 |
28.
אחרי ''ניר חדרה'' תותחים
אחרי ''ניר חדרה'',
מרכז,
01/05/05 02:49
|
מי תמיד מקום ראשון?? ניר חדרה פלס''ר שרון.. את מי אנחנו לא רואים?? נכון מאוד את נעורים... מי ירוץ לבקות לאבא?? אחרי מכפר סבא.. מי עושה סמכנסיים?? זו נתניה כל השתים... ושב נשארנו הכי טובים... ניר חדרה התותחים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אין לכם מושג כמה שאני מאושר
לירן,
ב''ש-קבוצה ד',
30/04/05 16:57
|
לי אף פעם לא היו בעיות עם הצבא, להיפך, אני דווקא קיבלתי הרבה מכתבים שמוכיחים עד כמה הצבא מעריך אותי ומאמין בי אבל הכתבה הזו גורמת לי לאושר ממש גדול !
אני מאושר כי כל אותם אנשים שהחליטו שהם תופשים את עצמם בידיים ונותנים את הפוש הקובע לקראת הגיוס ולמרות כל מה שהיה השיגו את המטרה שלהם ויתגייסו.
מישהו מהקבוצה שלי הופיע פה בכתבה, אותו אחד הגיע לקבוצה לפני שנה בערך ואמרתי לו שבמאה אחוז אחרי יוכלו לעזור לו ושלא ידאג... עם הזמן הוא טיפה איבד את האמונה אבל עם כל זה אני האמנתי בו ואמרתי לו שהוא יכול, עכשיו אני רואה כאן שהוא יגוייס ואין לכם מושג עד כמה זה עושה לי טוב !
לירן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
אני פשוט לא מאמינה!
חניכה מזועזעת!!,
ריחן,
30/04/05 16:03
|
איזה בולשיט! בולשיט אחד גדול, חבל, לכם הכותבים שזאת העבודה שלכם, לסלף דברים איך שנראה לכם. אחרי היא לא עוד תנועת נוער מסריחה כמו הצופים וחבריה, היא קבוצה רצינית, שבקשר מתמיד עם הצבא, והיא לא צריכה שיעשו עליה עוד כתבה מסריחה כדי שייגיסו עוד כמה חניכים. אני אישית מכירה מקרה שבו ידיד שלי, שהיה לו פרופיל 45, קיבל זימונים לגבעתי (ועם פרופיל 45 אי אפשר לקבל זימונים לשם) רק בגלל שהוא היה באחרי, אז אל תבואו ותזיינו את השכל שעכשיו איזה גורם חיצוני יבוא ויגייס את כל אלה שלא רוצים לגייס אותם..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כתבה לא מפרסמים סתם
רון חניך באחרי,
חדרה,
01/05/05 02:36
|
אני חולק על דעתך,בגלל שאני חושב שאחרי צריכה את הכתבה הזאת מפני שזה יעודד עוד אנשים להגיע (כאלה שלא רוצים לגייס). וזאת לא עוד כתבה מסריחה, ואנשים לא מסלפים דברים בישביל בכתבה, יש כאלה שמצבם לא כמו הרבה חברה וצה''ל לא מעוניין לגייס אותם, מבחינות כאלה ואחרות אז אחרי עוזרת להם בכך שהיא בקשר ישיר עם הצה''ל. אחרי ''משכנעת'' שאת צה''ל שאלו אנשים רציניים ושכן צריך לקבל אותם. ובכך היא עוזרת לאלה שצה''ל לא מעוניין לגייס מבחינות כאלה ואחרות שכן יעשו שירות מעשמעותי בצה''ל........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לרון
חניכה מזועזעת,
ריחן,
02/05/05 19:30
|
אוקיי, נראה לי שאיבדת פה איפשהו את הרעיון המרכזי שלי, אני לא אומרת שאחרי לא עושים את הדברים האלה, אני אומרת שהכתבה הזאת מראה שאחרי לא עושה את העבודה הזאת כמו שצריך ושמישהו מבחוץ צריך להתערב בשביל אלה שלא מוכנים לגייס אותם.. תסכים איתי שאחרי כן עוזרת לאלה שלא מוכנים לגייס אותם.. וחוץ מזה הכתבה פה לא עושה שום דבר חוץ מלהכפיש את שם אחרי.. אני לא מבינה למה בכלל הגבת נגדי כשאתה בעצם אומר בדיוק את מה שאני אומרת..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בירור מידע
רון ג'רני חדרה,
חדרה,
03/05/05 02:00
|
|
 |
ניר חדרה תותחים
רון אחרי חדרה,
חדרה,
03/05/05 01:57
|
חניכה מזועזעת אני הגבתי נגדך כי הצורה שרשמת את התגובה שלך לא נראתה לי נכון שאני ושאני הגבתי פחות או יותר כמו שאת רשמת אבל לא באותו צורה אני הראתי שיש דברים נכון במה שכתבת ויש דברים שגועים אצלך אוקיי.... חניכה מזועזת איפה את מתאמנת כאילו באיזו קבוצה??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מר רפפופרט הנכבד.
