 |
92.
תפסיקו לקרוא לנו דמוקרטיה!!
ה''מתנחלת'',
צפון הרצועה,
29/04/05 15:54
|
אם לא שמתם לב - אנחנו כבר מזמן חיים בדיקטטורה, בה מחליט אחד על כולם - ומסלק מדרכו את כל מי שמתנגד לו... מדוע לא קמו כל יפי הנפש האלו כשאריק שרון פיטר שר אחרי שר שהתנגד לו?? איפה היה וילנאי הבכיין אז??? חברים, תתעוררו - המלך (אריק שרון) הוא ערום (תרתי משמע!!)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עמרם מצנע על באמת יפה נפש
משה,
פתח תקווה,
30/04/05 01:19
|
מצנע העם אתך
רק לפני חודש, מצנע הסתמן כתקווה הגדולה של הפוליטיקה הישראלית, ובעולם היו מי שדיברו עליו כעל דה גול הישראלי. בכל שנות הכיבוש, שתי החלופות היחידות שייצרה הפוליטיקה הישראלית הן מו''מ נצחי תוך שימור המצב והרחבת התנחלויות - מודל אוסלו של מפלגת העבודה, או חיסול זוחל של העם הפלסטיני במודל שרון. התקווה שהסתמנה לרבים עם מצנע היא שתיתכן גם חלופה שלישית, במודל לבנון: לצאת מיד מהשטחים שרוב הישראלים מסכימים לצאת מהם, ולפתוח במו''מ על השאר.
אך כעת כבר ברור שקול למצנע הוא קול לשרון. מאחורי גבו, שרון ובן אליעזר עוסקים כבר בהרכבת ממשלת האחדות הבאה. את סילוקו של ביילין מנסים להציג כתולדה של סכסוך אישי. אך על מה התעמת ביילין עם בן אליעזר? ביילין דרש לצאת מממשלת האחדות, ואף הצליח ליצור במפלגתו התנגדות רחבה להמשך הישיבה בממשלה, מה שאילץ בסוף את בן אליעזר להתפטר. בעיני עסקני ''העבודה'', ביילין אחראי לכאב הראש המיותר של הבחירות. בדרך חזרה לממשלת האחדות צריך לכן לוודא שהמטרד הזה לא יחזור. לא מדאיגה אותם אפילו האפשרות שכך יעברו מספר מנדטים למרץ - מקומם בממשלה הבאה מובטח ממילא.
אך אין זו המשמעות היחידה של סילוקו של ביילין. ביילין הוא גם נושא הדגל של דרך אוסלו. כפי שסיכמו רבים בעיתונות, בפריימריס התנערה מפלגת העבודה רשמית מדרך אוסלו. גם אני נגד דרך אוסלו, שבעיניי היא אפרטהייד. אבל עדיין יש הבדל עצום בין הבנטוסטנים שהקימו רבין וביילין בשטחים, לבין המכלאות שבנה שרון בעזרת ברק ובן אליעזר, או בין האפרטהייד של אוסלו לבין טרנספר. ההתנערות מאוסלו, מציבה את העבודה במחנה שרון.
יש המתפתים עדיין להאמין שעם המפלגה הזו מצנע יצליח להוציא אותנו מהשטחים. אך בפועל, לנגד עינינו הופך דה גול הישראלי לברק. על פי דיווחו של עוזי בנזימן (הארץ, 29.11) ''אמר מצנע... שהצעותיו הנדיבות לפלשתינאים, המאמצות את תכנית קלינטון בקימפ-דיוויד תלויות בהשגת הסכם שישים קץ לסכסוך. בתנאי זה יסכים... לפירוק כל ההתנחלויות ברצועה, ורוב ההתנחלויות בגדה''. זהו בדיוק הטקסט של ברק עם ''הצעותיו הנדיבות''. מה שפוצץ את המו''מ בקימפ-דיוויד היה התעקשותו של ברק (בניגוד לדעתו של ביילין) שהפלשתינים יכריזו על קץ הסכסוך בתנאי ישראל, מבלי לפתור את בעיית גושי ההתנחלויות, ירושלים וזכות השיבה. מצנע מבטיח להחזיר אותנו בדיוק לאותה נקודת מוצא. ואם, כצפוי, זה לא ילך, ''הוא חושב במונחים של הפרדה חד צדדית נוקשה, שבה ישראל... תראה את עצמה חופשית לשלוח את צהל בכל עת לשטחי הרשות''. בתסריט זה אין אף מילה על פינוי התנחלויות.
מצנע חזר לתכנית ההפרדה של ברק - לבנות את הגדר סביב מכלאות הפלשתינאים - תכנית ששרון מבצע במרץ זה מספר חדשים. וכדי שמצנע לא יתבלבל בשינון הטקסט הזה צרפו לצוות המוביל את יועצו הקרוב של ברק, דני יתום, שחיבר עבור ברק את הספר הלבן נגד הפלשתינאים כבר באוקטובר 2000.
התפקיד שמועידים בן אליעזר ושרון למצנע הוא לשכנע את הרוב שרוצה לצאת מההתנחלויות שאי אפשר לעשות זאת עכשיו, כי הפלשתינים לא מוכנים לסוף הסכסוך. ברק הצליח בזה בגדול, אך אחרי שנתיים קשות הישגיו החלו להתערער. עכשיו צריך יונה כמצנע שתשכנע שוב את הרוב שאין עם מי לדבר.
האיחוד הלאומי טבע את הסיסמא שתהיה המנטרה של הבחירות האלה: ''אתה תחליט מי יהיה בממשלה עם שרון, מצנע או ליברמן''. אך יש עוד ברירה: אופוזיציה חזקה משמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשחרור ישראל מהשטחים
אולק נצר,
01/05/05 10:24
|
אמן. אופוזיציה. אבל אין. אין. אם את/ה מכיר/ה כאלה, תלחצי בכל כוחותייך על אחד הנחנחים מסוג מצנע או ביילין או אברום בורג כדי שיעמיד עצמו בראש תנועה לשחרור ישראל מהשטחים ויעשה זאת לפחות בחצי מן הנחישות ורוח הלחימה שיש למתנחלים ועוזריהם. אשמח לדון בפרטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
תחליטי כבר יולי - אדום או ירוק
עוור צבעים,
29/04/05 15:54
|
תחליטי כבר, אוילה שכמותך , קו ירוק או קוים אדומים. את מבלבלת את מי שלא מבחין בהבדל... אני למשל, חושב , שאת נמצאת כבר שנים נמוך מהקו השחור...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
למעריב מש''תפי שלטון הסמאל
פנחס זה אליהו,
ימות המשיח,
29/04/05 01:37
|
גם אתם לא תינקו על חלקכם בהסתה המתמשכת נגד ה' תורתו ועמו. תפסיקו לסנן את תגובות הימין האמיתי שהוא ה-ר-ו-ב ונסות ולצייר תמונה מזויפת של המציאות. זה ל-א יעזור לכם!!! האמת הפשוטה היא שהפושעים האמיתיים הם מנהיגי הסמאל שהביאו עלינו את אסון אוסלו ולמרות זאת ניתן להם -על ידכם- פתחון פה להמשיך בהסתתם לביצוע פשעים נגד העם היהודי בארץ הקודש ולהמשך ההפקרות הביטחונית והמוסרית החמורה שלהם. לא נשכח ולא נסלח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
שאגת האריה
יעקב,
צפון שומרון,
28/04/05 23:15
|
התגובות ההסטריות של חברי הכנסת מהשמאל,מוכיחות את צדקתך. אין להם תשובה למאות האלפים ואולי מליונים שישתתפו במרי. לא תשובה שתעצור את זה בכח הזרוע ולא תשובה דמוקרטית. השמאל הוא שמסרב למשאל עם לאחר שעיות בדרך נפשעת את תוצאות הבחירות. לפני המשפחה השלטת עומדות שתי אפשרויות או משאל עם לאחר מקי אזרחי או משאל עם ללא מרי אזרחי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
וילנאי ויתום מדברים על הסתה''
חילוני,
28/04/05 22:34
|
|
 |
ועמרם מצנכ איש שלום כן וישר
משה,
פתח תקווה,
30/04/05 01:22
|
עמרם מצנע חבר כנסת נולד: 20/02/1945 נולד בישראל בשנת 1945. נשוי ואב לשלושה ילדים ובעל תואר ראשון במדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה. בוגר התוכנית לאנשי ציבור בכירים (C.F.I.A) של אוניברסיטת הרווארד, בעל תואר שני במדעי המדינה ותואר ראשון בגיאוגרפיה מטעם אוניברסיטת חיפה, ובוגר בית הספר הגבוה למלחמה בפנסילבניה, ארה''ב. בשנת 1963 התגייס לצה''ל, ואת רוב תפקידיו, ממפקד טנק ועד מפקד אוגדה סדירה, מילא בחיל השריון. בין תפקידיו הצבאיים בולטים: מג''ד שריון בחטיבה 7, מפקד קורס קציני שריון, קצין אג''מ של גייסות השריון, מפקד חטיבת השריון 'ברק', מפקד בית הספר לפיקוד בחיל השריון, מפקד חטיבת מילואים, מפקד אוגדת שריון סדירה, מפקד בית הספר לפיקוד ולמטה וראש מחלקת מבצעים במטה הכללי.
