 |
61.
פרס מי מאמין לך הכל פוליטי
ל"ת
מפלגה,
עבודה בעינים,
05/05/05 21:47
|
|
 |
הגאים צריכים להתבייש?!
ל"ת
כנראה שכן.הסבר,
למצעד תאווה,
06/05/05 10:28
|
|
 |
60.
המצעד המתוכנן בירושלים
גאה 1,
השפלה,
05/05/05 18:36
|
אני אדם מאד גאה - מטעמים אחדים, על ההשיגים שלי, אך כיצד אדם נעשה גאה על זהותו בתחום המין? אם הוא נקבה - ת'פדל, ואם זכר - ת'פדל, בריאות - מדוע זה סבה למצעד? עועד מצעד גאווה? מה בדיוק השיג ה'גאה'? שעדיין אין לו איידס?
בכתבה על פרס מובאותדברים של פוליטיקאים שמחפשים הזדמנות להלחם בשמעון פרס. אין אף תגובה ענינית. וכי פרס פתאום ''חשוך''? וכי הרבנים יעזרו לו בפריימריז? הכל שטויות.
הבה נהיה גאים על מה שעזרנו לזולת ולא על זהות מינית או על מה שאנחנו אוהבים לאכול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
אבל.........!
פוקסי,
י-ם,
05/05/05 10:14
|
אין לי שום בעיה שהמצעד יערך בבירה, אבל שהצעדה תתחיל ממשכן הכנסת, או מבית הנשיא או אפילו מבית רוה''מ........נראה אותם גיבורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
הזקן ללא הגאווה
אריה,
מבשרת,
04/05/05 19:32
|
|
 |
57.
הכל זה פוליטיקה
איריס גאה בעצמה,
תל אביב,
04/05/05 18:36
|
איזו זכות יש לטומי לפיד להגיד על פרס החנפן, שהוא חנפן? טומי לפיד שהוא וחברי מפלגתו גרמו לכך שלא יתאפשרו נישואים חד מיניים בארצנו. עצוב לראות שהמדינה שלנו מנוהלת ע''י אנשים שמרניים עם ראייה כל כך צרה, זה בא לידי ביטוי לא רק בנושא היחס להומוסקסאולים.
ירושלים לא שייכת רק לדתות, היא שייכת באותה מידה לי ולכל אדם שרוצה לצעוד בה. זה מצעד שבא לקרב, ולאחד. מצעד שאומר שצריך להיות גאה במה שאתה, במי שאתה, ולהפגין נגד שנאת חינם כפי שכרגע אנחנו נלחמים בה, בשביל שיהיה מצעד ובמצעד עצמו.
קיצוניים לא יפחיתו מגאוותנו להיות אנחנו. לא ניתן לשנאת חינם להשתלט ונמשיך לצעוד למען הזכויות שלנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
מפריע לו כי זה פוגע במוסלמים!
אסי,
ירושלים,
04/05/05 18:24
|
אם זה היה רק פוגע ביהדות הוא לא היה נזעק להגן על עם ישראל והלחם בלובי החזק והתוקפני של ההומאים והלסביות. אבל, המזרח התיכון החדש לא מוכן לקבל מצעדים כאלו. ופתאום פרס בצד הנכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
''רק אין יראת אלוקים והרגוני''
מאיר,
פ''ת,
04/05/05 13:38
|
מה הבעיה עם האנשים המוזרים הללו? הבעיה האמיתית היא שאין בעיה. אי אפשר לנמק באופן הגיוני מה הבעיה ביחסים שלא כדרך הטבע. אפשר להטיח לעברם כי הם מרסקים את אבני הבניין היסודיות של החברה שבני האדם בנו לעצמם אולם אי אפשר לטעון כנגדם שהם מפירים איזשהו חוק טבעי היות ואין בנמצא חוק שכזה.
כך מתחשק להם, אלו הם נטיותיהם וזהו. האמת היא שאי אפשר לנמק באופן הגיוני מדוע אסור לרצוח ומדוע אסור לגנוב. הטענה לפיה התנהגות זו מסכנת את החברה (אותה גם ניתן לטעון העל בעלי הנטיות המיניות המוזרות) אינה אמורה לשכנע מי שבוחר לנהוג על פי מה שמתחשק לו בטענה שיש לו נטיה לרצוח ולגנוב. אין שום חוק טבע שפעולת הרצח או הגניבה סותרת אותו ולכן חוץ ממוסכמה חברתית תועלתית, אין למעשה סיבה לא לרצוח או לגנוב כאשר זה משתלם. יש הבוחרים להתעלם מן החברה ובכך הם מפירים את הנורמות שאחרים קבעו, אחרים שאין להם שום עדיפות על פני הנטיות הטבעיות של אלו שאינם מצייתים לנורמות החברתיות.
בלי תורה, בלי חוק אלוקי אין ערך לפיטפוטים על מוסר. גדר העריות נפרץ, עתה תופעת היחסים המוזרים תופסת תאוצה, הפשיעה הולכת וגוברת ורצח הפך לנורמה. ''רק אין יראת אלוקים במקום הזה והרגוני''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוא תראה לאן ההגיון שלך מוביל
רמי,
כ''ס,
04/05/05 20:52
|
אם אנשים כמוך לא היו גורמים להומואים להסתתר אזאי הסיכוי שהם יביאו ילדים לעולם היה פוחת משום שכעת כשהם מסתתרים הם חייבים לנהוג כדרך כולם. כלומר, להתחתן ולהביא ילדים לעולם. אם היית מאפשר להומואים לחיות את חייהם, חלקם הגדול כלל לא היה מביא ילדים לעולם ואז הגנים שלהם היו נכחדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
תזדיינו בסבלנות
סובלני,
04/05/05 10:09
|
|
 |
53.
עדיף לצעוד בתל-אביב עירנו
מנו,
ת''א,
03/05/05 18:19
|
אין לגייז מה לחפש בעיר החשוכה הזאת. החילונים חייבים להודות, איבדנו את ירושלים לטובת הדתיים.
ההתנגדות לקיום המצעד בירושלים היא רק הוכחה למה מצעד כזה צריך להתקיים מלכתחילה. אבל מצד שני, אני לא מוצא שום סיבה לכפות על תושבי העיר השמרנים את מצעדנו הססגוני.
