 |
168.
להוריו הביולוגים
ל"ת
בו דב,
בית,
22/04/05 09:54
|
|
 |
167.
גם שגנבו את ילדי תימן עשו זאת-
שפוי,
התנחלות ישרא,
22/04/05 00:51
|
לטובת הילד עלק...שכן התימנים נחשבו ע''י השלטון האשכנזי בארץ לפרימיטביים... ועד היום חלק גדול מ''ילדים'' אלה לא מוצאים מנוח לנפשם!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
166.
בית משפט גבוה לצדק? איזה צדק?
גו'רג' ווייל,
בוסטון,
21/04/05 23:59
|
שופטים משחקים בגורלות של בני אדם, כאילו הם יודעי כל. יהירים ושחצנים שמנצלים את כחם לרמוס את הבריות. איזה רקורד מוסרי ואתי יש להם לקבל החלטות כאלה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
165.
למאמצים!!!!!!!
ל"ת
מאשה,
רחובות,
21/04/05 23:14
|
|
 |
164.
דעתי - להחזיר לביולוגיים
נדב,
21/04/05 23:05
|
|
 |
163.
להחזירו להוריו הביולוגיים!
יהודי,
ישראל,
21/04/05 20:37
|
אסור למדינה להתערב בדברים האלה בכלל!! זכותו של כל אדם לחיות אצל הוריו האמיתיים (= הביולוגיים, ואל תבלבלו את המוח)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
162.
ההורים האמתיים הם אלה שמגדלים.
ל"ת
אריקו,
רמת-גן,
21/04/05 17:50
|
|
 |
161.
זה באמת לא שחור לבן, אבל...
מתלבט,
נתניה,
21/04/05 17:37
|
צריך להפיק לקחים. לקח ראשון: לבדוק טוב טוב לפני שמאשרים אימוץ.
באופן כללי, אני חושב שמקומו של ילד הוא אצל הוריו הביולוגיים. זו זכותם וזו חובתם. צריך לקרות משהו מאוד חריג כדי להפקיע את הזכות - ואת החובה.
עקרון טובת הילד נקבע כעקרון מקודש - אני חולק על כך.
ההתלבטות כאן היא רק בגלל שכבר נעשה מעשה בניגוד להנ''ל. וזו אכן דילמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
160.
ברכות להורים המאמצים
ל"ת
אורי,
גן יבנה,
21/04/05 17:37
|
|
 |
159.
תגובה להחלטת בית המשפט
שמואל,
דרום,
21/04/05 17:26
|
החלטת בית המשפט אינה נראית לי נכונה. ילדים מאומצים רוצים להכיר את הוריהם הביולוגים ולהבין מדוע לא גידלו אותם. בעתיד כשיקרא על המאבק של ההורים המאמצים מול הביולוגים הכעס והשנאה שלו למאמצים יהיה גדול ממה שהם מתארים לעצמם. אני כותב זאת מתוך ניסיון וחבל לי שהשופטים אינם מבינים בנושא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
158.
to the adpting parents
ל"ת
they r the pare,
21/04/05 17:23
|
|
 |
157.
למאמצים
אמץ לוחם,
21/04/05 17:09
|
|
 |
156.
להורים המאמצים!
חיה,
21/04/05 16:50
|
הם באמת אוהבים את הילד. הם לא יעבירו אותו הלאה. אינני שופטת את האם שנהגה כך, אך היא הבינה שהילד הוא ''חבילה'' שמעבירים כי לא מתחשק לה לגדלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיטחי ומוטעה
שמואל,
דרום,
21/04/05 17:35
|
את טועה אם את רואה באימא שמבקשת את בנה חזרה לאחר 3 חודשים כמשחקת בחבילה. זה אנושי ואפשרי שהיא היתה תחת טראומה ובלבול. ההחלטה אומללה לכל הצדדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
155.
פסח עצוב - יש דברים מכאיבים יו
יורם,
חיפה,
21/04/05 16:46
|
יש/ אין מדינה , אך שאלתם את עצמכם פעם מה זה מדינה ? שטחים,נוף,ובנינים שאלתם את עצמכם פעם מי מזיז את העניינים במדינה? תשובה: שופטים שנרדמים בדיונים!!! שופטים שלא לומדים את החומר כמו שצריך !!! פרקליטות שמייצגת צד ולא צדק. (כל כך מתאים למדינה כמו שלנו) ולבסוף שואלים מהיכן מתחילה השחיתות? . שופטי עליון שמתחבאים מאחורי המחוזי ומוציאים פסקי דין עלובים ושטחיים. אנשים מוצאים ממיטב כספם לערעור והעליון, כלום! יותר גרועים מהמחוזי. (צריך רק לקרוא את החומר כמו שצריך) והכי חשוב שולחים גם אנשים חפים מפשע לבית סוהר. בושה גדולה, היכן עשיית האמת האם על סמך מהימנות ניתן לגמור על אנשים על ילדים שיגדלו ויגלו מדינה מושחתת מלמעלה עד למעלה. איזה ערכים יש להעביר לילדים שהגוף שאמור לבדוק בשבע עיניים, ושעליו יש לסמוך, גם הוא לא מנסה ומתאמץ לבצע את עבודתו, אלא סוגר תיקים וכך הלאה. באמת עובר כל גבול. יש לפתוח את כל התיקים שהורשעו על סמך מהימנות ולהציב חוקרים מקצועיים. דבר שהמשטרה לא עושה ברצינות יתרה ובחוסר מקצועיות ומעבירה הלאה לפרקליטות. אני שואל איך נמשיך לאהוב את המדינה ולשרת אותה, לתרום לנזקקים, לחבק חיילים, להתנדב בשביל מה ? שיבואו שופטים חצי ישנים ויזרקו את הכל קיבינימט, והכל על סמך מהימנות. לא ולא במדינה כזו אנו צריכים להתבייש ופחות להתאמץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
154.
זה לא שחור -לבן...
אפרת,
21/04/05 16:45
|
בשני המקרים-אם ישאר הילד אצל הוריו המאמצים ואם יוחזר למשפחתו הביולוגית הילד המסכן יסבול. על בית המשפט לדאוג למזער את הסבל ככל שניתן ואינני חושבת שההחלטה הנוכחית תאפשר זאת . בית המשפט הכריע לטובת הצדק האבסולוטי- אך נדמה שלא לקח בחשבון התפתחויות עתידיות אפשריות ולכן בעיניי ההחלטה שגויה : ידוע כי אישיות האדם מתעצבת מהרגע בו הוא מגיח לאויר העולם . עבור הילד,כרגע,הוריו המאמצים הם הוריו היחידים ועקירתו מסביבתו הטבעית והמוכרת רק בשל רגשות האשם של האם הביולוגית נראית כלא הגיונית לא הוגנת וטראומתית. אולם - אנו חיים במדינה בה לעיתים קרובות לא קיים פיקוח המאפשר מימוש מלא של פסיקות משפטיות - ייתכן כי על אף פסיקת בית המשפט הוריו הביולוגיים של הילד לא ירפו ממנו וינסו ליצור עמו קשר .במקרה זה וגם במקרה של פסיקת ביניים בה יאפשרו להורים הביולוגיים לבקר את בנם מדי פעם, הילד ייקלע לסיטואציות קורעות לב אשר יותירו צלקות עמוקות בנפשו . נכון,יכול גם להיות שההורים הביולוגיים יניחו לסיפור ויוותרו ,אך גם מקרה כזה הוא בעייתי : מתוך היכרות עם מספר מבוגרים שאומצו בילדותם קיבלתי את הרושם כי הדרך היחידה להשלים עם עצמך היא הידיעה כי הוריך המאמצים הצילו אותך מעתיד גרוע בסביבה משפחתית לא בריאה ומסוכנת -במקרה הזה הילד יגדל,יתוודע לסיפור ,ויחוש כי הוריו המאמצים גזלו ממנו את האפשרות לחיות כילד רגיל בחברת הוריו ואחיו ,מה שיוביל לקרע בינו לבין הוריו המאמצים ובינו לבין עצמו גם אם ידע כי הדבר נעשה לטובתו. לכן אני סבורה כי יש לבחון את הוריו הביולוגיים בעזרת אנשי מקצוע ואם היה ואכן יוכלו לאפשר לילד לגדול בסביבה חמה ויציבה יש להחזירו לרשותם בליווי טיפול פסיכולוגי . אף על פי שהדבר רחוק מלשרת את הצדק האבסולוטי הוא משרת את עתידו של הילד -החשוב יותר מכל . במקרה וערעור ההורים הביולוגיים יתקבל,אני חושבת שעל המדינה לממן טיפול פסיכולוגי להורים המאמצים ואם ירצו, בעתיד-גם תהליך אימוץ חדש . כדי למנוע הישנות מקרים דומים יש לבחון מה איפשר לדבר לקרות ולתקן את הדורש תיקון !!! אסור שהדבר יחזור על עצמו !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את צודקת מאוד!!!
