 |
43.
אנא קראו
נטע,
05/05/05 00:28
|
לכל אלה שלא מבינים שללא קיום מדינת ישאל - גם הקיום (הפיזי והרוחני) שלהם לא מובטח: אנא לכו וקראו מאט מהכתבות של יום השואה. תזכרו למה אנחנו פה. וכמה טוב שיש לנו ארץ. הילדים האלה שחוזרים מחפשים את תחושת השייכות הנפלאה שאלה שלא פה כבר שכחו את טעמה. להלן ציטוט קטן מיום השואה:
''היתה לי חברה שאמרה שהיא לא רוצה יותר להיות יהודיה. פעם אחת נכנסתי לאטליז בקארלסבאד, והקצב, שלא חשב שאני יהודיה, אמר: 'ראית את היהודיות האלה? חזרו יותר משהלכו'. זו היתה שנה מאוד קשה, וכשבאתי לארץ ב-1946 ונקלטתי בקיבוץ הייתי מאושרת. קודם לא היה מי שאכפת לו שאני חיה. סוף סוף הרגשתי שאני שייכת למישהו''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל כך נכון
לנטע,
05/05/05 07:59
|
לכל המלעיזים- אין לכם מה להשמיץ, ובודאי שאין לכם מה לקנא באלה שלא חיים פה.
הבית הוא פה. וזה מה שחשוב. וכבר נאמר-
בן אדם כעץ שתול על מים. שורש מבקש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
Short Story
Sad,
05/05/05 00:12
|
Sad, USA, 04/05/05 20:05 Yesterday in College i met a guy that his grandfather was an SS officer and killed lots of jews, I wish i could say i can accept the guy as a friend, but i cant. i am thinking of my granfather who lost all of his family in that war, how can i get over it and be freinds with a german kid who had nothing to do with it but his grandfather and still i feel that we can never be true friends
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
קרן לוזון...
קרן,
04/05/05 20:11
|
קרן....זאת קרן פאר...מניו יורק....מה האי מייל שלך??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
חזקו ואמצו!
שיר,
03/05/05 22:33
|
לכל האמריקאים - נא התעלמו מהגישה המגעילה שאתם מקבלים מספורים כאן. אתם מדהימים, כל הכבוד לכם על הכל. אשמח לשוחח עמכם, אתם מוזמנים לשלוח לי אי מייל. חזקו ואמצו! אני גאה להגיד שאני מכירה אנשים המוציאים לפועל את הדבר הנפלא הזה. אז כל אלה שטוענים שהם פראירים, קחו דוגמא מהאנשים המקסימים האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
כל הכבוד לכם
צופיפיניקית,
שרון,
03/05/05 11:13
|
מכירה שמיניסטים שעומדים לעשות את זה גם באמת כל הכבוד נוער ציוני גאה מה שנקרא אתם נכנסים לקטגורית גאוות העם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
אחת מארה''ב
סיון,
ארצות הברית,
02/05/05 12:28
|
היי כולם, אני בת 18 וגרה בארה''ב (בעמק הסיליקון). בסוף השנה הזאת אני חוזרת להתגייס עם גרעין צבר. בתור אחת שגרה באמריקה כבר 6 שנים אני יכולה להגיד בבירור שהבית היחיד שלי זה ישראל. אני בחיים לא ארגיש באמריקה את ההרגשה שאני מרגישה כל קיץ כשאני יורדת מהמטוס ודורכת בישראל. אני לא רואה את עצמי ממשיכה לגור בארץ שבה אני מרגישה לא רצויה. כל מי שחושב שאמריקה זה כמו בסרטים טועה, כי כל יום שומעים פה על מקרי אנטישמיות חדשים. אני גרתי 12 שנים בארץ ואני חושבת שזה מחובתי לשרת את המדינה. זה הבית שלי ולא משנה כמה שנים אני אחיה באמריקה בחיים אני לא ארגיש כאן כמו שאני מרגישה בארץ. זה כואב לראות שאנשים קוראים לנו פרייארים כי אנחנו לא, זו החלטה קשה לחזור לארץ לבד אבל אנחנו עושים את זה מרצוננו. ההורים שלי שרתו בצבא ואני חושבת שזאת גם חובתי, וזו חוויה שאני לא מוכנה לפספס. אז אולי זה יגרום לכם לפקוח קצת את העיניים ולשים את עצמיכם במקומינו לפני שאתם שופטים את ההחלטות שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה גאווה
Keren,
Israel,
03/05/05 15:34
|
היי סיוון, זו קרן. היה כיף לבקר אותכם עכשיו בארה''ב. כל הכבוד לך ולכל החברה מהשבט שיחד איתך בגרעין. אני מאוד מבינה את כל מה שאת אומרתף זה מאוד נכון. עשיתם לנו גאווה רבה לראות את הכמות ואת הרצון הגדול של כולכם להיות פה. אוהבת אותך ותהיה בקשר, במיוחד כשתגיעי לארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
קרן לוזון,חזקי ואימצי.
רובין לוסטיג,
הרצליה-פיתוח,
02/05/05 08:36
|
כל הכבוד לך ולצעירים שIN THE LONG RUN הם ישמחו עוד יותר על חייהם בארץ. גם לי זה קרה ולמרות הקשיים, חברי במערב בוכים שלא חזרו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
''להגר''?
