 |
45.
הכל זה להרווח זמן לא היה גרוש
בן דוד,
03/05/05 12:40
|
תושבי גוש קטיף תשגעו את לבני הפודלית של שרון ב''ה הגוש יפרח ויגדל וגם ינתץ את מצור הבניה הערבית סביב ציר כיסופיס ונקווה שבעוד 50 שנים תהיו שם כמליון יהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
במקום שבו מפנים
הינריך היינה,
גרמניה,
03/05/05 11:05
|
|
 |
43.
הכל כסף
הולך בשדות,
עזה,
03/05/05 11:03
|
התנחלות גוש קטיף- מומחים בקטיף וסחיטה מהמדינה מה מגיע להם? שילמדו מהמתיישבים הראשונים בארץ, הסתפקו במועט ואמרו תודה שהיתה להם קורת גג. המתנחלים - יוצרים פרובוקציות וכאשר מישהו עונה להם אז הם פוצחים בקללות. אם יש להם אהבת ארץ ישראל אז יתפנו בשקט, יקבלו שי כספי על חשבון משלמי המיסים ויגידו תודה. למה לא מתגמלים קיבוצים בסביבת עזה? אהה... כי הקיבוצים זה השמאל.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
נראה את ציפי מתפנה מביתה
דיין,
כפ''ס,
03/05/05 10:44
|
לציפיטפוט... אין בעיה להעביר, ולפנות משהוא שזה לא היא או משפחתה, וזה מבלי לנכנס לענין המקום, ככה זה שפוליטקאים מחפשים את הכיסא ולא את המפלגה אליה הם אמורים להשתייך....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
בשמאל רק שנאה,ללא גבולות.
פה אחד,
03/05/05 10:42
|
בשמאל יש רוחב-לב רק כלפי ערבים. כשמדובר באחים יהודים, ומתנחלים ועוד יותר חמור דתיים - היו רוצים לראות אותם סובלים ושבורים. לא ניתן להבין זאת. אין רחמי לב ואין חסד בליבותיהם.
כבר מפנים את בתיהם, כבר מתנתקים, מדוע אי אפשר לראות אותם מסתדרים בלי להישבר לגמרי??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא שמאל - אבל לא לגעת בשמורה!!
ל"ת
אמיר,
03/05/05 11:17
|
|
 |
40.
אוהבים את המדינה עלק
שאול,
03/05/05 10:26
|
מוכנים להרוס את אחת השמורות הטבע היחידות שנותרו כאן, זה נקרא אהבת המדינה? זה נקרא אהבת התחת הפרטי שלך.
להקיא מהם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה, אבל...
א.ר.,
מורג,
03/05/05 10:52
|
אני לא רוצה ניצנים, אני לא רוצה אשקלון, אני לא רוצה להתפנות לעזזאל! למה אתם מדביקים לי הרס הטבע כשאני לא רוצה את זה? למה אתם מאשימים אותי בתעבת בצע כשאני לא רוצה שום פיצוי!
אני רוצה זכות בסיסית ביותר, להמשיך לחיות בבית שלי לעבד אדמה שלי ולהתפרנס מזה, ואת הפיצוים תשאירו לעניים, חולים ולנזקקים באמת.
בחייכם? למה להאשים אותנו בכל חטא? אין לנו לא קרניים ולא זנב, אנחנו בני אדם ויהודים כמוכם.
תבינו שום כסף לא מפצה אותנו, גרגיר של חול מגוש קטיף יקר לנו מכל כסף, אל תטרחו, למרות כל הפיצוים שלכם ללא כאב זה לא ילך!
אני רוצה את הבית שלי, את הקרקע שלי ולא שמורות טבע שלכם ולא מרכז הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשמע
שאול,
03/05/05 11:01
|
עם כל הצער, אין מה לשעות, הבית שלך גורם הרבה נזק למדינה, כספית ונפשית. אין אפשרות אחרת מלבד פינוי.
עכשיו, אם אתם אוהבים באמת את המדינה למה אתם נותנים יד לתוכנית ניצנים? למה כאן אתם לא שמים את הגבול? למה שלא תלכו להתישב בנגב?
במקרה הזה נמדדת אהבתכם לארץ, אני יודע שבעבור כל הון שבעולם לא הייתי הורס שמורת טבע בשביל לבנות בית, הייתי אפילו ישן ברחוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי נותן יד?
א.ר.,
מורג,
03/05/05 11:15
|
אני לא יודע מי בכלל מנהל משא ומתן משמינו? מי הם האנשים ומי נתן להם זכות כזאת?
לגבי נגב, זה אולי הצעה סבירה בעיניך, אבל גם מחצית הנגב שמורות טבע, וכל היתר אדמות הקיבוצים, רשויות מקומיות, בדוים וכו'. מעבר לכך חום אימים, ללא מים, חקלאות שם הרבה פחות רווחית מאשר באזורינו, זה פשוט לא משתלם, ומה נעשה שם? מה נגדל?
למה כל אזרחי המדינה לא כל כך באים לנגב? מה מפריע לכולנו לעבור לשם? נו באמת? לא כולם מוכנים לזה.
הפיתרונות הללו זה אולי ניסיון מנומס להגיד דבר לא כל כך נחמד- אין לכם מקום! מה, לא הבנתי משהו? בניצנים אנחנו פוגעים בטבע, בתל אביב אנחנו נפריע לכם, פשוט אין לנו מקום, אין לנו בית, אין ולא יהיה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
מה ההתנתקות תורמת לנו???
