 |
157.
לשנות את חוק השבות
משה,
באר שבע,
08/05/05 13:49
|
יש לשנות מיד את חוק השבות המאפשר להביא גויים שחלקם שונאי ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
156.
חלק מהועלים מרוסיה אנטישמים
דני,
ירושלים,
08/05/05 13:47
|
אין זה דבר חדש שחלק מה''עולים'' מרוסיה הם אנטישמים. מי שמרגיש זאת בעיקר הם דווקא עולים יהודים שמתרים זה זמן רב על התופעה הקשה הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
155.
שלילת אזרחות מחוייבת ומיידית
צברי אחד מהעם,
06/05/05 22:10
|
''לחייל'' ולכל משפחתו!!
שהרי,המשפחה קיבלה מעמד בישראל ב מ י ר מ ה!!
כמה עוד אלפי משפחות של ''עולים חדשים'' קיבלו מעמד בישראל במירמה????!!!
כפי שראינו במאמר כאן, מדובר ''בנגיפי וירוס'' מסוכנים ביותר למדינת ישראל ולעם היהודי!!
יש אם כן צורך דחוף ביותר להקמת מנגנון ממשלתי מיוחד אשר יבדוק ויודה את אמיתות מעמדם של העולים החדשים, במיוחד אלה אשר עלו בשנים האחרונות!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
154.
CAN WE ALL GET ALONE?
ל"ת
yr,
los angeles,
06/05/05 19:08
|
|
 |
153.
לשלול את אזרחותם ולגרשם מישראל
יהודיה-ישראלית,
06/05/05 17:51
|
יש לשלול מיד את אזרחותם של החייל ובני משפחתו אשר עלו במרמה ובביתם נמצאו עדויות להיותם ניאו נאצים ולגרשם ממדינת ישראל תוך שמחייבים אותם להחזיר את הכספים שקיבלו ב''סל הקליטה'' עם עלייתם לארץ. על הסוכנות היהודית ומשרד הקליטה לבחון טוב יותר את המבקשים לעלות לארץ ולהיות בטוחים שהם אכן יהודים וציונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
152.
לא רק הרוסים
נדב,
חולון,
06/05/05 14:15
|
אל תתחילו להעלב לי יש מספיק רוסים שהם בסדר אך כל מקרי הנאצים הם יוצאי ברית המועצות!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
151.
תגובה ל143
מילר,
06/05/05 13:40
|
קודם כל לידיעה כללית עוזי כהן הוא בן ליוצאי תימן , דבר שני החלוצים הראשונים לא היו רק מרוסיה אלא גם מרומניה (שבנו את זכרון יעקוב וראש פינה, בת שלמה ועוד) פולנים (בנימינה ועוד) הגזענות לא מופניית כלפי אנשים כמוך שהם יהודים (אם ככה אתה מרגיש ) וצר לי שנפגעת מכמה חולרות אבל ...אני מודיע לך שהיא מופניית כל אלה כדוגמת הדרעק הקטן הזה וחברו מבאר שבע שצייר גרפיטי של הסמל המשוקץ ההוא על בית כנסת , ואני מכיר אישית אחד שהיה שותף שלי והלך עם צלב על הצוואר והוא גוי!!!, אלה ששומעים מוזיקה ניאו נאצית רוסית שמקללים ברוסית יהודים ושמעתי את זה כי ז'יד זה לא מחמאה .... אז אני מודיע לך כלפיהם אני גזען ( ואני לא ממוצא ספרדי כמו שהבנת) אז במקום להגן תבין למה שונאים אותם שבת שלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
150.
עוד עולים - ואבדנו!!!
ישראלי אמיתי,
06/05/05 11:15
|
|
 |
149.
Avi Ecuador - FU
ל"ת
Oren,
Israel,
06/05/05 09:24
|
|
 |
148.
מה צריך לעשות
זלברמן,
06/05/05 08:54
|
להתנהג יפה ליהודים הרוסים להתנהג יפה לעירות הפיתוח לתת חנינה לרוצח רבין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
147.
נו, לא מזמן שמענו
Avi Ecuador,
06/05/05 08:49
|
מפורז ''שגם ליהודים מותר להיות אנטישמים'' אז אמר בציניות או לא יש אנטישמים היום גם יהודים ששונאים דתיים והשמאל ''התברך'' בהם היום. הבעיה העיקרית של ישראל היום היא השמאל ולא עליות למינהם שבכולם יש חריגים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
146.
טל תיכנס שניה בבקשה
אושר,
06/05/05 08:28
|
טל אל תשים לב לטיפשים האלה שבגלל טיפש אחד מלכלכים על כל המגזר הרוסי אני חצי עירקי חצי גרמני יש לי כמה חברים מהמגזר הרוסי ומה שאני יכול להגיד לכל הטמבלים שיורדים על העליה הרוסית היא ככה 1)טיפשים לפני שהרוסים באו לא היו זונות? 2)לא היה פה מאפיה? 3)לא היה פשע? הקנאה אוכלת אותכם לראות איך המגזר ההזה משתלב במדינה איך הוא מצליח 4)יש לכם המון אבל המון מה ללמדו מהמוסר העבודה של היהודים שבאו מרוסיה תראו איך רופאים ועוד מקצועות בכירים לא מתבישיים ללכת לנקות מדרגות ולחלק עיתונים מוקדם בבוקר בזמן שאנחנו הצברים מעדיפים לשבת בבית ולגרבץ ולקחת דמי אבטלה 5)תלכו לצבא ותראו כמה חיילים מהמגזר רוסי מורעלים על המדינה והלוכים ליחידות קרביות שאצלנו יש את הכלבים שאומרים למה לעשות צבא 6)נכון שיש קצת מהמגזר הרוסי שסגורים בתוך עצמם אבל אני בת בטענות אלינו שלא מנסים שהם יפתחו טל צר לי שאתה חושב ככה על המדינה בגלל טיפשים כאלה אתם אחלה ואל תקשיבו לטיפשים האלה שלא הגיעו לשום דבר בחיים שלהם ומדברים מתוך תיסכול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוץ מהצבא, צודק
ל"ת
בעז,
06/05/05 11:52
|
|
 |
145.
ואם עם-הארץ ימשיך
Avi Ecuador,
06/05/05 08:19
|
בדרך של בילבול חושים לא רחוק היום שהערבים יהיו רוב בקו הירוק ותהיה מפלגה נאונאצית מוסוות בכנסת ישרפלסטין. בקשר לבחור, אני מקווה שזה מקרה יוצא דופן וימצאו את הסיבות בכדי לגרש אותו. אני לא מבין מה המטרה וההגיון של שונא יהודים אנטישמי לבוא למדינת היהודים ולחיות ביניהם, הוא צריך היה להרגיש איום וזה היה אמור להיות גיהנום בשבילו ימך שמו. מעניין הסיפור שמסתתר מאחריו, אולי מעריב ימשיך את הסיפור, נוכל כולנו ללמוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
So are we a democratic country
somiq,
Los Angeles,
06/05/05 07:29
|
Si it is clear how we all feel about a neonatzi in our coutry, how about democrecy, can we allow free speach . here is a test for what we call a democrecy, do we have it, do we mean it.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
DEMOCRACY IS NOT ANARCHY
VENGENCE,
06/05/05 20:39
|
EVERY DEMOCRATIC SOCIETY HAS ITS OWN VALUES. ISRAEL A JEWISH DEMOCRACY CAN NOT AND SHOULD NOT ALOW GOIM TO MIGRATE INTO ISRAEL, ESPECIALLY NOT NAZIS. THESE NAZIS MUST BE AND WILL BE IRADICATED BY ALL MEANS NECESSARY IN ISRAEL.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
143.
גועל נפש של תגובות
רוסי יהודי,
06/05/05 07:23
|
אני מצטער לומר לכם שזה מה שהנאצים עשו...אמרו שהיהודים אינם באמת גרמנים ורצו לגרש אותם...מדינת ישראל מנצלת את הרוסים אך לא מחזירה להם דבר פרט לשנאה כמו שאתם רואים פה...זה גם לא קשור לזה שהוא רוסי...אולי אתם לא יודעים אבל המדינה שהכי סבלה במלחמה הייתה ברית המועצות וגם שם זה לא נורמלי שיסגדו להיטלר...שם שונאים אותו אפילו יותר ממה ששונאים אותו בישראל...אני גם מתבייש בזה שכולם אומרים שהרוסים לא הביאו כלום...והמרוקאים הביאו?הם הביאו את עוזי כהן...אבל לא אותם לא נגרש...נגרש את העלית של החברה...אלפי מהנדסים,רופאים ובעלי תואר אקדמי הגיעו לארץ ופיתחו אותה...אני גם לא אשכח להזכיר כי החלוצים הראשונים היו מרוסיה וכי המדינה נבנתה על ידי עולים ממזרח אירופה...בושה גם לחשוב ש25% מהלוחמים בצה''ל הם עולי חבר המדינות וזה הרבה מעבר לשיעורים היחסי באוכלוסיה ולעומת זאת האנשים שונאים אותם...חבורה של גזענים...אני יורק עליכם ומתבייש בכם שאנשים מהעם היהודי שסבל כל כך הרבה מגזענות עכשיו גם מראים גילויי גזענות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה יפה ומאירה
Avi Ecuador,
06/05/05 09:04
|
|
 |
...חוץ מהיציאה המטופשת
אזרח הגון בדר''כ,
הכי והתם.,
06/05/05 22:29
|
על ''המרוקאים'', שבה העיד הכותב דלעילֵנו שגם הוא -כמושאי בקרתו- שחקן פעיל ב''משחק הגזעני'' המאוס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
142.
נבואת הרבי על ה''גיס החמישי'' :
יהודי מאמין,
06/05/05 02:09
|
כבר לפני משלושים שנה כינה הרבי מה”מ את בעיית מיהו יהודי כ”גזירה האיומה”. באחת השיחות החריפות אודות ‘מיהו יהודי’, אמר הרבי דברי נבואה מדהימים, על אודות הגייס החמישי. כאשר עוברים על תוכן השיחה ומכירים את הפן האקטואלי, הבשר נעשה חידודין חידודין.
את השיחה הנבואית הזאת רצה הרבי מה”מ שתפורסם בלשון הקודש בארץ ישראל כדי שתקבל פרסום והד רב. מיד לאחר שנאמרה השיחה בכאב גדול על ידי הרבי, היא שוגרה לרב טוביה בלוי בצירוף הוראה לעבדה בעיבוד חופשי ולפרסמה ב’שמעתין’.
דברי הרבי: “אחת מן ההשלכות האקטואליות וההוראות למעשה לזמננו, שבמגילת רות, מופיעה באופן ברור בסיפור עלייתן של רות ועורפה... כידוע ירדו שני יהודים (מחלון וכליון) לחוץ לארץ ונשאו שם גויות לנשים. לא היו אלה גויות סתם כי אם בנותיו של עגלון מלך מואב. והנה גויות אלה עוזבות את ארצן ואת מולדתן ואת בית אביהן שברום היחס ומצטרפות אל יהודיה שהייתה חותנתן.. הם מוותרות על האושר שבמואב, ומגיעות לארץ ישראל, שם הן מצהירות על רצונן להתגייר: “כי אתך נשוב לעמך”. לא מצפות להם דירות מטעם ה”סוכנות” או כל סיוע כלכלי מטעם המדינה - שהרי מאוחר יותר אנו רואים את רות נזקקת למתנות עניים למחייתן, אף לא מצפה להם קבלת פנים לבבית “לעידוד העליה”, שהרי אפילו חותנתן התקבלה בקריאות זלזול “הזאת נעמי”?! הם נכונות לסבל, ובלבד לחיות בתוך עמם של בעליהן.
“למרות כל זאת אין נעמי מתחשבת כלל במניעיהן ובהקרבה שהן מגלות על מנת להצטרף לעם ישראל, והיא דוחה אותן.
“נעמי זו, שככל הנשים הייתה רכת לב בטבעה, ושדרכיה היו דרכי נועם, כפי ששמה מעיד עליה, אזרה עוז והרחיקה ממנה את כלתה, שחייתה עמה עשר שנים בטוב וברע, ושהולכת אחריה ורוצה לחיות בעוני בתוך עמה. היא לא ניסתה להפנותן לבית דין רבני בבית לחם... היא נוכחה מיד שערפה מתכוונת להסתפק ב”גיור של נייר”, ובחושה הבריאה הבינה שגיור כזה מביא צרות לכלל ישראל, ומשום כך דחתה את ערפה. לא נרתעה פן יאמרו עליה שהיא אכזרית. . . רק את רות הרוצה להתגייר גיור כהלכה, גיור אמיתי לכל פרטיו, המלווה בקבלת מצוות, קיבלה נעמי. אכן זכתה רות ויצא ממנה דוד “שריווה להקב”ה בשירות ותשבחות” ושניצח את גליית, שהיה בנה של ערפה. זו שרצה להתגייר “גיור של נייר” “גיור” קל.
“לכאורה מה אכפת לה לנעמי לקבל את ערפה, גם אם אינה מעוניינת בגיור כהלכה? מה אסון יקרה לעם ישראל אם תצטרף אליו עוד אישה שתשב בתוך העם בארץ הקודש?... מדוע ניתקה אותה ממשפחתה אתה חייתה עשר שנים בחיבה?
“אלא שנעמי חזתה היטב את האסון הצפוי לעם ישראל מצירוף ערפה באמצעות “גיור של נייר”, ובחושה הבריא מנעה מעם ישראל את האסון על ידי דחייתה!
“אילו הייתה ערפה מצטרפת לעם ישראל, כתוצאה מגישה “ליברלית” המתחשבת “בהקרבתה ורצונה הכן” היה אז נולד אצלה גלית, ואז היה המצב חמור מאד: גוליית היה מסתובב אז בתוך עם ישראל והיה רשום כיהודי. כאשר גוליית נולד בתוך מחנה פלשתים - היה השונא גלוי לעין, ודוד המלך יצא נגדו בחלוקי אבנים; אבל אילו אותו גוליית היה מסתובב במחנה ישראל - לא היו יודעים שהוא אויב ולא הייתה אפשרות לצאת נגדו למלחמה, ואז היה מסוכן פי הרבה כ”גייס חמישי”. מי יודע מה היה עלול אז אותו גליית לעשות לעם ישראל!
“‘אכזריותה’ של נעמי ועמידתה על גיור כהלכה - מנעו, אפוא, אסון וסכנה חמורה מן העם. נעמי לא התחשבה בכך שעם ישראל בארצו זקוק לתוספת כח, ושבנה של ערפה ודאי ישרת בצבא ישראל, כיון שידעה שדווקא בשרות זה של גליית בצבא - טמונה סכנה, סכנת “גייס חמישי” ולכן דחתה את ערפה”.
כאמור שיחה נבואית מלפני למעלה משלושים שנה - ומשמעותה האקטואלית יותר מברורה.
פורסמה באתר חב''ד www.chabad.info
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה בסלע וכל מילה נוספת
רפי,
06/05/05 11:26
|
|
 |
the real danger
der elefant,
06/05/05 08:43
|
are those religious ortodoxes,who neither work or serve in idf.they are superb in talking,fucking your brain and catching weak souls.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
141.
השנאה
אפרת,
05/05/05 23:01
|
השמאלנים חארות הימנים חארות הרוסים חארות הערבים חארות היהודים חארות המוסלמים חארות הנוצרים חארות!!!! רק אני רוצה להקיא כשאני קוראת את התגובות האלה, הניאו נאצים זה הצרה הכי קטנה שלנו כיום, תקראו את התגובות ותראו כמה שנאה יש בתוכנו כל אחד רוצה להיפטר מכל מי שלא דומה לו ולא חושב כמוהו... מזעזע לאן הגענו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה עם המרוקאים גם הם חארות?
אני,
06/05/05 04:52
|
לא ראיתי תגובות שפויות כמו שלך כאשר מגיבים מלוכלכים כמו היום ליכלכו על היהודים המרוקאים. אני מניח שליפי הנפש כמותך יש גם קווים אדומים. להגן על יהודים מרוסיה צריך, אך על פגיעה ביהודים מרוקאים ניתן להבליג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למרוקאי
סטלן רצח,
פ''ת,
07/05/05 03:19
|
|
 |
140.
אחרי קריאה מעמיקה של התגובות
טל,
מרכז,
05/05/05 22:40
|
אין פשוט לא מאמין באיזו קהילה אני חי... אני עליתי לארץ ישראל בשנת 1991 וזה אחרי שסבא וסבתא שלי היו בשואה והחלום המתוק שלהם היה להגיע למדינה המחורבנת הזאת. איפה שהחיים לא קלים איפה שיש פיגועים איפה שמכלילים אותך בצורה גועלית איפה שמביאים לך מכות כי אתה 'רוסי' איפה ששונאים אותך בגלל שלא נולדת איפה שהם נולדו. היום הוא היום הזה ששיניתם כל כך הרבה בתודעה של כל העולם מברית המועצות. אתם (המגיבים המגעילים) פשוט לא מבינים איזה הרס עצמי אתם מביאים על עצמכם. בברכה טל (אנטולי בעצם)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
the jewish imogrants are not
alon,
the problem,
06/05/05 06:47
|
the problem is the goym bastards that have came to israel for the free living with fake papers and brought nazi propoganda and mentality with them. these goim must be removed from israeli society, have their israeli citizenship revoked and deported back to where they came from. there are numerous clubs and stores in israel today that display nazi music etc. this will be stoped
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העם הזה פשוט מסכן
סתם יהודי שאכפת,
06/05/05 04:29
|
אני מבין אותך ורוחש אמפתיה עמוקה לכאבך אנטולי. כיהודי בן להורים יוצאי מרוקו אני מבקש ממך: אחי סלח להם, הצרות הקשות של העם הזה מעבירות רבים על דעתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לטל
jak,
06/05/05 01:39
|
חלק מהתגובות פה אולי לא ראויות אבל הייתי רוצה לדעת מה הפריע לך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
דן,
06/05/05 01:27
|
כך בחשבון שקהילת האינטרנט לא מייצגת את כל הציבור היהודי. מדינת ישראל שודרגה בצורה כבירה עם העליה של יהודי רוסיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחי אנטולי הבעייה היא בחוק הש
תימני בן תימני,
05/05/05 23:21
|
אני כתימני דור חמישי בישראל רואה בכול יהודי מרוסיה אח אהוב שחזר לבנות ולהיבנות הבעייה המשותפת לנו כיהודים היא שבחסות חוק השבות באים לפה אנשים שונאי יהודים אנטישמים ומקבלים עזרה יותר מילידי ישראל היהודים כלדוגמא החייל הנבזה שאומר שהוא נאצי ובנוסף כל הסיסמאות של צלבי הקרס שמצויירים על ידי רוסים משום כך האינטרס של כל יהודי רוסיה היא לתת יד ולשנות את חוק השבות רק אם זה יעשה אז תבוא בידיים נקיות ותלין על הצברים שמתעבים נאצים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזדהה בכל מלה - פשוט מגעילים
יאן,
נתניה,
05/05/05 22:58
|
כנראה שמנת המשכל של המגיב הצבר הממוצע שואפת לאפס...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוב היהודים החכמים
אנני,
06/05/05 00:33
|
והפתוחים באמת,נולדו וגדלו בחו''ל,או גודלו עלידי הורים שגדלו בחו''ל. מדינת ישראל היא מדינה גזענית למופת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
139.
