי,
צפון,
21/04/05 00:54
|
בתי המשפט עובדים לאט,ובינתיים התינוק גדל,ומכיר רק את הוריו המאמצים,לקרוע אותו מהם עכשיו יהיה מעשה נבלה ! והדוגמא של הברזילאית קרולין ברונה מוכיח זאת,ראו לאיזה חיים מזופתים שלח אותה בית המשפט הנאור בישראל, ולאם הביולוגית,אף אחד לא לחץ אותה לוותר על התינוק,היא עשתה זאת בהחלטה עצמית שלה ושלה בלבד, ואם ביום שלישי לא יבוא לה אז היא תמסור את הילד שוב פעם לאימוץ,ורע מכך תזניח אותו, בטוח שאצל המאמצים הוא יגדל כמו נסיך !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הילד יוחזר להוריו
boris d,
Haifa,
21/04/05 05:14
|
חבל על סבלו של הילד. רק אםו הורי של תינוק היו חריגים שלא מסוגלים לטפל בתינוק או עלולים להזיק לו, היה אפשרית החלטה אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתאי ממי המשפט נגמר הילד נשאר
ל"ת
דבורה מחיפה,
21/04/05 10:24
|
|
 |
חריגים אמרת?
שפיות,
21/04/05 06:49
|
מה זאת אומרת אם היו חריגים??? למסור את התינוק שלך לאימוץ זה לא חריג? ואחר כך לעקור אותו מתוך הידיים האוהבות והטובות שהוא מכיר וטפלו בו כשאתה זנחת זה לא חריג? אכן התינוק שייך להוריו: לאלו שאהבו וגידלו אותו ולא השתמשו בו כמו בחפץ!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מסכן תינוק
ענת,
21/04/05 00:46
|
אתם מבינים איזה אבל עשיתם לתינוק ולמשפחה. זה לא חפץ זה תינוק בתקופה קריטית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''אבל'' או ''עוול''?
ל"ת
אני,
21/04/05 10:12
|
|
 |
1.
יוחזר הילד לאמו יולדתו
אם מודאגת,
21/04/05 00:23
|
אסור שההורים המאמצים שעשו כל שלאל ידם כדי לסכל את החלטות בתי המשפט יהנו מההפקר. להחזיר את הילד לאמו היתה מסקנת העובדות הסוציאליות מהרגע שהאם חזרה בה מהסכמתה לאימוץ. כך פסקו גם בית המשפט למשפחה ובית המשפט המחוזי. טובת הילד היא טובת משפחתו הטבעית. יש לו הורים הרוצים לגדל אותו. שיהיה בהצלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להזכירך: היולדת נטשה אותו!!!!!
ל"ת
אימא,
21/04/05 08:58
|
|
 |
לאימא:לא נטשה,הוטעתה.ונניח?שכן
ל"ת
אז רוצה בנה,
בילוגי.טבעי.,
21/04/05 12:53
|
|
 |
אז העובדת הסוציאלית אמרה
שפיות,
21/04/05 06:52
|
והייתה אחרת שעזרה לאם הביולוגית למסור אותו לאימוץ. במשפט שלמה האם הביולוגית ויתרה על ילדה כדי לא לגרום לו נזק!! האם הביולוגית במשפט זה ויתרה על התינוק כי הוא לא התאים לה בתקופה ההיא. עכשיו הוא פתאום כן מתאים. אולי עוד שנתיים שוב לא יתאים. האם האמיתית היא זו שבזכותה התינוק הזה חי וממשיך להתקיים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם הביולוגית לא שינתה את דעתה
המהפכה הצרפתית,
21/04/05 19:02
|
האם הביולוגית לא שינתה את דעתה לאחר שנתיים. היא שינתה את דעתה זמן קצר מאוד לאחר האימוץ, אבל הסחבת *המכוונת* מצד המערכת בה נתקלה, הביאה לכך שבית המשפט לעשירים ולמיוחסים, פסק רק לאחר שנתיים. הכל היה מכוון. אותך אולי אפשר להטעות, אבל אותנו לא. אנחנו לא טפשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלמה המלך היה איש חכם...
YZ,
21/04/05 11:37
|
הוא ודאי היה מתבייש היום בהחלטת העליון.
שלמה המלך רצה בפסיקתו, לגלות מי היא האמא האמיתית של התינוק. העליון החליט היום, שלא חשוב מי האמא האמיתית, חשוב מי האמא שיש לה יותר כסף וקשרים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל YZ
ליהי,
22/04/05 07:11
|
אתה טועה. העליון הוכיח היום שמה שחשוב זה אהבה וחום ולא ביולוגיה. אני לא יודעת למה כולם נטפלו להורים המאמצים כאילו שהם קנו את התינוק. אם היו טעויות בדרך זאת בטח לא אשמתם. הורים מאמצים= מצילי נפשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-1
דורית,
21/04/05 04:49
|
ומה יהיה אם האם תיפרד שוב מהאב? אז תזרוק שוב את הילד? אסור להחזיר לאם, אך צריך בהחלט למסרו לאביו, אביו הוא השפוי היחידי כאן, הוא לא חתם על אימוץ, האימוץ נעשה בלא ידיעתו. חוצפה של אפ למסור את הילד לאימוץ מבלי לשאול את דעתון של האב, האב אינו הורה? האם הילד אינו יקר לאביו? בטח שאינו יקר לאמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סכנת פתח ללקיחת ביולוגי,בשל.$.