שמואל,
דרום,
21/04/05 17:33
|
את צודקת ומניסיון רחב שלי ההורים המאמצים יסבלו בעתיד סבל נפשי גדול כי הילד ידע על מאבק ההורים הביולוגיים שרצו אותו והוא יקח מהמאמצים נקם שיכאיב להם מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת במאה אחוז
ל"ת
מיכל,
21/04/05 17:04
|
|
 |
153.
למאמצים
ל"ת
א,
21/04/05 16:15
|
|
 |
152.
החלטה נכונה כל הכבוד לעליון
ל"ת
hr,
21/04/05 15:56
|
|
 |
151.
ילד נוסף
רינה,
תל אביב,
21/04/05 15:51
|
זה שההורים מצפים לילד נוסף לא היה צריף לקבל בכלל משקל בהחלטה האומללה הזו. גם הרכב השופטים שרובו גברים והם אלה שהכריעו(שגם זה אומר הרבה). החלטה זו בעצם אומרת כי לאישה שילדה יותר מילד אחד אין בעיה לותר על אחד מילדיה. יתרה מזו האישה ביקשה את הילד חזרה עוד לפני מעורבות האב ועו''ס החליטה שכדי לקבלו היא צריכה את האב. האם זה אומר כי נשים לא יכולות לקבל אחריות על פרי בטנן ללא גבר. אני מקוה כי לאף אחד מהשופטים הללו אין בנות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
150.
לפי ההלכה השופטים אשמים
אחמד כהבוב,
21/04/05 15:50
|
|
 |
149.
הכרעה מתקנת
יונה,
ת''א,
21/04/05 15:49
|
ההכרעה, עם כל הצער לגבי חלק מההורים, מנסה לתקן חלק מן העוולות והטעויות שנגרמו מצד השרותים הסוציאלים, המחוקק, האם הביולוגית והאב הביולוגי. לא נראה לי שההורים המאמצים שגו בדבר, הילד עבר הליך אימוץ חוקי, שבמדינות מתוקנות הוא זריז יותר ולו היה כך גם כאן, אולי היה נחסך הטרטור והסבל של כל הצדדים. לא רואה אשם אצל הילד או המאמצים כך שיש להמשיך את המצב כפי שהוא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
148.
עדיפות להורים הביולוגיים
ל"ת
אזרח,
21/04/05 15:46
|
|
 |
147.
ההורים המאמצים שמגדלים מינקות
ל"ת
דינה,
21/04/05 15:44
|
|
 |
146.
להשאיר אצל הוירם מאמצים!
הילה,
21/04/05 15:43
|
כנראה שלהורים הביאולוגים יש בעיה אם מלכתחילה הם חשבו שאפשר ככה בקלות לוותר על תינוק. תינוק זה לא משחק- זה בנאדם!! ואם הם לא הבינו את זה אז, לא כדאי לתת להם עכשיו עוד צ'אנס. וזה אפילו אסור!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
145.
תגובת ''העדר'' כרגיל
אירנה,
מרכז,
21/04/05 15:42
|
ילד לעולם יבחר לגדול אצל הורים ביולוגים, תשאלו את עצמכם! לכן ההחלטה לא לטובת הילד.נקודה. את הטראומה יעבור הילד הגיל יותר מאוחר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
החלטה נכונה-להשאיר את התינוק א
ל"ת
אהוד,
21/04/05 15:41
|
|
 |
143.
התינוק להורים המאמצים חובה
אישה בורוד,
21/04/05 15:40
|
הילד חייב להשאר בחזקת ההורים המאמצים כשמם כן הם מהמילה מאמץ והביולוגים חוץ מלותר עליו לא עשו כלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
142.
להורים המאמצים כמובן!! מזל טוב
ל"ת
ירושלמית,
21/04/05 15:35
|
|
 |
141.
פסיקה מעולה לטובת המאמצים
אפי,
נהריה,
21/04/05 15:35
|
|
 |
140.
ילד זה לא יו יו
לין,
21/04/05 15:35
|
שזורקים ומתחרטים האם הביולוגית ויתרה וגם לא סיפרה לאבי הילד מתחילה. מה לה לטלטל רגשות של ילד שמכיר מגיל ימים ספורים את הוריו המאמצים שנותנים לו את כל אהבתם. טוב שהמערכת המשפטית החכימה לאחר הפרשה העגומה של הילדה הברזילאית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
139.
החלטה מצויינת. הילד למאמצים!
ל"ת
עופר,
21/04/05 15:33
|
|
 |
138.
החלטה נבונה, צל''ש לביה''מ!!!!
מיכלי,
דרום,
21/04/05 15:32
|
כל הורה שיש בו ולו ספק קל שבקלים באשר לגידול ילדיו שלו אין לו זכות להיות הורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
להורים המאמצים
אבי מהגליל,
21/04/05 15:32
|
אני לא מבין את אלה שמבקשים להעביר את הילד להורים הביולוגים,הריי כולנו מסכימים שצריך לחשוב ל טובת הילד,וכשאנו אומרים טובת הילד אנחנו מתכוונים לטובת הילד עכשיו,כרגע,וכמובן גם בעתיד,את הילד לא מעניין מיהם הוריו הביולוגים,אותו מעניין אמא ואבא שהרימו אותו בבוקר,שנישקו אותו בערב,שהאכילו אותו בצהריים,אם יעבירו אותו להוריו הביולוגים הם יהיו עכשיו כרגע זרים עבורו,ועד שהוא יתרגל אליהם הוא ירגיש אובדן,הוא ירגיש שהוריו נטשו אותו ולכן הוא יסבול מאוד ולזה אסור לתת לקרוא.תשאלו כל ילד שאומץ בילדותו מה הוא מרגיש כלפי הוריו הביולוגים כאשר הוא פוגש אותם אחרי מס' שנים רב,הוא לא מרגיש שום דבר,זה בדוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
מה בעצם קרה כאן, בתי המשפט עשו
moshe,
21/04/05 15:30
|
מה בעצם קרה כאן, בתי המשפט עשו סחבת תחת סחבת, ובכל זאת, גם פקידות הסעד ''תרמו את תרומתם'' כפי ''שהן יודעות'' והתוצאה: משכו זמן כבר שנתיים, ובא בית המשפט העליון, וסיים את המלאכה. לדעתי צדק לא נעשה פה, יש פה עיוות ואי צדק, ובעתיד הילד עוד יבוא חשבון עם ''הוריו המאמצים''!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
135.
JUSTICE IS DONE
שרונית,
תל אביב,
21/04/05 15:29
|
ההורים הביולוגיים חסרי אחריות, אולם הם צריכים להתבגר קצת ואח''כ להביא ילדים. מגיע להם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
להורים האמיתיים, הביולוגים.
מרוקאית עצבנית,
21/04/05 15:29
|
נראה לי שיש כאן גיבוי מלאכותי יזום להורים המאמצים. למה למנוע מהילד אח או אחות ובית של הוריו הטבעיים? האב המאמץ חולה, זה מרשם לחיים טובים לילד המאומץ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מרוקאית? תבלעי רוק קודם
עופר האשכנזי,
מה זה קשור?,
21/04/05 16:12
|
שימי לב - המאמצים דוקא מזרחיים והביולוגים אשכנזים! אבל מה זה משנה לך- אפשר להצביע על קיפוח כביכול, אז את שם! צאי מהקטע של ''דופקים את השחורים בקונספירציה ממסדית'' ותחשבי אם עדיף לילד בית שהוכיח שיכול להעניק אהבה וחום או בית שאולי יתן אח או אחות או אחים ואחיות, אבל מה עם יציבות וכל מה שבאמת צריך לשלמות ונפש בריאה ? תבלעי רוק ותחשבי קודם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
133.
אין לנו מספיק נתונים להכריע .
ל"ת
שטולץ,
21/04/05 15:29
|
|
 |
132.
המדד להורה טוב זה לא ביולוגיה
של,
21/04/05 15:27
|
המדד להורה טוב זה לא ביולוגיה, אז במקרה הזה נראה לי שהשופטים צדקו והשאירו את הילד במקום הנכון. אין לי ספק שלילד הזה הורים מאמצים טובים, וממה שקראתי על ההורים הביולוגים לא הייתי מחזירה להם את הילד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
להשאיר אצל ההורים המאמצים
ל"ת
דואג לתינוק,
21/04/05 15:26
|
|
 |
130.
דם סמיך יותר ממים - לביולוגים
ל"ת
נתי,
באר שבע,
21/04/05 15:19
|
|
 |
129.
להשאיר אצל המאמצים !
ל"ת
חיליק,
מודיעין,
21/04/05 15:12
|
|
 |
128.
