 |
113.
מזועזע מחלק מהתגובות כאן
ספרדי אשכנזי,
11/05/05 14:36
|
ההתקפה של בני עדה אחת על בני עדה שנייה היא בלתי נסבלת. אני מתכוון לשני הצדדים, כי אני רואה שספרדים מתקיפים כאן אשכנזים בדיוק כפי שאשכנזים מתקיפים ספרדים. נראה לי כי כל חולי הרוח ופגועי הנפש שמפחדים לדבר באופן חשוף, מנצלים את הפורומים באינטרנט כדי לכתוב את השטויות שלהם, כמובן - בעילום שם. אנחנו עם אחד - כל הטענות לקיפוח, אפלייה או אלימות מצד בני מוצא מסויים, כבר לא תקפות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
שאלו את זרביב - הוא בענינים
ל"ת
הרב הולסטיין,
רמת א-ל,
11/05/05 11:03
|
|
 |
111.
הרב הוא פרנק בתחפושת של אישה
דני,
11/05/05 09:32
|
לקחו מרוקאי פרמיטיבי שמו לו שימלה מצחיקה עשו אותו הרב הראשי - בסך הכל מדובר בפרנק פרמיטיבי תת רמה אלים שקרן נבזי שעשה את המעשה הכי שפל שיכול להיות לחטוף עלם חמודות שבסך הכל חיזר אחרי ביתו שמאוד הייתה מעוניינת - במקום לחתן אותם הוא הורה לבנו הנרקומן לחטוף את הילד ולענות אותו בסיוע של ערבים מטונפים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה השמצות חסרות בסיס
דני אחר,
11/05/05 16:12
|
כבר החלטתה שהוא פרימיטיבי ואלים ועוד ועוד... אתה פשוט חלאת אדם - כמוך יש הרבה בארצנו - אנשים שחצנים ומגעילים שבטוחים שהם הטובים ביותר, החכמים ביותר - שורתה תחתונה אתה מסכן שסובל מרגשי נחיתות ורק על ידי השמצת אחרים אתה מצליח לספק את עצמך... בשורה התחתונה אתה אדם קטן, מסכן ומתוסל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גזען=0
יגאל,
נהריה,
11/05/05 10:26
|
כל הגזענים שפגשתי הם אפסים. מספיק להביט בגלוחי הראש באירופה כדי להבין מיהם הגזענים. הגזענות היא כלי של אנשים שלא הגיעו לשום הישג בחיים לנסות ולהרגיש שהם בכל זאת שווים משהו. האמת: הם לא שווים כלום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש פסק דין נגד הרב????????????
ל"ת
שנאת חינם!!,
אלי פימשטיין,
11/05/05 09:55
|
|
 |
110.
אומרים שרבנים הם חכמים...
ראש שפוי,
ביתחולים גהה,
11/05/05 08:02
|
...אבל אם הטענות על הרב עמאר נכונות - ואני מקווה שלא - אז הוא עשה משהו גרוע יותר מרשעות: טפשות. (טליראן אמר את זה, כמדומני).
ואז צריך לפטר אותו קודם כל על הטפשות.
מעניין שהרב עמאר נחשב מאז בחירת הרבנים הראשיים לחכם ולבעל הדרת הפנים שבין שני הרבנים הראשיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
אינו ראוי
טלי,
רג,
10/05/05 21:19
|
הרב עאמר שנכשל בחינוך ילדיו אינו ראוי לכהן כראש קהילה... ציבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש רחמנות על השקפת עולמך
ל"ת
simon,
usa,
11/05/05 00:05
|
|
 |
שטויות. מה הקשר?
רותי,
10/05/05 23:49
|
גב' טלי הנכבדה, כנראה שאינך יודעת כמה קשה לחנך ילדים וכמה על-אף שהורים נותנים את נשמתם לילדיהם - לא תמיד הולך. מה לעשות?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
בית משפט
רונן,
רמת גן,
10/05/05 21:14
|
|
 |
107.
ברוך הבא לאבי אקוודור השני
זלצמן,
חיפה,
10/05/05 20:25
|
רק שהוא (כנראה) אשכנזי וקורא לעצמו ''אינגליש''. אותם סימפטומים: גסות. התחזות. התנשאות. גזענות. העדר אינטליגנציה. אבל, בעיקר: יש לו איזו שהיא שטות לומר על כל דבר. אולי זה אבי אקוודור המקורי בשם אחר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
פושעים,מסכנה הבת שלו
ל"ת
שלומציון,
10/05/05 19:56
|
|
 |
105.
זרביב הבא בתור - בדוק!
ל"ת
הולסטיין,
10/05/05 19:48
|
|
 |
הרב אליהו כתב על הר אבינר
מתנחל,
בנימין,
11/05/05 03:04
|
שאסור לו להורות בעניני הלכות נידה
בעקבות מימצאים חמורים בהתנהגותו ופסיקותיו אנשיו מגוננים עליו בכל מחיר מזדהים בכל מיני שמות שיקריים ומשמיצים את הרבנים שחשפו את השחיתות בקרוב הכל יתפוצץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
הנער שקרן ! הסיפור לא אמין !
אבי,
ב''ש,
10/05/05 19:36
|
עימות הנער נשמע לא אמין !!!
א) הרב שהה בחול אז מאיפה הנער יודע שהרב ידע? ב) הרבנית הגישה קפה, מהיכן הוא יודע שהיא ראתה אותו? ג) האם נראה לכם שהרבנית, ביתה ובנה הסורר לקחו אותו לכפר, שם היא הגישה קפה לאורחים בזמן שהוא חתף מכות? ד) איפה האורחים? האם הם שמעו? מדוע הם לא התערבו? ה) אם הם היו בבית הרבנית (שהרי היא ארחה אנשים) הרי שבטח לא מדובר בחטיפה.
הנער שקרן !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקרא את כל הפרטים ולא חצאי מש-
רועי,
10/05/05 22:55
|
פטים.... הם לקחו את הנער לכפר ערבי במשולש ורק לאחר מכן לבית הרב... לכן מדובר בחטיפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלילי הם השאירו אותו בתחנה
אבי,
10/05/05 23:15
|
|
 |
כל הכבוד להגיון שלך
זיגמונד פ.,
10/05/05 20:17
|
אם גם היית יודע לכתוב עברית בלי שגיאות היית בכלל מושלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
It's may be a drug money deal
David,
London,
10/05/05 20:11
|
u r right. This story seems to be strange. It seems more a drug deal with the youn guy of Bne Braq, because the point is that the girl didn't fight with the girl.Moreover there are two arabs and may be that they are also dealers in their little town.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנער אמין!
ל"ת
zarbiv,
beit el,
10/05/05 20:05
|
|
 |
103.
נטפלים אליו רק בגלל שהוא שסניק
ל"ת
''להחזיר עטרה,
ליושנה'',
10/05/05 19:28
|
|
 |
שיצטרף לשינוי ונעצור את החקירה
ל"ת
מני מזוז,
10/05/05 21:30
|
|
 |
א. אתה צודק...
המתנחל מהדרום,
10/05/05 21:24
|
ב. הרב עמר וכן הרב יונה מצגר, נגד ההתנתקות ולכן... מדינת דיקטטורה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
Rabbi Amar go back home
Lulu,
Haifa,
10/05/05 19:25
|
I think that the Chief Rabbi has to go back home by walk and to leave the Rabbanout. Don't forget to close by the way the Rabanout and to throw the key of the rabanout in the sea.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
קיבלת מכות והבחורה שלך לעולמים
דוד,
10/05/05 18:17
|
האהבה נצחה בדרך הקשה כנראה הם זיווג משמים תן לה להתחתן בתמורה ביטול כתב אישום אחלה דיל ובא לציון גואל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוליגאן מטומטם
ל"ת
רעבעצן,
10/05/05 19:15
|
|
 |
Haredi Reaction
Yated,
Jeru,
10/05/05 18:48
|
You get some hits and after you have what you want . and you say thank you Rabbi. Next time you can give more
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
המעניין
איציק,
10/05/05 17:54
|
המעניין הוא שבמשך 4 ימים כבוד הרב לא דיבר בכלל על הילד המסכן שקבל מכות רק היום נזכר לדבר עליו ולהצטער ובשביל זה לוקחים יחצנים שיודעים להגיד בדיוק וזה השלב של הרחמים מצד היחצנים אבל היחצנים האלו נכשלו כי הרב מדבר על עצמו וזונח את אישתו ואת ילדיו שהם תחת אישום חמור ובכדי להפיל את המלך קודם כל מפילים את המלכה והנסכים ולדעתי היחצנים צרכים להגיד לו להשעות את עצמו וכך ירגעו הרוחות ולהחזיר את הבחור לבחורה ובנינו מי יקח את הבחורה הזאת אחרי סיפור כזה רק הבחור המסכן הזה ובזה תסתיים הפרשה חומר למחשבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא זכור לי שתגובתו הראשונה
מעמידה דברים על,
דיוקם,
10/05/05 18:37
|
של הרב, סמוך לפרסום הפרשה, פתחה בהבעת צער על מה הסבל שנגרם לנער.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
הגזענות היהודית במיטבה
אייל,
ת''א,
10/05/05 17:43
|
מספיק לקרוא חלק מהתגובות המטומטמות כדי להבין שכל המהומה היא בגלל הרקע העדתי. אישית, לא מעניין אותי הרב ולא אישתו ומצידי שילכו לכלא אם הם אשמים. כואב לי ששבוע אחרי יום השואה ישנם יהודים אשכנזיים שמסריחים מגזענות. למה? רגשי נחיתות. מתי תבינו כבר שכולנו בני אדם? את השיעור ההיסטורי החשוב ביותר של השואה - פספסתם בגדול. כנראה שכל אחד מאיתנו מפרש אחרת את המשפט ''לזכור ולא לשכוח''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל 99 - אבוי למטיפים
אהרון אינגליש,
10/05/05 18:01
|
אתה מטיף לחלק מהאנשים כאן שהם גזענים בשבוע כזה חשוב לעם היהודי. ומה אתה עושה? שורה רביעית..הנך טורח לציין - אשכנזים מסריחים. לדעתי..לא רק ששאתה גזען איום בעצמך..אתה גם צבוע ביותר. בקיצור שילוב קטלני של גזענות וצביעות טבועים בך עמוק !!!!! לא בטוח שבכלל הבנת אותי
אינגליש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבנת הנקרא לא הצד החזק שלך
אינגליש,
שפה קשה,
10/05/05 21:27
|
אתה מיתמם לך בדיוק כמו ילד נבוך שאמרו לו את האמת בפרצוף. תקרא טוב את מה שכתבתי ותשאל אח''כ את עצמך מי לא מבין את מי.
ומאיפה צצה לה הצביעות? אין לך מילים יותר רלוונטיות בלקסיקון?
אתה יכול להיות רגוע, אתה לא היחידי שסובל מהבנה סלקטיבית ומאטימות כלפי כל מה שאין לך תשובה לגביו. לצערי, זו תכונה אנושית נפוצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולמה אתה קורא לעצמך ''אינגליש''?
אשכנזי,
10/05/05 20:19
|
לא מספיק שאתה אשכנזי, אתה גם רוצה לדמיין שאתה אנגלו-סכסי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולמה אתה מפרסם טיפשותך ברבים?
אלקס,
10/05/05 21:45
|
אני מקיר אדם ששם משפחתו צרפתי אבל הוא בכלל לא מדמיין שהוא צרפתי, אני גם מקיר איש בשם הולנדר אבל גם הוא לא חולם להיות הולנדי, יש לי גם חבר בשם דויצ' אבל אין לו שום משיכה לדויצ'לנד (גרמניה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לאלקס
אהרון אינגיש,
10/05/05 22:06
|
אלקס המכובד עוד לא הבינותי איך הגעת למסקנה המסעירה שאני טפש. חחחחחחחחחחחחחחח תרבח ותסעד
שלך אינגליש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אינגליש לא מבין היברו
רוחמה,
ראש העין,
11/05/05 09:22
|
אהבתי את התגובה שלך אלקס וגם אני מקווה שהוא סתם מנסה לעצבן ולא ממש מתכוון או מבין מה הוא כותב. בדבר אחד אני בטוחה, אינגליש לא ימות מדום לב כי אין לו לב. אבל אינגליש חסר הלב גם לא ידע מהי אהבה. הוא סתם שטחי כמו המסך הדק שלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה משלימה לאדון אינגליש
אלקס,
10/05/05 23:58
|
אחרי שקראתי עוד כמה תגובות חתומות בשם אהרון אינגליש הגעתי למסקנה שאתה לא טיפש אבל אתה מנוול רציני או פרובוקטור נבזה. זה שיש פושעים מרוקאים לא נותן לך שום זכות ללכלך את כל העדה. פושעים יש בכל העדה. אתו סיפור היה יכול לקרות גם במשפחה של הרב אשכנזי. החבר הכי טוב שלי הוא בחור נהדר והוא 100% מרוקאי. גם המרצים הכי טובים בקורס למחשבים שלמדתי בו היו דווקא מרוקאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לאהרון אינגליש
אלקס,
10/05/05 22:42
|
אני לא הגעתי למסקנה שאתה טיפש. אני כן הגעתי למסקנה שמי שחתם תגובתו בשם אשכנזי הוא טיפש מטופש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
מסתמן'' מועצת זיקני אשכנז''
מזכיר המועצה,
10/05/05 17:37
|
בהצהרה לאומה. מודיע על כניעה טוטלית והחזרתם של האשכנזים לפולין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה מחכה, לכו כבר!
ל"ת
חתוכה,
צנעא ראש העי,
10/05/05 18:26
|
|
 |
97.