מיכל,
מרכז,
03/05/05 10:08
|
אולי התקשורת תתתעורר סוף סוף ותתחיל לדרוש מהפוליטיקאים תשובות: מה טוב בהתנתקות?? בצבא אומרים שהטרור יתגבר, זה אסון מבחינה אקולוגית, חברתית, מוסרית, עולה המון כסף. בשביל מה זה?? מה זה נותן, חוץ מלהציל את משפחת שרון מעמידה לדין פלילי???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לטווח ארוך
ראובן,
03/05/05 10:36
|
ההתנחלויות הן עול שהמדינה אינה יכולה לעמוד בו. הגנה צבאית,סכומי עתק הזורמים לשם וחיי אדם שאבדו. ולא בטוח שהטרור יגבר - נכון לעכשיו אלה הערכות והשערות.אל תשכחי שיש כעת מנהיגות פלשתינאית המתנגדת לטרור. נשאל שאלה הפוכה - מה טוב בהתנחלויות? 7500 יהודים בלב המון פלשתיני?גינוי עולמי?ומה יצא לנו מזה? צריך וחשוב לבצר ולקבוע רוב יהודי מוצק בגבולות 67 , כי ממילא בין הירדן לים נהיה מיעוט בעוד כך וכך שנים,אבל בגבולות 67 - זה בידינו. ואשר לעלויות - ביחס לכספים שהיה עולה לנו בטווח ארוך להמשיך להחזיק שם צבא, להזרים כספים להתנחלויות ועוד הוצאות - הפינוי עולה הרבה פחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אזי תפנה גם את ישראל שהיא מבלע
גדעון,
03/05/05 12:25
|
מבלעת קטנה בתך הים המוסלמי הערבי שרוצה להשמידנו ואין כל הבדל כאשר הקימו את המדינה הינו במצב גרוע מהגוש מוקפים מסביבנו בצבאות פולשים ולא ויתרנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גדעון - לאן בדיוק?אוגנדה?
ל"ת
ראובן,
03/05/05 18:26
|
|
 |
38.
סרסורי קרקעות
c,
03/05/05 10:04
|
|
 |
37.
לח''כ ליבני למה שלא תציעי
SY,
03/05/05 09:59
|
להעתיק את כל הגוש כמו שהוא לאיזה לא מיושב בנגב עם מענקים יוצאי דופן? (לבקש עזרה כספית מהארופאים)
ממשלה של חלמאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה הייתה מפגין אם היו מפנים
דיין,
כפ''ס,
03/05/05 10:52
|
את כפ''ס? כדאי שתמנה את כל ההפגנות האחרונות שעשו המתיישבים, מעבר לכמות המצטברת, הייתה אתה הולך להפגין מול ממשדלה שהיא לא ממש דמוקרטית, שמכוונת ע''י ארה''ב?,
מה אתה הייתה עושה, לך שאולי אף פעם לא תפונה (כבר אי אפשר לדעת מה לא יפונה), קל לבוא בביקורת כלפי אנשים שעובדים, וכמו לך גם להם יש חיי יום יום, וההתנתקות הזאת היא מעמסה עליהם, ובמשך זמן רב הם יוצאים להפגין בהמוניהם, כמה וכמה הפגנות. נראה אותך יוצא ומפגין הרבה הפגנות כמוהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק!!
ל"ת
רוני,
03/05/05 10:37
|
|
 |
36.
ביקורת על תושבי יש''ע !
הכריש,
03/05/05 09:50
|
אני אכתוב פה ביקורת - היא תהיה קצת קשה אבל בכ''ז חשוב לי מאוד
לכתוב אותה !
עד כמה הנושא של העקירה חשוב לתושבי יש''ע ?
עד כמה הוא חשוב לתושבי ישראל ?
כמה תושבים יש ביש''ע , על פי אומדנים יש כ 250 אלף איש.
כמה תושבים יש בת''א ? בערך 300 אלף איש.
כמה אנשים הגיעו בחוה''מ להזדהות עם גוש קטיף ? בערך 100 אלף.
צא וחשוב !
אם הדבר הנורא הזה היה חשוב ועקרוני בעיני תושבי יש''ע!!! (על תושבי המרכז נגיע יותר מאוחר) היו בגוש קטיף כ 250 - 300 אלף איש!
ואני אסביר : וזה חשוב להבנה -
מתוך 250 אלף איש שגרים בשומרון בוא נגיד ש 50% - חולים / זקנים / ילדים / מילואימניקים / עובדים וכו' (אגב היו תינוקות בגוש קטיף!) ולא יכולים להגיע ,
הרי שנשארנו על 120 אלף איש ! אז למה לא כולם הגיעו והביעו הזדהות ??? הרי זה אחיכם הממש קרובים ?!! אתם יודעים מה, תעשו מנגל על החוף - תעשו צעדה בחוף הכי יפה בארץ , אבל תגיעו !
מה שזה אומר שתושבי י''ש - ממש לא איכפת להם !!!, (הרי היה חופש)
אז אם להם לא איכפת , אז למי כן יהיה איכפת ?.
(ואגב אני לא רוצה להיכנס לשמות מנהיגים ורבנים שלא היו או שכן היו כי לא יכולתי לראות את כולם ולא הגון שאביע את דעתי על זה ) (במאמר מוסגר ראיתי את ד''ר אלדד - והוא נראה מעולה, וגם המנהיגים נראים חטובים ורציניים ולא שמנים כמו שאני רואה בטלויזיה שלי )
2. תושבי תל אביב
המתיישבים אומרים שהעם איתם , או קי , בוא נראה ...
תל אביב מונה כ 300 אלף איש , בוא נניח שמחצית מתוכם הם ערבים שמאלנים , אנשים בלי תקנה (כמו במצעדים שהם עורכים ה' ירחם) נשארנו על 150 אלף איש .
בוא נניח שמתוכם 50% זקנים חולים , לא יכולים להגיע עובדים . נשארנו עם 75 אלף איש. אתם יוגעים מה - עם 50 אלף איש.
הגיעו רק 3 אוטובוסים!!! - כלומר 150 איש ! פחות מחצי אחוז! (מתוך ''הפוטנציאל '' של 50 אלף איש..)
