 |
73.
הפתרון היחידי
נמרוד,
ירושלים,
11/05/05 14:22
|
הוא הפרדה מלאה. יותר ויותר ישראלים מבינים ששני העמים לא יוכלו לחיות יחדיו. תחולק הארץ לפי גבולות 67 עם תיקונים קלים (המשולש לפלשתין ואריאל לישראל). כל הערבים לפלשתין וכל היהודים לישראל. כך יוכל כל עם לחיות כרצונו בלי שיאחז בגרונו של השני. אל תבכו על גזענות; היא קיימת כבר בהחלטת האו''ם ב 47 : מדינה יהודית לצד מדינה ערבית. כל פתרון אחר נדון למלחמה אין סופית. יקח עוד זמן ולצערי עוד הרבה דם עד שיבינו זאת כולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
למה כדאי לאמר ליהודים את האמת?
אפרים,
11/05/05 09:10
|
מאחר שהיהודים פיתחו לעצמם מעין מנגנון הגנה פסיכולוגי באמצעות המילים ''סמוך'' ו''יהיה בסדר''. רוצים דוגמא? אי הכנסת סעיף הדורש ויתור על זכות השיבה בהסכם אוסלו. מה היו השיקולים לאי הכנסת סעיף כזה להסכם? יהיה בסדר!! - הרי זה ברור לפלסטינים ש''הכירו בישראל'' ו''השלימו עם קיומה'' - שישראל לא יכולה להרשות לעצמה לאפשר את זכות השיבה, שמשמעותה חורבן מדינת ישראל.
ואיך אמירת האמת קיבלה ביטוי במאמר של אחמד טיבי? נושא אחד כבר העליתי בתגובה 70 - ''לעולם לא נסכים למצב שבו דנקנר, מרגלית, או ימיני יהיו עדיפים על אחמד''. הנושא השני הוא ''מדינת כל לאומיה''. כמעט אף אחד לא הגיב על הדרישה הנ''ל. האם אתם מעלים על דעתכם שמדינת ישראל תצטרך לבטל את יום העצמאות, בגלל שזה לא יתכן שלאום אחד של המדינה חוגג את מה שהלאום השני אבל עליו?
האם יש בינכם כאלה שעדין מאמינים בסיסמה ש''נגזר עלינו לחיות ביחד''? אני מאמין שנגזר עלינו להיפרד, מהר ככל הניתן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
הד''ר טועה!
יעקב,
ירשלים,
11/05/05 08:13
|
כל מדינה דמוקרטית רשאית לקבוע את חוקי ההגירה וההתאזרחות. דנמרק והולנד, שתי מדינות דמוקרטיות למופת, חוקקו חוקים לאחרונה הקובעים שרק אלה שיש להם קשר עמוק עם ארצותיהם יורשו להגר. הם אינם מרשים ''איחוד משפחות'' בדיוק כמו החוק שלנו. ודנמרק והולנד אינן במצב מלחמה עם אף אחד ואין כל סבנה שיהיו מיעוט בארצם. טיבי יודע הייטב שכל הנסיונות להרוס את ישראל באמצעים צבאיים נכשלו ואין כל סיכוי שיצליחו בעתיד, לכן הוא מעונין בהגירה ערבית מסיבית כאמצעי להרס המדינה היהודית. אני תקווה שגם זה יכשל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
אחמד טיבי אומר את האמת,
אפרים,
11/05/05 03:31
|
בדיוק כמו שערפאת ואבו מאזן אמרו את האמת. איך אומר אחמד טיבי בפיסקה האחרונה? - ''לעולם לא נסכים למצב שבו דנקנר, מרגלית או ימיני יהיו עדיפים על אחמד, רק בשל שייכותם הלאומית. יהודים חייבים להבין זאת טוב מאחרים.''
להלן תגובתי לפיסקה הנ''ל: כל עוד יש לנו את חוק השבות החָל רק על יהודים, וכל עוד מדינת ישראל מוגדרת כמדינת העם היהודי - לדנקנר, מרגלית וימיני תהיה עדיפות על אחמד טיבי. אז מה יהיה? אחמד טיבי כבר ענה (ואני מאמין לו) - ערביי ישראל לעולם לא יסכימו עם מצב כזה.
אני חושב שהגיע הזמן שהיהודים יאמינו לפלסטינים. אם היהודים רוצים שתהיה להם מדינה יהודית דמוקרטית - אז כדאי שהם יפרדו מהערבים, ועדיף לעשות זאת כשהם מהווים 20% מהאוכלוסיה ולא 30% ומעלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
למגיב השני בתגובה 56, אני איתך
ל"ת
עובר חויה דומה,
11/05/05 02:15
|
|
 |
68.
מדוע יועצו של עראפאת
אאא,
10/05/05 23:49
|
מתעקש לחיות בישראל על תקן סוס טרויאני? למה מגיע לערבים בישראל יותר ממה שקיבלו היהודים במדינות ערב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק בהחלט !!!!
ל"ת
די לכיבוש,
המוסלמי,
11/05/05 17:48
|
|
 |
67.
לדעתי
אאא,
10/05/05 23:48
|
ד''ר טיבי ירגיש הרבה יותר נוח באחת מהדמוקרטיות המוסלמיות הליברליות שסובבות אותנו.
וגם היהודים עדיין מלקקים את הפצעים. אלה של השואה מחד ואלה של גירוש היהודים וההתעללות הקשה במדינות ערב,מאידך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
A WOLF IN SHEEPS CLOTHING
ALON,
10/05/05 22:34
|
THAT BEST DESCRIBES TIBI. DO NOT LET HIS LOGICAL AND PROPER SPEECH FOOL YOU. THE MAN DEFINES HIMSELF AS A PALESTINIAN AND WANTS TO SEE THE END OF ISRAEL AS A JEWISH STATE. TIBI SERVED AS TOP ADVISOR TO ARAFAT, I WONDER HOW MUCH OF THE TERROR WAS OF TIBIS ADVICE.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
טיבי אויב מבית.
יהודי,
10/05/05 22:01
|
|
 |
64.
When Syria,Egypt,Jordain
Abi,
10/05/05 21:40
|
will be ''All -Nationalities Country'' Mr Tibi-come back to us with your demand
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
בלי תמיכתו של טיבי
אאא,
10/05/05 21:11
|
אין לשרון ממשלה. בחרת שרון? קיבלת טיבי ופינס. כדאי לכל מי שתומך בשרון לקרוא את דבריהם של טיבי ופינס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
אזרח הוא שוה זכויות ושבה חובות
אופיר,
10/05/05 20:46
|
האם האזרחים הערביים משרתים בצבא? או לפחות בשרות לאומי? האם יהודי יכול לגור בכפר ערבי? האם הערבים הישראלים אינם תומכים ברובם בפלסטינאים? אזרח או גם שווה חובות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
לא רק בישראל!
א.ה,
חול,
10/05/05 20:29
|
חוקי ההגירה בכל מדינות המערב- ובכלל נעשים קשים יותר בכל שנה ב5-10 השנים האחרונות! מבחינת ''ההליך המדורג''- חברה שלי אוסטרלית שמנהלת נישואים כבר שנה וחצי בשלט רחוק עם בן זוגה באפריקה. ובאירופה? ארה''ב? קנדה? אלפי דוגמאות. זה שישראל דואגת לאינטרסים היהודים? נו אז מי אם לא היא... רוצים בני/ות זוג מפאלסטין? בבקשה- לחפש דרך האינטרנט, לצאת לקפה במצרים ולגור יחד באושר באחת מ46 מדינות איסלאמיות (שבטח יפעילו חוקי הגירה לא נוחים בהרבה מאלו שכבודו מתאר). לגבי לאומניות? עוד כמה שנים תמשיכו ''ללקק פצעים'' בכל מחיר?? כל רצח/פיגוע/דברי נאצה והסתה- הם עוד ועוד ליקוקים שכאלה! תנו לרוק להתייבש ואז אולי יש סיכוי שהפצע יגליד! אתה לא מבין ש''סוג אחר של יחסים'' הוא בגדר הבלתי אפשרי כל עוד מנהיגים משכמם ומעלה כמוך רואים עצמם כקורבנות? אני בעד איחוד משפחות-לארוז ולעבור לפאלסטין לאלתר! סיכון בטחוני הוא סיבה אמיתית! נראה את שאר מדינות המערב מכניסות לשטחיהן סיכונים בטחונים! וכמו בעניין הרחם הלוחם- כך גם בעניין איחוד המשפחות- זהו כלי נשק שאנשים בהחלט ינצלו לצורך אותה מלחמת ''ליקוק הפצעים'' הבלתי פוסקת! אני מאמינה לא פחות מכבודו בדו קיום אמיתי, כבוד הדדי, שיויון וערכי האדם באשר הוא אדם. וגם מאמינה שישראל היא קודם כל מדינה יהודית ורק אח''כ כל דבר אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
אמור לי מי הם חבריך ואומר לך
ל"ת
מי אתה.,
עמוס חוקן,
10/05/05 20:16
|
|
 |
59.
