 |
60.
מתעב את פפה, אבל שמאלן גאה
קובי השמאלן,
24/04/05 23:31
|
אני לא מבין למה תוקפים פה את השמאל כאילו הפפה הזה מייצג את השמאל,,, הפופאי הזה מייצג את עצמו ואני, כאחד שלומד בבר אילן, הולך להפגין נגד החרם שהוא אנטישמיות לשמה.... וכל מתלהמי הימין תרגעו... בבחירות הבאות תהיו מיעוט תרתי משמע...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא לבלבל בין שמאל לשמאל קיצוני
אלקס,
ימני,
25/04/05 01:33
|
יש שמאל ציוני כמו עבודה שאני לא תמיד מסכים איתו אבל הוא נמצא בצד שלי של המתרס (ואני פעמיים הצבעתי ברק) ויש שמאל קיצוני כמו פפה או טניה ריינהרד שהם אויבים לא פחות מסוכנים מחמאס. הם מנצלים דמוקרטיה ישראלית ופועלים בגלוי להשמדת מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
סוזן בלקוול- בדיחה עצובה
קומפורטי,
24/04/05 20:47
|
סוזן בלקוול הובילה מהלך נגד טוני בלייר, וניבאה שהוא לא יבחר שנית. אם הוא יבחר, היא קראה לעולם להחרים את הבוחר האנגלי. יהיה מענין לראות את הגב בלקוול מחרימה את עצמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
טוב מאד! שילמדו בבריטניה!!
חיפאי,
24/04/05 10:57
|
תסכלו על חצי הכוס המלאה!! הגיע הזמן לנקות את האוניברסיטאות מהסטודנטים שונאי ישראל אם זה מהשמאל ואם זה הערבים. מצידי שיתנו להם מילגות שילמדו בבריטניה כולל המרצים שלא מרוצים מהדמוקרטיה כאן. תחזירו את האוניברסיטאות למה שהם באמת צריכות לשמש ללימודים ומחקר ולא לחממות של כתות למינהם שאין בינם לבין הלימודים מאומה - פרט לתעמולה פוליטית מהסוג האניטישמי הבזוי ביותר - שמבוצע ע''י יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
YOU ARE 100% RIGHT
ל"ת
meir ben yehu,
fl,
25/04/05 02:27
|
|
 |
57.
תמונה = אלפי מילים
אריאל,
23/04/05 14:36
|
http://www.pbase.com/yalop/image/42436890
http://www.pbase.com/yalop/image/42436891
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
יש להם חוצפה לדבר ככה..
ע,
23/04/05 14:08
|
כהם כבשו במאה ה-19 את חצי העולם. אנסו, הרגו ושדדו עמים שלמים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
חבל מאוד
יוסי הקיבוצניק,
23/04/05 14:02
|
מעניין מאוד מה היה אומר ד''ר אילן פפה על השואה? האם הוא היה מצדיק אותה? זה מה שקורה לבני-אדם שאינם יודעים את ההיסטוריה היהודית וחבל שכך. אך כיוון שהיה מהחוג למדעי המדינה; סביר להניח כי ידע את ההיסטוריה של העם היהודי רק ניראה כי תמך בהעברת מדינת ישראל לאוגנדה. שם, אין פלשתינאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בתור קיבוצניק הייתי שותק.
לא קיבוצניק,
23/04/05 15:42
|
הסמול (ולא שמאל) מלכלך על ישראל בכל מקום וזו התוצאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
להקים גוף אקדמי לפשעי בריטניה
חשוב מעשיErez,
23/04/05 13:56
|
אני קורא להקים גוף א-פוליטי שיעסוק בחקר פשעי הבריטים במאות האחרונות. החל מהאמפריה שדיכאה עמים ולאומים ברחבי העולם. מעשי הטבח שנעשו בהודו כנגד אוכלוסיה אזרחית. סחר הסמים וכל מה שהתפתח בהונג-קונג נגד הסינים. אירלנד ,מלבינס ,שוד העתיקות הגדול בעולם. לאתר את כל הממצאים הארכיולוגיים שהבריטים ''הנאורים'' שדדו מהעולם העתיק. יוון ,תורכיה ,מצריים ,המזרח הרחוק... לקיים פורומים בינלאומיים להשבת הגזל לבעליהם החוקיים. במידה ולא להכריז חרם בנלאומי על ברטניה ,ולתבוע את הגזל בבית הדין בהג. העמינו לי זה מעשי ! ניתן לשכנע את המצרים ,היוונים ועוד מדינות של תושבים שמגיעים למוזאונים ברטיים לראות את עברם ההסטורי שדוד. אני מציע לגוף ארכאולוגי ישראלי להרים את הדגל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
אונ' ביר זית בחיפה אכלה אותה!!
דרור,
רמת גן,
23/04/05 13:21
|
היא גם קן צרעות פלשתינאי אנטי ישראלי, וגם מוחרמת ע''י האנטישמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
אם כבר ,אז הגיע הזמן....
דוד צימרמן,
רעננה,
23/04/05 13:16
|
בריטים ,וחולרות אחרות טעונים שיהודים מדכאים/משפילים/לוחצים ,על המיעוט הערבי . ושום דבר לא עוזר כדי להסביר להם ,שהפחד הגדול של ערבי ישראל ( במשולש +) שישראל תסיג את גבולה מוודי ערה ,מערבה ,והם יהיו תחת שילטון '' האחים הערביים''... אם כך ,בגלל שכולם מתנפלים עלינו ,אולי כדאי לממש את מה שאחרים אומרים שאנחנו עושים..( הרי יותר גרוע לא יהיה ,..). ואז סוף סוף ,הערבים יצטרכו להחליט מה טוב להם...ולחיות עם ההחלטה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
האימייל של הנשיאה אנג'לה רוג'ר
דרור,
רמת גן,
23/04/05 13:05
|
תכתבו גם לה מה אנחנו חושבים על האירגון האנטישמי שלה. president@aut.org.uk
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
האי מייל של המזכ''לית סאלי האנט
דרור,
רמת גן,
23/04/05 13:03
|
תכתבו לה מה אנחנו חושבים על האירגון האנטישמי שלה
sally.hunt@aut.org.uk
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
אין תגובות של ערבים
קיקו,
23/04/05 12:52
|
והם הכי הרבה לומדים שם על חשבון המדינה.עד גיל 18 קיבלו ההורים שלהם כסף מין אל יהוד כדי לגדל אותם(קצבת ילדים) והיום הם לא מגיבים.סבבה לסגור ושילכו ללמוד בירדן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
תגמול?
קיקו,
עפולה הכבושה,
23/04/05 12:47
|
|
 |
47.
לא להרשם לאוניברסיטאות בריטיות
שמשון,
23/04/05 12:44
|
|
 |
46.
