 |
94.
האשכנזים הגזענים, שונאי המזרחים, רוצים לחסל את המדינה.
בן חנן,
תל-אביב,
03/05/06 15:51
|
האשכנזים האלה, רוויי השנאה למזרחים, מתוסכלים מאיבוד ההגמוניה האשכנזית במדינה ו''ברחוב הישראלי''. בתסכולם זה הם רוצים לחסל את המדינה ולהופכה לדבר אחר, דו לאומית או ''מדינת כל אזרחיה'', כביכול. לא יעזור לכם, גזענים אשכנזים. כשיהיה שלום (לא יהיה) או מדינה דו לאומית (חלילה) מצבכם עוד יחמיר, מול ההמון המזרחי והפלסטיני. אולי כדאי שתזמינו דרכון ביילורוסי (אם עדיין לא עשיתם זאת).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
ההורים שלי גרשו מעירק וכל רכושם הוחרם
יוסי,
רמת גן,
02/05/06 18:12
|
משפחת ההורים של בעירק עלתה לישראל בחוסר כל כל רכושם הוחרם ומדובר ברכוש רב שם השאירו מאחור כשהם עזבו את בתם השכנים הערבים שלהם ניכנסו ולבתם על זה לא מדברים פו ????? כנ''ל בכל ארצות המוצא של היהודים במדינות הערביות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
הסיבה לנכבה
יריב,
תל אביב,
30/04/06 12:50
|
הנכבה קרתה לערבים בגלל שהם לא קיבלו את החלטת החלוקה שת האו''ם מנובמבר 1947. במקום זה הם תקפו את ישראל במגמה להשמידה. לו הם היו מנצחים היתה לנו נכבה. הם נכשלו ולכן הנכבה שלהם. מאז ועד היום הם מנסים ללא הפסקה להשמידנו.אם ימשיכו כך הם עלולים לחוות נכבה נוספת. חבל שהם לא לומדים מהניסיון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
אנחנו מכים והם מעיזים להתגונן?
א.ז,
מרכז,
16/05/05 03:07
|
חוצפה מצידם! למה הם לא מלקקים את המגף שלנו. למה הם לא מריעים לחיילים שלנו? למה הם לא מודים לנו שאנחנו מביאים להם דמוקרטיה? ממש חוצפה מצידם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רגם זו חוצפה(מצד ערביי ישראל)
פ.חיים,
02/05/06 18:09
|
אני מציע להם עצמאות-הפרדות מהמדינה היהודית וסיפוח על בתיהם ורכושם למדינת פלסטין! וחוצפה מטומטמת לכנות אותי גזען....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
הנכבה של הפלשתינאים הוא האיסלם
אריק,
15/05/05 16:34
|
אלה המאזכרים את הנכבה ביום עצמאותינו החליטו שהקמת מדינת ישראל היא שואה - שואתם. בכך וויתרו טוטאלית על אזרחותם. כיוון שכך יש להשליך את ח''כ הערביים אשר השתתפו שם, ממרגלות הכנסת אל ביבי השופכין של הרשות הפלשתינאית. שם, לכשישבו על גחלים לוהטות יוכלו לבוא חשבון עם שכלם הרופס וליבם השחור משנאת יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
כל התגובות
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
15/05/05 14:03
|
נכונות אים עם ישראל היה מיתנהג על פי תגובות אל ומצבנו היה טוב ואיבנו היו מכבדים אתנו אבל עם ישראל רק מדבר לכן מה שקורה כיום אלו התוצאות איבוד העם מבחינה מדינית חברתית וכלכלית ויבטחונית וגאוגרפית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
דבר
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
15/05/05 13:49
|
ראשון יש לישאול את פרס ובילין על היתנהגות זו של אויבנו איתם אנו עמורים לחיות בש לום דבר שני אבו מאזן הוא ערפעת כנימשל במשל של הזאב באור הכבש דבר שלישי אוי לראשם של הביהודים הבוגדים בעמם ומדינתם דבר רביעי זה מגיע לנו כתוצאה מההרס החברתי ומשינאת החינם ומל ההפקרות שעוברת אלנו אבו מאזן ומדינתו זה העונש של עם ישראלבושה וחרפה שלא מספיק לעם מה שעבר עליו בהיסטוריה שלו והוא לא מסוגל להגן על כבודו מדינתו וביטחונו ועצם קיומו שדבר כזה מצליח ליקרות בשיטיחי מקום זה ולא מספיק שאנו מותרים להם על מנת להרגיעם ולהקים מדינה הם מיתיבטאים כפי שמיתבטאים אצלנו אן סוג כזה של היתבטאות בושה וחרפה לעם ישראל עתידו ביטחונו וכלכלתו שכך מנהל את עסקיו אים שכנים כאלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
לא חבל על יום שמשי יפה?
ל"ת
אמנון,
15/05/05 10:39
|
|
 |
86.
לאיזה צד אתם שייכים?
דן,
15/05/05 05:46
|
שימו לב לכותרת - במקום לנפנף במנגלים (דבר לא מכובד, ריקני) הצטרפו.. וכו'. אני צריך להעריץ יהודים שבוכים על הקמתה של מדינת ישראל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כאיבם של בני-אדם
תקווה,
01/06/05 00:01
|
דן שלום.... אני לא חושבת שאתה צריך להעריץ יהודים שבוכים על הקמת המדינה.... אלא לחשוב על הדרך בה הוקמה המדינה, על האנשים שנשפו ב-48, יתומים ואימהות חסרי כל.... אני נערה ערביה בת 22, ביקרתי בפולין (אושוויץ, טרבלינקה...) ואני מזדהה לחלוטין עם כאב השואה ההומאני, ואיני מתכחשת אליו. אבל אני גם בן-אדם שזכותי לחיות בכבוד ובחירות. איני צריכה לשכניע אותך ב''נכבה'' כי אני חייה איתה עד היום הזה ,לפני 57 שנה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
יהודי כן מגרש ערבי
ליאור,
14/05/05 16:19
|
איך אנחנו נרגיש אם יגרשו אותנו מביתנו? עצרו לרגע וחשבו. ואל תפחדו לחשוב.
נדמה לי שיש כמה תשובות לשאלה בתגובות המתנחלים להתנתקות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
נימוקים הסטוריים והומניים-טעות
אפרים,
14/05/05 13:27
|
נימוקים הסטוריים: הזיקה ההיסטורית שלנו לארץ ישראל, היא חד משמעית. מאידך, אני לא הייתי מנסה להסתייע בהתנהלותנו ההיסטורית כדי להצדיק את מעשינו כיום. מה שלימדו אותנו בבית הספר כאילו הוגלנו מארצנו וכי עד לאחרונה לא התאפשר לנו לחזור אליה - הוא שקר וכזב. היהודים עזבו את מולדתם בנהירה אחרי סיר הבשר, ואף אחד לא הפריע להם לחזור. כשגרשו אותם ממקום אחד - הם עברו להרבה מקומות אחרים, למעט לארץ ישראל.
נימוקים הומניים: כ- 630 אלף פלסטינים גורשו מבתיהם במהלך מלחמת השחרור. למה גורשו, שכן רובם ברחו? פשוט מאד - רובם היו תושבים תמימים וחפים מכל פשע שברחו מאימת המלחמה, ולא לאפשר להם לחזור לבתיהם - הוא מעשה שווה ערך לגרוש. לפיכך, אני מציע לכל מי שמתנגד לזכות השיבה - לא להתהדר בהומניות.
אני מציע שמעשינו יוכתבו ע''י האינטרס הלאומי, ולא ע''י נימוקים הומניים והסטוריים (למעט הזיקה שלנו לארץ ישראל). מאידך, אנחנו צריכים להיות הומנים ככל הניתן במסגרת האינטרס הנ''ל. שלום הוא בהחלט אינטרס שלנו, אבל הפלסטינים אינם רוצים שלום - הם לא קיבלו את תוכנית החלוקה, הם לא הקימו ולא ניסו להקים מדינה פלסטינית בשיטחי יש''ע בשנים 1949-67, הם הונו אותנו באמצעות הסכם אוסלו, ורצונם לחסל ישראל ממשיך לקבל ביטוי באמצעות מערכת החינוך שלהם ובאמצעות אי הויתור על זכות השיבה.
מה שנותר לנו זה להתבסס על כוחנו ועל תבונתו, ולצערי, השימוש שלנו בשני אמצעים אלה - הוא מועט מידי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
שלמה,
פתח תקוה,
02/05/06 17:24
|
|
 |
נכון מאוד
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
15/05/05 13:54
|
אתה צודק בכל מה שצינתה ולכן אנו נימצאים בפח הפלשטינאי ובדילמה גדולה מה יגיד העתידרובו של עם ישראל לא מבין את מה שכתבתה לכן אנחנו נימצאים בצרה צרורה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
כן ירבו ימי נכבה ועוד נכבה
לוציפר,
גבעתיים,
14/05/05 12:30
|
כל אותם יהודים וישראלים המשתפים פעולה עם הפלשתינאים וקוראים לזכות השיבה ולהקמת מדינה פלשתינאית צריך להזכיר . עובדה פשוטה הם יכולים לעשות זאת רק במדינת ישראל התנהגות כזאת במדינה ערבית סופה על חבל התליה אז שינשקו את הידים של ''הכובשים'' וימשיכו לנבוח ולערבים שמבקשים זכות שיבה אני מרשה להמשיך לנבוח בתוך תוכם הם יודעים את האמת זה רק לצרכים פולטיים תמצאו לי ערבי ישראלי אחד שמוכן לעבור לפלשתין אפילו שיעבירו אותו על ביתו ואדמתו רק מהמחשבה שיקחו מהם את תעודת הזהות הישראלית הם מתחלחלים אז לא להתרגש מברכה וממחול ושאר חולרות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
מעניין ת'תחת שלי
האינטלקטואל,
גבעת ברנר,
14/05/05 11:58
|
בלי להתנשא, אך בשל היותי אינטלקטואל ידוע,אדבר עם מר רייך בשפה המוכרת לו ולרעיו: מעניין ת'תחת שלי הנכבה. איזה דף חדש אפשר לפתוח ועם מי, כשרוצחים צורחים ב''דם ואש'', כשהאימאם במסגד מסית נגד יהודים (לא ישראלים, לא ציונים - יהודים!), כפי שראינו אמש בטלוויזיה. אז יאללה, תלכו אתה והחברים שלך , הן אלה הערבים והן אלה מהשמאל הסהרורי לה... (בעצם, אל תלכו לה.., כי זאת ברכה). מעניין ת'תחת שלי הכאב של הערבי. קודם כל אני מעניין אותי. אני. אני. אני. אני הכי חשוב. אם אני לא אהיה החשוב ביותר, פשוט אהיה מת, כי כך רוצה הערבי, ולאחרים פשוט לא כל כך איכפת (במקרה הטוב) וסביר שיצטרבו בשמחה למסיבה. אלה עובדות החיים, ואם יש לך רעיונות ומחשבות אחרים, תן הצעות יעול לשליטי ערב הנאורים... ול-NRG: למה אתם בכלל מספרים סיפורים הזויים כאלה? מספיק יש את ''הארץ''.... זה לא סתימת פיות. כמו שאינכם שולחים כתב שיסקר את מצעד החלזונות שערכנו בקיבוץ אתמול, כך אין כל ערך לטמטום של האדון רייך וידידיו מנוער.... ובשולי הדברים: יש מגיב אחד, ''ישראלי'', סהרורי טיפש ובן בליעל (שרק מחכה שמישהו יתלהם על הפנינים שלו), שחומסקי, טניה ושות' שטפו לו פעם את המוח, ומאז הוא מגיב בכל מקום עם אותן המנטרות. לך, תתבגר, תלמד ותבין שהשמאלנים הסהרורים ההם עושים, כנראה, הרבה כסף מהמשחק שלהם, מלבד הכבוד הרב שלו הם זוכים, ואתה ''ישראלי'' נשאר שוטה הכפר, אוויל משריש, שלבטח חבריו (חבריו?) הערבים צוחקים מאחורי גבו, כי אצלם, ואין דרך אחרת, אתה, האוויל, נחשב לבוגד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יום הנכבה
צפונית,
חיפה,
02/05/06 15:00
|
|
 |
כל מילה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
15/05/05 13:56
|
|
 |
81.
