 |
57.
מורה גרוע הביתה, האומנם ?
דור,
צפון,
22/05/05 19:52
|
הגב' תירוש! זה עתה הצטרפת לסגל העובדים במ' החינוך וקפצת לכיתה גבוהה מאוד, שכחת לרגע את ציבור עמיתייך למקצוע ולתפקיד, בסדר מוכר, אבל מעניין אותי מאוד כיצד את יכולה לבחון את טיב המורה, האם על-פי הישגי תלמידיו, או שמע על-פי היכולת שלו לרתק תלמידים ללא הפרעות, או.... נניח ואני מלמד כיתת בגרות בישוב צפוני בארץ שההורים לא מסוגלים להצמיד מורה פרטי לכל ילד, התוצעות במבחנים קטנות ובסה''כ ביה''ס לא עומד בקריטריונים של מגישי ועוברי בגרות, אותו מורה מקבל העברה מהיישוב בצפון לשיכון ג' בת''א כשלכל ילד מצמידים מורה פרטי לכל תרגיל ואחוז המצלחנים גבוה, האם לפתע הפך המורה למורה טוב?! גב' תירוש עשי מאמץ לזכור את מיקומך אך לפני שנה , שנה וחצי, עשי חשבון איך להטיב עם החינוך ולא את כיסאך המישרד, לטובת השרה ה''מכובדת'' חישבי על כך אה ברכות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
מורה גרועה
מירה,
בת-ים,
08/05/05 09:09
|
יש מורים עם נשמה ויש מורים גרועים מאוד שלא מתאימים כבר למיקצוע כי אין תהם סבלנות ולא כוח להישתפר ולהיתקדם עם הזמן למשל שמעתי מאמא המורה מכיתה א עצבנית עם הילדים ויורדת על הילדים החלשים שבכיתה ועושה מהם ילדים מטומטמים בימקום לחזק אותם ולעזור להם ולמורה קוראים רחל .מ מבת-ים זו מורה שלא ציכה ללמד ביכלל וצריך להעיף אותה מבית הספר וישנם עוד דברים מזעזעים שהיא עשתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
די לשקר!!! מה עם החד הוריות ו''
מורה שקצת מבינה,
בעניינים,
08/05/05 07:59
|
אם באמת המטרה היתה ''המורים הגרועים'' מדוע ההתחשבות במורות חד הוריות גרועות או מורות ''מסכנות'' גרועות. די לשקר ולדמגוגיה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
הבת שלי וחברותה בוכות בגללך
מירב,
קרית גת,
07/05/05 18:46
|
בתי לומדת בביתספר לאומניות ואני רוצה שתומרי לה שהמורה שלה לפיסול היא מורה גרועה.אשה שהיא אומנית ונפלאה. אני רוצה לשמוע אותך אומרת שהיא מורה גרועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
תירוש,ע''פ הכותרת שנתת-תתפטרי!
ל"ת
מנכ''לית טפשה!!,
02/05/05 19:03
|
|
 |
52.
כלומר גם מורות גרועות ולא רק מ
moshe,
02/05/05 14:55
|
|
 |
51.
אין חמלה
שרון,
רחוק,
02/05/05 10:43
|
אכן תישלחו אלפי מורים הביתה בבושת פנים ועוד עם כותרת 'גרועים'? תגידו אזרחים ומגיבים? מתי נצא לרחובות ונפגין אבל הפעם עד שנפרק ונשלח הביתה את מערכת החינוך הגרועה הזאת במיוחד את העומדת בראשה!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
גב' תירוש חזרי בך מן האמירה
מורה,
02/05/05 08:55
|
לא מספיק שעולמם חרב עליהם ברגע הם צריכים לצאת תחת התוית מורים גרועים?! זה לא רק להרוג זה גם לודא...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
מהלך כוחני שהכל יודעים שמיותר!
על ראש הברוש,
02/05/05 07:24
|
קשה מאד לרדת מהעץ ולהגיד - טיפסתי בטעות על העץ הלא נכון . יותר קל להישאר תקוע על ראש העץ ולזרוק אלפי אנשים לרחוב. עכשיו איך מסדרים את האיזון הפנימי? אומרים שהמורים גרועים. יופי. מערכת לתפארת.