מ.,
ראשל''צ,
30/04/05 15:43
|
מתוך הדברים שכתבת (במעריב) עולה כאילו כל מי שבאחרי ובמסגרות של הכנה לצבא הוא נוער מצוקה פליליסטי וזה ממש ממש לא ככה. נכון, יש כאלו אבל הם במיעוט וגם הם כבר מזמן מזמן עזבו את ''עולם הפשע'' הם אנשים נהדרים שרוצים לתרום. כמו כן ,יש במסגרות האלה אנשים נהדרים עם ראש על הכתפיים שהולכים למקומות הטובים ביותר בצבא ותורמים מזמנם החופשי ומכספם כדי לסייע לקהילה אם זה הדרכה לילדים נכים ביום ספורט או העברת קייטנה לילדים אוטיסטיים או להתנדב למען עמותת פתחון לב. ויש עוד דוגמאות רבות ומגוונות. מהכתבה שכתבת (בעיתון מעריב לא במה שמוצג כאן). אתה הצגת אותם באור מלגלג ומתנשא ואני יכול רק להביע גיחוך קל כשאני קורא את הדברים שכתבת, ולהגיד לך שאני מעדיף לשרת עם האנשים האלה שנותנים מזמנם ומרצם למען החברה ואשכרה עושים משוכדי שתהיה לנו חברה צודקת יותר ואני מוכן לשים את נפשי בכפם. מאשר להיות עם אנשים כמוך שרואים במשפחה קשת יום עוד אמצעי לעשות ירוקים..תוקעים סכינים בגב מדברים הרבה ועושים כלום .
תודה על זמנך ושיהיה לך יום טוב וחג שמח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מסכים
ליאור גָלולה,
חדרה,
30/04/05 22:02
|
|
 |
אני חולק על דעתך
רון ''ניר חדרה'',
חדרה,
01/05/05 02:41
|
ליאור גלולה אחי ...... אני לא חושב שאתה צודך בגלל שאתה טמבל (לא קשור לכתבה אלה בכללי) ......... אבל לא משנה אני יריץ אותך קצת באימון ביום ראשון בים וזה הולך להיות מתוך שיעמום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
זה בכלל לא בסדר!!!
מישהי,
צפון,
30/04/05 15:27
|
זה בכלל לא בסדר שמציגים את ''אחרי'' כקבוצת הכנה לצבא של נזקקים ומשפחות מצוקה.. ''אחרי'' נחשבת כתנועת נוער וזה שהיא מקבלת אליה את כל קבוצות ושכבות האוכלוסייה זה לא אומר.... אז הגיע הזמן לעשות פה קצת סדר ולשנות את התדמית והשם הלא נכון והלא משקף שנתנו ל''אחרי''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
התקבלתי למודיעין,אל תאמנו לכתב
גם אני באחריי,
30/04/05 15:08
|
השבוע הייתי בסדרת כושר, והרגע הודיעו לי על הכתבה הזאת. וזה הדבר הכי מעצבן שנתקלתי בו.