זוכרות - ארגון המעודד מלחמה
יוסי,
ירושלים,
14/05/05 10:49
|
לעכל חברי זוכרות. חלק גדטול מהדם שישפך באזור יהיה על מצפונכם. אנשים כמוכם, המתנגדים ליוזמות כמו אילון נוסיבה ישאו בתוצאה המתבקשת, והיא, שלא יהיה שלום בינינו לפלשתינאים. כי גם כאשר יהיה פתח צר כלשהו יבואו אנשים כמוכם ויגידו שזה פתרון לא צודק, וזכות השיבה הכרחית. אף ערבי לא ירשה לעצמו להיות מתון יותר, כאשר קיימים יהודים (מוטרפים כאשר יהיו) ותובעים מישראל תביעות קיצוניות יותר. והמלחמה תימשך. ואתם, תשמחו על כך שתרמתם משהו לכך שאין לה סוף. אני מקוה שתהנו מכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
הנדון: פיטורי שרון
שמואל,
14/05/05 10:08
|
לכבוד
מר אריאל שרון משרד ראש הממשלה ירושלים
הנדון: הזמנה לדיון משמעתי – במסגרת הליך הפסקת עבודה
הנני להביא לידיעתך כי אנו, אזרחי ישראל, שוקלים להפסיק את עבודתך כראש ממשלה בסוף חודש מאי הקרוב, על פי אמות המידה לפיטורין שנקבעו על-ידי תקנון שרות המדינה (התקשי''ר).
פיטורין אלה נעשים עקב החלטותיך ופעולותיך השגויות אשר מסכנות את בטחון המדינה בטווח הקצר ואת יכולת הישרדותה לטווח ארוך.
הסיבה לפיטוריך (עילת הפיטורין בהתאם לתקשי''ר): ''החלטות שגויות אשר מסכנות את בטחון המדינה ואת סיכויי הישרדותה''.
להלן פירוט מחדליך:
1. לאחר ארבע שנים של אלימות פלשתינית כנגד אוכלוסיה אזרחית הינך מעניק פרס לטרור הפלשתיני הרצחני בכך שהינך מבצע נסיגה מגוש קטיף ומצפון השומרון. כבר עכשיו ברור כי מדיניות הבריחה והנסיגה לא תצלח. הטרור צובר כח ויחזור לפעול מייד אחרי הנסיגה. החלטתך זו היא בניגוד להמלצות גורמי הבטחון הטוענים כי הנסיגה רק תעודד את הטרור.
במקום להלחם בטרור אתה בורח ממנו ומעניק לו ניצחון !
2. ביום א', 08/05/2005 הוחלט בישיבת הממשלה שבראשותך כי יופעל מחדש תהליך ''איחוד משפחות'', במסגרתו יורשו פלשתינים שהתחתנו עם ערבים ישראלים, להכנס למדינת ישראל ולהפוך כאן לאזרחים. המשמעות הינה הידרדרות נוספת של הרוב היהודי המצטמק והולך.
מעשה זה הינו בניגוד למגילת העצמאות שבה הוכרז על ''מדינה יהודית'' !!
3.תמורת הימנעותה של סיעת רע''ם בהצבעה על חוק התקציב לשנת 2005, התחייבת להכיר בישובים ערביים בלתי חוקיים שהוקמו ע''י ערביי ישראל בנגב ובגליל, ולדאוג לחיבורם למערכות התחבורה, המים והחשמל. במקום לעצור את הבנייה הערבית הבלתי-חוקית הנרחבת היוצרת מדינה פלשתינית נוספת בנגב ובגליל.
החלטותיך ופעולותיך אלה גרמו אכזבה קשה לציבור הגדול אשר נתן בך את אמונו ואת תמיכתו. בשל מחדליך המפורטים לעיל, ועוד רבים אחרים, הוחלט על-ידי הציבור הרחב להפסיק את עבודתך כראש-ממשלה.
בברכה, ציבור האזרחים המאוכזבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
איפה כל הארגונים הללו מתחפרים
gal,
herzelia,
14/05/05 10:01
|
כאשר יהודים נפגעים ע''י ערבים??? כשחכי''ם ערבים קוראים בגלוי נגד המדינה וחוקיה? איפה הם אז??? מאיפה הם מביאים את כל יפות הנפש הזו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
אני מסכים עם הרייך....
אביב,
14/05/05 09:30
|
רק תואיל להסביר לי איך זה שמסגד אל אקצה נבנה על חורבות בית המקדש.ועל זה אתה אפילו לא כותב או מתיחס.ההיסטוריה מבחינתך קיימת מ1948
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
יום הנכבה ביום העצמאות
חנה,
יגור,
14/05/05 09:27
|
מהרסיך ומחרביך ממך יצאו אילו העם הזה היה מאוחד בדיעה שללא מדינה הוא ימשיך להיות נרדף מזמן היה שלום . אלא מה יפי נפש שאינם יודעים מילה בערבית אינם מכירים את ההיסטוריה ומעולם לא קראו את הקוראן בטוחים כי העם היהודי עושה עוולות. אני מעוניינת להכיר כל אחד ואחד מכם ולראות מי מכם מוכן להשיא את בנו ביתו לערבי. אשמח לשמוע קולות המדברים על זכות השיבה לחברון שם נערכו פרעות ביהודי היישוב. את זכות השיבה לרובע היהודי. מעולם לא שמעתי את קולכם לאחר פיצוץ אוטובוס או לאחר פיגוע בדולפינריום בטח שלא לאחר שנקטפה משפחה שלמה במקסים. מעולם לא ראיתי את האירגונים הערבים יהודים המיופיפים יוצאים בשחור לאות אבל והזדהות עם הרוגים יהודים. אם הייתי רואה מחאה של ערבים ויהודים שכמותכם על עוולות שנעשים ליהודים הייתי מאמינה בתום כי לפני אנשים הומניסטים ישרים, לא כך הוא. יהודים! שתפו פעולה ובעוד עשרים שנה , ואני מקווה שאתבדה, נפגש על פני מי הים התיכון. אז כבר לא יהיה מי שיאמר-אבל אני אמרתי לכם. קיראו את שירו של יצחק כצנלסון:''השיר על העם היהודי שנהרג'' אם תעיינו היטב ,אולי תבינו על מה מדובר. אין עבר רחוק. בשם הדמוקרטיה המעווותת של מדינת ישראל אתם המשתפים פעולה עם שיטנה מזרזים את קיצה. ואם אין את נפשכם במדינה משלכם קחו יהודים את תרמיל הנדודים וצאו לגלותכם הנצחית האהובה. שלא תחשבו שלא יזהו אתכם כיהודים . מזהים גם דור רביעי ויותר, אבל תנו לנו לחיות בבטחון בארצנו ובגאווה אני מבטיחה לכם שהשלום הכן שי והאמיץ שמלוווה בהמון הערכה וכבוד לאחר באשר הוא אחר יהיה יציב יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חמש נקודות למה את שטופת פחדים
ליאור,
14/05/05 16:15
|
וגזענות. 1. מדוע לא להשיא את הבן/בת לערבי? לא ברור. 2. מדוע הדרישה מן הארגונים הללו לבכות על נפגעים יהודים? הם נוצרו למטרה אחרת. 3. נדמה לי שיש חמישה מיליון שבוכים על הנפגעים היהודים. אפשר לתת מקום לאלפיים איש שיבכו על הנפגעים הערבים 4.צריך לזכור: הרי גירשו אותם. אין מה לעשות. אולי כי לא הייתה לנו ברירה. אבל להכיר בזה זה הצעד הראשון - ואין לפחד ממנו 5. והדבר החשוב מכולם: איך את תרגישי אם יגרשו אותך מביתך? עצרי לרגע וחשבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100%%%
ל"ת
נדב,
02/05/06 17:04
|
|
 |
מילים כדורבנות, ישר כח !
ל"ת
דן,
מרכז,
14/05/05 11:34
|
|
 |
76.
מדינת ישראל היא בית ליהודים
קיפוד,
ארה''ב,
14/05/05 04:35
|
מדינת ישראל הוקמה כבית לאומי ליהודים. מדינת ישראל כבית לאומי הוכרה על ידי רוב אומות העולם. היחידים שלא קבלו עובדה זו הם הערבים והם שואפים לחסל את המדינה בכל דרך, כולל באמצעים דמוגרפיים. יהודי או ערבי שאינו מקבל את עובדת מדינת ישראל כבית היהודי היחיד שיש לנו- שילך למקום אחר!! כל יפי הנפש שמטיפים לערבים לשנוא אותנו- מוזמנים להצטרף לכל אלו שילכו לארצות ערב. שם ינהגו בהם ללא ספק ב''צדק'' ובאופן ''דמוקרטי''. אין לי שום סימפטיה לפלסטינאים, הם אינם מסכנים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפי הנפש,שדואגים לאויבים, אסון
kkk,
מרכז,
14/05/05 09:50
|
האויבים, שהם כמו סרטן מתפשטים לתוך מנגנוני הדמוקרטיה והורסים את מדינת היהודים, וישנם יפי נפש שלא מבינים למרות שנים של רדיפות ופוגרומים , שהערבים שעלהם הם מגינים ימחקו אותם בלי להניד עפעף, וינסו להשמיד אותנו... לא לומדים,עם נאיבי, במסלול התרסקות טוטלית..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
זכות שיבה
shosh,
USA,
14/05/05 02:25
|
איפה הם חברי פרלמנט יהודיים באלגיריה,תוניס,תימן,לוב,עירק שמפגינים יחד עם אוהדים מקומיים למען זכות השיבה של הפליטים היהודים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
''יהודים'' אלה
Avi Ecuador,
14/05/05 01:26
|
מעודדים את הערבים לשנאה להבנה שהכל שיך להם ושהם זכאים ויש באפשרותם להגיע לנצחון. צחוק הגורל הוא שאפילו אם חס וחלילה הערבים ינצחו אי פעם לא רק שהם ישמידו את השמאל וכל היהודים שחיים במדינת ישראל או יביאו חלק רב מהם לבריחה, הם יסבירו שאפילו השמאל הסביר שהיהודים גנבים. למעשה שמאל קניבל זה מביא לשנאה ולהפתרון שיהיה בהמשך קטסטרופי, אולי שואה לאחד הצדדים או שניהם. אני חשבתי שטרנספר יספיק אבל השמאל דוחף לשואה. הלוואי שאתבדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
אם ישראל לא
Avi Ecuador,
14/05/05 01:25
|
עושה מדינה נטו ליהודים כמו שהוכרזה במגילת העצמאות אלא שתי מדינות; אחת פלסטינית אתנית נקיה מיהודים ושניה ישרפלסטין סלט ירקות עם אופציה להפוך לצ'כוסלובקיה ודרום אפריקה בהמשך אין שום טעם והיגיון לקיומה של מדינת ישרפלסטין והיא גם לא תתקיים בגלל שואה או שתבוטל לאחר שהשמאל ומנהיגי חלם יצליחו להפוך אותה ללא רלוונטית חס וחלילה והימין ידחוף גם הוא לביטולה במתכונת של השאהידים הלאומים מחלם, ''מדינה'' מפוררת חילונית שדתה הטמטום. ישראל היום בהבנה של מה היא (כיבשת הרש שאידיוטים חושבים שהיא פלנטה ויכולים לתת יבשות), בהבנה שהיא הולכת לפירור ושנאה עצמית ולוויתור למעשה על קיומה היהודי ובהבנה של איזה משפט אפשר להכיל בכדי שיתקיים העם היהודי בציון (משפט המלך שלמה) צריכה לדרוש להסתפח לארצות הברית ולנסות להשיג כוכב בדגל האמריקיאי, להסביר שאין שום הגיון או יכולת קיום ל''למדינה'' כזאת; במצב זה האמריקאים עשויים להסכים והמדינה תהפוך למדינת דת לכל העמים כשליהודים יהיה הרבה יותר טוב, כמובן שהשמאלנים יאלצו להגר ולהם זה המצב הטוב ביותר. מצב שני שיכול להביא שהאמריקאים יגלו את חוכמת שלמה ויבינו שהניתוק חייב להיות לערבים והם יטרנספרו את כולם למדינות ערב ויפצו אותם, יבינו שהאמא האמיתית של הילד ממשפט המלך שלמה הם היהודים. מצב שלישי שיכול להיות שישראל אם האמריקאים לא יסכימו יהיה לנו גושפנקא לעשות פסק זמן ל 40 שנה בעזרת משאל עם ולהביא בעתיד לטרנספר מסיבי של הפלסטינים וזה גם אפשרי, ההסבר בא מצידם של הפלסטינים, לא צריכים להסביר מדוע ואנו לא הקמנו צבא הכנה לפלסטין ולא עלינו להקריב מדינות למענם, בטח גם לא מוסא שרון שיבנה אותם. אם תרצו אין זו אגדה נעשה על פרויקט הרבה יותר גדול מסילוקם של השונאים הרוצחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
ערב רב שלא יודעים להפסיד ומתבכ
ל"ת
הגרעין הקשה,
תל אביב,
14/05/05 01:23
|
|
 |
''ערב רב מתבכיינים''
ישראל,
ירושלים,
14/05/05 12:04
|
לגרעין הקשה ? הם מאמינים באמונה שלמה שבאמצעות בערות, עוני, אלימות, אי שימוש באמצעי מניעה ורגשות אשם של בני תרבות תמימים הם יצליחו להשתלט על העולם המערבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
בקיצור,היהודים בים או באדמה..
