 |
39.
לשחרר את פולארד
ל"ת
רוני,
אשדוד,
16/06/05 23:05
|
|
 |
38.
לשחרר את פולארד!!
סיון,
תלאביב,
10/05/05 12:36
|
הלוואי שבאמת יתחילו לעשות משהו משמעותי בעניין הנורא הזה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
כולם שונאים אותנו
מיכל,
09/05/05 09:59
|
זה לא משנה כל כך, ארה''ב או מדינה אחרת. כולם שונאים אותנו וגם ארה''ב הנאורה לא הסכימה לקבל את המסכנים שברחו עם האוניות מהנאצים. ארה''ב כמו כל מדינה אחרת דואגת לאינטרסים שלה ולא מעניין אותה ישראל. תתעוררו, לא ישחררו אותו והוא ירקב כמו מסכן בכלא. גם מדינת ישראל המפרגנת והדואגת לא עושה כל כך בשביל לשחרר אותו. אין מה לעשות, מצד אחד אני מרחמת עליו ומצד שני כנראה שבדיעבד הוא כבר יודע שהוא לא היה צריך לעשות את זה מכלתחילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
Release Pollard
A,
US,
09/05/05 09:21
|
Enough is enough with the abuse and repeated violations of human rights. This is done by a country, that otherwise, is a champion of justice worldwide.
The US government has got to release Pollard from prison and from his miseries. This will happen sooner rather than later. In the meantime, an investigation should be launched on the very serious allegations of abuse that are reported in this article.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
לשחרר את פולארד
רועי,
חולון,
09/05/05 00:05
|
|
 |
34.
אולי כדאי
שמחה,
08/05/05 22:41
|
לשלוח עתירה לאפפיור החדש שיבקש מבוש שיעשה מעשה הומניתרי וישחרר את פלארד למען האמת אני מאמין שפה הסכויים גדוים יותר מאשר הבג ''ץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
כאן יש בעיה רצינית,כי ארה''ב
אהרון,
רמת גן,
08/05/05 21:22
|
דורשת התנצלות רשמית מישראל, אך ישראל מתנערת ,מתחמקת ומכחישה שהיא מעורבת בריגול ,גם טוענת שפולראד היה פטריטוט לאומי,אוהב ציון ישראל,פעל על עצמו ועל דעתו. לכן ארה''ב חורקת שניים ומתעללת בפולראד ומחכה עד להתנצלות רשמית מצד ישראל..אך ישראל מסרבת ואז פולראד נדפק. מבין יבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
WE ARE ALL WITH YOU
HEZI MIRKOUV,
SOUTH KOREA,
08/05/05 18:20
|
|
 |
31.
זו בושה וחרפה איך שאנחנו
למען פולארד,
08/05/05 17:26
|
מפקירים את אחינו פולארד.
על בטוח יש משהו שהאמריקאים רוצים מאיתנו ששווה להם להחליף אותו תמורת פולארד.
לא ייתכן שאין משהו כזה, ואם באמת אין - אז אנחנו בצרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
לשחרר את פולארד מיד!!!
א,
08/05/05 17:14
|
לשחרר את פולארד עד יום העצמאות- האם זה הוגן שאנחנו נחגוג בעוד מי שבזכותו אנו חוגגים את עצמאותנו אינו עצמאי???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
are you crazy?he is just a spy
ל"ת
Doug,
New York,
09/05/05 00:24
|
|
 |
29.
הצטרפן למאבק לשחרור פולארד!
יאיר,
מיתר,
08/05/05 17:11
|
פולארד מסר נפשו למעננו כמו שאמר:
''מעדיף אני להעלות רקב בכלא מאשר לשבת חס ושלום שבעה על מאות אלפי ישראלים שהיו עלולים להיהרג בגלל פחדנותי''
אסור לנו לשבת בחיבוק ידיים כשהוא עדיין נמצא בכלא!
עיינו גם באתר: www.freepollard.org
112 חברי כנסת חתמו על עצומה לשחרורו ושרון לא הסכים להעביר אותה לוושינגטון. אסור לנו לתת להפקרה של מדינת ישראל להמשיך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
רק בעזרתו של עוזי כהן ...
