 |
55.
39 לא קראתי את התגובה שלך
מיקמיט,
04/05/05 23:51
|
אבל לפי הניק שלך בטוח תמצא דרך לקשר את זה לשמאל. צדקתי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
מסקנות ביניים
טייס בח''א,
מרכז,
04/05/05 17:24
|
מדובר בקריסה של כן-נסע ראשי ימין. הקריסה התגלתה רק בנגיעה ולא לפני כן, לכן הדיווחים על עזרה בקשר אינם נכונים. מדובר בפעולה נכונה של הטייס (ע'), שהציל את חייו ואת חיי הנווט. במידה ולא היו נוטשים היה המטוס מחליק על גבו ללא יכולת נטישה/יציאה של הקוקפיט ובסבירות גבוהה האירוע היה נגמר באסון. הדרך היחידה (בגלל מיקום הישיבה של הצוות) לגלות קריסה של כן נסע היא ב''תחושת בטן'' שמשהו לא בסדר והמטוס לא רץ בצורה מאוזנת על המסלול אלא עם כנף אחת נמוכה יותר - עובדה שמעצימה את גודל ההחלטה של ע'. בכל אופן, הטייס (שנחשב לאחד הטובים כיום בחייל) מרגיש טוב ונכון להיום מסנן שיחות, אז נא לא להתקשר אליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות אשמה שלי
ע,,
04/05/05 22:09
|
|
 |
המשך...
ע,
מרכז,
04/05/05 20:55
|
אפשר להתקשר, גמרתי לסנן. גם תחושת הבטן עברה, תודה למתעניינים (זה היה משהו שאכלתי בשקם בצהריים). חוץ מזה, אני חייב להסכים עם (54). אלו רק מסקנות ביניים ועד שלא יתברר שהבעיה היא עם חדר האוכל של הטייסים צריכים לעבור למנות קרב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
what's the matter kazanski
mavrik,
and goose,
04/05/05 14:53
|
you are eveybody's problem because everytime u go up in the air u UNSAFE ! i dont like u because u r dangerous
THAT'S RIGHT ICE MAN I AM DENGEROUS
איזה סרט ואיזו סיטואציה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
what's the matter kazanski
Dave,
USA,
04/05/05 17:55
|
Top Gun.
Try a tougher question next time
BTW, it's MAVERICK, not MAVRIK
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו באמת...
צחי,
mirimar,
04/05/05 17:38
|
you never ever leave your wingman along... הסרט הוא כמובן TOP GUN והסיטואציה היא של שני הומואים מורטי-שערות (אני לא חושב שאז השתמשו בלייזר) עטופים במגבת בלבד ועל גופם אגלי זיעה או מים (לא ברור) מתווכחים מי צריך לשמור על התחת של חברו. אם הסצנה הייתה נמשכת, היתם רואים שנייה אחת של הפוגה ולאחר מכן את שני הטייסים המסוקסים מתנפלים אחד על השני בנשיקות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
זה קורה כשטייס מרוקאי מקבל
רפי שוורץ,
טבריה,
04/05/05 14:24
|
|
 |
51.
למה בכלל הם המריאו? ביזבוז!!
ל"ת
רון,
04/05/05 13:58
|
|
 |
50.
נראה לי קצת תמוה הסיפור.
ל"ת
שלמה-טיס לשעבר,
04/05/05 08:52
|
|
 |
מדובר במחדל חמור של הטייס וזה
יודע דבר,
חצור,
04/05/05 10:47
|
|
 |
49.
לכל המומחים ! ספרו לנו הכל !!!
ל"ת
אזרחית,
04/05/05 07:53
|
|
 |
מדובר בטעות חמורה של הטייס-
יאיר,
רס''ן ח''א,
04/05/05 08:26
|
|
 |
תגיד אתה חושב שכאן המקום לזה ?
ל"ת
רס''ן א',
04/05/05 17:53
|
|
 |
נטישה
רועי,
04/05/05 09:28
|
|
 |
אולי הליכה סביב ונחיתת גחון
טייס,
04/05/05 10:59
|
היו מצילות את המטוס ולא היה צריך לנטוש. לא בהכרח אבל זאת אפשרות. לא היינו שם ולכן אנחנו לא יודעים... יהיה תחקיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
תגידו..
זבלאוי,
04/05/05 05:09
|
הם בדקו שמן ומים, לחץ אויר בגלגלים? לא הייתי משאיל להם את המכונית שלי לרגע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
a pilot must not eject in
k f,
usaf,
04/05/05 08:27
|
|
 |
47.
מקרה שקרה ב- 2002.....!!!
נ',
04/05/05 03:34
|
מטוס מאותה טייסת קרב....המריא לגיחה מבצעית....ובמהלך הינתקות הגלגלים מהקרקע....נגרמה תקלה בכן נסע שמאל....החימוש הוטל לים...והמטוס הופנה לבסיס אי שם....לצורך נחיתת חירום...על מיכלי הדלק שהיו עליו...בנס כאמור אנשי הצוות שהיו על המטוס נחלצו בשלום ללא הפלטה..... ל '..ל '.... - הצל''ש שקיבלת בהחלט מגיע לך..... VTR מדהים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקרה דומה
קופת שרצים,
04/05/05 09:33
|
קרה לאיתן בן-אליהו שהיה מפקד כנף-1 טרי,הוא נחת נחיתה ''כבדה'' במטוס F-16 והכן נסע הקידמי קרס והמטוס נגרר אל המסלול ונעצר רק לאחר שנקרעו 2 כבלי העצירה והורמה הרשת בקצה מסלול.הוא לא נטש את המטוס והמטוס עבר לדרג ד' לשיפוצים. איתן בן-אליהו נשפט אל כך אבל זה לא פגם בהתקדמותו בחיל הרי הוא היה מפקד ח''א . כך שזה יכול גם לטובים ביותר לקרות וחבל סתם להשמיץ את הטיס יום יבוא והוא יפקד על החיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בן אליהו כמעט הודח מהחייל אבל
ק.ב,
טייסת....,
04/05/05 10:48
|
|
 |
46.
צודק הקצין. רק שיהיו בריאים
ל"ת
תודה לאל,
שהם ניצלו,
04/05/05 01:21
|
|
 |
45.
שאלה לטייסים?