אתם קולטים ?
הנוף נפלא, האוויר נעים , חופש , מחיר נוח , מה רע ?
אתם קולטים איפה אתם נמצאים?
העם איתכם?
מה זה אומר ??? שזה רצון העם ,אחרת היו יוצאים מת''א 1000 אוטובוסים !!!!
אז אם לתושבים שלכם לא איכפת , לתושבי ת''א לא איכפת , אז כנראה שזה העם זה מה שמגיע לו , זה רצון העם ויש לכבדו,
אחרת היו מגיעים יותר!
וגם להגיד שתביאו בעת פקודה עשרות או מאות אלפים לא הגיוני
אם כעת לא הבאתם , אז בעת פקודה נראה הזוי לחלוטין !
(זה כמו שתלמיד שיש לו 6 בבחינות יגיד שבבגרות הוא יעשה 10 ..)
עצוב
אבל זו המציאות !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכריש - אתה צודק לגמרי!
ל"ת
רוני,
03/05/05 10:44
|
|
 |
אתה בטיפול????
ל"ת
ד,
גוש קטיף,
03/05/05 10:10
|
|
 |
סליחה, אבל טיפול מגיע לך!
היהודי הקטן,
ארון ספרים,
03/05/05 10:30
|
מה אתה רוצה בפועל? להשאר בגוש קטיף או לעוף תמורת פיצוי? אם אתה מסכים להתפנות אז למה אנשים כמוני צריכים לקרוע תחת למענך? ואם להשאר בגוש קטיף אז אתם זקוקים לכך שכל המדינה ביום הפקודה תקום ותלך להציל אותכם! אחרת יבואו אלפים ספורים שיוכנסו לכלא ושום דבר לא יציל אותך!
תדע לך שכפי שהדברים נראים היום אין סיכוי שיבואו לעזרתכם מאה אלף איש, אין סיכוי! במקרה הטוב יבואו עשרים אלף, מה אתה חושב האם זה יספיק?
ואם אנשי גוש קטיף יתחילו לשאול אותנו האם אנחנו נורמליים, אז אף אחד בכלל לא יבוא, שוב אתה רוצה פיצוי? בבקשה, תקבל, רק למה אני צריך לקרוע תחת למענך? לספוג מכות וללכת לכלא? למה?
למען אנשים כמוך לא היתי עושה את זה אף פעם, ואם אעשה אז רק למען מתנחלים אמיתים שיש ולא מעט בין השכנים שלך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק לחלוטין!
היהודי הקטן,
ארון ספרים,
03/05/05 10:09
|
רק מה? לא היתי מאשים את העם, העם אולי איתנו, אבל לחלק גדול ממנו קשה להתנתק מן הכסא ולצאת אפילו להפגנה, נכון זאת בעיה, העם עייף, מה לעשות!
מעבר לכך מדובר בתכנון לקוי של מועצת יש''ע, למשל משום מה מפתח תקוה יצאו כ 20 אוטובוסים ממוקדים שונים, כתשעה מהם ממרכז העיר. הנה עיר קטנה פי שניים מתל אביב אבל הצליחה להוציא פי כמה, הכל עניין של תכנון ופרסום!
וגם כך כל האירוע היה נורא מבולגן, בעיות עם הסעות וכו', ותתאר לעצמך אילו היו יוצאים מתל אביב 50 אוטובוסים מה היה קורה? הרי מדובר במנחת הקטן בגוש קטיף שפשוט לא היה מצליח לקלוט כמויות פי עשר יותר גדולות.
אני מסכים איתך מן הקצה עד הקצה, אבל רוב העם בכל זאת איתנו, הוא אוהב את המולדת אבל הבעיה היא שלמען האהבה הוא לא מסוגל להתנתק מן הכסא וזה עצוב מאוד!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
נגד ההתנתקות ונגד הריסת הטבע
עמי,
03/05/05 09:50
|
|
 |
34.
הירוקים נגד החוק?
חיפאי,
חיפה,
03/05/05 09:35
|
איך מגמה ירוקה תמנע את הבניה? באלימות? יבעירו צמיגים? יתעמתו עם שוטרים. הרי זה יעוגן בחוק. יש לי רעיון. בואו לעזור למנוע את הפינוי וככה אנשי גוש קטיף לא יצטרכו לגור בניצנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
הם טוענים שהם אוהבים את האזור?
אז איך משחיתים,
את השמורה שם,
03/05/05 09:33
|
הם טוענים שהם אוהבים את האזור ולכן לא יכולים לגור בגליל , נגב, תל אביב וכו'. איך מי שאוהב את האיזור מוכן להשחית את הפנינה של האיזור ? אחר כך יבכו למה לא מבינים את הכאב שלהם ....... מה עם הכאב שלנו על ניצנים ? על הארץ הזו שמתרוקנת מטבע ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר שאלה?
היהודי הקטן,
ארון הספרים,
03/05/05 09:51
|
האם ידעת לפני הדיבורים על פינוי מתנחלים מה זה בכלל חולות ניצנים? האם שמעת על שמורת טבע שם? אני אישית לא שמעתי עליה כלום, פשוט כלום, וסליחה תמיד התבלבלתי בין כפר הנוער ליד הגבול המצרי ששמו ניצנים לבין חולות ניצנים.
ולגבי שמורות הטבע, סליחה אבל הדאגה שלכם לא שווה כלום, חולות ניצנים נמצאות בין שתי הערים המתפתחות במהירות מטורפת, בין אשקלון ואשדוד, וגם ללא מתנחלים האזור הזה היה נמחק בעוד כמה שנים על ידי קבלני בניין שבונים בשתי הערים הללו, הוא פשוט היה נעלם ואף אחד לא היה מזכיר את שמו אפילו פעם אחת, משום שבמדינה הזאת מי שקובע זה כסף ולקבלני בניין יש כסף, יש הרבה כסף כדי לקנות אותנו ולמכור אלף פעם במחיר טוב, והכל מתיישר בהתאם לרצונם.