יוני,
ירושלים,
08/05/05 16:58
|
רק אם הקומבינטורים של מרכז הליכוד יחליטו להזיז אצבע , יונתן ישוחרר עוד מחר , הם האדונים האמתיים של המדינה ולא בג''צ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
עוד חרפה של ממשלת שרון.
ל"ת
לשחרר אותו,
08/05/05 16:49
|
|
 |
26.
לשחרר את אסיר ציון פולארד מייד
ל"ת
רפי,
08/05/05 16:48
|
|
 |
25.
He is a traitor
Israelit,
08/05/05 16:05
|
He is a traitor to his country of birth and to the citizens and laws of that country- the United States. The fact that he is a jew and spied for Israel is completely irrelevant. He is a traitor and deserves to be punished under the laws of the US. Israel really has no say in the matter.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל25
יאיר,
מיתר,
08/05/05 17:17
|
העונש המקסימלי של ריגול למען מדינה ידידותית הוא 4 שנים, מה שניתן לפולארד הוא מעל ומעבר!!! אל אחת כמה וכמה כשהמידע שפולארד נתן היה מידע שארה''ב היתה אמורה להעביר לישראל על פי הסכם בינלאומי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
ארה''ב צבועה
ל"ת
מ,
08/05/05 16:00
|
|
 |
23.
זכויות האדם
BUSH בוש לך,
08/05/05 15:59
|
ארה''ב, זו המדינה שמטיפה למדינות אחרות על אי- כיבוד זכויות האדם.... והיא בעצמה שוללת אותן מאסירים כמו פולארד. מה שהאמריקאים עושים לפולארד דומה למה שעשו הסובייטים לאסירי ציון בברית- המועצות !!!! שרון -אל תסגירו את זאב רוזנשטיין לאמריקאים הסדיסטים האלה. מוטב לשפוט אותו בארץ. אל תתנו לגויים האנטישמיים להמשיך להתעלל ביהודים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
מה פתאום להכיר בו כאסיר ציון?
אורי,
חיפה,
08/05/05 15:54
|
הוא יושב בכלא האמריקאי לא בגלל היותו יהודי, אלא בגלל העבירות הבטחוניות של ריגול שעבר כנגד ארה''ב בהיותו אזרח אמריקאי שבגד במולדתו.
הכרה בו כאסיר ציון זו גושפנקא רשמית של העם היהודי ומדינת ישראל לאישור טענות האנטישמים ושונאי ישראל כי אנחנו מנצלים כל דבר לטובתנו ומציגים האשמות כזב וכל רגע צועקים ''אנטישמיות'' רק כדיי לדחות ביקורת לגיטימית כנגדנו וכו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Respone to No # 22
tty,
08/05/05 20:24
|
|
 |
תגיד, אתה נורמלי?
אורי יותר שפוי,
מרכז,
08/05/05 18:06
|
או שאתה כמו הרבה מהישראלים חסרי הלב שצמחו לנו בארץ בשנים האחרונות? אתה מצדיק את כל הסטיגמות שיש על הישראלי המכוער. איפה הרחמנות על בן אדם שנאנק שנים רבות בכלא בגלל שניסה לעזור לך? אתה אטום כמו ישראלים רבים במדינה הזאת. אווווווווווך, יא אללה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא לא אטום הוא פשוט
פנחס,
08/05/05 19:37
|
סמולני עם שנאה עצמית. המידע שמסר פולארד לישראל שהיא מדינה ידידה לארצות הברית הוא מידע על מדינה שלישית ושום מידע לא על ארצות הברית. הוא בכלל לא פגע בבטחונה של ארצות הברית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למי להאמין ?
