 |
67.
הפיטורין בתוקף על אף השריפה !!
ל"ת
בנות יענה,
עדיין בתוקף,
16/05/05 06:33
|
|
 |
66.
הצטרפו לעצומה נגד דו''ח דברת
עידית,
15/05/05 19:07
|
|
 |
65.
השבתה מלאה של מע החינוך
אריה,
חולון,
10/05/05 18:34
|
להשבית את מערכת החינוך לאלתר עד פיטורי לימור ליבנת צרת החינוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
לימור אנחנו הגמלאים מתבישים.
מורה גימלאית.,
10/05/05 17:12
|
עוד לא היה שר חינוך גרוע כמוך. לא תוכלי באוירה הגרועה שיצרת להמשיך בתפקיד. אפילו אנשים ממפלגתך לא תומכים בך. בושה לחינוך למורים למדינה. הסיקי מסקנות. לא תוכלי להשתלט בכח על המורים ולהכתיב רפורמה בניגוד לכל מומחיהחינוך ההורים והמורים.גם המורים הגמלאים ילחמו בך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
רק חנוך יהודי יציל את עם ישראל
פנחס ז-ה אליהו,
ימות המשיח,
10/05/05 01:52
|
בתור מרכז מגמה לבגרות 7 שנים בבי''ס תיכון ממלכתי/חילוני במרכז הארץ אני מבקש להגיד בפשטות-החינוך החילוני קרס ומוביל לטרגדי'ה איומה את שרידי'ו המוצלים מאש של העם היהודי באר''הק. רק חינוך יהודי על יסודי התורה הקדושה יציל אותנו מהפיכת עם ישראל לגרועים ביותר ח''ו ח''ו היל''ת מאומות העולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
התעללות ליבנת במורים
לכבוד עומרי שרו,
חוות השקמים,
09/05/05 21:59
|
לעומרי שלום בימים טרופים אלו בעוד הליכוד מנסה להעביר את חוק הגובים,ידוע לך כי מות מחברי המרכז או נשותיהם מועסקות במשרד החינוך והנה באה שרה מהליכוד ,זורקת ללא חשבון אלפי עובדים הנאמנים לתורת הליכוד מצביעים ליכוד חברי סניפים חברי מרכז ,ובהינף קולמוס בעזרת המנכלית היפיפיה הנרדמת שלה,פוגעת באנשים שלנו ,הפתרון פשוט לימור הביתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
הדחת לימור מהליכוד
חברי מרכז ליכוד,
דרום הארץ,
09/05/05 21:56
|
לאור התנהלות לימור כלפי המורים ועקב כך המורים יפםגעו בנו מאוד בבחירות הקרובות,אנו חברי מרכז ליכוד מדרום הארץ מחתימים עצומה לראש הממשלה למזכירות הליכוד,למנכ''ל ברמי,לצחי הנגבי ,יש לפטר את לימור מיידית מתפקידה כשרת החינוך,ההרס והחורבן שהביאה עלינו בהחלטות השגויות שלה מביאים את הליכוד לידי פחת,יש מאות חברי מכז העוסקים בהוראה,או שנשואים למורות שנפגעו מצעדה הטיפשי של ליבנת ,אי לכך אנו מחתחמים עצומה לראש הממשלה נא לפנות לסניף אשדוד ולשלוח לשם את החתימות,כל חברי מרכז הליכוד מבאר שבע,אופקים,נתיבות קרית גת,ירוחם,ערד,אילת העבירו מיידית את החתימות למרכז הליכוד, לימור גמרה עם הליכוד אנו מבטיחים למו4רים כי לא נוח עד אשר נדיח אותה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אפס!
א,
10/05/05 05:12
|
מה שמעניין אותך זה רק השלטון ולא המוריםץ. תתפטר גם אתה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
כנסו -לימור נכשלת
שמיר,
תל אביב,
09/05/05 21:48
|
לגברת לימור ליבנת ,אני איש ליכוד ותיק כשהודעת כי את רואה עצמך במסלול ראשש ממשלה שמחנו מאוד ואהבנו את הרעיון, לאור התנהלותך עם המורים הפסדת את כל הקרדיט ,פגעת באנשים הטובים ביותר ,דעי לך כי בימים אלו מתארגת במרכז הליכוד קבוצה ממשפחות המורים ששמה לה מטרה להעיף אותך ממעמדך הנוכחי בדרך דמוקרטית ,בקרוב יצאו מכתבים לחברי מרכז הליכוד שיספרו על מעללייך במשרד ,יש בידנו חומר ליועץ המשפטי על כמה מינויים נחמדים במשרד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
נפילת מעמד המורים
צבי,
באר שבע,
09/05/05 21:44
|
לכבוד שרת החינוך נראה לי שאינך מבינה את גודל חטאך להלן החטאים בלשון פשוטה: 1. חטא הלבנת פנים,בהודעתך כי פוטרו מורים שחוקים עייפים,לא טובים פגעת גם באנשים טובים שמקצועם אינו רלוונטי 2. חטא ההכללה, האם פיטורי המורים הלא טובים אומר כי במערכת נשארו כעת רק הטובים מה תאמרי בשנה הבאה ?הרי על פי דברת את צריכה לפטר שלושים אלף מורים 3. חטא הביזוי ,ההשפלה,ההתנשאות,חטא הגיבור על החלש,חטא פגיעה בשכר שכיר,חטא ההעלבה,חטא השלכת עובד בתום כוחתיו,חטא פגיעה בלחם העובד,חטא גדיעת מקור פרנסה,דעי לך על חטאים אלו הכפרה על כך היא להתנסות בכל השלבים המצויינים לעיל עוד יבואו ימים טובים לישראל ,הרי שרת חינוך לא תשארי לנצח זכרי זאת בינתיים פגעת באלפי משפחות ואנשים טובים, ועל חטאייך אנו מפקידים זאת ביד בורא עולם הוא אשר ישלם את שלום הנרדף,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חטא ?
א,
10/05/05 11:30
|
נדצה לי שיש בארץ חוק נגד הוצאת דיבה. אבל במקום שהארגונים האימפוטנטיים יגישו תביעה ייצוגית נגד רונית תירוש (ללימורהל'ה יש חסינות נגד פשעים), ממשיכים לשחק בנדמה לי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
התעללות במורים
המורה של לימור,
תל אביב,
09/05/05 21:36
|
לימורי מתוקתי לא זכור לי שפגעתי בךכל כך קשה שאת צריכה להתעלל במורים זה לא יפה מתוקתי הכל חוזר עלייך בסופו של דבר זיכרי רק דבר אחד בירידה מהמדרון יחכו לך כל אלה שפגעת בהם כשטיפסת למעלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
לימור ליבנת - ה ב י ת ה !
מורה,
צפון,
09/05/05 18:49
|
יצפאן לא הגזים כשהציג אותה תוקפנית וולגארית, כזו היא. כנראה שהסמכות מתחברת עם התיסכולים שלה מימי היותה תלמידה בינונית למדי.
יש לשלוח אותה הביתה מיד!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
הארגונים מרדימים
יהודה,
צפון,
09/05/05 18:27
|
כדאי לשים לב ולא להתבלבל!!! הארגונים מרדימים את המורים. כל ארגון שמכבד את עצמו היה מזמן משתק את ההמדינה. ארגונים אחרים השביתו מערכת על עניינים פעוטים בהרבה. למה מחכים ראשי הארגונים? לחופש הגדול שבו אין משמעות לכוחם של המורים? לתחילת שנת הלימודים כדי שה''צ''רה תוכל להציג אותנו באור ''שחור''? מכאן צא ולמד שלא יקרה דבר וחצי דבר גם במחצית השנה הקרובה. המורים יפוטרו!!!!! הכיתות תמשכנה להיות צפופות!!!! השכר ימשיך להיות משפיל על פי כל קנה מידה!!! במדינת היהודים כל אמא שעינה צרה במחנכים של ילדיה מוכנה לשלם לשרברב רק עבור ביקור 150 ש''ח, אבל למורים של ילדיה היא מסתפקת ב30 ש''ח לשעה וגם זה יש לחלק בין 30 משפחות עבור כל ילד. מה שצריך ????? לסגור את בתי הספר ושלימור ומנכליתה יפעילו חברות כוח אדם, נראה אותם שורדים 30 דקות מול כיתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הפלא
מורה לשעבר,
10/05/05 11:27
|
האם הבנת מדוע הופסק הטיפול הפלילי ברן ארז על קבלת משכורת שלא כדין ? אולי זה מה שמשחק - במיוחד לאחר בילוי בתא מעצר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאבק הארגונים הוא על מעמד מורה
ל"ת
ובעצם על החינוך,
דייי למלחשות,
09/05/05 19:17
|
|
 |
הארגונים שלנו
שרה,
מרכז,
09/05/05 19:17
|
29 שנים אני במערכת החינוך וכשמדברים על מעמד המורה כדאי שראשי הארגונים יטלו קורה מבין עיניהם.מרבית ראשי שני הארגונים לא הרשימו בעומדם מול קהל. אותי לא שכנעו על אחת כמה וכמה את האחרים. כל שנה , כמעט, התחילה לה בשביתה על דברים פחות עקרוניים ודוקא עכשיו כשהענין בנפשנו אתם דואגים שההורים יצאו נגדנו? הרי תמיד יצאו נגדנו כשנשבית את שירות ה''בייבי סיטינג'' הנוח שלהם. קומו עשו מעשה. נראה את ליבנת מיישמת דו''ח כשאין לה מורים. העזו אנחנו מאחוריכם!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
אויב מס'1 -שרת החינוך
וסרמן יוסף,
אור יהודה,
09/05/05 17:00
|
לפני שמתחילים רפורמה בחינוך מפטרים מורים ללא רחמים! עולבים אותם ומעליבים כל מורה בישראל, כסחוטים ונמוכי קומה. גב' ליבנת תתבישי לך, יותר טוב תעופי לאתונה ע ''ח משלמי המיסים כדי להיות בפודיום המנצחים!!! מקווה שבקרוב נפטר ממך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
חביבת הקהל
הרצליאני,
09/05/05 16:48
|
לימור הכוחנית חסרת החינוך החליטה שהיא לא רוצה להיות חביבת הקהל, מספיק לה להיות חביבת הפדרציה של יהודי מרוקו (נבחרה בגלל נועם הליכותיה (אוי סם בן שיטרית, עד כמה יכולים להיות לקקן), וחביבת מרכז הליכוד. לימור הגיעה לדרגת שחיתות שאין נמוכה ממנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''ניבחרנו בשביל גובים''?! כןןןןן
ל"ת
לאאא כדי להרוס,
את המדינה,
09/05/05 17:07
|
|
 |
53.
