 |
36.
אים במישטרה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
02/05/05 10:57
|
לא הבינו עד עכשיו שדרושה היתערבות מישטרתית אז אן תעם שכעת המישטרה תיתערב מכון שהנורמה וההיתנהגות החברתית גורמת לנזק חברתי וצריכת הסמים והסקס במועדונים היא נורמה חברתי המישטרה לא תיפטור בעיות אלו הבלינים האלו צרכים קודם כל טיפול פסיכולוגי ואחרכך ליראות מה יהיו התוצאות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
אצל הדתיים אין סכינאות, פאקט.
משה,
01/05/05 18:27
|
|
 |
34.
הורים יקרים הוציאו ילדיכם ומהר
ל"ת
מחינוך ממלכתי,
ללא עתיד,
01/05/05 16:00
|
|
 |
33.
והשוטרים פוחדים מהם,
ל"ת
הערסים הם הבעיי,
01/05/05 15:25
|
|
 |
המשטרה היא הבעיה - פרזיטים
ל"ת
תגובה ל-33,
02/05/05 10:42
|
|
 |
32.
there is alot to be done! read
asaf,
newcastle,
01/05/05 13:36
|
violence is a major problem in england, but there is a way to tackle it. in england the police cars have a cctv camera on the roof , there are cameras around the pubs and clubs, and they use it to prosecute people who cause problems. the police officers that monitor an area are always the same, so they know the potentialy people who will cause problems, and there is no need for undercover police. most of the places don't sell alcohol after 11 pm, and there's a special license to sell alcohol after that. and so on and on, so there is alot to be done, and it's all in the approach!!! the israeli police need to change their approach!!!! and decide to tackle this ugly violence!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
כואב..
בילי,
01/05/05 13:08
|
הנער שנרצח בליל שישי ממשפחתי המורחבת. אני בתור קווקזית יכולה להעיד על כך שמקרי האלימות בקרב הנערים שלנו הם רבים ושורש הבעיה היא בחינוך המשפחתי והתרבותי. לכן זה יהיה לא צודק להפיל את האשמה על מערכת החינוך. יחד עם זאת אני חושבת שבמערכת החינוך לא לומדים מספיק על השורשים שלנו והמנטליות הכל כך שונה. אם ישכילו לעשות זאת ולדעת לנתב את הטמפרמנט הגועש הזה למוקדים אחרים יחול תחילתו של שינוי. לצערי יש נערים שיוצאים מהבית עם הרצון להיתקלויות מעין אלה מוכנים ומצויידים בסכינים וכו'. כאן ניכנס גם הפן התחוקתי, אם הענישה תהיה רצינית זה יהווה גורם רתיעה. כמו בכל עדה מסורתית, גם אצלנו חל פילוג תרבותי. ישנן משפחות שלא רוצות ולא מצליחות לראות את העולם והחיים המודרניים כמו שהם ומנסים לחנך את ילדיהם לנורמות התנהגות שהתאימו והיו מקובלות בארצות שמהן הגענו ואותם שאפנו מהתרבות המוסלמית וישנם שמשמרים את היחודיות אך יחד עם זאת מתרחקים מגורמים שליליים מעין אלה. משפחתי היא דוגמא לפילוג זה. העצוב הוא שמה שלא אגיד הדעות לא ישתנו, האלימות לא תיפסק והילד לא יחזור... אני מקווה שההורים יצליחו למצוא נחמה ושחברו יחלים.
לסיכום הפיתרון הוא במאמץ משותף ולא בהאשמת גורמים ספציפיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
להגביל את שעות סגירת המועדונים
ל"ת
אב חרד,
01/05/05 13:07
|
|
 |
29.
