 |
185.
גודי יצאת זבל!!!!!!!!!!!!!!!!!
חי,
התע''ש 11,
09/06/05 09:23
|
גודי עשית מעשה לא יפה ולא חברתי בכלל ואת יכולה ללכת עכשיו ולהתפטר ולא לחהוציא את הראש מהבית במשך חודש כי זה לא יפה מה שעשית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
184.
עופי לנו מהעיניים כבר גודי!!!
ל"ת
אבי,
ירושלים,
23/05/05 13:02
|
|
 |
183.
התמונה התבהרה-ככה ממנים חבר
דדו,
18/05/05 23:59
|
1.כתבה מלוכלכת על אשת השגריר בעיתון של גו'די 2.חקירות ותלונות נגד השגריר עד הדחתו. 3.מינוי סלי מרידור ממקורבינו לתפקיד השגריר 4.הקפצת ביילסקי {ממקורבינו אמרנו??} לתפקיד יו''ר הסוכנות והדובדבן שבקצפת מינוי עוזי כהן {מקורבינו אמרנו?} לראש עיר
ואימלדה פוץ מוזס שלום בוחשת ומנהלת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
182.
גו'די- איפה היית כשחילקו שכל?
חכם,
תל אביב,
18/05/05 09:28
|
כסף אומנם יש לך , אבל להתנהג כמו בן אדם את לא יודעת. הפלצנות והשתן עלו לך לראש. תתביישי לך פוסטמה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
181.
בא להקיא
דרורה ירושלמי,
ירושלים,
15/05/05 23:01
|
אפשר לומר שבלי סטיב ג'ודי לא היתה נוהגת כאילו גם המדינה היא רכושה הפרטי, אבל לעומת זאת, אפשר לומר שבלי ג'ודי (והעתון של המדינה) סטיב לא היה שר החוץ. מתי ייגמר הסיפור הנלעג והמביך הזה? זאת רמה? בושה וחרפה. בא להקיא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
180.
השגריר - עבד נרצע של הדיקטטור
יובל,
15/05/05 21:27
|
משווק לאזרחי ישראל את תכנית הגירוש. מפרש את ההצהרות הבלתי מחייבות של בוש כהישג. תזכורת: האמריקאים לא טענו שיתמכו בגושי ההתיישבות, אלא כפי שבוש עצמו אמר, שהדבר יובא למשא ומתן בין הצדדים. כל מי שתמך בתכנית המפלצתית הזאת, בעזרת השם יסיים בבזיון. זה מה שקורה לשגריר העלוב וזה גם מה שקורה לעמיתו השר המוכן למכור כל דבר בעל ערך בשביל להדבק לכסא. כך בעזרת השם יסיימו כל חברי הממשלה הרעה הזאת. מי שפוגע בארץ ישראל - סופו להפגע ממנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
179.
איך לבושה ג'ודי בכנסי מרכז
הליכוד,
15/05/05 21:11
|
חולצת סטרפלס, קבקבים (נשבע לכם)
סלולורי בכיס הג'ינס מאחורה.
זהבים על הידיים ושרשרת - קמע על הצוואר.
ואם הייתי סופר עם יכולת לתאר את התנהגותה ודרך דיבורה - הייתם מתים מצחוק ובושה גם יחד.
פרחה זו מילת כבוד עבורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיס אלגנט
ל"ת
יונת,
18/05/05 20:53
|
|
 |
פניה אישית לשר חוץ סילבןן שלום
רונן,
נבר לנד,
18/05/05 09:34
|
לא יאומן שדווקא היום, כשהמדינה במצב כל כך מחורבן - אתה האיש, סטיבי-בוי, שמייצג אותנו ואת מדיניות החוץ שלנו מול ידידינו ואוייבנו. אתה מחליא אותי מר שלום! אם נותרה בך טיפת הגינות, מר שר החוץ - פנה מקומך למישהו שעונה על דרישות התפקיד הבסיסיות:
- שליטה בסיסית בשפה האנגלית
- הופעה ייצוגית כיאה לדרג מדיני בכיר - ללא הקטעים המביכים של ג'ודי
- השכלה בסיסית גם לא תזיק
- יכולת לתקשר עם מקבילים רמי דרג מארצות אחרות - מעבר לפוטו-אופ הלא ספונטני
אתה מבין סטיב, אם תענה ולו רק על אחת מהדרישות לעיל, זה כבר יהיה שיפור משמעותי מהלא-כלום שאתה עושה כיום. ואם אתה פוטר את כל התגובות כאן בזה שהעם סתם מתבכיין ומשרד החוץ דווקא עושה המון - אז תדע לך שלא! אתה לא עושה מספיק ומשרד החוץ בריקבון מתקדם: גם עקב מינוייך האישיים וגם עקב מינויי שרים אחרים ורוה''מ.