המוסלמים הכובשים מנצחים מבפנים
אבל לא,
לעולם חוסן,
10/05/05 19:12
|
|
 |
58.
? Zechoyot...Mr Tibi
Abi,
10/05/05 17:28
|
|
 |
על איזה חובות אתה מדבר?
אביעד****,
10/05/05 19:17
|
צבא? גם כך הנושא רגיש לגבי הבדואים והדרוזים. חוץ מזה,כל עוד שאין להם את כל הזכוית,למה שיהיה להם את כל החובות? אני בעד שירות אזרחי ובעד שערבים יוכלו לגור איפה שהם רוצים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מסכים. זאת מדינת היהודים.
יוסי,
שמאל מתון,
10/05/05 19:52
|
|
 |
57.
ומה עם זכות השיבה?
מאיר,
שרון,
10/05/05 17:19
|
דר. טיבי דבק ברצונו שמדינת ישראל תהפוך ברבות השנים והילדים הערבים – למדינה פלשתינית שנייה. ההתממות שלו והרגשת הקוזאק העשוק שהוא וחבריו מטפחים עשרות שנים, אינה תורמת לרצון האוכלוסייה הערבית להשתלב במדינת ישראל כאזרחים שווי זכויות. אלמלא התביעה הקטגורית לזכות השיבה, שאף מנהיג ערבי רציני לא ויתר עליה, הייתי יכול להבין את התנגדותו לחוק ה''גזעני'' הזה. אבל, כשהתביעה לזכות השיבה היא כה נחרצת, קשוחה ובלתי מתפשרת גם מצד ערבים אזרחי ישראל, יחד עם שיעור הילודה הגבוה שיש לאוכלוסייה הערבית בשטחים ומדינת ישראל פנימה, מעלה חשד בלב כל ישראלי ציוני פרגמטי ומציאותי, שהמסע נגד החוק הוא לא יותר מחתירה של הערבים אזרחי ישראל נגד מדינתם וניצול הדמוקרטיה הישראלית כדי להפכה בעזרת אללה והילודה הגבוהה לעוד מדינה איסלאמית עם כל המשתמע ממנה. זכות השיבה והתביעה לה, מנקודת ראות של רוב הישראלים הציונים, כמוה כויתור על מדינתם במקרה הטוב, או חיסולם של היהודים או מדינתם (מה שבא קודם) במקרה הגרוע. וכיועצו של ערפאת לשעבר, זוכר בודאי אחמד טיבי את האימרה של נשיאו בזמן שהותו בטוניס: ''האישה הפלשתינית היא פצצה ביולוגית''. היו''ר המנוח בוודאי אינו היחיד החושב כך. אז אל יתפלא מר טיבי אם מדינת ישראל אוסרת על יבוא של פצצות כאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
פעם להיות איש-שמאל היתה גאווה.
איש-שמאל,
מתבייש,
10/05/05 17:14
|
קשה, קשה מאד...
קשה לנהל מלחמה על קיומנו כנגד העולם הערבי, המשתמש בפלסטינים כשליחי-עבירה. קשה עוד יותר כאשר קבוצה נכבדת במדינה, הנושאת את שם השמאל לשווא, משתפת פעולה עם אוייבינו. הסמולנים האלו - אני משתמש במודע בכינוי הגנאי הזה - רוצים שנחזור לגבולות 1967. ומייד - הם דורשים קבלת התביעה של ''זכות השיבה'' בדלת האחורית של איחוד משפחות...
כן, אני איש-שמאל. אבל, בניגוד אליכם, אני אוהב את עמי - העם היהודי. בניגוד אליכם, אני שונא את אויבי - לא את אחי היהודים. פעם להיות איש-שמאל היתה גאווה.
היום זו בושה, בגלל אנשים כמוכם.
פעם, חלמתי על שלום ואחוות-עמים.
היום, אני מתפלל - ואני לא דתי - שהשלום הזה לא יגיע, שכן עם אנשים כמוכם, השלום יהיה מסוכן לנו מכל המלחמות ביחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לך מושג כמה אני מרגיש כמוך
שמאלן לשעבר,
11/05/05 00:02
|
גם אני שמאז ומעולם הייתי איש שמאל פעיל, התחלתי להרגיש אי נוחות מסויימת בהשתייכות אל המחנה הזה שבו גדלתי ושללא ספק ידע ימים יפים יותר ואני לא מדבר על מנדטים אני מדבר על ערכים ואהבת הארץ.
במחנה השמאל יש רבים!!! שהם בפירוש שטופי שנאה עצמית. השנה לא התפקדתי למפלגת העבודה אחרי שנים של פעילות. לדאבוני הגדרתה למושג ציונות היא בעייתית ביותר, ושותפותיה הקואליציוניות בעיתיות עוד יותר.
אני עוד מעכל את העובדה שהפכתי להיות ימני. לפחות עכשיו אני מרגיש כמו ישראלי ולא כמו איזה ע.שוקן.
אחמד טיבי. קשה לאמין לך. למען האמת אני לא מאמין לאף מילה שתאמר. עוזר של עראפת, מבקר במדינות אויב ועוד רוצה שאני אאמין לך שאתה רוצה מדינת כל לאומיה? פקחתי את העיניים. בי נשבעתי לעשות כל שביכולתי בכדי להעביר את כולכם מחוץ לגבולות הארץ הזו.
אחרי שנים של שמאלנות אני יכול לומר שאני לא מצטער על הנסיונות לעשות שלום. אני לא מצטער על כל הפעמים שחשקנו שפתיים והמשכנו הלאה אע''פ שרצחתם בנו ללא רחם. לפחות הוכחנו שרצינו בשלום, אבל עדיין, זה לא עוזר לי להשתחרר מהתחושה של האידיוט והפתי.
חג עצמאות שמח לכוווווווולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם כל מילה שאמרת כרגע.
אסף.,
חיפה,
29/05/05 11:15
|
|
 |
You are right.
ל"ת
Moshe,
10/05/05 20:43
|
|
 |
55.
הערבים סייעו להיטלר
איש שמאל,
יודע היסטורי,
10/05/05 17:09
|
מנהיגם, המופתי הירושלמי חוסייני ימ''ש, גייס שתי דיוויזות בבוסניה המוסלמית שהצטרפו לס.ס... הנבלה הנ''ל גם השתדל אישית, ובהצלחה, אצל אייכמן, שלא לשחרר יהודים ממוות תמורת כסף.
עכשיו בא הטיבי הזה ומטיף לנו מוסר. מקומו לא פה. שילך לסעודיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם הימין הקיצוני היהודי תמך
ל"ת
בנאצים!! ברית,
הבריונים...,
10/05/05 20:40
|
|
 |
על שנאת השמאל.
יהודי,
10/05/05 21:05
|
אנשים מענינים, סמולנינו. יש להם הבנה לשאיפות לאומיות של - אפילו - הגרועים שבאויבי ישראל, אבל אין להם כל סימפטיה לשאיפות הלאומיות של יהודים.
הם יכבדו כל דת - למעט דת משה..
הם נגד הפעלת כוח כנגד אויבינו, אבל מתנדבים לשבור עצמות של יהודים.
צביעות אמרתי? מגלגלי עיניים כלפי מעלה אמרתי? הייתי קורא להם אנטישמים. ואין בכך משום הגזמה. אבל אם אקרא לילד בשמו, יש יותר מחשש סביר שמעריב יצנזר אותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואיך זה קשור למה שכתבתי? מי
ל"ת
שאין לו מה להגי,
ד - מקלל!,
10/05/05 22:03
|
|
 |
היו ערבים שלחמו בנאצים
פרחיה,
10/05/05 19:46
|
ראוי לדייק. אבי התנדב ב 1940 לשרת בחיל החפרים הבריטי באירופה. אתו היו חיילים רבים מבני הישוב העברי וגם ערבים שלחמו נגד הנאצים. היו גם ערבים שתמכו בהיטלר. היו גם יהודים כמו אבא של אחימאיר שמפרסם כאן את דעותיו שהתלהבו ממוסוליני ואבא אחימאיר אף חתם על מאמריו בכינו י פאשיסטן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are lying
Moshe,
10/05/05 20:41
|
There were no Arabs fighting against Hitler.
