 |
174.
חבורת *מיסכנים*
פרעה,
24/04/05 00:55
|
*אילצו* אותם לאכול מחוץ לחדר האוכל!אילצו אותם לאכול מצות! או כמה שהם מיסכנים *הלוחמים* האלה! חשבתי לרגע שמישהוא אילץ או *הלוחמים* לפתוח באש חייה על גובניקים ולכן הם היתקוממו כגיבורים לפקודה של *מפקדים מרושעים*, מה שגרם להם לפתוח במרד ולברוח מהמחנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
173.
לכל ''החכמים ''
רוסי,חייל-גאה,
נתניה,
23/04/05 19:09
|
חיילים שהגיעו מרוסיה רובם מתגייסים ליחידות הקרביות,תתביישו לכם!איך אתם יכולים בכלל לפתוח תפה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
172.
ואתם בוכים שהחרדים לא מתגייסים
פרעה ממצרים,
23/04/05 15:37
|
מזמן כתיבת התגובה (שבת) אתם יכולים להבין שהכותב לא דתי.
אתם אומרים שזו כפיה דתית וקוראים להכניס חמץ למטבחים. אחר כך תבכו שהחרדים לא מתגייסים ותצביעו לטומי לפיד.
אולי אתם לא יודעים אבל חצי מהקרביים והקצינים הקרביים הם חובשי כיפות, בזמן שאתם אימפוטנטים שנלחמים מהמקלדות.
כדאי שתזכרו מי הלוחמים אמיתיים ששומרים עליכם כדי שתוכלו לכתוב שצריך להכניס חמץ ולפגוע בהם.
כפויי טובה מכוערים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
171.
עמוד השידרה של צה*ל
צברי אחד מהעם,
23/04/05 14:00
|
הוא, המישמעת!!! אין כל סיבה שבעולם שחייל או קבוצת חיילים ימצאו ''סיבה'' להסתה, מרד או ניפקדות מצה*ל!!! אין ספק ''שסחורה'' של ''חיילים'' הדומים למורדים, מורידה את רמת המוראל והמוסר הצבאי של צה*ל!!! למען חוסן העם ובעיקר הצבאי, יש לנהוג בחומרה ניכרת לכל היתנהגות וניסיון של המרדה או הסתה מצד ''חיילים''!! כמובן, מדינת ישראל, אינה יכולה לאפשר את הלוקסוס הגדול הזה.........!!!! אני כולי תקווה ששילטונות צבא הגנה לישראל ישכילו להבין את חומרת המעשה ויפעלו בהתאם להענשת ''החיילים''!!
תודה וחג פסח שמח לכל עם ישראל באשר הוא!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צברי ,
שאול,
23/04/05 15:33
|
חייל טוב אמור להביט במצפן ,המנחה אותו בדרכו לביצוע מתלותיו בצורה התכליתית ביותר. כשהוא חש כי מפקדיו מסיתים אותו מהדרך שלשם כך הוא התגייס ,הוא חייו להצמד לדרך, אפילו במחיר של התנגשות עם המפקדים,או אי נוחות. המשמעת הינה כלי האמור לעזור להביא אותנו למטרה, להשתמש במשמעת ולהגיע איתה לתוצאות רעות,או בלתי מוסריות,הינה שטות המעידה על רדידות מחשבתית, וחוסר אבחנה בן עיקר לטפל. עמוד השדרה[ היכול להעניק לנו היתרון על פני שכננו] הינו החתירה לשיפור[ולא החתירה לשימור הקיים/המשמעת]. מדינת ישראל לא יכולה לאפשר את הלוקסוס של עדר צייטן שלא שואל שאלות,ואינו מגיב לדברים שאינם מתבצעים כהלכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדון שאול תעיף מבט על תגובתי
צברי אחד מהעם,
24/04/05 13:14
|
על תגובה 169. היא מיועדת לאנשים רדודע מחשבה כרונית כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
170.
ככה זה שמגייסים גויים לצה''ל.
ל"ת
קצין מיון,
בקו''מ,
23/04/05 13:37
|
|
 |
בשר תותחים
גוי גמור,
ארץ הקודש,
23/04/05 14:26
|
שאלה לאנשי העם הקדוש:האם לגוי מותר למות למען מדינת העם היהודי או שהדבר אסור לחלוטין על פי ההלכה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלוי בנסיבות עלייתולארץ וגיוסו
קצין מיון,
בקו''מ,
23/04/05 14:51
|
אם עשה זאת על מנת להינות מפרותיה מבלי לשאת בעול גידולם אזי התשובה היא שלילית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
169.
Jobnik or not jobnik
Heaven,
23/04/05 11:57
|
Zahal need them like the fighters!!! Without all the jobnikim - the army cannot functioning, like it can neither without fighters - so AL TEZALZELU!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדון ניכבד
צברי אחד מהעם,
23/04/05 14:31
|
''החיילים'', פוגעים קשות בחוסן ומוראל העם והמוסר הצבאי של שאר חייליו !! מדינת ישראל,בהחלט יכולה לוותר על ''חיילים'', שלא רק שאינם חייוניים , המסיתים למרד ולניפקדות, אלה, גם פוגעים ברמת המוראל והמוסר של צה*ל!! אני כולי תקווה שצה*ל ימצא את מלוא הדין עם ''החיילים''. חג-שמח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
168.
חייל אמיתי
שמרל,
קליפורניה,
23/04/05 11:02
|
אוכל חמין מחומם בשבתות. בלי צ,ילצ,ולי שבת אין חייל. החיילים של היןם הם סיסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
167.
מפונקים - זה חיילים?
אלון חיל-הים,
עתלית,
23/04/05 10:42
|
מצות או לחם זה הבעיה שלהם? אלו חיילים חסרי מוטיבציה, חיילים שלא מעוניינים לשרת בצבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
166.
יחי צהל, ובוז לבורחים מוגי הלב
avi acuador,
23/04/05 05:05
|
אני גאה בצבא קשוח . שבלעדי צהל לא היינו מתקיימים, וגם לא היינו יכולים להגיב בחופשיות כאן,,, אני אבי אקוודור מתבייש עם מוגי הלב שנטשו את המערכה ,בגלל שטיות כמו תינוקות בגן ,שילכו לעיראק ונראה מה הם יקבלו שם,,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם כל מילה! (לא יהודים)
Nי,
23/04/05 09:45
|
לא לשכוח!!
הצברים רובם ככולם מודעים לאחריות שרובצת עליהם העולים מחבר העמים, כנראה, אף פעם לא הרגישו כעם, על סף סכנת הכחדה ולכם אין להם דין ולא דיין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תבדוק טוב מה אתה אומר על עולים
אלמוני,
23/04/05 14:15
|
ותבדוק איפה יש יותר ג'ובניקים משטמטים וכדומה, אחוז החיילים העולים ביחידות השדה (רמת סיכון א' ומעלה) בכל התפקידים (לוחמים/ מפקדה), הרבה יותר גבוה מצברים, אחוז המהנדסים/הנסדאים/טכניאים גם כן יותר גבוה חוץ מזה ככה שתדע בצבא יש גם מיעוטים אחרים - דרוזים, בדויים וכו' והם לא צריכים לקבל מצות יומיים לפני שפסח מתחיל אגב גם האחוזים שלהם ביחידות השדה גבוהים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
165.
אני בז לחיילים מוגי הלב תתבישו
avi acuador,
23/04/05 04:57
|
בגלל מצה ברחתם, אז מה יהיה בקרב מוגי לב, איך אפשר לסמוך עליכם ,ואיזה אנשים תהיו כאזרחים ?תריבו עם האשה ותברחו ,תכעסו על ההורים ותברחו, תרוצו למורה או לגננת להתלונן ...צוציקים לכו לעשות פיפי ולישון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
164.
העונש, מסע בשדה מוקשים......
צנחן פעיל,
23/04/05 04:49
|
מי שיעבור שוב לא יברח, ולעולם יזכור... ומי שלא יעבור, יגיע להר הרצל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
163.
צודקים גם אני לא סובלת מצות
הרבנית חילוני,
23/04/05 04:26
|
|
 |
162.
לא רוצים מצות? שיאכלו חצץ!
ל"ת
עובד מחצבה,
23/04/05 04:13
|
|
 |
161.
חומר מקולקל
יוסי,
23/04/05 03:11
|
החומר שנימצא בניצנים זה חיילים שאני חושב שבזמן פקודה אם לסמוך זה רק על עצמי במדינה מתוקנת מקומם מאחורי סורג ובריח חיילי צהל לא מתנהגים כך ואלה לא חיילים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
160.
החיילים צודקים
Avi Ecuador,
23/04/05 02:24
|
|
 |
ועם מזון מותר לשרת בצבאהכיבוש?
אבי מהגליל,
23/04/05 14:29
|
תשב שם באקוודור תתגייס לצבא שם ,(תחפש סמים) ותן לנו לחיות כאן בשקט,אתה לא מועיל כאן ומזיק שם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
avi אתה סתום בצבע חום !!!!!
ל"ת
au,
23/04/05 07:25
|
|
 |
חכם אתה לא ,אבל כנראה תם כן...
בצלאל,
23/04/05 04:41
|
מנין לך שלא היה להם אוכל ,ומי אתה שיושב בח'ול ומעיז בחוצפתך להגיב ולהטיף ומצביע על ''צבא כיבוש ''.אתה ממש אדיוט. כי בלעדי ''צבא הכיבוש'' לא היתה לך גם הזכות להגיב, וחכם בלילה יושב לי בחו'ל ומביע דעה שרלטנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבחור מתחזה, תרגע!
ל"ת
Avi Ecuador,
23/04/05 18:13
|
|
 |
שכחתי לציין
Avi Ecuador,
23/04/05 04:28
|
|
 |
כל הכבוד!
ל"ת
Yossi V,
23/04/05 04:26
|
|
 |
159.
אין להם את השייכות חזרה לרוסיה
אריה,
23/04/05 02:17
|
לחיילים אלה אין שיכות למדינה ולעם שילחו אותם חזרה לרוסיה שם ישבעו לחם וודקה וחזיר עד ששתפקע קיבתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוסי,חייל-גאה
למפגר שכמוך,
נתניה,
23/04/05 18:25
|
לשלוח אותך לרוסיה!עדיף לסיביר,מי אמר לך שהחיילים היו רוסים?טיפש,גזען,לאנשים כמוך אין מקום במדינה שלנו !אחרי זה לא פלא ששונאים אותנו ,כי המקור השנאה נמצא כאן בארץ!ממש אצלך בבית אדון אריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאריה
שאול,
23/04/05 02:33
|
מדבריך אני מסיק כי אין לך שייכות לעם, לפחות לא לחלקו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
158.
להקים וועדת חקירה לאלתר.
ל"ת
רפי,
מחדל מפקד .,
23/04/05 01:29
|
|
 |
157.
גם לי זה קרה
גילי,
מרכז,
23/04/05 01:20
|
גם אני ששירתתי בבסיס ניצנים האוכל היה זוועה וירדתי קרוב ל10 קילו במשקל גופי (ואני די רזה גם ככה) כי פשוט האוכל שם הוא מינימלי ביותר !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
156.
להכניס ופלים וחמץ למיטבחים!
חכם,
23/04/05 00:53
|
חיילים לא גתיים, עליכם להיתאחד ולהכניס חמץ כמו ופלים, ביסקוויטים וכו. למיטבחים ולפורר אותם על השולחנות! שהאחרים (המיעוט השולט) יצאו מהמיטבחים! ולא אתם הרוב הנישלט!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
155.
דיסאינפורמציה: האוכל לא הספיק
יוסי,
23/04/05 00:46
|
|
 |
154.
ברברים
שי,
בת ים,
23/04/05 00:44
|
הסיפור הנ''ל יצא מכל פרופורציה. לא יתכן שקבוצת ברברים שמקומה אינו בצה''ל אלא בצידו השני של הקו הירוק אצל הפלסטינים כי כך מתנהגים אצלהם. לא יתכן שיזרקו אוכל לאחר שמדברים איתם על כשרות לקראת פסח. שיאכלו הנבלות הללו מנות קרב ומצות. החינוך שהם באו ממנו לקוי וכדוגמא האבא שמתעד להגיע עם פיתות בחג לתת לחיילים. מקומו חזרה על העצים או בג'ונגל ממנו הגיע. כמו כן המלצתי למפקד הבסיס לשפוט את החיות הללו ביד חזקה ובזרוע נטויה למאסר ממושך ואם אפשר עם עבודת פרך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ש.מבת ים את בהמה מהספרי.
ל"ת
רפי,
23/04/05 04:15
|
|
 |
תגובה
ש,
23/04/05 08:46
|
|
 |
153.
ISRAEL FOR JEWS ONLY
rsgbfdvcx,
qtbhaefscv x,
22/04/05 23:58
|
|
 |
152.
נמאס לחיילים מהכפייה הדתית
ל"ת
אוז,
חדרה,
22/04/05 23:57
|
|
 |
151.
תגובה לתקציבן
האיש החושב,
22/04/05 23:47
|
קראתי את תגובתך באשר לתקציבים הניתנים למזון בצה''ל, וכן בהקשר לגובת התקשורת. קודם כל נראה שאתה מכהן שנים רבות בתחום, ולדעתי מה שאתה רואה אלו רק מספרים.
זה כשנה או למעלה מזה נשמעות טענות קשות מאד על מחסור באוכל ללוחמים בשרות מבצעי, הן בשטח והן בבסיסים,ירוד ברמתו, קלקולי קיבה אוכל גרוע, ומעט!!!!!!
צריך להקיים ועדת בדיקה חיצונית מחוץ לצבא לברור איכן האוכל.
ניגנב, מגיע לכיסיסים לא נכונים, מגיע לעמותות אלו או אחרות, נילקח ונימכר בדרך בשווקים הבואים? איפה לכל הרוחות האוכל.
ועל נא תמרח אותנו במשפטים של פוליטיקאים סוג ג.
תעבור בבקשה לynet ותראה מה חושבים אוכלוסיית המדינה על האוכל הניתן לחייליו.
ואותך נראה יורד לבית ההבראה ניצנים לשבוע ואז תביע דעתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
150.
תאמינו אין לי מילים
עוז,
22/04/05 23:34
|
לתאר כמה זה מכעיס שהצבא לא יודע לבעוט וחזק בכאלה . מה קשה לאכול מעט או מצות או חול זה צבא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
149.
סמרטוטים חיילים ? לא צריך חייל
ברק,
ת''א,
22/04/05 23:19
|
חיילים כאלה - מי שלא מכיר מי אלה החיילים שנמצאים שם אז ככה מדובר בטירונות כלל צהלית מה שאומר הרבה חיילים חסרי מוטיבציה כאלה שממש בכח שם ( לא כולם יש גם חברה איכותים בערך 20 אחוז) אבל כל השאר פשוט ביזיון לצבא אז הם קיבלו מצות מה קרה שילכו לחפש אני אכלתי במשך חצי שנה מנות קרב ופסח עם קיבלנו מצות זה היה חודש לפני וחדש אחר כי בלבנון לא מקבלים כל יום אספקה אז שילכו לכלא 6 ויחשבו איזה סירחנות הם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
148.
אוכלי חצץ
יודע מה קורה,
אופקים,
22/04/05 23:16
|
המדינה השתגעה.הדתיים משתלטים לנו על החיים.כל הפרימיטיבים שאוכלים חצץ בפסח הרי לא משרתים בצבא ומחסלים לנו את התקציב הלאומי וגם גורמים לחיילים רעב באמצע הטירונות.אתם מבינים לאיזה מצב הביאו את הנערים האלה שהיו צריכים לעשות את מה שעשו....?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
147.