פיטורי מורים
גרישקה,
פינת גובה די,
09/05/05 16:48
|
לגברת לימור ליבנת לא יפה מה את עושה ,ככה לא בונים מדינה ,ברוסיה מדינה קומוניסטית לא זורקים ככה אנשי רוח,מדע,משכילים,מלומדים,את מי תשלחי לבתי הספר חברי מרכז ליכוד? ??????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
צפיפות בבתי הספר
ציפי שביט,
צפירה,
09/05/05 16:45
|
לימור תקשיבי לי אמנם למדנו בשיעור חקלאות כי צריך לדלל צחים כדי לאפשר צמיחה טובה יותר של שאר השתילים,אבל עקירה כזאת אפילו בימית עקרו פחות אנשים ממקות העבודה שלהם בבנק המועלים פיטרו רק 1000 איש ואילו כאן נדמה שאת רוצה להוכיח שאת עושה הכל גדול יותר חזק יותר מהר יותר די תרדי מזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
פיטורין
אירגון מורות מפ,
חדרי מורים,
09/05/05 16:43
|
מכתב גלוי לגברת ליבנת אנו מבינות את הכעס שלך על מערכת שהתעללה בך בילדותך,אנו מבינים שלא כל כך הצחלת בלימודים ,אבל נקמה כזאת זה דבר לא ראוי תרדי מזה רוב המפוטרות הן מורות נשאות אימהות לילדים מפרנסות יחידות תחליפי למשרד התקשורת פרחת שם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
פיטורין.=אבטלה=דמי אבטלה=יאוש
מסעוד,
ירוחם,
09/05/05 16:40
|
כמפוטר ותיק להלן הנוסחה שמחכה למורים המפוטרים: פיטורין =אבטלה=דמי אבטלה=יאוש=שתיה חריפה=סמים=זנות=ירידה מהארץ=כעס=שנאת המדינה =בחירות להצביע רק לערבים או לשמלאנים לא ליכוד לא ליכדו לא ליכוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלפי מכתבי פיטורין שרפו מורים
ל"ת
Erez,
09/05/05 18:09
|
|
 |
49.
הפגנת המורים אני מאשים
אייל,
שדרות,
09/05/05 16:38
|
להלן אני מאשים שלי : ראש הממשלה ששותק לאור מחדליה וכשלונה של שרת החינוך שר האוצר: על התעללות מתמשכת בתקציב החינוך ללא שום תגובה ראויה של שרת החינוך שרת החינוך: חוסר יוזמה,כשלון ניהולי,אפס הבנה בחינוך,הרס מערכת החינוך,ביזיון המורים,זילות המערכת חברי כנסת: רוממות החינוך בפיהם וחרב קיצוצים בידהם תשלמו על זה בבחירות למרכזי המפלגה שלכם צבועים אפילו לכנסת לא הגעתם להורים:על השקט שאתם מקבלים את גזירות ביבי לבנת לתלמידים:הורסים לכם את החיים ואתם שותקים כשתגדלו תבינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשדרות ובכל ע.פתוח הצביעו מח''ל
ל"ת
אכלו אותה משרון,
י-מכל הישובי,
09/05/05 17:10
|
|
 |
48.
לא עצרו אותם על הסתה
אישיהודי,
09/05/05 16:22
|
ועל הפרעה בנתיב תחבורה ציבורי, ועל סיכון חיים בכביש
הם בסה''כ רוצים שלא יפטרו אותם, הם נשארים בביתם אלו שגם עוקרים אותם מהבית, מהעבודה, מהסביבה ומכל מה שבנו בימי חייהם, ברגע שמישהו אומר משפט, ישר נעצר עד תום ההליכים, מקימים בתי משפט מיוחדים שיעבדו מסביב לשעון והדיקטטור מסתובב חופשי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
לבנת=אסון לאומי!
apolonia,
09/05/05 16:05
|
יש לגרום ללבנת להתפטר מייד מן הממשלה . לפני שהיא תמית שואה על עולם החינוך. הבנתה בנושאי הוראה וחינוך שווים לפחות מאפס. זאת אישה כסילה ללא שום השכלה עם תסביך נחיתות קשה מאוד ולה יש מטרה לחסל מורים. זאת לא ניתן לה לעשות. לא לועדת דברת. סליחה=ועדת דברע!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אסון לאומי עי המחנה הלאומי=מחל
ל"ת
=אסון בינלאומי,
=רק עכשויותם,
09/05/05 16:48
|
|
 |
46.
ארגוני המורים
א. מהצפון,
09/05/05 15:52
|
ארגוני המורים לא עושים מספיק להגן על המורים. היום שמעתי על מורות משקיעניות בעלות תפקידים בבתי הספר שקיבלו מכתב פיטורים. הארגונים לא עושים כלום על מנת למנוע זאת. רק שביתה כללית, גם עם דעת הקהל תהיה לא לטובת המורים צריכה להתקיים לאלתר. לבנת , ביבי - מבינים רק כוח. ואם לא כוח אז יותר כוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כדאי יותר והפעם יותר מתמיד,כי
ל"ת
זה מאבק החינוכי,
שידענו איפעם,
09/05/05 16:50
|
|
 |
45.
כשהמורים תוקפים אישית את לבנת
דודי,
09/05/05 15:49
|
כנראה שאין להם משהו אחר למכור מבחינה עניינית.
כשכל המאבק של הסתדרות המורים מסתובב סביב אישיותה של לבנת - כנראה שהם יודעים שהיא צודקת בתביעות שלה.
כששריד ופרץ תומכים במורים על בסיס של תקיפה של לימור לבנת - כנראה שהם יודעים שאין להם משהו אחר שהם יכולים לטעון נגדה.
שריד כמורה ופרץ כהורה, בטח נתקלו במורים שהם יודעים שהם שלא צריכים להיות במסגרת החינוכית. הם יודעים את זה. כולם יודעים את זה. אבל הם מתעלמים. כי צריך לתקוף את הממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דודי,אתה ב.עניין?ח.מרכז?גמ/גם?
ל"ת
אני לדודי ודודי,
לי=טעם דוברה,
09/05/05 16:55
|
|
 |
תגובה לדודו
אייל הדרומי,
שדרות,
09/05/05 16:52
|
גם אם צריך לפטר מוירם וצריך ,אז בבקשה לא להתעלל בגופה ולא לבצע וידוא הריגה לא די בפיטורין שצריך לצאת תחת כל מיקרופון רענן ולומר שמדובר במורים שתרומתם למערכת היא אפסית,כעת מי יקבל אותם לעבודה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
WHY BURN THE LETTER?
alon,
09/05/05 15:48
|
BURN THE KNESSET ON TOP OF THE CORRUPT PARASITES THAT SIT INSIDE OF IT. VE BA LEZION GOEL.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
לימור לכי הביתה!
ל"ת
הבן שלך,
09/05/05 15:46
|
|
 |
42.
די לריב ולמילים חסרות תוכן
מור,
09/05/05 15:16
|
|
 |
41.
burn the letters
zipi,
tel aviv,
09/05/05 15:13
|
|
 |
40.
עדר של מורים טיפשים ובורים
נעמן,
שפוי,
09/05/05 15:08
|
ראו כיצד מורים ומחנכים בישראל כותבים:
פיתחו את מאמרה של יעל-פז מלמד (למורים שבינינו: העתיקו את הכתובת הבאה לשורת הכתובות למעלה - להעתיק ללא סוגריים, מורים יקריםhttps://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/931/817.html )
כנסו לדיומים מס' 10 ו - 14 וסיפרו את שגיאות הכתיב בהודעות שכתבו מורים . אם אנשים ברמת אינטילגנציה שכזו מורשים ללמד פה, אז יש צורך לפטר הרבה יותר מ - 4500 מורים. ושמורים לא יבכו על אלימות. הם בעצמם טיפשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
ליכוד
דידי,
09/05/05 14:55
|
אולי כדאי לקצץ במספר העוזרים של המדאם לבנת שמרביחים הון תועפות ולא עושים שום דבר (רובם אנשי מרכז הליכוד) !!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה הליכוק.דידי צודק 10000000%
ל"ת
=מח''ל/ת שלטון+,
תאוותנות יתר,
09/05/05 16:03
|
|
 |
38.
מחזק את ידיה של לימור לבנת
יוסי,
שרון,
09/05/05 14:42
|
שבאומץ רב מנסה לתקן את המעוות. צר לי שמערכת החינוך מרגישה מושפלת כאשר אומרים שיש מורים כושלים. אבל זה המצב. יש המון מורים ומורות כושלים, שאינם מתיחסים ברצינות הראויה למקצועם, ועל כן עליהם ללכת הביתה. אלה שיישארו, יתוגמלו בהתאם והחינוך ייראה אחרת.
כל הכבוד ללימור לבנת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לחבר מהשרון
אייל,
שדרות,
09/05/05 16:54
|
צריך לפטר לא להשפיל לא לבזות לא להתעלל בגופה להוציא לגימלאות,לתת פנסיה לתת פיצויים מוגדלים ואני מבטיח לך שלושים אלף מורים בורחים ממערכת כושלת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשרי המאמין
תמי,
מרכז,
09/05/05 15:25
|
המצב הקשה שרואים במקומות רבים נובע לא רק ממורים לא טובים או שחוקים אלא בעיקר מפני שכוונת מתווי המדיניות היתה לחסוך בתקציבים...ושהבאים אחריהם ישברו את הראש. יש מורים נפלאים במערכת הרקובה הזאת אבל כל זמן שאנשים שאמורים להתוות מדיניות חושבים רק או בעיקר על מה יצא ל ה ם מזה חבל על כל אחד מהמורים בתוך המערכת הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
טוב מאוד
מריה,
09/05/05 14:38
|
|
 |
36.