רק למאמצים
נ,
צפון,
21/04/05 15:12
|
התינוק צריך להישאר אצל הוריו המאמצים , זה הדבר הכי בריא בשבילו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
קביעה נכונה
אייל,
21/04/05 15:06
|
בית המשפט קבע נכון בהשאירו את הילד אצל הוריו המאמצים. מתחילה נמסר הילד לאימוץ כי הוריו הביולוגים לא השאירו אותו בחזקתם, אושרו ועתידו של הילד חשובים פי כמה ואין ביכולת ההורים הביולוגים לספק לו את צרכיו לקיום עתידו וחינוכו בעוד ההורים המאמצים עושים את הכל על מנת שהילד יקבל את הכל אשר הוא צריך על מנת להיות ילד בריא נפשית ומאושר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
למאמצים - בלי שום ספק!!!
ל"ת
דני,
מרכז,
21/04/05 15:05
|
|
 |
125.
להחזיר להורים הביולוגיים
ל"ת
אילן,
21/04/05 15:00
|
|
 |
124.
פסיקה מעולה לטובת המאמצים!!!
ל"ת
גיא,
מטולה,
21/04/05 14:59
|
|
 |
123.
מאמצים- וחבל שחיכו כ''כ הרבהזמן
ל"ת
hila,
21/04/05 14:59
|
|
 |
122.
ילד זה לא חבילה
לי,
21/04/05 14:56
|
הילד צריך להשאר אצל הוריו המאמצים. ילד זה לא צעצוע שזורקים כשלא רוצים ואח''כ כשמתחרטים לוקחים חזרה. ואם מחר שוב לא יתחשק לאם הביולוגית, או יהיה לה קשה איך אפשר לסמוך עליה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נניח שהילד הוא חבילה
יונה,
ת''א,
21/04/05 15:59
|
אפילו נכס (למי שקשה עם הביטוי חפץ או חבילה), במידה ונרכש בתום לב, גם אם הוא גנוב, עדין לא ניתן ע''פ חוק להחזירו לבעליו המקורי. זה לא בדיוק אותו הדבר, הילד הוא לא נכס או חפץ ובנוסף, הוא לא ממש נגזל או נחטף ונמכר, אלא נמסר לאימוץ ע''י אמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
רק למאמצים
דורון,
21/04/05 14:56
|
עם כל הסימפטיה, אי אפשר שאנשים יחליטו לוותר על תינוק ואחרי שנה יתחרטו פתאום. לילד כבר יש בית, יש רק זוג הורים אחד שהוא מכיר ואי אפשר לשגע אותו. זו סיטואציה עצובה, אבל החלטת בית הדין העליון הוא אמיצה ונכונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
כואב - אבל למאמצים
ל"ת
יונית,
21/04/05 14:55
|
|
 |
119.
ההחלטה לא צריכה להיות מושפעת
פנינה,
21/04/05 14:52
|
מגורמים כאלה או אחרים מחלת האב או העובדה שלא יהיו להם עוד ילדים אלא עובדה פשוטה האם ההורים הביולוגיים מסוגלים לטפל בילד ולדאוג לו כראוי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדיון במחלת האב העיד עליו כלא
שגית,
21/04/05 15:45
|
|
 |
118.
ברור שלמאמצים!
ללא שם,
21/04/05 14:51
|
|
 |
117.
בעד ההורים המאמצים
בתיה,
חיפה,
21/04/05 14:51
|
קשה לי להבין כיצד האם הביולוגית ויתרה על ילדה מלכתחילה ...כשההורים המאמצים הקדישו לילד זה את כל אהבתם, לדעתי טובת הילד שישאר בביתו אצל הוריו המאמצים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
מעניין האם אנו יודעים הכל
א,
21/04/05 14:48
|
ואין דברים שהשופטים יודעים ואנחנו לא כך שלדעתי אין לנו זכות לכרוע את דינו שגם כך זה קשה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
טוב עשה בית המשפט
אמא,
21/04/05 14:48
|
שקבע שהילד ישאר אצל המאמצים האמא הביולוגית אשה לא אחראית ולא יציבה ולכן מוטב שהילד ישאר היכן שנמצא כעת. היא צעירה ויכולה להביא עוד ילדים לעולם. הילד הוא לא יו יו ואי אפשר לטלטל אותו כל פעם מבית אחד למשנהו. האם היתה צריכה להבין אז כשמסרה אותו מה תהיינה התוצאות ולכן היא לא יכולה לאחר תקופה להתחרט. השופטים קבעו שיש לה זכות לבקר אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
טובת הילד למאמצים
אריק,
21/04/05 14:47
|
ההורים הביולוגים גרמו לכולם כאב וסבל - גם האב שלא התעניין בחברתו שבהריון - אין לגרום תיקון לכאבם ע''י סבל וניתוק מהוריו של הילד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
להוריו האמיתיים. הבייולוגים!!!
ל"ת
יעקב,
21/04/05 14:44
|
|
 |
אמיתיים=מאמצים
ל"ת
בלשן,
21/04/05 15:07
|
|
 |
112.
הורים מאמצים ללא ספק
מאיה,
שפלה,
21/04/05 14:43
|
אני כל כך שמחה בשבילם. מי שמוסר את תינוקו לאימוץ שיגלה אחריות לגורלו של בן האנוש אשר הוליד ולרווחתו - גם כך הייתם טיפשים ללא נשוא - כמה טוב שנותרו עוד שניים שלושה אנשים אינטלגנטיים והגונים במדינה החשוכה הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
ההחלטה שלי
אמא,
21/04/05 14:43
|
ההחלטה שלי היא שבית המשפט העליון הכריע נכון בהחלטה שלו מכל הסיבות שהוזכרו לעיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
חד משמעית. רק להורים המאמצים.
ל"ת
דגני,
21/04/05 14:40
|
|
 |
109.
The right decision
Shani,
21/04/05 14:37
|
Parents who were willing to give their child once will do it again. Good decision to let the adoptive parents to keep the child. They really want him.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
שערוריה
שלמה המלך,
21/04/05 14:33
|
למה לא לנצל מצוקה ולחטוף איזה תינוק כדי למסרו לאבא רמאי הדג מסריח מהראש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
תינוק המריבה
יאיר,
צפון,
21/04/05 14:31
|
מדוע אינכם מניחים לעינין ? בית המשפט העליון פסק את דברו בהכרעה קשה זו. וחיים של אנשים תלויים בעינין זה. וכן חייו של פעוט שלא בחר ולא עשה כלום לאף אחד ולכן הדיון והבחישה הציבורית מיותרות לחלוטין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
השופטים צודקים
ל"ת
YS,
21/04/05 14:30
|
|
 |
105.
השאלה היא לא למי ילך התינוק...
אני,
21/04/05 14:28
|
כרגע במצב הנתון התינוק צריך ללכת לזוג ששם יקבל את המירב מכל הבחינות נפשית כלכלית תרבותית חינוכית וכו.... אבל השאלה האמיתית היא, איך הגענו למצב הזה, האם הטיפול של המדינה באם הביולגית בזמן שהילד נלקח לאימוץ היתה נכונה ותקינה? לא! עובדה, האם חזרה בא תוך 3 חודשים. כלומר למישהו היה אינטרס לעודד את האמא למסור את הילד במקום לעשות ההיפך הגמור ולסייע לאמא לגדל את ילדה! לדעתי המקרה מצדיק ועדת חקירה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
מאמצים
ל"ת
ברור,
21/04/05 14:26
|
|
 |
103.
עשן לבן
פ.,
י-ם,
21/04/05 14:25
|
היו צריכים לעשות כמו שעושים כשבוחרים אפיפיור לשבת מתחילת המשפט עד שיצא עשן לבן, אולי זה היה נגמר קודם לטובת כל הצדדים. פ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
לאמיתיים והיחידים - למאמצים!!!
ל"ת
מיכל,
מרכז,
21/04/05 14:24
|
|
 |
101.