בשנת 1986 קודם לדרגת אלוף והפך חבר במטה הכללי. שלושה תפקידים מילא מצנע כאלוף בצה''ל: עוזר ראש אג''מ, אלוף פיקוד המרכז וראש אגף התכנון.
השתתף ולחם בארבע ממערכות ישראל: במלחמת ששת הימים הוענק לו עיטור מופת, במלחמת ההתשה, במלחמת יום כיפור קיבל צל''ש הרמטכ''ל ובמלחמת של''ג היה ראש מטה לחזית הסורית בלבנון. הוא נפצע פעמיים, בקרבות מלחמת ששת הימים ובמלחמת יום כיפור.
אחד התקדימים האזרחיים שכבש מצנע עוד בהיותו לובש מדים היה החתימה על הודעת סירוב מפורשת לשרת בלבנון, יחד עם קצינים בקבע ובמילואים. במכתב שכתב לממונים עליו טען כי ''בנסיבות שנוצרו בעקבות האירועים האחרונים (סברה ושתילה), הגעתי למסקנה שלא אוכל להמשיך במילוי תפקידי. אין לי יותר אמון בדרג האחראי על הצבא. ארגיש שאוכל לחזור לצבא אחרי ששר הביטחון יתפטר''. כשהשתחרר מהצבא התמודד מצנע על ראשות עיריית חיפה כנציג מפלגת העבודה בשנת 1994 וזכה בה, ושוב נבחר לראשות העירייה בבחירות המוניציפאליות בשנת 1999.
באוגוסט 2002 הודיע כי יתמודד על ראשות מפלגת העבודה ועל ראשות הממשלה לקראת הבחירות הבאות, ואכן בנובמבר 2002 נבחר בפריימריס לתפקיד יו''ר מפלגת העבודה. בינואר 2003 היה מועמדה לראשות הממשלה בבחירות, בהן הפסיד הפסד צורב לאריאל שרון.
מיד לאחר הבחירות הודיע מצנע כי הוא פורש מראשות מפלגת העבודה אך נשאר חבר כנסת מטעמה. במהלך שנתו הראשונה בכנסת הוא הספיק לשמש ראש האופוזיציה עד מאי 2003 וחבר בוועדת הפנים ואיכות הסביבה, מ''מ בועדת כלכלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
יש סיפור על ''הפרופסור המפוזר''
ספרן,
28/04/05 22:15
|
כאן הסיפור על פרופסור מטורף ומסוכן לישראל, מקומו בגהה אני מכיר אותו מהצבא ממש מטורף זו לא מילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני הכרתי את עמרם מצנע אדם 10
משה,
פתח תקווה,
30/04/05 01:27
|
1963 – סיים את הפנימייה הצבאית בביה”ס הריאלי בחיפה. 1977 – תואר ראשון בגיאוגרפיה מאוניברסיטת חיפה. 1979 – בוגר המכללה למלחמה של צבא ארה”ב בפנסילווניה. 1989 – בוגר התכנית לאנשי ציבור בכירים במרכז ליחסים בין-לאומיים באוניברסיטת הרווארד בארה”ב. 1990 – תואר שני במדע המדינה מאוניברסיטת חיפה.
1963 – התגייס לצה”ל. עד 1986 שרת בתפקידים שונים בשריון, ביה”ס לפיקוד ומטה ובמחלקת מבצעים במטכ”ל. 1967 ו-1973 קיבל עיטורים במסגרת מלחמת ששת הימים ומלחת יום הכיפורים, אשר בשתיהן נפצע. 1986 – קיבל דרגת אלוף ושרת כעוזר ראש אג”מ. 1987 – אלוף פיקוד מרכז. 1990 – ראש אגף תכנון. מנהיג משכמו ומעלה ראוי שיהיה ראש ממשלת ישראל ויפה שעה קודם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא אישפז אותך ?
חנה,
29/04/05 16:19
|
הבעיות שלך כנראה מקורן בילדות ולא התחילו בשירות הצבאי. ב''שומר הצעיר'' לא התנהגו אליך יפה ? בבית הספר לעגו לך ? מסכן שלי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
התנהלות סטאלינסטית
נדב כרמי,
28/04/05 21:45
|
עולם הפוך- הפאשיסט-גזען וילנאי מעיז לפתוח את הפה.
אני , תומך מפלגת העבודה. זאת אורמת עד לפני חודשיים- הו אז, ב''שבת תרבות'' בקונסבטוריון ב''ש - אני שומע הרצאה די משעממת של מתן וילנאי , ופתאום זה בא ''צריך להוריד למתנחלים את הראש''.
פניתי אליו , ''מתן מה קרה לך''. והוא שוב חזר לכל מי שלא יתפנה מרצון צריך ''להוריד את הראש''.
כששמעתי את ההסתה הגזענית של דני יתום לפני כמה שבועות מול הדתיים-לאומיים. זה כבר היה יותר מדי בשבילי.
מי שצריך לשבת בכלא זה וילנאי ויתום צריך לעוף מהפוליטיקה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
צבועים
שפוי,
מרכז,
28/04/05 21:40
|
לכל השמאלנים הצבועים שכחחתם שגם אתם קראתם למרי אם יפנו תושבים ערבים מביתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
מי שכבר פרצה מזמן קו אדום
שמאלן הגון,
28/04/05 21:37
|
היא דווקא יולי תמיר. מעבר לחתירה המיתממת שלה כנד ''מדינה יהודית ודמוקרטית'' בהצעות עטופות בנייר צלופן (''לבטל גיוס נשים לצה''ל..)
היא קשורה במישרין לארגון -למשמר WATCH ''ארגון זכויות אדם'' פרו -פלסטיני (המתנגד גם לגדר)שממומן ע''י האיחוד האירופי כנגד ישראל .
יתכן שאלדד מסית (למרות שששריד ועמוס עוז אמרו דברים חמורים פי כמה מהכוון הפרו-פלסטיני). אבל יולי תמיר דה-פקטו, במונחים פלסטינים היתה צריכה להיות ברשימת ה-15 המיועדים להוצאה להורג ע''י אבו-מאזן , לו הדברים היו מגיעים מהצד השני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
אלדד =1939
יהודי מודאג,
28/04/05 21:13
|
קם מנהיג חדש ורק חסר לו שפם קטן, ראיתם את פרצופו המטורף? אני מודאג וזה לא באירופה זה כאן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהודון, שוב פעם מחסורבתאי מוח?
