 |
67.
שרון החליט-העם ישלם
ל"ת
זו האמת,
מר חשין,
10/06/05 01:08
|
|
 |
66.
יזה עם החליט?? הפלסטיני?..
ל"ת
rafi,
09/06/05 13:16
|
|
 |
65.
אין לי סימפטיה למתנחלים
אורן,
09/06/05 10:44
|
אלה שעברו לגור בשטחים עשו זאת כאשר הם יודעים שהם עוברים לגור באזור שנוי במחלוקת שאינו חלק ממדינת ישראל. אז מה הם מתלוננים עכשיו? הייתם צריכים לחשוב מראש ולא ללכת שם כעדר ממניעים משיחיים או ממניעים כלכליים! בעיה שלכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
איך יתכן
אלישע,
נתניה,
04/05/05 20:53
|
מדהים לראות שהרמטכ''ל וקצינים גבוהים אחרים הביעו חשש גדול מההתנתקות האיומה, עכשו גם שופטים, חשין, טל משמיעים את קולם בקול וברור נגד ההתנתקות והעוול שגורמת לתשובים וכל זה אינו משפיע כי הוא זה על הממשלה האטומה הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השופטים לא נגד ההתנתקות.די
ל"ת
לתמימות.הם בסך,
הכל מתחסדים,
04/05/05 22:16
|
|
 |
63.
אני מסרב פקודה
ל"ת
חיל,
04/05/05 18:54
|
|
 |
62.
כבר 30 שנה אנחנו משלמים בגללם
שמואלי,
04/05/05 16:27
|
מיליארדים על מיליארדים שפכה המדינה הזאת על השגיאה הגדולה ביותר בתולדות המדינה שנקראת התנחלות ומתנחלים.
הכסף שנשפך שם בא על חשבון החינוך, הבריאות, הרווחה והתשתיות של כולנו.
לפחות הפעם אנחנו משלמים בפעם האחרונה, גם זו נחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
ממה מפחד השופט ברק?
תושב הגוש,
04/05/05 16:25
|
מלהסתכל בעיניהם של התושבים? משמיעת האמת הכואבת בצורה בלתי אמצעית? אדרבה, זו יכולה להיות שעתו הגדולה, לבטל את התכנית האכזרית הזאת, או למצער להביאה להכרעה דמוקרטית אמיתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
how incredible!
ozy,
04/05/05 16:13
|
that a jew has to beg for his life from another jew... and in the meantime ,the palstinazim ,are hard at work , to press israel out of more jewish areas.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
שופטי בג''צ סמולנים קטנים ואין
סיכוי שימנעו,
ת'פינוי אבל,
04/05/05 13:10
|
כדי להראות שדאגתם לזכויות הפרט אינה חד צצדית וכדי שקלונם לא יהיה שקוף הם יאלצו לכופף את הממשלה והפרקליטות ולהורות להם לפתוח את חוק פינוי פיצוי. גם שרון מעוניין בכך, הוא הרי לא רוצה להיזכר כמי שפינה את המתיישבים וזרק אותם לרחובות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק,אבל חשוב לחשוף את צביעותם
ל"ת
יעל,
גוש עציון,
04/05/05 14:06
|
|
 |
58.
ההחלטות ידועות מראש: דחיית כל
דרור,
רמת גן,
04/05/05 11:35
|
העתירות נגד חוקיות הגירוש, וזריקת עצם כלכלית למועמדים לגירוש, כדי להראות שהם לא חד צדדדיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
שרון החליט להתנתק, העם ישלם!
היהודי הקטן,
ארון ספרים,
04/05/05 09:44
|
כך זה יותר מדויק! ושרון כפי שהוא קיבל שכר על בניה כך הוא יקבל שכר על הרס וחורבן, באמת עת לבנות ועת להרוס!
מי מרויח מן העסק הזה ששמו התנתקות? מי שהוא מרויח ומי שהוא מפסיד, מרויחים שרון ומשפחתו וקבלני בניין, מפסידים, זה העם.
אנחנו משלמים והם מרויחים, כגודל הפיצוי כך גודל הרווח האישי של העומדים בראש הפירמידה, הרי בכל שלב ושלב הם אלה שמקבלים איזשהו פוש, האם זה לא נכון? משלמים פיצוי, מרויחים, מתנחל קונה בית חדש, הם שוב מרויחים, קבלן משום שהבית שלו ומחירים עולים, וממשלה באמצעות מיסים.
זאת הדרך הכי חכמה להרויח קצת כסף בשביל הדור הצעיר של משפחת שרון, הרי מדובר בהזרמת עשרות מיליארדים, ואם אחוז או שניים מהם יתקוזזו בכיסה של משפחת שרון מי יתייחס לכך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
מכתב גלוי לשופט מישאל חשין
אמורע,
04/05/05 08:10
|
צעד גדול צעדת כשופט בית המשפט העליון של מדינת היהודים בכך שנזפת בפרקליטות על טיעוניה המופרכים והרדודים ועל כך תחזקנה ידיך. ועוד יותר תבורך על דבריך בענין לקונה גדולה בחוק שמתעלם ממפעל חיים ומתייחס לנכסים כאילו מדובר בהפקעה פשוטה, בכל הקשור בכבוד האדם וחירותו . יותר ויותר אנשים מפנימים את העובדה כי החוק סותר באופן בוטה ומרושע את חוק יסוד כבוד האדם וחרותו שנחקק בארצנו. אולם בדבר אחד עקרוני ועניני כבוד השופט העליון שוגה. העם לא החליט על הגירוש- ההתפנות, ההיפך הוא הנכון . בבחירות 2003 העם בחר בשרון והעדיפו על פני מצנע. אותו שרון שהצהיר כי דין נצרים כדין תל אביב. מצנע היה זה שספג מפלה ניצחת כתוצאה ישירה להצהרותיו כי צריך לסגת נסיגה חד צדדית מרצועת עזה. לא ניתנה לעם הזדמנות נוספת להצביע בנושא כי ראש הממשלה סירב להסכים למשאל עם. קוים משאל מתפקדי הליכוד שניתן לראות בו מיני משאל עם אולם שם נחל ראש הממשלה מפלה ניצחת לתכנית ההיתנתקות. על כן לא ניתן לומר את המשפט העם רוצה העם ישלם.לא הוכח בשום מקום שהעם רוצה. בממשלה ובכנסת הוכרע הנושא על ידי הפעלת לחצים ופיטורים של מתנגדים לקו של ראש ממשלה הלזה יקרא החלטה שהתקבלה בדרך ראויה ובאופן דמוקרטי, אתמהה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה
דוש,
רמת גן,
04/05/05 15:01
|
הכנסת אמרה את דברה והכנסת היא זו שמייצגת את רצון העם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
דין נצרים כדין תל אביב חיפה ..
ל"ת
צודק הערבי,
מ28,
04/05/05 08:10
|
|
 |
54.
הרי ליבכם שייך לפלשתינים
בי''מ של מרץ,
04/05/05 08:02
|
זה טבעי שתכריעו עם הראש. הרכב פוליטי - 11 שמאל 2 מרכז- ימין. אין כוחות והפוליטיקאי ברק רוצה להוסיף עוד פוילטיקאי שמאלני קרמניצר ואח''כ את דן מרידור. את גביזון שהיא אשת שמאל אבל ציונית בנשמתה לא תראו בעליון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
יש ספק מה יחליטו ומה היו
ל"ת
מחליטים על גרוש,
ערבים?,
04/05/05 07:53
|
|
 |
52.
שרון אבי הדמוקרטיה הדיקטטורית
מהליכודביזיון,
04/05/05 07:48
|
גם זה צריך להיות אחד השיקולים של בית המשפט הגבוה לצדק
גם אני כמו עוד הרבה אזרחים תמכתי בשרון ובמופז שהציגו מצע ימני ברור
העם אמר את רצונו בבירור - הימין קיבל הרבה יותר תמיכה מאשר השמאל
שרון מבצע מהלך לא דמוקרטי רק על סמך רצונו כשברור לכל שהרוב בליכוד מתנגד לו אבל שותק כדי לא להפסיד את מעמדו כמו יעלון....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טעה,אין לנו שלטון דמוקרטיה
boris d,
haifa,
04/05/05 11:31
|
אין לנו שלטון דמוקרטי, כי מזמן הפכו לנו שיטת שלטון מי דמוקרטיה לסילוף קשה הבנה, לכן עם של רפובליקה בננות סובל דיקטטורים ואוכל דיקטטורה. גדלנו דור שלם של פרשנים זייפנים שלמדו לנו לריח את ריחות מזבלה ולהגיד שזה ריח של ורדים. יש לנו את השלטון המתגנב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
מגיע להם פיצויים הוגנים !