כל הכבוד ללבנת הגיע הזמן !!
זאריק,
כפרסבא,
09/05/05 14:28
|
למען ילדנו ועתדם הגיע העת לשדרוג מערכת החינוך תמשך הרפורמה לאלתר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
הגיע העת לניקוי אורבות
זאב,
כ''ס,
09/05/05 14:26
|
|
 |
אתה נפל של מערכת החינוך
מורה,
09/05/05 15:08
|
|
 |
הוא העתיק ממורה
נעמן,
שפוי,
09/05/05 15:38
|
מורה ומחנך בישראל כתב היום ''אורבות'': https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/931/817.html
(דיון מס' 10)
הוא העתיק ממורה. אין לך אלא להאשים את החברים הטפשים שלך.
וזה מזכיר לי סיפור על ירקן, שכהאופה בא להתלונן על שקילו עגבניות שוקל 800 גרם, ענה לו: שכחתי את המשקולת בבית והשתמשתי בקילו הקמח שמכרת לי אתמול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
הייתי בהפגנה הפוליטית של השמאל
המורה אורי,
י-ם,
09/05/05 13:54
|
והאנרכיסטים !! אלה השותפים החדשים של העסקנים שקנו תארים בכסף ושכחו מהי עבודת המורה. שפתם של ראשי הארגונים , גם של הדוברים הפוליטיים בהפגנה , היתה שפת ביבים , איומים ואלימות !!! התביישתי שמי שמייצג אותי משתמש בשפה כל-כך נמוכה ואלימה !!! המורה והמורה שקבלו מכתבי פיטורים - הצילו את ההפגנה העלובה !!!! ו.. כמה היו שם ???........... אולי 2000 מורים + 100 אנרכיסטים וחברי הנוער העובד ( על עצמו ) והלומד ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כלל הזרמים מאוחדים מול סכנותה
ל"ת
כי העתיד חשוב,
מפולטקת לבנת,
09/05/05 16:57
|
|
 |
ליבנת איחדה כל המורים והזרמים
ל"ת
נגד עצמה.מפטרת?,
לפני היישום?,
09/05/05 16:26
|
|
 |
ליבנת איחדה כל המורים והזרמים
ל"ת
נגד עצמה.מפטרת?,
לפני היישום?,
09/05/05 16:25
|
|
 |
33.
עם קצת פראפרזה
ב.בן גוריון,
09/05/05 13:53
|
תדע כל אם עבריה כי חינוך ילדיה נתון בידיהם של מורים הראויים לכך.
ספק אם יש אם עבריה אחת כזו.
במישור ההומני, חבל שאנשים נפגעים בפרט כשמדובר במפוטרים.
במישור העינייני, צריך לסלק יותר ממחצית המורים, מורים יקרים! אתם מאוד מאוד יקרים לי (בהעמיסכם את הקופה הציבורית) זאת נוכח התייחסותכם לחינוך כאל מקום עבודה. איכה דירדרתם את ילדנו? תתביישו לכם. המאבק שלכם, לא רק שאינו צודק, הוא לא מוסרי בעליל, אתם מזכירים לי את פרץ וסברי הנמל. אגב, נימוקי מסכנות למניעת פחטורין מפנים בד''כ לרשויות הרווחה לא ללימור לבנת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה היה נכון אלמלא רואים האוירה
ל"ת
המתלווית לגל של,
רוע שלא מובן,
09/05/05 16:59
|
|
 |
32.
אל תתנו לפרץ לנצל אתכם.
מינה,
09/05/05 13:53
|
פרץ משתמש במורים לתקוף את ביבי. הסתדרות המורים לא צריכה לתת לפרץ במה. הוא רק יזיק למאבק שלהם וינצל אותם לצרכיו. תתנתקו ממנו. הוא נצלן וצרחן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מינה,עמ להאבק בפרץ,תבקשי מלבנת
ל"ת
שלא לפטר,פרץ לא,
ימחה על כלום,
09/05/05 16:06
|
|
 |
31.
הציווי צריך להיות התפטרי!
ל"ת
מורים עילגים,
09/05/05 13:53
|
|
 |
30.
המורים הרסו את החנוך וההשכלה ב
אחד העם,
09/05/05 13:35
|
ארץ. הסתדרות המורים (וההסתדרות הכללית) הם גוף פופוליסטי חסר אחריות. יש אלפי מורים גרועים שדופקים את החינוך כל יום. כאשר רוצים לשנות הם קופצים, משביתיו וממשיכים לקלקל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לאחד העם
אייל,
09/05/05 16:56
|
תפטר תצמצם,תייעל,לא לבזות לא להשפיל,לא לפטר בשידור חי תוציא לגימלאות,תוציא לפנסיה,תציע הצעות לפרישה מוקדמת הבנתה את זה ברוך??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק...
אחד העם,
09/05/05 20:09
|
אבל, עד כמה שידוע לי הסתדרות המורים הביאה את זה על עצמה ועל חבריה משום שסרבו לדון עם משרד החינוך על דו''ח דברת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להכניס במקום המורים ח.מרכז מחל
ל"ת
אחלה חנוך/גובים,
נורמת מח''ל/ה,
09/05/05 16:09
|
|
 |
ומה תגיד למורים ה''טובים''??
תמי,
מרכז,
09/05/05 15:43
|
או.קי. עכשיו תגיד משהו טוב וחיובי על מורים שכן יש מה לומר עליהם ולשם שנוי בלי לשחרר אנרגיה שלילית .אתה מסוגל או שאתה באופן שיטתי רואה רק נחס? נראה אותך מדבר גם בחיוב על דברים שניתקלת בהם. אם אף פעם לא ניתקלת במשהו חיובי במערכת החינוך הגיע זמן לחשבון נפש וככל שתקדים כן ייטב!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את המורים הטובים צריך....
אחד העם,
09/05/05 20:11
|
....לשמור ולשמר ולתת להם משכורות שמנות ומכובדות כי בידיהם מצוי העתיד של המדינה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
לימור ויצחק קדמן...
אריה,
09/05/05 13:20
|
יחסית לשאר התחומים מורים (אולי בגלל שזה מיקצוע חרה...) עדיין לא ממונים לפי מפתח פוליטי. האשמה היא במנטליות שלנו שלילד מותר הכל ואם ננסה להטיל עליו מרות ''נפגע בנפשו הרכה''... כאשר ילד יכול לעשות מה שהוא רוצה ולמורה (או להורה) אין שום דרך לגרום לו ללכת בדרך הנכונה, - למעט להטיף לו ''ציונות'',- החינוך שלנו ייראה בדיוק כמו שנראית כל אנרכיה......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
לפטר את כולכם- כי נכשלתם בחינו
ל"ת
תלמיד ותיק,
09/05/05 13:07
|
|
 |
כשלון יקר
תמי,
מרכז,
09/05/05 15:32
|
אם אתה טוען שנכשלנו בחינוך שלך במסגרת בי''הס אתה כנראה צודק כי לא הבנת דבר בסיסי וחשוב שמורים כמו מבוגרים נוספים בסביבתך הקרובה והרחוקה יכולים לכוון אותך בחייך וליעץ לך אבל אם תצפה מהסביבה שתשלם תמיד את ''חשבונותיך'' עוד צפויות לך הרבה אכזבות בחיים.אני מניחה שתמיד תמצא את מי להאשים חוץ מעצמך, ולכן אתה צודק!בהצלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
רוצה להיות מנהיג ?
המרכז להכשרה,
09/05/05 13:02
|
רוצה להיות מנהיג ? קורס פוליטיקה ללא תשלום !
www.havoda.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
*** כך תתנו חינוך טוב יותר **
מריאן קפלון,
קריית חיים,
09/05/05 12:51
|
החינוך טוב – אולי להשפיל מחנך? .. או לקרוע מכות כל תלמיד. אז מדוע עתה, זה אינך מחייך? .. מה קרה, קצת חושש מעתיד?
ואולי למלא כל כיתה בלי תבונה, מי סופר את כמות ילדים? ציונים חשובים, - גאוות מדינה, בחירות זאת מאוד אוהדים.
לדכא ולרמוס כמו מפעל מתוחכם, שקרס לפני כמה שנים. ליצר לא תוכלו כך כלל נוער חכם, לחינוך הכלים הם שונים!!!
אם תפיצו כבוד למורה, לתלמיד, תשתיות תשפרו וסביבה. כך תבטיחו החינוך טוב לכול בעתיד, כי חינוך בא מתוך אהבה.
מריאן קפלון - קריית חיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד!!!
ל"ת
מיכל,
*******,
09/05/05 13:55
|
|
 |
25.
לימור פקידה של הדיקטטור.
ל"ת
פקידה שנכשלה.,
09/05/05 12:40
|
|
 |
24.