אז הם לא רוצים אלפי תיירים מכל העולם? הם לא מעוניינים בחשיפה בינלאומית לעיר? הם לא רוצים שלכל העולם יועבר מסר שירושלים היא עיר מתקדמת, נאורה ויותר מכל- בטוחה?
לא צריך! זה הזמן להעביר רשמית את המצעד לתל-אביב, בירת ישראל האמיתית. רק בתל-אביב הגייז חיים בפתיחות מירבית, תוך תחושת שייכות אמיתית לקהילה. תל-אביב עומדת בשורה אחת עם הערים הסבלניות ביותר בעולם, בעוד שירושלים היא ההיפך הגמור.
עזבו את ירושלים במנוחה - נצעד בתל-אביב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי תפסיקו את הצעדה
פדופיל,
04/05/05 10:06
|
|
 |
ביום שבוא הסטרייטים
הומו גאה,
לא בפרס,
04/05/05 20:53
|
|
 |
צועדים גם בתל אביב גם באילת
צעד גדול,
03/05/05 21:38
|
|
 |
52.
אם להומו יש שילשול ?
ל"ת
זה נחשב,
מחזור?,
03/05/05 12:00
|
|
 |
ואם יש לו טחורים ?!
ל"ת
סטיות מוזרות.,
04/05/05 10:43
|
|
 |
לא, רק בנות מקבלות מחזור
ל"ת
סטרייט,
אוכלים בתחת,
03/05/05 15:20
|
|
 |
51.
לא להפסיד!! תגובה 27
ל"ת
ר,
03/05/05 11:57
|
|
 |
50.
שיעזבו אותנו בשקט
Bar-on,
Germany,
03/05/05 11:55
|
לפי הדת אסור משכב זכר ובטח שלא בעיר הקדושה יש לעשות מצעד כזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
מי נותן חסות
מוטי חיפה,
03/05/05 11:31
|
|
 |
48.
טוב שאין מצעד דבילים
דביל,
03/05/05 11:30
|
כל רחובות הערים והישובים היו מתמלאות, לא היה מקום לנמלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
חתמו על העצומה למען המצעד !!
Being,
ת''א,
03/05/05 11:24
|
יותר מ8000 איש מרחבי הארץ והעולם כבר חתמו... יחד ניצור קול חיובי חזק בעד המצעד נגד כל הדעות החשוכות.
חתמו על העצומבה בכתובת הבאה ושלחו לכל חבריכם במייל:
http://www.gay.org.il/claf/azuma.php
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
לשם שינוי - פרס צודק הפעם
ל"ת
מתנחל מהערבה,
ערבה,
03/05/05 11:13
|
|
 |
45.
להומואים:תאכלו בתחת בלי פרסומת
נורמלי,
ישראל,
03/05/05 10:40
|
זכותכם להעדיף מה שאתם רוצים אבל למה לעשות מזה קרנבל? אין לכם מה להתגאות בעדפתכם הקלוקלת, אוהבי טחורים שכמותכם. רוצים, אין בעיה עשו זאת בצנעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל45 אהבתי את הכותרת וחייכתי
ל"ת
מוטי,
03/05/05 11:23
|
|
 |
בגלל הקרנבלים האלו אפילו
קרקר,
03/05/05 10:51
|
אדם חשוך כמוך כבר מוכן לדבר על הומוסקסואליות . בלי הקרנבלים עדין אלפים היו ממשיכים לחיות בארון.
ירושלים היא בירת כל האנשים כולל הומואים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה חשוך איזה חשוך
ל"ת
החור של התחת,
שלך חשוך,
03/05/05 18:07
|
|
 |
44.
לשם שינוי,אני מסכים איתו
דוד,
03/05/05 10:40
|
מצעד האווילות הזה מיותר לגמרי. מי צריך את זה בכלל?שיעשו ב-ד' אמותיהם מה שהם רוצים,אבל את מי זה מעניין? ראיתי את המצעד פעם והאמת?גועל נפש...ואני רחוק מדת מרחק רב מאד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
.
ל"ת
.,
03/05/05 12:41
|
|
 |
43.
פרס - שתוק כבר!
זלצמן,
חיפה,
03/05/05 10:35
|
השיעור שלימדו אותך החרדים בעקבות התרגיל המסריח שלך ושל ביילין ב-1990 כנראה שלא הספיק. אפילו וייצמן הצעיר ממך כבר שותק. חבל שתמשיך להתבזות. אז אולי תלך כבר הביתה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
רק לסביות
ל"ת
כל הכבוד,
03/05/05 10:32
|
|
 |
41.
פרס, תודה. לך לשלום. רות. סוף.
ל"ת
גאה,
03/05/05 10:30
|
|
 |
40.
שמעון פרס
מוישה,
03/05/05 10:22
|
אחרי שאשרת את פשע המלחמה של הקמת אוניברסיטה בהתנכלות אריאל - שתוק ולך לעזעזל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך תלמד עברית במקום לגלוש באינ
גילי,
שומרון,
03/05/05 11:07
|
|
 |
לעזאזל. לא ''עזעזל''. אנאלפבית.
ל"ת
אליעזר בן יהודה,
03/05/05 10:30
|
|
 |
39.
תשובה לשאלה - על מה הגאווה
חובה לקרוא,
03/05/05 10:16
|
אני גיי, לא הולך למצעדים ולא משתף את כל העולם. אבל אני כן מכיר בחשיבותו של המצעד.
השאלה הנפוצה ביותר היא: על מה הגאווה? האם סטרייטים הולכים ומצהירים על נטייתם בריש גלי ברחוב כל יום?
ובכן - סטרייטים יקרים, תארו לעצמכם מצב כזה: 1. אתם קמים בבוקר, מנשקים את בת זוגתכם ברחוב וכל אחד פונה לדרכו. גייז בארון היו נושקים אחד לשני בבית והיו ממשיכים כזרים בחוץ.
2. אתם מגיעים לעבודה ואז בת זוגתכם מתקשרת אליכם מתייפחת. רוב האנשים היו מסבירים למי שהם עובדים איתו שזאת החברה שנמצאת בצרה והיו מקבלי סימפטיה רבה. איך בחור גיי אמור להסביר מצב כזה? זה לא נעים, זה מביך.
3. אתה סטרייט רווק וראית בחורה חמודה ברחוב שנראה לך שילך לך איתה. מה תעשה? תצעק לה, תשרוק לה, תתחיל איתה. גייז לא נהנים מהפריבילגיה הזאת. הם לא יעיזו לצעוק ברחוב למישהו שמוצא חן בעיניהם ובטח לא לשרוק.
