 |
19.
ליסגור את כל
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
02/05/05 10:49
|
המועדונים סגירה מוחלטת ללא אפשרות פתיחה מחודשת מהסיבות הידועות לכולם פיקוח מישטרתי לאורך זמן לא יעזור ומחיר ההבטחה לבעלי המועדונים יעלה כסף רב וסדור זה לא יחזיק מעמד זמן רב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
מסכים ב:101% עם מס:17
אזרח מודאג,
02/05/05 02:36
|
צריך להדק את האכיפה והביקורת על מוקדי פשע ואלימות בערים במיוחד במועדוני לילה בהם יש תלונות על מטרדים והתפרעויות של אלימות לסגור לצמיתות מועדונים בהם בוצעו רציחות ופשעי אלימות והידועים כמוקדי בילוי עם תלונות נגדם ולשפר את אכיפת החוק ברחובות העיר בשעות הלילה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
לסגור מוקדם + עוצר לילה לנוער.
המורה אורי,
ירושלים,
01/05/05 16:54
|
א. יש לסגור בצו כל מועדון שהיתה בו או לידו התפרעות או דקירה. ב. יש לסגור כל המועדונים לא יאוחר משעה01:00 בלילה. ג. נערים שימצאו ברחובות אחרי שעה 02:00 ילקחו למעצר והוריהם יאלצו לשחררם תמורת כסף ( כמו מכוניות !!) ד. אני יודע שהרבה הורים יסכימו איתי ,אבל גם הרבה נערים ונערות . אני בן 48 , אבא לבת- 21 , בן 18 , ובן 12.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עונש קולקטיבי
ש,
01/05/05 23:15
|
ראיתך פשטנית ולא יצירתית,תוצר של רפיסות מחשבתית,המבטאת כניעה וחוסר יכולת התמודדות אמיתית ומדויקת בבעיה ,זו דרכם של המוגבלים ,שאין ביכולתם לתקוף את גורמי הבעיות, הם מוציאים מהארסנל את הנשק הכבד ופוגעים בכולם,הסכינאים גם הם אנשים הפוגעים בקורבנם בצורה לא פרופורציונלית,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתבייש לך יהודי גלותי.
אורי,
02/05/05 00:49
|
אתה מחפש יצירתיות ??? עד שתבין שהפשטות של חלוקת אחריות היא כ''כ אוניברסלית , ורק כאן פלצנים כמוך מחפשים ''יצירתיות''. אתה יהודון שמחכה שיכו אותו בכל מקום וצורה ו.... יצירתיות ???????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה קיצוני !!!!
ל"ת
משה רבנו.,
01/05/05 18:54
|
|
 |
16.
פיגוע ובילוי זה אותו דבר
ל"ת
כסלו הדסה,
ת''א,
01/05/05 16:05
|
|
 |
15.
עזבו כבר את המשטרה
פרופ' בוריס ברם,
חיפה,
01/05/05 15:08
|
המשטרה לא אשמה .אשם החינוך(למעשה חוסר החינוך )הפורנוגרפי החילוני אז תפסיקו לילל נגד המשטרה השופטים ומי לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדת דווקא דוחפת לפשע
סמי בן-מוחא,
רמלה,
01/05/05 16:39
|
פרופסור יקר - גדולי הרוצחים והפושעים בישראל חבשו כיפה . הכוונה לדר ' גולדשטיין , יגאל עמיר , בן שימול , ואחרים . אם אכן דת ומסורת מונעים פשע אז כל האסירים היו צריכים להיות אשכנזים ... וראה זה פלא - 80 אחוז הם מעדות המזרח , רובם עם כיפות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוצח חרדי לא דתילוני.עמיר מבר
אילן .גולדשטיין,
רופא דתילוני,
01/05/05 17:14
|
רק אצל הדוסים השחורים אין פשרות ללא תרצח...לכן על כל יהודי חובה שרות בישיבה שהיא ''בית היוצר לנשמת האומה'' {ביאליק}
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק בכל מילה
יעל מורן,
רחובות,
01/05/05 15:40
|
|
 |
אם אתה פרופסור אני צנצנת
דורון,
01/05/05 15:36
|
כל כך הרבה בורות ושטחיות אצל בוריס אחד. החילוניות היא הבעיה ? הבעיה המרכזית היא כמובן סדר עדיפויות. אם היו נותנים פחות כסף לעלוקות הדתיות המוצצות את דמנו, אפשר היה להקצות יותר כספים לטיפול בבעית האלימות. ואגב, יש לא מעט עבריינים שומרי מצוות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דאג לפשע ורצח החילוני ועזוב את
העם הדתי....,
אלי פימשטיין,
01/05/05 16:12
|
קשה להודות בכשלון ... רק תורת ישראל מחנכת את האדם ולכן אין רוצח חרדי מקום המדינה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
,עוד חברות מופת
שאול,
01/05/05 22:58
|
43 שנה לא ארע מקרה רצח בקרב הבודהיסטים התילנדים, וגם בבתי הכלא בארץ יורדת הפשיעה אצל האנשים, שמחוץ לכלא שיעור הפשיעה שלהם היה גבוה בהרבה, ....עוד דוגמאות לצורות חיים שבהם הפשיעה נמוכה מאשר באוכלסיות שכנות,לתשומת לב אילו המפנים אותנו לחברות עם פחות פשיעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה עם האונס בתולדות אהרון?