יש איזה כבוד למורים? לא ולא. יש איזו התחשבות בתלמידים? לא ולא. יש רק שמירה טוטאלית על כל מה שרקוב ומיותר - אינסוף דינוזאורים במערכת שנושאים תארים של מפקחים ועולים הון עתק. ויש אינסוף פקידים מיותרים גם הם שעולים הון עתק. אבל הם יכולים לישון בשקט, הרי איש לא יגע בהם. הם כל כך מיותרים שאיש לא חושב על קיומם. רק המורים מפריעים את השלווה, כן וגם התלמידים. קישטה, קישטה....לא טובים...הביתה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
גב' תירוש
נ.ר.,
ת''א,
02/05/05 07:23
|
אם המורים כל כך גרועים, מדוע מלכתחילה העסקתם אותם???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
teacher's
taly,
02/05/05 07:03
|
|
 |
46.
לקחת את החיים שלנו בידיים
יוסי,
02/05/05 01:57
|
אי אפשר לסמוך היום על אף אחד שידאג לעתיד שלנו.
הכל בידינו.
יוסי www.be29.com
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
חד-הוריות=מורות טובות
אבי,
אנטילים,
02/05/05 00:26
|
גברת תירוש היקרה מסבירה לנו שבעצם על בסיס הפיטורים הנ''ל עומד שיקול איכותי. דהיינו רמת המורים. ללמדכם שבמדינת ישראל ישנם מן הסתם אלפי מורים גרועים ולשיטתה מערכת החינוך לא מצאה לנכון לגלות עובדה זו קודם העסקתם. מנגד אומרת הגברת הנכבדה שהמורות החד-הוריות לא תפוטרנה. מסקנה לוגית מתבקשת שמורות חד-הוריות אינן יכולות להחשב בשום אופן כמורות גרועות. נוסחה מטמטית מענינת שכדאי ליישם, ''אם מורת ילדכם הנה חד-הורית אין לכם צורך לדאוג'' או אולי בעצם הנוסחה איננה נכונה, ואומר שמורות גרועות תישארנה במערכת ושהחד-ההוריות נותן להן חסינות. לגבי האינטרס המחולט של הילד...לא בבית סיפרינו. טכנוקרטיה פוליטית לשמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
לימור- סליחה . אנא ממך בבקשה ל
בתיה,
01/05/05 22:17
|
אני מתחננת. אני אישה קשת יום . בקושי מתפרנסת ממשרה מלאה בהוראה. אבי חולה מאוד ובעלי עובד בשתי משרות כדי לפרנס. אנא . אין דרך טובה יותר להוציא את מי שלא יעיל לפנסיה מוקדמת? אני לא יוכל לעמוד בעוד משבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
פשוט אכזריות והתעללות !
מני,
01/05/05 22:13
|
האם היה תקדים לפיטורים כל כך רחבים במשק הישראלי ולהזכירכם - היהודי ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
אויי לימור לימור...
ל"ת
עמי,
01/05/05 22:11
|
|
 |
41.
האם יש תקדים לפיתורים כאלה?
ל"ת
אלי,
01/05/05 22:09
|
|
 |
40.
תירוש גרועה הביתה!
ל"ת
אלי,
כ''ס,
01/05/05 22:02
|
|
 |
39.
כמה מיותרים בלשכת השרה + ?
ל"ת
יוני,
הרצליה,
01/05/05 22:01
|
|
 |
38.
אין מורים גרועים יש מנכ''לים ..
יגאל,
01/05/05 21:51
|
מושחתים. דמגוגיה זולה של מנכל''ית שאיבדה את הדרך. להאשים מורים שהולכים לאבד פרנסה בכך שהם גרועים...
לפחות שתשתוק ותכופף מבט, קצת אנושיות לא הרגה אף אחד, אבל ההתנהגות שלה כן.
נראה כמה מפוטרים יתאבדו בגלל תחושת הכישלון שהם בכלל לא אשמים בה.
נ.ב
מה קרה לכל המורים, נגנבתם? תמשיכו לשבת ולשתוק? אולי תתחילו לצאת לרחובות ולעשות משהו, הפיטורים האלו הם רק ההתחלה אחרי הנגלה הראשונה יבואו עוד רק אז לא תהיה לכם חזית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מישהו איבד כאן את המצפון
ל"ת
רפאל,
01/05/05 22:14
|
|
 |
37.