And I do not believe you your father told you that story.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקר גס. ערבים נלחמו למען היטלר
היסטוריון,
10/05/05 20:38
|
או שאביך הטעה אותך, או, יותר סביר, שאינך דוברת אמת.
הערבים בפרט והמוסלמים ככלל תמכו בהיטלר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איש לא ירוויח מהפצת שקרים
פרחיה,
10/05/05 22:27
|
לא רק בגדודי החפרים שרתו חיילים ערבים אלא גם בשורות ה ATS, חיל העזר שבו שרתו נשים מתנדבות, אמי למשל, היו ערביות מפלשתינה. חבל שהשנאה מעבירה אתכם על דעתכם. לא אמרתי שכל הערבים התנדבו, אך גם לא כל היהודים. בעיקר התנדבו עולים שהותירו את משפחותיהם באירופה הכבושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היו גם גרמנים שנלחמו בהיטלר...
היסטוריון,
10/05/05 20:31
|
אבל המנהיגות, ורוב העם, הגרמני והערבי, תמכו בהיטלר בשימחה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Thanks for the info.
Moshe,
10/05/05 18:02
|
|
 |
גם ליהודים היו מגעים עם הנצים
benny m,
10/05/05 17:37
|
אז עד מתי תקשקשו את זה כדי למנוע כל התפתחות חיובית לכיוון הדו-קיום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם היטלר חירבן !!!!
אז עד מתי,
תמשיך לחרבן,
10/05/05 19:15
|
זה שהיהודים קיימו קשרים עם הנאצים כדי להביא לישראל יהודים זה לא בדיוק כמו שהמוסלמים הכובשים ניהלו מגעים עם הנאצים כדי לגרש מפה את היהודים למכונת ההשמדה הנאצית.
זה כמו , אבל לא בדיוק אותו דבר. זה קצת שונה. טיפה. טיפל'ה. זה הבדל קטן . קטנטן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שביתת נשק מספיקה.
דו-קיום,
אינו נחוץ,
10/05/05 18:09
|
ההבדל בין שביתת נשק לשלום הוא מרכיב הדו-קיום שקיים בשלום. נו, באמת: מי רוצה בדו קיום עם חיות-הטרף האלו? אני אומר - שביתת נשק מספיקה. אם יפרו אותה יש להגיב - בצורה כזאת שתשכנע אותם שהמחיר הוא בלתי נסבל מבחינתם. שום דו-קיום, או שלום אינו נחוץ.
לא רוצה פלסטינים נכנסים לישראל - לשום מטרה. לא רוצה לספק להם מים, חשמל, שרותים רפואיים, עבודה וכו.
גבול בינינו - והעובר אותו - לכל מטרה - יתחייב בנפשו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
רחם של הערביה
אוריה,
ראשל''צ,
10/05/05 17:06
|
טיבי אחמד אינו מזכיר שאלילו יאסר ערפת, אמר לא רק פעם בשחצנות שהנשק הטוב ביותר של הפלשתינאים נגד הישראלים הוא הרחם של הערביה הפלישתינאית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דר'' אחמד טיבי אינו ערפאת
בוש,
10/05/05 17:35
|
הוא איש חכם והלוואי שהיה שר עם תיק במדינה גזענית שמדכאת אוכלוסיה שלמה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
JUST HIS TOP ADVISOR
alon,
10/05/05 18:45
|
|
 |
53.
תמיד הוא צודק
ל"ת
אהרון ברק,
חבר אתה אשם,
10/05/05 17:02
|
|
 |
52.
טיבי, זו לא הארץ שלך.
רני השמאלני,
10/05/05 17:00
|
|
 |
51.
לטרנספר אותם לעזה
ל"ת
ליבי,
10/05/05 16:51
|
|
 |
50.
Tibi's other option
Hulda Binyamini,
Beit shemesh,
10/05/05 16:49
|
Mr. Tibi has the option of taling his family to Tul Karem . Who says they all ahve to be in Taibe ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
ערביי ישראל כן סכנה לםדינה
משה מ,,,,
בת ים,
10/05/05 16:46
|
ערביי ישראל כן סכנה דמוגרפית לישראל באשר בכוונה שואפים להינשה לבני זוג מהמדינות השכנות אם נמשיך להירדם ניתעורר מאוחר למציאות המובילה לשואה שנייה (בדומה לרודזיה) הם יחתרו להוות רוב (ראו עקשותם ל''איחוד משפחות'' בכיון ישראל בלבד) כבר היום הם מהווים 24% בריבוי הנוכחי בעוד 20 שנה יהיו 30% ותוך 50 שנה יהוו מעל ל50% זה אומר שתוך 70 שנה יגיעו לרוב לכן (בצער רב!) הפתרון הוא אך ורק נוסח הפתרון שכפתה טורכיה בקפריסין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
לטיבי:לעולם לא תסכנו את המדינה
יהודי,
ישראל,
10/05/05 16:45
|
תמיד ישראל תהיה מדינה יהודית ותמיד ההמנון יהיה ''נפש יהודי הומיה'' ותמיד לא נשכח את לקחי השואה שרק מדינה יהודית הייתה מונעת את השואה היהודית. ולכן למרות התגובות של פרופסורים מבולבלים מהאוניברסיטה ושל שמאלנים סהרורים ושל מתחזים ערבים תמשיכו לחלום על משטר מוסלמי במדינת היהודים וחיסול היישות המוסלמית. כן למרות המוטיבציה הגדולה שלכם לשליחת תגובות ולמרות כתבות סהרוריות בהארץ ולמרות עמוס שוקן ולמרות פרופסור פפה ולמרות החרם של אונברסיטות באנגליה אתם במדינה מיעוט מבוטל אבל מסוכן והרוב השפויי יודע כי תדברו על זכויות וגזענות ומוסר ושואה עד לשלטון מוסלמי בישראל ואז המוסר שיהיה במדינה שלנו יהיה המוסר של אירן ומצרים ולוב וסוריה וכל המדינות הערביות מסביבנו. ולאחמד טיבי ,לא נשכח את אהבתך לערפאת רוצח הילדים שלנו ושלכם, לא נשכח את החיבוקים שלך עם ערפאת בזמן הפיגועים ואתה יכול להמשיל לחלום שבעזרת מיעוט סהרורי יהודי אתה יכול לשנות את השלטון במדינה לשלטון איסלאמי תומך אל קאידה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
tibi and the jewish state
Dudu Benatar,
Jerusalem,
10/05/05 16:42
|
it all comes down to borders between jews and arabs . tibi forgets that the 1948 armistice lines - the green line - are only temporary lines that do not mean anything in the long run . eventually we need tix PERMANENT borders . these will be determined based on a simple principle ; maximum jews in israel and maximum arabs in palestine . on this basis , tira and taibeh and many other arab towns and villages will be part of palestine . including tibi and his village and his family in taibeh an in tul karem . this is how he could unite his family - they will all be palestinian citizens .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
לכו לעזה
טליה,
צפון,
10/05/05 16:40
|
|
 |
45.
ל-41 לקחי השואה שלי.
יהודי הגיוני,
ישראל,
10/05/05 16:37
|
רדפו את היהודים בכל מקום גם בגרמניה וגם בספרד ובכל מקום על הגלובוס.
המסקנה של הטיפשים כמוך היא שרק אם היהודים ישמרו על זכויות הערבים כביכול (למרות שהערבים מצהירים שהם רוצים להרוס את הישות הציונית והוכיחו זאת כל יום ברשות ובהנגת כל הראיסים שלהם) אז לקחי השואה הופקו , ואני רק טוען שהלקח היחידי של השואה הוא שחייבת להיות מדינה יהודית חזקה כדי למנוע שואה ליהודים.
כן נמאס להיות תלויי ביחסם ההומני של הערבים הגרמנים הצרפתים הספרדים וכוללללם ליהודים וחס וחלילה לא על טוב ליבם של המוסלמים במדינה.
קודם כל מדינה יהודית ואח''כ טיפול נאות במיעוטים תוך הקפדה מדוקדקת שהמיעוט ישאר מיעוט אם בהגבלות הגירה ואם בטרנספר הומני עם פצויים כמו שעושים למתנחלי גוש קטיף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
אולי תעזבו את המדינה?
ל"ת
ערד,
10/05/05 16:23
|
|
 |
43.