רוסי יהודי
רוסי,
05/05/05 22:37
|
חשבתם פעם מה הרוסים הגויים הביאו לארץ חוץ מאלימות,סמים,זנות. רוסי גוי תחשבו על זה שהאבא שלו או הסבא שחטו יהודים,הגיעה הזמן לבדוק את חוק השבות ולהפסיק להעלות זבל גוי לארץ יש לנו מספיק ערבים אוייבים פה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל 139
אתה טיפש??,
06/05/05 16:08
|
תיאטרון, מדע, תרבות, זה רק חלק מהתחומים שהעלייה הרוסית תרמה בהם. מה לגבי כל הפרופסורים הרוסים שכרגע במכללות ובאוניברסיטאות? והמורים מרוסיה שעלו ארצה? איך אתה יכול להגיד דבר כלכך טיפשי ולא נכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוסי 139
moimeme,
מרכז,
05/05/05 22:59
|
|
 |
138.
!!!!!!!!!PIZDA-MATI
ל"ת
yitzhak.r,
milano,
05/05/05 22:31
|
|
 |
137.
*** לכל המתלהמים והצדקנים ***
גורי,
05/05/05 22:24
|
ואתם בטח חושבים שמיליון וחצי ערבים מוסלמים אזרחי ישראל - אוהבים יהודים ואת מדינת ישראל.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
אני האחרונה שמופתעת.
נירה,
05/05/05 22:02
|
כדאי לחשוף אחת ולתמיד מי היו כל אלה שנתפסו מציירים צלבי קרס במהלך השנים האחרונות. הנתונים מופיעים ברישומי המשטרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
135.
מה אפשר לצפות ממתנחל?
ל"ת
גיורא,
גבולות 67,
05/05/05 21:35
|
|
 |
134.
ככה זה כשמפלגת שינוי מעלה גוי
ל"ת
טומי לפיד,
וחבורתו,
05/05/05 21:23
|
|
 |
133.
מה אפשר לצפות מנוצרי?
יריב,
ארץ ישראל,
05/05/05 21:14
|
מה אפשר לצפות מנוצרים שהובאו לארץ בחסות הצורר ''טומי לפיד'' ?! צריך לבעוט אותם חזרה לקרמלין, ימח שמם ושם זכרם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגזמת עם ההכללה שלך
Avi Ecuador,
06/05/05 08:24
|
בקשר לנוצרים. תיזהר שלא יכלילו אותך כיהודי ובטח יהודי הגלות לא צריכים אנטישמים שאתה נותן להם דלק לשנוא יהודים כמוך ולהכליל על כולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
ימח שמם ישתלטו על הארץ
יהודי,
פ''ת,
05/05/05 21:08
|
שילכו כל הרוסים הלא יהודים לעזאזל ישתלטו לנו עבודות והם שונאים יהודים תחזרו לארצכם בני זונות ואני לא מתפלא על מה שקרה ראיתי הרבה פעמים רוסים שעושים את זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
הוא יעזור לנו בשנאה העצמית
טומי לפיד,
חשוב,
05/05/05 21:05
|
אל תשליחו אותו, לא יהיה לנו מי שירים את דגל האנטישמיות, בארץ. ואז לא יהיה לשינוי דובר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
תגובה ל124
אלכס,
דרום,
05/05/05 20:52
|
עכשיו גם אליך יגיעו אל תדעג אתה הבא בתור כבר בודקים אתipשל המחשב שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה ממש אידיוט, 130
ל"ת
קוראת ונדהמת,
מהטיפשות,
05/05/05 21:26
|
|
 |
129.
כל הרוסים הגוים - עופו החוצה !
ל"ת
יהודי,
05/05/05 20:48
|
|
 |
קראו את 49
ל"ת
רוסי,
05/05/05 22:11
|
|
 |
מי אמר לך שאתה יהודי?
ריק,
05/05/05 21:29
|
|
 |
מה אתה מקשקש
ל"ת
אני,
05/05/05 21:10
|
|
 |
128.
EXECUTE THE BUSTARD!!!!!!!!!!!
ל"ת
Leon,
Dallas,
05/05/05 20:46
|
|
 |
127.
להפעיל מייד את החוק
טומי,
צפון,
05/05/05 20:45
|
לעשיית דין בנאצים ועוזריהם,ושבזכותו יכלה מדינת ישראל להוציא להורג את אדולף אייכמן ימ''ש,ולהעמיד את המנוול מול הקיר ואל מול כיתת יורים,כך היו עושים לו באמא רוסיה,בלי להתפלפל יותר מדי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
אמרנו לכם: רק מי שמתגייר כהלכה
ל"ת
אי גיור כהלכה,
בכייה לדורות,
05/05/05 20:40
|
|
 |
125.
רציתם גיורי קפיצה?קבלתם נאצי
ל"ת
שינוי עם חזון,
05/05/05 20:38
|
|
 |
124.
100,000 ערבים מקבלים תעודה כחו
שרונה פיק ברכיי,
05/05/05 20:35
|
מאה אלף ערבים מקבלים תעודת זהות כחולה-הולכת להיות אינטיפדה בתוך ערי ישראל--- --------------תתעוררו--------------
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה רואה קצת רחוק מקצה האף
Avi Ecuador,
06/05/05 08:28
|
דבר שמאוד מוזר בחלם של היום. בכל מקרה הבנת את הבעיה בשלב ז' שבתוכניתו של שרון, בניו יוציאו מהמגרה את האי שתושבי עם-הארץ יוכלו להגר אליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תבינו את זה,
05/05/05 23:00
|
איך אמרה מירי מהתוכנית דיאטות ''מירי לא חסה''
אויבים לא מכניסים הביתה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
קיר טו דהנה רוסייה
ל"ת
חושחש הנחש,
05/05/05 20:27
|
|
 |
אינג'ור פוש פרסי נגו...
ל"ת
חוב אסה,
טהרון,
05/05/05 21:09
|
|
 |
122.
אבל לא הבנתי - זה לא חוקי ??
T_A,
חדרה,
05/05/05 20:26
|
כאילו לא שחם וחלילה אני תומך בו אבל ממתי זה לא חוקי להאמין באידיולגיה מסיומת??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה: אידיאולוגיה מביאה מעשים
ל"ת
המורה,
05/05/05 21:24
|
|
 |
121.
1500 מטוסי ג'מבו ופתרנו הבעיה.
ל"ת
חושחש הנחש,
05/05/05 20:26
|
|
 |
120.
למה אתם מתפלאים?
רחל,
05/05/05 20:26
|
אם מקבלים כל אחד רק אם הסבתא של הסבתא היתה יהודיה וזו הסיבה היחידה אז מה הפלא שכל הבררה של העולם מגיעים לפה. אם היו קרטריונים של בני אדם והשכלה כמו במדינות מתוקנות וללא שום סל קליטה, מי שיכול לבוא שיבוא. מחר יביאו לנו איזה כפר הודי נידח כשלנו בארץ יש מספיק צרות גם בלעדהם. צפוף פה מאוד ויהיה עוד יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
we
london,
05/05/05 20:43
|
we acept anyone who had a jewish grandmother becose the nazis killed anyone who had a jewish grandmother...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
YOU ARE SO RIGHT
ל"ת
MR RIGHT,
RIGHTWOOD,
05/05/05 20:32
|
|
 |
119.
למה אני לא נדהם מהעניין כי יש
ל"ת
כאלה מחבר עמים,
05/05/05 20:24
|
|
 |
118.
שיקבל את העונש הכי קשה שאפשר!
ל"ת
עו''ד דרור,
05/05/05 20:20
|
|
 |
117.
לזרוק אותם מהארץ,מייד ללא משפט
ל"ת
רונית,
05/05/05 20:18
|
|
 |
116.
As Russian born, I'm ashamed.
Vlad,
Montreal,
05/05/05 20:15
|
It is really sad to hear. It is hard to believe that the soldier and his family are jewish, they just use Israel as a secure place to live Those scums should be kicked out of Israel immediately
Most of Russian-Jews are not like that
I love Israel more than Russia and this will never change.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
So what R U doing in Montreal?
ל"ת
avi,
Ottawa,
06/05/05 06:34
|
|
 |
she iamutu kol hakanaim
thank god,
we've left,
06/05/05 22:52
|
he only stated that he loves israel more than he likes russia (only for the sake of comparison). BUT he have never claimed he liked it ENOUGH to actually leave in israel. What is he ,STUPID?? ha ha.Fuckers. YOU ARE all MORONS. you are losing your best citizens (us, russian jews) and all because your own hatred.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
KAHANE WAS RIGHT
ALON,
05/05/05 20:08
|
READ HIS BOOKS AND SEE THAT THE MEDIA AND HIS POLITICAL OPPONENTS DEMONIZED THIS GREAT MAN OUT OF FEAR THAT KACH WAS GAINING MORE AND MORE ELECTORAL POWER AFTER EVERY TERROR ATTACK. KAHANE CALLED FOR THE AGREED TRANSFER OF ARABS TO OTHER COUNTRIES OF THEIR OWN CHOICE, HE ORGANIZED VISAS FOR ARABS TO OTHER COUNTRIES OFFERED TO BY THEIR PROPERTIES AND PAY FOR THEIR ONE WAY TICKETS. KAHANE CHAI AND KACH ARE COMMING BACK WITH TENS OF THOUSANDS OF SUPPORTERS ALL OVER THE WORLD, WITH JDL; CHAPTERS THAT DEFEND SAFETY OF JEWS. LEGALIZE KAHANE CHAI AND SAVE ISRAEL.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
STUPID JEWS LET GOYEM
MEIR YAEIR,
U S A,
05/05/05 20:07
|
|
 |
113.
לא תעמוד על דם רעך
דורון,
ירושלים,
05/05/05 20:04
|
לא תעמוד על דם רעך לכ' הרבנים הראשיים שליט''א העתקים לשרי ממשלת ישראל, לחברי הכנסת, לקהילות יהודיות בחו''ל.
'' לא תעמוד על דם רעך ''. הקמת אולפני גיור במדינות חבר העמים
אנו הח''ם, יהודים יוצאי מדינות חבד העמים, עומדים נדהמים ונחרדים נוכח המתרחש במדינת ישדאל בתחום הגיוד שאיבד היום לדאבוננו משמעות רוחנית-דתית ונהפך לכלי פוליטי ולמעשה חיצוני גרידא. בשנים האחרונות, עקב הצפת הישוב היהודי בארץ ישראל ברבבות רבות של נוכרים, המצב החמיר פי כמה. הממונים על המלאבה, מתוך כוונה להגיע למספדים גדולים, ערכו אלפי גיורי בזק, שמאחוריהם על פי רוב אין כל כוונה לשמוד תורה ומצוות ולהיות חלק מעם ישראל.
אולם מתברר, כי אין מסתפקים בגיור נוכרים שכבר הגיעו לארץ, אלא מתכוננים לפרוס את המצודה ולצוד צייד אף ברחבי רוסיה, אוקראינה, קזכסטן וכד', יצויין, כי היום קיימים כבד כ-100 אולפני גיור בארץ והיוזמים לצאת במסע הגיוארים לחו''ל דורשים להקים עוד כהנה, דבד שעומד בסתירה משוועת עם המסורת היהודית בהכרח יביא לגיור המוני מטעמים כלכליים וכד' ( למותר לציין כי אין בחבר העמים ביקוש משמעותי להתגיייר ובתי הדין המקומיים עומדים בקלות במוטל עליהם בתחום זה). מבלי להתייחס לצד ההלכתי והמוסרי של הנדון, עלינו להתרות כי הקמת מוסדות גיור, כלומר פעילות מיסיונרית בחבר העמים, בוודאי תוסיף שמן למדורת האנטישמיות . שכידוע הולכת וגדלה במדינות אלה. אנו שומרים על קשר עם משפחותנו וחברינו שנשארו שם ולא נחריש נוכח הנעשה כשאנשים חסרי אחריות מסכנים את חייהם. כל שיקולים פוליטיים לא יצדיקו סכנת נפשות בה מעמידים את אחינו. לא נשב בשילוב ידיים , נחזור ונתריע בפני כל מי שהיכולת בידו כדי למנוע את העוול הזה.
את העצומה הזאת חתמו - 15 רבנים ואברכים יוצאי חבר העמים.
זלמן גיליצ'נסקי 2000 Jan 1
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
רמייה לתפארת מדינת ישראל
דורון,
ירושלים,
05/05/05 20:03
|
רמייה לתפארת מדינת ישראל ערב יום העצמאות השנה כמו לפני כל יום עצמאות מדי שנה, פרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה את הנתונים על הרכב האוכלוסייה בישראל. הודיעו לנו בגאווה ששיעור היהודים באוכלוסיית המדינה עומד על 81% - כפי שהיה גם בשנת הקמת המדינה. אך באותיות קטנות נכתב שבהודעה זו המונח ''יהודים'' מתייחס לכל האוכלוסייה לא ערבית, הכוללת גם נוצרים לא ערביים.
באותה ההודעה מטעם הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נמסר שהיהודים במדינת ישראל מהווים כ- 38% מכלל האוכלוסייה היהודית בעולם. אולם לפי הגדרה חדשה זו, מספר יהודים בעולם (כולל נוצרים לא ערביים) עולה על מיליארד איש! ואם אוכלוסיית ישראל מונה סך הכל 6.7 מיליון איש, אזי היהודים במדינת ישראל הם פחות מאחוז אחד מכלל יהודי העולם! זה פותח אפשרויות עליה עצומות למדינת ישראל ומפיח תכלית חדשה לחיי הסוכנות היהודית, גוף אשר בלי הגדרה חדשה של יהדות היה מאבד את משמעות קיומו.
הגדרה חדשה זו מאמצת בעצם את הדוקטרינה הנוצרית עתיקת ימים לפיה הנצרות היא היא היהדות האמיתית (New Israel). אך יש עדיין שוני אחד בין גישת הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה לבין הדוקטרינה הנוצרית. לפי הדוקטרינה הנוצרית גם ערבים נוצריים הם חלק מ- New Israel. כנראה שבשנים הקרובות הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה תתקן את המעוות, תכליל גם את הערבים הנוצרים לכלל היהודים ואז יתברר ששיעור ''היהודים'' במדינת ישראל גבוה עוד יותר.
ובכן מה שיעורם של היהודים במדינת ישראל במובן הקלאסי של ההגדרה? מה שיעור היהודים במדינת ישראל אשר חוגגים פסח ולא פסחא? בתחילת שנת 2003 בהודעה לעיתונות שפרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נאמר ששיעור האזרחים הרשומים כיהודים הוא כ- 75.6%. מאז עברו ארבעה חודשים. ניתוח של המספרים המתפרסמים ע''י הלשכה המרכזית מלמד ששיעור היהודים במדינת ישראל קטן בשנים אחרונות בקצב המתקרב ל- 1% בשנה. דהיינו מיום 1.1.03 ועד 1.5.03 שיעור יהודים במדינת ישראל קטן ב – 0.3% נוספים והגיע ל- 75.3% בערך. וזה מבלי להתחשב בעובדים זרים ובשוהים בלתי חוקים בישראל.
מדינת ישראל מאבדת את הרוב היהודי בקצב מחריד. הגורם העיקרי לכך היא ההגירה המסיבית של לא יהודים לישראל, תוך ניצול פרצות בחוק השבות ובחוקים אחרים. ניתן לטשטש את העובדות, לטאטא את הבעיה מתחת לשטיח אך היא הולכת וגדלה מדי יום. כאשר שיעור היהודים במדינת ישראל יירד מתחת ל- 50%, אז שום מניפולציות של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה לא ימנעו קבלת החלטות (ברוב דמוקרטי!) על מחיקת הסמלים היהודיים מהדגל ומהסמל של המדינה, ואולי גם על ביטול יום העצמאות.
עו''ד זאב פרבר 2003 May 13
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה חבל
אמיר א,
05/05/05 21:26
|
שאתה כזה אידיוט. אם מישהו הצליח לשכנע אותך שיש מיליארד יהודים, אזי אתה טוב יותר כנגר ולא עורך דין. אני לא מכיר אותך, ולא קראתי את כל תגובתך. וכן אני חושב שאתה אידיוט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
פורז , שחרר לו ''גיור קפיצה''
ל"ת
רוני,
05/05/05 20:02
|
|
 |
המדינה הזאת גיזענית גם
חיים,
05/05/05 20:30
|
שהאתיופים הגיעו לארץ באותו זמן שהרוסים הגיעו זרקו אותם בקרוואנים והם שתקו, בזמן שהרוסים רק התלוננו ובכו למרות שקיבלו המון. יותר מעשור אחר כך רואים שהעליה האתיופית אולי לא תרמה לישראל רופאים ומדענים אבל תרמה עדה חדשה שברובה יהודית ונאמנה למדינת ישראל. ישראל ממשיכה להיות גיזענית ולמנוע מבני שבט האשמורה שמתים לעלות ולתרום לישראל לעלות אבל ממשיכה לעלות זבל רוסי (הכוונה היא לאנשים כגון הנאצי לא הרוסים היהודים שבאו לתרום) בלי בעיות. כשאנשים חולנים כמו פורז ולפיד מעודדים עליה של יהודים רפורמים ונאצים רוסים אבל מונעים משבטים נידחים באפריקה ואסיה עם כמיה למדינת היהודים מלעלות אני לא יהיה מופתע אם בעוד כמה עשורים היהודים יהיו פה נרדפים כמו באירופה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדינה גזענית בגלל אנשים כמוך!
ריק,
05/05/05 21:32
|
כשנוח לך אתה בעד האתיופים, אבל אם זה היה אתיופי - היית מדבר אחרת, בלי שום ספק! והרוסים אף פעם לא בכו, להבדיל מאחרים (ולא ננקוט בשמות!!!)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
משטר שמביאה את הלא יהודים
יהודיה מרוסיה,
05/05/05 19:58
|
מה הוא מרוויח מזה?
