 |
97.
מספיק לשחק
חיים,
באר שבע,
17/05/05 10:51
|
הגיע זמן להפסיק לשחק ולהוריד הכפפות מול לימור ולשבות לאלתר כל מערכת החינוך עד להדחתה של גברת ליבנת.לידיעה :אינני שייך למערכת החינוך.יש לי ילדים לומדים והגיע הזמן להילחם באותם כלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
הימין תמיד הורס ומשחית
שמאלנית,
הרחק מהליכוד,
17/05/05 00:04
|
|
 |
95.
איומי המאפיה של ליבנת-תירוש
ליאל,
17/05/05 00:00
|
כזה דבר עוד טרם ראתה מדינת ישראל. איום בסגנון אל-קפונה. ''או שתשתפו פעולה או שתיזרקו לכלבים, ולא משנה מצבכם הכלכלי.'' הליכוד הולך לשלם מחיר גבוה בבחירות הקרובות. וגב' ליבנת כנראה הולכת הביתה. מדניות כזו שמתיחסת לעובדים כמו לעבדים ולזבל, לא ראתה מדינת ישראל ב- 57 השנים האחרונות. האם קרה פעם שפיטרו כל כך הרבה עובדים במכה אחת? האם יש לזה תקדים בעולם? אני בספק. ובכלל, לבטל את יום שישי בביה''ס ? זה טירוף . מה עדיף? 5 שעות של רעננות התלמידים בבוקר, או אותם 5 שעות אחר הצהרים ביום חם וקשה, ולאחר שיעור ספורט? אבל זה כנראה מצחיק את ליבנת. זה לא מעניין אותה. היא רוצה לסמן עוד ''וי'' .... ועוד בדיחה: ציון המגן 80 % ???? איזה אוניברסיטה בעולם תכיר בציון כזה? אבל ליבנת תוכל להגיד שהיא העלתה את אחוז הזכאים. אויי ליבנת ליבנת.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
למה הימין פוגעי בחינוך?
יעקב,
דרום,
16/05/05 21:09
|
אם עדיין לא הבנתם, מאז שהימין עלה לשלטון יש פגיעה מתמשכת בחינוך. למה? כי אנשים משכילים הם סכנה לשלטונם. תחשבו על זה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
מתי תירתם ליצירה ולא להריסה???
יעל,
ירושלים,
16/05/05 19:30
|
מתי תירתם ליצירה ולא להריסה??? את השאלה הזו אני שואלת אותך משום שבכוונתך לרוץ ולהתמודד לראשות הממשלה. מי שמתיימר להיות ראש הממשלה צריך לבנות, לקדם, לפתח ולא כל הזמן להיות נגד. נגד הפרטת הנמלים, נגד התייעלות, נגד הרפורמה החשובה בחינוך וכו'. יוצא מכך בשורה התחתונה שאתה נגדנו נגד העם ובעדך כן כמובן גם בעד ראשי הוועדים כי שם טמון הכוח. לך ועזוב אותנו לנפשנו מורה מפוטרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
מערכת חינוך
לובנגולו,
תל אביב,
16/05/05 19:15
|
מה זאת מערכת חינוך ? האם זאת חבורה של מפקחים אוכלי חינם - לא האם זאת צרת החינוך - ודאי שלא האם זאת הממשלה שמקצצת בתקציב החינוך באופן קבוע - לא אולי אלה התלמידים שמרוב זכויות שכחו שיש גם חובות - לא אלה באים והולכים מערכת חינוך זה - מאגר המורים שעושים ימים כלילות בנסיון לתקן את מה שמשרד החינוך קילקל . אנשים שעובדים קשה בתנאים לא אנושיים כדי ללמד את ילדי ישראל ! מורים אלה הם הבסיס למערכת החינוך . אולם , למרבה הצער אותם מפטרים זאת תהיה בכיה לדורות. המשכילים הצעירים לא ילכו להוראה ואת הותיקים מפטרים בשרירות לב . אכן '' לתפארת מדינת ישראל''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה חינוך?
לימור,
ת''א,
16/05/05 20:39
|
מילים כדורבנות אבל אני צוחקת עליכם כי אתם לא מעריכים את עצמכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
תגובה לצרת החינוך
עמליה,
מרכז,
09/05/05 04:48
|
בחשבון פשוט קל לפטר אישה אחת ולא 4500 מורים. האין היגיון בחשבון אחת אינה שווה 4500 לא??????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על אותו הגיון, קל לסלק את שרון
ל"ת
ולא אלפי יהודים,
09/05/05 08:49
|
|
 |
90.
שאלות חשובות מאוד! תענו לי!
מורה,
08/05/05 13:17
|
1) איפה יתקיים השימוע? 2) מי יהיה נוכח בשימוע? 3) לאן לפנות, כדי לעיין בתיק האישי? 4) האם לכל המורים ניתן הזכות לעיין בתיק האישי או רק לחברי ההסתדרות! אשמח אם משהוא יוכל לענות לי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
לבדוק רחוק יותר מהעיר שדרות
סימני,
פאריס,
08/05/05 13:16
|
הכלב מעורב ממרוקו בדמו זורם ערבי קטן.נא לבדוק הוא כמו שמעון פרס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
דור הולך ופוחת...
Metziuty,
08/05/05 08:41
|
שני אנשי העבר מתכוננים למאבק ומעלים אבק.
שרת החינוך מייצגת את החינוך שעבר מהמדינה, מאז שבגין החליט על חינוך שווה לכול נכנס משרד החינוך לשיטת הוועדות. רמת הלימודים ירדה בהתמדה, ומיד צצה עוד וועדה. השאלה הראשונה ששאלו את יו''ר הוועדה כמה מורים נוכל לפטר עם גמר עבודת הוועדה. הוועדה כמובן הורידה את רמת הלימודים, יותר ציורים בספרים כאשר העקרונות נעלמים, כל שנה צרכים ההורים לקנות ספרים חדשים עם יותר ציורים, ושוב מאות או אלפי מורים מפוטרים.
שר החינוך מתחבא אחרי מומחים והורס כלשנה יותר את תכנית הלימודים, מורים מפוטרים, וההורים משלמים על מורים פרטיים. קימת מסה קריטית של תלמידים בכיתה שמעליה המורים לא יכולים יותר ללמד והופכים שוטרי סדר לתלמידים.
הפתרון ששמעתי מכתב שיש לו ילדים בירושליים, בגיל המתאים. הוא הציע להעסיק מורים רוסיים שלהם הידע והדידקטיקה ללמד את החומר המתאים. הם שיכינו הם את תכניות הלימודים, וילמדו מורים כיצד מלמדים. כאשר ילדים מרגישים שגלגלי התבונה מתגלגלים במוחם, הם לא צרכים מורים/שוטרים הם רצים בעצמם ולומדים כמו משוגעים. כדאי לבדוק בירושליים את מידת ההצלחה, שם הם עוברים את הבחינות הבגרות בהצלחה ללא הכנה.