סמנכל כח אדם
גיא,
01/05/05 21:51
|
הראשון שהייתי מפטר הוא סמנכל כח אדם במישרד החינוך דפוק כזה לא ראיתי מזמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
So no body will be left
ל"ת
S,
01/05/05 21:51
|
|
 |
35.
למה מפלים את ''החד הוריות''
השואל,
01/05/05 21:51
|
לטובה? לשמור על המשפחה שלהם הם לא יכלו אז לחנך אחרים הם רוצים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
ואת המנכ''לית טובה במה ?
חיים,
01/05/05 21:49
|
דמגוגית עד להקיא, מה כבר עשית למען החינוך שאת מחשיבה עצמך שונה מהמורים ה''לא טובים'' כביכול ? איך את שופטת מי טוב ומי לא ? אין בדבריך אף לא קצה של הגיון או מחשבה, שאפשר ליישם או לבחון ולהבחין בין מורה כזה או אחר ! להתבייש במנכ''לית שכזו, בושה למדינה ערב חג העצמאות שזוהי הבוחרת במחנכיה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
לכל המורים הנשואים
היועץ,
01/05/05 21:49
|
|
 |
32.
אולי זה לא
מורה,
ת''א,
01/05/05 21:46
|
|
 |
31.
ומה לגבי שרים גרועים?
ל"ת
סתם עוד מורה,
01/05/05 21:43
|
|
 |
30.
מי יקבע את איכות המורים?
יעקב,
דקום,
01/05/05 21:37
|
האם המנהלים הגרועים או המפקחים הגרועים מהם? שאלה קשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
עכשיו מי שפוטר הוא גם גרוע
jak,
01/05/05 21:24
|
|
 |
די להתבכיין, כן להשכלה
מורה צעירה,
ת''א,
01/05/05 21:40
|
אולי נתחיל לחשוב על הרגשתם והשכלתם של התלמידים ודי למורים הגרועים להתבכיין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי
רחלי,
01/05/05 22:13
|
תתחילי לבדוק מה קרה לך שאיבדת את הרגישות שלך. מורה מפוטר לא צריך לצאת מהמערכת כשאות קלון דבקה בו: אתה לא רק מפוטר אתה גם גרוע. מערכת החינוך עוד לא מגעה בבעיה האמיתית. החינוך מתחיל בפה. מה אומרים ומתי שותקים. ואם את זה לא יודעת מנכלית החינוך לא ידעו ילדינו. לבכות מותר. אבל להלבין פני אדם זה כבר שפיכות דמים. אני למדתי הוראה. עסקתי בחינוך וברחתי מרצון כבר לפני 10 שנים. אין מורה גרוע יש מערכת חולה. והדג מסריח מהראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
עובדות לפני ההתלהמות !
מורה,
ראש העין,
01/05/05 21:18
|
מורה מקבל קביעות רק לאחר 3 שנות ניסיון. זו עובדה. נקודה. אם במשך 3 שנים לא גילו שהמורה גרוע אז יש לפטר את מנהל בית הספר, את המפקח על בית הספר ואת המנכלי''ת מעוררת הזוועה של משרד החינוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
שיא האכזריות-דוגמא לא חינוכית!