להחרים את לבנת לנתק מגע עמה
מהרסייך ומחרביי,
ממך יצאו,
09/05/05 12:34
|
על ארגוני המורים לנתק כל מגע עם שרת החינוך לבנת . היא הגורם בה- הידיעה לקריסת מערכת החינוך. עוד לא קם במדינת ישראל מאז הווסדה שר חינוך שיהיה נגד המורים .עוד לא היה כדבר הזה שמדינה תוקיע את מחנכי הדור מקירבה, עוד לא קמה מדינה שהערכה שלה למחנכי הדור תהיה מתחת לאפס. מדינה ישראל מוליכה את אזרחיה לקראת אבדון העובדה שקומץ קטן של חברי כנסת השתתפו בדיון בעניין המורים מדליקה אות אזהרה ומדביקה אות קלון לכל חברי כנסת ישראל שרובם ככולם נהנתנים כדאייניקים ושהמדינה תלך לעזאזאל ,העיקר, הבטן שלהם מלאה! הכיס שלהם נפוח. אבל הם לא יודעים שהחרב מתהפכת והיא תכה בהם ללא רחם . המהפך החברתי בוא יבוא וכל אותם אפסים היושבים בכנסת יפתחו לעצמם בסטות בשווקים לאחר הבחירות. מחנכי הדור לצנינים , בעיני חברי הכנסת (
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
צריך להעיף הרבה יותר מורים
נעמן,
שפוי,
09/05/05 12:33
|
בבית הספר של הילדים שלי נמצאים מורים שמסכנים את החיים שלי. למה אתם חושבים שיש אלימות בבתחה''ס? למה הם הפכו לשדה-קרב של סכינים ואלימות? למה כדי שהבנים שלי יצלחו יום בשלום הייתי צריך להעביר להם סדנאות של קראטה (יש לי חגורה שחורה). המורים שותפים בכירים לבזיון ששמו מערכת החינוך הבינונית שלנו. כשהולכים מכות בחצר הם לא באים להפריד. כשאנשים זרים דוחפים את השומר ובאים לחסל חשבונות עם תלמידים, מאשימים רק את הש''ג. אכן, האשמה לא רק במורים. הכיבוש המשחית מנע מתקציבים להגיע לחינוך, והתפישה המעמידה את ילדת במרכז הינה טפשית ומעודדת בריחה מאחריות. המורים, שרוב אלה שאני מכיר, בעלי אינטילגנציה ממוצעת ומטה. לחלקם לא הייתי נותן להיות פועלי זבל, כי אני לא סומך עליהם. המורים מסרבים לכל ביקורת. מתנגדים לדו''ח דברת ומסרבים לשאת ולתת על יישומו. שני מנהלי הגילדות שלהם הם טפשים להחריד, ומהווים תמונה אוטנתית של דמות המורה העברי. כשמאלן קיצוני ביותר אני מזדהה עם שרת החינוך ברפורמה שלה. חבל שהיא לא פיטרה יותר, ובכסף שנחסך הייתה מתגמלת את המורים הטובים ביותר. שהמורים ימשיכו בשביתות שלהם. את שני הילדים שלי שלחתי לבי''ס פרטי, והתחלתי לעבוד בשתי עבודות אחרות כדי לממן את זה. בזכות הטפשים שמחזיקים גיר ביד, אינני מאמין במערכת החינוך הממלכתית.
קדימה לבנת, השלימי את ניקוי האורוות במערכת המסריחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמתם לב איך נעלם? לא מגיב
גם שפויה,
09/05/05 20:00
|
למה אתה לא עונה?
קיבלת שכל? הבנת היכן טעית?
בגלל חוכמולגים שכמוך ליבנת מצליחה לעבוד על כולנו. אתה בטח גם איזה גנרל בדימוס? חביבי בכח ופקודות לא משיגים כלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צריך טיפול דחוף!!!
ל"ת
מורה מהשורה,
09/05/05 18:15
|
|
 |
בוא ללמד שעה אחד!
apolonia,
09/05/05 16:08
|
תתבייטש לך, בור ועם הארץ. אתה אדם ללא שום השכלה כי אתה מהווה טרגדיה בעיני עצמך!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מלאכת החינוךתפושה ע''י טפשים
נעמן,
שפוי,
09/05/05 16:22
|
כאלה שציון הפסיכומטרי שלהם במינו כאלה שבאמצע משחק שחמט מוחאים כפיים כי מישהו עבר את החצי כאלה שאינם מסוגלים לכתוב משפט ללא שגיאת-כתיב.
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/931/817.html
כנסי לתגובות של המורים בדיונים 10 ו - 14 ותראי את הרמה של חברייך
רק אתם ראויים ללמד בחינוך הממלכתי. מהילדים שלי שלומדים בבי''ס פרטי אני אמנע את הסיוט שבלימוד במערכת שכזו. אגב, יש לי תואר שני (עם תיזה) באוניברסיטה ישראלית אמיתית, ולא באיזו מכללה מפוקפקת כמוך, או אוניברסיטת לטביה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאתה אפס אחד גדול!!!
apolonia,
09/05/05 19:20
|
|
 |
נעמן החביב
מורה שפויה,
09/05/05 18:41
|
כתבתי לך מכתב בהמשך ומקווה שתקרא אותה. אני שמיחה שיש אנשים משכילים כמוך עם תואר שני עם תיזה. זה עושה אותך אינטלגנט ומשכיל. אני סתם מורה עם דווקטוראט במקצוע מדעי מאוניברסיטת ירושלים. בגלל הדוקטוראט קבלתי תוספת של 75 שח' ברוטו למשכורת. אני סתם מורה שאוהבת ללמד, אומרים שאני מורה טובה, תלמידי מקבלים ממני דוגמא אישית לערכים ומצליחים מאד בבגרות. שלח את ילדיך לבית ספר פרטי. בתור משכיל עם תואר שני אתה יכול להרשות לעצמך. אני כסתם דוקטור - מורה לא יכולה להרשות לעצמי. אבל ילדי כולם סטודנטים באוניברסיטה אמיתית בארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את לוקחת את דבריו ברצינות??
apolonia,
09/05/05 19:21
|
הוא מוזמן ללמד שעה אחת בכל בית ספר. אחר כך יימלט כל עוד נפשו הסכיזואידית ישנה עוד בו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך לקרא את דוח דברת
גם שפויה,
09/05/05 15:00
|
את ילדך שלחת לבית ספר פרטי? יופי בראו לך. זה מה שלימור רוצה הפרטת המערכת. אם את הכסף היית משלם בבית ספר ציבורי לא היה קורה מה שאתה מדבר עליו. תלחם בתוך המערכת ולא נגדה. מה יעשה ילד שאין להוריו כסף? ילדי (שהגיעו להשגים מאד מכובדים) הם חלק מהמערכת נכון היו גם גרועים. לא המורים אשמים באלימות ובהדרדרות המערכת. ביבי ולימור במדיניות קפיטליסטית חזירית הרסו כל חלקה טובה בארץ כולל החינוך
המאבק הוא על הפרטת החינוך. דוח דברת לא יביא לשקט בבתי הספר ולרמת חינוך גבוהה יותר. הדבר היחיד שיקרה זה שהמדינה לא תצטרך לשלם למורים משכורות כלומר, מערכת מופרטת. וזה האסון.
לכו להיסטוריה ותקראו מה עשתה מרגרט תאצ'ר באנגליה ואז תבינו את לימור ליבנת. היא כרגע צוחקת עלינו. דלגיטמציה של המורים זה חלק מהטקטיקה. אני מקוה שההורים והילדים יצטרפו למאבק המורים כי דרכה של לימור ליבנת בגיבוי ביבי נתניהו היא אסון.
בדוח דברת אין כיתות קטנות יותר, אין מורים מסיעים אין פסיכולוגים יש קיצוץ בלימודי ספרות, היסטוריה וכו' כלומר כל ההומניסטיקה. אין הצגות, טיולים וכו' אין תקציב לפעילות לנפש כמו ''הפסקה רוקדת'' יש חינוך להישגיות מגיל צעיר אין מיזוג אויר בכיתות אין מסעדות (וישמרני האל מאכילה בכיתה במגשי כסף ועוד ועוד
יש להגן על המורים ולשאוף לרפורמה הגונה ואמיתית את דברת יש לשלוח לשוק ההון כי בכסף הוא מבין אך בחינוך הדוח שלו הוא אסון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד מורה מתוסכלת
נעמן,
שפוי,
09/05/05 15:33
|
יקירתי המורה
מערכת החינוך שלנו ברמה של עולם שלישי. כבר ארבעים שנה היא בירידה, וזה לא רק בזכותם של לימור וביבי, אותם אני מתעב פוליטית. זה גם בזכותך, מורה יקרה, ובזכות חברותייך. קפיטליזם חזירי? אולי. לפחות הם עקביים במדיניות שלהם ובדרך שלהם. חינוך להשגיות הוא דבר מצויין. אני חוזר: מ - צ - ו - י - י -ן כל העולם חי על הישגים. כל העולם האדם נמדד לפי הישיגיו. בכל העולם (בדיוק כמו בטבע) ישנה שרשרת-מזון. הגיע הזמן שבית הספר יחנך כיצד להתמודד עם שרשרת-המזון הזו, ויעמיד בפניהם את החשיבות של הישגיות גבוהה יותר והצלחה. בדרכך, מורה יקרה, התלמידים יחיו בתוך חממה מוגנת, וכשיצאו לעולם האמיתי יוכו בהלם קשה. ובניגוד אליך, קראתי את דוח דברת, והוא נותן למורים יותר כסף תמורת יותר השקעה. ברור שמורים, אשר אינם מעונינים להשקיע יפחדו מהדו''ח. הרי הם התרגלו לבוא, להעביר כמה שעות ולחזור הבייתה עד החופש הבא. עכשיו - הצמורים יצטרכו לעבוד, לעמול, להזיע. או במילים אחרות - להצדיק את השכר שהם מקבלים. זוהי הישגיות. אלה עובדות החיים. את יכולה להתעלם מהם ולחיות בגן עדן של שוטים, או לקבל אותם. את בחרת לברוח. נו, עוד מורה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לחוץ ולא חכם.