לחן-הבעיה אינה במועדונים. הם
מגיבה,
01/05/05 12:56
|
פעלו ופועלים בארץ וברחבי העולם. הבעיה היא במי שמגיע לשם. החברה הישראלית הופכת לאלימה יותר ויותר. יש אלימות בכבישים, ברחובות, בכדורגל, בבתים וכו'. צריך לחבר את כל החוטים ולהבין שיש קשר בין התופעות. האלימות מוצאת דרכים לצאת החוצה, עם או בלי המועדונים. הבעיה היא שורשית, ובכך המשטרה צודקת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
גועל נפש
ליאור,
רחובות,
01/05/05 12:45
|
אני בן 22 ואני והחברים שלי החלטנו למרות אהבתנו למוסיקה ומועדונים שאנחנו לא יוצאים יותר בארץ למועדון. המועדונים נראים כמו גן חיות וכל דקה כמעט מתחילה קטטה . האוכלוסייה שנכנסת למועדונים משתנה משנה לשנה ורק מדרדרת. איך הגענו למצב שאני צריך לחסוך כסף כדי לטוס לחול ולבלות שם כי אני לא יכול לצאת במדינה שלי?? המשטרה לא תעזור עכשיו אולי רק תמנע את הדקירה בתוך המועדון אבל בטוח לא מבחוץ אליו. הכל מתחיל מהחינוך ואיך שאנחנו נראים יום יום. זה אותם האנשים שנוסעים כמו מטורפים בכבישים ושהורסים את כל מה שהיה פעם טוב במדינה הזאת. התלונה היחידה שיש לי זה למועדונים עצמם שבשביל עוד קצת כסף מכניסים את האנשים הכי מפוקפקים בלי שום סלקצייה כמעט בכל מועדון וזאת התוצאה. בקיצור שיהיה בהצלחה לכל מי שצריך לעשות חושבין במדינה הזאת אני סיימתי לצאת למועדונים בארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
לסגור לאלתר את כל המועדונים
חן,
01/05/05 12:36
|
המועדונים הינם חממה לאלימות ופשיעה קשה. יש לסגור אותם לאלתר. הנוער יבלה במקומות קטנים וסגורים, כל אחד על פי דרכו. המועדונים גדולים מדי, צפופים מדי, ומעוררים יצרים. ראינו את כל בקבוקי הוודקה הזרוקים שם, האם מנהלי המועדונים לא רואים זאת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לסגור לאלתר את המדינה
תגובה לחן,
02/05/05 10:40
|
כל הדקירות אירעו מחוץ לכותלי המועדונים. המגוחך הוא שלפני זמן מה הועבר חוק בכנסת האוסר ''סלקציה'' במקומות בילוי. האלימות התפשטה בכל חלקי הארץ ולאוו דווקא במועדונים. במצב הקיים יהיה קל יותר לסגור את המשטרה שאינה עושה עבודתה, מאשר את מקומות הבילוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יופי לך
לין,
תל אביב,
01/05/05 13:01
|
בוא נסגור גם גנים ציבוריים ואם כבר אז גם בתי ספר, גם שם יש יותר מדי אלימות - צפוף לבני נוער בכיתות של ארבעים איש. אני מסכימה, אומנם באופן חלקי, עם המשטרה. האלימות הזאת היא גם עיניין של חינוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
האלימות באה רק מהבוכרים
גדו,
סביון,
01/05/05 12:31
|
הבוכרים מתנהגים כמו ערבים הם פרמטבים הם חושבים שמאמינים באלוהים אבל הם שקרנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
תגובה ל - 7 - ע נ י ש ה קשה!!
דרור,
תל אביב,
01/05/05 12:30
|
נשיאת סכין/חפץ חד - 5 שנים דקירה - 20 שנה הריגה/רצח (אותו דבר) - מאסר עולם
עבירה שלישית של אלימות, גרימת חבלות, דקירות וכו' - מאסר עולם (בדיוק כמו בארה''ב). אפס סובלנות כלפי אלימות. ועוד דבר, מפקדי משטרה שבתחום פיקודם רמת האלימות גואה, צריכים להיות מפוטרים לאלתר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אבל הם צודקים...
גמבה,
01/05/05 12:19
|
אי אפשר להצמיד שוטר לכל אחד שהולך למועדון. זאת אשמת ההורים שלא עושים מספיק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון, אבל בהחלט אפשר לאכוף חוק
פלפלת,
02/05/05 10:37
|
לא צריך להצמיד שוטר לכל מבלה במועדון, אבל אפשר בהחלט להפגין נוכחות במקומות מועדים לפורענויות. השוטרים הבטלנים לא אוהבים לצאת מהמשרדים ואם הם יוצאים זה רק לקניות פרטיות. הגיע הזמן שהמשטרה תתחיל לאכוף את החוק ולבצע את המטרות שלשמם הם מקבלים משכורות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
רק חינוך יהודי אמיתי יציל!
