 |
266.
התקווה שלנו-רק עם עמיר פרץ
רוני ינון,
אשדוד,
18/06/05 22:43
|
הגיע זמן שתיהיה אגנדה חברתית במדינה שלנו ולא רק ביטחונית אחרי ההתנתקות נעמוד כולם מול השבר הגדול שיהיה כאן בעם -השבר נוצר מכך שגזירות מפילים בכפייה ולא בהידברות כמו תוכניות האוצר האחרונות ומשבר הפנסייה כמו תוכנית ההתנתקות כמו דו''ח דוברת מתי יבינו ''נבחרי העם'' היושב בציון שלא ניתן בכל נושא להתנגח כמו שני תיישים כי לבסוף לשניהם כואב .כל דבר בחיים ראוי שיעשה בהדברות ובהתחשבות של כל צד בצרכיו של אחר ואולי היה פה אז מזרח תיכון חדש -ביטחוני חברתי מוסרי וכן גם כלכלי.אני מברך על פועלו של יו''ר ההסתדרות חבר הכנסת עמיר פרץ שפועל ללא ליאות בכיוון הנכון שמדינתנו כבר לא תישלט בידי גנרלים בדימוס שעוד לפני שפשטו את מדיהם כבר קורצים לפוליטיקה .אני מאחל לו שיבחר בפריימריז של מפלגת העבודה וזה יהיה רק צעד ראשון בדרך ארוכה לשינוי המיוחל -שאחד מהעם שצמח מלמטה מעיירת פיתוח ורגיש לצרכים של עמך ישראל יציב פה מפת דרכים חברתית שתנסה לפתור סוגיות שפעם אפילו לא העזו להתעסק עימן -בגלל הסדר יום הלאומי שעסק רוב הזמן בבעיות עם שכננו.העשייה היא רבה בתחום החינוך המוסר -הפשע הקיטוב החברתי הפער בין העשירונים למינהם רק אז אולי נמצא את המנוחה ואת הנחלה שלה כולנו בודאי מייחלים אם לא למענינו הבוגרים למען ילדינו והדורות הבאים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
265.
היחיד שראוי היום הוא וילנאי
ל"ת
יעל,
נגב,
25/04/05 22:34
|
|
 |
264.
רק ברק
מתפלל,
24/04/05 21:12
|
המבריק במנהיגים האחד והיחיד שיכול למנוע את מה שמנבאים רבים כמו זה הירחון האמרקאי היוקרתי והנחשב ATLANTIC MONTHLY המנבא שישראל לא תזכה לחגוג את יום הולדתה ה-100 . ארץ מוכת שחיתות המגיעה עד לצמרת מדינה שהבעיה הדמוגרפית מכסה את עתידה כענן שחור,מדינה המתפרקת מנכסיה ומעבירה אותם לשועיי הארץ עבור נזיד עדשים,מדינה שבה שר האוצר מדושן העונג דוחף במו ידיו מאות אלפים לזרועות היאוש,מדינה כזו שעתידה מאחוריה זקוקה עד יאוש למנהיג מבריק חכם הרואה את המציאות ואינו מנסה ליפות אותה בדבריי כזב והפצת אשליות. המנהיג הזה הוא אהוד ברק הוא ורק הוא יכול להוביל את המדינה לחוף מבטחים ולהצילה מחורבן בית שלישי. ...ושלא יהיה לכם ספק בדבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
263.
פנינה מ 253 - צודקת!
ל"ת
מישהו,
מערב אסיה,
24/04/05 17:55
|
|
 |
262.
את מי אתה חושב לנצח אהוד????
ש.לוין,
24/04/05 17:37
|
הרי איש אינו חפץ בך לא במפלגת העבודה כל שכן לראשות הממשלה יש לך חלומות באספמיה, הצלחת לעשות כמה מליונים לך לך לדרכך ותעזוב את המדינה בשקט יש לנו מספיק בעיות עם ביבי ושרון המדינה זקוקה לזן אחר של מנהיגי עם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
261.
הרצוג
עמי,
הרצליה,
24/04/05 16:15
|
רק הרצוג! הגיע הזמן שהרצוג יודיע שהוא מתמודד לראשות מפלגת העבודה ולראשות הממשלה, האיש המתאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
260.
רק פואד
אסי,
גבעתיים,
24/04/05 14:24
|
העבודה צריכה הנהגה שתלכד את השורות, הנהגה משותפת, לא שלטון יחיד(כמו ברק ופרס) ולכן היחיד ובעל הנסיון למשימה זו הוא פואד בן אליעזר- ויפה שעה אחת קודם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
259.
פואד-היחידי שיכול להנהיג
ל"ת
שי,
נתניה,
24/04/05 14:22
|
|
 |
258.
ברק כבר ניצח..את המפלגה
ל"ת
אודי,
רעננה,
24/04/05 14:21
|
|
 |
257.
רק עם פואד ננצח
אדיר וישניה,
חולון,
24/04/05 14:20
|
כאשר בנימין (פואד) בן אליעזר יהיה יו''ר מפלגת העבודה ויתמודד בבחירות לכנסת מפלגת העבודה תגיע למגזרים רבים יותר. ברק מרחיק את תושבי ישראל ומפריח סיסמאות פרובוקטיביות על סף הקללות, רק על מנת לקבל קצת תשומת לב. אהוד, אנחנו מכירים אותך, זוכרים אותך- ובאמת מעדיפים לשכוח. יהיה ראוי יותר אם תתמודד לכנסת ותרכוש את אמון הציבור מחדש דרך עבודה פרלמנטרית קשה, ולא תצנח לנו שוב רק לתפקידי ראשות. בין המקור(העבודה) לחיקוי(ליכוד) אני מעדיף את המקור, ורק פואד יעשה את העבודה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די כבר! חבורת מגעילים!
גרופיםחסריאידיא,
ירושלים,
25/04/05 14:51
|
|
 |
256.
למה לא ברק, יש מועמד טוב ממנו?
פרחיה,
24/04/05 13:58
|
לו היה לנו בבוידעם מאגר של מנהיגים ראויים ומוצלחים, נחושים כבן גוריון והגונים כבגין, אמיצים כצ'רצ'יל והומניסטים כלינקולן, כי אז ניתן היה ללעוג לראש הממשלה לשעבר ברק, ילד הפלא בעל ''מנת המישכל הגובלת בגאונות'', שהבטיח להוציא את צה''ל מלבנון וקיים, מבלי שנפלה שערה מראשו של חייל בעת הנסיגה. ראש הממשלה ברק התגלה כאגומן אוטיסט ודספוט הבז לאינטליגנציה של זולתו ונוהג גסות בסובבים אותו. זוכרים את הויכוח ליד הדלת עם עראפת והדחיפה הלא ידידותית?. אך כשהאלטרנטיבה היא שרון, נתניהו, פרס או שמעון פרס. (ופרס כבר אמרתי?) לא ניתן להקל ראש ב COMEBACK של ברק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
255.
אף על פי כן נוע תנוע !!
ל"ת
יעקב,
תל-אביב,
24/04/05 13:41
|
|
 |
254.
רק מתן
ל"ת
נעם שגיא,
24/04/05 12:23
|
|
 |
253.
אהוד השחצן. ברק?
פנינה,
24/04/05 10:14
|
אתה מכיר את הכתוב, טוב שם משמן טוב? לא ניראה לי. כי השחצנות שלך, עוברת כל גבול. כן. אתה מודה בטעויות שלך. שכמעט הביאו אסון על מדינתנו. ועל ההשפלה שישראל ספגה מהחלטתך להקים את ועדת אור, כאשר קצינים היזהירו מפני מלחמה עם הערבים שבתוכנו. ראו את שינאתם העזה והרצח בעינהם כלפי שוטרינו וחיילנו. ולכן ירו ופגעו ב''יפה הנפש'', וב''צדיקים'', שטענו בשקר, שאף אחד מהם לא היתקוון ''חלילה'' לירות בשוטרים, כי ראו את הזרוע הקשה של שוטרנו, שידעת בעקבות הדיווחים מהשטח שהם נמצאים בסכנת חיים. ציפצפת כהגלך על כולם. וכדי לצאת ''צח'' מההמולה שעשו שונאינו מסביב המכה שקיבלו על חוצפתם. הקמת את וועדת אור. שכה ידעה למראית עיני העולם להשפיל את טובי שוטרינו. שאילמלא תושיותם ואומץ ליבם, מי יודע איפה היינו היום. אלה טעויות כמו שאתה קורה להם, שאין עליהם סליחה. ובבקשה רד נא מעל גבינו. האמן שנסתדר בלעדייך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
252.
go search
ל"ת
moshe,
24/04/05 10:07
|
|
 |
251.
הטרור הוא ירושה מממשלת ברק !
אני,
24/04/05 03:39
|
אהוד ברק שהיה אימפוטנט מדיני ולא ידע כיצד לאכול את ערפאת, להתמודד עם הלחצים מבית ולעשות מעשה מוחץ כנגד הטרור, לא התמודד עם הטרור ולא ניצל את צה''ל על מנת להכריע את הטרור, כפי שעשו שרון ופואד בממשלה שלאחריו. ברק היה צריך להגיב בחומרה, כמו שעשה ביבי אחרי המהומות בעקבות פתיחת מנהרת הכותל, ולכן האינתיפאדה נמשכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1100 הרוגים זו התמודדות?
עמית,
25/04/05 01:20
|
|
 |
250.
ברק- היחידי שראוי להנהיג
רפי,
נתניה,
24/04/05 00:33
|
המתנגדים לברק שוכחים את שעשה בזמן הקצר שכיהן כרוה''מ. ראשית ומעל לכל הוציא את ישראל מהבוץ הלבנוני-כל אלו שדיברו ובירברו לא עשו זאת- מאות משפחות חייבות לו רק בעבור צעד זה- רק שערו בנפשכם איך הייתה נראית ישראל בזמן האיטיפדה כשחצי צבא נלחם על חייו בלבנון, כל המתנגדים לברק חייבים להוריד הכובע בפניו, רק על זה. ברק אינו פוליטיקאי שקרן ותחמן כמו שאר הקולגות -היה לו האומץ להגיד את האמת לעם וגם אם האמת לא מצאה חן בעינינו, חייבים להודות שלאיש יש ביצים מטיטניום -ורק בעבור זה הוא בכמה דרגות מעל כל העסקנים ששולטים בחיינו. הוא יחזור ובגדול לא יעזור לאף אחד. ברק הוא המנהיג שישראל זקוקה לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לרפי
אבנר,
24/04/05 05:45
|
אני מסכים איתך שלברק מגיעה זכות היוצרים על הנסיגה מלבנון שלדעתי הייתה חשובה מאוד , אולם בתור מנהיג הוא נכשל כישלון חרוץ . רק תאר לעצמך מה היה קורה אילו עראפת כן היה חותם על הסכם קבע עם ישראל בקמפ דיויד לפי מתקונת ברק , הוא לא היה מצליח להוציא את תוכניתו לפועל בגלל ההתנגדות של רוב הציבור בארץ לוויתורים בירושלים ולוויתורים על כל יהודה ושומרון , היינו נראים כמדינה שמפרה חוזה שחתמה ומאבדים את כל הגושפנקה האמריקאית והכלל עולמית ,הערבים היו מבינים שאפשר להוריד את ישראל על הבירכיים ,אינטיפאדה חזקה היתה במילא פורצת ורוב העולם היה מקבל אותה כי ישראל הפרה חוזה חתום . ברק אז היה עף בבושת פנים מתפקידו כראש ממשלה או חס וחלילה היה מסיים את חייו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד מעוות היסטוריה
עמית,
25/04/05 01:24
|
העם היה אז בשל להסכם שלום, כולל ויתור על השכונות הערביות במזרח ירושלים.
אבל מי מוכן לויתורים כאלה היום, אחרי שהובן שהפלשתינים בכלל לא רוצים שום דבר פרט למלחמה ניצחית או ויתור יהודי על ארץ ישראל?
מספיק עם השקרים ועם שכתוב ההיסטוריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
249.
כשראש ממשלה גנרל אנחנו חיילים
אבי,
ישראל,
24/04/05 00:04
|
כל עוד בוחרים ראשיי ממשלה גנרלים בדימוס אין פלא שאנחנו סובלים כמו חיילים באזרחות. הגיע הזמן לבחור אחד משלנו שהתחיל מאפס ועבד קשה לפרנסתו ובא מעולם העסקים. לא כמו גנרלים בצבא שלוקחים תקציבים כל חייהם וחושבים שכל העולם חיילים נמאס דיייייי. רק מנהיג עם רגש וחכמה עיסקית יכול לדאוג שהמעמד החלש יקבל קרש קפיצה להפוך למעמד בינוני , הגיע הזמן שהמעמד בינונייהיה הרוב רק כך האבטלה תעלם ולא יחסרו מקומות עבודה ,והמבין ישכיל יבין ובבחירת הבאות לבחור רק מועמד מעולם האזרחות ........ מי שתומך בדבריי שישלח מייל ונקים יחד כולם מפלגת אזרחים חדשה הגיע הזמן ........................
הגב לתגובה זו
|
|
 |
248.
I will be very surprised
Uzi,
Haifa,
23/04/05 23:40
|
|
 |
247.
באמת מסכן
Avi Ecuador,
23/04/05 23:28
|
אני מתכוון לעם ישראל. אם ערפאת היה ממשיך להאכיל את ברק ואת השמאל בתקוות שווא, לוקשים וח' עד היום הוא היה חזק בשלטון ושרון היה צועק כשוטה הכפר מהבריקאדות עם המתנחלים נגד ההתנתקות. נו, היום אין ערפאת, אולי מאזן יעודד אותו, בחלם הכל יתכן, יש עם הארץ בשמאל שעוד יכול להאמין ל''ניסים'', הרי מדובר בכת של חרדים שמאמינים לעגל הזהב, קוכאים לו ''שלום''. בימנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האיש אינו צלול כבר שנים... Avi
משה,
פתח תקווה .,
24/04/05 10:37
|
האיש אינו צלול כבר שנים... Avi Ecuador, 20/04/05 23:59 הוא מריונטה שאחרים (נכדו למשל) מזיזים כרצונם.
עוד '' מקובל '' - גם אני הייתי מקובל בכיתה ואח''כ בקרב הבנים בחבר'ה. תוספת ד''ש מרדוורדו Avi Ecuador, 21/04/05 05:31 לכל הבבונים מהימין Avi Ecuador, תבדוק בעצמך מי באמת הבבון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך ציטוטים של עוד מתחזים?
Avi Ecuador,
24/04/05 14:44
|
|
 |
מי יכול להיתחזות לAvi Ecuador,
משה.,,
פתח תקווה .,
24/04/05 23:41
|
יש לך בילעדיות לשם האומלל הזה Avi Ecuador, מר אבי מחשבים ואתה לא חייב לפרוץ למחשב של אנשים עם דעות שמואלניות חוצפן ונבל עיתונאי קטן ומושתן,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
246.
יצור דוחה ומגעיל
אבנר,
23/04/05 23:00
|
ברק הוא האב טיפוס של הישראלי המכוער . דמותו ואישיותו מעוררת שעת נפש. אין לו שום סיכוי להבחר וכדאי שיבין ויפנים זאת כמה שיותר מהר ויתנדף לנו מהפוליטיקה ומהעיניים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תסתכל שוב על התגובה שלך ותבין
אוהד,
25/04/05 01:25
|
|
 |
245.
ועדת אור !! לא נישכח ולא ניסלח
שש,
23/04/05 22:46
|
|
 |
244.
היום אנו כבר מתגעגעים לברק
אליהו התשבי,
23/04/05 22:30
|
כששרון יפנה את כל השטחים ויסיים את מלחמות האזרחים כבר לא משנה מי יעמוד בראש הממשלה. רק שלא יהיה זה מר נתניהו או פלאטו שרון, משפיל מדי. מה קורה עם המגיבים, אינכם מסבים לשולחן הסדר השתא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
243.
חייב לקום מנהיג לאומי-חברתי
ציוני,
23/04/05 21:51
|
כזה שיחזק את שכבות הביניים בניגוד לביבי את שינוי/עבודה/מר''ץ שמובילים את הפרטת הכלכלה אל הפרטת החברה והלאום כולו
ימין לאומי אמיתי עם יכולת ''שמאל חברתית מלכדת''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
242.
כל עוד ישראל תונהג ע''י קבוצת
ציוני לאומי,
23/04/05 21:43
|
ביבי/שרון/ברק/איילון התוצאה תהיה אותה תוצאה : דהירה במדרון תלול לקראת הקריסה.
יש לומר שאיילון הוא דווקא ה'אמין' מבין ה-4 בינתיים כאשר הוא אומר שהוא ''רחוק מהשמאל כשמיים מארץ''... בעוד שבמאמריו הספורים חזונו הוא של ישראל איהנה עוד מדינה יהודית.... אלא ''מדינת היהודים -דמוקרטית''... ניסוח פתלתל להגדרת ''מדינת כל אזרחיה''.
המשותף לכלכ הארבעה הוא הנרצעות שלהם לעולם ההון שמושך את ישראל לגלובליזציה מוחלטת על חשבון המהות הלאומיות העברית.