גם שפויה,
09/05/05 16:49
|
מעולם לא הייתי מורה. מעולם! תמיד הייתי עצמאית. אני מעריכה הישגיות אבל לא על חשבון רמיסת הנפש של הילד. למצוינות מגיעים ע''י חיזוק החיובי והעברת אחריות לילד בלי מבחנים מגיל 0. יש לתת לילד מרחב לגירוי סקרנות לעידוד השאלה לחשיפה למוזיקה אומנות וטכניקות הרגעה. מה שדברת מציעה הוא עיוות החינוך. משכורת המורים תיגדל? הצחקת אותי. עבודה עד 4 אחה''צ בלי מסעדה, חדרי ספורט, בריכה, בלי חדרים למורים היא קטסטרופה. לא הייתי רוצה שילדי יעבדו עד 4 בהוראה ולהרויח 5,000 ש''ח בלי יכולת להתקדם. כי כידוע לך, לפי דוח דברת, מורים לא יוכלו להיות מנהלים. המנהלים יהיו קציני צבא לשעבר ומקורבים למינהלות שיוקמו ברשויות המקומיות. ולעקביות של ביבי ולימור שאתה כל כך מעריך! הרס החברה הישראלית יהיה על ראשם וכך ינסו להיסטוריה. ילדי למדו בבתי ספר הטובים בארץ הגיעו לבגרות 11 ולפסיכומטרי 730. בתי קיבלה מצטין דיקן ובני מילגה של קרן אמריקה ישראל התוצאות האלה הם לא תוצאה של חינוך מטורף למצוינות אלא מגירוי סקרנות ועידוד חיובי וטיפוח הנשמה שלהם. מעולם לא בדקתי שעורי בית ולא ידעתי מה הציונים שלהם. לא חילקתי מתנות שקיבלו עשיריות. העברתי את הלימידה לאחריותם. בילנו הרבה ביחד. ראינו תערוכות, הלכנו למוזיאונים, הקשבנו למוסיקה. טיילנו בארץ והעולם ביחד. גידלנו בע''ח. ילדים שהוריהם דוחפים מראש למצוינות הם לחוצים עצבנים וראה את סגנון כתיבתך. השנאה שלך למורים היא מטורפת. לילדיי היו מורים נפלאים. נכון היו גם מטומטמים אבל יש גם רופאים כאלה וגם מהנדסים וכו. תרגע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קאראטה??????
גבי,
09/05/05 13:56
|
כדאי שתמשיך להתעסק בקאראטה כי לפי ההתבטאויות שלך אני מבין למה שלחת אותם לביס' פרטי. רצית שהמורים יפרידו כבשיש מכות? האם ידוע לך שמורה שמפריד בין ניצים (יודע מה זה ניצים?...אם לא -תשאל את הילדים...) צפוי להשפט בבית משפט על הפעלת כח וכו..? ויש עוד מליון דוגמאות לכך ששנים רבות כבר כובלים את ידיהם של המורים ולכן המצב הגיע לאן שהגיע. ואם כבר מדברים על המניע להדרדרות החינוך- כדאי קודם לבדוק בבית- הרי היום אם המורה תתלונן על בנך- ישר תלך למנהל כדי להתלונן עך המורה שהעזה לפגוע בנפשו של ה''ילד הרגיש והתמים'' שהוא במקרה -שלך ! אז חזור לקאראטה שלך ותן למורים להתבטא במאבקם....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשפוי (?)
א,
09/05/05 13:12
|
נסית להפריד פעם בין שני תלמידים ? אני ראיתי בעיני איך נשברו משקפיו של מורה שניסה. ראית פעם ילדים בבי''ס משליטים טרור מבלי שמאפשרים למורה לשלוח אותם החוצה אלא רק להרשם ? (עוד פטנט מטומטם של המערכת). ידוע לך איזה גיהנום עובר מורה שמשתמש בכוח - גם כשאין ברירה אחרת ? היכרת את המנהלים העלובים שכל רצונם לשמור על ''שקט תעשייתי'' ולכן אינם מעיזים לעמוד כנגד הורים ? ויש לך עוד את החוצפה לכנות את עצמך שפוי. הכינוי בור ועם הארץ או סתם מסית יהלום אותך הרבה יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק בגלל זה צריך להעיף מורים
נעמן,
שפוי,
09/05/05 14:21
|
אתה שואל אותי אם ניסיתי להפריד בין ילדים רבים? תבוא לשיעור קראטה שאני מעביר במתנ''ס ותראה איך אני עושה את זה. ולא, אני מחשיב עצמי אינטיליגנט ברמה ממוצעת, ובתור שכזה אינני מוכשר להיות מורה, כמו כל הטפשים שיוצאים עם תעודת הוראה. אם מורה אינו מסוגל להשליט סדרף שיעוף לכל הרוחות אם מורה אינו מסוגל להשליט מרות, שיסתלק המורים מעדיפים את הדרך הקלה: לעמוד מן הצד ולא לעשות כלום. הם לא עשו כלום כשהפכו את מערכת החינוך לחממה לגידול ילדים מפונקים שחושבחם שהכל מותר להם הם לא עשו כלום שהתריעו בפניהם בכל הדוחות והרפורמות - שמערכת החינוך בינונית הם לא עשו כלום לשנות, ליזום או לקדם פרוייקטים חדשים. הבן שלי (8) לימד את המורה למחשבים שלו בשנה שעברה כמה דברים במחשב.
הם מינו לעצמם מנהל גילדה (בן שבת) העומד למשפט על רכיזת תואר מפוקפק באונ' לטביה. בניגוד אליכם, מורים יקרים הלכתי לאוניברסיטה אמיתית ולא לאיזו מכללה שכל דפ''ר מסוגל ללמד בה וללמוד בה. לא חיפשתי קיצורי דרך, מורים יקרים. בגלל זה צריך לנקות את האורוות המסריחות ויפה שעה אחת קודם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוש לך בהכללותיך
בוני,
09/05/05 15:09
|
|
 |
הערבים משלמים לך כדי לעשות
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
09/05/05 12:53
|
פרוד בעם היהודי.
לא תצליחו - העם היהודי חיי וקיים ויתקיים.
את הערבים מזהים מיד.........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם זקן מזה ריר וגם אוויל משריש
נעמן,
שפוי,
09/05/05 13:18
|
אתה טוען שאני ערבי? איזה טיפש הרי המפלגות הערביות גינו את פיטורי המורים. אם הייתי מקבל כסף מהם, הייתי תוקף את לבנת, לא תומך בה.
בפנינו תוצר טיפוסי דל של מערכת החינוך, המעודדת בורות וחשיבה חד-מימדית (בשילוב סהרוריות פוליטית).
הכסף שנחסוך בסיבסוד אנשים כמוהו יבוא לחינוך ילדינו. לפחות בזה יש בשורה טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכתיבה שלך יש בו שיקולים זרים
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
09/05/05 15:25
|
אם זה לא כך היית יודע שהחינוך והאופי של הילדים בא מהבית ולא מהמקום שהם נמצאים שם 4-5 שעות ביום. הילדים מיישמים בחברה את מה שהם רואים ומרגישים בבית.
אם בבית: 1. אין אלימות או אווירה אלימה - הילד לא יהיה אלים גם כלפי אחרים. 2. מתיחסים בקלות דעת לגניבת מסטיק - אז הילד יגנוב גם בבית הספר וגם במקומות אחרים. 3. הילד רואה שניתן לפתור חילוקי דעות בדרכי נועם והבנה - הילד לא יצטרך לקחת סכין לבית הספר.
הבית הספר נועד להראות חינוך שונה מאשר בבית ולא לחנך. המחנכים היחידים הם ההורים ולא המורים. הזנחה פושעת של ההורים והחינוך ה''פסבדו ליבלרי'' ''פבדו מתקדם'' הם הגורם הראשון והיחידי של החינוך הגרוע של ילדינו.
אני לא בטוח שאתה, כרגיל, תבין את מה שכתבתי או התכוונתי כי חינוך יהודי שונה מהחינוך הערבי שאתה מקנה לילדיך.
פטורי מורים נחוצים וטובים גם למערכת וגם לילדינו.....
ישום מסכנות ''ועדת דוברת'' פופוליזם וביזבוז ענק של כספי ציבור......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה ההורים?
מורה שפויה,
09/05/05 18:35
|
אתה צודק איש שפוי, יש בעיה במערכת החינוך. יש מורים גרועים ויש מורים מצויינים, כמו שיש שרים טובים ושרים גרועים, כמו שיש מהנדסים טובים ומהנדסים גרועים ואפשר להמשיך כך עד אינסוף. צריך לפטר את המורים הגרועים! אבל שרתינו היקרה לא מביאה במקומם מורים טובים, לא ולא. היא חוסכת את השעות מתקציב החינוך. ומי לא יקבלו שעות בכיתה? כן , הילדים שלי ושלך. ואתה יודע מי מקבל את אות בית הספר המצטיין? זה שיש בו % הצלחה גבוהה בבגרות! ואתה יודע מי מורה טוב? זה שתלמידים מצליחים אצלו. ואיך מראים שאנחנו במקום מכובד לקראת הסוף ברמת התלמידים בעולם? כי לגרועים אומרים לא להגיע באותו יום לבית הספר ואם הם היו מגיעים לבית הספר, היינו במקום אחרון. אף מורה לא נשאל אם העביר מסר חינוכי לתלמידיו. ומתי בכלל יש לו זמן לכך? והמשכורת? לפי דוח המליונר דברת, המורים ילמדו פי 2. יקבלו 30% תוספת. אתה מבין את הבדיחה בחשבון ? חברותי מקנאות בי על כך שאינני עובדת יום יום מ-8 עד 4. חלקן מספרות שהיו מורות. כשאני שואלת מדוע עזבו, הן לא מוצאות מספיק מילים לספר לי כמה זו עבודה קשה ומתסכלת והן לא מוכנות בשום פנים ואופן לעמוד מול קבוצת תלמידים. ומה לעשות כשתלמידה מקבלת ציון נמוך בבחינה ואמא שלה מסבירה לי לפני הכתה שפשוט אין לי כימיה עם הכיתה? אז פלא שהתלמידים מרשים לעצמם לא להגיש עבודות? להפריע בשעורים? הרי האמא יודעת הכי טוב, בעיקר כשהיא לצידם נגד המורה. וכמה אמהות ברמת השכלה הרבה יותר נמוכה משל המורה, אומרת לילדיה וחבריהם ''המורה המטומטמת הזו'' גם כשהמורה ממש חכמה? אז איך יתנהגו הצאצאים היקירים? ולנו אין כלים לעשות נגדם כלום. גם לא להוציא מהכתה . רק במקרה של אלימות קשה, מותר לתת להם פרס ולהשעות אותם ליומיים. אז אם רוצים חינוך טוב, צריבים ההורים להפגין יחד עם המורים. לדרוש כתתות קטנות, לדרוש מורים טובים בלבד, לדרוש מעקב אחרי השגי התלמידים באופן שוטף, לדרוש שבבית הספר יקנו גם ערכיםץ בעניין זה כתב מישהו שהערכים ניקנים בבית. מורה לא יכול לקלקל תלמיד מקולקל ולא לתקן אותו. האמן לי, אני יכולה להגיד לך מי מההורים של תלמידי מרמה את מס הכנסה ואצל מי ההורים רבים בצורה מכוערת. רק לפי התנהגות התלמיד בכתה. יש הרבה מאד עבודה ועל ידי קיצוצים במערכת, עם שרת חינוך שהחינוך לא מעניין אותה, עם דוברת איש מחשבים שקבל הוראה לעשות רפורמה שלא תעלה כסף, עם משכורות מגוחכות (הצעתי לבת שלי להיות מורה והיא הודיע לי שעם כל השעות שאני מבזבזת בבית בנוסף לבית הספר והמשכורת המצחיקה, אין לה שום כוונה כזו. היא מרוויחה בינתיים כסטדנטית ומזכירה הרבה יותר ממני וגם כן, עד שתסיים את לימודיה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנעמן השפוי
מורה שפויה,
10/05/05 06:18
|
לפי זמני ההתכתבות, ברור לי שגלשת לעיתון וכתבת את מה שכתבת בזמן העבודה. אני בזמן העבודה לא יכולה לבזבז זמן על כפים שכאלה לכן עניתי רק בערב ועכשו, מוקדם בבוקר אחרי שגמרתי כבר לבדוק עוד כמה דוחות של תלמידים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הורים כמו השפוי לא שפויים!!
