 |
72.
קושיות על קאראדי
totem,
01/08/05 23:07
|
עוד אלול להתברר ,שקידומו קיבל קאראדי בזכות גידול פשיעה של בדואים בתקופתו-איך זה קשור? נרא את מפח''ש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
עונשה של אילנה - טלעד הולכים ה
דנה,
תא,
12/05/05 09:13
|
ביתה נקווה שהזכיינים החדשים יבדקו טוב טוב למי נותנים עבודה של תחקירים לא רציניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
הו אילנה (דיין)...
ל"ת
דנה,
12/05/05 09:10
|
|
 |
69.
מח''ש = כח''ש
אריק,
11/05/05 16:38
|
נכון אמר 66 בנוגע למח''ש כח''ש ויתרה מזאת, אם היה מדובר באזרח תמים מן השורה , ובמקרה שלו אשתו הגישה נגדו תלונה כוזבת, המשטרה הייתה סוגרת את התיק בעילה: ''חוסר ראיות מספיקות'' ולא ''חוסר אשמה''!!! העילה: ''חוסר אשמה'' שמורה לאנשי משטרה ופרוטקציונרים למיניהם המחזיקים בעמדות כח, פוליטיות ואחרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
עובדה - תוכנית מגוחכת
גיא,
11/05/05 15:33
|
תוכנית קטנונית הבונה על הטיפשות וההתלהמות של הציבור בארץ. הרי ברור שכולם יקפצו ויאמינו לתוכנית ויצעקו - הנה ידענו - כולם מושחתים. וכשיתברר שהכל שקרים - אז מה? אז מה אם היא שפכה את דמו של יורם לוי? אז מה אם שפכה את דמו של קצין גבעתי? היא תמשיך בשלה כי התקשורת בארץ היא חסרת מוסר - מעל החוק - מעל כולנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
אין ראיות מוצקות נגדו...
Erez,
11/05/05 10:37
|
מה שמטריד אותי הוא הקביעה של מח''ש-''אין ראיות מוצקות נגדו''. משהו מריח לא טוב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
!!!!!!!מח''ש -כח''ש!!!!!!!!!!!!!
חובה לקרוא!!!!!,
11/05/05 08:56
|
האם ידעתם שכל גורמי הביקורת במדינה מסכימים שהגוף הנקרא מח''ש - מחלקה לחקירות שוטרים הוא למעשה מחלקה לחיפוי עם שוטרים? האם ידעתם שכל חוקרי מח''ש (ללא יוצא מןם הכלל) באים מן המשטרה ועתידים לחזור אל המשטרה? האם ידעתם שמנהל מח''ש , הרצל שבירו, הוא איש אמונו ובן טיפוחיו של ערן שנדר, פרקליט המדינה היום ואיש שלום עכשיו בעבר? האם ידעתם שכל התקששורת במדינה, וכל קציני המשטרה, וכל הפוליטיקאים יודעים שהתיק של יורם לוי - אם ימשיך להחקר מוביל לקראדי? ואחריו לעומרי שרון? האם ידעתם שמדובר בתיק של שתי פרשיות רצח בעולם התחתון, בשותפות פעילה של קציני משטרה? האם ידעתם שזהו ה''אתרוג'' שאמנון אברמוביץ דיבר עליו - האתרוג שצריך לשמור עד אחרי סוכות, כלומר עד אחרי ההתנתקות, כדי שאזרחי ישראל לא יבינו שיש להם עסק עם שלטון של מאפיה? אין דבר יותר פשוט מלסגור את התיק במח''ש כשהוא עוד ''קטן'' כדי לא לתת לו לגדול ולתפוח ולהגיע ל''אתרוג''.... חבר'ה תתעוררו עובדים על כולנו!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פשוט קשקשן טיפוסי
ד,
11/05/05 15:25
|
הקשקשן הישראלי הטיפוסי במלוא הדרו - פולט רסיסי עובדות מהולות בהמון שטויות, עם תיאוריות קשר מסובכות... פרשיות רצח בעולם התחתון בשותפות של קציני משטרה? אתה פשוט טיפש ומגעיל - ואני מכיר את הסיפור קצת יותר ממך - חכה בסבלנות ותבין מה באמת הסיפור - אולי אז תפסיק לקשקש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא לא
מיכל,
מרכז,
14/05/05 12:56
|
66 לגמרי צודק. מח''ש = כסת''ח. הקים את היחידה הזאת ערן שנדר. היחידה הזו נתנה כסת''ח להרבה שוטרים אלימים. משטרה שחוקרת את עצמה... בדיחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66 אתה צודק בהכול
ל"ת
אחי,
אשקלון,
11/05/05 14:02
|
|
 |
65.
ועכשו לטפל בקציני המשטרה
סיגלית יאמין,
אשקלון,
10/05/05 20:16
|
|
 |
סיגלית יאמין מי המושחתים ??
שומר חוק מודאג,
11/05/05 12:11
|
אם איניני טועה את קצינת משטרה בעצמך ואם את יודעת על קצינים מושחתים ולא מדווחת למי שצריך אז את המושחתת. בכל אופן לא יאה ולא ראוי שקצינת משטרה תתבטא ככה באינטרנט בכך את מכתימה קציני משטרה שעדיין משרתים בגלל שלא ציינת שמות . ונדמה לי שאפילו עברת בכך עבירה משמעתית. בכל אופן תתבישי לך אולי מדובר במקרה שעל ראש הגנב בוער הכובע ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא לקפוץ, מישהו מתחזה לסיגלית
גיא,
11/05/05 15:27
|
זה שמישהו כותב סיגלית ימין - לא אומר שזו באמת היא שכותבת הדברים... אני יכול להזדהות כאן כמפכ''ל או כראש הממשלה - זה עדיין לא אומר שזה נכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
שמעתם את תגובת ''עובדה''?
פוליצר,
מרכז,
10/05/05 19:53
|
לא להאמין,עוד אומרים שאילנה דיין אינטלגנטית.אז איך נשמעת מטומטמת?תגובת עובדה היא שיורם לוי יזומן לדין משמעתי בעניין נוהלי עבודה מוכיחה שעובדה צדקו.נניח שיאשימו את אילנה דיין ברצח,שוד ובחציית כביש שלא במעבר חצייה.לאחר מכן יזכו אותה בכל האישומים ויותירו רק את חציית הכביש מבחינת דיין זה מוכיח שהאישומים נגדה היו נכונים.גברת דיין לכי בעקבות הרשת שלך לכל הרוחות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I agree
George,
Miami,
10/05/05 20:34
|
|
 |
63.