ל"ת
אחרת אין שלום!!,
14/05/05 01:22
|
|
 |
70.
קדימה להחזיר ת.ז!!!
שרון,
נתניה,
14/05/05 00:17
|
לכל הערבים (והיהודים) שכ''כ מצטערים שנוסדה מדינת ישראל אולי תשחקו ב''נדמה לי'' ותחשבו שאין מדינת ישראל שהפסדנו במלחמות ואז אולי תחזירו את תעודות הזהות? אני מוכן לדאוג לכם לתעודות זהות של הרשות הפלסיטינית. במידה ומתאים לכם תחזירו לי תשובה באימייל אני אדאג לכל שאר הסידורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
yeha baby
eitamar,
hadera,
14/05/05 01:47
|
to all the s.o.b u most give back your israeli i.d and go to gaza i whant to see if u will live ther more then 3 secends
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוקר טוב אליהו!
נך-נך,
ת.א.צ.,
14/05/05 00:53
|
הי הי הי! אל תקפוץ. נגמר הדבר הזה לעלות טרמפ על רעיון קיים. עבדנו קשה להקדים אותך, יש הרבה אירגונים לפניך שקרעו ת'תחת לא כדי שמישהו כמוך יקצור את הפירות. אל תדאג לכלום. שב בשקט. יש ''עדאללה'',יש ''בצלם'', ''זוכרות'', ''בת-שלום'', ''וועדת המעקב'', וכמובן ''חמאס'', ''ג'יהאד-איסלמי'', ''תנזים'' ועוד ועוד - אל תקפוץ לנו! אתה רוצה להתנדב? תגיד! נמצא לך משהו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
טעות היסטורית
אסף,
קרית-טבעון,
13/05/05 23:11
|
1.הטעות היחידה של מדינת ישראל במלחמת העצמאות היתה שלא זרקו את כל הערבים מא''י המערבית בחזרה לחורים שמהם הם באו. 2.כל מי שראה תמונות מאז יודע שהמשפט ''כפר ערבי משגשג'' זה בערך כמו להגיד ''פרה אדומה שמטילה ביצים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
from and arab
arabic,
14/05/05 00:57
|
and we should throw you to the hole that you came from. we should throw you back to europe. you are nothing but a folish ass hole who does not know what is right and what is wrong. go back to germany, so may be you will end up like............. you know what I mean
הגב לתגובה זו
|
|
 |
To the arab
M,
15/05/05 18:57
|
We will Do to you like we do to your brothers in 48,67,73. and after we will kick your ass to jordan!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני דווקא מסכים עם ה-arab
ליאור,
14/05/05 16:22
|
הוא באמת טיפש, אחי. אל תתרגז עליו. ככה זה בקריית טבעון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to the arab
eitamar,
hadera,
14/05/05 01:54
|
i wood like to see u do that so we can do the same thing that we did to your dad in 73 and his dad in 48
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם היה לכם את הכוח
Avi Ecuador,
14/05/05 01:33
|
או אם יהיה לכם בהמשך; אתם הייתם או תעשו זאת. ישראל צריכה ללמד ממכם ולהשתמש בכוחה!!! וקיבינימט עליכם כשעים רוצחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו הטעות גם היום
Avi Ecuador,
14/05/05 00:45
|
מכיוון שאת הסיבה ואת ההסברים הערבים שנקראים פלסטינים עושים ואתה היית צריך רק לנצל את ההזדמנות. לא כל יום יהיה לעם ישראל הזדמנות לחג פורים נוסף, ואפילו המן היה, סליחה, ערפאת. טוב יש עוד המנים למינהם שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
או שאתה אידיוט או שעושה עצמך!!
ל"ת
ערבי ישראלי,
חיפה,
14/05/05 00:33
|
|
 |
נו, לכל הרוחות
Avi Ecuador,
14/05/05 01:40
|
למה היהודים לא לומדים ממכם הערבים איך מנצחים??? ''מז'נונים'' לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
לא לפרסום בבקשה
Avi Ecuador,
13/05/05 22:16
|
מקווה שתכבדו הפעם. לא הוגנת הצנזורה שלכם, לפחות לתגובות שמגלות מצידי קצת איכפתיות וקצת יותר הסברים.
אני יודע שאתם קוראים ו''נהנים'' ואולי יש גם מישהו שלוחץ עליכם לא לפרסם, אתם עיתון יהודי ולפחות לפרסם יכלתם. טוב, אני משתדל לרדת לאט, אולי ''תעודדו'' אותי קצת, השמאל ומנהיגות חלם ישמחו בטח. שיהיה לכם בהצלחה. בעצם לכולנו; עם קיומה של מדינת ישראל מכיוון שהסיכוי לא גבוה היום ולא הייתי רוצה להמר עם השמאל העיתונות ומנהיגי עם הארץ. אולי הערבים יפריעו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
Sick
Unbeleivable,
USA,
13/05/05 22:13
|
|
 |
בערבית יש משפט שלפעמים נכון
Avi Ecuador,
14/05/05 01:18
|
''כל רעה לטובה''. למה? מכיוון שזה יכול לנטוע בערבים תקווה שמי יודע? אולי יביא אותם לטרנספר או שואה מכיוון שהם יבינו שהכל שלהם ויעשו שטויות ולא יקבלו את שמציעים להם. והמערב? אולי יתחילו לפחד שמחלת השמאל החולני מחלם יכולה להידבק בעמם והערבים יתעתעו בהם כמו בחלמאים והם יפעלו בנידון כמו שנוצרים יודעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
אולי במקום ללכת סחור סחור
יובל,
13/05/05 21:43
|
שאנשי השמאל יגידו כל עוד ישראל קיימת לא יהיה שלום.
ה''נכבה'' - באשמתם, הם דחו את הצעת האו''ם ב47', הם פתחו במלחמה השמד נגדינו, נהרגו לנו 6000 חיילים, אנחנו נצחנו, הם הפסידו, כל מה שקרה אשמתם, כל מה ש''עשינו להם'' זכותינו.
זכות השיבה = הצפת ישראל בפלשתינים לא תביא שלום, היא תהפוך את ישראל לפלשתין, אין לאנשים טיפת שכל.
לאותם אנשי שמאל אין בכלל קווים אדומים הכל בשביל מושג סתמי חסר משמעות, שלום עושים בין מדינות, כל עם במדינתו, לא על ידי השמדת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אף פעם לא ניצחנו אותם!
Avi Ecuador,
14/05/05 00:36
|
|
 |
אתה לא מבין, אני יסביר!
פלג,
סביוני הנח''ל,
14/05/05 00:20
|
קודם כל צריך לראות מה יהיה פה בסוף! מה יהיה? יהיה פלסטין בקול מקום!!! לא יהיה ישראל. מי לא עיוור - רואה! בשביל זה, כדאי כבר עכשיו להיות איתם בשביל לא יתרגזו עלינו אחר-כך. כולם מפחדים מהם... לא? אתה לא מפחד??? אתה משקר אם לא! כל היהודים מפחדים!!! צריך להבין באמת, רק אם אנחנו הולכים איתם, קצת דגלים, קצת ברגל, קצת דיבורים, אפילו אוכל על קיפק עם חמוצים ושמן זית ושתייה וסלטים הם מביאים. אנחנו ראשונים ועכשיו קצת כועסים עלינו, אבל בסוף כולם יבואו ואנחנו נהיה הוותיקים... לא צריך להשמיד את היהודים, הם רוצים רק להשמיד את השם ''ישראל''. מאכפת לנו? שם? או לחיות! למה אם נתעקש, גם לא יהיה שם ''ישראל'' וגם לא נחיה פה. אפשר להצתרף מי שרוצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במקרה הזה ברור שזה ערבי
אייל פ,
14/05/05 00:44
|
אבל כמו שאמר ההסטוריון המזהה עצמו עם השמאל השפוי פרופסור בני מוריס: יתכן שנצטרך להשלים את העבודה שבן -גוריון עשה. ( 8אחוזים גורשו ממש 92 אחוזים ברחו מתוך תחושה שצבאות ערב יבואו וישמידו את היישוב הציוני בהמשך).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
אני מקווה שלא יהיה שלום...
תום,
13/05/05 20:57
|
ציטוט: ''ללא התייחסות לנכבה וללא זכות השיבה לא יהיה שלום''.
אכן, כנראה אתה צודק. ואני מקווה שלא יהיה שלום...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
read this ignorant
arab,
14/05/05 00:59
|
and you will never have. enjoy the few kilometers that you have in a country you call israel. you will end up in the sea my friend. and speed limit will be zero kilometer, because you will end up with zero land
הגב לתגובה זו
|
|
 |
read my lips
the guy,
פסגה,
15/05/05 13:44
|
|
 |
64.
פעם, חלמתי על שלום...
איש-שמאל,
13/05/05 20:52
|
קשה לנהל מלחמה על קיומנו כנגד העולם הערבי, המשתמש בפלסטינים כשליחי-עבירה. קשה עוד יותר כאשר קבוצה נכבדת במדינה, הנושאת את שם השמאל לשווא, משתפת פעולה עם אוייבינו. הסמולנים האלו - אני משתמש במודע בכינוי הגנאי הזה - רוצים שנחזור לגבולות 1967. ומייד - הם דורשים קבלת התביעה של ''זכות השיבה'' בדלת האחורית של איחוד משפחות...
כן, אני איש-שמאל. אבל, בניגוד אליכם, אני אוהב את עמי - העם היהודי. בניגוד אליכם, אני שונא את אויבי - לא את אחי היהודים. פעם להיות איש-שמאל היתה גאווה.
היום זו בושה, בגלל אנשים כמוכם.
פעם, חלמתי על שלום ואחוות-עמים.
היום, אני מתפלל - ואני לא דתי - שהשלום הזה לא יגיע, שכן עם אנשים כמוכם, השלום יהיה מסוכן לנו מכל המלחמות ביחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
לפי החלטות ועידת סן רמו - רק
ליהודים יש זכות,
13/05/05 20:45
|
להתישבות בארץ ישראל המערבית.
הערבים - מקומם מעבר לירדן.
http://www.mtholyoke.edu/acad/intrel/britman.htm
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
אתר מרתק בנושא
אור,
13/05/05 20:41
|
|
 |
61.
אחינו הערבים- אנא הניחו לנושא
אלעד,
רעננה,
13/05/05 20:20
|
ערבים יקרים. חשבו על שנת 1948, על המלחמה הנוראה, על האובדן שהיה, סבל הדדי לשני הצדדים. האם היה צד אכזרי יותר מהשני? האם היו כוונות טובות לאחד מהצדדים, האם אחד חשב על רווחתו של השני? האם ניצחון ערבי היה טוב מניצחון יהודי? אתם אוהבים לשאת את המילים אנושיות שוויון כבוד, אהבה, אסטתיקה. האם היהודי ארצו ומדינתו מנודים ממילון האנושיות השוויון הכבוד והאהבה שלכם? אחינו בני האדם הערבים- אנא הניחו לבתים הישנים שלכם , סלחו לבני העם היהודי על הכל , כל מה שעשו לכם, בין שמציאותי ובין שמדומה, ונסו לבנות חיים חדשים, בתנאים הקיימים. במידה ואינכם מעוניינים בכך, אתם יכולים להגר לאחת מ20 המדינות ששייכות לכם, איננו חוסמים בפניכם את הדרך, רק תנו לנו להנות מהמדינה הדמוקרטית והנאה שלנו, זו שבנינו בעמל רב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
סופה לה קטינו
אנד דאן דינו,
13/05/05 20:14
|
הם מבולבלים לא יכולים להחליט, מה הם רוצים נקבה או בטולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
שימותו אלו שאינם זוכרים א
צפצפ,
13/05/05 19:58
|
קורבנות הטרור הפלסתיני החל ממאורעות 29 ועד ימינו. אילו שאינם זוכרים את מעשי הרצח בדרכים בשנות הארבעים. אלו שלא רואים את הנרצחים היהודים לאורך השנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האמת - זה התחיל ב-1919
gil,
US,
13/05/05 23:46
|
המופתי של ירושלים חאג' אמין אל חוסיני התחיל לארגן קבוצות של פדאיון כבר ב-1919. התקפות על יהודים בירושלים ויפו התחילו ב- 1920- 1921
מישהו זוכר את הסופר יוסף חיים ברנר? הוא נרצח ביפו ב-1921 בגלל הכיבוש כמובן.