המלבין פני חברו,
ברבים...,
01/05/05 21:12
|
ראשי מערכת החינוך שלנו שוברים את מטה לחמם של המפוטרים וגם מלבינים פניהם ברבים, באופן שלא יוכלו למצוא עבודה לעולם! על השרה, סרת הטעם, ועל המנכ''לית,שהיא צרה צרורה בפני עצמה, לתת דוגמא אישית/חינוכית ולפטר קודם כל את עצמן!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
כדאי מאד לתירוש לרדת מהר
אזרח המדינה,
01/05/05 21:02
|
מהרעיון לפטר ''רק'' מורים גרועים, מפני שרוב המורים הם באיכות ירודה. פיטורין על פי קריטריון זה ימוטט באופן מיידי את מערכת ה''חינוך''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
רענון השורות חשוב, ראוי והכרחי
מורה צעירה,
תל אביב,
01/05/05 21:01
|
יומיום אני רואה כל כך הרבה מורות שמזמן שכחו את יעודן. התלמיד ממש לא במרכז העשייה שלהן. הן עייפות ומוטשות. הן לא מתחדשות מבחינה מקצועית ועובדות ללא רוח חיים ונשמה. לעומתן, מורות חדשות חדורות התלהבות ותחושת שליחות אינן מקבלות משרות כי אין בנמצא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממך אנו מבינים מה צעיר ורעננן
גמלאית,
02/05/05 08:54
|
את בדיוק מסמלת את מי שיש להרחיק ממערכת החינוך ולמנוע ממנו כל דריסת רגל בכיתה ולו בגין הסגנון והתפיסה המוסרית ערכית שלך. תודה לאל שאיני צריכה להיות בקרבתך. מחנכת???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איות
מורה ותיקה,
בית הספר,
01/05/05 23:16
|
מורה שאינה יודעת לאיית כמו שצריך היא בושה למערכת. מותשת מאייתים עם ת ולא עפ ט. אולי כדאי שתחזרי לספסל הלימודים לעוד מספר שנים, אולי אז תהיי כשירה להוראה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את אולי מורה צעירה אבל, את
מורה,
צעיר,
01/05/05 21:23
|
|
 |
למה מי אתה?
דנה,
01/05/05 22:58
|
מה אתה קופץ בראש? מה כבר כתבה המורה שגרם לך להגיב ככה? אתה זה שלא ראוי לעמוד מול תלמידים אם אתה חורץ דין כל כך מהר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה?
ל"ת
מורה,
01/05/05 21:35
|
|
 |
צעירים חסרי מנוח
רחלי,
01/05/05 22:15
|
|
 |
ממש לא נכון...תעשי מחקר ותראי
ל"ת
דנה,
01/05/05 22:58
|
|
 |
24.
מפקחים גרועים גם יפוטרו?ופקידי
אזרח,
01/05/05 20:53
|
ופקידים גרועים גם יפוטרו? אפשר לחסוך תקציב רב בפיטורי פקידים. בארץ לעומת אירופה יש פי 10 פקידים על כל מורה. האם גם היעילות פה היא פי 10?????? ומפקחים - אם מפטרים מורים צריך באותו יחס לפטר מפקחים. על מי יפקחו אם לא יהיו מורים????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל 24
יוסי,
01/05/05 22:39
|
אתה צודק יש הרבה מפקחים שלא עושים דבר ומיותרים שיש בעיה בבית ספר מפקח מגיע אבל בתחלס לא עושה דבר בנדון יש מלא מפקחים מיותרים כמו שיש מורים מיותרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מעניין שיש 4500 מורים גרועים
אופיר,
01/05/05 20:48
|
שקר!!!! קודם סימנו את המטרה 4500 ואחר כך הופכים 4500 מורים למורים גרועים. ומה אם ימצאו רק 2000 מורים גרועים? ומה אם ישנם 6000 מורים גרועים? ומי קובע מה הקריטריון למורה גרוע? בתור מורה לשעבר קשה לקבוע מי מורה גרוע. ומה הם הכלים לקביעה זאת. כל מורה שיפוטר . מחצית המדינה תדע שהוא מורה גרוע. ואוי לאותה בושה. תתביישי לך גברת תירוש. את מהווה דמות אנטי חינוכית בקביעתך זאת. הייתי מפטר אותך בתור מורה גרועה שאיננה חשה ברגשות הזולת....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
הלבנת פנים
משה,
01/05/05 20:42
|
מנכ''לית משרד החינוך, רונית תירוש שלום כאבא לילדים אומר לך כי אני מתבייש בך, אין בך את הרגישות וגדלות הרוח לתפקידך. אינך ראויה להשתייך לאירגון מחנך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת
רחלי,
01/05/05 22:16
|
|
 |
אתה צודק בהחלט !!!
ל"ת
אמא,
01/05/05 21:40
|
|
 |
21.