זיכויו של לוי -משטרה
נירה,
תל אביב,
10/05/05 19:46
|
האם זה הגוף -מחש הנכון והראוי לבדוק את הסיפור ה.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מציע שהגוף החוקר יהיה אילנה
אלברט,
שדרות,
13/05/05 12:36
|
היא תחקור היא תמלצ היא תאשים היא תשפוט והיא תהיה ההוצאה לפועל ככה לא נדע מה אמת ומה שקר ואיש לא יערער על מסקנותיה גם לא מחש על פיה ישק כל דבר וכך גם לא נטיל ספק בתיקים שיסגרו מאין אשמה או עבירה מציע שבכלל כל תכנית שלה איש לא יפקפק במסקנותיה בבחינת ראה וקדש את חקירות המשטרה ומחש נקדש רק אם מסקנות החקירה יעלו בקנה אחד עם המטרה שאילנה סימנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה הגוף הנכון?
דני,
11/05/05 15:31
|
מה הגוף הנכון? מח''ש זה אגף במשרד המשפטים שהופקד על חקירת שוטרים. איזה גוף את רוצה שיחקור את הסיפור? המוסד? אם יש לך הצעה אשמח לקבלה. ודרך אגב, זה שהוא יצא זכאי - אולי זה אומר שפשוט הוא זכאי? לא יכול להיות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
אין עג 'אן(עשן)בלי אג '(אש)
לתחקיר חיצוני,
10/05/05 19:19
|
להוציא חקירות ותחקירים לגוף חיצוני ,גם בצבא. מח'ש גם כן יחידה שחוקרת עליק את עצמה. נו... באמת !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
נשפך דם....ו''עובדה'' לא נחקרת.!
אברום,
ירושלים,
10/05/05 18:55
|
כמו ש-''עובדה'' שקרה על צה''ל...והיה לה ויכוח עם דוברת צה''ל על השקרים...כך היא שקרה על קצין משטרה שמונע פשע נגד אזרחי המדינה ושפכה את דמו...ואף גורם באכיפת החוק לא מרים כפפה לחקור את ''עובדה'' וזאת מפחד התקשורת....זה מחדל שבמחיר רייטינג...ורדיפת בצע כסף....עושים תוכניות שקריות ולא עומדים לדין...!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
מגיבים יקרים די לצביעות שלכם.
דני ב.,
השרון,
10/05/05 18:52
|
דומה שהאינטרנט נתן אפשרות לכל מצורע וזב חוטם למלא את תגובות הקוראים בתשפוכת ובגבבה בל תתואר. הצביעות חוגגת כאן. פתאום אילנה דיין אשמה וכווווולם ידעו שהוא חף מפשע. פתאום אילנה דיין שסרגל עקום לעומתה הפכה להיות המותקפת כאילו היא האשמה. כאילו היא חרצה את דינו , כאילו כל הקוראים היו משוכנעים בחפותו. די אם נביא לכם את התגובות שהיו מייד עם תחילת החקירה או אז הפלא ופלא כווולם תקפו את אותו אומלל וחרצו את דינו. תקראו את תגובותיכם המשתלחות בתחילת חודש אפריל, הרי מזלכם הרע שהאינטרנט שומר על כל לכלוך ומריחה שלכם. אז די עם הצביעות , תנו למערכת החוק לפעול ולקבוע מי אשם ומי לא. אף אחד לא מינה אתכם לשופטים , קטיגורים, סניגורים או תליינים ואילנה דיין עושה מלאכתה נאמנה, היא הראשונה שתתנצל אם חלה טעות אבל להאשים אותה בכל זוהי נבזות לשמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלו-תתעורר
מיכאל,
11/05/05 10:20
|
לאורך כמעט כל כתבותיה של אילנה דיין עלו שאלות של אמינות שהוא הכלי הכי חשוב לעיתונאי.אם יש ספקות באמינותו של עיתונאי שיחליף מקצוע-עיתונאי אסור לו להיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
מכיר אותו, נקי כפיים, יש ללמוד
הנרי,
אשדוד,
10/05/05 18:49
|
|
 |
58.
אני מזכיר לכולם גם את המקרה...
מני,
מרכז,
10/05/05 18:48
|
לפני מספר חודשים את משפט השדה שאילנה דיין עשתה לקצין ש''וידא הריגה'' בילדה הפלסטינית והעובדות התבררו אחרת. אילנה, זה רק שם משפחה, לא הוסמכת עדיין לשפוט אף אחד. ''דיין''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
חבלז- הכורדים לא מסוגלים להזיק
מתנדבת משא''ז,
אשקלון,
10/05/05 18:48
|
אתה גדול יורם לוי, איש נעים הליכות וחיוך ביישן, יש אלוהים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
''עובדה''? מי בחר את השם???
א,
10/05/05 18:41
|
זה השם שהכי לא מתאים לתוכנית של אילנה דיין. אילנה דיין - רוע ואינטרסנטיות בלתי נדלית - תחת כיסוי של עיתונות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
לקרוא לתוכנית ''שמועה''
ל"ת
גבי,
10/05/05 18:40
|
|
 |
54.
לקחת כל כתבה בערבון מוגבל
א,
10/05/05 18:39
|
צריך להתרגל שבארץ כתבה אינה שווה לעובדה... בטח לא התוכנית עובדה שעובדות זה לא הצד החזק שלה. אני מציע לכולם לקחת כל כתבה בערבון מוגבל ולא להאמין באופן עיוור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
איפה היושר העיתונאי
א,
10/05/05 18:36
|
אי אפשר להתחבא אחרי חופש העיתונות ולהכפיש בלי בסיס - בכיר ב סי אן אן הלך הביתה לאחר שהתברר לו שכתבה ששידר נגד אדם מסוים התבררה כשיקרית - עיתונאי בכיר ומוסרי ללא עבר קלוקל כמו של אילנה דיין - הוא לקח את עצמו והתפטר... אבל אילנה דיין מעלילה, מעלילה, מסלפת, מחריבה חיים של אנשים רבים וממשיכה בשלה בלי לתת את הדין - איפה המוסר? העיתונאים בארץ צריכים לגלות בגרות והוגנות ולהקיא אותה מתוכם. די - מאסנו בכתבות מגמתיות - אנחנו לא בלבנון ולא צופים של האל ג'זירה ולא של טלוויזית אל מנאר - אנחנו מעוניינים בכתבים הוגנים, בכתבות ענייניות ולא בכותרות בובמסטיות ללא בסיס....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
כמה צפוי מאילנה דיין
שושי,
רמת גן,
10/05/05 18:19
|
כמו ב90% מכתבותיה, היא שוב לא טרחה לבדוק את העובדות היא פשוט פירסמה כי זה נראה לה טוב או אולי היה לה משהו נגד אותו אדם. אילנה תתבגרי, או שאת עיתונאית שבודקת עובדות ועד הסוף בודקת או שאת כמו הילד שזועק ''זאב,זאב,''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
עבודה בעיניים במקום עובדה
אבי,
ת''א,
10/05/05 18:14
|
אילנה הביתה או לבית המשפט כעו''ד או כפוליטיקאית - לא מתאים לך להיות בתקשורת אין לך אמינות שקרים לאורך זמן מתגלים את גורמת נזק לעצמך אך בעיקר למדינה ולאזרחיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
יורם, רק בריאות
ליאור עמר,
באר שבע,
10/05/05 17:59
|
נצ''מ לוי אני מאחל לך ולמשפחתך רק אושר ובריאות לא היה ספק ולו הקל ביותר שאתה זך וטהור בהצלחה בהמשך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
מה אתם מתפלאים..יורם עסיס מימר
אבי,
חשוב לקרוא,
10/05/05 17:56
|
תל אביב גם הלביש תיק על המפקד שלו..זה לא חדש ששוטרים זוטרים עושים הכול כדיי להתקדם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
עיתונות לא אחראית-אילנה דיין
ל"ת
גדי,
פ''ת,
10/05/05 17:47
|
|
 |
47.