מנחם,
הרצליה,
08/05/05 22:31
|
עשרות חוקרי אפ.בי.אי. והצי ומספר שופטים בדקו את הנושא במשך חודשים רבים והגיעו למסקנה שהנזק לבטחון ארה''ב הוא עצום . אתה קובע ( על סמך ידע אישי ? ) שלא נגרם כל נזק . למי להאמין ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם האמריקאים לא אנטישמים אז
צפצפ,
08/05/05 22:43
|
איך איימס שהסגיר רשת שלמה לברית המועצות קיבל עונש קל יותר מפולארד??????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
לשחרר אותו מ-י-ד
ל"ת
צביקה,
מרכז,
08/05/05 15:50
|
|
 |
20.
אלימות אמריקאית ופרשת עמאר
לא מבין,
08/05/05 15:44
|
אני קורא שתי כתבות באותו אתר ולא מבין:למה האלימות שבפרשת עמאר הינה פרימיטיבית וכו' ואילו האלימות הקשה של מ מ ש ל ת ארה''ב לא מפריעה לה לשאת בדגל של הנאורה שבאומות. מישהו מוכן להסביר לי את ההבדל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
לשחרר אותו מיד
ל"ת
צבי,
08/05/05 15:44
|
|
 |
18.
הצחקת אותנו פולארד
מוטוש,
08/05/05 15:35
|
את הצדק לצערינו לא תמצא בבג''ץ של מדינת ישראל. מוטב לבקש את רחמי האמריקנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
גיבור מקומי
ד''ר גרוס,
כפר שמריהו,
08/05/05 15:20
|
המגיבים כאן לא מבינים כנראה מה קורה . מדובר באדם שגרם לנזק אדיר לארה''ב ונשפט בהתאם . תארו לכם את התגובה האמריקאית אם אדם כזה יזכה למעמד של גיבור לאומי בישראל . תהיה בכך הצהרה פומבית כי ישראל מברכת כל יהודי אשר ירגל בארה''ב לטובתה . מה לדעתכם זה יעשה ליחסי ארה''ב - ישראל ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לד''ר גרוס מס' 17
ד''ר קליין,
08/05/05 17:16
|
תגובתך, לא שונה מזו של הרבה יהודים גלותיים שבחרו להתבטל בפני הגויים. יש כמה דוגמאות של מרגלים שנשפטו בארה''ב ל- 4 שנים, ל- 6 שנים, והם ממש גרמו נזקים לבטחון ארה''ב. פולארד לא פגע בבטחון הלאומי של ארה''ב, בהעבירו את המידע שעזר לישראל להתגונן בפני הנשק להשמדה המונית שפיתחו עיראק, סוריה ואירן. והמידע הזה האמריקאים ''בני -בריתנו '', הסתירו מאיתנו ! יונתן פולארד הוא שעיר -לעזעזאל של הבכירים האנטישמים בממשל האמריקאי והעינויים האכזריים שהוא עבר מעידים על הצביעות של האמריקאים. מכל העולם הם דורשים לשמור על זכויות האדם, חוץ מעצמם. גם לאסירים מגיעות זכויות -אדם !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז למה גיבור ''מקומי''?
קומדיה או טרגדי,
08/05/05 16:16
|
''גיבור קומי'' מספיק. טיעוניך נכונים. אבל קומץ הימין הקיצוני הפך אותו למגן מפני שואה.... אין ספק שיש לשחררו כבר כי סבל מספיק אבל ללא שום הכרה .לא גיבור ולא אסיר ציון..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אינו גיבור-אך נענש מעל ומעבר
א.בן-סירא,
08/05/05 16:15
|
איני מסכים לדעתך. באשר ליחסי אר''הב וישראל לדעתי לא ייפגעו מאחר והפרשה כבר גלויה וידועה . איני יודע אם הוא גיבור - אך ככל שמתארכת שהותו בכלא זה מעצים את הכיוון להפיכתו לגיבור. חוסר היכולת של ישראל לגרום לשחרורו מעורר תמיהה. קבלת האזרחות הישראלית של פולארד לדעתי היא גם מחייבת ולא רק לשם קישוט. ויש לנו מספיק מקרים שישראל הפכה עולמות או שילמה מחיר יקר להצלת אזרחיה בין אם בשבי ואם מצבי אסון. האם נעשה נזק ביטחוני לאר''הב - לדעתי לא, מאחר וישראל אינה אויב או סיכון בטחוני לאר''הב וידוע שיש שיתוף פעולה( שאיני יודע את מימדיו) אפילו צבאי בענייני המזרח התיכון, המלחמה בטירור ועוד. לא אתפלא אם אר''הב מפעילה את סוכניה בישראל , עם כל שיתוף הפעולה, כמו במדינות אחרות. אני בא בטענות דווקא לממשל בישראל. המצב מעורר התמיהה של אי- יכולת לפעול למענו, מעבר לביקור בכלא והבעת הזדהות מן השפה ולחוץ, מביא אותי למסקנה שפולארד הוא הקרבן -''השה לעולה'' כחיפוי על אחרים . אר''הב דורשת בתמורה כנראה מידע על האנשים שהפעילו אותו וישראל לא יכולה לעשות זאת משיקולים שאינה יכולה לפרסם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
די! עד מתי?
