 |
20.
מה הפלא השטחים הם מתקן כליאה
ל"ת
שולטי,
12/09/05 23:06
|
|
 |
19.
עדיף להשתמש בתותח
ל"ת
aa,
28/06/05 12:47
|
|
 |
18.
החכי''ם הערבים ידועים בשקרנותם!
ל"ת
עילי,
29/04/05 12:40
|
|
 |
17.
ממש לא פעם ראשונה שמסתערבים...
רוני,
ישראל+השטחים,
29/04/05 03:26
|
ממש לא הפעם הראשונה שמסתערבים מתפרעים בהפגנות לא-אלימות, זורקים אבנים וכו' ע''מ מה בדיוק???
להראות שיש אנשים אלימים בצד הפלסטיני? לבצע מעצרים קוּלים בלהט הבלאגן ולהרגיש שהם מה-זה-גברים-עם-אקדחים-וביטחון-עצמי-בגודל-של-זבוב?? או פשוט להראות את הפרצוף החייתי והמכוער שקיים בכל לובשי המדים, ובמיוחד באלה שהפכו את זה למקצוע...???
רק בריאות, רוני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אתה הסטוריון , כמו פאפה...
זולו,
29/04/05 12:20
|
|
 |
16.
למה אף חייל גבר לא ירה לו בראש
ל"ת
פנחס זה אליהו,
ימות המשיח,
29/04/05 01:25
|
|
 |
H A S A T A !!!!!!
ל"ת
D,
29/04/05 04:44
|
|
 |
15.
בראכה , שתהיה בריא.
ד''ר טיבו,
29/04/05 00:15
|
|
 |
14.
בראכה , חבר כנסת ישראלי.
ארנון,
29/04/05 00:06
|
שאינו מכיר בסמכות צה''ל. ''זה שטח כבוש'' קרא בדם ליבו , כנגד חיל שהציג לו צו המורה על שטח צבאי סגור. חבר כנסת ישראלי. י ש ר א ל י . הבנתם את זה ? מעניין אם אבו וילן ידרוש חקירה של היועץ המשפטי בנושא. בא נתערב שלא ? דם ליבו של בראכה כנראה כחול בעיני אנשי השמאל עוורי הצבעים. את ההפקרות הזאת חייבים להפסיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
שילך לקבל טיפולים רפואים בשטחי
אושר,
28/04/05 23:23
|
שילך לקבל טיפולים רפואים בשטחים אסור להעניק לו טיפולים רפואים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
עבד-אלמאלכ דהאמשה ומוחמד ברכה
moshe,
28/04/05 22:24
|
עבד-אלמאלכ דהאמשה (רע''ם), מוחמד ברכה (חד''ש-תע''ל) וג'מאל זחאלקה (בל''ד) הם משתפי''ם של אוייבנו, ויתרה מזאת, הם גייס חמישי, והם יעשו הכל בכדי להזיק למדינתנו הקטנה ולהביא לחיסולה, ויש להיזהר מאוד מהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
It's time
Goodman,
Berlin,
28/04/05 22:00
|
to put barka zarka kaka and all tis garbage under the wall
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Thanks for your advice
moshe,
28/04/05 23:21
|
|
 |
10.
גזל קרקעות לאור היום
אדם קלר,
חולון,
28/04/05 21:45
|
מדינת ישראל גוזלת מתושבי הכפר בילעין יותר מחצי אדמותיהם, 2300 דונם מתוך 4000 לשם הרחבת ההתנחלות החרדית קרית ספר. זהו שוד שמתבצע לאור היום, כאשר צה''ל ומשטרת ישראל מאבטחים את השודדים בהמשךמלאכת השוד. אני גאה שהתשתתפתי במחאה נגד השוד הזה, בושה וחרפה לחיילים שירדו מתחת לכל רמה מוסרית בשירות הכיבוש וההתנחלות. חתום: אדם קלר, דובר גוש שלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אף דונם לא שייך להם..