ל"ת
apoloani,
09/05/05 19:22
|
|
 |
22.
לפטר שרים שתרומם למערכת הרסנית
ל"ת
דנה,
09/05/05 12:24
|
|
 |
21.
לבנת=כשלון!! קחי את תירוש ולכו
ל"ת
רמי,
09/05/05 12:19
|
|
 |
20.
רוצים לרפורמה?!
שושי,
09/05/05 12:13
|
קודם כל ששרת החינוך והמנכלית שלה תלכנה הביתה. במקום ללכת ולשבת עם המורים ולנסות למצוא דרך משותפת לשיפור המערכת החולה הזאת ,הן פונות לדרך הקלה והיא פיטורין.
גברת תירוש וגברת ליבנת, לא חוכמה ללכת על גבם של חלשים. משכורות המורים מתחת לכל ביקורת .מי שעדין שרד במערכת החולה הזאת צריך לקבל צל''ש ולא מכתב פיטורין.
רוצות לשנות?! תעלו משכורות . תעודדו סטודנטים באוניברסיטאות לצאת וללמד. תעלו את רמתם של המורים ע''י סגירת מוסדות הוראה מיותרים .תעלו את תנאי הקבלה ללימודי הוראה. תעודדו סטודנטים באוניברסיטאות ותתגמלו אותם ע''י מילגות הוראה בבתי הספר = מילגת לימודים לתארים מתקדמים .
אתן באות לכל העולם בדרישות ,אך בפועל אינכן עושות דבר הכיתות מפוצצות .מורה כמה שהוא יכול לתת לתלמיד הוא יתן אך הוא אינו מסוגל להגיע לכל אחד . הרבה תלמידים נופלים בין הכיסאות. המורים הם רק בני אדם. מורה יכול לעשות משהו עם יש לו גב מהמערכת שתומכת בו ומעודדת אותו לצאת וללמוד וליזום שינוי. למה שהמורים יתמכו במערכת עם כל שני וחמישי יש איום על מקום העבודה שלהם ומעמדם נרמס יותר ויותר ע''י המערכת והחברה כולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להצהיר שהמורים המפוטרים אפסיים
שושפרי,
09/05/05 13:50
|
בושה שליבנת פוגעת במורים. היא חייבת ללכת יחד עם עוזרתה אין להם הכלים להיות מחנכי הדור .במשרד החנוך. כל עוד הלכוד בשלטון, השחיתות מושרשת ומתפשטת . תראו את תצהירי מבקר המדינה וגלדברג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
הדרדרות הנוער באשמתכם!
יערה,
09/05/05 11:16
|
המורים צריכים לשלם עוד פיצויים למדינה על הנזק שהם עשו לבני הנוער. ההדרדרות של הנוער היא מן המפורסמות וראוי שהמורים יתנו על כך את הדין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות
יוסי,
פ''ת,
09/05/05 13:11
|
נכון שהמורים לא משהו,אבל להאשים אותם בהתדרדרות? מה עם ההורים,המשטרה,השלטון המקומי,הממשלה? מנין השנאה העזה הזו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא המורים אשמים
יניב,
09/05/05 12:30
|
אשמים ההורים האלימים, החברה הכובשת והחולה, האופי האלים של הישראלים שמתבטא בכביש ביחס לנשים וביחס לילדים ואת הכל אנחנו מפילים על המורים.... יערה עדיף שתשבי בשקט או שתחזרי למרכז הליכוד להצביע ללבנת תמורת טובות הנאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ליניב
שרית,
09/05/05 12:45
|
אני אכן מסכימה איתך שזה לא אשמת המורים. לפי דעתי הידרדרות הנוער היום לא תלויה רק בהיותנו עם כובש, שהרי הם עדיין לא שירתו בצבא ואין להם את הניסיון והחוויות שיש לכל חייל, שאותם הם מיישמים באלימות. לפי דעתי האלימות והאונסים הקבוצתיים שכל כך פופולריים לזוועתנו היום, הם תוצאה של שיחרור רסן, אשר נובע בחלקו מהגישה הבלתי נסבלת בקלותה לאתרי פורנוגרפיה ואלימות באינטרנט! כאשר משחררים את החבל יותר מידי, אלו הן התוצאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לשרית
יניב,
09/05/05 14:37
|
אולי הילדים עדיין לא שירתו בצבא אבל הגזענות והאלימות מתחילים בבית והורה שרואה חדשות ומקלל או מעליב בתגובה משדר לילד שלו אלימות וחוסר סובלנות. חוץ מזה את מותק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אתה מותק :)
ל"ת
שרית,
09/05/05 19:07
|
|
 |
18.
רפורמה בחינוך כן
אבא של תלמיד,
גוש קטיף,
09/05/05 10:51
|
לפגוע במורים לא, לתגמל אותם או לבציע הסבה איתם! במערכת החינוך. ושלא יגידו שאן כסף, אני בגוש קטיף מקבל חצי מליון $ בגלל ''נוכחות'' בגוש 12 שנים. ועים בית שלא הייתי מקבל עליו 100 אלף $ אים לא היה פנוי, זו האמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נמושה מי שמערב פוליטיקה במאבק
רוני,
תל-אביב,
09/05/05 10:56
|
|
 |
17.
מדינה מתנתקת ...
אברהם,
הרי יהודה,
09/05/05 10:26
|
מתנתקת מהמורים ומהחינוך, מתנתקת מהארץ ומהמתיישבים, מתנתקת מהצדק ומהשופטים מתנתקת מעצמה ומהערכים
נכתב בדמע בערב יום העצמאות תשס''ה. אך אל יאוש, אנחנו נניף את הדגל בגאון, ונשיר בקול את ההמנון כי לנו לנו ארץ זאת ולא לממשלת השטויות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת
ערן,
תל אביב,
09/05/05 12:42
|
|
 |
אתם המפדלניקים...
יוסף,
איזור מגוריך,
09/05/05 12:18
|
תגובה לענין.
מחר תספר זאת לכל הכיתה.
פתחתי דלת...
(הכותרת חשובה מאוד)
ממני- המתחרה שלך באמור מעט ועשה הרבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
בהצלחה מכל הלב, אל תוותרו.
ל"ת
אורנה,
09/05/05 10:14
|
|
 |
למה, שיוותרו. באמת שיש המון
פליט מהמערכת,
09/05/05 12:39
|
|
 |
15.
יש המון מורים מיותרים
דר' דן הדולב,
09/05/05 10:07
|
|
 |
ל15- מי קבע שאתה לא מיותר?
ל"ת
יודע דבר,
09/05/05 10:28
|
|
 |
14.
לנטוש את הליכוד .
ב. ל .,
ירושלים,
09/05/05 10:06
|
זו העת לנטוש את המבקשים לפגוע בנו :לבנת , נתניהו שרון ולחפש בתים חמים ולא עוינים כ''ליכוד '' . כולנו למפ''דל , ל''עבודה '' לש''ס .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכוק נטש עם,ומנהיגיו מחפשים
ל"ת
לויין בית ''אחר'',
מחנה לאו/מי?,
09/05/05 17:48
|
|
 |
13.
מבחן התוצאה
יואב,
צפון,
09/05/05 10:03
|
לא ניתן להרוס את החינוך. זוהי סיסמתם של המורים, שחלק לא מבוטל מהם אינו ראוי כלל לעסוק בהוראה. אם מבחן התוצאה הוא הקובע, אזי לאור מצב הנוער בארץ המורים נכשלו כשלון חרוץ ואין מנוס מביצועה של רפורמה מרחיקת לכת במערכת, כולל פיטורי מורים בהיקף משמעותי. יואב , צפון (09.05.05)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כחה לא עושים שינוי
אמא,
חולון,
09/05/05 10:33
|
כמה עצוב ש...שלנו סגור. השינוי הוא נחוץ, אבל איך וכמה זה מה שחשוב. פיטורי המורים והדרך בה הדבר מתבצע זהו מיקרוקוסמוס של החברה שלנו. האם בפיטורי המורים, ודווקא במורים אלו תבוא לציון הישועה? האם אותו מורה שייפטרו אותו הוא באמת לא יעיל (ומה זה לא יעיל), מהם הקריטריונים? להיות מקורב להנהלה ולמנהלת? האם תמיד הש.ג. אשם? ויש לו אחריות. צריך לעשות שינוי, וראוי שיהיה שינוי, אך קודם צריך לדאוג להכשרת הלבבות, ולא להטיל אותו כפצצה וזה יכול לומר כל סטודנט מתחיל לניהול. אני אמא, שאחד מילדיה שוהה במסגרת החינוך המיוחד, אם משרד החינוך בשביל לחסוך כסף מסיע ילד במונית, בכסא, שאיננו מותאם לצרכיו, ילד עם 100% ניידות ו-100% נכות, אזי זה אומר דרשני (ואני כמובן עשיתי כל אשר לאל ידי ועדיין הילד נוסע במונית, כי משרד החינוך לא היה מוכן לסייע במימון). אני חושבת שהגיע הזמן, לא להטיל דופי רק במורים (גם אבל לא רק), הבעיה נעוצה מלמעלה, באלו המאשרים לפתוח כיתה נוספת רק אם ישנם מעל 40 ילדים בכיתה. הגיע הזמן שמשרד החינוך ידאג גם להוראה, וזהוא משרד אשר אמון על חינוך הדורות הבאים, אבל כך? כחה לא בונים חומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
!Privatisation
ל"ת
!Privatisation,
09/05/05 09:52
|
|
 |
11.