יאיר,
י-ם,
01/05/05 10:04
|
|
 |
עוברים דירה
נפולת של נמושה,
02/05/05 16:53
|
לא יאיר זה עדין נקרא להגר, רק בישראל לוקחים את זה אישי כשמישהו מחליט שהוא רוצה לגור במקום אחר. יש כאלה שעוברים שכונה, יש כאלה שעוברים עיר ויש כאלה שעוברים מדינה, לא צריך לקחת את זה אישי, העולם הוא גדול הגבולות פתוחים והאפשרויות הן רבות, תפסיק לחשוב כמו קומוניסט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רובם לא באמת מהגרים...
תמר,
ארה''ב,
02/05/05 00:30
|
רוב ההורים של ילדי גרעין צבר עוברים לארה''ב לתקופה זמנית, והם ממש לא מתכוונים להשאר בארה''ב. יש לרובם כוונת לחזור לארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
a tzabarnik
garin tzabar,
degania alef,
01/05/05 01:53
|
What gives u the right to judge what we did? just because u don't like your life here in israel, doesn't mean there aren't other people who love it. Yes, there's the hard parts of life here, but who cares?!? there's soooo much good here too. I am more than glad i made the decision to come here, join the army, and be a part of this wonderful garin. (sorry to all those who didn't call us ''fraiarim'' ...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
not a frayer
ליאור,
chicago...,
01/05/05 08:56
|
so not a frayer - you made the right choice...ask not what your country can do for you - ask what you can for your country
the key words here are ''your country'', for if you do not do for it - it will cease to be your country.
and yes i am going to be in tzahal come september 2005.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
הטובים לצהל אתם שיחים כארזים
בצלאל,
01/05/05 00:53
|
אתם היוצא מן הכלל, ואתם שעושים את ההבדל בין בינוני למצוין, כל אחד ואחת מכם הצעירים והאמיצים שאיכפת לכם מישראל עד כדי שעוזבים הכל ובאים להצטרף ולא לסרב, עם ישראל גאה בכם ,ואל נא תקשיבו לשטויות ושמות הפראייר ,אתם נוער הזהב של 2005 תודה לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
כל הכבוד!
שרון,
מרכז,
01/05/05 00:46
|
בתור חברה בתנועת הצופים אני יכולה להבין את התשוקה הזאת ואת המוטיבציה שיש לאנשים להתגייס לצבא...לשרת ולהגן על המדינה שלנו! כל הכבוד לכם!!! יש לי כלפיכם הערכה מאוד גבוה להתחשב בעובדה שזהו מעשה לא פשוט...אני חושבת שזה אחד הדברים היותר טובים ומספקים שאנשים יכולים לעשות...
חזקו ואמצו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
למההההההההההההההההה??????
חייל בסדיר,
30/04/05 20:52
|
אל תעשו את זה .... כל עוד יש לכם את האפשרות לא לשרת אל תעשו זאת..... ולמי שאומר שזה כבוד לשרת בצהל, זה לא כבוד, זה ניצול!!!!!!! במדינה שאנו חיים בה צריך צבא עם אך אני עדיין חושב שגיוס חובה הוא סוג של ניצול של המדינה להשתמש בכוח אדם מיותר... הצבא הורס להמון אנשים את החיים, נתקע להם באמצע החלומות ומציב אותם במקומות ותפקידים שהינם סוג של כפייה ניצול וחוסר ברירה.... אנחנו חיים בשנת 2005 ובזמן שבכל העולם המערבי בני נוער בגילנו מתחילים את החיים שלהם פה אוכלים חרא שלוש שנים או שנתיים לבנות...... מדינה של פראירים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פעם חשבת??
מירו,
01/05/05 08:48
|
פעם חשבת מה היה קורה אילו אתה והוא והיא לא היינו עושים צבא? איפה היית יכול לבלות? איפה הייתה חייב להיות. היית רוצה לחיות תחת שלטון ערבי? מוח זה לא בישביל לסחוב. מוח זה בישביל להפעיל ולחשוב. עם דור כמוך אפשר לעשות חשבון מתמטי כמה זמן יחלוף עד שלא יהיה לנו בית יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מדבר כאילו המדינה לא שלך
מותק,
01/05/05 01:42
|
יקירי, אתה חלק מעם ישראל! אז זה נכון שזה דפוק איך שמתייחסים בצבא, ואני מסכימה איתך שהמון דברים לא בסדר. אבל יש שתי ברירות: או שאנחנו לא רוצים מדינה - ואז עדיף לברוח מפה כבר עכשיו, לפני שהמדינה תתפורר, ואז יהיה מסוכן מדי להיות פה. או שאנחנו רוצים מדינה - ואז צריך להשקיע, ולתקן את מה שלא בסדר. אבל אתה לא עושה - לא את זה ולא את זה. אז מה אתה בעצם רוצה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מפסידן וחלש אופי מרחם עליך
בצלאל,
01/05/05 00:58
|
מתבכיין ומקנא במצליחים. יושב לו אי שם ,ומבייש את המדים של צהל... חבל שלא אמרת לנו איזה סעיף יש לך,,, אבל קל להבין שאתה עם בעיה נפשית ,ונקוה שבקרוב תשתחרר. אז תהיה בריא ובהצלחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
כל כתבה חיובית מוציאה את השמאל
דוד,
30/04/05 20:32
|
מכליו (אם אפשר לקרוא לאיך שזה כתוב, ולדעה האישית שכלל לא מוצנעת של הכתבת הציונית במיוחד(NOT!)כתבה חיובית. טוב, לפחות הנושא.)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אני חי בשוויץ ויכול להבין אותם
מירו,
שוויץ,
30/04/05 20:19
|
כולם חושבים חול זה הכל. אין כמו ישראל עם כל הבעיות שיש לה. אני תקוע תקוע עמוק אילו הייתי יכול להגיע לארץ הייתי עושה את זה בריצה עם כל מה שיש לי כאן. אני חי על רמה גבוהה כלכלית. רוחנית אני ריק לגמרי. מה שווים החיים ללא רוחניות. אני מבין את אותם גברים שבאים לשרת את הבית היחידי שיש לנו. לא לשכוח שאם קורה משהו הבית הזה הוא הבית היחידי שיש לנו. שבוע טוב לכולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מובנת לי הבכיה שלך!