לזרוק את אילן פפה מהאוניברסיטה
שירז,
תל אביב,
23/04/05 12:43
|
כעוכר ישראל וכמי שמעודד את האקדמיה ברחבי העולם להטיל חרם על האונ' בישראל ,נראה לי הוגן והגיוני לזרוק לכל הרוחות את אילן פפה וחבר מרעיו האנטי ישראלים בעליל , מי שנילחם בי הגיוני שאלחם בו. ככה זה גם בחיים האישיים והאוניברסליים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולא רק אותו
עומר,
24/04/05 16:28
|
יש לא מעט מרצים בחיפה שהם יהודים אנטי ישראלים. שנאה עצמית כזו לא ראיתי. זו הסיבה שתרומות בסך מליוני דולרים של יהודים עשירים לאוניברסיטת חיפה הופסקו בטענה שאוניברסיטת חיפה היא אנטי ציונית. בתור סטודנט שלומד שם בא לי להקיא ממה שקורא: מרצה יהודי מניף דגל פלסטין. למה רק ליהודים יש כזו שינאה עצמית??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
תקראו את 31 (יונתן) - - צודק!!
ל"ת
א' א',
23/04/05 12:34
|
|
 |
תקראו את 31(מרק) - - צודק!!
ל"ת
ז' ז',
23/04/05 14:45
|
|
 |
44.
2 צעדים מתבקשים
ארז,
23/04/05 12:09
|
1. להטיל חרם נגדי 2. לפטר כל מרצה ישראלי שפועל נגד ישראל (ויש לא מעטים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
להחרים בחזרה
Joe Anaaref,
IsraHell,
23/04/05 12:01
|
מאוד פשוט. לפסול (על בסיס אקדמי כמובן) כל הצעת מחקר וכל מאמר שנשלחים לשיפוט לחוקרים בארץ. אני מתחייב בזאת שעד יומי האחרון לא אאפשר לפרסם כל מאמר של בריטי שישלח אלי לשיפוט. פרופ' באקדמיה הישראלית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
חופש ביטוי: היכן?
איילת,
הוד - השרון,
23/04/05 11:57
|
חופש ביטוי צריך להינתן בתוך האוניברסיטאות הישראליות, אין ספק בכך, אולם נראה שלא סתימת הפיות שאירעה במקרה יחיד כזה או אחר היא שמובילה את הארגון הבריטי וארגונים נוספים בעולם, אלא השנאה היוקדת התרבותית - דתית המושרשת כנגד יהודים. באנגליה כמו במדינות רבות (צרפת) קיימת שנאת יהודים שהיא מוכלת בתוך התרבות. אני כותבת זאת לאחר ששוחחתי עם כמה חברים טובים שלי שאינם יהודים החיים במדינות אלה ומקריאת מחקרים בנושא. השאיפה לחופש ביטוי היא עקרון בדמוקרטיה, אולם מה קורה במדינות אחרות בהן אין חופש ביטוי כלל? האם הארגון אינו מקיים איתם קשרים אקדמאיים? שטויות. הסיבה היא אנטישמיות וכדאי לנו, בני העם היהודי להבין זאת, לפנים זאת ולהמשיך לחקור וללמוד ולא לנסות ולתקוע גול עצמי. יש לנו מספיק אויבים מבחוץ איננו צריכים יהודים שיעשו את העבודה עבור שונאינו. התעשתנו! חג חרות שמח לעם ישראל ובתקווה שבמהרה תבוא חרותם של הפלשתינאים ועמים אחרים. אמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
כתובת של ד''ר פפה
עם ישראל,
23/04/05 11:54
|
מי שרוצה לשלוח אי-מייל או להתקשר אליו: 04-8249099 pappe@poli.haifa.ac.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
כיתבו ישירות לאנגלים בכתובת
משה,
23/04/05 11:46
|
|
 |
39.
לא שווה תגובה
ricard,
23/04/05 11:42
|
כל המילים כל התגובות רק מביאות אותנו למקום של צורך להסביר ולהתנצל על היותנו יהודים במדינת ישראל. יש לנו במה להתגאות במוסדות האקדמיים ( שני פרסי נובל למשל ) ופשוט להודיע שחרם הוא דו סיטרי, אז לא נשתף אותם במחקרים, העיקר לא לדבר יותר מידי כדי לא להמשיך וללבות את היצרים הכי טוב להתייחס אליהם באותה צורה - חרם אקדמי ובשקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
חובה לקרוא!!!
נועם,
רמת גן,
23/04/05 11:38
|
|
 |
37.
אונ חיפה והמחקר של טדי
אבי חיפאי,
23/04/05 11:31
|
לאוניברסיטה אשר לא מאשרת מחקר מדעי (של טדי) בגלל שהוא לא מתאים להיסטוריוגרפיה הלאומנית (כלומר חושף את האמת שפלשתינאים נרצחו/גורשו גם ליד חיפה) מגיע חרם אקדמי. בוז למוסד צר האופקים הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המחקר הוחרם משום שהוא לא עומד
מרצה בחיפה,
24/04/05 12:41
|
|
 |
שכחת לציין שכץ ממומן ע''י הרשות
שריקי,
23/04/05 15:44
|
|
 |
36.
אוניברסיטת חיפה אכלה אותה
מזל,
23/04/05 11:20
|
האוניברסיטה פגעה בחופש האקדמי של תדי כץ ואילן פפה ועכשיו היא משלמת את המחיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
אונ' חיפה מלאה ערבים.
מחרימים אונ',
ערבית,
23/04/05 11:02
|
אונ' חיפה מלאה ערבים. ככה שבעצם הם מחרימים ערבים. ממש פשע נגד האנושות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אילן פפה אילן פה אילן....
יוסף,
יפו,
23/04/05 10:58
|
זו הסיבה ואין אחרת יהודים כד''ר אילן פפה עוכרי ישראל מקבלים משכורת מהאוניברסיטה (במקרה זה חיפה) משמיצים את ישראל בכל מקום והרי התגובה... אין להאשים את הבריטים שהרי יש להם תימוכים וסיוע מהיהודי - יהודי החצר המקלל ומגדף את ישראל בכל אתר ופינה...האירוניה היא שהוא גם מקבל שכר מהגוף אותו הוא מבקר וגורם בכל מחיר לחרם על הגוף המשלם לו משכורת שהיא בין השאר בחלקה הגדול מכספי משלם המיסים הישראלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה הם אנטישמים ?