ל"ת
רציו,
רעננה,
01/05/05 12:18
|
|
 |
22.
אין משטרה בארץ - עבריינות על
ימין ועל,
שמאל,
01/05/05 12:05
|
אף אחד לא ביקש שוטר על כל בליין. אין גם שוטר לכל מועדון - ואין גם ניידת בכל איזור בילוי. למעשה אין כלום.
המשטרה לא מתפקדת - בכל תחום שבודקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
רהאירגון בכל נושא הבילויים
עדנה,
רחובות,
01/05/05 12:04
|
דחוף, לבצע שינוי בכל נושא הבילויים מי אמר שצריך לצאת לבלות בחצות הליל, שהמועדונים יפתחו בשמונה וחצי עד אחת בלילה ,ילכו הילדים שלנו לבלות ולשמוח,ובחצות ,עד אחת הכל יסגר,לדעתי זה יפחית את כל האלימות,ולא יסתובבו עד הבוקר,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
העיקר שלפרוץ לבית כנסת יש למשט
ל"ת
זמן וומשאבים,
צבועיםנמאסתם,
01/05/05 11:56
|
|
 |
לפי דבריך מותר לפרוץ לבתי כנסת
תגובה ל-20,
02/05/05 10:32
|
המשטרה צריכה לאכוף כל חוק ללא יוצא מהכלל, כולל תפיסת עבריינים הפורצים לבתי כנסת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי מדבר על צבועיות
איציק,
עפולה,
01/05/05 12:15
|
1. אף פעם החרדים לא הפגינו בפרוייקטים שלהם כמו קריית ספר בבית שמש ועוד שם נמצאו קברים . 2. מדוע החרדים לא הפגינו או עשו החרמות לקניון ארנה שפתוח בשבת ? כי בעלי הקניון הוא מר מוטי זיסר חרדי מבני ברק שמשמן אותם. נ.ב בקשר לדמגוגיה שלך השוטרים פרצו לבית הכנסת כי זרקו משם עליהם חפצים פאנטים דתיים כמו בשרות הצבאי שלי פרצו למסגד כי הסתררו שם מידי אבנים . תפסיקו להסתתר מאחורי סממנים דתים כמו הפדופיל שהסתיר את עצמו בבית משפט עם טלית .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
Violence
Yoetz Politi,
Merkaz,
01/05/05 11:50
|
As a new oleh...I am not shocked to hear that another young person was stabbed and/or killed outside of a club again last night...The Police are right, that they will never have enough officers to put inside and outside of every club! The process begins at home...As long as the society here teaches it's young people that violence is a way to solve a problem...As long as the educational process does not begin in the home, and then continues in our schools and then beyond...We will never solve the rpoblem! When a child is taught at a young age that it is permisable to threaten a teacher verbally and physically, then how do you expect them to behave as young adults or adults...I have scene incidents of verbal abuse by ''supposed'' cultured adults while waiting in line at the bank or supermarket! I've seen grown men, call each other liars, thieves while waiting in line at the Super...becuase one guy thought he had been ''wronged'' because the other allegedly cut in front of him in line...At the bank I''ve seen a woman call another customer names that I wouldn't want my children to ever hear...All over whether he was in line before her etc. As long as Israeli society thinks that it is ok to be verbally abusive in all most any situation in order to get what they think they deserve...It is no wonder that even the simplest and most benign conversation can escalate into acts of mayhem and even worse...death! It all begins in the home...!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
ולחשוב מה יקרה בהתנתקות......
עדיף,
שלא נדע,
01/05/05 11:41
|
כל מערך המשטרה בישראל מונה 25,000 איש כולל קצינים ומג''ב !!! בהתנתקות כל המשטרה ומג''ב ילכו לפנות את האנשים מביתם.....ומה יקרה בשאר הארץ ???? אני לא רוצה אפילו לחשוב !! המפכ''ל קראדי אמר שהמשטרה לא מוכנה להתנתקות מבחינת כוח אדם ושבזמן ההתנתקות המשטרה לא תוכל לטפל בבעיות וגניבות ואפילו חסימת כבישים !