מר טיבי קמתם להשמיד אותנו ב 48
קיבוצניק,
דרום,
10/05/05 15:58
|
מזה גירשנו אתכם? סיפורי סבתא . מי לא קיבל את החלטת האו''ם והתנפל ו כל מדינות ערב להשמיד את המדינה הצעירה? זה שלא הצלחתם ובוכים עכשיו מדינה של כל לאומיה שיטה חדשה לחסלינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
ימנים,
סתאם וואנ,
10/05/05 15:55
|
תגידו יפה שמתאימה לכם מדינת גזע, ושאתם מזדעזעים מגזענות רק שהיא מופנית נגד יהודים. אל תתביישו להיות גזענים, רק אל תבקשו מהעולם טובות, לא כסף ולא הכרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
60 שנה אחרי השואה...
יהודי,
10/05/05 15:50
|
...ולא למדנו כלום. מרבית המגיבים כאן מחזיקים בערכים שהיו מקובלים בגרמניה בשנות ה-30 וה-40, דהיינו- יש גזע עליון, יש גזע נחות ושהערבים יגידו תודה שבכלל הם חיים. מכאן הדרך קצרה למעשים לא אנושיים. ומה שיפה, דנקנר ועדת מלחכי הםפנכה שלו חושבים שהם צודקים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
במקומך הייתי עוזב מדינה כזו.
ל"ת
שלמה,
מרכז,
10/05/05 15:37
|
|
 |
39.
כמה לאומים יחיו במדינת פלשתין?
XMD************,
10/05/05 15:20
|
יהודים מתים יוצאו ממנה ועל חיים אין מה לדבר (עיין ערך כל יהודי שנקלע לשטאח הרשות הפלשתינית). גם הערבים הנוצרים בורחים ממנה בדלית ברירה, מה אחוז הנוצרים בבית לחם ובית ג'אלה כיום? טיבי חיב להבין זאת טוב מאחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
זכותם להתאחד - בשטחים.
אזרח,
10/05/05 15:06
|
אין זכות שנקראת: ''הזכות להפוך להיות אזרח במדינת ישראל''.
זכותה של המדינה לקבוע מי זכאי להפוך להיות אזרח שלה ומי לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
לך תחפש את החברים שלך בבגדד.
ל"ת
אפי,
י-ם,
10/05/05 14:40
|
|
 |
36.
We survive by descrimination
AMR,
10/05/05 14:24
|
This situation can be reversed in the future in different circumstances
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
טיבי, עיין בהחלטת האו''מ על הח
עודד לוין,
תל-אביב,
10/05/05 14:21
|
ח''כ טיבי הנכבד, הנני מציע לך לעיין בהחלטת החלוקה של האו''מ מנובמבר 1947. ההחלטה קובעת כי ארץ-ישראל תחולק בין שני העמים, האין זו החלטת ''אפארטהייד'' ? וזוהי ההחלטה הצודקת והמוסרית ביותר, שאמורה להביא את סכסוך הדמים הממושך בין שני העמים לסיום הוגן. משמעות ההחלטה היא - שכל אחת משתי המדינות רשאית לשמור על צביונה הלאומי, ולצורך זה מותר לה לחוקק חוקים מתאימים (כולל חוק השבות וחוק האזרחות החדש). תשומת לבך לסעיף בתוך נוסח החלטת האו''מ, הקובע כי כל בן מיעוט בכל אחת משתי המדינות יוכל להחליט כי הוא שייך למדינה השכנה, ויבחר לפרלמנט שלה וכו'. מה יכול להיות יותר צודק מזה ? אם לא טוב לך במדינה היהודית, מדוע שלא תעבור למדינה הפלשתינית, המרוחקת רק קילומטרים ספורים ?אם אנחנו עוקרים יהודים מבתיהם למען השלום, גם אתם יכולים לעשות כך. האם ה''שלום'' שלך הוא חיסול מדינת היהודים היחידה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה למ.
עודד לוין,
10/05/05 14:50
|
לא שבדיה ולא גרמניה חולקו לשתי מדינות, מדינה שבדית (או גרמנית) ומדינה יהודית, אבל ארץ-ישראל כן חולקה. זו החלטת ''אפארטהייד'' לגיטימית, ולכן מותר לכל אחת משתי המדינות לחוקק חוקים שיבטיחו את אופיה הלאומי כפי שנקבע בהחלטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דוגמאות לא טובות
מ,
10/05/05 15:28
|
למעשה גם גרמניה וגם שוודיה כן חולקו. לפני מלח''ע הראשונה חלק מפולין הייתה תחת שליטה גרמנית,היום יש מדינת לאום גרמנית ופולנית. אבל פולני שהוא אזרח בגרמניה זכאי לזכויות אזרח מלאות. כך שוודיה שלטה עד תחילת המאה ה-20 בנורווגיה. ב-1905 אני חושב, הן נפרדו לשתי מדינות לאום נפרדות. אבל שוב, נורווגי בשוודיה יזכה לזכויות אזרח מלאות. לשוודים בפינלנד יש אפילו אוטונומיה בנוסף לאזרחות פינית. מה שמגן על אופיה הלאומי של שוודיה הוא השפה, התרבות, לימודי ההיסטוריה -- לא אפרטהייד. כנ''ל גם בחלק ההונגרי והאוסטרי של האימפריה האוסטרו-הונגרית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנת את החלטת החלוקה
מ,
10/05/05 14:36
|
החלטת החלוקה קובעת את הקמתה של מדינת לאום יהודית ומדינת לאום ערבית. אבל מדינת לאום זה לא אישור לאפרטהייד. בדיוק כפי שהעובדה ששוודיה היא מדינת לאום שוודית לא נותן לה רשיון לשלול זכויות אזרח מאזרחים לא שוודים (כמו למשל ישראלי שהתחתן עם שוודית). באותה צורה למרות שגרמניה היא מדינה גרמנית, אין לה זכות לשלול זכיויות מיהודים גם אם הם מעוניינים לשמור על זהות נפרדת כיהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנך צודק במקצת
הגיוני,
השרון,
10/05/05 15:06
|
לא נותנים זכויות לאנשים שרצים להוציע אותנו מכן- אלה הם אויבים- אין להם זכויות בשום מקום בעולם- האם יתכן לתת זכויות אזרח לבן לדן באמריקה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאזרחים יש זכויות
מ,
10/05/05 15:34
|
אם בן לאדן היה אזרח אמריקאי הוא היה זכאי לזכויות אזרח, כמו כמה אנשי אל-קאידה וטליבן שהם כן אזרחים אמריקאים.
גם לאנס ורוצח יש זכויות אזרח וזכויות אדם במדינה דמוקרטית, אבל יש לו גם חובות, כמו החובה לא לרצוח אנשים. זה המהות של דמוקרטיה.
הדוגמא היפנית שמלחמת העולם השניה היא טובה. במקרה הזה מאזרחים יפנים אמריקאים (אבל לא גרמנים משום מה) נשללו זכויות אזרח. אבל (א) היום האמריקאים מכים על חטא. (ב) בסוף המלחמה היפנים קיבלו את זכויות האזרח שלהם בחזרה. שלילת הזכויות הייתה זמנית. שלילת הזכויות של שחורים לעומת זאת לא הייתה זמנית עד שקמה התנועה לזכויות האזרח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
החוק רע ופסול ממניע זר-אבל....
Ehad Haam-Zioni,
דמוקרטיה לעד,
10/05/05 14:00
|
לא: דנקנר, מרגלית וימיני אינם עדיפים על טיבי (או ההיפך) רק בזכות שיוכם הלאומי -לכולם זכות אזרחית שווה במדינת ישראל דמוקרטית
כדאי במקום זה להבהיר את מהות ישראל והדמוקרטיה המלאה שחייבת להיות בה-כדי שאנשים לא ישגו באשליות לאומניות (עד כדי אפרטהייד) או דו לאומיות (עד כדי אירידנטיה).
מדינת ישראל קמה על ערש התנועה הציונית הלאומית, ההומנית והדמוקרטית-ומהותה של מדינת ישראל היא שהיא המקום בו לכל יהודי העולם ישנה זכות הגדרה עצמית (כך שבפוטנציה כל יהודי בעולם החפץ בכך הוא אזרח מדינת ישראל)-ומדינת ישראל היא דמוקרטיה נאורה ובעלת שוויון זכויות מלא לכל אזרחיה, ללא הבדל גזע, דת ומין.