יותם,
קרית אונו,
04/06/05 12:51
|
אתם יודעים טוב מאוד איך ערבים בונים בלי היתרים ואל שטחים שאף פעם לא שלהם(ראו ערך בדואים) . לא אתפלא אם מתוך 4000 דונם במקור אולי שייכים להם במקור על פי קק''ל(ולא מעניין אותי הדעות הסהרוריות שלכם שקק''ל זה לא גוף קובע כי אנו באנו וכבשנו ואנו רעים ורשעים ובלה בלה בלה בלה אולי 500 דונם במקור בלי הגזמה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במדינות ערב ואירופה
Avi Ecuador,
29/04/05 01:10
|
גזלו מיהודים את חייהם ואת רכושם אז אולי נלמד מהגויים או אולי יפצו הגויים יהדים ויקחו את שלא שייך לפה בלשון עדינה? ישאירו מדינה נקיה ליהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה חשובה לקלר
לוציפר,
29/04/05 00:30
|
האם לדעתך מותר ליהודים לגור בשטחי הרשות הפלשתינאית מצפה לתשןבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קלר לא אוהב שאלות.
ע בורשטיין,
29/04/05 13:01
|
לקלר יש שאלות משלו , והמון תשובות לשאלות החשובות שלו , אבל קלר לא עונה על שאלות , סתם. קלר איש מאורגן. אי אפשר שתהיה הפקרות למרות שהקומינטרן כבר התפרק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממתי קרקע היא קדושה ?
פטרוס הקדוש,
29/04/05 00:01
|
|
 |
קלר, מכור את סחורתך בבנק''י.
סולי,
28/04/05 23:51
|
|
 |
9.
השלב הבא בחיסולה של ישראל
Avi Ecuador,
28/04/05 21:14
|
חס וחלילה. ערבים ''ישראלים'' שמקבלים תמיכה מהשמאל ותמיכה מערביי פלסטין הנקיה אתנית מיהודים ועושים הפגנות כמו של חיזבאלה בלבנון. השלב הסופי ואפילו לא מקלחות?! ''אל תדאגו'' לערבים ולשמאל יהיו הצדקות להצדיק את מעשיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מה,זה לא''התפרעות מפגיני שמאל''?
דוד,
28/04/05 20:21
|
כנראה שיש אוצר מילים אחר בתקשורת לאנשי ימין ולאנשי שמאל. אח, איזו תקשורת נייטראלית, הוגנת ומאוזנת יש לדמוקרטיה היחידה במזה''ת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לדוד:
נגד הכיבוש,
28/04/05 22:42
|
דמוקרטיה? כאן בישראל???, הצחקת אותי... צורה לה לדמוקרטיה הזו - מדינה כובשת, מנשלת, מתנחלת ושולטת בכוח הזרוע על התושבים הפלסטינאים, מדכאת כל הפגנה לגיטימית נגד הכיבוש ופשעיו ושוללת זכויות אזרח בסיסיות. באיזו מדינה אוטופית אתה חי? לאומן קטן שמוחו שטוף שינאה לאומנית וגזענית. די לכיבוש המזויע! לסגת לאלתר מן השטחים הכבושים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני קוראת את דבריך.
שולי,
29/04/05 13:12
|
ואין לי ברירה אלא לכבוש את כעסי על הוריך שגידלו אותך מתוסבך כל כך , שונא אדם כל כך , מרושע כל כך והחמור מכל - בור. אני כובשת את כעסי. הכיבוש , מסתבר עוזר לפעמים. כסיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לשולי:
נגד הכיבוש,
29/04/05 22:34
|
אין מילים בפי אלא שפעת אהבה כדי לתאר את ''תבונתך'' הרבה, תגובתך העדינה והמינורית . במקום להתייחס לגופם של דברים ולהגיב אליהם , בחרת לתקוף אותי אישית, את שהנך ''כה נבונה'', ''כה חכמה'' ולגמרי ''לא כסילה'' - רק ל א ו מ נ י ת - ג ז ע נ י ת , שפלה וזדונית. די לכיבוש המזויע! לסגת לאלתר מהשטחים הכבושים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מוזמן להתחפף
לוציפר,
29/04/05 00:26
|
למה אתה נשאר לחיות בארץ הכובשת והמנשלת העולם גדול ונאור ויקבלו בזרועות פתוחות בכל דמוקרטיה אחרת שאינה כובשת כמו אנגליה או נאורה כמו גרמניה או ארה''ב או דמוקרטית כמו סעודיה או סוריה מתאימה לך הכיבוש של יפו ושיך מוניס אינם יותר מוצדקים מחברון וקרית ארבע ואם יש לך בעיה עם זה עצתי הטובה לך לך לעזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Idiot go read Makor Rishin