שקרים נוראים של התקשורת
תקציבן מזון,
22/04/05 23:14
|
קראתי מספר תגובות של קוראים שטוענים (בעיקר אמהות לחיילים) שיש רעב בצבא, שיש יחידות וחיילים שלא מקבלים מספיק אוכל. זו אחת השטויות היותר גדולות שהומצאה ונופחה בתקשרות. לכל חייל בצבא, בהתאם לתפקידו מותאם תפריט שנבנה על ידי מהנדסי מזון (ומתוקצב על ידי). כל חייל מקבל תפריט זה ומעולם לא הייתה בעיה כל שהיא באספקת התפריט. בנוסף לכך, יש טענות שבגלל קיצוצים בצבא לא מגיע מספיק אוכל. זו כמובן גם שטות גמורה. ב25 שנים האחרונות, שיש לי תיעוד לגביהן, ואני מניח שגם בשנים לפני זה, לא היה חוסר בתקציב לאוכל. הכסף לכל פריט שנאכל בצבא מוכן כחצי שנה לפני שהוא נרכש, כך שלא נוצר מצב שאין תקציב לאוכל. אז שאף אחד לא יסתמך על כתבות של עיתונאים אינטרסנטים, הצבא מספק את כל הצרכים של חייליו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המחסור במזון בגלל גניבות
יודע דבר,
23/04/05 13:27
|
|
 |
146.
אין מצב שלא היה להם אוכל!
תקציבן מזון,
22/04/05 23:03
|
בתור אחראי על תקציב המזון של צהל, אני יכול לקבוע בוודאות שיש והיה לבט''ר ניצנים אוכל. אפילו יותר אוכל עבור כל חייל מרוב בסיסי צה''ל. הבעיה לא הייתה שאין אוכל, אלא שהחיילים רצו לעשות פרובוקציה על כך שלא נותנים להם לחם יומיים לפני הפסח, ועוד ב''וב חוצפתו'' מפקד הבסיס הורה להם לאכול מחוץ לחדר האוכל כדי שיהיה ניתן להכשירו בהתאם לפקודות הצבא. את החיילים האלה שלמעשה סירבו פקודה בצורה הכי בוטה שיכולה להיות צריך להעניש בחומרה ולאחר ריצוי עונשם אף לשקול לגרשם מצה''ל. אין כל תירוץ לסירוב פקודה ומרד, בטח ובטח שלא בגלל אכילת מצות יומיים לפני פסח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
145.
להחליף למפקד הבסיס את האוטו?
דוברת צהל,
22/04/05 22:29
|
זה הכל בגלל שלמפקד הבסיס אביעד לא החליפו את האוטו ל2000 סמק אז לא היה לו כוח סוס לסחוב את המצות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
עונש הולם - רק מצות שבוע שלם
רס''ב שמעון,
אי-כאן,
22/04/05 22:16
|
וואללה, תאמינו לי, איזה חיילים בכיינים. מה, הם לא מבינים שמי שלא אוכל אוכל מגעיל אז אלוהים מעניש אותו?! ואם בצבא אוכלים חמץ כשמנקים את החדר אוכל, אז אלוהים בכלל מתעצבן ושולח לנו צרות איומות כמו אינתיפאדה ואבטלה ואשכנזים. אני הייתי מטפל בחיילים האלה צ'יק צ'אק - שבוע שלם הייתי מכריח אותם לאכול רק מצות. בלי לחם, בלי פיתות, בלי כלום. אחרי כזה דבר המוח שלהם יהיה מיובש ומסודר: הם יפסיקו לראות ''ישראל פלוס'', יתחילו לשמוע זוהר ארגוב ויחתמו קבע. www.rasabshimon.com
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בלי קשר לכתבה...
רנ''ג שמעון,
22/04/05 23:07
|
ממליץ לכולם, חיילים ואזרחים לקרוא את סיפוריו של רס''ב שמעון באתר המצורף. שעות של צחוק העברתי בשמירות בעזה איתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
143.
מפונקים פחדנים ומגעילים!!!
משה,
ר''ג,
22/04/05 22:12
|
|
 |
142.
גם לבני זה קרה
מודע,
22/04/05 22:03
|
ביחידה מובחרת, בסוף התברר שהספק גונב אוכל ומוכר את הגבינה הצהובה לפיציריות ואת יתר הדברים לוקיח הביתה, כי בבית לא היה מספיק אוכל, חטף 14 ימי מחבוש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
141.
אני דווקא הייתי מרעיב את
טירון מורעב,
22/04/05 22:03
|
אבי קוקו-דור. לפי מה שהיצור הזה מפליץ כאן במדור התגובות כנראה שהוא אוכל יותר מכולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תוריד את המים עוד פעם עלי
Avi Ecuador,
22/04/05 23:31
|
כמו שאני נראה לך עכשיו - פלצן מופלץ - זה כאין וכאפס לעומת הנאדים שאתקע כאן ככל שמועד הנסיגה יתקרב. תכין מסיכת אב''כ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה איש וולגרי ומגעיל
קושקוש,
23/04/05 13:29
|
|
 |
חה חה חה
Avi Kakador,
23/04/05 04:31
|
|
 |
מה אתה רוצה מאבי אקואדור?
יוסי V,
22/04/05 23:29
|
מה אתה יורד עליו ככה כל הזמן? לא יפה! תאר לך, היית כמוהו, וכולם היו צוחקים עליך. רחם על הדפוק. הוא מסכן גם ככה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מכיר את אבי הזה
שכן,
23/04/05 13:32
|
שום אקוודור ושום בטיח. כל השכנים כבר מכרו את הדירות שלהם וברחו. הוא נוהג לאסוף גרוטאות בביתו ולהערימם, ואפילו הוא כבר לא יכול להיכנס הביתה. מחלקת התברואה היתה שם כמה פעמים , וסילקה משם 3 משאיות מלאות אשפה וגרוטאות אבל אחרי שבוע הבית התמלא שוב . אין לך מושג כמה שאנחנו סובלים ממנו. בגלל הצפיפות האיומה הוא יושב בחדר המדרגות עם המחשב על הברכיים וכותב את הודעותיו. האיש ממורמר וזועם על כל העולם, ואין לו דבר חוץ מהאשפה והטוקבקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
140.
פראייר מי שעושה צבא בחינם
אין יותר בחינם,
22/04/05 21:58
|
אם צה''ל רוצה צבא סדיר שיתחילו לשלם משכורת (מינימום בתור התחלה) לחיילי הסדיר.נגמרו הימים שעשו צבא בחינם,לא תתנו כסף לא יהיה צבא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
139.
הגיע הזמן שהצבא ישתחרר מהדת
דניאל,
דרום מערב ..,
22/04/05 21:50
|
על הצבא לספק שירותי דת למי שרוצה בהם, אבל לאפשר שאחרים שלא לחיות אורח חיים הקשור בצורה כלשהי לדת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
138.
ניצנים - שירו איתי
גבסו,
22/04/05 21:40
|
החיילים פשוט חבורה של פורעי חוק.28 ימי מחבוש לכל אחד.תדעו לכבד את הכלל.אם צריך לאכול מצות תוכלו מצות ואל תבלבלו את המוח!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שבטוח, גבסו כן אכל (בבית)
ל"ת
הוא אזרח סוג א',
23/04/05 01:44
|
|
 |
CHOLEROT
ל"ת
momo,
dimona,
22/04/05 22:15
|
|
 |
137.
ליבי לחיילים
RENATA,
T-A,
22/04/05 21:39
|
אמנם ההתנהגות,שלהם,לא משהו!ומינגד כאמא לחייל קרבי,לא פעם ידע ויודע,מה זה רעב,בצה''ל! אולי היגיע הזמן,שהמערכת הצבאית,תבדוק את עצמה כמה שיותר בהול,ביסודיות,בטוהר המידות,לא תמיד יפה ויאה להאשים את הש''ג..הקפידו לשמור על בנינו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
הכל מתחיל בהנהגה
אריק שקרון,
תל אביב,
22/04/05 21:12
|
במדינה בה ראש ממשלה משקר, גונב קולות,
במדינה בה גילה גמליאל יכולה להיות סגנית שר החקלאות,
במדינה בה שוחד פוליטי הוא ענין שבשגרה,
במדינה עם פערים הולכים וגדלים ועם חזירות שלעולם לא נראתה,
במדינה עם מערכת חינוך קורסת , ובלי קונצנזוס על שום דבר,
שלא נתפלא על תופעות כאלה. אם להנהגה מותר -- אז גם לעם. וגם לילדים בני 18.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
135.
עבדות בישראל?
ליפא העגלון,
22/04/05 21:04
|
כאלה שהולכים להיות נהגי משאיות ב300 ש''ח, הצבא עובר על החוק ולא משלם שכר מינמום? משהו הלך לבית סוהר בגלל דברים כאילה, איפה מזוז, והחוצפנים עוד דורשים אוכל? ממש שיא החוצפה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
מה300 ש''ח שכר מצה''ל
סתם אדם חושב,
22/04/05 20:59
|
הם לא יכולים אפילו לקנות מנה פלאפל ליום, ואולי להורים אין לתת, מישהו בדק?, הלא הם לא מפונים מגוש קטיף ואף אחד לא יתן להם חצי מליון $.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
133.
אסור היה להגיע למה שקרה
מערכניק,
22/04/05 20:50
|
כל עוד תובעים מהדתיים לשרת בצבא אין ברירה אלא לספק להם מטבח כשר. עם זאת, רק מפקד טיפש וחסר אחריות יגיע לעימות עם חיילים בגלל זה. החיילים אכן אשמים בהמרדה ובנפקדות ועליהם להיענש על כך אבל מפקד הבסיס צריך לעוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
אולי שותפים למניעת לשלום
Avi Ecuador,
22/04/05 20:43
|
זה בעצם הגישה של השמאל לדת. מזה בעצם המוסלמים מפחדים. השמאל לא מבין ששנאתם של המוסלמים היא קודם כל לדעות ולגישה לחיים כמו שלהם, לחוסר הכבוד שלהם ולחוסר דרך ארץ. לעולם לא יחיו מוסלמים ושמאלנים בשלום, זה כמו אש ומיים, לא ילך. הם צריכים להיות רחוק זה מזה. ולשמאלנים חילונים שהיום מגלים כבר קניבליות ולא מסתפקים בחמץ הייתי מבקש ממעריב שיעביר שוב תגובה של מוסלמים בכדי שיבינו בפני מה הם עומדים ולא יחפשו מלחמות אחים או קניבליות:
http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=27289 http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=27274
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
יוסי,
חו''ל,
22/04/05 22:24
|
אולי תצאו כבר מהסיפור הזה של פוליטיקה שמאל וימין וכל מה שקשור בזה. תתיחסו לעצם העניין. חג שמח לכל עם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חולה. מממש דפוק בראש
ל"ת
דני,
דרום,
22/04/05 21:52
|
|
 |
131.
מחיר הפינוק
אסף אבירם,
אשקלון,
22/04/05 20:41
|
כולנו הייו שם , בתקופה הזו שאין חדר אוכל כי מכשירים אותו וכל הבסיס אוכל אוכל כשר מחוץ לחדר האוכל עוד לפני כניסצ החג. נו אז מה? מי מת? מה קרה ? מצות זה לא אוכל ? תאמינו לי זה לא המצות ששברו אותם וגם לא האכילה מחוץ לחדר האוכל (גם ככה האוכל לא משהו!) זה החינוך המפנק מדי של הילדים שלנו שגדלים על ערך אחד בלבד ''אני ואין מלבדי'' שגרם להם לבצע מעשה טיפשי כל כך יהיר מתנשא וחצוף . צריך להקיא אותם מהמערכת! הכותב הוא קצין במילואים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא היית שם..
גולדין,
דרום,
24/04/05 20:22
|
אתה לא יודע ולא מבין איך נראה מה שהם קיבלו..אחותי הקטנה לא היתה סובעת מזה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לאסף
ענת,
ירושלים,
22/04/05 22:58
|
|
 |
אסף,אתה צודק ב 100%
גדי,
22/04/05 21:59
|
וזה מאחד שהוא לא קצין במילואים. אנחנו פשוט עם מפונק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
צה''ל והמפקדים!
בס''ד,
22/04/05 20:39
|
|
 |
129.
אולי זה מסריח
מוטי,
22/04/05 20:37
|
|
 |
128.
אנחנו פשוט עם של מפונקים!!!
מילואימניק,
יום כיפור,
22/04/05 20:31
|
לאן הגענו? חיילים - חיילים !! לא תנועת הצופים לא ילדים בני 10 , חיילים!!!! לא יכולים להתאפק שבוע ימים לאכול מצות קופסאות שימורים וקצת ירקות עד שיכשירו את המטבח ויכנס פסח? מי לא עבר את זה בשירות שלא? מה אתם בבית שלכם? אתם בצבא! לא צריך שולחן סכום או צלחת כדי לאכול צהריים, מה תעשו במלחמה? זה צבא זה? אני פשוט מתבייש בחיילים האלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין מילים כל מילה בסלע!!!
ל"ת
סלע,
22/04/05 22:01
|
|
 |
127.
מה שנכון נכון
אפרת,
22/04/05 20:27
|
כקצינה, אבל קודם כל כחיילת בצה''ל, אני רוצה להגיד לכם שבאמת יש בעייה. אבל מהיכרותי עם הצבא, הבעייה איננה מחסור בתקציב לצורך רכישת מזון אלא בחוסר התחשבות ובתפקוד לקוי בבסיסים מסויימים. ייאמר כאן, בנושא בט''ר ניצנים כי הבעייה שם חוזרת על עצמה, וכי התעוררותה בשלב זה איננה מפתיעה כלל. זכורים לי ימי האימונים כטירונית שבהם קיבלנו מנת קרב אחת ל- 16 אנשים (!!!) ובאמת הגיע הזמן לבחון את התנהלותו הקלוקלת משהו של בסיס זה בתחומים רבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצינה מפונקת.
גיל,
23/04/05 12:48
|
מנת קרב שמספיקה ל4 אנשים ליום שלם יכולה בהחלט להספיק ל16 אנשים לארוחה, כי בתור טירונים הוסיפו לכם גם ירקות ולחם שלא כלולים במנה.
חוץ מזה, אם חיילות היו אוכלות קצת פחות בצבא, הן לא היו משמינות בצורה מטורפת כזאת שהן כבר לא יכולות ללבוש את המכנס של המדי א'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לידיעתך
זה שמלמעלה,
22/04/05 22:05
|
מנת קרב היא ליום שלם (3 ארוחות) ל 4 אנשים! וכשמחלקים מנת קרב זה גם החישוב! ככה שלארוחה אחת מנת קרב היא ל 12 אנשים.. אם נותנים ל 16 איש אז מוסיפים עוד קופסא או שתיים של שימורים... מה לעשות ככה זה בצבא בצבאות של הסובבים אותנו והם מן הסתם גם אויבינו לאף אחד לא היה אכפת, פה מה מבקשים? לחכות עד שבוע להכשרת המטבח? לא מרעיבים אף אחד פשוט לא אוהבים את האוכל... זבש''ם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
לנענע את המפקדים
יוסי,
מרכז,
22/04/05 19:59
|
יש לתפוס את הרסרים והמפקדים לקשור אותם לעצים לשלושה ימים ולדחוף להם מצות וסחוג שלושה ימים ברציפות לעיני כל הבסיס למען יראו ויראו וביחוד הייתי צולב את הרסר התימני הדפר אפס שלא עושה שם כלום הכל נראה שם מתחת לכל ביקורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
בקרוב מרד עניי המדינה...הלואי
ל"ת
שלומציון,
22/04/05 19:52
|
|
 |
124.
spoiled brats!
ozy,
22/04/05 19:45
|
punish them to the fullest! they are no longer kids at their s.momies' kitchen.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
היה מנוע? -אחלה צבא....
ל"ת
הגשש,
22/04/05 19:35
|
|
 |
122.
הם רוצים לאכול?
שיתביישו חצופים,
22/04/05 19:33
|
איך הם מעיזים לדרוש אוכל? ועוד בכמויות מספיקות? תיכף הם גם ידרשו טיפול רפואי במקרי צורך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד לחיילים!!!!