סתם אחד,
צפון,
04/05/05 01:05
|
אני שמח מאד כמובן שהטייסים נטשו, ו זה שבכלל משתמע מהתגובות, שיש מקרה שבו מטילים ספק בטיב ההחלטה של הטייס פשוט מעורר בי בחילה, כמובן שצריך לנטוש רק כשברור שיש סכנת חיים, אבל כשיש ספק, אין ספק. עדיף לנטוש ולהרוס מטוס מאשר לאבד חיי אדם, גם אם עלות הכשרת הטייס היתה שקל ורבע. וחשוב שמישהו יגיד את זה ללא ''מה אם'' ו ''מה כש..'' מעבר לכך מעניין אותי לשמוע מאנשי צוות אוויר למיניהם, האם יש סיכוי עד קלוש שלא יהיה שהיתה כאן נחיתת גחון / אף? מישהו ראה או צילם את הנחיתה? כלומר זה משהו שלמיטב הבנתי קורה יותר לטייסים מתחילים אבל עדיין, נדמה לי שזה עלול לקרות גם לטייסים מנוסים. ואם המטוס התרסק אז האם הVTR בכלל יכול לשמש כעדות? מעניין אותי לדעת האם טייס כלשהו שקורא שורות אלו יצא לו לנחות נחיתת אף כלשהי (אני לא מבין כלום בטיסה אבל הכוונה למשיכה מאוחרת של הסטיק בזמן ההצפה ופגיעת הגלגל הקדמי במסלול) למישהו זה קרה? התגובות אנונימיות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
אני קונה אותו כמו שהוא. איך זה
ל"ת
אמיר,
03/05/05 23:40
|
|
 |
43.
שוב ושוב
צברי אחד מהעם,
03/05/05 22:48
|
צריך להסביר לאנשים כאן שבאופן עקרוני התאונה לא עלתה אף לא אגורה שחוקה אחת מכספי משלם המיסים הישראלים!! לעומת זאת,למשלם המיסים האמריקני,כן!! מענק צבאי!! מדובר בציוד צבאי אשר ארה*ב מעניקה (ללא כסף!!)כל שנה לישראל! סכום העובר 3 מילארד דולר!! אז חברה תבינו, גם אם המטוס היה שווה מילארד דולר, הוא אינו שווה שני טייסים ישראלים!! הטייסים בחיים ולזה אין מחיר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
למטוס נגרם נזק כבד?
ל"ת
זו ערימה של פח,
03/05/05 22:42
|
|
 |
41.
תודה על המידע
מוחמד,
סוריה,
03/05/05 20:58
|
|
 |
40.
לנטוש
שלום,
רחובות,
03/05/05 20:57
|
מעבר לשאלה אם לנטוש או לא לנטוש הסכנה המוחשית לנטוש בצניחה מגובה 0 או קצת יותר זה הסיכון הממשי בקטע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
הלכו 30 מיליון דולר
Avi Ecuador,
03/05/05 20:19
|
|
 |
עוד נודניק
עוד אחד,
04/05/05 21:32
|
|
 |
אל עקצה
ל"ת
יותר טוב,
05/05/05 00:36
|
|
 |
מזה משנה הכסף
איכשהו,
איפשהו,
03/05/05 21:20
|
העיקר חיי אדם..
כסף בא והולך מחדש..
כולם פה אומרים וואו הלך הכסף הטייסים יצאו חיים זה נס בכלל.. החלטה נכונה ומה אם לא ? הם היו מתים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת אני שמח על הטיסים שניצלו
Avi Ecuador,
03/05/05 21:58
|
זה נאמר בציניות, שאל את השמאל על כסף למתנחלים חס וחלילה, אל תעצבן אותם יותר מידי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
תגובה ל-6:נכון ההסבר אבל.....
אייל,
חיפה,
03/05/05 19:41
|
6 אתה צודק במידה והם היו יודעים שישנה בעיה עוד לפני הנחיתה.הם גם יכלו להוריד מהירות וכ''ו אבל התקלה התגלתה בזמן הנחיתה וזאת היתה למעשה תגובה מצויינת ומהירה של הטייסים, הטובים לטייס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון....
דודיס,
03/05/05 19:53
|
תראה התקלה נגרמה כתוצאה משבר כן נסע קידמי.... אי לכך אין מצב שהמטוס היה מצליח לעצור. מה שכתבתי היתה בידיעה שיש בעיה במעצורים של המטוס והמטוס לא יכול לעצור. בכל מקרה לאחר שקיבלתי את מידע נוסף הבנתי שאין סיכוי שמטוס יכול לעצור גם בעזרת כבל העצירה או רשת עצירה..... אני מקווה שיפרסמו את תוצאות התחקיר כדי לדעת בדיוק מדוע נשבר הכן נסע הקידמי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38 תשובה לעניין .
ל"ת
אמיר,
קריות,
03/05/05 19:46
|
|
 |
37.
Action Of God
Efi,
New York,
03/05/05 19:37
|
In the world of cause and effect maybe we ought to ask why.
God is not Jewish anymore. He betrayed is nation and works with terrorists.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
מישהו מעוניין לקנות?
ליאור,
חיפה,
03/05/05 19:21
|
F-16 מודל 2000 ,משומש במצב טוב עם דפיקה קטנה בשסי ובעיות, חסרות משמעות,בגלגלים. לא נורא נמכור אותו לטורקיה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
בF-16 יש נווט?
אלף,
03/05/05 18:43
|
|
 |
גם וגם
תומר,
ת''א,
03/05/05 18:52
|
ישנם מטוסי F-16 דו מושביים (ברק, סופה). בנוסף יש מטוסי F-16 חד מושביים (נץ).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דו מושביים לשני טייסים
אלף,
03/05/05 19:18
|
|
 |
אין כזה דבר שני טייסים
ל"ת
איש,
03/05/05 19:47
|
|
 |
יש גם יש
אלף,
03/05/05 21:14
|
|
 |
34.
אם המצנחים נפתחו רק לאחר הנחית
בונגו,
03/05/05 18:38
|
אז למה רואים אותם פתוחים באוויר? מישהו מוכר לנו לוקשים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר לנטוש גם בנחיתה
אייל,
חיפה,
03/05/05 21:14
|
החופה עפה והנוטש מוקפץ לגובה של איזה 50-100 מטר בערך... לא זוכר כבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני לא הבנתי איך צנחו
אלעד,
03/05/05 19:26
|
|
 |
אתה דפוק או עושה את עצמך???
מממ,
03/05/05 18:56
|
|
 |
צודק ב100%
ל"ת
דוקטור דוליטל,
חיפה,
03/05/05 18:45
|
|
 |
33.
מי זה הדביל בתגובה 6?
איתי,
03/05/05 18:35
|
אולי תבדוק לפני שאתה כותב שטויות?