ל"ת
ציוני,
28/04/05 22:32
|
|
 |
ל''ציוני''
יהודי חילוני,
29/04/05 08:37
|
הברירה אים לחיות בגוש קטיף תרד מהפרק לאחר שצה''ל ינטוש, פשוט לא תתאפשר לכם מההבט ההלכתי (למאמינים ) כי הכל יתמלא ..בבתי קברות, והלא בתי קברות לפי אמונתכים הבזויה הוא ''מקום טמא'' אז איפה תתגוררו לאילה שישארו בחיים, ברפיח? או במחנה פליטים סמוך? טוב אני מסכים שגם חבריכם אריה עם השפם הקטן יצטרף אליכים מתאים לכם לחיות עם מטורפים, כי אתם לא פחות טובים מהם,ואולי פחות בהצלחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד פעם אתה מודאג ?
בנדיקטוס,
29/04/05 16:22
|
''אמונתכם הבזויה''''בתי קברות''''שפם קטן''... לך תריח מזגנים או דבק ועזוב אותנו מהדאגות שלך , מטומטם. הדאגות שלך לא מזיזות לאף אדם שפוי את פי הטבעת... אם קשה לך - קח מנת יתר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
קם פירר חדש אלדד לישראל
מודאג, ישראלי,
28/04/05 21:09
|
כך התחילו ב1939 ראיתם את הרצח בעיניים נגד הרוב הדומם והשפוי, זה יגמר לא טוב תזכרו זאת היום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רשמתי את דאגתך לפני.
אילן,
29/04/05 16:14
|
לי לא היו כאלה קונוטאציות מהאירוע , אך כשאני שומע את ביילין למשל , אני נזכר בגבלס. כל אחד והזכרונות שלו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמגוג מודאג ישראלי
יששכר,
29/04/05 08:30
|
חבר כנסת קורא למרי אזרחי בלתי אלים ואתה טוען שזה יכול להתפתח למה שקרה בגרמניה? הרי על כל דבר אפשר לטעון את זה , שזה יכול להתפתח ,שזה יכול להוביל בעבר ברוסיה זו היתה טענה מאוד יעילה ,אפשר לטעון למשל שתגובות חברי הכנסת השמאלנים עלולות להוביל לרציחתו של אלדד,שהמשך שלטון העריצוות של הבגץ ועושי דבריו יוביל למלחמת אחים ועוד אם אתה משתמש בשיטות כאלה אז כל הנראה גם אתה יודע שקריאה למרי בלתי אלים היא דרך מאבק לגטימית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד גניחה סטאליניסטית עלובה
ל"ת
שמוצניק לשעבר,
28/04/05 21:38
|
|
 |
81.
אכן דברים כדרבנות,מתן יקירי
פ.ע,
28/04/05 19:44
|
אלדד טועה.
מתן וילנאי, אהבתי את אביך המנוח, את חכמתו ומורשתו.
הערכתי גם אותך, כאדם, כמנהיג וכמפקד (כן,כמעט שכחתי, אדוני המג''ד, נדמה לי שקבלת את המינוי במרס 1975,אחרי שאסף הודח- 202 כן?)
אולי אהבתי גם אותך, אך יותר מכל, אהבתי את שתיקתך,שהיא כ''כ חסרה לי. ע''כ אני מצר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
ממציאי הסרבנות מתבכיינים
אבוחצירא אילן,
28/04/05 17:49
|
בס''ד אתם השמאלנים - שהצהרתם שתסרבו לפנות ערבי מביתו מתבכיינים. אם תוכנית הגירוש תתחיל להתבצע - אנחנו נעצור את המדינה. לא נשב בשקט בזמן שיהודים מושלכים מביתם. לא ניתן לזה לעבור. אילן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
וילנאי - סכנה לדמוקרטיה
צשה,
ירושלים,
28/04/05 12:17
|
אבן היסוד של הדמוקרטה הוא חופש הדיבור. כל אלא הקוראים לסתימת פיות של מתנגדי החורבן בעזה הם אנטי-דמוקרטים ופאשיסטים.
לא רק זה...
אלו שמונעים מיריביהם הפוליטיים לממש את זכותם הדמוקרטית למחות נגד מדיניות הממשלה הם תומכים בדיקטטורה, ומכשירים את הקרקע למתנקש הבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וילנאי - שומר על הדמוקרטיה
ל"ת
שאולי,
פ''ת,
29/04/05 21:41
|
|
 |
גם זה חופש דיבור
אטאיסט,
28/04/05 16:55
|
זה שהביא מטורפים לעולם משיחיים שכמותכם ז''א האלוהים הוא סתם בן זונה, אז בקשת חופש דיבור והינה קיבלת, לך תמות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
מתן אפילו במפלגה שלך אתה זוטר
ל"ת
רפי,
28/04/05 10:05
|
|
 |
77.
כל הכבוד למתן וילנאי!
רני,
ראש העין,
28/04/05 03:01
|
|
 |
76.
להעמיד לדין את שרון
ל"ת
אלי גל,
28/04/05 01:49
|
|
 |
75.
המסיתים הם דווקא בשמאל.מרי אזר
חי בלתי אלים!,
איפה ההסתה?,
28/04/05 01:43
|
אני כבר לא יודע אם הפוליטיקאים של הסמול סתם מסיתים נגד הימין ומנסים לגזור קופונים פוליטיים או שהם באמת מאמינים בשטויות שיוצאות להם מהפה. מרוב בלבולי מוח הם כנא\ראה מתחילים להאמין בשטויות שהם ממלמלים, אחרת קשה להבין את ההתמדה בה הם חוזרים על אותם בובה מייזס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
הוא צודק.
ל"ת
ריינר,
28/04/05 01:33
|
|
 |
73.
וילנאי צריך להחזיר דרגות אלוף
ל"ת
מתנדב למילואים,
28/04/05 01:23
|
|
 |
מי נתן לך מדים יא ''מתנדב''.
ל"ת
מעניש המסיתים,
וילנאיאדה,
30/04/05 04:31
|
|
 |
72.
אלדד יקבל הקול שלי בבחירות
ל"ת
ליכודניק לשעבר,
28/04/05 01:21
|
|
 |
ווילנאי יקבל את הקול שלי
ל"ת
יוני,
פרדסיה,
30/04/05 04:31
|
|
 |
71.
יתום מיצנע ויולי פוליטיקאים
אזרח הגון וישר,
28/04/05 01:18
|
קטנים ובזויים - מוציאים שם רע לדמוקרטיה.... התמיכה שלהם בעריץ שאיננו ממלא החלטות מפלגתו ... שלא אמר אמת לבן גוריון ומנחם בגין.... השתיקה לנוכח חקירות המשטרה ... והשימוש הציני של שרון באנשים , חלוצים וחיילים לאורך שנות דור - מלוא ההצדקה לאריה אלדד - רופא - קצין וג'נטלמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
אלדר-המשך כך!
ליאור,
נתניה,
28/04/05 00:51
|
כל-הכבוד צריך להיות חזקים מול הדיקטטור שרון ולא להתקפל מול הדמגוגיה שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
צביעות שמאלנית טיפוסית
די לנוכלים,
28/04/05 00:45
|
אם עמוס עוז (או מוטציות אחרות שלו) היה אומר זאת כנגד טרנספר לערבים, יולי תמיר ושאר השלולית הפרו -פלשתינאית כבר היו נמסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
השמאל האמיתי נרדם בשמירה
יאיר,
בית שמש,
28/04/05 00:38
|
מגרשים בני אדם מביתם על רקע הלאום שלהם, מנשלים אותם מפרנסתם נגד רצונם - היכן ארגוני זכויות האדם ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
אלדד החזק מעמד. התרופה בדרך!!