הם אמרו לשרון שרוצים רווח והוא מספק להם אותו בצורה של התנתקות, ולאף אחד לא מזיז לא רק מטבע אלא גם מבני אדם, וגם מזה מה יהיה איתך אחריה, העיקר שאפל וחבורתו ירוויחו!
הכל רק שאלה של זמן, היום יש אפשרות לפנות את כל היש''ע בתשלומים וזה מה שנעשה, לכן תשכח על הטבע בכלל במדינה הזאת, היא מתקבצת, לכן כל שמורות הטבע בנגב ובגליל ואלה שביניהן עתידות להפוך לשכונות הבנויות בחיפזון חסר טעם ליהודים מגורשים.
והכל בגלל שמנהיגינו חכמי חלם, אנחנו יהודים קטנים ומי שמנצל את כולנו זה אלה שיש להם כסף!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה? ההפסד כולו שלך
קח תרמיל קח מקל,
שדה עוזיה,
03/05/05 10:28
|
למה נדמה לאנשים שניצנים וגוש קטיף זה מעבר להרי החושך ? קח את עצמך ובנסיעה לא ארוכה -30 דק' מת''א אתה מגיע לגן עדן הזה . ים כחול ומקסים , חולות כמו שהיו פעם . לא ברור מה קורה עם האנשים במדינה הזו - לא לדעת מה זה ניצנים? וזה לא בין אשקלון לאשדוד - פתח מפה . ואתה מתכוון אולי לניצנה של לובה אליאב - חוות הנוער ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל מה רע בחולות יבנה?
היהודי הקטן,
ארון ספרים,
03/05/05 11:04
|
גם שם יש מלא מקום.
ולגבי גוש קטיף אני יודע איפה זה, וגם חולות ניצנים, אני מכיר את המקום, רק לא הכרתי את השם ולא ידעתי שיש שם שמורת טבע.
פשוט בארץ שלנו יש כל כך הרבה מקומות יותר יפים גם מחולות ניצנים וגם מגוש קטיף שאין על מה לדבר, אני לא אוהב חול, אני לא מת על הים, אני מעדיף אזור ההרים, הוא קריר יותר, נוח יותר ויפה פי אלף יותר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
שמאלנים -שיכאב גם לכם
נח,
03/05/05 09:30
|
ההוכחה הטובה ביותר למה שאני טוען נגד השמאל הם מוכנים לוותר על כל המדינה כל עוד זה לא נוגע להם. ברגע שזה נוגע להם מיד הם הופכים את עורם. מה יש -המדינה רוצה לגרש אנשים מהבית שתשלם וגם אתם אנשי השמאל טוב מאוד שיש תוכנית ניצנים אולי סוף סוף תפנימו שגירוש זה דבר כואב. חוץ מזה כל המתנגדים פשוט מתים מקנאה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה בדיוק כואב פה לשמאלנים?
לא הבנתי,
03/05/05 10:20
|
האם החליטו שאת כדי לממן את הפינוי ישלמו מס רק מצביעי מר''ץ? האם לוקחים אדמות מערביי ישראל לטובת הפינוי? על מה בדיוק אתה מדבר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
זה 5דק' מהוילות באשקלון !
זה לא אנשים,
אוהבי המדינה,
03/05/05 09:30
|
למה להרוס את ניצנים ? מעבר לזה שהם מעליבים את אשקלון , יש להם שם וילות קרובות מאוד לים , אבל לא נאה להם . למה ? כי וילה ביישוב אקסולסיבי בניצנים שווה הרבה יותר מוילה במרחק 5 דקות שמחכה להם באשקלון ! חוצפה שלא נשמעה כמותה. מי שאוהב את הארץ הזו לא היה גורם להרס כזה בשמורה ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמעתי משהו מראש העיר אשקלון.
היהודי הקטן,
ארון ספרים,
03/05/05 09:59
|
הוא אמר שהאזור שמתכננים לבנות שם בתים למפונים הוא נמצא ממש ליד מריכות החימצון של מי שופכין של עיר אשקלון, או בלשון פשוטה, ממש ליד בריכות עם חרא שאנשי אשקלון מייצרים, ושם פשוט בלתי אפשרי לנשום במרחק של כמה קילומטרים מן המקום ההוא, וזה המקום שלתוכו מנסים להכניס מתנחלים, זה מה שאמר ראש העיר אשקלון.
ולגבי וילות באשקלון או מחוצה לה, מה זה משנה? תושבי גוש קטיף יכלו לבקש וילות בין הרצליה לתל אביב, והמדינה היתה שוקלת את זה, ולמה לא בעצם? מה רע? לחבר'ה מכפר שמריהו מותר ולהם אסור? מה פתאום! אבל הם לא עשו את זה, אבל למה בעצם? כנראה בגלל שיש להם תוכניות אחרות- להמשיך לעסוק בחקלאות! והם זקוקים בקרקע פנויה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חקלאות בניצנים? בדיחה עצובה !
ל"ת
אין מצב לזה,
03/05/05 10:43
|
|
 |
30.
עלו והצליחו
מתנחל,
03/05/05 09:27
|
ליבני תמשכי ואל תרפי מדובר במלחי הארץ את ואריק יודעים במי מדובר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
ליבני את כמו נערת הגלגל בפיס
ל"ת
רק שאצלך כולם,
זוכים,
03/05/05 09:16
|
|
 |
28.