ל"ת
ישראל,
22/04/05 20:48
|
|
 |
121.
צ.ה.ל או הרשות ?!
GROUND ZERO,
22/04/05 19:32
|
זו לא התנהגות של חיילי צ.ה.ל , זו התנהגות של טירונים במשטרה הפלשתינאית ! מה קרה ? קצת קשה אז נשברים ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
איזה מפקדים
רב אלוף דודי דו,
22/04/05 19:29
|
טפשים אם אני הייתי שם כמפקד הייתי מרים לשמיים את כל המטבח ואשתו אבל החיילים שלי לא יהיו רעבים לא משנה מה!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
להעניש המורדים לתבוע מפקדים
מירון,
22/04/05 19:23
|
יש בארוע זה שני קווים המחייבים טיפול. את החיילים המורדים יש להעניש. מצב קשה ככל שיהיה אינו מצדיק מרד ונפקדות.
את מפקדי בט''ר ניצנים יש לתבוע לדין . עדיף שהורי החיילים והחיילים עצמם יגישו נגדם תביעות אזרחיות לפיצוי בגין הרעבה והשפלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
לכל המלינים על צה''ל
פרשננו,
22/04/05 19:16
|
רבותיי אני קורא את מרבית התגובות כאן ובאמת זועם לאן הגענו? ראשית ,אומר לכל אלה המזלזלים/מכפישים ומתכחשים למורשתם(חג הפסח במקרה זה) הייתי מציע לחזור ולעיין קצת בספרי המקורות ולהבין כי החג הזה בעל מסורת בת אלפי שנים הוא ששמר על עם ישראל כקבוצה המוגנית לה ערכים ומנהגים משותפים.ובכלל די לשנאה והזלזול במורשת כי עמים אשר איבדו את מורשתם ובזו לה סופם כי נעלמו גם הם(ולא אני לא דתי) . באשר לחילים,זו הבושה והבזיון הגדול ביותר למערכת צבאית ממנה מצליחים להפקד ללא כל מניעה מסה של חיליים בלתי נתפסת. צה''ל הינו צבא ההגנה לישראל וככזה מגלם ומקיים הוא בחובו את מסורת ישראל עטורת ההדר בנוסף על כך החינוך לחיילות דורש אחר מילוי פקודות/הוראות/נהלים גם אם אינם עולים בקנה אחד עם הלך מחשבתו והשקפותיו ובכלל זה אמונתו הדתית לעיתים ,כבמקרה הנ''ל,נדרש החייל לדחיית סיפוקים זאת ועוד כדי ליצור מסגרת צבאית היררכית ואחידה. בהכרותי רבת השנים של מערך הלחימה והעורף הצה''לי לא היה ולא נברא כי חילים ''אכלו בננות ומלפפונים'' במשך ימים מספר .מבחינה זאת צה''ל הוא אחד הצבאות היחידים בעולם(נתון בדוק) בו הדאגה לרווחת הפרט ניצבת בראש מעלותיו. אם כך הרשו לי לבקר בחומרה רבה את סגל הבסיס מן המ''כ ועד למב''ס על שנכשלו במשימתם לטפח ולהפנים אצל חייליהם את רוח צה''ל. מעשה זה מעיד על כך כי הדור אכן התחלף ואיתו גם ערכי המוסר והנורמות (תקף גם לסגל הבסיס ולהורים המצדיקים במעשה מביש זה של ילדיהם) ועל כן עלינו (הכוונה לדור המפקדים וההורים הצעיר) לנסות על אף הפיתויים של העולם המודרני בו הפרט ניצב במרכז האינטרסים להנחיל ולשמר את מה שהורינו העבירו לנו ולשמור על צה''ל הכל-כך ייחודי שבת שלום וחג שמח מגרמניה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם כן אידיוט
אבא אבן,
22/04/05 21:43
|
|
 |
תגובה להתבטאות שלך
פרשננו,
23/04/05 03:29
|
הצורה בה אתה מעביר את דבריך פשוט עקומה וחסרת כל צורה אם כל הנחותיי שגויות הן,תטרח להסביר לנו בהוד גאונותך היכן נעוצה הטעות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צוחק עלינו מגרמניה
חייל שלא מבין,
22/04/05 20:21
|
התבייש, כשתשרת אתנו בניצנים תוכל להטיף לנו מוסר, לא כשאתה סרוח ליד חבית בירה וזולל נקניקיות. השרות בצהל נועד להגן על המדינה ואזרחיה, לא לחנך את החיילים ברוח ישראל סבא. עברו הימים של האידיאלים הטהורים. יש לצהל עבודה לבצע ושלא יבלבלו את המוח עם כשרות וחמץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דאגה לחיל - עוד אגדה בלי כיסוי
מוסה,
22/04/05 19:42
|
מדי כמה זמן מתפוצצת לנו פרשה חדשה של טרטורים, של התעמרות בחיילים ושל ניהול מטומטם של יחידות בצבא.
לחג הפסח קיבלנו אפיקומן היישר מבסיס ניצנים.
עכשיו יספרו בדותות על חיילים בעייתיים, אך לא יגידיו את האמת: צה''ל מונהג בידי מפקדים לא ראויים (יעלון, שטרן ושות'), שאימה וחרדה להפקיר בידיהם את בנינו ואת בנותינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חייליםהיתאחדו, להכניס ופלים
ל"ת
וחמץ למיטבחים!,
23/04/05 01:01
|
|
 |
117.
מופז ויעלון רבים וכך נראה הצבא
ב.ק.,
22/04/05 19:15
|
אם הרמטכ''ל ושר הביטחון לא מדברים זה עם זה ומתנהגים כמו תינוקות, איך בכלל אפשר לבוא בטענות לטירונים??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
איפה המפקד
פרידה,
נס ציונה,
22/04/05 19:11
|
איפה מפקד הבסיס? האם גם הוא לא אכל באותם ימים? גם אם לא אכל, מן הראוי שהרמטכ''ל ילמד אותו לקרוא את לוח השנה, כדי שבשנה הבאה יתכונן טוב יותר. אסור לעבור על העניין בשתיקה ולאו דווקא כלפי החיילים, אלא כלפי המפקדים. גם בבתי חולים, מלונות ועוד מסדות גדולים אחרים, מכשירים את המטבחים לחג ואף אחד לא נשאר רעב, הכל שאלה של התארגנות נכונה מחושבת ומתחשבת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
כבוד
עמוס מימון,
ראשון לציון,
22/04/05 19:05
|
|
 |
114.
מדובר בערסים שבערסים
קרנפי,
ת''א,
22/04/05 19:04
|
אלה חיילים דפ''רים, כאלו שפעם היו קוראים להם נערי רפו''ל. הטירונות היא טירונות של חיילים שמיועדים לשרת בבסיס הובלה ובבסיס דלק. אני לא יודע מי מכם נתקל אי פעם בטיפוסים שמשרתים בבסיסים האלה אבל בואו נאמר שלא מדובר באנשים שהיו עוברים קורס טיס.... למען האמת, מדובר באנשים שאם לא היו מתגייסים לצבא הם היו מוצאים עצמם בכלא. אני עשיתי טירונות קרבית בבסיס ניצנים לפני 12 שנים, ואני אישית זוכר תקופה של שבוע לפחות שבה כל חמשת חברי הקבוצה שלי ניזונו על מנת קרב אחת ביום - מדובר בחמישית קופסאת שימורים של לוף וחמישית לפתן שזיפים - ליום!! חוץ מזה - זה בסדר להיות לא מרוצים, וזה אפילו בסדר לברוח מהבסיס אם התנאים באמת מאוד קשים.... אבל לזרוק אבנים על מכוניות?!?!? למה זה קשור? איך זה שייך למצות ולמזון? טוב שהם לא דקרו את המפקדים שלהם... מדינה של ערסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק!!!
שונא ערסים!,
22/04/05 23:50
|
הערסידה חוגגת גם בצבא כמו בכל מקום. מסכים עם כל מילה שכתבת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק!!!!
רן,
רמת-גן,
22/04/05 22:29
|
אחלה תגובה,מדוייקת מאוד. אלו הם ג'ובניקים לעתיד ואני הייתי חייל קרבי ואכלתי יותר חרא מאשר הם יאכלו מצות כל החיים שלהם אז שלא יבכו על מצות במקום לחם ושלא יזרקו אבנים על אזרחים!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Tell the truth
Abadaya Yosef,
22/04/05 21:05
|
You are right about the ערסים but tyou got carried away with the Manot Krav staff There are few more people out there who ate this staff each had atleast 3 cans of meat ( taste terrible ) and 2 cans of corn + peas . Not to mention the condies and the zip powder.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתביש לך
אבא לחייל,
22/04/05 20:42
|
אין חיילים רעים יש מפקדים לא קשובים, וכן לערסים גם מגיע לאכול, עכשיו משהו יואכל בגדול מפקד צאלים אולי? הוא אוכל מצויין חסר שלא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם הם ערסים לא מגיע להם לאכול?
אלי האדום,
תל אביב,
22/04/05 19:23
|
אז מה אם מדובר בחיילים ''דפרים''? הם לא בני אדם? לא מגיע להם לאכול? כל הכבוד שהיה להם את האומץ לקום וללכת. אם הצבא לא מסוגל לספק אוכל לחיילים שלא יבוא בטענות לאף אחד וישלח את החיילים הביתה. במקום להעניש את החיילים צריך להעיף את המב''ס שהוא הדפ''ר האמיתי בסיפור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
ומה אכלו היום בקריה ?
משה אבן צור,
כפר-סבא,
22/04/05 18:56
|
ומה אכלו היום בקריה, מעט הקצינים הבכירים אשר הגיעו ''לעבודה''?
בקר/עוף סצ'ואן. שיפודי פרגיות אורז בירקות לחם (כמובן) עוגה של הרס''ר יעבובון מיץ תפוזים סחוטרי.
איך נולד ההבדל בין שתי הארוחות? וכיצד נפטרה הבעיה בקריה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
חיילים מפונקים
חייל,
22/04/05 18:54
|
חושבים שנמצאים בבית ספר, מתנהגים באלימות היו יכולים להגיש קבילה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
בבית למדו לא לסמוך על המדינה!!
יגאל כהן,
רחובות,
22/04/05 18:51
|
למדו בבית שאם אתה רעב אל תסמוך על המדינה. הימים שידענו שאף אחד לא רעב בארץ ורק ילדה קטנה אמרה: ''אני רעבה'' והזדעזענו. הימים ההם חלפו. היום בימי פרעה הביבי הרשע . הרבה הרבה ילדים רעבים ללחם. והם מגיעים לתירונות לאחר שהם כבר הבינו שאין על מי לסמוך. הפכנו למדינת עולם שלישי. רוצים בננה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כהן , הפעם הגזמת.
בר ששת,
סניף רחובות,
22/04/05 22:10
|
|
 |
110.
החיילים צודקים
גיל,
22/04/05 18:49
|
זו באמת חוצפה ממדרגה ראשונה. הצבא מוכן לדאוג לחייליו הדתיים ועושה שמיניות באוויר בשביל זה וטוב שכך. עם זאת, הוא לא מוכן לנקוף אצבע למען חייליו החילוניים ולהקצות מטבח אחד חילוני שבו יינתן להם חמץ. זה הסוג הגרוע ביותר של כפייה דתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשוטה הכפר
Avi Ecuador,
22/04/05 20:34
|
חסר מלמות ועל מי ועם מי להלחם היום. מחר נופל עליו כוכב שביט והוא מוכן להרוג על פרחים שהוא רוצה בגינתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
תומך בחיילים המורדים
רון,
מרכז,
22/04/05 18:47
|
שהצבא החרא הזה יתחיל לספק אוכל כמו שצריך או שלא יהיו לא חיילים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני
ל"ת
מוסה,
22/04/05 19:43
|
|
 |
108.
MERED
Doron Sacham,
Los Angeles,
22/04/05 18:44
|
|
 |
דורון שב שם בשקט
אבו אל בנת,
לא L.A,
23/04/05 11:51
|
doron shev besheket IN L.A זכות דיבור רק למשרתים בצה''ל ועדיין כאן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
צבא מסורבל ומטומטם. הצבא כבר
אפי,
גליל מערבי,
22/04/05 18:39
|
שנים לא השתנה. נשאר צבא גדול ומסורבל , רוב הקצינים דואגים לעצמם , אגואיסטים ומתנהגים כמו חיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
פשלה של הרבנות שלא ערכה הסברה
ל"ת
רבי,
22/04/05 18:34
|
|
 |
105.
גובניקים מפונקים
אלמוג,
22/04/05 18:33
|
גובניקים מפונקים שילחו לשרת בחי''ר ויראו מה התנאים שםץבמחינתי להכניס להם עונש כבד מאודץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
משטרה צבאית לא מטפלת בנפקדים!!
ל"ת
דביר,
22/04/05 18:29
|
|
 |
103.
לכל הקרביים
גובניק גאה,
נתניה,
22/04/05 18:28
|
שלום לכולם הייתי בבסיס הנ''ל לפני שנתיים , האוכל שם באמת לא משהו ,אבל זה לא נותן לגיטימציה ''לדפוק'' נפקדות ! החיילים של היום הם חיילי בלאי ולא ראוים לצבא בכלל ,מפונקים אחד אחד גם מפקדים של גובניקים עושים שוק לכן אני בכלל לא מופתע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
מה ערך עליון יותר?
דני,
ראש העין,
22/04/05 18:24
|
כל הפסח הזה וכל הכשרות הוא ערך פחות עליון מאשר למנוע אוכל מחיילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
ואתם בטח חושבים שהמפקדים אכלו
גולדין,
דרום,
22/04/05 18:21
|
חיילים חיילים יקרים שלי אתם לא יודעים כמה אני מבינה אותכם אבל גם המפקדים שלכם לא אכלו פרור... הם נילחמו בישבילכם ונענשו בגלל זה ואתם כמובן לא יודעים ולא מעריכים.... אתם באמת פשוט טרוריסטים שמוציאים את המיץ למפקדים שלכם ולא מעריכים את מה שהם עושים בישבילכם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
אם אתה אחד מהאבות של הנפקדים.
אביחי,
22/04/05 18:17
|
עצם המקרה המביש הזה שחילים מורדים במערכת בשלב כה מוקדם בשירות ,מעיין מרד כיתתי בתיכון מעיד על מצב הנוער המתבגר הנמצא בירידה מתמדת לגבול של חרדה... חיבים לעשות משהו הנוער של היום נמצא בשפל שלא זכור לי... הענישו את הנפקדים בצורה החמורה ביותר מכיון שמקרים כאלו מעודדים את הקומץ שנמצאים במעיין שד מפלצתי המאיים על הסיפין של הדמוקרטיה הישראלית ועל עשרת הדיברות של צבא הגנה לישראל. להתעורר זה פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לא להעמיד מול כתת יורים?
ל"ת
אבי,
23/04/05 01:01
|
|
 |
99.
דובר צה''ל
תוהה,
ראשלצ,
22/04/05 18:05
|
''גורם צבאי הודה כי ייתכן שנעשתה טעות מצד צה''ל''??? איפה דובר צהל כשצריך אותו?! איזה טעות נעשתה? כבר שנים שככה אוכלים בצבא לפני פסח. שלאף אחד לא יהיה ספק - החיילים ייתפסו, יישפטו, יקבלו עונשים מגוכחים ויחזרו לשרת (ולאכול מצות קצת לפני וקצת אחרי הפסח). לצערינו אלה החיילים שיש היום בצבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
הם יהודים?!
Avi Ecuador,
22/04/05 18:01
|
|
 |
מה זה קשור בכלל?
ל"ת
אני,
22/04/05 19:52
|
|
 |
97.
מה לא ידעתם?שאין משמעת.