1. עוד סיבה נוספת לשנאת כולם נגד כולם , שמוסיפה כוח השליטה המוחלטת לפי עקרון ''הפרד ומשול'';
2. מאגר עצום של שונאי היהדות והיהודים שבינתיים ניתן להשתמש בו לצורך שנאת הדתיים והמתנחלים;
3. רוב הלא יהודים מקרב המהגרים מחבר העמים מצטרפים למפלגות השמאל (כולל 'שינוי') ומצביעים עבורם, כך מהווים משקל נגד ביחס לרוב יהודים מקרב העולים שהם ימנים;
4. היות ובקרב המהגרים האלה רבים למדי הינם אנטישמים - זה חומר אנושי מצוין לשימוש באקציות כוחניות של צה''ל ומשטרה נגד המתנחלים תוך כדי פינוי מאחזים וגירוש הגדול המתוכנן;
5. אם נתחשב בעובדה כי הגורמים השלטוניים ברוסיה, ששוב חוזרים לתמוך במאבק הערבים נגד ישראל, מעונינים בלהחזיק כאן גייס חמישי שלהם (''רוסיה קטנה'' בתוך ישראל) ואף מפעילים פוליטיקאים ישראלים מסוימים ממוצא רוסי (לאו דווקא מחוג רומן ברונפמן ) על מנת לתת לגייס החמישי הזה כוח פוליטי רב במדינת ישראל,
ואם נשים לב על כך כי בתקופה האחרונה ערבי ישראל התחילו משום מה להביע אמפטיה לא קטנה ל''עולים'' מרוסיה
- אזי לא צריך להיות חכם במיוחד כדי להבין לאן זה מוביל וכן את מה (ואת מי) זה משרת, במיוחד על רקע המצב הנוכחי בארץ ועל רקע מאוזן הכוחות הפוליטיים והקיומיים כאן במאבק גורלי שמתנהל....
כן, כעת הדבר בהחלט משרת את השמאל, את מתנגדי ההתיישבות, את שונאי הדת והדתיים בארץ, אך זאת רק בטווח קצר.
ביום השואה יש לזכור כי אנטישמים, נאצים וניאו-נאצים, להבדיל מאתנו, אינם מפרידים ביחסם אלינו בין ''טובים'' ל''רעים''. הם שונאים את כולנו כיהודים. ובסוף ...טוב, דווקא כיום אנו לא אין צורך להזכיר לזכור מה קורה בסוף....
אם כל הנאמר, אסור להכליל, ולא רק במובן תפיסת כלל העולים בתור לא-יהודים ואנטישמים, שמובן מאליו שזה לא נכון. יש משפחות מעורבות, ובהרבה מקרים בעלי הזוג הלא יהודים בהן נאמנים למדינה והעם היהודי...
והעיקר, אפילו לגבי האנטישמים, לא הם האשמים והאחרים - אלא המדינה שמביאה אותם הנה בהמוניהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
לפחות הוא משרת בצה''ל
ל"ת
איפכא,
05/05/05 19:56
|
|
 |
108.
הוא מצביע שינוי ולכן להשאירו
ל"ת
טומיסלב לפיד,
05/05/05 19:48
|
|
 |
107.
אם הארגון השפוי היחידי שנותר..
גיל,
05/05/05 19:36
|
...בארץ,היה בשלטון, היינו יכולים לדעת בבטחה ,שלא רק שישראל תחזיק מעמד 200 שנה ,אלא גם כל התופעות האלה של השמאל -הקיצוני האנטישמי, הגויים הניאו נאצים שמצאו דרכם לארץ המובטחת, הערבים שמתרבים ומתרבים ומתרבים ואונסים יום יום ערב ערב את בנותינו ואחיותינו היהודיות....... כל אלה היו נענשים בחומרה הראויה ומתפוגגים ונמחים מעל פני האדמה.
הרב מאיר כהנא חי הרב מאיר כהנא חי רק -כך- ננצח את שונאינו!!!! הרב כהנא אני אוהב אותך,לעולם תורתך,לנצח נצחי ישראל.
show no mercey for you shell recive nun!!!!
aragorn king ofgondor
הגב לתגובה זו
|
|
 |
GOD BLESS YOU!!!U R 100%RIGHT
ל"ת
MEIR YAEIR,
U S A,
05/05/05 20:16
|
|
 |
אתה אדיוט.
מ,
05/05/05 19:56
|
השמאל הניאו נאצי? בן גוריון ניאו נאצי? יצחק רבין ניאו נאצי? אתה מבין מה אתה אומר בכלל.
מדינת ישראל לא תחזיק 5 שנים מעמד כאשר הארגון/מחתרת שלך תהיה בשלטון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
פנייתה של סופה גוצו
דורון,
ירושלים,
05/05/05 19:33
|
פנייתה של סופה גוצו הריני סופה גוצו במשך חמש שנים ביקשתי לעלות לישראל וזאת מתוך רצון לברוח מאנטישמיים רוסים. והינה התגשם החלום. משנת 1990 אני גרה בארצי בעיר הבירה ירושלים .
בזמן האחרון מצב בריאותי הידרדר בצורה נכרת – השנים לוקחות את שלהן ( אני נולדתי ב- 1926 ). עברתי כמה ניתוחים קשים. לפי חוק סיעוד נשלחה אלי הביתה מטפלת. שמחתי שהיא עולה מחמ''ע כמוני. אך התברר שהמטפלת הזאת בכלל לא יהודיה. ואף מגלה סימני אנטישמיות.
בחודש פברואר השנה המטפלת עבדה אצלי רק יום אחד. ב-22.02.03 המטפלת ובעלה הגיעו אלי הביתה. הם ביקשו שאני אחתום אישור כוזב על שעות העבודה בחודש פברואר ( לטובת המטפלת ). כשסרבתי לחתום המטפלת חזרה כמה פעמים על דרישתה ואח''כ הפילה אותי באגרוף על הריצפה ונתנה לי מכות חזקות ברגלייה כשתוך כדי החבטות הוא משמיעה כלפיי קריאות ''ז'ידובקה'' (יהודונית – ברוסית). לאחר מכן המטפלת ובעלה ע''י איומים ניסו למנוע ממני להגיש תלונה למשטרה. עד היום אני סובלת מפגיעות בעמוד השידרה ,כאבי ראש חזקים, פגיעה בשמיעה, כתוצאה מהמכות איבדתי כמה שניים . מלבד סבל גופני קשה, הייתי המומה ושבורה לחלוטין ואין לי מילים כדי להביע את הכאב הנפשי ואת האכזבה. למרות האיומים של המטפלת ובעלה אני ,בעזרת עובדת סוציאלית, הגשתי תלונה לתחנת עוז ( אני גרה בשכונה ארמון הנציב ).
מסרתי העתק אישור הגשת התלונה ועדות רפואית על נזק גופני גם לאגודה ''דמיר'' בראשותו של מר זלמן גיליצ'נסקי, שהקימה מרכז סיוע לנפגעי אנטישמיות בישראל . לשבחם של פעילי ''דמיר'' ייאמר, שרק אצלם מצאתי אוזן קשבת - הם דרשו מהמשטרה להתייחס ברצינות לתלונתי, העניקו לי סיוע נפשי ומשפטי ,עזרו להסב כלי תקשורת למעשה זוועה אשר ארע לי. לאחר כמה שבועות הגיעה תשובה מהמשטרה: לסגור את התיק בשל חוסר ראייות.
אין לי כל כך מה להוסיף - האבסורד והזוועה חוגגים – האנטישמיות , שממנה ברחנו, ''עשתה עליה'' לישראל. אני יודעת שהמיקרה שלי אינו יחיד. בידי אגודה ''דמיר'' ישנו ארכיון שלם מעדויות על גילויי אנטישמיות מילולים ופיזיים בישראל. ובינתים הפוליטיקאים הישראלים מגנים אנטישמיות בחוץ לארץ. אינני תולה תיקוות רבות בפנייתי זאת. פשוט הרגשתי חובה לספר לכם.
סופה גוצו
תשובה מלשכת נשיא המדינה
ירושלים, 11 באוגוסט 2003.
לכבוד גב' גוצו סופיה
שלום רב,
הצטערנו למקרא מכתבך אל נשיא המדינה, מר משה קצב.
הפנינו עותק ממנו לגורמים המוסמכים. ביקשנו כי יבדקו את הניתן לעשות למענך וישיבו לך במישרין עם העתק ללישכתנו.
אנו מקווים כי תשובתם לא תאחר לבוא, ומאחלים לך בהזדמנות זו רב בריאות וכל טוב.
בכבוד רב
אילנה דפן-קוניס
עוזרת בכירה לממונה על ענייני רווחה ופניות הציבור.
סופה גוצו 2003 Jun 6
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזעזע וקורע לב
ל"ת
רונית,
ת''א,
05/05/05 19:44
|
|
 |
105.
תסמכו על שר הפנים פינס
סתם 1,
05/05/05 19:32
|
שיעשה שימוע לנבלות ויבין את מצבם והם יאמרו סליחה וישארו בארץ ויצאו אזרחים טובים ויצחקו עלינו ועל כל ישראל כל הדרך הביתה. אם פינס לא יגרש אז יש לגרש את פינס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
גלוחי הראש הגיעו לישראל
דורון,
ירושלים,
05/05/05 19:32
|
גלוחי הראש הגיעו לישראל בחוברת ''האנטישמיות בישראל '' בהוצאת המרכז הישראלי למידע ולסיוע לנפגעי האנטישמיות, מופיעה ידיעה דלהלן :
''הוא מוכן להלחם למען חירותה של אירופה ויידע להגן על הגזע הארי כמה שפוחדים ממנו ז'ידים ועבדים נירצעים, פריירים, קומוניסטים והומואים. . .''
העתון''נובוסטי ניידלי'' מודיע כי השיר דלעיל פותח את הקלטת ''גלוחי הראש באים- 1 '', השיר נקרא ''שטורמוביק'' ( כינוי ברוסית לאנשי פלוגות הסער של האס.אס.-הערת המתרגם) ואת הקלטת ניתן לרכוש היום ברבות מהחנויות המוכרות ספרים רוסיים בישראל. הטקסטים של השירים כמו גם עיצוב העטיפה - צילום של חבר'ה קשוחים, גלוחי-ראש בתנועה של מועל-יד ''הייל, היטלך'' - אינם משאירים צל של ספק לגבי העובדה כי לפנינו תעמולה רוסית נאו-נאצית גלויה ביותר. לא משאירים מקום לספק בענין זה גם ההמשך של האלבום - ''גלוחי הראש באים- 2 '', וגם קלטות של נאציונל- פטריוטים רוסיים מלהקת ''קולוברט'', אשר שידיהם מלאים מטינאה לשחורים'', ''כושים'' ושאר אוייביה של רוסיה גדולה.
כפי שביררה מערכת העתון '''נובוסטי ניידלי'' - כל היצירות המוסיקליות האלה נמכרות חופשי-חופשי בתל-אביב ובערים גדולות אחרות באדץ, וזוכות לביקוש רב בקרב הנוער דובר הרוסית. ואם נזכור כי בעטיפת הקלטות צויין כי ''כל הרווחים ממכירת קלטות ''גלוחי הראש באים'' קודש לתמכה בפרסומים ומופעים פטריוטיים'' - הרי שרוכשי הסחורה הזאת לא רק מתענגים לשמע שירים בעלי תוכן נאצי, אלא גם מרימים תרומתם לתיקצוב הנאו-נאצים ברוסיה.
הפצת הטומאה זאת ברוסיה - היא בסופו של דבר עניין פנימי של רוסיה. אבל קשה להבין, מדוע נמכרים שירים נאציים חופשי-חופשי בישראל, שהיא מדינה המתיימרת לאות להיקרא ''יהודית'' -כותב בעל הכתבה, לב פינחסוב שמו. העתון מביא את סיפורו של תושב באך-שבע יליה יופה: ''כשדרשתי לסלק מייד את הקלטת, סירבו בעלי החנות. הם מילאו את דרישתי רק לאחך שאיימתי להגיש נגדם תלונה למשטרה. למחרת שוב הוצגה הקלטת למכירה''.
עד כמה מוסרי לסחור תוצרת מסוג זה - בישראל? - שואל לב פיאסוב, -או שהכל עניין של ביקוש והיצע,אם יש בארץ חסידים של להקות-רוק פשיסטיות, הרי שיש לאפשר להם לרכוש חופשי את הקלטות שלהן ?
ובינתיים - גלוחי הראש כבר הגיעו לישראל, ובני הנוער הרוסים רוקדים בהתלהבות למישמע השיר על '' ז'ירים והומואים''.
זלמן גיליצ'נסקי 2004 Mar 21
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
הוכחה ששירות בצהל לא עושה אותך
אבוחצירא אילן,
05/05/05 19:31
|
|
 |
102.
היום הלאומי לליצנות
דורון,
ירושלים,
05/05/05 19:31
|
היום הלאומי לליצנות ב-27.01.05 מציינים שנית היום הלאומי של מאבק באנטישמיות (יום שחרור אושוויץ).המפעל החשוב הזה אורגן ע''י המשרד לענייני ירושלים והתפוצות, בראשותו של השר נ.שרנסקי אשר ללא לאות הולך ומעלה רעיונות מתוחכמים בנושא האנטישמיות בחו''ל.
האירועים לכבוד ''היום הלאומי'' החלו כבר ב – 23.01.2005 וכללו מסיבת עיתונאים, טכס מיוחד בכנסת ישראל, כנס של לוחמים באנטישמיות מכל רחבי העולם, פגישה עם השגרירים, עשרות תוכניות רדיו, טלוויזיה ואינטרנט וכו'
ישראל הרשמית לא שינתה את מדיניותה לדווח אך ורק על גילויי אנטישמיות בחו''ל, ואילו תקריות אנטישמיות מתוצרת בית מטאטאים מתחת לשטיח.
סמלי הוא שבכמה ימים לפני חגיגות ''היום הלאומי'' ובמהלכן אירעו בישראל כמה תקריות אנטישמיות חמורות:
17.01.2005. חיפה:
המעשה נעשה לפני כחודשיים, אז פגע הצעיר עם חבירו בבית הכנסת בשכונת קריית אליעזר. בחקירתו טען הצעיר בפני חוקרי מחלק הנוער של משטרת חיפה כי עשה את המעשה כשהיה שיכור. יצויין כי אירוע זה אינו ראשון באזור חיפה בעל סממנים אנטישמיים. בשבוע שעבר נלכדה נערה שריססה על קירות בית הכנסת שבעיר צלבי קרס. את המעשה העדיפה המשטרה לכנות כמעשה של בריונות גרידא.
26.01.2005.באר שבע:
צלבי קרס וכתובות ''מוות ליהודונים'',''יחי היטלר'' ו''תחי אושוויץ'' בשפה הרוסית רוססו על קירות בית כנסת ''מעיין'' בבאר שבע. חיים רוזנטל ממקימי בית הכנסת: ''למרות התדהמה זו לא הפעם הראשונה שמתרחשים מעשיי וונדליזם לצערי הרב ניפוץ שמשות בית הכנסת וכו' נעשה לדבר שבשיגרה''. אנשי בית הכנסת הלכו למשטרה והגישו תלונה. אך לא בוצעו מעצרים בפרשה.
27.01.2005. פתח תקווה:
שלושה נערים בני 16 ממוצא רוסי, נעצרו על ידי המשטרה בפתח תקווה בחשד שנהגו להתעלל בתלמידי ישיבה חרדים לאורך תקופה של כמה חודשים. כך דווח בגלי צה''ל.
ב - 26.01.2005 הוגש נגדם כתב אישום, לפיו היכו השלושה את תלמידי הישיבה בכל פעם שנתקלו בהם ברחוב. הנערים נתפסו כאשר פרצו לבית כנסת סמוך לישיבה בעיר, קרעו את ספרי התורה שם, הפילו אותם על הרצפה וירקו עליהם. מפקד משטרת פתח תקווה, סגן ניצב מוטי פלדמן, סיפר על הפרשה: ''אלה נערים שפשוט לא מצא חן בעיניהם הצורה שבהם הלכו אותם חרדים, אז הם החלו להכות אותם.
במהלך שנת 2004 ( כמו גם בשנים הקודמות) פעמים רבות אזרחי ישראל הלינו למשטרה על ריסוס צלבי קרס בבתי קברות ובמבנים וכ''כ על תקיפות ופגיעות מילוליות על רקע אנטישמי .דווח גם על אתרי אינטרנט נאציים שהוקמו בישראל וספרים אנטישמיים שנמכרים בחנויות ישראליות.
פעמים רבות שלחנו ממצאי התחקירים לשר שרנסקי ולגורמים אחרים, אך הם העדיפו לא להתייחס לתופעה הזוועתית הזאת , אלא להסתירה ולהשתיקה.
לסיכום.ישראל הרשמית יוצאת מכליה בגינויים הלא פוסקים כלפי אנטישמיות בחו''ל. דבר שעומד בסתירה משוועת עם שתיקה מוחלטת כלפי גילויי אנטישמיות בישראל עצמה. שתיקה שהופכת את הגינויים הקולניים כלפי המתרחש בחו''ל לליצנות עלובה .
זלמן גיליצ'נסקי 2005 Jan 30
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
אנטישמיות בטירונות
דורון,
ירושלים,
05/05/05 19:29
|
אנטישמיות בטירונות מספר פעמים בשנה נערכת ב''מחווה אלון'' טירונות המיועדת לעולים חדשים. על פי תקנות צה''ל, עולה חדש הוא חייל שעברו פחות משלוש שנים מהיום שבו קיבל אזרחות ישראלית, או שעלה לארץ אחרי הגיל 16. רובם הגדול של הטירונים הם עולים חדשים מרוסיה, מקווקז ומאוקראינה, וביניהם יש גם מספר לא מבוטל של חיילים שאינם יהודים.
לפני שלושה שבועות החלה טירונות חדשה בבסיס, וכבר ביום הראשון טענו החיילים היהודים כי נתקלו בגילויי אנטישמיות בוטים במיוחד מצדם של המגויסים הלא יהודים. בין השאר עיטרו חלק מהחיילים את הקירות בשירותים ובמקלחות בכתובות נאצה נגד יהודים, בציורים של צלבי קרס ובכתובות ''הייל היטלר''. מספר חיילים אף קעקעו וציירו על גופם צלבי קרס , וחלקם אף נוהגים להצדיע בינם לבין עצמם במועל יד כשהם קוראים ''הייל היטלר''.
החיילים היהודים לא נרתעו, ובתגובה החלו להבליט את יהדותם. חיילים בבסיס מספרים כי חלק מחבריהם החליטו לחבוש כיפה על ראשם, דבר שלא נהגו לעשות עד כה. אחרים החלו להתפלל בכל בוקר בבית הכנסת בבסיס. התגובה הזאת החמירה עוד יותר את החיכוכים בין שני המחנות, שאף הגיעו לתקריות אלימות.
החיילים היהודים פנו למפקדי הקורס, אך לא נעשו צעדים למגר את גילויי האנטישמיות. באחת השבתות הפגינו החיילים היהודים בבסיס, הניפו שלטים , דרשו לדבר עם המפקדים,אבל במקום שיחה הם קיבלו עונש ויציאתם הביתה עוקבה במספר שעות. לדבריהם? דווקא אחד החיילים שצייר צלב קרס על כף ידו והועמד לדין משמעתי, לא הוענש.