הבעיה איתכם, סטרייטים, היא שאתם לא יודעים להעריך את מה שיש לכם ובגלל זה אתם לעולם לא תבינו את רצונם של ההומואים להרגיש חופש אמיתי פעם בשנה: להתנשק ברחוב, לצעוק לאנשים שמוצאים חן בעיניהם ולרקוד לאור היום ברחובות שכולם יסתכלו ויקפצו.
אם לא הבנתם עד כאן, כנראה שאתם סתם ערסים, פרחות או סתומים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחובה לקרוא
הסטרייטים,
03/05/05 17:33
|
כל הכבוד!! אנחנו איתך. כואבים את כאבך מבלי להיות הומואים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכיין. תתמודד עם הבעיות שלך
אוהב את אשתי,
03/05/05 12:20
|
הטיעונים שהעלית הם אידיוטיים למדי וגם לסטריטים יש את הבעיות שלהם בהתייחסות עם בן\בת הזוג. ואין דבר בינהבעיות הילדותיות שהעלית לבין הצורך לקיים המצעד (מה יהיה בשאר הימים שאין בהם מצעד?). המצעד נועד להיות פרובוקציה ילדותית וזולה ותו לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל כך נכון. כל כך אמיתי. כואב.
ל"ת
גאה עצוב,
03/05/05 10:38
|
|
 |
ואתה קשקשן ופלספן
אייל,
מודיעין,
03/05/05 10:38
|
לא גאווה ולא בטיח. אני לא מרחם על הומואים ה''מסכנים '' שלא יכולים לשרוק לבחורים ברחוב.. הרי לפי הבנתך זוהי התנהגות ערסית וברברית שלא מאפיינת הומואים אז מה התלונה בדיוק??? הטענה כאן היא לא נגד יציאה מהארון של ההומואים( לפי סעיפים 1,2,3 שלך זאת הבעייה ולא כך הוא) ... אני לא מבקש מהומואים להישאר חבויים בארון ... אך מכאן ועד קיום מצעד אווילי וחושפני על גבול ההטרדה המינית של הציבור הרחב לאור יום ברחובות העיר ..המרחק גדול. צא מהארון - נשק את אהובך ברחוב ממש כמו גבר ואישה מתנשקים ברחוב , אבל בטעם - חייה את חייך הזוגיים והמיניים כרצונך כל עוד אינך פוגע בציבור הרחב. גם גבר ואיזה שמתחרמנים בציבור דוחים ווולגרים . כל אחד שיעשה כרצונו בביתו במועדונים ובין חבריו . אבל בלי לפגוע בציבור הסובב אותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאייל הקשקשן גם כן
סתם הומו,
04/05/05 21:01
|
הדוגמאות שניתנו הם קצה הקרחון בחייהם של הומואים ולסביות כמיעוט. הם דוגמאות שנועדו לתת קצת תחושה של איך זה להיות יהודי (אופס) הומו בין מי שאינו הומו. אם אתה כל כך דואג לציבור הסובב אותך, למה לא תצא נגד הפירסומות הפרובוקטיביות ששורצות תחת כל עץ רענן, נגד מצעד האהבה, נגד הפגנות החרדים כנגד בית המשפט העליון או סלילת כביש 6, נגד הפגנות המתנגדים לפינוי, נגד תהלוכות פורים הידועות בשם ''עדלאידע'', נגד המימונה וכו'. כל אלו בעיני פוגעים מאד בי ובציבור הסובב אותי. לא, מה שמפריע לך זה יום שמח אחד בשנה של הומואים ולסביות ובי וסתם אנשים שבא להם לשמוח ולרקוד כי זה יפה וצבעוני ומרקיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
פרס כלי כלי
שלמה,
רמות,
03/05/05 10:10
|
כל הכבוד לפרס - מה יקרה אם יעשו את המצעד המגוחך הזה בתל אביב או באיזה מקום אחר??? כל הגאים האלה שיהיו מה שהם רוצים להיות אבל מי צריך את המצעד הזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
המצעד רק מוסיף !
לסבית גאה,
03/05/05 10:03
|
שימו לב לשלטים שמונפים במצעד ולארגונים המשתתפים בו: כל ארגוני זכויות האדם מפלגות נאורות אמהות לגאים וגאות לסביות נגד הכיבוש ועוד !!!!
זאת הגאווה והנאורות שלנו ! ואתם שכותבים כאן אין לכם טיפה של השכלה או הבנה בנושאי זכויות אדם ופרט !
אולי תארגנו לכם איזה מצעד ''אהבלים'' ותנסו להגיע לרמה שלנו ????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
פרס ממשיך לשלוח מאפיות
סוניה,
03/05/05 10:02
|
פרס סיפר פעם כיצד הציע לו יועץ פוליטי ''לשלוח את לחמו על פני המיים'' בעת שהוא נפגש עם אישיות רבנית בכירה ולהענות לדרישות תקציביות שונות. הוא סיפר שבתגובה לדברי היועץ אמר אז'' לשלוח לחמי על פני המיים? כל החיים אני שולח לחרדים מאפיות שלמות ומה יצא לי מזה''. אז הנה ''המאפיות'' כלומר האינטרסים של כלל הציבור - כספי מיסים או חוקים, ממשיכים להיות סחורה עוברת לסוחר כשמדובר במערכת היחסים של פרס והרבנים. ככה זה כנראה שמגיעים לגיל מסויים קשה להשתנות. מצד אחד מעורר חמלה מצד שני אין לי ספק שככול שההתנגדות לאירוע תהיה חריפה גסה וחשוכה יותר תהיה ההשתתפות הבין לאומית באירוע גדולה והמונית יותר. זה מה שקרה ברומא כתגובת ההומואים להשתוללות אנשי הדת לקראת עריכת המצעד העולמי שם וכנראה שזה מה שיקרה בירושלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
רוצה להיות מנהיג ?
המרכז הלכשרה,
03/05/05 09:55
|
רוצה להיות מנהיג ? קורס פוליטיקה חינם !