ל"ת
יוסי בר,
אשדוד,
22/04/05 17:59
|
|
 |
96.
אנשי קבע דרשו פיצוי של מליון ש
רס''ר ב.,
22/04/05 17:56
|
היום פורסם שאנשי הקבע ''''לא מוכנים לקבל '''''' את הצעת האוצר לפיצוי של שלוש מאות אלף שח לבן אדם אחד!!!!!!!!! בגלל שינוי שיטת הפנסיה ודורשים תשע מאות
אז פלא שעם סכומים כאלו לאוכל של טיורנים נשאר כסף שמספיק רק למצות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
אין חייל אשם... יש מפקד אשם !
אברום,
ירושלים,
22/04/05 17:54
|
זה לא מרד...ולא בטיח...זו אשמת מפקדם... - הצבא צועד על כאיבתו..'' יש להעמיד לדין את האחראי שלא דאג לאוכל...לחיילים - זו בושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
לא להאמין . גם ג'ובניקים וגם
גבי,
אשדוד=אשקלון,
22/04/05 17:45
|
מורדים?? ישר לכלא שילמדו מה זה טירונות נורמלית.
לצערנו צה''ל הופך להיות צבא הומואים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא להאמין עליך!!
אורי,
חיפה,
23/04/05 01:13
|
|
 |
93.
כנכה צה''ל-אני מתבייש בטירונים
אלי,
22/04/05 17:43
|
בימנו הנוחות וההתפנקות היגיע לשפל המדרגה ! גם אם יש אשמה מסויימת בצה''ל אין לסלוח לטירונים אלו , יש ללמד אותם לקח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הוגן לנצל תג נכות
החייל האלמוני,
בקעת החייל,
23/04/05 11:59
|
לא הוגן לנצל תג נכות על מנת לתקוף טירונים מסכנים שאיזה מצ'ו עם שני פסים או שני פלפלים מוציא עליהם את תיסכוליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
אחלה סיפור
רונן,
22/04/05 17:38
|
וואו, סיפור מדהים. רק בישראל תאמינו לי. אמנם המתחרים שלכם הקדימו, אבל באמת סיפור גדול. כל הכבוד לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
התמונה בשער ממש מייצגת...
ל"ת
בני,
ראשל''צ,
22/04/05 17:37
|
|
 |
90.
בתור אחד שנמצא עכשיו
חייל טירון,
22/04/05 17:34
|
בצבא אני יכול להגיד שגם ככה האוכל בצבא זה חרא ביום רגיל אז שמישהו ינסה לדמיין מה הולך שם בפסח נ.ב לקצינים יש אוכל אחר מהטירונים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
בעית משמעת חמורה
גיל,
22/04/05 17:32
|
נשמע כאילו יש בעית משמעת חמורה בטירונות הזו. ממתי המפקדים הם אלה שנדרשים לספק הסבר לחילים ולא להיפך? יש לטפל בבעיה ברמה הפיקודית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
הנה פרטים נוספים
שוש,
22/04/05 17:28
|
קבוצת טירונים אחרת באותו הבסיס יצאה השבוע למטווח ליום שלם עד 11 בלילה. בתחילת היום סופקו לחיילים מנות קרב - אחת לכל 4 חיילים, לכל היום, ביצה קשה אחת לחייל, מצות וממרח שוקולד. מאחר שאין זה מספיק כמובן לפעילות של טירונים מהשעה 6 בבוקר ועד 11 בלילה, נשלחה אליהם גם שקמית, בה יכלו החיילים לקנות בכספם חטיפים ושתייה. אין ספק שמפקד הבסיס לא ידע להתארגן והוא זה שצריך לתת את הדין. שלומיאל חפיפניק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מנת קרב מספיקה ל24 שעות
נמרוד,
22/04/05 21:55
|
מנת קרב אחת צריכה להספיק ל4 אנשים ל24 שעות. זה ידוע, ואפילו כתוב על הקרטון של מנת הקרב, וזה לא כולל את הביצה שכל חייל קיבל ואת המצות והממרח שוקולד. אם לחיילים האלה מנה של 24 שעות וכל התוספות לא מספיקה ל17 שעות, סימן שהם זללנים, כי מטווחים זה לא תנאיי קרב (כל היום מתעפצים במטווח עד שקוראים להם לירות). עוד הזמינו למפונקים שק''מית כדי שיוכלו לקנות להם סיגריות וארטיקים. ממש קייטנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד יעלה בדרגה
מוסה,
22/04/05 19:44
|
|
 |
מנת קרב ל4 אנשים-
קרבי לשעבר,
22/04/05 21:57
|
|
 |
87.
ערב טוב נ י צ נ י ם
ל"ת
הראליק,
22/04/05 17:22
|
|
 |
86.
חיילי צעצוע
ג'ובניק,
22/04/05 17:21
|
|
 |
85.
בכיינים. שיטגנו לוף!
דן,
22/04/05 17:20
|
זה מן אריזה שרשרת מצחיקה: העיתונות יוצרת כל הזמן כתבות שגורמים לחיילים שלנו להיות חיילי שוקולד ואז כשהם נהיים בגללם חיילי שוקולד-יש לה על מה לרשום.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כדי לטגן לוף צריך לוף- ולא היה
ל"ת
לא היו מנות,
קרב,
22/04/05 19:59
|
|
 |
84.
מדינת ישראל בשיאה
ירון,
חיפה,
22/04/05 17:20
|
אין שום דבר מפתיע בצורה העקומה והקלוקלת שהצבא מטפל בענייניו בלי לספור את הכוח האנושי הזוטר שעובד הכי קשה..... בזמן שאני בטוח שרוב הפלאפלים והרס''רים הלכו לאכול במסעדות.... אבל העיקר שדוברת צה''ל תוציא הודעה שהחיילים אשמים והצבא יטפל במלוא החומרה במקרה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
ואח''כ, ח''כ יתום אומר שיש
דן,
22/04/05 17:19
|
ואח''כ, ח''כ יתום אומר שיש אצל הדתיים נטייה לסרבנות והוא מפחד. מצחיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
אני ספני לגבי יהדותם של חלקם..
ל"ת
דן,
22/04/05 17:16
|
|
 |
בשר תותחים
גוי,
דרום העיר,
23/04/05 14:19
|
האם לגוים מותר למות למען המדינה היהודית? או שזה אסור על פי ההלכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וללא יהודים אסור לאכול?
דניאל,
דרום מערב,
22/04/05 22:00
|
מה זה משנה אם הם יהודים, בודהיסטים, דרוזים, מוסלמים או יוצאי רוסיה ובריה''מ לשעבר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום
ש,
24/04/05 02:44
|
ע''פ התגובות כאן אין לאנשים בעיה להכנס לתחתונים בכדי לקבל תשובות למעסיק אותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
ביזיון(אם היה מחסור במזון)
אבי,
נס-ציונה,
22/04/05 17:16
|
גם לי יש בן בצבא ואני יודע שבחור צעיר אוכל כמויות מזון גדולות. כבר נאמר שהצבא צועד על קיבתו ולכן אם באמת החיילים קיבלו מעט אוכל ולא משנה מהי הסיבה ,יש להעמיד לדין את האחראים לכך ולא את החיילים הרעבים. פסח חל בתאריך ידוע מראש כך שבתכנון נכון ניתן להשביע את כולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
הכח בגלל אחשוורש
אני,
22/04/05 17:07
|
אם הוא לא היה מקשיב לאוזן המן היה מספיק אוכל לכל שבעת הגמדים וככה גברת פלפלת לא הייתה משפיעה על הטירונים המסכנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
פני הדור
חמרי,
קליפורניה,
22/04/05 17:07
|
פני הדור כפני מנהיגיו. אלה בורחים הביתה והמנהיגים בורחים לחו''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
מופז בטח לא רעב .
ל"ת
רפי,
22/04/05 17:00
|
|
 |
77.
הצבא אוהב מאבקי כוח מהסוג הזה
Yossi V,
22/04/05 16:59
|
יופי של משפט: ''...גורם צבאי הודה כי יתכן שנעשתה טעות מצד צה''ל, אך הבהיר כי החיילים הנפקדים ייענשו''. היגיון צהלי. נעשתה טעות, אך החיילים יענשו; לא חס וחלילה מי שעשה את הטעות.
בצה''ל אף פעם לא נענשו-נענשים-יענשו מי שעושים טעויות, אפילו כאלו שעולות בחיי אדם. כל עוד יש ש''ג-ים וטירונים יהיה מי שישא את נזקי הפיקוד. מכיר את הצבא הזה, שרתתי בו מספיק זמן (ובדרגה גבוהה) בכדי להבין את מניעיו ומפקדיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
ג'ובניקים מסריחים חסרי כבוד
צנחן,
תל אביב,
22/04/05 16:57
|
אין כוונתי לכל הג'ובנקים. אלא לסוג המסוים הנחות הזה - בכיינים . שעוד לא יצאו מהסינר של אמא שלהם . שנמצאים בצבא רק כי לא הצליחו לברוח בתרוץ יותר טוב.
חסרי כבוד וצורת אדם . מה קרה יום אחד לא אכלתם כמו שצריך ?! אתם יודעים מה זה לאכול שבועים ואף חודש מנות קרב .. תתבישו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
ג'ובניקים מפגרים
מושיקו,
גבעתי,
22/04/05 16:56
|
שילמדו משהו מהלוחמים הקרביים מסכנים ממש אז הם קיבלו מצות במקום לחם ממש מסכנים בזמן שהלוחמים צריכים להגיד תודה אם הם בכלל אוכלים בחדר אוכל בושה וחרפהההההה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל 75
פרידה,
נס ציונה,
22/04/05 18:25
|
אף אחד לא צריך להגיד תודה שנתנים לו לאכול, לא משנה איזה חייל הוא ג'ובניק או קרבי כמוך!!! הכל עניין של התארגנות נכונה והתנהלות אחראית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
וכאשר אין פסח
חייל,
22/04/05 16:54
|
יש מספיק אוכל? אין כי משהו גונב, תבדקו אים אני לא צודק, מוכרים גבינות צהובות לפיצריות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה יודע איפה כל הגבינות?
משוחרר,
טרי,
22/04/05 18:56
|
|
 |
73.
זה מרד זה..?
זה מרד זה,
22/04/05 16:49
|
|
 |
יש להם פטור מנעליים גבוהות
חיים,
דרום,
22/04/05 17:59
|
כיאה לחייל בטירונות 02 וכידוע, אסור להיכנס לטנק בלי נעליים גבוהות, ובכלל, יש להם גם פטור מאבק (ומאד מלוכלך בפנים). עוד הצעה כזאת מצידך ותקבל קבילה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
הרי ביום כיפור...
דניאל,
22/04/05 16:47
|
הרי ביום כיפור, יש חיילים דתיים כמוני שמצלחים לא לאכול 25 שעות ויותר, ומבצאים פעילות קשה, בלי לכבות. לבכיינים האלה אין מקום אלא בכלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להפוך יום רגיל ליום אבל???????
ל"ת
אלמונית,
הרצליה,
22/04/05 23:30
|
|
 |
את הטקסים הדתיים שלך תשאיר לעצ
חייל,
22/04/05 18:47
|
את הטקסים הדתיים שלך תשאיר לעצמך, לא כולם חייבים לסבול את הכפייה הדתית הזו. אם אתם רוצים לאכול כשר לפסח, אני מציע שתוכלו אתם מחוץ לחדר אוכל ובלי סכו''ם. אז נראה אתם מדברים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקרן אין כפיה דתית
קובי,
22/04/05 19:26
|
בצבא אין שום כפיה דתית שרתתי לפני כ25 שנה ,מי שרצה לצום צם ,ומי שלא רצה אכל ,חדר האכל היה פתוח עם לחם פרוס שוקלד ועוד ,ללא טבחים ועובדי מטבח ,אל אף אחד לא אסרו לאכל ,חבל שבהשפעה של היום אנטי יהודית דתית אנשים מזלזלים ומאבדים המורשת ,מורשת נפלאה שכל הגוים שמאמינים באל אחד חיקו אותנו ומאמינים ,לא יאומן מה קורה במדינה הזאת ,אני חילוני שגאה להיות יהודי ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשבת על זה שיש מי שלא בא לו
חילוני,
22/04/05 17:55
|
לשחק במשחקים המטופשים שלכם?
בלבנון אכלתי פיתות מצד''ל, תמיד סחבתי איתי אוכל נורמלי על מנת שלא אוכל את רעל הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוכמה גדולה...
מניראלוב,
גבעת חילבה,
22/04/05 17:50
|
שכחת על הבדל מאוד גדול - לגבי צום ביום כיפור, זה משהו שבחרת בעצמך. אך אחד לא כפה עליך מצב כזה.
החיילים לא בחרו לצום, אלא זה משהו שנכפה עליהם בניגוד לרצונם... מי יתן וחיילים אלו ישמשו דוגמה אישית לשאר החיילים. לא ניתן למערכות מדכאות לשלוט עלינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט!ביום כיפור אין פעילות
ל"ת
ו3כפול24=66,
22/04/05 17:24
|
|
 |
71.
''הצבא צועד על קיבתו''
מריוס,
22/04/05 16:44
|
כל מי שתוקף פה את הטירונים המסכנים האלה כנראה סמרטוט לא פחות מהם אם הוא היה מוכן לספוג יחס כזה.
אפילו לאסירי מלחמה מספקים אוכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מורידים את המוטיבציהלצה'ל
אלמונית,
צה'ל,
22/04/05 23:29
|
זה לא פלא שיש היוםהרבה משתמטים מצה'ל וזה חבל. בשנות ה-70 היה בושהלהשתמט מצה'ל -והיום הכתבה שלהיום מעודדת אתהמשטתמטים מצה'ל עלשות בשביל המדינה הזו משהו. אם לא נותנים לחיילים לאכול - אז איפה האמונה בצה'ל???????????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפי שמך נראה שאתה גוי מסריח
ל"ת
קובי,
22/04/05 19:00
|
|
 |
ואתה חולירע קטנטן ופשיסט!
דניאל,
דרום מערב,
22/04/05 22:03
|
|
 |
70.
איכס ניצנים זיקים שולטים!!
חבר של הטייס,
חיל האוויר,
22/04/05 16:42
|
|
 |
פלוגת גפן- כבוד! חובלים 05!
ל"ת
במבה,
זיקים,
22/04/05 20:14
|
|
 |
69.
ניצנים
kalman,
22/04/05 16:40
|
כך מרעיבים את המפנים!!!! איך תהיה תגובתם בעת פקודה ? הדת הטריפה את צהל!!! לא רק פלוגה דרשה אוכל אלא כל הבסיס אבא של טירון !איפה היה מפקד הבסיס הוא לא הסכים לפגוש את חייליו .נמושה!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משאית
נהג,
בית נבאללה,
22/04/05 18:12
|
חיילים כאלה צריך להשכיב על הכביש ולגהץ אותם עם המשאית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
מה זה הפינוק הזה!?
Jimmy,London,
22/04/05 16:38
|
מה זה חיילים מפונקים! מי יישמע כלאו אותם בכלוב ולא נתנו להם אוכל. נתנו להם גם נתנו.גם אם זה לא היה לסיפוקם.בננות מצות נקניק זה מספיק.חיילי שוקולד. כשאני היתי בצבא היתי מתפלל שיתנו לי את מה שנותנים להם.כשאני היתי בלבנון אכלתי 10 ימים ברציפות מנות קרב. הכל זה תירוץ כדי ללכת הביתה.לאמא.מפונקים!. מה גם שהם ג'ובניקים אז לא צריך להתפלא.אם אלו היו קרביים הם היו שמחים עם מה שייש. ג'ובניקים מפונקים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יחי הג'ובניקים המפונקים
בר כוכבא,
22/04/05 17:53
|
אולי אם גם אתם הייתם בוחרים להיות ג'ובניקים מפונקים חייהם של מאות אנשים היו ניצלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לוחם אמיץ
קרבי,
22/04/05 19:56
|
|
 |
ובכן
בר כוכבא,
22/04/05 22:36
|
הארבע מילים שכתבת משקפות בדיוק את הגישה שלך ושל רבים כמוך.. מי ששואל שאלה עם נקודה בסיומה מוכיח שכל מה שיש לו זה להגיד. לחשוב? לשמוע דעות אחרות? שלילי! אבל מסכן, ככה חינכו אותך, הדבר היחידי שאתה מוכן לקבל זה פקודות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חכם גדול - מנות קרב זה מצויין
קרבי עלק,
22/04/05 17:27
|
אתה לא קורה ? לא נתנו להם מנות קרב , מנות קרב עדיפות על מצה וכלום ......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
אפשר לחשוב מה זה נפקדות
חייל,
חולון,
22/04/05 16:36
|
|
 |
66.