כמו להחליף דירה בשכונת התיקוה
לפנטהאוז ברמת,
אביב ג,
03/05/05 09:15
|
רק שלדירה בשכונת התיקווה אנשים שילמו ולוילות בגוש קטיף לא ממש שילמו , ציפי - יקירת המתנחלים את ! איך סידרת להם כזו עסקה נהדרת !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפנים סו''ס, מעולם לא נתנו
שמואל אופן,
עפרה,
03/05/05 10:06
|
דירות חינם. אנשים שלמו ממיטב כספם עבור דיור נאות. זו אחת מן ההשמצות, כאילו בהתנחלויות מקבלים דירות חינם. שטויות. אני מכרתי את דירת בפתח-תקוה ובתמורה בניתי את ביתי. כך עשו ועושים כולם. גם אתה יכול ! זו ארצנו, ארץ מולדתנו. אנו באנו ארצה לבנות ולהבנות בה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החלוצים ייבשו ביצות-אתם שמורות
חלוצים דה לשמעט,
03/05/05 10:36
|
איפה אתה בונה ? בניצנים ? ממש מזכיר את הבילויים מייבשי הביצות ! מי שמחריב את אדמת ארץ ישראל היפה שאין צורך בטחוני או דמוגרפי בזה - הוא לא חלוץ , הוא מחריב המדינ ה . חלוץ זה בנגב בגליל ברמת הגולן .........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וגם אני לא קיבלתי כלום בחינם!
יצחק אפשטיין,
קריט ארבע,
03/05/05 10:33
|
אחרת כל המדינה היתה כבר מקבלת וילה מעבר לקו הירוק, מה לא? לא הית רוצה לקבל סתם כך משהו במקום עם נוף פסטורלי? אבל אין, לא היה ומעולם לא יהיה דבר כזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק :מכרת דירה- קיבלת וילה !
לא לנסות לעבוד,
עלינו בבקשה,
03/05/05 10:31
|
אתה עושה צחוק ? זה בדוק - בכמה עשרות אלפי ש''ח קיבלת שטח גדול , לא רבע דונם כמו במרכז +נוף+פיתוח סביבתי ...... אז את הכסף מהדירה השקעת בבנייה של הוילה , וגם זה העבדים מהכפרים בנו לכם בזול . עכשיו מי שעשה את זה בקטיף - מקבל שניים וחצי מליון ש''ח . וזה ממש מחיר של דירה 3 חדרים בפ''ת .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל מי חשב אז על הכסף?
מתנחל,
גני טל,
03/05/05 10:59
|
ובנוסף, אם אתה מוכן לספוג קסאמים אתה מוזמן היום להתישב כאן, או בשדרות, רוצה בית זול בבקשה, אבל במקומות איפה שלא יורים זה יקר.
הבנת אני מקוה?
רוצה בית זול? בבקשה, יש לך מספיק עיירות פיתוח, מה רוצים היום אותם תושבי אופקים? הרי הם קיבלו את הבית כמעט בחינם, עמידר, לא? אז אולי לא מגיע להם עבודה וכו'?
אם אתה רוצה מקומות זולים אז יש מספיק כאלהב בתוך הקו הירוק, מה רע בדימונה למשל? 40 דקות מבאר שבע, זה גם זול! אבל האמת אני לא רוצה שמישהו יגזול תושבי דימונה בגלל זה ויזרוק אותם לרחוב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לזרוק אותם?יש מספיק מקום
דימונה קוראת לך,
03/05/05 11:13
|
הסר דאגה מליבך , יש מספיק מקום ביישובים בא''י כולל שכונות עם וילות שיאכלסו את המנחלים . לא צריך לגרש את הדימונאים אפשר לגור איתם אתה יודע . אולי התרגלתם לגרש ערבים ולגור במקומם ולכן ישר חושבים על לגרש תושבים ולגור במקומם .....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
חוצפה ... ומאיפה הכסף ?
גדעון,
רמת גן,
03/05/05 08:48
|
גם מקום טוב יותר וגם פיצויים ענקיים. זו חוצפה ביחס לשאר האזרחים במדינה. והגיע הזמן לממשל חזק שאינו נותן פרס לחצופים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדם רואה מהרהורי ליבו
יהושע פרוע,
אור עקיבא,
03/05/05 10:16
|
שניכם צודקים עמק יזרעאל ורמת גן המתנחלים הלכו לגוש קטיף בשביל כסף,אני יכול להעיד ממקור ראשון כששירתתי בשטחים כחיל היה למתנחלים המושחתים קראון לכל משפחה! עם גנרטור צמוד! יש הטוענים שבמאחזים אף מקבלים מים מעוקב! אני זוכר היטב שבעת שהיו מכוניות המתנחלים מותקפות באבנים הם היו מתנחמים בכספי הפיצויים שיקבלו בעתיד,אין ספק שכל ההכנות של המתנחלים לסיכול הגירוש נועדו רק להגדיל את כספי הפיצויים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תבין,תבין,המסכנים
משה,
ע.יזרעאל,
03/05/05 09:09
|
הלכו לשם עוורים לגמרי בגלל הממשלה /ממשלות. הם לא ראו שיש שם פלסטינים,הם ראו רק כח אדם זול ואפשרות לבנות וילות ענקיות. איך יוכלו לחזור לחיות כמוך וכמוני? איך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה ההבדל ביני וביניכם?
ימין קיצוני,
בחקירת שב''כ,
03/05/05 10:22
|
כולנו עובדים, כולנו מתפרנסים במה שבא לידינו, וגם אני, אישתי ושני ילדי גרים בדירה של 80 מטר מרובעים, האם זה יותר מדי? האם אנחנו לא כמוכם?
אם אתם מקנאים בי אני מציע לכם להתחלף איתי, רק תדעו לכם שמה שלא יקרה שום פיצוי תמורת פינוי בעשר שנים הקרובות לא צפוי לי! אם יפנו אותי, אז דמכם יהפוך להיות הפקר, לכן אפילו מפלגת העבודה לא תפנה אותי!