WWW.havoda.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
מסעד הזה הוא ביזיון לאנושות
דשד,
03/05/05 09:54
|
ליהודים ולמיליונים מוסלמים. יתר דמוקרטייה מביאה לליכלוך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to dashad the primi
avi,
jerusalem,
03/05/05 10:42
|
yes democracy is something you and your primitive brothers have never expereanced, but you also did not expereance wiping your batts with toilet paper...also no expereance with rights to women, animals, other faiths, etc.etc. so grow up or shut up or better: go to the desert you came from, yallah.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
כן למצעד בירושליים !!
הומו גאה,
03/05/05 09:54
|
לכל המטומטמים שכותבים כאן נגד המצעד: מצעד גאווה עולמי לא יכול להתקיים בערים ''פתוחות'' ''ונאורות'' כמו אמסטרדם, ניו יורק ותל אביב! הוא חייב להתקיים במקום גדול ואיך להגיד, ''רגיש'' יותר !
המטרה היא למשוך תשומת לב עולמית לזכויות הפרט וחופש האדם (ערכים בסיסיים שקיימים אצל רוב האוכלוסיה ההומולסבית, ואולי פחות אצל הסטרייטים). בירושליים זה עוד יותר מיוחד מפני שזו עיר ששייכת לכולנו: מוסלמים, נוצרים ויהודים ! דתיים וחילוניים! הומואים וסטרייטים!
ועל כן אגיד לכם: תתמכו במצעד שיביא נאורות ותקווה לכולנו, ואולי השלום יבוא דווקא מכאן ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השלום יגיע מיכך?
פזמונאי,
03/05/05 11:27
|
|
 |
למה צריך לראות את התחת שלך?
ל"ת
רק תחת של נשים,
03/05/05 10:37
|
|
 |
אז זה כן מצעד פוליטי?
דניאל,
ירושלים,
03/05/05 10:04
|
אז כן בחרתם בירושלים כי יש לכם חופש לפגוע ברגשות אנשים? עזוב לרגע את גיי או סטרייט, האם ירושלמים רוצים שיסתובבו בנות עם בציצים בחוץ וגברים בספיידו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לדניאל
הומו גאה,
03/05/05 10:14
|
לא, אני לא חושב שירושלמים ירצו את זה - אבל זה העניין: המצעד אינו פוגע בזכות של החרדים (אם לא ירצו, שלא יבואו), ובחילוניים (שחלק נכבד מהם מוכן להשתתף במצעד)
הנקודה כאן היא: חיה ותן לחיות !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להומו הגאה
אר,
03/05/05 17:21
|
המצעד הזה פוגע גם במוסלמים והנוצרים שבעיר וכן גם בהרבה חילונים שלא רוצים לראות גברים מתלבשים כנשים או גברים מתנשקים ומתמזמזים אתם מגזימים בדרישות שלכם אם אתם רוצים ללכת נגד הטבע יופי לכם אף אחד לא יכנס לחדר המיטות שלכם אבל למה להוציא זאת החוצה במה אתם גאים כל כך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
אני מארגן מצעד
אביב גץ,
03/05/05 09:52
|
של סבים וסבתות חרמנים,שמיניותם וצורך במין לא מוכרים עלידי החברה, לבוא בליבוש מינימלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מהם לא מונעים זכויות בסיסיות.
איריס גאה בעצמה,
תל אביב,
04/05/05 18:46
|
אנשים לא יבואו להרביץ להם אם יראו אותם מתנשקים. הם זכאים להתחתן. הם זכאים לתואר ''זוג'' בפני החוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
זהבה גלאון,מה בידיוק
דובי 3,
03/05/05 09:49
|
מצעד של הומואים מוסיף לירושליים ולאנושות בכלל...ועוד...לדמוגרפיה היהודית בישראל? so,let us kidding
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם לא הבנת עד עכשיו אז תוותר
דובי 4,
03/05/05 10:47
|
פשוט תמשיך הלאה - ורצוי שתדע אנגלית לפני שאתה משתמש בה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
לחגוג בתל-אביב
עובדיה יוסף,
03/05/05 09:48
|
מה יש לכם מירושלים, תחגגו בעיר החופש, במקום הכי יפה והכי טוב בישראל שהוא העיר תל-אביב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוצה להרגיש חופשי בארץ ששירתתי
לא רוצה גטו,
03/05/05 10:48
|
|
 |
29.
מר לפיד לא בעד הומואים.
לא גאה במיוחד,
ולא צועד,
03/05/05 09:47
|
הוא נגד חרדים. החרדופוביה אצלו גוברת על ההומופוביה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
לאמיר ,מס'3,זה לא מחלה
אדם,
03/05/05 09:43
|
אבל סטייה של הטבע. תגיד לי,היש דיסלקטים שעושים מצעד גאווה? היש מחוננים שעושים מצעד גאווה? היש זכויות שחסרות להם?לא במצעד סקס הם ישכנעו. גועלים פרובוקטיבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המצעד בירושלים
אמיר,
תל אביב,
03/05/05 12:31
|
אני מניח שלא היית במצעדים שנערכו בירושלים. בניגוד למצעד התל אביבי הססגוני והמסחרי לחלוטין (שאגב נראה בדיוק כמו מצעד האהבה של הסטרייטים אז תפנה את טענותיך לגבי סקס ברחובות גם למצעד הזה) המצעד בירושלים הוא לא פרובוקטיבי והוא לא מסיבה. מדובר בתהלוכה בלבוש מכובד עם דגלים ושלטים. מי שרואה בזה פרובוקציה הוא מי שדיעותיו הקדומות מסנוורות את עיניו. ולגבי השוואתך לדיסלקטים ומחוננים - דיסלקטים לא נתקלים בשנאה, קללות ונאצות כשהם הולכים ידי ביד עם בני זוגם ברחוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
OK
אדם,
03/05/05 17:42
|
גם מצעד סטרייט ,קרנבל המבוסס על הפגנה מינית פסול בעיניי. לגבי הללכת יד ביד,זה לא מפריע. בנות עושות את זה חופשי,שיהיו לסביות או סטרייט. כן מפריע כל ההפגנות המיניות ברחובות ולא משנה של מי. בשביל זה,יש מקומות כפי שיש בשביל להשתין.אם אין,הולכים הצידה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אולי שינוי שם ל.מצעד האנאלים!!
ל"ת
האדם נמוך מבהמה,
03/05/05 09:41
|
|
 |
26.
