 |
58.
Gizaanut
Goodman,
Berlin,
30/04/05 22:23
|
|
 |
57.
אלי ישי אני לא מאמין לכם
אבי מהגליל,
30/04/05 13:09
|
אתם צריכים להיות עוד הרבה שנים באופוזיציה ולהוכיח לכולם שאתם נלחמים עבור כולם,וגם אז אני לא יהיה בטוח שאתם לא עושים זאת בשביל להחזיר המונים בתשובה,(להגיד הנה עזרנו לכם,עכשיו עשו כדברינו חיזרו בתשובה) חוץ מיזה ,למה צריך אותכם כמפלגה חברתית,יש את עמיר פרץ,יש את מרץ,אבל תנסו מה יכול להיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
העניים ימשיכו להצביע ליכוד!!
ל"ת
שמעון,
צפון,
30/04/05 11:41
|
|
 |
55.
סקטור
ישי כהן,
רחובות,
29/04/05 21:48
|
ישי שכך רק עובדה אחת קטנה. שס הפכה את הדתיים הספרדים לסקטור. נכון שאריה ''הגדול'' למד את הרעיון והעיקרון מהשולטים לפניו. בכל מקרה ש''ס קמה על הרעיון שקל לאחד את ''הדפוקים'' ולנצל את הכח הפוליטי בכנסת. אף אחד לא הקים אותה כדי לעזור למסכנים אלא לנצל אותם. אם אלי ישי ישנה כוון (לצערי קשה להאמין) הוא יקבל הרבה תמיכה אבל מעט כח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
תוכנית כלכלית (איני תומך בש''ס)
חילוני,
29/04/05 21:36
|
מרי כלכלי הלואי, הגיע הזמן ויפה שעה אחת קודם. אני בהחלט מסכים עם אלי ישי בנושא זה. מדינה שאינה משקיעה בדור העתיד שלה (חינוך הילדים) ואינה מכבדת את דור העבר שלה (גימלאים) אין לה זכות קיום. אך לצערי הרב בתוך עמי אני חי ולא יהיה דבר, מה שידוע בודאות גם להנהגת המדינה, היות שאין אפשרות במדינתנו לעשות יום אחד אפילו של שביתת קונים. חוסר החינוך של הציבור איום ונורא ומעבר לכך ביום הדין של ''נבחרי העם'' (הבחירות) זכרוננו אובד וכל אותם מושחתים נבחרים ודואגים לעצמם בלבד. !!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סע לקובה, תעשה שם מהפיכות
אלקס,
29/04/05 23:45
|
עוד מפגר אחד שחושב שכולם חוץ ממנו דפוקים שלא מבינים כלום בכלכלה. לא טוב לך בדמוקרטיה - סע, מפגר, לצפון קוריאה או לקובה, להם לפי הגדרתך יש זכות קיום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
שינוי פלגה חילונית וש''ס דתית
אבי,
ב''ש,
29/04/05 21:36
|
מה ההדלים? לפני שמר ישי יטיף לטומי הגזען אולי יבדוק קצת את מפלגתו?
טומי פוסל דתיים במפלגתו! האם יש חילוני אחד במפלגת ס''ש?
טומי טוען שבא להגן על מעמד הביניים! ש''ס טוענת לשכבות החלשות! בפועל כשאלו היו בממשלה, הן מעמד הבניים והן השכבות החלשות נפגעו.
ש''ס לקחה כסף לעזור ישירות למקורבים להם, ישיבות בית ספר וכד' שינוי לקחה כסף לעזור לאוניברסיטת ת''א ולקנות את קולות הסטודנטים.
בקיצור איו הבדל בניהם כל אחד דואג לבוחרים הפוטנציאלים שלו. דבר שהן הליכוד והן העבודה שכחו כבר מזמן לעשות. הם לוקחים את בוחריהם כדבר המובן מאליו ולא דואגים לצרכיהם. בדבר היחידי שהם דואגים לא זה לכסאות שלהם ולג'ובים של חבריהם.
עם ישראל, ליבי ליבי אלינו, עד מתי נסבול את המנהיגם הדגולים האלו. האם לא הגיע הזמן למנהיגות כנה ואמיתית כמו בימי בן גוריון ומואחר יותר בגין ורבין (בקדנציה הראשונה).
לצערי המערכת מושחטתת ולאף אדם ראוי ולא מושחת אין סיכוי להכנס פנימה ובודאי שלא להוביל.
רק משיח שאולי יבוא ואולי לא יציל אותנו מעצמנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה שקרן כמו ש''סניקים
אלקס,
29/04/05 23:58
|
טומי לפיד לא פוסל דתיים במפלגתו ואף פעם לא דיבר נגד הדת. הוא פוסל פרזיטים שהפכו דת למקצוע ושלא מוכנים לתרום כלום למדינה ובהרבה מקרים בכלל לא מכירים במדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ספרדי, מסורתי וליברלי
דוד,
30/04/05 08:56
|
אתה צודק לחלוטין. הגזענים הכי גדולים הם בש''ס. אגב, בין חברי שינוי ישנם גם חובשי כיפות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
או שינוי או אירן
ל"ת
רק לפיד,
29/04/05 21:06
|
|
 |
51.