סער,
יפו,
23/04/05 12:56
|
תסביר לי אחי יוסף היפואי, הגם שאני יפואי שחי בדו קיום עם ערביי יפו שלהזכירך, רובם גורשו ב1948, תסביר לי הכיצד כל אשם שמעיז לנסות ולהיות אובייקטיבי ולספר את הסיפור האמיתי של מה שאירע כאן ב1948 ובמשך מלחמות ישראל, הכיצד הוא הופך להיות עוכר ישראל. הלא כאשר גרמניה הנאצית הודתה בזוועותיה נגד האנושות בכלל והעם היהודי בפרט היא הפכה למדינה נאורה יותר אשר מכירה בטעויות שלה. אינני משווה חלילה בין הנאצים לציונים, אך הציונים ומה לעשות שזו אמת כואבת הם הגורם לטרגדיה הפלסטינית, והטרגדיה הפלסטינית היא גדולה, כ4 מיליון פליטים פזורים ברחבי העולם, ו3 המיליון הנותרים נמצאים תחת כיבוש. אי אפשר להתעלם מהעובדות האלה, ואי אפשר להכפיש כל אדם שמעיז לאמור אותם בקול רם. דיי, היה ואוניברסיטת חיפה תאפשר את חופש המחקר האקדמי בצורה הוגנת, היה ולא הייתה מונהגת ע''י קבוצת אידיאלסטים לאומניים, לא היה מוטל עליה חרם אקדמי שהוא ענייני לחלוטין. לא ניתן לטעון במקרה הזה לאנטישמיות גורפת, והעובדה היא שלא כל המוסדות האקדמאים בישראל הוחרמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פוליטיקה פנימית
עודד,
24/04/05 17:03
|
1. ההצעה לחרם כולל עלתה על סדר היום. 2. הפלשתינים יכלו ממזמן לסיים את ה''אסון הפלשתיני''. לאורך השנים הם בחרו להלחם במקום לעשות שלום. יולי 2000, בקמפ דיויד, במקום להכריז כל מדינה ריבונית ועצמאית, הם בחרו במלחמה על שטחים.
ההחלטה, היא תוצאה של איסלמיזציה של האוכלוסיה הבריטית, והאירופאית בכלל, אשר מביאה את גורמי האקדמיה לדרוש רב תרבותיות על ידי השמצת ישראל בעולם. אין בהחלטה ולו עקרון אחד שמתישר עם עקרון צדק כללי כלשהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקר הכי נבזה זה להגיד חצי אמת
מרק,
23/04/05 14:39
|
אתה שקרן מהסוג הכי נבזה ובגלל זה כל הקישקושים שלך על הטרגדיה הפלסטינים לא שווים הרבה. ישר אחרי הקמת מדינת ישראל ערבים התחילו מלחמה להשמדת ישראל ולא נתנו לישראל רגע של שקט ולא השאירו שום סיכוי לשלום ודו-קיום. כמה עשרות אלפים ישראלים נהרגו במלחמות שערבים כפו עלינו וזאת הטרגדיה. הטרגדיה היא גם שהעם היהודי היה מפוזר בכל העולם וכל צורר היה יכול להתעלל בנו ולא הייתה מדינה יהודית שיכלה להגן עליו. לערבים יש המון מדינות פרוסות על שטח ענק עם אוצרי טבע כמו נפט הכי גדולים בעולם. זה שפליטים פלסטינים במדינות ערביות נמצאים במצב עגום רק מוכיח את האכזריות של ערבים ואת זה שהם לא עזבו את הרעיון שלהם לחסל מדינת ישראל ולהחזיר פליטים לכאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
תגובות לנשיא ומזכירת הארגון
רונן,
מרכז,
23/04/05 10:43
|
president@aut.org.uk - נשיאsally.hunt@aut.org.uk - מזכירה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
הכיבוש לא מקובל על העולם.
ירון,
קיבוץ כברי,
23/04/05 10:42
|
די לכיבוש לפני שנמצא עצמנו מטרה לסנקציות בין לאומיות כמו דרום אפריקה בזמנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האנטישמים השמאלנים הישראלים
דרור,
רמת גן,
23/04/05 13:17
|
|
 |
אם אתה באמת מכברי
קיקו,
עפולה הכבושה,
23/04/05 12:58
|
אז קודם כל תצו משם זה שטח כבוש לפי הערבים ותומכהם הארורים מהשמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רצח יהודים מקובל על העולם שלך
מרק,
23/04/05 12:48
|
כידוע באוניברסיטאות פלשתיניות שולטים ארגונים איסלאמיים קיצוניים שהם מעודדים רצח יהודים ולא במקרה הרבה מחבלים מתאבדים היו סטודנטים פלשתינים. באחד מהאוניברסיטאות פלשתיניות אפילו הייתה התערוכה מוגדשת לפיגוע התאבדות נגד אזרחים יהודים. העיקר שזה לא מפריע לך ולמרצים אנגלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבור-זה בגלל היהדותינו ולא מכל
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
23/04/05 11:35
|
|
 |
ישראל לא מקובלת על העולם
גדי,
23/04/05 11:34
|
ולא ה''כיבוש'' אותן עושות מדינות רבות. רק כשישראל תחדל להתקיים הם יפסיקו לפעול נגדה (אחרי הבריחה יעלה נושא הפליטים..). הבעייה האמיתית היא אתה ושכמותך שמחלישים את המדינה ומערערים על צדקת קיומה (גם אם לא בכוונה)...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מקובלת על חלק מהעולם אבל
איציק,
תל אביב,
23/04/05 11:49
|
נכון גם שזה לא ממש בגלל הכיבוש אבל זה כן בגלל שישראל לא מגדירה את עצמה מבחינה לאומית וטריטוריאלית (ישראל לא מכירה בלאום ישראלי) אלא מבחינה דתית גזענית בלבד. זה דומה לסיבת האנטישמיות המודרנית (לא האנטישמיות הדתית העתיקה) שהיהדות לא מבדלת ומזהה את עצמה אל מול עמים ותרבויות אחרים אלא נטמעת בתוכם חלקית וכך נתפסת כמאיימת וחמקמקה- כאילו שולטת על העולם בהסתר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חרם על כברי
ל"ת
בוז,
לכברי,
23/04/05 11:27
|
|
 |
31.
ההחלטה מוצדקת, ורבנר ליצן
יונתן,
23/04/05 10:26
|
אנשים, תתעצבנו ותדברו על ''אנטישמיות'' כמה שתרצו, עובדה זאת עובדה: אוניברסיטת חיפה מתה מפחד מהסטודנטים הערבים שלה ולכן סותמת פיות לכל מי שמנסה לבקר את הממשלה משמאל (לדוגמה, בהפגנת הסטודנטים הגדולה לפני כחודש לא נתנו לנציגים ערבים לדבר ודיקן האוניברסיטה (!) אמר ''כשתהיה לערבים הפגנה משלהם, שידברו''. זה דו קיום?? (מישהו מהמגיבים קשקש על זה). באשר לבר-אילן, מה לעששות, מדיניות ההתנחלויות היא לא חוקית ולא מוסרית, לא כלפי הפלשתינים ולא כלפי המתנחלים שדי מחזיקים אותם כבני ערובה למדיניות המטורפת של הממשלה שלנו. כל מטרת ההתחנלויות היא לחמוס כמה שיותר אדמה ומים (אחרת תסבירו לי למה אריאל יושבת על אקוויפר החוף), ולגרש כמה שיותר פלשתינים. בר אילן משתפת עם כך פעולה, נותנת להתנחלויות הלא! חוקיות! ולא! הכרחיות!! בעליל!! לגיטימציה מיותרת לחלוטין, ומה עוד, שהיא מרוויחה מכך כסף - וזה לא פחות גרוע ממפעל דרום-אפריקאי ש''מעסיק'' עובדים ממחנות-הריכוז הענקיים שהיו שם (בנטוסטאנים). כך שבאמת כל הכבוד למרצים על ההחלטה האמיצה והממוקדת שלהם, ואני מת לראות את החרם כבר בפעולה. ואגב, דבריו של רבנר מביישים את מדינת ישראל. בכל פעם שמישהו אומר לנו פויה, אנחנו מתחבאים מאחורי החצאית של השואה. מה גם שאף אחד לא דיבר על להחרים יהודים, אלא רק מרצים ישראלים התומכים בכיבוש, והאמת - מגיע להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ממש מדוייק...