*** למעריב, כדאי להכין על כך כתבה של כתב ירושלמי, שיש לו שם ילדים בגיל המתאים.
וממול שרת החינוך ממלכת העבר, העטופה במומחים כדי שביבי יוכל לפטר מורים. ניצב עמיר פרץ שאף הוא משמר מערכת עתיקה שלא התפתחה, עוד מאז קום המדינה. שהאידאולוגיה שלה היא מה שלא הולך בכח הולך ביותר כח. אבל המשק התקדם, מקצועות חדשים התווספו, המשק לא עובד יותר בתעסוקה מלאה, יש אבטלה מעשית וסמויה, ההסתדרות הפכה חלשה. יו''ר ההסתדרות לא הכין את המערכת למלחמה של העת החדשה, ועומד להלחם במלחמת העולם השלישית עם כלים של מלחמת העולם השניה. ואולי ''זה יהיה קרב אחרון במלחמת עולם'' אם יו''ר ההסתדרות לא יכין את העובדים ואת העם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכל המלעיזים על פרץ תתבישו.
מורה.,
08/05/05 13:37
|
בזכות ההסתדרות נשמרו זכויות העובדים. פרץ השיג הרבה הישגים לעובדים מה אתם מתגוללים עלי.אלא אם כן אתם עשירים נפוחים.עוד לא היה זלזול בציבור עובדים כמו במורים. להשבית אפילו את כל המדינה. עובד הוא לא נמושה שאפשר לדרוס אותו.תודה לפרץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
שוב בא לו להזיק למדינה!
ל"ת
משה מ,,,,
בת ים,
08/05/05 07:57
|
|
 |
לימור לבנת מיפלצת אוהבת להרוס.
הדר שושני,
ניצני עוז,
16/05/05 18:03
|
כן אתה יודע היא אוהבת להזיק
הדבר היחדי שהיא אושה זה להרוס
לכולם את החינוך ואת החיים הרי
היא מיפלצת מיפלצות אוהבות רק
לעשות לכולם רע לכן צריך לשלק אותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
ניצול המורים לעשיית הון פוליטי
מקווה שזה יעזור,
08/05/05 07:51
|
בכל המהלכים האחרונים שעשתה ממשלת שרון-הדיקטטור, בנושא המלצות ועדת דוברת - לא קם אף איש ציבור ואמר שזוהיא תוכנית נבובה שאינה מכילה שום אלמנט שמשפר את רמת החינוך בישראל. לעומת זאת מוסיפים להאשים את המורים ואת תומכיהם. נכון! ציבור המורים לא זכה למנהיגות ראויה בשנים הקודמות, שתציג באופן אפקטיבי את הנושאים החשובים. ה''מהיג'' הקודם, ''בן-שבת'' דאג לפתוח כל שנת לימודים בשביתה - דבר שגרם למורים לאבד את אהדת הציבור, למרות מאבקיהם הצודקים. לפיכך - אין לאפשר למר פרץ לעשות הון פוליטי על גב המורים, אולם יש לתמוך בהם ללא סייג במאבקם הצודק נגד ועדת דוברת. כל זה לא רק בגלל האספקט התעסוקתי - הגורם עוול למורים אלא בגלל ובעיקר שזוהיא תוכנית גרועה ביותר ואין בה כל פתרון שיש בו חזון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרץ בא לעזור למורים זה הון פול
עובד.,
08/05/05 13:39
|
|
 |
85.
לכול המשמיצים תתבישו
עמיר כןל הכבוד,
08/05/05 07:15
|
אני מצביע לעמיר פרץ רק בגלל שהוא אדם היחיד שבכלל אכפת לו מציבור המורים וכדאי שציבור המורים יזכור זאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
שתי אינטיפדות
Han,
מרכז,
08/05/05 07:11
|
ופיגועים רבים לא גרמו למדינת ישראל נזק כמו המושחת פרץ. וכל זה ממניעים אישיים. מבוקש חוק שיעצור את התופעה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
חוק פרץ יור הסתדרות לא יהיה חכ
בני,
תל אביב,
08/05/05 05:33
|
חוק פרץ יו''ר הסתדרות לא יוכל להיות חבר כנסת!!
יש גבול!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
fuya
ל"ת
gimi,
08/05/05 05:07
|
|
 |
81.
הצעוע של פרץ ושל ליבנת זה עתיד
הגננת הלאומית,
08/05/05 03:49
|
השבתה זה הצעצוע של פרץ שלא עשה עד היום כלום חוץ משביתות .
לליבנת יש צעצוע אחר קוראים לו דוח דברת והוא מתיר לה הכל ללללללל כולל לפטר , לא לקיים החלטות בגץ לדוגמא החלטת בגץ בנושא בחינות הבגרות לצעירים מחוננים כולל הכל .
פוליטקאי ישר אין לו עתיד במדינת ישראל , ראה שרון שגנב לי את הכל .
לעצור את המדינה זה מונח מםיונרי של מי שחושב שהמדינה של אמא שלו .
צריך לעצור אותה , אני מסכימה אבל כדי לטאטא את ליבנת ואת פרץ ואת שרון באותו טיאטוא ולאפשר לכוחות חדשים ולשם שינוי ישרים לנהל את המדינה ואת החינוך שבה הוא עתידנו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
פרץ עוזר רק לועדים עשירים
מורה מפוטרת,
08/05/05 02:33
|
לחברת החשמל, לעובדי מקורות, לעובדי הנמלים - כל הועדים העשירים שבהם עובדים מרוויחים משכורות עתק. למורים, עם משכורות המינימום, הוא לא עוזר כי הוא לא מרוויח מאיתנו מספיק כסף, מהדמי חבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל''מורה המפוטרת'' - 80:
אחד שאיכפת לו,
08/05/05 07:43
|
השטויות וההבלים שאת כותבת מעידה על רמתך הרדודה וידיעותיך השקריות והרדודות שתוצאתן אמירות פופוליסטיות כשלך. במקום להתעןדד מכך שעמיר פרץ תומך בארגוני המורים, מתוך ראיה כוללת על ההשלכות של המאבק ליישום הרפורמה בעקבות דו''ח דברת, תוך איומים וכוחנות בלתי נסבלת, מצד הממשלה, שתוצאותיהן השליליות עלולות להיות הרסניות וחמורות על כלל מערכת העבודה במשק. במקום לטעון נגד גובה המשכורות של ארגוני העובדים ''החזקים'', כביכול, במשק,כדבריך, את וחבריך צריכים לשאוף ולהיאבק ל ה ע ל ו ת את שכר המורים לאלו של הועדים האחרים ולא להיפך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
לא מת עליו, אבל הפעם הוא צודק!
סתם הורה,
08/05/05 01:12
|
דו''ח דברת הוא אסון לחינוך. לחשוב שאוכלי החינם במשרד החינוך בראשות השרה המאיימת ותירוש החצופה, מנסים לכפות ללא ששמעו מה יש להורים (מילא את המורים הם אינם שומעים) לומר פשוט חוצפה אלימה! אז קדימה פרץ, הפעם (רק הפעם) אני איתך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
כמו בהתנתקות ...
אברהם,
הרי יהודה,
08/05/05 00:58
|
מפטרים. למה ? לא משנה, החלטנו ! אבל ... אמרתי לא משנה, החלטנו, דמוקרטיה זה דמוקרטיה !
מוסר השכל : מי שמסכים בשתיקה ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
goal nefesh ish mageel
ל"ת
yosi,
08/05/05 00:29
|
|
 |
76.
גם לפטר צריך לדעת...