כבישים ייחסמו, כל הארץ תהיה גן עדן לגנבים ושודדים והכי גרוע - לחשוב מה יקרה במועדונים הללו בזמן שאין משטרה.....עדיף לא להתחיל לדמיין...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
Liberalist leftist education
Shuny,
Haifa,
01/05/05 11:37
|
or, better said, no education to any values is to blame. You eat what you cooked.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
אכן, החינוך הוא הכתובת
ג,
ירושלים,
01/05/05 11:28
|
אבל כדי שהכתובת הזו תניב פירות חיוביים כלשהם, צריך לטפח, לדשן ולהעניק לה - ולא לחנוק את מערכת החינוך בשיטתיות כפי שעושים במדינה הזו. נכון, הדור אכן הולך ופוחת - זה מה שקורה כשמתייחסים למורים כאל בייביסיטר, ומתגמליםי אותם ככאלה. במצב כזה, אין סיכוי שאנשים מוכשרים שראויים לשמש דוגמה לילדים שלנו, לדור העתיד שימשיך את המדינה הזו, יגיעו להיות מורים. תמשיכו להתייחס למורים כמו לזבל - ותראו איך כל המדינה הזו הולכת לפח. מתי תבינו, שהשקעה בהון האנושי היא הדבר החשוב ביותר - יותר ממשק כלכלי, ביטחון, או כל דבר אחר - שהמדינה צריכה לדאוג לו? אחרת, אל תתפלאו שהמרקם החברתי, שאמור להחזיק את החברה הישראלית ביחד, מתפורר - ואתו גם המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך ניתן להעביר אמת מידה מוסרי
ערכי..בחינוך,
חילוני?,
01/05/05 19:23
|
אם כל אחד והאמת שלו והחוצפה חוגגת לא ניתן לחנך.. ואין כבוד והערכה וקבלת מרות להורה\ מורה..והתוצאות בשטח..העמיקי בשיטה החילונית הרקובה ועזבי את העם החרדי שאינך מגיעה לקטן שבהם למרות כל ההשמצות המוכרות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי יחנך?המורים גדלו באותה מערכ
ל"ת
ת רקובה,
01/05/05 14:40
|
|
 |
יש פה ושם עוד ניצולים אחרונים
ג,
ירושלים,
01/05/05 18:14
|
מן החינוך שהיה פעם בישראל, או סתם אנשים עם מנת משכל גבוהה מהממוצע, ועם ערכי מוסר ראויים. אבל הללו אינם הולכים להוראה - מקצוע אשר זוכה לבוז מהקהל הרחב, וליריקה בפרצוף מן המדינה-המעסיקה. תראי לי אדם אחד מוכשר, שמסיים תואר ראשון/שני באוניברסיטה, שהולך להוראה? את אלו אני רוצה להחזיר למערכת החינוך, ולא אנשים שלא יכולים למצוא עבודה טובה יותר. לשם ההבהרה: איני טוענת שכל המורים כך. מחצית ממשפחתי הן מורות, מן הסוג המעולה שבהן - אלה שהלכו למקצוע על אף הכל, בגלל הערכים, ומשקיעות את מיטב זמנן, מרצן ובעיקר את כישוריהן והיצירתיות שלהן כדי לחנך את דורות העתיד. אבל בדיוק מסיבה זו, אני גם יודעת מקרוב כי הן מהוות מיעוט שבמיעוט במערכת החינוך כיום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
רעיון מהפכני - להשקיע בחינוך!!