המקום הנכון בת-אביב עיר החטאים
אברום,
ירושלים,
03/05/05 09:38
|
''אירועי הגאווה העולמיים'', למה גאווה... ? למה כל שנה...!? אם זה אירוע ''גאווה'' עולמי שיעשה בתל-אביב עיר החטאים של המדינה - השאיפה לעשות זאת בירושלים...זה רק בכדי לכופף שלוש דתות...יהדות...האסלם...הנצרות...שכולם מתנגדים לכך...!!!, עקשנות זאת של אנשי/נשות ''הגאווה'' גורמות שכולנו נתנגד ונתעב את דרכם...! אני מציע לכם תרדו מהעץ...ירושלים היא מחוץ לתחום לאירוע - עולמי...שיעשו זאת בדנמרק...הולד...בצרפת...למה ישראל...יש לנו מספיק צרות....רק SEX מעניין אותכם...תעשו כמה שאתם רוצים תנו לירושלים את השקט שהיא צריכה אחרי כל מעשי הטרור שנעשו בה - מספיק נמאסתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אטימות וייבוב של שטויות
איריס גאה בעצמה,
04/05/05 18:55
|
למה גאווה? כי אנחנו גאים להיות עצמנו. כי לא ניתן לאף אדם לשלול מאיתנו את הזכות להיות גאים רק בגלל נטייתינו. כי כל מה שאנשים כמוך מספקים לנו זאת בושה, ובבושה נלחמים בעזרת הגאווה. ירושלים היא העיר של כולם. לא רק של הדתות- כתות. בתל אביב ישנה פחות אטימות, בירושלים עדיין סורר צל כבד של פחד, של ארון ענק שמקיף את הבירה. להכרה בירושלים צריך להפגין עולם כולו. רק סקס מעניין אותנו? אתה מכיר אותי? אתה מכיר עוד אנשים כמותי?
ולגביי מעשי הטרור, תל אביב ספגה גם היא לא מעט מכות. אז תשמור על הפה שלך. מצעד הגאווה, מצעד עליז שנותן למדינה הזו פעם בשנה את השקט שלה. את הזכות שלנו לחייך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-26: אתה צריך אשפוז דחוף
ל"ת
הומו גאה,
03/05/05 09:57
|
|
 |
הומו רק לפי תגובתך אני צודק
אברום,
ירושלים,
03/05/05 18:36
|
מי שצריך אשפוז דחוף...זה אתה, במקום לקרוא ולתקוף את מה שכתבתי אתה תוקף אישית...בשביל זה צריך לאשפז את כולכם...אין שום גאווה בלהיות הומו - תעשו זאת בתל-אביב או באירופה...לא בירושלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במה אתה גאה הומו?
ל"ת
סטרייט לא גאה,
03/05/05 10:11
|
|
 |
קודם תלמד אחר כך תגיב ואולי
חושב קצת,
03/05/05 23:07
|
בלי שנאה. אין לאנשים מושג אבל הם מתנגדים. למה בדיוק לכך שאנשים אוהבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
שיזדיינו בסבלנות בביתם.
ל"ת
משה,
03/05/05 09:37
|
|
 |
24.
הומו ששונא את קהילת ההומואים
דני,
ת''א,
03/05/05 09:37
|
אני כזה ... אני הומו אוהב גברים ויש לי בן זוג. אני חי בתל אביב ונהנה מהחיים. אבל למה לעזאזל אני צריך להפגין את המיניות שלי ברבים??? מעשה כזה הוא אכן סטייה ולא יעזור לחברי הקהילה שתומכים במצעד האווילי הזה . זכותנו לנהוג בביתנו כרצוננו ... אבל מעבר לכך יציאה לרחוב התפשטות לעיני כל , לבישת שדיים מפלסטיק, איברי מין זכריים התפשטות למחצה או לגמרי ,כל זה מהווה לדעתי מעשה מגונה ברבים בציבור . אני גאה בהיותי גיי ואינני מסתיר זאת אך לא הולך כל היום ומצהיר על כך ברבים ..ואפילו לא ליום אחד בשנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה הומובופוף מוכר את החברים
טרנסקסואלית גאה,
07/07/05 01:42
|
אל תספר לי סיפורים,לא כל מיצעד הגאוה מבוס על שדיים מפלסטיק,ואברי מין אל תספר לי שלא בא לך לשבת בבית קפה להחזיק את יד אהובך ולהפתיע בנשיקה לך תספר סיפורים להומופובופים ולא לנו... מיצעד הגאווה הוא לא רק מיצעד ראווה יש בו מסרים,וכל אחד בדרך להיתבטאות שלו אני כן צועדת וכן אמשיך ליצעוד,הכוונות שלי הם טובות למען שיראו ויראו שאנו כח ולא לבד חבורות של מיתחבאים,שלנו יש זכות קיום ושיויון זכויות..תמשיך להיתערטל עים אהובך ואנו נמש/יך להאבק בחוץ מהפרות האלו אתה שובע ניא אותך ליפני 20 שנה איך היית מדבר זכותך וזו חובתנו וזכותינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טרנסקסואליות
איריס גאה בעצמה,
ת''א,
04/05/05 19:00
|
איך פוגע בך שישנם אנשים שאינם כמותך, או כמו ההטרוסקסואלים (סטרייטים), ואינם משתייכים רגשית ומנטלית לגוף בו נולדו? מה מפריע לך שילבישו לעצמם שדיים לא אמיתיים? זה גורם לך לאיזשהו סבל פיזי?
הומוסקסואליות אינה סטייה, עצוב לי עלייך שאתה חי בדרך שאתה רואה בה כסוטה ולא נכונה. אתה לא צריך להפגין את המיניות שלך ברבים, אני הולכת כבר שנתיים למצעד הגאווה ומעולם לא עשיתי זאת. אבל זכותך צריכה להיות הרשות להחזיק ידיים לבן זוגך בהולכך ברחוב, הזכות לנשק אותו מבלי שתקבל תגובות בלתי נסבלות, ממש כפי שלזוג סטרייטי ניתנת הזכות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא היית במצעד הירושלמי
ג.,
חיפה,
03/05/05 12:33
|
המצעד בירושליים הוא הפגנה בלבוש הולם עם דגלים ושלטים ולא מסיבה. המצעד התל אביבי הוא ססגוני מסחרי ואין הבדל בינו למצעד האהבה של הסטרייטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בזכותם אתה היכן שאתה נמצא
גאה,
03/05/05 10:47
|
אתה צריך להבין דבר אחד שאם לא מצעד הגאווה והלגיטימציה שהם נותנים לכל הומו באשר הוא אתה לא היית יכול לחיות עם הומו חיים משותפים בדירה ואפילו א''כ היית מנודה כך שהינך צריך להודות לאילו שצועדים ומרימים על נס את עובדת היותם גאים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
שמאל צבוע
אריק,
בת-ים,
03/05/05 09:35
|
עוד הוכחה לכך שאין שום הבדל בין שמאל לימין בארץ לא בכלכלה לא בנושא מדינה פלשתינאית ולא בזכויות הומואים.בקיצור כולם הומופובים קפיטליסטים ופשיסטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפחות לא דבילים כמוך
ל"ת
פשיסט-קפיטליסט,
03/05/05 10:14
|
|
 |
או כמוך.
