 |
49.
למה אין תמונות??? אני יודעת!
לא תמימה!,
14/05/05 20:27
|
כי כמו כל דבר שיש לו ריח של רייטינג התקשורת אוהבת לנפח. כשאני אראה במו עיני תמונות של ישראלים עושים מנגל בין קברי נופלים- אז אולי אני אאמין לכך ואז גם אסיק את מסקנותי לגבי מה שצריך לעשות בענין. אבל מעניין מאד- בעידן שבו לכל אחד יש מצלמה דיגיטלית שאפשר להעביר תמונות מיידית למערכת- אין ולו תמונה אחת של תופעה כה מזעזעת. איך זה? זה בגלל שלא היה כדבר הזה. אז חברה, שלא יעבדו עליכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
מה לא בסדר ?
דוד,
דרום,
14/05/05 19:43
|
מה כאן לא בסדר היום יום שבת טיילתי עם משפחתי בעיר ירושלים בין היתר בהר הרצל המראה בהר הרצל היה קשה , שלושה ימים לאחר הטקס המרכזי בערב יום העצמאות המקום מלוכלך , ע''י שאריות אוכל ולכולך מהטקס המרכזי רחבת הקבר של הרצל בלגן נוראים חלקים מבמת האירוע זרוקים על הקבר של חוזה המדינה, לאחר מאמץ רב ומעבר בהרי זבל נגשנו לקבר של זאב זבוטינסקי, רחבת הקבר מלאה בזבל וכסאות פלסטיק. אז לפני שבאים לאזרח הקטן בא נסים לב למעשה מוגזם יותר של משרד החינוך וצה''ל ולתפארת מדינת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
בושה וחרפה מקום אחר לא מצאתם
דבורה מחיפה,
14/05/05 18:35
|
הילדים נפלו למעננו נלחמו את טיפת דמם אחרונה באים נבלות לעשות מנגל על כברם ממש נבלות תתבישו לכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
במצריים הפכו בתי קברות לבית
הומלס,
נפגע משכנתא,
14/05/05 17:20
|
|
 |
45.
כל הצרות האלו מקורן חד הוא:
מושון הגאון,
רמת גילשון,
14/05/05 15:51
|
חינוך קלוקל.
זה מסוג הדברים שלפתוח את הממטרות לא פותר אותם. אם הדגנרטים שעושים מנגל בבית הקברות לא מרגישים בעצמם שהם עושים משהו חריג אשר לא ייעשה - ההורים והמורים שלהם אשמים.
לצערינו התנהגות מן הסוג הזה עולה בקו אחד עם שאר דפוסי ההתנהגות שכה רווחים כיום בארץ (שחיתות, סחר בנשים, אי כבוד החוק, נהיגה עבריינית, אלימות, זנות הזנחה ועוני), ואין היא החריג אלא הנורמה, שעדיין מפריעה רק למיעוט 'קיבוצניקים'.
כאשר זה הוא המצב, על הפתרון להיות יסודי ואמיץ (40 שנה במדבר למשל), ואינו יכול להתחיל ממנגל בבית הקברות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
מזל שהם לא אכלו את העצמות שם
ל"ת
האדם הפשוט,
טבעוני,
13/05/05 19:12
|
|
 |
43.
זה ממש לא חדש
איזמרגד,
13/05/05 17:16
|
אני רואה את התופעה כל שנה, רק אתמול למשל ראיתי את אנדרטת הצנחנים לפני גדרה אפופת עשן, לי זה תמיד צרם והפריע ואני חושבת שצריך להפסיק את המנהג הפסול והצורם הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
ברברים ונקרופילים במיטבם
מזועזע פעמיים,
13/05/05 14:41
|
אנשים שעושים מנגלים בבית הקברות הם חסרי תרבות וברברים ולצערנו אנשים כאלה תמיד היו ויהיו בעתיד ולא רק בישראל. אני חושב שהבעיה היא שאין במדינה חוק שמגן על בתי הקברות מפני ההתנהגות לא הולמת. זה מזעזע אבל סה''כ זה דבר זניח.
אבל התגובות לכתבה הזאת זעזעו אותי לא פחות. זה נראה לי כמו חגיגת נקרופיליה – המגיבים כאן אוהבים מתים יותר מהחיים. אחד מאחל לאנשים הרעלת קיבה, שני אומר שישרפו בגהנום, שלישי עושה מסכנות מרחיקות לכת שכל הישראלים הם פרימיטיביים ועלובים, רביעי כותב שכל המזרחים הם ברברים, חמישי שכל הרוסים הם חסרי תרבות וכוי'. מאיפה קפצו פתאום כל המגיבים הטיפשים ולא שפויים האלה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
מנגל זה המצא של מרוקאים ופרנקי
אולג,
אריאל,
13/05/05 13:45
|
ישראל נראית כמו מדינה ערבית. חבל שבאנו לכאן. מגעיל פה. המרוקאים וערבים אין הבדל. אותו תרבות. אותו רעש. אותו לכלוך. אותו קללות, אותו פרימיטיזם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם לא טוב לך אז לך מכאן
דב בינדר,
14/05/05 21:26
|
|
 |
מסכים אתך מרוקאים זה מכה
אלכסנדר,
כרמיאל,
13/05/05 14:32
|
גם בכרמיאל אני רואה את החגיגות של הערבים שגרים לידינו וזה של מרוקנים ואין הבדל. אותו דבר. זה אותו עם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מוצא חן בעיניך תחזור לרוסיה
ל"ת
דב בינדר,
14/05/05 21:28
|
|
 |
יותר טוב מגזענות
עמוס,
גליל,
13/05/05 17:36
|
אני לא מרווקא' אבל להיות גזען זה הרבה יותר גרוע אבל שמזמינים אותכם לאבול אתם מתענגים על האוכל של המרוקאים ודרך אגב זה מצוה אצל הספרדים לסעוד ליד הבית קברות עובדהבקבר רבי שמעון ובאבבה סאלי הבוחצרה אולי המתים שקבורים שם הם מגרוש ספרד לכ גם לידם עושים סעודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לי שאלה לאחראי אתר מעריב
בוריס,
חיפה,
13/05/05 14:59
|
נדמה לי שפרסום תעמולה ניו נאצית מהווה עבירה על החוק. למה פרסמתם שתי תגובות של אותו ניו נאצי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מה לא היה שומר במקום
דבורה מחיפה,
14/05/05 18:36
|
עד לאן הם הגיעו לבית הכברות לא היה להם מקום אחר לעשות מנגל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאולג ואלכסנדר
tr,
13/05/05 15:20
|
|
 |
אתם צודקים
יהודי,
ישראל,
13/05/05 19:02
|
נכון מרוקאי אולי לא טוב אבל גוי מחבר העמים בטוח לא טוב אז הדרך חזרה פתוחה למי שלא טוב שיחזור מהיכן שבא, בלי הכללות יש אנשים טובים ויש כאלו שלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
וילן יקירי
אייל,
שרון,
13/05/05 13:40
|
כח''כ עומדת לך הזכות והחובה לחוקק חוקים. במקום לתת תגובה שנראית יבבנית ומתחסדת (גם אם מאוד מוצדקת ונכונה),עדיף שתקיים את חובתך כפרלמנטר ויפה שעה אחת קודם. התכבד נא ידידי,וחוקק חוק האוסר פגיעה באתרי מורשת וזכרון - כך שהפוגע באתרים מעין אלו - יידע כי קיימת סבירות לעונש כבד וקשה (עדיף בכיס,והרבה).אני בטוח,בהכירי את בני עמי ואחיי היקרים,כי אם יידעו,כי חלה עליהם סכנת דיווח לשלטונות ((מלווה בתיעוד ראוי,של אזרח ו/או של פקח - (כמו למשל רישום והסרטה של מספרי רכבים)),בגין פגיעה באתרי מורשת וזיכרון,יתכבדו מכובדינו המנגליסטים ויערכו את סעודת החג במקום ובאתר הראויים לכך.ובא לציון גואל ובבניין ירושלים ננוחם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
אין גאולה לעם הזה.