ל"ת
רועי,
08/05/05 14:46
|
|
 |
15.
הוא גיבור
אייל,
ירושלים,
08/05/05 14:35
|
האיש הזה הוא גיבור, שבגללו המדינה עוד קיימת. מי יודע מה היה קורה לו הוא לא היה מוסר את המידע הזה. הוא היחיד שמבין מהו היחס הציני שבו ארה''ב קולטת את קיום מדינת ישראל. ישראל כמו מטומטמת שרוצה למצוא חן בעיני ארה''ב השאירה אותו שם, את הבנאדם שהציל אותה, וזיכתה אותו, במקום בפרס, בעינויים קשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
מרגל הוא מרגל הוא מרגל....
ל"ת
מיכל,
מרכז,
08/05/05 14:26
|
|
 |
13.
לשחרר אותו מייד!
ל"ת
יעל,
08/05/05 14:25
|
|
 |
12.
מזעזע!! לדרוש את שיחרורו
ארני,
08/05/05 14:02
|
|
 |
ריגול טבעי
ארקדי ז.,
לוד,
08/05/05 14:32
|
בהחלט !!! צריך להסביר לאמריקאים שזה טבעי שהוא ריגל למען ישראל וכל יהודי אמריקאי הוא בוגד פוטנציאלי , שכן היהודים הם גיס חמישי בארה''ב . אני בטוח שהם יבינו וישחררו אותו מיד .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
לא מצטער על ה 9\11 !!!
יהודי,
ישראל,
08/05/05 13:48
|
הצער היחיד שיש לי בעקבות אותו יום (11 בספטמבר) הוא על אלפי ההרוגים החפים מפשע,ובכללם מאות יהודים. מעבר לכך ,אין לי שום צער על המכה שספגה ארצות הברית . ארצות הברית היא הגרועה שבגרועים בייחסה למדינת ישראל וליהודים מאז תקופת השואה. לעולם אני לא אשכח את הסרט הנהדר של חיים הכט ,שבו ניתן היה לראות איך ארה''ב התעלמה ב-מ-כ-ו-ו-ן מהרצח השיטתי של מיליוני יהודים. אני מניח שבודאי חלקכם אומר לעצמו : ''ומה עם כלי הנשק שארה''ב נותנת לנו?''. ובכן,התשובה היא פשוטה: הכל שאלה של אינטרסים! כרגע נוח לארה''ב שקיימת מדינת ישראל,אבל בעתיד,אין לי ספק שאם ישראל תעמוד בפני סכנה מוחשית של השמדה,ארה''ב תתעלם ממצב זה לחלוטין,וזאת באמתלות שונות. כולכם יכולים לשאול את אותו נשיא שקרן מתועב(קלינטון) שהבטיח לביבי בוואי את פולארד.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעוות מוחין
פסיכיאטר,
08/05/05 16:17
|
|
 |
בהחלט בדעתך!!!!