מקום הבחור בכלא צבאי
simon,
usa,
10/05/05 17:29
|
בסך הכל מדובר בריב בין שני אנשים כאילו זה לא קורא כל יום ברחוב בלי שום קשר לדתי חילוני אבל מה פו מדובר ברב דבר שני כן הרב ואישתו ראו את הבחור בבית אבל לא מחייב שראו את המכות לא מחייב שראו את הפשע כי לפי הכתבה הוא הלך לבית בכפר ושם נתנו לו מכות אז הוא הגיע לבית הרב ישב שתה קפה דבר שלישי שיפסיק להיסתבך עם עברינים דבר רביעי שיפסיק להיתמם הוא ידע מי זה אח שלה הוא מוכר והוא היה צריך להיזהר ולללכת למישטרה לפני כן ולהגיד שהוא מאוים ודבר חמישי מה הוא עושה בישיבה הוא לומד? שם או מסתובב אולי צה''ל צריך לחקור אותו על הצהרת שקר ומקומו בכלא צבאי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Yishar Koah to 97
David,
10/05/05 18:41
|
Most of the readers appear to have sympathy with the lad. But a lad who is supposed to learn torah in order to save the Jewish nation is having a romance through the internet raises some question as mentioned by Mr. English: why should he be allowed to avoid the army service (and become 'mishtamet'). Surely he could serve the Jewish nation much more effectively but joining the army. But judging on their record as a bunch of cowards, perhaps they should stay in their yeshivoth and make more parasites ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
האשכנזים '' עוברים לאוגנדה''
אבריימלה,
10/05/05 17:23
|
הספרדים בישראל האשכנזים לאוגנדה, התנתקות מוסכמת.
קחו את קברו של הגמד חולה המין אתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה סובל מפיצול האישיות
ברדוגו,
10/05/05 22:06
|
לפי החוכמה שלך אפשר להבין שאתה מרוקאי אבל אתה כנראה גם חושב שאתה מנהיג של כל האשכנזים והחלטת בשביל אשכנזים שמקומם באוגנדה. אני רק לא הבנתי מי זה הגמד חולה המין שלנו? תפרט בבקשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה עם הזקן, ההתנצרות קסמה לו
ל"ת
אברימלה,
11/05/05 00:18
|
|
 |
95.
במדינת הרמאים רעש מהומה
פדיחה,
מתוקשרת,
10/05/05 17:23
|
איכה זה התפוצצה הפרשה בתקשורת הכתובה, ומה יעלה עתה בגורלה של בת הרב הכבודה, שהתקשורת הגועלית חרבה לה את השידוכים למליונרים ראוים, ורב-רמאי בכלל לא חטף אברך צעיר, בסך-הכל אמר לו, ''בוא מותק, ניסע לקאלנסווה שמה חברים שלי יביאו לך בוחטה..בראש'', ובכלל כל המקרה ראוי לשבח על כיבוד אם ואב ראשי, כזה, מין, - ואם אתם לא מאמינים, תשאלו את הרב עובדיה, לה לה לה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
Rabanout is a damage to Israel
Aviner,
Jeru,
10/05/05 17:02
|
Stop to the Rabanout. Please Amar leave God where he is. U and the haredim are not they representant and also not an exemple. Thanks God.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Close the Rabanout
Pedro,
Tel Aviv,
10/05/05 19:37
|
|
 |
93.
חבל''ז מזמ''ז-עמאר -ההזדמנות !
עמוס חדד,
מרכז,
10/05/05 16:38
|
תמהתני- האם כל שוחרי החופש והשיוויון היו רוצים שינמק בכלא עם חבריו הערבים -כי מגיע לו? ''כאילו'' הפעם הערבים זה לא טוב? ולעניין: לצערי כדתי ידוע לי שעל כל דתי להיזהר כפליים במעשים שעושה מכיוון שלא מצפים מדתי לעשות... אבל להפתעתכם גיליתם משהו חדש ''בני אדם רגילים'' ואוו...
תרגעו חבר'ה- למה מה קרה? איזה ערס דפק מכות לאיזה ילד תמים קחו זאת בפרופציות... הערס שישב בכלא - מגיע לו !! וליבי על הוריו והילד התמים בהחלט קורבן של אלימות כל זה אינו מתקשר לאחריותו של הרב לפי חוק הבן בוגר ובתחום אחריות עצמו לולא שינאת הדתיים הבוערת מתחת לפני השטח לא הייתה כזו מהומה. ורק בגלל זה הרב עמאר הוא המתאים ביותר ! (תוסיפו 3 סימני קריאה) מעט מאוד מדבר בציבור אבל לא תמצאו כזו גישה אצל אף רב אחר תנו צאנס היו סבלניים-הוא הטוב ביותר-והוא מצויין בזכות עצמו. נסו לבחון בנקודות מבחן אמיתיות -בהחלטות שיעלו על הפרק למרות שדרך המשקפיים שלכם- דתי מזוקן עם כובע=מטרה אל תפספסו את המטרה והחלפת המטרה במטרה אחרת לא תפתור את הבעיה האמיתית
,אח שלכם ! מה לעשות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסמקת קצת? מצאת שעיר לעזאזל
אלקס,
10/05/05 22:35
|
התיאוריה שלך היא אמינה בערך כמו סיפרי הברית הישנה והחדשה והקוראן. יש מאמינים בזה ויש מאמינים באחרת. אבל אצל חילונים חוץ מאמונה מקובל גם להפעיל קצת את ההיגיון. למה ערס שלך פתאום החליט לדפוק מכות לאותו ילד תמים? לפי טענה של הרב הוא מזמן עזב את הבית והתנתק מהמשפחתו. חוץ מזה אצל חילונים התכתבות באינטרנט ופגישות בחורה עם בחור לא נחשבים כפשע. אין לי ספק מאיר עמאר הוא לא רק פושע בסיפור הזה, הוא גם קורבן. מישהו, כנראה או רבנית או רב עצמו, אני לא יודע, הסיתו אותו לעשות את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עמוס דביל..אתה לא אחי
אהרון אינגליש,
10/05/05 17:17
|
עמוס... אין לך קמצוץ הבנה..אילו עבירות פלילות חמורות מדובר כאן. רק חטיפה זו עבירה קשה ביותר. שלא נדבר על השאר. ואפילו..נלך הכי רחוק שהרב לא ידע דבר....הוא חייב מייד לעזוב את תפקידו. העבירות לכאורה שאשתו ובנו עברו... לא נותנות לאדם במעמדו ובתפקידו הרגיש שהוא נמצא בו להמשיך לכהן. בכל מדינה נורמלית הוא היה מייד מתפטר.
ובבקשה...אל תצרף לי אחים. אתה תגרום להתקף לב להורי.... הם מסוגלים ליותר מטומטום כמוך לייצר.
ובקשר לאנשי הצנזורה..אנא הפסיקו לצנזר..צנזרתם אותי מספיק היום.
אולי גם אני אתחיל לשלם לכם כסף כמו בית הרב.
תנו כבוד..לאנשים שבאמת נתנו למדינה..את המחיר הסופי..וזה לנופלים...ולא לזקן עטוף בסמרטוטים...שתורם רק שנאה ופירוד.
מוריד כובע לזכר הנופלים הם היחידים שיש בלבי הערכה כלפיהם.
אינגליש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
ביטול המוסדות הרשמיים הדתיים
אהרון אינגליש,
10/05/05 16:37
|
אנו בשנת 2005 הגיע הזמן להיות נאורים. יש לבטל מיידית כל קשר בין דת ומדינה כמו במדינות המתוקנות במערב. ולהשאיר את פולחן הדת לקומץ הקטן של אנשים שזה מעניין אותם. לאף אדם על כדור הארץ..אין שום מידע על אלוהים...ומי שרוצה להאמין בשטויות האלו זכותו...אבל לא על חשבון המדינה!!!!!!!!!! רק המוסדות החילוניים במדינה יקבעו..כקיים בכל ארץ מתוקנת. בסך הכל הדתיים במדינה הם מיעוט. לא יאומן כמה רעש ונזק מיעוט כזה עושה למדינה. לא פחות מהנזק שהערבים עושים למדינה.
שלכם
אינגליש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
נגד המורוקאים
בן שטרית,
רמלה,
10/05/05 16:36
|
אני יודע , אתם כולכם חברתם כנגד המרוקאים . אם תיפגע ציפורן אחת של ר ב נ ו ע ט ר , תקום תנועת הפנתרים השחורים - 2 .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיאו חתולה ....
פרופסור שפיץ,
רמת אביב,
10/05/05 16:51
|
שום ציפורן לא תיפגע . הוא פשוט ישלח לכלא ושם הוא יפגוש המון חברה' מעדתו . פנתרים ? אתם בקושי חתולים שחורים ? או כפי שאמר מרוקאי אחר : '' מיאו , חתולה '' .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בן שטרית..אתה עונה לציפיות
אהרון אינגליש,
10/05/05 16:49
|
ישר הדם המרוקאי מתחמם. ישר תרבות הקריז והאיומים והאלימות. בן שטרית..אתה התבנית של המרוקאי הטיפוסי שהרסה את ארץ ישראל. עלה והצלח בן שטרית..רק באלימות זו הדרך....בושה וחרפה !!! אתה כמו ערבי..אבל בעצם מרוקו זו ארץ ערביה..אז אתה ערבי..תרבח ותסעד..חחחחחח....העידה היחידה שכל היום מדגישה את עידתה וחוגגת את המימונה העלובה שלה.
אינגליש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וגם אתה לא אכזבת
אינגליש?,
הצחקתני,
10/05/05 17:38
|
חבל שבחרת לאמץ דווקא את ההתנשאות והגזענות האירופאית, ולא את הנימוס והכבוד לזולת. שכחת כנראה שאירופה היא זו שהשמידה את אבותייך בשיטתיות. באירופה אתה יהודון עלוב, כאן אתה מרשה לעצמך להתנשא ולהפגין בוז כלפי קבוצות חלשות יותר. אתה ''עבד כי ימלוך'' קלאסי. יום השואה היה רק לפני שבוע, ועוד לא למדנו כלום, כך מתברר. במקומך, הייתי מתאמץ קצת יותר לקיים את צוואתם של ששת המיליונים ולהילחם בגזענות שהרגה אותם. אבל אתה בוחר לקיים את הצוואה של אלו שחיסלו אותם. תסתכל במראה ותתבייש לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה להצחקתוהו
אהרון אינגליש,
10/05/05 18:17
|
אדון נכבד, הנך יוצא בכמה טענות נגדי..ובהתאם למסורת הישראלית..הן שליפה מהמותן..ללא עריכת שיעורי בית. נדמה לך שאני מתנשא..ובכן..אתה טועה בענק...לחלוטין לא מתנשא...רק בוכה על החתך....והמראה היחידה שאני מסתכל..זו בבואתה של החברה הישראלית...ואז אני בהחלט מתבייש. להגיד עלי שאני עבד..ללא שום נתון עלי...נו שויין..שיהיה...למה לא..בישראל הכל מותר. מה דעתך שחס וחלילה אני אולי בעל הישגים רציניים מאוד..כלכליים והשכלתיים כאחד. דעתי לא נראית לך זו זכותך..גם לי לא נראה מה שקורה בארץ. ולהגיד מה אני באירופה...נו טוב מחייך בסלחנות מול המסך..ולא מגיב יותר.
ילדון תתבגר מתוק. אתה מנסח לא רע..אולי יהיה לך עתיד פעם.
שלך
אינגליש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למר אינגליש
יאסר עבד רבו,
עובד רשות,
10/05/05 20:17
|
אני ממש לא מסכים עם מה שקורה במדינה וגם לא איתך...אני עובד רשות שדות התעופה ומקבלים אותי מאוד יפה באירופה אז אל תגידו לא אמרתי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Dear mr. English - try to be l
David,
10/05/05 18:55
|
I really enjoyed your style or wrting and agree with most of ints content apart from the criticim of the Morrocan culture. Generalisation is the art of inventing theory based on limited experience. In many cases a large section of the population get hurt as a result.
On the other hand, I would agree with your generalisation regarding the haredim and Dosim. If your generalisation hurts them - then they are worth while . And I am saying so not because I hate them (a fact I cannot deny...) but because of the hurt they cause the majority of Israelis !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקושי שלך להבין הוא רק סימפטום
לאינגליש,
כנס בבקשה,
10/05/05 18:50
|
הנחתי מראש שלא תבין את המשפט ''עבד כי ימלוך'' וגם בעניין זה לא איכזבת. המעמד החברתי שלך, השכלתך וכיו''ב ממש לא רלוונטים לנושא (סלח לי, זה לא ממש קשור, אבל ראוי לציון- נזכרתי בעובדה שחלק נכבד מחברי ועדת ואנזה שהחליטו על הפתרון הסופי היו רופאים בהשכלתם). בכל אופן, היהודי שסבל בגולה אך ורק בשל דתו ומבלי שנבחן באופן ענייני, אמור לשאת את דגל המאבק בגזענות, אלא שהיהודי - בעיקר האשכנזי - עושה לחלשים ממנו מה שעשו לו כאשר הוא היה בעמדת חולשה (התייחסות כוללנית, לא עניינית, התנשאות זלזול, בוז וכיו''ב). אתה מכיר הגדרה אחרת של המושג ''עבד כי ימלוך''? מכיר את המשפט המצמרר - ''לזכור ולא לשכוח''? יהודי אמור לזכור הן את המעשים המזוועים והן את הסיבה שגרמה להם. ולהשלמת התמונה אציין שאני לא ילד. אמנם מזרחי, אמנם משכיל וכל שאר התארים הלא רלוונטיים שאתה מייחס להם את החשיבות העיקרית. מבחינתי, הכל שטויות, תהיה בנאדם ותלמד לכבד את הזולת, ללא הבדלי דת, גזע, מעמד וכו'. לסיום, כשאני מסתכל על החברה הישראלית אני מן הסתם רואה את אותו גועל שאתה רואה אבל אני גם רואה את הגועל שאתה לא רואה - הגועל שלך עצמך. די לגזענות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לרוחמה
אהרון אינגליש,
11/05/05 12:31
|
רוחמה אני רועד מעצבים !!!!! כאילו דה ??!!! זן השפה שאת מבינה. לא ראיתי לצערי שום דבר יפה שכתבו לי...ויש לי הרבה תשובות...דא עקא...תשובותי לא מוצאות חן בעיני האנשים כאן. נו מה אני יכול לעשות? איני מתכוון למלמל כאן מנאטות שחוקות על מנת לסבר את אוזני האנשים כאן , ועל מנת שמישהו כאן יאהב אותי. ססמתי : ללא מורא וללא משוא פנים. אני אדם חושב..ויש לי במה.