ל"ת
אבודים,
דפוקים,
13/05/05 13:38
|
|
 |
38.
מדינה בהתפוררות...............
ל"ת
ישראל..........,
13/05/05 13:31
|
|
 |
37.
למה חברי הקיבוץ לא גירשו בכוח
דרור,
רמת גן,
13/05/05 13:28
|
|
 |
36.
חיות אדם
ליאור,
מרכז,
13/05/05 13:25
|
אנשים הפוגעיםבכבוד גיבורינו בצורה כה ברוטאלית ומזעזעת הינם חיות ולא בני אדם, ואינם טובים מהרשעים שבאויבי ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
אני מקווה שהם ישרפו בגהנום
סטודנט בשוק,
13/05/05 13:22
|
בושה בושה !!!!! צריך לשלול לאנשים כאלה את האזרחות ולזרוק אותם מהמדינה שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
לפזר ממטרות בכל השטח
חכם מימון,
13/05/05 13:15
|
עם ישראל בחלקו הוא לא עם ,הוא עמא, עיצתי לחברי הקיבוץ: הביאו ערב יום העצמאות כמה ממטרות נוספות מהשלחין ופתחו אותם במלוא העוצמה, אחרת עמא ישראל לא יבינו חזקו ואמצו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
בושה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ענת מימון,
רמת גן,
13/05/05 13:09
|
אין מילים פשוט אין מילים בושה וחרפה אוי לנו שככה אנו נראים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
ברבריות ונקרופיליה במיטבן
מזועזע פעמיים,
13/05/05 13:00
|
אנשים שעושים מנגלים בבית הקברות הם חסרי תרבות וברברים ולצערנו אנשים כאלה תמיד היו ויהיו בעתיד ולא רק בישראל. אני חושב שהבעיה היא שאין במדינה חוק שמגן על בתי הקברות מפני ההתנהגות לא הולמת. זה מזעזע אבל סה''כ זה דבר זניח.
אבל התגובות לכתבה הזאת זעזעו אותי לא פחות. זה נראה לי כמו חגיגת נקרופיליה – המגיבים כאן אוהבים מתים יותר מהחיים. אחד מאחל לאנשים הרעלת קיבה, שני אומר שאין תיקווה בעולם של אוזי כהו ומנגליסטים, שלישי עושה מסכנות מרחיקות לכת שכל הישראלים הם פרימיטיביים ועלובים, רביעי כותב שכל המזרחים הם ברברים, חמישי שכל הרוסים הם חסרי תרבות וכוי'. מאיפה קפצו פתאום כל המגיבים הטיפשים ולא שפויים האלה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
שלמה וילן ממשיך בשנאתו הבהמית
הביטוי ''להתנחל'',
נבחר בכונה.,
13/05/05 12:40
|
הוא ראוי לכל בוז.
אביו היה מתנחל בדיוק כמו אלה שיושבים היום בכפר עציון ובכפר דרום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Open a dictionary and see
Jehova,
13/05/05 20:57
|
The wrod התנחל
has absolutly no negative meaning in Henrew Guess why you think it's a dirty word
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
בושה וחרפה !!!!!!!!
לא דתי,
13/05/05 11:52
|
בד''כ מאשימים את החרדים בביזיון המדינה (שריפת דגלים,צפירת יום הזיכרון)ואני גם זוכר מקרה לפני כמה שנים שצילמו משפחה חרדית עושה על האש על מצבה והיה בלגן בגלל זה . ככל הנראה לא יעשו יותר מדי רעש בגלל המקרה הזה שלדעתי הוא לא פחות חמור משריפת דגל הלאום. אני לא מבין למה אין חוק בארץ האוסר על ביזוי כזה של בית עלמין (עובדה שלא הזעקיו משטרה) ולכל אותם חולרות שעשו על האש אני ממש מקווה שכולכם תחטפו הרעלת קיבה מהבשר הזה שעשיתם שם, בושה וחרפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה דתי באבוה. (אפילו חרדי).
מזהה חרדים,
13/05/05 12:10
|
אני לא מבין מה הקטע שלכם לכתוב ''לא דתי''.
חשבתי שהחרדים קצת יותר חכמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה מזהה חרדים לכברים טמבל
דבורה מחיפה,
14/05/05 18:38
|
אני לא דתיה כלל מה הקשר פה לא היה להם איפה לעשות מנגל רק על הכברים של הילדים שתמיד ישארו ילדים לא יגדלו לעולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שתגיד
לא דתי,
13/05/05 14:43
|
כנראה שאתה מכיר אותי,אולי אתה גם יכול לנחש מאיפה אני ומה העיסוק שלי בחיים. זה שיש מישהו שקצת מגן על הציבור הזה ולא שונא אותם כמו רוב הציבור בארץ זה לא אומר שהוא כמוהם או מסכים עם דרכם. תלמד מזה אולי משו מר ''מזהה חרדים''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק אל תאשים אותו בדתיות יתר
ל"ת
משהו,
רחובות,
13/05/05 13:05
|
|
 |
29.