מורה בדימוס
אופיר,
01/05/05 20:41
|
כמורה לשעבר אני יודע עד כמה המערכת מסואבת. הסתדרות המורים מנוהלת בדרך של דיקטאטורה. פיטורי מורים נעשו בהסכמה בין המפקחים שחלקם הגיעו למשרתם הרמה בדרך של מלחכי פינכה, נציגי הסתדרות המורים ומנהלי בית הספר. לעיתים קרובות הפיטורין נעשו מתוך שיקולים אישיים ולא מתוך שיקולים מקצועיים. מי יחליט? ומה הקרטריון מיהו מורה גרוע? כיצד משקללים ? מנהל מסוכסך עם מורה מעולה (כי המנהל גרוע) יחשב בעיני המנהל כמורה גרוע כדי להיפטר ממנו. לפי דעתה של תירוש במידה והמורים ישתפו פעולה עם ועדת דברת ימנעו הפיטורין זאת אומרת שהיא תשאיר במערכת מורים גרועים.... היתכן? הרבה צביעות ורשע מעורבים בעניין. חבל מאוד שמערכת הסינון לקבלת מורים חדשים איננה טובה דייה להבחין בין מורה טוב למורה גרוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה -אמת!!
יחיאל,
ראשל''צ,
01/05/05 21:25
|
כמורה בפנסיה , (על בסיס רפואי ) אני מאשר כל הכתוב -נכון ב100% . מי יקבע מיהו מורה גרוע ?, מי היא מורה גרועה?. כדאי קודם כל ,שמשרד החינוך יטאטא מהמשרד (תרתי משמע) , את המפקחים הגרועיםושאר מלקקי הישבנים למינהם!!!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
הפיטרת וגם הלבנת?
shai,
01/05/05 20:38
|
|
 |
19.
איזו אמירה
אמא,
01/05/05 20:24
|
מי שמך בדיוק להיות זו שתקבע מיהו מורה גרוע? אני מכירה גננת שיותר מ-20 שנה מתלוננים על האלימות שהיא נוקטת בגן, במשרדך יודעים על כך והיא עדיין עובדת. אז את היא זו שתחליט מי ישאר ומי ילך? הראשונות שצריכות לעוף הן את והשרה שלך שמכל זווית שמסתכלים עליה, אישית וכללית היא לא סמל למוסר או חינוך. שתעשה קודם לביתה ואז תבוא בהצהרות על חינוך. גועל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
EVERYONE GET PREGNANT!
YJ,
USA,
01/05/05 20:20
|
She said that no pregnant teachers will be fired ....... Is that funny or what??????????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
לא רק מפטרים! משפילים מורים כי
David,
Boca raton,
01/05/05 20:15
|
אומרים שהם גרועים. וכשמורה מפוטר יחפש עבודה במגזר הפרטי, יקראו בקורות חייו ויראו שהוא פוטר ב2005 וידחו אותו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
שאלה?
דויד,
01/05/05 20:13
|
|
 |
15.
תירוש - תתביישי!
מורה,
01/05/05 20:01
|
אני מורה 30 שנה. מאות מתלמידי תופסים מקומות של כבוד במשק. עכשיו, לאחר שנתתי את כל כולי, אני מיותרת? פשוט שותים את דמנו. המורות הן הנדבך החשוב ביותר בחברה הישראלית, ולא מטבע עובר לסוחר. את, שלוחתה של השרה הגרועה ביותר בהיסטורית החינוך הישראלי, משתפת פעולה עם הגורמים שיביאו חידלון על החינוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
...If you're good then stay
AMR,
01/05/05 20:09
|
If you are not good as before you should go
Past rights are not holding water when it is related to the kids future
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
האם זה חל גם צרת החינוך?
ל"ת
בני,
ב''ש,
01/05/05 19:51
|
|
 |
13.
דרך ארץ קדמה לתורה ולפיטורים !
ל"ת
ביריונית תירוש,
ת''א,
01/05/05 19:49
|
|
 |
רונית הביריונית - הביתה !!!
ביביזם בגרוש,
מטומטמת,
01/05/05 21:36
|
|
 |
12.
כדאי גם לפטר מנכ''לים גרועים !
ל"ת
מה דעתך ?,
עין כמונים,
01/05/05 19:44
|
|
 |
ויפה שעה אחת קודם
ל"ת
רני,
01/05/05 21:01
|
|
 |
11.