חג שמח ונפנוף מנגלי אדיר בשבילך אינגליש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואינגליש? עברית מפותחת?!
רוחמה,
לאינגליש,
10/05/05 23:41
|
אין לך תשובות לדברים היפים שכתבו לך אז אתה מתייחס למילים שלי...האמת גרמה לך לאבד את השלווה ואתה כבר עצבני מדי בתור אינגליש. לפחות הצחקת אותי, תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סלנג זו לא עברית
אהרון אינגליש,
10/05/05 21:53
|
רוחמה במשפט של 10 מילים..2 מהן זה סלנג. אחלה ופלצן..למקרה שאת לא מבינה. שתלמדי עברית..חזרי להגיב במגרש של הגדולים
שלך אינגליש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האינגליש הזה קיבל השבתה יפה
רוחמה,
ראש העין,
10/05/05 21:32
|
קיבלת אחלה תגובה שהוכיחה איזה אדם פלצן קטן ומסכן אתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אינגליש אתה כל כך פתטי ואטום
תגובה,
לאינגליש,
10/05/05 21:12
|
תמשיך לעוות את הדברים שכתבתי, להתייחס רק למה שנוח לך, ותמשיך לחשוב שאתה עשוי מחומר מיוחד כלשהו. אם עד היום לא חונכת לסובלנות אלא לגזענות ודעות קדומות אז שאני יצליח לפקוח את עיניך? כנראה שאין ביכולתך להבין שחלק מהחולי של החברה הישראלית על שלל עוולותיה נובע מהחסכים ורגשי הנחיתות של אנשים מסוגך. אני אמשיך להעדיף את הבורות ולא את הרעות שנודפת ממך. נ.ב. מעולם לא טעמתי מופלטה, אבל לא אבלבל לך את הסטיגמות עם עובדות. שלך באותה מידה יזראליש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לספרדי
אהרון אינגליש,
10/05/05 19:19
|
הקשב נא ספרדי שפת אמי היא עברית.ולא מרוקאית. ואני מניח שהעברית השגורה על פי היא מהוקצעת לחלוטין. ההבנה היחידה שאני מבין למשפט..עבד כי ימלוך..היא : אדם עלוב...אפס...פשוט כלומניק...שקבל לפתע תפקיד של כוח ושררה בידיו...והשתן עלה לו לראש. סליחה על התיאורים הגרפיים הללו..אם היה כרגע ברשותי ..מילון פתגמים הייתי מצטט במדויק. ולעניות דעתי..אין לזה שום קשר..להסבר שאתה נתת על היהודי שהיה מדוכא בגולה. אשמח אם אדם יותר מלומד משנינו יפסוק בענין הזה.
ואני כל כך שמח..לאחר ניתוח..על פניו של תגובה..שקולה נבונה ואפילו ברמה אקדמאית..השד היה צריך לצאת מהבקבוק....והיית חייב להגיד לי שאני הגועל... חחחחחחחחחחחח ספרדי לעולם לא ישאר ספרדי !!! ולפחות אני לא צבוע כמוכם. ואם בעינייך תארים אקדמאיים לא חשובים..אז למה בכלל ציינת שיש לך ??? ומניין לך שאני מייחס לתארים חשיבות עקרית? אולי לכסף? אולי לאלכוהול?
שלך אינגליש
תחנק עם המופלטות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה רעל עכברים לקחתה היום ?
מושון,
10/05/05 17:31
|
בן זונה אשכנזי, אמא שלך נאנסה על ידי קוזק פולני ואתה ההומלסביאן התוצאה.
אם אתה כזה גבור אז תזדהה בשמך המלא ומהיכן אתה.
תאלץ לאכול את הגעפילטערעל עד שיצא לך מהאזניים,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כפי שהזדהית אתה חמור או כלב
אלקס,
10/05/05 23:28
|
לפי זה שאתה דורש מאחרים להזדהות אני הבנתי שאתה בעצמך חתמת בשם המלה שלך. השם מושון לא יכול להיות שם מלא של האדם אלא שם של כלב או לפי החוכמתך יותר מתאים לחמור. גם לפי שנאתך לגעפילטע פיש מתאים לך יותר להיות חמור. הרבה בני אדם אוהבים לאכול געפילטע פיש, גם יש כלבים שאוכלים אותו, אבל את החמור אי אפשר להכריח לאכול אותו, הוא ממש שונא געפילטע פיש בדיוק כמוך. ולהגיד קוזק פולני זה בערך אותו דבר כמו להגיד קוזק מרוקאי - זה וזה לא קיימים בטבע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אינגליש הוא
קובי,
10/05/05 20:09
|
בסך הכול מלא רגשי נחיתות מוציא את זעמו על אחרים ,ארופאי הוא לא ,לא קבלו אותו ,הוא שכח שעד המאה העשרית 90 אחוז מהיהודים היו חיים מזרחית לישראל ,הוא שכח שהמוצא שלנו היהודי הוא מהמזרח התיכון ,כולנו מזרחים זהו מוצאנו מאברהם אבינו שבא מאזור סוריה עירק ,ולסיום אנגליש תסתובב בעולם ותראה את הצלחתם של אותם אנשים שאתה מכנה מזרחים בכול התחומים ,בעולם אשכנזים מעדיפים נשואים עם המכונים מזרחים הם מלומדים ומצליחים בכול תחום וגם אקדמי ושומרי מסורת ,רק בארץ חלק מהם נכשל ,רק בארץ זאות עובדה ,אפליה זרקו אותם במקומות מגורים שנקראים עיירות פתוח ללא תשתית כלום ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למגיבים
בו שטרית,
10/05/05 17:24
|
|
 |
אחרי תגובתך הראשונה הבנתי כבר
אלקס,
10/05/05 23:09
|
|
 |
חתולים שחורים - לא פנתרים
קצנלבוגן,
ת''א,
10/05/05 17:17
|
המופלטה עלתה לו לראש . גם בענין מודעי הם איימו וכולנו יודעים כיצד נגמר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
לקח רבין ולקח עמאר
ישראל ישראלי,
ירושלים,
10/05/05 16:28
|
כדאי שהרב הנכבד ילמד לקח ממשפחת רבין בשנת 1977, כשהתברר שלאה רבין ז''ל ניהלה חשבון דולרים בווינגטון בלי אישור בנק ישראל (דבר שהיה בגדר עבירה פלילית באותו זמן), וכשהדבר התגלה התפטר יצחק רבין ז''ל מתפקיד ראש הממשלה. חלפו 15 שנים עד שהוא חזר לתפקיד זה. האם אני טועה בהנחה שיצחק רבין החילוני היה יותר מוסרי מהרב שלמה עמאר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה דפוק אתה! הנער לא אמין!
עו''ד,
ב''ש,
10/05/05 22:23
|
מהיכן הביטחון שהוא ואישתו אשמים? מה קרה ל''זכאי עד שתוכח חפותו?''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין קשר בין מוסר לשמירת מצוות.
עופר,
חיפה,
10/05/05 16:53
|
הרבה דתיים חושבים שאם הם הולכים בדרכי התורה הם פטורים מחשיבה, ממצפון וממוסר. לעיתים לוקחים חלקי החכות והופכים אותם כרצונם (ר''ע דין רודף)
חילוני חושב, צריך לבדוק את גבולות המוסר ולמצוא בהם את מקומו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
אחים יקרים
SMV,
10/05/05 16:26
|
אתם ממהרים להאשים את הרב לפני שיודעים משהו על החקירה בכלל. הרב עמאר הוא אדם משכמו ומעלה והוא עושה מעשי חסד, יחד עם אשתו. העובדה שכמה חילונים (ולצערי גם דתיים) עלובי נפש ממהרים להשמיץ את הדתיים באופן כה קיצוני רק מעיד על הפחד שלהם מהעובדה שאנשים כמו הרב עמאר ומשפחתו הם אנשים מוסריים, אמיתיים וטובים יותר מהם.
אנא תנו לחקירה להסתיים. בסוף יתברר שלרב לא היה יד ורגל במעשה ואתם תתביישו שבכלל חשבתם לכיוון הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
צערו של רבנו
איש יהודי,
10/05/05 16:17
|
לב מי לא יחסיר פעימה לנוכח צערו של רבנו שליט''א? כל כך צר לו, כל כך מכאיב לו מה שעשו בני משפחתו לנער החצוף שהעז לחזר אחרי בתו הבתולה החסודה, עד שממרחקים, מתאילנד שבה הכל שטופים בעבודה זרה וגילוי עריות רחמנא לצלן (מה ראה על ככה לנסוע לשם?), שלח רבנו שליט''א דברי צער וכאב באמצעות יחצנ''ים שעליהם אנו מתפללים בכל שבת ואומרים ''הקדוש ברוך הוא ישלם שכרם''. לא בכדי בחרו ברבנו עמאר בצוותא חדא עם עמיתו רבנו יונה מצגר שליט''א, שניים שהם אחד. והתורה חורגת שק ומתפלשת באפר ואומרת אוי לו לדור שאלה רבותיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
לכל המתלהמים היכן הפרופורציות
רופא,
צפוני,
10/05/05 16:17
|
כרופא שונא אלימות אני האחרון שאגן עלמעשה משפחת הרב אבל רבותי היכן הפרופורציות??? אתמול מבקר המדינה מספר לנו על 37 חולים שמצאו את מותם עקב ניסויים שבוצעו בהם בניגוד לחוק ומבלי ידיעתם . לא שמענו את היועץ המשפטי מכנס ישיבה .. לא ראנו את המשטרה מבצעת מעצרים... למה??? כי אינם נמנים על תושבי צהלה שוהם ורעות??? או שמה כי 18 מהם מצאו את מותם בביח איכילוב תחת ניהולו של פרופ ברבש איש שמקושר היטב עם השמנה והסלטה של מדינת ישראל???? איש שיכול לסדר תוך יום לשופט מכובד ניתוח טחורים ואולטרא סאונד מידי לביתה של פרקליטה בכירה??? אסכם ואומר אם העם הזה לא יעלה על בריקאדות ויתן להריגתם של 37 איש מוכה גורל לעבור לסדר היום כאילו היו אלה 37 עכברי מעבדה הרי שאנו לא ראויים להקרא עם ו אנו לא ראויים למדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא אניף דגל מחר. אין בשביל מה.
בוזגלו,הבן של,
מסעודה שדרות,
10/05/05 17:19
|
גם מהסיבות שהזכרתה,
שים לב 1 מכל 20 כלי רכב מניף דגל. לפני 3-4 שנים 19 מתוך 20 הניפו דגל. זה אומר הכל. במקום שרון היתי שם שק על הראש. והולך לכלא מרצוני החופשי.
אז על מה מתלהמים כל הערב רב הזה.
מזכיר לי את רומא בדימדומיה תנו להם דם ,הם רוצים לראות דם.
הבית בוער והסבתא מסתרקת ( סבא שרון)
לבכות עליכם, אחים זה הסוף !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
is this lawyer stupid ?
elli,
10/05/05 16:11
|
is this lawyer stupid? or does he think every one else is? its not a kidnap because the boy got in the car of his own free will when he thought he was going to see the girl? excellent and if a man entices a child into a car with candy isthis not a kidnap because the child thought he was goingto get candy.maybe amar should defend himself at least then he would know how stupid his lawyer was.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
בגד במשפחתו וזנח את בנו
דש,
10/05/05 16:09
|
השררה העבירה את המורסה על דעתה בנו יושב בתא כלא בני משפחתו נחקרים במשטרה בעוון עברות פליליות והאיש עומד לפני מצלמות הטלויזיה אחרי שברח לתילנד להתנער מהאחריות כאבי המשפחה גלח את הזקן ותזרוק את החלוק לילה אם הרקמות לך תלבש גינס ודבר ראשון לך לאסוף את השברים של המשפחה שלך ותבקר בבית הכלא ותישאל את הבן למחילה ורחמים ולך תבקר אצל משפחת הקורבן ותבקש סליחה ומחילה ותבקש סליחה ומחילה ממדינת ישראל ותחזיר את הרכב הצמוד והלישכה אם העוזרים ותנהג כמו גבר ולא כמו חולדת ביוב הצניעות והאנווה הם היהדות ולא היוהרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
תאילנד ?