שמחה,
08/05/05 14:25
|
ארה''ב לא רק התאלמה מהשואה היא גם תמכה בא ע''י שהסגירה את אלה שהיגיעו לנמלי ארה '' ב לגרמנים כששלחה את האוניות חזרה למשרפות הנאצים ראה איך האמריקאים התהגו כלפי סין הלאומנית מה האמריקאים עשו עם דרום ויטנם לא צריך לשכוח שבארה ''ב הייתה ויש מפלגה נאצית /נאונאצית די גדולה אבל התקשורת בישראל לא מעיזים לכתוב על זה איך האמריקאים כופאים''דמוקרטיה על עירק ,והמצב בערב הסעודית מתקבל ע''י הממשל האמריקאי כמצב נורמאלי נתינת נשק:האמריקאים נתנו גם לאפגנים (אל-קאידה)נשק שבסופו של דבר איפשר את ה 11/9
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקחת את הכדור של הבוקר כבר
דש,
08/05/05 14:13
|
מה היה קורה אם החבר הטוב שלך וונונו היה מקבל דרכון שבדיה כישב בכלא ומבקש להשתחרר מרגל זה מרגל זה מרגל וחוץ מזה חתיכת חרה אני היתי בבנין התאומים שקרס ועד סוף ימי לא אשכח את הרעש של החבתות בבטון של האנשים שקפצו למוות ואם היתי יכול היתי שולח יד ממסך המחשב שלך וקורע לך את הענים מהראש משלם המיסים האמריקאי מפריש מכספו שתהיה לך מדינה ושתשב בבית ותוכל לתקתק במחשב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל דש תרגע
שמחה,
08/05/05 14:40
|
לידיעתך ישראל זה כדור ביליארד בשביל ארה ''ב כשצריכים אותו טוב וכשלא צריכים אות זורקים אותו ראה מה היה גורל וויטנם (הדרומית)למען האמת אני רק מצטער אע האנשים שנהרגו ב11/9 אבל זה בכלל לא נוגע לי שארה '' השחצנית קבלה על הראש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
Do your time
me,
US,
08/05/05 13:48
|
if an Israeli would have become a US spy in Israel we would have demanded him/her to stay in prison until the end of his sentence as a traitor. the same should hold for polard.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are Wrong
יהודיה מישראל,
08/05/05 17:35
|
polard got a life time in prison in terrible conditions because he cooperated with Israel and helped to prevent a disaster. Israel wasn't an enemy of U.S.A and according to agreaments between the countries U.S was bound to give Israel this information anyway, so it's U.S fault and they souldn't even punish him. Anyway, the max. punishment in the U.S.A on such a thing is 3-5 years in jail and not a life time. בעברית: פולארד קיבל מאסר עולם בכלא בארה''ב בתנאים נוראים (ראה כתבה) על העברת מידע למדינה לא עוינתץ את המידע הזה ארה''ב היתה מחויבת להעביר לידי מדינת ישראל לפי הסכמים מוקדמים בין שתי המדינות. משום מה ארה''ב הטילה אמברגו מודיעני על המידע ולאחר שפולארד לא הצליעח לבטלו הוא העביר את המידע ישירות למדינת ישראל מכיטוון שהמידע היה חיוני מאד ועזר להציל את חיי כל התושבים במדינה בזמן מלחמת המפרץ. ארה''ב היא האשמה בכל העניין בזה שמנעה את המידע מישראל והיתה צריכה להעניק פרס לפולארד. בנוסף לכך העונש המרבי על מה שפולארד עשה בארה''ב הוא 3-5 שנות מאסר ופולארד קיבל מאסר עולם בתנאים מצמררים. זה נראה לך הוגן מצד המדינה שלך????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
לעולם לא יתן מנוחה
Gali,
Tal Aviv,
08/05/05 13:42
|
|
 |
בזכותו אתה חי ונושם !!!!
פולארד,
גיבור לאומי,
08/05/05 15:08
|
אז תחשוב קצת לפני שאתה מתחיל לפתוח את הפה המלוכלך שלך !!!
אתה בדיוק מייצג את אותו יהודי שמוכן להקריב את מדינתו ועמו רק בשביל עגל הזהב כמו יהודי ארה''ב מלבד יהונתן פולארד !!!