אזרח-מודאג,
30/04/05 23:26
|
קח מקל קח תרמיל וצא חזרה לתרגיל!!
מה אתה מקשקש ובוכה אם אתה חיי בשוויץ ואתה לא מרגיש נוח סימן שאתה סתם לא מאזין לקול הקטן שבך קום וחזור מייד ותפסיק לבלבל את הכדורים שלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
איזו כתבה מרגשת
טובה,
30/04/05 20:17
|
פשוט מחמם את הלב.אולי המנבהיגים האידיוטיים שלנו שכבר מזמן שכחו מה זה אהבת הארץ ועשיה לשמה ילמדו משהו מהילדים התמימים הללו. פשוט קראתי ובכיתי. אולי בכל זאת משהו טוב עוד יכול לקרות. ולקיבוצים שעושים בשליחות לאומית כמו תמיד. עלו והצליחו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
צאו כבר מתסביך הפרייר
Noa,
NY,
30/04/05 19:53
|
Ask not what the country can do for you ask what you can do for your country It’s not being sucker it’s being noble
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
פראיירים טיפשים
כעכ,
30/04/05 19:38
|
באים לתרום למדינה שברגע שהם יצטרחו אותה, היא תזרוק עליהם כזה זין... יונתן פולארד לדוגמא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
מי זו ורד קלנר ???
ביזי,
אל מסעדי,
30/04/05 19:31
|
עוד פלצנית בת עשרה הכותבת בשפה ''קולית'' בעיתון ?
מה זה : ''רק הלהט הציוני שלהם, רווי הפאתוס האנכרוניסטי, מסגיר את הזרות שלהם''. את מה זה מטומטמת כשאת מצטרפת לחגיגה התקשורתית הלועגת לכל דבר המזכיר הזדהות עם העם והמדינה.
ואם היית מעמיקה קצת בתחקיר שלך (אני יודע שזה קשה כאשר מנת המשכל מוגבלת) היית מוצאת אותם בצנחנים, בגולני, בגבעתי, בנחל, בשיריון ובכל מקום אחר. ''אותם'', זה אומר את הנוער הציוני בעל ''הפאתוס האנכרוניסטי'' המגיע לצבא משדרות, קרית שמונה, תל אביב, אל מסעדי, זרזיר, אשקלון ואפילו שפיים. ביניהם יש מאות חיילים בודדים כמו אלה שתארת מניו-זילנד, הולנד, קנדה ואפילו הודו.
הלאה הזילזול בכל מה שישראלי וציוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ב100%
ליאור,
30/04/05 21:59
|
צודק ב100% - גישה פוסט ציונית כזו המזלזלת בציונות - אין לה מקום בכתבה עניינית (שאיננה מאמר דעה) - ורק פוגעת במפעל הציוני!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
כל הכבוד. לעודד אותם.
נדבי,
30/04/05 19:02
|
זה חשוב למדינת ישראל וזה חשוב להם. שיבואו עוד אלפים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
עניי עירך קודמים.
צבר,
ישראל,
30/04/05 18:45
|
א. כל הכבוד לגרעין צבר, חיזקו ואימצו. ב. בנוסף, חבל שושכחים את ילידי הארץ. כל השקעה בהם תמנע ירידה וחזרה לשורשים אח''כ. מאחורי כל מתנדב בן יורדים יש סיפור של משפחה שלמה שירדה מפה כי לא ידענו לשמור עליה ולתת לה מקום טוב לחיות בו. ותחשבו על זה .... !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
חזרה לארץ
א,
30/04/05 18:40
|
|
 |
22.