דבר ראשון , כאשר גלגל אחד לא פתוח , בחיים לא לוכדים מטוס ברשת או וו עצירה כי הדבר פשוט ישמיד את המטוס ואת הטייסים
דבר שני , הוראות קבע בכול חיל אויר בעולם קובעות שכשאי אפשר לנחות בבטיחות סבירה לחיי הטייסים והאנשים על הקרקע , הטייסים חייבים לנטוש ולהציל את עצמם
ודבר אחרון , אני לא יודע למה לא ניסו הטייסים לנחות נחיתת גחון , אבל אני בטוח שהיתה לזה סיבה טובה
בכול מקרה אף טייס לא נהנה לנטוש והשאיפה שלו היא תמיד להחזיר את המטוס בצורה טובה לקרקע
ולשאר האנשים אל תדעגו , לא גיליתי פה שום דבר חדש , צריך רק קצת להתעניין בנושא ותראו שכול מה שכתבתי , גלוי וידוע לכולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
אך בשנייה אחת הלכו מיליון דולר
שמוליק,
חושה,
03/05/05 18:22
|
|
 |
שמוליק תשאר בחושה
ל"ת
א,
03/05/05 18:27
|
|
 |
80 מליון ליתר דיוק
ל"ת
ח,
03/05/05 18:26
|
|
 |
מה אתה מזיין בשכל---30 מיליון
ל"ת
יגאל,
03/05/05 18:45
|
|
 |
80 מליון שישראל לא שילמה
מיכאל,
באר שבע,
03/05/05 18:38
|
אלא מכספיי הסיוע מתיי תבינו נמאס לראות פה ''כלכלנים'' שמראים כמה שהם מבינים בלאן היה צריך להשקיע את הכסף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
גם אריק שרון נשט את המטוס
יוסי,
תל אביב,
03/05/05 18:04
|
|
 |
30.
משהו יודיע
גלית,
קיסריה,
03/05/05 17:57
|
איך בגובה ''0'' אפשר להפלט מהמטוס ללא פגיעות הלא המצנח מיועד להפתח בגובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גובה 0 מהירות 0
יוסי,
אטלנטה,
03/05/05 18:17
|
מושבי מפלט מתקדמים בנויים לאפשרות נטישה בגובה 0 ובמהירות 0 טכנולוגיה זו כבר קיימת מזה שנים רבות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כסא המפלט
מאיר,
03/05/05 18:15
|
הכסא מצויד ברקטות מיוחדות אשר מיועדות להרחיק את הטייס והנווט הרחק מהמטוס במקרה של תקלה או סיחרור ורק לאחר מכן נפתח המצנח, לכן בגובה הנמוך שהם היו הרקטה העיפה אותם עשרות מטרים באוויר למרחק בטוח לפתיחת מצנח, סביר להניח שהנחיתה לא הייתה רכה אך הייתה נחיתה.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חימוש
שלום,
רחובות,
03/05/05 20:49
|
|
 |
הכסא מפלט מעיף אותך לגובה
ל"ת
כסא מפלט,
03/05/05 18:14
|
|
 |
מדובר בכסא מפלט מתקדם ביותר
אני,
כאן,
03/05/05 18:13
|
מטוסי הקרב החדישים מציודים בכסאות מפלט מתקדמים המאפשרים היפלטות בגובה 0 בדיוק בשביל אירועים בעין זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפלטה בגובה 0 זה סטנדרט עולמי
עקרבון,
03/05/05 18:12
|
הפלטה בגובה 0 הוא סטנדרט בכל מטוסי הקרב כבר עשרות שנים..תותח פירוטכני מעיף את הטייסים לגובה של כ 100מטר# ואז ניפרד הכיסא מהטייס והמצנח אמור להפתח..במקרה הנדון יכול להיות שלא היתה פתיחה מספיק טובה של המצנחים, זה תלוי ברוח ובמהירות בזמן ההפלטה ועוד גורמים... אבל העיקר הטייס והנווט יצאו בחיים.במטוסים הצרפתיים הישנים תקופת המיראז' ואחורה הייתה בעיה לפלוט בגובה אפס אבל גם אז היו טייסים שניצלו בגובה אפס או קרוב לקרקע .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
כל המגיבים טייסים!
ל"ת
הברון האדום,
03/05/05 17:55
|
|
 |
ואתה חושב שמישהו פה יודע מיזה?
ל"ת
ג'יימס מק-קאדן,
03/05/05 18:13
|
|
 |
28.
F16 נופלים בכל העולם.....
hh,
03/05/05 17:40
|
|
 |
27.
חוצפה !!! לנטוש באויר מטוס
יוסי,
חיפה,
03/05/05 17:37
|
כל כך יקר. עוד צעצוע שבא על חשבון הרעבים של ישראל. פועלי כל הארצות התאחדו !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אידיוט גדול
דבר נוסף,
04/05/05 21:33
|
|
 |
יש לי דבר קטן לומר לך:
ראובן,
03/05/05 18:33
|
|
 |
אם לא היו צעצועים כאלה לא היו
א,
03/05/05 18:31
|
|
 |
26.
לאחר שהמצנחים של שני חברי
הצוות נפתחו,
רק לאחר,
03/05/05 17:36
|
מה זה השטויות האלה ליפול מהשמים לאחר נטישה בלי שהמצנח יפתח ולהשאר בחיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
ואצלנו אומרים
ניר,
03/05/05 17:28
|
|
 |
24.
מטוס אפשר לקנות חיים לא!!!
מירו,
שוויץ,
03/05/05 17:05
|
מטוס זה הרבה כסף אבל חיים שווים יותר מכל דבר אחר. כטייס פרטי אני יכול לומר שבשניות האחרונות האלה לפני נטישה לא הייתי רוצה להיות בנעליו של אותו טייס . ההרגשה בכלל לא נעימה. מה גם שמטוס אפשר לקנות. אני לא רוצה טייסים גיבורים מתים. אני מעדיף טייסים נוטשים חיים . והורים שיהנו מהשקעת חייהם בילדיהם עם נכדים וכל השאר וחלילה לא לצרף אותם למשפחת המשפחות השכולות בישביל 70 מיליון דולר . לחיים אין מחיר. החיים קודמים לכל שאר הדברים החומריים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
Things are different today
hagai,
LA,
03/05/05 16:30
|
Look at how the air force is working - one person does the work of two, less people in general and lower level of knowledge. What the hell are you expecting would happen? I was in the air force for 4 years without a single crash in my squad. Any mechanical issue should be directed as the technical team. We all knew this would happen - but the air force would rather close their eyes and cut the budget.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
הטובים לטייח
mooch,
phila,
03/05/05 16:18
|
|
 |
What are you good for? ZERO!!!
ל"ת
Arie,
03/05/05 18:39
|
|
 |
21.