יש כל כך הרבה יהודים מוכשרים בארץ ובעולם, אנשי רוח מדע ואקדמיה עם תארים והשגים ממשיים לתפארת האנושות ואצלנו נבחרי הציבור הם גנרלים ואנשי קומבינה.
מישהו אמר פעם על העם היהודי ש''היהודים הם כמו זבל אורגני - כשהם מפוזרים ברחבי העולם הם מפרים את סביבתם בהשגים בליבלוב ובצמיחה, אבל כשהם מרוכזים כולם במקום אחד - זה בסך הכל ערימת ח...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
178.
דן איילון - הילחם בזרע הפורענו
חני,
רמת אביב,
15/05/05 20:32
|
דני איילון אל תירתע מלפעול ולהוציא את האמת , שמסתתרת מאחורי מעשיו של סילבן ואשתו הטיפשה, הריקה,הרדודה ג'ודי. אנחנו איתך בימים קשים אלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
177.
דן איילון - עמוד איתן מול כוחו
לבנה,
תל אביב,
15/05/05 20:29
|
אל תתן לכוחות השחור, הרוע והשחיתות, הפושה בכל חלקה טובה במשרד החוץ- לנצח. עמוד אחתן מול כל אלה הבאים להורגך . אל תיכנע לכוחות השחור, ויחד איתנו עזור לנו למגר את התופעה של סילבן ואנשיו, שאינם בוחלים בשום אמצעי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
176.
דן איילון חזק ואמץ
יניב,
ירושלים,
15/05/05 20:24
|
דן אל תתן למושחתים, המשחיתים כל חלקה טובה לרפות את ידיך. בתקופה שבה יחצנות, אגו וכבוד הם מילת המפתח אצל השר סילבן שלום-ומקצוענות היא מילה זרה לשר , עליך להיות גאה שאינך נמנה עם אותו מילייה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
175.
the foreign ministry
oded,
atl.ga.,
15/05/05 20:05
|
is ravged with incompetent ,mid- level clercks, who call themselves '' diploputzs''..... they are busy ass- kissing their supriors , hoping tobecome 'ambassadors''....... what a joke. that' why israel's p.r is in shambles! what a disgrace!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
174.
חבל ששחיתות חמורה מוגדרת טלנוב
תקשורת לא הוגנת,
15/05/05 19:38
|
סידור פגישה עם סוםר סטאר היה ובאמת נדרש סידור כזה זהו ניגוד עניינים חמור . פיטורי עובד שלא נכנע לדרישות מהסוג הנ''ל היה ובאמת נדרשו זהו פשע .
חבל שאנשים כמו איילה חסון מקילים ראש בכך .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
173.
סילבן- הכרנו גם אותך אדם מושחת
אהובה,
ירושלים,
15/05/05 19:14
|
|
 |
172.
השגריר והוזיר
פושי,
15/05/05 19:03
|
את שני הקריקטורות סילבן וגודי . תראו על מה הראש שלהם עובד די לכו הביתה אתם בדיחה בכלל לא מצחיקה .....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
171.
צריך לפנות לרב כדורי
אבי,
חיפה,
15/05/05 18:30
|
הרב כדורי יסדר לגודי וכוכי מרדכי ולדצה שיחה עם מדונה והקטע ישודר בתוכנית של צופית גרנט. וככה יחזור השלום למעוננו. (משפחת הרב עמר לא תצפה היות ואין לה טלויזיה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצוין!!
RENATA,
T-A,
15/05/05 19:46
|
לצערי כל מה שנאמר,אמת! פרט קטן,הרוזנבלום,פנינה בדרך! מאז שעיינתי,בדעתך,לא יכולה להפסיק לצחוק! תודה...יתכן וכולנה,מחליפות באותה ספריה,ארבע ספרים,מדי שבוע!, המנהיגה כמובן ,השרה לימור לבנת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
170.