שמאל אמיתי,
04/05/05 04:09
|
מהמדינה ששלחה אותם ברמייה וחזיונות משיחיים להיות עצם בגרונם של מיליון פלשתינים עם כל הגועל מהתנהגות הימין הקיצוני אסור לשכוח שתכלס ההמיתיישבים בנו שם חיים ותרמו גם למדינה וצריך לתת להם הכל בשביל שיוכלו להתחיל מחדש בכבוד אבל כל מי שהולך להילחם בפינוי ולבזות את החוק ואת חיילי צה''ל צריך לשלם את ההוצאות מכיסו ועל חשבון הפיצויים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
An honest leader
Abi,
04/05/05 01:18
|
should stay out of the evacuation-since he is responsible !!! But not one like Ariel Sharon will have the courage to say:I am sorry ,I was wrong,I am out of the evacuation matters
Let somebody else do it But I know,it's too much to ask from him
Anyway,the high court judges after visiting in Gosh-Katif,will say a few nice words to the settlers and will raise a little bit the amount of the money they are going to receive -and by that-they will confirm, the old Anti-Semitic saying,that the most important thing for a Jew is MONEY And a Jew will sell his homland together with his mother for the right amount Gilo,Ramot Hagivaa Hatsorfatit are next...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
The State Attorney
Abi,
04/05/05 01:01
|
says that the settlers shoud expect the evacuation from the beginning And I ask : What about the one who did put them there:Mr Ariel Sharon Should he also be responsible for not ? expecting the outcome
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
הוא הולך להצביע נגד המתנחלים
היאנה,
אפוקליפסה,
04/05/05 00:57
|
למרות ולמרות ולמרות. הכל חרתת. אין לב ואין סנטימנטים. ברקרוביצ'י, חששין ופרוקצקיה יצביעו נגד המתנחלים בהתאם לשיטתם הפוליטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא פרוטקציה אלא פרוקציה
המתקן,
רמת קן,
04/05/05 03:10
|
|
 |
47.
הציבור מטומטם אז הציבור ישלם
ל"ת
הגשש,
04/05/05 00:47
|
|
 |
46.
מדובר בפשע אתני נגד העם היהודי
פנחס זה אליהו,
ימות המשיח,
04/05/05 00:34
|
בפשטות. אחרי זה אפשר למנות את הסכנה הביטחונית האיומה,ההפקרות הביטחונית והמוסרית,השחתת הדמוקרטי'ה לחלוטין והפיכת מדינת ישראל למדינה דיקטטורית,ועוד כהנה וכהנה רעות חולות שכופה עלינו אליטת הסמאל השלטת. בג''ץ יכול להמשיך לשחק למראית עין את משחק הנייטרליות אלק, אבל את האמת הפשוטה כ-ו-ל-ם יודעים : הבג''ץ מש''תפ של הסמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
העם בכלל לא החליט תעשו מישאל
ל"ת
מתנחל למען העם,
04/05/05 00:29
|
|
 |
44.
פשוט ביותר
חיים,
04/05/05 00:18
|
כמה פשוט היה הכל יכול להיות אילו שרון והממשלה היו מביאים את הנושא להכרעת העם.זה לא עוד איזה פרובלמה קטנה,זה לפנות קרוב ל-10,000 איש מבתיהם,זה כמעט בלתי נתפש,אף מדינה לא עשתה דבר כזה .ואם במישאל עם זה היה עובר,אז זה נקרא רצון העם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
תגובה ל-40
רננה,
04/05/05 00:16
|
|
 |
42.
זה ממש נורא
יעל,
04/05/05 00:15
|
האמת?זה ממש נורא מה שקורה פה.להוציא המון אנשים מהבתים זה לא פשוט כלל וכלל,ככל שזה מתקרב ה ברור לי יותר ויותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם מליון וחצי השכנים
זהר,
04/05/05 02:15
|
שהדיכוי שלהם, בגלל השכנות לקומץ המתנחלים, ברוטלי ונורא? מה עם אלפי בתים הרוסים? מה עם הרוגים לשווא, בגלל פיזור חיילי צה''ל ברצועה שנובע מהצורך בהגנה על נקודות זעירות ומבודדות? מה עם העוצרים והסגרים והעינויים שאותם עובר כל תושב רצועת עזה פלשתינאי בריא, שלא לדבר כלל על חולים קשים, יולדות, וכן הלאה? זה נראה לך אנושי? ומה עם משפחות שכולות שאיבדו את היקרים להן בגלל מצב המלחמה הנמשך והולך בגלל ההתנחלויות, שלא מאפשרות שום הסכם - שהרי לכך נועדו? ההתנחלויות האלו נולדו בחטא ובחטא חיו, והנזק שגרמו והן עדיין גורמות הוא כביר. מה עם כל אלה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה עם מליון וחצי באמת?
ד. שרון,
המרכז,
04/05/05 12:55
|
נתחיל בזה שאתה ערבי או שמאלני שחי עם שנאה עצמית. על איזה דיכוי אתה בדיוק מדבר וע''י מי הדיכוי, היכן כל המלירדים שזרמו לעראפת וסוהה? הרי בכספים אלה יכלו להקים תעשיה, בנינים חינוך ומה לא? אבל תמיד האמשים הם היהודים, למה ככה! בתים הרוסים, אם היו פוגעים בך או בבני משפחתך, איזה עונש היית נותן להם? וכפי שאני מכירה את הערבים, הרי אצלם זה עין תחת עין! מצב מלחמה? הרי כמה שנותנים לכם וזה לא מספיק, האם הכוונה לא ברורה? כי רק בהשמדת ישראל תהיו מרוצים??? אז תפסיקו להתבכיין והתחילו ללחוץ על ההנהגה שלכם שבאמת תעשה כל מה שנדרש, על מנת שהחולים והיולדות יסבלו כמה שפחות והעם יתחיל לחיות ולא רק לחשוב איך לעשות פיגועים כל הזמן, והנה אפילו שמסרו לכם ערים פלשתניות והפיגועים נמשכים כאילו שלא נעשה דבר, אז עד מתי תחיו על חרבכם??? ולא תחיו כבני אדם, החיים קצרים וחבל על השנאה הנמשכת ונמשכת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה 1
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
04/05/05 08:10
|
בתי אחייך-מחבלים נהרסים כי רצחו רצחו יהודים. דם יהודי לא הפקר!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
אני העם, ואני רוצה להבין דבר 1
מדינת הפראיירים,
04/05/05 00:00
|
מה יוצא לי מזה??
כל השאר לא מעניין אותי.
אני רואה שייצא לי מזה רק טרור, אנחנו מדינה של פראיירים מטומטמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא העם אתה חולה
ל"ת
ואנוכי,
04/05/05 07:54
|
|
 |
40.
מדינת הבוגדים = מדינת ישראל
ליאת,
חיפה,
03/05/05 23:45
|
הגיע הזמן לשים לב לעובדה שהבגידה היא שיטה של כל ממשלות ישראל. במשת''פים, בפולארד, וכו'. אנשים הם סמרטוטים כשנמאס מהם זורקים אותם לכלבים. זהו הפרצוף של מדינה ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
L'dugma
Larry,
04/05/05 00:08
|
Ya'alon and Dichter, discarded for pointing out dangers of Tochnit Sharon.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
לא זכור לי שנתנו לי להחליט!
אחד מהעם,
03/05/05 23:25
|
שרון הרי לא הסכים לעשות משאל עם. הוא ידע שהרוב מתנגד לטרוף הזה. אז למה מספרים שהעם החליט??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את הבחירות אתה זוכר?
חן,
04/05/05 02:17
|
שם בחרת. אריק שרון אמר וחזר ושנה שיפנה את רצועת עזה. שם נשאלת, ושם ענית. ואתה יודע מה? אני בטוח שבחרת שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה 2
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
04/05/05 08:12
|
לבור וטיפש.... שרון לא אמר בבחירות שהוא יעשה פשע שנקרא - טרנספר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זכרון סלקטיבי של שמאלני
אזרח,
שמאלנד,
04/05/05 08:04
|
להזכיר לך מי שרץ עם פינוי עזה היה מצנע והעם אמר את דברו העבודה בקרשים ולהזכיר לך אחד האימרות של שרון בבחירות ''דין נצרים כדין תל אביב'' אבל מה לך שמאלן ולאמת שרון רימה את העם העם בחר דין נצרים כדין תל אביב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצנע אמר שיפנה,שרון שלא
ל"ת
אתה הצבעת מצנע,
04/05/05 07:56
|
|
 |
שרון אמר ויתורים כואבים
שמואלי,
04/05/05 19:39
|
רק מוח ימני צר, מעוות וזעיר יכול לחשוב ששרון התכוון באמירה זאת לסיפוח השטחים ועוד אחרי זה גם להצביע בשבילו.