כל חיי טייס ישראלי
צברי אחד מהעם,
03/05/05 15:21
|
שווים אלף מטוסים.....שהם ממלא מהמענק שארה*ב מעניקה לישראל! במילים אחרות,שהם בחינם! ברצוני לנצל את ההיזדמנות להצדיע לכל טייסי חיל האוויר ולכלל מערכת הביטחון של מדינת ישראל! תודה לכם, עלו והצליחו,אנו גאים בכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ותודה לארה''ב
ל"ת
א,
03/05/05 18:32
|
|
 |
20.
IRAN BE CAREFULL-THEY CHECK
צירוף מקרים??,
USA,
03/05/05 15:19
|
IS IT COINSIIDENCE THAT SAME DAY SO MANY AIRPLANES DISAPEAR/DAMMAGED IN ACTION. THERE WAS AIR COMBAT OVER IRAKI SPACE 2 HORNETS ARE MISSING ISRAEL TRYED TO ATTACKIRAN AND GOT SHORTER RANGE OF FLIGHT DO TO AIR COMBAT READ AMERICAN PAPERS AND PUT ONE AND ONE TOGETHER
THIS COULD BE TOTALY IMAGINARY SCENARIO BUT IT IS TIME TO END UP THE AGRETION OF OUR COUNTRY
הגב לתגובה זו
|
|
 |
i trully feel troubled for you
Judge,
Sao Paulo,
04/05/05 00:23
|
How do hell do you come up with these conspiracies?? what do you smoke??
youre full of NOTHING stupidity is a better term for you.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
פעם היתה רמה שונה - ותיק ח''א
עקרבון,
צפוני,
03/05/05 15:02
|
ראשית כל טוב לטייס והנווט ש פלטו. מפליא הWeb איך מנתחים ומוסרים מידע כזה מסווג ..בחופשיות . אני 25 שנה בח''א - בין היתר פיקוד צוות חילוץ - כבל עצירה/ ורשת יש בכל מסלול תקני ואמור לתת פתרון טוב למצב שכה . תקלה בכן נסע קדמי היא בעיה הרבה פחותה מתקלה בכנים ראשיים -עומס הנחיתה הוא על הגלגלים הראשיים בלבד,למעשה גלגל החרטום נוגע בקרקע רק במחצית ריצת הנחיתה - לכן יש כאן מס' שאלות לא קלות לצוות . אישית חילצתי מס' מטוסים במצבי תקלת כן נסע ותקלות יותר חמורות , רק מקרה אחד זכור של הפלטה על הקרקע. ב 73 טייסים החזירו מטוסים במצבים בלתי אפשריים כולל נחיתות על מיכלי דלק (רקים)בלי גלגלים בכלל.. לצוות החקירה תהיה עבודה קשה - אבל פאשלה וכשל טכני חמור ביותר היה וזה בטוח .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מזיין את המוח
ל"ת
סתם אחד,
03/05/05 17:30
|
|
 |
תודה שאתה מקנא וזהו
רוצה להיות טייס,
03/05/05 18:47
|
|
 |
18.
איזה כיף לצוות טכני!
ממסני''ק ממורמר,
של F15I,
03/05/05 14:30
|
1.ברגע שקורה משהו למטוס, מאשימים את צוות טכני. בכלל לא קשור לממסני''ק, או לחמש, אבל הם יאכלו ז**.
אבל מה, גם כיף להם. הטייסת מקורקעת, כל יום יום אט''מ. שזה אומר אין טיסות מנקים. יאללה ממסניקי''ם, לשפשף!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הממ''סניקים יתנו את הדין
איתן,
מבשרת ציון,
03/05/05 19:01
|
אלה דווקא גף מערכות ובקרת טיסה כי הם אלה שאחראים על הכנה נסע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה אתה מטומטם!!!
ל"ת
מירו,
שוויץ,
03/05/05 17:06
|
|
 |
17.
כרגיל הישראלי יודע הכול
אזרח-מודאג,
03/05/05 14:28
|
התגובות כאן נותנות לי תחושה שמעריב פתוח רק לטייסים או שכל עם ישראל טייסים,,,,,
חלאס כבר אוליי תסתמו את הפה ותנו למומחים באמת לעבוד
כל אחד חייב להביע את דעתו כאילו הוא המציא את האף 16
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
סוף סוף אנשים שקולים
רוני,
ירושלים,
03/05/05 14:04
|
סוף סוף טייס ונווט שהבינו שהחיים שלהם שווים יותר ממטוס ולא נשארו במטוס והלכו אל מותם. כל הכבוד הלואי וילמדו מכם לא תמיד חייבים ''למות בעד ארצנו''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Tell that to Ron Arad!
ל"ת
Arie,
03/05/05 18:36
|
|
 |
איזה טימטום..יש גבול
גברגבר,
03/05/05 18:52
|
תקרא איפשהו מה קרה עם רון ארד אחריי זה תגיד לאחרים מה לעשות ומה היה עלייהם לעשות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
צריך המון אומץ לב כדי לנטוש
שבתאי,
03/05/05 13:50
|
אני שמח שהטייס והנווט בחרו לנטוש והצילו בכך את חייהם. אני מניח שטייסים לא מעטים נהרגו ולא נטשו בזמן מהחשש שהחבר'ה שלהם יעבירו עליהם ביקורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
שאלה
M-16,
03/05/05 13:35
|
אם על נטישת M16 מקבלים 30 יום מחבוש, כמה מקבלים על נטישת F16?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצנח זהב
התשובה:,
04/05/05 21:34
|
|
 |
חחחחחח - ענק!!!
מוקי,
שדה תימן,
03/05/05 19:18
|
|
 |
ל-14 : אם נתיחס לעלות המטוס...
xp pro,
03/05/05 14:04
|
אז בחשבון פשוט, יהיה אפשר לשחרר את הטייסים מהכלא ממש לקראת חגיגות המאה למדינת ישראל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
מה קרה פתאום כולם מדברים?
מתן,
דרום,
03/05/05 13:26
|
אם הטייסים האלו היה נהרגים בניסיון עצירה ברשת (מה גם שזה דבר לא בטיחותי במצב כזה והסיכוי שהמטוס ישרוד כמעט אפסי) אתם הייתם אומרים ''איזה טפשים? למה לא נטשו בזמן?'', אל תשפטו אדם בשעת צרה... הטייסים האלו מוכשרים למשימות הכי קשות בתעופה הקרבית, אם הם נטשו הייתה סיבה טובה לכך.
ולאלו שאומרים שסוריה ואיראן יתקפו עם מאות מטוסים:
א. לסוריה יש את חיל האוויר החלש ביותר בעולם, מיגים משנות השישים.
ב. שמעת על מערכות יירוטמ טוסים? כנראה שלא... אם לא שמעת הניסויים במערכות האלו בזמן האחרון הולכים לא רע.