Prudo,
ארץ יש-רע-אל,
08/05/05 00:10
|
אני לא ''מת'' על מורי ישראל. כהורה לילדים ביסודי ובחטיבה (וכמורה בהתנדבות) אני נתקל יום יום במורים שמשאירים אותי נדהם, המום וכועס. מה אומר נהג עצבני על נהג שביצע עבירה ? מי נתן לך רישיון יא מנ... כך גם אני מרגיש לגבי מורים רבים אבל הפעם קשה לי שלא לגלות אהדה כלפיהם. אתם זוכרים מה הוא אחד הקריטריונים ? מקצוע לא נדרש !!! אתה מבינים את עוצמת העלבון שחש מורה שתחום התמחותו הוגדר ע''י גדולת הדור, הגב' ליבנת, כלא נדרש, לא נחוץ. אם אכן הוא לא נדרש, איך בכלל הגענו למצב כזה ? איך זה שמסתובבים ברחבי חדר מורים ממוצע מורים שהמקצוע שהם מלמדים לא נחוץ לאף אחד ? אגב, מקצועות אקזוטיים כגון פיסול, כתב ברייל, הדפסה עיוורת קיימים כתל''נ (תוכנית לימודים נוספת) ואז ההורים משלמים במיטב כספם כך שזה לא אמור להפריע לשרה הנכבדה. והקריטריון הנוסף, ''מתקרבים לגיל פרישה'' ? אז מה לימור ? אז הם כבר לא צריכים להתפרנס ? זהו, הם כנראה סיימו לשלם את המשכנתה. אפשר לזרוק אותם. אולי נרחיב את הרעיון הסהרורי הזה, אחותי לימור ונחליט שהוריך הקשישים הגיעו לגיל ''פרישה'' וחבל לבזבז עליהם תרופות ? בנך הגיע לגיל פרישה מהצבא וחבל לבזבז עליו שכפץ... ועוד ועוד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
להפריד בין האיש לבין הנושא
זלצמן,
חיפה,
07/05/05 22:57
|
האיש פרץ הוא מגלומן בפרוטה. עסקן קטן שהגיע מסיבות לא ענייניות לתפקיד שבו הוא יכול לגרום הרבה נזק ועל כך גאוותו.
אבל נושא פיטורי המורים הוא שערוריה. ברור שהכוונה היא לסלק מורים מבוגרים (שמשתכרים קצת יותר מהצעירים) ולמלא את מקומם במורים מתחילים כדי ''לחסוך'', או, בכלל, להקטין את מספר המורים כך שמספר התלמידים בכתה יגדל עוד יותר. לא יפתיע אם המורים שיפוטרו יוחזרו לעבודה כעובדי חברות כוח אדם בשכר רעב. כך שמי שלא ''יסגור את המדינה'' היום בגלל פיטורי המורים, ימצא את עצמו בקרוב במצבם. ובסופו של דבר כולנו נשטוף רצפות אצל דנקנר, מוזס ושאר הברונים השודדים שנתניהו וליבנת מוכרים להם את המדינה.
איחולים לנתניהו ולליבנת: מרבית התגובות מוכיחות שרוב המגיבים תומכים במה שהממשלה מעוללת להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
רק עם פואד כיו''ר העבודה ננצח!
אודי,
מדרשת רופין,
07/05/05 22:44
|
מפלגת העבודה צריכה מנהיג שיוכל לעמוד מול הציבור, מנהיג בעל קריירה מפוארת, מנהיג שצמח מלמטה ובעשר אצבעותיו התקדם במערכת, מנהיג בעל שיעור קומה של בנימין(פואד ) בן אליעזר.
עמיר, אתה עושה עושה עבודה טובה בהסתדרות, אז למה להפסיק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
שרץ ושמו פרץ
בחרתי בעבודה,
07/05/05 22:15
|
הצבור לא יבחר בפרץ. הצבור מאס בו בגלל השביתות לאורך כל השנים. הוא ייצג רק את הוועדים הגדולים ולא את האדם הקטן.
מתי פרץ התערב בקשר לחלשים? אף פעם. הם לא יכולים לעזור לו לאינטרסים שלו במפלגת העבודה. פרץ ,ופואד ואיציק דליה וכמובן ברק מושחתים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
השבתה של מערכת החינוך .
אחד שאיכפת לו,
07/05/05 21:39
|
נציגי המורים צריכים לא רק לבקש אלא לתבוע מעמיר פרץ להשבית את כל המשק מתוך סולידריות עם מאבקם של המורים ונגד ההתנהלות הכוחנית והמאיימת, שבה מנסה האוצר, באמצעות צרת החינוך ומשרדה לכפות את יישום דו''ח דברת, ללא מתן אפשרות למו''מ מכובד ולהשמעת השגות נציגי המורים על הדו''ח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
זה לא משנה פרץ לא פרץ
יפה,
רחובות,
07/05/05 21:32
|
העיקר שלא יפטרו את המורים לדעתי זה פשוט זילזול במורים שלנו שכל כך עמלו ולמדו ולימדו אותנו ואנחנו זורקים אותם כמו כלבים, ולדוח דברת תפסיקו לחכות מדינות אחרות זה לא יעזור במדינה שלנו זה לא יעבוד, מי שקובע את התנהגות ילדינו לבסוף זה המורים אים הם טובים והחברה שלנו והתקשורת שיש בה מין הטוב ומין הרע ויתר החינוך הוא מהבית. אני חושבת שיש אנשים בממשלה משועממים במקום לבזבז כספים על ''חינוך'' שיעורים פרטיים בסיבסוד, עזרה לילדים במצוקה שיפור הלמידה לימוד המורים על ילדים עים בעיות מיוחדות שצריכים להיתמודד איתם בכיתה וכו' מסתכלים על הטפל ולא על העיקר ובקיצור זה יעזור אים כל אחד יעשה את חשבון הנפש שלא ויפסיק לשחק בילדים שלנו ובמורים שלנו שהם העתיד של ילדינו, לא סתם יש 4,500 מורים הם לא מיותרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
מבנה של משרד החינוך/תשלום לגני
עמירם,
ג''ש,
07/05/05 21:25
|
מי מכם ביקר במנשרדי משרד החינוך בתל-אביב (ליד הסנרמה), אני מציאה שאיזה כתב יעשה כתבה על כך באיזה פאר הם נמצאים, האם לא ניתן לעבור למקום פחות יקר ? ! במקום להרוס משפחות שלמות. למה אנחנו בתור הורים לא מתקוממים נגד התשלום לגני ילדים 700 ש''ח בחודש!!! זה לא נראה לכם מוגזם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
בחילה כל פעם שהוא פותח ת'פה!
יוני,
07/05/05 21:13
|
בכיר החבלנים, אידיוט מושלם,בהמה שהשתן עלה לה לראש ורוצה (לא פחות) להיות ראש ממשלה.אילמלא זה היה בארץ היקרה שלי זה היה אפילו מצחיק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
37 צודק לחלוטין, גיל המפוטרים
דמח,
07/05/05 21:10
|
נכון הוא שרוב המפוטרים הינם מורים בשנות החמישים, ונמצאים לפי גיל קבלת הפנסיה. כמו הנאמר לגברת לימור לבנת ''הרצחת וגם ירשת'' זורקים אותם לרחובות ואחר כך אומרים יש עבודה, הם לא רוצים לעבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
שביתה
דנושש,
תל-אביב,
07/05/05 21:07
|
נו אז תהיה שביתה? אני מזה צריכה שביתה כי יש לי מבחן ביום שני פליזזזזזז שביתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
לעצור את השגעון!!!!!!!!!!!