גם אני עשיתי את זהלפני 14 שנה
צחי,
ת''א,
30/04/05 18:35
|
לפני 14 שנה הגעתי כעתודאי בגיל 18 ואז שירתתי 5 שנים בצה''ל כרופא. הייתי בעזה, בלבנון. לא סבלתי את הצבא בעיקר את מפקדי אך שמחתי שננתי את חיי לפרק זמן זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
לכל בעלי הטרוניה
איריס,
ארה''ב,
30/04/05 18:05
|
אתם מלאים טרוניה על הארץ משמע שאיכפת לכם ממנה. אני שירתתי כמפקדת בצבא ונפצעתי . ואני לא מצטעת לרגע על הזמן הזה , גם אם היו בו קשיים רבים. זו המדינה שלנו, ותפסיקו לקטר ותתחילו להזיז את עצמכם ולשנות במקום לצפות שאחרים יעשו זאת. אני? כן אני גרה בארה''ב כי עבודתו של בעלי היא פה. גם לי כואב לראות מה שקורה בארץ. אבל אני בהחלט מעודדת וגאה בחבר'ה אלו. אם היו עוד כמותם אולי לא היו קוטרים כמוכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יושבת בארה''ב ונותנת ציונים
Super,,
30/04/05 18:36
|
מותק תדאגי שהילדים שלך יוולדו בארה''ב. זו דרכה של כל פטריוטית ישראלית טיפוסית. נמאס מההטפות של שכמותך. וכן מתי יגיע הגרין קארד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
כמה מתוכם ישארו לחיות בישראל
תוהה,
30/04/05 18:00
|
|
 |
75 PERCENT STAY
ל"ת
READ THE ARTICL,
30/04/05 18:59
|
|
 |
19.
פראיירים?! בגלל זה המדינה...
ליאור,
ארה''ב - כרגע,
30/04/05 17:58
|
על הפנים
כל אלה כאן שהחליטו שהמתגייסים הם פראיירים ולא מבינים למה הם באים לארץ - בגללכם המדינה ככה. אם אתם לא מבינים את האידיאל של שירות מדינת היהודים - אינכם ציוניים כלל.
צריך יותר אנשים שיתרמו למדינה - וכך נגיע למצב שבו התמיהה תהיה שמישהו בכלל ירצה לעזוב.
אני חוזר, בגיל 23, אחרי אוניברסיטה בארה''ב להתגייס לצה''ל בעוד כמה חודשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פראיירים
שי,
30/04/05 19:46
|
פראיירים לא נולדים רק מתחלפים. תשמע לי תשאר בארה''ב ואל תבוא לשרת פה. אני הייתי פראייר שלהם 22 שנה ובקרוב אני מקווה לעזוב. כבר השגתי דרכון אירופאי ויש עוד 100000 ישראלים שעושים כמוני ובורחים מהמדינה המחורבנת הזאת. תבין אני הייתי ציוני דגול, פייטר של המדינה, אפילו התפללתי ביום העצמאות תפילות חג, עד שהתעוררתי וגיליתי שהמדינה הזו יורה לעצמה ברגליים. זה לא אותה מדינה שהיתה פעם. בוא אתן לך דוגמא: יש לי חברה רוסיה שאבא שלה יהודי, אז מילא היא קיבלה אזרחות על סמך הסבתא שלה מצד האבא(שאותה סבתא יהודיה הביאה איתה לארץ 10 לא יהודים) אז היא (החברה שלי)נחשבת לפי המדינה כיהודיה. אבל אני לא מבין למה בעלה לשעבר שהוא גוי גמור והסבא שלו שירת בטרבלינקה בצבא הנאצי, כן כן מה שאתה שומע. למה הוא צריך לקבל אזרחות ישראלית. והיום הוא אזרח ישראלי אפילו שהוא כבר לא עם אישתו, והאבסורד שלפי מדינת ישראל הוא נחשב כיהודי. וכמוהו יש עוד הרבה מעולי חבר העמים. איתי בעבודה עובדת בחורה אנטישמית שאומרת בריש גלי שהיא שונאת יהודים, אבל היא אזרחית של מדינת ישראל בגלל יהדותו של בעלה . אז במדינה כזו חלמאית אתם באים לשרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה תשבר ותחזור אנטי ציוני
H,
30/04/05 18:28
|
לאנשים שנולדו בארה''ב המפנקת להורים ישראלים יש פיצול אשיות. הם אזרחים אמריקנים שנהפכים בשלב מסוים בתהליך השיחבור שלהם לחובבי ציון בערבון מוגבל. אתה תבוא הינה ויתכן שתשרוד 3 שנים ביחידת שדה, אבל ברגע שתשתחרר ולא תצליח להתברג לפקולטה משמעותית באוניברסיטה ישאלית (במקרה שלך תואר שני) את תהפוך קטבים כמו מנוע תלת פזי ואז תחזור עם פנים חמוצות לארה''ב ותתחיל להשמיץ את ישראל. תבין ישראל היא במהותה מדינת עולם שלישית: מדינה קטנה, צפופה ואכזרית. ואתה תשבר כי אתה מפונק שבא מתרבות שפע. אז חבל לך על הזמן. חסוך ממך את מסע ההתפכחות ותשאר בארה''ב כי אתה עלול עוד להוריד איזו חיילת נחמדה לארה''ב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זאת בדיוק הבעיה
ליאור,
30/04/05 21:56
|
כבר ויתרתם - החלטתם שמכיוון ויש מקומות בעולם שכבר הצליחו להגיע לרמה זו או אחרת של איכות חיים - אז עדיף כבר לנסוע לשם במקום לנסות לתקן את מדינת היהודים.
כבר שכחתם הסטוריה? בלי מדינה יהודית כל יהודי העולם יסבלו - וזה לא משנה מה ישראל עושה - עצם נוכחות ישראל על המפה משפיעה. זה הבסיס לציונות שייסדה את ישראל - ואם אני ציוני אז אני גם אעשה מה שאני יכול כדי שמדינה זו החשובה כ''כ לעם היהודי תהיה גם מקום שאני ארצה לחיות בו בכיף.