ג. איראן כבר היום יכולה לנסות לתקוף, עובדה שהיא לא, אין לה את היכולות, ברגע שהיא תתקיף את ישראל היא מזמינה על עצמה מתקפת נגד של ישראל שיכולה לגמור שם חצי מדינה, שרון רק מחכה להזדמנות להפציץ מדינה ערבית את היסוד.
כל הכבוד לטיסיים ולכל מי שהיה מעורב בהחלטה לנטוש, זאת הייתה ההחלטה הכי טובה שיכלה להתקבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל 13
שמחה,
03/05/05 14:42
|
כולם מדברים כי ,לפי המשאבים שמשקעים בטייסים ובח ''א דבר כזה אסוק שיקרה !!! או שהמטוס מחורבן או שהתחזוקה מתחת לכל בקורת או שהטייסים בעלי ידע ויכולת מוגבלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
או שאין לך מושג על מה אתה מדבר
ל"ת
סתם אחד,
03/05/05 17:30
|
|
 |
שטויות!
ממסניק ממורמר,
של F15I,
03/05/05 15:01
|
תמיד יכול לקרות משהו! אתה יודע כמה תקלות יש במטוסים האלה? כל יום מטוס מקורקע בגלל תקלה! פעם בשבוע זאת תקלה רצינית! ואני מדבר על טייסת אחת! (25 מטוסים!) כולם יודעים מה הם עושים, וזה מטוס מצוין, אבל מה לעשות, זה חומר, וחומר מתכלה, חוטף מכות, מתעקם, משתנה, אי אפשר לשלוט על הכל, אלא אם כן במקרה אתה אלוהים?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69 חארות
ל"ת
אוגוסט 01,
03/05/05 15:17
|
|
 |
מה חדש בחצרים?
ל"ת
ס,
03/05/05 15:07
|
|
 |
צודק נכון מאוד
ל"ת
רב סרן א',
03/05/05 13:50
|
|
 |
12.
תפסיקו לזרוק שם מטוסים!!!
תום,
שכמעט ונפגע,
03/05/05 13:15
|
מה זה? F16 צומח על העצים?
חוצפה לא נורמלית - לפחות הטייסים יצאו בשלום (רחמים על הפאדיחות שיעשו להם בטייסת..).
תרחמו עליהם שם ח'ברה, זה לא נורא, הדוד סם ישלח לנו עוד עגלה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
חכמי חלם.......
שמעון 101,
מרכז העולם,
03/05/05 12:55
|
תמיד השקיעו ממונם בסל בודד. ממשלות ישראל ומפקדי חה''א מהמרים על תוצרת ארה''ב - ויצרניות מטוסי הקרב הפרטית שם. לא אתפלא אם במשלוח הבא של מטוסי קרב מארה''ב יתגלו ואולי לא יתגלו ליקויים שנעשו בכוונה ע''י עובדים בכירים שקו היצור שפשוט לא אוהבים אותנו........למרות שכלכלית הדבר מסכן את מפעלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נשפך לו השכל מהאוזן
חכם הדביל הזה,
04/05/05 21:35
|
באמת, למה שלא נקנה מטוסים ממקורו\ מאפגניסטן, אולי מקונגו עילית.\
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כסף מאמריקה - FAQ
סתם אחד,
צפון,
04/05/05 00:38
|
1) אנחנ מקבלים סכום קטן יותר ממצריים 2) אנחנו לא מקבלים כסף לשופינג של נשק כפי שנחפוץ ברחבי תבל אלא לקניות בתעשיות הבטחוניות האמריקאיות, אלא מה? האמריקאים אולי נדמים לכם ככה, אבל מטומטמים הם לא. 3) פרוייקט הלביא הופסק בגלל חשש אמריקאי מתחרות, לדעתי הצנועה... אבל אתם מוזמנים להגיב אחרת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Stopping the Lavy, a mistake.
Engineer,
03/05/05 13:40
|
The Lavy was better than the F16, for the same cost. Israel has made a major mistake, and that is not the only one, abandoning the project, that could have relieved it from American pressure and boosteted its slugish ecconomy.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Big fat liar
Abadaya Yosef,
04/05/05 00:41
|
The estimation for the cost of the Lavi was about 250M a piece
No one could promiss except fantasies of liars it would get close to F-16 or F-18
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובמימונו של מי אתה חושב
א,
03/05/05 18:39
|
|
 |
we dont have any $$$...
דקס,
03/05/05 14:55
|
you r forgetting that israel doesnt have a lot of SHEQELS... only $$$...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Why does Lapid need an F-16?
Arie,
03/05/05 18:32
|
Lapid just got 700,000,000 Shkalim, right? That's like one F-16. Can someone tell me why does he need an F-16?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה כמה?
מה שבע?,
05/05/05 01:58
|
יקירתי ה''בורה'' , כמה הבהרות: א.הוא קיבל 700 מיליון !!!!!!!!!!!!!!!ש''ח ב. הכסף לסטודנטים ןלאוניברסיטאות. ממש ''במקרה'' הוא ''דואג '' להם , כי ממש ''במקרה'' אשתו של ח''כ שינוי שלגי היא דיקאן אוניברסיטת ת''א. אז בואי ננחש לאן ילך הכסף???? יופי נחמה!!!!! יפה ניחשת. עכשיו נותר רק לשאול: למה האורות לא דולקים עד השעות הקטנות במשרדי היחידה להונאה , במשטרה? אה? אופס, סליחה הם נכנסים לפעולה רק כשהכסף עובר למקורבים של אנשי ש''ס , לאנשי שינוי יש ''חסינות''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא ''קיבל'' רק 7 מיליון
סטודנטית,
ירושלים,
03/05/05 21:10
|
לא בליון, אדיוט! ומה הקשר--הוא לא קיבל את זה לעצמו, אלא בשביל ההשכלה הגבוהה וכו'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
700
lomeshane,
04/05/05 10:13
|
700 מיליון. לא שבע מיליוון. שבע מאות מיליון. זה מה שקיבלה שינוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
6 אתה מדבר שטויות
שאול,
03/05/05 12:45
|
הרמת רשת לוקחת זמן, וזה משהו שצריך להיעשות כשהמטוס עוד באוויר, לפני נגיעה במסלול, כבל זה אפילו יותר מוקדם...