ואלה שחיים בגוש קטיף פשוט מסכנים, מגרשים אותם מן הבית ואנשים כמוכם מקללים אותם, הם באמת מסכנים, כשהם התישבו שם הם היו צריכים לדעת שישוביהם מגנים על שדרות ואשקלון שהן כמובן הערים שלא חבל עליהן ולא על תל אביב כפי שעושים הישובים שאני גר בסביבתם, לכן אותם מפנים ואותי לא יפנו לעולם, רק כשכבר יחליטו להתאבד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
שהמתנחלים יעופו קיבינימט כבר
נעמן,
שפוי,
03/05/05 08:31
|
מצידי לדיונות החול הגדולות והמוגנות ביותר שיש שם רק שיתפנו ויהיו רחוקים ממני סוחטים את המדינה, כספית, נפשית ופוליטית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכל ספין. הפינוי יכשל.
ל"ת
חנה,
ירושלים,
03/05/05 09:13
|
|
 |
25.
ליישב בדרום-שייך לבדואים לפחות
דרומי,
03/05/05 08:24
|
מדינת ישראל מבחינת שרי הממשלה שלא דואגים כמובן לטובת המדינה ויושביה רק לעצמם מכירים רק את ישראל מאשדוד עד נתניה אז למה לא ליישב את הדרום מיצפה,נגב מערבי,הרבה תיכונה לפני שגם מה שנשאר יעבור לידי הבדואים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
גועל נפש !! מנגנון הסחטנות !!
ל"ת
יוסי,
חדרה,
03/05/05 08:21
|
|
 |
אתה ודאי מתכוון לאריק ועמרי
ל"ת
חנה,
ירושלים,
03/05/05 09:15
|
|
 |
23.
אני אצביע לבני לראשות הממשלה
נבו,
03/05/05 08:19
|
השרה הכי הגיונית, הכי מעשית, והכי אנושית בממשלה ובכנסת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם היא בוגדת כמו כל הליכוד הזה
ימין קיצוני,
בחקירת שב''כ,
03/05/05 10:13
|
|
 |
22.
מזל של הליכוד שיש לו את ליבני
ל"ת
מרכז,
03/05/05 08:07
|
|
 |
21.
שרת המשפטים טועה ומטעה .
טובי,
תל-אביב,
03/05/05 07:56
|
הקמת ישובים גדולים כביכול בשולי השמורה הם ראשית הקץ כי לאחר מכן יש גלישה איטית ומתמדת בשם '' ריבוי טבעי '' וכל גלישה קטנה לא תחשב ואנו יודעים את שיקרה . הקמת אירגון מרכזי נוסף של ישובים זה עוד גו'ובים ובניגוד להחלטות הממשלה בעבר על איחודים וחסכון בכסף ציבורי. זו הממשלה שפועלת הכי הרבה כנגד ערכיה ! גם השרה נדבקה לכסאה בניגוד למדיניות איתה יצאה לבחירות ובהתאם לדברי שרון כי ההתנתקות זו מכה קשה מאד לפלשתינים מאז 1948....הם ממש מצטערים ובוכים על היתנתקות זו ......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה רע בצפון אשקלון
מיכאלה,
אשקלון,
03/05/05 09:14
|
ראש העיר הכין מקום נהדר, קרוב לים וכבר כל התשתיות מוכנות.
או שהם חוששים שאם הם לא יהיו מועצה מקומית כבר לא יחולקו ג'ובים למכביר על חשבון המציבור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תושבי הגוש לא רוצים להתפנות!
מתנחל,
איפשהו שם,
03/05/05 10:38
|
לא תמורת מיליון שקל ולא תמורת מיליארד, הם לא רוצים לא את ניצנים ולא את אשקלון ולא את הרצליה פיתוח.
אני מכיר שתי משפחות בגוש קטיף, אחת בקטיף ושניה בנווה דקלים ואף אחת ממשפחות הללו לא רואה את עצמה ללא בית ואדמה שלהם, תבינו מדובר בעשרות שנים של חיים, הם נקשרו כבר לכל גרגיר של אדמה ושום פיצוי ואשקלון או ניצנים לא ירפו את זה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה בדיוק טוב באשקלון??
אייל,
מודיעין,
03/05/05 10:22
|
עיר של ערסים ...מה לעשות זאת האמת. ולמה אנשים שהקימו קהילות נפלאות צריכים להגיע לישוב כמו אשקלון שאינו מפותח מבחינה תרבותית כלל וכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי בשביל לקנות בית צריך כסף
אז תפתחו את,
אשקלון,
03/05/05 10:46
|
הם - אין להם כסף. בתים בגוש קטיף לא שווים כסף , אף פעם לא היו. לכן גם הם גרו שם כי הם תפרנים חלקם בטלנים שזו הדרך היחידה שלהם לגור בוילה על הים . אז מי שאין לו כסף מקבל עכשיו ים של כסף. שיהיה לו נוח לקנות בית וגם לחיות בלי לעבוד . זה לא מספיק ? צריך להשחית שטח מהבודדים שנשארו שם ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
הכל ספין נוסף בתקשורת .
יואל,
03/05/05 07:37
|
של אנשי הממשלה חסרי הלב אין שום סיכוי שתוכנית ניצנים תצא לדרך. ואת הפליטים ישכנו בקרוואנים זמנית לתמיד . כיאה לפליטים בכל העולם ,מדוע הם צריכים בתים בכלל ? שילכו לגור בירח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים!-לא יהיה פינוי
ל"ת
עמוס,
גוש עציון,
03/05/05 09:10
|
|
 |
19.
הצעות למרבה במחיר
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
03/05/05 07:35
|
כל ההצעות כבר נידונו לכן אני מציע לחכמי חלם להפסיק להציע אחרת מרוב הצעות אנחנו נאבד גם את מה שנישאר לנו בידיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
הפינוי עובדה מוגמרת
yy,
03/05/05 07:33
|
אתם סתם משלים את עצמכם. הצוים נשלחו כבר לפי חודשיים והאימונים לפני 3.