מה קרה לכולם??, כל דבר נהיה
יובל,
29/04/05 19:56
|
סיבה למרי אזרחי? ש''ס מרגישה מוזנחת על ידי התקשורת, נראה ככה.
סתם עוד סחטן מקצועי של קצבאות ותמריצים לממליטי ילדים שאין להם את הכסף לפרנס אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
ש''ס = שחיתות לא יעזור כלום
אלעד,
ירושלים,
29/04/05 19:11
|
ש''ס ,ש = שחיתות , ס = סחיטה אלה הם 2 הדברים היחידים שיש לש''ס להציע לציבור הרחב - אז שלא יעבדו עליכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
בוא נראה חילונים בקרבכם
releaseBrian,
29/04/05 18:48
|
שיא הצביעות. אם ש''ס מייצגת את כלל הציבור ולא רק את המגזר החרדי-ספרדי - אדרבה, בוא נראה אותם מציגים רשימה שבאמת מייצגת את כלל הציבור - כולל נשים, חילונים ואנשים שאינם חרדים ודתיים. מקווה שאנשים לא נתפסים לתרמית של ש''ס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
שיכנעת אותי, אצביע ש''ס
שונא לפיד,
29/04/05 18:41
|
|
 |
זאת הבסיס האידיאולוגי של ש''ס
ל"ת
שנאה, שנאה,שנאה,
29/04/05 20:10
|
|
 |
47.
יש אמת שאסור לומר !!!!!!!!!!!!
אין-דיאני,
29/04/05 18:38
|
...שמא תואשם בגזענות. בשביל זה יש אינטרנט. אלי ישי, אינך צודק. מי שנהנה מהקיצבאות, בדיספרופורציה לתרומתו לחיזוק החברה, הם הבדווים, והפלשתינאים אזרחי ישראל. להם יש הרבה ילדים, ומבחינתם (לא כולם) החיבור לעטיני הביטוח הלאומי, הוא חלק מהמאבק הארוך נגד ישראל. אילו החרדים היו משרתים בצהל- אתה נגד- אפשר היה להצמיד את הקיצבאות לשרות הצבאי. גם לא לשרת בצבא, וגם לנגוס ביסים גדולים מתקציב המדינה, זה יותר מדי. ביבי יודע שרוב הציבור -אלה המשלמים מיסים, והמשרתים בצהל - תומך בקיצוץ הקצבאות. זה ''אונס'' את הנצלנים לצאת לעבודה. לכן, הנבואה שלך על מרי אזרחי- אין לה סיכוי. ביבי טוב ליהודים, וחוץ מזה מרקיז, הכל בסדר. חג-שמח. יגאל כהן, איפה אתה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
עזבו פוליטיקה מה שכן יש לו..
סימה,
29/04/05 18:33
|
יש לו אישה יפיפיה שמכניסה הרבה מלכות יופי לכיס הקטן שלה. אם היא היתה חילונית היא היתה נחשבת לאישה הכי הכי יפה בארץ יש לה זוג ענים ליז טילור. מי שלו ראה את אשת מנהיג ש''ס היפיפה הפסיד......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
ש''ס גזענית ומושחתת מהיסוד
אורי,
חיפה,
29/04/05 18:32
|
|
 |
44.
מושחתים התעוררתם
ל"ת
איתן,
29/04/05 18:31
|
|
 |
43.
האם זה עלה תאנה או שינוי?
שוש,
29/04/05 18:29
|
האם זו הצהרה אמיתית או תוצאה של סקרים ואקט שיווקי של המפלגה? היהפוך נמר עורו...? היינו רוצים לחשוב שש''ס חוזרת בתשובה, והיינו רוצים לומר שבמקום שחוזרים בתשובה עומדים, אפילו צדיקים גמורים לא יכולים לעמוד (מי צדיק שם מי?). נראה. תמימים שכמונו נמצאים כבר במתח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
איפה אפשר להרשם לש''ס ?
דוד,
נתניה,
29/04/05 18:22
|
תנו לי כתובת ושעות קבלה. המפלגה הכי הגונה בפוליטיקה הישראלית. אלי ישי ! אני יביא לך שני מנדטים. במזוודה, עם בובה , שיודעת להגיד ש''ס זה קלאס,כס,כס בטון בס.ש''ס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
לא נשכח ולא נסלח
simon,
usa,
29/04/05 18:19
|
לא נישכח לאלי ישי איך הוא שמח שדרעי הלך לכלא אפילו במחיר של עלית ברק לשילטון איך הוא שמח שהוא יהיה היורש ולא חשוב אם דרעי גנב או לא הנקודה היא כאשר אתה שמח שחברך הולך לכלא בשביל שאתה תקבל כיסא זה מראה על האופי וכן ראינו מי היה מסביבך כל החברה המושחתים לכן קום ולך הביתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
שס= עידוד הבהרות העם
קובי,
29/04/05 18:18
|
המפלגה אינה מקדמת את מאמיניה , היא מפלגת ומנציחה נחשלות במסווה של דאגה לכלל המרודים ,הלאה העבודה בעניים.לא זקוקים לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה בער ולא תדע ש''בערות''
אחד העם,
29/04/05 19:29
|
כותבים בעיין, ולא בה''א. מה לך, אפוא, כי תלין בכי?! וכבר פירש רש''י בפרשת השבוע - פרשת קדשים - ''מום שבך אל תאמר לחברך''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
מעתה ישרים-עד עתה גנבים כשרים
ל"ת
יצחק בוכריס,
דימונה,
29/04/05 18:16
|
|
 |
38.