Abadaya Yosef,
28/04/05 22:26
|
The phrase מפגינים was also used for those who blocked the roads in Ayalon and at TA university
The only problem is in yoiur head . You better go read neutral balanced and fair newspaper like Makor Rishin that is written for stupid people like you
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בכוונה מתייחס למילה מפגינם
דוד,
29/04/05 11:30
|
ולא למילה מתפרעים. על מפגיני שמאל לעולם לא יאמרו ''מתפרעים'', ולזה כוונה ביקורתי.שישעשה אותי כמות השנאה שנטפה מהתגובה שלך.. תגובה טיפוסית של שמאלן ''ליבראל'' שנפגש בדעה שונה משלו. כל הליברליזם עף מייד דרך החלון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מפגינים, לא מתפרעים
רון,
02/05/05 01:26
|
זו לא הייתה בשום אופן התפרעות, זו הייתה הפגנה לא אלימה. היחידים שהתפרעו היו ה'מסתערבים', כך שאין סיבה לקרוא להם מתפרעים. ולגבי הסטנדרטים הכפולים: התקשורת בניגוד לנאמר היא ימנית, ולא מדווחת על מרבית ההפגנות האלו, למרות שהן יומיומיות, ולמרות שצהל משתמש בכוח לא סביר. התקשורת לא מדווחת שכל פלשתינאי שנעצר בהפגנות האלו מקבל מכות רציניות על ידי החוקרים שלו, שלעיתים קרובות הפלשתינאים שנעצרים בכלל אינם קשורים להפגנה ונלקחים כמעט באופן אקראי. התקשורת מקבלת את דובר צהל כמקור מוסמך בעוד שהוא מתפקידו אינו מוסר של אמת אלא מדברר את הצבא, כלומר מיחצן את הצבא. ואילו התקשורת הישראלית מזניחה את עבודתה ומקבלת את עמדותיו למרות שכמו שהוכח במקרים רבים בעבר, דובר צהל משקר, זה תפקידו, להוציא את הצבא באור הטוב ביותר גם אם זה אומר לסלף או להמציא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
תוקם גדר למניעת רצח בכל מחיר!
אולג,
מעלה אדומים,
28/04/05 20:14
|
|
 |
רק גדר בגבולות 67'!
ל"ת
שמעון,
28/04/05 20:48
|
|
 |
על פי עיקרון: מינימום מחבלים
אולג,
מעלה אדומים,
28/04/05 22:03
|
|
 |
6.
באראכה מבקש תעודות.
ריינר,
28/04/05 19:35
|
יעני , שוטר . הגיע הזמן לעצור את הפרובוקטורים הערבים והשמאלנים ולשלול מהם את זכות התנועה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יה דפוק. תראה ערוץ 2 ותבין מה
מותק,
28/04/05 20:12
|
כוחות הביטחון עשו שם. נינג'ות הלכו ותפסו אנשים, רעולי פנים, כמו במשטרים החשובים ביותר. חטיבת 'מצדה' קוראים להם. אני לא זוכר שבמצדה היו עאלה פחדנים שתקפו מישהו בכיסוי פנים. חיילי מג''ב גיבו אותם ברימוני גז מדמיע ובכדורי מלח. יופי של דמוקרטיה יש לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מותק , לך תשתה את המים בעזה.
ל"ת
דפוק,
29/04/05 00:36
|
|
 |
יש לי כלב מה קורים לו ''מותק''.
קאוקג'י,
28/04/05 23:57
|
|
 |
היו צריכים לרסק לכם את הברכיים
ריינר,
28/04/05 23:52
|
|
 |
מה אתה דואג?!
Avi Ecuador,
28/04/05 21:06
|
שלחו אותם שיתאמנו ויהיה להם ניסיון על מתנחלים יהודים בהמשך. מתכוננים למצדה של יהודים אולי חס וחלילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
ממשלה דיקטטורית ומדינת משטרה
נגד הכיבוש,
28/04/05 18:55
|
ממשלת הזדון מפעילה ''מסתערבים'' ככוח אלים, לפיזור הפגנות בלתי אלימות נגד גדר האפרטהייד. ''דמוקרטיה'', ''הזכות להפגין'', ''זכויות אדם'', - כל אלה נרמסים ברגל גסה ע''י ממשלת הרשע הכוחנית, המתיימרת להיות דמוקרטית. די לכיבוש המזויע! לסגת לאלתר מכל השטחים הכבושים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזהו גיבור - הכובש את טפשותו.
