 |
18.
הוא לא נתן פקודה לגרש יהודים.
כמה שהאמרה הזאת,
מתאימה עכשיו,
06/05/05 13:50
|
|
 |
17.
אסף, כתבה מעניינת.
קורזן,
05/05/05 13:36
|
|
 |
16.
לא נתתי פקודה לגרש יהודי-איכמן
ל"ת
שימו לב,
05/05/05 13:10
|
|
 |
ואין צורך להוסיף....
באמת מעניין,
חילוני, ת''א,
05/05/05 14:00
|
מפחיד, זה נשמע כמו הסתה פרועה שיש לעמוד עליה לדין.....
אבל, יש בזה משהו....וקשה שלא להודות בזה.....אפילו , ואולי במיוחד היום.
''לא נתתי פקודה לגרש יהודים.......'' (ציטוט מתוך חקירת הצורר הנאצי אדולף אייכמן ימח שמו)
שכל אחד יבין מה שהוא רוצה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מעניין אייכמן היה בחיפה קודם
ש.לוין,
05/05/05 12:53
|
איך הגלגל מסתובב אדולף אייכמן כבר היה בביקור בחיפה בנסיבות אחרות הקשורות לטמפלרים והנה הוא מוצא את עצמו כאן ליד קיבוץ יגור בתא מעצר מחכה לגזר הדין בעקבות הפשעים שביצע .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת ןיציב. אייכמן ביקר בחיפה
שכן,
06/05/05 11:00
|
ב-1938 והתארח בין השאר במלון אפינגר שהיה ממוקם בשדרות הכרמל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אתם טועים ''חלקית''
אשחר טל,
ראשון לציון,
05/05/05 12:50
|
משפט שקראתי היום, כשפתחתי במקרה גליון של ''בלייזר'' מיוני 2004- הכתב זאב אברהמי אומר שם- ''מי שמתחיל לפשוט גרמנים על פי מה שהיו הסבא והסבתא שלהם, מאמץ לעצמו לפחות חלק מהאידיאולגיה''. אני לא חושב שאני צריך להגיד איזו. אז נכון שאני, כישראלי יהודי גאה שמתכוון לחיות כאן את כל חייו ולשרת בצה''ל, מבין אתכם איפשהו, אבל גם בציטוט הזה יש משהו הגיוני. תשקיעו בזה קצת מחשבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו לא שופטים את הגרמנים
אלון,
05/05/05 14:00
|
על פי מעשי אבותיהם אלא על מידת לקיחת האחריות על מעשה אבותיהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם כולם היו לוקחים אחריות
עודד, סין,
05/05/05 19:14
|
כמוהם, העולם היום היה בשלום עולמי משנות החמישים כבר.
תלמד קצת הסטוריה גרמנית לפני שתשפוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
זה תלוי רק בנו
מיקה,
05/05/05 12:20
|
שנים רבות שמעתי סיפורים מסבתי אשר הצליחה לשרוד את השואה. סלידתה הלגיטימית של סבתי לגבי כל הקשור לגרמניה, היתה מובנת, ואף חלחלה אלינו. כאשר גרתי בחו''ל, פגשתי גרמנים, צעירים בני גילי. התחושה הראשונה שהרגשתי, היתה פחד. לך תדע מה סבא שלהם עשה לפני 50 שנה. חששתי מהם. חששתי לומר שאני יהודיה. אך ככל שהשיחה התפתחה והאריכה, נוכחתי לגלות כי הם שונים מהסיפורים שאנחנו מכירים. נכון, הם רק קומץ קטן. אבל לשמוע אותם מבקשים סליחה בשם אנשים שהם מעולם לא הכירו, צבת מעט את הלב. כן, יש ביניהם גם אנשים, אנושיים.
אין אנו צריכים להתרברב על היותנו חכמים יותר, אנושיים יותר מכל עם אחר.את החופש לעולם לא ייקחו מאיתנו.
הזכות להיות אנושי, היא גם היכולת לתת הזדמנות. יש ביניהם גם אנשים טובים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''טוב שבגויים רצוץ את ראשו''
dan,
ארון ספרים,
05/05/05 13:23
|
אין לסמוך על גויים ובודאי שלא להתחבר או להתחתן עימם ''כבדם כשר וחשדם כליסטים''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מצער
מיקה,
05/05/05 14:35
|
מצער אותי לקרוא את תגובתך הקיצונית והמיותרת הזו. פלא ששונאים אותנו בכל מקום?! ראייתך צרה. אתה אדם טיפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
איכמן
אהרון,
חיפה,
05/05/05 12:18
|
בכל תקופה ובכל עם קימים טכנוקרטים עושי דבר השלטון. לא תמיד הם מסוגלים או שואלים עצמם האם דרישת השלטון מוצדקת ,צודקת? כל אחד חייב לשאול עצמו תמיד האם מעשי נכונים.