נאווה שהתפקרה,
01/05/05 16:53
|
זה שהסבא, אחד החשובים בקהילת ''תולדות אהרון'' אנס את דודניתו היתומה במשך שנים והציבור שתק, זה חלק מהחינוך החרדי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה אם האונס יום יום בחילוני??
התפקרת לאן?,
אונס קבוצתי?,
01/05/05 17:17
|
סוף סוף נמצא המקרה שבגללו כל היהדות לא שווה ..חחחח....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החינוך החרדי גזעני ואלים יותר.
הרב'ה הראשי,
חיים מילר,
01/05/05 16:22
|
מי שמכיר מקרוב יודע את האמת. באלימות בין החסידויות, למשל בין גור לבלז, בין פדופיליה במקוואות ובין השבאב לרבני הישיבות.
זה שמשתיקים את זה בפנים לא אומר שזה לא קיים.
חתיכת צבוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מכיר מקרוב!לא ידוע לי רוצח
ל"ת
חרדי גם לא,
פורץ ושודד,
01/05/05 16:55
|
|
 |
לא היה ולא נברא.הסתה מוכרת
דני קרניאל,
קצנלבוגן 1,
01/05/05 17:51
|
אין עובדות!!!נמציא אותם!!! שנאה יוצרת עובדות ...מוכר..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תן שם??לא השמצות!!!
סא''ל אביב גפן,
גיבור תרבות,
01/05/05 17:35
|
אני 50 שנה בארץ ..חרדי די אמיד שרות מלא ..מושמץ מבוקר עד ערב.. ללא סיבה ..ומעניין שככל שרקבון הנוער וקריסת ערכים חילונית מוחלטת גואה ועולה כך השנאה לדת גוברת..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רצח והעלמת גופה ע''י בעל חרדי
קצנלבוגן 6,
מחלק התשאול,
01/05/05 17:17
|
רצח ע''י חרדי תושב הר נוף שהודה ברציחת אשתו והעלמת גופתה למשך שנתיים בשכונת הר נוף בירושלים? (הוא הודה כי הרג אותה כי נמאס לו ממנה, היתה נודניקית)
בטח לא תזכור, למה לך בכלל לנסות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
ל"ת
yoci,
01/05/05 15:33
|
|
 |
14.
השכחתם את שחר??????
ל"ת
דניאל,
01/05/05 14:49
|
|
 |
לא ,לא שכחנו את קרבן האלימות
יעל,
ר''ג,
01/05/05 14:55
|
|
 |
13.
איך זה ששר בטחון לשעבר מסתובב
ל"ת
בלי אבטחה צמודה,
????,
01/05/05 14:37
|
|
 |
12.
כל הכבוד ל-1 !
אילנית,
אשקלון,
01/05/05 14:32
|
כל מה שאמרת 10.לא חבל על הבחור הצעיר?חסר סכנות בחוץ שצריך ללכת למועדונים?ועוד בערב שבת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אהל -שם עאלק!!!!