איזה נקבות אפשר לחשוב - שיקראו
רונן,
חולון,
22/04/05 16:35
|
לזה יום סדאות הנקבות...
אפשר לחשוב...
טירונות הלו !!!
אז תאכלו מצות... \
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
מפקדים רמה נמוכה
ציוני,
ישראל,
22/04/05 16:34
|
|
 |
64.
גובניקים
חובב,
22/04/05 16:32
|
|
 |
tachshov
isaac cohen,
22/04/05 17:38
|
lifni sheata medaber ,bli hagobnikim haelu lo hayita yechol lehilachem kmo shetsricc,ani hayiti nehag tovala bemilchemet shlom hagalil hayiti nosea mi tsrifin leberut amus bekatyoshot veod rabim kamoni taer lecha shelohayo ma sheata kore jobnikim,atem nechshalim baarets ki atem ochlim echad et hasheni bli kavod labenadam velo chashuv ma shehu ose tachshov katsat
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
the answer is a secular army
ל"ת
homeless,
usa,
22/04/05 16:31
|
|
 |
62.
נקווה שישארו יותר משלושה
ל"ת
חיילים עד,
ההתנתקות,
22/04/05 16:31
|
|
 |
61.
הערה
ןסלה,
22/04/05 16:29
|
לדעתי יש להדפיס הערה חמורה באדום בילקוט השרות וכן בתעודת השיחרור על מנת שאות קין ירבץ עליהם כל החים, כי מרידה על דבר כה פעוט חייב בענישה לעד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתעורר פשיסט...
עמי,
22/04/05 17:55
|
|
 |
ממש עונש-מדינה פאשיסטית
tt,
22/04/05 17:12
|
רק במדינה פאשיסטית שאתה חייל לא טוב זה צריך לענין מישהו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
לסגור מטבחים בצה''ל
כהן,
22/04/05 16:27
|
מזמן היו צריכים לסגור את כל המטבחים ולעביר לקייטרינג ואז אפשר היה למנוע את כל הבעייות כי גם בלי קשר לחג אין אוכל נורמלי במטבחים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
great idea and im sure it has
picolo,
23/04/05 12:09
|
|
 |
59.
בושה לצהל
אבי,
צפון,
22/04/05 16:26
|
כששירתתי בצבא לפני כ20 שנה לא היה מגיע מצב כזה מסוכן חוסר אכפתיות למצוקה של חילים שמשרתי את העם שזה אפשר להגעיל את הכילים מבלי להרעיב ולזלזל בחילים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך !
ש.ו.,
חיפה,
22/04/05 17:04
|
היום לאיש לא אכפת, הכשרת מטבח נעשית כשהפלוגה יכולה לאכול ב-פיקניק או בצורת כיוּף אחרת ולא בצורה כז -ראה תגובה 41
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
IDF
Eitan,
22/04/05 16:23
|
This would have never happened with combat units where the motivation AND the understanding of what we do here is higher!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
צהל זו הקדמה לפינוי
ל"ת
רפי,
22/04/05 16:19
|
|
 |
56.
הנה האמת לפניכם כנסו!!!
חייל אמיתי,
חיפה,
22/04/05 16:18
|
בדקתי את הנושא! חיילים מסוג ז רובם עולים חדשים שאינם יהודים ולכן המצות לא מדברות אליהם! קיבלו אוכל לא בחדר אוכל -ביג דיל! ממש בושה מה שקרה שם. מכוניות אזרחיות חטפו אבנים כמו באינתיפדה! זה עצוב מאד חג שמח!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גזען וקשקשן
השרון,
22/04/05 18:15
|
מי עושה היום את העבודות השחורות בצבא , עולים חדשים , אתיופים , רוסים , חברה שעושים כל דבר בלי לצייץ עם צבא כזה שלא משלם לסדירים שכל התקציב המנופח הולך לפנסיות והטבות לאנשי קבע אין כסף לאוכל בקרוב לא יהיה צבא אבל יהיו מאות אלפי אנשי קבע שלא עושים כלום ובגיל42 יוצאים לפנסיה מדינה בדיחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
kavod
isaac cohen,
22/04/05 17:41
|
ein lecha velo leaf 1 beisrael biglal ze atem nirim kach
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
החיילים בניצנים אכן הורעבו
רוני בנימין,
כפר סבא,
22/04/05 16:17
|
החיילים הללו צודקים במעשם זה. הצבא מתנהג זה עשרות שנים בפגאניות מטורפת ודוגמאטית. אני שילמתי בגאון במשפט צבאי, בהמרידי פלוגה שלמה במחנה 80 כמפקד ב- 1965, לא ללכת לטכס האידיוטי ביותר הכרח הנקרא ''מסע התעוררות'' לפני ראש השנה. כפיה דתית? אכן, בפרט בצבא. פלא שפיתחתנו במדינה שנאה, תיעוב ובוז כאלה עמוקים כלפי ההוזים ההולכים עם סיר לילה על ראשם וגופיה עם חבלים וכעת גם אלה אותם הרוצים בכל מחיר כמיעוט מאוס וקיצוני, להתחיל במלחמת אחים כאן עם ההיתנקנקות שלהם?! בצה''ל יש טרור תיאולוגי פרימיטיבי נורא. החיילים בניצנים אכן הורעבו ופעלו נכון מאד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היית טיפש ונשארת כזה.
אבי,
ב''ש,
22/04/05 18:18
|
א) תלמד לקרוא - הם קיבלו אוכל ב) ממתי הפכנו לצבא של שלקולד, יש למלא פקודה בכל מקרה ולהתלונן אחר כך. ניתן לסרב רק לפקודה בלתי חוקית שדגל אדום מתנוסס מעליה. זה לא המקרה כאן !!!! ג) חילים אלו הינם חסרי חינוך ומסרות, מפונקים ובכינים. יש לשחרר אותם מהצבא עם אות קלון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות קטנה
המגיב,
מגבעונה,
22/04/05 22:04
|
|
 |
חפש לך מדינה לא יהודית אחי.
סער,
שדות ים,
22/04/05 18:01
|
ושיהיה לך חג חרות כשר ושמח בכל מקום ומדינה שלא תעבור עליה.
פה זה מדינה יהודית. מדינה עבור יהודים. מדינה שנוכל להיות בה יהודים.
חג שמח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מלחמת אזרחים-הערבים ודומיהם
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
22/04/05 17:12
|
הבוגדים שביננו לעולם לא היו האחים של היהודים. תוכל חזיר וחמץ בביתך בעזה ולא בצבא הגנה לישראל - כל עוד ישראל היא מדינת יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
כל הכבוד...
הקוסם,
22/04/05 16:17
|
|
 |
53.
בצבא אמיתי חצי לכלא, חצי לתליה
ארז,
התנחלות נתני,
22/04/05 16:16
|
|
 |
מקווה שיתלו את אחיך על...
tt,
22/04/05 17:14
|
|
 |
במדינה אמיתית, אתה היית בכלא
ארז,
ישראל השפויה,
22/04/05 17:10
|
|
 |
במדינה נורמלית...
יגאל כהן,
רחובות,
22/04/05 22:12
|
|
 |
52.
המטבח = פח אשפה
מיקי,
הרצליה,
22/04/05 16:16
|
כבר תקופה ארוכה שהמטבח הענק בניצנים אינו מנוצל כראוי בגלל יכולות נמוכות בעיקר של המפקדים האחראים על תפעול המתקן. החיילים סובלים כבר תקופה ארוכה מאוכל מטוגן ולא ראוי. אולי הפעם הבכירים רמות הגבוהות יאזינו לחיילים ולצרכיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
מרוב שצה''ל דואג ל''לוחמים'' שלו
אזרח?,
זו מדינה?!,
22/04/05 16:15
|
מרוב שצה''ל דואג ל''לוחמים'' שלו, הוא שכח לדאוג לבני האדם שמשרתים בו. הרי- צה''ל הוא הצבא של מדינת הלוחמים! בושה וחרפה!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
צה''ל מאבד את הלגיטימיות
אדי,
22/04/05 16:14
|
אנשים חסרי אחריות קוראים לסרב פקודה בשם עקרונות נעלים בעיניהם, ולא מבינים שהם מערערים בכך על הלגיטימיות של צה''ל. הלגיטימיות היא קודם כל בתודעה, ומרגע שהיא מתערערת, ינסו אנשים לא אחראים אחרים להרחיב את הקרע לצרכיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
יכול להיות שהבום היגיע
שוטר צבאי לש',
22/04/05 16:13
|
ומשהו שם יבין את נפש המעטים בשכר של 300 ש''ח לחודש, כאשר יש הון לשלם לכאילה שהתנדבו לבלות כמה שנים בגוש קטיף, אבל לחיילים משלמים קדחת, יש, או להפוך את הצבא למקצוע או שביבי יפתח את הכיס, על החיילים לפנות בעיניין זה כן, לבג''צ ולאגודה לזכויות האזרח שיסבירו איך אפשר לחיות מ300 ש''ח לחודש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
כל הדיבורים על גובניקים....
י י,
22/04/05 16:12
|
זה נכון אומנם אבל גם חיילים קרביים שלא מקבלים אוכל יכולים להגיב באלימות ובצדק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועובדה שהם לא עושים את זה
גיל,
22/04/05 18:02
|
תן לחייל קרבי לאכול מילקי עם מצה והוא יגיד לך תודה. זה בטח עדיף אל מנות קרב. שמעת פעם על חייל קרבי שבורח מהבסיס ומתחיל לזרוק אבנים על מכוניות באמצע הכביש? לא, כי יש לי דבר שנקרא משמעת, דבר מוזר שבבסיסי הטיורנות 02 לא שמעו עליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
משום מה הכתבה ב YNET אחרת
דורון,
השרון,
22/04/05 16:10
|
משום מה ב YNET מוצג סיפור אחר לגמרי, על הרעבה של חיילים לפני פסח. כל מי שהיה בצבא יודע שיש בלאגן שלם באוכל לפני פסח ואף אחד לא חושב על החיילים אלא רק על הכשרות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להעניש את המפקד ואת הטירונים
בן הארץ,
22/04/05 18:36
|
דבר ראשון צריך להעיף מהצבא את המפקד הזה. שלא רצה להתאמץ לסדר מעבר נורמלי לפסח ובמקום זה זרק הוראות ובטח שיחק שולישיטכר במחשב להראות שהוא עסוק. צריך לתפוס את הטירונים חולהעניש אותם עאבל לא לפני שמענישים את המפדק בהורדה בדרגה אטן לשלוח אותו הבייתהץ האיש הזה לא נקרא מפקד....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תשכח שכאן גם היו 40
אלמוג,
22/04/05 17:52
|
|
 |
46.
גדודי אנשי הקבע - כנסו
השרון,
22/04/05 16:06
|
ברור שאין כסף לאוכל לא לחיילים בסדיר ולא למילואימניקים , כל הכסף הולך למלונות 5 כוכבים לגדודי אנשי הקבע , לפנסיות לילדים בגיל 42 6 מיליון שח מקבלים בפרישה לימודים בחינם ללא עבודה במהלכם כולל שכר , תנאים מלאים ורכב בזמן הלימודים הטבה של כמיליון שח נופש במלונות 5 כוכבים דמי כיס לחוגים בשווי של אלפי שקלים נק' ספורט בשוי מאות שקלים לבזבוזים גמול א גמול ב' על קורסים סתמיים דרוג מהנדסים לכל דפר שלמד בלטביה או בכל מוסד אידיוטי אחר דרגות אישיות ביטוח חיים בשווי אלפי שקלים רפואה כללית חינם רפואת שיניים חינם כלכלה חינם ללוחמי הקריה ועוד ועוד.... ומצמצמים איפה בכל מה שקשור בחיילי הסדיר ובמילואימניקים ולא בתנאי השכר והשירות של הלוחמים האמיצים אנשי הקבע המסתערים כל יו יום על מיליוני המאיימים להשמידנו מדינה בפשיטת רגל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש שכמוך
אלי,
22/04/05 17:43
|
|
 |
45.
הצבא עומד על קיבתו לא?
גולדין,
דרום,
22/04/05 16:03
|
תקשיבו זה נשמע בהתחלה כמו פינוק של חיילים ג'ובניקים אבל תחשבו על זה היה חום איימים באותו היום ..זו טירונות וכל היום הם בשיעורים בחוץ....זה גם חיילים לא ממש טובים אז למה להתייחס ככה..? ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
איפה החופש מדת?
נמאס,
22/04/05 16:01
|
זכותם של החיילים לא לאכול מצות. אותם רבנים שמפקחים על הכשרות בצבא, מטיפים לאי-שירות בו.
בושה. מדינה זבל. כפיה דתית ברמה הגבוה ביותר. אני בעד הפרדת דתיים מהמדינה, לא רק דת. יום יבוא וזה יקרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החופש מדת? לא במדינת היהודים.
סער,
שדות ים,
22/04/05 17:57
|
חפש לך, העולם גדול, יש חופש מדת ברובו, סע לאנגליה, סע לקנדה. סה לסינגפור או אוסטרליה, סע לאן שאתה רוצה. באמת.
פה זה מדינה יהודית, של יהודים, עבור יהודים, על מנת שנהיה יהודים.
ואם זה לא מתאים לך, זה בסדר, לא ביג דיל, לא עניין גדול, חפש מקום אחר, יש מקום לכולם.
אבל פה זה ליהודים. חג כשר ושמח אחי :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחפש מולדת
האיש החושב,
כל הארץ,
23/04/05 00:02
|
לכוכמולוג משדות ים אגלה לך אמת פשוטה אך כואבת. ביום בהיר אחד תגלה שאתה וכמוך חובשי הכיפה השחורה, סרוגה, המאמינים בתחיית בית שלישי, כל אלה יגלו כי בשקט בשקט תעשיית דרכונים של ארץ מולדת חיה ובועטת ויותר ויותר אנשים מעבירים מרכזי כוח כלכליים, או מגורים לארץ מולדת לשעבר, או לכל מקום אחר בגלובוס רק לא להיתקע בחברת פשיסטים- המחוללים ריקודים פגניים על כל גבעה ותחת כל עץ ומאמינים שיום אחד יקום לתחיה המשיח מברוקלין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רוצה להיות אח של פשיסט קטן
ל"ת
דנידין,
נגב,
22/04/05 22:08
|
|
 |
43.
הכתבה שגויה מהיסוד!
דודה של אחד,
הטירונים,
22/04/05 16:01
|
אני לא יודעת מאיפה לקח מעריב את הדיווח השגוי הזה ולמה לא עשיתם בדיקה יותר מעמיקה לפני שאתם כותבים שטויות.
זה לא היה עניין של מצות או לחם - זה היה עניין של מזון, מזון כלשהו! פשוט הרעיבו אותם במשך 3 ימים!!! קיבלו מנת פרי ומצה לכל היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקרים שקרים שקרים!