ש''ס-מפלגה המתקדמת ומקדמת
דוד,
נתניה,
29/04/05 18:14
|
את מדינת ישראל ו תושביה לגבהים של ציפורים, לא של מטוסים, בכל התחומים האפשריים:במדע, בטכנולוגיה, בטאולוגיה ובכל הלוגיה, כולל חוכמולוגיה. אין כמו ש''ס. תודה ,לך , אדונאי על ש''ס. הס,הס, הס, הס, ש,ס, הס, ש''ס.....הססס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מושחתים, פרמיטיבים, עלובי נפש
דנה,
29/04/05 17:48
|
ש''ס מעוניינת להפוך את ישראל למדינה דתית ועניה. קשה להם לקבל את העובדה שעידן הפרזיטיות ניגמר. מי שרוצה 10 ילדים שיעשה זאת על חשבונו, לאזרחי ישראל נימאס למממן אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
לפיד פשוט גזען-מגעיל-תאב בצע
יוסי,
ת''א,
29/04/05 17:41
|
|
 |
מה לפיד אשם בשנאה שלך?
מרק,
29/04/05 20:37
|
שנאה זה דבר היחיד שמאחד בוחרי ש''ס. כל פעם שש''ס הרגישה שהרייטינג שלה יורד אחד ממנהיגיה היה משמיע איזה אמירה בזויה נגד אשכנזים וזה תמיד היה משפר מצבה. אתה תוצר של שטיפת מוח ש''סית, השנאה לאשכנזים אצלך כבר בדם ובתגובה שלך מרגישים את זה. לפיד ושינוי הם רק תגובה לגועל של ש''ס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
ש''ס מפלגה שדואגת לעוני לבורות
ל"ת
אולג,
מעלה אדומים,
29/04/05 17:40
|
|
 |
34.
כל הכבוד לו - גדול!
יוסי,
ת''א,
29/04/05 17:38
|
|
 |
33.
כל האזרחים הצביעו ש''ס לאות האמ
ל"ת
חילוני מאמין,
האמת והמחאה,
29/04/05 17:03
|
|
 |
32.
אתר חדש כדאי
סיוון רחב,
ירושלים,
29/04/05 17:02
|
אתר מדהים נחנך אתמול עבור הציבור החרדי ספרדי, הוא מעודכן און ליין, כדאי לבקר ולשמור כתובת כפי שהיא לפניכם: http://13707.hydepark.co.il/
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
כמה עצות לאלי ישי
אזרח חילוני,
29/04/05 16:47
|
1. תפנו גם לאוכלוסיה החילונית מעוטת היכולת
2. תתמכו ברפורמה בבנקים
3. תתנפלו על הממונה על ההגבלים העסקיים שלא עשה דבר באף תחום מרכזי (חוץ מיחסי ציבור) - רשתות המזון דופקות אותנו, חברות הסלולר הן קרטל שואב, והבנקים הם קרטל משמיד
4. תטפלו בדחיפות בבנקאים החזירים כמו גליה מאור הפושעת ובמשכורותיהם
5. תפעלו להדחת הרמאי הראשי יואב להמן המפקח על ריווחיות הבנקים ועל רמיסת החלשים תוך כדי מסעי יחצנות מזוויעים לטובת תפקידו הבא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
כל האמת
אריה בן חמו,
בני ברק,
29/04/05 16:18
|
מי שהרס את ש''ס זה ח''כ רפאל פנחסי, האיש הזה ערמומי, דו פרצופי, נוקם ונוטר, הוא העיף את הרב בן חיים שהיה מנכ''ל משרד הדתותבשעתו, הוא סילק את הרב יצחק פרץ שהיה אדם ישר ואמיתי, הוא זרק את הרב עזרן הרב הראשי לרשל''צ מהמפלגה וגרם לרב עובדיה לחשוב שרק האנשים המעולים נשארו במפלגה ומה באמת קרה? נשארו הנוכלים ורודפי השררה והבצע (דרעי, לוי, פנחסי, בניזרי ועד נחשים סמויים שעם הזמן יתגלה קלונם) למי הם חברו? לדודוי אפל הישר, למוטי חתשואל הנאמן, אוי לה לאותה בושה וכלימה. הלואי והרב עובדיה שליט''א (לא יודע אם מגיע לו אחרי זה) יתפקח משכרותו ויסלק אותם ובא לציון גואל. ואני אישית בתור אחד ממייסד ובוני תנועת ש''ס מאחל לה מכל הלב והנשמה: יהי רצון שכשם שהקב''ה קרע לנו את הים ושקע צרינו בתוכו, כך בזכות שביעי של פסח, יקרע ה' ית' את התנועה הזאת וישקע אותה לבלי זכר, אמן, נצח סלה ועד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
מסחטת כספים
הגדי,
תא,
29/04/05 16:04
|
על מי הוא עובד הסחטן ?