חייב לקום איש שהאג'נדה שלו איננה ניאו-ליברלית אשר מציב את שמירת הזהות הציונית-לאומית במרכזה תוך התקרבות לקוטב החברתי-כלכלי-ציוני על חשבון הקפיטליזם הדורסני שאיננה אלא האינטרס האמיתי של אנשי מר''ץ שינוי והעבודה שמוליכה דרך אגב מעבר להפטה כלכלית להפרטת החברה והלאום גם יחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Nice Post
Larry,
23/04/05 22:08
|
Yet the Israeli 'elites' - self-defined - have decided that the 'New Zionism' is precisely submersion of the Israeli/Jewish identity into this one world globalization. Start a hi-tech, move it to the US, and be the person with the Hebrew name to compete against Gates or Ellison. This is the 'vision' and it is post/anti-Zionist. To overcome it is a huge challenge
הגב לתגובה זו
|
|
 |
241.
ברק לך לך לך לך לך מספיק !
ל"ת
וקי,
באר שבע,
23/04/05 21:33
|
|
 |
240.
ברק לא מציע אלטרנטיבה לליכוד
אורי,
חיפה,
23/04/05 21:28
|
ברק לא יכול להנהיג את מחנה השלום, שכן הוא נטש את עמדותיו בשלהיי כהונתו כר''מ ופנה ימינה, להפרדה חד צדדית תוך סיפוח חלקים מהשטחים הכבושים. זה לא ילך ולא יביא ל''רגיעה''. כל זמן שיהיה כיבוש יהיה גם טרור ולחימה מתמדת.
מחנה השלום מציג אלטרנטיבה של מו''מ להסדר קבע על בסיס המשך שיחות טאבה, כאשר המודל הוא למשל יוזמת ז'נבה המבורכת, כלומר רק פתרון מדיני של הסדר קבע, בהסכמה הדדית בין העמים, זה הפתרון היחידי ולא יכול להיות שמנהיג מחנה השלום יציג עמדה די דומה לזו שמציג מנהיג מחנה הימין הישראלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
239.
טיפוס מעצבן ברמות הסטריות
מישהי,
23/04/05 21:02
|
לא יכולה לסבול את הבן אדם. אגו נפוח. בטוח שהוא היצור הכי חכם במדינה. מה הוא נדחף שוב פעם? מה גורם לאנשים מסויימים לחשוב שהם הכי מוכשרים בעולם, ושהמקום הטבעי שלו זה להיות בראש תמיד? אדוני... לא הרשמת אותי כלל כראש ממשלה. תרגע.. אתה לא כזה גאון כפי שנדמה לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
238.
אוי למפלגה שברק תקותו
בנצי-א,
23/04/05 20:57
|
|
 |
237.
A MORRON AND A LIER
alon,
23/04/05 20:47
|
IF BARAK HAS NOT REALIZED YET THAT ABU MAZEN IS NO PARTNER, HE IS NOT FIGHTING TERROR, HE IS NO DIFFERENT THAN YASSER ARAFAT. HE IS A MORRON. ON TOP OF THAT I WONDER HOW BARAK LIKES THE LEATHER JACKETS HE RECEIVED FOR RELEASING ARABS THAT THREW ROCKS AND MOLOTOV COCKTAILS ON ISRAELI SOLDIERS IN THE JERUSALEM AREA. BARAK IS ON OF ISRAELS BIGGEST IDIOTS. AND A LIEING CROOK ON TOP OF THAT. WE HEARD HIS STORIES OUT OF HIS OWN MOUTH IN RAANANA.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
236.
ראו לו את הלבן בעיניים
שקד,
אשקלון,
23/04/05 20:39
|
|
 |
235.
you are not better
ל"ת
danistern,
23/04/05 20:16
|
|
 |
234.
ברק -עזוב אותנו בשקט
רויטל,
רמת גן,
23/04/05 19:53
|
לך לחברים שלך ובקש מהם כסף דוגמת שושי רןטשילד אולי הם יעזרו לך ללכת הביתה יותר מהר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
233.
ברק ? בלי נאוה, אני לא קונה!!!
ל"ת
אין-דיאני,
23/04/05 19:37
|
|
 |
232.
זה לא מספיק להגיד אני אנצח
אבי מהגליל,
23/04/05 19:32
|
אני יודע שיועצי התקשורת אומרים לך ולפוליטיקאים מתמודדים אחרים,תגידו אני אנצח כי זה מראה על ביטחון עצמי,אבל אני רוצה שתדעו שלא כל מה שהולך באמריקה מתאים כאן בישראל,ולפעמים בישראל זה נותן את התוצאה ההפוכה ממה שזה היה נותן בארה''ב. בארצות הברית יש הרבה אנשים תמימים שקל לעבוד עליהם(תשאלו כל ישראלי שמוכר להם מוצר מסויים) אנחנו הישראלים חכמים מספיק ומנוסים מספיק כדי להבין מי מנסה לספר לנו סיפורים ומי באמת אמיתי וכן,למשל מתקשרים אלי כל מיני ספקים שרוצים לדחוף לי מוצר בטלפון,ומיד מספרים לי כי עליתי וגורל וזכיתי ב...... אני מיד קוטע את השיחה ואומר לטלפנית תודה אני תורם לך ולבוס שלך את זכייתי,הריי אני יודע שרוצים לדחוף לי מוצר,וחושבים שאני זה אותו אמריקני שעבדו עליו שבוע קודם בדיוק באותה צורה,לכן אני מציע לך מר ברק,כחבר מפלגת העבודה שיצביע עבורך כמעט בכל מקרה (רק אם פרס לא ישתתף בבחירות) ראשית פנה ישירות לי ולחברי מפלגת העבודה המתפקדים,כי הריי בסופו של דבר,אותנו אתה צריך(כמו חברי מרכז הליכוד) ורק אחרכך כשתיבחר תפנה לקהל הרחב וספר לו רק את האמת ללא יועצים וללא חרטות,כמו שעשה רבין ז''ל לפני שנבחר ב-92 ,הוא לקח קבוצה קטנה של פעילים וכל יום הקים במה בעיר אחרת ונאם ואמר את האמת שלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי האמריקאי המצוי תמים, אבל,
פרשנדתה,
24/04/05 11:59
|
הוא לא טיפש. אי אפשר לגנוב לו את המדינה במסווה של ''הפרטות'' ו''רפורמות'' ודאי שאי אפשר לגנוב שלטון במעצמה הזו, בודאי שהאמריקאי לא יסלח על מגה שחיתות נוסח שרון. אולמרט והסמרטוט שמוביל את הכלכלה. קצת צניעות אדון וחג שמח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
231.
איפה הבושה?
אמיר,
ת''א,
23/04/05 19:27
|
אהוד ברק אתה באמת חושב שהעם כל כך טיפש אחרי החורבן שנגרם למדינה בתקופת כהונתך. העם לא ישכח ולא יסלח: א. את הלינץ ברמאללה ואת תגובתך המבישה. (הודעת מראש לפלסטינים על הפצצת המקום) ב. את הזחילה לערפאת ג. את הויתור על ירושלים. ג. את אוזלת היד בטיפול האינתיפדה שגרמה למאות הרוגים ישירות בגלל מדיניותך הכושלת. ד. את הזקנה בבי''ח בנהריה (היא עדיין מחכה לך). ה. את השימוש באנשים וזריקתם ''הכושי עשה את שלו'' . (אפילו רעייתך שהלכה אחריך לאורך שנים רבות). וכו' וכו'..... לא נשכח ולא נסלח. נ.ב. ממליץ לכולם לקרוא את הספר חרקירי של רביב דרוקר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
230.
שלטון הגנראלים!!
עידית,
23/04/05 19:22
|
שלטון החונטה הצבאית, תחת הכסוי של דמוקראטיה ומפלגות ימשיך להביא אסונות לעם, אלו אנשים שעושים סיבובים ושלא מתאים להם, הולכים ועושים לביתם, על הגב של אזרחי המדינה. אנו לא שפנים במעבדה של יוצאי הסיירות למניהם. המדינה צריכה פוליטקאי ודיפלומטים לנהל אותה ולא פנסיונרים של הצבא. ההבדל ביננו לבין העולם השלישי קטן אנו בוחרים אחד מהחונטה הצבאית מבין רבים ובעולם השלישי זה המועמד היחיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בטח שאנחנו לא צריכים אנשים
אושר,
24/04/05 09:47
|
בטח ובטח שאנחנו לא צריכים אנשים שלא עשו צבא ומכתיבים את גורל עם ישראל ומדברים על מזרח תיכון חדש אנשים כמו פרס למשל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
229.
הבחור ממש הזוי
פארוק וחומוס,
23/04/05 19:21
|
לדעתי צריך לשנות את החוק בכדי למנוע ממנו לשוב לכנסת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
228.
למה עושים פרסומת חינם לאדיוט?
נונה,
23/04/05 19:18
|
למה עושים פרסומת חינם לאדיוט הזה?, למה מנסים בכוח לדחוף לנו אותו לפני הפרצוף, ועוד בערב חג...בערב חג החירות.
לא רוצים אותך, לא רוצים לראות אותך ולא רוצים לקרוא עליך כתבות.
ולכל המגיבים.....לא , לא קראתי את הכתבה - יש לי דברים יותר טובים לעשות עם החיים שלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
227.
וילנאי עדיף על ברק בהרבה
ל"ת
מיסטר רייט,
23/04/05 19:10
|
|
 |
על וילנאי להצטרף לברק
ל"ת
אודי,
רעננה,
24/04/05 14:27
|
|
 |
226.
אהוד רואה כל יום את התומך
סתם 1,
23/04/05 18:51
|
היחידי שיש לו כשהוא מביט כל בוקר בראי כשהוא מתגלח. היה חייל מצטיין ורמטכל פוליטי ובינוני להחריד. בעסקים נעשה מיליונר כשנעזר בהילת הרמטכל וראש הממשלה אבל אם עשה הונו ביושר אני מאחל לו רק הצלחה. בפוליטיקה הוא בור גמור וסובל מניתוק ברצועות ההגיון שיש לו במוח. אין לו שום צל של סיכוי ברחוב אלא לקבור את המפלגה שלו ואם זו כוונתו אני מחזק את ידיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
225.
ברק מספיק לך הביתה נימסתה!
ל"ת
תי,
מלודת,
23/04/05 18:46
|
|
 |
224.
אנחנו טפשים אבל לא עד כדי כך
ל"ת
קצת טיפש,
23/04/05 18:44
|
|
 |
223.
כנראה שלא חטף מספיק
משה,
23/04/05 18:44
|
מר ברק היקר, תקרא את התגובות ותראה שהזיכרון של אנשים בארץ הוא לא עד כדי כך קצר. אם אתה בונה על זה שרוב הציבור מטומטמם אז יש לך טעות. כנראה שאתה לא מבין רמזים עבים, אז כדי לחסוך מאיתנו את השטויות שלך אולי באמת כדאי שתרוץ עוד פעם, תחטוף סטירה בבחירות ותחזור חזרה הביתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כנראה מייצג את הציבור
ל"ת
הציבור מטומטם,
25/04/05 01:28
|
|
 |
222.
אם ברק רץ
לי כוד ניק,
23/04/05 18:32
|
אז אני בוחר בו. ברק האיש הנכון במקום הנכון. כל הכבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
221.
רמטכ''ל גרוע ביותר. תמך באוסלו
פנחס,
23/04/05 18:29
|
בדרכו המדינית וביחוד בויתוריו בקמפ דייוויד ובטאבה גרם לפלשתינים להאמין שישראל נשברה ועם קצת לחץ פיסי מתון יורידו אותנו על הברכיים. אם ברק היה נבחר בשנית היינו עכשיו כבר בתוך תהליך של שיבת הפליטים. למעשה ביילין בטאבה כשליחו של ברק הציע לפלשתינים לקלוט כמות גדולה של פליטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסכם אוסלו מלא חורים כגבינה
שוויצרית,
25/04/05 01:30
|
|
 |
220.
יאללה... לך הביתה
ל"ת
א.א.א.א. יעוץ,
23/04/05 18:05
|
|
 |
219.
מתן וילנאי - היחיד שיכול לשקם
אלי,
ראשל''צ,
23/04/05 18:01
|
|
 |
וילנאי אולי יכול לשקם..
אודי,
25/04/05 01:32
|
את השעור הדובר של 155 ולשדרג את שרות ההשכמות של בזק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
218.
אתה יודע מה, אהוד?
מומחה לשעונים,
23/04/05 17:55
|
|
 |
217.
למה לנו????????
אודייייייייי,
רעננה,
23/04/05 17:54
|
בן אדם שלא מסוגל להחזיק מערכת יחסים יציבה. בן אדם שבגד באישתו למה שלא יבגוד בעם שלו......... (שוב)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
216.
לשגר את ברק למאדים
קוסמונאוט,
בדימוס,
23/04/05 17:49
|
|
 |
215.
ברק = הפלולה של המדינה!
אניטה פללי,
23/04/05 17:48
|
|
 |
214.
פואד שלנו בשבילנו
אודי,
דרום הר חברו,
23/04/05 17:45
|
|
 |
213.
רק פואד יכול לתקן טעויות שלברק
שי עופר,
23/04/05 17:43
|
ברק הפיל את מפלגת העבודה לקרשים ועכשיו כשפואד מנסה לשקם אותה ברק שוב נדחף? אדון ברק אני פונה אליך בבקשה אישית ומבקש שלא תהרוס יותר. יש עוד סיכוי למפלגה להתרומם אז בבקשה די.... אם אתה משועמם אני יכול לסדר לך עבודה אבל רק שלא תתקרב למפלגה. ועכשיו ברצינות, מפלגת העבודה צריכה מנהיג אמיתי שיוביל אותה מעלה וזה מה שפואד עושה. פואד היחידי שיכול להנהיג את המפלגה שלנו חג שמח שי ואתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שפואד יתמוך בוילנאי
שירה דורון,
24/04/05 12:24
|
|
 |
הרכב מנצח??
נחמן,
25/04/05 01:33
|
|
 |
212.
חבל לברק על הזמן - וילנאי ינצח
ליאת,
בת ים,
23/04/05 17:41
|
|
 |
ביוני כולכם תקבלו ברק בעינים .
ל"ת
יוסי בוקסר,
טבריה,
24/04/05 16:36
|
|
 |
211.
לא מאמין למיליונרים!!!!!!!!!!!
משה,
פ''ת,
23/04/05 17:41
|
ברק נהיית עשיר אתה לא שווה בשביל העם.נקודה.כאחד שיש לו כסף כמו שאר הנוכלים ביבי ושות' ומש' דון שרון אתה בדיוק כמוהם שק בטון.חוץ מזה נמאס מאנשי צבא יש עוד אנשים מוכשרים הפעם לבחור לא מצביא גדול.אלא אדם פשוט ולא רודף בצע וכבוד כמו המגעילים בשלטון העכשווי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
210.
רק פואד יכול לנצח את הליכוד
ל"ת
אודי,
רעננה,
23/04/05 17:41
|
|
 |
209.
רק עם פואד ננצח
אדיר וישניה,
חולון,
23/04/05 17:39
|
כאשר בנימין (פואד) בן אליעזר יהיה יו''ר מפלגת העבודה ויתמודד בבחירות לכנסת מפלגת העבודה תגיע למגזרים רבים יותר. ברק מרחיק את תושבי ישראל ומפריח סיסמאות פרובוקטיביות על סף הקללות, רק על מנת לקבל קצת תשומת לב. אהוד, אנחנו מכירים אותך, זוכרים אותך- ובאמת מעדיפים לשכוח. יהיה ראוי יותר אם תתמודד לכנסת ותרכוש את אמון הציבור מחדש דרך עבודה פרלמנטרית קשה, ולא תצנח לנו שוב רק לתפקידי ראשות. בין המקור(העבודה) לחיקוי(ליכוד) אני מעדיף את המקור, ורק פואד יעשה את העבודה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו באמת...
ל"ת
דולי,
24/04/05 14:43
|
|
 |
208.
רק וילנאי יכול!
ל"ת
ערן,
מבשרת,
23/04/05 17:39
|
|
 |
207.
צריך להגיע למוקד האש ולכבות!
אני מתכוון לנצח,
אהוד ברק,
23/04/05 17:32
|
כמו בצוות של מכבי אש, שלפעמים מזיזים בגסות מישהו, כי צריך להגיע למוקד האש ולכבות אותה.
http://www.ehudbarak.info
הגב לתגובה זו
|
|
 |
206.
עדיך שרון שיעשה את העבודה שלנו
שמאלני,
23/04/05 17:17
|
ככה גם נקבל מה שאנחנו רוצים וגם תוקעים את הימין. וזה קורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
205.
תתחבא
מירנדה,
מרכז,
23/04/05 17:00
|
אהוד ברק מושלם...בתור כישלון! תעשה לעצמך ולכולנו טובה ותחסוך מאיתנו את דעותיך, זכרונותיך ועיקר את תוכניותיך. תמיד נזכור אותך ככישלון טוטאלי וכנאד נפוח חסר בושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
204.
