 |
19.
הליכוד מושחת ומשחית את הנורמות
רזי,
דרום,
27/04/05 06:47
|
הליכוד מושחת בכל הארגון שלו ובכל אופן הבחירה של האנשים והופך את ישראל לרפובליקת בננות שונה לגמרי מהעולם המערבי אליו אנחנו מתיימרים להשתייך. הליכוד ניזון מדבר אחד, שנאה לשמאל שאותה הוא מטפח כל השנים אצל אנשים תמימים וחסרי השכלה, שלא שואלים יותר מידי. הם מתייצבים תמיד בקלפי ושמים פתק ידוע מראש וכך נראית המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
בראל נוזף במזוז
גיל,
פתח תקווה,
27/04/05 06:29
|
אין כמו מזוז לשרת את האינטרסים של הליכוד המושחת. הליכוד בחר לו יועץ כלבבו, חלש, מיישר קו, אינו מסוגל לגעת בשורשי השחיתות. בראל, שהפך את רשות השידור לסניף של לשכת ראש הממשלה, שעושה מבוקר עד ליל יחצנות לשרון ומקדם עיתונאים עלובים מדרגה ז' שמדבררים את השלטון, בראל זה נזף ביועץ מזוז על כך ש''העיז'' להתערב בדרכי הניהול שלו. כך ייעשה ליועץ משפטי פחדן, שאינו מעורר כבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
את ההמלצות יבדוק מינוי פוליטי
ל"ת
דן,
27/04/05 03:05
|
|
 |
16.
מדינת עולם שלישית מושחתת
א.א.,
26/04/05 23:25
|
כך המדינה שלנו ניראית עם המינויים הפוליטיים כל חברי המרכז שולטים בנו ושולטים במדינה רק הליכוד יכול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מינויים פוליטיים
גדעון,
26/04/05 22:32
|
אינני מבין עד היכן שנאת הליכוד תוליך ותעוות את ראית האנשים . תהליכי המינויים הפוליטיים אינו פרי יצירה של הליכוד ,אין הליכוד יוצרו ומביאו ולכן אינני מבין על מה ולמה תלכו שולל אחרי אימרות שפר של חסרי דעת . אינני חבר הליכוד וכמובן שלא אצביע בעדו אבל,מבחינת היושר הציבורי יש ללכת אחורנית לימי אחדות העבודה ומפאי ההסטוריות בשלטון ששם מי שלא אחז בפנקס האדום לא יכול היה להתקדם בצה''ל מעבר לדרגת סא''ל ובמשטרה לא יותר מרפ''ק ולא היה עוזר לאותו האחד שהוא טוב כשיר ומתאים לקידום .אז מה ? מה קרה אז? האם אלו לא היו מינויים פוליטיים? האם שכחתם איך היו מחלקים טובות הנאה למקורבי השלטון אז? היו באים לספיר ומבקשים ממנו ''הציטלה'' ואז, באם היית חבר מפא''י ו\או ממקורבי השלטון היית מקבל פתק קטן מספיר ובעזרתו היו נפתחות למענך כל הדלתות ! האם כיום שהמערך חזר לשלוט ביחד עם שרון האין הם ממנים מאנשיהם לתפקידי מפתח ללא בדיקת כישורים אלא לפי קירבה לשר הממנה? אז על מה אתם מקשקשים ? האם אינכם יודעים כי מקיאוולי בן המאה ה-14 דיבר כבר על כך שהשלטון משחית ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זכרון מצוין וחוסר הבנה בסיסי
אדי,
27/04/05 00:26
|
במה הדברים אמורים, ביכולתו של הציבור להעניש את המושחתים, ולא להצביע עבורם. מפלגת העבודה עפה מהשלטון, וננסי העבודה שותפי הקואליציה לא יכולים ממילא לצפות להצלחה פוליטית כלשהי, כך שאין טעם להתייחס אליהם בכלל. הבעיה היא נאמנותם השבטית של מצביעי הליכוד, אשר יצביעו למפלגתם, ותהיה מושחתת ככל שתהיה. באשר למקיאוולי, הוא חי בעולם לא דמוקרטי, והאופציה של העפת המושחתים בבחירות לא עמדה כלל לרשותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתעורר
אלון,
רמת גן,
27/04/05 00:14
|
תגובתך המתלהמת מעידה על מעט התנשאות מצידך , רד לעם ותשאל מצביעי ליכוד מה הם חושבים. ותחשוב לעצמך האם הליכוד בשנים האחורנות לא העלה את השחיתות לשיאים (ראה ערך ביבי) כדאי גם לקרא את תגובה 3 של אדי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
מרכז הליכוד = מרכז המדינה
ירדן,
26/04/05 16:52
|
הרבה הצעות חוק עלו וצצו ע''מ לבלום את תופעת ה '' עוזי כהנים '' למניהם , כולם נחלו מפלה קשה , אולי עכשיו שמבקר המדינה אמר את דברו משהו במדינה הזאת יזוז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל עוד הליכוד בשלטון...