ולשי - אתה רוצה? תברח - ואם אתה חושב שהמדינה יורה לעצמה ברגליים (והדוגמא שהבאת - ברור שיש משהו מתמיה ביותר במצב כזה) - אז תעשה משהו - פעילות פוליטית אמיתית, כמו שעושים בארה''ב ואירופה האהובים עליך - תתקשר לגורמים המשפיעים, תקים עמותה - ככה היהודים כאן מגינים על ישראל בקונגרס.
ובארה''ב אומרים - WHEN THE GOING GETS TOUGH - THE TOUGH GET GOING.... אז יאללה לעבודה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אני לא מבין
הדביל,
30/04/05 17:37
|
האם הכתבה היא יחסי ציבור שמשלם צה''ל.......אין אמת בכתבה...שיביאו מספרים והשוואה סטטיסטית.....כבר מזמן צה''ל לא נחשב....תפסיקו לשקר ותעשו שלום.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמא לבן שעלה לארץ לפני כשנתיים
אסנת,
וושינגטון,
07/05/05 22:34
|
הכל בכתבה אמת. בני עזב את הבית לפני כשנתיים, אחרי שסיים את לימודיו בתיכון בגיל 18, ובמקום להירשם ללימודים בקולג' נרשם לגרעין צבר והוא עכשיו מ''כ טירונים בנח''ל, מאושר עד הגג. אז לנו קשה, המרחק והפרידה, אבל אנחנו מלאים גאווה בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
פריירים
שי,
30/04/05 17:33
|
לבוא ולשרת כזו מדינה מחורבנת. מדינה שהמנהיגים דואגים רק לתחת שלהם. לא דואגים לחולים, לא לקשישים ואפילו מהאדמה לא אכפת להם. אני הייתי פרייר 22 שנה ועכשיו כשאני רואה איך המדינה הזו מתפוררת אז אני מתנתק מפה בעצמי לפני שממילא ינתקו אותי מפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שי אתה תמיד יכול לעזוב
יום טוב,
30/04/05 20:11
|
זה בסדר תמיד אתה יכול להתנדב לצבא של עירק כניראה ששם יותר טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המדינה לא שווה!!!!!!!!!!!!!!
לפני גיוס,
בורחת מכאן,
30/04/05 19:21
|
מדינה שלוקחת מהעניים ומעשירה את בעלי הממון.שלחולי סרטן אין כסף לתרופות.שפוגעתבזקנים ומבוטלים.שיש בא ילדים רעבים.מדינה שממשלתה מנותקת מהעם בעלת שר אוצר שמכה ללא רחם בשכבות החלשות.מדינה כזו לא שווה אתכם.אני בורחת מכאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
כורסים מלשון כורס,נופל וכו'...
ל"ת
התמים האחרון,
קצת עברית...,
30/04/05 17:33
|
|
 |
15.
פראיירים
דני,
30/04/05 17:28
|
מה רע להם בארצות הברית שהם באים הנה? ההורים שלהם ברחו מהארץ! עם כל הבעיות שיש כאן..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אני מכירים מקרוב
אבא ללוחם בנח''ל,
30/04/05 17:24
|
ידעתי זאת בעת הטרונות ב933 איזה ילדים חבל''ז מחמם את הלב והלוואי על כל הנוער כאן הגשמה ונשמה כזו, חג שמיח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נח''ל
raquel,
30/04/05 18:03
|
גדודי הנח''ל הם באמת מקום אידיאלי לכל אלו שבאים מחו''ל ורוצים להתגייס- אלו האנשים שמרגישים את הלהט ואת האהבה למדינה באופן הטהור ביותר, כהגנה על המולדת ולא ממניעים אישיים אלא לאומיים, ומתוך דאגה למדינה ולא רצון לנקמה. חבר שלי היה ב932 בנח''ל... ועדיין נשאר בארץ אחרי השחרור, ולא חזר למולדתו. מסכימה איתך- בהחלט מחמם את הלב ונותן לנוער פה דוגמא חיובית. יישר כח!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
שטיות במיץ עגבניות! זה קוריוז
VFR,
30/04/05 17:14
|
הם מסודרים ויש להם דרכונים אמריקנים והם יחזרו לאמריקה לאחר השירות ואולי יצליחו לקחת איזה ישראלי או ישראלית אתם בחזרה.. זה הילדים שלנו שנזרקים לקיבינימט!
הילדים שלי לא מסוגלים לממן לימודים גבוהים והולכים ללמוד בחינם בגרמניה. יש מליון וחצי יורדים ועד סוף העשור יהיו שני מליון. תתחילו לדאוג לצברים המסכנים שחיים בחרא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות.
לירון,
01/05/05 13:00
|
זה ממש לא נכון!
יש אנשים שיש דברים שיותר חשובים להם מהגו'ב שלהם ומהכסף שיש להם בחשבון,וזה נקרא אמונה-בישראל,בציונות וביהדות.
75% מתוכם ממשיכים לגור בישראל אחרי כל הסיפור הזה. מחקר שעשו לאחרונה בקרב ישראלים שירדו מהארץ אומר ש89%!!!! מהנשאלים אמרו שאם היו יכולים לקחת את כל הרכוש שלהם איתם,היו חוזרים לישראל. מה שמראה לכם,שיש אנשים שהכסף יותר חשוב להם מהמדינה. בדיוק כמו כל אלה שהגיבו.