כשהפרימדונה לא פגשה את המדונה
ל"ת
אחד העם,
15/05/05 17:45
|
|
 |
169.
סילבן הביתה פיפי ולישון!
אבי,
ב''ש,
15/05/05 17:38
|
אתה שיכור ולא מיין - מכוח אל תהרוס עוד חלקה טובה בגלל ההחלקה שלך (גודי)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
168.
לא פייר
גדי,
ירושלים,
15/05/05 17:33
|
אין לאנשים כבוד לשרים בישראל - סה''כיש להם שיקולים שאף אחד מאיתנו לא יכול לדעת ולא על כל דבר צריך לעשות עליהם עליהום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
167.
כל כמה חודשים אני מתגעגע הביתה
דש,
15/05/05 16:35
|
כבר שנים אני משתמש בעיתון כתרופה נגד געגועים בכל פעם שמתעורר בי הצורך לחזור הביתה אני פותח את האינטרנט קורא בעיתון עוד ידיעה כזאת ותוך שתי דקות זה עובר לי אני חושב שצריך לרשום את העיתון כתרופה נגד געגועים בלי מרשם של רופא עוד לא ניסיתי את התרופה הזאת נגד בחילה והקאות או מחלת ים אבל אבדוק אשמח מעוד לקבל תוצאות של פצינינטים נוספים בנתיים אני מתגורר על אי באוקינוס השקט אם כמה ילידים מופנמים שמה שמענין אותם כל היום זה יש דגים או אין דגים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני משתמש בתרופה הזו כבר שנים
ל"ת
אותו דבר,
15/05/05 17:35
|
|
 |
166.
שר חוץ שבקושי מדבר אנגלית
מיקי,
15/05/05 14:53
|
לא יכול לרשום לעצמו אפילו הישג מדיני אחד! היה שר האוצר הגרוע ביותר במדינה מאז ומעולם! וגם הטעם שלו בנשים אינו מהמשובחים!
אז גם אם ג'ודי ככה, או אחרת, עדיין, אין שום הגיון בלהמשיך ולהעסיקו כשר חוץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה לי שלא כל כך הבנת
מיקי,
15/05/05 19:27
|
|
 |
תשובה. כנס
redgrass,
15/05/05 15:39
|
לא יכול לרשום לעצמו אפילו הישג מדיני אחד!
צרוף ישראל לאיחוד האירופי, שיפור דרמטי ביחסים עם צרפת, שיפור היחסים עם כל מדינות ערב, הצלחה באו''ם ובמו''מ על קיום משחקי כדורגל בישראל. מספיק?
וגם הטעם שלו בנשים אינו מהמשובחים!- טוב פה אני מסכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תהיה דביל
רפי בר,
חולון,
15/05/05 16:38
|
באיזה גודל צריכה להיות ציניות על מנת שתוכל לזהות אותה?
אתה באמת ראית שיפור ביחסים עם צרפת ו/או מדינות ערב? אתה באמת ראית שהצטרפנו לאיחוד הארופאי? האם באמת התקיימו משחקי הכדורגל בארץ ולא בקפריסין?
תנסה לקרוא שוב את הכתבה והפעם לאט לאט!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הישגי סילון
שושו,
ירושלים,
16/05/05 04:45
|
במדינה בה האמת היא שקר ומבחן הביצוע הוא המילים. אז אם סילון אמר הדברים אכן נעשו ואסור להרהר או לערער על הדברים. יש ברבה חסידים שוטים שקונים כל מה שאומרים להם. וגם אם דברים נאמרים בציניות מבחינתם הם אמיתיים. סילון אידיוט מקומי שהשתן עלה לו לראש וכוחו במרכזהליכוד עם הכוח של ידיעות אחרונות על זה בוכה הנביא שהון שלטון וטימטום חברות בכפיפה אחת ואנו אוכלים את התוצאות רק מרד אזרחי שקט נגד המטומטמים שמנהלים את המדינה. ועושים בה כבתוך שלהם. יעזור. כולנו צריכים למחות ולומר לכל השרים: מטומטמים נמאסתם מושחתים לכו הביתה. הבעיה ששרון חישק את המדינה עם צבא המתנחלים וכיוון שכולם רוצים את הפינוי לא רק מעזה, אנחנו סובלים בשקט את כל שאר הטינופת שהממשלה הזו עושה. אבל כולנו נעשה אתם חשבון בבא הזיום. כולם יעמדו לדין על מעשיהם ושחיתויותיהם לפי הסדר מראש הממשלה, ישראל כץ, אהוד אולמרט, צחי הנגבי וכו עד אז נעמוד מן הצד נראה את המעשים הנלוזים נתבייש, נתרגז, נחרוק שיניים העיקר שנצא מעזה ומיו''ש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלו הם פניה של המדינה
לא חשוב,
17/05/05 15:09
|
לכן לא את השרים יש לשלוח הביתה אלא את אלה שבחרו בהם, ומיותר לציין שימשיכו לעשות כן. תמיד הדמגוגיה וזילות בכבוד האדם גרפו אלקטורים. תמיד החלש נבנה מביזוי הזר, ולעולם הכנות תצא נפסדת. ובעיקר במדינת היהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
165.