מדינת ישראל היא רב תרבותית ובה חיים שני לאומים: הרוב היהודי והמיעוט הערבי. לכל קבוצה תרבותית (ובודאי לאומית) ישנה כל הזכות לקיים צוויון תרבותי כאשר תחפץ: החל מתיאטראות ועד הקמת מכללות ואוניברסיטה, אך אין לאף קבוצה לאומית זכות מדינית הקורעת חלק מריבונות מדינת ישראל-לא גירוש של חלק מאזרחי ישראל ממדינתם-לא זכות שיבה לפליטי 48 (ששיקומם יהיה במדינת פלשתין שתקום על בסיס 67 עם תיקונים זהים ובירתה במזרח ירושלים)-לא אוטונומיה מדינית-לא התנתקות של לאום החי בחלק מהמדינה לצורך הגדרה עצמית מדינית.
ועם כל הכאב האישי והקולקטיבי של בני המיעוט הערבי: יום העצמאות הוא של כולנו-כי הוא לא חוגג רק את תקומת המדינה שהיתה במלחמה עקובה מדם וכואבת אישית לשני הצדדים-אלא גם את העתיד של שיתוף אמיתי בין חלקי האוכלוסיה כולה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אתה שתקבע לערבים ??
אליוי,
10/05/05 15:55
|
טיבי אומר ברור שהוא תובע זכויות קולקטיביות למיעוט הערבי כלומר 20% מהתקציב חייב לעבור אוטומטית למגזר הערבי ! 20% מהסיוע האמריקאי לישראל צריך להגיע לערבים ! הערבים רוצים ביטואי ללאומיותם על ידי דגל והמנון (יהיו 2 דגלים ו 2 הימנונים בישראל) החוקה צריכה להתיחס עליהם כאילו אינם מיעוט אלא שוים בזכויות הלאומיות ליהודים !! ברור שהם יבקשו יצוג באו''ם ובמוסדות בין לאומיים ! בבוא הזמן הם יבקשו משטרה ערבית ויבקשו שלתוך הכפרים הערבים יכנסו אנשים מורשים בלבד (ואז יום אחד הם יתחילו לחסום כבישים בטענה שהאדמה הגזולה שלהם )!! טיבי נציג נבחר של האוכלוסיה הערבית אומר לך מה הוא רוצה אז מי אתה שתחליט בשבילו ?? 99% מהערבים רוצים את תוכנית טיבי!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אליוי-חג שמח-אינני מחליט לטיבי
Ehad Haam-Zioni,
דמוקרטיה לעד,
10/05/05 16:15
|
אני מציג את עמדתי הדמוקרטית, הליברלית והלאומית-מוסרית, ומנסה לשכנע את טיבי בהגיונה (המבוסס על משפט העמים ועקרונות האום)
אכן: ההמנון צריך לכלול עוד בית המתיחס לעתיד המשותף עם המיעוט הערבי בישראל-והדגל גם הוא יכול לכלול סמליות זאת.
בכל היתר, אני דוגל בהתמתנות ובאוטונומיה תרבותית בשוויון זכויות מלא-לא בהקצנה שעלולה להביא לפשעים נגד האנושות של טיהור אתני או אפרטהייד. (והתמתנות ושילוב מלא בוא יבואו(.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחד העם הסחורה שלך מוחרמת
אליוי,
10/05/05 18:46
|
לא היהודים מקבלים את הססמא של מדינת כל אזרחיה ויהודית ומסתבר שגם טיבי(המתון מבין הערבים) רוצה זכויות לאומיות בתוך ישראל !!(לא נזכיר את בישארה ולהקת בני הכפר ואת האיסלמיסטים מחרחרי המלחמה)!! ובקיצור נשאיר לטיבי להתאבל על הנכבה ואנחנו נחגוג את יום העצמאות על אפם וחמתם של שונאינו !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''ואף על פי כן-נוע תנוע''-חג שמח
ל"ת
Ehad Haam-Zioni,
חברה-עם-שלום,
10/05/05 19:52
|
|
 |
33.
''בית לאומי לעם היהודי
במדינת ישראל'',
10/05/05 13:54
|
זה כתוב במגילת העצמאות בהכרזתה של מדינת י ש ר א ל . מ ד י נ ת ה י ה ו ד י ם-תשנן. אתה וזוגתך יכולים לחיות איפה שתבחרו ותוכלו רק לא בטוח שהאחים שלכם כל כך מעונינים בכם. זכויות אדם-בודאי לכן המדינה צריכה לתת זכויות שוות לכל אזרחיה זה כתוב בתורה וכשעם ישראל יקבל את התורה בתור חוקה גם אתם תזכו לזכויות אדם כמו כל גר יתום ואלמנה.בעזרת השם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
טיבי צודק, מה לעשות
פרחיה,
10/05/05 13:48
|
איני ממעריצי אחמד טיבי, שנדמה לי שהוא משתדל יותר למען חבריו ברשות הפלשתינית משהוא פועל לטובת הציבור הערבי ישראלי שבחר בו לכנסת, אך בדבריו כאן הוא צודק במאה אחוז. אין מדינה שאינה מתירה לבן זוג של אזרח המדינה להכנס לתוכה ולממש את הנישואים, גם אם נשקפת סכנה פוטנציאלית, כמו נשאות של מחלה או אופי עברייני. מר טיבי הודה כאן שהוא בוחל בשימוש ברחם הפלשתינית כדי להטות את הדמוגרפיה לטובת הערבים. הייתי שמחה לו היה טיבי גם מבטיח שכאשר יושג הסכם בנושא השטחים ישתלבו ערביי ישראל שיבחרו להשאר במדינה היהודית בחברה הישראלית ויראו בעצמם אזרחים נאמנים ללא כל סימני שאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיבי צודק בהרבה דברים, גינה לי
המחלקה הסגורה,
10/05/05 19:02
|
וגם את צודקת. אבל בניגוד למה ששניכם סבורים, יש עוד מום קטן באומתכם המושלמת. למה לא לדאוג שסעודיה תפסיק להיות יודן-ריין אחרי 1300 שנה? בואו ננסה להכניס למדינה הדמוקרטית, הליברלית, המתקדמת הזו, יהודי אחד ונראה מה יקרה, טוב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תהיה צודק- תהיה חכם!
מגהטרון,
מדינת יהודה,
10/05/05 15:33
|
צדק או לא, אנחנו לא מדברים בתיאוריה, לא חיים על מאדים או בתוך בועה. התוצאה הישירה של ''המלצתו'' של טיבי היא רוב ערבי ואיבוד הריבונות היהודית. גם אם יטענו שמדינה יהודית ודמוקרטית לא יכולה להתקיים וחיבים לבחור, אני מעדיף מדינה יהודית. לפני זמן לא רב חיו מליוני יהודים במדינה דמוקרטית, נכבשו ע''י מדינה דמוקרטית, ובצורה דמוקרטית הם גם הועלו לרכבות ונרצחו. אני מעדיף לחיות במדינה יהודית גזענית מאשר למות במדינה ערבית דמוקרטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה פתאום ?
אחמד,
10/05/05 15:18
|
עוד תירצו בסוף שנשרת 3 שנים , שנלך למילואים , שנשלם מיסים ושנוותר על הפוזה של המקופחים והקרבנות... הייתם מתים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
סיפוח המשולש לשטחי הרשות
שי,
10/05/05 13:43
|
התנתקות חד צד צדדית מאזרחים פלסטינאים שבאופן הטיבעי ביותר הצודק והנבון ביותר שייכים לאומה הפלסטינאית.
טיבי יוכל לבטא את עמדותי דעותיו ורצונותיו כאזרח פלסטינאי.
גם משפטית המשולש סופח לישראל בהסכם רודוס בין עבדאללה לישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מאמר מרתק
ל"ת
נוהא,
10/05/05 13:24
|
|
 |
29.
טיבי-מרשים
כפיר,
10/05/05 13:23
|
|
 |
28.
לאחמד טיבי.