חנה,
07/05/05 21:06
|
אפשר להאשים את פרץ ברצונו לכיסא אך זה לא סותר את מה שמתכננת הממשלה הזו לעשות:להרוס את המדינה! משום שאם יישמו את וועדת דברת זהו הרס החינוך וצעד ענק בדרך לסוף המדינה.מה שמציע פרץ הוא צעד חשוב כדי למנוע את האבסורד אליו אנו עלולים להדרדר ולכן יש לתמוך בצעדו זה.מוכרחים לעצור את השגעון הזה!חבל שהציבור לא רואה את התהליך אותו יכולים להבין המורים העוסקים בשטח ורק מהם ניתן להעלות רעיונות לשיפור ובתנאי שבמשרד החינוך יהיה מי שיקשיב ושכוונותיו יהיו כשרות ובונות באמת. מכיוון שלא קח הוא הצעד של שביתה הוא בלתי נמנע וחשוב כדי לעצור את התהליך הנורא הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה ?
אברהם,
הרי יהודה,
08/05/05 01:02
|
פיטורי המורים או גירוש יהודים ? קיצוץ בקצבאות או סגירת תיקים פליליים ? אלימות השוטרים או פיטורי שרים סוררים ?
עוד תראה עוד תראה כמה טוב יהיה בשנה בשנה הבאה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
פיטורים
פולני,
מרכז,
07/05/05 21:05
|
|
 |
בחילה
אסיר ציון,
ציון,
08/05/05 08:32
|
המורים רגלים לא לעשות דבר חוץ משביתה.למדו מעובדי חברת חשמל יש עבודה קשה מזמינים כא'' אלה מוצצים לנו את הדם וגם אלה. לא צריך לפטר חס ושלום 4 אלף אלה 50 אלף גם לא יקרה דבר יגעו 1 הביתה???????התלמידים ישארו אותו רמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
להשבית מייד - לא לתת להשפיל
ל"ת
ה.ק,
07/05/05 21:05
|
|
 |
63.
נוכל בשירות גנבים
משה ביטון,
07/05/05 21:00
|
הוא מגן על ארגוני פשע מאורגן כמו חברת חשמל, נמלים, מקורות, בתי זיקוק, עובדי בנקים וכו', על כל אלה שמרוויחים משכורות עתק ונהנים מכל העולמות - קביעות, ארוחות חינם, נסיעות לחוץ לארץ בחינם וכו'. אלה לא פועלים, אלה אריסטוקרטיה של פועלים. מי שבאמת זקוק לעזרה המובטלים והפועלים האמיתיים שעובדים קשה בחברות קטנות ומרוויחים גרושים ללא שום תנאים לא מעניינים אותו כלל כי הם לא מכניסים הרבה כסף לקופת ההסתדרות ואין להם הרבה כוח אלקטורלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
רגע אז מחר יהיה שביטה???
ל"ת
אזרח,
איפשהוא,
07/05/05 21:00
|
|
 |
גנב
גנב,
הגונבים,
08/05/05 08:34
|
שכחנו שביתה ועוד שביתה ועוד מעט כמו עובדי רשות הנמלים והחשמל גזלנים גנבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
אולי תזכה בעוד נקודות בפרימריס
ל"ת
יניב רינגוולד,
רחובות,
07/05/05 20:59
|
|
 |
60.
יאללה נראה אותו משבית את המדינ
ל"ת
יוסי,
07/05/05 20:49
|
|
 |
59.
תכניסו אותו לכלא כבר
יהודית,
07/05/05 20:44
|
|
 |
58.
סוף סוף הבינו את הכונה באמיתית
יעקב,
דרום,
07/05/05 20:38
|
אם עד עכשיו לא הבנתם, אז ביבי בעזרת לבנת רוצה לשבור את ארגון העובדים הגדול ביותר במדינה. פרץ סוף סוף הבין את זה. כי אם יצליחו נגד המורים שום דבר לא יעמוד בדרכו של ביבי ושותפיו שרוצים הפרטה של כל דבר שזז וגם מערכת החינוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
Too much pee up there
ל"ת
AMR,
07/05/05 20:31
|
|
 |
56.
בהמה ושמה פרץ
יואב,
צפון,
07/05/05 20:28
|
מערכת החינוך העכשוית ממיטה אסון על כולנו, שכן הנוער שהיא מצמיחה איבד כל כיוון, חסר כל ערכים ומדרדר לפשע. יש לבצע רפורמה מיד- בנפשנו הדבר. ומשהו על פרץ: בלסגור את המדינה הוא מאיים, ואני תמה על כך שהבהמה הזאת רוצה להיות ראש ממשלה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל 56
דפנה - לא מורה,
08/05/05 01:21
|
אתה מאשים את המורים בזה שהנוער נראה כפי שהוא נראה ?? הכל , יקירי , מתחיל ונגמר בבית. הורים מחנכים מפלצות מפונקות, או ילדים מוזנחים רגשית ומנטאלית. כל כך קל להאשים את המורים, אבל ברור לכולנו שמערכת החינוך היא הראי של החברה הישראלית. החברה רקובה וכך גם מערכת החינוך. תמצא לי את ההורה שיגיד לבנו או ביתו לחזור מבילוי בשעה מסוימת או רחמנה ליצלן לא לצאת לבילוי. הורים לא מצליחים להתמודד עם הילדים בבית ורוצים שמערכת החינוך תתמודד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי בהמה מי????