Never again!
Leon,
Tx,
23/04/05 16:56
|
|
 |
203.
נאווה ברק לראשות הממשלה
המאוכזב,
23/04/05 16:52
|
|
 |
202.
הציל את חיי בנינו ממוות בלבנון
אהוד ברק,
23/04/05 16:51
|
|
 |
וקיפח אותם בצורה שבא ניהל
זוכר היטב,
23/04/05 21:46
|
את מנוסת הצבא ישר לתוך מלחמת האינתיפדה, בה נהרגו יותר לוחמים מכל מלחמת לבנון גם יחד.
זה לא אני אומר זה הרמטכ''ל, וגם ידידנו אפריים סנה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
201.
מר ברק- גדר לא בונים ביום !
ליהיא,
23/04/05 16:35
|
אדון ''יודע כל'' מדבר כאילו הוא זה שקבע את תוואי הגדר ולא היו לא שום ויכוחים או חילוקי דעות לגביו, כאילו הוא היה בונה את הגדר תוך יום או יומיים, כאילו אם הוא היה בונה את הגדר, אז לא היתה התביעה בהאג, ולא היה בג''ץ.
מנסה למכור לנו לוקשים, ומקווה שאנחנו נאמין לשטויות שיוצאות מפיו. עם ישראל, מסתבר, קצת יותר חכם מכפי שברק זוכר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
200.
אני מעדיפה אחד כמו וילנאי
מאיה שרון,
י-ם,
23/04/05 16:34
|
|
 |
199.
שקרן, ברברן, קשקשן
ארז,
23/04/05 16:32
|
ראש הממשלה הגרוע ביותר בתולדות ישראל - אף אחד לא יצביע בשבילך, או בשביל המפלגה העלובה שלך. עשה לנו טובה - עזוב את הפוליטיקה ועזוב אותנו בשקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אצביע לו בגאווה
אמנון,
25/04/05 01:37
|
היה ראש ממשלה מעולה, למען האמת לא מגיע לפישרים כמוכם ראש ממשלה ברמה שלו, לכם מגיע מושחת כמו שרון ותאב כוח כמו פרס. בקיצור, לכם מגיע לאכול חרא ולחשוב שזה בושם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
198.
אני בעד מתן וילנאי
ל"ת
ירון גינאי,
23/04/05 16:31
|
|
 |
197.
למה?
שרית,
23/04/05 16:31
|
למה כל ראש ממשלה ''מושתן'' שהיה לנו בזמן האחרון (ראה ערך גם ביבי נתניהו) חושב שיש לו הזכות, שלא נאמר, החוצפה והביטחון שיבחרו בו שוב? מאיפה הוא שואב את זה? האם אנחנו משדרים לו: ברק, אנחנו מוחלים על טעויותיך ורוצים אותך? לך תבין..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
196.
בשביל מה אתה צריך עוד קדנציה
המחלקה הסגורה,
23/04/05 16:26
|
|
 |
195.
כחבר מרכז לא אעיז להצביע לך.
ל"ת
גיל,
23/04/05 16:24
|
|
 |
מי שם עליך
ל"ת
לורן,
מפלגת העבודה,
25/04/05 01:38
|
|
 |
194.
רק אופיר פינס ראוי להנהיג
ל"ת
אוהדת,
23/04/05 16:17
|
|
 |
לטמבלונה
גרב,
23/04/05 22:50
|
|
 |
193.
מדוע הוא לא בנה גדר ?!?
עומר,
ירושלים,
23/04/05 16:14
|
אם הוא כזה חכם? מסתבר שלדבר ולבקר את העשייה זה הרבה יותר קל מלעשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
192.
כל אחד עדיף על שרון, אפילו ברק
ל"ת
אבימלך,
שכם,
23/04/05 16:13
|
|
 |
191.
האיפוק שלו עלה לנו בדם !
סמדר דן,
תלמונד,
23/04/05 16:12
|
האימפוטנציה המדינית שלו שהתבטאה במתן אולטימאטום לערפאת, אולטימאטום שלא עמד בו, חוסר התגובה המוחצת והמיידית לטרור, ואוזלת היד בבריחה מלבנון, הביאה את האינתיפאדה להתחזק ולגבות יותר ויותר קורבנות, כשהיא מקבלת חיזוקים מהחולשה הישראלית שהציג ברק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
190.
הצבעתי בשבילך- טעות שלא תחזור
רעם,
ת''א,
23/04/05 16:12
|
מודה- בבחירות מול ביבי הצבעתי לך. מול שרון כבר לא הצבעתי לאף אחד. עוד גנרל תחמן שרק מדבר. כשלון מהלך. לך תתעסק בביזנס או משהו. הפוליטיקה גדולה עליך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
189.
אעשה הכל לטרפד את בחירתו מחדש!
ל"ת
בחרתי בברק,
זאת טעות חיי,
23/04/05 16:07
|
|
 |
188.
ברק+שרון+לפיד-תקימו מפלגה
cyrano,
23/04/05 16:05
|
ותקראו לה מפלגת הגמדים המכוערים שכגודל עליבותם כך גודל כיעורם, בוגדנותם, תאוות השררה והשלטון שאינה יודעת שובע. ואלק יש מצב שתקימו את המפלגה הזאת באיזו מדינה אחרת?... ... מיקרונזיה למשל או פפואה ?...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
187.
ברק לא רוצים אותך
ל"ת
ח.לוי,
עכו,
23/04/05 16:01
|
|
 |
186.
ברק צודק !!
ישראל,
ירושלים,
23/04/05 15:56
|
בשביל התקפלויות ,נסיגות,התנתקויות, וכיו''ב ''לחימות לאחור'',מי צריך את הליכוד?? העבודה עושה את זה הרבה יותר חזק, מהר ו''אלגנטי''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
185.
היית כל כך טוב ש...
אלכס לוין,
גוש דן,
23/04/05 15:51
|
היתה ראש הממשלה הכי המוצלח על כן עפת הביתה במחצית הקדנציה. מר אני ואני ואני.לא מתגעגע אליך מר אני. מאחל לך חיים ארוכים עם חלומות האני שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
184.
אפס אחד גדול
תומר,
חיפה,
23/04/05 15:48
|
לא שכחנו את אוזלת היד מו הטרור
רק במדינה דפוקה ראש ממשלה שעף בבושת פנים מנסה לחזור ( לר רוצים לא אותך ולא את המושחט השני - ביבי )
חג שמח לכולם .... ובלי פולטיקה מחורבנת .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בריחתו מלבנון נתנה עידוד לטרור
אני,
23/04/05 16:51
|
היציאה מלבנון הייתה מעשה נכון, אך האופן בו נעשתה, פגע קשות בהרתעה של צה''ל, והראה לחיזבאללה ולעולם כולו שצה''ל בורח מטרור. זה נכון שהיום חדרי המיון בבתי החולים אינם מלאים בחיילים שהוטסו במסוקים מן המוצבים בצפון, לאחר שנפגעו מאש המחבלים, אך הם התמלאו מהר מאוד בפצועי פיגועי טרור- נשים בהריון, תינוקות שהתפוצצו באוטובוסים, וזקנים תמימים, חפים מפשע, אחרי שהפלשתינים למדו מאהוד ברק שישראל בורחת מפני טרור, ולכן אימצו בני דודינו הפלשתינים את השיטה מאחיהם השיעים בצפון. הפלשתינים בגדה ובעזה צפו היטב במתרחש בצפון, ולמדו כי האופן שבו ניתן לנצח את ישראל החזקה, עם צבאה המודרני, הוא בפיגועים ובטרור, כפי שחיזבאללה ניצח בסופו של דבר אחרי 18 שנים של לחימה, ושבירת הרוח של הישראלים שעייפו מעימותים צבאיים. ואכן, חודשים ספורים אחרי ה''נסיגה'', פתחו הפלשתינים באינתיפאדת אל אקצא הקטלנית. אלמלא הבריחה השלומיאלית של הרמטכ''ל הצבאי אמנם, אך הטירון המדיני- אהוד ברק, יכול מאוד להיות שרבים מן ההרוגים בפיגועים, היו עמנו היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
183.
להעיף אל כל יוצאי סיירת מטכ''ל.
טורונטו,
טורונטו,
23/04/05 15:48
|
רב יוצאי סיירת מטכ''ל שהיגיעו לשלטון עשו עלינו סיבוב ורצו במהירות לבנק. להעיף את כולם, ולהחזירם לגודל ולמקום הנכון....עלינו להעמיד מנהיגות אמת, והיא קיימת, והרחיק ריקנים ופוחזים, וכמה שיותר מהר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להעיף גם את ביבי-
עם ישראל,
עבדלנד,
23/04/05 18:10
|
|
 |
להעיף גם את ביבי -גפק לנו את
עם ישראל,
חי,
23/04/05 18:09
|
העם, הפך את כולנו לעבדים ומכר את אל על וצים בנזיד עדשים לחבריו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ym jesh echad meshuga
dany,
23/04/05 16:23
|
|
 |
182.
אהוד,לפני הכל ספר על מקור הכסף
דני דין,
23/04/05 15:47
|
ולמי אתה חייב ומה? אנו זכאים לדעת מה יהיו השיקולים שיובילו אותך בהחלטות הרות גורל והאם יש שיקולים זרים או מחוייבויות זרות שהציבור חייב לדעת עליהן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
181.
נאווה בחרה לשלוח אותו לאמא שלו
AA,
23/04/05 15:42
|
|
 |
180.
אפילו לוועד הבית לא היית ניבחר
ל"ת
כהן צדק,
23/04/05 15:40
|
|
 |
179.
אהוד אתה חולם ומנותק מהמציאות
Amir A,
23/04/05 15:39
|
רק בכיפוף יד לאחור ובאיומי נשק תיבחר שנית לראשות הממשלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
178.
ברק דליה פואד מצנע =LOSERS
ל"ת
טליה,
23/04/05 15:37
|
|
 |
177.
ברק, בקיבוץ מחפשים רפתן.......
ל"ת
איתן,
23/04/05 15:33
|
|
 |
176.
וילנאי-חיקוי קלוקל של רפול
ל"ת
איתן,
כפ''ס,
23/04/05 15:30
|
|
 |
175.
חוצפן זול, ובאידיש שמו גורנישט
ל"ת
בצלאל,
23/04/05 15:30
|
|
 |
174.
חברים רק וילנאי יכול!
ל"ת
עומר,
חצור הגלילית,
23/04/05 15:27
|
|
 |
אתה לא יכול להיות רציני
דניאל,
23/04/05 15:44
|
וילנאי הוא דינוזאור מזן נכחד ולא ברור בכל אופן אין לו שום יכולת ברורה ומוגדרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דוקא כן
דיטה לוי,
רחובות,
24/04/05 14:44
|
|
 |
173.
אהוד מציק, משמיץ ואח''כ בורח
חיים,
הדרום הרחוק,
23/04/05 15:26
|
|
 |
172.
קחו את ביבי ותנו לנו את ברק !!
יגאל כהן,
רחובות,
23/04/05 15:25
|
הבא נעשה החלפות בין שני הנובורישים האלה. כך הליכוד יתפטר מביבי והעבודה תתפטר מברק. מה אתם אומרים על ההצעה? בשבילנו, ברק אברק. יעני יותר טוב. יעני פחות גרוע. רוצים בננה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביבי במקום יגאל וברק ופואד
ל"ת
בצלאל,
23/04/05 16:15
|
|
 |
קחו את יגאל תחזירו את האפיפיור
אנטי יוכוס,
23/04/05 15:42
|
|
 |
תגיד יגעל מאיזה מוסד ברחת
הנודניק,
23/04/05 16:55
|
אתה נודניק לא קטן מצד אחד, ומצד שני חכם לא גדול. ככה שיש כאן תיקו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
171.
HOW DID YOU GET SO RICH
dani,
brazil,
23/04/05 15:23
|
ITS FANTASTIC,THE MAN DID NOT INVENT ANYTHING.....THEY SAY HE GAVE LACTURES(SORRY WE DO NOT SWALLOW THIS STORY)...TELL US ARMY MAN HOW?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
He sold us in kemp David
avi,
USA,
23/04/05 18:37
|
He agree to divied Jerusalm for money
There R many more stories that U can hear at the Capitol.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
170.
אם אני לא טועה הוא היה באסון
אושר,
23/04/05 15:19
|
אני אני לא טועה הוא היה באסון צאלים לא?כשהוא היה רמטכל לא? ומה הלוחמים אמרו שהוא עשה כשהוא היה בשטח בזמן שהאסון קרה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
169.
חס וחאלילה. תמשיך בהרצאות בחו''
ל"ת
אפי,
י-ם,
23/04/05 15:17
|
|
 |
168.
רק העיתונות עשתה אותו גדול !
ל"ת
ד''ר גריר,
מרכז,
23/04/05 15:17
|
|
 |
167.
לא מספיק שבגללו נפתחה האינתי
אושר,
23/04/05 15:16
|
לא מספיק שבגללו נספתחה האינתיפאדה הרחקונה שהוא הראה לעולם הערבי שאנחנו נתקפל עם יהיהו לנו הרוגים הוא גם יהיר ושחצן וגועל של בן אדם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
166.
מאוס ושרלטן
רותם,
ירושלים,
23/04/05 15:16
|
האיש ברק, מאוס ושרלטן, חבל בכלל שמקצים לו מקום בעיתון. הנ''ל אינו ראוי לתשומת הלב שהוא זוכה לה בכלל... אוי למפלגת העבודה אם תחזיר את המגלומן לעמוד בראשה, ואבוי למדינה שתחזיר את המגלומן המופקר לעמוד בראשה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
165.
האינטיליגנציה הרגשית הנמוכה
ארי,
23/04/05 15:15
|
משתקפת כמעט בכל משפט. שילוב של אגו מנופח ואינטיליגנציה רגשית נמוכה הוא מתכון לאסון עבור מנהיג לאומי. אם פרס הוא איש עם זכויות רבות ברק הוא איש עם חובות אבודים שאין לי כל חשק לבקשם חזרה. אגב, מה הוא מחפש במפלגת העבודה עם דעות שהן ימינה משרון בכל התחומים? יושר ואינטגריטי כנאה אינן מתכונותיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
164.
יאללה עשית את הפדיחה שלך זוז
ל"ת
יובל,
23/04/05 15:11
|
|
 |
163.
ברק תשאר בבית
ל"ת
אביi,
USA,
23/04/05 14:55
|
|
 |
162.
==נתניהו ראש הממשלה הבא===
כלכלן,
23/04/05 14:54
|
|
 |
הוא קיקל לנו את המדינה ועכשיו
את החיים,
ואת הכלכלה.,
23/04/05 18:42
|
טיפש מי שיבחר באיש. הוא שוחק את מעמד הביניים שמשלם את רוב המיסים והולך לצבא.
גם הוא כברק ברח מהכשלון שלאחר הבחירות ולא לקח אחריות. תמיד כולם אשמים והוא יודע הכל.
רק לא נתניהו !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקלקלן ביבי גנב הפנסיות יבחר ?
ל"ת
אזרח,
23/04/05 15:19
|
|
 |
161.
פרס איש רב זכויות
@,
23/04/05 14:50
|
|
 |
אלו קורבנות השלום
משה,
23/04/05 22:35
|
אני משער שאימרה מיפלצתית זו שאמר והבאת הסכם החרבת המדינה אוסלו הינן 2 מהזכויות. בארהב פרס היה מחזיק מעמד אולי שנתיים וייתכן שגם היה נכנס לכלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על קצה המזלג, מהזכרון
ארנון,
23/04/05 15:54
|
1. מיגור אינפלציה אוכלת של 400% לפחות מ-15%, אחרי שנים שאף אחד לא הצליח. 2. רכישת יכולת גרעינית לישראל - אבי הכור הגרעיני בדימונה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה רוצה רשימה- תלמד היסטוריה!
ל"ת
ארי,
מרכז,
23/04/05 15:37
|
|
 |
160.
חזר לקו 1967
אילן,
23/04/05 14:47
|
נתן לערפאת לחזור ל93 אחוז מקווי 1967 ו7 אחוז נסיגה מקווי 48. ירושלים גם החזיר. למזלנו היה נס גלוי וערפאת אמר לא! כשחזר ערפאת לעזה הודה שעשה טעות איך אומרים בהגדה, הקשו את לב פרעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאילן התמים המגוחך
שושן,
פתח תקוה,
23/04/05 16:28
|
שרון יחזיר הרבה יותר. תכנית בוש היא קשה יותר מתכנית ביילין. אגב, השמאל אף פעם לא היה מוכן לנסיגה בלא תמורה. ברק היה נסוג רק תמורת שלום אמיתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשושן הבירה
אילן,
23/04/05 22:32
|
מה הקשר, מה שכתבתי קרה במציאות. תרוצה להתנבא בבקשה אבל אל תעליב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
159.
רק, רק לא, רק לא ב, רק לא ברק
ל"ת
יוני,
שדה הקרב,
23/04/05 14:47
|
|
 |
158.