בושה לאילנה דיין
עינת,
ת''א,
10/05/05 17:46
|
|
 |
46.
ידעתי, ידעתי, ידעתי, ידעתי,
גבריאל מהצוות,
אשדוד,
10/05/05 17:40
|
מזל טוב יורם ומזל טוב ענק כל משפחת לוי ובעיקר לבן המטורף... הגיע הזמן שהאמת תצא לאור!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
מוכן להיות עורך הדין שיתבע את
אדם מהישוב,
10/05/05 17:27
|
מוכן להיות עורך הדין שיתבע את ''כלבת השמירה של הדמוקרטיה'' הגב' דיין. בל נשכח שגם המ''פ הדרוזי נשפט ונמצא אשם על ידי הגב' דיין. זה כנראה מה שקורה כאשר מציגים בטלוויזיה נושא כלשהו על ידי רצף משפטים שאורכם כאורך הגלות וכאשר מגיעים לסופם לא זוכרים את תחילתם. מדאיגה אותי העוצמה שיש לאשה חסרת הנבובה הזו. מדהים!!!!!!! לא נותר אלא לסיים במשפט האלמותי: '' אז איך את ישנה בלילה עתונאים קטנה שלי?''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
Ilana Dayan go home!
Hagole,
Dallas,
10/05/05 17:20
|
Ilana Dayan is the the best example of the Israeli false-journalism and pseudo democracy and so called freedom of speech. She does the worst damage a journalist can do with his work. Too bad the people in Israel are stupid enough to keep watching this outrageous show called ''Uvda'' after so many ''mistakes''... I call all of you to stop watching it, it will go down together with the rating.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
וכלבי הדמוקרטיה קיבלו שיתוק
ל"ת
כלב דיקטטורי,
10/05/05 16:43
|
|
 |
42.
איך את ישנה בלילה אילנה?
מריה,
צפון,
10/05/05 16:40
|
באמת באמת נמאס שרפש צהוב נמכר כאמת לא כל מה שנאמר בתקשורת הוא אמת אפילו אם העיתונאית מדברת בקול רציני אם מבט חודר אילנה תגידי בבקשה איך את מצליחה להפוך אדום לצהוב??? ואיך את ישנה בלילה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
Dayan Dyeno
Gabi,
China,
10/05/05 16:31
|
|
 |
40.
שתלך כבר הדיין הזו
שולמית,
10/05/05 16:29
|
די אין כוח להגזמות ולרשעות המופגנת של הכוחנית האובססיבית הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
ילקוט ההגזמות של דיין מלא
ל"ת
מינה כהן,
10/05/05 16:28
|
|
 |
38.
התרגלנו להגזמות הקשות של דיין
ל"ת
עובד מזרחי,
10/05/05 16:23
|
|
 |
37.
להסיק מסקנות נגד דיין המתלהמת
יהורם,
10/05/05 16:16
|
האשה האגרסיבית הזט הגיע זמנה לקבל מקלחת צוננין על ראשה. פאשלה לאחר פאשלה. מישהו שם שיוריד אותה סופית מהמרקע שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
אילנה דיין - הביתה!
ל"ת
משה כהן,
10/05/05 16:15
|
|
 |
35.
מוזר מאוד....
מתבונן,
חיפה,
10/05/05 16:07
|
חצי מהכתבות של אילנה דיין מתבררות להיות שקר, העובדות מסולפות, האנשים יוצאים זכאים.... אני לא מבין איך לא הורידו את התוכנית הזאת מהמרקע עם כל כתבות השקר האלה... חבל מאוד שעדיין נותנים לתוכנית כזאת שיוצאת נגד כולם בלי שום הוכחה אחת להישאר בטלויזיה ולפגוע עוד ועוד באנשים, אם זה באיש הקטן ואם זה באישיות חשובה. צריך להוריד את התוכנית הזאת מהמרקע ועכשיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
שקרים של '' עובדה ''
מוניקה,
צפון,
10/05/05 16:07
|
עובדה ברורה '' עובדה '' = שקרים אין צופים !! מתי תשלם הגברת דיין על כל הסבל שגרמה לאנשים חפים מכל רע???? יש לה הרבה מה לעשות ביום כיפור !!! וזה לא די.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
תזכרו שבסרט ''עיר האלהים''
אוהב סרטים,
ת''א,
10/05/05 16:03
|
מי שמכר נשק לכולם (סוחרי הסמים והפושעים למיניהם) היו קציני המשטרה והם היו חוגגים על השוחד וחיסלו כל מי שלא משלם.
נראה לי שישראל אצה רצה לכוון הנורא הזה
והחיים עולים על כל סרט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
אל קפונה קטן עליו - מי הסנדק?
ל"ת
דוד,
איטליה,
10/05/05 15:47
|
|
 |
31.
אילנה לא תיתן לעובדה לבלבל
גיל אזולאי,
10/05/05 15:36
|
|
 |
30.