יעל,
07/05/05 22:07
|
ההשתלחות הזו בפרץ היא גסות רוח וחוסר יושרה. --- 1. אין בדברים האלה אפילו ביקורת עיניינית אחת! 2. דו''ח דוברת הוא אסון - רק אידיוט לא יבין זאת. גסות רוח ופופוליזם אינו תחליף לאמת ולצדק. --- זו גבוטרה גדולה להישתלח ללא רסן ולהישאר אנונינמי . גבר, אתה לא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ליואב, מהצפון:
אחד שאיכפת לו.,
07/05/05 21:30
|
הבהמה היחידה בסיפור הזה הוא אתה עצמך, טיפוס אלים ובוטה. אם אינך מבין שהאוצר, באמצעות צרת החינוך ומשרדה , במקום לנהל מו''מ הוגן ומכובד עם נציגי הסתדרות המורים וארגון המורים העל-יסודיים על יישום דו''ח דברת, מנסים באיומים ובכוחנות להכתיב את ביצוע הרפורמה על כל סעיפיה בלי לתת לנציגי המורים פתחון-פה ואפשרות להגיב ולהבהיר כהלכה את עמדותיהם והשגותיהם, אם אינך מבין זאת ובמקום זאת תוקף ומשתלח בעמיר פרץ בבוטות בלתי נסבלת הרי שאינך ראוי כלל לדון בעניני מערכת החינוך או בכל ענין אחר כלשהו.לגופו של ענין: מאחר שלא ניתנת לנציגי המורים אפשרות לדון בדו'ח כהלכה עם נציגי הממשלה והאיום בפיטורין בעינו עומד, על נציגי המורים לפתוח בהשבתה של מערכת החינוך מיד ועל כל העובדים המאורגנים במשק להצטרף ולשבות שביתה כללית, מתוך סולידריות עם המורים משום שעליהם לדעת שהם המועמדים הבאים בתור לפיטורים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
לסגור את ההסתדרות
י.מ,
07/05/05 20:26
|
בדיוק בגלל העובדה שהטיפוס הזה אכן יכול לסגור את המדינה, צריכה המדינה להקדים ולסגור אותו ואת ארגון הטרור שלו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
גם אני הייתי מוכן לסגור את
אזרח ישיר,
07/05/05 20:21
|
המדינה אם הייתי מרוויח כמוך ...את הדאעווין שלך תעשה בשכונה ...אבל אם אתה רוצה להרוס את מדינת המאפיה אני העזור לך ...רק אתה תפסיד ,כי אתה בתוך המאפיה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
כל הכבוד לאמיר פרץ
ריקי,
מרכז,
07/05/05 20:01
|
יישר כח אמיר פרץ! אני מורה בישראל , ורואה את ההתנהלות המקרטעת בנושא דו''ח דוברת ופיטורי המורים. אני כואבת את מעמדם של מורי ישראל ואת תלמידיה. מורים משקיעים ללא סוף, יום ולילה, עובדים בבית בימי החול, בשבתות ובחגים, בחופשות וגם בחופש הגדול. הוראה היא משימה מורכבת, דורשת מכל מורה מאה אחוז מיכולתו וכושר הכלתו בכל רגע נתון בשיעור וגם בהפסקה . מורה נדרש להיות הכל: מחנך, בעל ידע רחב, פסיכולוג, שחקן, זמר, מתווך ומגשר, ילד, עמית, הורה, בורר, מנחה הורים, מנהל ומה לא? אני תוהה היכן ההורים של תלמידינו היקרים לנו באמת? האם אין אתם רואים את ההפסד העתידי של ילדיכם ? האם אינכם רואים שבנכם/ בתכם ישבו בכתה של 40 תלמידים? האם אינכם רואים שמורה ל-40 תלמידים יכול לתת פחות לכל תלמיד מאשר בכתה של 30? הזלזול של שרת החינוך במוריה הוא בלתי ניתן להבנה. האם כך את בונה את סמכות המורה? האם כך את חושבת לשפר את מעמדו? אם את משפילה מורים, איך את מצפה שהתלמידים לא יעשו זאת? איך מצפה שההורים לא יעשו זאת? לכן, אני מסכימה אתך, אמיר פרץ. המורים צריכים לנקוט בקו הרבה יותר תקיף נגד הממשלה. לטובתם, לטובת תלמידי ישראל, לטובת מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתי?
נינה,
אשדוד,
16/05/05 19:43
|
רק תזכירי לי מורה נכבדה באיזו שעה הילדים חוזרים הבייתה כל יום??? כן, ולמה אם את עובדת כל כך קשה , אני צריכה לממן לבן שלי שעורים פרטיים וגם חוגי העשרה?? באיזה מדינה מתוקנת תלמידים חוזרים הבייתה בשעה 12:30 בכיינית! למדי את מה שמובא בוועדת דוברת ותראי שמי שיצא נשכר הוא הטוב והמוצלח במורים, התלמידים והעם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמיר פרץ
ניר,
בת ים,
08/05/05 06:02
|
כל האמור יהיה נכון באם הוא באמת יפעל,כי לצערנו הוא בד''כ פועל כשמדובר בועדים הגדולים שעליהם (כך הוא חושב)הוא נשען,אבל בואו ננסה להאמין שהפעם הוא יעשה משהוא (גם לטובת האמון בו).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה חקוקה בסלע
ל"ת
אריאלה,
07/05/05 22:02
|
|
 |
52.
מי נכשל ומי משלם?
ג'ו סבבה,
יבנה,
07/05/05 19:50
|
מערכת החינוך קורסת. מי נכשל? נכשלה הממשלה שדחסה מעל 40 תלמידים בכיתה! - לא המורים. נכשלו הרשויות נמקומיות האחראיות על התיכונים ואינן מצליחות להעביר את תקציבי משרד החינוך ללא עיקלים! - לא מנהלי בתי-הספר. נכשלה הממשלה שמינתה שרת חינוך דלת חינוך - לא המורים. נכשלה הממשלה שהפכה את מקצוע ההוראה לבזוי מבחינה כלכלית. נכשלה ועדת דברת בהבנת הנקרא. לכן על 4500 מורים ללכת הביתה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילים כדורבנות !!!!!!!!!!!!11
ל"ת
ריקי,
07/05/05 22:42
|
|
 |
51.
פרץ=עוזי כהן של ה''שמאל''
ל"ת
עוזי כהן,
07/05/05 19:45
|
|
 |
50.
הפריץ מכניס שוב מקלות בגלגלים
ל"ת
ירון,
07/05/05 19:41
|
|
 |
49.
סוף סוף משהו קם נגד לבנת !!!!!
ל"ת
ועד ההורים,
07/05/05 19:38
|
|
 |
כולם שונעים את לימור לבנת
הדר שושני,
16/05/05 18:15
|
מי היה בעד לבנת עף אחד לא
סובל את המיפלצת הזקנה הזאת
מי יואהב מישהי שעושה מה שבלה
בלי לחשוב על החרים ומחתת להם בדברים מפתרת מורים בקוח וחסר לה חינוך ועוד קוראת לעצמה שרת חינוך כולם רוצים שהיא תיפטר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
לימור ליבנת,התפטרי!!!!!!!!!!!!
ל"ת
אליהו,
נתניה,
07/05/05 19:37
|
|
 |
47.
israel with him you....w
dd,
usa,
07/05/05 19:36
|
|
 |
46.
פרץ בתפקיד העוזר של לימור לבנת
גלאי מושחתים,
אשדוד,
07/05/05 19:35
|
פרץ יודע מצוין שהדבר היחיד שיגרום לציבור בארץ להפסיק לתמוך במאבק המורים זה עוד שביתה פראית ומרגיזה ולמרות זאת הוא מציע למורים לארגן שביתה שממנה ירויחו לבנת והשפוטה שלה רונית תירוש. מסקנה: פרץ חייל נאמן בשירות לבנת ואלו שרוצים להרוס את החינוך בישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
פרץ זבל חוץ מנזק למדינה לא תרמ
מאיר,
07/05/05 19:25
|
חוץ מנזק למדינה לא עשית כלום למענה. שיגעון גדלות של טמבל פרימיטיבי כל כמה ימים חייב להיות בחדשות ולהפגין כוח מיותר. הלוואי שיעוף לי כבר מהעיניים. נמאס חראות את השפם שלך בטלוויזיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
מה אתה בכלל יא חתיכת 0 ?
ל"ת
ליאור,
07/05/05 19:24
|
|
 |
43.
אני כבר מבקש:פרץ, סגור את הפה
ל"ת
אזרח,
07/05/05 19:20
|
|
 |
42.