בימי ממשלת ברק פרצה האינטיפאדה
שלי,
תל אביב,
23/04/05 14:39
|
תקנו אותי אם אני טועה. יש לו חוצפה לדבר על טרור, בזמן שהוא הביא אותו, עודד אותו, וברח כשהיה צריך להתמודד איתו...
שיתבייש לו (ושיתייבש לו באופוזיציה) !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אתקן את השטות שאמרת
חנוך,
גבעתיים,
23/04/05 15:30
|
האינתיפדה לא פרצה בגלל ברק אלא בגלל עראפאת. סביר להניח שלו הליכוד לא היה מסית נגד ברק והוא היה נשאר בשלטון לא הייתה הדרדרות בטחונית חמורה כל כל שכולה החלה בימי שרון כראש ממשלה והיא תוצאה של מדיניות מבולבלת שלא יודעת להחליט אם היא שמאל או ימין. כל כח ההרתעה כנגד הטרור התמוטט כששרון עלה לשלטון וחוינו פיגועים שלא היו כמותם מעולם. זכרי, הכל בימי שרון, לא בימי ברק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה משכתב את ההיסטוריה
פנחס,
24/04/05 00:23
|
הבריחה של ברק מלבנון והויתורים שלו בקמפ דייויד ובטאבה ללא כל תמורה שכנעו את ערפאת שישראל נשברה ובקצת לחץ פיזי מתון הוא יוריד אותה על הבירכיים. הוא פתח במלחמת הטרור של אוסלו כשברק מגיב רק בהריסת מבנים רקים מה שחיזק את ערפאת בדעתו שישראל פוחדת פחד מוות מכל אבידה כשעלה שרון לשלטון הופיעו בכירים פלשתינים בטלוויזיה והתרברבו שתוך חצי שנה הם יפילו את שרון. בספר שנכתב על ידי עתונאי 'הארץ' מודים הפלשתינים שהחולשה המורלית של הסמול עודדה אותם לפתוח במלחמת הטרור של אוסלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון ירש את הטרור מברק !
אייל,
23/04/05 16:01
|
שהיה אימפוטנט מדיני ולא ידע כיצד לאכול את ערפאת ולהתמודד עם הלחצים מבית לעשות מעשה כנגד הטרור. הוא לא התמודד עם הטרור ולא ניצל את צה''ל על מנת להכריע את הטרור, כפי שעשו שרון ופואד בממשלה שלאחריו. ברק היה צריך להגיב בחומרה, כמו שעשה ביבי אחרי המהומות בעקבות פתיחת מנהרת הכותל, ולכן האינתיפאדה נמשכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון וברק
לא שוכח,
מרכז,
23/04/05 22:37
|
למי ששכח,שרון הכניס את צה''ל ללבנון,וברק הוציאו משם. ובכך הציל ממות הרבה מאוד חיילים. ושרון שפך שמן למדורת האינתיפדה בכך שעלה להר הבית. וביבי שפתח את מינהרות הכותל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
157.
רק ברק יכול!!!
ל"ת
אלי גדרי,
23/04/05 14:34
|
|
 |
אתה כנראה לא למדדת לקח.
ל"ת
אפי,
י-ם,
23/04/05 15:18
|
|
 |
יכול להפסיד לשרון.
ל"ת
ששי,
23/04/05 14:42
|
|
 |
156.
ברק - אנו זקוקים לך....
רונן,
23/04/05 14:32
|
אנו זקוקים לאדם כמו ברק אשר חשף את פרצופו האמיתי של ערפאת (האם יש לכם ספק שמתי שהוא זה היה מתגלה - וטוב מוקדם ממאוחר), שנסוג מלבנון (היכן כל הנבואות השחורות לגבי גבול הצפון שלא התגשמו - מעולם לא היו שנים כה שקטות לתושבי קריית שמונה), גילה יושר אישי ועוד, ועוד. מה שכן, חייב לשפר את התנהלותו הפוליטית ולגבש סביבו חבורה מאוחדת של אנשי מעש פוליטיים (קצת קשה אהההה.....:-))). חייב להבין שהוא לא יכול להתנהל לבדו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אתה זקוק לו,קח אותו מאיתנו
זוכר אותו,
23/04/05 14:42
|
|
 |
155.
לברק אין ניסיון מדיני בכלל !
יואב גבע,
רעננה,
23/04/05 14:31
|
יש לו ניסיון צבאי, יש לו יכולות אסרטגיות ואינטלקטואליות, אך הוא חסר נסיון בכל הנוגע לתחום המדיני. אהוד ברק נתן אולטימאטום לערפאת- וזה צחק ממנו, ואח''כ עוד ירד לטאבה כדי לדבר עם שליחיו תוך כדי טרור רצחני שהחל בתקופתו.
לא הייתי נותן לאדם כזה חסר ניסיון, להנהיג שום מדינה, בטח לא מדינה מורכבת כשלנו עם בעיות חברתיות כלכליות ובטחוניות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגללו החלה האינתיפאדה.
נירה,
23/04/05 15:40
|
|
 |
נכון מאוד, נסיונו המדיני- אפסי
איילת,
רמת גן,
23/04/05 15:22
|
|
 |
154.
מה שבטוח לא נבחר לך ברק!!!!
ל"ת
רוקי,
23/04/05 14:27
|
|
 |
153.
ברק לא נחמד,ברק מנהיג אמיתי.
קבב שור,
מודיעין,
23/04/05 14:27
|
רק ברק והפלולה הביאו שקט למטולה,רק ברק הכפרות יביא תשקט לשדרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין יותר פלולה
@,
23/04/05 14:48
|
|
 |
152.
אם תהא מועמד אבחר ליכוד!!!
מערכניק,
נתניה,
23/04/05 14:25
|
בשבילי לבחור ליכוד זה כמו להשתגע אך לראותך רה''מ זה אסון. כדי למנוע לדעתי אסון אבחר ליכוד. זוכר לך רק לטובה יציאתנו מלבנון אך רצינו לראות יציאה עם לבנון כנועה ולא בריחה!!! אנו במערך לא ח'ננות אלא לוחמים שלא נוטשים ואתה הותרת אותנו בהלם. עשה טובה והמשך לטייל עם נילי ועזוב אותנו לנפשנו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
151.
עשה טובה, די כבר , לך הביתה !
ל"ת
אביב,
ת''א,
23/04/05 14:20
|
|
 |
150.
רק לברק האומץ להגיד אמת.
אלדד,
תל אביב,
23/04/05 14:17
|
אחרי חמש שנים שברק אינו בשילטון,מתברר מיום ליום עד כמה הוא צדק,וכי רק לו האומץ הדרוש לקבל החלטות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
149.
נאווה וישראל לא רוצים את פגעי
הינו,
בסרט הזה,
23/04/05 14:14
|
|
 |
148.
ברק ראש ממשלה כבר לא תהיה
ל"ת
משה,
רחובות,
23/04/05 14:14
|
|
 |
147.
ברק יפסיד לנתניהו
ל"ת
יניב רינגוולד,
רחובות,
23/04/05 14:13
|
|
 |
וטוב שכך !
ליהיא,
23/04/05 16:38
|
נתניהו טוב ועם רגלים על הקרקע יותר מברק אלפי מונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן,ברק כבר ''הפסיד '' לנתניהו..
יגאל כהן,
רחובות,
23/04/05 15:27
|
נתניהו ניצח רק בפוטו פיניש רק את פרס. וזו היתה התוצאה הכי טובה שפרס הביא עד עכשיו. נגד הגאון הקלקלי שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
146.
לא חוזרים על טעות פעמים
משה,
שרון,
23/04/05 14:08
|
|
 |
145.
שרון גנב מיליונים וברק רוצה
רפי,
23/04/05 14:08
|
|
 |
טול קורה מבין עיניך !
שלי,
23/04/05 14:42
|
אני, במקום המחשב שלך, הייתי עושה ריבוט, בכל פעם שהיית מתיישב מולי !
לזרוק רפש על אנשים זה הכי קל, ללכת להוכיח זאת בבית משפט, זה קצת יותר מסובך...
אבל מה איכפת לך? המחשב שלך נאלץ לסבול הכל (גם אותך!)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
איפה היה ברח ב2001?
ל"ת
ברח הביתה!,
23/04/05 14:06
|
|
 |
143.
תראו מי מדבר
הבוכה,
23/04/05 14:03
|
|
 |
והוא גם יחזור בעזרת השם.
יוסי,
חולון,
23/04/05 15:20
|
ברק מבטא את עמדת המרכז שקשה לשמאל הקיצוני לקבל שמדינת ישראל היא מדינה יהודית בראש ובראשונה. אהוד ברק עלה והצלח ואל תירא כי גור אריה הלוא אתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אסור שברק יעמוד בראשות העבודה
אדיר וישניה,
חולון,
23/04/05 17:57
|
ברק גרם נזק עצום הן למדינה והן למפלגה. הציבור זוכר והוא לא טיפש. רוצה ברק לחזור ולהוכיח כי שינה את דרכו? יתכבד נא וירוץ לכנסת, יעשה עבודה פרלמנטרית ראויה וייבחן הוא לפי מעשיו. רק ראשות גורמת לאהוד לפעול? רק להיות בקצה הפירמידה? ברק גורם נזק לעבודה ועדיף שיפרוש מהמירוץ לראשות העבודה. יפה שעה אחת קודם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
142.
פה מלוכלך
ל"ת
איכס, אהוד,
23/04/05 13:57
|
|
 |
141.
וילנאי ינצח בפרימריס ויפסיד
נארל,
עפולה,
23/04/05 13:57
|
לשרון בבחירות בכלליות.... שרון ימשיך להוביל את המדינה לעוד 3-4 שנים טובות עד שיבוא יורש אחר מהליכוד...העבודה לא תחזור לשלטון ב-30 שנה בקרובות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
140.
אהו ברק בהופעות בטלויזיה
דוד אריאל,
ירושלים,
23/04/05 13:55
|
כמו שכתוב אהוד ברק טוען שיכול להפיק לקח משגיאותיו,אם כך הוא המצב,מדוע אינו לומד להופיע ולדבר בטלויזיה, דבר שהוא קל ביותר וישנם מומחים לכך בעולם כולו, ביבי נתניהו למד אצל אחת כזאת.אם אופן דיבורו והופעתו הכללית בטלויזיה תשתפר נדע שהוא מסוגל אולי ללמוד דברים מסובכים יותר,כמו למשל, עבודת צוות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
139.
ברק לא רוצה מפקד כמוך שבורח
ל"ת
תלמיד לפני גיוס,
23/04/05 13:54
|
|
 |
138.
לא מעניין אותו התפקיד
הנוכל,
23/04/05 13:50
|
הוא רוצה לרוץ בשביל לקבל כספי בחירות ולהיות ראש האופוזיציה שזה תפקיד מתוגמל מאד, שאינו כרוך בהוצאת תפוקה, כך שניתן להתפנות לעיסוקים/ עסקים הפרטיים במימון עקיף של משלם המיסים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
ברק בבריחתו עודד את הטרור !
האמת לאמיתה,
23/04/05 13:48
|
היציאה מלבנון הייתה מעשה נכון, אך האופן בו נעשתה, פגע קשות בהרתעה של צה''ל, והראה לחיזבאללה ולעולם כולו שצה''ל בורח מטרור. זה נכון שהיום חדרי המיון בבתי החולים אינם מלאים בחיילים שהוטסו במסוקים מן המוצבים בצפון, לאחר שנפגעו מאש, אך הם התמלאו מהר מאוד בפצועי פיגועי טרור- נשים בהריון, תינוקות שהתפוצצו באוטובוסים, וזקנים תמימים, חפים מפשע, אחרי שהפלשתינים למדו מאהוד ברק שישראל בורחת מפני טרור, ולכן אימצו בני דודינו הפלשתינים את השיטה מאחיהם השיעים בצפון. הפלשתינים בגדה ובעזה צפו היטב במתרחש בצפון, ולמדו כי האופן שבו ניתן לנצח את ישראל החזקה, עם צבאה המודרני, הוא בפיגועים ובטרור, כפי שחיזבאללה ניצח בסופו של דבר אחרי 18 שנים של לחימה, ושבירת הרוח של הישראלים שעייפו מעימותים צבאיים. ואכן, חודשים ספורים אחרי ה''נסיגה'', פתחו הפלשתינים באינתיפאדת אל אקצא הקטלנית. אלמלא הבריחה השלומיאלית של הרמטכ''ל הצבאי אמנם, אך הטירון המדיני- אהוד ברק, יכול מאוד להיות שרבים מן ההרוגים בפיגועים, היו עמנו היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון טוב יותר עם הבריחה מעזה?
ל"ת
אותה רפיסות,
23/04/05 16:57
|
|
 |
לא הייתי כותבת זאת טוב יותר
שלי,
תל אביב,
23/04/05 14:44
|
כל מילה בסלע. ''רמטכל צבאי, אבל טירון מדיני'' (יפה, אהבתי)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ב- 100%- בריחה שלומיאלית!
עינת,
23/04/05 14:20
|
לא צריך לכתוב זאת פעמיים- אבל בעיקרון אתה צודק בדבריך.
בטרור נלחמים, מטרור לא בורחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
אל תאמינו לו...
ל"ת
ביבי,
קרית הממשלה,
23/04/05 13:47
|
|
 |
135.
לא לבחור בברק בגלל ועדת אור
יהודי,
ישראל,
23/04/05 13:42
|
לא מספיק שברק נכשל כישלון חרוץ בדיכוי המרד הערבי שפרץ בארץ באוקטובר 2000, דבר שהוביל לתחושת חוסר ביטחון ולמשבר כלכלי במדינה, הוא עוד מינה וועדה על מנת לחקור... את מה? את מותם של 13 ''מפגינים'' ערבים ב''מאורעות''... כלומר - בסך הכל היה מדובר בהפגנות שקטות נגד אפלייה, שרק במקרה התרחשו בד בבד עם פרוץ האינתיפאדה, ומשטרת ישראל רצחה מפגינים בדם קר... לא לברק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ארץ ישראל מדינת העם היהודי.
ההיסטוריון.,
נתניה,
23/04/05 15:25
|
שריפת בנקים וסניפי דואר ,הצתת תחנות דלק חסימת כבישים מרכזיים בארץ.הפגנות של רעולי פנים זה רק חלק ממה שקרה בהפגנות השקטות,היה פה ניסיון ברור לקעקע סמלי ריבונות ישראלית וברק צדק כשעצר זאת בכוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
תשאר בבית שטינקר... נמאסת!
דביבון,
23/04/05 13:30
|
תחזור לאי-השדים הפוליטי, בונפרטה. תעוף מהזירה הציבורית, מיסטר נזק. אתה רק הורס והורס. נמאס לשמוע אותך, לראות את העיתונאים רוקדים סביבך, ואת כל הרחש-בחש שאתה מנסה לייצר.
תחזור לפנטהאוז ותעזוב אותנו בשקט, אפס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
133.
ברק- עוד לא שכחנו!!!
ל"ת
עמרי,
מפלגת העבודה,
23/04/05 13:29
|
|
 |
132.
להתפקד לעבודה ולהצביע נגד ברק!
אסף,
נגב צפוני,
23/04/05 13:28
|
מר ברק, במידב וחברי מפלגת העבודה יעשו עוד טעות פטאלית ויחזירו אותך לראשות המפלגה, אני באמת אשקול להצביע ליכוד, כן ליכוד ולא מר''צ. ואתה יודע למה? אני מוכן לסבול שחיתות, טמטום, חוסר במדיניות ורמיסת חוקים שיטתית, אם המפלה הבאה שלך תשכנע אותך לחזור הביתה ולא לשוב לעולם לפוליטיקה הישראלית! כי אתה מכל האחרים, הרסת את השמאל הישראלי, הרסת את החלום והקרבת אותנו על מזבח הקריירה שלך!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
צריכים מישהו ישר כמו וילנאי
ל"ת
איתי,
חולון,
23/04/05 13:28
|
|
 |
130.
קצת צניעות...לא תזיק
ל"ת
יהודה,
חבר מפלגה,
23/04/05 13:26
|
|
 |
129.
וילנאי עדיף! לפחות הוא הגון!
ל"ת
רעות,
דרום,
23/04/05 13:25
|
|
 |
וילנאי הגון ורדום
מיוחס,
25/04/05 01:42
|
|
 |
128.
ברק, תלמד מביבי - תתחיל מהתחלה
ל"ת
יאיר,
עפולה,
23/04/05 13:24
|
|
 |
127.
אין,פשוט אין,במי לבחור אין
דוד,
נתניה,
23/04/05 13:24
|
מנהיג-כל המועמדים מפלסטיק. אחד גרוע מהשני - וכולם ביחד למוזאום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העבודה בוחרת פואד
אדיר וישניה,
חולון,
23/04/05 18:05
|
פואד, תא''ל במילואים, כיהן בתפקידים בכירים, ניהל מערכות גדולות בהצלחה מרובה - ב-ו-ל-ד-ו-ז-ר!!! רק פואד יכול להגיע למגזרים אליהם לא הגיעה מפלגת העבודה. פואד הוא מהעם ובשביל העם. מייצג את הישראליות, מסייע לפתור בעיות רבות, ייצור סביבו מנהיגות אמיתית שתעבוד ביחד(בניגוד למנהיגות היחיד של פרס וברק). פואד הוא ממשיך דרכו של רבין עליו השלום. שילוב של תבונה, אחריות ונסיון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תבחר עמי איילון...