מדובר צה''ל נמסר בתגובה: ''אחד החיילים בטירונות נראה על ידי חבריו לפלוגה כשצלב קרס קטן מצויר על כף ידו, והדבר גרם מתיחות. בנוסף, בחדרי השירותים התגלו משפטים המכפישים עולים ממדינות השונות. החייל שצייר את צלב הקרס נשפט וננזף בחומרה. צה''ל רואה בחומרה אירועים מסוג זה ומוקיע אותם. אין מקום להתנהגות כזאת בקרב חיילי צה''ל, ואנחנו נפעל לעקירתה מהשורש''.
''מעריב'' אסנת שוסתק 2005 Feb 14
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
זה כבר כפר!
המחלקה הסגורה,
05/05/05 19:28
|
אתמול הנער ההוא היום החייל הזה ואמא שלו. תכף יקום פה כפר ומשם יצאו הפרובוסלבים האלה עם לפידים לעשות שמות באזרחי ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
ניצול חוק השבות
דורון,
ירושלים,
05/05/05 19:28
|
ניצול חוק השבות: הבן מתגייר ומשפחתו עולה אחריו בני דתות אחרות שולחים בן משפחה לעבור הליך גיור ולאחר מכן מנצלים את חוק השבות ומבלי להביע כל קשר לעם היהודי ודתו עולים לישראל. כל זאת כדי לצאת את ארצות מוצאם. פורז מציע לאשר אף את העלאת ניני יהודים. ח''כ הרב אברהם רביץ הניח היום על שולחן הכנסת הצעת חוק פרטית שנועדה לתקן את חוק השבות.
לדברי רביץ ישנו סעיף בחוק השבות המנוצל לרעה ע''י רבים שאין עניינם להצטרף בדרך כל שהיא אל העם היהודי וגם אינם מזדהים כשייכים לעם היהודי, אלא כל עניינם לצאת את ארץ מוצאם ולזכות בהטבות המיועדות ליהודים הבאים ארצה. בשל המציאות החוקתית בישראל, לא ניתן לאמת במקרים רבים את שייכותם אל קרוב המשפחה שבגינו הם מבקשים להיכלל בחוק השבות, אומר רביץ.
חבר הכנסת רביץ אומר שלפי המצב החוקי כיום מתאפשר לבני משפחה של מי שהתגייר, אף אם הם עצמם לא התגיירו ומעונינים להמשיך להיות בני דת אחרת, לעלות ארצה במסגרת חוק השבות. לשם כך, ישנם כאלו השולחים בן משפחה אחד לעבור הליך גיור ועל ידי כך מעבירים את כל המשפחה הגדולה ארצה על פי חוק השבות, על אף שאינם מתכוונים כלל להיות יהודים. החוק כיום אף מאפשר לנכד שאינו יהודי לעלות ארצה אף עם סבו היהודי כלל לא מימש את זכותו לעלות ארצה.
''אין ספק שחוק השבות מטרתו הבסיסית לאפשר לכל יהודי באשר הוא את הזכות לעלות ארצה, אך אין מטרתו לאפשר ניצול של מדינת ישראל ומשאביה הדלים לכל דורש, ובתיקון חוק השבות יבוא על פתרונו בעיות רבות שנפרצו עקב ניסוח החוק כיום'', אומר רביץ ומוסיף ש''המצב החוקתי היום רעוע, וההצעה של ח''כ פורז, כפי שהעלה אתמול, שמבקשת לאפשר אף לנינים להכלל בחוק השבות מוכיחה את הצורך הדחוף בתיקון חוק זה''.
ערוץ 7 2005 Mar 15
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
אתר האיטרנט ברוסיה מציע:
דורון,
ירושלים,
05/05/05 19:26
|
אתר האינטרנט ברוסיה מציע: דרכון ישראלי בתוך 10 ימים האתר www.darkon.ru מציע לגולשיו לרכוש דרכון ותעודת זהות של ישראל תמורת 10,000 יורו. במשרד הפנים מבטיחים: ''הנושא ייבדק ''
10000 יורו - זה מה שצריך היום אזרח רוסי כדי לקבל אזרחות ישראלית, כך לפחות מצהיר אתר האינטרנט הרוסי: www.darkon.ru . האתר מציע את שירותיו לכל מי שמעוניין לעלות ארצה, ולקבל תעודת זהות ודרכון ישראליים מבלי להמתין חודשים ארוכים כנדרש.
האתר מפרט את האפשרויות הקיימות לקיצור ההליכים, ורומז בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים על קשריו היעילים במשרד הפנים ובקונסוליות הישראליות באירופה. ''רק יחס טוב מצד עובדי משרד הפנים לבקשה שלך, יוכל לפתור את הבעיה'', נאמר באתר. מכיוון שמדובר בסכום כסף נכבד לקבלת השירות, מקפיד באתר לציין: ''השירותים שלנו לא זולים, ואנו מבקשים מאנשים עם בעיות כלכליות לא להטריד אותנו''.
האתר פונה למעשה לשני קהלי יעד: קהל יעד של אזרחים רוסים, בדרך כלל אמידים, שמנהלים את חייהם ברוסיה. אלה מעוניינים לקבל אזרחות ודרכון ישראליים שמעניקים להם יתרונות רבים, מבלי שהדבר ייוודע לרשויות ברוסיה. קהל אחר שעשוי להסתייע בשירות הוא אזרחים רוסים שזכאים לעלות לארץ, אך אינם מעוניינים לעזוב את רוסיה ולהעביר בישראל את הזמן הנדרש לקבלת תעודת זהות ישראלית (שלושה חודשים) ודרכון ישראלי (שנה).
האתר מתחייב להסדיר אשרת עלייה לדורש בתוך כמה ימים, להשיג לו תעודת זהות ישראלית במהירות שיא של שלושה ימים עד שבוע, ולהנפיק לו דרכון ישראלי בתוך עשרה ימים בלבד.
לאחד הפונים ששאל כיצד יקבל אזרחות ישראלית, אם אין לו כל קשר יהודי, ניתנה התשובה הבאה: ''החוק הרוסי משנת 1993 מאפשר להצהיר באמצעות בית המשפט וללא הוכחות כלל על שינוי לאום, בין השאר גם ליהודי, מה שהופך את הרוסי לזכאי חוק השבות, ולפיכך גם זכאי לעלות לישראל''.
''הניסוחים זהירים מאוד''
במשרד הפנים ובארגון ''נתיב'' שמטפלים באשרות העלייה לישראל מברית-המועצות לשעבר מודאגים מאוד מהתופעה. אחד הגורמים שעוסקים בנושא אמר באירוניה: ''מהאתר עולה כי בברית-המועצות לשעבר כולם זכאים לעלות לישראל, ומי שלא מודע לכך - האתר מיידע אותו''.
הגורם הוסיף: ''הבעיה היא שהניסוחים באתר, ככל שהם מקוממים, זהירים מאוד ונשמרים לא לעבור על החוק הישראלי. מדובר באנשים שיודעים לנסח נכון את האפשרויות''.
גורמים במשרד הפנים סירבו להתייחס לאפשרות כי חלק מהתשלום למפעילי האתר ניתן כשוחד לפקידים בישראל. מנהל מינהל האוכלוסין, ששי קציר, אמר בתגובה: ''מינהל האוכלוסין עושה מאמצים רבים להילחם בתופעות מסוג זה. פעולות המשרד שננקטות, מטרתן להגן גם על אזרחי מדינת ישראל. הנושא הובא לידיעתנו והוא ייבדק''.
''מעריב''
אלי ברדנשטיין 2005 Apr 6
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדהים!!!!! יש לנו פה גיס חמישי
ל"ת
יניב,
ת''א,
05/05/05 19:43
|
|
 |
97.
בבקשה בבקשה...
שלומי,
חיפה,
05/05/05 19:25
|
תנו לחייל הזה לחזור לבסיסו אשר אי שם בפיקוד העורף אבל הפעם ללא אפשרות ללבוש חלק עליון של המדים אלא רק בגופייה. אני סמוך ובטוח שבבסיסו אשר אי שם בפיקוד העורף יש איזה דוד מלכה אחד ושני משה בן-כליפא כאילו, שידאגו ובצדק, להראות להסביר וחשוב מכל להדגים, לילד הרוסי המושתן הזה איך נהגו החיילים הנאצים ביהודים. רק ככה הוא ואמו יבינו את משמעות מעשיהם והתנהגותם. זה יהיה שיעור נאציזם מעולה.... כמובן שאח''כ חייבים להעיף אותם למכלאה ממנה באו ורצוי עם אפשרות הרחקה לסיביר !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סתם בחרת בשתי שמות משפחה..
לא מבין אותך...,
מרכז,
05/05/05 19:58
|
|
 |
96.
שואה 2005-ריסוסי צלב קרס בארץ
דורון,
ירושלים,
05/05/05 19:25
|
השואה 2005 - ריסוסי צלב קרס בישראל
''היטלר היה גאון. הוא הצליח לעשות מה שאף אחד אחר לא עשה'', כתב בתוכנת ה-ICQ במחשבו נער בן 16 מבאר-שבע. לרוע מזלו, הוא מיען את הדברים המזעזעים לחוקר המשטרה סמ''ר אולג רוזנטל, שבעבודת איסוף מידע קפדנית שנמשכה כחודש, הביא למעצרו של הנער. מחר (יום ה') יוגש כתב אישום נגד הנער ''הניאו-נאצי'' בבית משפט השלום בבאר-שבע.
בשלושת החודשים האחרונים קיבלה המשטרה שורה של תלונות בגין ריסוס צלבי קרס ברחבי העיר. במקרה אחד נמצאו צלבי קרס על בית כנסת, במקרה אחר נמצאו צלבים על קירות בית המשפט בעיר, פעם שלישית רוססו צלבי קרס על ניידת משטרה בשכונה ט' בעיר. סך הכל התקבלו 10 תלונות שונות. לכן, כשנמצאה בסמוך לאחד מצלבי הקרס כתובת ICQ (תוכנת שיחה וירטואלית במחשבים, שימושית מאוד בקרב בני הנוער), עט עליה מפקד מחלק הנוער במשטרת באר-שבע, מפקח אמנון קורולקר, כמוצא שלל רב.
המשימה הוטלה על חוקר הנוער סמ''ר אולג רוזנטל. זה בנה לו דמות וירטואלית של נערה בת גילו של החשוד ויצר קשר ראשוני עמו. בשבועות הראשונים התנהלו שיחות 'צ'יטוט' שגרתיות כמקובל בין בני הנוער. השניים שוחחו על תחביבים, על חברים ועל דרכי בילוי. לאחר שנוצר האמון הראשוני, סיפר לו החוקר שיש לו גרפיטי שצייר בחדרו. ''גם אני מצייר'', כתב לו החשוד ברוסית, באותיות אנגליות, ומאז זכה לכינוי 'פיקאסו' אצל ''הנערה המתאהבת''.
בהמשך ''התוודתה'' לפניו הנערה על כך שאיתרה את כתובת ה-ICQ שלו בתחנת האוטובוס, מתחת לצלב הקרס. ''זה היה הפתח לשורת הוידויים שלו על ציור
צלבי הקרס ברחבי העיר באר-שבע'', סיפר סמ''ר רוזנטל המתחזה ל-ynet, ''לא לחצתי אותו בשיחות הווירטואליות, אבל לאט לאט משכתי אותו לספר לי על התחביבים הניאו-נאצים שלו. הוא סיפר לי על ריסוס הכתובות, נתן לי כתובות של אתרים ניאו-נאצים ואז אמר לי: 'היטלר היה גאון שהצליח לעשות מה שאף אחד אחר לא עשה'. הייתי מזועזע. זה היה קשה לי מאוד. זה היה הזמן לעצור אותו'', סיפר החוקר המתחזה.
היום נעצר הנער והובא, חולה, לחקירה במשטרה. הוא הודה בפני החוקרים על ריסוס צלבי הקרס ואף שיחזר את מעשיו בפני החוקרים. בחיפוש במחשבו נמצאו כתובות של האתרים הניאו-נאצים. בחדרו נמצאו איורים של צלבי קרס ומשחקים שבהם נעשה מוטיב של הצלב הנאצי. מהחקירה עולה שאמו של הנער, עולה ממדינות חבר העמים, אינה יהודייה. אביו החורג חצי יהודי. את אביו הביולוגי אין הנער מכיר. עוד הוברר שמדובר בנער ''נורמטיבי'', הלומד בכיתה ט' באחד מבתי הספר המקיפים בעיר.
''עשיתי מעשים טיפשיים. התחלתי בהתעניינות ברוק כבד והגעתי לאתרים הניאו-נאצים ונסחפתי'', אמר לחוקריו. מפקח קורולקר אמר ל-ynet, שבתיאום עם מחלקת התביעות במרחב הנגב, הוחלט להגיש את כתב האישום נגד הנער, כבר מחר, יום השואה. ''אין בכוונתנו לבקש הסתכלות נפשית. לדעתנו הנער שפוי ויכול לעמוד לדין.
רוני סופר
ynet.co.il 2005 May 5
הגב לתגובה זו
|
|
 |
THE PARENTS DIDNT KNOW?
ALON,
05/05/05 20:14
|
THE LITTLE GOY BASTARD HAD NAZI PROPOGANDA IN HIS ROOM AND HIS PARENTS DID NOT KNOW? DEPORT THE DIRTY BASTARDS BACK TO RUSSIA. WE CAN NOT LET THIS SORT OF BEHAVIOR GROW IN THE JEWISH HOMELAND. THESE ARE THE FIFTH COLUMN. THE ENEMIES FROM THE INSIDE THAT MUST BE REMOVED.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
אז מה יש לך ולאמך לחפש פה, לכו
ליאור,
ראשון לציון,
05/05/05 19:25
|
אני מזועזע מאופן התנהלות הדברים במדינתנו המתוקנת, שכן הם לא יגרשו חלילה את החייל ואת אמו וימשיכו לתת להם מדינה לגור בה, בושה לנו לאמנו. אכן מדובר במקרה אחד, אבל, אחד יותר מידי !! חייבים להפסיק את השנאה הזו, לא מספיק מסביב, עכשיו גם בתוכנו, די !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חובה סלקציה !!!!
אזרח עצוב,
05/05/05 19:56
|
תראו מה הביאו לארץ את כול הבררה!!!!! זה בגלל מפלגת שינוי שסגרה את משרד הדתות!!!! צריך לעשות סלקציה בכניסה לארץ!! למניין את הגויים ולהביא את היהודים שנותרו!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
מרכז מידע וסיוע לנפגעי אנטישמי
דורון,
ירושלים,
05/05/05 19:23
|
מרכז מידע וסיוע לנפגעי אנטישמיות הממשל הישראלי והסוכנות היהודית משלים את יהדות התפוצות באומרם, כי במדינת ישראל יהודי יכול להימלט מאנטישמיות. דיווחים על גילויי אנטישמיות בישראל תפסו מדור קבוע בכמה כלי תקשורת (בעיקר ברוסית). תנועת ''דמיר - לקידום קליטת עולים'' ערכה תחקיר שהעלה כי מגפת אנטישמיות אשר ''עלתה'' לישראל, השתקעה כאן יותר מכל השערה. עולים-יהודים רבים, לאחר עליתם, גילו בתדהמה כי הם נתקלים באותן פגיעות והשפלות על רקע אנטישמי , מצד הלא יהודים שהגיעו ביחד אתם מארץ מוצאם, שמהן הם ברחו מחבר המדינות. עדויות אישיות וחומר עיתונאי נכללו בדו''ח על תופעת האנטישמיות בישראל. כל פניותינו לשרי הממשלה ולחברי הכנסת לא זכו להתייחסות. השלטונות אינם רוצים לטפל בבעיה. לאור זה, קשה להתייחס לגינוייהם כלפי גילויי אנטישמיות בחו''ל, אלא כהעמדת פנים אומללה.
האבסורד חוגג - מספר נפגעי אנטישמיות הולך וגדל. נוכח התעלמות מוחלטת של הרשויות וניסיונותיהם ''לטאטא את הנושא מתחת לשטיח'', קבוצת הפעילים והנפגעים החליטו להקים מרכז מידע וסיוע לנפגעי אנטישמיות. ואלו מטרותינו:
לעורר מודעות הקהל לתופעה הזוועתית זו בכל תפוצות ישראל. להקים רשת מוקדי הסברה בקרב עולים-יהודים, כולל סיוע משפטי ונפשי לנפגעים. לדרוש מהרשויות לנקוט באמצעים ע''מ למנוע גילויי אנטישמיות ולהעניש את המתפרעים.
כל מי שהנושא נוגע ללבו, והוא מוכן לפעול בדרך כלשהי, מתבקש ליצור אתנו קשר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
סל קליטה הוא סה''כ 15 אלף ש''ח
אסי,
05/05/05 19:11
|
די. תפסיקו לחשוב שאתם מממנים לעולים מליונים. כולו 15 אלף (לא בחודש אלא סה''כ). תכפילו ב- 10 אלפים עולים שמביאים-150,000 !!! זה הכול. פחות ממשכורת של עוזי כהן. תאמינו לי המגיבים- אתם לא יותר טובים מהנצי הזה. מה ההבדל בין השנאה שלו לשינאה שלכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוואי שאני הייתי מקבל 15 אלף
מאוכזב,
05/05/05 20:49
|
|
 |
BULL CRAP
VEN,
05/05/05 20:18
|
WHAT ABOUT THE FREE LIVING, THE AID IN PAYING RENT THAT MIGHT LAST FOR A FEW YEARS, UNEMPLOYMENT. IT COMES UP TO MUCH MORE THAN 15000
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15,000 X 10,000 =
מורה לחשבון,
05/05/05 19:30
|
|
 |
ההבדל
לב ישראל,
ראשל'צ,
05/05/05 19:28
|
ההבדל הוא שחייל זה הגיע לארץ ולא תרם לה דבר, רק לקח ממנה. הוא היה נרקומן, נאצי, שונא ישראל. מן האנשים שלא הביא דבר למדינת ישרא, שהגיע לישראל בשביל לשאוב ממנה ולשנוא אותה כיאילו הוא לא חייב כלום. אם לא נשנא אנשים כמוהו מדינתנו תתמלא בניאו-נאצים רוסיים. ואני אומר זאת כעולה מרוסיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשתמש במחשבון
ע, רואה חשבון,
05/05/05 19:28
|
בלי קשר לגופו של ענין - הנתונים שלך, מביאים להוצאה של מאה חמישים מליון!!! בשנה. מספיק בשביל להציל 10000 יהודים חולים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לי בעייה אם סל הקליטה.