זה הבעיה עם אנשי הימין הם כל כך כסילים שגם שאומרים להם את האמת הם לא מבינים.
זוכרים מה זה אנשי ליכוד! ''גם אם עראפת יעמוד בראש הליכוד נצביע ליכוד''
זה מה שאתם טפשים וקטנים ולכן עכשיו נשאר לכם רק לשבת בשקט ולשתוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
ההתנתקות - בעייה של כולם.
מיכל,
03/05/05 23:20
|
אסון מוסרי, חברתי, לאומי, אקולוגי, בטחוני. ירויחו ממנו רק המחבלים שיוכלו לפעול נגדנו יותר בקלות. תתעוררו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההתנתקות - רווח נקי לכולנו
רבקה סער,
כפר סבא,
04/05/05 02:19
|
בבת אחת נחסל את ההבדלים בינינו לבין פלג לאומני, פנאטי של העם שלא תהיה לו יותר ליטרת הבשר שלו ולא יוכל עוד להתבדל מאיתנו, ניתן לפלשתינאים אזור יחיד שבו האסון שישראל ממיטה עליהם יום יום נמצא מעבר לגבולות, ניתן לנו שקט מדיני וביטחון - שיישמר רק אם ניתן שקט וביטחון גם לפלשתינאים, כי כרגע אין להם מה להפסיד. ההינתקות היא צעד ראשון בסדרה, אבל צעד ראשון מוצלח מאוד. בהצלחה לכולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשוט עצמך
אני מכירה,
04/05/05 08:18
|
אני מבינה מדברייך שלא פגשת אף פעם אזרח שחי בגוש קטיף. ''פלג לאומני פנאטי, ליטרת בשר'', את נשמעת לצערי אדם בוגר, עוד לא למדת לבדוק לפני שאת מדברת?? תלמדי לפחות את ילדייך אחרת עתיד מדינתו נראה עגום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה 3
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
04/05/05 08:16
|
טרנספר - הוא רווח נקי רק לערבים ואנטישמים. שוב הזיות של ''שלום'' של השמאל הסהרורי שגורר אותנו לטבח נוסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
a DICTATOR DECIDED
ran,
03/05/05 22:59
|
|
 |
36.
WHEN did the nation decide !?!
rani,
03/05/05 22:58
|
who is cheshin to tell us the ''nation decided''.. the nation never decided, a DICTATOR DECIDED and refused to have a referendum on it !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
are you familiar with the
DEMOCRATIA,
04/05/05 06:22
|
|
 |
In other parliamentary
A jew,
04/05/05 15:11
|
countries there is an institution of referendum. Especially in cases of defining teritories, and even more so when such a cruel ethnic expulsion is planed.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
זה שופט? ועוד בעליון?
מרוקאית עצבנית,
03/05/05 22:54
|
איזה רמה של לוגיקה. מחר הוא יגיד: העם רצה מלחמה, אז שימותו. מי עשה אותו שופט? אוי ואבוי לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
עם הערבי ודומיהם החליטו על פשע
ממשלת השמאל,
והערבים,
03/05/05 22:43
|
נגד האנושות-טרנספר. העם היהודי לא נשאל ומתנגד לפשעים נגד האנושות. השופט ובית המשפט העליון מדבר אל עם אחר, הערבי ודומיהם, ולא אל העם היהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
לא ציפתי למשהו אחר מהשופט חשין
אברהם,
בני ברק,
03/05/05 22:37
|
לא לפני הבחירות, לא בבחירות ולא אחרי הבחירות. שמאלן חסר תקנה מדבר בשם החוק ובשם העם. ואם העם אמר אחרת אז צריך להחיליף את העם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד אברהם,
יואב,
04/05/05 01:05
|
החינוך החרדי לימד אותך להגיב באופן אוטומטי גם אם לא מבינים את הנאמר? תקרא שוב מה אמר חשין, ולהבא תשאל לפני שאתה יורה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגאווה הבזויה שלך
אברהם,
בני ברק,
04/05/05 06:42
|
והמתנשאת הולידה בראשך התלהמות כנגד כל החינוך החרדי. ואך ורק לפי זה ברור לי שזרת של הקטן ביותר מבני בחינוך החרדי גדולה ממותניך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טפש, לא הבנת מה הוא אמר
קורא אדוק,
03/05/05 22:42
|
הוא תוקף את המדינה ומצדיק את המתנחלים. אולי כדאי שתקרא לפני שתגיב? אויל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדם אדוק אינו קורא לחברו אויל
אברהם,
בני ברק,
04/05/05 06:37
|
עיין בפרשת השבוע. ואם הוכוח האינטלקטואלי שלך מלווה ב''מחמאות'' אז יש להניח שהאינטלגציה שלך לא היי.. היי.. היי ולעצם הענין ראה מה שהגיב משהו שכינה אותך ראש כרוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה יודע מה זה מס שפתיים ?
ראש,
כרוב,
04/05/05 00:49
|
|
 |
32.
איי... בג''ץ...איי מה יהיה...?
יוחאי,
מרכז,
03/05/05 22:30
|
אנא, שמישהו יסביר לי איך הם מחליטים דברים שם בבג''ץ אם לא לפי רגש?כל המערכת המוסרית הדמוקרטית בנויה על רגש- ''זכויות האדם והאזרח''=קונצנזוס שהתרבות המערבית החליטה לאמץ לעצמה כי הרגישה שזה המוסר המתאים והצודק. ''הרגישה''!!!אך מאיפה הביטחון?אולי האיסלאם צודק?אולי פינג פונג מסין שהמציא את דתו?גם הוא מרגיש שהוא צודק! אני משתגע איך הם מצליחים לשפוט ולהחליט משהו באמת-לפי מצב רוח?היום מוסרי להרוג מחבל,ומחר לא? איך קובעים מה נכון ומה לא? ''לא להפלות ערבים''-למה לא?אנחנו יהודים-עם ערכי יהדות נצחיים,ופעם זה היה ברור שזאת המטרה:ארץ ישראל לעם ישראל עם תורת ישראל! ויש עוד הרבה מה להעמיק בנושא... וזאת המטרה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
העם לא תומך?!?!
אמיר,
י-ם,
03/05/05 22:11
|
אני לא יודע איפה היית בשנים האחרונות שקבעת קביעה כזו...
מאז 92 כל ראש ממשלה שנבחר מבטיח ויתורים כואבים על שטחים תמורת שלום, ובזכות זה נבחר. כל ראש מפלגה שהיה ימני מדי או שמאלני מדי לא נבחר.
כל סקר שיש מראה כמה אחוזים גבוהים של האוכלוסיה מעוניינים מפינוי של עזה ועוד חלקים נרחבים במינימום של יהודה ושומרון.
אתה יכול להגיד על שרון, על ההתנהלות שלו, על הפוליטיקה רק אל תנסה להגיד שהעם מתנגד לזה שכולם יודעים שהרוב המכריע בעם בעד פינוי לפחות של עזה.
יש מינימום של כנות נדרשת מהימין. אני לא נכנס לויכוחים האידאולוגיים, הבטחוניים, שכולם כבדי משקל וראויים לדיון - אבל העם מזמן החליט על ויתורי שטחים תמורת שלום בכל בחירות אפשריות.
ליכוד+שינוי+מערך+מרץ הבטיחו זאת במצע שלהם בצורה שאינה משתמעת לשני פנים.
אפשר לומר הכל חוץ מזה שהעם מתנגד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז למה שרון כל כך פוחד ממשאל?
ל"ת
ג',
04/05/05 07:56
|
|
 |
תומך בויתורים תמורת שלום ולא
ל"ת
תמורת קסאם,
על אשקלון,
03/05/05 23:58
|
|
 |
העם תומך?
ל"ת
איפה אתה חי?,
03/05/05 23:32
|
|
 |
30.
כבוד השופט
רפי,
03/05/05 21:56
|
העם לא תומך בהנתקות . שרון שיחד את חברי הכנסת ואת מי שלא יכול היה לשחד פיטר מהמשלה לכן העם לא החליט וביום פקודה אני מסרב פקודה .יהודי לא מגרש יהודי מביתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא מעודכן
אלי מורג,
04/05/05 02:24
|
העם, אם לשפוט לפי הצהרותיהם הנוקבות של ראשי הממשלה - ובייחוד זה הנוכחי - לפני שנבחרו, תומך בכל ליבו בהסדר מדיני שכולל היפרדות מההתנחלויות ונתינת גבולות למדינת ישראל. יתרה מזו, העם החליט שטיפוסים מפוקפקים כמוך - שיהודים יותר משהם ישראליים, כמו - למשל - נטורי קרתא, רק עם תתי מקלע עוזי - הם אויביו. אתה, אדוני, אויב העם שיצר את המדינה ומוסדותיה ובחר בראש הממשלה הזה בדיוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
לתת את המשולש לרשות
מוטי לא ימני,
חיפה,
03/05/05 21:42
|
(אום אל פחם והסביבה) ולהשאיר את גוש קטיף, מישהו חשב ע''כ, בואו ננסה מה יש כבר להפסיד? נפצה את תושבי המשולש בכספים שיש לתת לתושבי הגוש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
read this jews
arabic,
03/05/05 21:32
|
And please after that , I want you to start evacuating haifa, tell Aviv, and start taking down all the settlement inside palestine. leave us and go back to your country in europe where everyone hates you.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
עוד לא מאוחר
דוד,
03/05/05 21:26
|
אפשר לעצור את הטירוף. כולנו נחסום את כחות הגירוש בגופנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
אסור אסור אסור .....