ל"ת
סמי,
28/04/05 00:18
|
|
 |
66.
להגיב בכ''כ הרבה מלים ...
אברהם,
הרי יהודה,
27/04/05 23:58
|
ולא לדבר לענין ?
חידה למתחילים: מישהו השתגע ורוצה להרוס לך את הבית. אתה מתנגד. מיהו ההורס ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
שיבדקו את חוקיות מתן שוחד
סרגיי,
ניו יורק,
27/04/05 23:56
|
''כבל הוסיף כי ''ראוי שהיועץ המשפטי יבחן את חוקיות דבריו של אלדד, שהוא לא אחר מיו''ר ועדת האתיקה של הכנסת''.
שיבדקו את חוקיות מתן שוחד במאות מיליוני ש''ח לחברי הכנסת במגמה שיצביעו בעד ההתנתקות על אף התנגדותם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
תומכי שרון הם קומץ הסהרוריים !
מייק,
27/04/05 23:48
|
וזו בעצם הבעיה של עם ישראל: המיעוט מאלץ את הרוב לעשות שטויות בדיוק כמו סדאם חוסיין !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
הסמול עלול לפגוע באלדד!!
ל"ת
לשמור עליו,
כמו אתרוג,
27/04/05 23:46
|
|
 |
62.
יש גבול לקיצוניות-וילנאי צודק
ל"ת
רחל,
מודיעין,
27/04/05 23:45
|
|
 |
חמודה
יאול,
חיפה,
28/04/05 15:01
|
|
 |
61.
תוכנית הטרנסםר היא חציית קוים
מ,
27/04/05 23:44
|
והציבור לא יקבל אותה!
מרי אזרחי בפתחי ת''א במידדה ויינסו לתת הוראה לגרש יהודים בא''י
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
פעם הבאה שימו תמונות יותר
דוד,
27/04/05 23:44
|
מוצלחות של יולי תמיר. אין הרבה ח''כיות יפות בכנסת. אין בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
השמאל הרס כל חלקה טובה בישראל
ל"ת
מקומי,
27/04/05 23:43
|
|
 |
58.
ההתעלמות מרצון העם היא הסכנה !
ל"ת
חיפאי,
27/04/05 23:42
|
|
 |
57.
ח''כ אלדד
שפרה,
ירושלים,
27/04/05 23:39
|
לצאת מעזה זה ענין אחד. ולהוציא יהודים מתיישבים שהם הגדר הביטחונית של מדינת ישרא-ל זה משהו אחר לגמרי. אל תשכחו מי הם סוגי האנשים שגרים במקומות הללו הם יוצאי צה''ל מיחידות קרביות וכו'... הם יושבים שם מתוך אידיאולוגיה שמאפשרת לרמת אביב ג' ורמת-השרון והרצלי'ה לישון טוב בלילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
אסור לממשלה לשתוק....
ל"ת
דוד,
ירושלים,
27/04/05 23:38
|
|
 |
55.
היולי תמיר הצבועה:דיקטטורה ל
ג'.א.חוות החיות,
27/04/05 23:38
|
שנה הוא בעיניה רעיון דמוקרטי שכל קריאה (לגיטימית!!!!) למרי אזרחי נגד הדיקטטור המושחת שתפס ברמייה את השלטון, היא ממש נוראה על ידו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
וילנאי צודק -שאלדד יסיר חסינות
ל"ת
רעות,
נגב,
27/04/05 23:32
|
|
 |
53.
אריה אלדד
גד,
שכם,
27/04/05 23:23
|
ח''כ אריה אלדד הוכיח כי אינו פוליטיקאי קטן ועלוב ,אריה אלדד מנהיג אמיתי .אדם היוצא בקריאה הנובעת מעימקי ליבו,אדם הכואב באמת ובתמים את כאבה של הארץ וזועק את זעקתו. בדבריו זוהי זעקה לארץ אהובה בנענקת תחת טיפשות והימורים של שליטיה בתאות בצע ושלטון ללא מיצרים .אינני יכול שלא להשוות את ה''ה היושבים בכנסת ישראל ובממשלתה חוץ מאשר ל-''בני קורח ועדתו'' וליבין יבין באותה העת . בנוסף לכל המלעיזין ומקטרגים עליו צריך לבדוק מיהם ומהם מהו המקור ממנו הם שואבים את כוחם הפוליטי מאיןבאו ולאן ילכו ורק אח''כ יהא בידכם הכח להבין את אי היושר בצעקות ''הקוזק הנגזל'' של הגברת יולי תמיר,עמרם מצנע ואחרים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
יותר טוב שיתנגדו
ככה נוכל להכות,
27/04/05 23:14
|
עדיף שהמתנחלים יתנגדו, כך זה יכאב להם יותר והם יפגעו יותר.
מצויין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
השמאל עוסק בעצמו בחורבן הבית!
יקנעמי,
27/04/05 23:11
|
|
 |
50.
קומץ קטן של סהרורים זה לא העם
מנשה,
27/04/05 23:04
|
ולכל אלה שמדברים בשם העם או בשם אלוהים הגיע הזמן שתדברו רק בשם עצמכם העם דיבר בבחירות האחרונות ובחר בשרון כראש ממשלה וכל זמן שהממשלה עדין מתפקדת תסתמו את הפה היא זאת שמחליטה בשמי וכל המקקים אם הרעשנים לא עושים עלי רושם נלחמנו בצבאות ערב ונילחם גם נגדכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מנשה תתעורר
יעקב,
צפון השומרון,
29/04/05 08:39
|
ראשית אם נלחמת בצבאות ערב אז שירתנו באותו צבא ביחד לגבי'' העם אמר את דברו'' אתה בהחלט צודק אריק שרון נבחר בראש מפלגה שחרטה על דגלה את שלמות ארץ ישראל,מה שמשפחת שרון עושה עכשיו דומה למצב שלפיד יחזור בתשובה ויקח את המנדט שלו לאגודת ישראל. לגבי מה השם רוצה יש המון ספרים טובים שילמדו אותך את הגישה של התורה לגבי קדושת ארץ ישראל התורה הגמרא אולי קצת שולחן ערוך,שירתנו באותו צבא מנשה,אז אני מניח שאתה יהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה אתה שנלחמת?