כך גם כיום ששליט שקרן כוחני וחסר מעצורים, הנתמך ע''י קנויי הטבות עושי דברו ותקשורת אוהדת מנסה להשליט רצונו על עם שלם לרעתו. מנסה להטיל על אחרים (צבא, משטרה) לבצע מעשי נבלה בשם הדמוקרטיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
עוד ניסיון לצייר מפלצת
אלי בר,
מרכז,
05/05/05 12:11
|
עוד ניסיון מקומם לצייר מפלצת באור אנושי וחם ועוד ביום השואה .....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש משו במה שאמרת...
ל"ת
רותם,
05/05/05 22:40
|
|
 |
ממש לא
ל"ת
אלון,
05/05/05 13:56
|
|
 |
10.
מות בתלייה
דורון,
05/05/05 11:48
|
אינו אלא נקמה אך לא נחמה. אולי זה קצת יותר מידי לשנות השישים.. אך בפרספקטיבה של ימיינו ניתן לבחור פסק דין הולם.. יצירתי יותר ומסמן הומניות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
הבאנליות של הרשע
גנטיקאי,
05/05/05 11:29
|
זהו כל הענין. איש רגיל. שום דבר מיוחד.
זה עלול לחזור בכל מקום.
רק לנו בטוח בטוח שזה לא יקרה.
אנחנו, היהודים, טובים באופן גנטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
אים כל
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
05/05/05 11:24
|
הגאווה שלך זה לא מצדיק רצח עם מה שנכון בזכותו של היטלר קמה שוב מדינת היהודים לאחר גלות של 2000 שנה אילמלה היטלחר לא היתה קמה מדינת היהודים החדשה ואפילו אים היו רוצים כלום לא היה עוזר מיפני שבנתיים היתה מוקמת כאן מדינה פלשטינאית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה נכון ,אבל...
יונתן,
חיפה,
05/05/05 12:06
|
זה נכון שאם לא היתה השואה היה הרבה יותר קשה להקים את מדינת ישראל ,אבל זאת שטות להגיד שזה היה לטובה. בסך הכל ,הנסיבות עזרו להקמתה של המדינה ,ולפחות סופו של התהליך היה טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
היו חייבים להרוג את דמיאניוק
ל"ת
בושה לשופטים,
05/05/05 11:05
|
|
 |
6.
מספיק לעבוד עלינו
נמאס,
כבר,
05/05/05 11:00
|
''הצצה למוחה של מפלצת'' איזו כותרת מפוצצת!
ומה אנחנו לומדים מהכתבה עצמה על אייכמן? כלום! כלום אחד גדול!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים לגמרי!
ל"ת
כלום,
לגמרי,
05/05/05 12:34
|
|
 |
5.
Jooden
גרמני גאה,
05/05/05 10:55
|
כגרמני נוצרי גאה, אני רוצה להביע את הערכתי לעם הגרמני לדורותיו ולהצטער על הנזק שנגרם ליהודים.
אל תסיקו מסקנות לגבי הגרמנים מהעובדה שהיטלר היה המנהיג שלנו באחת מתקופות המלחמה הקשות ביותר שעברו על העם הגרמני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גרמני גאה שלום,
נועה,
תל אביב,
05/05/05 13:43
|
אף אחד לא מסיק מסקנות, ואתה לא צריך להצטער על שום דבר, אם לא עשית כלום. העם הגרמני באותה תקופה היה עם חלאה שלעולם לא יזכה לסליחה. ואם אתה לא יודע, עד היום יש אנטישמיות שלא תאמן במדינת הגאווה שלך. אז אמנם אני לא שופטת אותך, כי אתה בטח לא הכרת את מי שעשה את זה אפילו, אבל אין לך זכות לגונן.
תתעסק בחיים של היום ואם אתה מביע הערכה לעם הגרמני - אז תתבייש לך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלוהים ינקום בבוא העת בגרמנים
שמואל,
05/05/05 13:15
|
העם הגרמני ימ''ש מושחת מאין כמוהו. אל חיות הם היו מתנהגים יפה ואל יהודים הם התנהגו בצורה שאין צורך לפרט. כאז גם היו הכל הצגה. כנכד לניצולי שואה מכל הצדדים אני יכול לאמר לך שלעולם לא נסלח לאף גרמני או כל עם אחר שהשתתף בשואה ורקד על דם היהודים!!! - יום יבוא ורבון העולמים ינקום בכם מנער ועד זקן טף ונשים -
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלו היו המוני גרמנים גאים ש...