מי שזוכר יודע שזו מפלגה עדתית חרדית אנטי ציונית שכל מטרתה היא לסחוט כספים מחילוניים ולרפד בהם את כל הבטלנים שלה המסריחים בבתי מדרשם ומשתמטים מהעבודה מהצבא ומהיצירה.
רק לסחוט כספים הם יודעים אבל כעת מסתדרים מצויין בלעדיהם הודות לטומי לפיד שמעז להגיד את האמת עליהם בצורה בוטה וישירה ועל כך מגיע לו כל הכבוד.
ככל שש''ס תשב מחוץ לממשלה כן ייטב ליתר העם שכספיו יחזרו אולי אליו במקום שישדדו בידי החרדים הגנבים השקרנים.
לכן אסור לתת להם להגיע למצב שיחזרו לממשלה ולקואליציה.
יש להלחם בהם בכל האמצעים החוקיים לבל תחזור תופעת דרעי ושנאתו למי שאינו חרדי-ספרדי.
גם את הרב עובדיה חייבים לנטרל ולא להתייחס אליו כי הוא עבר כל גבול בהתנהגותו הנלוזה ובדבריו הבואשים.
אסור לבקרו ולתת לו כבוד כי מי שמזלזל בנו אנו נזלזל בו ואפילו אם הוא נחשב לגדול בתורה . קודם כל שילמד דרך ארץ והתנהגות של כבוד באחרים שדעותיהם אינן כדעותיו.
ונגיד לו כולנו : ''צא בחוץ'' צא מאתנו כי לרועץ היית לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
אני רוצה לראות הרבה חילוניים
פרשנדתה,
29/04/05 16:04
|
בצמרת של ש''ס. רק כך תוכל ש''ס להוות באמת מפלגת המונים ערכית וחברתית. בכל מקרה עמיר פרץ בראשות העבודה יכול למשוך את המדינה לכוון סוציאל-דמוקרטי בוגר, אמין, ערכי, פרגמטי וחסר אשליות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אלי ישי המלך
ל"ת
בר,
תל אביב,
29/04/05 16:03
|
|
 |
26.
תודה לך אלי ישי
דוק,
קריות,
29/04/05 15:54
|
אלי ישי, יקירי... תודה.. תודה רבה! שיכנעת אותי להצביע שינוי... ורק שינוי
דוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
''מרי אזרחי'' - הטרנד החדש
אהרון,
מרכז,
29/04/05 15:49
|
בקרוב נשמע גם את הערבים, הפמיניסטיות, האמהות החד הוריות, האבות הגרושים, הפועלים, עובדי בנקים ואחרים, כולם מאיימים ב'מרי אזרחי'. אם לא יהיה ככה וככה תהיה כאן 'מרי אזרחי'. פעם דיברו ג'יהאד ואינתפאדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
ש''ס תצרפו את אדרי יצחק מדימונה
אפללו חיים,
תל אביב,
29/04/05 15:40
|
תצרף את לוחם הצדק החברתי אדרי יצחק מדימונה שעמד לבד מול כוחות ההון והרשע בנגב.
תנקו את האורוות, תלחמו בשחיתות מבית ואז גם מבחוץ
תאפשר למסורתיים לוחמים חברתיים כמו אדרי להצטרף לש''ס ותעשו מהפך חברתי אמיתי.
תמשיכו להיות חרדים בתוך עצמכם תספגו מפלה כי ריחות הביאושים שלכם הגיעו לרחוב
תתחברו לרחוב וכמו שכותב אדרי במאמריו תשמעו את קול העם כי הזעקה עולה ממעמקים חשוכים והם לא רק של חרדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מפלגה חברתית עלאק
חיים זהבי,
נתניה,
29/04/05 15:35
|
תמצאו לי את אלה המאמינים לאלי ישי בדבר סיכוי היותה של שס למפלגה חברתית . נתניהו שיותר מכל אחד דפק את השכבות החלשות הוא ידידם הגדול של אלי ישי וחצר הרב עובדיה. ולא רק זאת בעת שאלת ההתנתקות התקבל נתניהו בתיווכו של אלי ישי לשיחה עם הרב עובדיה והם למרות שידעים את הנזקים החברתיים הקשים של נתניהו קיבלו אותו בכבוד מלאכים. אז תפסיק אלי ישי עם משא הצביעות שלך . מפלגה חברתית עלאק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
מפלגה מושחתת בראשות המרן שלהם
צוחק,
29/04/05 15:06
|
מפלגה זו לא שונה ממפלגות מושחתות אחרות. המרן שלהם משתכר יותר מכל חברי הכנסת גם יחד.פושט יד בחו''ל מתרים אנשים בכוח מזכה פושעים ותמורת סכום הגון מכשיר גם דברים אסורים.וזה הראש שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אני בן אדם חילוני רגיל,מעריך א
אהרון,
רמת גן,
29/04/05 15:00
|
את אלי ישי,יו''ר מפלגת ש''ס,כשפניתי אליו בבקשת עזרה.הוא קשוב לי ועזר מבלי לבקש תמורה! לכן אני מעריך אותו בתור אדם חם,קשוב לקול עם. אני מאמין שהוא יצליח להנהיג ולקדם את ש''ס לטובת שכבה ביניים ומטה למצב כלכלי הטוב ביותר. יברך ה ויתן לו כוח והצלחה! אמן ואמן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שםניק
תגובה,
ום,
29/04/05 18:40
|
את מפנטס וגם משקר ממתי שסניק עוזר לחילוני.. מנסיון הם גם לא עוזרים לדתיים מנסיון שלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
פוליטיקאי.