שביתה
בבא,
חולון,
09/05/05 09:43
|
|
 |
10.
לא טוב
אופיר תבור,
רמת השרון,
09/05/05 09:35
|
|
 |
9.
ברמה של המורים היה טוב אם היו
ליאת,
09/05/05 09:23
|
היה כדאי לפטר לא 4500 אלא 45000 . המורים היום לא מסוגלים להתמודד עם ילדים בכיתה א.ב. הם פשוט לא ברמה של רוב הילדים האינטלגנטים היום . אני שולחת את הילדים שלי יום יום לביביסיטר ברמה נמוכה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמא יקרה
מורה שפויה,
09/05/05 18:48
|
כמורה 10 שנים במערכת אני יכולה לגלות לך, שכל שנה מגיעים תלמידים עם פחות ופחות ידע כללי, בלי שום מוטיבציה לדעת, מכורים לטלנובלות בטלויזיה, לא קוראים ספרים, כותבים בשגיאות כתיב נוראיות ולא יודעים להוציא מהפה משפט אחד הגון וברור בלי 10 ''כאילו''. תבדקי מה קורה עןם ילדיך. את שולחת את ילדיך לביביסיטר ברמה נמוכה כי זו הרמה למי שמשלמים לה קצת. כשאת רוצה רופא טוב את הולכת לרופא יקר. רופא גרוע באמת לוקח פחות כסף. תדאגו שמשרד החינוך ישכור ביביסיטר ברמה גבוהה, אבל תדעי שצריך לשלם לה. אז אם את לא רוצה לשלם שעורים פרטיים יקרים כדי שילדיך האינטלגנטיים ישכילו ברמה גבוהה, תלחמי עם המורים לשפור המערכת ואל תצדיקי את שרת החינוך שילדיך ועתידם לא מעניינים אותה כלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-9
ד. שרון,
המרכז,
09/05/05 13:38
|
לפי דעתך צריך לפטר 45000 מורים ולא 10% מהם, בדרך הזו אולי צריך לסגור את כל בתי הספר, לפטר את כל המורים ושהילדים ילמדו; דרך האנטרנט, דרך הספריה ואולי מההורים, כי לדבריך התלמידים לא לומדים כלום! כדי להוריד ו/או להקטין את האלימות בבתי הספר, אני מציעה בטור התחלה שהתלמידים יעמדו כשהמורה נכנס לכתה ולא כשהמורה נכנס לכתה ואז הוא רואה; תלמיד על השולחן, תלמיד מתווכח, תלמיד צורח וכו' וכו' ואין פלא שהמשך חוסר ההתיחסות למורה עובר לחצר ו''החגיגה רק נמשכת''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את צודקת
מורה שפויה,
09/05/05 18:50
|
כשהילדים ילמדו דרך האינטרנט וישבו בבית, גם לא תהיה אלימות בבתי הספר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עזבו....
עדי,
09/05/05 12:52
|
בנות חבל על כל מילה מיותרת כי מי שרשמה את התגובה (מס'9) לא שווה את המאמץ זה סוג האנשים שרק להתלונן יודע והילד שלו תמיד אבל תמיד צודק אין שכל אין דאגות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מומחית לא יקרה
אם ומורה בישראל,
09/05/05 10:50
|
לפי הדברים שכתבת, אפשר להבין כמה את וצאצאייך ''גאונים''. מסכנים ילדייך. זה המתכון להכחשת מעשיהם גם בעתיד, שהרי ''גאונים'' שכאלה, הרי בכל מעשיהם יצדקו.... אונס, שוד, רצח.. כבר היינו בסרט הזה (ראי מקרי רצח דרק רוט, מעשי אונס קבוצתיים בידי נערים חולים, התעללויות שונות ועוד היד נטויה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאם ומורה בישראל
פ.ע,
10/05/05 12:02
|
הגברת בסה''כ הביעה דעה, תגובתך הינה ''ראיה מהתורה'' המעידה כאלף עדים על הבעיה הקיימת במערכת החינוך.
האם מתוכן דבריה נתן להסיק את המסקנות אליהן הגעת?
ממש ממש לא!!!
לא הבנתי גם את עניין היותך אם, מה בדיוק הקשר? גם החתולה שלי המליטה לאחרונה, האם זו הרשאה לשחרור חרצובות הלשון?
תתביישי לך מורה ואם, ואם ילדייך שלך גאונים, מוטב שלא יקראו ויבושו בדברי אימם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמא ''חכמה'', רוב המורים משכילים
המורה עירית,
09/05/05 10:30
|
בבית הספר בו אני מלמדת כשליש מהמורים בעלי תואר שני או בדרך לעשותו, חמש מורות הן דוקטורנטיות. למורים רבים כמה תחומי ידע והתמחות. רבים מהם מתאפיינים בראש גדול. למשל, הרכזת החברתית שלנו (שכמעט ואין לה חים מחוץ לעבודה) שוחחה בלי סוף בטלפון הסלולרי שלה במהלך הטיול השנתי, כדי לטפל בעשרות בעיות שצצו במהלך היום, נזפתי בה שהיא עושה זאת על חשבונה, כי זה יעלה לה כסף רב ואין זה הוגן והיא רק הפטירה: כן בטיול הבא נדאג לשכור פלאפונים. ואת, אמא ''חכמה'', מהי השכלתך? האם גם את משוחחת מהטלפון הפרטי שלך במשרד וחוסכת את כספי המעביד שלך? גם את שותה לגימה מהקפה המעופש בחדש המורים, בקושי מספיקה לרוץ לשירותים ושוב צריכה להתייצב בשיעור רעננה וחדורת רוח קרב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מומחית יקרה
א,
09/05/05 09:38
|
חן חן לך על שהעליית את המורה של גאוניך לדרגת ביביסיטר. ידוע לכולם שכל התלמידים הם גאונים כמו צאצאיך שישאו על גבם טראומות משום שמוריהם ברמה נמוכה בהרבה. החשד שלי הוא שבאמת נפלת בזמנו בידים רעות, או שמא הבעייה היא גנטית. בכל מקרה - תמשיכי להסית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליאת יקירתי
פ.ע,
09/05/05 13:56
|
דברי אלוהים חיים אמרת, אל תיפול רוחך נוכך קנטרנותם של אלה המגיבים. מורים הם אלו. תחשבי כמה נמוך יורד מורה כשהאגו שלו נפגע וכמה ילדנו סופגים, מהעדר כישורים להגיב עיניינית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ראשי הרשויות רוצים עוד תקציבים
מוטי,
רמת גן,
09/05/05 09:22
|
זו הסיבה היחידה שהם תומכים לישום דוח דוברת. ברור לכל ראשי הרשויות שאין בתוכנית זו שום אלמנט שישפר את מצב החינוך - אולם השליטה התקציבית תהיה בידהם. ראיה חותכת לכך היא תמיכתו של ''צבי-בר'' ראש עירית רמת גן ביישום דוח דוברת. רמת גן מצטיינת בחינוך, בפעילות ההעשרה והחוגים הניתנים לתלמידים הן בשעות הלימוד והן לאחריהן, אולם ראש העיר מוכן להרוס הכל - כדי לקבל שליטה תקציבית במערכת החינוך. בושה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
מורים יקרים - קבלו את המגיע לכ
מורה לשעבר,
09/05/05 09:21
|
צר לי , אבל שביתות כבר מזמן אינן עושות רושם. בחרתם נציגים - או כאלה שמקומם מאחורי סורג ובריח (ארז ובן שבת) או אפילו מועמד שלא ידעו עדיין מי יהיה (וסרמן). הרשייתם להמשיך ולתת קביעות רק אחרי שלוש שנים (!) וזה לא הפריע לכם. איש איש לעצמו. שתקתם כשמילאו את הכיתות בתלמידים שפשוט אינם מסוגלים ללמוד - ויש הרבה כאלה. הרשיתם למלא את המערכת בפליטים של צבא קבע שאין להם מושג והשכלה חינוכית על חשבון קידום אנשים מהמערכת. לא הפריע לכם כאשר חיסלו את החינוך המקצועי כי כ ו ל ם ''מסוגלים'' לעשות ''בגרות''. בקיצור, וזאת אני אומר בכאב, כאחד שעזב את המערכת שלא מרצונו, תאכלו את מה שבישלתם בעצמכם. הצרה היא, שיחד עם המערכת הולכת גם כל המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
יש כסף!!!!!!!!!!!!!!!1
ארז,
09/05/05 08:59
|
שרון יכול לעצור את ההתנתקות המטופשת הזאת ולחסוך מיליארדי שקלים שיוכלו לשמש למשכורות למורים. במקום לגייס עוד שוטרים, במקום לקנות עוד ניידות, במקום לבזבז זמן אימונים יקר של צה''ל אפשר היה להשתמש בכסף הזה כדי להוסיף מקומות עבודה. חבל שמשקיעים כל כך הרבה משאבים בפרוייקט ההרס הזה שיביא עלינו רק יותר התקפות רצחניות של הטרוריסטים הפלשתינאים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישראל תחזור לגבולות 67
ל"ת
מה הקשר?,
09/05/05 09:16
|
|
 |
התנתקות חוסכת
דן,
09/05/05 09:08
|
אמנם התנתקות עולה כסף אבל לטווח הארוך היא תחסוך מליארדים שכיום מתבזבזים על אבטחת הישובים המבודדים ומתן שירותים ותשתיות עבורם. מעניין כמה מהמגיבים פה עושים מילואים ומבינים על כן את משמעות ימי המילואים הללו שגורעים ימי עבודה יקרים מהמשק, שגורמים לביזבוז משאבים עצום על דברים מיותרים, כמו אבטחת צירים וישובים דלי אוכלוסין עם אוכלוסיה סהרורית שמהווה נטל על המדינה יותר מכל עולה חדש, קשיש או נכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי
ידידיה סעייד,
הרי יהודה,
09/05/05 12:19
|
|
 |
5.