הנה ציטוט מדבריו: פלשתין היתה ותהיה אדמה ערבית. הפולשים הציונים ישחטו עד האיש האחרון. אנחנו לא רוצים קידמה ולא רוצים פרוספריטי. גורל הארץ הזו יוכרע בחרב. ================== Piss in the Middle East
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אמר מה?
ברנר,
14/05/05 11:27
|
מחר יצטטו אותך כמי שטוען שאני אמרתי את זה - כך ניתן להבין מהכתוב - ולא היא . את זה אמר ידידי המופתי......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התנצלות לברנר
gil,
US,
14/05/05 15:16
|
הציטוט הוא מדבריו של המופתי, לא של ברנר.
(זה מה שקורה כשמשחילים קטע באמצע.)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
חבל שנצחנו
היהודי הישראלי,
13/05/05 19:29
|
ממש כואב הלב. אנחנו נצחנו והם ברחו (אבל נשארו בחיים). מה היה קורה אם היינו מפסידים. אותם יהודים שמאלנים לא יכלו להפגין על ה''נכבה''. אנחנו צריכים להפנים שיש בתוכנו ציבור יהודי המקבל תמיכה מהתקשורת (ראו את אורך הכתבה) והיוצא חוצץ באופן גלוי כנגד האושיות הבסיסיות של מדינת ישראל בפרט, וכנגד מדינת ישראל ככלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
''נכבה''=''אסון''
אלון,
ערד,
13/05/05 19:25
|
האסון היחידי שאנו צריכים לציין,זוהי הפשלה של בן-גוריון ב-1949,שקרא לכם להשאר בארץ,הוא היה צריך לשתוק ולאפשר לכל ''הפלסטינים'' להתחפף מכאן למקומם הטבעי מעבר לנהר.ב-15 למאי נניף אנו דגל מעורב של שחור ואדום לציון השארת האויב בקרבנו.השחור יציין את האסון עצמו, והאדום יציין את הדם שנשפך עד היום עקב טעות גורלית זו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
ממש מבאס שהערבים הפסידו , הא ?
ל"ת
יש יהודים ערבים,
13/05/05 18:43
|
|
 |
55.
מי שבלאו הכי אזרח ישראלי - למה
שפוי מלחמה,
13/05/05 18:39
|
למנוע ממנו לחזור לכפר המקורי שלו? הרי זה לא משנה שום מאזן דמוגרפי. בנמשך הגזל מאותם ''נפקדים נוכחים'' רק גורם למרירות ולכעס שבסוף יתפוצצו לנו בפנים.
זה הכל פחד של מה יקרה אם נסכים לזה ואחרי זה ואחרי זה. צריך לשים גבול ברור. מי שלא אזרח ישראלי לא יוכל לחזור. אבל מי שבלאו הכי אזרח ישראלי וגר בארץ, איזו סיבה יש לנו למנוע ממנו לבנות את הכפר שלו מחדש?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
רבע מערביי ישראל פליטים בישראל
ערבי,
13/05/05 18:38
|
אי מדבר עלהערבים בתוך הקווהירוק שגורשו לחיפה (מיאגור היום יגור) מבלד אל שייך (היום תלחנן) מעין חוד (היום עין הוד...
ערבים אזרחי המדינה פליטים בתוך מולדתם ולא מחוצה לה..
זוהי הציונות המוסרית...??
מה ציפיתם ? שנצא במחול שמחה ביום העצמאות וננפנף במנגל ? (אגב גם מנגל גנוב מערבית ושמו המקורי הוא מנקל.. כלומר המוזוז ממקום למקום).
שבוע טוב לשפויים שביניכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוב הערבים בארץ צאצאי מהגרים
יחזקאל מרמת גן,
אמת היסטורית,
14/05/05 13:06
|
רוב הערבים בארץ צאצאי מהגרים של ה160 שנה האחרונות שבאו מארצות הסביבה. את זה אפשר ללמוד ממפקד האוכלוסין שערך מוחמד עלי בארץ בשנת 1842. אז היו רק כ90 אלף לא יהודים מהים לירדן ומעכו עד עזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מחיר התקפות הערביות הנפשעות
יחזקאל מרמת גן,
צביעות הערבי,
14/05/05 12:43
|
עוד במאה ה19 פגעו הערכים היהודים מתוך יוהרה מוסלמית אל בסוף העשור השני של המאה ה-20 התארגנות ע''י המופתי מי-ם לרצח והתנפלות על היהודים שתוצאותיהם רצח וחיסול היישוב היהודי העתיק בעזה- שכונת סג'עייה רצח וחיסול היישוב היהודי בחברון. רצח יהודים רבים ביפו ובשאר חלקי הארץ. מכאן החל המסע הכללי בו השתתפו רומכו בו רוב הערבים בארץ במטרה להשמיד את היישוב היהודי בארץ ולהשליכו לים כמו את הצלבנים בעכו. ערבים יקרים לשמחתי לא הצליח לכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הטמטום הערבי
גשר הירקון,
רחובות,
14/05/05 09:54
|
איו לנו מה לדאוג. כל עוד ערבי מתחיל את ההסטוריה שלו מ''יאגור'' ולא יודע על מה שהיה 1000 שנים לפני שאבותיו יצאו מן המדבר מנופפים בחרבות, כל עוד מנהיגי הערבים יכחישו את קשר העם היהודי להר הבית - אנו בטוחים. את ה''פלשתינאים'' המציאו היהיודים. זו לא שגיאתנו הראשונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם הייתם מנצחים
Avi Ecuador,
14/05/05 00:34
|
אני בטוח שלא הייתם משאירים אף פליט יהודי. למה לא לומדים ממכם?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יה חביבי יש לך ברירה לך לירדן
בצלאל,
13/05/05 23:14
|
ותשאל אותם קודם אם הם נותנים ביטוח לאומי כצו כאן בארץ הקודש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תבואו בטענות!
זיוה,
גוש דן,
13/05/05 23:04
|
קודם רציתם להשמיד אותנו-ב1948 עכשו אתם באים בטענות שאנחנו יושבים על אדמותיכם?? ואתם שכבשתם ארצות-לא התישבתם שם לא הכרחתם את התושבים להתאסלם?! לא הפכתם את בתי הכנסת והכנסיות למסגדים? מה התלונות האלה? בצדק החזרנו לנו מה שהיה שלנו! רציתם מלחמה-אכלתם אותה!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''גם מנגל גנוב מערבית''
מיכאל ברגמן,
13/05/05 19:07
|
יש לך תסביך מסוים אני רואה. מה זאת אומרת ''גנוב''? הרבה מילים מקורן בשפות זרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לא תתיחס לטענותיי ?
ערבי,
13/05/05 20:10
|
טענתי בעיקר על העוול שנעשה לאזרחי המדינה הערבים שהם פליטים בתוך מולדתם ואתה ושכמוך יושבים על חורבות בתיהם.
אני לא מדבר על הפליטים במדינות ערב שכנראה יגורו בעזה או בגדה בעת שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כל כך צודק
ליאור,
14/05/05 16:26
|
|
 |
WHAT ABOUT AL KASA?
ALON,
13/05/05 23:46
|
THAT SITS ON THE RUINS OF THE TEMPLE. ARAB NEVER AND DO NOT BELONG IN ISRAEL, THEY SHOULD BE SENT BACK TO THE PLACES THEY CAME FROM.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק. יש לתת את הדעת לפחות
ישראלי,
13/05/05 23:43
|
לפליטים הפנימיים בתוך מדינת ישראל. ולמיכאל ברגמן - יש הבדל בין שאילת מלים לועזיות לבין גניבת מלים בהקשר של כיבוש ודיכוי. הרי לא מדברים פה ערבית למרות שזו השפה הרשמית השנייה בישראל. אסור לדבר ערבית ברחוב. אין שילוט בערבית וכן הלאה. חשבת פעם על המושג ''יללה ביי''. הוא מייצג את הדפיקות הישראלית - מצד אחד עאלק סחבקיות ערבית ומצד שני אמריקניזציה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אידיוט או מה?
עיראקי,
14/05/05 08:38
|
מאיפה לקחת את השטויות האלה? -אסור לדבר ערבית ברחוב ואין שילוט בערבית. אתה בכלל היית פעם בישראל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם ישבתם על אדמות שיהודים גור
אושר,
13/05/05 23:30
|
אתם באתם התיישבתם על אדמות שיהודים גורשו מהם אתם בעצם המתנחלים ואנחנו לקחנו בחזרה את מה שמגיע לנו תגידו תודה שלא לקחנו את כל מה שמגיע לנו כל המדינה אמורה להיות שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''המדינה אמורה להיות שלנו''??
ליאור,
14/05/05 16:26
|
מאיפה החלטת את זה? אתה קנית אותה?
מזכיר לי את האלפרונים בגבעת שמואל . אומרים אותו דבר על האדמה שהשתלטו עליה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
האפשרות לחוות את דרך האמצע
מיכל,
תל אביב,
13/05/05 18:38
|
נקיטת העמדה של להיות בצד השני לאות סולידריות לא מעניינת לכשעצמה, מה היא מנסה להראות בעצם ? הקושי הגדול הוא לצאת משני צייד המתרס, משתי הקיצוניות של ''יום העצמאות'' אל מול ''יום הנכבה'' ולראות שיש אפשרות של דרך אמצע, היא דרך שללא ספק דורשת הקרבה קודם כל מבחינת ההזדהות עם כל מה שגדלנו עליו מצד שני מזכה אותנו בראייה חדשה שיכולה לאפשר לנו ולצד השני חיים אחרים ודו קיום אמיתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגזמת
יפת נפש,
14/05/05 01:22
|
מיכל לא סיפרו לך שאין כניסה לתגובות אינטיליגנטיות!!! ועוד כאלה שבעד פיוס??? את מטורפת יהיה משעמם פה!!! על מה נבכה??? טוב ברצינות כיף לדעת שיש עוד כמה שפויים בעולם..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כאילו בסטייל לשחק אותה
אולטרא-יפי נפש,
14/05/05 12:47
|
חירטוט פסבדו-אינטלקטואלי ''היא לא מעניינת, כאילו''. ..
ככה זה כשיונקים את תרבות הדקדנס העכשווית מעטיני המחלקות למדעי החברה בחלק נכבד מהאקדמיות (ראה מאמרו של ד''ר אורי לבל -איש שמאל שפוי- ''ההסתה האנטישמית והאנטי-ישראלית מצויה עמוק בתוך האוניברסיטאות בישראל). כמה סילופים, כמה שקרים בוטים, כמה ד-קונסטרוקציה של העובדות. (החוקר הביקורתי במיוחד של הציונות פרופסור בני מוריס , העמיד דברים על דיוקם).
נערות שטופות רפש משיחי הבנוי על יסודות מסולפים ומעוותים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק שמאלנים מעוותים יכולים
דרור,
רמת גן,
13/05/05 23:55
|
לעמוד באמצע הדרך - בין עצמאות מדינת ישראל,לבין רצונם הנחוש של אוייביה להריסתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
חשוב ביותר...
שוקי,
נתניה,
13/05/05 18:14
|
בלי עמוד שידרה אי אפשר לעמוד זקוף. עם בלי עבר ומסורת לא יכול להתקיים לאורך זמן. המסורת שלנו היא התורה (עזבו אתכם ממצוות וכפיה) היא זאת שהחזיקה אותנו כעם יותר מ 3500 שנים אז למה אנחנו עושים שוב את אותה הטעות שעשינו לפני 60 שנה כשעזבנו את הדרך (אמנסיפציה) ולפני 2000 שנה בחורבן הבית השני. רק כך נשרוד רק כך ננצח. תנו לזה צ'אנס, תבררו , תלמדו, אל תפסלו מראש. תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק - המיתולוגיה של העם
חילוני ציוני,
13/05/05 19:05
|
היהודי היא ששמרה על לכידותו ועל חוסנו מלהתפרק לעומת כל העממים האחרים.
גם בן-גוריון ידע זאת. במקום להלחם בדתיים מלחמת חורמה ובדרך לזרוק את התינוק עם המים יש לקחת את הדברים הטובים החיוביים מהתרבות הייחודית לנו ולא לטבוע לחלוטין בהבטחות משיחיות אוניברסליות. רק איזון בין המייחד לכללי ישמור עלינו ועל צאצאינו.