הג'אבאר
נסים גבאי,
נתניה,
07/05/05 19:20
|
עד אתמול נחשב השפם של המדינה (סליחה עם חזי הרס''ר המיתולוגי שבפנסייה...) - כמשבית מיגזרי עובדים, הכל כאילו למען רווחתם. היו שלא אהבו בלשון המעטה את התחברויותיו לוועדים הגדולים, אבל מידרוג הסמכויות במדינה העמידו אותו בכל מצב כיו''ר ההסתדרות ונציג העובדים - הרבה לפני תארו השני - ח''כ. אבל היום, מעט אחרי שהפגיז עמיר פרץ את כל כלי התקשורת בבשורתו: אני מתמודד על ראשות העבודה והממשלה... נדמה כי החליט שלא יהיה לו יותר רגע דל, אפילו יידמה לדיקטטור שבהבזק הרגע התחילו לעלות לו נוזלים מסויימים - מלמטה למעלה... נדמה שיועציו החליטו כי זה הזמן להוציא את האיש מאפרוריותו, וכל הדרכים לכך פתוחות: למנהיגות קשוחה ו/או להישרדות פודלית פוליטית. עמיר פרץ 1: המורים אינם פושעים, אם יבקשו עזרתי - אסגור את המדינה... עמיר פרץ 2: אם אהוד ברק ינצח, אסייע לו. תחזיקו אותי לפני שאני מאבד שיווי משקל, ונופל היישר לרשתו של האיש. האם הכרזתו שיש לו כוחות על לסגור את המדינה, נובעים משיגעון גדלות ומציאת פתרונות שאולי כבר אינם מקובלים כל כך ביחסי עובדים ומדינה? האם לא היה זה עמיר פרץ בכבודו ובעצמו שבמשך תקופה ארוכה נכנס ויצא מלשכתו של כב' השופט סטיב מבית הדין הארצי לעבודה בירושלים - ולא קיבל רשות לסגור את נמלי הים בישראל? והסכים. האם לא היה זה עמיר פרץ שבכל הסיכסוכים האחרונים הצליח בקושי להביא לעיצומים מיגזריים חלקיים, ועל השבתה הרסנית כוללת בכלל לא חשב כאופציה למוטת זרועו? וקיבל דין הסבירות. אז מהיכן הגאוניות החריפה הזו היוצאת מבית מדרשו, באיומי מכסימום, ועוד בשבת...? אבל עמיר פרץ יודע כנראה את מיגבלות כוחו במסגרות השונות במדינה שהוא כל כך רוצה לכבוש - וכבר הכין לעצמו תפקיד... במקרה ו... עמיר, באותה נשימה, מינה עצמו לסגנו של אהוד ברק. שאני אמות. (בצחוק... ידידיי...). ממלך על, לסגנו של. ממועמד לראשות הממשלה, להיות סגנו של מועמד אחר - שעדיין לא המציאו את הסקר שבכלל יש לו סיכוי כלשהו לגבור על מישהו מיתר ארבעת המועמדים לראשות העבודה. ופרט זניח וקטן... האם בכלל שאלת את אהוד ברק אם ירצה אותך לעזרתו?!... תזכירו לי ותקנו אותי אם אני טועה: אהוד ברק בכלל לא היה בליגה של עמיר פרץ בתקופה הסוערת האחרונה. אז מה קרה? משהו שאיננו יודעים? משהו שצריכים לדעת? ובכלל - אנחנו במדינה מאוד אוהבים חדשות, מיבזקים... אז תן לנו עמיר פרץ את החדשות, וכבר נחליט מה לעשות איתן. מכל הטאראראם הסובב בפירצי הגעש האחרונים, החל מאיומים להשבית כל מהלך חיינו במדינה - לא כיוזם, אלא כטרמפיסט חסר אידיאולוגייה ומעורבות בסיכסוך הקשה במערכת החינוך - ועד לכל שאיפותיו האישיות של עמיר פרץ, נדמה כי נוצרה רק מבוכה ומבולקה שייטיב מישהו חכם ממני להבהיר התמונה, רגע לפני העלמותה בשמי האבסורד הפוליטי הישראלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העברית טעונה שיפור!
אליעזר בן יהודה,
07/05/05 19:50
|
משפטים ארוכים ומסובכים. חלקם קטועים בהתחלה או בסוף. בחלקם אין נושא. המסר מעורפל. באופן כללי, התגובה ארוכה מדי. בהחלט מגיע לפטר את מי שהיה המורה ללשון שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
מר פרץ צריך רק אותך כדי שתהיה
יעקב,
07/05/05 19:18
|
|
 |
40.
מחבל-אתה רוצה להיות ראש ממשלה?
אזרח מדוכא,
שביתסטאן,
07/05/05 19:16
|
כאשר הם משביתים את המדינה, הם פוגעים בראש אמיר פרץ, שמקבל שטף אדרנלין כאשר הוא מריח דם (מאבק מקצועי), מייד מגיב בדבר שהוא יודע הכי טוב - להשבית את המדינה. יחד עם יו''ר האיגוד המקצועי, שני, הם מחכים לרגע שבו יוכלו להזיק למשק ככל יכולתם. הרי איך יידעו שהם קיימים ? ובראשונה במפעלים אחרים, בהם עובדים פועלים אחרים. לאחר מכן הם יירצו להגן על אותם פועלים שנפגעו עקב השביתה שהם יזמו, וחוזר חלילה... העיקר שמר פרץ יהיה בכותרות במרוץ לתפקיד רוה''מ, ושתישרף המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
פשוט פושע
ל"ת
מייק,
עמק יזרעאל,
07/05/05 19:16
|
|
 |
38.
עד מתי ????
שמשון,
כוכב-יאיר,
07/05/05 19:13
|
אם חס וחלילה יבחר לעוד תפקיד כל שהו במדינה, זה יקרב את קיצה. האיש הזה הוא סכנה מוחשית ומידית לכולנו. ראו הוזהרתם !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
כל הכבוד לפרץ! רק להבהיר
שי,
יהוד,
07/05/05 19:12
|
שהמורים המפוטרים הם רובם מתחת לגיל 50.כך לוקחים מהם את כל הזכויות שהיו יכולים לקבל אם היו יוצאים לגמלאות מרצונם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
מי יסגור המדינה ?
רותי4,
07/05/05 19:03
|
פרץ=דיקטאטור..איזו הצהרה:יסגור את המדינה......???!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
זהירות: מגלומן עם שפם!!!
ל"ת
יאיר,
07/05/05 19:01
|
|
 |
34.