רונה,
ר''ג,
01/05/05 14:15
|
אין שם אלימות חחחחחחחחחח? מה אתם מתחסדים????? עשירים משועממים!!!!!! מה עם הנרגילות ? מה עם החראקות בשיכון הא???? עאלק אין שם אלימות פחחחחחחחחחחחח הצחקתני!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צ-ו-ד-ק-ת!!!
ל"ת
עדי,
01/05/05 14:43
|
|
 |
עאלק
כי,
01/05/05 14:26
|
|
 |
10.
אהל שם בית ספר גרוע
תלמיד לשעבר,
01/05/05 14:10
|
|
 |
צודק!
עדי,
01/05/05 14:44
|
|
 |
9.
גורם ההרתעה: לא שוטר. ענישה!
ל"ת
איתן נוה,
01/05/05 14:06
|
|
 |
8.
הילדה שלי לא תצא למועדונים
אימא,
01/05/05 13:54
|
ממש פחד אלוהים, או אונס בשירותים או דקירה בחוץ, מה זה צריך להיות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הילדה שלך תגדל ותשים עליך פס
ל"ת
אין כיבוד הורים,
בחילוני,
01/05/05 14:37
|
|
 |
7.
אין אלוהים במקום הזה ואבדני
ל"ת
שלומי,
01/05/05 13:39
|
|
 |
6.
ערסים זו מכת מדינה!
ל"ת
אפי,
01/05/05 13:33
|
|
 |
5.
זה מתחיל מראש הממשלה. אלימות!
ל"ת
חץ,
01/05/05 13:30
|
|
 |
4.
ארץ אחרת - חומוס סולחה
גדי,
בת ים,
01/05/05 13:25
|
זה כבר לא סתיריקה - זאת מציעות. יש לנו שומרים בכניסה לכל מסעדה וקניון שמחבלים לא יפגעו בנו אבל מי ישמור אלינו מעצמינו ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
לא יעזור לנו כלום ! חייבים..
ערן,
תל אביב,
01/05/05 13:25
|
להשקיע בחינוך.
אם לא נעשה זאת אנו נשקע בערסים מפגרים ודפרים שיודעים רק אלימות ,דקירות ,עוזי כהן.טלנובלות ,וכוכב נולד.. כן..תבינו שהכל נובע משם..
המשוואה היא מאוד פשוטה. כוכב נולד =לא צריך ללמוד צריך מזל. לא צריך ללמוד=אלימות.בורות.רצח.
ר צ ח ת ר ב ו ת י = ר צ ח ע ם
איזה חינוך המדינה נותנת לילדיה? הקומבינות והשחיתויות בכנסת של ראש הממשלה וילדיו.? סידור ג'ובים ?
אל תתפלאו אחר כך שאנו מייצרים כאן חיות אדם ולא אנשים חושבים..
אנשים כאן עובדים לפי אינסטינקטים=חיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מספר 1 אתה גדול
מוטי,
קריות,
01/05/05 13:21
|
כך צריך להיות. יהודי צריך לשמור שבת ולא להסתובב בכל מיני מאורות סמים. אלו מנהגים של גויים וחבל שהיהודים נטמאו במנהגים האלו. הביאו לארץ כל כך הרבה גויים שפשוט הרסו כל חלקה טובה ביהדות. זאת ארץ הקודש ולא מתאים ליהודים כל הטינופת הזאת. חזק ואמץ מספר 1.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
יהודים,חזרו למשפחה,קידוש.ביחד!