תחשבו על זה שבת שלום. והזהרו מהקצנה טוטאלית בין אחים שתביא להשמדתנו כולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
זכות השיבה = חיסול מדינת ישראל
יעל שוורץ,
ירושלים,
13/05/05 18:12
|
וירוס ההרס העצמי קיים בעם היהודי מאז היווסדו וזה לא משנה אם אלה הקנאים מימין שירצחו ראש ממשלה בישראל או אם ישבשו את חיינו כדי שמיעוט יהודי ימשיך לשלוט על 2 מיליון פלסטינים בעזה או יהודים אחרים שיעשו הכל שכל הפליטים הפלסטינים יחזרו לישראל ובכך למעשה נחוסל כמדינה יהודית.
אני חושבת על זה הרבה מאד, שומעת הרבה הסברים, ועדיין לא מבינה מה דפוק בגנים היהודים שלנו כל כך עמוק שנעשה הכל להשמיד את עצמנו במו ידינו. הלב כואב על המתאבדים היהודים האלה עם פתיל הנפץ הקצר החיים בתוכנו והמאיימים לקחת אותנו יחד איתם לתהום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זכות השיבה אינה חיסול ישראל
אפרים,
13/05/05 19:27
|
עובדה - רבין ופרס אפילו לא דרשו לכלול בהסכם אוסלו סעיף המחייב את הפלסטינים לוותר על זכות השיבה. האם את מעלה בדעתך ששני ראשי ממשלה מכובדים יוציאו את צה''ל והשב''כ משיטחי A, ויכניסו לשם 40 אלף מחבלים חמושים - בלי להתנות את זה בויתור הפלסטינים על חיסול מדינת ישראל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מרגש אבל מעורב בשקרים
אלקס,
13/05/05 18:54
|
לפני שאת חוזרת על שקרים של ארגוני טרור פלשתינים שמיעוט יהודי שולט על 2 מיליון פלשתינים תחשבי רגע. ישראל הוציאה צבא מעזה ויהודים גרו שם בשקת ושלווה ביחד עם פלשתינים ויהודים גם נתנו פרנסה להרבה משפחות פלשתיניות. ובאותו זמן כמה מאת אלפים פלשתינים חדרו לישראל תחת כל מיני תירוצים ואף אחד לא רוצח אותם ואפילו לא מגרש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מדבר על שקרים
יפת נפש,
14/05/05 01:26
|
לא הייתה מילה אחת בתגובה שלך שאינה שקר!!! א. לחיות בשלום כשהמתנחלים חיים להם על האדמות זה לא שלום... זה כיבוש ב.התיאור שלך ליחס המתנחלים לפלשתינאים דומה מאוד ליחס אדם לכלב!!! ג.כל יום מגורשים פלשתינאים מישראל (עשיתי את זה במשך שנתיים וחצי בצבא) ויש שנהרגים בלי שום סיבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על איזה אדמה אתה חי יפה נפש
אלקס,
14/05/05 09:07
|
לא סתם משתמשים בכינוי יפה נפש במקום מילה גסה אידיוט.
א. מי אמר לך שאדמה שמתנחלים חיים בה שייכת לפלשתינים? יש לך מסמכים מוכיחים את זה או אולי אלוהים נתן לפלשתינים אותה? יש לי הרגשה שהאלוהים בכלל לא יודע שיש כזה עם פלשתינים שהמציאו אותו לפני כמה עשרות שנים.
ב. אולי כאשר קיבלו אותך לעבודה ושילמו לך משכורת אתה הרגשת כמו כלב אבל זה לא יותר מהתסכול האישי שלך - אולי פסיכיאטר יכול לעזור לך בזה.
ג. לפי נתוני משרד הפנים בכמה שנים האחרונות נכנסו לישראל 200 אלף פלשתינים בכיסוי כל מיני סיבות כמו נישואים פיקטיביים ואיחוד משפחות. אני חוזר על המילים שלי עוד פעם לשקרן כמוך - לא רוצחים אותם בישראל ולא מגרשים אותם מישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
מחריבייך ומהרסיך ממך יבואו
קלוד,
בריסל,
13/05/05 18:02
|
עם עשבים שוטים מאין אלה בחברה הישראלית לא צריך אוייבים. הם כאן בבית. לכל החברים בזוכרות שוכחות וכו' האם אתם יכולים להצביע על תהלוכה אחת בלבד, לא שתיים שנערכה על ידי ערבים מכל מקום שהוא נגד רצח העם שהפלשתינאים עןרכים ביהודים. זהו רצח עח פשוטו כמשמעותו. הקורבנות נרצחו ברובם הגדול רק בגלל שהם היו יהודים. אף פיגוע לא נעשה על ידי המרצחים המתאבדים באף ישוב ערבי בארץ. לטימטום אין גבול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
מדינה מתאבדת
אופיר,
13/05/05 17:50
|
כבר הספיקו לשכוח הכל. הבריטים יצאו מהארץ. האו''ם הצביע על הקמת מדינת ישראל. הערבים פלשו לארץ על מנת לרצוח את כל היהודים. למזלנו אנחנו ניצחנו. הם ניסו זאת פעם נוספת במלחמת ששת הימים. ושוב הפסידו. היום הם מנסים לעשות זאת בצורה דמוגראפית. מדוע ישנם יהודים העוזרים להם לאבד את המדינה לדעת? לא מצאנו עד היום ערבי אחד שיחגוג את יום העצמאות שלנו. לא מצאנו עד היום ערבי אחד שיקים תנועת שלום ערבית.... תחשבו על זה חבר מתאבדים. גם אותכם הם ישחטו כשתהיה להם ההזדמנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק תיקון קטן
סאלם,
יפו,
13/05/05 18:07
|
יש לא מעט ערבים שחוגגים את יום העצמאות. היתה על זה כתבה בערוץ 1 אם אני לא טועה. גם אני מכיר באופן אישי לא מעט ערבים שחוגגים את יום העצמאות.
בניגוד לכל המתלהמים בתקשורת, חלק גדול מהצעירים הערבים יודעים טוב מאד שהכי כדאי במזרח התיכון זה בישראל וטובתה של המדינה חשובה להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סאלם כן ירבו דעות כמוך
אביב,
כדור הארץ,
14/05/05 09:20
|
|
 |
48.
כדאי לקרוא******
רועי,
י-ם,
13/05/05 17:47
|
גם לפני 35 שנה,היתה קבוצה קקיונית שטענה שאין לנו מה לחפש ביהודה ושומרון. אין לי ספק שמר''ץ בראשותם של שריד,רן כהן,ביילין ויתר חבריהם,יטענו בעוד 5 שנים מה שטוען ברכה היום,ומפלגת העבודה בראשותו של שמעון פרס תטען את אותו דבר בעוד 10 שנים ,והליכוד יגיד את אותו דבר בעוד כ 15 שנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
אין התיחסות לזכות השיבה?
דן,
13/05/05 17:28
|
יש התיחסות ברורה מאוד שאומרת שלא תהיה זכות השיבה. יש זכות של העם היהודי לקבל במזרח התיכון הענק ומלא משאבי טבע קטע קטנטן בלי שגם אותו יחמוד העולם הערבי.
המצחיק הוא שחברי כנסת ערביים פנאטים מנסים ''להעביר לתושבי ישראל מסר''. המסר היחיד שנשמח לשמוע הוא שהם יעזבו את מדינת ישראל הפאנטית גזענית וכו' ויעברו לגור בדמוקרטיה הפלסטינאית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
אני מצדיע לאגודת זוכרות
דניאל רוזנברג,
תל קסילה,
13/05/05 17:23
|
הייתי מצטרף לצעדה לו הייתי יודע על קיומה. ללא הכרה בזכות השיבה לא יהיה שלום והכל הוא אחיזת עיניים. בין הים לירדן צריכה להיות ''מדינת כל אזרחיה'' עם הכרה בזכות השיבה או פיצוי הולם למוותרים על יישומה אבל על עצם ההכרה אין מה להתווכחץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת אמת היסטורית דניאל האויל
חיים,
תל-אביב,
13/05/05 22:09
|
תל-קסילה, שם יושב היום מוזיאון ארץ ישראל, הוא אדמה יהודית שנקנתה ונרשמה בטאבו עוד בטרם הקמת המדינה ע''י קבוצה של יהודים מירושלים. האדמה הופקעה מאותם יהודים בשנות החמישים, עם ראשית גילוי האתר הארכאולוגי. אני יודע כי אבא של אשתי - איש חי ונושם, היה אחד מהבעלים הרשומים של האדמה. אז תפסיק ליצור היסטוריה שקרית, ואל תנסה לרמוז על גזל אדמות מערבים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דניאל, גם אנחנו פספסנו...
המחלקה הסגורה,
13/05/05 18:57
|
את הצעדה הזו. כל פעם שהן צועדות מתקיים אצלנו טקס חגיגי בו אנחנו מרימים כאחד, אצבע משולשת כלפי מסך הטלויזיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
הירדן הגבול המערבי של האיסלם
אין אחרת,
נמאסתם גזלנם,
13/05/05 17:23
|
כל הבכי והשקרים ההומנים לא יבוא על זכות של עם אחד לארצו . היו פה אורחים והתנהגו כאורחים ולא לכו לארצותכים ומןלדתכם . וקחו את הישראלים אתכם אנו היהודים נחיה כאן . תמשיכו לנסות לשנות ההיסטוריה עם הקאפו הישראלים שמלוים אתכם בר כוכבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
הנכבה=6000 יהודים הרוגים ב48
נערמר,
13/05/05 17:19
|
|
 |
43.
מה לא מובן החזק שולט בא''י
חיה רעה,
13/05/05 17:10
|
מי שיותר חזק הוא ישלוט למה מה קרה שנתן את הארץ לחלשים האלה שבורחים כשנלחמים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם ככה..
יפת נפש,
14/05/05 01:29
|
אז אתה מצדיק את הפיגועים כיון שזה הניסיון שלהם להפוך לחזק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
הסיפור האמיתי - חובה לקרוא
יעקב שפיץ,
חיפה,
13/05/05 16:59
|
כל הארגונים האלו - בצלם וכו נמצאים בבעיה קשה מאד: נדגים בקצרה - נניח שתחקירן בצלם נקרא לתחקר אירוע בכפר פלשתיני ומגלה שצהל לא ביצע שם שום פעילות והכל מבוים - מה יעשה?
אם יבוא ויגיד שבכל שקר ופרובוקציה ארגון בצלם גמר - לא יקראו לו יותר הפלשתינים ''לסקר'' אירועים ולאסוף ראיות ועדויות מצד שני אם יפרסם את ממצאיו צהל יכחיש ויהיה בסדר - כמה שמאלנים יפי נפש יצעקו ויעברו הלאה
הבעיה היא שהאמינות של הארגונים האלה היא אפס כי הם לא יכולים אובייקטיבים - הם חייבים להציג את הצד הפלשתיני בלבד
אז מי מאמין לתחקירים של הארגונים האלו? שמאלנים סהרורים בלבד
אל תאמינו לאף מלה ותחקיר שלהם
עוד דוגמא - גם עשר ועשרים שנה עוד התקיימו לוויות לנפטרי הטבח בדיר יאסין - שלפי המקומיים היו מאות הרוגים רק שהם לא בדיוק מתו בפועל
וכולנו ראינו את ההרוג בעזה מסיר את הסדין בסוף הלוויה קופץ מהאלונקה והולך הביתה
אנחנו במזרח התיכון - אסור להאמין כאן ליותר מדי סיפורים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן. כן. ולך מונופול על האמת.
ל"ת
ישראלי,
13/05/05 17:52
|
|
 |
לכם ולפלשתנים מונופול על השקר
ל"ת
זה בטוח,
13/05/05 18:17
|
|
 |
41.
יש להסיק מסקנות
anutk,
13/05/05 16:29
|
אין כל אפשרות ששני העמים יוכלו במאה השנים הבאות לחיות בשותפות ובשלום בארץ הקטנה הזאת. ומכאן המסקנה: הרוצה בשלום ובמניעת שפך דם בדורות הבאים חייב להבין שליהודים פתרון אחד בלבד. כל ערביי הארץ צריכים לחבור לארצות אחיהםץ אם בטוב יש לעזור להם להקלט. ולא יש לטרנספרם מארצנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טרנספר מאיפה זה מוכר לי
יפת נפש,
14/05/05 01:30
|
מי הגאון שחשב על זה בפעם הראשונה??? אני חושבת שזה היה רעיון של איזה מנהיג באירופה בסוף שנות ה30... ידידי מה שלא נעים לך אל תעשה לאחר!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
מיסקה היה כפר עויין ואלים
קיבוצניק,
רמת הכובש,
13/05/05 16:26
|
ולכן הושמד ואת אדמותיו סיפח ומעבד קיבוץ רמת הכובש המקום היה כפר עלוב ומצחין המקום שניטען שהוא בית ספר מעולם לא היה כזה ואף מסגד לא היה שם היו שם מעט משפחות של פלאחים ופדיונים והם ברחו לטירה היום קל לספר סיפורי מעשיות על בתי ספר וכפר מפואר ושוחר שלום זכות השיבה היא שם אחר להשתלת סרטן בגוף בריא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קיבוצניק - צודק 100% !!!