אולי הגיע הזמן שכל החכמולוגים שלא התקבלו לקורס טייס ישתקו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10 אתה מדבר שטויות
עומרי,
עם הרוח,
03/05/05 13:09
|
רשת בסוף מסלול יכולה לעצור כל מטוס שאפילו פיספס כבל 2\3 הכל תלוי בפקח הטיסה וגם מקרים של המראה כושלת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחחחחח אתה לא מבין כלום
T_A,
יוצא ח''א,
03/05/05 13:03
|
הרמת רשת לוקחת בדיוק שניה וחצי ואפילו פחות זה מנגנון שיכול להעיף בן אדם איזה 200 מטר מהעוצמה של המהירות שלו וכבל תמיד פרוש על המסלול, רק צריך להוריד את הוו
אז על תדבר שטויות
ואני שירתתי ברמת דויד (איפה שזה היה היום)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחחחחח אתה לא מבין כלום
T_A,
יוצא ח''א,
03/05/05 13:03
|
הרמת רשת לוקחת בדיוק שניה וחצי ואפילו פחות זה מנגנון שיכול להעיף בן אדם איזה 200 מטר מהעוצמה של המהירות שלו וכבל תמיד פרוש על המסלול, רק צריך להוריד את הוו
אז על תדבר שטויות
ואני שירתתי ברמת דויד (איפה שזה היה היום)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרבה היום טייסים לא שווים
יודע,
צפון,
03/05/05 12:59
|
תשאלו את הצוות הטכני איך יודעים מי טייס טוב ומי אחד שהתקבל כי הוא בן של טייס. הטובים מחזירים את המטוסים במצב טוב, הגרועים מחזירים את המטוסים מטיסות התרגול במצב גרוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זרקו אותך מהקורס חמודי ?
ל"ת
בן של טייס,
03/05/05 18:24
|
|
 |
הרבה היום לא יודעים תחביר עברי
ל"ת
אבי,
03/05/05 13:11
|
|
 |
המורה-רק ככה תשים לב
ל"ת
היודע,
צפון,
03/05/05 16:46
|
|
 |
די עם כל המרמור של הצוות הטכני
ל"ת
שאול,
03/05/05 13:05
|
|
 |
קשה לשמוע בקורת !!!
היודע,
צפון,
03/05/05 16:47
|
אני בכלל לא בחיל אויר ולא בצוות טכני. זה לא מירמור - זו עובדה. אבל כרגיל הכוחניות מנסה לסתום להם את הפיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
סימן ודוגמה איך צריך להיות
שמחה,
03/05/05 12:40
|
|
 |
8.
כנראה ש''הטובים ''אזלו
ל 5,
03/05/05 12:36
|
|
 |
חבל שה''מגיבים'' עוד לא אזלו
ניר,
04/05/05 10:24
|
כל פעם התגובות המטומטמות האלה... נטשו מטוס - ''הטייסים לא מה שהיה'', נפטר אהוד מנור - ''הולכים כל הגדולים''. יש לך אינטלגנציה של כתב בווינט, חבריקו. אולי אתה רענן שקד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצחיק
ל"ת
מצחיק,
04/05/05 17:04
|
|
 |
אתה טמבל
דני,
03/05/05 13:47
|
נשבר כן נחיתה ,זה לא קשור לטייס . אם תשבר לך צירית באוטו זה אומר שאתה נהג דפוק ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדני
שמחה,
03/05/05 14:35
|
אם האינטליגנציה מספקת רק לאוטו אסביר לך איכזה עם אוטו! אם התחזוקה נכונה במוסך טוב אז לא יקרה לך שתשבר לך..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד שטויות!
ממסניק ממורמר,
של F15I,
03/05/05 15:03
|
מה זה קשור? למה דווקא המוסך? יכולים להיות אלפי גורמים! זה בדיוק מה שאמרתי! אוטומטית מאשימים ת'צוות טכני! אתה יכול לשלוט במיליוני גורמים? נעים להכיר! וואלה, פגשתי הרגע את אלוהים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לממסניק הממורמר
''אלוהים'',
03/05/05 15:34
|
בשביל מה אתה ממסניק ?שתדע את כל אלפי הדברים! אחרת אפשר לקחת איזה עובדת זרה כמו למשל פיליפינית שתעשה את העבודה אבל הטענה שלי לא נגד ממסניקים אלא כלפי כל הממסד שממונה על רכישת ,תחזוקת ,ותפעול הכלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
כל הכבוד לטייסים והחלמה מהירה
איציק,
דרבן,
03/05/05 12:36
|
אתם רק שומעים על הדברים הרעים שקורים. אם תתמקדו בכל המסימות וההצלחות של הטייסים והנבטים אז תבינו את האיכות של הטייסים. הטובים לטייס זה לא רק אמירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני נווט שאוכל נבטים
ל"ת
הנווט,
03/05/05 17:31
|
|
 |
יפה כתבת נווט אוכל נבטים חחח
ע,
04/05/05 15:07
|
|
 |
6.
הם יכלו להציל את המטוס
דודיס,
03/05/05 12:34
|
הטייסים יכלו לנסות להציל את המטוס ע''י שימוש בכבל עצירה אשר ממוקם על המסלול או ברשת עצירה אשר נמצאת בסוף המסלול.
ישנן שתי מערכות עצירה בחיל האוויר :
1. כבל עצירה 2. רשת עצירה
תפקידו של כבל העצירה היא לבלום את המטוס בעת נחיתה על המסלול קצר או בעת תקלה טכנית. תפקידו של רשת הצלה היא לבלום את המטוס כאשר המטוס מגיע לסוף מסלול ולא מצליח לעצור.
אני בטוח שבעת התחקיר יבררו את הנושא הזה מדוע הטייסים , כאשר גילו את התקלה, לא ניסו להמריא שוב כדי להגיע לנחיתה נוספת עם הפעלת המערכות העצירה הנ''ל.
אבל למרות הכל אני שמח שהטייסים לא נפגעו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכל אנשי חיל-האויר
מחמוד אל זרקאוו,
דמשק (פיתוח),
04/05/05 14:12
|
הפירוט הרב וההסברים שלכם, תוך הזדהות תפקידיכם השונים עזרו לי להבין כמה דברים חשובים וחשפו בפני כמה ידע יש אצל כל החפ''שים של חיל האויר הישראלי. שיהיה לכם בהצלחה ואולי עוד נתראה במפקדה של נסראללה באיזה יום, נשב על איזה בוציאדו קטן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חכמולוג, תסמוך עלי.
ליאור,
03/05/05 23:31
|
תאמין לי, אחרי שחצי מטוס שלך מגרד את הקרקע ונע במאה קמ''ש לכיוון שדה, אני בספק אם היית מנסה להמריא שוב...
הייתי שם, צילמתי את הנטישה... אז כמו שאומרים אצלינו בישראל- תסמוך עלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד חכם שחושב שיודע הכל..