עעע,
23/04/05 14:14
|
|
 |
מציעה להצביע לוילנאי
אהובה,
ת''א,
24/04/05 14:46
|
יוכל לחבר את המפלגה ההרוסה הזו ולדבר אל אנשי הליכוד ושינוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
אחדות אבל בלי לבנת בחינוך!!!
לא,
23/04/05 13:22
|
לך על זה ברק, רק בסייג אחד, אם תקים ממשלת אחדות רק לא את לבנת לחינוך !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
העם לא יושן
סוזן,
גבעתיים,
23/04/05 13:22
|
אדון ברק כנראה חי בבועה של אשליה.. הינו בסרט איתו ו לא שכחנו למה בדיוק אתה מסוגל.. אין לך מקום בפוליטיקה ישראלית.. זה כמובן לטובת עם ישראל.. שרון הוא האיש הנכון במקום הנכון.. למרות שאני לא ליכודניקית אלה יותר נוטע לשמאל..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
צריך צוות ברשות וילנאי עם ברק
ל"ת
רועי וליאת,
בת ים,
23/04/05 13:20
|
|
 |
123.
כל אחד עדיף על ביבי ושרון
רונן,
23/04/05 13:20
|
ברק יודע היטב שהוא נכנס לחלל ריק. כל אחד יקח את ביבי ושרון בקלות. אחרי שני המנוולים הללו, שהשאירו כאן רק חורבן ועוני בעוד הם עצמם מתנפחים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
אין גדול וחכם כברק !!!!!!!!!
אזרחית,
23/04/05 13:16
|
ד''ר אהוד ברק , ראש ממשלה , רמטכ''ל , פסנתרן , אותות גבורה , כריזמטי , מנהיג !!!!!!!!!!!!! ומה אתם גמדים אינטרסנטים בכיינים , ילדים קטנים ! ליטוף ,עידוד,תודה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם בוופן ס'ס היו מוסיקאים
אבי,
אנטילים,
23/04/05 18:47
|
בפמליתו של היטלר י''ש היו אנשים עם הרבה יותר תארים מהפסנתרן שלך, מנגלה היה כך אומרים ד''ר מצויין, את הקורלציות האלה כבר מזמן לא מציגים לציבור, אנו רוצים בני אדם ולא רובוטים עם תארים,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזו השוואה מגעילה ומקוממת
עמית,
25/04/05 01:43
|
|
 |
לפני שאת מקבלת אורגזמה...
עידו,
ת''א,
23/04/05 14:36
|
דעי לך שברק אינו ד''ר. יש לו תואר ראשון במתמטיקה ופיזיקה ותואר שני בהנדסת מערכות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
נבחרת בזכות נאוה וכמובן הפלולה
ל"ת
רוצה רק את,
נאוה.,
23/04/05 13:13
|
|
 |
120.
צורת היציאה מלבנון-שגיאה איומה
האמת לאמיתה,
23/04/05 13:12
|
היציאה מלבנון הייתה מעשה נכון, אך האופן בו נעשתה, פגע קשות בהרתעה של צה''ל, והראה לחיזבאללה ולעולם כולו שצה''ל בורח מטרור. זה נכון שהיום חדרי המיון בבתי החולים אינם מלאים בחיילים שהוטסו במסוקים מן המוצבים בצפון, לאחר שנפגעו מאש, אך הם התמלאו מהר מאוד בפצועי פיגועי טרור- נשים בהריון, תינוקות שהתפוצצו באוטובוסים, וזקנים תמימים, חפים מפשע, אחרי שהפלשתינים למדו מאהוד ברק שישראל בורחת מפני טרור, ולכן אימצו בני דודינו הפלשתינים את השיטה מאחיהם השיעים בצפון. הפלשתינים בגדה ובעזה צפו היטב במתרחש בצפון, ולמדו כי האופן שבו ניתן לנצח את ישראל החזקה, עם צבאה המודרני, הוא בפיגועים ובטרור, כפי שחיזבאללה ניצח בסופו של דבר אחרי 18 שנים של לחימה, ושבירת הרוח של הישראלים שעייפו מעימותים צבאיים. ואכן, חודשים ספורים אחרי ה''נסיגה'', פתחו הפלשתינים באינתיפאדת אל אקצא הקטלנית. אלמלא הבריחה השלומיאלית של הרמטכ''ל הצבאי אמנם, אך הטירון המדיני- אהוד ברק, יכול מאוד להיות שרבים מן ההרוגים בפיגועים, היו עמנו היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
הוא לא פוליטיקאי, הוא מנהיג
ניר מאיר,
המרכז,
23/04/05 13:07
|
38 שנים אנחנו חיים בתוך פוליטיקה של שקר. דור וחצי גדלו כאן באשליה שגבולות המדינה הם הים והירדן... ביטויים כמו ''העיר שחוברה לה יחדיו'', ''חזרנו אל המקודשים שבמקומותינו''... ''בני ברית לא מפקירים'' - (על צד''ל), ''גבולות אושוויץ''- על גבולות 67 '... הם ההוויה הטבעית של השיח הישראלי. אלא מה ? יש בעיה קטנה, אף אחד חוץ מחלק מאיתנו, לא מקבל זאת ולא מסכים לזאת. בעולם הגלובאלי שבו אנינו חיים היום אין יותר ''לא חשוב מה יאמרו הגויים , חשוב מה יעשו היהודים''... ואנחנו כולנו מבזבזים זמן משאבים וחיי אדם בכדי להגן על עמדה שסופה כישלון. הסכם אוסלו לא הודה בזה, המצע של שרון לפני בחירות 2001 , בוודאי שלא. אהוד ברק חזר מקמפ דיוויד ואמר: '' הצעתי מה שהצעתי בכדי שכאשר תפרוץ האש אי אפשר יהיה להאשים בכך את ישראל... אנחנו לא רצינו לשמוע, לא רצינו להבין. אהוד ברק אינו פוליטיקאי. הוא אינו יודע לטפח את אנשיו, לקדם את בוחריו ולדאוג להם. הוא אינו יודע לספר לעם סיפורים שכל כך התרגל ואהב לשמוע ב-38 השנים האחרונות. הוא דובר אמת. והאמת כואבת. לא תהיה ארץ ישראל השלמה, ולא ישרור כאן שלום תנ''כי. יש כאן שני עמים שעוד לא נוצר ביניהם מרחב אמיתי למו''מ. בקמפ דיוויד 2000 הוכח כי המקסימום שישראל מסוגלת להציע, אינו פוגש את המינימום שיספק את הפלסטינים. ועל כן המסקנה של : החלטה חד-צדדית, גדר ו''אנחנו כאן והם שם'' היא המסקנה הרציונאלית היחידה. ברק אמר זאת ב- 2001 . שרון הבטיח שלום וביטחון. ועכשיו אנחנו משפשפים עיניים בתדהמה כאשר שרון לא מביא שלם וביטחון, אלא מממש לאט, בגרירת רגליים את חזונו של ברק. כאשר ניעף כולנו מהבטחותהסרק של הפוליטיקאים. וכאשר נבחר להעדיף מנהיג על פוליטיקאי, או אז תבוא שעתו של אהוד ברק. אין טוב ממנו, אין מתאים ממנו. תמיד נזכור כי הוא היה הראשון שאמר לעם את האמת !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
לא מת על ברק אבל.
ש.,
23/04/05 13:06
|
א. הוא עשה טעויות כי הוא אינו פוליטיקאי מלידה. ב. הוא האופוזיציה היחידה במפלגתו לשילטון היחיד של שרון. ג.הוא היחיד שיש לו משנה סדורה לגבי תמונת המצב של האיזור לאחר ההתנתקות. ד. הוא מסוגל להגות תוכנית ולבצע אותה ללא היסוס ,מה ששרון מנסה לחקות. ה.הוא התשובה לביבי . ו.הוא יוציא את העבודה מהמקפיא אליו הכניס אותה פרס. ז. שרון מכניס את האיזור לאחר הפינוי למילכוד שרק ברק מסוגל לחלץ אותנו ממנו. ח. אין לו מרכז מפלגה על כל המשתמע מכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
איש נחש
נחום,
שדה בוקר,
23/04/05 13:01
|
לאחר שהתנהגדה עם אשתך כך אתה רוצה להנהיג אותנו לך הביתה לישון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
לך לישון אהוד
עופר,
23/04/05 12:58
|
|
 |
115.
ברק אנחנו איתך
צודק,
צפון,
23/04/05 12:50
|
|
 |
דבר בשם עצמך.
ק. נ.,
23/04/05 14:22
|
|
 |
114.
אהוד לך על זה אתה תנצח
נתן פרץ,
נתניה,
23/04/05 12:46
|
אהוד תקשורת מעלה ומורידה זאת הפוליטיקה דע לך עים כל הבלגן שעשיתה אתה עדיין מספר אחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
וילנאי לראשות מפלגת העבודה
יפית,
בית דגן,
23/04/05 12:45
|
רק מתן יוכל להוביל לאיחוד, סדר, הכנסת צעירים וחזרה לשילטון. אין מקום לתת לברק צאנס נוסף, ביחוד שהוא עצמו עסוק כל הזמן בהכנת התוכניות העסקיות שלו למקרה שיפסיד (כפי שגם הוא בעצמו צופה)
חג שמח לכולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
מתנשא! לעולם לא אצביע לך שוב.
חיים,
מצביע מאוכזב,
23/04/05 12:37
|
את הטעיויות שאתה עשית אי אפשר לספור גם עם 10 ידיים.
לעולם לא תהיה שוב בשלטון. העם בז לך וכל מי שהצביע לך התאכזב. בגלל זה ברחת כשנגמרה הקדנציה.
היחידים שתומכים לך פה הם הפעילים שלהם אתה משלם ואני בספק רב אם גם הם יצביעו לך ביום הבחירות.
פשוט טוס לארה''ב ותרוויח לך מליונים בהרצאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
אוהד קבר
ל"ת
אזרח,
23/04/05 12:34
|
|
 |
110.
ברק היה רה''מ הכי פחדן וגרוע
ל"ת
שרית,
23/04/05 12:33
|
|
 |
ברק היה ראש ממשלה מעולה
ל"ת
מרון,
25/04/05 01:45
|
|
 |
109.
אהוד, לדבריך אתה ושרון מתאימים
א,
23/04/05 12:32
|
אתה טוען ששרון דופק ומתחמן את עם ישראל. זה מה שאתה עשית לנו. יופי , ממש זוג יונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
פראייר מי שמאמין לו
אריק,
עמק חפר,
23/04/05 12:30
|
סיסמת הבחירות של אהוד ברק מהפעם הקודמת''פראייר מי שיאמין לביבי פעם שניה''חוזרת אליו כמו בומרנג. אני בכל מיקרה לא מאמין לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
עמיר פרץ צריך להוביל את העבודה
ליעד,
23/04/05 12:29
|
הוא היחיד שיחזיר את הכבוד לאנשים הפשוטים, שיהפוך את החיים כאן לקצת יותר נסבלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
NRG ממשיכים לדחוף את ברק
מאיה,
23/04/05 12:27
|
מסיבה שאינה ברורה. ''כלי התקשורת'' שדואג לתת לאיש הנוראי הזה חשיפה בתדירות הכי גבוהה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
לעם טיפש דרוש מנהיג
tom,
23/04/05 12:26
|
|
 |
104.
אהוד ברק מסוכן יותר מביבי
ש.לוין,
23/04/05 12:25
|
הוא רוצה לחזור להיות ראש ממשלה. מה הוא חושב המליונר החדש הזה הקפיטליסט הזה אהוד ברק הוא לא רק לא יבחר במפלגה שלו איש לא יבחר בו להיות ראש ממשלה הוא יהרוס טואטלית את החברה בישראל ויהיה עוד יותר גרוע ואכזר מביבי שקרניהו שימיו ממילא ספורים עד הבחירות איך אומרים זה נבלה וזה טרפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
רק פואד יכול לתקן טעויות שלברק
שי עופר,
cdscsd,
23/04/05 12:25
|
ברק הפיל את מפלגת העבודה לקרשים ועכשיו כשפואד מנסה לשקם אותה ברק שוב נדחף? אדון ברק אני פונה אליך בבקשה אישית ומבקש שלא תהרוס יותר. יש עוד סיכוי למפלגה להתרומם אז בבקשה די.... אם אתה משועמם אני יכול לסדר לך עבודה אבל רק שלא תתקרב למפלגה. ועכשיו ברצינות, מפלגת העבודה צריכה מנהיג אמיתי שיוביל אותה מעלה וזה מה שפואד עושה. פואד היחידי שיכול להנהיג את המפלגה שלנו חג שמח שי ואתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
רק פואד-ברק קיבל הזדמנות
ל"ת
שירלי,
חולון,
23/04/05 12:23
|
|
 |
101.
חייל מספר 1
עודד,
23/04/05 12:21
|
|
 |
מסכים ב-100%
ל"ת
יוסי,
חיפה,
23/04/05 13:49
|
|
 |
100.
ברק יפסיד, פואד ינצח
ל"ת
אורן,
ב''ש,
23/04/05 12:20
|
|
 |
99.
רק עם פואד ננצח
אדיר וישניה,
חולון,
23/04/05 12:19
|
כאשר בנימין (פואד) בן אליעזר יהיה יו''ר מפלגת העבודה ויתמודד בבחירות לכנסת מפלגת העבודה תגיע למגזרים רבים יותר. ברק מרחיק את תושבי ישראל ומפריח סיסמאות פרובוקטיביות על סף הקללות, רק על מנת לקבל קצת תשומת לב. אהוד, אנחנו מכירים אותך, זוכרים אותך- ובאמת מעדיפים לשכוח. יהיה ראוי יותר אם תתמודד לכנסת ותרכוש את אמון הציבור מחדש דרך עבודה פרלמנטרית קשה, ולא תצנח לנו שוב רק לתפקידי ראשות. בין המקור(העבודה) לחיקוי(ליכוד) אני מעדיף את המקור, ורק פואד יעשה את העבודה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
קר, אגואיסט וכישלון עצום
רועי,
אי שם,
23/04/05 12:17
|
אני כמו רבים אחרים בחרתי בברק אז כדי להיפטר מביבי האיום והנורא רק כדי לגלות שאהוד הוא אותה הגברת בשינוי אדרת. כמו את ביבי גם אותו מעניין רק דבר אחד: אהוד ברק, לא סבל העם שסבלו מתעצם ומתגבר מיום ליום בזמן שכיסיהם של חברי הכנסת המזוהמת מתנפחים ומתנפחים...אסור לשכוח למר ברק את התנהלותו בזמן שביתת הנכים שהוכיחה שליבו קפוא והאזרח שבחר בו לא מעניין לו את ה... כל זאת מבלי להזכיר את התנהלותו המדינית...חבל על כל מילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
החיסרון הגדול שלו הוא...
שלמה דדו,
23/04/05 12:16
|
שהוא פוליטיקאי גרוע. בתחום זה יש לו מה ללמוד משרון ואפילו מפרס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
אביב נעורים עלאק..
אהוד ברק הראשון,
מגדל צמרת,
23/04/05 12:16
|
|
 |
95.
ברק -ראש הממשלה?? רק אם...
בוחר מן השורה,
המרכז,
23/04/05 12:15
|
תהיה כאן מהפכה צבאית.... בדרך דמוקרטית,אין לו שום סיכוי... ולמה???: 1. הוא היה ראש הממשלה,ונכשל. 2. הוא חושב את עצמו לאלוהים/גאון שאין שני לו.. יכול להיות שזה נכון ( איני שופט..) אבל ראש הממשלה צריך להיות ב-ן -א-ד-ם ( יעני :המענטש ...) 3. הוא מיליונר. זה כשלעצמו לא פוסל אף אדם,אבל איך הוא יכול להבין אדם שצריך לחשוב 20 פעם ( בקשר למימון..),לפני שהוא רוכש מכונית חדשה ב-130,000 ש''ח ( אם בכלל..),או מתכנן נסיעה לשבוע לחו''ל... 4.איך אני יכול לסמוך על אדם שבטוח כי הוא יודע הכל ולבד????? בסגנון : אלוהים אתה בחרתני...
מסקנה: ברק ,במקרה הטוב יהיה עוד שר אצל:... אבל גם זה לא רע לעסקים....
נ.ב ברק יודע כל זה ,ולכן בעצמו לא מאמין שיהיה ראש הממשלה!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
רק הצלחה
גיורא,
23/04/05 12:15
|
אהוד חזק ואמץ אל תשים לב לכ המלעיזים אין אחד מלבדך המסוגל להרים את המפלגה מהקרשים ולהוליך אותה להשגים תקן את יחסך לחברך עבוד בצוות וברגישות למד משגיאותיך בעבר למד מיצחק רבין שהיה כשלון בכהונתו הראשונה והיה להצלחה גדולה בכהונתו השניה עלה והצלח אני אצביע בפריימריז עבורך עלה והצלח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
שהוא דופק זה לא כל כך נורא
שמחה,
23/04/05 12:13
|
בסופו של דבר גם לנדפק יש תענוג מסוים .אחרת קשה להאמין שעם ישראל מגיב כפי שהוא מגיב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
מה זה דוח בנגל? זו טעות, תתקנו
ל"ת
מיה,
23/04/05 12:11
|
|
 |
''דוח'' ?