בטח היו באר-שבעים
מושון,
באר-שבע,
13/05/05 11:20
|
בגלל המיקום של הקיבוץ, אני שם מאה שקל שזה היו באר-שבעים. זה אותם אנשים שעומדים במדרחוב ומשתינים, שהולכים לחרבן ברחבה של מוזיאון הנגב ושניצתו לרסיסים גן ]פסלים יפהפה שהיה בעיר העתיקה. אבל אי אפשר להאשים אותם: ביום העצמאות לא היה מה לעשות בעיר, כי טרנר שלח אותם לישון בעשר בלילה. אנשים עושים על האש בקברים כי זה מה שהם חושבים על המדינה שדופקת אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
בושה לאן כבר הגענו איין לנו
דבורה,
13/05/05 11:16
|
כבוד לנופלים איפה המשפחה מה קרה לכם תתבישו לכם הם נתנו את דמם למען המדינה ואתם מחללים את כברם תבושו לכם תקבלו את אונשכם מידי השם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דבור'קה תרגעי ..
no name,
13/05/05 11:39
|
בסערת הרגשות יוצאים לך הרבה שגיאות כתיב .. עוד נחשוב חו''ח שאת בורה ולא דבורה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה לך על תקון השגעות כתיב של
דבורה מחיפה,
14/05/05 18:40
|
אבל זה לא המקום לתקן לי טמואני לא דבורקה אני יכולה להיות הסבתא שלך בל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלה אחי, אהבתי את התגובה שלך
ל"ת
אורלי מהמרכז,
13/05/05 13:28
|
|
 |
27.
מה שבטוח
רמז,
רמות רמז,
13/05/05 11:13
|
לא אנשים מהקיבוצים היו שם, ויחד עם כך תשאלו את המלך חסן, מה היה עושה לאנשים כאילה, שם בגלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנשים מהקיבוצים היו עסוקים
דודנה שמארי,
13/05/05 11:23
|
בהפגנות האנארכיסטים וסיוע לרוצחים הפלשתינאים נגד אחיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לדודנה
אלון,
13/05/05 12:35
|
סתמי יא מפגרת מטומטמת, את הישראלי הכי מכוער וטיפש שקיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מהתגובה שלך נראה שיש 1 יותר...
ירה יפקוני,
13/05/05 17:11
|
|
 |
26.
יש ישראלים אחרים
NiceGuy,
13/05/05 11:00
|
יש ישראלים שפויים ומתורבתים אמנם הם לא רבים ולא קולניים כקרוביהם הערסים הנפוצים אבל הם קיימים- והם מתביישים שהם חלק מאותו עדר בהמות אז הם מסתגרים בתוך עצמם ומקללים את היום שהשארנו את המדינה לפרימיטבים הרוחניים והפרימטים חלקם מסתגרים בעולמם וחלקם נוסעים רחוק כי הרי אין תקווה בעולם ששייך לעוזי כהן והמנגליסטים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נאד נפוח - סע לקנדה.
ל"ת
נעל קנדית,
13/05/05 11:25
|
|
 |
25.
לוגיקה מזרחית דשא = מנגל.
עין לציון,
13/05/05 10:51
|
הזהרנו אתכם בראשית שנות השישים , מזרחיים מתרבים כבעלי חיים וכשהם יהיו כאן הרוב זה יהיה סופה של הארץ. צדקנו הלא כן???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גזען קטן ועלוב
יואב,
13/05/05 13:21
|
אתה גזען מהסוג המכוער ביותר שקיים .יש לך תרומה לארץ הזאת ב57 שנותיה והיא כניסתך לאלפיון העליון של הגזענים בארץ. תתמיד להשתמש בונדום שלא תתרבה ולסיום מסכנה אישתך שחיה עם איש שכמוך{אם יש לך כזאת}
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא עין - אתה גבלס
ל"ת
מיואש,
13/05/05 11:27
|
|
 |
why????
gyg,
jerusalem,
13/05/05 11:11
|
u know after i red your thing i start to understand why all of the world hate us so much we are a pice of shit and u are the big one
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בלי המזרחיים היינו
אובי1,
13/05/05 11:05
|
חיים עם תרבות אירופאית אפורה פלצנית ומשעממת, המזרחיים הגיעו לארץ, ועם מנהגיהם המיוחדים להם והתנהגותם המאפיינת אותם, הפכו את המדינה למקום הרבה יותר צבעוני מצחיק ומעניין, אז לך לגרמניה או מקום קר ואפרורי אחר, איפה שיבינו אותך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Wrong !
Jehova,
13/05/05 12:20
|
Don't know what we were without the blacks but certainly not Europe. The main moto of zionists was not to keep the European culture. The Palmach couldn't be more different than the Germany mentality
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
כמו באוקראינה
מאוקראינה לישרא,
13/05/05 10:24
|
אני גר באוקראינה, ונדהמתי לגלות שפה זה חלק מהכבוד למת... לאכול ולשתות על קבר הקרוב... כנראה שבישראל למדו כיצד לכבד את מתיהם מהאוקראינים. וחבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24 גם בואקרינה לא עושים דבר כז
דבורה מחיפה,
13/05/05 11:17
|
|
 |
תשאר תשאר תשאר .. שם
ל"ת
שרוליק,
13/05/05 11:16
|
|
 |
אתה לא ממש הבנת
מישהו,
13/05/05 10:36
|
פשוט שם באוקראינה זה מנהג עתיק וזה נותן כבוד...פה במדינה זה כבר חוסר כבוד ולא חלק מהמנהגים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
בית קברות בקיבוץ
דומה לפארק,
13/05/05 10:10
|
מה לעשות אם אנשים בוחרים במקום מצבה להקבר מתחת לעץ ושהנכדים שלהם יאכלו את הפירות (פורסם בתוכנית של רזי ברקאי בגל''צ) הדשא כ''כ מטופח שם ויש ספסלים. מקום פסטורלי עם נוף נפלא. זה מזמין אנשים למנגל. (זה כמובן לא מוצדק)
הייתי רוצה לראות את הפסיכים שימנגלו בבית הקברות בכפר סמיר או בסגולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23 חיבים להתחלי לחנך שוב את הע
דבורה מחיפה,
13/05/05 11:19
|
כבר אנחנו הגענו למצב כזה מנגל על כבר הם דפוקים ממש אולי המת רצה לאכל בשר או רצה שיעשו מנגל על כברוהוא דבר אתם נבלות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גועל נפש
אזרח,
13/05/05 10:40
|
|
 |
22.