ירון,
חיפה,
29/04/05 14:57
|
אם הם באמת נגד ההתנתקות מדוע לא פועלים נגדה בנחישות? כי יש דברים חשובים ויש... נגד ההתנתקות לא יביא עוד קולות ומנדטים ו... בשביל העניים ותיקון הכלכלה - הו הו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
לא מרי ולא נעליים
ז'קי,
29/04/05 14:54
|
על איזה מרי הוא מדבר? העם הזה שמן ורוב התושבים נמצאים הרבה מעל קו העוני, אלא שמשרדי הממשלה לוקחים נתונים מתוך דיווחים מוסדיים שונים. ראיתם פעם אזרח חרדי שמוציא חשבונית על הכנסה ? כתבו לכם פעם ספר תורה וקבלתם חשבונית ? עשו לכם ברית וקבלתם חשבונית ? הזמנתם פעם כמה חברה שיעשו לכם ברכה, זוהר , אזכרה , וכל מיני טקסים וקבלתם מהם חשבונית?. בחברה הזו מתגלגלים מיליונים ככסף שחור אשר לא נכנסים לחישובי הלמ''ס וביטוח לאומי וכך יוצא שכולם שם נחשבים עניים ולא כך הדבר.!!
המוסדות הממשלתיים לא נכנסים אליהם ומניחים להם לפעול בשיטות אלה.
כל עוד שיש לאנשים ממה להתפרנס לא יהיה שום מרי. יש לתת לחולים , לזקנים שאין להם פנסיה ולתשושי הנפש. כל מי שמסוגל לעבוד שיילך לעבוד למרות שהוא חרדי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אצביע ש''ס כמחאה על השינאה של ל
חילוני מצביע שס,
29/04/05 14:52
|
אצביע ש''ס רק כמחאה על השינאה של מפלגת שינוי. גם אני חושב שטומי לפיד הוא גזען שפורט על נימי נפשה של האוכלוסיה הלבנה הגזענית, זה עובד בקלפי,הם קיבלו הרבה קולות תודות לזה, ואם הם יכניסו שניים שלושה מזרחיים הם תוקעים לעצמם גול עצמי, הבעיה שהם קיבלו כמה מנדטים מאזרחים תמימים שלא מבינים מיהו האיש טומי לפיד, מסקר קטן שערכתי בין חברי המזרחיים שהצביעו שינוי, אז הם מכירים בטעותם, ולא יחזרו עליה בעתיד. למי שלא מבין, העם הזה מורכב מקיבוץ גלויות שבסופו של דבר יתערבב כליל או שיושמד. הוא (טומי לפיד) פורט על נימי ההפרדה והגזענות. תראו את חברי הכנסת של שינוי כולם חוץ מהשניים הראשונים הם בובות לבנות חסרות אישיות שקולם לא נשמע , ויש את הבובה המזרחית , העבד ראצאבי שלא מבין שתפקידו הוא ליפות את פניהם של אדוניו מהקלוקס קאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מיזרחי שמצביע שינוי
שי,
29/04/05 18:42
|
מה הקשר לגיזענות ומה מעניין אותי טומי לפיד. שינוי מקדמת את האינטרסים של החילונים, עובדים, סטודנטים וחיילים. מעניין לי את ה*** מיזרחים ואשכנזים, אין מיפלגה אשכנזית אבל יש מיפלגה מיזרחית שמקדמת שינאה וקרואים לה ש''ס. את האשכנזים נושא העדה לא מעניין, הוא מעסיק רק מיזרחיים עם ריגשי נחיתות כמוך שהולכים ומצביעים לש''ס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגדול אני מסכים,אבל-
ראובן,
29/04/05 16:42
|
ש''ס גזענית לא פחות.אולי לא בסגנונו הבוטה והגס של טומי לפיד,אבל היא גזענית.אין בה מקום למי שהוא לא ''אחד משלנו'' (כלומר משלהם). אני לא חש סימפטיה לטומי לפיד והסיבה היחידה שהצבעתי עבור שינוי היתה לגרום להם לקבל די מנדטים כדי להשתתף בקואליציה-ולא ש''ס. האם אצביע שוב לשינוי?לא בטוח כלל.בכל מקרה,לא אצביע ש''ס במקומם.אעדיף להמנע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טמבל טמבל טמבל טמבל טמבל
ישי אלף,
29/04/05 15:41
|
|
 |
אז הוא טמבל,מה הוא אשם ?