בושה לעם ישראל אנשים כמוכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
YOURE A JERK
VEN,
30/04/05 19:02
|
THAT EXACTLY THE ATTITUDE THAT ISRAELIS HAVE. LIKE SOMEBODY IS TRYING TO SCREW THEM ALL THE TIME. WHY CANNT YOU TRY TO TAKE IT AS IT IS AND SAY SOMETHING GOOD FOR ONCE, YOU MISERABLE JERK
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה שייך לענין
סתם 1,
30/04/05 18:45
|
|
 |
צודק VFR במאה אחוז !
ל"ת
מציאות,
30/04/05 18:01
|
|
 |
אני מחזק את דבריך !
ל"ת
רונן,
ארה''ב,
30/04/05 17:36
|
|
 |
12.
חיזקו ואימצו בנים יקרים
ל"ת
מתנחל מהערבה,
ערבה,
30/04/05 17:01
|
|
 |
11.
הסיפור האמיתי - תקראו ותבינו
יעקב שפיץ,
חיפה,
30/04/05 17:00
|
על כל 10 כאלה יש 10 ילדי יורדים שמגיעים רואים מה צהל ומדינת ישראל ובנפקדות העשירית והכלא שוחררו מהצבא וחזרו לאמריקה לתמיד תוך שהם הבטיחו ללכלך על ישראל כל עוד הם יוכלו - וללכלך הרבה הייתי ב-3 יחידות בצבא ובכל יחידה נתקלתי בחייל כזה שטמטום מפקדינו גרם לו להתחיל נפקדויות ועריקות עד שחזר לאמריקה
בינינו - יותר טוב וקל לחיות באמריקה ושלא תבינו לא נכון - אני כרגע בארץ - סטודנט ועושה 30 יום מילואים כל שנה למרות שיכולתי להשתחרר מזמן ואני עדיין יכול - ואגב אני גם משלם כל חודש כמה אלפי שקלים מסים למדינה
ככה שאני מסתדר מצוין בלי קומבינות ולכלוך ישראלי רגיל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
BULL SHIT
VEN,
30/04/05 18:56
|
THE MAJORITY COME AND SERVE WITH THE ZIONIST PASSION THAT SADLY SO MANY ISRAELIS HAVE LOST, A LARGE PERCENTAGE SERVE IN COMBAT UNITS AND GO ON TO BECOME OFFICERS. THE MEMBERS OF SABAR DO A GREAT JOB THROUGH MEETINGS IN HELPING THESE KIDS UNDERSTAND WHAT THEY ARE GOING TO BE DOING, AND WITH HELP IN FINDING PLACES TO LIVE AND GO THROUGH THE ISRAELI BIOCRACY.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מזל שהם לא כמו העיתונאית
חייל,
30/04/05 16:57
|
|
 |
9.
באמת תמוה
אייל,
30/04/05 16:46
|
אבל זה בסדר, עבורם זה איזשהו קוריוז התנדבותי, בכל רגע הם יכולים לעזוב ולחזור לארה''ב, אין פה מקום להשוואה עם אזרחים ישראלים שמחוייבים לכך וסובלים כל רגע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75% STAY IN ISRAEL
VEN,
30/04/05 18:52
|
KOL AKAVOD TO THESE KIDS. AND THANK YOU TO THE SABAR PROGRAM AND THE PEOPLE THAT RUN IT. MY BROTHER WENT THROUGH THE SABAR PROGRAM, SERVED IN GOLANI, TODAY IS LIVING PROUDLY IN ISRAEL. THANK YOU FOR HELPING AND GIVING THE OPPORTUNITY FOR ISRAELI KIDS TO FIND THEIR WAY BACK HOME.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
כל הכבוד להם!!
מישל,
מרכז,
30/04/05 16:29
|
יש כאלו שיגידו שזה זיוף אז אתם יכולים לחפש את עצמכם!!! כל הכבוד לחיילים האלו ומי יתן ויהיו עוד כמוהם!! אולי ככה אנחנו נשתפר ונחזור להיות אמיתיים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
למה הציניות הזאת?
אור,
שרון,
30/04/05 16:29
|
למה להתגייס לצה''ל זה ג'וק תמוה? ה''עיתונאית'' של הכתבה הזאת היא התמהונית. ישראל 2005- הציונות הוא אייטם עיתונאי... זה מה שקורה שהעיתונות מנותקת מהעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה בגדול
אם ללוחם,
30/04/05 17:25
|
יש גם! דברים טובים במדינה שטופת השינאה הזאת, מה אתה רוצה לקרוא רק על דברים רעים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאמא של לוחם
שלו,
30/04/05 17:45
|
נכון,,,יש דברים טובים,,,אבל הם משיגים ,בשקט ,בשקט דרכונים אירפאים ,וויזות לארה''ב,ואת נשארת אם חסרת אחריות ,ששולחת את בנה ללחום,ולסכן את חייו על כלום.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה על כלום?
משה,
01/05/05 10:21
|
הגנה על המדינה זה כלום בשבילך? אם כן חבל... בשבלי ממש לא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מאמר חובה לכל היורדים ב...