ל"ת
מציאות עגומה,
13/05/05 17:59
|
|
 |
39.
התקשורת
אלי,
מרכז,
13/05/05 16:18
|
ושוב דוגמה לפעילות התקשורת. את מי זה מעניין םעילות של קבוצת יהודים קיקיונית ומופרעת?.מדוע התקשורת נותנת להם במה?הרי זה מה שהם בדיוק רוצים. הרבה רעש ומהומה.חבורה מצומצמת זוכה בפירסום ללא חינם. כל החבורה המופרעת הזו נכנסה לאוטובוס אחד ונשאר מקום. הניחו להם.הרי בכל מוסד לחולי רוח יש יותר מחמישים איש שיש להם אגנדה.אתם מפרסמים אותם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
אלה שעוזרים למוסלמים
יגאל ג,
בת ים,
13/05/05 16:13
|
כנגד יהודים. אחרי הישג הנצחון כדאי שתמירו את עצמכם לאיסלם כי אם לא סופכם יהיה כמו ליהודים. כי באיסלם מי שלא מוסלמי דינו כדין כופר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
אנחנו עסוקים ברצועת עזה בעוד
פוסט-פוסט-ציוני,
13/05/05 16:07
|
שהאמת מסתתרת בנגב.
48 כפרים בדואים בלתי חוקיים שהוקמו לאורך ציר מעובה בין יהודה לרצועת עזה , למעשה מבתקים את הנגב לשתיים.
המערכת הביטחונית לא מגלה את האמת- בכל מקרה צפויה מלחמה מול הפלסטינים נושאי התעודות הכחולות ברגע שנהיה בתהליך אל-חזור של מהלך ההתנתקות ב' בגדה. הו אז יחברו הפלסטינים מהשטחים לערביי הגליל והמשולש בתוספת של מינוף כח המוסלמי והאיחוד האירופי גם יחד.
אחמד טיבי, עזמי בשארה ושאר החכ''ים הפלסטינים :כפי שהם מכנים עצמם חוזרים ואומרים את מה שהתקשורת הישראלית ממאנת לשמוע (כפי שלא הקשיבה לדברי עראפת הצלולים לפני המתקפה המדינית-טרוריסטית ב-2001). ''הערבים הישראלים דורשים זכויות לאומיות-קולקטיביות-טריטוריאליות''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק פוסט ציוני 100% !!!
ל"ת
אזרחית מן השורה,
13/05/05 18:03
|
|
 |
36.
לא הבנתי את הקטע
דווקא שמאלנית,
13/05/05 16:02
|
עניין הפליטים הוא טראגי, אבל תוצאה של מלחמה. אני לא מבינה-ישראל הסכימה לתוכנית החלוקה, הערבים סירבו, ופתחו במלחמה ב-48' אז המלחמה לא נגמרה כמו שהם רצו? TAUGH! הם היו צריכים לחשוב על זה קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
איך קרה, רק הפלסטינים לא נקלטו
איציק,
דרו''אפ,
13/05/05 15:56
|
כל המלחמות, הפליטים, כולל הפליטים בשואה. כולם נקלטו בעולם, רק בפלסטינים לא נקלטו אפילו ע''י הערבים. לגבי ההפגנה והאמירות. מחה את עמלק ואת המשוייכים לו. הגיע הזמן שהמדינה תשפוט כל סוטה חוק, ללא הבדל בין שמאל לימין. מי שלא מאמין במדינה שיעזוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
מחמיצים כל הזדמנות
חבל חבל,
ירושלים,
13/05/05 15:54
|
בכט' בנובמבר התקבלה החלטת האו''ם להקים שתי מדינות בארץ ישראל: מדינה יהודית ומדינה פלסטינית. היהודים יצאו לחגוג את ההחלטה על הקמת מדינה קטנטונת, בלתי ניתנת לחלוקה בגבולות תכנית החלוקה, הערבים פתחו במה שנקרא אחר כך מלחמת העצמאות. מאז, לצערינו, הם אינם מחמיצים שום הזדמנות להחמיץ הזדמנות להקמת מדינתם, כמו שאמר אבא אבן. לא אנחנו אחראים לכך שאין להם מדינה אלא הנהגתם שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות, הם פשוט הרבה יותר סבלנים
אייל פ,
13/05/05 18:58
|
מאיתנו , הם מוכנים לחכות דור ועוד דור עד שיקחו את הכל הכל. חוץ מזה בשנים האחרונות השמאל הקיצוני בישראל השתלט על המרכז והם מקבלים סיוע אדיר מתוך קבוצות עוצמה שמנפקות לנו בשקט את ''מדינת כל אזרחיה''. ראה פסק דין קק''ל, חריש וכו'. הערבים מחכים ליום הזה ואז הם יכבשו בכח ה''דמוקרטיה'' את ישראל שתהפוך בפועל למדינה ערבית עם מיעוט יהודי תלוש מפורר ונרדף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון!!!
ל"ת
Avi Ecuador,
14/05/05 01:01
|
|
 |
33.
ניסיתם לרצוח אותנו ב-1947...
יהודי,
13/05/05 15:54
|
נכשלתם, ושילמתם מחיר זול, יחסית. עכשיו יש לכם חוצפה לבכות לנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ידיי איתך,אחי המפוכח
ל"ת
אושרי,
13/05/05 18:03
|
|
 |
סיכמת בקצרה ולעניין!!
ל"ת
אילנה,
13/05/05 17:50
|
|
 |
32.
אם זה השלום...
עדיף,
בלי שלום,
13/05/05 15:48
|
|
 |
31.
פחדנים עלובי נפש
מרעול צהוב,
13/05/05 15:48
|
לכל עם קמו כאלה שפחדו לעמוד על שלו.חוץ מעם ישראל זה תמיד נגמר בכלייה.סופו של מי שבורח מעצמותו להתנדף.יאלה תתנדפו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
נכון
רפי,
תל אביב,
13/05/05 15:46
|
נכון היו פה ערבים, אז מה? באנו ולקחנו אמ מה שהוא שלנו כמו בימי יהושע. תלמדו את הרש''י הראשון על התורה. מליוני הפליטים באירופה מאותה תקופה כבר השתקמו ובנו להם חיים אחרים, ורק הפלשתינים בוכים וממשיכים עם השטות השאת כי הם מקוים שתקומתם תהיה רק על חורבות מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
לולא התקשורת השמאלנית ..
פוסט ציוני,
ישראל,
13/05/05 15:40
|
לא היו מזכירים שפחות מעשרה יהודים מטומטמים בכו על נצחון ישראל במלחמת העצמאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
השמאל ירד מהפסים.
פוסט ציוני אמית,
ישראל,
13/05/05 15:38
|
נניח שהשמאל היה מייחל לנצחון הערבים במלחמה השחרור אז מה התוצאה הייתה היום?
נניח שלא היו עוזבים מליוני ערבים את בתיהם היום אז מי היה בשלטון,אולי ערפאת?.
והאם אותם מוכיי גורל יהודים שחיים במדינה יהודית יסיקו מסקנות ויעברו למולדת שהייתה יכולה להיות פה מולדת העם הפלשתינאי בעזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה לעשות אלה החברים היחידים
sweety,
13/05/05 17:49
|
שנשארו להם... זה המקום היחיד שהשמאל הקיצוני מרגיש שם בבית.
עצוב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''חברים''
יפת נפש,
14/05/05 01:32
|
האמת שעם ''חברים'' כמו אנשיי הימין מי צריך אויבים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
מחול את ברכה ציונים !
אליוי,
13/05/05 15:35
|
מכל כיוון נראה שהצמד הזה בעד השארת ההתנחלויות בגדה ! קשה לראות אותם מתרצים עמדה בעד זכות השיבה ובעד עקירת התנחלויות !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
לכל השמאל ולאריק שרון
י,
13/05/05 15:31
|
אתם טועים והערבים לא אמרו את המילה האחרונה לידיעתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא אמרת כלום.
תוהה,
13/05/05 18:04
|
|
 |
25.
כל הכבוד לאותם יהודים שנושאים
יהודי טוב,
13/05/05 15:25
|
|
 |
24.
שנאה עצמית ויריות ברגליים
מושיקו,
המרכז , רבתי,
13/05/05 15:23
|
גם אם חטאנו ופשענו ביחסנו אל הערבים החיים בתוך ומעבר לקו הירוק , אין שום הצדקה ללגיטימציה שהיהודים הנבערים נותנים בעת עמידתם לצד הערבים בעת קריאתם קריאות אנטי ישראליות , אנטי שלומיות , ואנטי הומניות.
זו לא הזדהות בעת צרה , זו ירייה ברגלי היושבים בחלקי ישראל שאינם נתונים כרגע למחלוקת ,
בעצם הזדהות זו נותנים לגיטימציה לקריאות הערבים העתידיות לגבי אדמות רמלה , יפו , תל אביב , פתח תקווה וכו' , שכבר כיום מחונך הדור הערבי הבא על יסודות אלו
מושיקו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
כל שנה אני חוגג את הנקבה באושר
ישראלי,
ציון,
13/05/05 15:19
|
אין דבר שמסב לי אושר רב יותר מזכרון השיחרור של ארצנו מהכובש המוסלמי כל זמן שהם בוכים על הנקבה שלהם אני שקט וחוגג באושר רב יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
צודקים
ש,
13/05/05 15:19
|
חייבים להתייחס לנכבה. הערבים הפרו את החלטת האו''ם, ביצעו פשעי מלחמה, הפסידו ועליהם לשלם פיצויי עתק על זה ועל המשך פשעיהם והזקנים שגרמו לאורך השנים.
הם חייבים לקבל את זה שאנחנו מקיימים את זכות השיבה שלנו לארצנו, ואם הם לא מרוצים שיעופו מכאן ויגידו תודה שלא הדברנו אותם לגמרי כמו שמחייב החוק הבינ''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אוסף של שטויות ושקרים
tr,
13/05/05 15:16
|
האספסוף הערבי שישב בישראל ברח בגלל שכול הערבים ידעו שצבא מצרים וסוריה בדרך לכבוש את ישראל הם ברחו מפני המצרים והסורים ולא מפני הישראלים חוץ מזה הערבים שכל כך מקדשים את אדמתם ברחו בלי להגן על אדמתם פשוט ברחו ועזבו הכל בלי להילחם על האדמה שהם כל כך מקדשים עכשיו לעומת זאת אנחנו היהודים נילחמנו על כל סנטימטר אדמה גם שהלוחמים היהודים ידעו שהם מעטים מול רבים אף אחד לא ברח נילחמנו עד החייל האחרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
הנכבה היא שלהם ובגללם
קובי.פ.,
ראש העין,
13/05/05 15:15
|
ההיסטוריה רבותי לא משקרת .... לא אנחנו רצינו במלחמה ..... לא אנחנו צרחנו בגרון ניחר נזרוק את היהודים לים , ולא אנחנו רצינו לחלק את השלל לאחר כדברי המופתי :'' שנגמור את שלא סיימו הגרמנים '' . אותם ערביי ישראל שבחרו לשבת בשקט ולא לחמו בנו נשארו במקומם נקודה. המופתי שלכם שהלכתם אחריו כעיורים מכר אתכם בנזיד עדשים , אכן הוא מכר את כל אדמות הישובים ( שהיו שלו ) ליהודים וזאת על מנת להרויח פעמיים , אבל הוא הפסיד וכך גם תושבי אותם ישובים שהוא שכנע אותם להתפנות כדי שיוכל למכור את האדמה שלו ..... עצה לי למנהיגי העדה הערבית בישראל , תלמדו היסטוריה ואל תעשו את השגיאות שעשו קודמכם , כי אתם תגרמו לנכבה הבאה שלכם . חג שמח לכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
האמת
gil,
US,
13/05/05 15:14
|
שני הצדדים רוצים שלום. יש רק הבדל קטן:
אנחנו רוצים שלום איתם, הם רוצים שלום בלעדינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה משורר?
