 |
19.
צודק 100%!!!!
מילואימניק עצבנ,
נצרים ג',
10/05/05 12:57
|
|
 |
18.
פנים אל פנים
אבוקאדו,
תל אביב,
09/05/05 11:57
|
הסכין משמשת את מי שמת לרצוח, היא לאאא סטרילית היא לאאא מרוחקת היא לאאא קרה ... היא רצחנית היא מחטטת היא ננעצת היא פנטזייה של רוצח עם דם חם אש. אלימות כזאת היא הפרצוף של חוסר האנושיות ובעיקר תאווה קמאית להרג,תשוקה לדם על הידיים את זה אני לא שוכחת..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
נביא זעם
חנה,
השרון,
07/05/05 20:03
|
(כמעט) כל מילה של זהבי- היא נכונה ובמקומה. הייתי רוצה לראות שזהבי יתחיל לעשות ולא רק לדבר- ואני מתכוונת לכך ולא בציניות. הבעיה שכל העומדים בראש המדינה ידעו לומר את המילים הנכונות ונבחרו לשבת על הכסא שבו הם שרועים וסרוחים. אולי זהבי יהיה הראשון- השונה- האומר- המתכוון- והעושה!!!!! איש שפיו וליבו שוים וכן מעשיו. אם תרצה זהבי- המונים יעמדו מאחוריך ויתמכו במפלגה שתקים. יתנו לך את האפשרות לשנות את פני המדינה. בזמנו האמנו לטומי לפיד אבל גם הוא איכזב. אולי תהיה נביא הזעם שקם ועמד בראש העם ועשה טוב. תלחם בשחיתות. תלחם בביזוי החלשים החולים והעניים. ותתן למדינה הזו פרצוף נקותוכן צח וטהור. אני אתך זהבי- אם רק תחליט. חג עצמאות שמח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למות מאהבה
אבו,
תל אביב,
09/05/05 17:54
|
מחליפים לך לשון חדה כתער בחץ וקשת רובין הוד איזה תיק:/
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
זהבי-רוץ לכנסת רק על זה.
אבי,
חיפה,
07/05/05 19:13
|
יש מאות אלפים שנחנקים מהטימטום במדינה.מהאלימות ,ממערכת המשפט החולנית והזלזול בחלשים. מנהיג חברתי יקח לפחות 10 מנדטים. ראה את עמיתך טומי לפיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שרואים מכאן לא רואים מ-...
אבוקאדו,
תל אביב,
09/05/05 17:51
|
עדיף להיות נשיא בגיל 90 נתן,לגבי ''עמיתך'' לפיד , החבר אבי מחיפה לא קורא קבוע , והמבין יבין-:)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
הסכינאות היא שלוחת המילוליות
יונת,
07/05/05 18:07
|
|
 |
14.
נתן זהבי הוא איש פסימי
גיל,
07/05/05 17:10
|
נתן זהבי גרום לצערי לאלפי אנשים בדרך של דיכוי ופסימיות לאבד תקווה וכל תחושה טובה גבי הרבה דברים פה ! ישנם דברים נכונים אך הרבה הגזמות בדבריו וכל יום לשמוע את זהבי מתלונן על כל הארץ ועל שטויות זה מדכא, לא נעים וגורם לאנשים לראות רק את הדברים הרעים פה ! אתה איש זול עם פה מלוכלך שמתנהג כמו הרבה ישראלים שמאזינים לך בצורה לא מכובדת ומגעילה ! אני ראיתי אותך גם מחוץ לכותלי התחנה איך התנהגת, גועל נפש, אדם ממורמר כמוך שממרמר אנשים אחרים תפקידו אינו ברדיו !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו אינה פסימיות
רמי,
קרית אונו,
07/05/05 20:23
|
זו הטחת המציאות כפי שהיא מצטיירת לנגד עיניו של הכותב. האלימות וחוסר הנימוס הבסיסי של הישראלים הפכו כבר מזמן לטבע החברה - שכחת על האלימות כלפי ערכי הטבע - כתיבת כתובות דיראון ''ברוך ג'מילי''? מכאן הדרך קצרה מאוד לכל מה שאנו חווים עתה לאחר 57 שנים. מכאן אפשר רק לעלות! חג שמח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
זה לא היסטורי,זה מחזה שיקספירי
ל"ת
מרעול צהוב,
07/05/05 16:46
|
|
 |
12.