שמעון 101,
מרכז,
30/04/05 16:27
|
פוטנציאל !!! חשוב לקרוא בין השורות של מאמר ארוך זה, הורי המתגייסים גם אחרי 20 שנה בארה''ב אינם מרגישים שם בבית-אבל נשארים מחוסר ברירה או בגלל גילם המתקדם, וחששם להתחיל קריירה חדשה כאן. ולכל היושבים בישראל ומפנטזים על ארץ החלומות אמריקה- ''לו רק היינו יכולים לחיות שם'' - כך יראו חייכם בעוד 20 שנה, כשהילדים יעזבו אותכם ויבואו ארצה לצ.ה.ל. ישנה אימרה באנגלית: bloom where you are planted תפרח במקום שיש לך שורשים. תפנימו זכרו זאת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעיה שבישראל אני כבר לא
אחת,
03/05/05 07:12
|
|
 |
שמעון תפסיק לקשקש וכבד את האדם
אזרח-מודאג,
30/04/05 23:23
|
לא כולם חייבים לחזור לארץ ישראל אני מהגר ולא חיי בארץ לילדים שלי אני נותן חינוך ארץ ישראל ויהדות לא איכפת לי אם יחליטו לחזור או לא וגם לא איכפת לי אם יחליטו להתנצר העיקר שיהיו מאושרים לכלא ילדים בבית קרוב להורים זה אוליי נותן שמחה להורים אבל זה חוסר הבנה בסיסית של אהבה לקרובים לך באמת
ציפור בכלוב היא אהבה של אנשים כמוך ספרטנים שחושבים שכל העולם הוא מדינת ישראל ציפור בטבע היא אהבה אמיתית שנותנת לאהוב את זכות הבחירה ותפסיק לחשוב שישראל היא המקום הטוב ביותר היא לא!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
cannt imgine how true
VEN,
30/04/05 18:46
|
no matter how long, youll always feel like an imigrant aND BE LOOKED UPON AS ONE. YOULL SEARCH FOR EVERY BIT OF INFO FROM AND ABOUT ISRAEL, FOR OTHER ISRAELIS........BECAUSE YOU JUST DO NOT CARE ABOUT THE PLACE YOULL BE LIVING IN. WHEN THE KIDS GROW UP THEY LEAVE THE NEST AND MOVE TO ANOTHER STATE, THAN YOULL FIND YOURSELF WITH NO ONE AND NOTHING THAT MATTERS. MANY ISRAELIS MAKE THAT MISTAKE, THAN FIND THEMSELVES STUCK.
THERE IS NO PERFECT PLACE, THERE ARE GOOD THINGS AND BAD ONES EVERYWHERE. BUT IF YOU GOT TO TAKE SONE ''SHIT'' IT IS BETTER TO TAKE ONE THATS YOUR OWN THAN SHIT THAT BELONGS TO OTHERS SEE YOU SOON BACK IN ISRAEL.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש מדינות טובות יותר מארה''ב!
SAS,
Australia,
30/04/05 17:39
|
אוסטרליה היא הארץ המובטחת! הילדים שלי שנולדו באוסטרליה מסרבים לראות עצמם כישראלים. הם לא מדברים עברית ומסרבים לבקר בארץ. אוסטרליה היא מולדתם וטוב שכך. אין להם פיצול אישיות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום SAS באוסט-ראליה!
שמעון 101,
מרכז העולם,
30/04/05 19:01
|
אני תקווה עבור ילדיך שפיצול האישיות ממנו אתה סובל, לא יעיב אומנם על עתידם, ומאחל להם אושר ועושר ביבשת המרוחקת שם למטה. אני גם מקווה שאי שם בעתיד לא יעיר להם - נתין אוסט-ראלי שסב סבו הוגלה לשם מבית סוהר בריטי- שיעופו מארצו כי הם סך הכל יהודים שאביהם הגיע לארצו מפלסטינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמרה יפה
שלו,
30/04/05 17:31
|
כן אמרה יפה..אבל לא מתאימה מאחר וגדלו הרבה קוצים ודרדרים,בדמותם של משיחיים חובשי סיר לילה על הראש,משפחות של שחיתות,והפריחה של היא חסרת צבע ועלובה.... לכן או שתנקש את העשבים השוטים או שתעבור לפרוח במקום אחר.... אם אתה שואל אותי לישראל אין תקווה!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזל.....ממש מזל....
אריה,
30/04/05 19:40
|
|
 |
5.
כל הכבוד
נאוה,
חולון,
30/04/05 16:25
|
|
 |
4.
כל הכבוד
ל"ת
לוחם,
לשעבר,
30/04/05 16:13
|
|
 |
3.
NeverEver
Neverland,
30/04/05 16:03
|
for this curruption country never... first free the country from the KOMBINA rules... yours but not with you .. me!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
וואלה, קצת ציונות
מרכי,
30/04/05 15:57
|
למה השתגעו? צריך להיות משוגע כדי להתגייס לצבא? זה כבוד שמעטים זוכים לו! כל הכבוד להם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
עוד 10 שנים
שלו,
30/04/05 15:55
|
תראיין את הנערים החביבים בללו עוד 10 שנים. אף אחד לא ישאר בארץ הרעה הזאת,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75% ממשיכים לגור בארץ
לירון,
01/05/05 13:01
|
אחרי השירות.