אייל,
תל אביב,
26/04/05 19:12
|
השלטון ימשיך להיות מסואב ורקוב, ממש כמו ברפובליקות בננות. הבעיה היא שהציבור נחלק לשני גושים גדולים: האחד בורים ובערים ששמים תמיד אותו פתק, ליכוד והשני, גוש של אדישים שלא טורח להצביע ומנציח את הריקבון בשלטון שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
בכל משרד חבר מיבא חבר.ממשלחה
ממשלה מושחתת,
כאן,
26/04/05 16:43
|
בכל משרד חבר מביא חבר ואין להזה שום קשר עם הידעה מקצועי רק להיות חבר מרכז ליכוד וא פרוטקציונר.הכל קומבינות,ללא קשר עם ידעה מקצוע בכל תוחם שלא יהיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
ומי ימנה את הבוחנים החדשים?
ל"ת
אבי,
ב''ש,
26/04/05 15:09
|
|
 |
11.
ומי מינה את מזוז?
רן,
נגב,
26/04/05 14:56
|
הרי גם הוא מינוי של אינטרסים, מי שמינה אותו ידע שהוא איש חלש, בחור שגדל בעיירת פיתוח ומלא יראה כלפי האליתה השלטונית, זה בדיוק האיש ששרון וחבורתו היו צריכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמיד מתבכיינים
מאשימים אחרים,
רק לא את עצמ,
27/04/05 06:37
|
כשהיתה יועצת משפטית אשכנזית שהעמידה לדין מושחתים, בכית ואמרת שהיא מתנכלת לימנים ושרון בראשם. כשמינו יועץ משפטי סזרחי בכית. ואמרת שהוא איש חלש שיתן לימינם ושרון בראשם לגנוב. תמיד מתבכיין. מה יהיה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
הכל מושחת כאן מי ביתי המשפט...
סימה,
26/04/05 14:56
|
ועד כל המפלגות בלי יוצא מהכלל. זה לא היתחיל אתמול . זה מתחיל מבתי המשפט שאב מביא בן וכן הלאה. ואחרי זה הפוליטקאים למינהם.אז מה אתם מתפלאים?? זה לא צחי שהימצא את המינוים זאות הנורמה במדינת ישראל מי שקרוב לצלחת חוגג. וכך המדינה שלנו הולכת מדחי אל דחי.גם לעיתונות יש חלק גדול בכל החגיגה הזאות. אפשר לקרוא את ההמלצות שלאמנון אברמוביץ.בושה וחרפה!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא כולם מושחתים!
טל,
ראשון,
26/04/05 15:15
|
אמירה כזאת היא רדודה , לא נכונה ואומרים אותה אלה שרוצים להמשיך במצב הקיים. אסור לשפוך זבל על ראשי אנשים שאינם מושחתים, צריך להבחין בין אלה לבין המושחתים וביום הבחירות, לבחור באנשים שאין קופת שרצים על גבם. ויש כאלה, חשוב לא להכליל. המושחתים תמיד מעוניינים שיגידו שיש נורמות שכולם מתנהגים לפיהם וזה בפרוש שקר גס.!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לא כל הפוליטיקאים מושחתים
ציני ציוני,
27/04/05 01:23
|
כי פשוט עוד לא מצאו את ההזדמנות לביצוע איזה קומבינה אל תשלה את עצמך שהפוליטיקאי דואג לך הוא דואג רק לעצמו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק בהחלט
איתן,
26/04/05 23:45
|
|
 |
9.
הדג מסריח מהראש
עינב,
ירושלים,
26/04/05 14:53
|
ומטבע הדברים יבאיש את בריכת הדגים כולה. מי שמטפל רק בדגי הרקק, עובד על כולנו בעיניים וגורם לעליית השחיתות למימדים מפלצתיים. היועץ מזוז נותן גז בניוטרל, מנסה לעשות רושם שהוא נאבק בשחיתות, אחרי הפדיחה שעשה עם עניין שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
יועץ גמד עושה שרירים
טל,
ראשון,
26/04/05 14:42
|
מזוז מדבר גבוהה גבוהה על מלחמה בשחיתות אבל פוחד מהצל של עצמו. בממשלה לא ממש חוששים מפניו, ראה תגובתו התוקפנית של אולמרט כלפיו לאחר שהעיר לו על התערבות לא תקינה לטובת משפחת גבריאלי (ברוני קזינו). מידי פעם הוא מנסה לעשות שרירים, כזה כאילו. אבל אם בעניין שחיתות שרון הוא פחד להתערב, למה שבמקרים קטנים יותר מישהו יקשיב לו.?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
נאמנות שבטית ושנאה פתולוגית
אדי,
26/04/05 14:40
|
למושחתים אין סיבה לדאגה. המצביעים יבחרו בהם בכל מקרה. גם ביבי יכול להיות סמוך ובטוח שנפגעי מדיניותו הכלכלית, שרבים מהם הם מצביעי ימין מסורתיים, יצביעו בשבילו גם בעתיד. הדמוקרטיה בישראל היא שבטית, ואת השבט לא מחליפים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כלום חוץ משנאה כלפי השמאל
ורד,
ראשון,
27/04/05 07:18
|
הליכוד הוא מפלגה של כלום, חוץ משנאה עיוורת כלפי השמאל. גם אחרי שהם מיישמים את מדיניות השמאל ושרון אומר שהכיבוש משחית, עדיין ההמונים מצביעי ליכוד מאוחדים בדבר היחיד שמחזיק אותם, שנאה לשמאל, בלי לדעת אפילו למה, בלי לתת לעצמם דין וחשבון. השנאה היא רגש בעל עוצמה, ומההסטוריה העולמית הנוראה אנחנו מכירים את השנאה כדבק שמלכד את ההמון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
ומי מינה את הנושאים בתפקיד מי?