הדג מסריח מהראש
ל"ת
רחלי,
גרמניה,
01/05/05 19:42
|
|
 |
10.
אמרתם רפורמה...
אסף,
רעננה,
01/05/05 19:42
|
אז אם הבנתי נכון . יש רפורמה כדי לקדם את מערכת החינוך אז מה יעשו עם אלפי מורים שהם-הן מורים גרועים שתוקעים את החינוך ובעצם גורמים נזק ממשי לילדי ישראל- האם רק בזכות היותם נפגעי פעולות איבה או חד הוריות הם ימשיכו בתפקידן הלא מועיל.. הלזה יקרא רפורמה או אולי כבר מכינים לנו את הרפורמה הבאה אחרי ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
לבנת הרסה מה ששריד בנה יפה
ל"ת
מירה,
01/05/05 19:42
|
|
 |
8.
ואם יסכימו לרפורמה אז ...
פרדוכס,
טמטום בריבוע,
01/05/05 19:42
|
לא יפוטרו מורים והגרועים האלה ישארו ???
גב' תירוש, התירוש עלה לך למוח, השאירי את הכוחנות בבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
להיפטר מתירוש ומצרת החינוך
נעמה,
01/05/05 19:41
|
|
 |
6.
אמיצי לב ,כל הכבוד צעד נבון
אדווה,
צפון הארץ,
01/05/05 19:41
|
אני אם לשלושה בוגרים ,הייתי מתנדבת הרבה פעמים בבתי ספר ,יחד עם ילדי עברתי את תקופת הלימודים והרבה פעמים חשבתי לעצמי כמה מורים (בעיקר מורות)מיותרים ואף מזיקים בזה שאין להן מה לעשות והן די ממורמרות על זה שהן מובטלות ונגררות (כי אין להן כוח לקום ולעשות משהו עם עצמן)ואני מברכת עם כל הכאב על הפיטורין ,את אלה שהחליטו ואת אלה שיבצעו. אני כמנהלת עסק יודעת שאם ישנם אנשים לא מועילים חבל על הזמן ועל הכסף. אני בטוחה שכל מורה שיפוטר ימצא לעצמו דרך אחרת להשתכר בכבוד ואולי בעשייה שתיתן להם יותר מוטיבציה ושמחת חיים . טיפ קטן למורות מי שיכולה לעשות קורס ללימוד שפות (לעבוד במשרד של יצואנים) מזכירה בכירה מהנהלת לשכה ,ישנם הרבה דרכים לעבוד וליהנות.בהצלחה עלו והצליחו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הערה לאדווה (6) מפיקת מרגליות
caspi L,
רעננה,
01/05/05 20:54
|
תודה רבה לעצות, אך אנא שמרי את היצואנים מחוץ לעסק, אין לנו צורך בדוברים עילגים של שפות זרות. גם אנו זקוקים לאנשים מעולים ודוברי שפות ברמת לשון אם. די נזק נגרם לצרכני מערכת החינוך אשר יעלו למדינה בחוסר פריון רב משריון בלתי צודק שניתן באופן אוטומטי לאוכלוסיה גדולה של נשים וגברים שאסור היה להעסיקם מלכתחילה בתחום זה. השיוני חייב להגיע והפעם כל מי שגילו מעל 40 חייב לפנות מקומו במערכת רק כח אדם צעיר, מעודכן ובגיל בו עדיין יש מוטיבציה לשנות. בגיל מבוגר יותר מחפשים איך להעביר את הזמן ולא איך לחולל שינוי. אגב הערה זו מופנית גם לדרגים המינהליים במשרד החינוך וגם למנכלית שעד היום הוכיחה אזלת יד ודמגוגיה זולה בלבד. שכר המורים החדשים 20000 ש''ח והם יהיו כפופים למשוב מתמיד של תלמידים הורים וחתכי ציונים. חוסר השגים מניחים את הדעת = הביתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
לא די שמפטרים גם מעליבים
ל"ת
עופר,
חולון,
01/05/05 19:32
|
|
 |
4.
ואם יש מורה גרועה חד הורית ?
ל"ת
?,
01/05/05 19:29
|
|
 |
3.