דוד,
29/04/05 18:30
|
הוא לא היחיד, יש הרבה, והאם הוא ידע- זה יעזור. טמבל, ביג דיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
לפיד הגדול מכולם
אמי,
29/04/05 14:44
|
אני מצביע שס לשעבר מאוכזב ממנה מאוד. שס זו מפלגה שעבדה על בוחריה ותמורת בצע כסף תמכה בתקציב, ואילו שינוי ידעה לעמוד על שלה ולעזור לחלשים. אני מוריד את הכובע בפני לפיד ומצטער שהצבעתי לשינוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
אלי ישי,ומה ש''ס עשתה?
ראובן,
29/04/05 14:25
|
המפלגה הכי סקטוריאלית אי פעם.הכי פרימיטיבית בהשקפותיה.אתה מלין על טומי לפיד ומפלגתו הגזענית ויש בכך אמת,אבל אתם?לא אשכנזי אחד,אף לא אשה אחת. הנצחתם במדיניותכם את העוני והבערות.''אל המעיין'' ועוד... אולי התבגרתם קצת בשנים האחרונות, אבל הציבור לא מטומטם כמו שנדמה לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מפלגת זיקית
יהודה,
חיפה,
29/04/05 14:24
|
עכשיו הטרנד לדאוג לעניים אז ש''ס דואגת לכאורה לעניים . מניסיון העבר ש''ס בסופו של דבר דואגת רק למצביעיה . ההשג הגדול ביותר של שינוי הוא בכך שבתנועת אל המעין מועסקים כיום פחות מעשרה עובדים (.....) לעומת מאות עובדים כשש''ס היו בשלטון . עדיף באמת שאלי ישי יעשה למשפחתו , אולי בטעות גם מישהו מהם יתגייס לצבא ויתרום את חלקו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''רק'' דואגת למצביעיה
jk,
חיפה,
29/04/05 15:51
|
האם הליכוד דואג למצביעיו שלא רוצים בהתנתקות (במשאל הליכוד)?
האם העבודה דואגת למצביעיה כאשר הם מסוכסכים בינם לבין עצמם?
האם שינווי דואגת למצביעיה כאשר בשנתיים לא הגישה אף רפורמה חילונית??
אני מצטער שאין מפלגה שתדאג לי כמו שש''ס דואגת לציבור שלה, וזאת על המפלגה לעשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
ירמיהו פרק ז-
דן למדן,
29/04/05 14:15
|
http://www.daat.ac.il/daat/tanach/achronim/jer07.htm
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דן אתר מעניין מאוד ואני חילוני
ל"ת
גיל,
צפון,
29/04/05 20:52
|
|
 |
13.
''השתמטות תוביל למרי אזרחי''
אס,
29/04/05 14:08
|
קודם תקרא לכול בוחריך לשרת בצבא,לצאת לעבוד(במקביל לעבודת הקודש) ואז תוכל לדבר בשם העם.
מסתבר שלחוצפה אין גבול (אולי הדיבר ה11 צריך להיות:אל תהיה חוצפן)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הש''סניקים מתגייסים !!!
שסניק,
ירושלים,
29/04/05 16:13
|
כל החרדים שמזדהים עם ש''ס מתגייסים לצבא - כולם !!!!
ומי לא מתגייס אתם שואלים ? החרדים שמזוהים עם יהדות התורה והזרם האשכנזי !!!
ועל מה אתם מקטרים? הרי גם חלק לא קטן מהחילונים לא רק שלא מתגייסים אלא גם עוזבים את המדינה וממשיכים לחלוב ממנה כסף !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
רגע,רגע,ישי כל מה שהיה,,,,,,
יהודי,
ארץ הקודש,
29/04/05 13:52
|
בלוף אחד גדול,הרי טענתם שרודפים את שס והספרדים ולא בגלל מנהל לא תקין? היום אתה מודה שהכל עבודה בעיניים?פשוט גנבו ואתם הפניתם אצבע מאשימה כנגד רדיפה של עדות המזרח,פעם ככה,היום ככה יעני ישראבלוף,לא האמינו לכם אז ולא מאמינים לכם היום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
רות
רות,
רעננה,
29/04/05 13:52
|
|
 |
דברי בשם עצמך...
ל"ת
ר.ש,
29/04/05 14:38
|
|
 |
אולי....
אורן,
י-ם,
29/04/05 15:55
|
ואולי תגיד לי אתה שאתה מיצג את העם....או שיותר נכון העם זה דבר אולי יותר מסובך בשבילך (ז''א להבנה שלך(ואני יודע שגם את זה אני צריך להסביר לך) ואתה מה בדיוק אולי איזה רוסי שאוכל שקצים כל היום או לחילופין רודף אחרי ממון וכבוד כל חייך ואל נא תנסה לדבר אתה בשם העם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התרפה של ש''ס זה הרוסים
צוחק,
29/04/05 19:22
|
אינני מבין למה כל העליהום של החרדים האלה היא על הרוסים.הם עם עם תרבות ולא תרבות בזאר ע''ע עובדיה יוסף בשפת הבזאר קונה לו צאן מרעית.לטובת הדת והדתיים יש להפריד את הדת מהמדינה ולא כל מרן יתערב בעיניני מדינה ולא כל חבר כנסת יתנהג כרב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
כשם שש''ס תחת דרעי לא היתה
נביל,
ישראל,
29/04/05 13:51
|
יכולה לבצע רפורמה שבה יידרשו הכל לנהוג עפ''י אמות מידה של מוסריות והגינות, כך הליכוד תחת משטר שרון לא יכול לדרוש זאת.