גיל ב''ש,
03/05/05 21:12
|
פשוט אסור להתפנות!!
מי שמתפנה -עולה על הרכבת האחרונה לאוושויץ!!
מי שמפנה- לוקח חלק בטעות האחרונה של עם ישראל בארץ!!
אני קורא לכל בני ישראל היהודים הטובים[ משמע אני לא פונה לעיתונאים,הומואים,שמאלנים ועורכי דין מושחתים] -אני קורא לכם ,באשר אתם- תעזרו לאחינו המתנחלים- דמנו בראשנו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
העם החליט ! אולי ?אבל מתי?
ל"ת
מישאל עם -חשין,
03/05/05 21:08
|
|
 |
24.
השופט צודק ב100% הם בני אדם
ל"ת
בצלאל,
03/05/05 21:07
|
|
 |
23.
כבוד השופט- האם החליט הפוך
ביזי,
אל מסעדי,
03/05/05 21:03
|
איני מתנחל ואף לא קרוב לדת ואפילו אני איני זוכר שהעם החליט על התנתקות.
מי החליט? הכנסת המנותקת ?
העם החליט ממש הפוך מכך בבחירות האחרונות. ראש הממשלה הונה את העם !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אני מודיע קבל עם ועדה:
אריאל שרון,
03/05/05 20:47
|
תושבי אשקלון ושדרות צריכים לצפות לגירושם! שלא יאמרו לאחר מכן לא ידענו!!! מה הם חושבים כשהם הולכים לגור שם בטווח הקסאמים? שלא נפנה אותם?!?!?! לכן כבר עכשיו אפשר להודיע שלא יגיעו להם פיצויים בהמשך דרכי הדיקטטורית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
and next come jerusalem and ..
ehud olmart,
palestine,
04/05/05 02:22
|
tel aviv. and petach tikva.. eventually it will all be in kassam range. let's all evacuate now and go live on a boat
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מוחל טובות
יששכר,
03/05/05 20:33
|
מיהו החכם שמגיש את כל הבגצים האלו? המתנחלים צריכים את דמעות התנין של שופטי הבגץ ועוד של חשין? הסיכוי שעתירות המתנחלים יעברו את מבחן הבגץ זהה לסיכוי שעתירה של ב''צלם'' תדחה. לא חבל על ביזבוז האנרגיה המיותר הזה ? כדאי לשמור אותו למאבק האמיתי בשטח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
לא זכור לי שמישהו שאל את העם
ליאור,
03/05/05 20:20
|
משהו כאשר שלחו את המתנחלים לשטחים. למרות זאת, במשך עשרות שנים כל העם היושב בתחומי הקו הירוק שילם בגדול על הצעד הזה. כספי ציבור (מיסים של כולנו רבותי) הלכו לבנית בתים וכבישים בשטחים במקומות למקומות בתחומי הקו הירוק ששיוועו להם. הוילות הענקיות אותן קנו המתנחלים בצחיר אבסורדי סובסדו ע''י המדינה (כלומר אנחנו שילמנו עליהן) והכי חשוב, בני הציבור היושב בקו הירוק נאלצו להקריב את מיטב שנותיהם בצה''ל כדי לשמור על קומץ פנאטיים שהיה להם מאוד נוח להיות שליחים של המדינה באותו הזמן. בקיצור, העם שאותו שולח כבוד השופט חשין לפשפש בארנק כבר שילם די והותר עבור ההרפתקה המטופשת של ההתנחלויות. לא עוד !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20 צודק הושקעו כספים
מוטי,
03/05/05 22:31
|
ע''י כל ממשלות ישראל שעשו טעות איומה, היום העולם וארה''ב בקלות יכולים להטיל סנקציות כלכליות ובטחוניות על ישראל במידה ונשאר בשטחים שבעזה ואו לחלופין לתת זכויות אזרחיות שוות למיליון וחצי פליטים, ואז שלום למדינת ישראל היהודית, אז עים כל הצער הפתרון של שרון זהו הרע במעותו, אני אישית הייתי מנסה להגיע להסדר לחילופי אוכלוסיות ולתת את המשולש ז''א אום אל פחם והסביבה לשלם להם פצויים ולא לפנות את ההתישבות בחבל עזה, אבל היום זה מאד דמיוני ולא נראה כי תושבי המשולש יסכימו לכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Hey hey
Abadaya Yosef,
04/05/05 03:59
|
ע''י כל ממשלות ישראל'' .... Did the government of Rabin also wasted money there ? As far as I remmeber they called these places ''Ariel Emanuel and Slumiel'' not to mentioned the propelors
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תושבי המשולש לא יסכימו? גם
תפי פרסקי,
נגב,
03/05/05 23:48
|
תושבי גוש קטיף וצפון השומרון לא מסכימים! למה עליהם מותר לכפות? תמוה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל 20. אינך זקוק לאישור...
Metziuty,
03/05/05 21:40
|
כאשר אתה מייצר ילד, אולם לאחר שייצרת אותו, אין לך כל זכות לרצוח אותו.
וזה לא קשור כמה הוא עלה לך...
הדבר לא מסובך שאפילו שמאלן כמוך יכול להבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אצלכם, הימנים
ליאור,
04/05/05 01:17
|
מחיר של אדמה שווה למחיר של חיי אדם ? להחזיר יישובים זה לא דומה כהוא זה לרצח ילד. ואגב רק מתנחלים דתיים ימניים כמוך יכולים להשתמש במילה ''לייצר'' כאשר את מדברת על ילד. הרי בשבילך ילדים זה לא יותר מפס ייצור נכון ?
ההתנחלויות הן רעיון פוליטי (טפשי), להרוג את הרעיון משמעותו הודאה בטעות ותיקונה ולא רצח. היכן היו החיים הפוליטיים והחיים בכלל לולא היה ניתן לשנות החלטות שנעשו בעבר ?
הדבר לא מסובך כך שאפילו ימנית כמוך מסוגלת להבין...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאל את המוסלמים
Avi Ecuador,
04/05/05 04:19
|
כאשר תבין תבוא תסביר לנו. הייתי ממשיך אבל אתה לא שווה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
To No 20
AvnerA,
03/05/05 21:25
|
You may be right and most Israelis have paid a lot, in one way or another, for the Settlement error. In order to resolve the situation, why go to the Settlers with all sorts of difficult proposals? why not simply ask them one question: HOW MUCH? And then PAY IT! The Settler’s error is not theirs alone.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה שקרן
משה,
03/05/05 21:21
|
|
 |
Did you pay any taxes recently
Abadaya Yosef,
04/05/05 04:05
|
In the last 25 years Mitnachablim hardly paid any taxes as they were ''Ezor Pituah '' in most of this 25 years. There was ovre investment in infrastructures inside and outside the villages, not too mention the money they got from ALL government budget sources way more than Sderot or Yerucham
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אני שקרן, אז מה אתה בדיוק ?
ליאור,
04/05/05 01:12
|
כנראה אידיוט, כי מחיר של בנית בית/וילה עם מס' מטרים רבועים מסויים הוא דבר שניתן לתמחר מאוד בקלות. מספיק להשוות את המחירים בהם קנו מאות מתנחלים קרקעות רחבות ידיים שעליהן וילות גדולות למחיר התאורטי של אותם הנכסים בתחומי הקו הירוק כדי להבין שהוילות והקרקעות ''סובסדו'' למען עידוד הבאתם של אותם האנשים ליישב את האזורים שכוחי האל הללו. מן הראוי לומר שהקרקע באזורים האלה בכל מקרה זולה יותר מבמרכז ת''א אבל, איפה לא ? אל תהיה כל-כך תמים, לו בנית וילה היתה באמת עולה לכולם כפי שעלתה למתנחלים היו וילות היום לכל עם ישראל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא חשוב אם אתה שקרן או לא
Avi Ecuador,
04/05/05 20:06
|
בכל מקרה אתה אידיוט. הייתי אומר לך שתלך אמך להדליק משואה בפלסטין אבל באמת לא מאחל לך למרות שאתה מתאמץ או שמאלני שאהיד לאומי אידיוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כלומר, דין בניה כדין גירוש?