שופטים
תם שיודע לשאול,
21/04/05 14:19
|
כאן המקום לקבוע ששיטתנו לוקה בחסר וענין זה מוטב שהיה נקבע ע''י מושבעים או משאל(ון) של כמה אלפי אנשים. עדיפותם של שופטי בית המשפט העליון על הציבור בענין רגשי שאינו צורך ידע ו/או שיקול משפטי מוטב שיחרץ ע''י מי שאינו ''מורד מעם'': --לאחר הכתבה של זכויות היתר הרפואיות שנכסו לעצמם השופטים בעבר ודורשים בנימוקים חסרי כל הגיון ובסיס מוסרי שיפוטי מן הראוי שנשלול מהם זכויות אלו ונמנע לקבוע בעתיד ששופט ראוי א-פריורי לעמוד בראשות ועדות ארגונים בזכות ''כאילו רמת מוסריותו''.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
כל הכבוד לשופטי ישראל
אלכס,
תל אביב,
21/04/05 14:15
|
לשופי בית המשפט העליון - כל הכבד על החלטתם הצודקת והאמיצה . להורים המאמצים - גדלו את בנכם ודאגו שיהיה מאושר .להורים הביולוגיים - הרפו מהבן שמסרתם לאימוץ ואפשרו לו לגדול ללא נוכחותכם על מנת שיחיה חיים נורמליים ומאושרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
תינוק המריבה
יהודה,
עפולה,
21/04/05 14:14
|
סוף סוף הצדק יצא לאור איך אפשר אחרי זמן כל כך ארוך לתת את התינוק לאישה או גבר שמהתחלה לא רצו בו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
החלטה צודקת וראויה
אורי,
מרכז,
21/04/05 14:11
|
''קשר הדם'' אינו נימוק. ההורים הם מי שמגדלים את הילד ומטפלים בו. אמא שמוסרת תינוק לאימוץ - צריך שיהיו נסיבות מאוד מאוד מאוד יוצאות דופן כדי שיוציאו את הילד מהוריו המאמצים ויחזירו אותו לאם הביולוגית. במקרה הזה לא היו נסיבות כאלה. מחלתו של האב המאמץ ודאי לא מצדיקה לקחת לו את הילד. לסיכום - נעשה צדק בירושלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
אם זה נכון
חזי,
חולון,
21/04/05 14:09
|
שהעולל נלקח מאימו הביולוגית כמה ימים בלבד אחרי לידתו ע''י בני עוולה מתוחכמים והשופטים המכובדים לא התחשבו בזה ונהגו בשרירות לב אכזרית כלפי המשפחה הביולוגית,אזי אנחנו צריכים להיות מודאגים מאד מהמערכת המשפטית,חסרת הרחמים?!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
Adopters
ל"ת
GW,
21/04/05 14:05
|
|
 |
95.
להורים המאמצים שנתנו לילד חום
אבי,
21/04/05 14:04
|
|
 |
94.
לדעתי למאמצים
ל"ת
תל אביבי,
ת''א,
21/04/05 13:53
|
|
 |
93.
עבור המאמצים בברור
אמא,
21/04/05 13:53
|
הביולוגיה הרבה פחות חשובה. הורה הוא מי שאוהב ומטפל ההורים הביולוגים יכולים לבוא בתענות רק לעצמםץ כדאי ללמוד שלמעשים יש מחיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
להורים הביולוגים
ל"ת
חיים,
שומרון,
21/04/05 13:52
|
|
 |
91.
ההורים המאמצים הם קדושים
יניב,
21/04/05 13:51
|
שמצילים תינוקות נטושים מגורל אכזר של תינוקות הגדלים בבתי יתומים לדוגמת התינוקות הנטושים ברומניה שגדלים בבתי יתומים ללא מגע ללא אהבה ללא חום המאמצים הם קדושים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אינני קדושה ואף מאמץ אחר איננו
מיכל,
מרכז,
21/04/05 15:13
|
כזה.אנו לא מאמצים בשביל הקדושה ואיננו רוצים שיראו אותנו ככאלו !! אנו מאמצים כי אנו רוצים להיות הורים ולא יכולים בדרך ''הרגילה''... אנו אוהבים את ילדינו וחיים כיתר המשפחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
אין דין ואין דיין בישראל!
ערן,
צפון,
21/04/05 13:45
|
ביזיון למדינה שהורי ילד בה אינם יכולים לגדל את ילדם. הרשות השופטת בישראל - שכחה כי היא אינה הרשות המחוקקת. יש רשות כזו ויש חוק בישראל- לא דווקא במקרה זה אך גם פה. כיום ביהמ''ש העליון מחליט עפ''י עקרונותיו ולא עפ''י כוונת המחוקק. מדינת ישראל נחרבה מבחינה שלטונית מאחר והיא כיום כמו בניין ללא יסודות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
סוף סוף הבג''צ החליט משהו חחכם
אוהב ישראל,
ארץ ישראל,
21/04/05 13:45
|
|
 |
צודק 100 אחוז
ל"ת
התינוק,
אצל ההורים,
21/04/05 14:18
|
|
 |
88.
תינוק המריבה
רז,
מרכז,
21/04/05 13:44
|
שבה השפיות לשכון בתוכנו אסור היה מלכתחילה להגיע למצב הזה והארכאות הנמוכות יותר חייבות היו להגיע לאותה מסקנה המון איחולים למשפחה תודה לבית המשפט וחג שמח על כל עם ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
תינוק המריבה
אורית,
הרצליה,
21/04/05 13:43
|
אילו הייתי שופטת ללא צל של ספק הייתי פוסקת שהתינוק צריך להישאר אצל הוריו המאמצים וחלילה לא לעבור לביולוגים . כל הכבוד שהשופטים אזרו אומץ ונתנו החלטתם. יישר כח. וזוהי תגובתי מנקודת ראןת של ילדה מאומצת כמוני שיהיה לכולנו חג שמח וכשר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
הילד להורים המאמצים
מירי,
שומרון,
21/04/05 13:42
|
ברור לחלוטין שהילד צריך להשאר אצל הוריו המאמצים . הם השקיעו פינקו חינכו אותו ורק אותם הילד מכיר!אם ההורים הביולוגים אוהבים אותו הם חייבים לוותר ולהבין שהילד יסבול איתם.ייגרם לו נזק נורא אם פתאום אנשים זרים יטפלו בו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
מה יגידו השופטים לילד
אלה,
21/04/05 13:39
|
מה יגידו השופטים לילד בעוד 20 שנה כשיעשימם שלא נתנו לו לגדול עם משפחתו הביולוגית שנלחמה לקבלו שרצתה להעניק לו את אהבתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדוייק!!!!
אבא,
צפון,
21/04/05 15:14
|
טובת הילד בעתיד כלל לא נלקחה בחשבון!!!! מה יקרה בעוד שנים שהילד יגדל ויבין שהיה יכול לגדול את כל החיים עם משפחתו האמיתית ולא ניתנה בידו האפשרות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
הפעם השופטים מגיעה לכם נשיקות
דבורה מחיפה,
21/04/05 13:33
|
משפט צודק אולי למדתם מקרולין ברונו היום היא זרוקה היתה בארץ המשפחה קבלה אותה יפה עם הילדה שלה היא כבר אמא לשלושה ילדים בלי אבא אז בית המשפט למד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
הורים מאמצים
מאיר,
מרכז,
21/04/05 13:33
|
חג שמח להורים המאמצים ''תרתי משמע''.
צריך ללמוד שילד '' זה לא קולב''
ויתרת תשלם את המחיר,צר לי
על ההורים הביולוגים אבל בית
המשפט צדק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
החלטה נבונה
ןסלה,
21/04/05 13:27
|
ןאפילו נבונה מאוד לא די בזה , תמהה אני איך ההורים הביולוגים העזו ברוב חוצפתם לתבוע את מה שהיפקירו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
החלטה אמיצה ונבונה
זזי שמח,
21/04/05 13:26
|
נעשה צדק במדינת ישראל. צריך לזכור את התאריך הזה כי לצערי זה קורא פה לעיתים כ''כ רחוקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
החלטה נכונה
ליאור,
21/04/05 13:26
|
ההורים המאמצים אוהבים אותה ולילדה יהיו חיים טובים ומאושרים. אני מבין את כאב ההורים הביולוגיים אבל איך אומרים בצבא - על טעויות משלמים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
למאמצים
ינקי,
21/04/05 13:25
|
קראתי את פסק הדין הארוך:
אילו האב היה מזדרז לעמוד על זכויותיו הוא היה זוכה בבנו.
אילו היה בטוח שהאב והאם יישארו ביחד, הם היו זוכים בבנם.
אבל, האב השתהה כחצי שנה אחרי שגילה שנולד לו בן- זו לא התנהגות של אב נורמלי.
האב והאם הצהירו שהיחסים ביניהם מבולבלים.
כל זה תורם להחלטה המוצדקת שטובת הילד היא להישאר במקומו אצל ההורים המיועדים לאימוץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
תינוק מאומץ
דורית,
ראש העין,
21/04/05 13:25
|
|
 |
77.
ואולי לא היו הדברים מעולם
מיכל,
21/04/05 13:22
|
כל הגורמים = שתי המשפחות והשופטים - היו מלכתחילה צריכים להסכים על הליך משפטי אחד ומורחב (במתכונת בג''ץ מורחב) ולקבל את החלטתו. כיוון שכולם יודעים שתחנות הצדק טוחנות לאט, היה ברור שעד שיגיע התיק לערכאה העליונה התינוק יהיה קשור מאוד להוריו המאמצים.