ומה זה בעצם ישראלי שאינו מכוער
Yossi V,
13/05/05 10:01
|
האם יש ייצור כזה 'ישראלי לא מכוער'? יש משהו במעשי הישראלים, בפוליטיקה, בחברה ובכלכלה שאיננו מעשה של כיעור וליכלוך?
ועל מה בעצם חינכו דורות שלמים בגלויות ישראל, וביתר שאת במדינת ישראל? ''פוליטיקה זה ליכלוך''. ''ביזנס זה ליכלוך''. ''אין דבר כזה חברים'', או ''אל תאמין לאף אחד''.
ובעצם הכל מתרכז לרעיון מפתח אחד: ''תחרבן על כולם, תגלגל עיניים, ותצעק שונאים אותנו'' - זה עובד.
'עם לבדו ישכון' ועדיף שכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה, יש גם הישראלי היפה
יוסי,
13/05/05 12:55
|
זה שמתגייס ליחידות מובחרות, זה שנהרג לא לשווא למען רווחתם של ראשי המדינה והצבא.
הישראלי היפה הוא זה שלא ממהר לעזוב את הארץ לטיול שיחרור או לצמיתות, אלא הוא מתגייס לעזרת חבריו על גבעות הגדה המערבית.
הישראלי היפה חוזר בתשובה ונישא לחוזרת בתשובה ומגדל שבעה מחבלים קטנים הזורקים אבנים לעבר ערבים וחיילים.
הישראלי היפה לוקח את החוק לידיו - כי הוא בעצם החוק, ואין בילתו - וקובע את מושבו ומושב אלוהיו על אדמות לא לו.
הישראלי היפה תורם מזמנו להגנת המולדת בכל מה שקשור להתעמרות בערבים ולכל מי שלא חושב כמוהו.
הישראלי היפה לא מבזבז את זמנו בשריפת בשר בבתי קברות. הוא מתחיל בשריפת צמיגים בצמתיים ראשיים ומעכב ועוצר בכך מדינה שלמה מלכת.
הישראלי היפה מקריב את חיי ילדיו בטקסים פגאניים שהיו נהוגים במקומותינו עד לפני שלושת אלפים שנה.
הישראלי היפה הוא בכלל לא ישראלי, כיוון שאין לו מדינה וחוק שמתפקידו לשמור עליה והיא עליו.
לישראלי היפה יש הזיות של אלוהות שלמען הזיות אלה ומימושן הוא אינו זקוק למדינה, לחוק או לסיוע (ניצול, כן).
הישראלי היפה הוא עושק, מתעלל, רודה, בוטה, מתעמר, גונב, מרמה, מהונה, הורג, מחלק (בין איש לאשתו, בין ילדים להוריהם, בין איכרים לשדותיהם), ורוצח.
הישראלי היפה הוא היהודי הגלותי שהמיט עלינו שואות ללא ספור, אך לעולם לא שוכח לגלגל עיניו בתחינת געוואלד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפעם הצחקת אותי ממש
מרק,
13/05/05 11:35
|
כשקראתי את המשפט שלך ''ובעצם הכל מתרכז לרעיון מפתח אחד: ''תחרבן על כולם, תגלגל עיניים, ותצעק שונאים אותנו'' פתאום דמיינתי לעצמי אדולף היטלר עם פרצוף תמים שאול ''למה יהודים אומרים ששונאים אותם?''. וזה הצחיק אותי. כשעליתי לישראל אמרו לי - אל תאמין למוסלמים וכל פעם שאני קורה את התגובות שלך אני מבין עד כמה זה נכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
המדינה הכי מגעילה בעולם
דורון,
13/05/05 09:59
|
|
 |
לפי תגובתך גם מדינה של מפגרים
מרק,
13/05/05 12:09
|
נכון שלא חסרים ברברים בעם ישראל אבל לעשות הכללות כמו שאתה כתבת יכול רק אידיוט. בכל מדינה יש אנשים פרימיטיבים וגסי רוח וישראל היא רחוקה מלהיות מובילה בתחום הזה. אני גדלתי בברית המועצות ולעומתה ישראל היא בית הספר לנימוס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
ובמותם ציוו לנו את החיים
מוחה,
13/05/05 09:58
|
ואת השמחה ואת המנגלים שבלעדיהם יום העצמאות הוא סתם עוד יום בלוח השנה. באמריקה יום הזכרון לחללים ה MEMORIAL DAY הפך ליום המציאות בבתי הכלבו ה WHITE SALE המפורסם. חבל שהישראלים אינם יודעים לשמוח בלי לגרום לבושות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מה בין מגיני נגבה החיים למתים?
שועל שמשון,
13/05/05 09:49
|
ממש שום דבר. גורנישט. פעם היו מגינים בחירוף נפש על אדמתם והיום כל מה שנשאר להם זה וילן.
ככה זה כשאען אידאולגיה, היא מפנה את מקומה לאימפוטנציה.
מגיני נגבה של 48 = חלוצי קטיף 2005.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שועל טיפש בכרם
רומי,
בני דרום,
14/05/05 21:24
|
המון הבדלים יש בין גוש קטיף לנגבה את כפר דרום ב1948 פינו כי היה מסובך מידי להגן עליו אבל ההבדל הגדול בין מטורפי גוש קטיף ודעותיך והמעוותות לבין לוחמי 1948 הוא שאת הילדים פינו מהקיבוצים ב1948. אילו אתה וחבריך רק מחכים להקריב אותם ככקורבנות אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19 נגמר ההדילוגיה כבר איין לנו
דבורה מחיפה,
13/05/05 11:23
|
צריך להתחיל לשיר איין לי ארץ אחרת אולי יפתח להם האבן בלב בושה על כברים חוגגים מנגל לא היה להם מקום אחר עוד קצת כבר לא יהיה יום עצמאות למה לא עומדים בצפירה בלי בושה אז לאן ישעוד להגיעה זה בא מבית הספר החינוך של המורים הדבילים שבאים רק לעבוד על הכסף פעם היה מורה חיי בצניעות אבל היה לנו כבוד למורה שלנו היום מקבל יריקות מכות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נמאס
אזרח,
13/05/05 10:41
|
|
 |
אתה באמת לא מבין?
שועל שמשון,
13/05/05 10:58
|
|
 |
אתה באמת מטומטם
שפוי,
ישראל מדינתי,
13/05/05 11:09
|
|
 |
איבדת את עשתונותיך ואתה מקלל.