יואב,
ת''א,
27/04/05 23:43
|
אני לא יתפלא אם נגלה שהאנשים שבאמת נלחמו הם אלו שהיו היום בגוש קטיף בזמן שאתה וחבריך ברחתם לחו''ל או פיקחתם על הממטרות בקריה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה למנשה
גד,
שכם,
27/04/05 23:35
|
חבר יקר .אתה ושכמותך מזמן הפסיקו להסתכל על האמת האמיתית הולכים שבי אחר האגדה של ''בגדי המלך החדשים '' טומנים את ראשיכם בחול ואינכם מעזים להרים את הראש מפני שאם חס וחלילה תרימו את ראשכם האמת המרה תצוץ אל מול פניכם . הייתי נער ובגרתי , הייתי לפחות ב- 4 מלחמות ויצאתי מהם עם לא מעט חברים ואחים לנשק שמתו לצידי . הייתי ראיתי וגם למדתי . לעומתך למדתי את שפתם מנהגי האזור ותרבותו ויושב אני עימם לא יום ולא יומיים הולך עימם גם ביום וגם בלילה גם בטוב וגם ברע ,אני אחד מהם ואני אף שומע את אשר סבי שמע במלחמת ששת הימים בביתו אשר בעמק זבולון משכניו . ''מחכים אנו או להתחסלות שלכם מרצון ו\או אנחנו נגרום לכם לברוח ממקומותיכם ,מעריכם החוצה אל מחוץ למרחב הערבי ''. לדאבוני באם תסתכל טוב המצב כיום דיש\דומה המהותו לערב פרעות 1936-1939 בארץ ישראל שגם שם אנשים מסוגך העדיפו לטמון את ראשם בחול ולתת ל-''פריץ'' ל''הגן עליהם '' . האם אתה חושב שאילולא ה''נוטרים '' המשמר הנע'' על כבישי העמק היית יכול לשבת ונהנה מהכורסא המרווחת שלך אי שם במטרופולין ת''א לגחך על אותם ה''סהרורים'' ? ''המקקים '' ? נלחם בכם כמו שנלחמנו בצבעות ערב? מי לימד אותך ובאיזה בית ספר חינכו אותך? מה שבטוח כי באם היה נתון בידי הדבר ,אזרחותך הישראלית הייתה נשללת מזמן!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
האשכנזים בפניקה, אלדד ההגון שב
יוסיפון,
27/04/05 23:03
|
כל האשכנזים הרעים והמסוממים יוצאים מחוריהם. מצנע תמיר וילנאי, ברונפמן, וכל המגיבים האחרים. לא שמעתי את המגיהים הקבועים כמו : ח''כ איתן כבל, מישהוא יודע מה קורה לו ? או השר פינב מגיב קבוע על כל דבר. חרות כולכם כמו עכברים מסוממים. מזדעקים על מבה ? המדינה קורסת שרק עיוורים כמותכם אינם רואים. אז בה דר' אלדד ואומר לכם את האמת במערומיה. אני בעד מרי, ולוואי שיצליח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזל שיש את אלדד המרוקאי
ל"ת
(-:,
27/04/05 23:55
|
|
 |
כל השכל שלך על הקצה של אות ''ז''
ל"ת
דוד,
27/04/05 23:52
|
|
 |
אולי גם בעד הפיכה צבאית!!!!!!!
אחד העם,
27/04/05 23:44
|
|
 |
אני מזרחי ולא מסכים איתך
אלעד,
27/04/05 23:43
|
נפלת לדמגוגיה. נמאס מהמתנחלים אדוני הארץ. הגיע הזמן שיפנו כספים לשכונות מצוקה ולא לוילות של מתעללי הפלסטינים הללו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך קריאה סוביקטיבית
gg,
27/04/05 23:10
|
תסתכל בשמות למעלה ותראה כמה לא אשכנזים.
ותמצא איזה אשכנזי שיסביר לך מה זה ''סוביקטיבי''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
יש הרבה סיבות מוצדקות למרי,
אטיאס,
בית שאן,
27/04/05 22:54
|
ברגע שזה יתחיל, אני אהיה שם. יש סיבות יותר מוצדקות למרי אזרחי מאשר עקירת מתישבים, המדינה מתפוררת, היכן שלא תפנה. צאו לרחובות לפני שיהיה מאוחר.
בזזו לנו את המדינה, בזזו את החלום, בזזו את העתיד.
כל מי שלקח חלק בביזה, באופן אישי או עקיף , מ י שסיע ומי ששתק, מי שהתעלם, ומי שהצדיק. כולם כולם יועמדו לדין העם. מי שהוליך שולל, מי שחמס את הצדק, מי ששחת את העם, ומי מכר את נשמתו למולך. תקשורת מזוהמת שעקמה את נשמתו של העם בדיווחי שקר בכחש ובמרמה, יום הדין קרב ובא.
אין סליחה ואין כפרה !!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
ח''כ אלדד אומר את מה שהעם חושב
אבי,
ירושלים,
27/04/05 22:50
|
|
 |
והעם זה אני.......
ל"ת
אני,
27/04/05 23:56
|
|
 |
46.
פרופסור עם ביצים שירבו
ל"ת
בנצי-א,
27/04/05 22:47
|
|
 |
45.
וילנאי צודק
ל"ת
רעות,
ת''א,
27/04/05 22:45
|
|
 |
44.
כל הכבוד לח''כ פרופ' אלדד!
יואב,
תל אביב,
27/04/05 22:33
|
יש דברים שחשוב לומר. מי שחושב שניתן סתם כך לגרש יהודים צריך להבין שהעם היהודי כבר לא עובר על כך בשקט. השמדת ישובים והכרזה על שטח כ''נקי מיהודים'' הם דברים השייכים לתקופה אפלה, ולא ראוי שיהיו במאה ה-21. מי שהלך נגד רצון העם בבחירות, וסירב למשאל עם (למרות שעכשיו הוא רוצה לדחות את הגירוש כדי לא להזכר יחד עם צוררי ישראל), כדאי שיבין שהמרי האזרחי הבלתי אלים, כחלק אינטגרלי מהדמוקרטיה, כבר כאן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תוצאות ההבלגה
שחר,
פ''ת,
28/04/05 00:15
|
אזור עזה מעולם לא הוגדר כשייך לדינת ישראל. אין כל סמוכין הסטורי להתיישבות באזור זה. הקריאה למרי היא תוצאה ישירה לאי תגובה ולאנרכיה שהשליטו המתנחלים - בשטחים הכבושים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור שרק כשח''כ ימני מדבר ככה,
דוד,
27/04/05 22:59
|
כולם מתלהמים נגדו. השמאל הביא עלינו כל כך הרבה מלחמות מיותרות, ושפך כל כך הרבה דם, ממלחמת יום כיפור ועד מלחמות אוסלו, ויש להם עוד את האומץ לצאת מהבית.. מתי הימין יפסיק לפחד מהצל של עצמו??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה פרופסור לרפואה זה?
מחריב המדינה,
27/04/05 22:40
|
|
 |
אחמד טיבי רופא נשים?
אושר,
27/04/05 23:44
|
הוא סתם עוד שונא ישראל שנוסע למדינות אויב ומסית נגד שירות צבאי ושירות לאומי לאחמד טיבי יש עוד הרבה דברים לעשות כדי לדגדג את הציפורן של אלדד אלדד לפחות לא חותר להפלת המדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דוד-בוקר טוב
hh,
27/04/05 23:11
|
אני רוצה להעיר אותך למציאות....
הימין בשילטון... קו קו ... להתעורר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
ומה למד מצנע?
רודיארד,
כרכור,
27/04/05 22:31
|
מצנע לא למד כלום מחורבן בית ראשון.לא למד כלום מחורבן בית שני.ולא נראה לי שילמד דבר מה מחורבן בית שלישי שכל המתבכינים ויולי תמיר בראשם רוצים ליזום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
כל חברי הכנסת אחראים לתוצאות
דש,
27/04/05 22:31
|
נבחרי הציבור לא יוכלו לנקות את ידיהם אם יתנו לחבר הכנסת הנ''ל חסינות להסתה נגד מדינת ישראל ונגד החלטות הממשלה יש לזרז חקיקה להסיר את חסינותם של חברי כנסת שמסיתים את קהל המעריצים שלהם להפר את החוק מקומם לא בבית המחוקקים יש מקום לגיטימי להפגנה במדינה דמוקרטית אבל דמוקרטיה זהי שיטה שבא הרוב בציבור מחליט ואי אלו חברים בכנסת לא בדיוק מבינים את השיטה אז צריך לעזור להם ולשלוח אותם ליום עיון בארצות מוצאם היתה השיטה הזאת דבר זר וכנראה שבבתי הספר לא היו נוכחים בשעורים הם חסרים את הידע הזה והתורה העבירה אותם על דעתם והפחד בבחירות הבאות להשאר אם קומץ קטן לא מספיק לעבור את אחוז החסימה בקיצור אלה נלחמים בסיכומו של דבר על מקומות העבודתם וכל האמצעים קשרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הח''כים יהיו אחראים למרי, אם
רותי,
27/04/05 23:40
|
לא יפילו את הדיקטטור לפני שהוא מנסה לבצע את התוכנית שרק ראש מטורף יכול להגותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
אלדד העם איתך אל תפחד
גלית,
פתח תקוה,
27/04/05 22:28
|
כל הכבוד לאלדד שעזב משרה בכירה בעולם הרפואה כדי להציל את עם ישראל ממניהג דיקטטורי מושחת. הדיקטטור שולח צבא להילחם נגד בני עמו ושהמאל יפה נהפש מריע לו. כל אדם בעל מצפון צריך להצטרף לקריאת אלדד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלק פתח תקוה-גני טל...