דור שני,
ת''א,
05/05/05 11:44
|
...רדפו, עינו, המיתו ושרפו את סבי, דודי וקורבי (חוץ מהיטלר)
במקומך לא הייתי גאה כל כך באומה שהגשימה את הרוע המוחלט והאולטימטיבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גרמנים - עם מבוזה לעד
ציפי לוי,
תל אביב,
05/05/05 11:28
|
התנצלותך לא מתקבלת, והערכתך לא במקומה. גרמניה תישא איתה צלב ואות קין לעד. לא שוכחים ולא סולחים. חלאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחריות העם הגרמני
דר' נחמן פישר,
בת-ים,
05/05/05 11:14
|
את שואת היהודים לא ביצע קומץ פנאטי מטורף בראשו של היטלר, אלא השתתפו בה ''מיטב בניה'' של האומה הגרמנית במסגרות הצבאיות, הממשלתיות, והאזרחיות. חידה גדולה נותרה תופעת הפיכתם של בני עם מערבי נאור לגדולי הרוצחים בהיסטוריה האנושית. ושוב - לא רק היטלר וחבורתו - אלא חיילים, מהנדסים, פקידים, רופאים, מורים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היטלר
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
05/05/05 11:14
|
|
 |
פגם גנטי
איציק,
05/05/05 11:09
|
הגרמנים,הקרואטים,ההונגרים,הליטאים והפולנים סובלים מבעיה קשה במספר הכרומוזומים לכן דינם מוות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתבגר איציק!
נועה,
ת''א,
05/05/05 13:39
|
איציק, לך תתבגר קצת ותפסיק לשפוט אנשים. כל אדם לגופו הוא, נקודה! אני מאחלת לך להכיר את הבן אדם הכי מדהים בעולם שהכרת מאז ומתמיד, שיתייחס אליך הכי יפה ובסוף תגלה שהוא גרמני.
תתבגר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Sorry is not enough
SORRY???,
05/05/05 11:08
|
|
 |
IF SO - WE AREN''T
ל"ת
אדם,
06/05/05 11:02
|
|
 |
4.
העונש האמיתי
דר' נחמן פישר,
בת-ים,
05/05/05 10:52
|
עונשו האמיתי של אייכמן היה עצם הבאתו למשפט של הקרייריסט הנאצי הבכיר לארצם של היהודים, שאת השמדתם תיכנן באופן כה מדוקדק. מהכתבה ניכר כי הוא שרוי בטראומה ובהלם מוחלט ויש בכך משום קמצוץ של נחמה ונקמה. יש להצטער על כי ממשלת ישראל לא הצמידה במצוד הקדוש אחר הנאצים ועוזריהם גם לאחר מכן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מצב הפנוטי ממושך
שמחה,
05/05/05 10:36
|
איכמן ימח שמו והרבה כמוהו ,חיו ופעלו במשך מלחמת עולם שניה ,במצב היפנוטי ,הם היו מנותקים מהמצאות ,הם היו במצב כמו אחד ששתה לשיכרה או אחד שלקח סמים לו אייכמן ימח שמו היה חי כיום במזה ''ת הוא היה מחבל מתאבד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי הוא פשוט כתב בגרמנית
ל"ת
נו באמת,
05/05/05 10:59
|
|
 |
2.
ללא הטלת ספק אך
מתעניינת;,
בעיר הגדולה,
05/05/05 10:20
|
התעניינתי, באיזו שפה התנהלו הפגישות הללו? אנגלית? גרמנית? הרי לא בעברית.... רק מעניין לחשוב אם הוא תרגם וכתב הכל כל כך מהר... לא שאני מטילה ספק, רק מעניין....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה טובה מאוד!
ל"ת
אליהו,
י-ם בם בם,
05/05/05 10:43
|
|
 |
1.
הגרמנים
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
05/05/05 10:06
|
של אז סבלו מתראומה אישית חברתית ומדינית כתוצאה מההרכב האנטרופולוגי של העם הגרמני וכניראה היו צרכים לעבור מהפך מיפלצתי חברתיבידוע לעולם ליפני שעברו שינוי בהיתנהגותם החברתית כלפי עמים אחרים העיה החמורה ביותר היא שכולם ידעו על השואה ואף מדינה לא עשתה מאמצים מיוחדים להפסיק רצח עם זה כתוצאה מקינאה ביהודים מאז ימי ההיסטוריה של העם היהודי שהוא העם הניבחר והראשון בהאמין באל אחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקרא - מקווה שתפנים משהו.