לולא פולארד מדינת ישראל כבר מזמן לא הייתה קיימת עקב הפצצה האטומית של עיראק ! ולכל מי שלא מכיר את הסיפור : פולארד ריגל עבד בפנטגון בשליחות מדינת ישראל כדי להוציא מידע מארה''ב בנוגע לאטום העיראקי ...... אותו מידע ש''ידידתנו הטובה ביותר'' הסתירה מאיצתנו במכוון ויהודי ארה,ב שתקו והמשיכו לרדוף אחר עגל הזהב ! אך פולארד לא הפקיר את מדינתו ועמו ובזכות המידע שנתן מדינת ישראל היום בת קיימא, אך ממשלות ישראל מתעלמותת ממנו כלא היה !!!
תתבייש לך !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מקיא עליך!
ל"ת
רפי,
08/05/05 13:49
|
|
 |
רודף בצע
איזנטיין,
תא,
08/05/05 15:52
|
|
 |
שימו לב-מתל אביב! אין ציפיות!!
ל"ת
ישראלי שנמאס לו,
08/05/05 13:47
|
|
 |
8.
בושה וחרפה!!!
גברי,
08/05/05 13:40
|
ככה מענים מדינה נאורה????
להפסיק את קשרינו על ארה''ב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ארה''ב וישראל
ד''ר שפיץ,
כפר שמריהו,
08/05/05 14:54
|
יש עוד מדינה נאורה שמענה עצירים . שמה ישראל . האם לא כדאי לשקול מחדש את מעשינו בטרם נטיף מוסר לאמריקאים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
-
-,
08/05/05 17:37
|
|
 |
יחס לא אנושי
מתיתיהו,
רמת אביב,
08/05/05 14:49
|
אתה צודק . יש עוד מדינה בעולם שמענה עצירים ( כוח פיזי מתון ) וזאת באישור בתי המשפט . שם המדינה הלא הומנית הזאת היא מדינת ישראל . אולי ננתק גם את הקשרים אתה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
שהשילטון במדינה יפסיק להתעלל
ישראלי שנמאס לו,
08/05/05 13:39
|
בפולארד!!!-היחס אליו הוא היחס שלהם לכל אזרחי המדינה-פיונים במישחקים הפוליטיים שלהם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
בושה!! לשחררו מייד!
ל"ת
רוני,
08/05/05 13:29
|
|
 |
5.
מגיע לו מעמד אסיר ציון
ל"ת
נשר,
08/05/05 13:18
|
|
 |
4.
מדינה שאינה יודעת להכיר טובה
אילה,
שילה,
08/05/05 13:13
|
כפיות הטובה של המדינה שלנו מדהימה. זה בא לידי ביטוי בצורה חריפה מאוד אצל פולארד, כולל שגרירות ישראל שלא נתנה לו מקלט מדיני וסגרה בפניו את שעריה, ועד היום. זה בא לידי ביטוי במקרים רבים נוספים, כגון: רון ארד, צד''ל, היחס למתנחלי גוש קטיף וכו'. עם הגישה הזו אנו עלולים בסוף להישאר פשוט... לבד!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עתירת פולארד
נעמי,
חולון,
08/05/05 16:26
|
הא' פולארד הוא לא האידאל שלי לא כאדם ולא כיהודי,הוא עשה את מעשיו בעד בצע כסף ולא כציונות ועל כן נשפט ונכלא כבוגד.לפיכך בינו ובין אסיר ציון יש פער גדול,אבל יחד עם זאת מי שהעסיק אותו צריך לנסות ולסיע לו, ובתחום זה אני לא בטוח שעושים מה שצריך,לצערי אנו מפנים עורף כמעט לכל מי שסייע לנו בכל תחום, ובהרבה תחומים כבר נזוקנו קשות,אני מתחיל לחשוב שהיחידים שתופחים לנו על השכם זה אנו לעצמנו,בחוץ אנו נראים מאד לא טוב (בלשון המעטה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עובדות
ג,
08/05/05 17:42
|