שועל שמשון.,
13/05/05 11:22
|
|
 |
צודק
ל"ת
עידן,
13/05/05 12:04
|
|
 |
18.
עניין של השתייכות\שייכות
אזרח,
13/05/05 09:49
|
צריך להבין שטכסי וסמלי יום העצמאות הם בבעלות קליקה קטנה שהשייכות אליה עוברת מדור לדור.
למשל, טכס פרס ישראל היה מיועד לעילית (הייתי מוסיף - על בסיס עדתי כמעט). למנגליסטים אין שם חלק ולא יהיה בקרוב. מה ציפיתם .. שהם יצפו בכם בטלויזיה ? ואתם תמשיכו לנכס הכל לכם ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בקיצור מה אתה?
ישראל ישראלי,
13/05/05 10:33
|
אשכנזי?מיזרחי?יהודי ממוצא ערבי? יהודי ממוצא רוסי? הסבר, מי שייך לעילית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אתה נגוע ..
ל"ת
אזרח,
13/05/05 11:13
|
|
 |
17.
מנגלים על קיברי הילדים
עדי,
רעננה,
13/05/05 09:38
|
היגענו עד פיתחי תהום, לעד עוד נגיעה? אנחנו כבר היגענו, הלב שורף,כואב,האם היה כדאי כל הקורבנות, למי,למה? אינני יודעת ,אך אם לא יתוקן ומייד,אין טעם להמשיך ולהקריב ,לחיות שכאלה, נפלו הבנים,הבעלים,ההורים? אפילו להניף את הדגל עייפתי......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17 איין לנו כבר מדינה נגמר הבי
דבורה,
13/05/05 11:25
|
איין לנו בית כבר עם על הכברים עושים מנגל אז מה הכבוד לחללים נתנו לנו חיים ופה נבלות באים לעשות מנגל על כברם לכבד אותם בבשר מקום אחר לא היה להם לנבלות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
לא נראה אמין כל הסיפור הזה
יפת,
13/05/05 09:16
|
נו, באמת. מי קם בבוקר, מעמיס את האוטו, וחושב למנגל בדיוק בין הקברים של בית הקברות הצבאי של נגבה? מה שנראה לי יותר הגיוני שקרה, זאת התנחלות של מנגליסטים בשטחי הקיבוץ (יכול להיות שהייתה התנחלות גם באיזור הסמוך לבית הקברות ובתום לב) למורת רוחם של החברים שניסו לסלקם בכל דרך, וגם ערבו את התקשורת בצורה לא הכי אמינה. מדיווח שכזה חובה שיהיו גם צילומים, ולא מאמין שיש כאלה ולא בגלל אוזלת יד של הקיבוצניקים. אנשי נגבה פשוט לא רוצים לראות מנגליסטים בשטחי הקיבוץ, ויעשו הכל כדי למנוע זאת, כולל דיווחים מסוג זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון. זה בטח השב''כ.
הילה,
13/05/05 11:12
|
|
 |
את פשוט טיפשה מתלהמת
גיא,
13/05/05 11:38
|
אף אחד לא עשה מנגל על/ליד הקברים. באיזור יש חורשה - לא בבית העלמין! אנשי הקיבוץ משתמשים בקברים לצורך פירסומת זולה ומתועבת - בכדי להרחיק את המבלים מקיבוצם היקר והשחצן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-16
ishai,
tel aviv,
13/05/05 09:53
|
כמה מטומטמים אתם יכולים להיות? הרי זה ידוע שאנחנו הישראלים כל כך רגישים ומתחשבים. הרבה יותר נוח לתקוף את הקיבוצנקים.... במקום להסתכל במראה ולהקיא מהבחילה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת. גם לי זה לא ניראה אמין.
מזל,
ב''ש,
13/05/05 09:41
|
לא זכור לי מקרה בארץ שאנשים עשו מנגלים בין המצבות. אפילו בכל מיני הילולות לזכר רבנים, עושים אמנם בקירבת מקום, אבל לא להגזים - לא בין המצבות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
פתאום לוילן יש כבוד לקברים
יובל,
גוש קטיף,
13/05/05 09:14
|
ולהוציא 48 מתים מקבריהם, בינהם חיילי צה''ל ואנשים שאבדו את חייהם בשל הסכמי אוסלו - זה לגיטימי??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליובל
מ''צ,
13/05/05 11:06
|
אתה מנסה לנצל את הרגשות ואת החללים/הרוגים/נפטרים לצרכים פוליטיים, כן יהיה צורך להעתיק קברם, כדי לצמצם כריית קברים אחרים, וכדי לשמור על ציוויון דמוגרפי יהודי של מדינתינו, וכדי לקיים את החוק, ואים לא, חכה לסנהדרין וימות המשיח וכאשר יגיע ימצא חמור כמוך כדי לרכב עליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן
ניצנצ,
13/05/05 10:02
|
|
 |
תגובה
RS,
13/05/05 09:23
|
|
 |
דווקא צודק - כל הקברים
מוסה,
13/05/05 10:10
|
אם קברים חשובים - אז כל הקברים חשובים. לא רק אלה שחשובים לאבו וילן.
מי שעוקר קברים בסופו של דבר יעקור גם את האנשים שקופצים משמחה על עקירת האחר.
אמן כן יהי רצון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Cut the BS
Jehova,
13/05/05 12:42
|
It was good for Hherrzel Jabotinsky Moshe Rabenu and Yosef so stop using your lies for your political propoganda .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו.. עוד מתנחל שמצדיק את המעשה
הילה,
13/05/05 11:10
|
מה יהיה הסוף? מסתבר שכל המתנחלים שהגיבו כאן לא מתרגשים בכלל. טוב מה הפלא? לאנשים החיים כאן אין להם ערך, אז למתים?...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את נסחפת אחרי השנאה הבהמית
של וילן ליהודי,
יש''ע.גם ביום,
13/05/05 12:52
|
זה הוא דואג לשרבב לדבריו את הביטוי :מתנחלים'' כמבטא ביטוי גנאי ליהודים הנהדרים מישבי יש''ע. עולה החשד שבסך הכל כמה מנערי הקיבוץ עשו מנגל , והוא פיתח מזה סיפור שלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אף אחד פה לא הצדיק את המעשה
מתנחל,
13/05/05 11:25
|
למתנחלים דווקא יש כבוד כלפי המתים והם לא מנפנפים ולא מפנים את קבריהם.