אילון,
05/05/05 12:36
|
הבעיה שלנו היא שישנם אנשים מתוכנו שחושבים שאנחנו כ''כ מיוחדים וטובים יותר מכל האחרים. זוהי שטות גמורה לחשוב כך, שיש לנו את הצבא\שבכ\מוסד\מדענים\וכו שהם הכי טובים. הצורך הזה להראות לכולם שאנחנו יותר טובים ויש לנו יותר ובלה בלה בלה.. כל ארס מצוי שקונה מכונית חדשה ונוסע עם מוסיקה עד השמיים שיראו אותו.. ההבדל היחידי הוא שאנחנו עושים עם ההשגים שלנו הכי הרבה רעש והשחצנות הזו היא מהגורמים המרכזיים לשנאה כלפנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
05/05/05 14:35
|
|
 |
דברך משולים להכחשת השואה!!
שלומי,
גבעת שמואל,
05/05/05 12:29
|
מדבריך האויליים אפשר להתמלא תקווה שגם העם הפלסטינאי שגם הוא בעל עבר אנטרופולוגי בעיתי ''יעבור שינוי התנהגותי'' לאחר שתתמלא משאלתו לחסל אותנו. או אז יעבור ''מהפך מיפלצתי חברתי'' ראוי על חשבון גוויותינו כמו הגרמנים שזכו לכך , כדבריך ,ואז יבוא לציון גואל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אך אתה מסוגל
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
05/05/05 14:39
|
ליכתוב שדברי אוולים לאור מה שעבר עלנו איתם ולאור מה שקרה לאחר סילוקו של ערפעת באופן מלכותי מהזירה הפוליטית משהו לא בסדר אצלך בהבנה פוליטית ומדינית אתה בטח שמאלני אנטישמי בדעותיך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפי דברך
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
05/05/05 14:29
|
הפלשטינאים בסדר בצורת דרכם דבר שני גם הם עוברים שינוי חברתי בדרך להכרה בעם היהודי ומדינתו מכון שמדניות הטרור והטרגדיה כמו של הגרמנים לא הצליחו לחסל אותנו ולמוטט אותנו כפי שכבר כתבתי אנחנו חיים בזכות הטרגדיות שלנו ולצערי הרב כל מה שאני כותב זה נכון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פקק תנועה בראש שלך
דד,
05/05/05 10:41
|
|
 |
אים העובדות
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
05/05/05 11:19
|
שלי נכונות אז מה הבעיה שלךתיכתוב אתה יותר טוב חוכם בימקום ליתקוף את צוררי עמך אתה מתקיף אותי מה לא בסדר במישפט שאומר שכולם ידעו על השואה ולא היתאמצו להפסיק אותה ומה לא בסדר במישפט שאומר שהעם הגרמני סבל מבעיות נפשיות ובן השאר מיריבות עתיקה של הנצרות ביהדות קשקשן פוחז שכמוך אים יהודים כמוך אי אפשר ליבנות מדינה בריאה ונטולת ויכוחעם שונים ומשונים שכיום מקימים מדינה זו שיהיה לך לבריאות וכל טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אים העובדות
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
05/05/05 11:02
|
נכונות אז מה העיה שלך תיכתוב אתה יותר טובהתגובה של לצערי הרב נותנת לגיתימציה לכל מה שאני חושב על העם היהודי והנעשה במדינתו כ57 שנה אחרי הקמת מדינת היהודים מה לא בסדר במישפט שאף ממדינות העולם לא נקפו אצבע לטובת היהודים בשואהומה לא בסדר במישפט שאומר שהגרמנים עברו טראמה חברתית קשקשן בילתי נילאה בימקום ליתקוף את צוררי עמך ביום השואה הזה אתה מתקיף אותי תהיה בריא אים אנשים כמוך אי אפשר ליבנות מדינה נורמלית מבחינה חברתית כלכלית ומדינית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז הגרמנים בסדר?
עופר,
05/05/05 12:00
|
מסכנים. עבר עליהם שינוי אנטרופולוגי. ושאר אומות העולם לא בסדר שלא עזרו לנו ולגרמנים לעבור את השינוי האנטרופולוגי בצורה חלקה יותר.
נ.ב לא צריך לדחוף את האות יוד לאחר כול אות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצערי הרב
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
05/05/05 14:41
|
מה שאני כתבתי זה נכון אתה לא חי כאן אתה לא רואה שאלו עובדות נכונות אתם סובלים משינאה עצמית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל - 1. כל מילה - זהב !
ל"ת
אריאל,
חיפה,
05/05/05 10:37
|
|
 |
מה?
אני,
מפה,
05/05/05 10:37
|
ההיסטוריה העניקה לנו ניקוד,אנא עשה בו שינוש בתבונה.
חוץ מזה אין שום הגיון ב: ''ההרכב האנטרופולוגי של העם הגרמני ''
תשתמש גם במילון אם כבר...
הגב לתגובה זו
|
|