ל"ת
ff,
27/04/05 23:11
|
|
 |
40.
לטרנספר אלפים זה לא קו אדום?
ל"ת
שימו בפרופרוציה,
27/04/05 22:24
|
|
 |
39.
מזוזו תתחיל לעבוד!!!!!!!!!!!!!
ברק!!!!!!!,
27/04/05 22:22
|
תפסיק לבלבל לעם את השכל, אתה עוד תהיה שותף בשתיקה למרי האזרחי שמתכנן לנו אלדד!!!!! ואז מקומך יהיה לידו באותו תא מעצר. אם אינך יכול, תתפטר, אמפוטנטים מקומם לא בעמדת יועץ משפטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
יום לותר קינג
מרתין לותר קינג,
27/04/05 22:21
|
לטובת הבורים ( בעיקר כוונתי לחברי הכנסת המתלהמים) שלא מבינים את נחיצותו של מרי אזרחי לא אלים לטובת הדמוקרטיה אזכיר ( או אשכיל...) כאן את ''יום מרטין לותר קינג'' שהוא חג הדמוקרטיה של ארה''ב שנחוג ב 15 לינואר ( יום הולדתו) . וזה כי מרתין הוביל מרי אזרחי לא אלים של אלפים שישבו בכלא כי עברו על חוק ''לא מוסרי בעליל'' עד שלבסוף ''הדמוקרטיה'' האמריקאית התעשתה והבינה את טעותה ותיקנה את החוק. אבל ההמונים הבורים לא קבלו זאת ורצחו את ד''ר קינג. על מהטמה גנדי אני צריך גם לדבר... .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה 38 מרשימה!!!
ל"ת
מתפעל,
מאוד,
27/04/05 23:06
|
|
 |
חשוב לקרוא
ל"ת
קובי,
27/04/05 22:55
|
|
 |
37.
היית צריך לומר ''נפוצץ את
עמוס עוז,
ערד,
27/04/05 22:07
|
|
 |
36.
אלדד גיס חמישי סוג אל''ף, בוגד!
עמיחי,
כפר סבא,
27/04/05 21:58
|
אדם שקורא להחרבת המדינה, להשמדת מוסדותיה, להתנגדות אלימה לצבא ולמשטרה שלה, הוא אדם שחובה על המדינה להגן על עצמה מפניו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תוציא את דבריו מהקשרם!!!!
ל"ת
חנוך,
27/04/05 22:21
|
|
 |
35.
לחיילי ולוחמי צה''ל, לפי החוק
גם אבא ללוחם,
27/04/05 21:57
|
לא לפחד לפתוח באש על מתנחלים שיסכנו את חייכים, זאת לפי חוק להגנה עצמית, אל תשאלו אף אחד, כל מי שיאיים על חייכים הרגו אותו אפילו אים והוא גם יהודי, החוק מגן עליכים, יהודי שירצה להרגיכים עדיף לשולחו לקבר, העיקר חזרו בריאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבא צודק.מי שמסכן את חייכם-
רותי,
27/04/05 23:45
|
תמיד רק ערבים (כבר 56 שנים), כדאי לירות לו בראש, גם אם המופז לא מרשה. הוא מעדיף אתכם מדממים למוות על פני סכסוך אישי עם הערפאתים. מהנסיון בקבר יוסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני בטוח שאתה מוכן שבנך יהרג
פנחס,
27/04/05 23:16
|
|
 |
תתבייש אתה קורא להרג
גליחת,
פתחתקוה,
27/04/05 22:26
|
אלדד קרא למרי אזרחי בלתי אלים, דבר המוכר בכל הדמוקרטיות. השמאל מחפש מללחמת אחים והרג. מי ששולח חיילים נגד בני עמו כמו שרון קורא למלחמת אחים. במקום להילחם בטרור ובקאאסמים מאמנים חיילים להילחם במתנחלים. מי שמסכים לכך הוא פושע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוטית, הבנת הנקרא?
גם אבא ללוחם,
28/04/05 16:51
|
זכות להגנה עצמית מוקנת לכל אדם ''הבא להורגיך השקם להורגו'' למרות זאת יש דברים שפויים בהלכה, ז''א אים יהיה איום חיים על לוחם בצה''ל, גם מיהודי, הלוחם ישקים להורגו וכך צריך לנהוג, מה שכן המשיחיים במצב היסטרי, וחיילי צה''ל במידת הצורך יחסלו אותם, אים יעמדו בסכנת חיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גלית, האם היית מזדעזעת
דן,
בין לבין,
27/04/05 22:42
|
אם היתה קריאה לפתוח באש על מפגינים פלשתינים? יש לי תחושה חזקה שהיית מוחאת כפיים... תתביישי את, מכת מדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
No one wants to endanger them!
Arie,
27/04/05 22:16
|
No onw wants to endanger the soldiers. These soldiers (whoever they are) are our brothers and we all love them and thank them from the bottom of our hearts. We just want this government to fall and to go to new elections!!!
We demand new elections now!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אלדד- אנחנו (העם) איתך
ל"ת
יוסי ט,
27/04/05 21:52
|
|
 |
שו מה עם? אתה מיעוט קטן ומאוס!
ל"ת
אביר מקלדת,
מטעם רש''ע,
27/04/05 22:17
|
|
 |
דבר בשם עצמך, לא בשמי!
ל"ת
אחד מהעם,
27/04/05 22:15
|
|
 |
33.
אם נצא מעזה, בניגוד לרוב בכנסת
רבקה,
דגכעיח,
27/04/05 21:50
|
אם נצא מעזה, בניגוד לרוב בכנסת, ילדינו ונכדינו ל-ע-ו-ל-ם לא יסלחו לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
מעניין כנסו
אבא והלוחם.,
חברון, חיפה,
27/04/05 21:49
|
יש במדינה 7001 ימניים מגוש קטיף (כולל אחד ד''ר מטורף) והייתר שמאלנים, אז אנחנו אוגרים מזון ומוכנים לעימות, עים ארגוני הטרור האחרים הצליח לנו לא רע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אז אחזור על הצעתי לזועמים
שתו כוס מים,
קרים.,
27/04/05 21:36
|
והתחילו להכין את כתב ההגנה שלכם לקראת משפט העם, בו תידרשו לענות על האשמה של ביצוע פשעים חמורים נגד העם היהודי ונגד האנושות. דבריו של אלדד כלל אינם ראויים לתגובה, משום שהם מובנים מאליהם. תגובה אחת, בכל זאת - על אלימות יש להשיב באלימות. לא ניתן שוב לשנאת חינם להחריב את ביתנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
העם איתך אלדד!
ל"ת
נחמה,
27/04/05 21:36
|
|
 |
איזה עם?
ל"ת
ישראלי,
27/04/05 22:42
|
|
 |
29.