סטודנטית מודאגת,
חיפה,
24/04/05 16:28
|
יונתן יקירי, תקן אותי אם אני טועה, אבל לא נראה לי שאתה לומד באונ' חיפה. אם היית סטודנט אצלנו באונ' היית בוודאי יודע שחופש הביטוי הניתו לסטודנטים הערבים רחב פי כמה מאותו חופש הניתו לסטודנטים היהודים, ראה ערך ההפגנה בעד השייח' יאסין לאחר חיסולו שאירגנה תנועת בני הכפרים. אז לא נתנו ליהודים (וליתר דיוק לתא לביא) להפגין. דווקא נראה לי, מעמדתי כסטודנטית מן המניין, שה''פחד'' אותו ציינת מהערבים, דווקא פועל לטובתם, שכן האונ' כ''כ חוששת לרסן אותם, עד שהיא נותנת להם להפגין בעד צורר ישראל... ואל לך לשכוח שמדובר באזרחי המדינה, מדינת ישראל, הנהנים מאותם זכויות כמוך. ולא נותר לי אלא לשאול אותך.. מתי הייתה הפעם האחרונה שלך התחשק להפגין בעד יאסין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טירוף מערכות באקדמיה הבריטית
קומפורטי,
24/04/05 06:16
|
ומה עכשיו? האם בגלל הטבח של הממשלה הבריטית בעירק מדעני העולם אמורים להטיל חרם על אוניברסיטאות בריטניה? ואולי חרם על אוניברסיטאות אמריקאיות מאותה סיבה? להטיל חרם על אוניברסיטה בגלל מדינות, (ואפילו לא חשוב כרגע אם מוצדקת או לא מוצדקת), מעיד על טירוף מערכות, ועל שנאה שלא תאמן, המעוורת לחלוטין, ומעוותת את שיקול הדעת של אותם אנשי אקדמיה בריטיים. באשר להבחנה בין ישראלים ליהודים, האם אתה מודע לעובדה שרוב האנטישמים אינם תומכים במדינת ישראל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליונתן הקטן מכיר את השיר?
קיקו,
עפולה''הכבושה,
23/04/05 13:17
|
מה? אתה גם יודע שבאנגליה לא כל כך מודאגים מהטרור פשששישששש חזק אתה! שמע יונתן הקטן אם הזכור השואה גם מפריע לך יש לי עצה לך, בדוק טוב טוב את השורשים שלך, בדוק את הגנים שלך, תחפש למשל מה עשו הדודים שלך, או הסבא שלך, או סבתה שלך, או הבני דודים שלך, בתקופת השואה משהו עבר לך בגנים משהו לא טוב.שמע אני ממרוקו אבל כל שנה ביום השואה והגבורה אני רואה, מה זה רואה, ממש בולע את כל הסרטים במיוחד את הדוקומנטרים ומקשיב לעדיות של ניצולי שואה שגרים היום בכל מקום בעולם ולפי העדיות שלהם בזמן השואה היו הרבה משטפי פעולה עם הנאצים שהסגירו יהודים לגרמנים שניסו לחמוק מהם על ידי הסתרת יהדותם ועדיות על התנהגות הקאפואיפ במחנות,פשוט מזעזע.בדוק בדוק יונתן הקטן בדוק את השורשים שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יונתן, מחפש עבודה ביודנרט?
מרק,
23/04/05 12:19
|
שני משפטים מאנציקלופדיה: היודנראט היו מועצות יהודיות לניהול חיי הפנים בגטו תחת פיקוחו של הגסטפו בתקופת השואה. ב''איגרת הבזק'' ששלח היידריך, נקבע בין השאר, כי יש להקים הנהגה יהודית בגטאות, שתקבל הוראות מן הגרמנים ותדאג ליישמן בקרב הקהילה היהודית. לשם כך הקימו הגרמנים את המועצות היהודיות (יודנראט) לניהול חיי הפנים בגטו, תחת פיקוחו של הגסטאפו. מתגובתך ברור שאתה רוצה להיות יודנרט ולבצע הוראות של הבריטים אבל תחשוב קצת כי זה לא תמיד משתלם. ראש גטו לודז' מרדכי רומקובסקי הסגיר את הילדים ומילא כל הוראות הגסטפו אבל זה לא עזר לא להציל את עצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3000 יורו בחודש זה מה שמכתיב
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
23/04/05 11:53
|
|
 |
ליונתן
דודו,
23/04/05 11:30
|
ביישתה את השם.חשבתה אולי להחליף את השם? למשת''פ למשל להערכתי זה יכול להתאים לבוגדים כמוך לא ?אני מקווה שהשפיות תחזור אליך. תלמד מאלה שאתה תומך בהם ותחכים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה ובגדול
דני,
23/04/05 10:48
|
אם אכן זו סיבת החרם, מדוע מדינות כמו ערב הסעודית, סין, סוריה ודומיהן אינן מוחרמות? אולי בגלל שהן שומרות באדיקות על זכויות האדם בתחומן? אל תתבלבל, מדובר בלחץ אנטישמי מוסלמי (כן, אני מודע לסתירה) על המוסדות המחרימים, ורובן עושות זאת מפחד, הם טועים לחשוב שאם ישתפו פעולה ירחם עליהם הטרור האיסלמי, ברור לשנינו שהם טועים. יום טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תראה, אני ביליתי לאחרונה תקופה
יונתן,
23/04/05 11:05
|
באנגליה, ובאמת שלא כל כך מפחדים שם מהטרור, והוא בקושי נמצא כותרות - אם כבר, רק כעניין של זכויות אדם. באשר לאנירסיטאות של ערב הסעודית וכו - יש מעט מאוד קשרים אקדמיים בינהם, ובמקרה שלהן, זהו ענייון של מדיניות מלמעלה, ולא האוניברסיטאות עצמן, כך שצריך להחרים מדינות שלמות. כרגע, יש הרבה יותר מודעות ודחושת דחיפות לדיכוי שלנו את הפלשתינים מאשר לדיכוי הפנימי באיראן, למשל (אם כי היה חרם על איראן כשהכריזו פטאווה על מחבר ''פסוקי השטן''. אבל אתה צודק, צריך להחרים כל טוטליטריזם - אבל אתמול נעשה צעד בכיוון הנכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתעורר
עודד,
23/04/05 18:57
|