מכיר אותו אישית
ירון,
ירושלים,
10/05/05 15:34
|
כאחד שמכיר את לוי באופן אישי כאשר התגוררתי בדרום, אני יכול להעיד שהוא איש מקסים והיה לי ברור מהרגע הראשון שאין אמת בדברים. אני מקווה שעם ירידת ''טלעד'' תרד גם התוכנית ''עובדה'' שהיא איננה מקצועית בעליל. היו צריכים להוריד אותה כבר בגלל התחקיר השקרי על וידוא ההריגה בילגה הפלשתינית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
מח''ש מהירה לסגור התיק
אחד שמבין,
10/05/05 15:31
|
איזה מהירות איזה זריזות מח''ש חקרו בתיק הזהממש מפתיע??? האם בגלל שזה עלול להגיע לקראדי??? האם היה עלול להגיע לעומרי שרון ??? יחד עם זאת הסיפור של העבריין שהעביר כספים ליורם לוי לאיזה רכב פיגו לא נראה לי כבר אז ואילנה דיין היתה חייבת לעשות לאותו עבריין פוליגרף באם לא עשתה זאת נפלה בפח אצל העבריין.מח''ש כנראה מכל הסיפור התלבשה דווקא על החלק של העבריין הזה ולא נראה שחקרה את הקשר לעומרי שרון ולמניעיו של קראדי להתעלם מהבעיתיות של מינוי יורם לוי אולי בגלל לחץ של עומרי שרון ??? אבל יש דברים תמוהים בפרשייה והקשר לקראדי ולעומרי שרון ולגניבת החולות בדרום?? אני שמח בשביל לוי שיצא איך שהוא מהסיפור של השוחד אבל כל הקטע של קשרים לא ראוים עם עברינים מחייב את המערכת להעבירו מתפקידו אחרת מה יהיה המסר לכל השוטרים ??? בכל אופן יורם לוי יועמד לדין משמעתי לכן רצוי שהמשטרה תעביר אותו לתפקיד במשמר האזרחי כי אם לניצב מזרחי עשו ככה אז בטח ובטח ליורם לוי אין להשאירו בימ''ר בתפקיד כזה רגיש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אילנה, זאת את?
חווה,
10/05/05 18:33
|
לא, כי לפי המשפטים הארוכים ושלל סימני השאלה זה נשמע כמו תוכנית שלך.... תחזרי לרדיו כפרה, אנחנו ממש אוהבים אותך שם, ואפשר לשמוע אותך יותר מפעם בשבוע. ואת זה אומרת מי שנפגעה ממך כבר פעם, וזה בהחלט כאב. עובדה היתה מדהימה כשעשתה דוקומנטרי (ונדמה לי שעל זה השם הטוב שהיה לה עד עכשיו) אבל אולי צריך להרגיע את גלעזר....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה לא ברור? - הוא זכאי!!!
אלי,
10/05/05 18:05
|
על מה אתה מדבר? הנושא בשבילך הוא מהר - אבל זה מספר חודשים של גיהנום עבור לוי - חודשיים שמצביעים עליו ברחוב וחושבים שהוא מושחת - איפה הזריזות בבדיקה של מח''ש? החקירה מתנהלת קרוב לארבעה חודשים ולא נמצא דבר פרט לעדים דוברי שקר: אם לא הבנתה - לא היו קשרים לא ראויים עם עבריינים והקשר שכן היה הוא קשר לגיטימי של קצין מודעין שנפגש עם עבריינים לקבלת מידע - וזו מהות עבודת המודעין ופגישות עם עבריינים היא חלק מעבודת המודיעין - מאיפה אתה חושב שמגיע המידע? או חלק ממנו לפחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאלי הנכבד אל תהיה נאיבי
אחד שמבין,
11/05/05 11:46
|
בעבודת המודעין יש כללים וקוים אדומים .וברור שיורם לוי ע''פ הודאותו במח''ש ולדברי אשתו בתיקשורת חרג מאותם קווים אדומים ולכן גם הומלץ להעמידו לדין משמעתי
אין מקום שעברין אפילו הוא מודיע יבקר בבית הקצין הדבר נותן פתח לקשרים לא כשרים בין הקצין לעבריין אפילו שהוא מודיע אמנם התיק נסגר ובאמת בקטע של המעטפה שנזרקה כביכול לרכב הפיגו של יורם לוי נראה לי כבר בתחילה כמפוברק אבל יש מספיק סימנים שיורם לוי לא היה צדיק. ואסור שיורם לוי יהיה מודל לחיקוי של הקצינים הצעירים במשטרה.עבודת מודעין בוודאי שיש לעשות קשרים לא ראוים עם עברינים אסור בתכלית האיסור.ולכן יש להעביר את יורם לוי מתפקידו לתפקיד במשמר האזרחי ובוודאי שלא מגיע לו פרס על התנהולתו בפרשיה זו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
אילנה נופלת תמיד קורבן לשכלה
גדעון,
10/05/05 15:23
|
בפסיכומטרי היא בטח מקבלת 900. לכן, היא חושבת שזה מאפשר לה להבין לעומק סיטואציות שאיננה מבינה בהן כלום. דוגמאות: 1. אילנה גינתה את קיבוץ דגניה על יחסו לאדם שמאוחר יותר רצח את חברה של אימו, ,(לוכד הנחשים) פושע ומופרע עם תעודות. 2. אילנה פירסמה תחקיר על פרשת וידוא ההריגה, שהתברר אח''כ כתיאור חלקי ביותר של ההתרחשויות. 3. אילנה תיארה יחסי שוטר ופושעים, כאשר העלילה דבר שאינה יכולה להוכיחו. לכל אלה יש מכנה משותף. הגברת חושבת שבחריפות שכלה יש כדי לאפשר לה להיכנס לכל הסיטואציות המורכבות, בהן נתונות הדמויות שהיא מטפלת בהן, בעוד שהאמת היא הפוכה. כל אדם סביר היה מבין מיד שאיננו מבין, ונזהר מלחרוץ בדיני נפשות כאלו. תביעת דיבה על סך 10 מליון ש''ח, תעזור לה לחזור לגובה שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
,,עושים צחוק מהעבודה''
;מנחם הרצליה,
10/05/05 15:07
|
האם החברה במח''ש ובמשרד המשפטים באמת חושבים כי הצבור קונה את הסיפור שלהם ? הכל ,,חרטא-ברטא'' אחד גדול . חייבים , ומיד , להוציא את החקרות ממשרד המשפטים ולמסור אותו לגוף בלתי תלוי אשר יעשה את החקירה בצורה אמינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טמבל, מח''ש לא במשטרה
שחם,
10/05/05 15:15
|
אם מאשימים במשהו את מח''ש, זה בלהיטות יתר בחקירת שוטרים. אולי אתה רוצה שהאו''ם יחקור שוטרים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
מכיוון שהוא חבר עמרי, הוא נקי
ל"ת
עד להתנתקות,
10/05/05 15:05
|
|
 |
25.