ניקול,
28/04/05 23:54
|
|
 |
תגובה לניקול:
נגד הכיבוש,
29/04/05 09:32
|
הטימטום הלאומני-סהרורי שלך נוזל ומציף את אתר התגובות בשינאה תהומית המעידה יותר מכל על נוולותך ורדידותך והדברים הולמים גם את יתר המגיבים הלאומנים הקיצוניים. די לכיבוש המזויע! לסגת לאלתר מכל השטחים הכבושים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה מתפלא ?
ניקול,
29/04/05 12:25
|
יש חברה שאתה מכיר שבה לא שונאים את הבוגדים ? אתה בוגד , ולמרות שודאי תתקומם על התואר , אני משוכנעת שגם וענונו לא רואה עצמו בוגד. אל תתפלא , איפא , ששונאים אותך. ...ובאשר לטימטום - נו , לא נעלבתי . סביר להניח שתבונתי עולה על זו של כל החבר'ה שלך ב''אנרכיסטים'' ביחד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דיי לרצח יהודים
אושר,
28/04/05 23:24
|
כנראה שזו בקשה מוגזמת מחיות אדם כמוכם שלא עושים הבחנה ביו תינוקות לבין חיילים מבחינתכם כל אדם שיש לו דופק אין לו זכות קיום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כאשר יסולק כובש מוסלמי מאדמתנו
אולג,
מעלה אדומים,
28/04/05 20:19
|
|
 |
תגובה לאולג - מעלה ארומים:
נגד הכיבוש,
28/04/05 22:15
|
מתנחל על אדמה כבושה של פלסטינאים ומעיז, כדמגוג זול , עלוב ונבזה, להלין על ''כובש מוסלמי''. אין גבול לחוצפה ולטמטום של המתנחבלים הלאומנים הזדוניים -הסהרוריים. די לכיבוש המזויע! לסגת לאלתר מן השטחים הכבושים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך חפש את החברים שלך ברמאללה.
ניקול,
28/04/05 23:55
|
|
 |
תרבות שיח נקיה ונעימה יש כאן
ל"ת
חיים,
29/04/05 02:26
|
|
 |
4.
ברכה קצת שקרים שלך אבל חטפתה
דבורה,
28/04/05 18:41
|
ביום האדמה אנחנו יושבים בשקט למה אתה נכנס לאן שלא קוראים לך אז חתפתה טוב מאוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי לא קרא לו? התושבים? הצבא?
ישראלי,
28/04/05 19:09
|
|
 |
3.
לא אדמות פלשתינאיות
היסטוריון,
28/04/05 18:07
|
אין שום הוכחה היסטורית וחוקית שאלו הן אדמות פלשתינאיות המנדט האחרון ניתן לבריטים והם לא פה ולפני כן העותומנים התורכים וגם הם לא פה אז תרדו מהעצים ותתחילו לעסוק בשלום אמיתי חבל שלפלשתינאים/ערבים ישנם מנהיגים חמומים שלא עוזרים לעם המסכן הזה שטוף שינאה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל''היסטוריון'', המפוקפק.
נגד הכיבוש,
28/04/05 22:30
|
מי ששטוף שינאה לתושבים הפלסטינאים הוא לאומן נבזה ונלעג כמוך - ''היסטוריון'' כביכול, שמעוות את ההיסטוריה לצרכיו ומתאימה לאידיאולוגיה הלאומנית-פאשיסטית- סהרורית של הימין הקיצוני, שכל מטרתה כיבוש ונישול. די לכיבוש המזויע! לסגת לאלתר מן השטחים הכבושים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד פעם אתה עם ה''שנאה'' ?