11 אחוזים מאוכלוסית צרפת מוסלמית. בבריטניה מתקרבים לנתון הזה. ההחלטה אתמול היא החלטה פוליטית שנבעה מלחץ פלשתיני- שאינו מוצדק. מעבר לכך, הרי רק לפני שנתיים בריטניה עצמה השתתפה באופן פעיל ביותר במלחמה מול עיראק- בניגוד להחלטות האו''ם! זה אומר שהיה צריך להחרים אותם? בנוסף, צעד זה מנסה לכפות על ישראל מדיניות מסויימת- בניגוד להסכמי מפת הדרכים, או כל הסכם בינ''ל אחר. להזכירך- הפלשתינים כבר מזמן היו יכולים להיות עם מדינה חופשית, אם רק היו חותמים על הסכם שלום ביולי 2000- הם בחרו להלחם... אסור לארגון אקדמי לפעול באופן כזה- הצדק לא נמצא בצד שלהם- המדע לא יכול לטעון טענה כזאת...המוסר האוניברסלי, לא מתישב עם הפעולה של הארגון הבריטי. הוא כן מתישב עם פעולות של ארגונים אנטישמים. תאר לך שאוניברסיטאות מישראל יסרבו לשתף פעולה עם אוניברסיטאות ממצריים או ירדן כי הן אינן דמוקרטיות. תתעורר, אתה בצד הלא נכון של המוסר- בצד של הטיפשים, שחיים בסרט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה עושה הכללות וטועה
אליוי,
23/04/05 12:11
|
1 גם הפלסתינאים מקבלים את העובדה שגושי ההתנחלויות הגדולים ישארו (7% מהגדה) 2 הבעיה הראשונה שנפתרת בשיחות איתם היא בעית המים (אז תפסיק לבלבל עם האקויפר) 3 לפי החלטות האו''ם (242 ו 338) ישראל תחזיר שטחים(לא את כל השטחים) רק תמורת שלום מלא והבטחת בטחון(חיסול הטרורהנפשע) 4 תאות שטחים ? ישראל החזירה את מרחבי סיני כולל בארות הנפט והגז החזירה שטחים לירדן הסכימה לרדת מ 99% מרמת הגולן והסכימה (קאמפ דויד) למדינה פלסתינאית על 93% מהשטח (הסכימה למדינה +נתינת מעבר בין הרצועה לגדה + מעברים אויריים וימיים !!כולל שליטה פלסתינאית במזרח ירושלים )! מבחינה מעשית הפלסתינאים מנהלים את חייהם בגדה וברצועה כך שטיעון הכיבוש הוא חלש מאוד מכאן הבעיה היא הטרור הפלסתינאי הבעיה היא החמס שזה יותר מ 40% מהעם הפלסתינאי! הבעיה היא הנארטיב הפלסתינאי ! הבעיה היא אנשים כמוך !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
ככה זה ימשיך
יהודי,
23/04/05 10:26
|
תהיה פה אנטישמיות כל הזמן לא צריך את הבריטים האלה נסתדר לבד....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
השמאלנים עם האנטישמים-היהודים
ממשלת השמאל,
והערבים,
23/04/05 10:23
|
בעד האוניברסיטאות. קראו את התגובות.
שמאלנים - אנטישמים - ערבים: אתו אחד הם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
יאללה אירלנד!!
תומך נלהב,
23/04/05 10:23
|
כנראה שהאירים צדקו לכל אורך הדרך!! וה-IRA הוא ארגון חופש שנלחם את מלחמתם הצודקת של העם האירי מול הכובש האנגלי. שמתברר עכשיו כצדקן מתמיד, כבור מתמיד וכפחדן (מהאוכלוסיה המוסלמית) מתמיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
פוסט מקארתיזם?
יצחק,
חיפה,
23/04/05 10:21
|
היגיע הזמן לקרוא לילד בשמו- האוניברסיטאות בעולם מוליכות, בשם הפוסט מודרניזם, את תחית המקארתיזם.
כל פעם שנושא כל שהוא מנוצל נגד ישראל, אותו נושא יוצא ניזוק. ראו נושא זכויות האדם וועידת דרבן.
החיאת המקארתיזם בידי האוניברסיטאות, תפעל בסופו של דבר כבומראנג נגדן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
Boycot
dudi,
montreal,
23/04/05 10:14
|
Boycot back those that boycot Israel. And this goes to all Israeli and Jewish researches in all institutes in the world - do not cooperate with British researches that take part in this
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מוסר כפול
מארק,
פ''ת,
23/04/05 10:12
|
מעניין כמה מה מוסדות אקדמיות בעולם הערבי יעמדו ב''סטנדרטים'' הגבוהים שהבריטים מכתיבים לנו ומי יעיז להחרים אותן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1%
ל"ת
משה,
תל אביב,
23/04/05 11:43
|
|
 |
24.
בדק בית באונ' חיפה
רצהבי,
רפואה,
23/04/05 10:03
|
אונ' חיפה צריכה לעשות בדק בית רציני ולהדיח את אותם טפשים שדירדרו את האוניברסיטה לשפל המדרגה המוסרי בנושא תדי כץ.
נקווה שאחרי שהאוניברסיטה תיפטר מהטפשים שהפכו אותה למוסד ימני קיצוני ותומך כיבוש מנוול, יבוטל החרם עליה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן, צודק לחלוטין!
דוקטורנט,
חיפה,
23/04/05 10:21
|
הנסיון להיפטר מהדימוי השמאלני (המוטעה לחלוטין) של האוניברסיטה, העביר בשנים האחרונות את ההנהלה והמרצים הבכירים על דעתם - יש לחזור לאיזון בהקדם ולהחזיר את החופש האקדמי!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל- 24
נועה,
הגלבוע,
23/04/05 10:16
|
איזה חוכמה! ממקרה בודד להכליל לאוניברסיטה שלמה. אפילו אם המקרה הבודד היה חמור (ולא בטוח שכך), אין זה אומר שניתן להכליל ממנו לכל האוניברסיטה. הטענה משרתת את הקולוניאליזם הבריטי והאירופי, ומכוונת להחליש את המוסדות האקדמיים בישראל ולהמשיך בדרדור המזרח התיכון והיסודות הדמוקרטיים שבתוכו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
החרם צפוי להתרחב
מרצה,
הולנד,
23/04/05 10:00
|
אגודות מרצים ממדינות מערביות נוספות צפויות להצטרף לחרם. גם אם לא תהיה הצטרפות רשמית, עשרות אלפי מרצים וחוקרים בעולם יחרימו באופן לא רשמי. למעשה החרם הלא רשמי קיים כבר די הרבה זמן ודופק קשות את המחקר והמדע בישראל. ועכשיו, בעקבות ההחלטה, החרם צפוי להתרחב פי כמה.