המזהיר בפתח.,
10/05/05 12:59
|
אנני מבין אותך. אם גבר בן|בת הזוג מטיבה[ישראל], ובן|בת הזוג מטול כרם, מדוע יש לתת להם ישר אזרחות ישראלית? מדוע שלא יתנו להם אזרחות פלסתינאית? אם כל כך רע לכם בישראל, מדוע אתם מתעקשים לקבל את האזרחות הישראלית?כדי לקבל הטבות, שבשום מדינה ערבית לא הייתם מסוגלים לחלום עליהם? זו מדינת היהודים, ואין אנו מסרבים ששני בני זוג תושבי ישראל|פלסתין יינשאו, אך אין הדבר מצדיק לתת אזרחות ישראלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
תשובה לדר טיבי
יותר הרצל מהרצל,
10/05/05 12:55
|
חזונך למדינת כל לאומיה היה גם חזונו של הרצל בספרו אלטנוילנדץ אילו היה לערבים שכל ב-48, והיו מקבלים את החלטת החלוקה, לא היה טרנספר, לא היו פליטים, לא היה טרור וכולנו היינו יכולים לחיות בהרמוניה במדינת כל אזרחיה או לאומיה. ואולם, הרצחנוצ הערבית והרצון המוצהר בריש גלי להשמיד את מדינת ישראל הביאו עליכם את כל הצרות, ובין היתר את אובדן האמון של רוב היהודים גם כאשר אתם מזמרים זמירות ליברליות. דר. טיבי יכול להיות ''נגד הדרישה מהאישה הפלשתינית להשתמש ברחם שלה כנשק דמוגרפי'', ואולם יותר ויותר ערבים טוענים שיראל תושמד בגלל המאזן הדמוגרפי ושהרחם הפלסטינית תכריע את ישראל. אז אולי לשוקנים למיניהם לא איכפת להיות מיעוט יהודי במדינה ערבית, אבל רוב היהודים הסיקו את המסקנה באשר לחיים כמיעוט, ובמיוחד במדינות ערב, ולכן לא יתנו לעולם לדמוגרפיה הפלסטינית לנצח, גם אם יוקעו כגזענים, פאשיסטים וכו'. באשר לאיחוד משפחות, רוב היהודים לא יתנגדו לכך שתעבור לגור עם אישתך וילדיך בטול כרם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
כמה מדינות יהודיות צריך ? חלאס
יוסוף,
10/05/05 12:41
|
מספיק כבר. כמה מדינות צריכים היהודים ? אחת מספיקה להם. זהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
קודם כל זוהי מדינת היהודים
יוסי,
ראשון לציון,
10/05/05 12:33
|
|
 |
24.
ציטוט מעניין:
מיכאל ברגמן,
10/05/05 12:19
|
''יהודים מגיעים אליה מכל התרבויות ומצטרפים לערבים ילידי הארץ הזאת, שגורשו ב-48'''
שימו לב איך הוא יפה מאוד מתעלם מהאוכלוסיה היהודית שגרה כאן הרבה לפני 1948. כאילו פתאום ב1947 באו מלא יהודים משום מקום כדי להשתלט לו על האדמה.
ולאיפה משתייכת פלסטין במשוואה הזאת? מדוע לא יכולים להיות אזרחים יהודים בפלסטין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
טיבי בבקשה רק מדינה יהודית אחת
מתחנן לטיבי,
ישראל,
10/05/05 12:18
|
בבקשה חמוד תן לנו רק מדינה יהודית אחת, ולכם כל השאר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אכלו לי שתו לי מגיע לי
בכיינים נמאסתם,
10/05/05 12:01
|
איך זה שכל מקום שהם מגיעים (אירופה למשל) הם מקופחים מקצועיים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכלו לי שתו לי הרסתי חיסלתי
ש,
10/05/05 16:09
|
ולא רק שהם מקופחים מקצועיים, הם מביאים הרס ומוות לאותם מקומות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
לכו למצוץ קצבאות אצל אבו מאזן
ל"ת
מוצצי קצבאות,
10/05/05 11:56
|
|
 |
20.
טיבי זה פשוט
חמצמץ,
10/05/05 11:40
|
כמובן שהגיוני שפתרון הסכסוך יהיה מדינה אחת לכל העמים בין הירדן לים.
זה לעולם לא יקרה מכיוון שעל מדינה כזו להיות דמוקרטית וסובלנית. העם הערבי בכללתו וגם העם הפלסטינאי אינו סובלני ואינו מורגל בדרכים דמוקרטיות - ראה שחיטות לאור היום של משתפי פעולה, ראה שחיתות שלא תאמן ראה איסלמיזציה והקצנה במקום פיתוח וקידמה.
גם העם היהודי לא מושלם וכוחני.
לכן אין סיכוי....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
ד''ר טיבי היקר
ישראל,
10/05/05 11:26
|
אני מנסה להבין את הרגשתך ואני בטוח שקיימת אפליה וזה לא נעים גם אני נתקלתי בחיי באפליה בשנות החמישים. אבל ד''ר טיבי היקר לולא חזרנו הביתה למזרח התיכון, הערבים היו נשארים לחיות במקום פרימיטיבי ונחשל בקיצור הייתם נשארים ''פלאחים'', כמו בכל המדינות הסובבות אותנו אשר בהן 95% מהתושבים משרתים 5% ומאד יכול להיות שאתה דוקא היית שייך לחלק ה95% ,אינני חושב שצריך להפסיק להילחם באפליה ולשפר את המצב של כולם,אינני מדבר מתוך פטרונאז' אבל גם תסכים איתי ,שמצב הערבים בארץ הוא הטוב ביותר . לכן,לטובתך על מנת להמשיך לאכול מהעטינים של המדינה גם לכם כדאי להמשיך לחיות מדינה יהודית ולא לשנותאת המצב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
מדינת כל לאומיה?
ד,
10/05/05 11:19
|
אם נאפשר להיות מדינת כל לאומיה אז הלאום היהודי ייעלם, יתנדף. הלאום הערבי כבר ידאג לזה. מה אתה מיתמם. תסתכל על החורים השחורים של מדינות ערב ושל הפלשתינאים לפני שאתה מטיף לנו מוסר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
נתונים חשובים
סטודנט,
דרום,
10/05/05 11:08
|
מאז הסכמי אוסלו אוזרחו בישראל 150,000 ערבים תושבי השטחים. מיותר לציין שהגירה הפוכה (מישראל לשטחים ) כמעט ואינה קיימת. רוב גדול של ההתאזרחויות האלו הינו של נשים ערביות שבחלקן הגדול הינן אישה שניה שלישית ואף רביעית. ד''ר טיבי מציג פה תמונה יפה של רומנטיקה מעבר לגדר הגבול, אולם מי שגר בדרום לדוגמא ועובד עם האוכלוסיה הבדואית מכיר גם את הצד השני של התמונה.פעמים רבות אנו רואים גברים בני 60-70 נשואים לנערות צעירות שנקנו פשוטו כמשמעו בשטחים על מנת לאפשר את ריבוי הנשים.הן אנלפבתיות שחונכו על ברכי החמאס בשטחים ללא כל מודעות לערכי דמוקרטיה וזאת בניגוד לערביי ישראל שחיים תחת שלטון דמוקרטי ויודעים להעריך אותו. לצערי החוק הזה הוא בעייתי מאד אך אם אנו חפצי חיים אין ברירה אלא להמשיך אותו עד שיבואו ימים טובים יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש הגירה הפוכה
יהונתן,
צפון,
10/05/05 11:18
|
סטודנט יקר, יש הגירה הפוכה, היא מתרחשת מדי יום ויומו, קוראים לה התנכלות.
התנכלויות הן ההגירה שלנו לשטחים, והמתנכלים מהגרים מרצונם לרשות הפלשתינית.
החינוך הדמוקרטי לא יכול לסבול את ההתנכלויות שכל מטרתן היא להתנכל בלב ישובים פלשתינים ולצאת חיץ כנגד יכולתם לחיות בכבוד.
אכן, טועה אתה מבסיסך באמרך כי אין הגירה הפוכה.
טול קורה מבין עיניך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות בידך יהונתן
יוסי,
10/05/05 12:32
|
הכוונה היא שאין הגירת ערבים-ישראלים-פלסטינים לרשות (שעוד מעט תהיה מדינה). נראה לך הגיוני שהתנועה תהיה חד-סטרית בכיוון ישראל בלבד? אם כל-כך רע כאן בקרבנו, למה חלק מהחתונות לא נעות לכיוונם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין הגירה הפוכה
מיכאל ברגמן,
10/05/05 12:24
|
המתנחלים לא נחשבים אזרחים פלסטינים ואף הסכם שלום לא לוקח בחשבון אפשרות להציע למתנחלים אזרחות פלסטינית.
דמגוגיה זה נחמד, אבל זה לא יקח אותך רחוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
מר טיבי, אין לנו ארץ אחרת!
אזרח,
10/05/05 10:56
|
העולם נוהג לרצוח יהודים באופן שיטתי. במיוחד שהם לא על אדמתם. ישראל היא המפלט היחיד שלנו.