אסף,
22/04/05 18:04
|
חבר שלי משרת שם כקצין במפקדה. החיילים קיבלו אוכל - קיבלו סנביצ'ים שהצבא קונה כבר בבוקר ובצהרים, (ומעדנים בארוחת הבוקר) והיו עוד רעבים ואחרי שביקשו מהמפקד אוכל לפריסה וקיבלו מצות עם ממרח, הם דרשו לחם ולא קיבלו (פקודות הצבא - אסור חמץ) ואז התחיל הבלאגן. החיילים המופרעים יותר יזמו את ה''מרד'' וברחו מהבסיס לעיני הש''ג הנדהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
a big fat lie,Asaf is right
ל"ת
a relative,
23/04/05 04:09
|
|
 |
42.
להעניש בכל חומרת הדין
קומפורטי,
22/04/05 16:00
|
הרי לא ביקשו להרעיב אותם. פשוט ביקשו מהם לאכול בחוץ כדי לא להרוס את העבודה הקשה של החילים שקרעו את עצמם כדי להכשיר את חדר האוכל. עשו את זה מוקדם השנה בגלל השבת. הבכינים האלה, או שהם מפונקים ואנוכיים מדי, או שהם חלק מהגל האנטי יהודי העכור העובר על הצבא שמתבטא בכתיבת כתובות נאצה וציור צלבי קרס בשירותי הצבא. מה השלב הבא? הבערת צמיגים וחסימת צמתים ע''י חילים שלא נתנו להם לצאת לראות את החברה? צריך להרוג את השד הזה בעודו קטן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון, פשוט לא היה אוכל
תיקון,
22/04/05 17:31
|
זה לא עניין של לחם או מצות. זה עניין של אין אוכל . פשוט לא היה אוכל . גם מצות בצמצום .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
בעיות כשרות לפסח
ש . ו.,
חיפה,
22/04/05 15:55
|
גם אני שרתי בתקופת פסח בשנות השמונים במחנה אחד שרוב החיילים היו דרוזים הרוב . לפני פסח היה בעיה להסביר ענין הכשרות אך אני לא אכלתי מצות !! רק פרות וירקות -הסברתי למפקדיי את מניעיי הדתיים (היה קשה לי כאיש שומר תורה ומצוות לשרת בצה''ל בכלל וביחידה זו בפרט) זה מבחן מהקב''ה - הצלחתי בו. שאלה איך מתפקדים מערכות המוניות כמו: בתי חולים ,בתי אבות , מלונות ? השנה קשה שבעתיים בשל ערב פסח החל בשבת. חבל על המרד , סוף מעשה במחשבה תחילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ש.ו. סיפורך הוא סיפור א''י יפה
ל"ת
עופר דואק,
חיפה,
22/04/05 17:10
|
|
 |
40.
אל תתפלאו שיסרבו פקודה
א,
22/04/05 15:53
|
אם חיילים מיידים אבנים(!) על זה שהאוכל לא נראה להם קל וחומר שחיילים יסרבו לפקודה שנוגדת את דתם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
בושה לחיילים
----,
22/04/05 15:45
|
שלא ייבכו שאין אוכל - וגם אם לא היה למשך ארוחה אחת - שלא ייבכו. מפונקים. סה''כ שבועיים בצבא, מי הם בכלל שיחליטו מה לעשות, צריך להעניש אותם בחומרה רבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
עשיתי טירונות בבסיס הזה ב 95 -
שי,
22/04/05 15:44
|
ובאמת והאמת שיש בעיה עם האוכל שם , לאחר פעילות של יום שלם נתנו לנו רק סלטים וכיכר לחם אחד לכ20 איש .
צריך ואפשר לומר לצבא : יש גבול ! גם כשאתה טירון הדבר היחידי שעוד יכול לנחם אותך זה האוכל , פרט קטן אולי בשביל הצבא אבל חשוב בשביל החייל .
אז עם אין כסף לאוכל , תוציא מהמשכורת של הרמטכ''ל ותאכילו את החיילים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק במאה אחוז
צודק מאה אחוז,
מה איכפת לכם,
22/04/05 16:09
|
|
 |
37.
קודם כל ביזיון לחיילים....
שפוי,
מרכז,
22/04/05 15:43
|
שום דבר לא מצדיק את התגובה שבה נקטו החיילים, שזה יהיה ברור כל חייל חייב להשפט בחומרה על התגובה שלהם. בנוסף חייבים לבדוק ולהעניש גם את מב''ס ורס''ר של הבסיס. הכשרת חדר אוכל לא אמור לבוע על חשבון ארוחות מסודרות של החיילים. אם מכשירים מטבח אמורים לספק מקום חליפי. האוכל אמור ליהיות מספק לכל אחד מהחיילים. בושה לכל אחד מהאחראים ואם רוצים להעניש קודם כל את הקצינים האחראים כי זה מתפקידם לדאוג שחייל לא יהיה רעב וערום. את החיילים שערקו צריך לשפוט לכלא כי לא הגיוני שחייל יגיב בצורה כזאת במיוחד בטירונות זו. זו בושה טירונות של פחות מחודש וחיילים כבר לא מסוגלים לתפקד. אני הייתי בתנאים קשים בהרבה מזה והיו מקרים שלא ישנתי יומיים ולא אכלנו כלום כ-20 שעות ואני מתקוון קלום... ולא הינו מגיבים בצורה כל כך שערורייתית. לוחמים נמצאים בתנאים הרבה יותר קשים והם לא בורחים מהבסיסים שלהם. בושה פשוט בושה לאותם החיילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בקשר לכותב הקודם
בררררר,
צפון,
22/04/05 16:41
|
כלום.ולא קלום. זה דבר ראשון.!!!! דבר שני אתה צודק וזה אות קלון לצבא!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
אין מה לאכול בצבא
ל"ת
לוחם,
22/04/05 15:42
|
|
 |
35.
מפונקים אידיוטים
ירון,
י-ם,
22/04/05 15:41
|
|
 |
34.
זב היה בכול הבסיסים השבוע
לוחם קרבי,
22/04/05 15:41
|
הצבא יודע לנצל את החילים אבל אוכל הוא לא יודע לארגן כל השבוע אכלנו מצות ונקניק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
חמץ כשר נכון לא נכון
ישראל ישראלי,
22/04/05 15:39
|
הכל תלוי בהסברה . ולתקן קשה מאוד. 1000 כבאים חכמים ואמיצים לא יכולים לכבות גפרור קטן שאדיוט גדול השליך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
זו כפיה דתית לשמה!
ארז,
22/04/05 15:37
|
הדבר הכי טרואומי שזכור לי מהצבא, היה אירוע דומה בטירונות לאחר יום מפרך עמדנו במשך שעה בגשם סוחף וברד, לבצע הגעלת כלים ערב פסח. האירוע הזה גרם לי להתרחקות מוחלטת וסופית מהדת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חילוני מגעיל כלים
כולנו שירתנו,
22/04/05 16:37
|
לא נראה לי שאתה הפסד גדול לדתיים. גם אני הגעלתי כלים פעם אחת בחיי וזה קרה בצבא. עד אז לא ידעתי מה זה ואני מודה לרבנים הצבאיים שבזכותם למדתי משהו על מורשת העם שלי. אתה כנראה גם לפני כן לא אהבת כל מה שקשור למסורת ואל תנסה לגרום למישהו נקיפות מצפון. מה כבר עשו לך בכיין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגעלת כלים? אותי הכלים הגעילו
גילי מגעילי,
ניצנצים,
22/04/05 22:11
|
|
 |
גם אני הגעלתי כלים בצבא...
כלים מגעילים,
22/04/05 22:03
|
ומה שאני זוכר שיום שלם עמדתי עם מעין סל שבתוכו כלי מטבח ונאלצתי להכניס אותו לחבית עם מים רותחים, כחלק מאקט פולחן מטופש (הרי הכלים היו כבר נקיים, בטח לא המים הללו הם מה שעושה את ההבדל). תוך כדי, עמד משגיח כשרות שמנמן ודיבר בטלפון הסלולארי.
אכן חוויה מרטיטה המקרבת את החייל שמגעיל כלים לדת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי מסכן,רחמים.איך נשארת בחיים
ל"ת
עופר,
ניצנים,
22/04/05 17:54
|
|
 |
אתה חלש אופי
ל"ת
יאיר,
חולון,
22/04/05 16:25
|
|
 |
ולך אין אופי יאיר
tt,
22/04/05 17:16
|
|
 |
31.
כל הכבוד לחיילים האלו!
גיא,
22/04/05 15:37
|
כל הכבוד לחיילים האלו! כחייל ששרת במלחמת יום כיפור, אני יכול רק לקנא בהם באומץ שלהם לצאת נגד המערכת האטומה והמטומטמת הזו שקרוייה צהל. עברנו את אותה החוייה לפני שלושים פלוס שנים ולא היה לנו את אותו אומץ. הגנרלים הם האסון הכי גדול לביטחונה של מדינת ישראל. חבורת אוילים שלא חייה את המציאות בשטח. לא פלא שזה מה שקורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות
כולנו שירתנו,
22/04/05 16:32
|
אם אתה משווה את לוחמי המלחמה ההיא עם הג'ובניקים המפונקים שקרוב לודאי מתהלכים עם סלולרי אחד לפחות כל אחד ולא יאה להם להתחשב בצרכי צבא העם היהודי שומר הכשרות - הרי שאתה פוגע בכבוד הגיבורים ומעלה את המוטיבציה לאפסים כאלה להמשיך בבכיינותם. מה לעשות שצריך כמה ימים להתארגן לפני כניסת החג ואי אפשר לתת לכבוד הנסיכים לאכול כמו בכל יום. הם כנראה לא מספיק אינטיליגנטים בשביל להתבייש, אבל אתה התבייש לך שעל כאלה אתה נתלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולנו עם סלולרי
שאול,
24/04/05 02:59
|
הכי קל וגם מקובל לחפש אצל ה 'ג'ובניקים ' את הצדדים הלא יפים, יותר קשה ופחות מקובל לבדוק אצל האחאים האם הם עושים את הסביר בכדי לתת לחיילים את התנאים המקסימליים,מי שבשיגרה לא יודע לתת המקסימום, קל וחומר שבקרב גם לא יתן הרבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טימטום לא מקדשים
ל"ת
גיא,
22/04/05 17:44
|
|
 |
30.
מדינת כפייה
נדב,
מישור החוף,
22/04/05 15:33
|
מדינת דתיים, מדינת חרדיים, מדינת רבנים, מדינת מתנחלים,
דיי כבר, נמאס !
הקרביים האלה מגנים עלינו ובעיקר על המופיעים פה למעלה...
ומה הם מבקשים ? אוכל ! צורך בסיסי של האדם ! אם היו מכריחים את הדתיים לאכול לחם אז מה היה קורה פה ? בלאגן שאי אפשר היה לתאר !! אבל כזה קורה הפוך.. הכפייה הדתית כופה עלינו את חוקיה !!
כמו שלא מכריחים את הדתיים לאכול לחם כך לא צריך להיות הפוך
כל הכבוד לחיילים הנפקדים עמדו על שלכם ! אל תוותרו ! תלחמו למען אוכל טעים, מזין וכמו שאתם רוצים אותו, זה מגיע לכם !
קבלו ח''ח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תבין דבר פשוט
Avi Ecuador,
22/04/05 18:05
|
ללא הדתיים אין שום הגיון למדינת ישראל והגויים ישמידו אותה בלעדם. הם לא יסכימו לערער את יסודות הנצרות והאיסלם וכשיבינו שאתם מערערים הם פשוט יהפכו את ישראל לשמורת טבע של קודש; מדינת דת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות שטויות שטויות
ל"ת
דן,
אילת,
22/04/05 22:11
|
|
 |
צודק..היהודים לפי מנהגי היהדות
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
22/04/05 17:06
|
הערבים ודומיהם(השמאלנים) לפי מנהגי הדת שלהם. מאחר ומדינת ישראל נחשבת כמדינת יהודים הולכים לפי מנהגי היהודים. מאחר ואתה לא מרגיש שאתה שייך לישראל - אחייך בעזה מחכים לך.
כך תוכל לגאול את עצמך מיהודים שנואי נפשך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שנאת חינם תביא עלינו חורבן
יהודי,
סלחן,
22/04/05 18:59
|
איך הצלחת להכניס נאצות על ערבים ויהודים (שמאלנים בדעותיהם הפוליטיות) וקראת לחייל קרבי לשעבר ''שונא יהודים'', ועוד הכל בחג הפסח. אתה בטוח שאתה בעצמך יהודי?
ביום כיפור יהיה לך הרבה על מה לכפר, ידידי העצבני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ניצנים זה בסיס של ג'ובניקים
רובאי 02,
השרון,
22/04/05 16:46
|
תקרא בגוף הכתבה: מצוין בפירוש שהם היו פלוגת תובלה. הכוונה לנהגים וממש ממש לא לחיילים קרביים.
בסופו של דבר זה לא משנה, אבל. כך או כך המעשה שהם עשו הוא בזוי ופסול. אוי למדינה שככה נראים החיילים שלה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להזכירך אנו מדינה יהודית
רוני,
22/04/05 16:24
|
אם חשקה נפשך בחוקות הגויים אז לך להולנד, קנדה, פורטוגל. כאן הוקמה מדינה יהודית ליהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה שמאלני מטומטם
שפוי,
מרכז,
22/04/05 15:50
|
אלה ג'ובניקים בכיינים ואין שום קשר ללוחמים אני הייתי לוחם ואף פעם לא היינו בכיינים כאלה וגם האוכל שסופק לחיילים היה בסדר חוץ מהעניין שבמקום לחם הם קיבלו מצות ואכלו בחוץ שזה לא בסדר אבל לברוח זה לא לעמוד על שלך אלה לבגוד בערכי צה''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאל על ימין
איתן,
דרום,
22/04/05 18:15
|
|
 |
צודק
ל"ת
דוד,
22/04/05 15:45
|
|
 |
אולי אתה שפוי אבל קשה הבנה
אדוני יודע,
לקרוא?,
22/04/05 17:33
|
מסבירים לך - לא עניין של לחם או מצה . עניין של אין אוכל . מצה זה רק תוספת לאוכל , רק ששכחו לתת להם את האוכל . לא היה שם מה לאכול .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
למה אני מקבל את הרושם שמדובר
רפול,
22/04/05 15:33
|
|
 |
28.
איזה חבורה של בכיינים
חיים,
דרום,
22/04/05 15:32
|
קיבלו סנביצ'ים עם גבינה בבוקר, סנביצ'ים עם נקניק בצהרים, מילקי לארוחת בוקר (דבר שראיתי בשריון פעם בחודש) בוכים על זה שקיבלו מצות במקום לחם.
זה מה שקורה כשמפנקים חיילים ג'ובניקים מאז יום גיוסם לצה''ל ולטירונות 02 קלה שלא מכניסה ערכים, חיילות או משמעת. מקבלים חיילי שוקולד בכיינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
בושה
רן,
22/04/05 15:32
|
|
 |
26.
בושה וחרפה ,צבא דמיקולו !
ל"ת
חילי שוקולד,
22/04/05 15:32
|
|
 |
25.