אוניברסיטת חיפה ואוניברסיטת בר אילן נכנסות עכשיו לתקופה קשה ביותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אכן צריך להחרים אותם
האדם הפשוט,
פה לחיות,
23/04/05 09:59
|
בגלל שהם עורכים ניסויים מיותרים בבעלי חיים ממש אינקויזיציה מודרנית חסרי לב ורגש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה קורא לבע''ח במעבדות בריטיות
שרונה,
התנחלות ת''א,
23/04/05 12:16
|
באוניברסיטאות הבריטיות עורכים נסויים בבעלי חיים הרבה יותר אכזריים מאלה שעורכים אצלנו בכל אוניברסיטה בארץ ולא רק בחיפה או בר-אילן. זאת אומרת שהסיבה שהמתומתמים הבריטים ב-AUT נקנעו לרגשות אנטי-שמים של השמאל הקיצוני אצלנו (כמו המוזרים אילן פון פפה וטדי כוץ בתחת). ולמרות ה''סכנה'' האקדמי מצד כזה, חייבים כל מוסדות החינוך הגבוע, ובמיוחד האוניברסיטאות שלנו, להכריז על חרם נגדי על כל חברי ה-AUT שהצביעו בעד החרם עלינו. ולתבוע מהמחרימים לא ללמד פיסיקה המבוססת על תורתו של הציוני הדגול אלברט איינשטיין אשר התנגד גם לניסויים בבע''ח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
רק חרם יבטל את חרפת הכיבוש
נמאס כבר,
23/04/05 09:56
|
ישראל כובשת ורומסת זכויות אדם. אנשים נאורים אינם יכולים לעבור על כך לסדר היום. בזמנו החרימו את דרום אפריקה על מדיניות אפרטהייד בהמית כלפי השחורים. מדוע אי אפשר לעשות את אותו הדבר נגד המדיניות הבהמית של ישראל בשטחים?? למה לעשות פרוטקציה לישראל??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנטישמיות
אלי,
23/04/05 10:22
|
זה אנטישמיות במיטבה. האם זכויות האדם בסעודיה למשל והיחס לנשים טוב יותר ? מה קורה עם סין ואיך זה קורה שצבא בריטי נמצא בעירק. זה נוח משום שאנו עם קטן ונוח משום שיש רצון לעשות דה ליגטימציה של ישראל זאת אותה אירופה שרצחה ששה מיליון יהודים. כל מי שחושב שזה בגלל מידיניות כזאת או אחרת מתבלבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
בושה וחרפה
יהודי מארץ ישרא,
ארץ כנען,
23/04/05 09:43
|
אקדמאים אנגלים פלצנים . בושו והיכלמו . הינכם מבישים את השושלת המפוארת של המדענים האנגלים לדורותיהם . לא תצליחו לדכא את היהודים בארץ ישראל . נפלתם שבי בידי השמרנות האיסלמית המדכאת .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
יפי נפש נמאסתם
סטודנטית,
דרום,
23/04/05 09:37
|
נדמה לי שזאת לא הפעם הראשונה שהבריטים מטילים עלינו חרם אקדמי או אחר. לא נורא, נסתדר גם בלעדיכם. אותן האוניברסיטאות שאתם מחרימים גידלו ורוממו חוקרים בעלי שם עולמי, חתני פרס נובל ... שיבוסם לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סתם זורקת מילים
ערן,
חיפה,
23/04/05 10:37
|
בתגובתך המתלהמת/מתלהבת קצת נסחפת. האם את יכולה לנקוב בשם של חתן פרס נובל אחד שלמד באחת משתי האוניברסיטאות המהוללות הללו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
מגיע לחיפה ולבר אילן
אקדמאי,
23/04/05 09:31
|
אונ' חיפה פישלה בענק במקרה של ד''ר פפה. מה שהיא רצתה לעשות לו עכשיו עושים לה. היא מפוטרת. וטוב שכך. חצי מכתבי העת המקצועיים בעולם מתפרסמים בבריטניה. אונ' חיפה תאכל עכשיו הרבה הרבה קש ולהרבה שנים. ככה זה כנותנים לקיצונים ימניים להשתלט על האוניברסיטה ולהשפיל ולקפח סטודנטים ערבים הלומדים בה.
אונ' בר אילן היא מוקד של צפעונים ימניים קיצוניים. משם יצא רוצח ראש הממשלה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוכר ישראל
אליוי,
23/04/05 12:46
|
אילן פפה הוא עוכר ישראל ותלמידו תדי כץ שקרן (לפי החלטת בית המשפט) ומי שמקבל את המכה זה אתה או האקדמיה אז למה אתה שמח ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכללה גסה ולצערי גם טיפשית!
איילת,
הוד השרון,
23/04/05 12:05
|
מעולם לא דרכה כף רגלי בבר אילן, אך ההכללה הגסה רווית השנאה הזו היא פשוט בזויה. איני דתייה ההפך, אך למה לתייג אוניברסיטה שלמה באופן כזה? האם נאמר שאוניברסיטת ת''א היא מעוז הסנובים, הצבועים והרדודים? לא, נכון? כי אין זה כך אז מספיק עם הכללות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
סטודנטים ערבים
י.בן חיים,
23/04/05 09:30
|
אוניברסיטת חיפה היא מוסד אקדמי שחלק מיתלמידיו ומרציו מישתיכים למיגזר הערבי בבקשה רבותי מה דעתכם שמרצי הוד מלכותה מחרימים אותכם? למה קולכם לא נישמע מה היו אומרים נציגיכים באם כתגובה היו אוסרים על מיגזר שלם ללמוד לימודים אקדמים בגלל אזרחותכם שהיא ישראלית למה אתם שותקים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
מי שגרם להחרמה הוא האנטישמי
יהודה שר,
23/04/05 09:27
|
מדיניות הכבוש ההרס הרציחות והמעצרים ההמוניים, אלה הביאו את אומות העולם ליסלוד ממעשינו וגם להחרים אותנו. אז מי אשם? ממשלת ישראל ולא אף אחד אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
חרם נגדי! שישתפו פעולה עם אוני
דוד,
קיראון,
23/04/05 09:21
|
לפחות בנושא זה, גם להם יש מה להפסיד. לכן שילכו לשתף פעולה עם האוניברסיטאות ברבת עמון , בדמשק או בסעודיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
צריך לרחם
אבישג,
23/04/05 09:13
|
על עם שמשפחת סוסים היא בית המלוכה שלו, על עם שכדי לסדר את שיניו לא יספיק כל חומר הגלם שבעולם, ועל עם שאוכל מאכלים כמו הבריטים. יתרה מזאת עם אוניברסיטה כמו ''דרבי'', מי צריך אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חזק ביותר
מישהו,
23/04/05 19:11
|
משפחת מלוכה, שעם שלם מתעניין בנעשה בחדרי המיטות שלהם, באמת מעיד על סוג של רדידות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן תגובה אינטלקטואלית
יוסי,
23/04/05 13:00
|
|
 |
קח את זה בקלות
מישהו,
23/04/05 19:11
|
אפשר גם לצחוק מזה...אחרי הכל, עוד פירסום פחות פירסום....שאנגלים ילכו לחפש מישהו שינענע אותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
ממלכת הצביעות והשקר
פרופסור מי-ם,
ירושלים,
23/04/05 09:08
|
לבריטים הסטוריה שלילית בעולם בכלל ובמזרח התיכון בפרט. בעוד תרומתם החיובית לעולם המערבי ולעולם המדעי דועכת, עולה חלקם השלילי והצבוע. מכל האמפריה המפוארת נשארו כמה פוחלצים צבועים. יש להניח שהמכה שתבוא עליהם מיקירהם בני האסלם הנאורים קרובה מתמיד, ואז לא תעמוד להם ההתחסדות המזוייפת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
חופש אקדמי לסתום פיות
נחום שחף,
23/04/05 09:03
|
האבסורד מגיע לשיאים חדשים. האוניברסיטאות מעוז החופש האקדמי קוראים לסתום פיות של אוניברסיטאות שלא הולכות בתלם האנטישמי. נאסר על אונ' בר-אילן לחשוב אחרת ממה שמתירים להם ''אבירי החופש האקדמי'' באנגליה. נאסר לפטר מרצה שתמך במחקר שקרי שהעליל על לוחמי אלקסנדרוני. עלילת השקר ורצח האופי הפכה לתו תקן חדש.