גם אני באחריי- גם אצלי בקבוצה יש מעל 20 חניכים, גם אצלנו לפחות 5 מתכננים לעשות עתודה ושומרים על ממוצא ציונים מעל 95 במקצועות פיזיקה ומתמטיקה 5 יח''ל.גם אצלנו לפחות 6 עברו את כל מבחני הטיס שהיו להם עד עכשיו.
וגם אני ערכתי עכשיו דיון עם כמה חברים על האם להמשיך ללבוש את החולצה של אחריי בעקבות הכתבה?
בטח שאמשיך.התכבה הזאת כל כך נוטה לצד אחד, כל כך לא עיתונאית- אני הייתי מתביישת במקומך עמיר!
אל תאמינו לכתב! אחריי זו עמותה נהדרת.אנחנו שמים באימונים דגש לא רק על הכנה גופנית לצבא אלא גם על הכנה מנטלית- הגדלת ראש, התנדבות וכו'. הכניכים של אחריי הופכים כמעט אוטומטית למפקדים.
אז תרגיעו, ומהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת הציגו אותנו לא נכון
לירן,
ב''ש-קבוצה ד',
30/04/05 17:06
|
אגב, השם המקורי של הקבוצה שלי הוא ''שיכון ד' באר שבע'', חשבו פעם לשנות את השם ל''אחרי רמות'' או ''אחרי האוניברסיטה'' אבל זה לא שומר את ההסטוריה של הקבוצה ולכן שמה לא משתנה.
בקבוצה שלנו כמעט שאין חבר'ה מ-ד', הכל מרמות, שכונה ב' ויש כמה מנווה זאב... השכונות האלה ממש לא שכונות מצוקה ! ההיפך הוא הנכון !
לרוב החניכים אצלנו יש קב''א גבוהה ורובם מקבלים זימון למודיעין, חלק לטייס, סיירות מובחרות ואפילו חלקנו עוברים את התהליכים המלאים ומצליחים להגיע !
אי אפשר להגיד שאחרי היא תנועה שכל תפקידה הוא להרים את מי שיש לו בעיה ולהגיע איתו להצלחה... זאת גם המטרה אבל ממש לא כולה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
צ'אנס
רפי,
רעננה,
29/04/05 11:30
|
מי שזוכר או ראה בסרטים את כל מה שקרה בזמנו עם הפנתרים השחורים, אחת הטענות של שכונות הפיתוח היו שהם מביאים הרבה ילדים לעולם, כדי שיהיה הרבה חיילים למדינה, לעמת האשכנזים, שמולידים שני ילדים וכלב, ובכל אופן האשכנזים רודים בספרדים. אני לא בטוח שזה המצב היום,אני לא חושב ששכונות העוני וכדו' כבר כ''כ אידיאלסטים כמו פעם, אבל צבא כמו בצבא כולם שווים כולם לובשים אותו דבר וכו', המפגש של אדם שעשית אתו מסלול הוא מחויב ועמוק, תנו להם צ'אנס!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
לא ''לפעמים''. ''תמיד''.