סיקור אובייקטיבי כנגד ידיעות
לימור,
מגדל העמק,
15/05/05 14:34
|
תודה לאל כי הנכם מסקרים כתבה זו ואל כל אמצעי התקשורת מכורים למשפחת מוזס. הסיקור המגוייס ביגיעות אחרונות הינו מבחיל, ומעורר שאלות לגבי הסיקור העיתונאי שלהם בעניינים אחרים. רצוי היה שיעמידו פנים כאובייקטיבים. אין ספק שג'ודי תעלה לסטיב במשרת ראש הממשלה-עד כמה הציבור יכול להבליג לשחיתות הליכוד???!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
164.
רק לשמוע את שמה עושה לי בחילה
מיקי,
15/05/05 14:10
|
מי מינה אותה להיות הפרינססה-פרימדונה של מדינת ישראל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דם כחול.. חבל שככה זה עצלנו.
ל"ת
redgrass,
15/05/05 15:37
|
|
 |
מה הקשר?
יונית,
רמת-גן,
15/05/05 17:34
|
איזהדם כחול בראש שלכם??? מי היא בכלל? יש הרבה אנשים בעולם שיש להם כסף ולא כולם ממשפחות אצולה!! \ אין מה לעשות - כסף מסובב את העולם - הגיע הזמן להכיר בזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
163.
גב' איילון אישה מקסימה
רלה,
וושינגטון,
15/05/05 14:07
|
ראיתי באיזו רכות ואהבה היא מחבקת את ילדתה. קראתי את הכתבה המדוברת ולא האמנתי. עכשיו שפרסמתם שהבהמה שחושבת עצמה לאצילה עומדת מאחורי זה - הארתם את עיני. לגבי ג'ודי, תרשו לי לצטט מאיוב: ''מדוע דרך רשעים צלחה?!''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אן איילון
גאולה,
15/05/05 14:52
|
איזו מתוקה אן איילון - איך היא
מתעללת בעובדות בהיריון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא כדאי להאמין לכל מה שכתוב
רלה,
וושינגטון,
16/05/05 02:59
|
בעיתון. מתעללת אלעק - קראתי את הכתבה והיא נראתה לי מפוקפקת ביותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
162.
סטיבי המיניסטר ואיילון השגריר
נעמן,
מרכז,
15/05/05 14:00
|
לשניהם צריך לשיר את השירים,שני קוני למל,וחיימקה שלי, הבעייה היא האמת העצובה ששני ''הקוני למלים'' מייצגים אותנו בעולם,וכך אנו נראים. כבר נאמר שאם הטיפשים לא היו שלנו יכולנו לצחוק גם אנחנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
161.
מונרכיה נראית לי רעיון טוב
demo-crap,
15/05/05 13:25
|
שיבוא מלך ויערוף את הראשים של כל מי שקשור לשלטון. ונתחיל מ- 120 שבכנסת (חוץ משריד וברונפמן) ואז מרכז הליכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
160.
ג'ודי פרון, או אווה ניר-שלום-מ
ל"ת
הגרמני,
15/05/05 13:12
|
|
 |
159.
גודי-סילבן מתה לפגישה עם בוש
ל"ת
הבית הוורוד,
15/05/05 12:29
|
|
 |
158.