חופש אקדמי לסתימת פיות של מי שחושב אחרת ממך. העולם האקדמי נכנס לטרוף מערכות. כמו פעם לפני מלחמת העולם השניה. זה עלול להסתיים לא טוב, כמו פעם. בשואת אירופה. ואז לא היו פצצות גרעין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
לא נשכח ולא נסלח לכם הבריטים
אושר,
23/04/05 08:33
|
לא נשח ולא נסלח לכם הבריטים איך החזרתם לאירופה הנאצית ספינות עם יהודים שהצילחו לברוח משם והחזרתם אותם למשרפות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מדוע אין חרם על סין בגלל טיבט
היסטוריון,
חיפה,
23/04/05 08:28
|
האירופים צבועים ומנצלים את הבורות באירופה וגם בישראל . שום אוני' בארצות ערב וגם לא בעירק של חוסיין לא מוחרמת לאור החופש...האקדמי בה . שום אונ' בסין לא מוחרמת למרות חוסר או עיוות העובדות לגבי כבוש טיבט שהיא האומה היחידה בעולם שנמצאת כולה תחת כבוש מלא ואין פוצה פה ומצפצף ( להזכירכם -לערבים עוד כ-20 מדינות עם אותה תרבות , היסטוריה. ספרות , דת וכו' ). אין להם חרם על אונ' באנגליה השולטת באיים ליד ארגנטינה .....ולא היה להם חרם על אונ' ברוסיה בקומוניסטית ...ששם הנאורות והחופש היו למופת.... בושה לצביעות ולבורות האנגלית !!! רצוי להזכיר שהשנאה העצמית כה גדולה והבורות בארץ כה גדולה שלא אתפלא שיהיו ישראלים שיסכימו ויעודדו את האנגלים כפי שעשו עד היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלת תקבל תשובה
איציק,
תל אביב,
23/04/05 12:35
|
סין סיפחה לגמרי את טיבט ומתייחסת אליה ואל תושביה כאל סין וסינים (אני לא מצדיק את כיבוש טיבט אבל השאלה למה כאן מגיבים ושם לא מגיבים). סין היא מדינה מוגדרת על פי לאום וגבולות מוגדרים. ישראל לא סיפחה את השטחים. היא מעדיפה לשלוט בהם מבלי לספחם כי זה מאפשר לה לנהל שם משטר של אפרטהייד. ישראל בניגוד לסין לא מוגדרת על פי לאום וגבולות (ישראל לא מגדירה עם ישראלי) אלא על-פי דת וגבולות אמורפיים לא מוגדרים.את זה העמים והמדינות המודרניים לא יכולים לקבל ובצדק. מדינה מודרנית לא יכולה להתנה לעל-פי עקרונות מלפני 2500 שנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפרטהייד, גבולות, וחופש אקדמי
BB,
Eilat Israel,
24/04/05 23:43
|
ראשית, הלאום היהודי-הישראלי עתיק לפחות כמו הלאום הסיני, ומוגדר בבירור ע''י תרבות, שפה, ודת ייחודיים. שנית, לך תלמד מה זה ''אפרטהייד'', ותבין שמי שמשתמש במונח זה לגבי שלטון ישראל בשטחים, טועה ומטעה את הרבים. והחשוב מכל: גם אם כל טענותיך, המעידות על בורות מדהימה, היו נכונות, מה הקשר בין דיעותיך הפוליטיות לחופש האקדמי, ששלילתו גם הוא אינו יכול להיות מקובל על שום מדינה מודרנית, ובלעדיו גם לא תוכל להתקיים אף מדינה מודרנית חופשית! אנגליה, מובילת הקולוניאליזם העולמי, שיש לה חלק נכבד ביצירת ה''גבולות האמורפיים'' של מדינת ישראל, כובשת דרום-אפריקה, ובעקיפין יוצרת האפרטהייד, שלא לדבר על שאר הסיכסוכים במזה''ת, ובראשם הסיכסוך הישראלי-ערבי, צריכה לחשוש לדמוקרטיה שלה, עם התנהגות כזו של הצמרת האקדמית שלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהדות היא דת וגם תרבות
קומפורטי,
24/04/05 23:35
|
יהדות, בנוסף להיותה דת, היא גם תרבות. מה רע כל כך אם אומה רוצה להגדיר את עצמה על בסיס רעיוני? בשאר ארצות המערב, אדם יכול להגר אליהן אם הוא יכול לתרום לאותה מדינה מבחינה9כלכלית פרט כמובן להקצאה זעירה לכמות מסוימת שלפליטים. הסיכויים לאדם חולה בן 60 להגר לבריטניה הם קלושים, כיוון שהוא לא מתאים להשקפת העולם הכלכלית שלהם. לעומת זאת אותו אדם שמשתיך להשקפת העולם התרבותית של ישראל יתקבל כאן בברכה. מדוע השקפת עולם קפיטליסטית יותר מוסרית מתמימות דעות תרבותית כבסיס להגדרתה של אומה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יכולים לקבל???
עודד,
23/04/05 19:05
|
אין חיה כזאת. מי אתה שתגדיר שלא ניתן לקבל הגדרת אומה על פי דת??? הרי העולם הנאור שלך יכל לקבל את השואה, וכ- 6 מיליון יהודים הושמדו- זה היה על רקע מוצאם הדתי בלבד!