צבא מיקצועי כעשיו
י.בן חיים,
22/04/05 15:30
|
נו מה אתם רוצים בטח חלקמהחיילים בכלל לא יהודים אז למה ליכפות עליהם את העניין ובכלל לדעתי צריך לפרק במהירות את צה''ל במתכונתו הבזבזנית והלא יעילה ולהפו לצבא מיקצועי נטו חג שמח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
השק''ם עושה הון מעניין האוכל
גזלנים מחיילים,
22/04/05 15:25
|
מרגיז , חיילים מוציאים הון על אוכל בשקם כי האוכל במטבח מחורבן ולא מספיק . למה חייל צריך לקנות טוסט או סטייק עוף או סנדביץ' ? זה לא שהצבא מצ'פר אותם במשכורת ענק ......... ואם פעם השק''ם היה מוכר במחירים מוזלים - היום זה כבר לא כך .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא שק''ם אלא שק''ל
לירון,
22/04/05 15:54
|
פעם באמת זה היה שירות קנטינה מוזל היום מכיוון שהוא ממש לא מוזל בצה''ל הסתגלו לתופעה ולא ש חלילה הם התחילו לסבסד מחירים אלא פשוט שינו את השם לשק''ל שירות קנטינה לחייל
כן...זו עוד דוגמא של אטימות... אבל מבין כל התופעות המזוויעות של אטימות בצה''ל מצות ואוכל שלא בחדר אוכל הן ממש לא סיבה למרד או לנפקדות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
חיילים שמיידים אבנים - ייעודם
אייל,
בת ים,
22/04/05 15:25
|
להיות שוטרים פלסטיניים ! ממש לא מפריע לי שהם ג'ובניקים - הצבא בנוי גם על כאלה ולפעמים הם תורמים אפילו יותר מקרביים. אבל אני לא מסוגל לסבול כאלה חיילים מפונקים ! הצבא זה לא גוף שבו אפשר לברוח בכלל שהאוכל לא מספיק טעים. חיילים נלחמים בתת תנאים עקב אילוצים מבצעיים - תארו לכם מה יקרה אם גם הם יברחו או יזרקו אבנים ?
בושה !!! אה - ועוד משהו: תפסיקו להאשים את הצבא בכל דבר, הוא לא כזה דפוק!.
חתום, חייל בקבע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
מסתירים דבר מהותי!!!
לוציפר,
22/04/05 15:23
|
|
 |
בחוץ על הדשא, כמו כולם
ל"ת
היה שם,
22/04/05 16:11
|
|
 |
21.
לא קשובים מספיק לחיילים
מוטי,
22/04/05 15:23
|
מניסיון שלחתי כבר 5 ילדים לצבא אבל לא קשובים די לחיילים/לוחמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מה, כבר אין מנות קרב בצה''ל?
אלדד,
22/04/05 15:17
|
|
 |
19.
תביאו חיילים סיניים
מ. אבא לחייל,
נוה שאנןחיפה,
22/04/05 15:17
|
בשכר של 300 ש''ח ואבא שמרוויח 5000 ש''ח נטו איך אני יכול לעזור לבני הג'ובניק שמשרת בבסיס דלק בצפון? אים יש כסף למפוני גוש קטיף צריך להיות גם כסף לחיילים, בושה למדינה שכך מתייחסת לחייליה, בני פנה לת''ש ונאמר לו כי ''אינך זכאי לפי שכר אביך'', מיותר לציין שיש לי אישה לא עובדת ועוד שלשה ילדים קטנים בבית, ולחיילים אין את עמיר פרץ וחבל, בושה למדינה שכך מתייחסת לחייליה.אים זה ימשך יהיה פצוץ אחד גדול בצבא ובצדק רב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז למה בנך ג'ובניק? אשמתך
גיל,
22/04/05 15:40
|
אם המצב היה באמת קשה, הבן הג'ובניק שלך היה הולך להיות לוחם ומוריד ממך קצת מהנטל (ומביא משכורת כפולה הביתה ומבזבז פחות כסף על שטויות). אם אשתך לא עובדת, לא הייתם צריכים לעשות 4 ילדים ממשכורת בודדת של 5000. לא המדינה אשמה, ולא הצבא אשם. אתם, ההורים אשמים, וכל האמיר פרצים שבעולם לא יוכלו לעזור למי שלא יודע לנהל את חייו בצורה נכונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגיל- תשובה נכונה ונבונה!!
ל"ת
חייל שעוזר,
להוריו,
22/04/05 16:22
|
|
 |
אתה יותר טמבל מטמבל
האבא,
22/04/05 16:05
|
בני עים פרופיל נמוך כי כך קבע לו הצבא כי עבר תאונה בבית הספר שם קוצרה רגלו ויש לו מסמרים ברגל שמאל, אז אתה כבר יודיע או ב''קרוב אצליך'', לגבי מס' הילדים זה לא עינינך פדלאה מהלכת מה רצית שרק בדואים יעשו ילדים ואח''כ תגיד שלום למדינה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תירוצים של אדם קטן וחלש
גיל,
22/04/05 18:11
|
אני עם פרופיל 64 התנדבתי לשירות קרבי בחיל שריון, ועברתי שני ניתוחים בזמן השירות. בגולני יש קצין בלי יד אחת ומג''ד בלי רגל אז אל תקשקש לי על הנכות של הבן שלך, כי אני בטוח שלצאת לרקוד ולשחק כדורגל הוא יכול.
ועוד דבר, עדיף בדואי אחד שמשלם מיסים ומשרת את המדינה בגדס''ר או במג''ב מאשר דמיקולו כמוך שמבזבז את כספי המיסים שלי על סיעוד ומשריץ ילדים שגם הם לעולם לא יתרמו כלום למדינה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסתבר שגם מוח אין לך
ל"ת
פירקל פיט,
23/04/05 02:58
|
|
 |
גיל - שחצן ברברי ותו לא
עופר,
22/04/05 23:44
|
אתה אינך עונה לעניין אלא משתלח ללא צורך באדם אחר ובגסות מדהימה. פשוט בהמיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שחצן וברברי, אבל צודק
גיל,
23/04/05 01:06
|
כשבנאדם הוא נטל על החברה ומאשים את המדינה בחייו העלובים, ואחרי זה טוען שלפחות הוא לא ''בדואי שמשריץ ילדים'', אז קורה שאני מתעצבן.
וכן, אני עומד מאוחרי מה שאמרתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גיל הגזמת!
צופה מהצד,
22/04/05 19:59
|
רק בגלל ששרתת בקרבי יש לך זכות לתקוף אחרים כולל מספר הילדים שלהם?! הבן שלו כן תורם למדינה! להזכירך הוא לא התחמק משרות אלא משרת בהתאם לנתונים שהצבא קבע לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה בקרוב אצליך?
ל"ת
המורה לעברית,
צפת,
22/04/05 17:41
|
|
 |
LeGil
Michal,
All over,
23/04/05 01:06
|
|
 |
18.
חיילים של שוקולד
מלואימניק,
22/04/05 15:17
|
גן ילדים, לזרוק אות לחודש בכלא ולשחרר לאלתר. גועל נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך לחלוטין
גם מילואימניק,
22/04/05 15:41
|
אולי את האוכל שבכלא 6 הם יאהבו יותר. נראה אותם קופצים מעל הגדרות שם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתכוון למפקד הבסיס כמובן
ל"ת
צודק, לשפוט את,
מפקד הבסיס,
22/04/05 15:27
|
|
 |
תגובה ל 2 המילואימניקים
tt,
22/04/05 17:19
|
שתגיע המתקפה אתן תשתינו במכנסיים ותתפללו שאותם 20 יהייו כדי לעזור לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ילד חצוף
ילואמניק 2,
22/04/05 20:40
|
|
 |
בן 27, מזה מבוגר
אורי שקד,
רעננה,
22/04/05 21:38
|
פשוט, אתה כזה מבוגר, ועם כזה נסיון חיים...תגיד לי מה אתה מקשקש? החיילים לא בסדר שדפקו עריקות וצריך לכסח אותם על זה. אבל נשאלת גם השאלה למה חיילים מסכנים צריכים לאכול מצות שגורמות לבעיות (והמבין יבין) ולא אוכל נורמלי. המדינה כופה על האזרחים מה לאכול ומה לא והעולם שותק. ממתי צבא יכול לקבוע לאנשים מה אסור להם לאכול? דפוקים אנחנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיל1.2.3....
אורי שקד,
רעננה,
23/04/05 07:56
|
מאיפה הבאת את הרעיון שרוב החיילים שומרים מסורת? יש לך מספרים? חייל צריך למלא פקודות, אבל אף אחד לא מכריח צמחונים בצבא לאכול בשר ואין שום סיבה שמישהו יכריח חייל לאכול מצות וימנע ממנו אוכל. אחר. מה קשור מצות לחיילות טובה? בצבא יש יהודים ולא יהודים, חילונים ודתיים ובתור אחד שבא מבית דתי הייתי הרבה יותר שמח אם אנשים היו בוחרים לא לאכול לחם כי זה חשוב להם ולא כי כופים עליהם. אין לזה שום קשר ל''חיילים של שוקולד''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''חיילים מסכנים אכלו מצות...''
מילואימניק 2,
23/04/05 01:09
|
ממש רחמים על העוללים המסכנים. כל כך נורא לאכול מצות עם ממרח שוקולד, צריך להעיף את מפקד הבסיס על טיל ממש...
''המדינה כופה על האזרחים מה לאכול...'' או ליבי ליבי. הם חיילים ולא אזרחים, והצבא זה לא בית מלון 4 כוכבים.
יש עוד משהו שהמסכנונים לא קיבלו וצריך לברוח מהבסיס בגללו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי זה החוק הצבאי
מיל',
22/04/05 23:28
|
אורי יא חמור שכמוך, לי זה לא הפריע שהייתי בצבא. ורוב החיילים כן שומרים על המסורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
עוד אחת מפגעי הכפיה הדתית
הדת אופיום לעם,
22/04/05 15:16
|
קודם כל אני מתנגד לכל סוג של המרדה, נפקדות והשתוללות חסרת רסן של חיילים ועוד כאלה שעוברים בקושי טירונות בסיסית. עם זאת אין לעבור לסדר היום על הכפיה הדתית שקיימת בצהל בנושאי אוכל ושמירת שבת. רוב החיילים כרוב הציבור אינם שומרי מצוות ונאלצים לקבל תכתיבים דתיים בניגוד להשקפתם, כדי לרצות חוגים דתיים. אלה מצדם יורקים לבאר שדואגת להם כל כך ומסיתים למרד לענין ההנתקות. יש לשחרר את צהל מעולה של תורה וכל חייל שירצה ישמור מצוות כראות עיניו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אופיום!עוף מעל האדמה הזאת!
סא''ל אביב גפן,
גיבור תרבות,
22/04/05 16:18
|
מה מעשיך כאן בארץ ישראל..? כמתיוון מנוון סע לך לפאב באירופא שב באחד הפאבים עם הבירה ותן לנו לקיים את הפסח כהלכתו בלי עולו של אומלל כמוך ללא שורשי העבר ומטרה לעתיד......עוף .. נבער..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאני אעוף? למה,המדינה שלך בלבד
הדת אופיום לעם,
22/04/05 19:17
|
אחרי 30 שנות סדיר ומילואים, 3 מלחמות פלוס אינטיפדה, שאני אעוף מהמדינה כי אני יוצא נגד כפיה דתית? ואם כולנו מאותו הרקע נעוף כדבריך שרץ מאוס, מי ישאר? בחורי ישיבה ונטורי כרתא, חובשי כיפות סרוגות שיסרבו פקודה לפי הוראות הרבנים ושסניקים חשוכים ומושחתים. בהחלט יש לי מטרה לעתיד - לבער שרצים כמוך מעל פני האדמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה קשור..???
אורי,
תל אביב,
22/04/05 15:55
|
אני באמת מנסה למצוא היגיון בדבריך ולא מצליח. לפי דבריך אם עשית חתונה לבן שלך והקייטרינג לא היה הכי מוצלח.. את מי תאשים את הרב שמסדר קידושין??? מה שקרה פה זה כשל של המערכת ..ואין לזה שום קשר למנהגי החג ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם טמטום היתה מחלה כואבת.....
הרצל ההוזה,
22/04/05 15:43
|
תראה -אני לא דתי ואני לא מאמין בכפיה דתית. אבל תרשה לי לשאול אותך משהו- אתה מצפה שחיילים דתיים ישרתו בצבא? אני מניח שהתשובה היא כן. כיום משרתים חיילים דתיים בצבא - גם זה נכון. אז אתה לא חושב שצריך לשמור על כשרות כדי שגם הם יוכלו לאכול? הרי לך לא יפריע כשר או לא כשר, הם לעומתך לא יוכלו לאכול אם חדר האוכל לא יוכשר..... חשבת על זה פעם לפני שהתנפחת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנחה מוטעת
הדת אופיום לעם,
22/04/05 19:27
|
יסלח לי אדוני על טימטום מובנה שלי, מה לעשות ככה נולדתי ואתה בודאי בריא מאד מאד. אתה לא דתי - אז תגיב במהלך השבת. למה אתה חושב שלי לא מפריע אוכל כשר ואיסורי שבת? למה רק להפך חשוב? דתי הנה פלורליזם חילוני ואוכל כשר פוגע במצפוני האישי ורגשותי. מדוע דורשים ממני כיסוי ראש בסביבה דתית ואף דתי לא מסיר כיפה בסביבה חילונית? זה בהחלט נוגד את השקפותי כאדם שהדת מאוסה עליו (כל הדתות בנמצא). מצידי שיהיו שני חדרי אוכל בצבא ואני אוכל בשר מכל הסוגים וחלב ללא מגבלות כשרות. ואגב, רוב הדתיים לא משרתים בצבא. אנא מכובדי, סלח לי על דברי הטימטום שלי, אבל חולה אני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Kosher Nonsense
The Informed,
USA,
22/04/05 22:39
|
To # 15: You are absolutly right. The ones who responded to your comment in such a nasty way, I can only say their intelligence is lower than a snake's belly. Like you, I served during 2 wars in Yechida Muvcheret and hated this religious crap. All this nonsense of what one is allowed to eat is beyond me. Just for the record, on Yom Kippur I eat my usual ham and cheese sandwich.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הויכוח איתך עקר.....
הרצל ההוזה,
22/04/05 21:27
|
רק כדי להוכיח לך שאיני דתי - אני מגיב בשבת... העובדה שאינך מכבד את הדתיים ואת הדת מוכיחה שאינך ראוי שיכבדו אותך. אם תלך בכיסוי ראש או תאכל אוכל כשר - לא תפגע אמונתך, שכן אין לך אמונה! פלורליזם אינה אמונה!!!לעומת זאת, אם תאלץ דתי להסיר כיסוי ראש ולאכול חמץ - פגעת בו, גם פגעת!!! ומעבר לזה - אם לא הדת, מה לך בארץ הזו? על סמך מה יש לך חזקה פה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם רגשות החילוניים?
ירון,
ראשון,
22/04/05 18:46
|
מה איתי? אם יש לי אלרגיה למצות? אם אני מקיא ממצות? אם אני רוצה אוכל? לחם? בשר ולא בננות ?
מי יכבד רגשות שלי ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות בידך...
הלילה הזה,
כולו מצה,
22/04/05 15:43
|
לפי הנתונים של הלישכה המרכזית לסטטיסטיקה כ-%75 מכלל האוכלוסיה מקפידים על מזון כשר לפסח, למרות שרובם מגדירים עצמם כלא שומרי מצוות.
בצבא אחוז החיילים המקורבים למסורת אף גבוה מזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלילה הזה כולו דמגוגיה
הדת אופיום לעם,
23/04/05 01:04
|
עשית סקר סטטיסטי? מניין המידע? אחרי 30 שנות צבא אני דוקא משוכנע כי רוב החיילים אינו מסורתי וודאי לא דתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן אופיום ערכך הוא רק בשר
ל"ת
תותחים...הדת,
אושר לעם,
24/04/05 23:57
|
|
 |
צודק!!חוזר בשאלה!!!
ל"ת
dov,
22/04/05 16:43
|
|
 |
16.