גידי,
חיפה,
05/05/05 19:25
|
|
 |
טיפש תבדוק את החישוב שלך
מורה לחשבון,
05/05/05 19:20
|
|
 |
מה ישראל מצפה שיעלו לפה יהודים
מישהו,
05/05/05 20:58
|
וישלמו כסף על זה שהם נושמים את האויר הקדוש של ישראל הקדושה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגידו לי נדפקתם בשכל?????
טל,
מרכז,
05/05/05 22:31
|
אני עולה ישן מרוסיה! אני עשיתי צבא ותרמתי לא פחות מכל צבר אם לא יותר. אולי קיבלנו כמה גרושים מתי שהגענו לארץ אבל אין לכם מושג מה זה להתחיל חיים מכולום עם 15000 ש''ח. זה כלום! מה אפשר לקנות בזה? מקרר? תנור? להשכיר דירה עולה כ- 2500 ש''ח. איך אתם בכלל מעיזים להגיד את כל מה שאתם אומרים? אתם הנאצים! איך אתם מעיזים להכליל ככה קהילה שלמה של אנשים שתורמים, שעובדים, שעוזרים. אם זה לא ברור אז חבל מאוד. ואחר כל אתם מתפלאים ששוניאם אותנו.. אתם שונאים אותנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
ב92 קרו 3 דברים רעים
jak,
05/05/05 19:08
|
או לפחות התחילו בעקבות ממשלת רבין+ש''ס+מר''ץ
1. התחילו את כל העניין של הסכם אוסלו (ע''ע אסון אוסלו) -מצב שממנו אין חזרה
2. הביאו עליה גדולה מאוד של יהודים מרוסיה +כמות גדולה של גויים בקשר ליהודים זה משמח מאוד אבל אם זה היה במנות קטנות יותר זהיינו יכולים לקלוט אותם בצורה יותר ראויה בקשר לגויים -אנחנו עוד נשלם ביוקר על מה שעשינו וגם נפגעו מזה מאוד היהודים הרוסים שבגלל הגויים גם יהדותם הוטלה בספק והם התקבלו פחות טוב ממה שהיו יכולים
3. התחילה הבעיה של העובדים הזרים-בעקבות ה''שלום'' התעורר הצורך בעובדים זרים מבחוץ.
עם העובדים הזרים עוד אפשר להתמודד אבל עם 2 הטעויות הראשונות אין כמעט כבר מה לעשות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
89 צודק במאה אחוז
ל"ת
הנביא,
05/05/05 19:06
|
|
 |
90.
אנשים תסתכלו על עצמכם!
השפוי האחרון,
גוש דן,
05/05/05 19:04
|
כן, מצאו אידיוט אחד שבמקרה מתגורר באריאל, כן גם שם כמו בכל מקום יש חולי נפש. וכל אחד מנצל את העובדות ומתחיל להתנגח, אחד ממציא סטטיסטיקות לגבי 80% מעולי ברה''מ שהם לא רוסים, השני מוצא שכן לא יהודי והשלישי מתנגח פה במתנחלים. במקום לעשות חשבון נפש ביום הקדוש הזה כן יהודים כמו יהודים מחסלים פה חשבונות... אז מצאו מטורף, תשפטו אותו תכניסו אותו לכלא. אבל תעשו חשבון נפש עם עצמכם, תראו לאן החינוך והתרבות במדינה הזאת מדרדר... וזה לא בגלל הרוסים..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
SADLY ITS NOT ONLY ONE
ALON,
05/05/05 20:13
|
THERE HAVE BEEN MANY RECORDED INCIDENTS IN ISRAEL OF NON JEWISH RUSSIANS PROMOTING VIOLENCE, MUSIC, AND PROPOGANDA AGAINST JEWS. THERE IS EVEN AN ORGANIZATION THE COLLECTS INFORMATION AND TRIES TO ACT AGAINST IT. THE MEDIA AND THE AUTHORITIES SEEM TO TRY AND SHOIVE IT UNDER THE RUG
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
מה שהכי עצוב פה
יוני,
יוני,
05/05/05 19:00
|
|
 |
88.
IMAH SHMO
EZF,
EZFDSFF,
05/05/05 18:55
|
|
 |
87.
למדינת ישראל לא ימלאו 100 שנה!
יהודי,
גולה,
05/05/05 18:51
|
|
 |
לנביא בשני שקל
המחלקה הסגורה,
05/05/05 19:26
|
אתם תתפוגגו בהתבוללות הרבה לפני שישראל תתפוגג. עוד נראה את הילדים הנוצרים שלכם מופיעים בריקי לייק עם שיניים רקובות, פה מסריח מאלכוהול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נביא
אני,
05/05/05 19:08
|
עם כל הצער המשתמע ממה שאתה חוזה הדבר נכון בכל מאת האחוזים אלא אם יתעוררו בזמן הקרוב ויפסיקו את הגזענות,האפליה ושנאת החינם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנביא...
המזהיר בפתח.,
05/05/05 19:31
|
אני מניח שהנך יודע למי ניתנה הנבואה, לאחר חורבן בית שני- לטיפשים..... וזה בדיוק אתה... אין כאן שינאת חינם וגזענות. הרי עיניך רואות- עולים מרוסיה, שהשיגו את מכמדם במירמה, שונאים בגלוי את מדינת ישראל... ואנו אמורים לשתוק?????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
anti christianity in Israel
Boeing,
Las Vegas,
05/05/05 18:48
|
Maybe its time for jews in Israel to stop their kindness and toleration for other religions. Start treating this country as if it were for jes only. After all, there is no where in the world we can feel as safe as in Israel. If we don't protect what we have we will simply loose it. There is no room for tolaration of any other religion in Israel beside Jewdaism. Start protecting thos country.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
אלו הם בוחרי השמאל............
ממשלת השמאל,
והערבים,
05/05/05 18:46
|
רק צימצום אוכלוסיה היהודית וגידול אוכלוסית הגויים וערבים יכולים להגביר את הכוח של השמאל.
זה בדיוק מה שעשה פורז, וממשיך לעשות זאת פינס, כשר הפנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
מי הביא אותם לארץ (כנסו)
נ.ה,
דרום,
05/05/05 18:46
|
מי יאמר לי מי הביא אותם לארץ?ולמה? אין מספיק צרות (זבל) במדינה!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
סתם מסומם! מה הרעש?!
ל"ת
אחד שמבין,
05/05/05 18:40
|
|
 |
82.
זה רדיפה פוליטית.
רוסי,
05/05/05 18:39
|
זכויות היסוד של האדם בישראל מושתתות על ההכרה בערך האדם, בקדושת חייו ובהיותו בן-חורין, והן יכובדו ברוח העקרונות שבהכרזה על הקמת מדינת ישראל. חוק-יסוד זה מטרתו להגן על חופש העיסוק כדי לעגן בחוק-יסוד את ערכיה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. ------------- תבחרו,או שאנחנו חיים במדינה דמוקראטית או במדינה יהודית. קי קנראה הדברים האלה לע הולכים בייחד. מה זה? משפט ראעבה לרגל יום השוע? במדינה דמוקראטית עי אפשר לאצור אדם בגלל השתייכות לארגון פוליטי נקודה. נאצים זה אתם. יותר נכון חבורה של כבסים.....באאאאא! הנצים באים....באאאאא! הרוסים לקחו לנו את המדינה....באאאאא! מגיע לכם! תסרפו בגעהנום כבר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוסי אחר
רוסי,
05/05/05 19:16
|
ארגון נאו נאצי נחשב ללא חוקי בכל מדינה מתוקנת בעולם אז במקרה הזה אין שום רדיפה על רקע פוליטית ו/או גזעני וחוץ מזה עדיין לא פרסמו וקבעו את העונש שלו יכול להיות שיצא זכאי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חלאת אדם תעוף מפה!
ל"ת
אבי,
05/05/05 19:02
|
|
 |
נכון מאוד. ותזכור את זה!!
עודד, סין,
05/05/05 18:58
|
במדינת ישראל ירדפו כל נאצי עד יומו האחרון. עד שדמו או דמה יזרמו בביבים הכי מזוהמים.
רוסיה נלחמה בהם עד חורמה. כמה מתו בסטאלינגראד?? אירופה נלחמה בהם. ארה''ב נלחמה בהם.
למה אתה מקבל אותם?
לדמוקרטיה יש זכות להגנה עצמית. אין לנאצים זכות קיום במדינת ישראל כמו שאין לזאב זכות קיום בעדר הכבשים.
לא טוב לך - תלך. ותמשיך לנדוד עד שתבין שאף אחד לא רוצה פילוספיה נאצית, לא רק היהודים.
לך תהיה הנאצי הנודד. תתחיל תנועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עודד עודד עודד
רוסי,
05/05/05 20:03
|
תשמע,אני כמעת בטוח שהילד הזה הוא יהודי. פשוט כשהוא הגיע לארצ וקיבל את ההכנסת אורחים הישראלית וראה איזה חבורה של מכוערים אנחנו הוא הכלית לקעקע צלב קרס על היד.....ואתמול כנראה איזה ''שמוליק'' העלה לו את הסעיף והוא אמר את מה שהוא מרגיש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שני דברים לי אליך
ניר קריות,
05/05/05 18:58
|
א. לפני שאתה מתבטא באינטרנט כדאי לך לשפר את העברית או לכתוב באנגלית. השגיאות שלך מביכות ומעליבות אותך ואת כל מי שמטריח עצמו לקרוא את תגובתך.
ב. חברות בארגון ניאו נאצי אינה לגיטימית פה ובצדק. (זה נכון גם לגבי גרמניה, דרך אגב).אם זה לא מוצא חן בעיניך אתה רשאי לחזור לאיפה שבאת. לא נתגעגע, מבטיח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא באמת רוסי
jak,
05/05/05 18:54
|
אתה סתם מתחזה כדי לעודד שנאת רוסים וזה לא יפה
אלה שהכי נדפקו מזה שהעלינו גויים לפה זה היהודים האמיתיים שבאו מרוסיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
אנשים בורים
מירית,
מרכז,
05/05/05 18:37
|
מה שהכי עצוב והרבה יותר גרוע מחייל ניאו נאצי שמשרת בצבא ההגנה לישראל, זה התגובות שלכם, התגובות הטפשיות וחסרות כל רגש אנושי. כל הרוסים??? זה לא מזכיר לכם משהו או מישהו?? (ואני אתן רמז, 60 שנה אחורה, נאצי אחד ששמו היטלר יצא במלחמתו להגן על הגזע הארי, ושכנע אלפי אנשים שכל היהודים הם מזיקים וגזלנים והורסים ומטמאים את הגזע המובחר שלו... מוכר לכם?) אתם כולכם כועסים על הרצח עם הנורא שהעם שלנו עבר ובעצם עושים בדיוק את מה שהיטלר הנאצי עשה בעצמו.
ככה זה מתחיל אנשים, אתם חושבים שלמילים שלכם אין משמעות אז אתם זורקים אותן ככה סתם לאוויר כאילו הן לא יפגעו באף אחד ( או אולי בעצם המטרה שלכם היא כן לפגוע??) ושכל הרוסים יעזבו את ישראל?? אולי נעשה טרנספורטים וניקח להם את תעודות הזהות ונשלול להם את כל הזכויות? אולי פשוט נשמיד אותם וזהו?? ( ציניות, למי שלא הבין..)
יהודים יקרים, ובני עמי היקרים, הייתי ממליצה לכם לפתוח את ספרי ההיסטוריה ואולי ללמוד דבר אחד או שניים, ללמוד מטעויות שלנו ושל אחרים... ולא לחזור עליהם אף פעם!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את לא צודקת
jak,
06/05/05 01:44
|
אין מה להשוות בין היהודים לנאצים
לא יכול להיות מצב שיהודים יהרגו בשיטתיות בני עם אחר אין דבר כזה
יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת בכל מילה.
ל"ת
גידי,
חיפה,
05/05/05 19:27
|
|
 |
מסכים לכל מילה שלך מירית!
השפוי האחרון,
גוש דן,
05/05/05 19:08
|
מסכים איתך לחלוטין... בגלל אנשים כמוך אני שמח שאני לא השפוי האחרון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
הוא לא אשם,אשם זה שהביא אותו
ל"ת
אבו יסמין,
05/05/05 18:36
|
|
 |
79.
השמאל הפשיסטי יחד עם שרון ושות
ישעיהו,
ארץ ישראל,
05/05/05 18:34
|
מובילים את העם היהודי במדינת ישראל לשמד רוחני ולהשמדה פיזית. נבואת בנימין שוורץ בכתבתו בירחון אטלנטיק האמריקאי שמדינת ישראל לא תחגוג יום הולדת 100 ככל הנראה תתגשם, אלא אם כן יתרחש נס אלוקי שיציל את החלמאים היהודים במדינת חלם (=ישראל) שיסדו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חולה
מפאיניק,
05/05/05 23:48
|
כשמאל גאה בן לתנועת העבודה אני אומר אנא הזהר בדבריך ואל תטיל דופי בפטריוטיות שלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישעיהו, קצת שכל לא יזיק
א.ג.,
05/05/05 18:47
|
קודם כל החייל הנאצי מגיע מאריאל, שהיא לא בדיוק ממעוזי השמאל. שמאלנים, להזכיר לך, לא גרים בהתנחלויות.
אבל אהבתי את ההגדרה ''השמאל הפשיסטי''. הכוונה כנראה לשמאל שמציב את המדינה מעל הכל. אתה בכלל מבין מה אתה בעצמך כותב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהחלט כן, רמת-אביב מלאה בהם.
אור,
05/05/05 19:17
|
אריאל היא כבר מזמן עיר רגילה וגדולה, ומכילה אוכלוסיה ''רגילה'' לא כפי שאתה מדמיין. כדאי שתצא מהבית כך שלפחות תוכל לבקר ולראות את האנשים שאתה כל כך נהנה לשנוא. ברור שאין לך מושג, אתה סתם עוד שטוף מח ממורמר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
ואנחנו שונאים כל מה שקשור להם
ל"ת
להעיף אותם מהר,
05/05/05 18:33
|
|
 |
77.
מסכנה האמא
רונה,
מרכז,
05/05/05 18:30
|
היא שונאת את הארץ והיא לא היתה באה לכאן,ובכלל היא בטח היתה מעדיפה את אמריקה,אבל רק כאן נתנו לה סל קליטה.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את צודקת 100 אחוז
ל"ת
רון,
צפון,
05/05/05 19:01
|
|
 |
76.
מזעזע אך הכתובת היתה על הקיר
ניר,
קריות,
05/05/05 18:28
|
זו לא פעם ראשונה שאני שומע או קורא על מעשי אנטישמיות של רוסים ''עולים חדשים'' לא יהודיים. (ריסוס צלבי קרס, כינוי עולים יהודיים ברוסיה בם הגנאי ''ז'ידים'' וכו') זה כנראה תוצאה טבעית וצפויה של האיוולות של המדינה שלנו המאפשרת עלייה מאסיבית של לא יהודים לכאן. מה יהיה השלב הבא, אולי רצח של יהודים ע''י גזענים שונאי יהודים מחבר העמים, אולי אפילו נחזור לחוות מעשי פוגרום. נשמע פרנואידי ? זה עוד יתגשם חס וחלילה אם לא נתעורר על ידי קביעה חד-משמעית שלעלייה למדינת ישראל זכאים רק יהודים. למהגרים לא יהודיים, עם כל הכבוד, אין כאן מקום. בפני מהגרים לא יהודיים שירצו לעלות חייבים להעמיד שתי ברירות - או גיור,או ששערי מדינתנו נעולים בפניכם. ראוי לציין שאנחנו גם עם שעבר רדיפות ומעשי רצח מתמשכים, וגם עם קטן שהרוב שלו במדינתו היחידה הולך ומצטמק. לכן, איננו יכולים להרשות לעצמנו לקלוט מהגרים לא יהודיים שיטו את המאזן הדמוגרפי כאן לרעתנו, ובוודאי שלא לתת דריסת רגל לאנטישמיים וניאו נאציים כאן, במקום היחיד בעולם שבו אנו חשים ,לפחות כיום, בטוחים מאנטישמיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
תמשיכו להביא רוסים נוצרים לארץ
ל"ת
נגעלת נורא,
מזועזעת,
05/05/05 18:28
|
|
 |
74.
כמה חברים יש לו?
אורי,
05/05/05 18:19
|
אני בטוחה שהוא לא לבד. אני כמעט משוכנעת שמדובר בתופעה בעלת היקף רחב מאוד אבל אני גם בטוחה שישתיקו את הענין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
הלך הזרזיר אצל העורב
סמי האדום,
05/05/05 18:17
|
יש רבבות כמוהו.
כאשר עליזה שנהר היתה שגרירה במוסקבה ושאלו אותה למה מעלים לא יהודים, היא ענתה: כדי שיהוו משקל נגד למצביעי ש''ס. לחרדים ולספרדים.
העלו לכאן את צאצאי חמלניצקי. מי מתפלא אם הם מממשיכים במסורת אבותיהם של שנאה ליהודים?
כאשר תגיע השעה, ח''ו, הם יתחברו עם הערבים לעשות כאן פוגרומים ביהודים, כמו שהתחנכו באוקראינה ובשאר המקומות מהם הביאו אותם.
ומי בא? השכבות הנמוכות ביותר. מי שרעב באוקראינה. לכו לביטוח לאומי ולשאר מוסדות הרווחה הסוציאלית. הם כולם שם. אוכלים לנו את כספי המסים.
רק מה? השנאה ליהודים האותנטיים כל כך גדולה אצל קברניטי המדינה עד שהם מעדיפים את האנטישמים האלו מברה''מ לשעבר.
הלך הזרזיר אצל העורב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל אתה בעד חוק השבות, לא?
!,
05/05/05 18:29
|
אי אפשר לתפוס את המקל משני קצותיו. אם רוצים להעלות את כל מי שהוא אפילו רבע יהודי (אבל להתעלל בכל מי שהוא אפילו רבע ערבי) אז זאת התוצאה הבלתי נמנעת. יש לבטל את חוק השבות, או לפחות לשים בו הגיון וקריטריונים לא גזעניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
מה הוא בכלל עושה פה? להעיף אות
ל"ת
ילי,
לב,
05/05/05 18:17
|
|
 |
71.
If he is doing 3 years for our
Shaul Someh,
Tel Aviv,
05/05/05 18:14
|
If he is doing 3 years for our country, it is fine with me. He can be related to any organization he want.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Mr. Somech
To Somech,
TelAviv,
05/05/05 20:22
|
Can u tell me where do u leave? I want totalk to u.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל 73
סתם אחד,
05/05/05 19:18
|
ארגון נאו נאצי נחשב ללא חוקי בכל מדינה מתוקנת בעולם אז במקרה הזה אין שום רדיפה על רקע פוליטית ו/או גזעני וחוץ מזה עדיין לא פרסמו וקבעו את העונש שלו יכול להיות שיצא זכאי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צה''ל זה כבוד!!!!!!!!!