הוא לא נתן קבלה בעבור השוחד
מושיקו,
ת''א,
10/05/05 14:57
|
אז איך אפשר להוכיח?
אז מה םא הוא משקר במכונת האמת ואז מה אם הוא מקבל מהצד
כולם מקבלים מהצד ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אין עשן בלי אש
זיו,
10/05/05 14:55
|
כאשר תיק נסגר מחוסר הוכחות אין בזה נקוי מלא מאשמה כי זה אומר שמשהו בכל זאת מסריח . כאשר מדובר באיש ציבור זה עוד יותר מסריח,כל שכן קצין משטרה בכיר שמונה וקודם על ידי המפכ''ל. איש ציבור ברמה כזו צריך להיות ''יותר קדוש מהאפיפיור'' , כך שלא ניתן יהיה לערבו בעבירות מסוג זה. עצם העובדה שהוא נחשד בעבירות אלו מספיק על מנת לפחות להדיחו ללא פתיחת הליכים משפטיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון אין עשן בלי אש כניראה
חי,
שדרות,
11/05/05 09:20
|
שאתה שליחה , שופרה ועושה דברה של המלעיזה זה ,לא נכון? יכול להיות אבל בעצמך אמרת:''אין עשן ללא אש'' אז כניראה דברי לגביך ''ניכונים ואמיתיים '' על פי התחקיר שלי והמטרה שסימנתי אחרי שיריתי הרי אין עשן ללא אש אז בטח אתה גם שקרן כי אין עשן ללא אש אדון זיו אל תוסיף חטא על פשע לא אתה ולא אני היינו שם ואיננו יודעים מה מה תוצאות החקירה מלבד החוקרים ומי שהחליט על סגירה מאין עבירה ואם סגרו אז תאמין הרי שם בטוח יש בסיס לסגירה ובטח הרבה אש ללא עשן לנימוקים לסגור כפי שסגרו על פי הכלל שלך אני בטוח שיש לך אחות והיא זמינה...גם אם אין לך כל אחות עכשו לך תוכיח שאין לך אחות כלל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם דרייפוס היה אשם!!
יוד,
ירושלים,
10/05/05 17:06
|
|
 |
התיק נסגר מחוסר אשמה....
סתם אחד,
10/05/05 15:19
|
תלמד את הבנת הנקרא בטרם תשיב. אז היכן הבעיה? מעניין מה היית אומר אם המעסיק שלך היה מפטר אותך בגלל רכילות. לתפיסתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסגירה היתה צריכה להיות מאין
חי,
שדרות,
10/05/05 18:54
|
עבירה ולא מאין אשמה אם יש עבירה הרי מישהו עבר אותה ורק אינו אשם במעשיו שהביאו להיווצרות העבירה על פי הדין כגון תום לב,כורח לבצעה ,צידוק לביצועה,וכדומה פה אם התיק נסגר מאין אשמה הרי מישהו בצע אותה רק שאינו אשםולא רובצ עליו כל אשם בהתאם לאמור בחוק לא ניטען כי בוצעה עבירה רק הועלה חשד משלא נמצא רבב בחשוד יורם לוי היה על מחש לסגור מאין עבירה ומאליו כשאין עבירה גם אין אשםואין כל אשמה אפילו ספק ספקה לא היה באיש אז מדוע מאין אשמה ולא מאין עבירה כי אם ניסגר נגד החשוד מאין אשמה והעבירה בוצעה על המשטרה להמשיך לחקור מי בצעה ומשלא יתגלה מבצע התיק יסגר עבריין לא נודע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
עובדה ברורה ש''עובדה'' = שקרים
עין צופיה,
10/05/05 14:52
|
מתי תשלם הגברת דיין על כל הסבל שגרמה לאנשים חפים מכל רע?
מתי תפצה אותם על לילות ללא שינה, עגמת נפש צער ובושה. מי בכלל צריך את המפגע הזה?? יש לנו מספיק צרות אמיתיות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אילנה הגיע הזמן שתלכי הביתה
ל"ת
ערוץ 2,
מרכז,
10/05/05 14:50
|
|
 |
21.
אני שמח בשבילך יורם, תתחזק.
ל"ת
אפי,
י-ם,
10/05/05 14:37
|
|
 |
20.
ליורם לוי יש פרצוף של אשם
מגן,
האמת,
10/05/05 14:37
|
הוא נראה תחמן כמו רבים כמותו במשטרה. למרות שעיתונאים גדולים נפלו לפני אילנה דיין, ויפלו גם אחריה, נראה לי שהיא לא תפגום בכוונה ביושר העיתונאי שלה. התחקיר שלה בסדר גמור. הבעיה היא במשטרה. משטרת ישראל מכסתחת את עצמה בכל מצב. וכך קרה גם היום. אילנה, תחזיקי מעמד, כשתביאי את התחקיר הגדול הבא, אף אחד כבר לא יזכור את זה. העליהום שעשו לך פשוט לא ראוי. ולמקטרגים - בלי עיתונות חופשית והוגנת, קיומה של מדינת ישראל עומדת בספק. תחשבו על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מגן האמת = מגן השקר
גיא,
10/05/05 18:08
|
אתה קשקשן קטן שחושב שיודע הכל וזורק האשמות חסרות בסיס. אני בטוח שאתה אדם מתוסכל ומסכן וכמוך לא חסרים בארצנו הנחמדה. אני יכול רק לרחם עליך ולהצטער שיש אנשים כמותך. או שאולי אתה מישהו מהצוות המושחת של אילנה דיין או סתם מהמשפחה שלה. אם לא הבנתה - המושחתים בכל הסיפור הם אילנה דיין וציוותה - צריך לבדוק מה המניע שלה בסיפור - זה לא נראה לי תמים והכתבה הייתה מגמתית מאד וצריך לבדוק מי עומד אחרי הדברים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכנה אחותך הצולעת
מגן,
הצדק,
10/05/05 22:39
|
תגיד איפה תרבות הדיון במדינה הזו? מה, החברים שלך עובדים במשטרה? הכרתי פעם שוטר שנהג להרביץ מכות רצח לאישתו. הכרתי שוטר ששיקר לאחר שבדק תאונת דרכים עם פצועים לטובת האשם. הכרתי שוטר שכל משפט שני שלו זה ''שכולם התפוצצו''. השוטרים במדינה הזו מושחתים. לא כולם - אבל רובם.
צריך להתחיל לנקות את הזוהמה הזו. קח את עצמך ואת אחותך המסכנה ולכו לחפש את החברים שלכם....