מונה ליזה,
10/05/05 16:03
|
בשולי הדברים - מה יש לכבוד הרב הראשון לציון לחפש בתאילנד ? שבטי תרמילאים אבודים ? ועוד נסע בלי אשתו - לא מוזר ? מה קורה במשפחה בהפרעה הזאת ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
מי שמגדל רוח קוצר סופה
ע. מיכאלי,
מודיעין,
10/05/05 16:01
|
הרב עמאר!!! בעניין מאיר בנך, מי כמוך יודע כי מי שזורע רוח -קוצר סופה. מזלך ומזלו אין דנים בארץ ע''פ דין תורה הרי ידוע לאדוני גם מה דינו של בן סורר ומורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
הדתיים שכחו מה זה להיות יהודים
דודי,
תל אביב,
10/05/05 15:54
|
כשמדי בוקר צצים להם פסקי הלכה כפטריות אחר הגשם, כשהחרדים והדתיים (ובעוונותי, הייתי חלק מהם) שוקעים יותר ויותר בד' אמות של הלכות מגוחכות המקשות על החיים ומוציאים מהם את המיץ וההנאה - וכל המרבה הרי זה משובח... לא פלא שהם שכחו מה זה להיות יהודים. לכו תלחמו עד חרמה על עצמות רקובות שכלל לא ברור למי הם שייכות בקצה קצהו של כביש 6, ''תמכרו'' בערב פסח את ''החמץ הבלוע בכלי'' לגוי - אם זה היה נסחר בבורסה בטח הייתם שוברים את השוק! תוציאו ''היתר עסקה'' כדי ללוות ולהלוות כסף בריבית, למרות שכתוב בתורה שחור על גבי קלף: אל תלוו בריבית! אתם כ''כ שקועים בהלכות שלכם שכבר מזמן אבד עליהם הקלח והם לא רלווטנים כלל וכלל לימינו, מחפשים עוד ועוד דרכים להקשות על החיים הקשים מספיק גם כך, ששכחתם את המהות הבסיסית של התורה והיהדות: ואהבת לרעך כמוך, דרך ארץ קדמה לתורה, או במילים פשוטות: תהיו אנושיים, תתנהגו במוסריות, אל תדפקו מכות רצח לבחור שיש לו קשר רומנטי בהסכמה עם בתכם. אז למה שלא תסתכלו במראה, תעשו חשבון נפש, ותפסיקו לזיין לנו את השכל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא קורא עברית?
יהודיה כמוך,
תלאביב,
10/05/05 17:17
|
חבל שאתה לא מבין- הנער הזה חזר בשאלה כמוך- זה מה שקורה לצערי כשאנשים כמוך עוזבים את הדת מסלפים את כל התורה לא מקבלים דברי חכמים שנאמר עליהם שהם אמיתיים כמו אותה תורה שקבלנו בסיני- ואז מוצאים גם אמטלה ללכת ולהרוג מישהו בכזו דרך נוראית!!הגיע הזמן שתקלוט שאמנם זה הבן של הרב- אבל זה בן שהולך באותו תלם שאתה הולך עכשיו- דרך התפיסת עולם שלך הוא מצא היתר לעשות מה שהוא רוצה-ההיתרים שלו הם לא היתרים של חכמים אלא כאלה שעוזבים את הדת וחושבים שהם החכמים. תתאפס!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמשיכי להיתמם
דודי,
תל אביב,
10/05/05 19:35
|
הרי כולם (וגם את) יודעים שהבן הסורר לא עשה את המעשה הזה על דעת עצמו, אלא קיבל הנחיות מ''המשפחה''. איך הוא היה אמור לדעת בכלל על הרומן הזה אם הוא כ''כ הרבה שנים מנותק מהבית?
ואת יודעת מה, אני בכלל לא כמוהו..! אני אדם טוב, אנושי, מוסרי, נוח לבריות (אבל לא מקרבם לתורה...).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוואי שבאמת היית לא כמוהו
יהודיה כמוך,
תל אביב,
11/05/05 12:35
|
אתה מעיד על עצמך שאתה אדם טוב וישר- אולי תסתכל על האיימייל שלך שהגבתי עליו-כך מתנהג אדם טוב וישר?.?אתה מלא שנאה רושפת לדתיים. מישמך אחד שיודע לשפוט בענייני דת?-הקב''ה שאל אותך לפני שהוא ברא את העולם מה מותר ומה אסור.??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמשיכי להתלהם...
דודי,
תל אביב,
11/05/05 13:56
|
באנגלית מכנים זאת: ''narrow minded'' הרי זה ברור שאם החלטתי להתחיל לחשוב בעצמי ולהפסיק לחיות לפי הנורמות (האומללות, בעיניי) שקבעו ''הרב עמאר'' ו''הרב עובדיה'' שבכל דור ודור, אז בוודאי הפכתי לתת-אדם, מפלצת אנושית מהלכת, פורע חוק, שודד ורוצח. בעצם, יש לזה גם כינוי בעברית: ''צרות מוחין''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואם אומר לך לקפוץ מהגג תקפוץ??
ל"ת
סתם שנאה,
10/05/05 20:41
|
|
 |
81.
לחתוך
טטיאנה,
חולון,
10/05/05 15:53
|
מכיוון והבחור דתי גזזו את פאותיו . אני לא רוצה לחשוב מה היו מקצצים למאהב המסכן לו היה חילוני .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
להעיף את הצנזורה בקשר לתגובות
אהרון אינגליש,
10/05/05 15:51
|
התחילה להיות כאן צנזורה קשה מאוד וחלק ניכר מהתגובות שלי לא מפורסם. תקום מייד ועדת חקירה ותבדוק כמה הרב המזורגג משלם למצנזרים.
מקווה שיעבירו תגובה זו
אינגליש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רומזים לך שתסתום את הפה...
ל"ת
המסבירה,
ממש כאן,
10/05/05 18:15
|
|
 |
רומזים?!אומרים לך לסתום במפורש
בוזגלו,
אופקים,
11/05/05 09:37
|
חצי מהתגובות כאן שייכות לחולה נפש הזה. אהרון אינגליש, אין לך מה לעשות בחיים ואת התסכול על כך אתה מוציא כאן, עם כתיבה ברמה של כיתה ג', ואתה עוד מצפה שיפרסמו את כל השטויות שכתבת? מזל שמסננים חלק מהתגובות. חוץ מזה שבגרמניה הנאצית לא היתה סתימת פיות לדעות של אנשים כמוך, להיפך, אתה יכולת להיות אזרח טוב מאוד באותה מדינה. אתה הפרמיטיבי האמיתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה למסבירה
אהרון אינגליש,
10/05/05 18:34
|
גבירתי המכובדת... כאן זה לא גרמניה הנאצית וכאן לא תהייה סתימת פיות !!!! ברור לך ? אפס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתוסכל מינית
אחמד,
10/05/05 20:17
|
בנאדם מה עשתה לך המרוקאית זרקה אותך בגדה בך ואים לא תסביר לי מהיכן יוצא התיסכול והשנאה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
החרדיות לוהטות
חילוני,
קרית גת,
10/05/05 15:50
|
אני דיברתי בצ'ט עם הרבה בנות חרדיות, והן ממש חמות ולוהטות. אוהבות לדבר על סקס. אז הן לא כל כך סתומות או אהבליות. הן סקסיות בטירוףףףףף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עשית דתיות!? איכס!
ל"ת
פרא אדם,
10/05/05 16:53
|
|
 |
78.
תהי האהבה
ולנטין,
רמלה,
10/05/05 15:38
|
יופי של משפחה חרדית . היום גם פורסם כי מורה קיימה יחסים עם תלמידיה ( בחינוך הדתי - במקרה ) ועל צעיר שאנס קרובה משך שנים ( גם הוא דתי - במקרה ) . אכן מקריות מענינת המעידה על טיב החינוך הדתי . מסתבר שהם יותר חופשים מאתנו ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
Rabbi Amar - OUT
malka,
Jerusalem,
10/05/05 15:36
|
Rabbi Amar, with all due respect etc. etc. etc - put your resignetion on the table, go home to your family and put your house in order.
We do not need to have you as our cheif Rabbi. You are disgarcing us.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
לזכות עכשיו מפני {התשובה בפנים
זכאי הזכאי,
קרית הבוכרים,
10/05/05 15:25
|
לפי תקדימי בית המשפט העליון {עיין ערך יו''ר הסוכנות היהודית} לא היה ל''רב'' ול''רבנית'' יסוד נפשי להבין שמכות גורמות לכאב, ששיסוי כלבים גורם לפחד, ושקריעת הכיפה עשו הערבים ה''חברים'' של הצאצא { הינוקא,שעליו אמרו שיהיה גדול בתורה וגם גיבור במלחמה {עיין ערך מסיכת המזויפים}שנאמר ב''סיפרא ובסייפא}ושגזיזת הפאות הינו מעשה שלא יעשה.וכשאין יסוד נפשי הריהו ''זכאי'' וצח כשלג {אחרי שהכלב חירבן עליו}.חירבן על השלג טיפש לא על החוק.על החתום השותף לדיעה זאכי הזכאי!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
אל כבוד הרב - אתה מבזה את עצמך
זיו,
10/05/05 15:23
|
וגם אותנו
בחשבך שכולנו עדת עיועים סומים חרשים וטיפשים, שלא מבינים שרקחתם פה כל משפחתך וגם אתה בתוכם מזימה לפגוע בבתך (שמתוך הסיפור מצטיירת כאדם השפוי היחיד במשפחתך) וכאשר המזימה נכשלה וסרחונכם יצא אל אויר העולם, החלטתם למצוא לכם שעיר לעזאזל בדמות ''הבן שסרח''.
אתה סרחת, אתה שכחת מי בניך (להזכירך יוצאי חלציך אינם רק אלה ששומרים מצוות) ואתה וזוגתך יקירתך בגדתם שניכם במשפחתכם פעם אחר פעם אחר פעם בשבועות האחרונים, וביזיתם אותם ואת עצמכם בכמעט כל דרך אפשרית
אני מצפה ממך לאור הביזיון המכוער הנ''ל להגיש את התפטרותך מן התפקיד. הצטיירת לא רק כאדם חשוך ואלים, שהביא משפחה שלמה לאלימות וכיסוי על ראיות ועובדות, אלא גם כאב חורג חריג ומחריג, שמתבייש ביוצאי חלציו שהוא עצמו היה צריך לדאוג לחינוכם ''כדרכו'' וכשל גם בזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
כן אשם לא אשם
מנחם הרצליה,
10/05/05 15:13
|
זה בכלל לא חשוב . רב ראשי בישראל אשר קשור בצורה זו או אחרת לפרשה הנוראה והמבישה אחד דינו להתפטר מהכהונה הרמה , הרב עמר איבד את יוקרתו ואת יכולתו לשמש כמורה רוחני ועל כן עליו להתפטר ומיד !!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
הרבנית לא ראתה, לא שמעה!!!
רבי טרפון,
ק''ק בני-ברק,
10/05/05 15:02
|
ה''רבנית'' לא ראתה ,ולא שמעה, ולא מודה, עלק עברינית מדופלמת. מה שהכי גרוע זה שלא הבחינה בו כשהגישה קפה ועוגיות למכים אלא זה שלא הגישה למוכה קפה ועוגיות ורק על זה הנער המציא את ה''עלילה''. אני מודיע מראש שאני לא מסבסד את העורכי-דין של ה,צדיקים''ולא את ה''יחצ''נים'' שיתמכו בהינתקות ונתניהו כבר יסדר להם את ה''אובר''!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
הרב מיתמם ומזיל דמעות תנין.
אחד שאיכפת לו.,
10/05/05 14:57
|
והכל כדי להציל את משרתו. באם אומנם תתברר מעורבותו הפעילה או הסבילה , שגם היא נחשבת כפשע עפ''י החוק, בפרשת החטיפה וההכאה של ''המאהב'' הצעיר של בתו, עליו להשעות את עצמו מיד וללא שהות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
צער רב שאתה אישיות במדינת ישר
ל"ת
גם אני מרגישה,
10/05/05 14:39
|
|
 |
70.
בת הרב הסוררת.
נעמי,
בני ברק,
10/05/05 14:36
|
כבוד הרב, בתך אשמה לא פחות מאחיה, היא ניהלה שיחות עם הבחור וידעה שהולכים להכות אותו ושתקה? היא צריכה לבוא על ענשה! בושה וכלימה מבת רב כמוה, מכות, לגזור פאות ולגזור כיפה, האם חזרנו לימי השואה? אין שום הצדקה למעשים כאלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
בן חילוני במשפחה מהעם החרדי
ל"ת
אסון גהינום,
וזוועה,
10/05/05 14:32
|
|
 |
68.
@@@ די, חלאס!!! @@@
אני,
10/05/05 14:30
|
מספיק לנפח כל דבר שקשור באישיות דתית ציבורית או מוכרת. זה קורה בכל מקום אבל לא צריך לנפח את זה! כמה מדברים על זה כאילו זה פיגוע או משהו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
בנך לא הלך בתלם - ומה עם אשתך?
ל"ת
ישראלי,
10/05/05 14:25
|
|
 |
66.