חייל בדימוס,
29/04/05 01:13
|
''לפעמים המוטיבציה שווה לנו יותר מנתונים יבשים''. לא מדויק. ''תמיד המוטיבציה שווה לנו יותר מנתונים יבשים''. יותר נכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
סיפור אישי
יניב,
28/04/05 23:16
|
חבר טוב שלי באמת בא משכונה קשה הוא שירת איתנו בצבא ביחידה מובחרת בהתחלה באמת היה אפשר לראות שהוא בא מחיים שונים מה שאנחנו באנו מהם...אבל במשך הזמן הוא השתנה לגמרי.עד שנהיה אחד הלוחמים והמפקדים הטובים ביותר הוא השלים את הגרויות שלו לקראת הצבא וכיום הוא חוסך ללמד באוניברסיטה-חייבים לתת הזדמנותלאשים כי אפשר לשנות להם את החיים ככה חוץ מזה אני חושב גם שאנשים כאלה מביאים איכויות שונות ממה שרגילים לראות בצה''ל(כל אחד מקרה שונה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
חייבים לגייס נערים ונערות אלה
יובל מרקוס,
28/04/05 21:27
|
אדם אינו אוסף של נתונים סטטיסטיים. מי שמאד רוצה לשרת בצה''ל יהיה חייל טוב יותר ממי שנתוניו טובים אך רצונו לתרום קטן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
פרייאר מי שמשרת במיליצית השמאל
יוסי,
גושדן,
28/04/05 17:56
|
|
 |
ליכלכת, יוסי.
ימין משה,
29/04/05 01:19
|
|
 |
Looser
ל"ת
NiceGuy,
28/04/05 23:10
|
|
 |
17.
אחרי זה הרבה מעבר להכנה לצה''ל
ל"ת
חניך,
נתניה,
28/04/05 17:53
|
|
 |
16.
''אחרי- נוער מוביל שינוי''
~AS~,
28/04/05 13:06
|
אם כל הכבוד למעריב... ''אחרי'' זה לא רק לילדים נזקקים משכונות מצוקה.. אחרי הוא ארגון הכולל בתוכו את כל קשת האוכלוסיה ואין צורך לעשות הכללה, כל הכבוד על העזרה לאלה שבאמת צריכים אותה להתקבל לצה''ל אך אם זאת יש עוד צדדים יפים שניתן לראות מהארגון שאינם קשורים לנוער במצוקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מה עדיף?
מגוייסת,
28/04/05 10:59
|
תכלס יש המון תפקידים בצה''ל שלא דורשים אי אלו הכשרות ואלה שכן לא כל ההכשרות והקורסים שמעביר צה''ל הם משהו משמעותי והתפקיד מתברר הוא אחד הדברים הכי משעממים במקרה הטוב והכי שוחקים או משפילים במקרה הגרוע. אבל אם למדינה יש חובת גיוס היא לא יכולה לפסול אנשים ואח''כ לפסול אותם בקבלת עבודה כי הם לא עושים צבא כי זה מה שהיא תעשה הריי. צבא יכול לתקן עבר פלילי אבל הוא גם יכול להרוס את הכל . בשביל זה יש רעיונות אישיים ומבחני התאמה למקצוע.
ותערכו טיפה את הכתבה יש לכם מילים חוזרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אחרי שולטים!!!!!!!!!
ניב,
28/04/05 10:45
|
|
 |
13.
ל-11
הספרדי,
28/04/05 10:27
|
אני ממש מתבייש בך, כספרדי מביש אותי לקרוא כמה טמטום יש בבן אדם אחד. הרי השנאה והזדון הם שמביאים עלינו חורבן, ממש כמו בימי בית שני. סבא שלי עלה לארץ ממרוקו וכאשר רואב בוא את הרבנים שלך במרצדס ובארמני הוא זועק. אצלנו לא היו דברים כאלה, אתם אלה שהבאתם עלינו חורבן וכלימה. לא אשכנזים! תתבייש ותחזור למערת השנאה שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
לפחות נציג אכ''א מעודד בתגובתו
גדי,
כרמיאל,
28/04/05 10:22
|
מסיפק מספיק להשמיץ את האשכנזים הרבה הרבה קצנים בכרים הם מימוצא ספרדי.דייייי ללכלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
לכל אחי הספרדים והדתיים לאומים
מתעב אשכנזים,
28/04/05 10:05
|
עזבו את הצבא, שאיש לא יתגייס, תנו לאשכמזים ההומו-לסביים להישאר לבד בצבא. זה יקח לצהל שעה אחת להיתפרק. הרי אין אשכנזים כמעט בצבא. מלבד פיקידונים בקריה ובשלישות.