הסצנריו כמקבילה היסטורית
א.3,
07/05/05 16:25
|
חס וחלילה אם יקרה דבר כזה . יהיה זה הלם לאומי - ומתוך חשש זה נעשות כל הפעולות האפשריות כדי למנוע זאת. יש מוכנות ,גורם ההפתעה ממוזער,לכן יש כאן הבדל גדול . כי אם אתה בכל זאת משווה, אתה מגיע למסקנה העגומה שצורת קבלת ההחלטה של ההתנתקות היתה'' דיקטטורה רכה'' עם הסכמה אך גם עם התנגדות עזה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קבלות החלטות במדינה דמוקרטית
דמוקרטוס,
07/05/05 19:36
|
ידידי הדמוקרט הקטן, בכל מדינה דמוקרטית כל קבלת החלטה כלשהיא תתקל בהתנגדות עזה יותר או פחות של קבוצת יחס מסוימות. זה עדיין לא הופך את המדינה לדיקטטורה. גם אם ביום פקודה תצליחו להביא 200,000 איש (בעלי זכות בחירה, לא כולל ילדים תינוקות של בית רבן ואת נוער הגבעות הסהרורי) עדיין תביאו פחות מ 50% ממספר בעלי זכות הבחירה כפי שמופיעים הם בפנקס הבוחר של שנת 1948. בערכים של היום זה הרבה הרבה פחות. ולכן כמו שאומרת סבתא שלי לוס מי גיין מיט דה בובקס על דיקטטורה וכולי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תקפוץ לפני הפ...
א.ב,
08/05/05 19:41
|
לא אמרתי שהמדינה לא דמוקרטית אלא ההחלטה . הגדרתי זאת כדיקטטורה רכה. אם זה בובקס אז גם הדמוקרטיה שלך היא בובקס. מדוע ? כי זה לא תואם בדיוק להשקפתך הפוליטית ? אינני מתנחל -אז מאיפה המצאת בלשון רבים '' גם אם תצליחו להביא'' ואם כבר אתה מדבר על מספרים משנת 48- מספר המפונים עולה על מניין תושבי חולון בשנת 48
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ידידי, דמוקרטוס מתכוון שה...
לוק,
חולון,
09/05/05 16:18
|
דמוקרטוס רוצה להגיד לך, שבמדינה דמוקרטית ההכרעה מתקבלת בדעת רוב ולא בדעת מיעוט. אתה מיעוט. הממשלה הנבחרת, למעשה, היא הכרעת הרוב ותוצאה של הבחירות האחרונות. בקשה לי אליך לפני שאתה מגיב, אל תבוא לי ביציאות כמו אריק גנב את הבחירות, בדמוקרטיה על הרוב להתחשב בדעת מיעוט, משום שזה יהיה לו לעניין שבו עסקתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
על פינגווינים וזברות
א. 2,
07/05/05 16:06
|
נראה לי שדווקא סוללי הכבישים הם עם ראש של פינגווינים. העניין נפתר בסופו של דבר כמו במקרים דומים שפועלים בפתרון הלכתי , שעולה בכסף אמנם, אבל מתקבל על דעתם. בידיעה כזו כמו שיש מכשולים בדרך שנותנים להם פתרון הנדסי אפשר היה לפתור את הבעייה בלי מהומה. אם היו נתקלים באתר ארכיאולוגי -האם היו הורסים אותו ? . ואני מדבר על חילונים ולא על אלה שאתה מכנה זברות . זברה כמו חמור - לא מבינה הרבה ויודעת לעשות מה שלימד אותה הטבע, לכן אינך יכול לבוא אליה בטענות בייחוד שאתה יודע שהיא זברה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אין קשר לרצח יוליוס
א.,
07/05/05 15:52
|
מלבד הרצח בדקירה אין דמיון. בד''כ מאזכרים את רצח יוליוס כדוגמא לרצח דמות פוליטית או לבגידה מצד עמית, או לרצח מזימה. התופעה של דקירות במקומות הבילוי עומדת בחומרתה בפני עצמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
זהבי - אוהבים אותך
אלי ברמן,
תל אביב,
07/05/05 13:41
|
|
 |
8.