מאיר,
צפת,
23/04/05 14:43
|
מה השאלה?הראיון ניתן לגברת מיה בנגל. חשבת על אביגדור בן-גל? משום מה הכותרת היא ''דוח בנגל''. אני גם הוטעיתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
פואד מנהיג נכון לעבודה
ל"ת
אודי,
רעננה,
23/04/05 12:11
|
|
 |
90.
רק שינוי
הרואה נוכחו,
23/04/05 12:10
|
תעזבו אתכם ממפלגת העבודה שחיה על עברה או הליכוד שהוא אספסוף במובן הגרוע ביותר של המילה ותתחברו לשינוי, מפלגת האינטגריטי שהיא תקוותו של העם היושב בציון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
ברק רע למדינה. רק עמיר פרץ
ליהי,
23/04/05 12:09
|
יכול לשפר את המצב אל תאמינו לכל מה שביבי וחבריו אומרים עליו בתקשורת - הוא היחיד שיכול למגר את העוני ולהחזיר אל השכירים והפועלים את הכבוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
עמיר פרץ לראשות הממשלה
צבי,
23/04/05 12:07
|
ברק צריך להיות ראש מפלגת שינוי! לא ראש מפלגת העבודה, הוא חזיר קפיטליסט, שמרן ומתנשא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה אתה, קומוניסט ליברל?
אהרון,
25/04/05 01:47
|
|
 |
87.
ביבי וברק זה היינו הך!!!!
ל"ת
לילה,
23/04/05 12:06
|
|
 |
86.
נמאסת! נמאסת! נמאסת! נמאסת!
ל"ת
ארז,
רמה''ש,
23/04/05 12:05
|
|
 |
אז אל תיבחר בו...
וילנאי,
25/04/05 01:48
|
|
 |
85.
הזוי
דודי,
ירושלים,
23/04/05 12:04
|
היתי בכנס עם ברק. הוא שיבח את תכנית דוברת. אולם כששאלתי אוו אם הוא קרא אותה הוא הודה שלא! האם האדם הזה אמין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
אני מעדיף את חמותי ולא את ברק
דורון,
23/04/05 12:04
|
שבטח בליל הסדר תעצבן אותי ואני יזרוק עליה את החרוסת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוב מתנגדי ברק ברברים כמוך
נחצ'ה,
25/04/05 01:49
|
|
 |
83.
וילנאי עם ברק ואיילון צוות מנצ
ל"ת
יאיר,
בת ים,
23/04/05 12:03
|
|
 |
82.
רק עמיר פרץ מתאים
עדי,
מרכז,
23/04/05 12:01
|
העם לא טיפש הוא למד שאהוד ברח
ביבי עושק את העניים
לכן דרוש מנהיג מבין את צורכי כלל הציבור בישראל ול רק של בעלי הממון
רק עמיר פרץ מתאים לתפקיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
עוד סיבה מדוע הנוער רוצה לרדת
ל"ת
א.זרח,
איזור א,
23/04/05 11:59
|
|
 |
80.
רשלנות של רופאים
Joe Anaaref,
IsraHell,
23/04/05 11:58
|
בניתוח להסרת הפלולה זרקו את החלק הלא נכון! ממש רשלנות רפואית!
הפלולה הזו חושבת שבשפת ביבים (בשני המובנים שלה...) אפשר לכבוש את השלטון. אני מאד מקוה שהפלולה טועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
שרון עושה לך בית ספר
yoram,
afula,
23/04/05 11:58
|
|
 |
78.
הצבעתי לו בגלל נאוה, ללא נאוה
אילן,
תל אביב,
23/04/05 11:54
|
|
 |
77.
שיצטרף לוילנאי - צירוף מנצח
ל"ת
רוחמה,
קיבוץ,
23/04/05 11:51
|
|
 |
76.
העם
אלי,
כוכב יאיר,
23/04/05 11:46
|
|
 |
75.
אם הוא יגיע לשלטון זה גרוע
אזרח,
23/04/05 11:45
|
בדיוק כמו שליכוד בשלטון כולם מסבנים את הציבור ולא עושים כלום לטובתו !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
איזה יופי שכל תומכי וילנאי...
פרי,
נתניה,
23/04/05 11:44
|
כבר הגיבו לכתבה.
אפשר לספור את מס' התגובות, לחלק ל -2 (כי כל אחד כתב 2 תגובות), ולקבל את מס' הקולות שיקבל וילנאי (בעבודה ומחוץ לה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק מתן
שלמה,
בית שערים,
23/04/05 12:42
|
חמוד שלי, טוב שלפחות לעצמך אתה מספק תירוצים, תירוצים יקלו על ההפסד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
חוצפה ישראלית
גיא,
23/04/05 11:43
|
אחרי שהשאיר אחריו שובל ארוך של כשלונות,ונטש עם מבורבר בשטח,כל שנישאר לנו כעם,זה להחליט האם:
1.אנחנו עם חכם עם מנהיגים טיפשים. 2.עם טיפש עם מנהיגים חכמים. 3.עם טיפש למנהיגים טיפשים. 4.עם חכם עם מנהיגים חכמים.
במידה ובחרתם בתשובות 2+3 אזי מגיע לכם ברק או ביבי. במידה ובחרתם בתשובה 4 אזי אתם חולמים. במידה ובחרתם בתשובה 1 נמשיך לסבול ביחד ונקווה שיום אחד יקום מנהיג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברק מנהיג אמיץ ומפוכח
רן,
ראשון,
23/04/05 12:08
|
העם טיפש ונתן לליכוד להוליך אותו שולל בהבטחות קסם שהוא יצליח לעשות שלום ולא להחזיר שטחים. לו היה העם משאיר את השלטון בידי ברק, הוא היה ממשיך במשא ומתן למרות האינתיפאדה, כן, למרות האינתיפאדה וכמו שההסטוריה מלמדת, היו לנו אז הרבה פחות הרוגים. הרס הרשות הפלסטינית והפסקת המשא ומתן רק העצימה את הטרור. זו עובדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
אתה היחיד ששיכנע אותי
נו באמת,
23/04/05 11:43
|
|
 |
71.
ברק היה ראש-הממשלה הכי טוב
ל"ת
לכל המתלהמים,
23/04/05 11:41
|
|
 |
70.
האיש הזה מעצבן!
ל"ת
אזרח.,
23/04/05 11:38
|
|
 |
69.
אפילו ברק הכושל עדיף על נמוכי
ל"ת
המצח,
תל אביב,
23/04/05 11:37
|
|
 |
68.
אני מחפש מועמד
מחפש,
23/04/05 11:34
|
אני מחפש מועמד. לא מושלם, אבל יותר טוב מאחרים. שרון היה יכול להיות טוב, אבל הוא ומשפחתו מושחתים יותר מדי (ואני באמת לא מחפש מלאך). ביבי עשה דברים טובים, אבל אחראי להפיכת הליכוד למפלגה הנישלטת עי אספסוף של פרימיטיבים. מצד שמאל יש רק קולות הזויים שמחליפים מציאות בחלומות ושנאה עצמית. אז במי נשאר לבחור???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה רע ברפי אלול?
השגריר האוטרלי,
מלבורן,
23/04/05 16:05
|
מה רע ברפי אלול? מנהיג אמיתי תראה איך הוא שיקם את המפלגה האיש הזה קוסם....יש לו כבר שתי מימונות ברצף...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תבחר בפואד
אדיר וישניה,
חולון,
23/04/05 12:29
|
מועמד אמיתי, לא מתנשא מעל אחרים, לא יצור מנהיגות יחיד (כמו שאנו רגילים אליה), יצור סביבו מנהיגות רחבה, יתייעץ, ישקיע בתשתיות, בחינוך ובנושאים החברתיים. פואד בולדוזר אמיתי עם קבלות. רק עם פואד נצליח לשנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יסדר קומבינות לח'ברה...
ל"ת
מאור,
25/04/05 02:09
|
|
 |
תבחר ברק שיחזור לגבולות 67
ל"ת
אל תתלבט,
23/04/05 11:44
|
|
 |
תבחר שרון, תקבל הבטחות כזב
עדן,
תל אביב,
23/04/05 12:12
|
אין ספק שמי שרוצה לשמוע שקרים על גבולות הקבע צריך להצביע שרון. אם יצביע ברק, יקבל אמת נטולת כחש וטיוח. מה אתם מעדיפים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
שיתמוך בוילנאי
אליעזר,
בת ים,
23/04/05 11:32
|
לברק יש ראש מתוכנת אבל עם אנשים צריך מוח אנושי. שיחבור לוילנאי. וילנאי כשלצידו ברק הם צוות מנצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה????
אדיר,
אונ' בר-אילן,
23/04/05 12:34
|
אני מאוד מקווה שלצד יו''ר המפלגה החדש לא יעמוד אהוד ברק/ ואני מאוד מקווה שיו''ר המפלגה החדש יהיה פואד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אליעזר צודק - שיצטרף לולנאי
ל"ת
כרמית,
הרצליה,
23/04/05 12:04
|
|
 |
66.
רה''מ הגרוע ביותר בתולדות ישראל
ל"ת
מבין ערבית,
23/04/05 11:31
|
|
 |
ברק אמיץ ואומר אמת
דני,
רמת גן,
23/04/05 12:04
|
כל יום אני אומרת תודה לברק על שהוציא את הילדים שלנו מלבנון והציל אלפי חיילים שיכלו להמשיך ולמות שם. לו העם היה נותן לו להמשיך ולא מתפתה להבטחות הכזב של שרון והליכוד, אני מאמינה שבאותה החלטיות הייתה לנו גדר בזמן ומאות מעשי רצח היו נמנעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התכוונת לביבי אם כבר
ליהיא,
23/04/05 11:42
|
בר ק לפחות הוציא אותנו מלבנון, ביבי היה ראש ממשלה גרוע בהרבה.
מבחינת עמדות כלכליות הם שניהם גרועים בעיניי באותה מידה. שני מיליונרים שלא רואים ממטר את המצוקה בעם, שיחזרו לקיסריה ולמגדל הדירות בת''א וימשיכו לעשות מיליונים ולא להיכנס לנו בחיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם שניהם גרועים מי כן לדעתך?
ל"ת
קיקו,
23/04/05 12:42
|
|
 |
ברק ברח מלבנון
מבין ערבית,
23/04/05 12:28
|
ובעקבות צורת הבריחה הזו, זה עלה לנו (עד עתה) בכ1000 הרוגים. גם האיפוק שגילה אחרי פרוץ האינתיפאדה עלתה לנו בהמון דם. לא אשכח את הירי הבלתי פוסק על שכונת גילה מול האיפוק של ברק ולא אשכח לו לעולם את הפקרת החייל מדחאת יוסף. בקיצור, ללא כל צל של ספק , ברק רה''מ הגרוע ביותר שהיה לנו, ואסור לחשוב אפילו לרגע על סיכוי קלוש אפילו של חזרתו ! אפילו שרון המושחת שם אותו בכיס הקטן שבגרב !!! ועוד לחשוב על כך שאני הצבעתי בזמנו בעדו......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברק גרם למלחמה הנוכחית
ש,
23/04/05 12:15
|
הבריחה המחפירה שלו מלבנון הציתה את המלחמה הזו. והבריחה של שרון מעזה תביא למלחמה גרועה יותר. ככה זה כשמתנהגים כמו סמרטוטים שמאלניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברק היה ראש-הממשלה הכי טוב
ל"ת
אתה טועה,
23/04/05 11:39
|
|
 |
65.
הזוי הזוי הזוי - מכיר את הסרט
ל"ת
אשכרה חי בסרט,
23/04/05 11:30
|
|
 |
64.
קרה לי אותו דבר בשבוע שבעבר!
אבל בדיוק!,
23/04/05 11:24
|
|
 |
63.
כרגיל ברק מדבר תאחלס ולעיניין!
בני,
י-ם,
23/04/05 11:22
|
איזה כיף לשמוע פוליטיקאי שמדבר על הבעיות האמיתיות של מדינת ישראל בצורה ישירה ולא מתחמקת.
ימים יגידו לגבי אופיו ויכולותיו ה''הרגשיות'' להנהיג, אבל אין ספק שיש חזון ויש יכולת להגשימו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
אהוד ברק
אורי,
חיפה,
23/04/05 11:22
|
קשקשן חסר תקנה, חושב בטעות כי הכושר הרטורי שלו משכנע מישהו, ברח מכל דבר, כולל מאישתו. אולי שיבהיר אם אותות ההצטיינות שלו הם אישיים או יחידתיים- אני חוזר יחידתיים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצטרף
ל"ת
לדעתך,
23/04/05 13:29
|
|
 |
61.
איך למשהו עוד יש כוח לקשקשן הז
רמי,
23/04/05 11:21
|
כן כן, אני יודע, הוא הוציא את צה''ל מלבנון. מה שיונתן בשיא עושה בשטחים כאדם רגיל, ברק עשה כראש ממשלה. מלבד זאת כלום לא קרה מלבד דברים רעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
לחלק את ירושלים כדי להציל את
ל"ת
זכי,
מנח,
23/04/05 11:20
|
|
 |
להציל את אמא שלך .
ל"ת
קיקו,
23/04/05 12:44
|
|
 |
59.
ברק יפסיד מתן ינצח
טלי דגן,
ת''א,
23/04/05 11:18
|
|
 |
58.
העם עם ברק!!!
ל"ת
יניב,
23/04/05 11:18
|
|
 |
ספק אם העם עם המוקיון הזה.
גדי,
מרכז,
23/04/05 11:49
|
|
 |
57.
שקרן - בסקרים יש לו 13 מנדטים
ל"ת
ברק מסלף עובדות,
23/04/05 11:18
|
|
 |
56.
אם לא אהוד ברק היינו ממשיכים
לספור הרוגים,
בלבנון,
23/04/05 11:14
|
העניין הוא שהעם הזה לא ראוי למנהיג כאהוד ברק העם הזה זקוק למנהיגים שיתעללו בו ככל שמנהיגיו יתעללו בו יותר כך יאהבם ויעריכם. בושו לכם אנשים קטנים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגללו 1400 הרוגים באינתיפדה !
האמת לאמיתה,
23/04/05 13:17
|
בריחה מטרור ואי התמודדות איתו נתנה לפלשתינאים מודל לחיקוי, ולכן- מספר חודשים אחרי הבריחה מלבנון החלה אינתיפאדת אל אקצא שהפלשתינאים בעצמם מודים שהם חותרים לבריחת ישראל כמו שעשה חיזבאללה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות במיץ עגבניות
צבי,
חיפה,
23/04/05 15:25
|
הימין טען זאת כדי לנגח את ברק והנה שרון ומופז במהלך אינתיפדה רצחנית נוקטים בנסיגה מעזה. הם עושים זאת מפני שהם יודעים שאין שום קשר בין הנסיגה לבין האינתיפדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1400הרוגי מלחמת שלום ההתנחלויו
רשומים על שם,
23/04/05 14:20
|
שרון והוא אחראי לכל הרוג בתקופת שלטונו. הגיע הזמן שיפסיק עם הספינים ויקח אחריות להתדרדרות המדינה בכל התחומים, התדרדרות שלא היתה כמותה בהיסטוריה של מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון, כל ההרוגים הם של הליכוד!
מירי,
תל אביב,
23/04/05 15:22
|
בכל מעשה טרור, תמיד האשים הליכוד את מי שעמד בראש הממשלה, לא את המפגעים, חלילה. והגיע הזמן שגם עכשיו יודו, כמספר הזה של פיגועים נוראיים ושל גרצחים ונכים לא היה מעולם, רק תחת ממשלת שרון. אמת לא נעימה לליכוד, אבל זאת האמת. השמאל אינו רוקד אף פעם על הדם ולכן לא ניצל עובדה זו כתעמולה ארסית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
מר אהוד ברח.
השפוי,
דרום,
23/04/05 11:07
|
כאדם המכיר אישית והיטב את מר ברח, אני טוען שמר ברח לא השתנה כלל, (לא ששרון יותר טוב?), מר ברח היה לוחם מעולה וכאיש צבא עשה חיל בצ.ה.ל, אבל כראש הממשלה היה ויהיה אסון לאומי, וחבל שמר ברח לא לומד את הלקח!...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
למה לראות את פרצופו בחג!!!
ל"ת
חיים,
23/04/05 11:07
|
|
 |
53.
מספיק עם שלטון הגנרלים.