נכון .לעם שלך נגרם עוול, אבל זכור שאתם אלה שניסיתם ב 48 להשמיד אותנו. וכנ''ל ב 67. גם כיום יש לאומה הערבית אפשרויות אחרות ומרחבי אדמה עצומים שאינכם מתיישבים בהם בשל שיקולים פוליטיים. לנו אין ! . אם נשקול את מחיר תיקון העוול הקטן שנגרם לעם שלך אל מול האפשרות שליהודים שוב לא תהייה מדינה משל עצמם (כי ריבוי האוכלוסיה הערבי גבוה משלנו ובשיטה שלך תוך כמה עשרות שנים ישראל תהפוך למדינה ערבית) הרי שהחשבון ברור. אסור להסכים לכך! גם אדם מוסרי שהעוול שנגרם לפלשתינאים כואב לו. והוא אף גם מוכן לפצות אותם. לא יכול להסכים לכך בשום אופן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
this is a racist law
eyal,
10/05/05 10:50
|
So what? Are we the first to invent the right of the majority to inact laws to prevent the minority from changing its status as such? Tibi is assuming that democratic - means rights for the minority - even on the expense of the majority loosing its dominance and the country losing its identity. Well, this is where he is wrong. All Euoropean countries have already understood that. I don't blame Tibi for deliberately closing his eyes to this fact.
But it does not make him right.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
מה רע לך להיות אזרח פלסטינאי ?
ל"ת
פלסטינאי,
10/05/05 10:49
|
|
 |
מה רע?
redgrass,
10/05/05 14:59
|
אתם הרי כבושים ומיסכנים, רעבים ועניים בגלל הכיבוש הנורא של היהודים שטובחים בכם ללא שום סיבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
השלב הבא
תני,
רחובות,
10/05/05 10:46
|
זה כבר לא ''מדינת כל אזרחיה'' אלא ''מדינת כל לאומיה'' ברגע שנסוג לגבולות 67 יבקשו הערבים אוטונומיה טריטוריאלית על הנגב הגליל והמשולש. כיוון שלא נסכים, הם יפנו לגופים בינ''ל ואפילו להקמת תנועות התנגדות, תחילה פוליטיות ואח''כ אלימות להשגת המטרה. והשמאל הקיצוני בחו''ל ואף בארץ (פפה, שוקן) יחרה יחזיק אחריהם ןיטען שאנחנו פושעים אימפרילסטים וגזענים ושהפיגועים באשמתנו. ראו, הוזהרתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מי יהיה ר''מ?מוסלמי או יהודי?
ישראלי,
ישראל,
10/05/05 10:23
|
ואז תפרוץ מלחמה האם יהודי יהיה ראש הממשלה או מוסלמי דתי שחושב שהיהודים הם בני קופים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
תומך בעמדתו של ח''כ אחמד טיבי
יעקב כתריאל,
חיפה,
10/05/05 10:01
|
אני תומך בעמדתו של ח''כ אחמד טיבי.
אני שמח שהקול שלי סייע לו להבחר לכנסת.
יעקב כתריאל פרופסור אמריטוס, הטכניון, חיפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כתריאל...
יהודי,
10/05/05 18:07
|
המורים שלנו, קולודני ולטיכבסקי בוודאי מתהפכים בקברם מהטמטום שלך... היית טמבל, נשארת טמבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למדתי אצל קולודני ולטיכבסקי ז''
רבקה,
טבעון,
11/05/05 08:49
|
|
 |
קודם לך תחיה בארצות ערב. אח''כ
**&&**&&**&&**,
10/05/05 16:42
|
תגיד לי במי אתה תומך. חוצמזה, מדוע אינך עוזב את הארץ ונותן את חלקך לטיבי? לברבר אתה יודע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פרופסור?
פרופרסר למשוגעי,
מחיפה,
10/05/05 11:21
|
אתה פרופסור כמו שאני ראש ממשלה לדעתי אתה ערבי מחיפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצערי הוא באמת פרופ'
מכיר אותו,
חיפה,
10/05/05 11:56
|
תואר אקדמי לא מקנה שום עליונות בכל מקרה. לא שאני משווה אבל ד''ר מנגלה גם היה אקדמאי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנא, תלמד תחביר לפני שאתה מגיב
מורה ללשון,
11/05/05 08:44
|
צריך להיות: '' גם ד''ר מנגלה היה אקדמאי'' ולא '' ד''ר מנגלה גם היה אקדמאי''
קצת עצוב שזו האסוציאציה שלך לגבי מי שתומך בעמדה של חבר כנסת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפרופסורים בארץ טיפשים
ל"ת
אקדמאי,
ישראל,
10/05/05 10:15
|
|
 |
חלקם טפשים
ז,
11/05/05 08:47
|
רשימה חלקית: אמנון רובינשטיין יובל נאמן רות גביזון דן מאירשטיין ארנון סופר חיים לבנון סטיבן פלאוט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוב רוב לגברים!
ל"ת
פמיניסטית,
12/05/05 09:56
|
|
 |
10.
יש כבר מדינה כזו. ארה''ב.
תמי,
10/05/05 09:58
|
מי שרוצה מדינה בלי הגדרה של לאום. המדינה שלנו מהגדרתה היא מדינת היהודים כפי שהוכרז בהכרזת העצמאות. אתה רוצה לחיות כאן, סבבה. אבל לדרוש לבטל את המדינה היחידה בעולם ליהודים? לא הגזמת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
שכחת רק לציין דבר אחד קטן
דן,
נוה כיבוש,
10/05/05 09:57
|
בעיני הערבים היהודים הם לא עם. הם בקושי דת. וכך, לנו אחמד טיבי מנסה לשווק רעיונות כאילו ליברלים ונאורים, בעוד שלציבור הערבי הוא מוכר לאומנות חסרת פשרות, שאינה מכירה בקיומו של העם היהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם בעיני היהודים. ''העם היהודי''
ל"ת
הוא המצאה,
ציונית!,
10/05/05 10:23
|
|
 |
איפה נכתב ''היום נהיית לעם...''?
ויקטור השרברב,
תל אביב,
10/05/05 10:42
|
''הסכת ושמע ישראל היום הזה נהיית לעם לה' אלהיך...'' (ספר דברים, כז, ט)
ובעוד מקומות רבים נזכר בתנ''ך הביטוי ''עם'' בקשר לבני ישראל.
הבורות מגיעה פה לשיאים חדשים: תיכף גם יחשבו שהתנ''ך הוא המצאה ציונית , ושהיטלר חזה את המדינה ושהרצל ביטל את הספר הלבן.
חובה עלינו לצאת חוצץ נגד הטפשות הזאת, שומה עלינו לא להשתתף בריקוד הטפשים הזה מסביב למדורת השבט הפוסט - ציונית.
ומי שזה לא מוצא חן בעיניו - שישב לי על הפלטה של שבת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסכת: המושג עם בתנ''ך והמושג
שרברב או,
מתרברב,
10/05/05 11:21
|
המודרני רחוקים כמו המילה ''לדעת'' במובן התנ''כי ובמובן המודרני.
המושג ''עם'' נלקח בתקופה מודרנית והולבש על הלאומיות המודרנית כדי להצדיק את קיומנו הנבדל (והגזען).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבורים: ''לדעת'' בתנ''ך זה לזיין
תנכובסקי,
10/05/05 13:52
|
|
 |
הבורות הולכת וגוברת
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
10/05/05 11:45
|
ונקנח רק בבקשה מתוך ברכת המזון:
(חוברה קצת הרבה אחרי תקופת התנ''ך):
רחם נא ה' אלוקינו על ישראל עמך ועל ירושלים עירך ועל ציון משכן כבודך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא שאמרתי
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
10/05/05 12:02
|
|
 |
מתי חובר: ''הפוסל במומו פוסל''?
ל"ת
לאותו האוויל,
בשמות שונים,
10/05/05 11:58
|
|
 |
הוא שאמרתי
ויקטור השרברב,
תל אביב,
10/05/05 11:41
|
הוא שאמרתי:
שומה עלינו לא להשתתף בריקוד הטפשים מסביב למדורת השבט הפוסט - ציונית.
אז אתה מוזמן -- לך שב לי על הפלטה של שבת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא שאמרתי (2)
גם המציאות,
זקוקה להגנה,
10/05/05 12:10
|
הצעה לפעילות ביום הזכרון:
1. קריאת ברכת המזון, 2. התעמקות מחשבתית לגבי זמן חיבורה, 3. התעמקות בסוגיה : מה אומר הביטוי ''עם'' בברכה זו (ראה ציטטה), 4. הקדשת מחשבה ואפילו רגעית על כל היהודים בכל הדורות (מן הסתם גם על אבא של סבא שלך - אא''כ אתה ערבי), שקראו את ברכת המזון ושבקשו רחמים מהאלוהים שלהם -- על עם ישראל : עם ישראל של 2000, של 1900, של 1800 , של 1700 ... בכל הדורות!