הרב לא ידע מסיבה
מני,
נתניה,
10/05/05 14:04
|
פשוטה הוא לא יהיה כזה טמבל לסכן את עצמו בחטיפה כי הוא יודע שזה רק ידפוק אותו ולא יעזור לו הרבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
לכל המתלהמים: תתרכזו בעובדות
איריס,
10/05/05 13:58
|
להזכירכם: משפחת הרב גייסה בן סורר והוא שכר חוליגאנים וביחד היכו בחור דתי עם פאות וכו. איך זה נהיה עניין מרוקאי?? מה שייך יום השואה? מה צריך לעשות היועץ? לעצום עין? ההבדל היחידי בין הרב לאדם אחר שהיה במצב זה: מרב מצפים ליותר תבונה, אם אין לו אז שילך הביתה. האברך המוכה לא המציא את הסיפור. אל תחפשו תרוצים לסכסך בין העדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
להשעות כבוד הרב עד לסיום הפרשה
מקשה,
10/05/05 13:57
|
קל לרב המתמם להטיח את האשמה כולה בבנו שחזר בשאלה, הוא חילוני מסומם ורקוב המתרועע עם ערבושים ואפשר ליחס לו כל נבלה. אך בינינו, מה ההגיון בכך שצעיר פורע עול חוק שאינו מקפיד בלאומיותם של חבריו יתרגז על שאחותו נפגשת עם בחור מהעדה שלה ואינה מקפידה בכל מצוות הדת. ברור שהמשפחה גייסה אותו למשימה הנבזית ועתה מנסה להתנער מאשמתה. אולי יושעה הרב לאלתר עד לסיום הפרשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ה''רב''
מה זה חשוב,
10/05/05 14:20
|
|
 |
האם יש פסק דין נגד הרב??????.?
ל"ת
שנאת חינם!!!!!!,
!!!!!!!!!!!!,
10/05/05 15:22
|
|
 |
כתבתי כך כדי שיסכימו לפרסם
ל"ת
מקשה,
10/05/05 14:57
|
|
 |
63.
משפחת פושעים, שכרו חוליגאנים
איריס,
10/05/05 13:45
|
מתנהגים כמו העולם התחתון בושה גדולה להם ולכל מי שמנסה להגן עליהם . זה לא משנה אם הם ספרדים, דתיים וכו, הם פושעים. הרב לא יכול להתחמק, הוא אחראי למשפחתו. הלך רחוק עד טיילנד!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תאילנד יא טמבלית
אחד,
10/05/05 14:18
|
לפי הסגנון שלך אפשר לראות כמה את קטנה וניראה לי גם ממורמרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
יום העצמאות ישכיח לנו את הכל..
amigdala,
talamus,
10/05/05 13:38
|
|
 |
61.
הסחת דעת במקום דוח המבקר
אשכנזי מבויש,
10/05/05 13:13
|
במקום לקפווץ על הדוח החמור ולעשות מהומות אלוהים. מה עושים אחי האשכנזים בעיקר, גם כמה מזרחיים טמבלים. מצאו במה לעסוק, האם הרב ידע או לא על מקות שקבלל אחד מפרחחי בני ברק.
בתי החולים ממשמשים מזרקים ומפיצים מחלות מאחד לשני ואיש ראינו מצפצף.
מי מכם כל הפלצנים שמגיבים קרא את הדוח ?
כן, הרוע ותאוות הדם שמוציא5ה אנשים בארץ מדעתם.
תמשיכו ככך מוצצי דם. הערבים חוגגים הם יקבלו את הארץ הזאת ממש ממש על מגש של כסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
על ספרדים ואשכנזים- פרופורציות
מרקו בוזי,
10/05/05 12:59
|
יש אלימות אצל ספרדים יש אטימות אצל ספרדים יש שחיתות אצל ספרדים יש קנאה אצל ספרדים יש רוע גם אצל ספרדים אבל, אבל
אצל אשכנזים מלכי הקומבינה יש הרבה הרבה יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
אחת המרכז,
10/05/05 14:44
|
|
 |
59.
נניח הוא לא ידע הוא צריך ללכת
איציק,
10/05/05 12:47
|
ורק בגלל אישתו שבצעה ממש רצח לילד אין לא ברירה ונניח שאשתו גם לא ידעה הוא צריך ללכת בגלל הבן ובקיצור גורלו נחרץ מבחינת תדמית ציבורית רוחנית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
אף אחד לא ידע ?????
ציפוש,
צפון,
10/05/05 12:42
|
נו באמת, האם יעשו להם משהו ? מה פתאום !! אזרחים יקרים !! זה הפרצוף של המדינה !! לצערי ! לצערי ! לצערי ! אולי צריך לסגור את המדינה ולהתחיל מחדש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
כשר אבל מסריח
דני החילוני,
רמת אביב,
10/05/05 12:42
|
מעשה (ישן) באישה ששאלה את הרב אם דבר מזון שנפל לסיר לילה מלא תוכן, הוא כשר. אמר הרב, כשר אבל מסריח.
דני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
העכבר האשכנזי יוצא מהחור !!!
קוני ליימל,
10/05/05 12:28
|
|
 |
הגעפיטעפיש בורח מהקופסאות
עכבר אשכנזי,
10/05/05 13:07
|
הבין הקרפיון שהאשכנזי עושה ממנו קומבינה. קפץ מהקופסה וצרח או שאהי קרפיון או שאני בורח. קפצ וברח לו.
גם קרפיון לא מוכן שיעשו עליו קומבינה. סוכר עם חריף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
אין מה להשואת
לא חילוני,
10/05/05 12:22
|
יש גנבים אצל הדתיים. יש אלימים אצל הדתיים. יש רוצחים אצל הדתיים. אבל אצל החילוניים - הכל יותר גרוע.
בא''י שלא עשני חילוני!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בול, אבל אשאיל ממך.
ל"ת
בוזי,
10/05/05 12:54
|
|
 |
גן עדן עלי אדמות
מנחם מנדל,
בני ברק,
10/05/05 12:39
|
בעזרת השם , יום אחד כולנו נהיה דתיים וכל המדינה תיראה כמו בני ברק . אז יהיה כאן גן עדן - כמו באירן .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
לא מדובר בחטיפה
ד,
10/05/05 12:17
|
עורכי הדין לבית המשפט: לא מדובר בחטיפה, הנער עלה לרכב מרצונו החופשי. לאחר מכן הוא הותקף. לא יאומן. עורכי דין נכבדים לזה קוראים כיפה אדומה. אם זאת לא חטיפה אז מהי חטיפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
הסגיר את אופיו בנטישת ילדיו
דש,
10/05/05 11:56
|
משפחתו נמצאת במשבר והרב נוסע לתילנד אישתו וילדיו נחקרים במשטרה והרב מוצא אומץ לעלות על מטוס ולנסוע לטיול במקום לשמש משענת לבנו שסרח זה מסביר אולי יותר מהכל שהמשרה שקיבל לעמוד בראש הקהילה של יהודי המזרח בישראל עמדה לו יותר גבוה מבני משפחתו האיש לא ראוי לשרת במדינת ישראל בתפקיד ציבורי הילד יושב בתא כלא ואביו מחפש יחסי ציבור אם האיש היה מפנים את היהדות לא היה מעז להראות את פניו בציבור מבושה אני מתביש באבא כזה ומקווה שיסולק מהמסך הציבורי מה שיותר מהר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
busha
eli,
10/05/05 12:30
|
|
 |
52.
מי בוחר לנו את האדיוטים האלה?
aviv,
10/05/05 11:46
|
האחד רק פוצה פה ופולט הבלים בצרורות, השני מסתבךבצרות כאחד העברניים, מי הם שבוחרים כך רב ראשי? ראו איך נבחר הדלי למה בעודו ינוקא ועד היום לא היה בחירה לא מוצלחת ולו אחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת אידיוט אחר- הלובביצ'ר
נעמן,
שפוי,
10/05/05 12:00
|
זה שחשב שהוא משיח בן דוד, והיום התולעים אוכלות את גופתו מי שחושב את עצמו לנפוליאון נשלח לבית משוגעים. מי שחושב את עצמו למשיך הופך לרבי עם שובל של חסידים. מילא אידיוט כמוהו, טיפשים כל מי שחושבים שהוא עדיין המשיח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המשיח - חי או מת
פיטר,
נצרת,
10/05/05 12:21
|
אתה צודק אבל יש תקדימים . גם ישו מת וזה לא מפריע לנוצרים להאמין שהוא המשיח . יתכן והחסידים בונים על '' הביאה השניה '' של הרבי . בוא נקוה שזה לא יקרה כי אז אני ואתה נצא מזה לא טוב !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
הוא יצא זכאי כי המדינה מושחתת
חיים,
ישראל,
10/05/05 11:36
|
יש לו גב ממפלגות הדתיות שילחצו על שרון לסגור את התיק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
אדם ישר לא צריך עו''ד ויחצ''ן!!!
ל"ת
רמי,
10/05/05 11:32
|
|
 |
49.
עמאר אמר
עמרני,
10/05/05 11:24
|
|
 |
נמאסתם
הרבנית קוקו,
אלקפונו,
10/05/05 16:33
|
הרב צריך לתת את הדין ליפני שסוללת עורכי דינים יוציאו אותו זכאי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק!!!!!!
ל"ת
thrhx,
10/05/05 13:46
|
|
 |
48.
בחזקת חף מפשע וטיפש
ג'ו פלקונטי,
10/05/05 10:30
|
לא לשכוח את מהש בית המשפט העליון נוטה לשכוח - כל אדם הוא חף מפשע עד שהוכחה אשמתו.
אז כבוד הרב הוא בחזקת חף מפשע. ולמה בחזקת טיפש? כי הוא לקח את העו''ד שהכניס את דרעי לכמה שנים טובות לכלא והוא גם לוקח יחצ''ן, שזה ביזוי לכשעצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם הרבנית היתה חכמה...כל זה לא
הרב נקי,
סתם בלגן,
10/05/05 11:01
|
היה בכלל . חבל שלא נוהגים בחכמה במצבים כאלו. זה מועיל הרבה יותר. טוב , לפחות תלמדו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
מפלצות ֱֱֱֱ
ד''ר קליין,
חדרה,
10/05/05 10:25
|
משפחת עמאר שיתפה פעולה עם שני ערבים כדי להכות יהודי, לגזוז את פאותיו ולשסות בו כלבים . כל יהודי חייב להזדעזע לנוכח חיקוי מעשי הנאצים , אך הנה , עולים כאן כמה אורינטלים רפי שכל ומגינים על המעשה . אכן , השילוב של מוצא מזרחי וחינוך חרדי יוצר מפלצות מענינות , לתפארת מדינת ישראל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מרוקאיות ודתיות זה פצצת זמן...
ל"ת
יוכבד,
שומרון,
10/05/05 19:23
|
|
 |
כולה ויכוח בין נער לנערה שיצאו
איזו הגזמה !!,
10/05/05 11:04
|
משליטה זה מתרחש בכל דקה בכל פינה בכל מגזר ומוכר לכוווווולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מגיב ל דר קליין
אהרון אינגליש,
10/05/05 10:40
|
כבוד הדוקטור שלום הרי אתה יודע היטב כמה שאתה צודק. אבל חוששני שתגובתך שמכוונת לאותם רפח שכל..תפולנה על אוזניים ערלות. מהסיבה הפשוטה שהם רפי שכל - הם בכלל לא יבינו על מה אתה מדבר. ואנשים נאורים כמוך...לא צריכם את תגובתך להבין מה קורה כאן. הם מבינים לבד. וזה הפארדוקס הנורא. שלך בידידות
אינגליש - ראה תגובה מספר 4 !!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
הדת נחשפת במערומיה
אורן,
10/05/05 10:10
|
הדת רק צרות הביאה לעולם במהלך כל ההיסטוריה. די לדת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאורן
אבי,
ראשון לציון,
10/05/05 10:27
|
כמה שטויות אפשר לכתוב במשפט אחד, הרי אין ויכוח שמי שנהג באלימות חי כבר שנים כאדם לא דתי, בציבור החרדי לא נהוג לאמץ את האלימות כשיטת פעולה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לאבי !!
צחי-ראשון לציון,
10/05/05 10:49
|
אתה אומר שהחרדים לא מאמצים אלימות כשיטת פעולה?!? ובכן הנך חי בעולם אחר מנותק מכל ! כל שבוע אנו עדים לפרשה שונה המדברת על אונס בחורי ישיבה, אלימות פיזית ומילולית ע''י ''רבנים'' כלפי נערים חרדים צעירים ואומללים שבחרו עבורם בדרך זו ללא כל התחשבות ברצונם. אמן שכל הצעירים החרדים באשר הם יחזרו בשאלה-יאכלו חזיר,יבלו בלילות שישי ויחיו חיים אמיתיים עם משמעות אמיתית!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תגזים!הבן החילוני נתן מכות!
ד''ר גונן שגב,
יבואן,
10/05/05 10:21
|
במועדון כל שישי מכות כל שבועיים אונס בשרותים כל חודש רצח את זה תחליף בשולחן שבת יהודי..לא להגזים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש שוליים בכל חברה-השאלה מה
כמה נכון,
הכי צודק,
10/05/05 11:10
|
רוחב השוליים - בחברה הדתית יש מעט שוליים לעומת החברה הכללית ומי שרוצה להיות בטוח שישאל את ההורים שמתמודדים עם סמים, רצח, גנבות, אונס,חוסר דרך ארץ וחוסר אונים של ההורים - זה עדיין שווה את החינוך הדתי עם המעידות הקטנות שבו - עובדה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
לזרוק אותו לכלא ולהדיח מתפקידו
ל"ת
אורן,
10/05/05 10:06
|
|
 |
44.
הוא לא ידע
אבו-קראט,
יפו,
10/05/05 10:03
|
הרב עמאר הוא כמו שלושת הקופים : לא ראה , לא שמע ולא ידע . רק אידיוט יטען שהוא לא הבין מה קורה בביתו מתחת לאף שלו . אולי עורך הדין שלו ילך על קו הגנה שיטען שהרב לא אחראי למעשיו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
ומי ישלם את חשבון העורך דין?
ל"ת
אברום,
10/05/05 09:59
|
|
 |
42.
כנסו כנסו !!