אין לי תשובה חד משמעית. אינני יודעת איזה אדם יגדל מהסיפור הזה: האם ישאל את עצמו כל חייו כיצד הוריו המאמצים שללו ממנו את משפחתו הביולוגית? האם יוכל להיות בקשר שפוי עם שני זוגות ההורים?
ההורים הביולוגים לא נהגו באחריות. גם הורים שמשאירים את ילדיהם ברכב סגור, בבית ללא השגחה, במעבר חציה בגיל 6 - כל אלה נוהגים בחוסר אחריות (ואף מסכנים את חיי ילדיהם). גם מי שחי מקצבת אבטחה ומביא לעולם ילד שישי נוהג בחוסר אחריות. ומה עם הורים קרייריסטים שמגיעים הביתה לפגוש את ילדיהם הקטנים בשבע וחצי בערב? האם זוהי התנהגות אחראית ומתחשבת בצרכי הילד?
הזכות להורות היא זכות טבעית שגם מאסירים אינה נשללת. ''סוף מעשה במחשבה תחילה'' - היה צריך ליצור הליך שיפוטי מהיר יותר, שיאפשר שפיטה עניינית.
ולכל המגיבים - ללא קשר לדעתכם נהגו בחמלה בהורים הביולוגים. הם נענשו מספיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
כמובן שלמאמצים !!!
ל"ת
שפוי,
תל אביב,
21/04/05 13:20
|
|
 |
75.
להורים הביולוגיים
צביקה,
צפון,
21/04/05 13:20
|
מערכת המשפט הקלוקלת שלנו מנסה לעשות צדק.ההורים הביולוגיים בקשו את הילד חזרה כבר לפני שנה
מב עושה מערכת המשפט מורחת !!!! את הזמן ואז אחרי שעברו כשנתיים אומרת שהילד התרגל למאמצים. מי אשם!!! בכך מערכת המשפט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
ביהמ''ש העליון אימץ את תקדימי
שלמה המלך,
ירושלים,
21/04/05 13:17
|
כבר לפני כ-3000 שנה פסקתי כי הורה שטובת ילדו נגד עיניו יסכים אף לוותר עליו ובלבד שיגדל בצורה הטובה ביותר. הוריו הביולוגים של הילד הראו כי לא טובתו לנגד עיניהם אלא טובת עצמם - הם היו מוכנים לשם כך לקרוע את הילד ממי שגידל אותו עד עתה בטוב ובנעימים במשך תקופה כה ארוכה - ועל כן צדק בית המשפט כשפסק כי הילד יגדל מעתה אצל המאמצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
למולידים, כמו בטבע,איננו ה'
ל"ת
ע,
21/04/05 13:17
|
|
 |
72.
אם לא היה הסכם בנתינה ?
יצחק חסן,
שדרות,
21/04/05 13:17
|
אז ההחלטה היא נכונה של המכובדים. החשוב זה הילד,והילד חייב להמשיך לגדול בסביבה הטבעית שלו'' למור ההורים המאמצים''. וכש הילד יגגדל ב''ה תמיד ירצה הנער לראות את הוריו הביאולוגים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
אין ספק שבית המשפט קיבל החלטה
נועה,
21/04/05 13:16
|
|
 |
70.
לביולוגים,כמו בטבע, לא נשחק ה'
ל"ת
ע,
21/04/05 13:16
|
|
 |
69.
להורים המאמצים כמובן
שרק,
21/04/05 13:12
|
כי טובת התינוק היא השאלה המרכזית ואחריי שהוא גדל עם הורים מסוימים לא יהיה לו טוב אם יעבירו אותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
למאמצים,מאמצים, מאמצים
ל"ת
נירית,
21/04/05 13:12
|
|
 |
67.
רק למאמצים!הורים הם מי שמגדלים
ל"ת
אמא רוני,
21/04/05 13:12
|
|
 |
66.
טובת הילד.
שם,
פה, לא רחוק.,
21/04/05 13:12
|
אנשים עשויים לשנות את דעתם (בגבולות הסביר כמובן). אין ספק שהקשר הביולוגי והרוחני שייך בראש ובראשונה להורים הביולוגים מחד. מאידך, להורים המאמצים קיים חסך מסוים ביכולת להביא ילדים לעולם וע''כ - ממקומם האישי - נכון יהיה להשאיר את התינוק אצלם. ולכן, NRG יכתבו בדיוק ובפירוט רב (עד לאן שאפשרי) מה היו המניעים השיקולים וגורמים כאלה ואחרים שיכולים לתת מענה לשאלה שנשאלה בכתב. טובת הילדהיא החשובה ביותר וההתעסקות בזה היא לא אחת מהן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
שוב אהרון ברק
הצופה,
21/04/05 13:07
|
|
 |
64.
למאמצים
דני,
תל אביב,
21/04/05 13:06
|
ברור שיש לתת את התינוק לילדים המאמצים, וטוב עשה בית המשפט העליון, כשהכריע נכון בסוגיה. כילד מאומץ, אני יודע כמה חשובה ההקפדה כי ההורים המאמצים יהיו היחידים שיוכלו לגדל את הילד עד גיל 18!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
הייתי מוסר את התינוק להוריו
אבי,
21/04/05 13:04
|
המאמצים . אנשים הנותנים את ילדיהם לאימוץ צריכים להבין שזהו צעד בלתי הפיך . לא ניתן להתעלל בילד ובהורים המאמצים , כמה כוחות נפשיים נדרשים מההורים המאמצים - צריך לבוא לקראתם.
לכל המוסרים לאימוץ העתידיים שיחשבו טוב טוב האם ברצונם לעשות צעד זה , ושיידעו שלא ניתן להתחרט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
יש צדק בעולם. הזכות למאמצים
ל"ת
ך,
ל,
21/04/05 13:02
|
|
 |
61.
אסור לביולוגית ללדת
חי,
שדרות,
21/04/05 13:01
|
בית המשפט העליון קבע בהחלטתו במובלע כי נאסר על הביולוגית ללדת ילדים ואם תלד דינם יהיה כדינו של התינוק שכבר אומץ שכן ממה נפשך אם אינה מסוגלת לגדל את מה שנגנב ונגזל ממנה גם אינה מסוגלת ללדת נוספים ואם כך תעשה גם הם ייגנבו וייגזלו ממנה שכן יש כבר החלטה כזו שאינה יכולה לגדל פרי בטנה וכדי שלא נסתבך שוב לדעתי על העליון להשלים מלאכתו ולתיתה במאסר שיימנע ממנה ללדת ולקבוע בחוק שאסור להתחרט ולערוך כל אמוץ תוך כדי לידה בעת שהאם מסוממת וכואבת על היילוד שגורם סבלה וכך כל אימוץ לא יהיה מוטל בספק ומלאכת הגנבים והסוחרים ביילודים תהיה קלה וחוסה בצל החוק שיכשיר מעשה נבלה בהתאם לחוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גניבה
דניאל,
ים,
21/04/05 13:50
|
אדון חי, אתה פשוט דפוק!!!!! זאת גניבה , האם הזאת ותרה על הבן שלה לאחר 10 ימים שהיה במחיצתה אחרי שראתה אותו. לא מגיע לה לגדל אותו. מי שמוותר מפסיד!!!!! לא מגיע לה לגדל ילדים. מי שיכול לוותר על הילד שלו. שלא יעשה ילדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
מי שויתר על ילד טעמי נוחות
:-),
21/04/05 13:00
|
|
 |
59.
לביולוגים ''הלא מתקדמים/עשירים''
ניבה,
ראשל''צ,
21/04/05 12:57
|
יש לי תחושה שבית המשפט חשב מחשבה יאפית - איפה יהיה (לכאורה, לכאורה, לכאורה) יותר טוב לילד - אצל הצפונים העשירים ולא אצל הלא מתקדמים/לא עשירים. בתור אלוהים הם בחרו בעשירים. מי שמם??????? דעות קדומות בבית המשפט... חג שמח לכולנו (כנראה לא לביולוגים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היכרות אישית
גיל,
מרכז,
21/04/05 14:19
|
מהיכרות אישית עם ההורים, עלי לציין שלא מדובר בזוג עשירים כלל, אלא בזוג עשיר באהבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאיפה הסקת שהמאמצים עשירים?
ל"ת
המצאת נתונים,
21/04/05 13:44
|
|
 |
הסתכל בתמונות בעיתון
מיכל,
21/04/05 13:31
|
|
 |
למספר 59
צפונית,
צפון,
21/04/05 13:24
|
מי איפה אתה יודע שההורים המאמצים בעלי כסף? אולי כל אחים ואחיות של הזוג הזה נתנו כספם עלמנת לאפשר להורים המאמצים ליהות סופסוף הורים? מספר 59 תחשוב פעם על זוגות שלא יכולים לממש חלומם - לללדת ילדם או לגדל ילד מאומץ! יש זוגות שמכרו דירתם בשביל לאמץ בחו''ל, לידיעתך ניבה או לדומים לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
להורים המאמצים!