אמיר טל,
05/05/05 18:49
|
לשרת בצבא שלנו זה כבוד קודם כל ,חוץ מזה אולי הוא בכלל רוצה לרגל וללמוד איך המערכת עובדת מבפנים זה גם בסדר מבחינתך . מספיק כבר תהיו יותר פטריוטים תעריכו את המדינה היחידה שלנו תגנו עליה בכל מחיר במיוחד בימים כאלו אמורה להתחזק הציונות והפטריוטיות!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מהודעה 73
לזה שלא אכפת לו,
05/05/05 18:25
|
ואם הוא היה משתייך לארגון של אבו מג'דעודה היה כן אכפת לך, מעניין מה כן אכפת לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הראש שלך לא משהו
jak,
05/05/05 18:19
|
יש איזה 4 מיליארד אנשים שהיו רוצים להתחלף איתו ולבוא לפה גם לחתוך גם לעשות 7 שנים צבא בשביל לקבל אזרחות מערבית
אנחנו מדינה מערבית אל תמכור אותנו בזול בבקשה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
ייבוא נאצים לארץ
אורי,
05/05/05 18:12
|
רבותי לממשלת ישראל (פורז, לפיד) בכלל לא חשוב אם הוא נאצי או לא נאצי מה שחשוב זה שהוא ''אירופאי'' . התרבות האירופאית מאוד מאוד חשובה ויש לייבא אותה בכל מחיר. היהודים הרי תמיד לקקו את התחת של הנוצרים זה לא חדש (גרמנים בני דת משה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
אותי מדאיגים הרבה יותר החיילים
שפוי מלחמה,
05/05/05 18:12
|
שיורים בנערים לא חמושים בשביל להגן על תוואי גדר שנועד לספח ישובים כמו זה שבו גר החייל הזה.
והאמת, שכשזו האוירה שהנער הזה הגיע אליה - אוירה של אפרטהייד, לא מפליא שצומח מין דבר כזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא שפוי מלחמה אתה אנטישמי
ל"ת
אריק,
05/05/05 18:35
|
|
 |
אותך בטח הבי מעניין
jak,
05/05/05 18:20
|
|
 |
68.
''ילדי אריאל בסכנת התנצרות''
אזרחית,
05/05/05 18:08
|
קראו את הכתבה ! הם משכירים בתים באריאל והופכים אותם לכנסיות. https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/archive/ART/462/163.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעולה! כולם באריאל יהיו נוצרים
שפוי מלחמה,
05/05/05 19:10
|
ונוכל לפנות את אריאל בלי אפילו לפנות את התושבים שם. הם ישארו שם (מה יהיה אכפת לפלסטינאים עוד עיר נוצרית), צה''ל לא יצטרך לשמור עליהם ועל הדרך לשם ולספח רבבות פלסטינים בשביל זה, לא יהיה צריך לשלם פיצויים, וגם ניפטר מהאוניברסיטת קקמיקה שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
יש הרבה נאצים בצבא
fox,
05/05/05 18:02
|
אני נתקלתי בהם כשהייתי בקורס בבה''ד 6 היתה קבוצה של רוסים שהיה אפשר לראות בקלות את השנאה שלהם ליהודים ובעיקר לדתיים אחד מהם שכח יום אחד מחברת והיא היתה מחאה בצלבי קרס הם לא מסתירים את זה שהם לא יהודים ושהם שונאים יהודים ומישהו צריך לשלם על זה שהעלו גויים לארץ (מן הסתם רצו לפרק את החברה היהודית מבפנים ולכן עשו את זה -ואפשר לראות היום כמה משגשגות חזיריות למינהן) והכי כואב זה על היהודים שכן באו מרוסיה או אלו שנשארו ברוסיה ובגלל המחדל המכוון זוכים ליחס של יהודים בספק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
לבקש סליחה ומחילה משר הפנים
מזכיר המדינה,
05/05/05 17:57
|
לשעבר, יצחק פרץ מתנועת ש''ס. הוא התריע על הבעיה עוד בתחילתה. אבל מכוערי הנפש התנפלו עליו וסתמו לו את הפה. למה כבוד השר לשעבר אינו נדרש לסוגיה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
הוא פשוט התבלבל ...
אברהם דור שני,
הרי יהודה,
05/05/05 17:55
|
בא חייל תמים ורוצה להתגייס לצה''ל, כדי להגן על יהודים ... ופתאום מאמנים אותו איך לוחמים ביהודים, ועוקרים אותם מביתם... ועוד עם דמעה על הלחי. מי לא יתבלבל במצב כזה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכל הימנים פה
לא שמאלנית,
פשוט מציאותי,
06/05/05 19:15
|
בנתיים הרבה יהודים משלמים בחייהם, על מצב שיביא אותנו באמת לאבד את המדינה.
מתי תבינו שמדינה יהודית חשובה מאות ואלפי ומליוני מונים מאדמה בריבונות ישראלית יהודית.
נמאס להפקיר את דם בנינו בשביל חול שיביא אותנו לחידלון
ובכלל- לא הכל קשור להתנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק במאה אחוז
ל"ת
/'ק,
05/05/05 18:39
|
|
 |
יפה יפה.. כל הכבוד.
ל"ת
יהודי,
05/05/05 18:25
|
|
 |
64.
לבקש סליחה
אנוכי,
05/05/05 17:54
|
יש לבקש סליחה מכל האתיופים הכשרים שעלו מתוך ציונות ואהבה אמיתית לארץ ואיבדו הרבה קרובים בדרך ,תוך עינויים יסורים ומעשה אונס ומאסרים(שלא הכירו בהם כאסירי ציון) רק משום צבע עורם יש לבקש סליחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
ככה זה כשאוספים זבל ברחובות
ליאת,
צפון,
05/05/05 17:54
|
מתי זה יפסק כבר? לא הספיק לנו מהם בגולה? למה הבאנו אותם לכאן. מדינה מטומטמת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
ותקשיבו טוב!
תקשיבו תקשיבו,
05/05/05 17:52
|
להיות אזרח ישראלי זה זכות!!! אבל לא חובה! מדינת ישראל : חייבת לנדות, ולהרחיק, לכלוא ולגרש, כל אחד שמצהיר, שהוא שונא אותה, ופועל באופן גלוי או ניסתר למיגורה. ולהשמדתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד
הלנה,
תל אביב,
05/05/05 18:48
|
|
 |
61.
כל הכבוד
עולה חדש,
05/05/05 17:52
|
בישלתם את ה דייסה ,עכשיו היא מתפוצצת לכם בפנים ! כל הכבוד לחוק השבות ולפקידי הסוכנות שמביאים אנשים , שאין להם שום קשר ליהדות אותם אנשים שקראו לי ז'יד באוקראינה משרתים עכשיו בצה''ל. תעודת עניות לממסד וציבור בארץ שלא אילץ את נציגיו בכנסת לשנות את חוק השבות !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כך חושבים רוב היהודים שעלו
ל"ת
עולה יהודי,
05/05/05 20:10
|
|
 |
60.
לכל אלה שאומרים שצריך לגרש...
רוסי,
05/05/05 17:48
|
לכל אלה שאומרים שצריך לגרש את כל הרוסים בחזרה לרוסיה ושרובם לא יהודים תזכרו איזה יום היום ומי אמר דברים דומים רק על היהודים הסיבה ש 2\1 4\1 ו8\1 יהודים מקבלים אזרחות ישראלית היא שהנאצים שלחו למחנות ההשמדה גם יהודים בני תערובת שזאת אומרת 2\1 4\1 ו8\1 יהודים פלא שאדם כמוך יודע לכתוב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההלכה היהודית קובעת מי יהודי!!
אילנה ג,
תל אביב,
05/05/05 18:43
|
ולא דוקטרינת טוהר הגזע הנאצית או כל דוקטרינה אחרת. היהודים לא היו היחידים שנרצחו על ידי הנאצים. גם צוענים, גרמנים נכים ואחרים שזיהמו את טוהר הגזע הארי נדונו הושמדו על ידי הנאצים. אין זה אומר שעל העם היהודי לשכן את שרידיהם של הלא יהודים שנפגעו על ידי הנאצים במדינת ישראל האמורה להיות מדינת היהודים בלבד, ולא מדינת הערב רב הכולל מתבוללים ובני תערובת!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לידיעתך הגדרת ''יהודי'' אצל הנאצ
אסף,
05/05/05 18:20
|
היתה מי שבדמם יש פחות מ 50% דם ארי. לדידי כל הקרטיון של חוק השבות מוטעה.
דבר נוסף היו צריכים לסגור עיסקה בשנות ה -50 ולעלות אתכם אז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
דרושה ועדת חקירה ממלכתית!
מק קארטי,
עכשיו,
05/05/05 17:47
|
הקלות הבלתי נסבלת של מתן אזרחות ישראלית חייבת להיפסק! במו ידינו אנו כורים לנו בור. האויב מבפנים מסוכן יותר מבני ישמעאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
פחד אלוהים! הנאצים חדרו לארץ!!
כחול,
תא,
05/05/05 17:47
|
מסתבר שהגאונים שמנהלים את המדינה בלהיטותם להביא כמה שיותר יהודים, יצרו דלת אח ורית לזרע עמלק. יוצר משמעות חדשה למשפט הנדוש בימינו ''מהרסיך ומחרביך יצאו ממך...''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
מרגיז!!!
אןרית,
05/05/05 17:47
|
ברחנו מהאנטישמים ברוסיה כדי לסבול אותם פה בארץ ? אנחנו יותר מדי נאיבים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
....
איריס,
ת''א,
05/05/05 17:46
|
|
 |
55.
???But Is It A Lie???
אזרח,
05/05/05 17:45
|
התגלו כתובות הסתה שריססו אלמונים נגד ראש הממשלה: ''שרון ממשיך בדרכו של היטלר''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
סיפור אמיתי !
Russky evrey,
05/05/05 17:45
|
בת דודה של ידידי עלתה לישראל לפני 3 שנה בתוכנית ''נעלה'' ובכיתה בת 15 איש היו רק 2 יהודים היא ועוד בחור אחד, ליותר מחצי של הכיתה אף הורה לא יהודי ולדבריה היו כאלה שלא היו מסתירים שהם שונאים יהודים וצחקו עליה שיש לה אף גדול וכדומה. אחרי כמה חודשים היא חזרה לרוסיה וכיום משפחתה עברה לגרמניה ששם דווקא בניגוד לישראל מקבלים רק משפחות שבהם לפחות יהודי אחד על פי הלכה וכל האנטישמים האלה פה, יושבים ביניינו ובאים חדשים כל יום. אני בתור יוצא רוסיה חייב להסקים עם ש''סניקים שעלייה שבשנות 90-91 הייתה ברכה למדינה ומנתה מעל 75% יהודים כיום הפכה לקללה ומסוכנת לכווולנו. לא מפתיע אותי ועוד נשמע דברים כאלה הרבה וזה יילך ויחמיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
jak,
05/05/05 19:13
|
הבעיה הכי גדולה של העולים היודים מרוסיה זה העולים הגויים מרוסיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר
רונה,
מרכז,
05/05/05 18:25
|
|
 |
53.
הם קבוצה גדולה.....תקראו
שחר,
אריאל,
05/05/05 17:44
|
הם קבוצה גדולה באריאל. אני גר שם שנים. כולם רוצים להשתיק את זה ולומר ש''הם עלייה מבורכת'' אבל האמת לאט לאט יוצאת. הם כבר הספיקו לעשות נזק בכמה בתי כנסת בעיר. לדוגמא: בבית הכנסת ''תפארת אריאל'' עקרו עצים ''לכבוד חג המולד''. בבוקר שבת אחר,זרקו עגבניות וביצים על דלת בית הכנסת. הם משתכרים ביער קטן ליד המקווה הירוני,ושרים שירי נאצים וכו'. תחשבו רגע.....אלו אירועים שאמורים לקרות באירופה או במקומות אחרים בחו''ל. אבל בארץ הכל משתיקים. ''למען הסר ספק'' - רוב עולי חבר העמים באריאל הם אנשים טובים ונורמליים, אבל חשוב לדעת שיש קבוצה גדולה והוא לא היחיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
kill the fucking nazis
kahane chai,
05/05/05 18:07
|
there is no place for nazis in israel. time to do progrom on them, they shall no longer have safety.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז עכשיו פותחים להם אוניברסיטה
אחד,
05/05/05 18:02
|
הממשלה אישרה כבר תקציבים. הרי המתנחלים הם מלח הארץ. מגיע להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא בשביל הנאצים
רונה,
מרכז,
05/05/05 18:26
|
|
 |
52.
natzi
jacques,
bulgaria,
05/05/05 17:43
|
and we bring hem to israel!to send hem imediatly back
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
הרוסים האלה באים לארץ רק בשביל
ל"ת
ה סל קליטה,
05/05/05 17:42
|
|
 |
מה זה???
דוד,
05/05/05 17:56
|
|
 |
50.
לא ראו את צלב הקרס במקלחות?
טייפרקורדר,
05/05/05 17:40
|
|
 |
יחידה עורפית...
מיקי,
הקריה,
05/05/05 17:52
|
זה אומר שהם לא מתקלחים בצבא אלא יוצאים כל יום ב 1700 הביתה..אף אחד לא יכול היה לראות אותו במקלחת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טירונות, לא עושים ?
ל"ת
גידי,
חיפה,
05/05/05 19:28
|
|
 |
49.
רוסים.
redgrass,
05/05/05 17:40
|
99.9 אחוז מהרוסים שאתם רואים הם לא יהודים כולם נאצים וצריך להעיף מפה את כולם מהר, עם רואים רוסי צריך להיתקשר למישטרה ולדווח שמצאתם נו נאצי, הם כולם כאלה תאמינו לי.
כאלה תגובות אני רואה פה! לא הגזמתם ביכלל... רוב הרוסים שעלו הם יהודים וחלק קטן מהם לא יוהידם לפי ההלכה אבל אבא שלהם יהודי. יש רויסם שזייפו מיסמכים ובוא לפה אבל זה חלק קטן לא צריך להכליל.
ולמי ששכח הרוסים הם אלו ששיחרו את רוב מכנות ההשמעדה והם שונאים נאצים יותר מכל מדינה אחרת (הרוסים הלא יהודים). למי שלא יודע מספר הקורבנות במילחמת העולם השנייה הכי גבוה היה עצל הצבא האדום ואפילו יותר מיהודים. ברוסיה חוגגים כל שנה את הניצחון על הנאצים וזה חד מרכזי וחשוב עצלם.
אני תומך בליזרוק את האדם המסויים הזה מהארץ אבל לא צריך להכליל זה רק מראה עד כמה חלק מהמגיבים פה טיפשים וגזענים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק להתבייש נשאר לך, ובשקט!!!
ריק,
05/05/05 21:37
|
|
 |
תקראי את כל הכתבה+סיפור אישי
שולה,
06/05/05 19:33
|
הוא צודק לגמרי
אבל בתור אחת שהיתה ברוסיה (ואני לא ממוצא רוסי) אני חייבת להוסיף:
ברוסיה יש גזענות. הרבה גזענות. אז קוראים להם ''סקין-הדס'' ולא נאצים, והם שונאים לא רק את היהודים אלא את כל הזרים, אבל עדיין בדגש על היהודים. חייתי שם בעיר קטנה יחסית (מליון תושבים) והייתי פעילה בקהילה היהודית והיו המון גילויי אנטישמיות, והמון צלבי קרס ברחובות, ספרים של היטלר בחנויות ובדוכנים ברחוב... ונדליזם של מבני הקהילה, מכות לצעירים מהקהילה (פעם זה היה אפילו ליד שוטרים), חילול בתי קברות יהודיים , משטרה שותקת...
זה לא בא משום מקום... ולעניינינו, הסיפור על הבחור הזה ממש לא הפתיע אותי, ומי שאחראי על העליה מודע לתופעה הזאת, של שנאת ישראל וגזענות במדינת ישראל, ולצערי זו תופעה שקיימת כבר תקופה ארוכה, ומתפרסת על פני כל הארץ. שמעתי לא מעט סיפורים של מורים באולפנים, שמזהים את זה כבר מהחודשים הראשונים של אותם אנשים בארץ. נקווה שאולי בעקבות החשיפה הזו יצליחו לעקור את שורשיהם מעל פני הארץ.
אבל- אל לנו להכפיש עליה שלמה של אנשים נפלאים שרק מחזקים אותנו פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צריך להכליל
עודד, סין,
05/05/05 19:02
|
|
 |
קבל תיקון 99.999999
redgrass,
05/05/05 21:22
|
|
 |
very true-must read this!
ל"ת
Noa,
london,
05/05/05 18:52
|
|
 |
48.
לא ברור כבר מה יותר גרוע..
אריק,
ר''ג,
05/05/05 17:35
|
|
 |
אז הבעיה זה התגובות פה?
שרון,
05/05/05 17:47
|
|
 |
47.
למה הביאו את הרוסים הנוצרים.
ל"ת
היהודי,
05/05/05 17:32
|
|
 |
צריך לבדוק עובדי של סוכנות
boris d,
haifa,
05/05/05 17:58
|
צריך לשלוח נציגי סוכנות לא בפרוטקציה של חסרי לאום ללא בדיקה מי הוא, אלה שליח סוכנות צריך להיות יהודי אכפטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לסלק את רבע מיליון הנוצרים:
Y,
05/05/05 17:43
|
שעלו לפה במרמה, כיהודים.
מדובר בנפולת של נמושות, בתחתית החבית, בהגירה כלכלית צינית של נוצרים פונדמנטליסטיים.
צריך לבדוק מי נוצרי ולסלק אותו. איך נדע? כל רוסי-יהודי יכול בקלות רבה להצביע על אותם רוסים שהם נוצרים. אם אתם מכירים רוסי-יהודי, פשוט תשאלו אותו והוא יודה שזה כך.
אז לגייס כמה כאלו, להצביע על המתחזים, ויאללה - להעיף.
הרי משטרת הגירה יש לנו.
אז מה הבעיה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעיה ש..
redgrass,
05/05/05 18:07
|
באיזה זכות את תגרש רוסים לא יהודים? הם באו לפה לפי חוק השבות (עם אתה לא יודע חוק השבות נותן לעלות לא רק ליהודים אלה גם למי שסבא שלו יהודי אפילו) וקיבלו אזרחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
חוק השבות הגאוני
אליסף,
פ''ת,
05/05/05 17:31
|
והחדשנות של הבג''צ יציפו את הארץ (או את מה שישאר ממנה...)במוקדם או במאוחר, אם לא בנאצים שונאי ישראל אז לפחות בסתם אנטישמים. קדימה יהודים עלו והצליחו, אף אומה לא תציל אתכם גם בשואה הבאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
הם בטח היצביעו ימין
רז,
05/05/05 17:31
|
|
 |
נאצי לא יכול להיות שמאלני.