חיפאי,
חיפה,
03/05/05 20:44
|
מה אתה אומר שכמו שממשלה מחליטה להקים ישוב מבלי לשאול את העם אז היא יכולה להחריב ישובים ולסלק התושבים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ידידי, זה לא מה שכתבתי
ליאור,
03/05/05 21:28
|
היישובים בשטחים אינם כמו כל ישוב שהמדינה מחליטה להקים. הקמת היישובים הללו היתה גחמה פוליטית ותו לא (ואין כרגע חשיבות במי האשם בצעד הזה). הממשלה לא צריכה לשאול את הציבור כאשר מוקם יישוב יש מאין בתחומי המדינה (ראה מקרה שוהם או הדוגמא הקיצונית ביותר - מודיעין), על צעד כזה יש רק לברך ובמקרה הגרוע להביע הסתייגות ממניעים תכנוניים גרידא. עיקר מה שכתבתי מכוון להחלטת השופט חשין שמבקש מהציבור לשלם פעמיים על אותה הטעות. העם כבר שילם ובגדול על הטעות של הקמת ההתנחלויות, תשליום שהמתנחלים, גם אם אינם רוצים להודות בכך, נהנו ממנו לאורך הרבה שנים. מה שאני ואתה לא יכולנו לדמיין שיהיה לנו (בית, גינה ושומר צמוד 24 שעות במחיר של כמה חודשי עבודה) המתנחלים חיו יום-יום. מספיק הם היו עלוקות שמצצו את קופת המדינה כשהיה קל לקפוץ טרמפ על עגלת הבניה בשטחים (וכולנו יודעים שהרבה ''מתנחלים'' הגיעו לשטחים רק בשל ההטבות הגדולות אז שלא יסבנו אתכם) , עכשיו שיסתדרו, אנחנו לא צריכים לשלם שוב על אותה הטעות. הגיע הזמן שגם הם יעבדו למחייתם ויטעמו את יוקר המחייה שכולם סובלים ממנו...די לסחטנות !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליאור, תהיה ענייני
חיפאי,
חיפה,
04/05/05 01:04
|
אתה מנסה להגיב באופן ענייני אבל ייצרך לא עומד בזה ואתה גולש לטרוניות פוליטיות וגידופים. אל תקרא טעות להחלטת ממשלה שלא נראית לך ושתמכו בך ומימנו אותה ממשלות וראשי ממשלות. סחטנות? יוקר מחייה? אתה מתפעל ומקנא משומר צמוד 24 שעות ומבקש גם לעצמך. אבל תזכור שזה בא בחבילה אחת שבה יקיריך נרצחים, ביתך מטווח ופרנסתך בדוחק. מעוניין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אה כן,
ליאור,
04/05/05 02:10
|
זה שהחלטת ממשלה נתמכה ומומנה ע''י ממשלות שונות עדיין לא עושה אותה לנכונה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיפאי יקר, קרא בין השורות...
ליאור,
04/05/05 02:10
|
א. איך אני יכול לקרוא להחלטת ממשלה שלא נראית לי אם לא טעות ? לאור מה שקורה כיום בממשלה כנראה שאני לא היחיד שחושב כך... ב. כאשר כתבתי ''שומר 24 שעות'' הדבר נאמר בציניות לתאור העובדה ש''חברינו '' המתנחלים החזיקו באופן קבע גדודים של חיילי צה''ל כשומרי ראש ליישובים שלהם. יקיריך נרצחים ? ביתך מטווח ? פרנסתך בדוחק ? מי בדיוק הכריח אותם להשאר שם, חיפאי יקר ? לטעמי פשוט צריך לצאת משם ו-ז-ה-ו ! מי שכ''כ חבל לו ורוצה להישאר, שיבושם לו, יחיה ב''חוף הדקלים'' תחת שלטון פלשתינאי וישמור על עצמו. המתנחלים צריכים להתעורר, כפי שהציבור שבתחומי הקו הירוק קיבל עליו את הדין של תשלומי עתק ותשלום חיי אדם כפועל יוצא של ההחלטה להקים התנחלויות עכשיו הזמן שהמתנחלים יחרקו שן ויצאו בשקט מהמקומות שאותה המדינה פעם פיתתה אותם ללכת אליהם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ידידי היקר איפה אתה חי?
דינה,
03/05/05 22:13
|
אתה באמת חושב שמי שגר בגוש קטיף היום חי שם רק בשביל החצי דונם והוילה שעליה ,החיים שם בלתי נסבלים כל מי שהיה לו קצת קשה עזב מזמן. האם אותו דבר תטען על ישובי אזור עדיפות א' עוד 10 שנים,שגם הם יהיו בקו העימות החם (חבל לכיש ,אופקים ,שדרות ,חבל התענך) יש לך ספק שאחרי הפינוי זה רק עניין של זמןעד שהרוחות יתלהטו שובוישובים רבים יותקפו בידיוק כמו גוש קטיף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
העם החליט שדין נצרים כדין ת''א.
אילן,
התנחלות חיפה,
03/05/05 20:11
|
את כל השאר החליטה הדיקטטורה של שרון, אשר רימתה את כולנו וגנבה את קולותנו בלי בושה, וזאת על מנת לבצע טיהור אתני של יהודים בארצם ההיסטורית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
לא נתנו לעם להחליט במשאל עם!!!
ליכודניק,
התנחלות חולו,
03/05/05 19:56
|
כי שרון והשמאל הבינו ש-י-פ-ס-י-ד-ו בענק!!!!!!!!!!!!!!! לכל השפנפנים של שרון שפועלים בניגוד להחלטות הליכוד מצפה אותו עתיד כמו גולפרב ומיבא הסמים חברו הטוב!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מופתע לטובה
איתמר,
רמת הגולן,
03/05/05 19:47
|
מהשופט חשין. מסתבר שאף פעם לא מאוחר מידי לצעוק המלך הוא עירום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
הדיקטטורה החליטה ולא העם
אלי,
הרצליה,
03/05/05 19:38
|
|
 |
תיקון קל - העם לא החליט.
עדי,
מרכז,
03/05/05 19:47
|
|
 |
15.
כבוד השופט - זה לא ס ב י ר.
שמעון הלוי,
03/05/05 19:34
|
מדינות לא מבצעות טיהור אתני. צבאות כובשים ונסוגים - אבל באוכלוסיה אזרחית לא מתעמרים. בני אדם אינם תותחים ואינם כלי משחק על לוח שחמט של פוליטיקאים. אסור לאשר כוח מסוג זה לממשלה. מדובר בצעד לא לגיטימי - לא סביר - חסר תכלית - תקדים מסוכן - ערעור של יסודות הקיום בכבוד של כל אזרח, ישראלי או לא, יהודי או ערבי. אנא, עיצרו זאת בזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למדינה יש סמכות מלאה
מערכניק,
03/05/05 20:33
|
למדינה יש סמכות לשלוח נערים בני 18 להלחם ולהיהרג כשיש כורח קיומי לכך. על אחת כמה וכמה יש לה זכות להחליט על פינוי תושבים מבתיהם - כשיש כורח קיומי לכך.
כמובן שהויכוח הוא האם הפינוי הוא כורח קיומי, הממשלה והכנסת החליטו שכן. מכאן והלאה הויכוח יהוא על גובה הפיצוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גירוש ערבים
רוני,
03/05/05 23:01
|
האם לשיטתך לגיטימי לבצע את אותו הגירוש גם לערבים (תמורת פיצוי כספי כמובן),בהנחה שזה יעבור בממשלה ובכנסת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוני היקר,
יואב,
04/05/05 01:11
|
כמו שלאזרח ישנן סמכויות שאין ללא אזרחים, כך למדינה ישנן סמכויות כלפי אזרחיה שאין לה לכאלה שאינם אזרחיה. ואם אתה שואל לגבי גירוש ערבים ישראלים, אז גם כאן התשובה היא שאין למדינה סמכות כזאת. מכיוון שמדינה אינה יכולה לשלול אזרחות וללא סיבה מוצדקת. גם שלום אינו סיבה מוצדקת לשלילת אזרחות-זוהי זכות יסוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
ל"ת
סימה,
03/05/05 19:52
|
|
 |
רק מה יש תקדימים מההסטוריה
צודק זה לא מילה,
03/05/05 20:56
|
העולמית, אחרי מלחמת העולם הצרפתים החזירו לגרמנים חבל די גדול בשם אלזס לוריין, ופינו משם את כל התושבים הצרפתים, חוץ מאלו שבחרו להישאר תחת ריבונות גרמנית ויקבלו על עצמם עול חוקי גרמניה. מישהו מכם ילדים יקרים יבחר באופציה שכזאת להישאר בגוש תחת שילטון פלסטיני ? (וזאת בכלל בהנחה שהם יסכימו לדבר שכזה ?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקדימים מההסטוריה
מנחם,
חיפה,
03/05/05 21:51
|
שכחת דבר פשוט - באלזס היה משאל בין תושבי האיזור האם הם רוצים להשתייך לצרפת או לגרמניה. ואילו אצלנו ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל שכחת דבר אחד
אתה צודק,
03/05/05 22:39
|
לא היה משאל בנוגע להחזרת השטח עצמו. רק בנוגע לעתידם של התושבים. אני מניח שאם היו נותנים לתושבי גוש קטיף את הזכות לבחור מאיזו מדינה להיות חלק אזי הם היו בוחרים באופציה שלישית והיא קבלת עצמאות אבל זה לא ממש ראלי לדעתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
Hashin is correct
ל"ת
AMR,
03/05/05 19:29
|
|
 |
13.