ל"ת
מירה,
21/04/05 12:54
|
|
 |
57.
לביולוגים
ל"ת
טל,
21/04/05 12:54
|
|
 |
56.
החלטה נכונה-למאמצים
ל"ת
רחל,
תל-אביב,
21/04/05 12:52
|
|
 |
55.
שהתינוק יגדל אז הוא יגיד
ממממ,
חיפה,
21/04/05 12:51
|
אני רוצה את האמא האמיתית שלי כי היא הולידה אותי וההורים המאמצים יהיו מוכרכים להגיד לו את האמת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
סוף סוף משהו צודק קורה כאן
ורד,
21/04/05 12:48
|
כל הכבוד לבית המשפט! מאחלת להורים המאמציים = ההורים המאמצים ולילד חיים שקטים ומאלי בראיות ואושר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
החלטה נכונה
עיר ואם,
21/04/05 12:48
|
הסוציולוגי חשוב יותר מהביולוגי- מי שטיפל ואהב ונתן אינו שקול למי שילד וזרק והתחרט ואולי יתחרט שוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
שופטים? הצחקתם אותי
אם שיודעת,
21/04/05 12:47
|
טובת התינוק מול עיניכם? הצחקתם אותי. האם שאלתם את עצמכם לרגע אם חלילה צריך תרומת איברים או דם עבור התינוק - ממי יקחו? מההורה המאמץ? - איפה תהיו אז? או שתכריחו את ההורים הביולוגים לתת את התרומה לילד כדי שימשיך להשאר אצל ההורים המאמצים? אני מזעזעת אתכם? בצדק אין תחלופה להורה ביולוגי ולא משנה מה אתם חושבים על זה ומה יקרה אם האם המאמצת תשאר לבד ולא תוכל לכלכל את התינוק? גם אז זה יחשב כטובת הילד? שופטים דמיקולו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדוייק!
ל"ת
אבא,
צפון,
21/04/05 15:59
|
|
 |
אמת ועוד..
דני,
מרכז,
21/04/05 13:52
|
נוחכנו שאין צדק שמשפט שלנו..רק כסף ורייטינג ושופט שרלטן אחד..כרגיל..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
החלטה נבונה הכי טוב לילד
מאושרת,
****,
21/04/05 12:46
|
הילד לא רכוש ולא יויו,האמא החליטה שהיאה לא מסוגלת לגדל את הידל והיא נתנה אותו לאימוץ,ורק אחרי חצי שנה ביקשה להחזיר אותו,הילד מכיר רק שני הורים,את האבא והאמא המאמצים שלו,שחיבקו אותו ונתנו לו אהבה,זה טראומתי להעביר ילד מהוריו,זה הכי כדאי לילד,ובסה''כ לא צריך לשוב על שני זוגות ההורים אלא על מה שטוב לילד,וכשאתם אומרים שהוא שייך להורים הביולוגים זה לא נכון,כמו שאתם לא ''שייכים''להוריכם.ההחלטה נעשתה לטובת הילד,ורק לטובת הילד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
ילד המריבה
Yael,
Tel Aviv,
21/04/05 12:38
|
|
 |
49.
adoption debate
נילי עמית,
פוךין,
21/04/05 12:35
|
a very good decision under the circumstances. but every case is individual and should be considered separetely.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
ביזיון !!! טוטאלי !!!
שונא עורכי דין,
21/04/05 12:31
|
זה מה שקורה כאשר מדינת ישראל מתחילה להיות מדינה מפוצצת בעוכרי דין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
צריך להחזירת את פולארד למולדתו
מה שבטוח הוא,
ש..,
21/04/05 12:29
|
|
 |
46.
החלטה נבונה!
ל"ת
סיגלית,
ירושלים,
21/04/05 12:28
|
|
 |
45.
למאמצים
ל"ת
gita,
21/04/05 12:27
|
|
 |
44.
החלטה נכונה!!!!
ל"ת
יפעת,
21/04/05 12:27
|
|
 |
43.
לביולוגים
אבי,
רמת גן,
21/04/05 12:26
|
בגלל האב, שלא ניתנה לו הזדמנות להוכיח את אהבתו ויכולתו לתת לילד את הטיפול ההורי הראוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
קיימת בעייתיות בהתערבות המדינה
מאמילה,
21/04/05 12:22
|
בזכותו הבסיסית של אדם לגדל את ילדו מולידו. טובת הילד לפי החלטת ביהמ''ש נבעה בעיקרה מאפקט הזמן שפעל לטובת ההורים המאמצים ונבע מסחבת בירוקרטית של הרשויות (ושוב המדינה מול הפרט). יש לזכור שהאב הביולוגי מעולם לא ויתר על הילד ואת הנזק הקשה שעלול להיגרם לילד בעקבות פרידה מהוריו המאמצים אפשר להקל על ידי ביקורים של המאמצים אצל הילד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
החלטה נכונה ונבונה
עמיר,
21/04/05 12:21
|
תדע כל אימא שמוסרת את ילדה לאימוץ שהילד לא חבילה שעוברת לסוחר והילד הוא לא חבילה כשהילד יגיע לגיל 18 אם ירצה יפגש עם ההורים הביולגים מה זה עכשו היא לא רוצה אותו ומחר היא כן רוצה אותו מי מבטיח שמחר אחרי שההורים יקבלו את הילד ההורים לא יפרדו וכל אחד ילך לדרכו ומה יהייה אז עם הילד מה גם שההורים הביולגים לא התחתנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
הנימוקים הם אריזה בלבד
חי,
שרות,
21/04/05 12:20
|
הנימוקים הם אריזה בלבד שמותאמת להחלטה ובהתאם למוצר גם כך הארוזה ירו כדור עוד בטרם הדיון ובסופו הלכו וסימנו מקום הפגיעה ועטפוה באריזת נימוקים מתאימה הרי אותם הנימוקים ממש בשנוים המתחייבים יכלו להיות הנימוקים של החזרת הילד להוריו מולידי הביולוגים שהם ההורים הטבעיים על פי נימוקי ההחלטה אפשר היום לשדוד ולגזול כל יילוד מהוריו ולעטוף זאת בנימוקים צדקניים ו''הומנים'' רק שבימ''ש לא צירף להחלטה את לשון החוק וההליכים הקבועים בחוק לאמוץ ונשאלת שאלה מתי על בית משפט לכופףף חוק ולדורסו ברגל גסה ולהעלם ממנו ומתי הוא שופט על פיו ובכלל מדוע לא לבטל כל חקיקה ובימ''ש יחליט על פי גחמותיו ורצונותיו וכך יוכל להיות משפט גמיש חסר חוליות ומותאם לכל עת ומשאלה של שופט זה או אחר עליון כתחתון האם תפקיד בית המשפט לעשות משפט על פי חוק או לשפוט על פי''צדק'' ואם לא על פי חוק מי יקבע מה הוא צדק? מאיין לי שמה שנקבע זה הצדק ולא ההפך ? מדוע החקיקה אם כך לא מיותרת ? יחי הפופוליזם ותחי החנפנות והצדקנות רק שתדעו היום ההחלטה מספקת רצונכם מחר ההחלטה הזו תהיה נגדכם ואז נראה את כל יפי הנפש הטוענים שנעשה צדק מה יאמרו דעתי שרק החוק והנאמר בו בטרם פורענות הוא שיקבע לטוב או לרע ואז אאמין שכל החלטה של בית המשפט חפה מכל רבב היום איני בטוח בכך החוק נרמס ברגל גסה על ידי שומריו שלא שתו ליבם לנאמר בו ובאותות ומופתים של נימוקים עיוותו אותו עכשו יתפתח קניונים למסחר בתינוקות הדרך נפרצה בעזרתם האדיבה של המעורבים בפרשה לטובת ההורים המאמצים שמכתחילה לא היה להם כל סיכוי לאמץ על פי הפירסומים שכן מאמצים במצב האב המאמץ בקשתו כלל לא היתה נידונה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
ההחלטה נכונה , הגיונית ואנושית
ל"ת
ספי,
21/04/05 12:18
|
|
 |
38.
להורים המאמצים !
ScHuMi,
21/04/05 12:16
|
מדוע ? כי ההורים הביולוגיים עשו מה שעשו, ומסרו את תינוקם לאימוץ - אין להם כל זכות לקחת אותו מההורים המאמצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
לביולוגים
ל"ת
איכפתי,
צפוני,
21/04/05 12:15
|
|
 |
36.
החלטה נכונה ע''פ הצדק והתבונה !
ל"ת
יהודה,
21/04/05 12:13
|
|
 |
35.
החלטה נכונה!