לצערי מחצית ממורי גרועים-וחבל
ל"ת
מנהל בית-ספרב''ש,
01/05/05 19:27
|
|
 |
אולי תאיר את עיני
מורה לשעבר,
02/05/05 11:02
|
איך זכית להגיע לניהול בית ספר ? האם אתה יוצא צבא קבע שעשה ''השתלמות'' להוראה או בזכות העובדה שידעת למי ללקק. מנסיון שלי ביותר מבית ספר אחד בו לימדתי ובבתי הספר בהם למדו ילדי, לא התפעלתי במיוחד מרמת המנהלים ששאיפתם היחידה היתה לשמור על ''שקט תעשייתי''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה אתך, וכמה מנהלים גרועים
חוה,
02/05/05 08:43
|
נכון שבשנים האחרונות המצטרפים למערכת החינוך אינם ''הדובדבן שבקצפת'' אבל עם יחס מבזה ושכר עלוב שבעלובים למה אתה מצפה? ואילו המנהלים ששכרם עולה עשרות מונים על שכר המורים לפחות בתיכון הם הנבחרת המצטיינת ? למנהלים חלק נכבד ביותר בהדרדרות מערכת החינוך בעיקר בתחום המשמעת, והמוסר, ותרומתם לתפקוד לקוי של חלק נכבד מהמורים אינה מוטלת בספק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
רק מורים גרועים - כלומר כולם
ל"ת
מוסה,
01/05/05 19:26
|
|
 |
1.
מטומטמת, למה גייסתם גרועים
יהודי,
01/05/05 19:23
|
|
 |
ואם הגרועה חד-הורית?!
ל"ת
צ. שיקול ענייני,
חנוך טוב לעם,
02/05/05 11:47
|
|
 |
ראו חידון תנכ בעצמאות?ותבינו
ל"ת
מניעים פוליטיים,
כואבים. חבל.,
02/05/05 11:34
|
|
 |
גם חלוקת פרס ישראל ותבינו,למה?
ל"ת
ק.יקירת מו-פלטה,
לח.מרכז לכוק,
02/05/05 15:56
|
|
 |
הן לא הבינו דוח דוברת שהוא טוב
ל"ת
הן אמורות ליישם,
אבל.......?!,
02/05/05 11:31
|
|
 |
לימור תדושן ביין תירוש,מפוטרים
ל"ת
בלחמ-עניה.כל כפ,
כלב יזי יומו,
02/05/05 11:30
|
|
 |
שר טוב כלנדאו פוטר.ומי נשאר/ה?
ל"ת
בגלל? ההתנתקות,,
ומכל הערכים.,
02/05/05 11:27
|
|
 |
ולא ח.מרכז ה-מח''ל/ה?אין סיכוי.
ל"ת
ח.פ. ישר-אל,
חנוך רייטינג,
02/05/05 11:25
|
|
 |
תשובות לקושיות
אלי,
01/05/05 20:06
|
1. היא לא גייסה מורים גרועים, הם גויסו לפני תקופתה. אבל השאלה עדיין עומדת, למה שכרו אותם והתשובה היא ששכרו אותם כי היו צריכים מורים אבל למרבה הצער, לאחר שמורה מקבל קביעות אי אפשר לפטר אותו, גם אם הוא גרוע.
2. אתה צודק, זה לא ראוי לבזות אותם. ההנחה שלי היא שפשוט שאלו אותה מה הקריטריונים לפיטורים והיא נאלצה לענות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למרות ששילמו לך, לא קראת
יהודי,
01/05/05 20:31
|
הנה הציטוט מנכ''לית משרד החינוך הסבירה: ''אם כבר יש לנו גזירה לקצץ, כדאי לנצל אותה כדי להיטיב את המערכת. המסה של המורים שיפוטרו הם מורים שמלמדים מקצועות רגילים, כגון מתמטיקה, אבל אני עומדת על זה שמי שיצאו יהיו המורים הגרועים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוץ מ-ע.חיים צ.לפטר כל מ.החנוך
ל"ת
א.ב.מצטיין חנוך,
אפקים דר-רום,
02/05/05 18:32
|
|
 |
שריד צודק:לבנת הרסה תחינוך,כמו
ל"ת
שממשלתה תמדינה,
קרוב77מהפך06,
03/05/05 15:31
|
|