העולם מחוייב לקבל את ישראל כבית היהודי, ולו רק עקב היתממותו ושתיקתו בזמן השואה.
הפעולה של ארגון האקדמאים הבריטים, מנסה לערער את זכותו של עם ישראל על ארץ ישראל- תפיסתם הבסיסית היא שהמקום הזה שייך לפלשתינים. בכך הם משלימים את העבודה, של אותם ''מעטים שרבים חייבים להם הרבה כל כך'', אבל לא מספיק כדי לסיים את רצח העם היהודי. התעלומתך מההיסטוריה והמציאות הנוכחית, לא תשנה אותה. לשיראל זכות קיום כבית לעם היהודי- החרמות מצד אירגון קיקיוני כזה או אחר לא ישנו זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגלל שאין שמאלנים סינים בראשות
אפרים,
23/04/05 10:32
|
שר חינוך לשעבר ושר משפטים לשעבר (האמורים להיות בצמרת המוסרית של המדינה) המופיעים בתיקשורת העולמית ומגלים ''עמדה מאוזנת'' (שני הצדדים אשמים), שמשמעותה הודאה באשמה. מי שרואה דיון טלויזיוני בהשתתפות ביילין ועריקאת מטיל על ישראל את האחריות לסכסוך, ובצדק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ל - 3
רסקולניקוב,
23/04/05 08:23
|
היה זה ד'יזראלי שאמר, לחבר פרלמנט אנטישמי: '' בשעה שאבותיו של הג'נטלמן המכובד התרוצצו בפרצוף צבוע כחול בביצות ווילס, כיהנו אבותי במקדש שלמה''.
ולעצם הענין - האנט ?who התגובה הראויה לה ןלשכמותה - צפצוף ארוך ארוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
חרם
אבי,
גרמניה,
23/04/05 08:22
|
|
 |
7.
ישוחחרו איי מלווינס עכשיו !!!
ביזי,
אל מסעדי,
23/04/05 08:02
|
ליברטה פור לה מלווינס !!!
ואם לא- יוטל חרם על הנסיך צ'רלס ואישתו החדשה קמי-לה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
פוליטיזציה של האקדמיה
שץ,
23/04/05 07:59
|
מקובל לייחס לחשיבה האקדמית מידה גבוהה יותר של ביקורתיות כלפי מצבים ותהליכים מורכבים - בייחוד כמו זה של הסכסוך הישראלי-פלסטיני. ניתוח פשטני של הסכסוך המטיל אחריות חד צדדית על ישראל למצב מוביל למסקנה שבמוטיבציה למהלך ההחרמה טמונים יותר אינטרסים פוליטיים מאשר תוכן ממשי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מצוין !
מבין ערבית,
23/04/05 07:46
|
אילן פפה מאוניברסיטת חיפה המסית ומדיח בכל הזדמנות נגד המדינה, הצליח לכרות את הענף שעליו הוא יושב !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למעשה פפה הוא העילה להחרמה
פירקל פיט,
23/04/05 09:46
|
משום שהמאמר המוזכר בכתבה הוא מאמר של חניך מצטיין של פפה בדבר ''טבח בטנטורה'' אשר בבית המשפט התגלה כפיברוק אחד גדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
There was a masacre
Joergen Hotz,
Frankfurt,
23/04/05 12:39
|
1. Teddy Katz WAS NOT a student of Ilan Pappe. He was a student of Firro Kais.
2. The court didn't say a word about the validity of Katz#s findings.
3. Even Benny Morris acknoledelged in an interview in Haaretz that there most likely was a mascare in Tantura.
4. STOP DISTRIBUTING LIES.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האומנם?
פירקל פיט,
23/04/05 17:41
|
טדי כץ הודה בפני בית המשפט בבידוי עדויות למחקרו. כנראה שמזמן לא היית בארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
Our colonies in Gibraltar and
Sue Blackwell,
Birmingham,
23/04/05 07:45
|
North Irland will be protected to keep natives from penetrating them.
We have built a security fence separating North Irland from the Republic of Irland.
In Gibraltar we have surrounded the colony with huge walls and fences and are effectivly helping holders of British passports to lead nice, quite lives without being disturbed by the Spaniards around them.
Of course we will be holding to our colony Malvinas and to other colonies around the world.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אני נתלה באילן גדול.
:-),
23/04/05 07:23
|
בן גוריון אמר... כשאבותיהם התרוצצו בביצות ערומים, אבותינו קראו וכתבו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא בן-גוריון
דיזראלי,
כדור הארץ,
23/04/05 08:00
|
נחמד שמישהו זוכר משהו משיעורי ההיסטוריה או מקריאה בבית, אבל רצוי לדייק. כאשר בנג'מין דיזראלי מונה לראש ממשלת בריטניה, האנטישמים בפרלמנטו העירו הערות אל מוצאו היהודי. (אביו ניצר אותו ואת אחותו כאשר היו ילדים, אבל לא התנצר בעצמו. הוא רצה להבטיח עתיד טוב לילדיו.) בתגובה אמר דיזראלי: ''כאשר אבותי היו כוהנים בבית המקדש בירושליים, אבותיכם בוססו בביצות.'' לענינו של דבר: החרם הזה לא יזיק לישראל. אני מקווה שמרצים יהודיים בארה''ב יכריזו על חרם דומה על חכמי החלם הבריטיים האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיים וויצמן אמר לבלפור
קומפורטי,
24/04/05 06:37
|
לפי הספר של אבא אבן Heritage: Civilization and the Jews, p254-5 בשיחה בה ניסה חיים וויצמן להסביר לבלפור מדוע אוגנדה אינה אופציה למיקום המדינה היהודית: -מר בלפור, מה אם הייתי מציע לך את פריס במקום לונדון, האם היית לוקח אותה? -אבל ד''ר וויצמן, לונדון היא שלנו. -זה נכון (אמר וויצמן) אבל ירושלים היתה שלנו כשלונדון היתה ביצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דיזרעלי אמר! שר בריטי !
אזרחית,
23/04/05 07:50
|
|
 |
2.
להחרים את ארגון המרצים הזה
ש,
23/04/05 07:10
|
|
 |
1.
הם שוכחים דבר אחד, דבר חשוב
כג,
23/04/05 06:58
|
שמי ששלט באותה תקופה במדינת ישראל היתה לא אחרת מאשר בריטניה שהיא למעשה אחראית לכל מה שהתרחש לפני ואחרי המנדט וכעת היא מנסה לתקן את העוול שגרמה לאותם ערבים על חשבון מדינת ישראל ועל חשבון האקדמייה הישראלית.
ואני לתומי חשבתי שפוליטיקה צריכה להישאר מחוץ לאקדמיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם 1
ל"ת
gal,
herzelia,
23/04/05 09:14
|
|