כל הכבוד לעמיר פרץ
מורה עם גאווה,
צפון,
07/05/05 18:47
|
כמורה וותיקה הגאה במקצועה. אני מחזקת את דבריו של עמיר פרץ.דבריו משקפים באמת מוחלטת את משמעות ה''סלקציה'' שעשתה שרת החינוך כלפי המורים.שרת החינוך והמנכלי''ת הן הכישלון של מערכת החינוך. שאר העובדים במשק בענפים השונים , המגיעים להישגים כה נפלאים הם ההצלחה של מערכת החינוך. אני קוראת ליוסי וסרמן ולרן ארז לחבור לעמיר פרץ ולהיערך למאבק משותף על עתיד המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בטח!!! רק מאבק - מופקרים
קובי,
ירושלים,
07/05/05 21:59
|
''מורה ותיקה וגאה'' שלום! אני מקווה שאת לא חוברת למילניונר הזה רק בגלל שכנראה את תצתרכי לפרוש בעקבות התכנית לרענון של צוות ההוראה של משרד החינוך. אני יודע שאת בוודאי מורה מצויינת ולכן הממוצע של תלמידייך הוא 60% זכאות לבגרות שזה כמובן בגלל שהם כאלה עצלנים ואת מורה כלכך טובה שמגיע לך לדפוק את כל המדינה בשביתה בשביל שלך תהיה פנסיה שמנה ועמיר פרץ יזכה על הגב שלך ושלנו בעוד אחוז רייטינג בטלויזיה ובמפלגה המרוסקת שלו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה כבוד להתחבר לאיש הזה
אמיר פרץ,
07/05/05 20:20
|
מתי תבינו אתם המורים שאסור לכם לחבור עם האיש הזה האיש הזה הוא מגולמן שמנסה לזכות בקולות פוליויים אתם ממש לא מעניינים אותו יחד אם זה הגיע הזמן להדיח את וסרמן ואת ארז אם ארז הוא הנציג שלכם אבוי לכם ולחנוך שאתם נותנים לילדי ישראל אתם צריכים לקבל את מסקנות הועדה לחיזוק החינוך כמו שנראה היום החינוך במדינת ישראל אבוי לכם וללכת לרפורמה נכון שהנציגים שלכם לא רוצים מכיוון שכוחם פוחת וכל מורה עומד מול מנהל ביה''ס הגיע הזמן שתתחילו ללמד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא כדאי לכם - פרץ יחסל את מאבק
אני,
07/05/05 19:43
|
|
 |
33.
פרץ איים להשבית מערכת החינוך?
דור,
ירושלים,
07/05/05 18:45
|
האם אכן כך? האם טרם סיים את בדיקת הקולות הכשרים (והבלתי כשרים) במפלגתו מפלגת העבודה? נראה שעלה כתה ועתה מטפל גם בחינוך, לאור תוצאות המבחנים שמביאים ילדינו, כך ייראו בעתיד, כמו ההסתדרות בתקופת פרץ! הושיענו, השאר בכנסת ואל תעשה נזקים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
עמיר פרץ לראשות הממשלה
הרגע השתכנעתי,
07/05/05 18:43
|
הגיע הזמן, מנהיג חברתי אמיתי ולא עוד אליטה אשכנזית דורסנית דוגמת שרון ובניו או אולמרט אשר כל הזמן ממלאים פיהם בהצהרות שקריות בדמות חשיבות הבטחון וממלאים את כיסהם על חשבוננו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו, שוב פעם ''אשכנזים'' ??!!
אשכנזי עובד,
07/05/05 19:39
|
לא משנה מה הנושא, תמיד הטיפוסים בעלי רגשי הנחיתות כמוך יעלו את הנושא השחוק הזה. די, לך לניתוח שיוציא לך את רגשי הנחיתות ! אנח מוכן לממן לך אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
פרץ הוא דיקטטור
רועי,
רמת גן,
07/05/05 18:42
|
מי הוא בכלל שבכל רגע שמתחשק לו (או יותר נכון כשהוא רוצה שישמעו שהוא קיים) הוא משבית את המדינה וכל העם סובל הכלכלה נהרסת והכל רק בשביל האינטרסים האגואיסטים של הפריץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
בחייאת עמיר כפרה
יאיר מהנמל,
נמל קישון,
07/05/05 18:42
|
תמיד ביום ראשון אין לי חשק לחזור לעבודה אתה יכול לסדר לי איזה שביתה ביום ראשון הבא כדי שאשן עוד קצת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
תנו לסטלין לנצח!
אהליבמה.,
גבעת החינוך,
07/05/05 18:41
|
|
 |
28.
מאפיונר נשאר מאפיונר
ל"ת
דני,
;,
07/05/05 18:39
|
|
 |
27.
די עמיר מספיק
מיירב,
קריתגת,
07/05/05 18:39
|
עמיר פרץ עם כל הכבוד שלי אליך מה שאתה יודע לעשות זה רק שביתות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
מאפיונר מטורף, צריך לכלוא אותו
ל"ת
קקק.,
ת''א,
07/05/05 18:32
|
|
 |
25.
מזכ''ל ההסתדרות
גדי,
חולון,
07/05/05 18:28
|
קודם כל יישר כח לאמיר פרץ,שנית מתקבל הרושם שבתת מודע (אולי אפילו במודע) שרת (צרת) החינוך מנסה להתנקם במורים על כך שאותה ''זרקו'' מכמה בתי ספר הן על ''יכולותיה ועל כישוריה'',וכנראה גם על התנהגותה,היצירה הזו עומדת בראש אחת המערכות הרגישות והחשובות במדינה,נדמה שטוב ונכון יעשה אמיר באם יפעיל הכוח הארגוני שהוא עומד בראשו לא רק לבטל את המעשה החמור שבו אנו דנים, אלה לוודא שבראש משרד החינוך יעמוד/תעמוד דמות ברמה אחרת,זה מגיע לתלמידים,וזה מגיע לכל תושבי ישראל ולא חשוב לאיזה צבע מפלגתי הם משתיכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אנחנו לא צרכים אויבים יש פרץ
ישראלי עייף,
07/05/05 18:28
|
האויבים מבפנים הם האויבים הגרועים ביותר קשה, להתגונן בפניהם. אז תן להבין, אתה רוצה לגרום סבל לעוד הרבה אנשים. בגלל מה? אתה סתם בריון פוליטי שלוקח את המדינה אחורה ואתה רוצה להיות ראש הממשלה הבא איזו מדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
את התחקיר ביום חמישי
כולכם ראיתם,
07/05/05 18:24
|
ובתור מורה אני אומרת לכם שראיתם רק עשירית מהבעיות של המערכת . נכון שיש מורים שאינם טובים, אבל לא בגללם המערכת מתנהלת כך. להזכירכם יש גם רופאים, פוליטיקאים, שופטים ועוד שהם לא טובים במיוחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אמיר פרץ מחפש כותרות
מאיר,
07/05/05 18:14
|
|
 |
21.
פרץ - אני לא סובל אותו !!!
ל"ת
משה,
ירושלים,
07/05/05 18:14
|
|
 |
20.
אואהווווווו איזה גיבור!
ל"ת
קיקו,
עפולה,
07/05/05 18:13
|
|
 |
19.
בריון קשקשים עמיר פרץ
ידולה,
ירושלים,
07/05/05 18:08
|
די נמאסת אתה והשביתות שלך אין ל ך משהו אחר בראש חוץ מהשביתות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
עמיר פרץ לרשות הממשלה!
ל"ת
יאסר בין עראפת,
07/05/05 18:06
|
|
 |
17.
זה לא יביא לך את מפלגת העבודה
אמיר פרץ,
07/05/05 18:04
|
אל תשחק על הדם של אף אחד ואל תלבה יצרים כמו שאתה רגיל כדאי לנצח במפלגת העבודה מפלגה של אף אחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
כוחו בשפמו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
דלילה,
07/05/05 17:59
|
|
 |
15.