על כן עפ''י כל התחזיות בין החברה נראה שהליכוד הולך להתרסקות איומה ולא יוכל להיחלץ מהבור אליו ישקע.
כנראה שתקום מפלגת ימין אלטרנטיבית שתגרוף את בוחרי הימין והיא היא שתקים את הממשלה הבאה.
אני מאמין שבתום שליחותו השמאלנית שרון וחבורתו ייקראו לדין על שחיתויות שונות שביצעו. חבל שעל פישעם הגדול שהוא הפקרת העם לידי הטרוריסטים לא יתנו את הדין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ספרדי, מסורתי וליברלי
דוד,
29/04/05 13:41
|
ש''ס גזענים כלפי נשים. ש''ס גזענים כלפי אשכנזים. ש''ס גזענים כלפי חילוניים.
הרבודיה בעל הפה המלוכלך ''המנהיג הרוחני'' ... חה חה חה
לצחוק או לבכות?
בעזרת השם, בבחירות הבאות ש''ס תמחק מהמפה הפוליטית !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בעצמך גזען בור ש''ס הוקמה
ש,
29/04/05 15:05
|
בחסות הרב האשכנזי שך , זכר צדיק לברכה, בגלל שחרדים מזרחיים קופחו במוסדות האשכנזים, שס היא החצי השני של אגודת ישראל האשכנזית, והם בעצם יד אחת שמייצג את הציבור החרדי. רב אשכנזי, רב ספרדי, שמעת אולי? גזען קטן, למה אתם לא מזכירים את אגודת ישראל, באותו הקשר, רק בזאת את חושפים את פרצופיכם הגזעני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעם ארץ, חסר הבנת הנקרא
ספרדי, מסורתי,
30/04/05 00:09
|
באגודת ישראל ספרדים קופחו על ידי אשכנזים – אגודת ישראל גזענים כלפי ספרדים. אגודת ישראל גזענים כלפי נשים. אגודת ישראל גזענים כלפי חילוניים. הנה הזכרתי את אגודת ישראל, טיפש.
רב ספרדי, רב אשכנזי – את שניהם ובוודאי גם אותך אני צריך לממן. לפי תגובתך, אתה יכול להוות שפן ניסויים מצויין לפאבלוב.
ואף על פי כן, בעזרת השם, בבחירות הבאות ש''ס תמחק מהמפה הפוליטית! אמן, כן יהי רצון !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
אני ממש לא מבין
ל"ת
דורון,
פתח תקווה,
29/04/05 13:40
|
|
 |
7.
ש''ס,חמאס,חזבאללה,אירן.....
ל"ת
בני,
ב''ש,
29/04/05 13:31
|
|
 |
כשש''סניקים יתופצצו את עצמם
בני,
תל אביב,
29/04/05 14:17
|
תוכל להשוות אותם למה שאתה רוצה. בינתיים - תתבייש ואל תשתמש בשמי אגב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Idiot, did SHA''S kill any one?
ל"ת
Arie,
29/04/05 14:08
|
|
 |
6.
אלי ישי הגדול מכולם!!!!!
צפוני,
תל אביב,
29/04/05 13:29
|
אני מצביע שינוי לשעבר מאוכזב ממנה מאוד. שינוי זו מפלגה שעבדה על בוחריה ותמורת בצע כסף תמכה בתקציב, ואילו ש''ס (אע''פ שכמובן לא אצביע לה) ידעה לעמוד על שלה ולעזור לחלשים. אני מוריד את הכובע בפני אלי ישי ומצטער שהצבעתי לשינוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקרן
ל"ת
למה תתחזה?,
29/04/05 14:11
|
|
 |
עלק צפוני
נכון מתחזה,
שם,
29/04/05 18:46
|
|
 |
תגובה!!!
צפוני,
תל אביב,
30/04/05 23:07
|
אולי קשה לכם לשמוע אבל אני ממש לא שסניק וגם לא אצביע להם. אבל אני יודע להעריך אנשים שעוזרים ועושים מעשים טובים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קללה תבוא על ראשך, שקרן
חיים,
18/06/05 03:01
|
|
 |
5.
מצוות כורך
אפרת,
29/04/05 13:27
|
הימין והעניים יכולים לעשות מרי אזרחי גדול כנגד הממשלה ופשוט לשתק את המדינה בברית בלתי קדושה.
אלו ימחו בגלל ההינתקות ואלו בגלל העוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
נהיה באופנה מרי אזרחי
ל"ת
גם אני רוצה,
29/04/05 13:24
|
|
 |
3.