התפוח הרקוב היחידי זה השטויות של כולם פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכל רוע יש קצת טוב
מוטי,
30/04/05 17:27
|
|
 |
אדם מסכן!!!!!
דניאל,
30/04/05 16:44
|
אנשים כמוך הם הגורמים לי להרגיש פראייר כשאני עושה מילואים... והרבה!! אתה ושכמותך הם שיגרמו לאחרים לחוסר איכפתיות ולרצון לעזוב!!!!! כל הכבוד לכם חברה!!! ממש מחממים את הלב!!! ולגביך שלו היקר! בלי כעס,פשוט עשה לכולנו טובה, ארוז מזוודה ותגיד לאן. אני אממן את הכרטיס!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דניאל היקר
שלו,
30/04/05 17:19
|
כן,,,פראירים לא מתים הם רק מתחלפים,,,ועכשיו תורך גם אני עשיתי מילואים והרבה בחטיבת צנחנים....וזאת עד לגיל 42 וזאת מסקנתי לא אהיה יותר פראייר .ואם זו בחירתך..בהצלחה!! לגבי המימון ,לא תודה מימנתי את הכרטיס שלי לארהב לבד. מעדיף לחיות בארהב כמהגר בן חורין,ולא ככובש עם מגף דורסנית....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דניאל מי יחזיקך בארה''ב?
מוטי,
חזרתי מארה''ב,
30/04/05 20:11
|
ממי בכלל תקבל ויזת עבודה? אים לא תחזור לאחר 3 חודשים לא תכנס 10 שנים לארה''ב ואו תתחתן עם בת 50 ולאחר שתשלם לס 800$ בחודש במשך שנתיים ותעשה שני ילדים אז תקבל את הגרין קרד, ויש לך מה לדאוג את ה$ לא מקבלים בחינם ולא קוטפים אותם מהעצים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוטי, יש כאלו שבאים עם ויזה
אחת,
03/05/05 07:10
|
כזאת. מי שמגיע עם ויזת עבודה אין לו שום בעיה להישאר ולבסוף גם להשיג גרין קארד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוטי!!!!!
דניאל,
30/04/05 21:22
|
|
 |
mehager ben horin?? b
bm,
30/04/05 18:52
|
do you have an idea about what is waiting 4 u in the USA?? the americans don't want iligal imegrents and do the outmost to catch & deport them. its just a metter of investigate a little, a real conversation with on of your friends there, which will be honest enogh to tell u the truth about the real situation in the USA, that will force you to change u'r plans and to fight from the inside to make things better in OUR beloved country. again, undocumented imegerants are doomed, no social security, no bank account, in short, NO ''HORIN'' & NO ''NA'ALAIM'' MY DEAR FRIEND
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to shalev
ozy,
30/04/05 18:25
|
stop it already -- nobody wants to hear about your frustrating times as a ''friar''. you don't like it here? get the hell out . nobody needs nemusha like you anyway. good riddens!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בן חורין???
בדניאל,
30/04/05 17:53
|
ולכן אתה צמוד לאתרי רשת וקורא חדשות בעברית? אין לך דברים יותר קוסמופוליטיים לעשות? באמת, אין לי שום דבר נגדך!!! עשה מה שאתה רוצה!! רק על תפריע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלו
דניאל,
30/04/05 17:47
|
אז יאללה שלו!!! המשך בחייך הנפלאים, עשה או לפחות תספר שאתה עושה מליונים ועזוב אותנו ואת הדורסנות שלנו בשקט!!!! אני ורבים שכמוני אין לנו ולו טיפת רצון וכמיהה למנוע ממך מלהתפוגג מכאן.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''אלטרנטיבה''
שלו,
30/04/05 17:57
|
כל מטרתי היא שתדע אתה ואחרים אפשר גם אחרת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז זהו שלא כ''כ
דניאל,
30/04/05 18:28
|
אז הצג את האלטרנטיבה בצורה ברורה ונהירה. אתה חוטא למטרה ויוצר אנטי!!! מה אתה חושב, אני לא מקלל את המדינה,לי הכל טוב כאן?? מדבר אני מתוך נסיון כאשר בין השנים 95-00 שהיתי בארה''ב לצרכי לימודים ואח''כ עבודה(DC.NEW YORK ולימודים ב BOSTON ) ושם ראיתי שלנו כיהודים ובעיקר ישראלים אין שום מקום אחר מבחינה פיזית,אידיאולוגית ובעיקר מנטאלית - שם אין את החום הערבות ההדדית בשעת צרה ובעיקר את החברותא!! נכון, לא הכל כאן טוב אולם לראות ניצני אופטימיות,אידאולוגיה ותום רק מחממים את הלב כי הם אלה אשר כמה דורות לפנים עשו לנו מדינה!!! לכן ראויים הם לכל תמיכה וחיזוק כי רק בתכונות אלה נוכל גם לתקן את המדינה.... המדינה שלנו!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה באמת פראיר, וגם האמריקאים
ל"ת
רפיק,
ת''א,
30/04/05 17:17
|
|
 |
תגובה???
דניאל,
30/04/05 17:49
|
אתה לא ראוי לשכזו!!! אסוף את המינימאליזים המאפיין את חייך ועוף מהארץ!!!
הגב לתגובה זו
|
|