בא לי להקיא מהצביעות של השמאל
אושר,
27/04/05 21:32
|
בא לי להקיא מהצביעות של אנשי השמאל נכון אסור היה לחבר הכנסת אלדד לקרוא למרד אזרחי אבל איפה היו הקריאות והתגובות של חברי הכנסת היהודים מהשאמל שחברי כנסת ערבים בעלי תעודות זהות כחולות נסעו למניות אויב(לבנון,מצריים)ונפגשו אם ראשי אירגוני טרור(נסראלה) וראי מדינות אויב(אסד ומשפחתו של ראש ממשלת לבנון שנירצח) או שנוסעים לועידות של מדינות ערב וקוראים למדינות ערב שלא לקונן עם ישראל יחסים דיפלומטים ולהחרים אותה איפה היו חברי הכנסת השמולאנים אז? אני מבין שחברי הכנסת מהשמאל בונים על הקולות של ערביי ישראל כדי לנצח בבחירות ולעלות לשילטון אבל יש גבול לצביעות מגעילים נמאסתם!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר?
ארנון,
27/04/05 22:21
|
קודם כל היו גינויים מהשמאל ועוד איך. אבל מעבר לכך, איך ניתן בכלל להשוות בין סובלנות למיעוט הערבי (גם אם הם מנצלים זאת לרעה) לבין קריאה של ח''כ יהודי לפורר את המדינה מבפנים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לארנון
משיב ושואל,
27/04/05 22:53
|
מה ההבדל?
בכך שערבים באוקטובר 2000 ביצעו מרד אלים וכאן מדובר במרי בלתי אלים?
או בכך שכל אליטה שמאלנית (אף שאז היה שלטון של השמאל!!!) קמה נגד משטרה ובעד מתפרעים ערבים?
או בכך שהמרד האלים של ערבים היה מתואם עם אינטיפאדת אל-אקצא והתנהל גם הוא תחת הנהגת הראיס (ועל כן טיעון בדבר ''המיעוט הערבי'' אינו רלוונטי בהקשר הזה כלל ועיקר) ?
או בכך שמרד הערבים היה נועד לשתק את מדינת ישראל מבפנים בשעה שמחבלי ערפאת מפוצצים אותנו מבחוץ?
או אולי טענתך בדבר קיום ההבדל נובעת מגישתך הגזענית, שזוהי גזענות פרו- ערבים ואנטי- יהודית (מתנחלים הרי יהודים נטו)?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל''ז.את השמאל לא תשכנע ב
ל"ת
עובדות,
27/04/05 23:47
|
|
 |
28.
להעמיד לדין את כל השמאלנים !!!
ל"ת
משה,
אילת,
27/04/05 21:32
|
|
 |
27.
הגיע הזמן לעורר את העם!
ל"ת
עם ישראל חזק,
27/04/05 21:26
|
|
 |
26.
יישר כח אלדד
יאיר,
תל אביב,
27/04/05 21:12
|
מי שפרץ את כל הקווים האדומים הוא שרון בתמיכת השמאל הצבוע והמתחסד, ובגיבוי התקשורת שמגינה עליו (ראה דברי אמנון אברמוביץ). תבינו שאנו לא נובל כצאן לטבח ולא נעבור בשתיקה על הגירוש הבלתי מוסרי הזה. כל המדינה תסבול - זו הבטחה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
''דבריו הקשים'' עיתונות מגויסת !
יהודי,
27/04/05 21:04
|
אלדד קרא למרי אזרחי לא אלים. דברים לגיטימים בהחלט. במיוחד לאור העובדה ששוב גנבו לעם את הבחירות, לאחר המיצובישי של גולדפארב, הפעם פשוט לקחו כ 20 ח''כים והעבירו אותם לביילין על מגש של כסף. כמו שהשלטון המושחת בצ'כוסלובקיה הופל כך נפיל את הרודן שרונסקו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
שיעור בדמוקרטיה
ender,
מרכז,
27/04/05 20:59
|
מרי אזרחי הוא המוצא האחרון, בדמוקרטיה הליברלית, לאוכלוסיה שמרגישה שעושקים אותה מנצלים אותה ו... בקיצור דוחפים אותה לפינה. עובדה שהשמאל מעולם לא רצה להפנים (בנוסף לעוד כמה עקרונות משיטה זו) . לא מדובר רק בארץ או רק עכשיו אלא בתופעה שנמשכת יותר ממאתים שנה בכל ההופעות השונות של השמאל בארצות שונות במשך השנים. עדיין מרוץ הצביעות של אנשים אלו גורם לי להרגיש בחילה מעצמי, עדיין, הם חלק מהעם שלי (למרות שיש כאלו שחושבים שלא) ראו מאמרה המצויין של דר' רעיה אפשטיין בנושא: http://www.katif.net/demok.php#1 ender
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
כל הכבוד !
משה,
ת''א,
27/04/05 20:55
|
כן יראו וכן יעשו, ואין ברירה אחרת לממשלה דורסנית שכזואת. שרק הכסאות מעניין את האנשים היושבים בה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
ממי למדנו להתבטא כך...
מתנחלת,
27/04/05 20:53
|
איך הם היו מתבטאים אם היתה עוברת החלטה על טרנספר לערבים?!?!
הם כבר סיפרו לנו מה הם היו עושים, אנחנו עדינים לעומתם.
אין לכם מינימום של בושה. צבועים, נמאסתם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
כל הכבוד לח''כ אלדד!!!
אביאל,
27/04/05 20:53
|
כולכם חברי כנסת רודפי בצע וכבוד אין לכם שום אידאולוגיה היכן הם הימים שבהם המנהיגים היו מנהיגים היום כולכם מסריחים מכסף וכבוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
הידד לאלדד הפטריות כל הכבוד
מלך הפלאפל,
27/04/05 20:50
|
מותר לו להגיד כמו שלשמאל מותר לעודד ערבים נגדנו. השמאל נתן לערבים נשק ,השמאל רוצה לתת להם את ירושלים ,והנה קם ישראלי טוב ואומר, שאנו נפגין בשביתות נגד ההתנתקות השמאלנית, אז באים ומאיימים עליו בזבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פטריות מוקפצות או מטוגנות?
ל"ת
jj,
27/04/05 23:19
|
|
 |
19.
למתנחלים יש זכות למרי אזרחי
שלומי,
27/04/05 20:50
|
ברגע שלאדם אין זכות להשתתפות פוליטית בארצו, יש לו את הזכות למרד אזרחי. כמו שבמדינה דיקטטורית יש לי זכות למרי אזרחי, גם כאן כשההחלטה של המנהיג הנבחר היא בדיוק ההיפך מהמצע שהוא נבחר על פיו (ותואמת בדיוק את המצע של המתמודד שהפסיד) - יש זכות למרי אזרחי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם לך יש זכות למרי. לכל יהודי
עומדת הזכות,
27/04/05 21:16
|
המרי איננו רק זכות אלא חובה! אנו נלחמים על חיינו ולא ארצנו, נגד אויב אכזרי ומתועב. ובמלחמה כמו במלחמה! אין לאיש זכות לגרש אותנו מארצנו! מי שינסה לעשות זאת, ישלם!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת כסף וכולם יתפנו
ל"ת
oo,
27/04/05 23:18
|
|
 |
18.
אלו חברי הכנסת שלנו? ביזיון!
ירון,
חיפה,
27/04/05 20:48
|
|
 |
17.
אלדד חזק ואמץ
אחד העם,
27/04/05 20:48
|
|
 |
16.
רופא שהופך לפוליטיקאי
מנור,
27/04/05 20:45
|
|
 |
15.
אלדד אנחנו איתך
אלי,
תל אביב,
27/04/05 20:44
|
|
 |
14.