חילוני ומציאותי,
10/05/05 09:54
|
תגידו אנשים: מישהוא שם לב לזה שכל ה''יציאת מצריים'' המטופשת והדמיונית הזאת,לא מספרים אותה בכלל בלילה סדר, הרי אנו אמורים כאילו לספר את יציאת מצריים ושהילדים יידעו את הסיפור ולספר אותו בהגדת פסח, אבל כל ה''הגדה'' המשעממת הדמיונית והמטופשת הזאת היא לא אלא ''הילול'' ו''פולחן'' האלוהים הזה, כל ההגדה זה רק: ''אלוהים הגדול, היושב במרומים,הכל יכול'' - לא מדברים בכלל על יציאת מצריים, מה זה?!?! איזה טיפשות !!! כל הדת הזאת כ''כ מטומטמת, אני יהודי אבל חילוני למהדרין-תפסיקו כבר עם הפולחן הטיפשי הרוחני הזה,תהיו קצת מציאותיים, אף אחד לא פתח את הים לשתיים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
''רב'' עלק
פיטר_גבריאל_25,
10/05/05 09:50
|
מה זה התואר הטיפשי הזה בכלל ''רב''- נותנים תואר לבן אדם מבוגר שמתעסק בשטויות לא מציאותיות?? כל הבולשיט הזה על אלוהים יהוה וכל השטויות הדמיוניות האלה? שיעיפו את המכה ואנס ילדים הזה ואת כל דומיו שמקבלים כסף על עבודות הפולחן הטיפשיות האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
שכירת משרד יחסי ציבור-בושה לרב
נעמן,
שפוי,
10/05/05 09:31
|
למה לא שואלים מדוע רב ראשי צריך לשכור משרד יחסי ציבור? כי צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים? עלבון לאינטיליגנציה. הדבר מעיד על אשמתו של ''הרב'' עמאר. בדיוק כמו שחשוד בחקירה משטרתית, כשהוא מבקש עורך דין - החוקרים יודעים שהוא אשם. אלוהים ומלאכי השרת אמורים להיות יחצניו של הרב הראשי, לא בני-אנוש חילוניים, מחללי שמת אוכלי טרפות ובועלי נידות. זוהי בושה וחרפה ל''רב'' עמאר. הוכחה נוספת לצורך בביטול המוסד המנוון של הרבנות הראשית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מר נעמן שפוי
עובד,
10/05/05 10:40
|
מתי אתה עובד? תגובותיך הן סביב כל שעות היממה כנראה אתה מר''צ ניק מצוי- קיבוצניק כיום/לשעבר עלוב נפש סמדבר הכל בסמך ובסמולנות ד''א התגובות שלך משמחות במיוחד שכן תמיד הטענה הן שרמת התגובות של הימין נמוכה- אבל אתה בכיף מוריד את הרמה של הצד שלכם אז תמשיך לא לעבוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מקבל 3000 יורו לחודש
נעמן,
שפוי,
10/05/05 11:24
|
|
 |
חשבונות משרד יחסי הציבור
מיכל,
מרכז,
10/05/05 09:43
|
ואנחנו (הציבור) אלו שמשלמים את החשבונות של משרד יחסי הציבור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היחצ''ן עלינו !!!
הרב קוקו,
בני ברק,
10/05/05 10:07
|
למה לא ? הרי אנחנו שילמנו גם את הנסיעה לתאילנד עם פמליה גדולה . אם כבוד הרב רוצה לתפוס ראש בקופיפי - עלינו לשלם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה אמרת!
נעמן,
שפוי,
10/05/05 09:48
|
חייבים לחשוף מי משלם שכירת משרד שכזה. אם זו המדינה - הרי בפנינו שערוריה של בזבוז כספים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
מאיר היה בבית הרב לפני האירוע
חיזקי ס,
ירושלים,
10/05/05 09:03
|
אני ראיתי אותו שם, בקבלת פנים שהיתה בבית הרב בחוה''מ פסח- ערב האירוע- ביום ג' בערב ברח' ז'בוטינסקי בי'ם מה יגידו איזובי הקיר?.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
אני מכחיש שאני פרסמתי את הפרשה
זרביב,
צפון,
10/05/05 08:53
|
|
 |
מאמינים לך - תושבי בית אל
ל"ת
זרביב,
אנחנו לא,
10/05/05 11:39
|
|
 |
ז זל זלמ זלמן מבית אל
בן ששושן,
10/05/05 09:03
|
|
 |
37.
פרשה מסואבת בכל הרמות
מיכל,
מרכז,
10/05/05 08:39
|
הפרשה הזאת מסואבת ואיומה בכל נושא שהיא נוגעת: הבן ש''התפקר'' והפך להיות ה''גוי של אלימות'' עבור משפחת הרב. בגלל שהוא חילוני- הם לא ידעו והוא בכלל פושע חילוני. בגלל שהרב הוא הרב הספרדי הראשי- אז הוא זך כשלג וכל הפרשה היא בכלל המצאה של ''האכנזים הגזענים''. הרב והרבנית שביתם פתוח לכל דיכפין- פתאום ישנו עד אמצע הבוקר ולא שמעו ולא ידעו. משפחה שמתנהלת כמו בחברות חשוכות - וזה הרב שדבריו והלכותיו קובעים גורלות. המצאת היהדות מחדש והשקרים והשנאה... ידעת או לא ידעת כבוד הרב, תעשה את הדבר היחיד הנכון כרגע- ותתפטר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
תצא בחוץ !
א,
10/05/05 08:38
|
''במקום שיש חילול ה' אין חולקין כבוד לרב'' כך נאמר בכותרת הצופה לגבי עניין שוחד - נראה לי רלוונטי עוד יותר במקרה הנ''ל - אין מקום לחלוק כבוד לאדם שאיננו מסןגל ליישם בביתו הוא את אשר הוא דורש ומטיף לאחרים - באם ימצא בחקירה שהרב ידע על המתרחש בביתו (כנראה גדול הבית אם לא שמע מכות רצח) יואיל נא להתפטר ולפנות את מקומו לאדם ראוי מידות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
לשים את ה''רב'' עמאר במעצר מייד!
נעמן,
שפוי,
10/05/05 08:32
|
איזה אבא מחנך את הילדים שלו לעשות ''פעולה על כבוד המשפחה''? אב שכזה אסור שיהיה רב או רב ראשי. גם אם הבן חזר בשאלה, החינוך המקורי שלו מהבית ומהישיבה צרוב בתודעה שלו הרב עמאר - תתפטר, ואם לא יש לחקור אותו שתי וערב, ללא כפפות, ללא כבוד מיוחד, כיצד מפוצצים במכות מישהו אצלו בבית והוא, שני מטר משם, לא רואה ולא שומע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
הוא לא ידע כפי ששרון לא ידע !
יגיל,
מרכז,
10/05/05 08:00
|
אב המשפחה ביהדות החרדית אין לו מושג מה שקורה למשפחתו הגרה בביתו והאוכלת על שולחנו בדיוק כפי ששרון לא ידע שבנו גלעד מקבל סכומי עתק מהקבלן אפל על עבודה שאינה עבודה אמיתית ראויה לכספים כאלה .למרות שאוכל על שולחנו וחיים ביחד ..... למזוז שמצעידנו להמשך הירידה המוסרית והערכית -פתרונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
24 התגשמות הסידרה
ל"ת
ךן,
בוס,
10/05/05 06:20
|
|
 |
32.
קרקס! הוא יצא זך וטהור! לא ...
חכם,
10/05/05 02:59
|
לא להגרר לויכוחי עדות! ויכוחי עדות כאן נוצרים ע''י היחצנים, ע''מ להטות את הויכוח העיקרי מאחריות הרב ומשפחתו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק בהחלט!
ל"ת
יחצן,
10/05/05 03:36
|
|
 |
אתה טועה, זה השיגעון האשכנזי
אברמל,
10/05/05 07:39
|
הרי אין כאן השחתת מידות, יש כאן אולי בתחום הפלילי שבין אדם לחברו. נניח ששמעון פרס יום אחד העיף נעל על אשתו כי לא בא לו לרחוץ כלים באותו יום (מה שסביא הוא עשה עם השנים). אז מה זה עניין להיתנפלות המונית עליו ולתפקידו. לרב עמר יש בעיה בבית, מישהוא לקח יוזמה משונה לשחרר את הנערה מטורדן, ( נער בן 17 אליק חרידי עם פאות) זה שבבניק שיושב על ברזלים בבני ברק ומטריד נערות, וזה הסיפור הטרדה הטרדה הטרדה. אבל . האשכנזים, אוהו נפל לידם סיפור. רב ראשי ספרדי. וכדי לאזן התמונה על הרוע האשכנזי שנשפח על הארץ הזאת יום יום יום. הנה גם רב ראשי ספרדי נושא חתותרת.
אז הכל אשכנזי חבריםץ המנוולים האלה תולים תמיד את כל האשמות באחרים רק לא בעצמם ואחר כך הם לא מבינים למה יש אנטישמיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עברית - על הפנים
פרופסור שפיץ,
רמת אביב,
10/05/05 10:14
|
חביבי , הטענות שלך מטומטמות , ומתאימות לעדה הבכינית שלך ( קופחתי , הופליתי לרעה, שתו לי , אכלו לי ) אבל מה שמדאיג אותי - זה העברית שלך . ( מה זה חתותרת ? ) . לא יודע אם זה המוצא הפרימיטיבי שלך או רמת החינוך שקבלת ( שש כיתות ) אבל עליך להשתפר ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרופסור מתוסבך האשכנזים
אלי,
ים,
10/05/05 14:07
|
היהודים הם הקרימינלים הגדולים ביותר בעולם שמם הולך לפניהם מאז תחילת המאה העשרים באירופה ובארה''ב טוב קרה שחלק גדול נעלם אחרת לא היינו יכולים לחיות עם הגנבים והנוכלים מוצצי דם סרסורים שחיו בפולין רוסיה הונגריה גרמניה אז אל תדבר על התנשאות . אתם החלאות של האנושות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני כותב אנגלית צרפתית וספרדית
אברמל,
10/05/05 13:20
|
אנני כותב ביידיש, עברית שפה קשה ובכל זאת. התוכן חביבי אמת. היות ואני מעט שנים חי כאן. מדוע שונאים את היהודי האשכנזי בעיקר ברןרה לי. הגווים לא מסוגלים להבין מה זה קומבינות. הגויים שונאים אבל לא חולי שנאה כמו האשכנזים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אפשר לחשוב איזה עניין עשו מזה
חיימקו,
10/05/05 01:55
|
את מי זה מעניין.ממש מעניין אם היא עשתה את זה או לא .איזה מדינה מפגרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
כבוד הרב
חכם חנוכה,
10/05/05 01:03
|
|
 |
29.
rabi de micolo
jermi,
usa,
10/05/05 01:00
|
a rabbi that his sun is involves with criminal activity and has a record in the police shouldn't have become the chef rabbi in the first place . this is only the result that could have been avoided by a more appropriate nomination. We always learning after this kind of things happens even thought in this case as many others it is so predictable.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
''...שחיזר אחר ביתו כבר בבוקר''
הרבי מיעוטו,
10/05/05 00:34
|
ואם היה מחזר אחרי בת הרב בשאר שעות היום, או אולי בערב, גם אז היה היועץ ממליץ על חקירה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
הרב עמר לא דוגמה וחייב להטפתר
ל"ת
יצחק,
י''ם,
10/05/05 00:25
|
|
 |
החלפה
משה,
ת''א,
10/05/05 15:49
|
|
 |
26.
היחצנים מגיבים כאן בשמות שונים
משעשע למדי,
המרכז,
10/05/05 00:20
|
אנשי משרדי היחצנות שנשכרו על ידי המשפחה מגיבים כאן ובאתרים אחרים בשמות בדויים. מגוחך עד מצחיק למדי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
חס ושלום הוא זכאי
ל"ת
זבל מזרחי,
10/05/05 00:16
|
|
 |
24.
Dash from LA
limor,
los angeles,
10/05/05 00:07
|
Meir Amar is a genuinley nice guy. I am not sure of the charges against him, but one needs to know this guy to understand that if he did it, he damn right had some good reasons for it. Lets not forget that if this occured by the ''Mishmarot Zniut'' in 100 Shaharim, no one would have envolved the police. They do far worst to their own... Read Neomi Regan's books and other sources to refresh your minds.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
=גם אם לא ידע...חייב להתפטר!!!
ל"ת
אזרח קטן,
ישראל2005,
09/05/05 23:54
|
|
 |
מתאים לראש סיכה
ל"ת
כצמח,
לח,
10/05/05 09:22
|
|
 |
22.
היזהרו בגחלתן שך תלמידי חכמים
ל"ת
מרכז,
09/05/05 23:53
|
|
 |
21.
גלימה טמאה!
א.,
ר''ג,
09/05/05 23:45
|
|
 |
20.
האשכזים , שנאה שנאה ועוד שנאה
יונתן,
09/05/05 23:33
|
רק לפני שבוע התאבלנו על יום השואה. האשכנזים לא למדו דבר. חובבי שנאה שכמותכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה אידיוט אידיוט אידיוט
G,
10/05/05 10:16
|
|
 |
פרענק גאה
פרענק זאפא,
כ''ס,
10/05/05 00:56
|
יא רפש , אתה יודע כמה פרענקים כמוני לא חושבים כמוך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חתכו פאותיו ואת כיפתו כבמה''ש
והספרדים?,
10/05/05 00:52
|
היכו אותו והתעללו בו...ואם הכתוב נכון אז מוציאים דברי שקר בחקירות...ממש צדיקים בסטייל מזרחי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אזניים לו ולא ישמע..
תומר,
ירושלים,
09/05/05 23:15
|
עיניים לו ולא יראה..