שלום, את אולי לא יודעת את העובדות כל כך טוב (לא אולי, בטוח). בכל אופן, פולארד התחיל להעביר מידע לישראל תוך סיכון עצמי ענקי לעצמו ומבלי לקבל שכר על כך. לאחר מכן בבקשת ישראל הוא נהפך למרגל מטעמה ומשום מה כשהוא נתגלה המדינה לא הגנה עליו8 בניגוד לשאר האנשים שתיווכו והוחזרו מיד לארץ והיא גם לא דאגה לו במשפט. תודות לכך פולארד שעזר רבות למדינה שלנו נמצא כבר עשרים שנה בכלא וישראל שמפחדת מארה''ב לא רוצה להזכיר זאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פולארד לא עשה זאת בגלל כסף
יאיר,
מיתר,
08/05/05 17:28
|
הוא עשה זאת מכיון שלא רצה לחזור על החטא של המנהיגות היהודית בארה''ב בזמן השואה. הנה ציטוט של פולארד:
''מעדיף אני להעלות רקב בכלא מאשר ח''ו לשבת שבעה על מאות אלפי ישראלים שהיו עלולים להיהרג בגלל פחדנותי''
מי שמכיר את דמותו הכבירה של פולארד יודע שודאי לא עשה זאת בעבור בצע כסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליאיר
שמחה,
08/05/05 22:34
|
אתה צודק פולארד לא עשה מה שעשה תמורת או בעבור כסף הוא עשה מה שעשה בגלל שהיה נאיבי ,וטיפש והוא לא נותן את הדין בגלל שעשה עבירה חמורה אלא בגלל טפשותו הוא מקרה אבוד אבל אולי זה שעור טוב לאנשים צעירים תמימים שלא יתנו שינצלו אותם ברגע של חולשה כלשהיא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
עלינו להפסיק את קשרינו עם ארה''
רוני,
08/05/05 13:13
|
|
 |
לרוני
יפתח,
כפר שמריהו,
08/05/05 14:46
|
אני עוד זוכר כיצד במלחמת יום כיפור קבלתי שמיכות ותחתונים שהוטסו אלינו מארה''ב . אתה רק חושב שאנחנו חזקים , אבל בלי הסיוע המדיני , הבטחוני והכספי של ארה''ב אנחנו נהיה על הפנים , על תקן מדינת עולם שלישי . לאט עם האיומים ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה להם !!!!
סמי בן-מוחא,
רמלה,
08/05/05 14:27
|
אתה צודק ! בשנה הבאה נסרב לקבל את הסיוע בסך 2 מיליארד דולר !אנחנו נלמד אותם לקח !!!! הם עוד יתחננו שנקח את הכסף .....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לא מספיק להכיר בו כאסיר ציון
חני,
רשל''צ,
08/05/05 13:12
|
ארה''ב מחוייבת לשחרר אותו עוד מהסכם Y! היא הפרה הסכמים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
מ.א.,
08/05/05 16:19
|
|
 |
מי משקר ?
ד''ר לומברוזו,
חיפה,
08/05/05 14:58
|
הבעיה היא שביבי אומר שהיתה הבטחה ואילו קלינטון מכחיש . השאלה היא מי משני השקרנים הללו משקר . יתכן ושניהם משקרים וגם יתכן שכל הסיפור של פולארד הוא שקר מראישיתו ועד סופו . אני זוכר שלפני 18 שנה אמרו שמצבו הבריאותי חמור והוא לא ישרוד שנה בכלא . בינתיים הוא בריא ומאושר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
בושה! לשחרר אותו מיד
שלום,
מדינת חסות,
08/05/05 13:12
|
|
 |
קדימה !!!!
ארקדי,
ת''א,
08/05/05 14:41
|
כן , אבל לפני שנפתח במלחמה יש לבקש מהם לזרז את אספקת מטוסי אפ 16 והפצצות המתוחכמות כדי שיהיה לנו במה לתקוף אותם . כמו כן נבקש סיוע כספי מוגדל כדי שנוכל לנהל את המלחמה נגדם .
הגב לתגובה זו
|
|