ל"ת
מחוסר ש-דעת=,
=פ.זמן לחרטה,
21/04/05 14:49
|
|
 |
זו חמסנות לשמה.התרגלנו$בכסף.
ל"ת
אך-בני-אדם?בושה,
חלב-אם?טוב!!,
21/04/05 12:57
|
|
 |
נכון מי יודע הם ילדים
דבורה מחיפה,
21/04/05 10:26
|
בא לה בקלות להכנס להריון גם הילד השני אייך הוא יחיה נראה עוד חזון למועד אולי האבא יעזוב אותה בית המשפט צדק לגמרי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה יהיה? הכל יהיה טוב
ממלכת שמיים,
21/04/05 07:26
|
שיחזרו למקומם עם תנוקם ושיעשו איתו מה שיעשו איתו אייפה עניין המדינה בכל זה ההורים רוצים לאמץ יש מספיק תנוקות יפים בריאים שנינטשו ובאמת זקוקים רק לאהבה שיאמצו אותם ואת אלה ישחררו לנפשם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לביולוגים תמשיכו המאבק
עדנה,
תל אביב,
21/04/05 10:18
|
השררה של בית המשפט נצחה ההליכים המשפטיים והתהליכים המשפטיים ניצחו את הילד יש פתרון אל תוותרו תענו למאמצים באותה הדרך התחילו במאבק משפטי להחזיר את הילד והראו למערכת המשפט שנהלים ועיכובים לא מצליחים 1. בקשו להרחיב את הסדרי הראיה 2. בקשו מהאב המאמץ לעבור בדיקות תקופתיות רפואיות 3. בקשו הרכב מורחב ודיון חוזר 4. אם תהיו עקשנים תשיגו את הילד ובצדק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולביהמה''ש בינלאומי.כי פשוט
ל"ת
האווירה בארץ?נ'',
בשקולים זרים,
21/04/05 13:00
|
|
 |
החלטה שגוייה=הפקעת זכות בסיסית
לתינוק מביולוגי,
בגלל$וטעות1,
21/04/05 12:01
|
כל בסיס הקביעה על סמך הסכמה של הביולוגים לאימוץ?! ומדובר בעולים?! שלא הבינו וכשהבינו הנזק בלתי הפיך?! לקבל תינוקם הביולוגי ?! בלתי מובן, והייתי מרחיק שמדובר בכוחנות וחמסנות ילדים כלפי חלשים בחותמת ביה''מש. וזה ''חוקי'' . יום שחור לצדק,ערכים ומוסר בסיסי. אנו מתקרבים לויכוחים שמובנים מאליהם שנעשים הפוך. ראוי לדון שוב . חג שמח !! לבית ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלה בלאס וסביונה רוטלוי ניצחו
נופר,
תל אביב,
22/04/05 05:16
|
לא המאמצים ולא הביולוגים ניצחו. ניצחו אלה בלאס ואנשי משרד הרווחה והשופטת סביונה רוטלוי שיושבת בועדות משותפות של הרווחה והמשפטים המטרה שלהם-שלא יפטרו את הגב' בלאס עקב המעשים הלא חוקיים שעשתה ותפתח תיבת פנדורה בה יצטרכו לפטר חלק מפקידי הסעד ולבדוק את ניגודי האטינטרסים של השופטת רוט לוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא סוף פסוק-התחלה מחדש
אני,
תל אביב,
22/04/05 03:18
|
אין בפסק דין זה סוף פסוק יש כאן התחלה מחדש לטובת הביולוגים 1. הכנסת צריכה לחוקק חוק אימוץ , המגביל מאוד את שיקול הדעת של השופטים (וכך לא יחזור המקרה של השופטת סביונה רוט לוי שיושבת בועדות של הרווחה ומקורבת לאנשי משרד הרווחה -כזכור במחוזי ההליך התעכב במשך 6 חודשים) 2. האם התחילה בהליכים חדשים בביתהמשפט למשפחה לקבל את הילד-כזכור האב הוא שפנה במקרה הזה 3. הב יולוגים יכולים לבקש אימוץ פתוח-כמו שרמזה האפטרופסית של הילד 4. הילד עצמו בגיל מסוים יכול לבקש לחזור אל הוריו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התפטר לא.לתקן כן.לא לנזק ב.הפי
ל"ת
על ה-ב.הפיך,חבל,
חג שמח !!!!!,
21/04/05 14:46
|
|
 |
השופטים טעו בפסק הדין
עדן,
תל אביב,
21/04/05 14:17
|
השופטים ברק וחשין טעו בפסק הדין האב הביולוגי מגדל בהצלחה תינוק נוסף שלא מוגדר כסיכון הם התבססו בטעות על רושם מוטעה מהאב הם לא שמו לב לכך ולכן עליהם להתפטר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
hgונניח שכן.רוצה בנה בחזרה,למה
ל"ת
אין פרק זמן,
להתחרטות?!,
21/04/05 13:23
|
|
 |
תעשה לי טובה
j,
hg,
21/04/05 12:57
|
זאת אימא לא שפויה ,היא ידעה שהיא בהריון בחודש השמיני שעמדה בדיוק ללדת איזה מין דבר , היא חשבה על עצמה אם הייצתה רוצה את הילד הייתה משתפת בן זוג מהתחלה שיעזור לה .אבל היא חשבה על מה שטוב לה אז מגיע לה יותר מזה .
הגב לתגובה זו
|
|