והערה לסיום:
המשפט: לך שב לי על הפלטה של שבת - מבטא המלצה בלבד. אין מדובר בקללה כלשהיא אלא אם כן אתה שש אלי קרב, ואז טבעי שתראה צל הרים - כהרים.
יום עצמאות שמח לכל עם ישראל.
אחרי זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שאין לו תשובה - מקלל
ל"ת
או בעצם,
מברך?,
10/05/05 11:57
|
|
 |
8.
תודה לך! מדוע כתבת באיחור?
ישראלי,
10/05/05 09:24
|
|
 |
אז למה אתה רוצה לגרש יהודים?
כהנא צדק,
10/05/05 13:12
|
|
 |
7.
אחמד - אתה מועדף בעיני.
אילן צה-צה,
הסטוריון .,
10/05/05 09:23
|
|
 |
אחרי פו-צ באה ק'
אילן קקה,
11/05/05 16:02
|
|
 |
גדול אחי, גדול
ל"ת
sus,
תל אביב,
10/05/05 11:06
|
|
 |
6.
אחמד טיבי שמתי עין על הבת שלך
אושר,
10/05/05 08:30
|
אני יכול להתחתן איתה? אני בא מבית טוב משפחה טובה אני עובד נותן כבוד לאעשה אני אדאג לה אפשר לקבל את ידה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אושר ,כיוון שמכירים אותך כאן
פציפיסט,
10/05/05 09:36
|
יודעים שלעולם לא תתחתן עם גויה. אתה גם שאלת שאלה ערמומית כי אתה יודע שדר'' אחמד טיבי מוסלמי,ושלאיסלם חוקים שונים מהיהדות. דר'' טיבי לא מטיף לנישואי תערובת אלא אומר שזו בחירה שצריך לכבד. אל תדאג אושר,זה לא קורה הרבה וכשזה קורה,החכמים בורחים מהמדינה. אני מכיר זוג כזה שחי ב_אושר_ באיטליה ואילו היו נשארים בישראל,חייהם וחיי ילדיהם היו הופכים לגהנום.מצד הערבים והיהודים יחדיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תרשה לי לנחש
אושר,
10/05/05 10:30
|
הגבר מוסלמי והאישה יהודיה נכון? אני עוד לא ראיתי יהודי שמתחתן עם ערביה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתפלא. אני מכיר אישית כמה כאלה
ישראלי,
10/05/05 10:38
|
נכון, זה נדיר יותר, אבל קיים. אחלה אנשים, עם אחלה ילדים שמהווים משפחות נפלאות המוכיחות כי למרות כל הקשיים, זה אפשרי. האהבה מנצחת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ילדם מסכנים, בלי מוצע,בלי זהות
ל"ת
איום ונורא,
10/05/05 16:28
|
|
 |
פצפיסט ותומך אסלאם לא מתאים!
ל"ת
יהודי,
ישראל,
10/05/05 10:20
|
|
 |
5.
לדר''אחמד טיבי,אני תמיד
מעיין,
10/05/05 08:11
|
אוהבת לקרוא את מאמריך כי אני חושבת שאתה הוא זה שהיה יכול להביא שלום בין שני העמים הלא נורמלים אחד עם השני. דבר אחד לא הבנתי,אתה מדבר על נשים שתבונה מחוץ לגבולות ישראל ולא על גברים. האם זה בגלל מנהג שהאישה היא זו שעוברת לגור אצל בעלה ? לגבי נישואי-תערובת,כפי שאמרת ,שכל אחד יהיה חופשי לבחור. באופן רגיל ,אנשים אוהבים לשמור על תרבותם ,דתם ולכן הם נשארים בנישה שלהם,אבל מי שמתאהב באחר צריך שיהיה לו את החופש. לגבי חוק האזרחות בעניין נישואים,וודאי שהאזרחים הישראלים הערבים צריכים לקבל אותם הזכויות לגבי בן/בת זוג שבא /ה מחוץ לישראל כמו הזכויות של האזרחים היודים.זה בסיסי לגמרי. כל מי שחושב אחרת ,פשוט גזען . חלק מהאנשים פה עדיין מתנהגים כאילו לא קרה שום שינוי בין שנת-70 ל1890+./- על אדמה זו. אם מדינת ישראל לא תתן שיוויון זכויות לכל אזרחיה ,היא תמות לבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאתם היהודים תמימים
א. טיבי,
10/05/05 22:06
|
לפעמים אני לא מאמין שאתם באמת עד כדי כך עיוורים.
לא יאומן שאתם שורדים כאן למרות הטיפשות שאתם מפגינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז למה את רוצה לגרש אותנו ???
כהנא צדק,
10/05/05 13:14
|
|
 |
תתעוררי !!!!!!
כהנא צדק,
10/05/05 13:08
|
|
 |
4.
יד על הלב, אדון טיבי. אם היית
אריה,
10/05/05 07:53
|
אם היית יודע בוודאות,- אם מיליארדר יהודי היה מציע מיליון דולר לכל אישה יהודיה על כל ילד שתלד,- והיית יודע בוודאות שגם בעוד אלף שנה לא תהיו כאן יותר מעשרים אחוז מהאוכלוסיה,- אז גם כן היית מתנגד לעבור עם הבית והעיר שלך ביחד להיות חלק ממדינת פלשתין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אני בעד איחוד משפחות חופשי !
אריה,
10/05/05 07:41
|
כל אזרח ערבי ישראלי שירצה להתאחד עם קרוב/ת משפחה שנמצא כרגע מחוץ לגבולות הארץ יורשה בלי שום בעייה לעבור למקום בו נמצא/ת הקרוב/ה ולהתאחד !!!! יש משהו שלא מתאים למישהו בהצעה שלי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לח''כ טיבי...
זה אני.........,
10/05/05 07:00
|
כל מה שהזכרת,לטוב ו/או לרע,נוגע סביב ה''בעייה'' האמיתית,מבלי ''למרוח'' את הדברים,יש מקום לומר בקול ומעל כל במה,ה''נסיון'' שהיה לנו-היהודים והערבים-לחיות יחד במדינת ישראל כמו גם במדינות ערב-לא ממש הצליח-בלשון המעטה,כמובן שישנם מקרים פה ושם היוצאים מן הכלל,ואני שואל אותך,מדוע שלא נעשה את המיתבקש מזה זמן,לפעול למען שתי מדינות לשני העמים,היהודים יחיו את במדינת היהודים/ישראל,ואילו הערבים/הפלשתינאים יחיו במדינת הערבים/פלשתין,יחסים בן שתי המדינות השכנות יכולים להתפתח בטבעיות-לטוב או לרע-כמו בין מדינות בכל העולם,היהודים יהיו שווי זכויות וחובות במדינתם,כמו שהפלשתינאים יהיו שווי זכויות וחובות במדינתם,מה רע באפשרות כזו-שתמנע את המשך העימותים והטענות ההדדיות שבין שני בני העמים מזה שנים רבות וארוכות ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
חוק האזרחות
יורם,
מרכז,
10/05/05 06:12
|
אני לא ח''כ ולא פוליטיקאי ולכן אומר בגלוי.
החוק הזה הוא נגד ערבים כי ככה צריך להיות, זו מדינת העם היהודי וזו אחת הדרכים להבטיח רוב יהודי. שפשוט!!
אם לא נוח לכם לכו תשתו מים המלח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצדיע לך על התגובה ההולמת
אני,
פה,
10/05/05 21:49
|
ובכלל מי רוצה לראות את התמונה של השונא ישראל הזה שגונב שם בכנסת את כסף שאני עובד מאוד קשה בשבילו ביום הזכרון לאחי וחברי ואיתם עוד אלפי גיבורים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק מאד, ואוסיף:
איש שמאל שהתפכח,
10/05/05 17:20
|
הערבים סייעו להיטלר
מנהיגם, המופתי הירושלמי חוסייני ימ''ש, גייס שתי דיוויזות בבוסניה המוסלמית שהצטרפו לס.ס... הנבלה הנ''ל גם השתדל אישית, ובהצלחה, אצל אייכמן, שלא לשחרר יהודים ממוות תמורת כסף.
עכשיו בא הטיבי הזה ומטיף לנו מוסר. מקומו לא פה. שילך לסעודיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תומכת בעשר אצבעות
ל"ת
מממממממממממממממ,
10/05/05 16:45
|
|
 |
צודק בהחלט כל הכבוד.
ל"ת
redgrass,
10/05/05 15:02
|
|
 |
בראווווו אחי !! מילים כדורבנות
ל"ת
אורי,
10/05/05 14:03
|
|
 |
ליורם. אתה צודק בהחלט.
ל"ת
t,
10/05/05 08:39
|
|