יום עצמאות שמח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל:20
מוסטרל,
רמת חן,
10/05/05 15:13
|
לא במקרה אתה מס 20 ממזח אירופאה.זה ברור סונאים עד בלי די ספרדים.זה בדוק מהעליה של שנות 50 מה לא נכון שיקום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די כבר עם רגשי הנחיתות האלה
יורם,
10/05/05 17:51
|
כמה שגיאות כתיב יש לך. הייתי דואג יותר להשכלה שלך מאשר לכל דבר אחר. האם כתבת רמת חן אבל התכוונת לרמת השקמה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מגן-הסתכלת הבוקר במראה?
מיכאל,
10/05/05 15:05
|
אולי תספר לנו את מי ראית?אולי נוכל?אולי שקרן?אולי עבריין?אולי מכוער? אז איזה פרצוף יש לך? לא הפנמת ולא הבנת כי למח'ש ולמשטרה אין כל זיקה! באשר לאילנה דיין היא בחזקת 'פאסה' (מקווה שאתה מבין את כוונתי).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מזרחי אחושילינג
מגן,
האמת,
10/05/05 17:02
|
סליחה, אבל כל האשמות על היותי אשכנאזי וכו' - חארטה. וכן, ליורם לוי יש פרצוף של תחמן. בלי שום קשר להיותו מזרחי. מה, אין אשכנזים תחמנים? ומה עם ביבי נתניהו? שמעון פרס? חיים יבין? שלמה ארצי?
כולם תחמנים.
העיתונות שולטת!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
וראיות נוזליות יש???
ל"ת
מדינה חרא,
10/05/05 14:20
|
|
 |
18.
למה???
אזרחי,
10/05/05 14:17
|
למה ואיך הם תמיד יוצאים זכאים ''מחוסר הוכחות'', בעוד שהאזרח הקטן תמיד, אבל ת מ י ד , נדפק??? בסוף גם הרבעאמר יצא זכאי, כי הוא יוכיח ששנתו עמוקה מאד (!)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אזרח קטן או עבריין קטן?
אבי,
10/05/05 18:12
|
האזרח הקטן לא אמור להגיע לבתי משפט אלא אם כן הוא עבריין קטן. ואולי האדם הזה חף מפשע באמת? הוא לא יצא זכאי מחוסר הוכחות אלה זכאי מחוסר אשמה! יש הבדל עצום. זה שהוא נחשב לבכיר לא הופך אותו לאשם באופן אוטומטי - מה רציתה? שירשיעו אותו למרות שכל אלה שהעידו נגדו נמצאו דוברי שקר? רק כדי שאתה תרגיש שלא דופקים אותך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגונב מגנב פ
הענק,
באר טוביה,
10/05/05 15:14
|
אתה לא אזרחי ולא בטיח אתה עובד חברת החשמל שגונב ללא הפסקה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מעניין מאוד
מעניין,
10/05/05 13:59
|
כשבדיקת הפוליגראף של לוי יצאה רע מאוד (כלאמר שיקר?) הוא קודם בדרגה. כשבדיקת הפוליגראף של העבריין יצאה רע אז הוא שיקר. מעניין. באמת מעניין. המצב במדינה הרבה יותר גרוע ממה שחשבנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבנת הנקרא זה לא הצד החזק שלך
אבי,
10/05/05 18:21
|
בדיקת הפוליגרף של לוי מעולם לא יצאה רע - בבדיקה הראשונה נמצא שלא ניתן לאמת לקבוע אם הוא דובר אמת או שקר - וזה עשוי לקרות לכל אדם בבדיקה כזו. בבדיקה נוספת שנערכה לו בחקירה הנוכחית הוא נמצא דובר אמת לחלוטין. ב. נראה לך שאדם מוכר כל כך ובכיר כל כך יתן שעבריין בכיר ישלח אליו איזה נרקומן שיזרוק לו לאוטו מעטפה באמצע הרחוב? זה מתאים לקצין מודיעין שמכיר את עולם הפשע כל כך הרבה זמן? ג. אותו עבריין בכיר - אם הוא נפגש עם אותו קצין כל כך הרבה פעמים - אז הוא יעביר את הכסף בעצמו אם ירצה לשחד. ד. כבר שנים רבות שקציני משטרה לא נוהגים בפ'זו - כבר שנים רבות שאין פ'זו במשטרה. ה. אותו עבריין המעיד שנשלח על ידי משפחת פשע ענקית ומסוכנת לשחד את אותו קצין - וכעת הוא בעילום שם מלשין על כך - האם אותה משפחת פשע לא יודעת את מי היא שלחה? אותו עבריין בכיר לא יודע את מי הוא שלח ולא ''יטפל בו''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
אזרח מודאג,
מרכז,
10/05/05 14:17
|
צודק לגמרי. זה שהמחלקה לחקירות שוטרים ''לא מצאה ראיות מספיקות'' והחליטה לסגור את התיק עוד לא אומר שהכל באמת נבדק כמו שצריך. ברגע שמפכ''ל המשטרה מסובך במינוי של לוי, חוקרי השוטרים מבינים שהם הולכים להסתבך פה עם הבוס הגדול של המשטרה ומגיעים לחקירה עם כוונות למצוא תוצאות מסויימות. אז אולי יש בכל זאת מקום לחשוד גם ב''טוהר החקירה'' ולא למהר להתנפל על העיתונאים שמנסים בשרות האזרח לבדוק איך באמת מתנהלות המערכות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אילנה דיין אני מאמינה בוטחת בך
שושפרי,
10/05/05 16:55
|
לא מאמינה למשטרה סגרו את התיק כדי לא לסבך את המנכל המשטרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אזרח מודאג? או אילנה דיין?
גבי,
10/05/05 18:22
|
נראה לי שמרוב ייאוש אילנה דיין מרביצה פה הודעות להגן על עצמה... אילנה תרוצי תרוצי - אני כבר אשלח את ההזמנות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפשה קטנה, לא המשטרה חקרה
דן,
10/05/05 18:15
|
לא המשטרה חוקרת את עצמה - משרד המשפטים חוקרים שוטרים. אין מנכ''ל למשטרה - אלה מפכ''ל... וסגרו את התיק כי האדם הזה חף מפשע - תלמדי הבנת הנקרא ותקראי - כל מי שהעיד נגדו נמצא דובר שקר, במכונת אמת הוא נמצא דובר אמת, מה עוד את רוצה? שנתלה אותו בכדי שאת תהיי מרוצה? בגלל רגשות הנחיתות שלך לא צריך לתלות כל בכיר שמעלילים עליו עלילות שווא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
אילנה דיין נפלה בגדול-עובדה
רוני,
יפו,
10/05/05 13:58
|
העובדה היחידה שאני מכיר היום זו העובדה שבעקיפין הגב. דיין היא הגורם המרכזי שבגינו ''טלעד'' נזרקה לכל הרוחות. נראה שעוזי פלד מבין יותר מאי פעם את פגיעתה הרעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
ומי ישלם על חיסולו של יורם
יואל,
מודיעין,
10/05/05 13:55
|
אילנה דיין - נראה אותך מקדישה שעת שידור להתנצלות בפני יורם ומשפחתו על הסיכול הממוקד. יש לך את היושר האישי או שאת שפלה ??