בן בליעל, מקומו מאחורי סורג ובריח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
לשאול את השאלות הנכונות
ראובן על הגשר,
נתניה,
09/05/05 22:58
|
כמו הורים רבים אחרים, הרב עמאר ורעייתו מתקשים לנתב את ילדיהם בדרך המלך. אם בסופו של דבר, ימצאו את עצמם מאחורי סורג ובריח, יוכלו הרב ורעייתו לפנות את תשומת ליבם לשאלות של חינוך ילדים. למה באמת הבן התרחק מן המשפחה? ומה חפשה הבת בצ'ט שלא מצאה בבית? מה דחף אותם כהורים להגיב באלימות לבת שסך הכל חפשה אוזן קשבת והכרה אישית? צריך לפרגן לילדים ולא להעניש אותם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל החילונים שמצ'וטטים חסר להם
נעמה,
ת''א,
09/05/05 23:32
|
|
 |
וגם לך זה חסר
ל"ת
החושב,
10/05/05 00:54
|
|
 |
17.
להעיף אותו לכל הרוחות!!
גיא,
09/05/05 22:51
|
פרט לגועל אין לי שום רגש כלפי ה(רב) רב המזוהם הזה. הוא והמישפחה שלו צריכים ללכת לכל הרוחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המורה שקיימה יחסים לא מטריד
ל"ת
אותך??חינוך,
עאלק,
09/05/05 23:49
|
|
 |
16.
תתבישו לכם שונאי יהודים
simon,
usa,
09/05/05 21:36
|
כל המגיבים פה מגיבים בשינאה תהומית כאילו הרב עשה לכם משהו רע כאילו הוא כבר הואשפם אפוא הייתם שהנשיא ויצמן הודה שקיבל שוחד בכל מקרה תשבו ותרגעו ואם אתם כל מאמינים במדינה הנאורה שלכם אני מאמין שהצדק יצא לאור לגבי הרב עמר אני מכיר אותו אישית ואין שום סיכוי שהוא יגיד למישהו להרים יד זה לא הוא לא האופי שלו ואין מה לעשות תתפוצצו אבל הוא מסוג האנשים שלא עושים דברים כאלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרב? לא אך ילדיו ומשפחתו כן
ל"ת
צדיק לדוגמא,
10/05/05 00:57
|
|
 |
בושה יהודים כמוך וכמוהו!
ל"ת
רמי,
פ.כ.,
09/05/05 23:56
|
|
 |
בן הרב+2ערבים היכו יהודי!אז מי
ל"ת
כאן שונא יהודים,
????????????,
09/05/05 22:55
|
|
 |
OOOPS, BUT IT HAPPANED IN HIS
ל"ת
OWN HOME,
FACT IT IS,
09/05/05 22:11
|
|
 |
נראה לך?
מוטי,
09/05/05 22:02
|
אין מצב כזה ......אם הרב היה אשכנזי .אולי .......אם הוא היה חילוני אז יותר סיכויים.... אבל אל תשכח שהוא גם ספרדי וגם חרדי בדיוק מה שהתקשורת ומה שכל המגיבים כאן מחפשים כדי לחגוג לך תראה על פרשת הילדים ה''חילוניים'' שאנסו כמעט שנה ילדה בת 14 לא תקשורת לא תגובות ולא נעליים והנשיא ויצמן ז''ל הלך לקברו ומשפחתו נהנים כיום מהכסף שהוא גנב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי כאן שונא יהודים
פרחיה,
09/05/05 22:26
|
אולי הרב עמר לא הרים יד על הנער החרדי ולא גזז את פאותיו. ברור שהוא ידע או חייב היה לדעת מה נעשה בביתו. נלסון מנדלה התגרש מאשתו שנחשדה בשותפות לרצח, הוא ישב בכלא בעת הפשע. האם עמר יזדרז לגרש את אשתו ולסלק את ילדיו העבריינים מביתו. הנשיא וייצמן לא גנב אלא קיבל מתנה שלא נאה היה שיקח. שרון קיבל פי כמה ובנסיבות הנראות כשוחד ממש וגם לא יועמד לדין. לא דתיותו ולא ספרדיותו של הרב עמר אלא הפרימיטיביות הפושעת שבה הוא חי ולפיה הוא מגדל את ילדיו הם המקוממים. ושונא יהודים הוא מי שתולש כיפה וגוזז פאות ועוד מפליא מכותיו בקורבן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זהירות בבקשה!!!!
שלו,
10/05/05 04:00
|
גברתי!!עם כל הכבוד, ויש לי כבוד אליך. מנין את יודעת שהרב ידע???? גם בשביל אחוז אחד של סיכוי הייתי ממתין,,,,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפעם ליכלכת
מערכניק,
10/05/05 00:09
|
אמנם אי העמדתו של ויצמן לדין אינה רלוונטית לענין (כי אי-הענשתו אינה מהווה אישור לאחרים לעבור על החוק). אבל, לגופו של עניין, וייצמן אכן קיבל שוחד לפי הגדרת המחוקק (על אף שלא נתפס במתן תמורה למשחד). העובדה שקיבל מוצא ''מכובד'' של התפטרות במקום העמדה לדין הוא כתם על שלטון החוק בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא כתם לשילטון,זהו השילטון
ל"ת
של המדינה,
10/05/05 01:00
|
|
 |
תפסיקו לבלבל את המוח
simon,
usa,
09/05/05 23:02
|
ותודו שההשמצות נגדו זה רק בגלל שהוא רב בלי להיכנס לספרדי אשכנזי הוא רב ולמה לו נבעט בו הנה תפסנו חרדים שנתנו מכות מחיאות כפיים לא חשוב שמדובר בבן חילוני שקיבל תרבות רחוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרחיה ..אולי נמקי מה הוא אדם
ל"ת
פרימיטיבי!,
09/05/05 22:53
|
|
 |
אנמק לבקשתך
פרחיה,
09/05/05 23:22
|
אדם פרימיטיבי הוא המרים יד על זולתו שלא להגנה עצמית או שאינו מונע את המעשה. אדם פרימיטיבי הוא זה האוסר על בתו להתרועע עם בחור שמצא חן בעיניה כדי שלא תפגע בכבוד המשפחה. אדם פרימיטיבי הוא זה המוכן לרצוח או לגרום חבלה חמורה כדי להשיב את כבוד המשפחה או השבט. גם ההצמדות להלכות עבשות בנות 3000 שנה וכפייתן על מי שאינו מעוניין כפסוקן תוך התעלמות מכל מה שקרה בעולם מאז ניתנו בסיני היא פרימיטיביות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מר קשה הבנה, איזו הצלה?
המוסר היהודי,
10/05/05 16:03
|
'' ולכן המוסר היהודי רלוונטי ומהווה ההצלה היחידה לעם היהודי..ובורא העולם הוא נתן הוראות שימוש''
ומה קרה באושוויץ ובבירקנאו? המוסר היהודי היה בחופש? אין ולא היה בורא עולם, ואנשים הם חארות בלי שום קשר לאם הם הרב הראשי או זונה ברחוב. כמו שאמרת אתה, זה אותו חרא כבר 300 שנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תבדוק את עצמך
שלו,
10/05/05 04:04
|
תסתכל על הפריצות המתחסדת בקהילתך,,,,תבדוק את הרקבון של החברה החרדית שאליה אתה משתייך ואחר כך תסתכל במראה,,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרחיה..עדיין לא הבנתי!!
קשה הבנה,
10/05/05 00:55
|
א. אין בעם החרדי הגנה על כבוד המשפחה אין מושג כזה ..יש אך ורק הפרדה בין המינים שלא לצורך נישואים..והמתירנות המינית והפריצות ומורה השוכבת עם תלמידיה ועוד אין סוף היא ההוכחה שדבר לא השתנה במשך אלפי שנים אלא להיפך הכוחות הנפשיים הרוחניים נחלשו ..והחומר הייצרי גובר עם הדורות..והרקבון החילוני מוכיח יום יום בפשע האין סופי בנוער במועדון ברצח בסמים בפסיכולוג הצמוד לכל בית ספר ובייאוש ראשי ה''חינוך'' שאין אפשרות להעביר מסר חינוכי כאשר בציניות כל אחד והאמת שלו...
איני יודע מה קורה בעולם ומה התקדם חוץ מפיתוח סביבתי אך האדם נשאר כבעבר חי ומת ועושה צרכיו וחולשותיו בדיוק כלפני 3000 אלפי שנה ולכן המוסר היהודי רלוונטי ומהווה ההצלה היחידה לעם היהודי..ובורא העולם הוא נתן הוראות שימוש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
תגיד ליועץ. נא בעין ! מה יעשו
בוזז לאשכנזים,
09/05/05 21:30
|
היועץ האשכנזי הזה ( כן, נולד בטוניס ועבר שיכנוז -מלשון גיור), לאחר כל הרצח אופי שהאשכנזים ערכו לרב בעידודה ובהנחיתה של המשטרה. אין שום טעם לדבר איתם. אל תנסה להסביר,להיצטדק. שלח את העוזר שלך שיסביר להם בהי לישנה, שכו לי באחוריים המרוקיים שלי.
אני לא דתי , אבל הבחנתי ברוע ובשנאה האשכנזית שנשפחת בטונות כלפי הרב עמר. תזכיר לחבורת האשכנזים הזאת. שאתה מעולם לא היטרדתה מינית אישה. אתה מעולם לא חמדתה כסף, לא שיחדתה ולא שיחתה. כמו הרבנים האשכנזים. בתך יקרה לך, וזה עניינך, ושימותו כל האשכנזים ומתחזיהם.
אתה יודע מה ? שיעזו לנגוע בך, שרק יעזו הקוזקים האלה.
הגיע הזמן להיפרד מהאשכנזים.
שילכו להם ויקחו עימם את קברו של חולה המין הגמד לאוגנדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מטומטם וכולכם מגעילים
ספרדיה אמיתית,
10/05/05 16:36
|
קודם כל כדאי שתעשה קורס מזורז לכתיבה או משהו כזה שיעזור לך במיידי כי אתה פשוט מזעזע או כמו שאומרים אבל בטח אתה לא יודע מה הכוונה - אתה כותב נח בשבע שגיאות. חוץ מזה מה הקטע שלך עם כל הרגשי נחיתות האלה. גם אני ספרדיה גאה אבל זה לא אומר שאני צריכה להגן על חבורה של פושעים כמו המשפחה של הרב הזה - שרוא לעצמו רב ולא חושב אפילו שהוא צריך להתפטר במיידית. ולכל שאר הגזענים שחושבים שרק האשכנזים תורמים למדינה - תתעוררו עברנו כבר את הזמנים האלה - יה מגעילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי בחר אותך לייצג את המרוקאים?
איריס,
10/05/05 14:07
|
אתה טיפש ורע, מלא רגשי נחיתות ויש לך סיבה טובה. אבל מי שם אותך לייצג אותי? אתה מלכלך את בל המרוקאים השפויים. הם היכו בחור דתי, אתה הבנתה את זה, טמבל? לא אכנזי חילוני, אחד משלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי צריך אשכנזים ?
סמי אפללו,
נתיבות,
10/05/05 11:01
|
אתה צודק ! כל גדולי האומה ( הרצל , בן-גוריון , בן-יהודה , ויצמן .. ) , כל ראשי הממשלה הרופאים והמדענים היו מרוקאים ואילו האשכנזים תרמו למדינה רק פושעים וזונות . מי צריך אותם ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדינה לספרדים בלבד
ד''ר פויירשטיין,
ת''א,
10/05/05 10:53
|
אתה רוצה מדינה של מזרחים בלבד ? איך תקראו לה ? מה דעתך על '' כוכב הקופים '' ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למדינה נקרא ישראל ,אתם אוגנדה
קוני למל,
10/05/05 12:33
|
ובאשר לחולה מין הגמד קחו את קברו אתכם. אל תשכחו.
בי אשכנזים. שם באוגנדה עדיין לא מכירים את השטיקים שלכם. אתה יודע שבטי במבוצי יתענגו על הבשר הלבן הטחון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יא פרימיטיבסקי, אז יש לך מחשב.
איריס,
10/05/05 11:20
|
אפילו במדינה של מרוקאים יהיה איזה חוק וסדר. יש בארץ מרוקאים נאורים ובטח רבנים כאלו אבל אנחנו שומעים רק את הבורים המטורפים כמוך, אתה מבייש את העדה שלך. יו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדינה שחורה ?
ד''ר גולדברג,
חולון,
10/05/05 10:34
|
אתה לא דתי אבל המוצא שלך ברור . עם רמת העברית שלך לא יתכן שסימת יותר מארבע כיתות עממי . כמעט ואין מילים ללא שגיאות - בחייך , מדינה אתה רוצה להקים ? - קודם תלמד עברית .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה איש מסכן רחמנות עלייך !!!
חיימקו,
תל אביב יפו,
10/05/05 02:08
|
כמה חבל שיש אנשים שנושמים אוויר פרש אנשים שמתעסקים עוד בעדות .אני מדמיין אותך חותך בכבישים יורק מקלל עצבני דוחף .בטח אתה נראה כמו שאתה כותב .אני לא מאמין שיש חיילים ששומרים עלייך ברגע זה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מי שלא חרד מרוקאי הוא אשכנז
ל"ת
לאסובלפרימיטיבי,
10/05/05 01:51
|
|
 |
אויל...אתה כלכך אויל,מרחם עליך
ל"ת
אריק 123,
10/05/05 01:03
|
|
 |
גזעני
ל"ת
מאמין,
אזרח,
09/05/05 22:38
|
|
 |
????????????