מי שמנפנף בין קברים הוא זה שבסופו של דבר גם מסוגל לפנות אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קרא תגובות ותשכיל
ל"ת
מ''צ,
13/05/05 11:07
|
|
 |
14.
היו צריכים להסתובב כמה פקחים
אלמונית,
הרצליה,
13/05/05 09:12
|
גם בהרצליה יש פרק חדש ליד רח' פינסקר- מקום יפה מאד. במקום שאנשים ישמרו אותו - היו שם הרבהמנגלים בערב יום העצמאות וביום העצמאות........ אמנם לא מדובר בקברים שזה מקום קדוש - אלא מול בית הקברות - אבל איפהמצפונם של האנשים לשימור מקומות? הבעיה כיום עם בניהאדם בישראל שכל אחד בארץ לוקח את החוק ביידיים שלו ואם אתה מעיר לו איזה הערה - עלולה להתפתח תיגרה ואם לא מעבר לזה.......שמענו על מקרים קצוניים כמו רצח - הכל יכול להיות בארץ שלנו. לפי דעתי במקומות צבוריים צריכים להציב פקחים והפקחים צריכים לתת לאנשים האלה קנס.....אם זה נוגע לכיסם - אולי זה יזיז להם משהו................. במקום שהפקחים ירשמו דו'חות חניה - אז שישימו כמה פקחים במקומות צבוריים...........בתקוהשמישהו מוסמך קורא כתבה זו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אין מילה אחרת :ח-ז-י-ר-י-ם.
ל"ת
עליזה,
רעננה,
13/05/05 09:11
|
|
 |
12.
ארסים מנייאקים
ל"ת
יוסי,
13/05/05 08:53
|
|
 |
11.
איך החליק להם האוכל בגרונם?
גיל,
13/05/05 08:52
|
|
 |
10.
למה להלחם בהם?קרא מר וילן
אילן,
צפון,
13/05/05 08:49
|
במקום לגרש אותם ולפתוח את הממטרות נצל את הגעתם אליך לקיבוץ , אסוף את הילדים שלהם לכמה שעות תרבות אותה לא קיבלו בחיים, ונצל את הזדמנות הפז שיש לך לחנך את הבנים ובנות של המנגליסטים הללו למשהו אחר, כשפתחתה את הממטרות הפסדתה גם אותם וגם את הוריהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במה יחנך אותם??
משה סוזוקי,
13/05/05 09:50
|
|
 |
9.
למה מכוער?
למה מכוער?,
שלומי,
13/05/05 08:47
|
מה זה משנה אם עושים מנגל על קברים או אם לוקחים טרקטור שמרים את הקברים על כל תכולתם לתוך משאית וזורק את זה כמו כל הפסולת?
בישראל, הממשלה, אף פעם לא התיחסה לחילול קברים כמשהו רציני, אז למה להלין על האזרח הממוצע?
חוץ מכמה קברים בהר הרצל, הממשלה תמיד זילזלה בכבוד המת.
אז בבקשה להירגע.
איזה צביעות מח''כ אבשלום וילן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ומה הפלא?
שלמה,
13/05/05 08:33
|
במדינה שבה מזלזלים במי שנשמה באפו, יש לו מח ורגשות. ליבו לב קרוע ודמעתו רותחת, ואין מי שחל ומרגיש בכאבו רק משום שגר בגוש קטיף, מדוע שיחושו לכבודם של ישני עפר? זה לא הכיבוש משחית, זוהי שנאת האחים שמשחיתה. והרי לכם התוצאות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ככה זה המתנחלים
הילה,
13/05/05 11:07
|
ואנשי ימין קיצוניים. על כל כתבה בכל נושא שבעולם הם חייבים לדחוף את עצמם פנימה באיזושהי דרך ולהאשים אשכנזים, שמאלנים וכל מה שאפשר. אפילו כתבה על איזו דוגמנית תהפוך מבחינתם לקשר עמוק לבעיית ההתנתקות. יאללה תסתמו כבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
לצלם ולפרסם
יאיר,
תל אביב,
13/05/05 08:33
|
צריך שיהיו במקומות כאלה באופן קבע מצלמות אשר יצלמו , או לחילופין להגיע עם מצלמה כשדבר כזה קורה ולפרסם את התמונות באתר של המקום. העיתונות כבר תשאב את התמונות מן האתר
אולי בפעם הראשונה זה יעצבן אבל זה אמצעי הרתעה היחיד שעוזר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
הכל מתחיל מלמעלה -משפחת שרון ו
לשעבר ליכודניק,
13/05/05 08:33
|
ונתניהו. אם מותר לגנוב מותר לרמות מותר לעשוק את החלשים, אפשר גם לבזוז קברים ואפשר לבזות את המתים. יום עצמאות שמח. אל תשכחו יש לנו ארץ נהדרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
הפנים של השמאל והקיבוצים
גילי,
שומרון,
13/05/05 08:25
|
אני יודע כבר ממזמן שאין להם כבוד למתים חבל ששמתם לב לזה רק עכשיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעיה בהבנת הנקרא
גיל אזולאי,
13/05/05 08:53
|
|
 |
תאמין לי שהבנתי,אלה פני השמאל
גילי,
שומרון,
13/05/05 09:09
|
תשלים עם העובדה! לחלק מהשמאל אין כבוד לחיים בטח לא למתים שנהרגו על כיבוש הארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגילי הצדקן שלא מבין כלום
G,
13/05/05 10:30
|
זה שאנחנו רוצים להפסיק את הטרוף של הכיבוש מצביע על כך שלנו יש הרבה יותר כבוד למתים (וגם לחיים אני חייב להוסיף) יותר מאשר לך ולחבריך ה''פטריוטים'' מטעם עצמכם שמעדיפים שהמדינה תשרף העיקר שתוכלו להמשיך לצרוח ''אתה בחרתנו'' ולהתפלש בקברות צדיקים. העובדה שהתבהמנו כל כך שאנו חוגגים ואוכלים בתוך בית קברות מראה שכהו חושינו וגם זה בזכות מפעל הכיבוש המהולל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל- G
אפרים,
13/05/05 12:27
|
מה הקשר בין הפסקת הכיבוש לכבוד למתים? ב- 1994 הפסיקה ישראל את הכיבוש של שיטחי A בהם גרו כ- 90% מהפלסטינים. האם זה מנע את פיצוץ האוטובוסים שהביא להפלתו של שמעון פרס? האם זה מנע את מערכת החינוך הממלכתית של הרשות הפלסטינית ללמד את ילדיה שצריך לחסל את ישראל ולהקים מדינה פלסטינית בין הים לירדן? וללא שום קשר - הטענות של גילי הן קנטרניות וחסרות יסוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''ישראלי בעייני זה הקיבוצים''
משה בוגי יעלון,
13/05/05 09:34
|
כך אומר למעריב הרמטכ''ל הפורש מעניין אם כשמאלני יש לו ערך לחיים מתים או ערכים בכלל,הרי הוא בס''כ היה רמטכ''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקיבוצים לא הקיבוצניקים
גילי,
שומרון,
13/05/05 10:33
|
|
 |
וכל הקיבוצניקים נמצאים בקריה
גילי,
שומרון,
13/05/05 10:32
|
הדור החדש של ''הקיבוצים'' נמצא כרגע בקניון עזריאלי, אתה מוזמן ללכת לבקר אותם שם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''מתו'' בעבר. היום כולם בגואה
זיזי,
13/05/05 12:40
|
או נלחמים לטובת הפלשתינאים בכל מיני ארגוני אנאכיסטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רואים שאתה לא יודע כלום
גילי,
שומרון,
13/05/05 11:50
|
היום הקיבוצים הם אחוז קטן ביחידות העילית לעומת הדתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי גילי מהשומרון
אני,
רמת גן,
13/05/05 10:49
|
לך לבית הקברות של נגבה ותראה כמה מתו כדי להגן על המדינה שלנו!!! ורק תדע שרוב הקיבוצניקים נמצאים ביחידות העילית של הצבא... ושומרים על הבית שלך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
חולי נפש בזויים
ל"ת
גיל אזולאי,
13/05/05 08:24
|
|
 |
בארה''ב מקובל לערוך פיקניק
בין המדשאות,
בבתי הקברות,
13/05/05 12:53
|
|
 |
3.