מעניין איך עוד,
לא חשבו על ז,
01/05/05 11:28
|
לשים כסף על החינוך, במקום להגדיל את תקציב המשטרה ב- 200-300 מיליון, הכסף יושקע בחינוך במערכת שתציע פרס כספי למורים שכן מתאימים לחנך את הילדים בבית הספר ולהפסיק עם הבדיחה הזאת של 3000 ש''ח למורה עם תואר ראשון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
איך לא חשבו למשל
יוסקה,
01/05/05 11:18
|
לבדוק כל מבלה שמגיע מכף רגל ועד ראש וכמובן שכל סוג של נשק שנמצא מוחרם מיידית וסופית.נכון,אז יקח קצת יותר זמן כדי להכנס,אך זה עדיף פי כמה וכמה על מוות או פציעה(במקרה הטוב) וכך אותו סוג של מפגרים שמנסים להוכיח את גבריותם ע''י דקירת אדם,יהיו פשוט מוגבלים לסתם תגרה וביידים חשופות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
המשטרה לא אשמה
גד,
01/05/05 10:55
|
קל לתקוף את המשטרה . מה הם אשמים אם מישהו החליט לדקור מישהה ? האם אתם תוקפים את המשטרה כיוון שבעל העיתון מר נמרודי מבעלי העיתון נחקר והורשע .?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המשטרה אשמה ועוד איך
תגובה לגד,
02/05/05 10:35
|
נכון, קל לתקוף את המשטרה בשל מחדליה. לא הייתה עושה את המוטל עליה, לא היתה מותקפת. מתי פעם אחרונה ניסיתי להזמין ניידת אשר הגיעה בזמן למקום האירוע? לשוטרים יש תרגיל יפה: הם מחכים להחלפת משמרת ואז מעבירים את תלונתך ליעדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון המשטרה לא אשמה
לוציפר,
01/05/05 11:02
|
|
 |
12.
המשטרה צודקת!
ל"ת
הכל מתחיל בבית,
01/05/05 10:53
|
|
 |
11.
שההורים יקחו אחריות
ניר,
01/05/05 10:45
|
יש משפחה שישבה בחג לאכול עם הרוצח הזה, אבל הם היו עסוקים בוודאי בלאהוב אותו ולגבות אותו אל מול כל הקשיים שבביהס וכו' בקיצור הורים לילדים ארסים קבלו אחריות וגלו יד קשה, תפקחו את עיניכם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אי אפשר לשים שוטר על כלום
לוציפר,
01/05/05 10:39
|
לא על ביריונות לא על עבירות רכוש ולא על עבירות תנועה. הדבר היחידי שאפשר לשים עליו שוטר זה על מכמונות מהירות או דוחות תנועה או על כל דבר שאינו קשור לשלום הציבור. בקיצור אין הבדל בין תפקוד המשטרה לבין כל פרזיט אחר המממן עצמו מהקופה הציבורית מבלי לתת כל תמורה. אחרי שהגשתי תלונות במשטרה וראיתי מי הדמויות מאחורי דלפקי השרות הבנתי שאפשר פשוט לסגור את התחנות לצמיתות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
4 אתה אוויל - המשטרה צודקת
Jack,
שוהם,
01/05/05 10:37
|
למה הדבר דומה?למישהו שעומד בפקק, עצבני, וכשהוא רואה שרידי תאונה מחרידה שגרמה לפקק הוא אומר: אוףףף...הפקק הזה מעצבן..!? מתי אני אגיע הביתה
במקום לחוס על הקרבנות ועל הגורמים בחברה, מאשימים את המשטרה, ואת המחסור בדת - תאמינו לי, יש מספיק פושעים שקוראים פרשת שבוע, וגם אלה שלו - לא החילוניות שלהם היא הבעיה - רדו מזה
צריך ללמד את הנוער וההורים - כן, כן, ההורים אפילו המבוגרים ביותר, שפתרון סכסוכים נעשה בעזרת מילים - לא מכות ואלימות - כשאין כושר ביטוי, ואין מילים, מתחילים במכות - במשפחה, בצבא, וכו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
המשטרה אחראית - כנסו!!
אייל,
01/05/05 10:35
|
המשטרה מכריחה את המועדונים להשתמש בחברות אבטחה מתוך רשימה של חברות ''מאושרות''. בפועל, החברות האלה שולחות הרבה פעמים אדם מבוגר שמעולם לא השתמש בנשק וחסר כל כח פיזי, וזאת במקום לתת לבעלי המועדונים לשכור אנשי מקצוע מתאימים יותר. הרבה פעמים נאלצים מועדונים לפטר את ה''גורילות'' שהעסיקו ולקחת במקומם אתיופי בן 60 רק כדי לרצות את המשטרה . וכך נהרגים אנשים!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
הפתרון!!!!!!!!!!!!!!!!