Ami,
USA,
09/05/05 22:36
|
what is your problem? We are talking here about abusing a minor (sefaradi if i'm not mistaking...) by a Rabbi's family
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מפלצת!,כל מילה מיותרת!
ל"ת
RENATA,
T-A,
09/05/05 22:06
|
|
 |
14.
משפחה של פושעים
שלומציון,
09/05/05 21:26
|
|
 |
13.
להתפטר ומיד!
cinege,
צפון,
09/05/05 21:08
|
לא מתקבל על הדעת שהרב לא ידע מה מתרחש בביתו כאשר הוכה הנער וגם לא מתקבל על הדעת שהרבנית פעלה ללא ידיעתו. מכל האמור לעיל על הרב להתפטר וככל שיעשה זאת מוקדם יותר ,כך יוטב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם הבן לא היה בקשר אז מי הזעיק
ל"ת
בתיה,
רחובות,
09/05/05 22:19
|
|
 |
להפטר מיד מהמוסד הארכאי
להפטר מיד,
09/05/05 21:44
|
לו היו הרבנים הראשיים מופת מוסרי, אנשי רוח של ממש, היה מקום להזדעזע ממעורבותם בפשע המחריד ולדרוש שיתפטרו לאלתר. אך מוסד הרבנות הראשית אינו אלא מזכרת מימי העותומנים, שריד מיותר ומנוון ליהודי החסות של השולטן, והרבנים והכפופים להם הם פקידי ממשלה שפסיקתם נכפית רק על החילונים. לדתיים ולחרדים רבנים משלהם. לא את התפטרות הרב עלינו לדרוש אלא את ביטול המוסד הארכאי והפרדת הדת מהמדינה היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבטל מוסד הרבנות הראשית
מצדיק ומוסיף,
09/05/05 21:28
|
לו היו הרבנים הראשיים מופת מוסרי, אנשי רוח של ממש, היה מקום להזדעזע ממעורבותם בפשע המחריד ולדרוש שיתפטרו לאלתר. אך מוסד הרבנות הראשית אינו אלא מזכרת מימי העותומנים, שריד מיותר ומנוון ליהודי החסות של השולטן, והרבנים והכפופים להם הם פקידי ממשלה שפסיקתם נכפית רק על החילונים. לדתיים ולחרדים רבנים משלהם. לא את התפטרות הרב עלינו לדרוש אלא את ביטול המוסד הארכאי והפרדת הדת מהמדינה היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
בבוקר האירוע הרב היה...
שמי,
ירושלים,
09/05/05 21:04
|
בבית הרב עובדיה אבל בשעת האירוע היה בבית.. מעניין איך יסבירו את פער הזמנים בבית הרב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התבלבלו לו
א-ש,
10/05/05 14:25
|
התבלבלו לו השעונים - שעון קיץ, שעון חורף, שעון ירושלים, שעון בנגקוק, שעון ביולוגי ועוד!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשתו הציעה לו לעזוב את הבית
אחד שאכפת לו,
09/05/05 21:56
|
|
 |
11.
מי מממן את עו''ד ויחצני הרב?
פתי מאמין,
לכל דבר,
09/05/05 20:56
|
|
 |
10.
שיהיה חקירה הוגנת
אריק,
09/05/05 20:55
|
אם הערבים ישברו בחקירה הם עוד יכולים לשקר ולהעליל דברים על הרב עמאר שליט''א.
צריך פה משנה זהירות בחקירה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה לך שמשפחת הרב
אחד שאכפת לו,
09/05/05 22:01
|
|
 |
שכחתה לכתוב
אזרח-מודאג,
09/05/05 21:16
|
אם הערבים הבהמות האפסים והתתי אדם ישברו הם יעלילו על הרב הגאון הגיבור והגדול והיפה והחכם גאון בעל שליטה על כל הרובוטים הדתיים עלילת שווא
הוא לא רב ובטח שלא גאון בסך הכל מניפולטור מוצלח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אינני דתי אבל יש לי שאלה
שאלה,
09/05/05 20:44
|
אני לא מבין מה הרעש בסיפור הזה : תעמידו את עצמכם במקום האמא והאח : אם אתם יודעים שהבח/האחות מסתובבת עם פושטק ואחרי שהזהרתם אותו, לא עלול להגיע למצב כזה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לא היכו את הנערה
בתיה,
רחובות,
09/05/05 22:15
|
|
 |
עאלק לא דתי.
ל"ת
די, אנחנו לא,
מטומטמים,
09/05/05 21:16
|
|
 |
פושטק???? יהודי טוב שכל חטאו
אזרח-מודאג,
09/05/05 21:14
|
היה שהוא לא שייך ליחוס גבוהה יותר
מזלו שהוא לא אתיופי או חלילה חלוני,,,,,
בקיצור החברה הדתית היא גזענית ומנוכרת וחסרת רחמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמוה,בעיינך?!
RENATA,
T-A,
09/05/05 21:05
|
חטיפה,התעללות,מכות נמרצות,כפתו אותו,גזרו את כיפתו,,גזזו את פאותיו,ושיסו בו כלבים!נעזרו בעבריינים,כבדים מאוד! כאשר כל זה מצמרר אותי,מזכיר לי את הנאצים,מה כן יזעזע אותך?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי הבחור יחזור בשאלה
אופטימיסט,
10/05/05 01:53
|
כתוצאה מהטיפול שקיבל מהחברים החרדים שלו. ואז כל הצדדים כולל הוא עצמו יצאו מורווחים מהענין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רצח השופט אזר ז''ל מזעזע יותר
ל"ת
אלי פימשטיין,
גיבור תרבות,
09/05/05 21:43
|
|
 |
עוד חכמולוג, זה נבלה ונה טרפה
איריס,
10/05/05 14:12
|
|
 |
לא לא הבנתי!!!!!
נהג המונית,
דארק רוט,
10/05/05 15:14
|
התעסקי ברצח החילוני ועזבי ציבור שלתחנת משטרה אינו זקוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
הרב, אשתו והבן שלו - לכלא!!!
יעלוש,
09/05/05 20:40
|
|
 |
7.
שימו לב לסוללת עורכי הדין שלו!
אלי,
09/05/05 20:36
|
כל אישיות בכירה שנחשדת בפלילים מצטיידת בסוללת עורכי הדין הטןבים והיקרים בארץ!! מי שלא עשה שום דבר שאינו חוקי יכול להסתפק במתמחה!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לא? כל מי שעיניו בראשו עוש
תמימי,
09/05/05 21:53
|
למה לא? כל מי שעיניו בראשו עושה זאת ודואג ליצוג בהתאם לכיסו ואפשרויותיו. הרבה אפשריות לכתבי אישום, ואף כתבי אישום שזכו לרעש גדול בעיתונות בעידוד מסיבי של המשטרה והפרקליטות (וזה לא יחס הוגן לחשוד או לנחקר) נגמרו בקול ענות חלושה. הנזק לנחקר עצום - לשון הרע, איבוד מוניטין, משרה, ואף נכסים וממון רב. לפרקליט והשוטר לא נגרם כל נזק. משלמים להם על הזמן, ואף שעות נוספות, ואם ''טעו'' או חס ושלום פעלו בניגוד לכללי מנהל תקין כדי לקדם את הקרירה שלהם (''לעשות לביתם על חשבונו של הציבור''), לא קרה דבר כי עוד לא קם הצדיק שהגיש תביעה על הנזק שנגרם לו. את כל החקירה הזו ניתן היה לקיים בשקט ולפרסם רק לאחר תוצאות, וליבי גם לנער הפוחז ואיחולי החלמה מהירים. וליבי גם לבוזגלו שעובר לא פחות מאישיות מפורסמת ואין עיתונאי אחד שיעשה עימו צדק. הטובים הרי לא יושבים, לא במשטרה ולא בפרקליטות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
סוף סוף יש לנו יועץ משפטי אמיץ
ל"ת
רמי,
09/05/05 20:34
|
|
 |
5.
מה יקרה אחרי ההתנתקות? לינק
מרד גטו ורשא,
09/05/05 20:32
|
|
 |
4.
חוצפה תהומית של משפחת עמאר
אהרון אינגליש,
09/05/05 20:26
|
מה שמענין את האפסים האלה כרגע זה משרד יחסי ציבור !!! אין גבול לחוצפה --- עבריינים מהרמה הנמוכה ביותר. כיתת יורים הייתי שוכר לאפסים האלו. נציגי אלוהים עלי אדמות...חחחח בא לי לבכות
שלכם
אינגליש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשוב שתקרא
בן,
מדינת הקופים,
10/05/05 01:44
|
קודם כל כנראה שאתה באמת חתיכת פוץ ברמה. אני בטוח שאם חלילה היו רודפים היום דתיים חרדים על מנת לכלוא או להרוג אותם אתה היית בין הראשונים להסגיר חרדים שראית......יהודון קטן ומושתן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לאדון בן המלומד
אהרון אינגליש,
10/05/05 09:09
|
אדון בן המלומד הבנתי שדעתי המלומדת לא נעמה לאוזנך...וזה יפה אני מעריך אנשים בעלי דיעה. הבנתי שאין לך כלום נגד אנשים דתיים וזה גם יפה. אבל !!!! אתה מסיים את תגובתך...במילים היפות אלי..יהודון קטן ומושתן !! הרי אילו בדיוק המילים שהאנטישמים השתמשו כנגד כל היהודים ..חילונים ודתיים. אז , או שאתה לא מבין מה שאתה בכלל כותב..או שבעצם אתה אנטישמי סמוי. אין לי כל בעיה שלא תסכים עמי ותקלל אותי. אני רגוע לחלוטין ולא חוזר בי אפילו בפסיק קטן ממה שכתבתי. אבל להשתמש במילים..יהודון קטן ומושתן..בעצם קללת את כל היהודים והפכת להיות אנטישמי. מקווה שאתה בכלל מבין מה כתבתי לך כתגובה , למרות שאני מסופק.
שלך בידידות עמוקה עם נשיקה צרפתית עמוק בלשון
אינגליש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדון אהרון אינגליש קייק
בן,
מדינת הקופים,
10/05/05 10:28
|
אני מבין שאתה מאוד אוהב להרגיש אינטלקטואל ומשום מה אתה גם חושב שדעתך מאוד מלומדת....אבל אני בכל מקרה עדיין חושב שאתה פוץ. בדבר אחד אתה כן צודק , בזה שאין לי כלום נגד אנשים דתיים ככלל , ולפעמים אני אפילו מתבייש שאני לא הולך בדרכם שהיא בעצם דרך אבותיי ורק בזכותה אנחנו כאן ולגבי הלשון העמוקה שלך ....עצה בידידות עמוקה לאחד כמוך היא שתעבוד קצת על גמישות ותוכל לענג את עצמך בצורה נפלאה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד איי קיו אחד אתה חמור
ל"ת
עצבני,
10/05/05 01:36
|
|
 |
גם את זה אתה לא שווה
רון,
09/05/05 22:28
|
גם כדורים לא הייתי מבזבז בשבילך הייתי קובר אותך חי שקודם תרקב בקבר ואחרי זה תמות ..............אה ושכחתי ואם בא לך לבכות כמו שאמרת ,חפש המראה הכי קרובה אליך תסתכל עליה ותאמין לי שלא תפסיק לבכות לעולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רון - התקבלת לרייך ה- 3
רונה,
09/05/05 22:57
|
|
 |
רונה..לא קלטת שרון אינפטיל?
אהרון אינגליש,
09/05/05 23:09
|
רונה רון לא מבין מה זה רייך ובטח לא מה זה רייך 3 או שהוא צעיר בגילו..או ברמה הפרימיטבית של משפחת כבוד הרב חחחחחחחחחחחח כבוד הרב...אוי לאותה בושה אבל כנראה שאין כבר בישראל בושה
שלך אינגליש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה חחחחחחחחחחחחחחח???
ל"ת
מזה,
10/05/05 01:54
|
|
 |
3.
יום שלישי את יודעת.......
ל"ת
כוורת,
09/05/05 20:07
|
|
 |
טעות בלהקה
במבי,
ת''א,
10/05/05 10:51
|
|
 |
אשתו של הרב נשמעת האשמה...
טוב דיייי,
10/05/05 10:40
|
כל השאר נשמע כמו הדברים שמתרחשים כל יום בכל מקום...כוללללה בחור ובחורה ואוללללללללי איזו אהבה....אבל אשת הרב לא נשמעת לי....כנראה שנעלי התהילה גדולים עליה בכמה מידות...היא אולי היתה צריכה להישאר בפינה שלה בבני ברק....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה בסוף עם הזוג? עזר כל הבלגן?
ל"ת
מעניין מה עכשיו,
חבל הרעש,
10/05/05 10:58
|
|
 |
2.
הרב לא ידע
דני גולדשמיד,
תל אביכ,
09/05/05 20:02
|
|
 |
כמו מה?
א-ש,
10/05/05 14:22
|
לא כמו דחליל - אלא כמו שלושה הקופים באיש אחד: לא שמעתי, לא ראיתי, לא ידעתי!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תעליב את הדחליל
ל"ת
ru,
09/05/05 20:12
|
|
 |
1.
אל דאגה
RENATA,
T-A,
09/05/05 19:56
|
אדון מזוז,יוציא אותכם,זכאים,מכל אשמה!סומכת עליו! הצדק לצד הפוליטיקאים בלבד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צער שבן סיבך אותו. כנראה שהרב
ל"ת
באמת לא ידע ככ,
אשתו ובתו.,
10/05/05 14:26
|
|
 |
הכי חשוב.שהצדק ייצא לאור.
ל"ת
יחיד?לא מעיד על,
כלל.זכאי/חיב,
10/05/05 08:26
|
|