מנגלים
gami,
דרום,
13/05/05 08:01
|
גם סביב מצבת הצנחנים ליד תל נוף עשו מנגל. מן הראוי שהמשטרה הצבאית תציב שמירה באתרי הנצחה , בימי המנגל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וככה החארות עדיין נשארים חארות
.,
13/05/05 09:57
|
כי זה אומר שבגלל כמה קקות שעושים מנגל בבית קברות ביום העצמאות, פחות חיילים יוכלו לצאת הבייתה בחג רק בשביל לשמור על האנדרטאות ובתי הקברות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
נבלות ישארו נבלות אין מה לעשות
אושר,
13/05/05 07:43
|
לצערי יש ביננו גם נבלות כאלה שאת העונש שלהם יקבלו מאלוהים רק אני מקווה שהם יקבלו כזו מכה שהם לא ידעו מאיפה זה בא להם וכמה שיותר מהר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בינינו אושר, כשמדברים על נבלות
יוסי,
13/05/05 10:09
|
כדאי שאתה תשתוק, כי עליך מדברים.
למה אתה מקווה שהם לא ידעו מאיפה המכה באה להם? מה איכפת לך שכן ידעו, ובמיוחד אם זו מכת אלוהים?
מה זו התכמנות הזו שלך, להכות ולברוח כדי שלא ידעו מאיפה זה בא? והרי על זה בדיוק דיברה הכתבה: על הישראלי המכוער - שאתה הוא מייצגו- בא, עשה מנגל וברח. ותושבי הקיבוץ באמת לא יודעים מאיפה זה בא להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי ההבדל הוא שאני ממשפחה
אושר,
13/05/05 16:26
|
יוסי ההבדל הוא שאני ממשפחה שכולה אני עשיתי 3 שנים בסדיר אני עושה מילואים ביחידה קרבית אני אוהב את המדינה שלי אני עמדתי בצפירות ביום הזכרון לשואה ולגבורה ולחיילי צהל אני נאמנן למדינה שלי אני בניגוד אלייך לא תמוך באירגוני טרור כל מה שרשמתי שאני לא אתה כן הבנת את ההבדל ביינו
אני בטוח שלא אבל לצערי אין פה אפשרות לצייר על מנת שתבין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על איזה הבדלים אתה מדבר
יוסי,
13/05/05 18:12
|
ומה פתאום הכנסת לנו את כל העץ המשפחתי שלך הנותן לך כאילו את הלגיטימציה לקלל ולנבל את פיך על כל צעד ושעל.
ורק שתדע ששרתתי 4 שנים בצבא והשתחררתי בדרגת סרן. עשיתי מילואים לאורך כל השנים ביחידות ובתפקידים מכובדים למדי (שבמהלכם עלתה דרגתי פעמיים). כבר שנים רבות (הכל יחסי) שאני משוחרר משירות צבאי כלשהו.
הנאמנות שלך למדינה איננה מדידה ולכן לא אוכל להשוות את שלך לשלי. אם עמדת בימי הזיכרון למיניהם, או לא עמדת, ואיפה עשית את זה, זה באמת מחוץ לעניין ולרלוונטיות של כל אדם בר-דעת.
נדמה לי שההבדל בינינו הוא לא בכמות הנאמנות אלא בכמות השכל וההבנה, כי מי שכותב מילים כמו: ''אתה מזיכר לי את הגוש חרא הדביק והמסריח שיצא לי מהצחת בבוקר הוא דומה לך שני טיפות מים'', אינו סובל מעודף נאמנות אלא מחוסר שכל. על מילים שכאלה לא אתן לך שום קרדיט. אלו מילים שרק מי שמקבל חינוך לקוי מביא אותן אל דל שפתיו.
ועוד משהו, אל תתחרה בי ואל תעז להתחרות באף אחד אחר בשכול, גם שם אתה יכול לצאת כשידך על התחתונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבאת את זה על עצמך
אושר,
13/05/05 23:37
|
1)לצערי אני לא מאמין לשום מילה מדברייך אני לא רוצה לבדוק את הידע הצבאי שלך כי אני לא רוצה להישתמש פה בשפה צבאית 2)קשה לי להאמין שאדם בעל דיעות שמולאניות קיצונית כשלך יודע בגלל איך דורכים עוזי 3)השפה שלך לא בדיוק יפה אני זוכר מצוין איך היית רושם שתבוא לבקר את אימי כשתיהיה אלמנה אז אל תשחק אותה תמים צדיק 4)אני התכוונתי לכל מילה שבה תיארתי אותך את המ אתה מזכיר לי כי אתה לא השממשת בשפה נקייה בעצמך 5)אוי לחיילים שהיו פקודיך אוי לצבא שנתן לך ללובש מדים אם אכן עשית צבא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בסוף הצלחת להבין את הבעיה שלי
יוסי,
14/05/05 10:45
|
עוד לפני שאתה מבין את עצמך, הבעיה שלך והבעייתיות שבך, אתה כבר ממהר לחדור לנפשם של אחרים ולהבין את בעייתם?