אילן,
21/04/05 12:08
|
בהליכי אימוץ צריך לשים סוף פסוק בנקודה מסוימת ונקודה זו קבועה בחוק. לאחר מכן לא ניתן להתחרט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
למאמצים
ל"ת
אילן,
21/04/05 12:04
|
|
 |
הידד להורים שמגדלים את הילד
דבורה מחיפה,
21/04/05 13:35
|
הם ההורים לא מי שילדה את הילד עאיפה היו הסבא סבתה של הילד למה לא שומעים מהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
אכן זו תעודת עניות למערכת בית
רחמיי נכמרים,
על עולל חף מ,
21/04/05 12:03
|
המשפט הפכו את בטנה של האם הביולוגית חממה פונדקאית כול דכפין יזרע ויקצור מה ההפקרות הזו הילד שייך אך ורק לאם הביולוגית וזה לא מעניין את אף אחד למה האם המאמצת אינה יכולה להביא ילדים לעולם זו בעיה אישית שלה ושתפסיק לגלגל עיניים על דבר לא לה בגיבוי מערכת קלקולה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
להורים הביולוגים
לולה,
21/04/05 12:03
|
|
 |
31.
החלטה שערורייתית
המזועזע,
תל אביב,
21/04/05 12:02
|
היוכל התינוק לתבוע את השופטים בגין ההחלטה בהגיעו לגיל 18 עת אשר יבקש לפצוח את תיק האימוץ.
יש להקשיח את החוק על מנת שבמקרים דומים לביהמ''ש העליון לא תהיה סמכות לעשות כמעשה שעשו.
לביב ליבי על בילד שיגדל יתום לאחר שאביו המאמץ הולך למות בעוד שנים מספר כאשר אביו הביולוגי חי ואיננו יכול לראותו ולגדלו.
הלסדום הינו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
כל הכבוד לשופטים
איטה,
אשדוד,
21/04/05 12:01
|
|
 |
29.
האהבה חזקה מביולוגיה
קרן,
חולון,
21/04/05 12:01
|
|
 |
28.
להחזיר את הילד להורים האמיתיים
מתנחל מהערבה,
ערבה,
21/04/05 11:59
|
שופטי העליון נטו לטובת המאמצים שופעי הכסף, לכל אחד ברור שלא ההורים המאמצים יגדלו את הפעוט - כי אם מטפלת - קרוב לודאי פיליפינית. שוב הוכיחו שופטי ישראל את ניתוקם מהעם הפשוט ומהצדק הבסיסי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקרא את 19 ואז תחליט!!!
ל"ת
יעקב,
21/04/05 13:50
|
|
 |
27.
לשאול את הילד!
ל"ת
מרד גטו ורשא,
21/04/05 11:57
|
|
 |
26.
שייך להורים הביולוגים
דוד,
21/04/05 11:56
|
כי מחר גם ביהמ''ש הנאור לנו בראשות ה''נאור'' מיסטר ברק ''''הכול שפיט| יחליט שהורים שאין להם כסף לא יכולים לגדל את ילדים , או הורים שלא מספיק ''נאוירם'' לא יכולים כי ישנם כמוה זוגות עשירים או נאורים שכן ראויים יותר מהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא לא חפץ-מקומו עם המאמצים
ל"ת
נירה,
21/04/05 12:09
|
|
 |
25.
ילד המריבה
אנסטסיה,
ישראל,
21/04/05 11:54
|
כמובן שההורים הביולוגים יקחו את הילד שלהם או שהילד יחליט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
ללא ספק להורים המאמצים!!!
ל"ת
עדן,
דרום,
21/04/05 11:54
|
|
 |
23.
התקבלה ההחלטה הנכונה
ל"ת
אורלי,
תל אביב,
21/04/05 11:54
|
|
 |
22.
למאמצים
יוני,
השרוני,
21/04/05 11:53
|
החלטת בג''צ שמה את טובת הילד הראש סדר העדיפות, וכך צירך להיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
החלטה רגישה וחכמה לטובת הילד!
נועה,
21/04/05 11:53
|
בית משפט ראוי ומכובד שהחליט כלכך ברגישות ובשיקול דעת ראי ומאוזן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
טובת הילד
צילה,
דרום,
21/04/05 11:53
|
לדעתי טובת הילד חשובה וההכרעה להשאירו אצל הוריו המאמצים נכונה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
להורים המאמצים!...תקראו
שחר,
הוד השרון,
21/04/05 11:52
|
התינוק מגיע להורים המאמצים מהסיבות הנ''ל: 1. לנטוש את התינוק שלך,זה לא לתת מכות לאשתך ואח''כ לבקש סליחה. 2. מכירים את המשפט ''בעל\אשה בוגד\ים תמיד יבגדו'' - כנ''ל לגבי אותם הורים ביולוגיים, במשבר הבא שלהם, התינוק ימצא את עצמו בבית יתומים . 3. ההורים המאמצים נקשרו לילד שגידלו וטיפחו. - תנסו לדמיין לכם (להבדיל אלף הבדלות) שלוקחים לכם את חיית המחמד שלכם (כלב או חתול) איך ההרגשה? 4. אם בית המשפט היה מכריע לטובת ההורים הביולוגיים, ההכרעה היתה משנה המון החלטות במדינת ישראל - לדוגמא: אף אחד לא ירצה לאמץ ילד, הרי יש סיכוי שמחר ''מישהו יתעורר'' וירצה את בנו בחזרה - כלומר '' יש תקדים'' . ואז היינו רואים איך מספר הילדים המאומצים היה יורד, ומספר בתי היתומים היה עולה! ולסיכום: איך אפשר לנטוש את הילד שלך? צריך להיות חולה בראש או חסר רגשות בכלל , כדי לעשות דבר כזה. 3.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק,צודק,צודק
ל"ת
רונית,
21/04/05 13:47
|
|
 |
ניראה לי שאין לך ילדים ולא
בושה למערכת,
ילדה רעה,
21/04/05 15:40
|
יודעת מה זו טראומה לאחר לידה ורק אחרי שתהיי במקום האם הביולוגית תשפטי בנתיים את הלועה שלך תסתמי ניראה לי שגם את ילדה מאומצת ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דפוק האם סבלה טראומה לאחר לידה
בושה למערכת,
ילד טוב,
21/04/05 13:18
|
הייתי רוצה ליראות אותך איך אתה מגיב בזמן שאישתך עוברת התקף זעם לאחר לידה שלכול אימא זה יכול ליקרוא, אזיי כול מי שיחפוץ בתינוק ניתן יהיה לנצל חוסרת ישע ולתלוש את פרי ביטנה מזרועותיה מה ההפקרות הזו במקום לעזור ולעודד את האם היולדת באים אנשים בהסח דעת ובניצול המצב אליו ניקלעה האם האומללה לוקחים (גונבים)לה את הילד, ובשיא חוצפתם טוענים המאמצים שהאם היולדת נתנה הסכמה לאימוץ אבל באיזה עיתוי נתנה הסכמתה (בטראומה שלאחר לידה) תתבישו לכם גחמנים חסרי לב יש לבדוק ולחקור חשד להוצאת עולל במירמה תוך ניצול ציני של אם על ערש הדוואי. להחזיר התינוק לאם הביולוגית לאלתר ולא לחזור לסיפור חטיפתם של ילדי תימן עולה ריח לא טוב מהסיפור הקפקאי הזה ליבי איתך ורחמיי נכמרים עליכם ואני מאחל לך בהצלחה אימא יקרה הילד הוא שלך ורק שלך ולך הזכות הבילעדית עליו הוא עוד יחזור לחיקך ואת תגדלי אותו באהבה מחזיק לך אצבעות אחותי אל תתיאשי ואל תשברי את עם הצדק היושר והכנות היי שלום אחות ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
תינוק המריבה
סופיה,
ישראל,
21/04/05 11:51
|
לגעתי חיבים לתת את התינוק להורים הביולוגיים כי כשהילג יגדל יחפש את הוריו האמיתיים וזה יהיה סיבוך גדול וכך הילד גם יסבול מאוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
להורים הביולוגיים
שפין,
21/04/05 11:50
|
איך אפשר לקרוע ילד מהוריו? הטיעון שיהיה לו יותר טוב עם המאמצים הוא טיעון איום. מה הצעד הבא? להגביל קבוצות מסוימות באוכלוסיה מעשיית ילדים? לכל אחד זכות לעשות ילדים ולכל אחד זכות לגדל את ילדיו כראות עיניו, גם אם לא מדובר בחינוך ובתנאים הכי מוצלחים בעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
התשובה כל כך פשוטה
ישראלי,
21/04/05 11:48
|
ברור שצריך למסור אותו להורים המאמצים... אחרת, איך אפשר לאמץ ילד ולגדל אותו תחת איום שיום אחד יבואו ההורים הביולוגים ויידרשו אותו... וחוץ מזה - השיקול העליון של טובת הילד בוודאי שמחזק את התשובה הזו, שכן מבחינתו ההורים המאמצים הם ההורים ולמסור אותו להורים הביולוגיים זה כאילו למסור אותו לאימוץ מחודש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן יצא המרצע מן השק
אבי,
רמת גן,
21/04/05 12:30
|
מה שעומד מאחרי התמיכה של רבים בהותרת הילד אצל הוריו המאמצים הוא החשש מההשפעות של החזרת הילד על מוסד האימוץ, ולא דאגה כנה לילד עצמו. אסור לקחת בחשבן שיקולים מערכתיים כשדנים במקרה ספציפי מהסוג הזה!!! אין שום דבר שיכול לגבור על זכותו של אב טבעי לגדל את ילדו, פרי זרעו, אלא אם הוא נעדר כל יכולת לתת לילד את היחס שהורה צריך לתת. כאן זה לא המקרה, ולכן זו החלטה אומללה, עם כל ההבנה לרגשותיהם של ההורים המאמצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
אני מאומץ וזה היה מוצלח!