מה רע
תלמיד,
09/05/05 08:44
|
סליחה לכל ההורים האלה אני ילד ואני שמח שיש שביתה קצת זמן לנוח אז יופי תיקחו את הילדלים שלכם לבני דודים גדולים או משהו מה זה משנה יום אחד באמת מה אתם בוכים ... לא בוכים על חלב שנשפך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
דוח דברת קפריזה טפשית של לימור
ל"ת
לבנת חבלה,
09/05/05 08:27
|
|
 |
גם ליישמו נכון,לא יודעת.
ל"ת
חבל על תירוש,
שניגררת.,
09/05/05 17:05
|
|
 |
3.
שביתה
אמא,
09/05/05 07:43
|
ממשלה מטופשת יש לנו וכל פעם מחדש הילדים שלנו ואנחנו ההורים צריכים לקבל עונש ''מסכנים'' המורים לא מספיק להם החופשים במהלך שנת הלימודים במיוחד במדינה שכמעט 90% מההורים עובדים עושים חופשים בלי סוף וגם גשרים בנוסף להכל כמו יום שישי הקרוב והמדינה המטופשת הזאת מאשפרת להם לעשות שביתות על חשבונינו. אז למה שלא ילמדו הוראה בלי סוף וכך נוצר עודף מורים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לימור מפריטה את החינוך.
גם אמא,
09/05/05 14:52
|
הנושא הוא לא ימי החופשה של המורים. (ואין למורים בישראל יותר ימי חופש מאשר מורים בחו''ל) ואפילו לא רמתם המקצועית של המורים.
המאבק הוא על הפרטת החינוך. דוח דברת לא יביא לשקט בבתי הספר ולרמת חינוך גבוהה יותר. הדבר היחיד שיקרה זה שהמדינה לא תצטרך לשלם למורים משכורות כלומר, מערכת מופרטת. וזה האסון.
לכו להיסטוריה ותקראו מה עשתה מרגרט תאצ'ר באנגליה ואז תבינו את לימור ליבנת. היא כרגע צוחקת עלינו. דלגיטמציה של המורים זה חלק מהטקטיקה. אני מקוה שההורים והילדים יצטרפו למאבק המורים כי דרכה של לימור ליבנת בגיבוי ביבי נתניהו היא אסון.
בדוח דברת אין כיתות קטנות יותר, אין מורים מסיעים אין פסיכולוגים יש קיצוץ בלימודי ספרות, היסטוריה וכו' כלומר כל ההומניסטיקה. אין הצגות, טיולים וכו' אין תקציב לפעילות לנפש כמו ''הפסקה רוקדת'' יש חינוך להשגיות מגיל צעיר אין מיזוג אויר בכיתות אין מסעדות (וישמרני האל מאכילה בכיתה במגשי כסף)A ויש עוד הרבה אך אין מקום.... יש להגן על המורים ולשאוף לרפורמה הגונה ואמיתית את דברת יש לשלוח לשוק ההון כי בכסף הוא מבין אך בחינוך הדוח שלו הוא אסוןA
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמא יקרה
שקית,
חבטות,
09/05/05 09:09
|
קמת עצבנית הבוקר ועל מי תוציאי? על המורים, זה ברור. דרך אגב, רוב הסיכויים שהמורה של הילדים שלך מכירה אותם יותר טוב ממך. תחשבי על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הממשלה מטופשת, המדינה מטופשת.
דן,
09/05/05 08:45
|
הרי כל החכמה ניתנה לך...
ה''גשר'' ביום שישי הקרוב הוא על חשבון יום שהופחת מחופשת הפסח. נראה אותך נכנסת ללמד 42 תלמידי כיתה י''א בשעה 3.00 אחה''צ. אולי אז תביני, שיום שלם במשרד לא שקול מבחינת האנרגיה הנדרשת לשעת הוראה אחת בכיתה כזו העמוסה לעייפה. ואגב, במה את עובדת כל כך ''קשה''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
כן רק חבל שלא משביתיםאת כל שמח
ל"ת
הוד,
חדרה,
09/05/05 07:22
|
|
 |
1.
חרה של ממשלה המזלזלת במורים
אזרחים התעוררו,
מהתרדמת,
09/05/05 07:05
|
אוי למדינה המזלזלת במחנכי הדור וזורקת אותם לאשפתות לאחר ניצולם. אוי למדינה שאלה הם מנהיגה המושחתים אוי למדיה שהדרדרה לזנות, שיכרות, רצח, ואונס למכביר. והציבור יושב ומחריש לנוכח פרסומי מבקר המדינה ואלה השולטים כאן צוחקים כל הדרך אל הבנק . צריכה לבוא מהפכה יסודית בשלטון ההפקרות הזו תחסל את המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שממשלה עושה טוב.
למה ?!,
קרא/י,
09/05/05 18:04
|
|
 |
לימור כמזכירת ביה''ס:המנהל אמר
ל"ת
אז אני מבצעת כי,
רוצה שוב ח''כ,
09/05/05 13:25
|
|
 |
ח.ו-דברת קבעה שלא חייבים לפטר
ל"ת
וכן מפטרת.למה?!,
מרוע לב/נת.,
09/05/05 15:01
|
|
 |
זה מחוסר:לב/נת,הבנת ניקרא,רוע
ל"ת
רצתה להיות רהמ?,
אויייייייייי,
09/05/05 15:59
|
|
 |
מטרת לבנת:לפטר באיצטלת ד.דוברת
ל"ת
השראתBB&לפיד&רה,
שטרית=ע.תאנה,
09/05/05 09:04
|
|
 |
הפגיעה בבני אדם בציניות יעילות
ל"ת
וכיוב.בכל תחום.,
רק עי מח''ל/ה,
09/05/05 11:00
|
|
 |
מכל המפוטרים,בכל המשרדים : אין
ל"ת
לא1ח.מרכז מח''ל.,
בדוק עי בודק,
09/05/05 12:53
|
|
 |
התנהלותה,מזכירה ממ חנוך בערייה
מפטר לבקשת רהע,
חדש שנבחר.עמ,
09/05/05 16:19
|
ע''מ להכניס מקורביו ואוהביו וחמולותיו. ככה באופקים נהג המ''מ כשיאר חזן ממחנה ליבנת/BB++ ופיטר (ניסה,גם) אנשי חינוך טובים וותיקים ובמקומם הכניס (ניסה) תומכים לא רק שלא מבינים, אלא התנהגותם היתה זוועתית. וכ''כ מנע מהורים להוציא תלמידיהם מחוץ ליישוב ?! זוהי נורמת הליכוק = מח''ל/ת שלטון ! הם עוד תוקפים את פרס. שייתביישו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ד.דוברת שהוא טוב,לא מיושם נכון
ל"ת
עי לבנת ששקועה,
בפולטיקה קטנ,
09/05/05 10:00
|
|
 |
לא תידמה להמר זל ולשריד יבדל''א
ל"ת
שריד צדק100%במה,
שאמר בתפקודה,
09/05/05 16:11
|
|
 |
צדקו כשאמרו שההתנתקות מטשטשת ב
ל"ת
בעיות כואבותXפי,
כמה%בכלל חבר,
09/05/05 16:46
|
|
 |
חסרת לב/נת שכחה התאבדות המורה
רחל הרטמן ז''ל,
חלילה. קרא/י,
10/05/05 16:31
|
הוויית ההתנתקות (מכל ערך )היא תולדה של היעדר התחשב(נ)ות בניפגעי ההחלטות שמאפיינות כמעט בכל תחום / נושא. גירוש ועקירה מבית , גזירות כלכליות מהקשות מקום המדינה , פגיעה בערכים וברגשות אוכלוסיות חלשות שאין להם ייצוג (יש, מתחזים ) בקואלציית ממשלה זו. דמוניזציה שנעשית ומתלווית ע''מ להצדיק פגיעה באוכלוסיה שממילה פגיעה דייה. יש עוד+עוד+++++++++עוד/ים הרבה. בקיצור רוע לב. של מקבלי ההחלטות. באיצטלת צורך לטובת המדינה. 57 לקום המדינה , ? מה זה מדינה ?! אם לא האזרחים שבה , שממלאים כל חובותיהם האזרחיות ?! היום ערב יום הזיכרון , רצוי שמקבלי ההחלטות שיסתובבו בין בתי הקברות הצבאיים יגלו שם חתך של כלל הציבור עשירים ועניים מכל העדות / גלויות. אך נוח להם להיגרר אחרי הסתה של איזה ''נציג'' אופורטוניסטי. שמו ? כולם יודעים. אלו חרותניקים האלק. חג עצמאות לכולם לרבות מקבלי ההחלטות שיקבלו לב ושכל אכי''ר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המורים רק חלק מכלל א''י שסובל
ל"ת
מכלל גזירות-לעם,
הבלתי מובנות,
10/05/05 10:37
|
|
 |
יודעים מה זה להיות מורה?
iורדית,
ירושלים,
09/05/05 19:15
|
ידע יוכל כל תלמיד לרכוש בעידן מתוחכם זה. התיחסות רגשית לכל ילד הקשבה מענה לכל מצוקה טיפול בכל בעיה. דורש מקצועיות הבנה ואכפתיות פטורי המורים הוא חוסר כבוד ועלבון לאנשים הנותנים מישותם מה שפעמים רבות ההורים אינם מצליחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ה/צרה,ש-עי מציאת פתרון1 י/צרה
ל"ת
עוד2+צרה זו בכל,
תחום.לבחון ל,
09/05/05 18:02
|
|
 |
ה/צרה,ש-עי מציאת פתרון1 י/צרה
ל"ת
עוד2+צרה זו בכל,
תחום.לבחון ל,
09/05/05 18:01
|
|