מצפה לכם הפתעה גדולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
יש להעתיק את שרי הליכוד ...
יהודי,
03/05/05 07:07
|
כגוש אחד לספסלי האופוזיציה ומשם החוצה מהכנסת. שם יוכלו להקים מועצה מקומית אוטונומית.
נתראה בפריימריס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
התנתקות ללא משאל עם - פשע!!!
ל"ת
מתנחל מהערבה,
ערבה,
03/05/05 06:37
|
|
 |
15.
אז זהו אשכנזים, הסיפור הוא כסף
מוישה גרויס,
03/05/05 06:23
|
אשכנזים קונים אשכנזים בכסף. זה הסיפור. אני בעד פנוי אזור עזה בלבד. אבל לא בתקופת שרון שבזבז משאבים של העם היהודי לשווא הרבה פעמים.
נקרעתי במפגש עם נשים וילדים ושיניתי דעתי לא לפינוי. שיפונו ערבים לסיני.
איכות חיים אני שומע , רצועת חוף פרטית ? אה, זה כל הסיפור ?
שתחנקו ביחד האשכנזים שמחלקים כסף ( של אמא שלהם ) ושל האשכנזים שלוקחים כסף של האמא של האשכנזים שנותנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
רוב התושבים מתנגדים
יוסי,
הרצליה,
03/05/05 06:20
|
|
 |
13.
אנשי הגוש לפרדס_חנה
תושב,
שרון,
03/05/05 05:48
|
|
 |
12.
אני מקווה שתוכנית שהזימה תתבטל
Avi Ecuador,
03/05/05 01:43
|
פינוי לא צריך להיות בשום מקרה לא מיהודה ושומרון לא מעזה ולא מרמת הגולן ולא משח מוניס. אפילו לא לאחר משאל עם!!! ושהימין לא יתפטה לשטויות ולהונאה של השמאל האוויל. גם אם עם-הארץ יחליט על בריחה שיקראו לה ניתוק. כמו שחיים יהודים בארצות הברית, באירופה, בקו הירוק ''במדינות ערב'' ויש ''שלום'' ולא חוששים לחייהם ולא צריך צבא חלמאי שישמור שם, גם בפלסין מערבית לירדן חס וחלילה, יוכלו לחיות יהודים. וכמו שהפלסטינים ה''ישראלים'' יכולים לחיות בקו הירוק ולא צריך צבא פלסטיני שישמור עליהם בחלם מפני שאהידים יהודים אני מבין שגם אותם לא יפנו. אז אם יהיה שלום למה לפנות? ואם אין ולא יהיה שלום אז שוב למה לפנות?! משהו לא מסתדר לי עם ההגיון של מנהיגי חלם ועם הארץ.
ודרך אגב אם הימין מתפטה להתנתק מהשכל וההגיון ולעזוב, עליהם לחשוב על דרגה אחת קדימה; יהיה עליהם להמשיך לבנות את פלסטין ולהפוך למדינה דו לאומית פלסטינית ישראלית בקו הירוק כשהערבים יהפכו לרוב, להלחם בתחנות רוח ללא תקווה (דון קישוט), בשביל מה ומי?! עדיף שיקחו את הפיצויים, יגשו לשגרירות האמריקאית או האוסטרלית במאורגן יקבלו אזרחות שם ויקחו את המשפחות ואולי יקימו יישוב שם ביחד, בחלם גם יתנו להם משכנתא, למה לא?! בשביל מה גליל ומדבר, שילכו השמאל לשם. השמאל בעתיד יצטרך להלחם על נפשו ולא יבין למה הפלסטינים הטובים לא אוהבים אותו או לפחות רוצים שיחיה ביניהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בואו נדבר על הסתה
Avi Ecuador,
03/05/05 01:52
|
ואולי על מסיתים: רמאות והונאה של עם, בבקשה לקרוא המלצה חמה ויוצאת דופן שלי לקרוא תגובה 41 שלי ותגובותיו של מתחזה 53, 54, 55, 56. שווה ידידי, לא תתאכזבו, מובטח, בבקשה מעריב:
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/859/837.html
''אני רוצה לומר לכם, יש להבהיר לממשלה, גם אם צה''ל ייסוג בפקודת הממשלה, וזה עומד לקרות מהר מאוד, היישובים ישארו, היישובים יגנו על עצמם, יפתחו צירי תנועה בטוחים, ומאות ואלפי יהודים, אני משוכנע, יבואו לעזרתם''
''אני פונה לכולכם, לא לגלות חולשה, הם עורכים היום משאלים, הם שואלים היום, האם תהיה מוכן לפנות את ביתך תמורת פיצויים גבוהים ובמקום זה ניתן לך דירה במקום אחר? אם שואלים אותכם את השאלה הזו תגידו להם שאנו הולכים לקנות דירה שניה. שילחו אותם הביתה!!!''
מי אמר דברים אלה? שרון. לאיזה שרון יש להישמע? לזה שבאופוזיציה או לזה ממשל יותם? אתם חושבים ששרון באופוזיציה היה מאפשר לשמאל לברוח? ועוד להאמין למישהו כזה שיחרץ את גזר דינה של ישראל. היה צריך פשוט להתפטר!!! איזה פרצוף צריך בכדי לומר דבר ולעשות את היפוכו???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
חבל על הדיבור לא! יהיה טרנספר.
חבר ליכוד,
התנחלות ת''א,
03/05/05 01:39
|
הצעה לליבני אולי תעתיקי את מקומך מהליכוד ליחד/ חד''ש כי אותך אנו בליכוד כן נ-ג-ר-ש !!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
I have much better idea
Abi,
03/05/05 01:03
|
Lets relocate all Jews from Israel somewhere in Canada,or maybe Austarlia and believe me ,NO MORE MIDDLE EAST PROBLEM-anyway concerning the Jews
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
סחטנים נמאסתם!!