העברו הארוע לאהרון ברק
חי,
שדרות,
22/04/05 15:15
|
האלוהים הכל יכול אפילו לגזול פרי בטן מאמו יולדתו. בטח הוא גם ידע לחוות דעה האם החיילים מורדים או הרמטכל הוא האיש שאינו בסדר ואנו נקדש את החלטת האל החדש ונאמר אלי אלוהך ישראל ובא לציון גואל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
הצבא צועד על קיבתו
אב לחייל,
22/04/05 15:15
|
לא נעים לראות מטבח נעול, בפרט כשהארוחה ליד שולחנות היא הפוגה קלה באימונים המפרכים והזדמנות לחלץ את העצמות ללא צורך להצדיע לכל דחליל עם דרגה. תגובת החיילים אינה נאה אך אולי ילמד צהל לקח שעם חברה כאלה לא מתחכמים. ואולי הגיע העת להפריד, אם לא להפריט ממש, את צהל, צהל לדוסים וצהל לאזרחי ואזרחיות ישראל, המשרתים ללא תנאים וללא הסדרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
החיילים צודקים במאה אחוז
אלמלונית,
הרצליה,
22/04/05 15:11
|
הצבא צועד על קיבתו - צריך לדאוג לחיילים כמו שצריך וצריך לתת להם לאכול - בקשר להכשרה לקראת פסח - שיעשו זאת אחרי שהחיילים יגמרו לאכול את הארוחה העקרית - אולי בערב היו יכולים לתת להם מצות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את טועה
מיל',
22/04/05 23:26
|
צריך לנקות לפסח את כל המטבח וחדר האוכל, כנראה שבצבא לא היית כי אז היית מבינה שהחיילים טעו והם צריכים לקבל עונש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צודקים !
אריה,
מבשרת,
22/04/05 16:07
|
אם בעיה קטנה כזו מעמידה אותם במבחן שאין הם יכולים לעמוד בו - אז מה עם בעיות אמיתיות ? צריך להעיף את מפקד הבסיס בכל מקרה - הוא האשם הגדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
יאללה בלגאן!!!!
משה,
22/04/05 15:05
|
|
 |
12.
הצבא הפך לגן ילדים
מיטל,
ת''א,
22/04/05 15:05
|
אפשר לראות יותר ויותר בשנים האחרונות איך הצבא מרפה את ידיו ומטפל בחיילים בצמר גפן. כל ההתנהלות הפכה למשהו שבכלל לא נראה כמו התנהלות של צבא שמכבד את עצמו, ולבסוף זה מוביל לכך שטירונים מרשים לעצמם לערוק כי קיבלו מצות, ביזיון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-מיטל,
שאול,
23/04/05 03:12
|
רפיון ידיים זה לא טוב, חוסר יכולת של מפקדים לספק צורכי החיילים, גם לא טוב, ואם זה המצב, כדאי לבדוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיטל את משתמטת נכון מותק ?
ל"ת
אל תכחישי,
22/04/05 15:22
|
|
 |
היית פקידה בח''א? היה כיף מאמי?
ל"ת
מה את יודעת,
על הצבא?!!,
22/04/05 15:19
|
|
 |
תכנסו חכמולוגים שכמוכם
מיטל,
ת''א,
22/04/05 15:56
|
|
 |
קרקל - כאילו לוחמים ,בדיחה
ל"ת
חה חה חה,
22/04/05 17:35
|
|
 |
לוחמת אלק מיטל לא נראה לי
uu,
22/04/05 17:21
|
זה שהעבירו אותך איזה קורס בשביל הרושם ואז קראו לך כל השרות קרבית לא הופך אותך לקרבית.
אני לא רוצה לפוצץ לך את הבועה אבל כדי להיות קרבי צריך להיות במקומות שיש קרבות ולהשתתף בחלק. את לא קרבית, את בחורה עם מקוצר עם הרבה פוזה ו 0 יכולת לחימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
נשמע כאילו הגששים מנהלי המטבח
בושה לצה''ל,
22/04/05 15:04
|
אפילו הגששים היו מנהלים את המטבח טוב יותר עם השימורים מ48 .......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
בצבא נורמלי-מפקד הבסיס מודח
3 ימים ללא אוכל,
רק מצות ומים,
22/04/05 15:03
|
מפקד בסיס שיודע שלסגל ולחיילים שלו אין ארוחות ואפילו מצותומנות קרב אין מספיק - אמור לדאוג לחיילים שלו ולנער את אחראי מטבח שם . הוא צריך לעוף , כי אם הוא לא מסוגל לדאוג לאוכל , אז היכולות שלו עלובות ובטח לא מספיק טוב להכשיר טירונים . כל הבסיסים לצה''ל עברו את השטות הזו של להכשיר את המטבח - וכולם באותם ימים סיפקו אוכל לחיילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
How do you know
Ariella,
22/04/05 16:54
|
it's been three days with no food? Do you have any inside information? And if this were true, does this justify throwing stones on passing cars?????????????????l
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אריאלה,
ש,
23/04/05 03:06
|
חשוב כי חייל יגיב על דבר לא תקין,המינון והסגנון,זה עניין של טעם,ואין לנו מספיק נתוני אמת, בכדי לשפוט, לטעמי הבעיה החלה לא בחיילם,אלא הם רק הגיבו, וחשוב לבדוק איך זה קורה שחיילים מגיעים לתגובות כאילו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיליון אחוז - צודק !
ל"ת
אריה,
מבשרת,
22/04/05 16:05
|
|
 |
9.
ג'ובניקים מהסוג הכי נמוך שיש.
ל"ת
למה ציפיתם?,
22/04/05 15:02
|
|
 |
ץלחמ
לחע,
22/04/05 15:11
|
|
 |
הם צודקים
זיו,
22/04/05 15:06
|
|
 |
ועוד איך שאתה ג'ובניק
אסף,
22/04/05 15:37
|
אם היית לוחם היית מבין, אבל אתה לא. גם לא בחלומות הכי פרועים שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן צריך להיות לוחם כדי להבין
kk,
22/04/05 17:22
|
צריך להיות לוחם אידיוט כדי להבין שאוכל זה לא ממש חשוב.
לוחמים=עבדים בלי מוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חב להם את חייך
אסף,
23/04/05 01:10
|
אם לא היו לוחמים אתה היית נשחט כמו הסבים שלנו לפני 60 שנה.
כפוי טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם הגיבו על מה?
אסף,
23/04/05 05:19
|
הגיבו על זה שלא בא להם לאכול מצות אז הם בורחים מהבסיס, עורקים מהצבא ומתחילים לזרוק אבנים על מכוניות אזרחיות חולפות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם כבר היסטוריה,
ש,
23/04/05 02:59
|
היא מלמדת אותנו כי אסור להבליג, אסור להשלים עם דבר לא תקין, ולכן טוב שהחיילים הגיבו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
אם אין לחם תאכלו מצות
ל"ת
מארי אנטואנט,
22/04/05 14:59
|
|
 |
7.
צבא זה לא צופים.
עקב,
22/04/05 14:58
|
|
 |
6.
צריך לטפל בחומרה
יוסי יוגב,
22/04/05 14:57
|
על צה''ל לטפל בחומרה בעצמו. משנת 48 ועד היום לא למדו איך לטפל בבעייה כל כך בסיסית שחוזרת על עצמה כל שנה. אז איך ינצחו במלחמה הבאה??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ב 100%
ל"ת
אבי,
22/04/05 15:01
|
|
 |
5.
להעמיד לדין את האחראים בכל
ל"ת
יוסי,
22/04/05 14:56
|
|
 |
4.
ג'ובניקים פדלאות
אמיר,
22/04/05 14:55
|
מה אתם נקבות ?! תפסיקו להתבכיין, גייסו אתכם להגן על עם ישראל, קצת קשה אז נשברים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
דני,
22/04/05 15:18
|
|
 |
הגזמת ידידי
שמעון,
צפון,
22/04/05 15:00
|
לכלכת פעמיים - אם גויסו ואפשר גם לומר התנדבו אך תקרא להם ג'ובניקים
אולי קשה להבין אבל מי שכבר הגיע לצבא ובא לתרום 3 שנים מחייו למדינה הוא גם לא פדלאה
קצת יחס אנושי לא היה מזיק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פדלאות, באבואה פדלאות!
נמרוד,
22/04/05 15:34
|
הם לא התנדבו, זה דבר ראשון. צה''ל הוא לא צבא התנדבותי. הם הגיעו לחיל התובלה, בו הם יקבלו מקצוע לכל החיים כנהגים של רכב כבד, קורס עליו באזרחות הם היו משלמים הון. הצבא תורם להם לא פחות משהם תורמים לו, וכן, אפשר להיות בצבא ובו זמנית להיות פדלאה.
הם רוצים יחס? יחס גורר יחס, ולמי שבורח מהבסיס כי הוא לא משתגע על האוכל מותר לקרוא פדלאה (ועוד הרבה דברים אחרים שאני לא אגיד כדי שלא יצנזרו אותי)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו באמת
ש,
23/04/05 02:53
|
פדלאות או לא פדלאות,אם היה כשל בתיפקוד של המפקדים,צריך להסיק המסקנות, בלי קשר לתיפקוד החיילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה כשל, איזה כשל?
נמרוד,
23/04/05 12:55
|
החיילים קיבלו מצות ולא לחם. זה הכשל הגדול. בשביל זה עורקים מהצבא? הבעיה היא לא הצבא ולא המפקדים במקרה זה. מקרה ברור של מרד של ילדים מפונקים וחסרי משעמעת שגררו אחריהם ילדים אחרים חסרי עמוד שידרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנמרוד- זילזול אינו מוסיף לך
שמעון,
צפון,
22/04/05 15:52
|
לנמרוד זילזול באחרים אינו עושה אותך ליותר -לרןב להיפך
צהל צריך נהגים טבחים מכונאים רופאים טייסים ועוד הרבה מקצועות
לצערנו מי שעדיין מסכים להתגייס הוא מתנדב וכידוע אחוז המשתמטים כל מחזור גיוס עולה ועולה
אם זה היחס של מפקד לחייל האם הוא מצפה שילכו אחריו תחת אש?
ובכלל לא משנה מה התפקיד גם כדי להוביל תחשושת לטנקים תחת אש תופת במלי\חמה צריך אומץ
אל תדון אחרים אני משער שאתה לא ממש הובלת פגזים במשאית תחת אש
נ.ב קצת כבוד לזולת והמנעות מביטויים מעליבים ךא יזיק לך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
To Shimon
DANI,
22/04/05 16:46
|
You are right that every job is necessary in Tzahal and every soldier deservs respect. However this is really a disgrace, there are soldiers that do boot camp for six months, eat in the field every day, and generally live in much worse conditions than these jobniks. They dont complain because they are simply not spoiled. These soldiers are a bunch of weak hearted fools that cant even take the shortest boot camp in tzahal, no respect from me!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טירונות02=סטילים, מודיעין ...
ממש ג'ובניקים,
22/04/05 15:30
|
בלי ''הג'ובניקים'' אין צבא . אין מודיעין - אין פעולות חיסול , אין מתכנתים - אין מטוסים באוויר , אין חיל הים - אין צבא .........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטוית במיץ. לא צריך ג'ובניקים
גיל,
22/04/05 18:14
|
צריך תומכי לחימה. מה לעשות שתומכי לחימה יש מעט מאד, ויש מליון ג'ובניקים שחושבים שבלעדי הכמה ניירות שהם מזיזים מצד אחד של השולחן לצד השני הצבא יקרוס.
תעיף 3000 פקידים מהצבא והוא ימשיך לעבוד בלי בעיה. תעיף 3000 לוחמים מהצבא ואין לך מדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גיל אתה צודק
תומך במיל',
22/04/05 23:24
|
צריך תומחי לחמיה בכל הדרגים ופחות פקידים שדוחפים ניירות ואומרים אחד לשני שהם מאוד חשובים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצבא זה קרביים + תומכים
גיל,
23/04/05 01:14
|
לפני 5 שנים זה היה כשטנק מהגדוד שלי נפל לתוך כביש שקרס ברפיח, וצוות החוליה הטכנית עבד יומיים על החילוץ שלו משם, חשופים עם אפודים קרמים, בזמן שכל השאר היו מוגנים בתוך הצריחים. מאז כל פעם ששמעתי ג'וביק מהשלישות קורה לעצמו תומך לחימה התפוצצתי מבפנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק!!!
ל"ת
נתן,
22/04/05 16:44
|
|
 |
3.
Sure, what are you going to do
Arie,
22/04/05 14:52
|
It's better that Tzahal takes care of the more urgent and much more serious issues. There is no need to punish these soldiers, they were right! no one can function on an empty stomach! So they were fed up and left the base, so what? Is Tzahal feeling powerful against a group of 18 year olds who just joined the service? Tzahal is weak and completely lost when it comes to the most important issues - providing security to the citizens of Israel and you are dealing with minor things like that? What would you have done if you were facing some young ''palestinians'' who murdered Jews? You would have probably taking them for a week in a penetration facility and then releasing them ''LEMAAN HASHALOM''!!!
HA HA HA HA HA HA HA HITZCHAKTEM OTI YA FALTZANIM!!!
CHAG SAMEACH VEBATUACH LEKOL AM ISRAEL.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
צבא דפוק
אילן,
22/04/05 14:48
|
אמרו למפקדים פעם פעמיים שהם מתים מרעב והביאו להם עוד פעם מצות. מה עושים, הולכים לאכול בחוץ צודקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא טעים לך מצות, חמוד?
גיל,
22/04/05 15:36
|
פעם הבאה תבקש מהמפקד/מלצר קצת כבד אווז ברוטב מרינדה.
עוד משהו, חייל יקר? אתה רוצה שהמפקד יביא את אמא שלו מהבית כדי לבשל לך? כאילו שהמפקד מקבל אוכל אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיביא גם את אחותו ש..... ..
ל"ת
סמי סביב,
22/04/05 16:46
|
|
 |
גיל מותק
שמעון,
צפון,
22/04/05 15:55
|
תתפלא גיל (ריבה) מותק
אבל בבסיסי צה יש חדר אוכל למפקדים עם אוכל ''קצת'' אחר
ושוב תתפלא אבל שם דווקא יש מלצרים - ןאלו החיילים שלא ממש קיבלו אוכל
היית בצבא פעם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הייתי ואכלתי את אותו האוכל
גיל,
22/04/05 18:16
|
אותו האוכל שהחיילים שלי אכלו. בשטח כולנו אכלנו מנות קרב. לא טעים אבל בגלל זה קוראים לזה ''צבא'' ולא ''קייטנה''
מעולם לא היה לי חייל שמרד בגלל שלא היה לא טעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל- גיל
שאול,
23/04/05 02:41
|
מה אתה בדיוק רוצה להגיד? כאן לא מדובר על הסיפור שלך,ונראה לי שכולם יודעים שלא כל החיילים בצבא מרדו, כאן מסופר על מקרה שעל פניו נשמע בעייתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
נראה לי ששוטרים פלסטינים מקבלי
ל"ת
ם יחס טוב יותר!,
בושה!!!!!!!!,
22/04/05 14:46
|
|
 |
הטירונים הם חיילים לכל דבר
נביל,
ישראל,
22/04/05 16:46
|
וזכותם לקבל אוכל בכמות מספקת, באיכות טובה וחייבים לספק להם תנאים מתאימים בהם יוכלו לאכול את ארוחותיהם.
טוב יעשו מפקדי צה''ל, מדושני העונג, באם קודם כל יבדקו את עצמם ויתנו מענה לתיסכולי חיילים אלה.
לצערי, במדינת היהודים, מבינים רק כוח וטוב עשו חיילים אלה בעזבם את הבסיס. הענשתם אינה אלא טיאטוא הבעיה אל מתחת לשטיח. חייל שכבודו רמוס וקיבתו ריקה לא ימלא את תפקידו על הצד הטוב ביותר.
על הרמטכ''ל לשחרר מתפקידו את מפקד המחנה הזה. כל הסימנים מצביעים שלאיש זה חסרה יכולת מנהיגות ואהבת חייליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקשורת אז והיום
mm,
מרכז,
22/04/05 21:47
|
שום דבר לא חדש, לא מה שקורה עם האוכל, והמים בטירונות בצבא פשוט היום יש תשקורת ואינטרנט אז לא היה כלום אין חדש תחת השמש
הגב לתגובה זו
|
|