שאוכלי הגעעפילטע-גועל ישמרו על עצמם. אנחנו נקים את צה''ל האמיתי שישמור על העם היהודי,
לכו אשכנזים, אמא פולין מחכה לכם. לכו הומואים ולסביות הומואיי כל העולם עורגים לאחוריכם.
ובאשר לשוכבים עם חיות. פנו לכוהנות הגדולה שלכם אחת בשם מודן, ופוקס הן תספרנה לכן על מעללי אמהותיכן עם הכלב דוגי.
הסטטיסטיקה אומרת : כל אשכנזי שני הוא הומו לסביאן. כל 3 מ4 הם רמאים וחמדנים. היתרה מתאבידם בפוניה או ממלאים את בתי המשוגעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Boring
ל"ת
NiceGuy,
28/04/05 23:11
|
|
 |
אתה לא שירתת בצבא
יובל מרקוס,
28/04/05 21:28
|
|
 |
חולה נפש גזעני מעניין מאיזה עד
תימני,
28/04/05 14:14
|
אתה אדם חולה נפש תת רמה של אדם אם אתה בבון איש שס בטוח שמרוב תפילות נימחק לך המוח לך תשכב על איזה קבר ותבקש מהצדיק שיגאל אותך מטיפשותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחי, אתה פשוט סובל מבעיות
אשכנזי גאה20,
סיירת יעל,
28/04/05 13:49
|
רציניות מאוד. אני מאוד מאוד מקווה שתלך לטיפול כי אתה צריך טיפול פסיכולוגי וכמה שיותר דחוף ומהר כך יהיה יותר טוב לך ולסביבתך. אני מאוד שמח לשמוע שלא כל הנוער משתמט ויש גם כאלה שחובת הגיוס בשל סיבות כאלה ואחרות אינן מוטלות על כפייהם ובכל זאת רוצים לשרת את המדינה. אני מקווה שהצבא יגייסם כפי שהגורם הבכיר אמר. גיוסם לצהל יהווה קרש קפיצה עבורם להשתלב בחברה ולמצות את עצמם בכל תחום אשר יבחרו.
כל הכבוד עלו והצלחו....
סמל יותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבר אתה לא אשכנזי, בלתי אפשרי
ל"ת
מתעב אשכנזים,
28/04/05 14:56
|
|
 |
אני לא חבר שלך, וכן אני אשכנזי
אשכנזי גאה20,
סיירת יעל,
28/04/05 19:50
|
וכך גם 90 אחוז מהצוות שלי ואלה מביניכם שחושבים שאני הולך פה נגדו אז אתם טועים.. אני אשכנזי גאה.. ואם הייתי נולד ספרדי הייתי ספרדי גאה אין כל בושה בכך לפי דעתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצעה
הפר הזועם,
28/04/05 12:01
|
אני מציע שתקרא את מה שכתבת, ואח''כ תיקרא את זה שוב ושוב, ואז אולי תבין איזה ערס פרימיטיבי אתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מלל גזעני ואווילי
אשכנזי,
28/04/05 10:39
|
כל מה שכתבת כאן הינו גזעני, חסר בסיס, מנותק מהמציאות ואווילי עד כדי כך שעולה בי הצער עד לאן הדרדרת בחינוך הדפוק שקבלת וחבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
SHAME
hassan,
abu gosh,
28/04/05 10:23
|
MAN HOW CAN YOU BE SO RACIST, SHAME ON YOU, TALKING ABOUT YOUR OWN PEOPLE LIKE THIS, WHAT SHOULD YOU SAY ABOUT THE ARABS.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
די לעבדות
אבא ללוחם,
חיפה,
28/04/05 09:43
|
מגייסים חיילים בשכר של 300 ש''ח, לוחמים ב700 ש''ח, די, ידוע שבטחון עולה כסף וידוע ש50% לא מתגייסים, יש לגייס את המתאימים ולשלם להם שכר ראוי, לא יתכן שאחייני החייל שמשפחתו מרוויחה כ5000 ש''ח נטו,לפני תשלום משכנתא לא תהיה מסוגלת לעזור לילדם החייל שעכב כך כן, סובל מרעב, מיכוון שנמצא רוב הזמן בכבישים ללא ארוחות סדירות, לכן אין מנוס יש להתחיל לשלם שכר ראוי לחצי מהנוער שמתגייסים, אחרת אנו נעמוד בפני דברים שלא חלמנו עליהם, אכ''א/ממשלה תתעוררו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
כמו בסוריה רומא או יוון בני הא
ל"ת
רק בני אצולה לצ,
28/04/05 09:39
|
|
 |
8.