פוגי,
14/05/05 11:01
|
|
 |
צא מהבועה
יפת נפש,
14/05/05 01:34
|
אנחנו אפילו לא מצליחים לכונן שלום עם עצמנו ואתה מבקר אותם צדקן עלוב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וצחוק הגורל
Avi Ecuador,
14/05/05 01:04
|
שאם חס וחלילה יגיעו חלמאים לשלום שלהם אז אפילו תקווה לחיות לא תהיה להם, יצטרכו להרוג בעצמם ויהיה פשוט מסכנים, בעצם חיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדויק!!
ל"ת
sweety,
13/05/05 17:47
|
|
 |
גיל, חזור הביתה!
ל"ת
מה אתה עושה שם?,
13/05/05 17:43
|
|
 |
18.
שקרנים בני שקרנים
חייל חושב,
13/05/05 15:12
|
את העובדה שלפני הציונות הארץ הייתה מדבר ריק ושחיו אנשים מעשרות מקומות שלא היו בקשר אחד עם השני בכפרים קטנים חסרי קשר אחד עם השני חסרי זהות משותפת וכשהגיעו הציונים הם התחילו להגר לפה כמו מטורפים ולעבוד אצל הציונים ולגור בכפרים שהציונות בנתה עבורם הם שכחו...
חבל שבן גוריון לא טרנספר את ערביי הגליל(לא את הדרוזים והבדואים, אבל כן את המוסלמים הלא בדואים והנוצרים).
שימשיכו ככה, הנכבה הבאה כבר בדרך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
לא להיתאבל!
יצחק.ר,
מילנו,
13/05/05 15:10
|
אני מציע לערביי ישראל במיוחד לנאורים שבהם לא לתאבל על הקמת המדינה,אדרבה לישמוח שנפלה בחלקם הזכות ליחיות במדינה דמוקרטית,היחידה באזור.ומה היתה האלטרנטיבה למדינת ישראל....לא צריך להיתאמץ יותר מדי תיסתכלו קצת מיסביב....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
''...ובדם נפדה את אל אקצה''???
סטודנט,
דרום,
13/05/05 15:08
|
מישהו מוכן להסביר לי למה אזרחי מדינת ישראל (הנאמנים לטענתם...) מדברים על לפדות שטח בדם? דמם של מי? דמם של השוטרים? של היהודים? ואולי הכוונה היא לדבריו של ח''כ ערבי שדיבר על לשבור ידים ורגליים של שוטרים שיעלו להר הבית...
מה חשבו לעצמם הפעילים היהודים בתהלוכה? על דמו של איזה עם מדובר?
ועוד נקודה למחשבה... מה היה דינו של מתנחל שהיה מדבר על לפדות את גוש קטיף בדם? כמה דקות היו עוברות לפני שהוא היה נעצר על הסתה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשמדברים על לפדות משהו בדם
מילואימניק,
13/05/05 15:33
|
הכוונה היא להיות מוכן להקריב את חייך למען זה. לא לשפוך דמם של אחרים. להזכירך כל ילדון שמגויס לצה''ל נשבע ככה, פשוט במילים פחות ציוריות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
סטודנט,
דרום,
13/05/05 18:23
|
מילואימניק יקר (ואחי לנטל...) אני מאד מקווה שאתה צודק וזאת כל הכוונה.לצערי אני לא בטוח שזה המצב ויתכן שאנחנו מכניסים כוונות שוחרות שלום במקום בו הן לא שייכות. נקודה היסטורית מעניינת(ניתן למצוא את הסיפור בספר של ברגמן ''והרשות נתונה'')- בתחילת הסכם אוסלו נשא ערפאת נאום במסגד בדרבן שבדרום אפריקה ודיבר שם על ג'יהאד כל הדרך עד לירושלים.הנאום הובא לידיעתו של בני בגין שפירסם אותו ואת הניתוח של אמ''ן לסיפור.בניתוח של אמ''ן צויין שכשערפאת מדבר על ג'יהאד הוא מתכוון לגיוס כל המשאבים הכלכליים והחברתיים למען תהליך השלום.בני בגין הביא את הניתוח הזה כדוגמא לעיוורון מרצון שהטיל אמ''ן על עצמו באותה תקופה.מי מביניהם צדק, בני בגין או אמ''ן? אני חושב שהיום אנחנו כבר יודעים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
סאפוריה נבנה על שרידי ציפורי
מוטי,
13/05/05 15:08
|
הכפר ציפורי היה בזמן המשנה הרבה לפני הופעת האיסלאם. למה לא לומדים היסטוריה? אולי מישהו האתב באיזו ערבית נחמדה ורוצה למצוא חן בעיני אביה? מה קורה איתכם? לכו ללמוד היסטוריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
הרב הירש היה שם? ותודה למס' 3
מוטי,
13/05/05 15:05
|
או שזאת קבוצה אחרת של לא שפויים? מספר 3 מבין את הנושא. אז מה כל הבירבור הזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
למי אכפת? עשרות = מיעוט זניח..
סטודנט,
טכניון,
13/05/05 15:04
|
|
 |
12.
לכבוד ברכה
העקור מציפורי,
ארץ ישראל,
13/05/05 15:01
|
העיר ציפורי היתה העיר המשגשגת ביותר בגליל, הרבה לפני טבריה. הסנהדרין ישבה בה, רבי יהודה הנשיא חיבר בה את חיבור המשנה (שנערך בשנת 200 לאחר הספירה), כאשר הבידואים בחצי האי ערב עוד רדפו אחרי הצאן (תרתי משמע). רבי יוחנן שעבר אח''כ לטבריה, פעל כאן. בקיצור, לבוא ולהתבכיין על אדמות ''סאפוריה'' (אפילו את השם ציפורי לא שיניתם), כאשר בפועל אתם גזלנים וחומסים. יאללה, חיזרו לסעודיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
כל הכבוד. רק כשנבין ונכיר במה
ישראלי,
13/05/05 15:00
|
שגרמנו לפלשתינים - וזאת מבלי לשלול את קיומה של מדינת ישראל - יוכל לשרור שלום אמיתי בין שני העמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כיוון שאני מכיר את המטרייה
פוסט-פוסט-שמאלן,
13/05/05 16:13
|
מקרוב: מדובר בשקר וסילוף. חבורת הנכב'ה ממוצא יהודי שוללים את המדינה היהודית בעזרת טיעון המחץ שהיא ''גזענית''. הם חבורת השוקניזם-ברעם-זנד (ראה המאמרים המקושרים) טוענים שאין דבר כזה עם יהודי ואם יש משהו שמתקרב לזה אין לו זכות להגדרה עצמית. הם בסוג של משיחיות מסוכנת מנסים לבצע קפיצת צוקהרה של מאות שנים קדימה ולהחליט שהם דורשים להמציא לאום ישראלי שכמובן מתעלם באלגנטיות מהעובדה שהערבים בישראל ברובם המוחלט כבר עברו תהליך של פלסטליניזציה מוחלטת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה קצת חוצפן
אלון,
13/05/05 15:26
|
|
 |
תלמד היסטוריה ותוכל לענות
ישראלי,
13/05/05 16:24
|
לעצמך על השאלה מי גרם למי ומה. חוצפן תקרא לחברים שלך - לא לי. אחרי שתלמד, נדבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא רק חוצפן, עאלק ישראלי
המחלקה הסגורה,
13/05/05 17:41
|
אתה חוצפן בן חוצפן. שילמד ממי? מהגורו שלך אדוארד סעיד? הוא מת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בלה בלה בלה
ל"ת
יהודי,
13/05/05 15:20
|
|
 |
10.
יהודים שונאי ישראל
ברק אברהם,
קירית ביאליק,
13/05/05 14:57
|
יהודים מפגינים למען זכות שיבה. הם למען חיסול מדינת ישראל, אשר הוקמה לאחר השמדת שליש מהעם היהודי. קומץ יפי נפש אשר גורמים נזק לא ישוער למדינה. לכן רצוי להחרים אותם בכל התחומים שיעזבו אותנו שיחיו בין ידידהם!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
רוצחים ובוכים, רוצחים ובוכים.
ל"ת
נכבה אחרי נכבה,
13/05/05 14:55
|
|
 |
8.
המוסלמים הכובשים מנצחים מבפנים
אמרתי ואמשיך,
לומר !!!!!,
13/05/05 14:54
|
בטוחני כי כל היהודים שהשתתפו בהפגנת הכוח המוסלמית הם ממוצא אירופאי .
בגלל מוצאם הם מרגישים זרים. הם הרי חילונים והם לא מכאן לכן הם מרגישים אשמים.
זו לא אשמתם זה מה שלימדו אותם בבית הספר. שיקרו להם והסתירו מהם את ההיסטוריה של היהודים המזרחיים תחת שלטון דת החרב המוסלמית .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד אחד ששתו לו ואכלו לו...
בחרטה בחרטה,
14/05/05 11:00
|
בלי היוזמה והטרוף של יהדות אירופה לא היתה קמה המדינה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק.השמאל הקיצוני המעוות הוא
דרור,
רמת גן,
14/05/05 00:00
|
|
 |
7.
together
rafi,
france,
13/05/05 14:48
|
independence for 2 nations Beside eachother and not On the other ;
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
הקם להורגך השכם להורגו
אבי,
13/05/05 14:43
|
שמאלנים יקרים: מי שרוצה לשרוד, צריך גם לדעת להיות אכזרי כשצריך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתי היינו אכזריים?
ל"ת
אלון,
13/05/05 15:22
|
|
 |
צודק אלון !!
ל"ת
sweety,
13/05/05 17:42
|
|
 |
5.
תזכרו טוב. זה יכול לקרות שוב
גלעד,
ירושלים,
13/05/05 14:37
|
אין בושה. ישראליות ש''זוכרות'' את הנכבה. אולי גם תקימו מוזיאון בשם ''יד ונכבה''. אם כבר שואה, אז שיהיה כמו שצריך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החבורה הזו ממומנת ע''י כספי
זו לא בדיחה,
13/05/05 16:23
|
משלם המיסים כעמותה. יש להם אתר אינטרנט והם מופיעים ברחבי העולם (ביניהם טדי כץ). ''מטרתנו להזכיר את 248 היישובים מהם גורשו (סילוף וגוזמה עע) הפלסטינים מפלסטינה (ב-48)להציב אבני פינה בכל מקום, ולעודד את שיבת הפליטים ואחיהם לאותם מקומות למען שלום אמיתי''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
כל הארגונים היהודים....
חיים,
תל אביב,
13/05/05 14:33
|
כולם ביחד מהוים ארבעה אנשים. לא לדאוג אין כל כך הרבה חולי נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משנה המהות לא הכמות
ל"ת
אלון,
13/05/05 15:21
|
|
 |
3.
לסיים הכיבוש ויפה שעה אחת קודם
אבי,
ת''א,
13/05/05 14:30
|
אכן הגיע הזמן לסיים את הכיבוש המוסלמי של ארץ ישראל. הכיבוש הרצחני והנבזי הזה נמשך כבר 1300 שנה. ערבים לערב. יהודים לארץ ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתנ נהנה לכתוב שטויות
אלון,
13/05/05 15:21
|
אם הכיבוש נמשך 1300 שנה זה כבר לא כיבוש. האם אתה יכול להוכיח כיבוש וממי נכבש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק נכון גם לגבי צפון אירלנד
המחלקה הסגורה,
13/05/05 17:38
|
מה שאתה אומר בעצם שאם נחזיק מעמד 200 שנה, זה יהיה שלנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שמרמז לנו כי בעצם נעשה
אייל פ,
13/05/05 16:17
|
כאן ניכוס של המושג ''כיבוש'' לצרכי פרופוגנדה סובייקטיבים, שיכול להגיע מימין ומשמאל.
הכל עניין של שליטה על אמצעי הכח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצטער - אבל אתה מדבר שטויות
דוד,
הוד השרון,
13/05/05 15:47
|
למה כשערבי מתייחס להיסטוריה זה בסדר והוא צודק וכשיהודי עושה אותו דבר הוא טועה? הגב לגופו של עיניין! לא באמת התייחסת - אולי משום שמיהרת להגן על הערבים אהובי נפשך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
צריך להבין שמה שהיה עבורינו
חתולי,
13/05/05 14:27
|
התגשמות של חלום- מדינה עברית לעם רדוף, היה עבור אחרים סיוט של עקירה ונדודים. זה לא אומר שאין למ''י זכות קיום, אבל חובה עלינו להכיר בהרס לו גרמנו ולנסות לכפר על אותו חטא גדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אף אחת מהתגובות לא מצליחה
ליאור,
14/05/05 16:30
|
לסתור את האמת הפשוטה. הם רק אומרים, בעצם, שזה בסדר כי גם הערבים פושעים.
והיה הכי פשוט אם היו מכירים בזה. ואומרים: לא היתה לנו ברירה.