עמיר פרץ - פשוט מגעיל
קובי,
ירושלים,
07/05/05 17:58
|
הוא לא רוצה תועלת של אף אחד חוץ משל עצמו וקולות בפריימריז העבודה כי הוא כלכך כלכלי ורוצה בטובת כולם... מערכת החינוך צריכה זעזוע והמורים צריכים ביטה בראש כי הם לא מצליחים להתעלות מעל 60% זכאים לבגרות בתיכונים. אין תלמידים רעים יש מורים גרועים שצריכים לעוף מכל המדרגות של הבית ספר. אני אשמח לדעת שהילדים שלי לא ''יזכו'' לקבל את החינוך שלהם מחלק מהמורים הנוראיים שהייתי צריך לסבול במערכת החינוך הממלכתית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
פרץ מנהיג אמיתי !!!
מיכאל,
מרכז,
07/05/05 17:55
|
בדומה לדוד בן גוריון, יודע פרץ ולא בפעם הראשונה , להתעלות מעל שיקולים קצרי טווח ולהסתכל על הדברים בראיה ממלכתית ואחראית. כמו בן גורין שהטיף בעבר לאחדות לאומית וגילה אחריות כלפי כל המגזרים באוכלוסיה, כך גם מר פרץ. ללא משוא פנים וללא שיקולי רווח והפסד. בעוד שאחרים ממפלגתו שותקים, מוצא פרץ את הזמן להתייצב לימינם של הפועלים (כן, גם המורים הם פועלים) למאבק על דמותם וכבודם הנרמס. כל הכבוד לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צעקני-10...עושה נזקים נוראים .
מי-במערך ?,
08/05/05 05:45
|
בן גוריון היה משפטן. והפרץ הזה הוא בור ועם הארץ. בלצעוק הוא-10 בלנהום -הוא 10 . הוא לא מנהיג שאפשר לסמוך עליו...סתם :הדיקטטור הקטן...מן הסמול הסמולציק...שרוצה כבוד כיו''ר ה''מפלגה האבודה '' הנמוגה.....לא ילך לו !! ואם ילך לו-הסמולציקים יעלמו מהר יותר.ולא נראה את דליה איציק יותר...חחחחח. איזו גלריה של אנשים -במערך!!! שיריבו ביניהם ואנו נחזה ונהנה.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
פעם ראשונה שאני מסכים עם פרץ!
הורה זועם,
07/05/05 17:52
|
דו''ח דברת לא נכתב למען החינוך! מה הקשר בין יום לימודים ארוך ובין רמת הלימודים? מה הקשר בין שהייה ארוכה במתקנים לא ראויים בסביבה אלימה , לשיפור רמת הלימודים? קודם תנקטו בצעדים פדגוגים לשיפור האיכות! אחר כך נדבר על כמות השעות! מנסים לחפות את הדו''ח עם אקדח פיטורין וקיצוצים מוצמד לרקה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
שבת תרבות בבאר שבע
נילי,
דרום,
07/05/05 17:50
|
הייתי בשבת תרבות בבש, כל מה שיוחס לפרץ פשוט המצאה של עיתונאי,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
פרץ תצא בחוץ ותשאר שם
ל"ת
זאב,
ישראל,
07/05/05 17:32
|
|
 |
10.
פרץ צצץ בכל פעם שיכול להרויח
זאב,
ישראל,
07/05/05 17:31
|
מהמשבר ולנסות להראות צדיק.לא אתה ולא וסרמן ולא המורים צודקים הגיע השעה לשנות למען ילדינו את מערכת החינוך כל הכבוד ללבנת.לך תצא בחוץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אמירקוש לאן אתה חותר ממי צריך
דבורה מחיפה,
07/05/05 17:31
|
עזרה תקבל קודם בוקס בעיין ואז תקבל עזרה אף אחד לא סובל אותך יותר גנב מה עם המניה של הקואופ הרבוע הכחול למה את זה לא נותנים לנו אתה אמרתה בקרוב נקבל את כספנו איפה זה שקרן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
סטלין קטן וטיפש
ל"ת
מתי ניפטר ממנו,
07/05/05 17:31
|
|
 |
7.
פרץ הפריץ מי שמך לנהל המדינה
זאביק,
כפר סבא,
07/05/05 17:29
|
רד מהר המורים לא צודקים ראה עצמך עם היו לך מורים נורמלים היית גם אתה!!! כלום רק הצגה ודאון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
שירים שאהבתם לשמוע...........
השפן הקטן,
07/05/05 17:28
|
השפם הקטן שכח לסגור ת'משק לא הלכתם לעבוד- כי לא היה לי חשק! לה לה לה -עיצומים לה לה לה- העובדים! לה לה לה עיצומים! לה לה לה לה *********************** עמיר פרץ: שלוש ארבע, הבוקר בא, הבוקר בא בוא נכריז שביתה! נסגור מפעל, ועוד נמל- נחנוק את המדינה, נשבית מורים ואת ההורים מה שחשוב פה זה רק העובדים, כמעט כל יום פה סוגרים מפעל אבל אני, אני המזכ''ל
( עובד על פי foxgirl , תפוז פורומים 13.9.03)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
פרץעם היו לך מורים לא הית כזה
רובי,
ישראל,
07/05/05 17:21
|
אתה כלום הכל הצגה למען הכסא. הלואי תיזכה אז תעלמו אתה וכל חברעי העבודה מהמפה הפוליטית לך תעבוד אצל ביבי בתור עובד בית או אצל לימור בתור שמש בביתספר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
פרץ=פריץ=אנרכיה !!
זאב,
כפר סבא,
07/05/05 17:18
|
|
 |
3.
המורים לא השיגו כלום בביה''ד .
צר לי חייב להגי,
07/05/05 17:00
|
להאיר את עני המורים . המורים לא השיגו מאום בביה''ד . עכשיו ההליך יהיה תקין ומעוגן בפס''ד .... . לא רציתי להגיב אבל כששמעתי את את הפרשנות המטעה בתקשורות פשוט לא יכולתי . רק שביתה ולחץ לשביתה מצד כלל המורים תציל את הנשמות היקרות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
לובנגולו,
תל אביב,
16/05/05 19:27
|
ברור שאתה צודק! הועדה מצאה 22 מורים שפוטרו בניגוד להנחיות , כמה % זה 22 מ - 4500 בערך 0.5%
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
שמישהו יסגור כבר את פרץ!
ל"ת
מוכה פרץ,
07/05/05 16:50
|
|
 |
אכן יש להקדים תרופה למכה
י.מ,
07/05/05 20:28
|
אכן יש להקדים תרופה למכה ולסגור את ארגון הטרור היעודי הזה ומהר. די לנו מהנזקים האדירים של הארגון הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אילנות גבוהים קולם הולך..
עופר,
07/05/05 16:48
|
|
 |
לימור חשבה,אם היא יקירת מופלטה
אז עמיר ייתן לה,
וסרמן&ארז.קר,
08/05/05 17:00
|
ארגוני המורים לא טיפשים ועמיר לא ייתן יד לפיטורי בני אדם. סולידריות לפיטורייה וקיצצויBBביבי קיבלו הסכמה רק משיטרית שהוא עלה תאנה של ממשלת ה-''אי-צדק'' משווע. חרותניקים האלק. לא של מנחם בגין ז''ל. חג שמח !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שורה תחתונה:לימור מפטרת מורים
ל"ת
השאר בלאבלאבלא,
יקירת מופלטה,
08/05/05 16:55
|
|