איריס גאה בעצמה,
ת''א,
04/05/05 19:01
|
|
 |
22.
כן למצעד הנכים.
פרס,
03/05/05 09:32
|
בנוסף למצעד הנכים. יש לשלם להם קצבת נכות מכיוון שהם לוקים במום. נכרתה מגופם התאווה לאשה. וצמח להם גידול מוזר תאוות גבר לגבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנשים כמותך היו
הגאה בעצמה,
04/05/05 19:03
|
ששלכו הומוסקסואלים לתאי הגזים.
מחר יום השואה, ואתה (אני מניחה) יהודי. אתה לא שונה מהם. שנאת חינם היא זו שהרגה עם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצוין!
ל"ת
מצוין!,
מצוין!,
03/05/05 10:06
|
|
 |
21.
למה מקפחים את הפדופילים ?
מתנגד,
03/05/05 09:28
|
והנקרופילים, הם לא בני אדם עם סטיות? עדיף שתשארו בארון, אין כאן כל גאווה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה המתנגדים הם בורים
ל"ת
למה ולמה,
03/05/05 23:02
|
|
 |
כי אם הם לא היו בורים
איריס גאה בעצמה,
04/05/05 19:04
|
|
 |
20.
די עם מצעד ההומואים בכלל
לסבית,
03/05/05 09:27
|
נמאסו עלינו. יעשו מסיבות וריקודים בפארק פרטי. אם הם רוצים זכויות שאין להם שיעשו הפגנה רגילה במקום הנכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לסבית ? את יודעת מה זה ?
גל,
אילת,
03/05/05 09:41
|
מישהי או מישהו מנסה להציג את עצמו או את עצמה כחד מיני כדי לקנות נקודות נגד המצעד..... לא אמין. פשוט לא אמין. פורים כבר עבר גברת. תורידי את מסכת הגזענות ותגידי בלב שלם - אני סטרייטית ששונאת את השונה. ירושלים עיר קדושה ? נכון. גם טבריה וחברון וצפת וחיפה (לבהאים ) ועכו ויפו הן ערים היסטוריות ודגניה היא אם המושבות..... נו אז מה ? מה עושה את העיר לקדושה ?! ההיסטוריה או האנשים שבה ? תוציאי את הירושלמים מירושלים ומה קיבלת ? אבנים ואבנים. הומואים ולסביות היו תמיד. גם בתקופת התנ''ך. והיו גם זונות ותככים ואנשים שהוצאו להורג על לא עוול בכפם ורצח ובגידות ותאוות .... מה כל-כך רע במצעד הגאווה ? אנשים שמחים במה שהם ולא מתביישים בכך. ראיתי את הכנס של ראשי הדתות - המוסלמים, הנוצרים והיהודים נגד המצעד. מעניין שמה שמאחד אותם זה רק הנגד ואף פעם לא הבעד. העיר השסועה והמוכה והעניה הזו הגיעה למצבה בעיקר בגלל השנאה והמתח הדתי. מוטב יעשו ,אם במקום להתנגד לשונה שבקירבם שיתחילו לעשות מעשה ויבררו את השונה ביניהם ואולי ייחסכו דמעות ודם בעתיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
סוף סוף לפרס יש דעה נכונה!
ל"ת
בצפון,
03/05/05 09:22
|
|
 |
18.
לפיד הצבוע מנסה לחתוך קופונים
ספי,
03/05/05 09:22
|
הרי נעשית כזה קטן. ועם ההתבטאויות הגזעניות והשוביניסטיות שלך כבר יצאת מהארון כבר מזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
ההבדל (התהומי) בין פרס לטהומי
צפון 1,
צפון,
03/05/05 09:17
|
בובת החיקוי של הטיפשות והשינאה בפוליטיקה הישראלית, טומי לפיד, קופצת כל אימת שמישהו מגרה את הורמוניה הגזעניים. בסיטואציה הזו שוב פרס יוצא ע נ ק וטומי פתאטי. הסק מסקנות, טומי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
למה דווקא בירושלים אני לא מבין
דורון,
03/05/05 09:05
|
מה הקטע של ההומאים ,למה סתם לעורר מלחמות יהודים אני לא רואה את הנוצרים עושים את מצעד הגאווה שלהם בותיקן ואני חילוני וירושלים זו עיר קדושה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא התקים מצעד עולמיברומא
ל"ת
מצעדי,
03/05/05 22:59
|
|
 |
מה לא ברור?
oh,
03/05/05 09:20
|
זו עיר הבירה של ההומואים הישראלים, ובודאי עיר הקודש של הומואים נוצרים וגם הומואים מוסלמים. מה, מוזר לכם לשמוע על הומואים כאלה? יהודים, מוסלמים, נוצרים? ישראלים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
בשביל מה התהלוכה
מוטי חיפה,
03/05/05 09:01
|
להגיד לכולם אני הומו/לסבית? מה זה כבר מוסיף? אתה/ן כאילה, שמרו זאת לעצמיכים, מה אני הולך לצעוד ולהכריז שאני סתם אדם שדווקא אוהב נשים? כן אותי זה דוחה לחשוב שגבר עושה זאת עם גבר ואישה עושה זאת עם אישה ובאמת את העדפות מיניות שמרו זאת לעצמכים, אותי זה ממש לא מעניין, ומה לעשות שעצם התהלוכה מעלה חיוך וסלידה אצל רוב הצבור, ומדוע פרס גם! לא יכול להגיד דעתו בעיניין כמוני למשל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנשים כבר מפחדים להגיד
עייף,
03/05/05 09:36
|
שכל הסקס המופגן הזה נמאס עליהם שיהיו הומואים,סטרייטים ולא יודע מה עוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
הומואים וולא...נימאסתם כנסו
דנה,
03/05/05 08:59
|
|
 |
ל-14: לך לעזה(זל)
ל"ת
22,
03/05/05 09:11
|
|
 |
13.