כה אמר הגורו של הסמול עמוס עוז
פנחס,
27/04/05 20:41
|
שעכשיו הסמול מתפאר בו שזכה בפרס גתה. הוא אמר: '' היום של הטרנספר(של ערבים לא חס וחלילה של יהודים) יהיה יום של סרוב פקודה, יום של פילוג בצבא ובעם,אנחנו נשכב תחת המכוניות ונפוצץ את הגשרים'' וכל אינטלקטואלי הסמול ודמתקרי אנשי רוח של הסמול אמרו אמן, אמן ואמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יחי ההבדל הקטן...
ארנון,
27/04/05 22:26
|
עמוס עוז התייחס לגירוש של אוכלוסיה לארץ אחרת(!) תחת שלטון זר! לא זכור לי שמישהו מנסה לגרש את המתנחלים לכל ארץ אחרת, הם מקבלים פיצויים ונשארים אזרחי ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה?גוש קטיף אינו ''ארץ אחרת''?אז
לוגיקן,
27/04/05 23:49
|
|
 |
ירדן אינה שלטון זר
פנחס,
27/04/05 23:19
|
|
 |
אתה טועה ומטעה
יהורם,
תל אביב,
27/04/05 23:09
|
טרנספר הוא עקירה של אנשים ממוצא אתני מסוים מבתיהם בניגוד לרצונם וגם אם תמורת פצוים. ברגע שזה נעשה על בסיס אתני זהו טרנספר נקודה. זה לא חייב להיות מארץ לארץ. גם הטרנספר של הערבים שגנדי הציע בזמנו היה כרוך בתשלום פצוים ועקירת הערבים לארצות ערב מהם הם הגיעו לכאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
וילנאי ישיר ועיקבי לטובת הכלל
ל"ת
אליעזר,
בת ים,
27/04/05 20:41
|
|
 |
מאמינים בך וילצנע !!!!!!!!!!!!
הארי,
קרישנה,
27/04/05 20:58
|
|
 |
12.
מרי עממי הוא הכלי הדמוקרטי
דרור,
רמת גן,
27/04/05 20:35
|
האחרון שנותר בידי מתנגדי המשטר הדיקטטורי שבהנהגת הבוגד שגנב את קולות בוחריו, ושהעביר אותם לשמאל הקיצוני.
רק מרי עממי המוני יכול להביא לסיכול מזימתו הנפשעת של הרודן השמאלני, ואולי אף להביא לנפילת המשטר המושחת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-דרור _צודק במאה אחוז
ד'ר להיסטוריה,
27/04/05 22:20
|
וניתן עוד להוסיף כי זוהי דרך יחידה למנוע התפרצות של מרד אלים ומהפכה .
ההיסטוריה מוכיחה כי משטרים עריצים אשר סתמו דרך למחאה לגיטימית ורדפו את מתנגדי מדיניותם, הובילו למהפכות אלימות ולהקמת משטרים עוד יותר עריצים בידי אלה שנלחמו בקודמיהם.
הדוגמה הבולטת היא המהפכה הבולשביקית שהמשיכה במסורת ההתנגדות למשטר העריץ ברוסיה הצארית והסתיימה בהקמת משטר טוטליטרי , שנהיה עריץ ואכזרי בהרבה מאשר זה שקדם לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
כל הכבוד לוילנאי - תגובה במקום
ל"ת
אדיר,
נהריה,
27/04/05 20:34
|
|
 |
10.
ששרון ילך לכלא עם בניו אז נדבר
המהלך התחיל,
27/04/05 20:33
|
על חוק . ולא .יהיה פה מלחמת עולם! ויודעים מה? מתחיל לשבת טוב בראש שיהיה פה הנהגה מזן אחר זן שיש לו ערכים!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
יש להסיר חסינות - וילנאי צודק
אורית,
מבשרת צין,
27/04/05 20:33
|
אסור לחכי''ם להסתתר מאחורי החסינות ופרוץ את הגבולות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
What about the Arabs?
Arie,
27/04/05 21:28
|
What about the Arab Knesset members who came in contact with enemy agents so many times with no problems and no restrictions at all? Oh, I gorfot, they are the enemy agents themselves. Shame on me, how could I forget!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אריה קודם תקנה פונטים
jj,
27/04/05 23:15
|
|
 |
I don't need fonts I need a KB
Arie,
28/04/05 00:28
|
Besides, what do you mean by saying למה כל הזבל של אמריקה עולה לארץ?
You don't think that this issue may touch all the Jewish people in the world? Not even a litle bit?
By the way, come to America and you'll discover a new Israel! An Israel that cannot be seen or felt from within and you'll fall in love with your own home again!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
תוכנית ההתכנסות של מתן וילנאי
חוני המעגל,
חולון,
27/04/05 20:32
|
אדוני הפרופסור/ רופא/ מדען חלל... אה! וגם ח''כ! יאללה רד לנו מהעץ... רק תוכנית ההתכנסות של מתן וילנאי תביא את השקט חזרה לאזור... בואו כולכם חזרה לארץ ושבו בנים לגבולם!!! יהודי מחבק יהודי חוני המעגל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
וילנאי מדבר לעניין
ל"ת
אוריה,
קריות,
27/04/05 20:31
|
|
 |
6.
סוף סוף מישהו שלוקח אחריות
ל"ת
דנית,
27/04/05 20:31
|
|
 |
5.
מחריבי הבית חוששים מחורבן?
יהודי,
27/04/05 20:29
|
בדיחה תפלה, סתם חוסר רגישות, טימטום, כהות חושים או שנאה עיוורת
לך תדע מה עובר לשמאלנים בראש.
צריך רק לצטט להם את עמוס עוז בנוגע לטרנספר של ערבים כדי שנדע כולנו כמה צבועים לא ישרים ורמאים הם הקומץ הנקרא הסמול הישראלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרס גוטה מתאים לעמוסוז
עזרא,
27/04/05 23:40
|
פרס על שמו של גוי אנטישמי בן לאומה אנטישמית ששללה מאיתנו חייהם של 30 מיליון (לפחות) צאצאים של הנספים בשואה. פרס זה בהחלט מתאים לאדם שמוכן לעלות על הבריקדות למען אויבי עמנו וממלא פיו מים כשמדובר בגירוש יהודים. אל יהא חלקינו עמו . טפו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
התנגדות אזרחית היא לגיטימית.
ל"ת
תפסיקו להתבכיין,
חכי''ם עלובים,
27/04/05 20:27
|
|
 |
3.
שמאלנים פחדנים וצבועים!!
ישראל,
מודיעין,
27/04/05 20:26
|
עם היה טרנספר לערבים לא הייתם עושים בלאגן! אתם שקרנים, מתחזים וצבועים!! עם העם מוכן לעשות מרי אזרחי נגד התוכנית, אז זה אומר שאסור לעשות אותה- כי דמוקרטיה היא שלטון הרוב אבל לא רמיסת המיעוט!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק-לקרא
שמאלני,
27/04/05 23:15
|
נכון, בגלל שאתם יהודים ימניים אני יושב בבית וצוחק כשאני חושב איך יגררו אותך מהבית מול הילדים שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשמאלני
דודו,
ר''ג,
28/04/05 00:57
|
אולי גם אותך צריך לגרור קצת על הארץ, כדי להכניס מעט שכל למוח הקטן והמעוות שלך, בהמה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מתן ולינאי ביקש ?
סליחה,
27/04/05 20:24
|
תגידו אתם השתגעתם שכנסת ישראל תסיר אחר כבוד את חסינותו של הטמפיט הזה ותעיף אותו לבית המשפט ,ושכבוד בית המשפט יעיף אותו לכלא אחר כבוד. למען יראו ויראו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
ואני קורא לכם לחזור מההתנתקות!
עזרא,
ארץ ישראל,
27/04/05 20:20
|
כאן אין השאלה מי קדם, הביצה או התרנגולת? ברור לכולם מה היה סדר ההשתלשלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני!
ל"ת
אלעד,
פ''ת,
27/04/05 21:35
|
|