א.ג.,
05/05/05 18:16
|
הנאציזם היא תנועה ימנית לאומנית קיצונית: המדינה מעל הכל. זה בניגוד מוחלט לשמאל שבו האדם הוא מעל הכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ימין שמאל זה לא משנה
jak,
05/05/05 19:25
|
גם אלה וגם אלה שואפים שנימחק הימין האירופי לא אוהב יהודים והשמאל לא אוהב ישראלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עבוד על שגיאות כתיב
מיכאל,
שרון,
05/05/05 18:01
|
איך שאתה כותב לא בטוח שתדע מה ימין ומה שמאל כשתגיע לקלפי. שונאה = שונא אם כמילת תנאי ולא עם. אח''כ כשכבר תדע לקרוא ולכתוב תקרא קצת הסטוריה ותבין למה השמאל מוביל אותנו לאבדון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם הייתה שונאה ישראל
משה,
05/05/05 17:39
|
|
 |
44.
אתיופי או פלשמורי לא היה מהין
צודק,
05/05/05 17:29
|
תמשיכו להביא זבל על חשבון חיילים וצברים ועדות המזרח,רק שלא תתפלאו אחר כך מה יהיה הסוף שלכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
לא לגרש אותו לפני ש...
יהודי,
ישראל,
05/05/05 17:24
|
שיעבור עינויים. הוא והחברים שלו צריכים לדעת שהם יכולים לעשות מעשים כאלה אצלם ברוסיה אבל כאן בארץ, זו כבר הסגת גבול שלא תעבור במחיות כפיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 45 !!!!!!!!! הוא צריך
תגובה ל 45,
05/05/05 17:34
|
לחוש את מעשי הנאצים (לפחות קצת) לפני שהוא מעריץ אותם ושונא יהודים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
מיתנחלים
אילן,
רמת גן,
05/05/05 17:21
|
לא פלא שהוא גר בהיתנחלות של רון נחמן. לרב המיתנחלים יש נטיות פשיסטיות, גיזעניות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחים תאומים של שמאל הקיצוני
אלקס,
05/05/05 18:12
|
אמו של חייל אמרה ''שונאת כל מה שקשור למדינת ישראל'' זאת בדיוק העמדה של שמאל הקיצוני. אילן פאפא, טניה ריינהרט ושמאלנים אחרים קוראים למדינות העולם להחרים ישראל. באתרים של אנרכיסטים כתוב בגלוי שמטרתם השמדת מדינת ישראל. אני רק לא מבין למה משטרה לא פועלת באותה זריזות גם נגד שמאל הקיצוני? כישראלי וכיהודי אני לא רואה הבדל גדול בין ניו נאצים לבין שמאל הקיצוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאחותך יש נטיות נאציות....
ל"ת
דני,
קרית אונו,
05/05/05 17:36
|
|
 |
41.
לגרש אותו ואת משפחתו מיד מהארץ
ל"ת
ניאו נאצי?!!,
חלאה!,
05/05/05 17:21
|
|
 |
40.
מביאים זבל ואז מתפלאים שמסריח
הפרשן,
05/05/05 17:20
|
כאשר אמר פעם הרב יצחק פרץ מש''ס לפני הרבה שנים שחלק גדול מהעולים מרוסיה אינם יהודים, כל השמאלנים והתקשורת השמאלנית התנפלו עליו.
מתברר שהוא צדק במאת האחוזים. מביאים לכאן זבל לא יהודי ואז מתפלאים שמסריח כאן עבור היהודים. נכון יש גם זבל יהודי כשר למהדרין. אבל זבל יהודי אף פעם לא יתמוך בניאו-נאצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק, צחוק הגורל הוא ש
מבקר תגובות,
סדום,
05/05/05 18:10
|
האנשים האלה מצביעים לימין באופן גורף. והם ישאירו את מכוערי הנפש באופוזיציה עוד שנים רבות. רק חבל שעמך ישראל ימשיך לסבול ממשלת הזדון, הרשע והשחיתות של שרון, אולמרט ושקרניהו לשמחת לבבם של קומץ המיליונרים שגונבים לנו את המדינה ואת הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמא שלך זבל
ל"ת
SAHA,
DAROM,
05/05/05 18:09
|
|
 |
39.
יש פה הרבה רוסים כאלה
אסף,
05/05/05 17:19
|
שאין להם זיקה ליהדות ולמדינה. כל מיני נבלות שזייפו תעודות ועשו הכל להנס לכאן..בא לי להקיא לפעמים כשאני רואה אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וכשאתה רואה אותם - אתה מזהה
ריק,
05/05/05 21:36
|
|
 |
38.
מיהו יהודי ?- לפי הסוכנות
יודע דבר,
05/05/05 17:19
|
אם שכנה של סבתא של הדודה שלו היתה יהודיה כנראה שגם הוא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
למה האם והבן עלו לארץ?
מבולבל,
05/05/05 17:18
|
האם התחילו לשנוא יהודים רק אחרי שהגיע לארץ? ואם כן מה היו הסיבות לכך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
SAL KLITA
alon,
05/05/05 18:09
|
FOR THE FREE MONEY AND LIVING THAT OUR TAX MONEY PAYS FOR. WE ARE FINANCING NONJEWS AND NAZIS.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כסף...כסף....
ולדי,
ראשון,
05/05/05 17:54
|
אם היית ידוע כמה כסף מקבל מי שעולה לארץ, היית גם אתה מזייף את דתך ועולה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
חייל נאצי?
גדעון,
טבריה,
05/05/05 17:15
|
|
 |
35.
אז למה שניאו נאצי יבוא לגור
גיא,
05/05/05 17:13
|
במדינת ישראל? הרי זה שולל את האמונה שלהם. לפי התיאוריה הנאצית,למרות שזה לא נכתב בפירוש בשום מקום,נאצי אמיתי יעדיף לגור ברחובות מאשר לגור בסביבת יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
SALEY KLITA
ALON,
05/05/05 18:10
|
|
 |
34.
תודה לשמאל שמעלה מצביעים פוטנצ
פפר,
05/05/05 17:10
|
|
 |
הפאשיסטים הם ימנים לא שמאלנים
צבר,
צבר-לנד,
05/05/05 18:11
|
הבעיה היא שרב הרוסים עוד לא עברו את התהליך, של לחיות במדינה הזאת ולכן הם ימנים. עוד קצת גם הם יבינו מה שהולך כאן באמת ושמאל השפוי יחזור להיות הרב במדינה. ועד אז רק שהימין הקיצוני לא יהרוס מדינה שהשמאל בנה במשך הרבה שנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
peretz
maor,
05/05/05 17:22
|
|
 |
33.
חשוב לדעת סוכנות היהודית
EITAN,
מרכז,
05/05/05 17:08
|
לפי דעתי יש צורך לסגור את הסוכנות היהודית(משרד הפנים) כי היא גורמת לעליה של אנשים לא יהודים לעלות לארץ וזה רק כדי שהם יקבלו שכר על עבודתם , אני מכיר ולא מעט עולים מרוסיה לא יהודים שנצלו את השיטה לעלות דרך הסוכנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
צריך להגיב במלוא החומרה
יעקב,
קרית חיים,
05/05/05 17:08
|
אם העם היהודי חפץ חיים אזי יש להגיב במלואה החומרה.לגרש כל עולה חבר המדינות שמשמיע אפילו אהדה לנאצים אחרת אנחנו עם חסר עמוד שידרה וגאוה לאומית.מה יגידו הערבים אם יראו שאנחנו רכרוכים כשזה בנפשנו. בכל הקשור לעצם קיומנו אין חוק ופרוצדורות ..לפעול נקודה.וששינוי יקפצו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
לגרש אותו את אמו לארץ מוצאם
דנה,
05/05/05 17:06
|
|
 |
30.
הממשלה חייבת לשנות את חוק השבו
MR KNOW ALL,
מקום טוב,
05/05/05 17:05
|
תחילה, יש להבדיל בין יהודי רוסיה שעלו לארץ, לבין הגויים שעלו לארץ בעקבות חוק השבות.
יהודי רוסיה מסוגלים לזהות את הגוים שעלו לארץ, יש אנשים שלא רואים מה הבעיה שגויים עולים לארץ, האמת היא שיש לי בעיה עם עולים שיכול להיות שבעבר הלא רחוק של משפחתם הם רצחו יהודים, אז מה יש לעשות בנושא?
לשנות את חוק השבות! יהודי הוא מי שאימו יהודיה! או שהוא התגייר(ולא ניכנס לסוגי הגיורים), מי שסבו הוא יהודי רוב הסיכוים שהוא לא יהודי!, ככה שהגיע הזמן לשנות את החוק הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם משפחות מעורבות?
בן של יהודי,
05/05/05 17:46
|
מי שאביו יהודי? כל אלה היו נטבחים על ידי הנאצים כמו היהודים בלי שום הבדל, המשפחות המעורבות האלה סובלות מבעיות רק בגלל עינייני גזע ודת מושחטים, ירדפו אותם בכל מקום אנשי האינקויזיציה וגזענים עלובים. אותו חייל נאצי מוציא שם רע לעולי חבר העמים, ולידיעתך יש מלא רוסים שהתגיירו כדי להגיע ארצה והסיכוי שהוריהם שיתפו פעולה עם הנאצים או טבחו בהם גדול מאוד, אז מה? פעם הם רצחו, ועכשיו הם יותר דוסים מדוסים- למה כי זה כדאי, הבנת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
אם הוא לא רוסי תורידו לי את
עמי,
ירושלים,
05/05/05 17:04
|
יד ימין!!! ואל תתפלו הרבה מהרוסים הם נאצים, ובכלל 90% מהם לא יהודים בכלל. לסלק את הרוסים מייד!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואותך יחד איתם,
ריק,
05/05/05 21:36
|
|
 |
חכם אתה! חשבתי שהוא מרוקאי.
ל"ת
בוזגלו,
05/05/05 18:02
|
|
 |
הבנת הקרא!
אורית,
05/05/05 17:39
|
אבל כתוב במפורש שזה עולה מרוסיה! אז מה אתה חוזר על זה לא חידשתה הרבה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הגזמתה.
ל"ת
redgrass,
05/05/05 17:35
|
|
 |
אני לו מידברים עיבריט.
ל"ת
מישה,
נצרת עילית,
05/05/05 17:13
|
|
 |
28.
לבדוק כל רוסי שעלה לארץ
המציע הלאומי,
05/05/05 17:03
|
אתם יודעים בדיוק באיזה עליה מדובר, יש אלפים כאלו, איך שלא יהיה חייבים להתחיל בתהליכים לביטול אזרחות, זה יהיה תקדים רצוי ויעזור למקרים נוספים שאני עלולים להתקל בהם בעתיד הלא רחוק,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבדוק מה: ברית מילה??
ל"ת
ריק,
05/05/05 21:35
|
|
 |
27.
ואם יתברר שהם יהודים כשרים -
שאלה,
05/05/05 17:02
|
האם גם אז אפשר לשלול מהם את אזרחותם או את זכויות העולה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן
ל"ת
אביב,
05/05/05 17:10
|
|
 |
26.
מי שיושב במשרד הקליטה יודע על
אנה,
05/05/05 17:00
|
כמויות אדירות של גויים שבאים ארצה המ קונים מסמחים מזוייפים ואני מדברת על זוגות שכולם שם גויים!!!אנחנו סבלנו מהם שם מאוד כואב לראות אותם פה .גויים מעדיפים לשרת בצה''ל ולא בצבא ר וסי .תאמינו שבצ'צ'ניה יותר מפחיד!די לזהם את הארץ!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
לגרש מהמדינה! שהיטלר יחבק אותם
ל"ת
מזועזעת,
05/05/05 16:58
|
|
 |
24.
קשה להאמין
anat,
netanya,
05/05/05 16:57
|
צריך להוציא אותם מיד מקירבנו לפני שההיסטוריה תחזור על עצמה על אדמתנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
הזוי
ליאור,
קריות,
05/05/05 16:47
|
זה אחד הדברים היותר הזויים ששמעתי. חייל צה''ל נאצי... מה הלאה? מוסלמים פצפיסטים??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הלאה?
אלעד,
הוד השרון,
05/05/05 17:00
|
ראש ממשלה ערבי? אסיר לשעבר בביהמ''ש העליון? מרגול עם אזרחות פולנית??? הזוועה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
לעזאזאל שיזרקו אותם מהמדינה!!!
אזרחית,
05/05/05 16:47
|
שיזרקו את החוליגנים האילה מהמדינה הזו!!!אין להם מקום אצלינו!!! לא מתביישים!!! לאסור את כל העולים שעלו במרמה לארץ ולזרוק אותם חזרה לרוסיה!!!!!גועל נפש!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
הוא לא היחידי שמעו סיפור
אריק,
05/05/05 16:43
|
לפני כחצי שנה הייתי בבית של עולה חדש מאוקריאינה טיפלתי לו במזגן הוא היה לבוש בגופיה ושמתי לב שגופו מכוסה קעקועים נאצים מצלבי קרס ועד חילים אוקראינים הורגים יהודים (יש לציין שהוא איש זקן בערך בן 70) דיוקן של היטלר ועשרות סיסמאות נאציות שמעטרות את גופו המצומק ששלאתי אותו בקשר לקעקועים הוא אמר לי שהוא שונא יהודים אבל אם היה נישאר באוקראינה היה מת כבר מחולי שם סיפרו לו שכל מה שהוא צריך לעשות זה להגיד שהוא יהודי ולעלות לישראל פה הוא מקבל טיפול רפואי בחינם וגם סל הטבות סל קליטה שהוא יחלים הוא חוזר לאוקראינה דיברנו ודיברנו גם על המצב הפוליטי הוא עוקב אחרי הכול ואמר שהוא מקווה שהערבים יחסלו את כל היהודים ואם הוא היה צעיר בשלושים שנה הוא היה עוזר לערבים החלאה הזאת גרה באשדוד בבית גדול ויקר מקבל טיפול רפואים אוכל וכסף על חשבון היהודים ועוד מקווה שערבים ישחטו את כולנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האנטישמי הזקן מאשדוד
אשדודית,
05/05/05 18:11
|
אז למה שלא תפנה לרשויות: משטרה, או לביטוח הלאומי (שבוודאי ישמחו לבדוק את האפשרות לא לשלם יותר טיפולים)? מכעיס לשמוע שהוא מרגיש מספיק בטוח להגיד את הזוועות שלו ולהמשיך לקבל הכל... די לפרייריות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשאיר פה בבקשה איזור וכתובת
Maybe,
05/05/05 18:00
|
|
 |
באתר בנייה שעבדתי פעם
יוסי,
תל אביב,
05/05/05 17:38
|
כל העובדים הכלליים היו גוים אוקראינים וקצת רוסים. לכולם הייתה אם נוצריה ואבא שבמקרה הטוב היה חצי יהודי. אבל הם כמובן רואים עצמם נוצרים לכל דבר ועניין, ויש להם תעודת זהות כחולה כמו לכל אזרח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חייבים לדווח עליו לרשויות
ענת,
נתניה,
05/05/05 17:04
|
|
 |
לדווח לרשויות ,הצחקת אותי
ישראלי,
05/05/05 17:32
|
הגשתי תלונה למשטרת ישראל על ביטויים פרו נאצים והזדהות עם מעשי הנאצים ,המשטרה סגרה את התיק (חוסר עינין לציבור). התופעה אינה קשורה רק לעולים ,היא בתוכנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מן הראוי, שתדווח למשטרה. זוהי
אזרח,
05/05/05 16:59
|
|
 |
לא בטוח שיעזור לפנות למשטרה
jak,
05/05/05 19:01
|
הרי הביאו גויים לפה בכוונה תחילה ולא סתם הביאו אותם כל מיני גורמים יהודים ששונאים את היהדות שלהם והם רצו להפוך את ישראל ליותר ''ארופאית'' הם גם ראו שאף אחד בארץ כמעט לא רוצה להתחתן בצורה לא יהודית וגם המחסור בחזיר לא ממש העיק עלינו אז הם הביאו כמות מאוד רצינית של גויים שיהוו ''ציבור שחיבים להתחשב בצרכיו''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי,לא להאמין,למה לא הודעת
ל"ת
למשטרה?,
05/05/05 16:53
|
|
 |
20.
חייל נאו נאצי בשורות צה''ל
שיר,
05/05/05 16:42
|
מזעזע ומרתיח אותי לדעת שחלאה כזו נמצאת בקרבנו.לא די שהוא משרת בצה''ל , משפחתו מתקיימת במדינה שלנו והם עוד מעזים לירוק לבאר ממנה הם שותים.צריך לשלוח אותם חזרה מאיפה שבאו ושינהלו משם אורח חיים כפי שבא להם. חוצפה ובושה שהם נושמים את אותו חמצן שאנחנו נושמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואם היה משתמט מצה''ל?
קרא לפני שתקרא,
דרום תל אביב,
05/05/05 17:02
|
ואם היה משתמט מצה''ל היה יותר טוב?
יש כאן פספוס גדול בדיון - כי עצם השירות בצה''ל של מהגרים-לא-יהודים לישראל משמש בד''כ תעודת ההכשר ל''עלייתם'' על אף היעדר יהדותם.
ומכאן בעצם הדרך מובילה להתרחקות מהפן היהודי של המדינה, לצד סוגיית השוויון של ערביי ישראל, כקבוצה מיעוט בינתיים, ולצד השאלה העמוקה של הזכות לא לאהוב יהודי, של מי שחייו מצויים, דה-יורה, בסכנה מכיוון שהוא משרת בצבא הגנה לישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא היהדות היא החשובה
שחף,
05/05/05 21:48
|
מה שחשוב זה הזיקה לארץ ולאו דווקא החותמת של ''יהודי'' בת''ז. מי שמשרת בצה''ל ורואה בישראל את המדינה שלו ומעוניין לחיות בה כי היא מולדתו החדשה - אין לי בעיה אפילו אם הוא לא יהודי או רק חצי יהודי. אבל אם הוא ''במקרה'' יהודי אבל עבריין (שלא לומר איש מאפיה...) ורואה בישראל מסחטת כספים - אני בתור יהודייה גאה הייתי מעדיפה שיגורש ויאבד את אזרחותו. תיקון חוק השבות עכשיו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מה הקשר לגבעתי?
ל"ת
הסגול,
05/05/05 16:40
|
|
 |
18.
אז מה הוא עושב בצבא??????!!
ל"ת
ללל,
05/05/05 16:40
|
|
 |
חכם מה הוא אומר.