לקראת הגועליציה הבאה...
קרס,
השכונה,
03/05/05 08:58
|
וההזויה בראשו של החתרן הלאומי הבלתי נלאה....שמוכן אפילו לשכנע את השטן להעלות הטמפרטורה בגיהנום, אם רק יתמוך במועמדותו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
עאלק מתקדם .....
עמי,
ת''א,
03/05/05 08:56
|
פרס הוא אדם עם חזון ומעוף, לא סתם הוא הכניס את ישראל להסכם אוסלו הכושל והכניס כאן קצת מת''ח ( ראשי תיבות של מזרח תיכון חדש ) וגרם למדינה לחזק את הצב''א ( ראשי תיבות של צעדים בוני אמון.... ). פרס כביכול מחבק את כולם אבל היה הראשון להתקומם על הסליחה הפומבית של ברק לעדות המזרח. פרס מתנגד להתיישבות ביש''ע אך כשר ביטחון יזם את הקמת קריית ארבע. מה שנאמר פרס - כן ולא.... מה יש לך ממצעד הגאווה ? לא הגון ? לא ישר ? אלים ? מר פרס היקר, מה רע בעשרות אלפי תיירים שיבואו מחו''ל לישראל , יכניסו כמה מליוני דולרים לתיירות הגוססת של ישראל, יעמידו את ישראל בראש הזרקורים ויציגו את ישראל כמדינה מערבית ופלורליסטית ? בזכייתה בארוויזיון ב 1998, סללה דנה אינטרנשיונל גל אהדה אדיר לישראל. הטרנסג'נדרית הזו הביאה לגל תמיכה אדיר בישראל, יותר מכל נאום אומלל של פוליטקאי סוג ד' שינאם עבור איזה קהילה יהודית נידחת. יש כאן הזדמנות ומנוף כלכליים ותדמיתיים מצויינים לישראל, ועם כל הפעילות המבורכת של מרכז פרס לשלום, אירוע כזה פשוט מכניס את המרכז הזה לכיס האחורי.... בכל הפעמים שפרס רץ ללקק לדתיים, תמיד הוא יצא מופסד. ש''ס ירקה לו בפרצוף בבחירות 96'. '' התרגיל המסריח '' משנת 90' בו סמך על ח''כ חרדי כדי לגנוב את רשות הממשלה משמיר - נכשל. בכל מערכות הבחירות, העדיפו החרדים והדתיים את הימין. אז למה לזחול לעברם ? ועוד בגילך ? אולי כדאי שבמקום ללקק את החרא שמאכילים אותך החרדים, תתחיל להנות מהצבעוניות ומהאחווה הלא אלימה של הגאים ? תאמין לי שעשרות אלפים שישתתפו במצעד בירושלים לא יעשו בלאגן כמו מאתיים אוהדים חמומי מח של בית''ר ירושליים שבאים לכלות את זעמם בכל מי שנמצא ליד קניון מלחה, במיוחד אם הוא נראה כמו ערבי, אחרי הפסד נוסף של קבוצתם הגזענית. שב וצפה במצעד הגאווה בכיף. תביא גם את סוניה ואולי נזכה פעם אחת לראות את אשתך האגורפובית המסתגרת.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to brainless ami
ami mammi,
tiz el nabi,
03/05/05 10:49
|
Peres is on the gay side so why attack him you cabbage head? and why attack Sonnya?instead of all this rubbish you wrote maybe you should do something usefull: jump from a bridge.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה מדהימה
אורי,
תל אביב,
03/05/05 09:39
|
|
 |
11.
אין לי בעיה עם הומואים
יקי,
תל אביב,
03/05/05 08:51
|
יש לי בעיה עם ה''דווקא'' שלהם. הם תמיד עושים את זה, אין להם טיפת כבוד לדת. ירושלים מנוהלת ע''י אנשים חרדים ונחשבת לעיר קדושה לכל הדתות. זה דבר שיש לכבד גם אם לא מאמינים, בדיוק כמו שההומואים רוצים שיתייחסו אליהם כשווים. אבל הם כ''כ עסוקים בלעשות ''דווקא''... תמשיכו ככה, ואל תתפלאו למה לא מקבלים אתכם בחברה. אתם לא יודעים לקבל אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אין פה שום גאווה! רק פרובוקציה
תהיו הומואים-,
בשקט!,
03/05/05 08:51
|
|
 |
9.
אני דווקא בעד
רונית,
ירושלים,
03/05/05 08:39
|
ואני חושבת שיפה יעשו כל המתנגדים אם יטרחו ולו פעם אחת לבדוק בציציותיהם. אני חושבת שהמצעד הזה חייב להתקיים בירושלים, ולמרות שאני באופן אישי לא לסבית, אשתתף בו בשמחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
כזאת צורה יש למפלגת האבודה
ל"ת
רק שינוי!,
03/05/05 08:34
|
|
 |
7.
בראבו סיומקה, בראבו פרסקי!
ל"ת
Attention: AIDS,
03/05/05 08:23
|
|
 |
6.
אני הומו - אבל לדעתי פרס צודק!
שמוליק,
תל אביב,
03/05/05 08:22
|
אני מסכים עם שמעון פרס ואני גם בטוח שהוא בשום פנים ואפן לא נגד ההומואים!
למרבית ההומואים בישראל אין שום קשר מיוחד לירושלים. אמנם זו בירתנו הרשמית והניצחית, אבל בירת ההומאים בישראל היא ללא צל של ספק תל אביב.
כאן אנחנו באמת מרגישים נינוחים וחופשיים. תל אביב היא הבית שלנו.
לא מובן לי כל הקטע של התעקשות הקבוצה הירושלמית לקיים את המצעד העולמי דווקא בעיר שלא כל כך אוהבת אותנו. וזה בלשון המעטה...