אבל עכשיו יש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חתולי,החטא הכי גדול שלנו הוא
דרור,
רמת גן,
14/05/05 00:01
|
|
 |
חיתולי, תכיר אתה בחטא
המחלקה הסגורה,
13/05/05 17:37
|
אנחנו חיים איתו בשלום. ההיסטוריה של האומה הערבית לא חפה מעוול הכיבוש. שבטים ערבים יצאו מסעודיה, באלף הראשון לכיבושים ובלי עין רעה, כבשו את כל המזרח התיכון וחלקים לא קטנים של מזרח אסיה. הדבר האחרון שחסר להם זה עוד שטחים ועוד מדינות. מה שהם באמת חסרים זה עיניים ובטן קצת יותר קטנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במהופך מצבנו לא היה טוב יותר
הראל,
13/05/05 15:41
|
ידידי אתה מלא כוונות טובות, אבל אתה צריך להבין דבר אחד: אין כל ספק שאם הם היו הצד המנצח גורלו של הישוב היהודי בארץ היה גרוע יותר. לא הלאה אותך בהוכחות הברורות לכך, אבל אני בטוח שאתה לא נאיבי. בתקופה ההיא לפחות מדובר ב''משחק סכום אפס''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
^^^ תסמונת האשה המוכה
ל"ת
די לטירוף,
13/05/05 15:21
|
|
 |
אתה קצת חוצפן
אלון,
13/05/05 15:19
|
למה אתה חושב שאנחנו גרמנו הדגש הוא גם 'אנחנו' וגם על 'גרמנו'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם בחרו ב''עקירה ונדודים''
עידו,
13/05/05 15:01
|
אם הם לא היו רוצים לרצוח את היהודים ולרשת את רכושם, לא היתה בעיה שהם יישארו כאן. הם בחרו להיות אוייבים- לכן הם בחרו שיגרשו אותם מכאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מה אתה מדבר מי גרש אותם
אלון,
13/05/05 15:39
|
זה שהם אומרים שגרשו אותם לא אומר שכך ארע. גם אם היגיעו השכנים ודרשו מהם לברוח זה לא סיבה לברוח. אבל גם אם נקבל את עמדתם הרי שאם מיד לאחר המלחמה היו מודים בתבוסתם מבקשים שלום עם הישות החדשה ודורשים לחזור היו חוזרים, אבל הם הוסיפו לטעון להשמדת המדינה היהודית ורק אחרי שיגרשו אותנו(או יהרגו) יחזרו,עכשיו אינם יכולים לטעון לבעלות על מה שנטשו ולא דרשו בחזרה במועד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
שביתת רעב
סטודנט,
האונ' העברית,
13/05/05 14:23
|
ביום ראשון הקרוב, מול הכנסת, עשרות סטודנטים מכל רחבי הארץ, דתיים וחילונים,פותחים בשביתת רעב על מנת לפתוח דיון ציבורי על תוכנית ההתנתקות. מחפשים את האחד שיצליח להסביר מה עומד מאחורי התוכנית הטפשית והמסוכנת הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההנתקות כסא מפלט לשרון מאישום
יחזקאל מרמת גן,
מסביר למה,
14/05/05 12:04
|
שרון הגה את ההנתקות כמפלט מאישומים פלילים נגדו בפרשות השוחד של האי היווני ופרשת סיריל קרן. לוליא עשה כן משמרות המחאה של מפלגות השמאל היו עומדים ומפגינים לפיטוריו והלחץ הציבורי היה מביא לחקירה משטרתית מעמיקה ולכיתבי אישום. בשל ביצוע מדיניות ההנתקות והשוחד הפוליטי הכרוך בא ויתר גוש השמאל לשרון על השחיתית העצומה הקשורה אליו הו בותור על עקרונות המוסר והן בויתור על הכפפתו לחוק ומשפט ככל אזרח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
BUSH AND THE SAUDIS
ANSWER,
13/05/05 16:18
|
SHARON IS JUST THE PUPPET. TRYING TO ESCAPE PERSECUTION FOR HIS CORRUPTION.,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אסביר לך
יוסי,
ירושלים,
13/05/05 15:34
|
משום שאם לא נסיים את השליטה על עם אחר. ואם לא נצא מעזה זהיא אחד המקומות הצפופים ביותר בעולם (אם לא הכי צפוף) ואם לא נשכיל ליצור גבול בין השטח שלנו לשטח שלהם, נמצא את עצמנו יום אחד בהתחלה במדינה דו לאומית (יהודית פלשתינאית) ולאחר מכן, במדינה חד לאומית (פלשתינאית). הגיע הזמן שנפנים שגם בהיעדר שלום, אנו חייבים להפסיק לשלוט עליהם. קודם כל לטובתינו. וחבל שלא הגענו למסקנה הזו לפני 20 שנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היכן מצויים ישוביי גוש קטיף?
חזקאל מרמת גן,
השקר והסמאה,
14/05/05 12:13
|
היישובים מצוייםן סמוך לרפיח בין דיר אל בלאח לרפיח במרחק של יותר מ10 ק''מ מעזה. לעומת זאת , כפר עזה,נחל עוז,עלומים בארי,מפלסים,שדרות ועוד סמוכים לעזה יותר. לא שלום רוצים תאווי פינוי היישובים אלא נקמה !!!!! הבאה משינאת המתנחלים. נקמה הבאה מרשעות ואכזריות שלא תופנה לעולם אל ההתנחלות הבדואית והערבית הפראית על אדמות המדינה המתחוללת בכל רחבי המדינה. צ ב ו ע י ם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליוסי - כבר יצאנו מעזה לפני 10
שמואל,
14/05/05 10:16
|
כבר יצאנו מעזה ומהשטחים המאוכלסים באוכלוסיה פלשתינית לפני 10 שנים. כבר מסרנו את כל הסמכויות האזרחיות לפלשתינים וגם סמכויות בטחוניות חלקיות.
נמימשל הצבאי בוטל לפני 10 שנים והוקמה רשות פלשתינית שיש לה פרלמנט וממשלה,
האזרחים הפלשתיניים מצביעים לפרלמנט הפלשתיני ולא למדינת ישראל.
אנו לאט שולטים על הפלשתינים, וגם כשצה''ל נכנס לשכם על מנת-לתפוס מבוקש זוהי בעצם פעולה בטחונית נקודתית שהפלשתיניים בעצם היו צריכים לבצע.
אנו לא שולטים על עם זר.
ישובי גוש קטיף צריכים להשאר במקומם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
יוסי,
ירושלים,
14/05/05 16:08
|
יצאנו לפני 10 שנים והשארנו שם התנחלויות בתוך הרצועה. עוד יציאה כזו ואבדנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פעם זיינתם את השכל עם ''שטחים
דרור,
רמת גן,
14/05/05 00:05
|
תמורת שלום'', זוכר? עכשיו מה, שטחים תמורת דמוגרפיה? ומה לגבי העברת השליטה על ואדי ערה לרש''פ, הא?! לזה לא תסכימו כמובן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העברת ואדי ערה לרש''פ
יוסי,
14/05/05 08:23
|
|
 |
כשתתחיל להתנתק
Avi Ecuador,
13/05/05 19:22
|
מערביי הקו הירוק גם תושבי עזה יוכלו להבין שיש חילופי אוכלוסין ואם יש בישרפלסטין ערבים למה שלא יהיו בפלסטין?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וגם אני אסביר לך
ארז,
13/05/05 17:58
|
אנחנו לא בעזה כבר כמה שנים ואזור הנסיגה זה ישובים על קו הגבול הישן. כל מה שצריך לעשות לצורך ההתנתקות זה לפנות שלשה ישובים מבודדים ולספח עשרים. אבל כמו כל דבר אידיוטי שאין לו הסבר אז תחפש את המקור לבעייה במקום אחר. יש אומרים שאלה האנטישמים שיושבים בבית הלבן ויש כאלה שאומרים שזה הלחץ של השמאל על שרון. בכל מקרה ההתישבות היהודית היא קורבן של מהלכים פוליטיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ארז, אתה לא יודע מה אתה מדבר
יוסי,
ירושלים,
14/05/05 08:22
|
''אזור הנסיגה זה ישובים על קו הגבול הישן''... מנין הידע הזה? כאלו שטויות לא קראתי מזמן. כל הישובים המפונים נמצאים מעבר(!!!) לקו הירוק, מעבר לגבול הישן וכולם יושבים בתוך אוכלוסיה פלשתינאית גדולה, וחסרי זכות קיום. יתירה מזאת, קיומם מסכן את כל קיומה של מדינת ישראל. תתחיל אולי להבין מה שגם שרון הפנים מזמן: לא נוכל לשלוט על עם אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קביעות מראש של יוסי
יחזקאל מרמת גן,
נגד דוגמטיות,
14/05/05 12:32
|
בלב אוכלוסיה גדולה ? באופו יחסי אין זה נכון כלל כי כל ממדינת ישראל נמצאת בלב איזור ערבי. נכון לומר שעיקרם הם הם רצועת יישובים שבתווך ובאיזור די נפרד. חסרי זכות קיום? למה ? מי קבע ? הקו הירוק ? מה זה ? קו הפסקת האש 49 הוא קדוש? סכנה למדינת ישראל ? הכיצד? איך תוכיח סיסמא חלולה ונבובה זו? שרון הפנים? כן שהוא צריך סיוע גוש השמאל כדי להימלט ממתן דין על שחיתויותיו, ופתאום הוש הזה אוהב את השנוא מכל את ''הרוצח מסברה ושתילה'' ? צבועיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישובי גוש קטיף צריכים להשאר במ
שמואל,
14/05/05 10:17
|
לכבוד
מר אריאל שרון משרד ראש הממשלה ירושלים
הנדון: הזמנה לדיון משמעתי – במסגרת הליך הפסקת עבודה
הנני להביא לידיעתך כי אנו, אזרחי ישראל, שוקלים להפסיק את עבודתך כראש ממשלה בסוף חודש מאי הקרוב, על פי אמות המידה לפיטורין שנקבעו על-ידי תקנון שרות המדינה (התקשי''ר).
פיטורין אלה נעשים עקב החלטותיך ופעולותיך השגויות אשר מסכנות את בטחון המדינה בטווח הקצר ואת יכולת הישרדותה לטווח ארוך.
הסיבה לפיטוריך (עילת הפיטורין בהתאם לתקשי''ר): ''החלטות שגויות אשר מסכנות את בטחון המדינה ואת סיכויי הישרדותה''.
להלן פירוט מחדליך:
§ לאחר ארבע שנים של אלימות פלשתינית כנגד אוכלוסיה אזרחית הינך מעניק פרס לטרור הפלשתיני הרצחני בכך שהינך מבצע נסיגה מגוש קטיף ומצפון השומרון. כבר עכשיו ברור כי מדיניות הבריחה והנסיגה לא תצלח. הטרור צובר כח ויחזור לפעול מייד אחרי הנסיגה. החלטתך זו היא בניגוד להמלצות גורמי הבטחון הטוענים כי הנסיגה רק תעודד את הטרור.
במקום להלחם בטרור אתה בורח ממנו ומעניק לו ניצחון !
§ ביום א', 08/05/2005 הוחלט בישיבת הממשלה שבראשותך כי יופעל מחדש תהליך ''איחוד משפחות'', במסגרתו יורשו פלשתינים שהתחתנו עם ערבים ישראלים, להכנס למדינת ישראל ולהפוך כאן לאזרחים. המשמעות הינה הידרדרות נוספת של הרוב היהודי המצטמק והולך.
מעשה זה הינו בניגוד למגילת העצמאות שבה הוכרז על ''מדינה יהודית'' !!
§ תמורת הימנעותה של סיעת רע''ם בהצבעה על חוק התקציב לשנת 2005, התחייבת להכיר בישובים ערביים בלתי חוקיים שהוקמו ע''י ערביי ישראל בנגב ובגליל, ולדאוג לחיבורם למערכות התחבורה, המים והחשמל. במקום לעצור את הבנייה הערבית הבלתי-חוקית הנרחבת היוצרת מדינה פלשתינית נוספת בנגב ובגליל.
החלטותיך ופעולותיך אלה גרמו אכזבה קשה לציבור הגדול אשר נתן בך את אמונו ואת תמיכתו. בשל מחדליך המפורטים לעיל, ועוד רבים אחרים, הוחלט על-ידי הציבור הרחב להפסיק את עבודתך כראש-ממשלה.
בברכה, ציבור האזרחים המאוכזבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון התנתק מציבור בוחריו
ל"ת
שיחזיר את המנדט,
13/05/05 15:20
|
|
 |
וגם מהשכל
ל"ת
Avi Ecuador,
13/05/05 22:19
|
|