מישהו.,
01/05/05 13:10
|
מה קרה לכם יהודים מוזרים שהתחלתם לרצוח אחד את השני? רצה הקב''ה לתת את התורה לכל העמים כולם לא הסכימו. איך נוכל כך אמרו כל הגויים לא לגנוב.לא לנאוף?לא לרצוח? מה עשה הקב''ה? נתן את התורה ליהודים. יהודים יקרים. בערב שבת שבו בבית. עשו קידוש. שהאבא יקנה לאישתו פרחים לכבוד שבת. שהאשה תכין את האוכל הכי טעים שיש. שההורים יחנכו את ילדיהם שערב שבת,ארוחה משפחתחת ובילוי בחיק המשפחה זה מעל לכל. אמרו לא למועדונים,לא לסמים,לא להומואים,לא זנות.לא לכל הדברים המכוערים האלה.... תחשבו על זה יהודים,תנו לשאר הגויים בעלי האזרחות הישראלית להסתובב במאורות האלה!!! זה כבר נמאס,אנשים נרצחים סתם,והמחנכים החילונים שותקים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה נוח לנצל את גל האלימות
ג,
ירושלים,
01/05/05 15:39
|
לחידוש ההצדקות המעושות לכפייה דתית. קצת פחות נוח להתנצל על כך שבמשך שנים קיבלו האזרחים הדתיים במדינה כספים רבים בהרבה מאלה שניתנו למערכת החינוך החילונית - ועל חשבונה - וזו אחת הסיבות להידרדרות הנוכחית במערכת החינוך הכללית שהובילה למצב הדברים הנוכחי העגום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל1
אפרת,
01/05/05 14:50
|
מישהו יקר, אומנם אני חילונית ,אבל תורה למדתי.........ואתה יודע לאיזו מסקנה הגעתי ?שבעצם התנ''ך הוא אחד הספרים היותר אלימים חסרי ערכים שקראתי. אתן דוגמה קטנה: ספור דוד ובת שבע, יש שם בגידה, רצח. בנוסף עלי לציין שמהכרות עם הקהילה הדתית חרדתית ישנם אנשים שמשתמשים בדת ככיסוי להתנהגות לא מקובלת (לא כולם כמובן). הפתרון הוא לא בדת, אני חושבת שיש פשוט לדעת כיצד לחנך את הנוער שלנו בצורה קצת שונה ואין כאן קשר לחינוך חילוני או דתי , אלא חינוך לערכים שכנראה אט אט נכחדים מין העולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תורת ישראל לא שייכת לעם חילוני
חווה יערי,
דמות לחיקוי,
01/05/05 16:24
|
תנ''ך זה לא ספר סיפורים.. תנ''ך דורש לימוד בדיוק כפי שרפואה דורשת לימוד.. וחילוני המצטט תנ''ך הוא בדיוק כמי שאינו רופא המצטט מספרי רפואה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק ב 100%. רק שהם
בן הארץ,
01/05/05 14:49
|
לא אוהבים לשמוע את זה מאחרים. אל דאגה בפנים זה עובד עליהם חזק. מאד חזק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל 1
שונא גזענים,
01/05/05 14:18
|
למה להגיד לא להומאים . אתם בעצמכם והמונים ממכם(הדתיים) דווקא מסתדים יופי עם בני המין הדומה וגם עם הזונות די כבר להתכחש אתה בידיוק כמוני וכמו השכן . רק שאתם מתחבאים מאחורי הספר הקדוש ומחפשים תשובות לשאלות קיומיות ע''י המצאות שלכם . נו די עלינו עליכם ממזמן .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל 1
תגובה ל 1,
הרצליה,
01/05/05 14:15
|
קודם כל למה שאתה לא תכין את הארוחה החמה והטעימה אה יא שובניסט . אתה רואה בגלל שהדת כל כך צרה ומגבילה רבים מאיתנו לא יושבים בבית בשבת , אני לא אומרת שמצריך לרצוח ובטח לא להסתבך בצרות שהערסים האלה מביאים . אבל למה לשבת לעשות קידוש .לילדים שלך אין מה לחפש איתך כל הלילה מסורתזה דבר יפה אבל אפשרי אחרי זה לצאת לשתות משהו להרגע מהשבוע , למה להגביל את הילדים שלך תבין עם ישראל בחיים לא יהיה מאוחד בדעות ואולי תתחילו להפנים שלא כולם כמוכם וגם לא יהיו וטוב שכך (בלי להעליב ) יש אנשים שרואים בסוף שבוע חופש לנוח להסתובב להתפנק ולא לשבת ולקרוא תורה כל היום אדוני שהיה לך שבת שלום .כל אחד באמונתו יחיה וטוב שכך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חארות כולם
חילוני,
גאה,
01/05/05 15:16
|
חארות כולם. גם הערסים וגם הדתיים.
נבלות. אוכלי טריפות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא הדת. זה העם הזה.
ל"ת
דהירה לתהום,
רק בישראל,
01/05/05 16:49
|
|