|
|
עד כה: 4 תגובות, ב- 2 דיונים.
|
|
|
|
|
|
הוסף תגובה
|
|
 |
2.
קופ''ח כללית
גלית,
מרכז,
27/07/05 16:24
| לא קראתי את כל הכתבה, אך ברצוני לספר על מקרה נוסף של אטימות של רופאי קופת חולים ברמלה. הזמנתי תור לאולטרסאונד +בדיקת רופא נשים. הגיע היום המיועד ואני הלכתי לקופ''ח לאחר בדיקת US מכאיבה במיוחד המתנתי בסבלנות לבדיקת הרופא, שיצא כנראה להפסקה, עד שחזר המתנתי כ-30 דקות וכשנכנסתי להפתעתי גיליתי שאיני רשומה ברשימת התורים אצל הרופא, הרופא עמד על כך שאצא ושתכנס משהי אחרת בטענה כדבריו ''שהוא לא יקבל כסף וצריך כסף לא!!''. יצאתי במפח נפש ונגשתי לברר מה הבעיה במזכירות. לא יכולתי לעשות שום דבר הרשימה היתה מלאה ושוב הזמנתי תור לרופא בעוד 3 ימים. במדינת ישראל בשנת 2005 זה היחס לאזרח !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
שרות ברשת אירוקה
קרן,
ת''א,
11/05/05 17:56
| ממש רעדתי כאשר קראתי את הכתבה על הבחור שהיה צריך לסבול, כי לא ניתן היה לתקן את המשקפיים שלו. עוד יותר הופתעתי כי זה ברשת ''אירוקה''. זו רשת שלמעלה מ10 שנים שאני רוכשת אצלם משקפיים, וכול פעם שאני נכנסת זו חוייה לא נורמלית בשבילי. מה גם כאשר שלחתי לתיקון משקפיים של Gucci הם תיקנו לי אותם מאוד מהר, ודאגו לתת לי משקפיים אחרים במקומם. (יש לציין שהמשקפיים נקנו לפני שנתיים ועדיין תיקנו לי אותם למרות הזמן הרב שעבר) אני באמת לא יודעת מה באמת קרה שם לבחור. אבל במקרה אתמול רכשתי זוג משקפיים של G.A. באלף מאה ש''ח (מה גם שהמחירים אצלם היו הכי הגיוניים, באופטיקות אחרות דרשו ממני מינימום אלפיים ש''ח) והטופס שקיבלתי רושם במילים האלו ''למשך תקופה של שלושה חודשים יש אחריות על פק ביצור, ולמשך שישה חודשים חלקים לתיקון במחיר מוזל במידה ורשת אירוקה לא תוכל לספק לך חלקים תקבל תמורת המשקפיים שובר קניה של 50% לקנייה הבאה'' יותר טוב מיזה מה אני עוד יכולה לבקש? אני חושבת שהחתול הוא לא בשק, אלה עשו פה מעכבר פיל גדול, נכון שהבחור שילם בעבור המשקפיים ונכון שהוא רוצה רק לתקנם. אבל זה לא אומר שאם לא ניתן לתקן אז הם רשת שלא בכבדת את מה שהיא בעצמה אומרת, עובדה שהם ניסו!!!!!! חוץ מיזה אתה יודע כמה משקפיים יש שם בחנות???? אתה יודע מזה להחזיק מלאי כזה גדול של חלקים לתיקון???? להחזיק חלקים חצי שנה זה יפה מאוד משקפיים זה אופנה!!! אופנה שמתחלפת כול חצי שנה. היום קונים משקפיים כמו שקונים בגד או תכשיט כמה מלאי אתה באמת חושב שהם היו יכולים לשמור???? אוליי אני רואה דברים אחרת מכולכם אבל אני חושבת שצריך קצת להיות הגיוניים, אני מאמינה שרשת שישלה שם טוב ורשת גדולה כול כך שקיימת המון זמן (אני זוכרת את עצמי כתלמידת בית ספר קונה אצלם משקפיים) רשת כזו שכול חבר שני שאני פוגשת קונה אצלם וממש נהנה מהשרות שלהם, רשת כזו לא תשים לעצמה רגליים!! למרות הכתבה אני חושבת שאני אמשיך לרכוש אצלם, כי הם בהמת טובים. (לפחות באיזור ת''א - אני לא יודעת איך זה באיזור של חיפה כמו בכתבה) קרן - לקוחה שזוכרת גם להגיד ''תודה'' ולא רק לתת ''תלונה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שירות טוב ושירות רע
עמית,
כפ''ס,
25/05/05 17:03
| שאלת:''חוץ מיזה אתה יודע כמה משקפיים יש שם בחנות???? אתה יודע מזה להחזיק מלאי כזה גדול של חלקים לתיקון???? '' והתשובה היא: הכל שאלה של רצון - הם כנראה עשו חישוב שזה לא משתלם להחזיק מלאי לתיקון, כי מקסימיום הוא יקנה שם פעם הבאה, או שהוא יקנה חדשות (קשה להאמין שזה מה שהציעו לו שם, לקנות משקפיים חדשות אחרי 9 חודשים....) בכל מקרה, אם הבטיחו לו שתהיה אפשרות לתקן אז חייבת להיות אפשרות לתקן! טוב לשמוע לקוח מרוצה כמוך, אבל גם חשוב לשמוע לקוח לא מרוצה כמו איתן; בפעם הבאה שאני אקנה שם משקפיים, אני בהחלט אקח בחשבון את האפשרות שאין להם חלפים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
what is your ''salary'' ?!
ל"ת
eldad,
ny,
13/05/05 04:47
| |
|
|
|