חמינוביקי,
חיפה,
05/05/05 17:06
|
שילך אולי בחברתהחשמל יקבו אותו צריכים אנשים חכמים מה? יוכל לגנוב את הכסף ולקבל פנסיה כפולה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא קיבלו אותך לחברת חשמל?
הילה,
05/05/05 19:34
|
|
 |
17.
כיפאק לשינוי ולפורז המטומטם
טומי,
05/05/05 16:37
|
זוכרים איך האידיוט נלחם על מתן אזרחות ישראלית לכל מי שמשרת בצה''ל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מפתיע מה?
חמיני,
חיפה,
05/05/05 17:03
|
מה הבעיה רציתים עולים בכל מחיר קבלתם הזהירו אותכם מתוך 2 מליון עולים מרוסיה חצי לא יהודים אז מה קרה פתאום נולד נאצי?או אולי הוא רוצה לחיות עם היהודים לאחר שהוריו עשו מה שעשו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
להור אותו ואת כל הניאו-נאצים
ל"ת
***,
05/05/05 16:35
|
|
 |
15.
לגרש
דוד,
05/05/05 16:33
|
|
 |
ושיחזיר את סל הקליטה
ל"ת
שונא נאצים,
מושבע,
05/05/05 16:52
|
|
 |
סל קליטה
ל,
ל,
05/05/05 17:11
|
שכחתם שאין כסף לחולי סרטן וסל הבריאות נו אני יודע שאני משלם 5 אחוז מס נטו לכל עולה זה היה בתקון חוק בלפני 10 שנים ממש גנבה אני לא רוצה לממן אף אחד למה את העליה ממזרח מישהוא מימין זרכו לכלים את הילדים הקטנים של התימנים לקו ממש להתמוגג מאחינו החמדנים ללא גבול המבין יבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
למה אתם מתפלאים? כנסו
שרית,
05/05/05 16:33
|
מה, זה חדש? הרי ידוע ש-80% מהרוסים שעלו הם לא יהודים. רבים מהם זייפו תעודות רק כדי לצאת מרוסיה. יש לי חברה באשדוד (במקרה יהודיה) שסיפרה לי שהשכנים שלה באשדוד הם אותם שכנים מרוסיה שקראו לה שם ''יהודיה מלוכלכת''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מה את מדברת?
רוסי יהודי גאה,
05/05/05 19:50
|
מאיפה הנתונים האלה שלך? איך הגעת למסקנה שזה 80%...אני לא מאמין שזה יותר מ20%...כל אלה שאומרים שצריך להעיף את הרוסים אז אני מצטער להגיד לכם אבל זה מה שעשו הנאצים...אמרו שהיהודים לא באמת גרמנים...שכחתם כמה חיילים עולים משרתים בצה''ל...אז אחד הוא תפוח רקוב אז מה?...כולם כאלה?...תתביישו רוסים רבים תורמים למדינה שאינה מחזירה להם דבר רק שנאה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה זהב!!!!
ל"ת
ריק,
05/05/05 21:34
|
|
 |
זה לא זיוף תעודות, זה פשוט
המבין,
05/05/05 17:29
|
אנשים בני יהודים, שאבא או סבא שלהם יהודיים והם זכאים לעלות לארץ לפי חוק, יש גם אחרים שעוברים תהליך גיור- אבל הם כבר נהפכים ממש לדוסים, אני חושב שאתו חייל הוא פשוט בן של יהודי, ואחרי שהגיע לארץ, וסבל בגלל שהוא אזרח סוג ב'- כמו הערבים זה פיתח אצלו שנאת יהודים.
הכי הגיוני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא 80% אלא 30%
אלי,
05/05/05 16:57
|
|
 |
70% לפי נתוני משרד הקליטה
ל"ת
עומר,
05/05/05 17:10
|
|
 |
חייל נאו נאצי
שיר,
05/05/05 16:45
|
את צודקת,זה דבר ידוע.אני מאשימה את הרשויות שלא בדקו זאת.להגיע למצב שבו חייל צה''ל הוא נאו נאצי עבורי זה תחילת הקץ.צריך למנוע זאת בכל חומרת הדין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגזמתם ממש.
redgrass,
05/05/05 17:32
|
בתור רוסי יהודי אתם ממש מגזימים בערך 20 לא יהודים אבל לפי חוק השבות יש להם זכות לבוא לפה. אני בעד להעיף את הרוסי הנאצי הזה מארץ אבל לא צריך להכליל את כולם. הרבה לא יהודים חייפ פה, משרתים בצבא ותורמים לחברה שוב לא צריך להכליל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חלאות
שחף,
05/05/05 21:42
|
אם לא יהודי אז לפחות שתהיה לו זיקה לארץ. אבל להגיע לכאן כניאו נאצי ולהיות גאה בכך שהוא שונא יהודים??? לא רק שהוא יורק לבאר שהוא שותה ממנה, אלא מנסה גם להרוס את הבאר??? פשוט אין לי מילים, אם כזה גועל נפש הגיע לכאן... משטרת ההגירה יחד עם משרד הקליטה צריכים לעבוד קשה מאוד כדי לנקות את הרפש הזה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
עכשיו יודעים מאיפה כל הגרפיטי
ל"ת
של צלבי הקרס,
05/05/05 16:31
|
|
 |
ומי אתה : חושחש הבלש??
ל"ת
ריק,
05/05/05 21:33
|
|
 |
12.
חכו חכו זו רק ההתחלה!!
ל"ת
גיור קפיצה עאלק,
05/05/05 16:30
|
|
 |
11.
כשמביאים גויים לארץ
אלי,
חולון,
05/05/05 16:28
|
|
 |
10.
Its the Govt Fault
Jewish Pride,
05/05/05 16:28
|
There is no real Education on a daily basis that teaches children what the nazi movement was really about. There are no Real Pictures of the horor of the Holocaust in school text books. I was born in Israel and took 1st and 2nd grade there before moving to the united states, and this is what I learned from the two countries. ISRAEL: nothing of the holocaust or naziism then when I got to the United States I had Social Studies. Education of WWII it was called. That is the first time I saw the pictures of dead bodies piled up and gas showers and the teacher put me infront of the class and told the others he is a Jew and if it was Nazi Hitler what would you do children all my friends said in the class said hide him like Anna. Not only i learned that nazis where weak monsters but that my friends werr brave souls even though they were not jewish. anyway i say take that soldier and throw him out of the country and put him in a true neo-nazi city where every nazi knows he is jewish. he will be dead in 1 hour... If a person is in love with naziism then he should not live in a jewish state.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
response to your message
missy,
haifa,
05/05/05 17:15
|
i agree with what you say about kicking him out of israel however, you cannot compare the education of 1-2 grades and of the older children. can you tell me that in third grade you studied all you mentioned? because i lived in the states until i was 12 (6th grade)....we definately did not learn that in elementry school....we learned to read and write!!!! it would be my suggestion (which you are free to ignore) is to measure what you say first. it made the rest of your message irrelevant which is a shame as it was good!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
שכחתם את סוכן השב''כ רביב ?
יותם,
05/05/05 16:24
|
שכחתם מי אחראי להפצת הכרזות של רבין במדי SS ?
שכחתם שהמשטרה הודתה בהפצת הסטיקר ''שרון לילי מחכה לך'' ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא שכחנו מי מכר את המדינה!
ל"ת
פושעי אוסלו,
לדין,
05/05/05 16:54
|
|
 |
8.
נאצים ישראלים
דורון,
תל אביב,
05/05/05 16:23
|
זה מה שקורה שקולטים עליה שחלק לא קטן ממנה איננו יהודי ואינו חש כל זיקה ליהדות. אני מצטרף לקריאה לזרוק את הנאצי הזה לכל הרוחות. לא מגיע לו לחיות בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי לנו שנעסוק בשאלה למי הזכות
לחיות,
05/05/05 18:10
|
|
 |
יש לך בעיה להוציא נאצים או ניא
אושר,
05/05/05 20:33
|
יש לך בעיה להוצאי נאצים או ניו נאצים להרוג? לי ולעוד המון יהודים אין עם זה בעיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
הוא לא משתתף בגירוש יהודים?
ל"ת
דניאל,
גוש קטיף,
05/05/05 16:22
|
|
 |
6.
מערכת החינוך של מפד''ל-ליכוד
ספי,
05/05/05 16:15
|
קורסת וזוהי התוצאה. מי פילל שאזרחים ישראלים יסגדו לנאציזם. לא פלא כאשר מורות שיוצאות לפולין לא יודעות את ההיסטוריה של השואה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ככה זה כשרוצים עולים בכל מחיר
דינה,
רעננה,
05/05/05 16:37
|
|
 |
איזה טמבל אתה
בני,
05/05/05 16:31
|
מה הקשר לליכוד ולמפד''ל ? ובכלל למערכת החינוך ? מדובר בעולים גויים שכנראה היו נאציים לפני שבאו, והשאלה היחידה היא: איך הם בכלל עלו לארץ ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
שיוכיחו שהוא דיבר ב ICQ
דד,
05/05/05 16:14
|
אי אפשר כיום להוכיח כזה דבר. ומי שאומר IP לא יודע איפה הוא חיי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך תלמד מחשבים ילד!
ל"ת
איש סקיריטי,
05/05/05 17:26
|
|
 |
Yes you can
Internet worker,
05/05/05 16:36
|
You can get his address by calling his internet provider with the IP address. You know who is the provider by the IP
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מטומטם-לא קראתה את התגובה
ל"ת
rr,
05/05/05 17:05
|
|
 |
4.
מה? הוא גר בשטחים? לא יכול
להיות!!,
05/05/05 16:13
|
הרי שם גר מלח הארץ שלנו! העידית הנבחרת של העם הנבחר...
הא, זה בטח גם כן פרובוקטור מהשב''כ... אבל אולי גם אני פרובוקטור של השב''כ... רק רגע, קורא יקר, אולי גם אתה פרובוקטור של השב''כ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ידעתי שבבון יכול לתקשר
אושר,
05/05/05 20:31
|
אתה נס עולמי תגלית לא ידעתי שבבון יכול לתקשר כל הכבוד לך בן שרמו@#
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בטוח פרובוקטור של השב''כ
!,
05/05/05 22:58
|
|
 |
טיפש המדינה שמה אותו שם
ל"ת
אושר,
05/05/05 20:30
|
|
 |
יש גם נאצים בת''א נו אז???
גילי,
שומרון,
05/05/05 17:21
|
|
 |
באריאל יש הרבה נוצרים מרוסיה
ל"ת
תמיר,
05/05/05 16:25
|
|
 |
למה נוצרים?
void,
05/05/05 17:26
|
אני אישית לא ראיתי שם כנסיות פרבוסלביות... אגב, הייתי בטוח שהמתלהמים פה ישליחו את המקרה על כל העולים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל|:4
בחבוט,
רמת גן,
05/05/05 17:14
|
שיחזרו ויחזרו את סל הקליטה לטובת חולי הסרטן דרך אגב יורדים עולי רוסיה החזרה לארצם ולא מחזיקים את סל הקליטה. יש להעמיד לדין את ראשי הסוכנות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אמר שהוא גר בשטחים??
איפה הבאתה את,
זה??,
05/05/05 16:22
|
|
 |
תקרא שוב את הפסקה הראשונה
נחום,
05/05/05 16:46
|
ואם עדיין תחשוב שהוא לא גר בשטחים כנראה שאתה מאלה שמאמינים שאין שטחים, וכל ארץ ישראל התנ''כית שלנו בלי שום הבדל בין שתי הגדות של הירדן... (או שאתה ממש חלש בגאוגרפיה ולא מבין שאריאל זה בשטחים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תושב אריאל
יוני,
05/05/05 16:33
|
כתוב במפורש שהוא תושב אריאל. אם זכרוני אינו מטעני אריאל היא מהצד הלא נכון של הקו הירוק, קרי השטחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טיפש/ה ברמות מאוד גבוהות
מני,
אשדוד,
05/05/05 16:16
|
לא כתוב שהוא מיש''ע ככל הנראה ואני אומר את זה בהסתייגות הוא עולה חדש מרוסיה לא יהודי... בדיוק כמו העולה החדש שנתפס אתמול וגם עליו פורסם שהוא חבר בארגונים ניאו נאציים.
חוץ מזה ששמאלני צבוע וקשקשן מסוגך שכח שאת כל ההשוואה של צה''ל לנאצים וכו' התחילו ישעיהו ליבוביץ, שולמית אלוני ועוד רבים ו''טובים'' בשמאל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מני, עדיף שלא תדבר על טיפשים
צ'ה,
05/05/05 16:44
|
שורה 3:''חייל תושב אריאל''- כלומר מיש''ע (יהודה שומרון ועזה)
זה שיש ניאו נאצים בארץ לא נותן לאף ארגון בארץ להציג את ראשי השלטון כנאצים או להשוות בין היטלר לראשי ממשלה- טרפה של אחד לא מכשירה נבלה של השני..
מעבר לזה, ישעיהו ליבוביץ' היה אדם דתי אדוק, שחשב ששלום עם הפלשתינים לעולם (!!) לא יקרה ובכל זאת צריך לצאת מהשטחים כי זה מקלקל את ישראל מוסרית. שולמית אלוני הייתה ממקימי האגודה לזכויות האזרח, ופעילה בוועד ''נגד העינויים בשב''כ''- וזה כולל עינויים של אנשים כמו אביגדור אסקין שנחשד בפעילות נגד ערבים, וחברי המחתרת היהודית..- ובטח את זה ''שכחת'' (אם בכלל ידעת) כשהזכרת אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליצן - הוא תושב אריאל !
קרא לפני שתקרא!,
דרום תל אביב,
05/05/05 16:39
|
בפיסקה 1 כתוב שהוא תושב אריאל.
ולכן גם נעצר על ידי מרחב שומון של משטרת שומרון ויהודה.
אבל כנראה בכל זאת טפשות היא יותר ענין פוליטי ופחות ענין גאוגרפי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן כתוב מאריאל.
מי טיפש?,
05/05/05 16:30
|
|
 |
תקרא את התשובה שלי לצ'ה
מני,
אשדוד,
05/05/05 16:53
|
|
 |
איפה התשובה?
צ'ה,
05/05/05 17:20
|
|
 |
תשובה
צ'ה,
05/05/05 18:16
|
1- יופי שכתבת את התגובה שוב. אני שונא שאנשים טוענים שהגיבו, והאתרים לא מראים את זה. 2- תופעה מוכרת ואם ככה זו לא אשמתך, גם לי עשו את זה בכמה כתבות וזה מאוד מאכזב 3- השוואה בין הצבא לנאצים שנעשתה ע''י ליבוביץ' (את ההשוואה של אלוני אני לא זוכר ולכן אני לא יכול להתייחס אליה) הייתה כדי להראות שהצבא הישראלי מושחת ומתנהג ברשעות ובאטימות לאוכלוסיית הפלשתינים לא פחות מהצבא הנאצי.. אפשר להתנגד להשוואה, אבל להבין ממנה שליבוביץ' עודד נאציזם זה בערך כמו להבין מהשוואה של דתיים בין הפלות לרצח שהם מעודד רציחות..
ככה שהקשר בין לייבוביץ' לניאו נאצי בכתבה עלוב בערך כמו הנאו נאצי עצמו. ולגבי אלוני אני לא יודע- אם תביא לי מקרה שבו היא מעודדת נאציזם זה יהיה סקופ ענק.. אבל אם זו דוגמא כמו עם ליבוביץ' אז אפילו אל תטרח..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנה, פעם שלישית. הם לא מפרסמים
מני,
אשדוד,
05/05/05 17:35
|
1) הכתבה נערכה, כי בהתחלה לא היה כתוב שהוא מאריאל בדיוק כמו שלא היה כתוב וכתוב עכשיו שהוא עולה חדש..... אז כנראה שצדקתי בהערכותיי....
2) מה הקשקושים שאתה מספר לי עכשיו על אלוני וליבוביץ? שאלתי(שאלה רטורית) מי התחיל והשוות את השלטון והצבא לנאצים ואיזה תנועה פוליטית לפחות בחלקה הרימה את אותם אנשים ואת האמירות שלהם על נס....
הבנת את זה או שאסביר לך שוב??!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
בצה''ל הוא לא לבד
ל"ת
אורי,
05/05/05 16:12
|
|
 |
2.
מעניין איך מוצאים את כל
עידן,
05/05/05 16:09
|
|
 |
כשרוצים, מוצאים!
ל"ת
חושב,
...,
05/05/05 16:34
|
|
 |
1.
REVOKE CITIZENSHIP AND DEPORT
alon,
05/05/05 16:08
|
TIME FOR ISRAELIS TO ACT, NONJEWISH IMIGRANTS WHO SELL, PROMOTE, PLAY, AND SUPPORT NAZI PROPOGANDA SHOULD HAVE THEIR CITIZENSHIPS REVOKED AND SENT RIGHT BACK TO MOTHER RUSSIA. WE MUST RID OURSELVES OF ALL THE GARBAGE THAT CAME TO ISRAEL IN THE LAST DECADE, NOT FOR BEING JEWISH, BUT FOR THE SAL KLITA.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
YOU ARE SIMPLY RIG!!!!HT
ל"ת
GREGOIO,
06/05/05 16:14
|
|
 |
HOW DO YOU KNOW
JEWIS CITIZEN,
TA,
05/05/05 16:22
|
HOW DO YOU KNOW THAT YOU ARE JUISH AND THEY ARE NOT?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים - לזרוק אותם מהארץ
ל"ת
אריה,
מבשרת,
05/05/05 16:33
|
|
 |
ל:1
משה,
דן,
05/05/05 17:15
|
את מי את העולים הלא יהודים לזרוק גם את ראשי הסוכנות על ההפסד לבטל להם את הפנסיות לגנבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
SURE! AND BY OCCASION...
the REAL jew,
05/05/05 16:58
|
Also kick out those ''jews '' who doesn't respect Shabbat and speaks English in Israel in public. And also those English-speaking jews who came to Israel not for being jew but just to make million or two on expluatation of cheap russian and native-israeli work!!!!
STINKING YOUNKEYS !!! GO BACK TO UNCLE SAM!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
so if you write in English
Eyal,
05/05/05 18:05
|
|
 |
DEAR EYAL
MR RIGHT,
WRIGHTWOOD,
05/05/05 20:35
|
I ALSO RIGHT IN ENGLISH IF YOU HAVE A PROBLEM YOU SHOULD EAT SHIT AND IF YOU READ THIS MESSAGE YOU DON'T HAVE THE RIGHT TO RESPOND STUPID!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
israel created for jews
alon,
sabar,
05/05/05 17:40
|
does not matter what denomination they belong to reformed or ortodox. why should our taxes pay for saley klita of non jews, especially of nazis. as a grandson of holocaust survivors, there is no place for nazis in israel. only jackasses read half the information and jump into conclusion. now think about it
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are dumb
uri,
05/05/05 17:33
|
|