קראדי - ולך יש אומץ עכשיו לעמוד מאחורי יורם ומשפחתו ולתמוך בהם - כפי שלא עשית פומבית בחודשיים האחרונים.
יורם היקר - כנראה ששום דבר לא השתנה במחוז הדרומי ב 15 השנים האחרונות. הנחשים עדיין שורצים שם. הזהר גם בעתיד כי הם לא אוהבים להכשל. זכור מה הם ניסו לעשות לכל אילו שבאו מחוץ למחוז - בלכיש. פרט לכך שים פס על כולם ודאג רק לאתי ולילדים. מפקדיך ורוב הקצינים אתם אתה עובד לא שווים את התיחסותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
שמח בשמחתך יורם אל תחת
חי,
שדרת,
10/05/05 13:53
|
אין לך סיבה לשמוח כי לא עשיתה דבר פסול שממנו נחלצת אבל שמח כי חורשי המזימות וטופלי האשם תאוותם לא עלתה בידם ואת את אילנה דיין כמשפטנית ומרצה למשפטים בושי והיכלמי אם זו רמתה של מי שאמונה לדקדק בהין במשקל ובמידה לחקור ולדרוש תפקדך הוא להיות כלי בידי חורשי מזימות חבל שהציבור הרחב מלבד יודעי דבר אינם יודעים מה פירוש חוסר אשמה וכדי לחדד זאת החוקרים הגיעו למסקנה לא שהיתה עבירה והמעורב אינו אשם המשמעות היא לא היתה כלל עבירה ולכן מראש לא היה מה לחקור ולכן אם לא היה מה לחקור סתם הוטל דופי באיש ישר סתם הוא סוכן סתם הוכפש הוא אשתו ילדיו וחבריו ועל כך אילנה דיין לא יזיק לך להתנצל מהיום אטיל דופי בכל תחקיר שלך ומקווה שגם הקצין הדרוזי יצא זכאי בדינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
כמו במקרה של החייל- אלנה דיין
יעל,
10/05/05 13:52
|
כמו במקרה של החייל- אלנה דיין עם אמת מסולפת. לא רואה אותה כבר מזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
יורם לוי
הרצל סמילה,
קרית גת,
10/05/05 13:42
|
אין לי בעיה אם פתיחת חקירה כזו או אחרת כנגד כל אדם שיש חשד לגביו כי ביצע עבירה כלשהיא . אך במצב שנוצר לכל הפחות יש במידי לחקור את '' מעביר'' המידע למח''ש ובמקביל לחקור אם בכלל היה מידע שהתקבל ממקור או במסגרת סגירת חשבונות הועבר מידע שקרי להוסיף כי מדובר בעבירה פלילית של מסירת הודאה כוזבת (5 שנות מאסר) ובמספר עבירות פליליות נוספות מעניין לראות אם מח''ש תפעל אכן כך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
תביעה ציבורית נגד אילנה דיין
יעל,
ירושלים,
10/05/05 13:33
|
די לרשע!!! הפעם אילנה דיין צריכה לשלם גם על נושא וידוא הריגה וגם על רצח אופי וסבל שנגרם רק משיקולי רייטינג. להקים עמותה ציבורית נגד הכפשת שם ''טוב שם משמן טוב''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
התלהמות נוסח אילנה דיין
דר' דן הדולב,
10/05/05 13:33
|
היא זו המאפיינת את כל התקשרות הישראלית. יש לחוקק חוקים נגד התלהמותה של התקשרות הישראלית נגד מדינת ישראל ותושבי המדינה היקרים לכולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אילנה דיין כל הכבוד על החשיפה
ל"ת
אוהב אותך אילנה,
10/05/05 13:31
|
|
 |
כל הכבוד ?!
י,
10/05/05 13:40
|
אולי לא קראת את הכבתה - סתם שפכו את דמו של הנאשם , סתם. בזכות אילנה דיין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
אילנה דיין החליפי מקצוע.
מיכאל,
10/05/05 13:31
|
יש לך תואר דר' למשפטים ,עורכי דין מרוויחים כסף לא רע. נראהאותך מתמודדת עם 'החיים' כשאת חשופה לביקורת שופטים,לביקורת אלו שתייצגי ולביקורת הצד שכנגד. עיתונאית? את לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אילנה דיין -מצויינת ותמשיך
ל"ת
לכל המתלהמים,
10/05/05 13:31
|
|
 |
6.