המאומץ,
21/04/05 11:46
|
היי אני בן 27 והיו לי חיים מדהימים וגם עכשיו שאני בוגר אני איש קריירה מצליח ומאוד מאושר...
זה לא היה קורא אם לא הייתי מקבל אהבה וחום כל השנים...
אני בכיף הייתי מאמץ ילדים בנוסף להביא ילדים משלי...
באהבה וישר כוח למשפט צדק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
הפסח הזה נחגוג פעמיים
אזרח מאושר,
21/04/05 11:44
|
|
 |
13.
כמובן למאמצים !
ל"ת
ריטה,
תל-אביב,
21/04/05 11:41
|
|
 |
12.
Belongs to the adopters
Ariela,
21/04/05 11:38
|
|
 |
11.
כמובן שלמאמצים!!! מה השאלה?
ל"ת
תומכת,
21/04/05 11:37
|
|
 |
10.
רק אצל המאמצים
ל"ת
יעל,
תל אביב,
21/04/05 11:36
|
|
 |
9.
משפט צדק
ג.ד,
תל-אביב,
21/04/05 11:33
|
החלטת בית המשפט להשאיר את ילד ''המריבה'' בידי הוריו המאמצים, קרי מי שגידלו אותו עד כה, היתה קשה, אבל נכונה. הילד, בהיותו תינוק, נמסר להם על ידי האם - מרצונה החופשי. יהיו הנסיבות למעשה שלה אשר יהיו, אי אפשר לשחק ברגשות של ילד ושל הוריו-מאמציו. בבוא היום, כאשר הילד יגדל, הוא יחליט מה, ואת מי הוא רוצה. ההורים המאמצים יכולים לגלות גדלות נפש ולאפשר לאם הביולוגית, במידה ותרצה, להיות דודה של הילד, ולראות מקרוב איך הוא גדל ומתפתח. האם יכולה להביא ילדים נוספים, וגם הם יוכלו לפגוש את אחיהם, או לצורך הנסיבות, את בן דודם. נכון עשה בית המשפט!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
החלטה חכמה ונבונה
ל"ת
טובת הילד ניצחה,
21/04/05 11:32
|
|
 |
7.
הילד שייך להוריו הביולוגיים
פרחיה,
21/04/05 11:27
|
הילד שייך להוריו הביולוגיים. הויתור על הילד הוצא מאמו 4 ימים בלבד לאחר לידה קשה, ותוך כשהתאוששה היא חזרה בה ובקשה לגדל את ילדה. כל הערכאות, בית המשפט למשפחה ובית המשפט המחוזי, פסקו שיש להחזיר את הילד להוריו. המאמצים ידעו שאינם זכאים להחזיק בילד, הם גם העלימו פרטיים כמו מחלתו האנושה של האב המאמץ, שסביר שתהפוך את המאומץ ליתום בעוד שנים מעטות. אך המאמצים ידעו שהזמן פועל לטובתם ולכן נקטו סחבת. השאלה אינה איזה הורה מוצלח וסימפטי יותר. כלל לא. לילד יש הורים טבעיים שרוצים בו ,לכן בכלל לא ניתן לאמץ אותו. השיקול של הבגץ היה פסיכולוגי, ילד שהחליף הורים זקוק לטיפול פסיכולוגי יקר. ומה יקרה בעוד 5 שנים, ובטוח שבעוד 11 שנים, כשבר המצווה ירצה לדעת מי אביו. האם אתם בטוחים שהמשבר שיחווה בגיל ההתבגרות כשיוודע לו שהוריו נלחמו עליו כאריות והפסידו לא יהרוס אותו ויגרום לו לשנוא את המאמצים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החלטה קשה
ענבר,
21/04/05 11:52
|
לא עכבתי אחר הפרשה, אך אם מה שאת אומרת נכון ב100% אזי הוריו הביולוגים ראויים לקבלו. נקווה שיזכה לחיים שמחים ובריאים ושהוריו הביולוגים יראו אור בחייהם. חג שמח לכולנו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
לאור הנתונים
מירו,
שוויץ,
21/04/05 11:21
|
אני הייתי פוסק לתת את הילד להורים המאמצים. שם כאמור יש לו את כל הדרוש. אבל יחד עם זאת הייתי נותן להורים הביולוגים אפשרות ביקור לילד. כפי שנהוג אצל הורים גרושים. לי הכי חשוב זה קודם כל הילד. מלחמת ההורים לא מעניינת אותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
ברכות חמות למאמצים - ישר כח
ל"ת
אירה,
ת''א,
21/04/05 11:20
|
|
 |
4.
ברק לא הבחין במצב האמיתי
נועה,
תל אביב,
21/04/05 11:20
|
ללא צל ספק התינוק מגיע לביולוגים 1. השופטים ברק וחשין ביקרו את האב הביולוגי , אך לא הבחינו שהוא מגדל בהצלחה תינוק נוסף 2. לפני 3 חודשים החליטו בעליון לפרסם את החלטת ב''מועד אחר'' , כשהיה בכך יותר מרמז שלעליון דעה קדומה , והם בעד המאמצים 3. במדה והשופטים היו בעד המאמצים הם היו פוסקים מיד להחזיר את התינוק לביולוגים 4. אני במקום השופטים הייתי מחזירה את התינוק לבילוגים מפטרת את אלה בלאס ומכבדת את החוק הישראלי
נ.ב שמתם לב שדווקא השופאים העוסקים בעניני משפחה , כרוט לוי מוצאים דרך מפולפלת לעקוף את החוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברק פסק ע''פ טובת הילד
ל"ת
אבי,
מרכז,
21/04/05 11:33
|
|
 |
3.
נמאס מהיוהרה
טוני,
21/04/05 11:15
|
מי אנחנו שנקבע על סמך פירורי מידע לגבי מה שקרה בין כותלי בית המשפט הרי המידע מוטה לפי מה שאתם החלטתם לספק לנו
די לעיתונות צהובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות !
ל"ת
סש,
21/04/05 13:16
|
|
 |
צודק, אבל
שפין,
21/04/05 11:52
|
זה בידור להמונים. מעבר לכך, כולנו התעניינו בפרטי הפרשה, ומזדהים עם צד זה או אחר. אל תקח מאיתנו את הזכות להרגיש כמו שופטים ולהביע דעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
להשאיר אצל המאמצים
ל"ת
עופר,
21/04/05 11:15
|
|
 |
1.
למאמצים
חיים,
צפון,
21/04/05 11:09
|
|
 |
רק לביולוגים=זכות בסיסית,כי$זו
ל"ת
חמסנות.אלא אם,
טוב-ילד?אחרת,
21/04/05 12:07
|
|
 |
good disition
tammy,
ca,
21/04/05 11:36
|
it is good for the chiled to stay w his adopted perents
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכר השופטים מופרז
עמוס,
תל אביב,
21/04/05 14:01
|
לשפוט היא שליחות ציבורית שכר השופטים גבוה ומופרז ומוביל את השופטים לתפקידי שררה ולא למחשבה שהם עושים שליחות ציבורית לעצם הענין: אהרון ברק שופט בעליון אשתו אלישבע שופטת ב''יד הארצי לעבודה 2 בניו מתמחים אצל פרקליטים ידועים אני מציע: 1. להפריט את מערכת המשפט 2. למנות שופטים ע''פ מכרז 3. להגביל את עבודת השופטים ל7 שנים
רק במערכת המשפט הישראלית יכולה לפול טעות בפסק הדין בפרשת תינוק המריבה השופטים לא שמו לב לכך , כי למשפחה הביולוגית תינוק נוסף , ולכן טענת ברק וחשין כאילו יהיה תינוק המריבה בסיכון , משוללת כל יסוד כי יש להם ילד נוסף שלא מוגדר כסיכון
הגב לתגובה זו
|
|