ארק1,
סדום ועמורה,
23/04/05 11:06
|
די נמאס כבר, עשרות שנים אנו נישלטים על ידי גנרלים מושחתים שבמקום לפרוש מחיי הצבא ולחיות בשקט את חייהם ,הם ממשיכים לכוון השליטה במדינה כולה ומנציחים את שלטון החונטה הצבאית במדינה האוממלה הזאת . הגיע הזמן שאזרחים פשוטים ינהיגו את המדינה בטוח היא תיראה אחרת. ולך אהוד ברח ,סע לנו מהעניים לך תגדיל את המיליונים שלך ,יקח לנו עשרות שנים לתקן את הנזקים שעשיתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
אהוד, הזקנה במסדרון עדיין מחכה
ל"ת
צח,
חיפה,
23/04/05 11:05
|
|
 |
51.
כוכב נופל לא חוזר לזהור!
ל"ת
שמר,
23/04/05 11:05
|
|
 |
50.
The real Barak
Max,
USA,
23/04/05 11:04
|
I heard this guy in Naples, Florida about the end of 2003, I do not believe a word he says.He was blaming his aids and the people that helped him get to the top in the fiasco he brought Israel into.This guy may have been a good soldier.....never will he be a good politician.And not every general is Rabin.I do believe this Barak should continue making the 50,000$ per lection to the elder society in the USA.....they will believe any word he says.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
סימפונית ''אגם הבירבורים''
יעל אורן,
תל אביב,
23/04/05 11:03
|
|
 |
שכחת לאמר שכברק שורף הכל
ל"ת
חי,
שדרות,
23/04/05 19:07
|
|
 |
48.
read the responds ull never ru
guy,
l,a,
23/04/05 11:03
|
Barak if u read the people responds here, ull never run ,nor for prime minister, nor for chef in golani,,wake up and smell the coffe,,dont u see? the people dont want u,,,get away stay at your house or do somthing,,,LIVE US ALONE
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
אהוד ברק- החדשות הרעות מאתמול
יאיר לבנון,
חיפה,
23/04/05 11:00
|
לך הביתה הספיקה לנו פעם אחת חוצפן לא רוצים אותך כאפיש?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי ששפוי כן רוצה את ברק
אוהד,
25/04/05 01:51
|
|
 |
46.
כאש שלוחה בשדה קוצים.....
רביד צור,
רמת אביב,
23/04/05 10:57
|
אהוד ברק זורע הרס וחורבן. ממש כאש שלוחה בשדה קוצים. מוטב לנו כי נשמר מאיש כמוהו כמו מאש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
התחרפן הבן אדם לאשפז בדחיפות.
ל"ת
ישראל ישראלי,
23/04/05 10:55
|
|
 |
44.
הוזה לך ברח-אתה יצור אפל כל כך
מרדכי מיאמו,
י-ם,
23/04/05 10:51
|
אדם אפל שפל וההזוי..... לדאבוני חוייבנו ליראות אותך בעמדת מנהיגות.....תקופה ארורה שעד היום אנו מנסים לימחוק אותה מתודעתינו וזיכרונינו. אבל לא נישכח מעל 1000 הרוגים,הבריחה מלבנון,התמוטטות הכלכלה ועוד....ומול כל אלה ניצב מנהיג זחוח שלא מפסיק לעשות לביתו. חסוך מאיתנו את הבחילה ערב ליל הסדר.....ועזוב אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מאשים את ברק ב1000 הרוגים?
ארנון,
25/04/05 02:07
|
אתה בעצמך אדם אפל שפל והזוי, בשביל להגן על אדם כמוך לא הייתי מסכן את חיי אפילו לרגע אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צריך פוליטיקאי כמו שרון...
יעקב,
י-ם,
23/04/05 11:29
|
או פרס שישמן אותך ואז...
לא מתאים לך אנשים שעושים, מקבלים החלטות ומבצעים.
מי שלא שותה לא משתין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
אהוד ברק הייה ויהיה כשלון
יאיר לב ארי,
הרצליה פיתוח,
23/04/05 10:49
|
בספר דיברי הימים, של מדינתנו הצעירה, לא קם ראש ממשלה, שלדעת כוללללם, הייה כשלון חרוץ כמוך, מר ברק. אמינותך הרוסה ללא כל יכולת תיקון בעייני העם. יכולתך הוכחה כנומכה ומסוכנת. יחד עם זאת, אתה מרשה לעצמך לבקר בחומרה מעשים שאינם בתחום יכלתך. דיבורך רם ויכלתך קטנה ומסוכנת. שב בבית, תעשה כסף, תעזוב את העם הזה- אתה לא ראוי, מר ברק, פשוט, לא ראוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי זה כוללם, חברי מרכז ליכוד?
ורד,
הרצליה,
23/04/05 12:17
|
ברק ראוי הרבה יותר מאלה שאתה בחרת בהם וסובבו אותנו בכחש והמיטו אסון נורא על המדינה. כל פיגועי ההתאבדות הנוראיים שקרו מאז עליית שרון והליכוד לשלטון, כן, רק מאז, הם העדות הנוראה לכשלון הליכוד. לו ברק היה מושאר בשלטון, לעולם לא היינו מידרדרים כל כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חברי מרכז הליכוד הם
בן אדם,
23/04/05 18:12
|
|
 |
על מה אתה מדבר?
חמי,
ק. טבעון,
23/04/05 11:34
|
אתה בטח פוליטיקאי.
אף אחד אחר לא יכול לדבר כל כך באויר.
בטח גם פודל של וילנאי...
אף אחד עם שכל בקודקוד לא יאמר שלברק יכולת נמוכה. אף אחד גם לא יגיד שפיו ומעשיו לא שווים. ועם דבריו אתה הרי אפילו לא מנסה להתווכח.
תחסוך מאיתנו את קמפיין הבחירות של מי שאתה מייצג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
הבן אדם חי בסרט
דודי קינג,
י-ם,
23/04/05 10:48
|
ההיסטוריה הישראלית מהזמן השליכה אותו בתעלה בצד הדרך, והוא עוד מתעקש להמשיך לדבר. אהוד, תשתוק כבר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
זה עלה לנו 1200 הרוגים !
X,
23/04/05 10:47
|
|
 |
ההרוגים באשמת ממשלת שרון
רוני,
ראשון,
23/04/05 11:43
|
להזכירך, אצל אהוד ברק לא היו כמעט הרוגים, מעשי ההתאבדות הנוראיים החלו עם עליית שרון לשלטון. אז בבקשה לא לעוות את ההסטוריה. עראפאת רצה עוד מלחמת שחרור ושרון סיפק לו את העילה כשעלה להר הבית וכשעלה לשלטון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוני להזכיר לך מי שהביא לפה את
אושר,
23/04/05 15:23
|
רוני אם כבר מדברים על מי אשם אז ממשלת העבודה אשמה במצב היא הביאה לפה את גדול הטרוריסטים בעולם פתחה לו דלתות בעולם שאף מדינה לא הסכימה לקבל אותו שיחררה עשרות אלפי מחבלים ונתנה להם נשק ולימדו את העולם הערבי שאנחנו מתכופפים כשיש לנו אבדות קשות אז רק מטומטום או עיוור אומר שבגלל שרון נהרגו כאן 1200 איש ב 4 שנים האחרונות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האינתיפאדה החלה בימי ברק !
נועם,
23/04/05 13:24
|
אפילו הפלשתינאים מקבלים את העובדה שזה לא היה שרון בהחל ארבע שנים של טרור - זו הרי שטות גמורה- הם חיפשו תירוץ. את האינתיפאדה של ספטמבר 2000 ירש שרון מתקופת ממשלת ברק- וזו ההסטוריה האמיתית, ולא כפי שאתה מנסה להציג. ברק לא ידע איך להתמודד איתה ולכן העם בחר את שרון בגלל חידלון האישים של ברק. ושרון היה זה שהוציא את מבצע ''חומת מגן'' שממנו והלאה החל הטרור לדעוך. זו האמת ואין בלתה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה היה מונע את האינטיפאדה?
יוני,
ב''ש,
23/04/05 11:37
|
בטח עם נתניהו שרון או פרס ערפאת לא היה מתחיל את האינטיפאדה...
די לצביעות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אצל ברק לא היו פיגועי התאבדות
דודי,
תל אביב,
23/04/05 11:59
|
היה מעט טרטר והליכוד רקד על הדם וקיבל את השלטון בזכות הריקוד על הדם. וכשעלה שרון לשלטון החל פה טבח ברמות שלא ידענו, תחת אף ממשלה אחרת. המדיניות המבולבלת של יד ימין ויד שמאל בו זמנית, רק עודדה טרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון, אצל ברק היה יחסית שקט
ליאת,
רחובות,
23/04/05 16:38
|
כל הליכודניקים מנסים להדביק לברק את הטרור הנורא אבל מה לעשות, כל כולו רשום בטאבו על שם הליכוד בהובלת שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
הוא עוד יחזור להיות ראש ממשלה
אהרון,
מרכז,
23/04/05 10:47
|
הציבור הישראלי שכבר בחר בו פעם אחד וגם הצביע למפלגות כמו מפלגת המרכז ושינוי עוד יחזיר אותו לשלטון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה גנוב? הציבור לא מפגר
ל"ת
נמאס מברק,
23/04/05 11:22
|
|
 |
רק וילנאי
מרית לוין,
23/04/05 11:19
|
|
 |
רק אביגדור ליברמן
ל"ת
אושר,
23/04/05 15:21
|
|
 |
39.
לעם טיפש דרוש מנהיג חכם.ברק
ל"ת
בירן,
תל אביב,
23/04/05 10:43
|
|
 |
38.
שימו לב מה הבנאדם אומר לנו
דורון,
23/04/05 10:41
|
''כדי לתת סיכוי למשא ומתן, החלטתי לא לשתף את הציבור בספקות שהיו לי לגבי ערפאת''. מר ברק, אם היית אומר ''לא זיהיתי את הסכנה שבערפאת'' - אוקיי, עשית טעות. אבל אם זיהית את הסכנה, הסתרת אותה מהציבור והלכת לעשות איתו עסקים בכל זאת - ואתה עוד חושב שזה מוציא אותך יותר טוב מסתם קוצר ראייה - אז אתה באמת טיפש מטופש מהסוג הגרוע ביותר. ואני עוד הצבעתי לך אז...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד לי אתה, אם אבו מאזן...
א. ורדי,
בית שמש,
23/04/05 11:41
|
אומר ששרון טרוריסט ורוצח ילדים, ואי אפשר לסמוך עליו, כי יכול להיות שהוא מתארגן למלחמה, אפשר היה לנהל איתו מו''מ?
אז למה הפוך אפשר?
לפעמים אי אפשר לומר הכל בגלוי. להצהרות פומביות יש משמעות.
והדבר החשוב הוא שצה''ל התכונן והיה מוכן. מי שזוכר את תחילת האינטיפאדה יודע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
כמה זה עלה לנו?
ש צורי,
23/04/05 10:38
|
מיליונר חבר מפלגת עבודה - מה גודל התשלום שביקשת עבור הראיון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
מעבדת ניסויים לחינוך מיוחד
מורה קפדן,
23/04/05 10:32
|
מר ברק, מדינה אינה מעבדה לניסויים לסטודנטים מתחילים (ולא יוצלחים). אינתיפאדה אחת שבעקבותיה נרצחו 1000 ישראלים מספיקה בהחלט, תודה רבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
בבריחות אתה חזק הסתלק מאתנו
ל"ת
מותיקי העבודה,
23/04/05 10:32
|
|
 |
34.
אני חבר מפלגת העבודה
שלמה,
שרון,
23/04/05 10:31
|
מאז מפאי ההיסטורית ומוכן לשבת עוד הרבה זמן באופוזיציה רק לא לראות אותך עומד בראש המפלגה שהרסת עד היסוד ומקוה שיש עוד הרבה חברי מפלגה שחושבים כמוני. רד מהעגלה הזאת של מפלגת העבודה ויפה שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרס ורמון הרסו את המפלגה
כנרת,
גליל,
23/04/05 12:20
|
אני חברת מפלגת העבודה וחושבת שפרס ורמון החתרנים והתחמנים הבלתי נלאים הרסו את מפלגת העבודה ונתנו לליכוד במתנה את כל המנדטים. הכשלון רשום על שמם בטאבו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת-הסכינאות הרסה את המפלגה
עמית,
25/04/05 02:02
|
|
 |
33.
ברק ברח ולא לומד מהעבר
ברק ברח,
23/04/05 10:29
|
מר ברק , תקופתך כרוה''מ הייתה אפיזודה חולפת וטוב שעברה מן העולם ומהר , אתה הרסת את המדינה אתה טיפוס של טפלון מנסה שכלום לא ידבק אליך גם שהיית בצבא ניסת להתחמק ממקומות מסוכנים כדאי שרפש לא ידבק אליך ולהזכירך שאתה הבאת האסון עלינו במלחמת לבנון בדרך לדמשק שעד היום נעדרים חיילים אתה הבאת את האסון בצהלים נבהלת וברחת במסוק ע''פי שמבקרת המדינה הוציא אותך נקי אתה בתור רמטכ''ל רק דיברת ולא עשית כלום להזכירך '' צבא קטן וחכם'' סיהבת את הצבא והגדלת אותו ולא תרמת כלום לצבא היית רמטכ''ל גרוע שכל הזמן רבצת בלישכת שר הביטחון ופילרטת עם הפקידות אתה בתור רוה''מ הבאת עלינו את האינתפדה השניה ואל תנסה להיתמם לא שרון בגלל שעלה להר הבית אתה בתור רוה''מ הבאת עלינו מיתון גדול וכשראית שאין מה לעשות כל המחדלים שלך לא יכולים להידבק לאחרים כמו בילין בן עמי והאחרים העדפת ללכת לבחירות וידעת שתפסיד מכיוון שהעם לא רצה אותך והפסדת בגדול וזה אומר שהעם חכם ואבין שאתה עובד עלינו בעיניים לקחת את הרגליים וברחת ריסקת את מפלגת העבודה שהיא גם כיום לא יכולה להרים את הראש מהקרשים אז היום אתה רוצה לחזור ומה חשבת שתושבי מדינת ישראל טיפשים כמו שאתה חושב ולא זוכרים לך את העבר , אין לך כבר ממי ללכת לבקש סליחה ומחילה אז עשה לנו טובה אהוד ברח (ברק ) תעלם מאיתנו מכיוון שבאמת אנחנו לא רוצים שתחזור ובאמת לא מגיע לנו מכה כמוך ותפסיק עם הקלישאות העם צריך הנהגה ושרון לא מנהיג או ביבי לא מנהיג ואני התחליפי לרבין דבר אחד אני רוצה להגיד לך שעל נעליך מעל רגליך לא רק שאתה מזכיר את שם רוה''מ הנרצח אלה גם שאתה חושב עליו מכיוון שאתה לא תגיע ולא מגיע לקרסוליים שלו אז תפסיק לעלות את שמו לשוא ונדמה לי שגם משפחת רבין הנכבדה מתעלמת ממך אז עשה לנו טובה ותעלם מהנוף הפוליטי במדינת ישראל מכיוון שאתה רודת אותה לזנות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
הבדיחה הכי טובה ששמעתי לאחרונה
חנוך,
נתניה,
23/04/05 10:29
|
|
 |
31.
אהוד תתחיל להפנים ,אתה בחוץ!!!
אבנר,
כפר תבור,
23/04/05 10:27
|
|
 |
30.
אהוד דובר אמת בגובה העיניים
אבא,
23/04/05 10:21
|
מכירים את ספור בגדי המלך, כולם פחדו עד שקם הילד ואמר ש''המלך הוא ערום'' הגדולים ...פחדו מהאמת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
אהוד - העם שונא אותך
דודידו,
23/04/05 10:19
|
|
 |
28.
ברק קח את דליה איציק ולך הביתה
שולה,
23/04/05 10:14
|
שני הפוליטקאים השנואים על הציבור בישראל היום לא באים מהמפלגות הקיצוניות מהימין והשמאל. דליה איציק ואהוד ברק שני אנשים תחמנים, מתנשאים ויהירים הם השנואים ביותר. ולא בכדי. בא לי להקיא כל פעם שאני רואה את שניהם בנפרד. ביחד זה בכלל סיבה למסיבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן כך...
רון,
23/04/05 10:28
|
שני פוליטיקאים בינוניים ועלובים למדי.אבל במדינה בה נותנים לאנשים כמו עוזי כהן ויחיאל חזן למרפק את דרכם למעלה למה ניתן לצפות..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב אמרת, ידידי-תקראו
צור גולן,
רמת השרון,
23/04/05 10:55
|
אכן, אהוד ברק הוא אסון, באופן מוחשי ביותר. אולי אפילו הזוי. אף אחד לא רוצה אותו. מפלגת העבודה, המקרטעת תגזור גזר דין מוות סופי על עצמה אם תיקח את אהוד ברק, לא רק כיו''ר המפלגה, אלא גם כחבר מהשורה. לגבי דליה איציק- נזק קבוע למפלגה- אבל את זה פרנסי המפלגה, גם לא למדו להכיר בכך. דליה איציק היא איש קטן ורע ללא יכולת רבה ובטח שללא כל אינטיליגנציה ראויה. העם לא טיפש, רבותי, ניראה שאתם כן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
על מה אתה מקשקש
גילה,
23/04/05 10:13
|
ברק , תן לנו לחיות שחרר אותנו מהאשליות שלך , אין לנו זמן בשבילך , קודם תגיד לנו למה התגרשת מאשתך ? , איפוא האמינות שלך , מי שהוא יכול לאמר לי למה התגרש מאשתו ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה איכפת לך ?