The settlers are our PRIDE
AMR,
03/05/05 19:28
|
|
 |
12.
המתנחלים היו צריכים לדעת מראש
נועה,
03/05/05 19:25
|
|
 |
לנועה מ 12 ולפרקליטות
יהודה,
04/05/05 09:48
|
מדוע היו צריכים אנשי גוש קטיף היקרים לצפות שיבוא יום והם יתפנו? אולי כל העם שיושב בארץ ישראל צריך לחשוב כך?! מה ההבדל בין המתנחלים היהודים שגרים בהתנחלויות- רמלה, לוד, חיפה, עכו, צפת, ת''א, הרצליה, אשקלון וכו'? אלא מה, השווה ביניהם שכולם גרים בארץ ישראל, ארץ היהודים!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנועה עדיף שתשתקי
ל"ת
tr,
03/05/05 19:56
|
|
 |
למה לנועה אסור להביע דעה?
עו''ד כ.,
03/05/05 22:39
|
הלא אתם מלינים שיש משטר דקטטורי אז זו השיטה ''הדמוקרטית'' שלכים ושל רבנים מטורפים? לסתום פיות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי זה אתם?
חיפאי,
חיפה,
04/05/05 01:06
|
|
 |
רק מי שנולד ב1980 ומעלה
סימה,
03/05/05 19:55
|
יכול לחשוב ככה. מי שהיה אדם בוגר בשנות ה-70 לא יכול לתפוש איך אפשר היה לנבא אז שהשטחים יוחזרו, כשההתנחלויות נחשבו על-ידי הממשלה כחיל החלוץ המבצע את מדיניותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה היו צריכים לדעת??
שאלה,
03/05/05 19:37
|
למה הם היו צריכים לדעת?? בגלל שכל ממשלות ישראל תמכו בקיומם שם?? או בגלל שכשהקומו היישובים רוב רובו של הציבור הישראלי תמך בהישארותם שם לנצח ?? (זה היה עוד לפני שתעמולת השמאל האנטי ציוני במימון האיחוד האירופי חילחלה והפילה אחריה את שרון ואחריו רבים וטובים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטחים
שלום,
רחובות,
03/05/05 19:53
|
נכון, נועה גם תושבי רמלה, לוד, עכו, אשקלון,חיפה , ,,,,,,, צריכים לדעת זאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
And Tel-Aviv and Jerusalem
Arie,
03/05/05 20:23
|
and the residents of all of this country! Because the day will come soon...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''דין נצרים כדין תל אביב''
דן,
03/05/05 19:37
|
זה מה שאמר ראש הממשלה לפני שנים מועטות. מי היה צריך לצפות לעקירה ?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
שמאלניo כמוך ממשיכים בשקר!
תבת,
03/05/05 19:24
|
שמאלנים כמוך ממשיכים בשקר הגס, ''רוב העם בעד ההינתקות'' ,בחסות התשקורת והאתרוג, אפילו השמאלנית הקיצונית יעל לא פז מלמד אומרת ''שהתמיכה'' ירדה בעשרה אחוזים! האמת היא שהרוב הוא נגד הטרנספר ליהודים,ורק החקירה של האתרוג , הסיוע ה''חוקי'' של ה(י)רועץ המשפטי שצריך לזוז,המיעוט השמאלני,הערבים אנשי הגייס החמישי,והחסות בתשקורת, של אמנון אברמוביץ וחבריו הם בעד! כולם ביחד אולי 25%, 20% ערבים ועוד כ-5% שמאלנים עוכרי ישראל כמו פפה ואבנרי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה הבעיה?
מערכניק,
03/05/05 20:47
|
אם מתנגדי ההתנתקות הם רוב העם, חכו בסבלנות עוד שנה וחצי, ובבחירות הבאות הימין יקבל 80 מנדטים ותכבשו ותיישבו שוב את עזה. והפעם תקחו כסף בשביל זה רק מהסמולנים.
(כמובן שאתה יודע היטב שבבחירות הימין יקבל 7 מנדטים, כרגיל, ושתמיד תהיו מיעוט).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העם בחר בשרון בשנת 2003
rotemliss,
ת״א,
03/05/05 19:47
|
ושרון בחר בהתנתקות. ומכאן - העם בחר בהתנתקות, בעקיפין.
ואני, דרך־אגב, נגד התנתקות חד־צדדית ובעד משא ומתן.
וחוץ מזה, רוב הדעות הן לגיטימיות (החלק שאינו לגיטימי הוא דעות כגון נאציזם וכו׳; ויהי זכרם של כל הנספים, הן במלחמת העולם השנייה והן ברציחות העם בזמן זה, ברוך), וכשם שאני לא קורא לך ולאנשים שבדעה שלך ״עוכרי ישראל״, אל תקרא(י?) לי (לא לי ספציפית, כמובן) ״עוכר ישראל״.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העם בחר בליכוד לא בשרון
עמי,
מחנה יהודה,
03/05/05 21:25
|
להזכירך הבחירות האחרונות לא היו אישיות אלא מפלגתיות והליכוד זכה בהן. בכל מקרה שרון במסע הבחירות התנגד לתוכנית ההתנתקות שעימה רץ מצנע והמערך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''העם'' בחר בהתנתקות?
תבת,
03/05/05 20:07
|
האם את(ה) טוען(ת) שהליכוד ובראשו האתרוג שקרון,תמכו בבחירותב2003 במה שמכונה ההתנתקות? אם התשובה שלך היא חיובית, אז איני מבין מדוע מצנע הזכור לטוב ,אינו ראש הממשלה?שהרי זו התוכנית שהוא הציע ,והשקרון אמר לבוחרים שדין נצרים כדין תל אביב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מה עם כבוד האדם של הפלסטינים?
צוריאל,
03/05/05 19:23
|
החצופים צריכים לשלם על שבנו וילות מפוארות על חשבון משלמי המיסים בארץ ועל גבו של העם הפלסטיני. שיגורו עכשיו כפי שכספם מאפשר להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפלשתינים המסכנים שכחת לאמר
גלשן,
03/05/05 21:45
|
כמובן שהמתנחלים אשמים בכל - גם בעבדות בסודאן, בכיבוש עיראק ובנכשלות הכוללת של העולם הערבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אני לא מבין את המתנחלים
Avi Ecuador,
03/05/05 19:23
|
אם זו שאלה של רק כסף עליהם לדרוש ממשלת חלם ותושבי עם-הארץ פיצויים, משכנתא ואזרחות אמריקאית, שיארגנו להם אפשרות התישבות בארצות הברית. הרבה יותר לוגי מאשר לאכול את הלב עם ובישביל שוטים אידיוטים שאפילו אנטישמים ''יהודים'' יש ביניהם ולהקריב אולי או קרוב לוודאי בנים בהמשך להקמת עגל הזהב פלסטין. המתנחלים חייבים לשנות טקטיקה. להפגין ליד השגרירות האמריקאית ולדרוש אזרחות אמריקאית, לומר שהם לא מכירים בממשלה של מתאבדים לאומיים ושארצות הברית תספח או לפחות תיתן להם אזרחות אמריקאית ושהם רוצים לעשות אם כבר ניתוק, שיאפשר להם ולבניהם תקווה ועתיד ולא להקריב את בניהם לעגל הזהב פלסטין שהשמאל קורא לו ''שלום''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי הנחמד
Kakador King,
03/05/05 19:35
|
קח את אחד העם הציוני, מתגובה שמונה, קח את נועמי מפורטוגל ותקימו את מועצת חכמי היורדים. יאללה בחיאתכ' עזוב אותנו קצת באמש'ך. ד''ש לאדוארדו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
היכן כבוד האדם שרמסו המתנחלים?