אל תלכו למלחמתם
ו אורי,
ת''א,הלב בעזה,
28/04/05 09:02
|
בני הברית של הנערים המדוכאים הם הילדים הפלשתינאים המדוכאים, ולא כוח הכיבוש המדכא. פתרונם שלהם לא יבוא בניצולם בעבודות כפייה במשך שלש שנים בידי צבא הכיבוש הישראלי, אלא בהשכלה ובנאורות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שירתתי בכח הכיבוש המדכא
הפר הזועם,
28/04/05 09:20
|
ובכך הגנתי גם על חייך- לצערי. אני מקווה שבפעם הבאה שתתוקף מכונית בידי המחבלים הערבים אהוביך, אתה תשב בתוכה ואף אחד מכוחות הכיבוש המדכא לא יבוא לעזרתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
לפתוח צוהר לעולם
ל"ת
חובה לגייס,
28/04/05 08:56
|
|
 |
6.
האשכנזים אשמים
ל"ת
האזרח X,
מדינת ישראל,
28/04/05 08:07
|
|
 |
נכון, האשכנזים אשמים..
הפר הזועם,
28/04/05 09:25
|
בזה שהם הביאו אתכם ארצה. למה שלא תחזרו למערות שלכם בהרי האטלס, אל הכבשים והעיזים, ובמיוחד העיזות, איתם אהבתם להתיחד בלילות....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה נכון!!!
מיה ביטון,
חולון,
28/04/05 08:57
|
אח שלי לא גייסו אותו בגלל שפעם שהוא היה קטן הוא דקר מישהו בקניון בגלל שהוא דיבר לא יפה. אם יש מישהו שיכול להרוג ערבים בצבא זה אח שלי ! והצבא האשכנזי הזה לא רוצה לגייס אותו - איזה מפגרים. אח שלי הגדול קובי עשה עכשיו טירונות של יחידה קרבית - הובלה ודלק. ובגלל שהמפקדים האשכנזים לא נתנו לו מספיק אוכל אז הוא הנהיג מרד וזרק אבנים על מכוניות של כל מיני קיבוצניקים מהאיזור עד שהביאו יס''מ. איזה גבר קובי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מאד גאה...
השור הזועם,
28/04/05 09:26
|
|
 |
לפר הזועם
אני,
28/04/05 10:18
|
לפר הזועם אולי אתה צודק ואולי לא? אבל בתור פר מקומך ברפת עם כל החרה מסביב ואכן מלאה הארץ בחארות שכמוך ואם בהחזרות למערות עסקנין קח גם את כל הזונות והשתיינים אוכלי החזיר שהבאתם מרוסיה (רק את הרעים)וגם אותם תחזיר לביבים שמהם באו למצוץ את לשדה של המדינה יש לי עוד מה לאמר לך אך אתה לא שווה יותר מכך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם ברצונך לראות חרא....