רון,
03/05/05 18:32
|
כשאתה תהיה במצב הזה,עם שבריר שניה לקבל החלטה של חיים ומוות,תהיה לך זכות דיבור.לא היית במצב,אתה לא מכיר אותו. לשמחתנו יצאו השניים בחיים וזה הדבר הקובע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה לדודיס!
מוחמד,
חיפה, פלסטין,
03/05/05 15:59
|
עכשיו אנחנו מבינים הרבה יותר את דרכי הפעולה\נהלים של חיל האוויר... נשתדל להשתמש בידע המצויין שהפצת כאן בפעולה הבאה שלנו! ושוב תודה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תבייש את כולנו...
בכרי,
טורען,
03/05/05 18:26
|
מי שמכיר אותך יודע איזה פעולות אתה מבצע 4 פעמים בשבוע כשאתה מוציא את חברה שלך למרעה..... אז עכשיו למדת משהו? ותשתמש בידע להיכנס בה בלי מערכות נחיתה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חי בסרט!
דוקטור דוליטל,
חיפה,
03/05/05 13:02
|
הבעיה היתה בכן הנסע הקדמי. הוו מיועד לעצור את המטוס מאחור - כך שללא תמיכת החלק הקדמי של המטוס, החרטום היה פוגע בקרקע בעוצמה והטייסים היו נהרגים. הרשת הינה מעצור חרום שמיועד לעצור סופית מטוס, טחרי שבמהלך נחיתתו לא הצליח להכיע לעצירה מלאה לפני סוף המסלול. נראה ל הגיוני, שהרשת מסוגלת לבלום כזו מסה עצומה של 15 טון * 300 קמ''ש?!
אל תהיה חכם בלילה אם אתה לא מבין את כל הדברים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אך מטוס יכול לנחות במהירות
דודיס,
03/05/05 13:17
|
תקשיב טוב אולי אתה חושב את עצמך בתור פרופסור אבל כמו שאני רואה מה שכתבת אני מבין שאתה לא. אך מטוס יכול לנחות במהירות של 300 קמ''ש ? אך ? במיוחד מטוסי קרב הם קלים יותר ומהירות הנחיתה שלהם הרבה פחות מה 300 קמ''ש. ומה אתה חושב שמטוס נוחת הוא עושה שימוש רק במעצורים בגלגלים ? אז גם פה אתה טועה. יש מעצור אוויר, כאשר הוא נוחת הוא בולם גם את המנועים בהוצאת אוויר נגדית ונכון גם במעצורים בגלגלים. אז אל תחשוב שאני טועה. כי אני יודע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היו יכולים לעצור?
זאבי,
י-ם,
03/05/05 12:56
|
אהבתי את היכולת המדהימה שלך להתמודד עם קשיים של אנשים אחרים, במקרה הזה של טייסים שזו העבודה שלהם. קודם כל, לא בכל מסלול יש כבל עצירה, רק במסלולים קצרים מאד, וכל הרעיון הזה הומצא כדי לתת פתרון לנחיתת מטוסים מהירים מאד על נושאות מטוסים. היעוד של רשת עצירה הוא לא לעצור מטוס שטס במהירות מלאה. אני חושב שאתה יכול להבין את זה לבד. ביחוד אם אתה כל כך מתמצא בתחום. ודבר אחרון, כשתהיה בתא טייס, בתור טייס, כשאתה לא מצליח לגרום למטוס לבלום, אחרי שעשית את כל המאמצים האפשריים לעצור את המטוס על הקרקע, שזה אומר עד כדי כיבוי מנועים סופי, אתה לא יכול להמריא שוב, מבין יקר שלי, בין משום שהמסלול פשוט ''נגמר'' לך, ובין משום שזה לא אוטו שאתה מסובב מפתח והמנוע מוכן לנסיעה. ולסיום, תזכור תמיד, לפני שאתה ממנה חוקרים שיבררו נושאים מוזרים אל תתעסק בדברים שאתה לא מבין בהם. נס שאנשים כמוך אינם טייסים. פשוט חבל על המטוסים של החיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוא אני אספר לך משהו
דודיס,
03/05/05 13:24
|
עסקתי בדברים הללו בחיל האוויר ולכן אני יודע טוב מאוד. רק שתדע שבכל בסיס חיל האוויר היום יש כבל עצירה על מסלולים. נכון שאין בכל המסלולים אבל ברובם יש כבל עצירה ורשת .
מטוס לא מגיע בחיים למהירות מלאה בזמן נחיתה. כי אחרת גם המעצורים שלו לא יכולים לבלום אותו. תלמד ותבין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה??
לי,
03/05/05 12:44
|
נראה לך שרשת עצירה תצליח לעצור בשלום מטוס ב-260 קמ''ש בלי נזק לתא הטייס (היא לא מיועדת למהירויות כאלו). אתה מצחיק אותי. וב' אתה לא יודע מה היה מצב הדלק שלהם בקשר לכך שהם לא המריאו שוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר היה לצאת בנזק קל יותר
T_A,
יוצא ח''א,
03/05/05 13:00
|
ראיתי במו עיניי מטוס F-16 נוחת בלי גלגלים על מיכל גחון בלי שום נזק למטוס ע''י שימוש בכבל עצירה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקשיב טוב...
דודיס,
03/05/05 13:00
|
פעם ראית אך כבל עצירה עובד בנושאות מטוסים ? הם מגיעים במהירות ותוך שתי דקות נעצרים. המסלול שם כל כך קצר שהכבל העצירה מצליח לבלום את המטוסים. ובקשר לרשת עצירה המצב דומה ומטוס היה נעצר. כי בשביל מה יש את שתי המערכות הללו בחיל האוויר ? ( בשביל יופי ?)
דבר שני : המטוס לא מגיע למהירות הזאת בעת נחיתה.
דבר שלישי : בכל טיסה ( לא משנה איזה טיסה צבאית או אזרחית ) תמיד לוקחים בחשבון שבמקרה ויש תקלה ומטוס צריך לחוג באוויר עוד כמה שעות או לטוס לשדה תעופה חילופי. מוסיפים כמות דלק מספקת.
תאמיני לי אני יודע על מה אני מדבר בנושאים הללו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נחמד לראות את מסקנות מפק''א
אש צוות אוויר,
רמון,
03/05/05 13:40
|
דודיס - אתה יושב בבית ומנתח אירוע שעדיין לא ידועים כל הנתונים. HOOK לא יוצא כשיש סכנה לכן נסע קדמי. למטוס לא היו בידוני כנף מה שיוצר אופציה לנחיתה עם כני נסע בהורדה בחרום. סביר להניח דודיס שאתה איזה חמש או ממסני''ק קטן שכל חייו חלם להיות טייס וישב בדתק יירוט עם הסרבל בתא ועשה את עצמו טס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איש צוות אוויר?