איש,
01/05/05 10:35
|
כל אדם שימצא אצלו סכין בבדיקות שיערכו בכניסה למועדונים יפתח לו תיק פלילי...יכנס למעצר ענישה אוטומטי של שבוע....שמו ידווח לכל הרשויות ולכל מוסד כלכלי וחינוכי...להכתים לאותו אדם את השם ...ובנוסף לשחרר אותו בסוף השבוע על תנאי ובאם יתפס שוב ישפט ויקבל עונש מאסר גבוה על כוונה לרצח.....כמו כן להכניס את הסכין לרשימת נשקים שדינו יהיה כמו דין אקדח...ושוב אדם שיתפס עם סכין יענש לפי הנ''ל..או אם אפשר יותר חמור..כמה שיותר חמור....לא מספיק המחבלים הערבים?! אז עכשיו גם מחבלים ''יהודים'' שאחרי זה במעצר רצים ושמים כיפה עלק.......אנשים בלי טיפת כבוד......אפסים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק ב-100 אחוז!!!!!
ל"ת
נועה,
01/05/05 12:02
|
|
 |
6.
לכלא!!!שופטים טיפשים!!! לכלא!!
איו הרתעה,
01/05/05 10:30
|
כשכל מי שעושה בלאגן ישב חמש שנה בכלא וישלם קנסות(כדי לבנות עוד בתי כלא) אז לאט לאט כבר לא יהיו עבריינים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
ברור שהמשטרה צודקת!
ii,
01/05/05 10:25
|
אם כל אזרח שמקבל קריזה יחליט לדקור את מי שעובר מולו אז המשטרה לא יכולה לעשות כלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
די!הפשע מכביד עלי כלכלית!
לב לביב דוס,
העשיר בארץ,
01/05/05 10:17
|
מימון תוצאות הנוער הרקוב עולה לי ממון רב ואין ביכולתי לממן יותר בתי סוהר ...חיזרו לשולחן שבת ופרשת השבוע ומחשבת ישראל...די לפשע..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם למערכת החינוך החילונית
ג,
ירושלים,
01/05/05 11:32
|
היו את התקציבים פר ילד שיש למערכת החינוך הדתית, הילדים שלנו לא היו הופכים לנוער רקוב ופושע שמהווה נטל כלכלי על המדינה! אז אל תספר לי סיפורים שזה בגלל חינוך דתי - זה פשוט בגלל שבמשיך עשרות שנים אתם גנבתם את הכסף שהיה מיועד לכלל הילדים במדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקציב חינוך חרדי רק משתדלנות
לב לבייב,
01/05/05 14:31
|
אם היה לנו תקציב כמו הממלכתי לא היה צורך במשטרת ישראל...רקתורת ישראל מרסנת ומחנכת את האדם עם נסיון של אלפי שנים ...ימותו הקנאים..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וכמובן, כמעט שכחתי את החשוב
ג,
ירושלים,
01/05/05 18:25
|
מכל - יקירי, אם באמת היה לכם את התקציב שיש למערכת החינוך הממלכתית פר ילד, אולי סופסוף הייתם מתחילים לעבוד עם תכנון משפחה נכון ולא מטילים עלינו את העול לפרנס את ילדיכם בנוסף לאלה שלנו; אולי הייתם נאלצים לצאת לעבוד כדי לפרנס את ילדיכם אשר אוכלים ארוחות במערכת החינוך הפרטית שלכם על חשבון שאר ילדי ישראל. מה שבטוח, לא הייתם יכולים להעניק להם ללא תשלום נוסף מכיסכם הפרטי (אשר כידוע לכל, ריק וניזון מכספי משלמי המסים) חינוך איכותי בכיתות לימוד המונות עד 15 ילד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אמורה לצחוק או לבכות?