ניקול,
29/04/05 12:27
|
ואתה בטח אוהב את כולם. במיוחד ניכרת סובלנותך כלפי מי שלא מסכים לחוסר דעתך... תתבגר , אויל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תוכיח מס 2
היסטוריון,
29/04/05 00:44
|
דרך אגב זו היתה עבודת מחקר שעשיתי בנושא. תפקידך להוכיח ההפך. ערבים הגיעו לאזור במאה השביעית אחרי שהיהודים היו פה. הערבים הובסו עי הקרוסדרס הנוצרים במאה ה 13
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם היסטוריון
סנטריסט,
29/04/05 00:32
|
למרות שלדעתי לא רצוי שמעטים ישראלים ישבו בתוך אוכלוסיה פלשתינאית גדולה עדיין זה לא אומר שליהודים יש פחות זכויות לאותה אדמה החלטת האום 242 לא קוראת לישראל לצאת מכל השטחים שהוחזרו ב67
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא לא היסטוריון ואתה לא חכם
לוציפר,
גבעתיים,
29/04/05 00:15
|
כדאי שתחשוב פעם ברצינות וביושר אפילו רק כלפי עצמך באיזה מקום במרחב נמצאת האידיאולוגיה הפסבדו שמואלנית שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בבקשה תוכיח לכולם
היסטוריון,
29/04/05 00:15
|
איזה זכות היסטורית וחוקית יש לפלשתינאים לגדה המערבית לנבל את הפה בלי הוכחות זה קל. הגיע זמן שערבים כמוך ידעו להפסיק את הטרור ולשבת ליד שולחן ולבצע את מה שמוטל עליהם. התחלתם כל מלחמה הפסדתם כל מלחמה ואתם רק דורשים ואתם לא כנענים. יהודים תמיד היו פה לפניכם אתם צרכים להשלים עם זה. דרך אגב ניבול פה זה סימן של חולשה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
רק זרקו אבנים
מבט אחר,
28/04/05 17:39
|
|
 |
בערוץ 2 אמרו במפורש שהמסתרעבים
מותק,
28/04/05 20:13
|
|
 |
רק *המסתערבים* זרקו אבנים
בקרוב הווידאו,
29/04/05 13:45
|
הכל צולם בווידאו, ונמצא כרגע בעריכה. רוצים להפסיק לחיות בשקר, תסתכלו על סרטי וידאו באינטרנט ולא על ערוצי פראבדה 1/2/10. המצלמה לא משקרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שאומרים בערוץ 2 - שקרי.
אילנה,
29/04/05 13:17
|
|
 |
אז מה ?
תמיד ביחד,
29/04/05 12:30
|
בערוץ 2 אמרו גם שהיה קצין שוידא הריגה. גם לפרובוקטורים האלימים מההתפרעות הזאת קראו ''פעילי שלום''. זאת לא פעם ראשונה , וכנראה לא האחרונה שערוץ 2 טועה , מטעה ומשרת קו פוליטי של השמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מה חשבו המפגינים מפירי החוק?!
איזבל,
אשקלון,
28/04/05 16:30
|
שילטפו אותם ? שיתחננו שיפסיקו להתקהל באופן בלתי חוקי? זה נשמע כמו טענות הקוזאק הנגזל!וזה שיש בין פורעי החוק חבר כנסת לא צריך להפריע לעבודת החיילים והשוטרים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאיזבל. מה רק למתנחלים מותר?
ל"ת
ישראלי,
28/04/05 16:52
|
|
 |
לישראלי
אזרחית,
28/04/05 17:08
|
המתישבים היהודיים לא זורקים אבנים על שוטרים ולא חותכים גדרות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם רק שוברים ידיים של שוטרים,
ישראלי,
28/04/05 19:07
|
מפנצ'רים ג'יפים צבאיים, הורסים גדרות כדי שיותר חיילים יצטרכו לשמור עליהם ומבעירים צמיגים בכבישים סואנים. וללה קטן עלינו. איך לא חשבתי על זה. תודה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם גם לא מעודדים מפוצצי...
יוסי,
גושדן,
28/04/05 17:54
|
אוטובוסים. אף פעם לא שמעתי על ימני/מתנחל שהבין/הצדיק/תמך בפיגועים ובפגיעה ביהודים, שמאלנים כאלה לעומת זאת יש הרבה מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם גם לא רוצחים ראש ממשלה!
ישראלי,
28/04/05 19:08
|
לך לקבר של ברוך גולדשטיין ימח שמו. ותגלה עולם חדש. לך לאנדרטה של רבין יהי זכרו ברוך ותראה איך מקללים אותו ומהללים את יגאל עמיר. חסרות לך חולירות בקרב המתנחלים? הצחקת אותי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצחיק אותך , הא ?
סטנדאפיסט,
29/04/05 12:32
|
זה שיש חולירות בין המתנחלים , זה נכון ולא מצחיק. זה שיש בוגדים וחולירות בין אנשי השמאל , מצחיק הרבה פחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לישראלי
קיקו,
28/04/05 21:10
|
גם ראש ממשלה שלהם לא הורג יהודים ניצולי שואה באלטלנה כמו ראש הממשלה הדפוק שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|