ל"ת
ברוך,
הרצליה,
26/04/05 14:14
|
|
 |
5.
ומי סגר את תיק האי היווני?
ל"ת
המינוי של שרון,
26/04/05 14:07
|
|
 |
4.
העם ימחק את הליכוד בבחירות
ממ,
26/04/05 13:55
|
|
 |
אל תאמין הם יצביאו כמו תמיד לל
אל תאמין,
26/04/05 19:47
|
אל תאמין הם יצביאו כמו תמיד לליכוד אפילו שכבר אין להם מה לאכול בושה כזאת עוד לא היתה מקום המדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
א א מן
ל"ת
שוש,
26/04/05 16:28
|
|
 |
העם לא כל כך חכם!
נרי,
תל אביב,
26/04/05 15:08
|
העם הזה לא דורש דין וחשבון מהליכוד, העם הזה, אלה שמצביעים תמיד ליכוד, לא משנה כמה הליכוד יחרבן להם על הראש וינצל את הקול שלהם , העם הזה, לא נעים להגיד, ימשיך להצביע ליכוד, הוא לא מבין אפילו שאפשר להצביע למפלגה אחרת. על זה הליכוד סומך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
על דמוקרטיה ושחיתות
אדי,
26/04/05 13:11
|
השחיתות היא חלק בלתי נפרד מהדמוקרטיה, והיכולת להתמודד נגדה באמצעים משפטיים היא מוגבלת. במדינות מתוקנות מתמודדים בשחיתות באמצעות נורמות חברתיות שמענישות ומונעות את בחירתם מחדש של המושחתים. בישראל קיימת נורמה פוליטית מעוותת אשר רואה במושחת מהמחנה שלי יתרון, מעין נצחון פוליטי על המושחת של המחנה האחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להוקיע את המושחתים
רגב,
חולון,
26/04/05 16:01
|
אני מסכים אתך שיש להעניש את המושחתים ובעיק בבחירות, אבל הבעייה אינה מושחתים שלי ומושחתים שלך, הבעייה הקשה אצלנו היא שהמושחתים וחבריהם ממהרים להתגונן מהאשמות על ידי זה שהם צועקים בראש חוצות שכולם מושחתים ומצביעים על עברות פעוטות אצל אחרים כאילו הן שוות ערך לשחיתות ולשוחד שלהם. זו דרכו של הליכוד להתמודד עם האשמות בשחיתות, למרוח בוץ על כולם, גם כשמדובר במעשים פחותים בהרבה מבחינת החומרה. ''כולם מושחתים'' זו סיסמה קליטה ואף אחד אינו בוחן את מידת האמת שבאמירה הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שרוב העם מושחתים
קובי,
צפון,
27/04/05 09:36
|
ואז תמיד יזכו ברוב לפי השיטה הדמוקרטית הנהוגה. איך תעניש המושחתים בבחירות אם יש להם רוב בעם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לההההההה הא גילו את אמריקה !!!
אזרח שפוי,
26/04/05 13:08
|
תירדו מהעץ האקדמי הוירטואלי !!! תשאלו את הירקן הגנן או סתם מישהו ברחוב ! לא צריך צוותים וועדות , חבורת ליצנים מעופפים !!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
צח''מ
יודע משהו,
26/04/05 13:07
|
לא צריך להיות תמימים מדי ולחשוב שבכך יבוא הקץ למינויים הפוליטים, הבעיה מורכבת ועמוקה ורק כאשר מתגלה לפתע '' קצה קרחון'' הדבר ''מטופל'' בהמלצה כזו או אחרת . המינויים הפולטים הם האמצעי שבעזרתם מתבצעת השחיתות, אולי כדאי לבדוק מה בדיוק עושים אותם ''מינויים''
הגב לתגובה זו
|
|