Ehad Haam-Zioni,
שלום ובטחון,
03/05/05 19:05
|
הם רמסו את כבודי, וברמיסתם את כבו ד האזרחים הפלשתינאים הם מטרפדים את הסיכוי לחיות בשלום כמדינה שאינה משליטה משטר כיבוש קולוניאלי בשטח הבשיגה במלחמת מגן -בדהירתם\רמיסתם המחתרתית\השיקרית בחברון וסבסטיה ועופרה ותל רומידה ובית הדסה ונוכלויות בירושלים- ועשרות מקומות אחרים.
צריך לפצותם בהגינות כדי שיוכלו להקים חיים חדשים במדינת ישראל -אך הגיע הזמן להפסיק להלל את מעשיהם הרעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה הסיבה שבגללה אני מצביע
אושר,
03/05/05 22:40
|
|
 |
דביל למה שלא תעבור לגור בשטחים
אושר,
03/05/05 22:39
|
תוותר על האזרחות שלך ועל גל הזכויות שלך אתה הסבה שאני מצביע לאביגדור ליברמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רמסו את הכבוד שלך?
איש עם כבוד,
''שטחים'',
03/05/05 21:16
|
|
 |
שלום רב שובך אחד העם
Philip Marlow,
LA1947,
03/05/05 20:50
|
|
 |
פיליפ-ממך קבלתי מחמאה יפה בשבת
Ehad Haam-Zioni,
חברה-עם-שלום,
03/05/05 21:52
|
ואחר כך התפתח דיון מענין, תרבותי ומעמיק באופן חריג לנביחות (והנפיחות) המקובלות בתגובות. הדיון התמקד על מהות הדמוקרטיה, מדינת ישראל כמדינת בני כל הלאום היהודי ודמוקרטיה לכל אזרחיה-והערכות לגבי העתיד.
במסגרת הדיון הפתיע אותי אפרים לטובה כאשר אמר כי יש לו קוים אדומים מוסריים-והוא מוותר על קיום ישראל ובלבד שלא יצטרך לעשות טבח עתידי נוסח דיר יאסין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה סתם טיפש
Philip Marlow,
04/05/05 00:18
|
|
 |
נביחה-נפיחה מקובלת בתתגובה!!!!
ל"ת
Ehad Haam-Zioni,
חברה-עם-שלום,
04/05/05 03:12
|
|
 |
שתהנה ממני
ל"ת
נפיחה,
04/05/05 04:16
|
|
 |
דופק ובוכה
Avi Ecuador,
03/05/05 19:38
|
כשיגרשו אותך מביתך (קרוב לוודאי בהמשך) תדבר על כבוד. חוצפה של שוטה הכפר ציני. ''רמסו את כבודו'' מגרשים את אחיו הם הסובלים והם שמשלמים את המחיר הכבד בקורבנות ובגוף ובממון והוא הקורבן, חסרי בושה שפלים. שמע קניבל, תתאסלם, כך שיהיה מותר לך לאכול יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחד העם המהמר הנצחי
Avi Ecuador,
03/05/05 19:31
|
ישראל על הרולטה. תן לערבים את הכוח של צה''ל לשבוע ותלמד איך הם אוהבים ז' כמוך ומורידים את הכבוד שלך; עושים אותו קטן או מעלימים את כל השטות שנקרא אחד העם.. יש לאחד העם למי ולמה להילחם לשוטה, עוד קניבל שהבוז כבר לא מספיק בשבילו, המסכן רמסו את כבודו המתנחלים, יש לו ''כבוד'', רשעים התקווה שלו, חסר שיהרגו עוד קצת יהודים שיהיה לו נשק להסביר מדוע עלינו לברוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
!you're full of CRAP
A,
03/05/05 19:29
|
''The bad things they done'', what bad things, blowing up innocent woman and children? or stealing 3 billion dollars and giving it to Suha and the Hamas so they can make peace.
!Idiot
הגב לתגובה זו
|
|
 |
your self respect?
alon,
03/05/05 19:27
|
you would not know what self respect is if it danced on your face. your responses constantly reflect the ''yehudon galuti ve mitrapes'' syndrom, or simply the jewboy complex.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה היה לפני שהיו ''מתנחלים''?
אביב ישראלי,
03/05/05 19:25
|
הערבים היו שבדים לא רצחו יהודים כולם חיו בשלום ובשלווה במזרח התיכון. מה ירדת אתמול מהירח? לפני מלחמת ששת הימים הכל היה כאן בסדר ואז הגיעו ''המתנחלים'' הרעים וקלקלו את השלווה הנהדרת? לך ללמוד הסטוריה ואז אולי לא תכתוב שטויות כאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאביב לך אתה ולמד היסטוריה
tr,
03/05/05 19:54
|
לך וקרא מי היה המופתי חוסייני ותבין ואנחנו סובלים 100 שנות טרור מהאספסוף שניקרא עכשיו פלסטיני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אביב דיבר בציניות, יא טמבל
היסטוריון,
03/05/05 20:41
|
|
 |
תודה :-)
ל"ת
אביב ישראלי,
03/05/05 23:33
|
|
 |
תמים שכמותך
חיים,
צפון,
03/05/05 19:18
|
אתה בטוח שאחרי הפינוי ישרור שלום ? תתעורר, יש לך עסק עם ערבים. הפינוי היחידי שיספק אותם זה הפינוי מארץ ישראל./פלאסטין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו באמת, למה כל הגזענות הזו?
rotemliss,
ת״א,
03/05/05 19:49
|
״יש לך עסק עם ערבים״? ומה אומרים בצד השני? ״יש לך עסק עם ישראלים״. וכך כולם שונאים אחד את השני, מעגל דמים שאין לו קץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אצל הערבים בעד היהודים?
תבת,
03/05/05 20:20
|
את(ה) ''משווה'' בין המשפטים שנאמרים ע''י שני הצדדים,ולא היא! תמצא(י) לי ארגון אחד אצל הערבים שמייצג את התעמולה הישראלית,כמו שיש אצלנו רבים שמייצגים את הפלשתינאים! דוגמאות? ,יש גבול.סרבנים,שלום עכשו,גוש שלום,חד''ש, ביילין, טיבי,באשרה,אביגדור פלדמן.תומכי חרם נגד עצמם, פפה ותדי כ''ץ,רוצה עוד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
כבוד השופט ברק חרד יותר על
ישבנו מאשר על,
עשיית צדק,
03/05/05 19:02
|
כבוד השופט ברק חרד יותר על ישבנו מאשר על עשיית צדק! כך עולה משיקוליו לבקר או לא לבקר בגוש קטיף!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
עו''ד מרון צדיק שעובד בהתנדבות!
ל"ת
רק השבוע גיליתי,
03/05/05 18:02
|
|
 |
כל הכבוד למירון. שיירבו כמותו.
ל"ת
איש חכם וצדיק,
03/05/05 21:47
|
|
 |
היהה בהתנדבות שהפכה מהר
ל"ת
מאד לכסף,
כמו כולם,
03/05/05 18:26
|
|
 |
מסירות נפש נטו!
ר.,
מרכז,
03/05/05 20:13
|
מהיכרות אישית עם המשפחה, ע''וד מירון ושאר עוזריו עןבדים בהתנדבות ובמסירות נפש נטו, על מנת לצמצם ולמזער את הנזק עד כמה שניתן של תושבי גוש קטיף אם ח''ו יתבצע הפינוי. כבר שנה שלימה של עבודה יומיומית מאומצת מצד עו''ד מירון רק למען תושבי גוש קטיף ולא למען שום כסף או כבוד. אשרינו שיש עוד אנשים אידיאליסטים בתוכנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה
סקרן,
03/05/05 19:03
|
|
 |
אפס. כלום. הכל על חשבונו הפרטי
ל"ת
יודע דבר,
03/05/05 21:42
|
|
 |
מדובר בתרומה של מאות אלפי שקל
מדהים,
רמת אביב,
04/05/05 01:22
|
תבדקו כמה לוקחים עורכי דין אחרים על אלפית העבודה. האם קראתם רק את הבגץ שהגיש- מאות עמודים - רק לקרוא לוקח שעות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
היו צריכים ?!