ג,
ירושלים,
01/05/05 18:20
|
ומי הדוגמאות שלך לסולם הערכים המעולה שמייצרת מערכת חינוך תורנית? אריה דרעי? אולי הח''כ פנחס? יתרה מכך, אף אחוזי הפשע הנמוכים לכאורה בקרב החברה הדתית אינם מעידים על דבר פרט למדיניות העלמת פשע. העובדה שאצלכם נהוגה השתקה כוחנית של קורבנות פשע למען לא יפתחו פיהם להלין על רביהם האונסים, גונבים, מכים וכו', אין פירושה כי אחוזי הפשיעה בפועל נמוכים יותר - ואם תיכנס לאתרי הצ'טים הרבים שנפוצים והולכים בקרב החברה החרדית והדתית, גם תראה עד כמה הדבר נכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נמוכים לכאורה!חחחחחחחחחחחחח
אין תחנת משטרה,
בבני ברק,
01/05/05 19:26
|
|
 |
ג. .איך ניתן להעלים רוצחים????
חווה יערי,
גיבורת תרבות,
01/05/05 19:15
|
במקום להעליל על ציבור טהור תדאגי על רקבון חינוך חילוני...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לב לבייב מתעשר מהחילונים
שרי אריסון,
רבנית צדיקה,
01/05/05 11:23
|
מי בדיוק ממלא את כיסיו של לב לבייב בקניוניו העמוסים, חבריך החרדים ? או החילוניים העמלים על כפסם וואת המעט שנותר אחרי הניכויים לכל מאן דבעי, מבזבזים בהנאה בקניוניו של ה''עשיר בארץ'' .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לב לבייב כספו הוא מיהלומים לא
מקניון...,
שנאה עיוורת,
01/05/05 14:34
|
אפריקה ישראל קנה לאחרונה... ומנהל חיי משפחה תקינים.. לא כמו בעלה של שרי אריסון ה''צדיק''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 100%
מסכים,
01/05/05 10:49
|
אצל הדוסים אין בכלל אלימות. מקסימום איזה רבי עושה מעשה סדום בתלמידים שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
במקרה הזה המשטרה צודקת 100%!
ל"ת
אלי,
01/05/05 10:11
|
|
 |
2.
די לאלימות במועדונים
ל"ת
ציציאשווילי דוד,
01/05/05 10:11
|
|
 |
באמת דיי עם האלימות....
סשה,
לוד,
30/05/05 21:57
|
אני באמת חושבת שצריך לשים אבטחה יותר טובה בכל המעודונים לשים בטחון טוב שאכן יוכל לשמור על הבני נוער המבלים בלילות....זה יהי יותר בטחוני וגם ההורים שלהן יוכלחו לישון בלילה בשקט!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
ומה יעשו בזמן ההתנתקות?
עידן,
ראשל''צ,
01/05/05 10:11
|
אם כמעט כל השוטרים יהיו בפינוי מי בדיוק ישמור עלינו? זו בדיוק הסיבה שבגללה אני מתנגד לתוכנית. זו תוכנית לא מוסרית כלפינו האזרחים וכלפי העקורים מביתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם המתנחבלים לא היו אלימים
ג,
ירושלים,
01/05/05 11:34
|
והיו מכבדים את החוק הישראלי ומתפנים בשקט, לא היה צריך שוטרים בכלל כדי ליישם את החוק! מי שאשם במצב, ובאלימות שנראה כי הולכת לפרוץ שם, הם המתנחלים עצמם שמסרבים לציית לחוק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בור ומסכן
אייל,
01/05/05 12:22
|
|
 |
לא צריך שוטרים בהתנתקות
לא מסכים,
01/05/05 10:50
|
הרי אצל הדוסים אין אלימות. הם רק לומדים תורה ואוהבים את כל ישראל ומקסימום איזה רבי עושה מעשה סדום בתלמידים שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדוסים המציאו את האלימות
רונן,
רמת גן,
01/05/05 13:23
|
ועכשיו הם מלמדים את הנוער החילוני להשתמש בו. לסגור את כל הישיבות ולפתוח במקומם מועדונים מתירניים. רק כך נוכל למגר את השפעת האלימות הדתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן אתה צודק???!!!???!!!
ל"ת
השופט אזר ז''ל,
קרבן,
01/05/05 14:45
|
|