15/3/44 BC ???
ל"ת
No such thing,
07/05/05 03:45
|
|
 |
אכן יש כזה דבר-יודעים לתארך
ל"ת
בור ועם הספר,
07/05/05 13:23
|
|
 |
7.
אתה צודק עד כאב....
ל"ת
אריקו,
רמת-גן,
06/05/05 22:50
|
|
 |
6.
זהבי...קדימה...אתה מתבזבז פה.!
ניר,
06/05/05 22:09
|
נתן..יש לך המון מה להציע לעם המסכן הזה, שסובל כבר 50 וכמה שנים והפך צולע, חסר לב, וחי כדי לשרוד.
קח יוזמה ותקים אתה וחברך למדור - גיא מרוז, מפלגה של העם. תקראו לזה איך שתרצו, רק תעשו משהו כבר. נמאס לחיות כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57 שנים
ל"ת
אנטיגונה,
ראשל''צ,
07/05/05 19:30
|
|
 |
ביד חזקה לקרית הממשלה
ל"ת
יד הנפץ,
07/05/05 16:47
|
|
 |
5.
הנעליים של יוליוס
נתן זהבי,
תל אביב,
06/05/05 16:28
|
מרטוס ברוטוס מראשי הקושרים נגד יוליוס היה ידיד קרוב -וקרוב משפחה דרגה שנייה של הקיסר .שייקספיר(בהתבססו על מקורות בני התקופה) היה מי ששם בפיו את המילים ET TU BRUTE? (הגם אתה ברוטוס).אם מה שהרגיז את המגיב בכתבה כנראה שנכשלתי בהעברת המסר.שיט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה באסה! שיט!
ל"ת
אנטיגונה,
ראשל''צ,
07/05/05 19:30
|
|
 |
4.
חזק
ל"ת
ק,
06/05/05 15:38
|
|
 |
3.
כתמיד,נתן אומר את אשר על לבי!
שלגיה,
06/05/05 15:01
|
בחיים לא הייתי מצליחה לכתוב כמוך, נו טוב, בגלל זה אתה כותב ומקבל משכורת ואני לא! איך אתה מצליח כל שבוע לנגוע לי בלב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק בלב? (:
ל"ת
אנטיגונה,
06/05/05 17:09
|
|
 |
2.
איזה חבר ואיזה נעלים
יוליוס קיסר,
בקטקומבה,
06/05/05 13:25
|
ברוטוס היה בנו המאומץ של יוליוס קיסר, ולכן המשפט היה: ''הגם אתה ברוטוס בני?'' אכן אם המשטרה הייתה מחזירה אותך לבית הספר בכל פעם בנעדרת ממנו, לא היית נזקק ל''שרותי המחקר'' של א''מ.. אבל חוץ מזה זהבי, אתה כרגיל מצוין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הדיון הזה הוא בדיוק הסיבה
רחמימוס בוזגלוס,
תל-אביבוס,
07/05/05 18:27
|
שלנתן זהבי יש כל כך הרבה חומר לכתוב עליו. כולכם עסוקים בלבלבל ת'מוח על שטויות, בלהפגין ידע, ושלל בולשיטים ואף אחד לא מתייחס לעיקר הכתבה של האיש. אני בטוח שנתן זהבי, מעניין לו את קצה קצהו של אזור הישיבה מה אתם חושבים על כתיבתו. הוא יודע בדיוק איך היא. נתן זהבי (וגם אני) רוצה שהשרת של מעריב יקרוס מעומס התגובות, הוא רוצה לראות מאה אלף תגובות לרשימה הזו, ולדעת שיש עוד כמה אנשים שכבר איבדו מזמן את הרצון לחיות בערימת הזבל הזו שנקראת ''ישראל''. לדעת שיש עוד כמה אנשים שרואים ומרגישים בעיניים כלות איך 119 נבלות אוכלות אדם מזרגגות את המדינה הזו ומכלות אותה מדי יום. ערפאת ידע שזה יקרה, הוא רק לא הספיק להגיע ליום הזה בחיים, למזלנו. הרבה אנשים כבר אינם רואים במדינה הזו את ביתם הטבעי. אני אישית הייתי מוכן להתעופף מפה בהזדמנות הראשונה לנוכח מעשי הסדום שמבצעים עסקנים פוליטיים במולדת שלי וגם בי על הדרך. זה מה שנתן רוצה לראות, בערך. תקנ ואותי אם אני טועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשכרה כדורבנות
אבוקאדו,
תל אביב סיטי,
09/05/05 17:48
|
בלי רחמים בוזגלוס...:-)) מסכימה איתך כנראה במאה אחוז חוץ מההתעופפות מפה . דווקא לא ודווקא לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש שתי גרסאות למילים האחרונות
יוסי גורביץ,
תל אביב,
07/05/05 12:16
|
ההיסטוריון סווטוניוס מדווח שמילותיו האחרונות של קיסר היו ''הגם אתה, ברוטוס?'', בעוד שהביוגרף פלוטארכוס מצטט אותו כאומר ''הגם אתה, בני?''