בואו נבדוק מה יש בש''ס?...
יעל לוין,
ירושלים,
29/04/05 13:24
|
אל המעין = שחיתות דרעי = שחיתות יאיר לוי = שחיתות פנחסי - שחיתות בניזרי = שחיתות ש''ס בגדול = שחיתות
אז מישהו יכול להסביר לי האם יש משהו נקי, רוחני, תורני, כל דבר ע ר כ י שתרצו במפלגה המסואבת הזאת?
את ש''ס קונים רק באתנן, ב כ ס ף! כמו פרוצה בקרן הרחוב. מישהו יכול להוכיח לי שזה אחרת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילים כדורבנות מ ס כ י ם
ל"ת
דרעי,
29/04/05 19:24
|
|
 |
ומי לא שחיטות???
jk,
חיפה,
29/04/05 15:46
|
מי מהח''כים לא מושחט? באיזו מפלגה אין תיקים פליליים על חבריה???
ההבדל היחיד בין ש''ס למפלגות אחרות זה שש''ס לוקחת ונותנת לדתיים שבחרו בה, וראשי הממשלה מקבלים מתנות ומקימים עמותות למטרות האישיות שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לוין תבדקי את עצמך במראה
ל"ת
אולי את נוטה,
29/04/05 17:05
|
|
 |
אלמלא היית גזענית..
פייבל,
פלדמן,
29/04/05 15:01
|
|
 |
נכון - גם אני גזעני
אורי,
29/04/05 17:34
|
המרי החברתי של הרב השקט בעיצומו העובדה שש''ס מתיבשת בחוץ מוכיחה רק שהגזענות היא כלפי הפאראזיטים נוסח ישי וכנופייתו ולא כלפי עדות המזרח. מר ישי - תסביר לי בבקשה אם אתם כל כך טובים - מדוע בעצם ההמונים לא הצביעו עבורכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם לא היית עיוור אפשר היה לדבר
ל"ת
דוק,
קריות,
29/04/05 15:56
|
|
 |
לא הצליחו לקנות את ש''ס בהתנתקו
ירון,
חיפה,
29/04/05 14:58
|
הם הצביעו נגד ההתנתקות למרות כל ההבטחות והכסף שלא כמו החרדים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בינתיים ...
שלומי,
צפת,
29/04/05 14:22
|
|
 |
אני מסכים אתך
ל"ת
שודדים וסחטנים,
29/04/05 14:13
|
|
 |
2.
פרזיטים ועוד מתלוננים
גיא,
29/04/05 13:18
|
ש''ס היא שאחראית למצבם הגרוע של מצביעיה, היא שטיפחה את תרבות הבטחה והקיצבאות. ש''ס מעודדת את העניים להוליד עוד ילדים, לדאוג שישארו בורים ולהשאיר אותם במעגל העוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיילדו כמה שבא להם אבל שיפרנסו
ל"ת
יהודי שפוי,
29/04/05 14:14
|
|
 |
סגנון ל''יהודי''שפוי''אך ריק ועני
ל"ת
בדעת ואומלל,
29/04/05 18:22
|
|
 |
1.
התוכנית הכלכלית הצילה את המשק!
האמת לאמיתה.,
29/04/05 13:17
|
|
 |
אתה לא מבין על מה שאתה מדבר
לא תמים כמוך,
29/04/05 14:19
|
הוליכו אותנו שולל. מכרו נכסי מדינה בנזיד עדשים ''כדי להציל את המשק'': את אל על מכרו לנוכל. מילארד דולר נגרעו מהציבור וירדו ישירות לכיסו. כעת הוא עסוק בכיצד לגרוף את הכסף בלי לחלק לשותפים האחרים: המדינה ובעלי מניות אחרים. אותו הדבר עשו עם צים. על הפרק כעת: תעשייה אווירית ועוד. המדינה ''פושטת רגל'' אבל אנחנו המפסידים האמיתיים. לטובת מי? לקבוצת נוכלים שתומכים בכמה נבחרי ציבור. גועל נפש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תעשיה אוירית-זבל של חברה
ל"ת
ff,
29/04/05 18:06
|
|
 |
אתה תמים בעצמך
ii,
29/04/05 18:05
|
כל החברות הממשלתיות היו כל כך מושחתות ששוה כלכלית גם לתת אותן בחינם. רובן שילמו יותר שכר מאשר הכניסו כסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות בידך
ראובן,
29/04/05 16:49
|
אתה מסתכל על זווית די צרה של התמונה הכוללת.אין בעיקרון פסול במכירת חברות למשקיעים כדי שייעלו אותן ואין פסול בזה שירצו להרוויח.אפשר להתווכח על תיעול כספים נכון יותר,מסכים אתך.אנו חיים בתפיסה שלהיות עשיר משמעו להיות פושע. בארה''ב המצב קיצוני יותר.זכור לך,למשל,כמה שילמנו לבזק על שיחות בינלאומיות לפני עידן החברות החדשות שנכנסו?המון!! הפרטה ויעול אינן תמיד דבר שלילי.
הגב לתגובה זו
|
|