נאווה,
25/04/05 02:01
|
|
 |
26.
דרכו של הברק
חי,
שדרות,
23/04/05 10:11
|
מטבע הדברים היא לשרוף כל דבר שבו הוא נוגע ואחריו בא הרעם וגשם זלעפות כבכי מר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
נכון אנו עם של מזוכיסטים
רון,
חיפה,
23/04/05 10:07
|
אבל עד שנבחר בברק לראשות הממשלה יעברו אולי 50-60 שנה. מה דעתך כדי לחכות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
ברק רק לא זה
ג'קי,
מרכז,
23/04/05 10:06
|
אני מתכוון לחזור ולהצביע למערך כמו מאוכזבים אחרים אך יש לי בעייה קטנה ושמה ברק!! אם הוא שם אני לא! אני בטוח שאני לא לבד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
דעת יחידה
1העם,
23/04/05 10:03
|
לדעתי, במדינה יהודית אנחנו לא צריכים ''מצביא'' זה או אחר. כבר נוכחנו כמה הם מוכשרים. עד היום אנחנו משלמים את המחיר... המנהיגים הכי גדולים בזמן המודרני לא היו מצביאים כביכול. לדוגמא: מנחם בגין שאומנם היה מפקד האצ''ל,(ומפקד ישיר של אבי ז''ל), אך מעולם לא אחז בנשק, וכן דוד בן גוריון. שנית: צריך מישהו שבאמת צמח מלמטה, שמבין מה זה באמת להיות רעב, שיבין מה זה לא לדעת מה המשמעות של לא לדעת מה יהיה מחר.רק אדם כזה יוכל להיות מנהיג-אבא של העם המוכה והחבול הזה. שלישית: אין מה לעשות, הוא חייב להיות יהודי ללא מרכאות, אדם מסורתי עם זיקה חזקה ליהדות, כי אנחנו מדינת ה-י-ה-ו-ד-י-ם הוא חייב להיות אחד שיודע תורה וגמרא (כמו בגין ושמיר שיבדל''א ואפילו ב''ג) וכמובן שמכאן גם נובע שיהיה ישר דרך (ברגע זה נפלו כל המתמודדים המוכרים לנו....) ואפילו ענו וצנוע. מישהו מכיר אחד כזה? ובכן, המישאלה שלי, שאיכשהו יצמח פה איזה מישהו, מלמטה למטה, ושיגיד שדי כבר לעוולות ולחוסר היושר ולשחיתות. שלא יכה את החלשים אלא יסייע להם שיאמר מה שמנחם בגין אמר בבוקר היום הראשון לכהונתו למזכירו יחיאל:''יחיאל, אני לא רוצה שיהיו עניים במדינת היהודים''. ועצה אישית ממני לכל הקוראים: על כל מנהיג שקם או שקיים לכו ותחקרו מיהו, איפה הוא גדל, איך הוא התנהג, פשוט תילמדו וכך אולי לא תהיה לכם תקווה אבל לפחות לא יהיו לכם ציפיות שווא. כי אני על כולם חקרתי, והאמת נימצאה שם בין הסיפורים. מי היה נוכל עוד כשהיה קצין צעיר, מי גדל עם כפית כסף בפה, מי היה פחדן אך יצר הילה של אומץ ומי היה שילוב של כולם. תדעו לכם שאלו שם למעלה אומרים שיש לעם הזה ''זיכרון קצר''. ובכן, יש כאן אחד שיש לו זיכרון מאוד ארוך. ולסיום, חג שמח לעמך ישראל בעיקר לעם שנעזר בעמותות כדי לשרוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה אתה חי?!
הקול השפוי,
23/04/05 16:46
|
יהודי - ישר דרך. אתה גם גזען וגם טיפש, מה עם כל הפדופילים החרדים, בלקסיקון שלך הם ישרי דרך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חובה לקרוא תגובה זו, זו האמת.
ל"ת
נביל,
ישראל,
23/04/05 14:15
|
|
 |
מסכים איתך
ל"ת
דורון,
דורון,
23/04/05 12:01
|
|
 |
מסכים בהחלט...
גיא,
חיפה,
23/04/05 10:16
|
|
 |
22.
ברק יעשה המלאכה
לאה,
חיפה,
23/04/05 10:02
|
במקום הברבורים של שרון שבשך שנה מברבר על כמה מתנחלים בעזה- ברק יפעל כפי שהוא יודע וכפי שהיה בלבנון. הוא שיביא הפתרון כולל פינוי רוב הגדה ולא קשקושי שרון המפנה את עזה וחושב שכך תגמר המלאכה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אהוד התקוה של ישראל
ינון,
יפו,
23/04/05 09:59
|
האדם שהביא השקט לגליל הוא זה שיביא השלום לישראל כולה. אהוד -חזק ואמץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו באמת...
ל"ת
אורן ג,
23/04/05 11:20
|
|
 |
20.
ברק המפוברק
שמעון,
23/04/05 09:58
|
כל הטעויות שעשית יהיו כאין וכאפס לעומת הטעות שתעשה כשתחליט לחזור. אתה תעוף כמו טיל למקום שממנו באת.
באמת מר ברק : תן לנו מנוחה ממך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
כו-לם לא רוצים אותך
לירון,
שדרות,
23/04/05 09:58
|
ברברן, קשקשן, תחמן.
קח את ביבי ולכו להרוס מדינות אחרות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
מי שהרס את המדינה יש לו
שמאל לוחם,
אלי עזה,
23/04/05 09:57
|
|
 |
17.
עור של פיל
א.ש,
מרכז,
23/04/05 09:57
|
הבן אדם דפוק סרוט באופן רציני חסר טקט ואטום, איך הוא לא מבין שהוא נמאס על כולם . מי ,ישלם עבור הנזקים שהשארת וברחת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
barak is bad news
ben,
23/04/05 09:57
|
|
 |
15.
שרון עשה לך בית ספר למנהיגות
תומך ברק לשעבר,
מרכז,
23/04/05 09:55
|
מרק ברק היקר אני הוא אחד מהאזרחים שהצביעו לך. ואני אחד האזרחים שהתנגדו נחרצות לשרון (וגם כיום יש לי הרבה ביקרות עלו). יחד עם זאת בראיה מפוקחת של המציאות המורכבת שלנו אני חייב להודות ששרון עושה לך (כמו לרבים אחרים) בית ספר למנהיגות, בית ספר לפוליטיקה, בית ספר לראשות ממשלה. הוא יודע איפה ללחוץ ואיפה לותר הן במישור הבין לאומי והן בתוך הזירה הפנימית. אם תהיה כן עם עצמך תודה שיכולת בעצם (באופן תיאורטי) לעשות את אותם הדברים אילו הייתה פחות שחצן ובטוח בעצמך. שניכם עם רקע ביטחוני, שניכם קיבלתם מנדט גדול מהעם רק שהוא ניצל אותו ב''שועלות'' פוליטית. ואתה נפלתה בכל בור אפשרי, גם בראיון הזה הייתי מצפה לשמוע ממך קצת יותר צניעות. שב ותלמד מה שרון עושה ותבין כל מה שלא עשיתה למרות שיכולת. תלמד תפנים ותפסיק לדבר בבטחון ויהירות (למרות שהיועצים שלך/ אתה בטח מחיבים זאת כדי לשדר בטחון לציבור) אבל הציבור יותר מתוכחם מזה. לא למדתה את זה כבר לפני כמה שנים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם גמדים כמו 5, שרון ענק
ליאון,
הרצליה,
23/04/05 12:27
|
במדינת הגמדים קוראים לשחיתות שלטונית מנהיגות ולעבודה בעיניים על הציבור קוראים יכולת פוליטית. ולטרור שרשום בטאבו על שם ממשלת שרון קוראים טרור של אוסלו, אוסלו שמת מזמן, והיו הרבה הזדמנויות ללכת בדרך אחרת ובסוף מאמצים אותו בגדול. אז מה אתה מקשקש על מנהיגות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקשיבו לו טוב טוב!
ל"ת
הקול השפוי,
23/04/05 16:44
|
|
 |
אכן כך
ישראל ישראלי,
כאן ועשיו,
23/04/05 11:01
|
אזוב קיר אתה כלפי שרון, אבק נעליו לך הביתה, איש קטן. לך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מלים חרוטות בסלע-אכן
ל"ת
חי,
שדרות,
23/04/05 10:14
|
|
 |
14.
הוא צודק במקרה הזה
ש,
23/04/05 09:55
|
שרון מרמה את העם, וכופה מדיניות שמאלנית קיצונית נגד רצון בוחריו, ובמקביל מסית נגדם - ובכך מקיים דיקטטורה שמאלנית כהלכתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
סיירת מטכ''ל - יישמור אלוהים
בנדיקטוס ה-16,
קרית הוותיקן,
23/04/05 09:55
|
יישמור אותנו אלוהים מתאומי סיאם של הסיירת - ביבי וברק. ראינו אתכם בתפארתכם. שבענו אתכם. אתם מצטיינים בתפקידכם הנוכחי. השארו שם. ביבי לא הגיע לקרסוליו של בגין וברק אפילו לא התקרב אל אשכול הנעבעך. חכו קצת. תתבגרו מעט ואז אולי נבחר בכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשכול-נעבעך הוא לא היה
ליהיא,
23/04/05 11:40
|
ראש ממשלה שקול והגיוני, נכון שלא היו תפורים פאלפלים לכתפיים שלו, אבל תכלס היה יותר מוצלח מהצמד הסיוטי ברק את ביבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לזה בדיוק התכוונתי
האפיפיור,
וותיקן,
24/04/05 11:21
|
מתנצל. הייתי צריך לאמר ''נעבעך, כביכול''. הגיבור הגדול ביותר של מלחמת ששת הימים. וויתר וויתר ותמיד השיג את שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
חבל על הזמן...פרץ יפתיע
מנש,
צפון,
23/04/05 09:53
|
אהוד ידידי, מרוב ראייה מרחבית ומעמיקה אתה לא שם לב שעמיר פרץ יינצח אותך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מועד עובדי חברת החשמל?
אוהד,
25/04/05 01:58
|
|
 |
מסכים שתהיה הפתעה - מתן
רונן הס,
גבעתים,
23/04/05 11:21
|
פרץ לא יכול להיות יו''ר כי הוא מדבר לקהל קטנטן מי שיכול לדבר אל המרכז והימין זה דוקא מתן וילנאי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשמתן אינו ישן
ניסים,
25/04/05 01:59
|
|
 |
11.
מצב מעולה לשמאל
רונן,
באר שבע,
23/04/05 09:49
|
עכשיו כל הליכודניקים יצביעו שוב לאריק. ואריק יחזיר שטחים. אם ברק יבחר הוא לא יוכל להחזיר כלום כי תהיה התנגדות של הליכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אתה מתלונן?!?!
גדעון,
מרכז,
23/04/05 09:49
|
אחרי שהורדת את המפלגה לאשפתות אתה מתלונן?!אתה רוצה את תמיכת הצבור?! כמו הספור על רוצח אביו המבקש רחמים מבית המשפט על היותו יתום... אתה צודק--לא קורצת מאותו ''חומר'' של מנהיגים המסוגלים להשתנות..[כמו בגין,רבין,שרון]. לך לך לדרכך ועזוב אותנו! עדיף המצב האומלל העכשוי של המפלגה מאשר ''מנהיג'' גס-רוח,שחצן ומתנשא כמוך,שכבר הוכיח את בורותו הפוליטית והמדינית! די!! נמאסת!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הציל את חיי בנינו ממוות בלבנון
ל"ת
רוצח אביו?!,
23/04/05 16:42
|
|
 |
9.
ברק ''האדם המברבר ''
רפי,
23/04/05 09:44
|
אין חדש תחת השמש. ושוב הוא רוצה לעבוד עם פרס בן 90. מפלגת העבודה אינה בנויה להוביל את המדינה. גם באופוזיציה היא נכשלה .מי שרוצה להוביל צריך וחייב היה להפיל את משפחת שרון המושחתת . צרוף מפלגת העבודה לממשלת המושחת נתנת לשרון ומשפחתו לגטימציה להמשיך בדרכו המבישה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מה עם תמונה?
dani,
23/04/05 09:40
|
|
 |
7.
אהוד אין עליך אתה תותח...
ל"ת
השגריר האוסטרלי,
מלבורן,
23/04/05 09:40
|
|
 |
6.
אין ,לא סופרים אותך לוזר
יוסי,
23/04/05 09:39
|
|
 |
הציל את חיי בנינו ממוות בלבנון
ל"ת
המפשל הזה,
23/04/05 16:41
|
|
 |
5.
אהוד ברק-העם אוהב אותך-תחזור
ל"ת
ברק יחזור,
23/04/05 09:38
|
|
 |
דבר בשם עצמך
איציק,
23/04/05 10:18
|
ככל הידוע לי, רוב העם לא אוהב אותו ולא רוצה שיחזור. חוץ מזה - מה זה קשור לאהבה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת לא קשור לאהבה, אבל! הוא ה
אורי,
23/04/05 16:36
|
המנהיג הגדול שהיה לנו מאז רבין, אני עדיין סופר את כל החיילים שהיו נהרגים אם הוא לא היה מוציא אותנו מבית הקברות הלבנוני! ואל תקשקשו לי על בריחה, את החיילים שהיו מתים שם לא מעניינת דרך הנסיגה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
בזיון
RENATA,
T-A,
23/04/05 09:38
|
עשה לנו טובה,תישאר בשקט בבית,יש לנו מספיק,מהחונטה הגנרלים,הלא יוצלחים,שמשוכנעים,כאשר עולים לשילטון,יצילו אותנו!בבקשה בל תחשוב עלינו,חשוב על עצמך,חסוך לך בזיון נוסף! כראש ממשלה,נכשלת בגדול,היה די ,היספיק לנו,עם המתקפות הנקודתיום שלך,כמעט סטריליות,ללא פגע ברוצחים מרצחים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מפלגת העבודה תנצח בבחירות
ל"ת
ברק צודק,
23/04/05 09:37
|
|
 |
2.
אדם מגעיל -נרקיסיסט
גרון ניחר,
יבנה,
23/04/05 09:33
|
כמי שתמך בו בשתי מערכות הבחירות שבהן הציג מומעדות לרשות הממשלה צר לי לקבוע שמדובר באדם מגעיל-פשוט נקיסיסט.אגב לא ראיתי שום תרומה מיוחדת שתרם כרמטכ''ל.ברור לגמרי שאצביע נגדו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הטמבל הזה דפק את ישראל לבד
ל"ת
dan,
23/04/05 18:55
|
|
 |
הציל את חיי בנינו ממוות בלבנון
ל"ת
המגעיל הזה,
23/04/05 16:40
|
|
 |
1.
אתה תביא 36 מנדטים, כמו ש....
אין-דיאני,
23/04/05 09:27
|
|
 |
כמה הוא שילם בעבור כתבה זו
נביל,
ישראל,
23/04/05 14:07
|
ואחרות? אין אנו מקבלים תשובות על השאלה הבסיסית: מאין לו לברק המליונים שעשה? מתיקוני שעונים?
ברק שהנציח את ה''בריחה'' בלכסיקון הלאומי ובהתנהגותם של אלה המחקים אותו, אינו מנהיג המתאים לנהל את המדינה. אולי הוא טוב לעסקני מפלגת העבודה באותה מידה ששרון וביבי טובים לעסקני הליכוד.
העם זקוק לדמות ציבורית של אדם המקרין יושר ומנהיגות מאחדת. העם אינו זקוק למליונרים של ''בן לילה'' או למה שמסמלים הסיגרים של נתניהו.
לשרון, פרס, נתניהו וברק אומר: באם טובת המדינה לנגד עיניכם, אנא תנו לאחרים צאנס לנהל את המדינה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בריחה?! מה עם החיילים שלא מתו
אורי,
23/04/05 16:39
|
ושחייבים לו את חייהם על כך שהוא הביצועיסט היחיד שהוציא אותנו מבית הקברות הלבנוני! אתה מתעסק בקשקושים פרסומיים ושיווקים ברמת המילים במקום בחיים עצמם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אסביר לך איך האמריקאים
Avi Ecuador,
23/04/05 23:36
|
חסכו חיי חיילים במלמתם עם היפנים. הירושימה ונגסקי. יש להם שלום מצויין עם היפנים. מעניין למה?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה היה קורה אם ליפנים היה גם
אטום,
25/04/05 01:57
|
ובתגובה היו מטילים אותו על לוס אנג'לס? גם אז היית בוחר בפתרונות כאלה?
אתה איש עם ראיית עולם כוחנית וחד צדדית שנוטה להתעלם מהמציאות המשתנה.
זה מה שקורה שהתאים במוח נעשים משומשים מידי.
הגב לתגובה זו
|
|