ל"ת
אוזה,
חיפה,
03/05/05 01:03
|
|
 |
את ודאי מתכוונת לעמרי ואריק?!
ל"ת
חנה,
ירושלים,
03/05/05 09:17
|
|
 |
8.
Her-Zig should shut up
ל"ת
AMR,
03/05/05 00:54
|
|
 |
7.
קחי אותי ציפורה!
ל"ת
גבר חושק ונחשק,
03/05/05 00:36
|
|
 |
6.
נשמע מוכר
yos,
03/05/05 00:04
|
היהודים אשמים בכל הדברים - בכלכלה, באלימות חברתית, מתעשרים על חשבונינו וכו' - נשמע מוכר? - החליפו את המילה יהודים במתנחלים ותקבלו הסתה פרועה ומוכרת מימים אחרים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
לא ניתן שיוציאו אותכם מהבית!
הכהנים,
אשדוד,
02/05/05 23:49
|
אנחנו מחזקים ידיכם! לא יפנו אותכם בעד שום הון בעולם- זה הבית שלכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדאג-הכל ספין. ותודה לך!!
ל"ת
יוסי,
נווה דקלים,
03/05/05 09:19
|
|
 |
שישארו שם
חיים,
הגליל,
03/05/05 09:12
|
רק אני לא הולך לשם למילואים.
נראה אותם שורדים 5 דקות בלי הזרמות תקציבים רצופות ממדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תומך בכל מלה !!!!
ל"ת
מני,
מרכז,
03/05/05 07:45
|
|
 |
4.
שום דבר לא סגור- משלת הגרוש
לא לטרנספר,
02/05/05 23:12
|
תיפול ותתרסק. שלא ינסו לבלבל אותכם הרי אמר רבינו''היו לא תהיה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים לכל מילה
ל"ת
יואל,
מרכז,
03/05/05 09:09
|
|
 |
3.
מי אמר?
נשר,
02/05/05 23:06
|
,'' במקרה שתינתן פקודה לעקור יהודים ממולדתם ומביתם- מסרבים למפקד ולא מבצעים'' ניחשתם? אריק שרון יהודי לא מגרש יהודים אומרים למפקד אינני מסוגל אינני יכול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לא עוזבים בחיים!!!
מתיישב,
גושתקיף לנצח,
02/05/05 22:51
|
לא ניתן לאנשי הקזינו ולוקחי השוחד להמלט מכלא ע''י גירוש אלפי יהודים צדיקים , גיבורים וחלוצים מ''גוש-קטיף''. סוף האמת לנצח!!!!! כל הדירות שהקאפו יכין, ילכו לעולים החדשים. אנחנו לעד ב''גוש-קטיף''. נמשיך להגן על עם ישראל בגופנו ולמנוע את התפשטות הטרור לת''א.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך להחזיר את סיני
דיין,
כפ''ס,
03/05/05 10:56
|
|
 |
נכון!-וזו האווירה הכללית כאן
ל"ת
יוסי,
נווה דקלים,
03/05/05 09:22
|
|
 |
מצידי תשאר שם
חיים,
הגליל,
03/05/05 09:10
|
נראה אותך ללא התמיכה הכלכלית של מדינת ישראל שורד פחות משבוע.
נראה אותכם שורדים ללא הג'ובים מהמדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הזהר בדבריך
רוני,
03/05/05 08:51
|
אידיוט...אתה יודע בכלל מה זה ''קאפו''? אתה רוצה למתוח ביקורת,תעשה את זה בצורה עניינית בלי לגלוש לתגובות נחותות המסבירות שוב מדוע אתם מאבדים אהדה וזוכים לעויינות! אתם יהודים צדיקים? בחייך... תחשוב לפני שאתה כותב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מלא התפעלות והערצה לכוח
עדי,
גוש דן,
03/05/05 06:43
|
הנפשי , לאמונה בצדקתכם ! אתם התקווה היחידה להסרדות של מדינת ישראל השוקעת באדישות , סתימות וסדומיות שאת הסמל שלה תיאר בציניות אמנון אברמוביץ בהגדרו את רה''מ הנוכחי ''אתרוג בצמר גפן העיתונאי ו...משפטי'' ! אתם - התקווה היחידה! יישר כוח !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תדעו להם שהורי חיילים מתארגנים
הגיע הזמן שתכבד,
את החוק,
03/05/05 10:33
|
תפגעו בחייל - תחטפו תביעה אזרחית, והופ - הלכו הפיצויים וכל המתנות של ציפי יתעופפו ברוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
חבל''ז, לא יהיה פינוי
מצ,
02/05/05 22:07
|
|
 |
אני מוכן להחליף אותך
מנשה,
באר שבע,
03/05/05 09:11
|
|
 |
כן לאחדות לא להתנתקות מא''י!
מטה המאבק לצדק,
איו''ש,
03/05/05 07:41
|
בס''ד: מעולם לא הועילה בריחה מארץ ישראל ומסירתה לאויב הערבי ,רק למען שלום אמת יהיה מותר למסור את גוש קטיף,לא תמורת הבטחות שווא שלא מתקיימות ,מי ערב לנו שהבריחה מגוש-קטיף לא תוביל לאסון יותר כבד ,אין שום ערבות ,נכון יש סכנה לגור שם בגלל המצב ,אזל אזלת -ידה של ממשלת ישראל ואי נכונתה להילחם באויבי-ישראל והפיכת המתיישבים לאויב היא טעות יסודית ,מדוע כל מי שדיבר נגד תכנית ה'היתנתקות' הודח מתפקידו,אין לנו שום אימון באבו-מאזן שיילחם בטרור.והגיע הזמן לשמור על מה שנתן לנו הקב''ה ולהתאחד בעהי''ת .
הגב לתגובה זו
|
|