אילנה דיין הביתה
אבי,
דרום,
10/05/05 13:23
|
אילנה דיין הצליחה במה שנראה כדבר בלתי אפשרי בעליל, להצהיב אפילו את הצהוב האולטימטיבי, ערוץ 2. השטחיות המרגיזה , המקומוניות של מה שאמורה להיות תוכנית רצינית.הנפיחות .אם נותר בך עוד מעט יושרה ,תתפטרי, לכי הביתה .נפלת במה שכתב מתחיל משתדל לא ליפול, שימשת כלי בידי עברינים בעלי עניין וגרמת לקצין בכיר ומוערךולמשפחתו עוגמת נפש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
עד כמה שאני יודע
אישיהודי,
10/05/05 13:22
|
כשאין ראיות מוצקות, סוגרים תיק מחוסר ראיות מספיק ולא מחוסר אשמה
אולי זה קשור איכשהו לעמרי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משפחת שרון
עוד איש יהודי,
10/05/05 14:31
|
אמת. לא סוגרים תיק כזה מחוסר אשמה אלא מחוסר ראיות מספיקות. אז מה, אתה חושב שהחוקרים הבינו שעם הקשר של עומרי וקרדי ליורם לוי כדאי לסגור את התיק לגמרי ולהשתיק את הנושא, העיקר לא להסתבך? הגיוני. מה יהיה עם המשפחה המושחתת הזאת, את כל המערכות הם יזהמו עד שהשמן יעוף מהשלטון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאיש יהודי ולעוד יהודי-תקראו
מיכאל,
10/05/05 15:12
|
אתם באמת יהודים?אולי תזכירו מה אומרת היהדות על לשון הרע? 0ראה פרשת מצורע). כלל מח'ש אינה סוגרת בקלות תיקים מאין אשמה,אם עשו זאת כנראה שיש סיבה אמיתית. מה הרקע המישפטי שלכם? בשורה התחתונה ביום כיפור יהיה לכם זמן להרהר על דבריכם זאת בהנחה שאתם יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בינתיים המשפחה מתנכלת
אישיהודי,
10/05/05 15:56
|
לנו ולכל מי שיש לו קמצוץ של יהדות דוגמא יומית ראה מה שקרה בהצבעה היום, בשביל לגרש יהודים עושים עוד ''מצוה'' ונותנים עוד כסף לערבים מי שמסדר את התרגיל הזה הוא לא פחות מאשר ה''צדיק'' יצחק הרצוג שגנב (ממש כך, ראה תחקירים בעיתון זה) כסף מעמותות בחו''ל בשביל לממן את מסע התעמולה של ברק לא רק שהוא לא יושב בכלא אלא הוא גם מקבל משכורת מהמדינה ומחליט מי יקבל תקציב ומי לא לגבי מח''ש מציע לך לקרוא כמה מאמרים של הכתב המשפטי במקור ראשון ותתחיל אולי להבין מה הולך שם לגבי המקרה הספציפי, כדאי לקרוא מה שתנ''צ במשטרה שמצוי בחקירה אמר לפני כמה שבועות ותבין שלא מדובר באיזה מקרה סרק רצוי גם שלפני שתנסה לעשות רושם שאתה מבין ביהדות, תשתדל שלא לסתור את עצמך ולעשות עבירות הרבה יותר גדולות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי תזכיר לי ?
מיכאל,
11/05/05 10:33
|
איזו עבירה עברתי? חוץ מזה מה הקשר בין מחט לת..... לא הבנתי את הקשר להתנתקות,חוץ מזה אותו קצין לא רמז כלל שיורם מעורב. תאמין לי אני מבין ביהדות לא מעט ואני יהודי לא פחות טוב ממך (אולי קצת יותר טוב-אני נותן כבוד לזולת חרף חילוקי דיעות) אני עדיין בדיעה שביום כיפור תעשה לעצמך טובה ותבקש סליחה ומחילה מיורם לוי,זאת בהנחה שאתה אדם מאמין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
שוב אילנה דיין מביישת את עצמה.
ל"ת
משה ישראלי,
מודיעין,
10/05/05 13:21
|
|
 |
3.
קודם שופטים אותו למוות
אזרח,
מרכז,
10/05/05 13:17
|
כמו בעולם השלישי קודם עושים משפט שדה ואחרי זה אולי בודקים את הראיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מה יהיה הסוף עם אילנה דיין?
איסתרא בלגינה,
קישקיש קרינא,
10/05/05 13:14
|
אחרי הכתבה המפוברקת והשקרית על הרג הילדה הפלשתינית ע''י המ''פ, עכשיו מתברר כי גם ה''סקופ'' החדש של אילנה דיין הוא לא יותר מברווז עיתונאי. אילנה, עשי לכולנו טובה ובמקום להפריח עורבים שחורים, תחזירי את תעודת העיתונאי שלך ותקפלי את הפקלאות יחד עם המעסיקים שלך מטלעד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם דני ועקנין
ג,
11/05/05 18:30
|
ראש העיר של בית שמש, שאילנה דיין עשתה עליו גם כתבה, והוא יצא זך וטהור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
ומי יחקור את מח''ש??
ירון,
י-ם,
10/05/05 13:14
|
יש לי הרגשת בטן מוזרה שמח''ש אינה מחלקה ''טהורה'' ונטולת שיקולים זרים כמו שהיא אמורה להיות.. קשה לי להאמין שההחלטה לסגור את התיק התקבלה בצורה אובייקטיבית ומקצועית. השחיתות במשטרה עמוקה ושורשית, והיא מגיעה עד הצמרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגועל שלך עמוק ושורשי
ארצי,
10/05/05 18:27
|
מאיפה הקישקושים שאתה מקשקש? רק חלאות אדם יכולים לזרוק האשמות בלי בסיס - יש לך משהו? אם כן קח את הדברים שלך ותציג אותם - תציג את אותה שחיתות ''עמוקה ושורשית''. השחיתות היחידה כאן זו השחיתות המוסרית של אנשים כמוך המאשמים בצורה הבוטה ביותר - בלי בסיס בלי הוכחות - בוא תיזדהה - תאשים באופן ספציפי בכדי שניתן יהיה לתבוע אותך על הוצאת דיבה - אם יש לך בסיס לדברים אז בטח תיזכה ואם לא - אז תשלם על דבריך חסרי האחריות. אבל אתה פחדן טיפוסי המתחבא תחת האנונימיות של התגובות באינטרנט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למחיש אין אלוהים.
שוטר,
10/05/05 13:27
|
מה שאתה כותב זו קונספירציה.שוטרים לא מעטים נפגעו מחוקרי מח'ש,לכן לבא ולומר שהם 'חיפפו' את החקירה אין לה כל אחיזה במציאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נאיבי
זיו,
10/05/05 15:01
|
אין להם אלוהים כשמדובר בשוטרים זוטרים כמוך , השאלה היא מה קורה כשהחקירה הזו יכולה להתפתח לרמת מפכ''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי הוא לא נאיבי?
אר,
10/05/05 18:32
|
אולי בכל זאת האדם הזה חף מפשע? זה שהוא בכיר - זה לא עושה אותו אשם... אדרבא - אם מח''ש יכלו להפיל את המפכ''ל אז הם היו עושים הכל לשם כך - יותר ''יוקרה''... ובכלל - מה היה החלק של המפכ''ל בחשדות לכאורה? שהוא קידם קצין מוכשר למרות בדיקת פוליגרף שלא אמרה כלום? עשרים שנות שרות בהן נתן אדם את חייו מול האשמות חסרות בסיס של איזה שקרן? מה עשה פה המפכ''ל? איזה אינטרס היה לו לקדם קצין מושחת? למי שלא מכיר את המשכורות במשטרה - אז קצין בכיר משתכר מספיק טוב בשביל לא להזדקק למעטפה. לא נראה לי שאדם עם משכורת של עשרים אלף שקל יסכן את חייו ופרנסתו ויושרו בשביל מעטפה מחורבנת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עכשיו יקבל מהר תנ''צ כפיצוי
ל"ת
איזה כיפ להיות,
אנדרדוג ש?BB,
10/05/05 16:47
|
|