תאמין לי שאפילו לא אחת מהבעיות שיש לי קשורה אליך אישית. מה שכן, שכשאני נוכח עד כמה מלאה הארץ בפוחזים וכבדי פה כמוך, צר לי.
הייתי רוצה מדינה שבה האיכות האנושית - הבאה לידי ביטוי ביכולת הבסיסית של האנשים לדבר מבלי לירוק דם - תהווה את הרוב, ואז כמה שרצים כמוך לא יהיו יותר מאשר צווחות הצפרדעים במי הביצה.
צר לי ששרון הביא עלינו את מכת הדם וטיפוסים כמוך את כל השאר.
זו (תהיה) ברכה לבטלה לדבר אליך, תרבות הביבים שרכשת עם חלב אימך תשאר כנראה נכסך לעולמים. ואם אתה רואה בזה רק טוב - אז שיהיה לך לבריאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבנתי כבר את הבעיה שלך
אושר,
14/05/05 08:59
|
הבנתי כבר את הבעיה שלך אתה מחפש לנגח בי תראה איזה אדם קטן אתה אמרתי שאלה שעשו את המנגל שלהם עשו את זה לא רחוק מקיברי לוחמים ואתה קורא לי נבלה? ומה אתה?אתה לא נבלה? אתה רק מחפש לנגח בי הרי זה לא משנה מה אני ארשום תמיד יהיה לך מה להגיד לגדף ולקלקל אותי יכול להיות שנפגעת שקראתי לאילו שעשו לא רחוק מקברי הלוחמים על האש יכול להיות שאתה אחד מהם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי הצביעות הבצעיות כמה שהיא
אושר,
14/05/05 08:14
|
אוי הבצעיות צביעות כמה שהיא כואבת כשאני רשמתי שאני מאחל לבן אדם למות ושיגרדו אותו עם שפכטל רשמתי את זה לאותו אדם שהצדיק את פעולות הטרור ולהמשך המלחמה ''בכיבוש'' אותו לא עיניין כמה תינוקות ילדים נשים וזקנים נירצחו משום מה בחרת לתקוף אותי ולא את אותו בן אדם או שתה זה שרשמת את הדברים הללו בשמות אחרים
מעניין שחוץ מתגובות ביחס אלייך ולכל אלה שמאחלים את מותם של יהודים אני לא מקלל אף אחד
תפסיק להתצדק לי ולהגיד לי שאתה בסדר כשאתה בעצם רשמת שתבוא לבקר את אימי השכולה ולבוא אלי בטענות ברמת ההתבטאות שלי ולהגיד שרק הרמה שלי נמוכה מה עוד שהרמה שלך היתה הרבה יותר נמוכה
ושוב אוי לפקודיך ואוי לצבא שנתן לך לשים ברזל על הכתפיים לאן הצבא ההזה מידרדר טוב שאתה כבר לא בקבע והיכלות לך להזיק היא קטנה ביותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ביקשתי את אמונך או תמיכתך
יוסי,
14/05/05 01:39
|
1. אם אינך מאמין לאף מילה מדברי, אז אינך צריך לכתוב שאתה מצטער על כך. אתה בפירוש לא צריך להאמין לאף מילה שלי כשם שכלל לא איכפת לי אם אתה מאמין או לא. את שירותי הצבאי עשיתי ואת חיי בכלל אני מנהל לא למענך ולא כדי שתאמין לי. השירות הצבאי שלי הוא עובדה ולא דיעה.
2. אל''מ (מיל) מאיר פעיל לדוגמא, מי שהיה מפקד ביה''ס לקצינים, ידוע בשמאלניותו 'הקיצונית'(כדבריך). אלוף (מיל) מתי פלד שהיה חבר כנסת מטעם הרשימה המתקדמת לשלום, לא חשוד בדעות ימניות גם הוא. והדוגמאות עוד רבות. כך שאין שום קשר בין דעות פוליטיות והיכולת והניסיון הצבאי, לפחות לא בדור שלי.
3. השפה שלי תהיה איך שתהיה , אינה מכילה לשון ביבים, קללות ומילים שהשד יודע איך הן מגיעות לראשך. גם כאשר אמרתי שאבוא לבקר את אימך השכולה (ולא האלמנה), אמרתי זאת מתוך כתגובת כעס על איחולי המוות שלך לאנשים ומגיבים שונים, למשל כמו: ''אני רק יכול לאחל לך להיות הקורבן הבא והיחיד של מעשי בניו של המהנדס ושיגרדו אותך עם שפכטל נבלה...''
4. בתגובתי הקודמת ציטטתי את דברי הנאצה הבוטים שלך. לא כיוונת אותם כלפי, כך שאינך צריך עכשיו להצטדק ולהצדיק מה שמראש לא התכוונת ולא עשית.
5. אוי לחיילים שהיו פקודי? עניין של גישה.
6. ומה שכדאי וראוי שתלמד גם משמאלן 'קיצוני' שכמוני הוא, ששפה וולגרית, גסה ובוטה אינה מחזקת דעה , אלא עושה את ההיפך הגמור: היא בסה''כ מלמדת על רמה נמוכה ואישיות המעוררת חמלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
לישראלי לא מפריע שום כלום
עולה מאוכזבת,
13/05/05 07:42
|
גם לא לקיבוצניקים בשטח לא שלהם. נסענו ,באופן מאורגן קיבוצי,לטייל בגולן,ועצרנו לאכל ארוחת-בוקר באיזור המושב אלמגור. האיזור יבש וראינו פיסת דשה קטנה עם עצים....התברר שהיה זה בית-עלמין קטן...מה אתם חושבים...בלי שום בעייה חלק גדול מהקיבוצניקים התנחלו סביב הקרבים כדי לאכול את הסנדוויצ'ים שלהם....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יעלה על הדעת כאן
ל"ת
יורד מאושר,
ארה''ב,
13/05/05 09:26
|
|
 |
תגובה
יעקב יעקב,
דרום,
13/05/05 08:44
|
לא מדובר במינגול אלא באכילה . האין עדות מבורכות בקרבנו שסועדות סעודת מצווה על-יד הקבר . אולם למנגל - זו זילות לשמה.
הגב לתגובה זו
|
|