סתם אחד,
צפון,
04/05/05 00:20
|
נכון, הוא סתם אהבל שלא מבין הרבה וחולם להיות טייס, אבל אתה סתם בחור מוכשר שהוסמך לטייס ומצדיק את הטענה הכביכול מופרכת שלטייסים יש אגו יותר משכל... אולי הם ביצעו נחיתת גחון, שברו את הכן הקידמי ופלטו (בצדק) ובטח ה VTR נשרף עם המטוס.. אז לעולם לא ידעו שהם עשו טעות של טירונים (זה קורה לכל טייס, גם מנוסה) כמובן שחייהם חשובים יותר מכל מכונה... וכמובן שיתכן שהמטוס פשוט ענטיקה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני כן מבין !!!!
דודיס,
03/05/05 13:56
|
אתם לא מבינים כלום! יש למטוס רקטות כאלה שמחוברות שהוא יכול להמריא ישר! ואני מבין הרבה כי הייתי שוחר בטכני וראיתי הרבה מהדברים. והוא כן!!! יכל להשתמש בוו עצירה כי זה מחובר לניתוק מהיר במידה ויש עומס רב מדי ככה שהם לא מקצועיים בכלל הטייסים האלה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד לבחור מכנף 25
לדודיס ה''מבין'',
חצור,
03/05/05 13:51
|
דודיס - דיברתי עם המגדל בכנף 1 נשבע לך שהם מדפיסים את התגובות שלך. אתה ענק !!! כשתשמע מה היה שם באמת תבין למה בערב הטייסת הקרוב אתה מככב בטריווית ה''ידע'' שלך. עכשיו רק תצרף את התמונה שלך בסרסל הכיבוי / הידרוזין / רכב והכל יהיה מושלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יצאת מה זה קטן
Abadya Yosef,
04/05/05 20:39
|
|
 |
אפילו הדיוטה כמוני
אחת שלא מבינה,
כלום,
04/05/05 09:19
|
רצתה להגיד לך כבר מקריאת תגובתך הראשונה שברור כשמש שאם כן הנסע נשבר והמטוס הולך על הכנף אין מה לעשות! בשביל זה לא צריך להיות מבין גדול! זו פיזיקה פשוטה. מזל שקראתי עד הסוף והגעתי להתנצלות שלך לפני שכתבתי. מודה ועוזב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין כמו המגדל פיקוח של רמת דוד
איכשהו,
איפשהו,
03/05/05 21:18
|
|
 |
dudis ata
ל"ת
debil,
03/05/05 18:54
|
|
 |
המסקנה- סייג לחוכמה-שתיקה!
ל"ת
דוקטור דוליטל,
חיפה,
03/05/05 15:56
|
|
 |
ציוד קרקע - שולטים
ל"ת
מילואימניק,
03/05/05 14:31
|
|
 |
טוב אני צריך להתנצל.
דודיס,
03/05/05 14:06
|
קיבלתי פירוט לגבי הארוע..... ואכן הטייסים קיבלו החלטה נכונה.... כי אין מה לעשות בעת כן נסע שנשבר.. במיוחד במטוסי קרב.... ואל תגידו לי שהדברים שאמרתי לא נכונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
הטובים לטיס??
ל"ת
טייס F-18,
דרום,
03/05/05 12:27
|
|
 |
והטובות לטייסים!
ל"ת
א.,
03/05/05 18:47
|
|
 |
4.
כמה מטוס כזה עולה? וכמה חולים
ארץ ישראל שלי,
03/05/05 12:20
|
|
 |
How many lives could be saved?
Arie,
03/05/05 18:19
|
You are right, in a way. However, if something would have happened in Israel and we didn't have F-16s when we need them, how many deads you could save instead of sick people? No matter what happens - WE NEED TO BE THE STRONGEST AIRFORCE IN THE WORLD!!! BECAUSE THE DAY THAT WE NEED TO USE ALL ITS STRENGTH IS COMING SOONER THAN YOU MIGHT THINK!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקרה שיכול להגרם .....
דודיס,
03/05/05 13:05
|
השעה 2:00 בלילה כל מדינת ישראל ישנה אין מטוסים בחיל האוויר..... לפתע איראן מתחילה במתקפה אווירית על ישראל עם 100 מטוסים, יחד איתה נכנסת סוריה ועוזרת לה לתקוף את ישראל בעזרת עוד 100 מטוסים. ולחיל האוויר אין מטוסים . צוות נ.מ מנסה לחסל את המטוסים ( 10 מטוסים גג הצליחו ) נשארנו עם 90 מטוסי אויב שתוקפים את ישראל. מי יבלום אותם ? החולים ? גם אני חולה אבל תאמין לי שאני רוצה שייקנו עוד מטוסים העיקר שישראל תהיה המדינה החזקה ביותר במזרח התיכון כי כך אני יכול לישון בשקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קיבלנו את המטוס מאמריקה
ל"ת
אפאצ'י,
ת''א,
03/05/05 12:41
|
|
 |
אותך כבר אי אפשר להציל
מרק,
03/05/05 12:34
|
|
 |
אתה מה זה חכם
חיים,
שומרון,
03/05/05 12:32
|
אולי נסגור את צהל לגמרי, ונפנה את כל הכסף לחולים ? אהה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
יוצא חה''א
יוצא חה''א,
דרום,
03/05/05 12:18
|
הלך המטוס ''כפרה עליהם'', אבל בכל מקרה חייבים לבדוק כמה שאפשר מה הסיבה לתקלה שחלילה לא יהיה סיכון פעם נוספת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אנו רוצים קודם כל את...
צבי,
03/05/05 12:08
|
הטייס והנווט חיים. מטוס אפשר להביא. שיהיו בריאים הטייס והנווט. מחר בבקר יש לתת להם מטוס חדש ושיטיסו אותו כאילו לא קרה כלום. בהצלחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
עכשיו יקצצו שוב בסל התרופות ?
ל"ת
צריך לקנות,
מטוס חדש,
03/05/05 12:05
|
|
 |
נראה שאתה לא לוקח את התרופות
ל"ת
שלך,
בכל מקרה,
04/05/05 05:49
|
|
 |
זה לא אותו כסף מאותו תקציב
ל"ת
די כבר לקטר,
03/05/05 12:42
|
|
 |
ונתנו ללפיד700,000,000מזה אפשר
ל"ת
לקנות הרבה לצהל,
לחיילים.בושה,
03/05/05 14:39
|
|
 |
Yeah, did someone ask why?
Arie,
03/05/05 18:16
|
Did someone ask why Lapid needs 700,000,000 Shkalim?
הגב לתגובה זו
|
|