עדיין לא מאוחר לשנות את מיקום המפגן. אני מכיר הרבה הומואים שלא יעלו לירושלים ולא ישתתפו במצעד כי זה פשוט לא מתאים להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק בגלל זה
איריס גאה בעצמה,
ת''א,
04/05/05 19:10
|
בגלל שלא אוהבים אותנו שם, וכי גרים שם הומואים ולסביות ובי וטרנס שאינם יכולים לצאת מהבית בלי לפחד לאהוב, בגלל זה חייבים להעלות את המודעות שם. להפגין תמיכה. לבקש את זכויותינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ת''א הבירה?!מה עוד רוצים מדינה?
ל"ת
שישתו בירה,
במכה ומדינה,
03/05/05 08:43
|
|
 |
חחח יא הומו
ל"ת
מישהו,
03/05/05 08:38
|
|
 |
5.
הרבה קשישים סניליים חושבים ככה
מישהו מכאן,
03/05/05 08:22
|
אגב, יפה שפרס אומר על מישהו אחר ש''עבר את הגבול''. טוב שלא הציע שיפרשו בשיא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
צודק ב- 100
ל"ת
מיקי,
ת''א,
03/05/05 08:21
|
|
 |
רצית להיד ב- 100 אכוז???
ל"ת
רבקה,
צפון,
03/05/05 10:07
|
|
 |
רצית להיד ב- 100 אכוז???
ל"ת
רבקה,
צפון,
03/05/05 09:58
|
|
 |
3.
אנשים חולי נפש וסוטים
לא משנה,
מודיעין,
03/05/05 08:21
|
כל הקבוצות הנ''ל, מורכבות מאנשים חולים בעלי סטיות לא נורמליות. מה בדיוק הם חוגגים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד לי איפה אתה חי?
אמיר,
תל אביב,
03/05/05 08:59
|
בעצם לא, אני אגיד לך איפה אתה חי: אתה חי בעולם של בורות, דיעה קדומה והומופוביה. הגיע הזמן שאנשים יבינו שהומוסקסואלים הם אנשים כמוך וכמוני ושהנטיה המינית של בן אדם היא רק נטיה ולא מחלה. תתבגר כבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נפש מעוותת - סטייה - זה לא פוב
ברווז במטבח,
03/05/05 10:55
|
זה שאיפה לדרך הישר.
ההומואים למדו להשתמש במושג ''הומופוביה'' כדי להתריס ולהעליב את כל מי שאינו מעוניין להכניס את הסטייה הזאת לחייו.
אנשים ישרים - לא הומופובים ולא רוצים לשמוע ולדעת עליכם. אתם כופים את עצמכם באופן כוחני ופרובוקטיבי בכל הזדמנות על אוכלוסייה שרק רוצה לחיות בשקט.
תחיו את חייכם בשקט והניחו לשאר אל תצאו הבהפגנות מתריסות ומטופשות במקומות שבהם אני מסתובב עם ילדיי - פשוט די!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במצעד בירושלים לא היית אף פעם
גלעד,
ראשל''צ,
03/05/05 12:43
|
במקום לצאת בטענות חסרות ביסוס על המצעד בירושלים (שאני מניח שלא ראית בחייך כי כל המצעדים שהיו בה עד היום היו מכובדים ולא פרובוקטיבים) אולי תחנך את הילדים שלך לקבלת השונה ולא שנאה שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרס צודק
Bar-on,
Germany,
03/05/05 10:28
|
לפי הדת אסור משכב זכר ובטח שלא בעיר הקדושה יש לעשות מצעד כזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא קדושה בכלל
ל"ת
הגאה בעצמה,
04/05/05 19:12
|
|
 |
ואיפה אתה חי !!!!
אייל,
העולם הזה,
03/05/05 09:28
|
נטייה ולא מחלה????? לצעוד בתחתונים וחזיות ,במקרה הטוב, תוך ביצוע אקטים מרומזים לסקס בוטה במרכז העיר כאשר ילדים ונוער ואפילו אנשים מבוגרים שנרתעים מכך צופים שלא מרצונם ...כל זה מראה על מחלה ולא על נטייה. אני אינני מקבל את ההנחה שכל ההומואים חולים אבל בהחלט חלק ניכר מהם בעל מבנה גנטי דפוק ,דבר הגורם להם להתעלמות מהחברה הסובבת אותם..והראייה הטובה ביותר לכך היא המצעדים המגוכחים והפתטיים האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מבנה גנטי דפוק
א,
נתניה,
03/05/05 12:37
|
מוכר לי מאיזושהוא מקום טיעון כזה. תפתח את הטלוויזיה ביום חמישי הקרוב, אולי זה יזכיר גם לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
פחדן
סטרייט,
03/05/05 08:16
|
|
 |
נכון !
ל"ת
אמיר,
תל אביב,
03/05/05 08:47
|
|
 |
1.
אכן עברו את הגבול!! שיעשו ארוע
ל"ת
פרטי שמי שרוצה,
03/05/05 08:13
|
|
 |
בתכנון:מצעד אוהבי כובע(ני)ים:
ל"ת
צמר,קש,פרוה,שמש,
כובע טמבל.,
03/05/05 09:50
|
|
 |
המיצעד הכי טוב,עצמאות ישראל=
ל"ת
=גאווה יהודית.,
לא שטויות.,
03/05/05 09:06
|
|
 |
היכונו למצעד אוהבי שש-בש&דמקה
ל"ת
פוקר,רמי,דוק,
קריקט=מנופול,
03/05/05 09:03
|
|
 |
מצעד על כל תאווה?מין,$,אוכל?זו
פרובוקציה לשמה,
לחזור לשפיות,
03/05/05 08:40
|
מין : חיות, הומו,לסבי, פדופלייה, נקרופילייה?!?!? אוכל :חריימי, כוס-כוס,גפיעלטיפיש, פלפל,שקשוקה $=כסף : יורו,ש''ח,דולר,יינ,פרנק וכו''... ניצעד,ניצעד בלי בושה, בלי בושה. ''נעלה את תאוותינו בראש שמחתינו'' בואו נחזור לשפיות המקורית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצעד אוהבי כסף בהובלת לפיד=אש.
ל"ת
700,000,000VOLV,
וסושי,לבן,גם,
03/05/05 09:01
|
|
 |
והמצדדים,בשם:''נאורות'',''קידמה''.
ל"ת
זו נסיגה חשוכה,
שלפיד מסנוור,
03/05/05 09:53
|
|
 |
פרס הכי שקול שיש במנהיגות היום
ל"ת
בכל תחום,שוקל,
מה טוב לעם.,
03/05/05 10:17
|
|