ברוטוס לא אומץ על ידי קיסר; בנו המאומץ היה אוגוסטוס. קיסר היה מאהבה של אם ברוטוס, אך לא סביר שהיה אביו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנעליים של החבר
נתן זהבי,
06/05/05 14:11
|
מרטוס ברוטוס מראשי הקושרים נגד יוליוס היה ידיד קרוב -וקרוב משפחה דרגה שנייה של הקיסר.מבין חבורת הקושרים שדקרו אותו הכי מפתיע עבורו היה ברוטוס.שיקספיר (בהתבססו על מקורות בני התקופה) היה מי ששם בפיו את המילים ET TU BRUTE?(הגם אתה ברוטוס?).אם זה הדבר היחיד שמפריע לך בכתבה סימן שנכשלתי בהעברת המסר.שיט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לנתן זהבי
יוליוס קיסר,
בקטקומבה,
07/05/05 10:15
|
זהבי הנכבד, בתור קורא קבוע של מדורך, המסר של המאמר עבר ועוד איך. כתבתי לך גם שהכתבה מצוינת כרגיל, אבל תיקון פחחות קטן לנתון ההסטורי שהבאת, מחויב המציאות הוא מעצם היותנו היהודים וכחנים ופלספנים עוד מתקופת הרומאים.
ובכן לאחר שסיימנו להעביר קטעים, ניגש ברצינות להסטוריה: שמו לא היה מרטוס ברוטוס, אלא מרכוס ברוטוס. מקורות הסטורים טוענים שהיה בן פילגשו של יוליוס קיסר, והקיסר ראה בו את הבן יקיר אפרים שלו. בכל מיקרה הכיתוב הלטיני הוא להלן: TU QUOQUE BRUTE FILI MI
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חידוד הדברים-
H,
06/05/05 17:20
|
ראשית, מרקוס ברוטוס היה ידידו הקרוב ובנו המאומץ של קיסר.
לפי ההסטוריונים קרא קיסר בראותו את ברוטוס בחבורת הקושרים: Kay sy teknon? כלומר- גם אתה, ילדי?
ואילו שיקספיר שינה את הנוסח לקלישאה הרווחת: Et tu, Burute? הגם אתה, ברוטוס?
ואכן, העיקר הוא הנמשל, ולא הפרטים הקטנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נתן זהבי..
אנטיגונה,
06/05/05 17:09
|
מרקוס ברוטוס חברו ובנו המאומץ של יוליוס קיסר, מילותיו האחרונות של יוליוס קיסר ''הגם אתה ברוטוס?'' = אמרות כנף או מימרה - משפט שנאמר בהקשר כלשהו שנהוג לצטטו, בדרך כלל יש בו עוקץ מסוים או מוסר השכל או משחק מילים. שבת שלום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יופי!!
יקי,
הדרום,
10/05/05 05:43
|
אנטיגונה, הצלחת לפתוח מילון ? אחרי כל מה שנאמר למעלה את באה עם פרשנות שהעתקת מבבילון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
כרגיל מעמודי התווך של מעריב!
ל"ת
*דנידין,
לשעבר מוצקין,
06/05/05 08:30
|
|