מאיר,
03/05/05 15:50
|
מה זאת אומרת שמתיישבים היו צריכים לצפות שיהיה פינוי. זאת אומרת בעצם שהממשלה שיישבה יהודים בגוש קטיף ידעה מראש שהיא עומדת לפנות אותם בעוד כמה שנים ואף אחד לא פצה פה ?! איפה אנשי מפלגת עבודה והליכוד של אותם ימים ? האם הם אכן יעידו שהממשלות של אז ידעו כבר שצפוי הפינוי ?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
נראה לי כי הציונות פשוט נגמרה
שחם,
03/05/05 12:54
|
ברגע שעטפנו את עצמנו בחומה, הפסדנו. היום כל התקשורת, השמאל, הפוליטקה והמוסר הולכים לכיוון של חומרנות. אנו נשלטים למעשה ע''י בעלי הון שקובעים את מדיניות הממשלה. האזרחים שבוחרים פעם בארבע שנים, אינם יכולים לדעת למי הם בוחרים, ויתרה מזו הם מוטעים ע''י הפוליטיקאים שחדשות לבקרים משנים את מדיניותם. אז בשביל מה לבחור? הפכנו להיות מדינה של רצח, אלימות, חקירות במשטרה, אוזלת ידה של המשטרה ואי נכונותה/יכולתה לביצוע המוטל עליה.
ומי נשאר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
המתנחלים היו צריכים לצפות ?!
אמיר,
03/05/05 12:02
|
את הפינוי ?!
אם ראש הממשלה אומר ''דין נצרים כדין תל אביב'', המתנחלים צריכים לצפות לפינוי ?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ירושלמים ותל-אביבים, תתכוננו!
אריה,
03/05/05 20:10
|
מוטב לכם להתכונן לפינוי הבא (שעוד יבוא גם יבוא, באבו אבוה יבוא).
שלא תגידו לא ידענו, לא שמענו, לא אמרו לנו. הנה, אני אומר לכם עכשיו - היום הזה עוד יבוא!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז גם על שפת הכנרת כבר צריך
קרן,
03/05/05 15:59
|
|
 |
2.
צה''ל הפך ל-''צבא השמדה לישראל
יהודי מאמין,
גוש עציון,
03/05/05 11:48
|
היום אני אמור להתגייס למילואים - ולא התייצבתי!!!!
מערך המילואים בישראל נועד לשעת מלחמה כדי להגן על ישראל - לא לשעת השמדה.
כל עוד הצבא נערך לגרש אזרחים שומרי חוק, ולהשמיד בתים ולעקור תינוקות מאמותיהם ---
אני לא משתתף בו.
כשהשפיות תחזור לצבא - והיא תחזור להיות 'צבא הגנה' - אני חוזר מיידית!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המילה השמדה מריחה משמפניה
מילה מיותרת,
04/05/05 08:03
|
לא נראה הגיוני הביטוי הזה - קיצוני מדי ונועד להכפיש.אפשר היה להגיד צבא הגירוש. השמדה מדיפה וזועקת אבישי רביב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילואים
שלום,
רחובות,
03/05/05 20:08
|
וואו גם אני לא התיצבתי למילואים כמוך ובגלל שאין אוכל בצבא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חזק ואמץ גם אני איתך
ל"ת
יהודי,
03/05/05 19:41
|
|
 |
צה''ל צריך להגן מפני אנשים כמוך
נעמן,
שםוי,
03/05/05 11:56
|
אנשים כמותך סרבים כמו סרבני השמאל המשתמטים אתה משתמט עלוב מי אתה שתקבע מה עושה צה''ל? במה אתה טוב יותר מהסרבנים האחרים? לך תקרא תהילים ותשתוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומי קובע מהי פ' בלתי חוקית
לא אני,
03/05/05 12:24
|
בעליל ? איפה כתוב המוסר שמחלק בין פקודה זו לאחרת ? יותר טוב שתשוק ותשב בשקט, פושע אנושי שכמוך, תומך בטיהור אתני וביישום הרצחת וגם ירשת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרשות השופטת. לא קומץ רבנים
נעמן,
שפוי,
03/05/05 12:36
|
רכן, היא רשות משוחדת ובעייתית, אך זוני מערכת בתי המשפט שלו ואין בלתה. בתי המשפט קבעו כמה וכמה פעמים שהפקודה היא חוקית למהדרין תפנימו, מתנחלים יקרים: יש מוסדות שלטוניים שכולנו מחוייבים לציית להחלטותיהם. יש הפרדת רשויות. יש בתי משפט בישראל. יש דין ויש דיין אין אנרכיזם. קומץ רבנים מזי ריר אינם יכולים לקבוע מה חוקי ומה לא חוקי. זה ההבדל בינינו לבין איראן. אם את מעוניינת בגירסה יהודית של החומיניזם, יערב לך. אם לא, את חייבת לקבל את הכרעת הדין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם שפיות כמו שלך
פסיכולוג קליני,
אונ' ת''א,
03/05/05 13:00
|
אפשר לאכלס עוד בית חולים שלם לחולי נפש. רק אדם פגוע ולוקה בשכלו ונפשו מסוגל לתמוך בתכנית הפתיח להשמדת ישראל - תכנית ההתנתקות המעוותת. רק אדם חסר כל רגש אנושי בסיסי יכול להסכים לחורבן מפעל התיישבות עצום ולהענקת בתי הנרצחים לרוצחים (דרך אגב, על אדמת גוש קטיף מעולם לא שכנו ערבים), ולכל הזוועות הנלוות. אתה יכול לקבוע אצלי תור במרפאה כבר מהיום: www.psycho-small.com רפואה שלימה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מדוע אתם מפחדים ממשאל
ל"ת
משה,
בית שמש,
04/05/05 00:00
|
|
 |
זה גם לפי סקר שהוזמן ע''י מועצת
ל"ת
יש''ע,
03/05/05 22:50
|
|
 |
לפי הסקרים פרס ראש ממשלה
לצבוע,
03/05/05 19:41
|
|
 |
סקרים מוזמנים ומזוייפים
ל"ת
.,
03/05/05 19:33
|
|
 |
פסיכולוג אני מקנא בך
יוני,
03/05/05 19:25
|
לפי הסקרים כ65% מאזרחי המדינה (בעלי זכות הצבעה) תומכים במהלך. אז כנראה שיש לך עבודה ולא תהיה מובטל בחיים. יש הנחה לקבוצות? מה התעריף שלך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
המתנחלים הורסים את הדמוקרטיה
נעמן,
שפוי,
03/05/05 11:32
|
נמאס כבר נמאס, ושוב נמאס מהמתנח(ב)לים שפוגעים במשטר הדמוקרטי, ומסרבים לקבל את הכרעת הרוב. הכרעה דמוקרטית למהדרין תבינו כבר, אתם גורמים לקרע בעם אתם. חלוצים? גיבורים? הצחקתם אותי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעמן מי שעשה אותך הוא
דני,
03/05/05 22:37
|
|
 |
להזכירך:''יהודי דמוקרטי''
יוחאי,
מרכז,
03/05/05 22:19
|
פה הדמוקרטיה שונה מאשר בכל העולם...כך לפחות מוזכר במגילת העצמאות. היהדות ומוסרה,ערכיה ומניעיה הם אלו שהובילו את העם היהודי לאן שהוא היום- ולא הדמוקרטיה. הדמוקרטיה היא מערכת/כלי/פרוצדורה ולא סולם ערכי מוחלט.כשהיהדות הנצחית קובעת שמשהו הוא לא ערכי- הדמוקרטיה צריכה לפתוח אוזן ולהקשיב ולא להתעלם...המתנחלים באים בשם ערכי התורה ולא בשם ערכי הכיס/נוחות/כיף/קונצנזוס תרבותי,אלא ערכים מוחלטים ונפלאים. נא לשמור כינויי גנאי לאויבים אמיתיים ולא לגיבורים. תודה יהודייה יקרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ירושלים
שלום,
רחובות,
03/05/05 20:14
|
רק שתדע ותתחיל לחשוב!!! אחרי גוש קטיף,,, הויכוח על הירושלמים!!! הרי הפלסטינאים לא יותרו על מזרח י''ם לידיעתך,,,,,,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתנחלים=מלח הארץ, אין כמוהם
ל"ת
נעמן שפויה יותר,
ב''ש,
03/05/05 20:01
|
|
 |
ואתה הורס את האינטליגנציה!
הרבה יותר שפוי,
התנחלות י-ם,
03/05/05 13:27
|
אולי תואיל בטובך להסביר לנו מיהם חלוצים וגיבורים, אם לא תושבים אמיצים שספגו 5000 פצמרי''ם ו- 500קסאמים ולא חושבים אפילו להיכנע?
חתיכת אינפציל שמאלני עלוב, של נעליך לפני שאתה מעז לפצות את פיך המלוכלך כנגד אנשים יקרים ממך בערך פי 700!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחחחחחחחח
רונן,
03/05/05 12:35
|
המפלגה שתמכה בהתנתקות חד צדדית קיבלה 19 מנדטים, המפלגה שהתנגדה בחריפות לאורך כל מסע הבחירות להתנתקות החד צדדית קיבלה 40.
לא דמוקרטיה ולא בטיח - אלא גניבת קולות הבוחר.
הגב לתגובה זו
|
|