הפר הזועם,
28/04/05 11:58
|
כל שעליך לעשות הוא להסתכל בראי. לפעמים אנחנו מפנטזים שיש לנו מדינה בלי מרוקאים. אח, אח, איזה מדינה נהדרת היא היתה יכולה להיות: בתי הכלא היו ריקים כמעט, הזונות הפריחות לא היו מסתובבות ברחובות, היינו נפטרים מהמוסיקה הערבית שמטמטמת את מוחות הנוער, ובכלל היה שקט ושלוה, בלי דחיפות, קללות ומכות, ולא היינו רואים יותר את המופלטות המסריחות. אולי בעתיד... מי יודע...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ראוי לתגובה
ל"ת
אני,
28/04/05 14:43
|
|
 |
חבל שלא הבנת את הסרקזם
שחור משחור,
ק. גת,
28/04/05 09:57
|
וחוץ מזה הדור השלישי לעולים מצפון אפריקה נמצא היום בשני מקומות: 1. בפשיעה 2. במשרד החוץ האמת היא שאפשר להכיל את 2 ב 1. וכך יצא שכולנו פושעים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
עד מתי
ישראלי,
ישראל,
28/04/05 07:48
|
עד מתי יעסוק צה''ל בכל מיני תעסוקות שאינם מעניינו. רוצים דוגמאות: גיור חיילים לא יהודים, השלמת השכלה לחיילים, שיקום נוער עבריין (נערי רפול) וכו'. כל הנ''ל חייבים לקבל עזרה מהמדינה, אולם צה''ל איננו הכתובת הנכונה לכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מסכים איתך ב100 אחוז אבל,
אסף,
נגב צפוני,
28/04/05 14:08
|
באותה נשימה לא צריך את הארגונים החברתיים: לא את לתת, לא את פתחון לב, לא את אלו''ט, לא את הועד למלחמה בסרטן, לא את מגמה ירוקה, לא את אדם טבע ודין ואת החברה להגנת הטבע, לא את העמותה לזכויות האישה, לא את בזכות ולצערי הרשימה עוד ארוכה. הבעיה היא שהמדינה לא עושה את המוטל עליה ואז אין ברירה אלא לגופים שונים, ממוסדים יותר או פחות, לעשות את העבודה במקומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
צריך לגייס אותם!!!
עמי,
ניו יורק,
28/04/05 07:40
|
אין שום סיבה להפלות את הנערים והנערות. צהל חייב לאפשר להם לתגייס ולתמוך במשפחותיהם. בעת שכזו שהרבה מהנוער משתמט מהצבא, הלוואי וירבו כמותם/ן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
לא צריך גיוס חובה צבא מיקצועי!
רן,
סביון,
28/04/05 07:34
|
ממילא כבר אין צבא העם.צריך לשנות את התפיסה רק מי שמתאים למסגרת ותורם ישאר תמורת משכורת טובה השאר עי ם כל מיני בעיות ישוחררו. כל הקצינות תש יפוטרו כמו כן מחחווה אלון לימודי אב שונים יבוטלו הצבא יתעסק רק בבטחון בלבד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
בישראל
האחד,
28/04/05 07:11
|
|
 |
אין לצה''ל את הזכות לא לגייס
Joe,
28/04/05 12:02
|
עשרות שנים מייבבים לנו על החרדים שלא משרתים ואז קצת פחות מעשר אחוז מהמועמדים פשוט בוחרים שלא לגייס? כי זה חס וחלילה עלול לתת להם צ'אנס להתחיל את החיים כשווים? אבל מדהים איך אלה שמקורבים לצלחת תמיד מצליחים להתחמק. אני בטוח שאת הבת של הרמטכ''ל אף-אחד לא יתלבט אם לגייס גם אם היא תיכשל מאה פעם בבחינות המיון. מושחתים מושחתים מושחתים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחי אתה תותח
רון ג'רבי,
חדרה,
01/05/05 02:53
|
אחי אין לי מה להגיד לך אתה פשוט צודק במאה אחוז !!! אני מעריך כל מילה שרשמת שם!!! אני מסכים עם אין לצה''ל הזכותלא לגייס אתה פשוט תותח!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
שילכו במקום החרדים
משה,
28/04/05 06:18
|
החרדים לא מתאימים ובכל זאת רוצים לגייס אותם בעלויות גבוהות שיתנו למי שבא ממקומות מצוקה שיתגייס במקומם בעלות נמוכה
הגב לתגובה זו
|
|