מענין למה אנחנו מאמינים לשגריר
אמא,
15/05/05 11:48
|
הגברת בה מדובר הוכיחה שזכות קיומה הוא רק בשל עושרה. סביר להניח שכמו פנינה רוזנבלום היא חושבת שהיא מעל לחוק ולראיה העסקת עובדים זרים. וענין עוזר השגריר הוא לא המקרה הראשון שבו עובד ציבור סובל בגלל הגחמות שלה. הגיע הזמן להסביר לגברת סטיבי שהיא נמאסה ובכל מקרה היא לא שר בממשלה (לא שבעלה הוא כן ''שר'', הוא קריקטורה מסכנה עם שאיפות). הגיעה הזמן לעשות סדר בליכוד כי הסרחון מבעיש את כולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
( וגם ראי 124... )
ל"ת
אריה,
15/05/05 12:24
|
|
 |
אין ספק שהיא מסוגלת לכל זה...
ל"ת
את גו'די מכירים,
15/05/05 12:24
|
|
 |
העניין הוא שאת גם מקודם לא הצב
אריה,
15/05/05 12:22
|
העניין הוא שאת גם מקודם לא הצבעת ליכוד, ( וגם אני לא,) ואילו רובם של מצביעי הליכוד מצביעם ל''הקבוצה שלנו''. הקבוצה ''שלנו'' בשילטון ? יש ! הם מראים ל''סמולנים'' עם כל הנורמות החנוניות שלהם מאיפה הדג משתין ? יש !! צריך להעיף את הליכוד מהשילטון? ככה חושבת את, וככה חשבת תמיד. רוב הבוחרים שלו דווקא מבסוטים. ''שהסמולנים המניאקים יאכלו את הלב !!''. ושאלת אגב, שלי: את מכירה מישהו שחי ונושם היום בישראל, שתחת שילטונו זה בטוח יהיה אחרת ?...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
157.
גו'די גורמת לי להקיא בכל פעם מ
ל"ת
נ מ א ס ת ם ...,
15/05/05 11:41
|
|
 |
סילבן מסתדר יותר טוב בלעדייך !
גו'די הביתה,
15/05/05 11:56
|
אל תגרמי לו לסגת בכל פעם מחדש, עד שהוא מתקדם את לוקחת אותו רוורס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
156.
נמאס כבר
גבי,
תל אביב,
15/05/05 11:29
|
|
 |
הגועל עלה לראש-איכסס גו'די הבי
ל"ת
ללא מילים..,
15/05/05 11:47
|
|
 |
155.
סטיב וג'ודי=הזוג המגוחך בפוליט
ל"ת
רמי,
15/05/05 11:10
|
|
 |
154.
השגריר צריך ללכת הביתה
משה,
גוש דן,
15/05/05 11:03
|
|
 |
ל מ ה ??????
ל"ת
הילה,
15/05/05 12:17
|
|
 |
153.
Liran is great, 100% support!!
ל"ת
Silka,
Tel Aviv,
15/05/05 10:56
|
|
 |
152.
איפה ג'ודי ?
ל"ת
עוזי כהן,
רעננה,
15/05/05 10:53
|
|
 |
מאוד מקורי. מאוד.
ל"ת
נחום,
15/05/05 11:25
|
|
 |
151.
הליכוד מייצג את הישראלי המכוער
חיים,
רעננה,
15/05/05 10:43
|
טעות לבחור בליכוד המייצג היטב את הישראלי המכוער .
מושחתים תלכו הבייתה נמעסתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
150.
חדוה
ירון,
תל אביב,
15/05/05 10:37
|
כנראה שמאחורייך יש גבר עלוב על כל פנים חסכי מאיתנו את זיבולי הפמיניזם שלך שלא ממש שייכים לסיפור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
149.
Banana Republic
Chaim,
Miami,
15/05/05 10:34
|
Very sad to see that Israel has turned into a real Banana Republic. A few weeks ago, Mrs. S was involved in another scandal regarding US ambassador Kurtzer which was played down in Israeli media. We can assume the position has been promised to one of her friends.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
148.
דוחפת את האף בכל חור
nomi,
15/05/05 10:32
|
מה יהיה איתה מה היא חושבת לעצמה רק בושות היא עושה למדינה דוחפת את האף בכל חור ומתערבת בנושאים שלא שייכים לה יאלה מספיק כבר שתיתן קצת כבוד זה מה שמעניין אותה מדונה יש לנו צרות יותר גדולות ושתפסיק לעשות בושות במקומות אחרים קחי דוגמה מאשת הנשיא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גו'די יצאה מכל החורים-הביתה ול
ל"ת
כמה נכון !!!,
15/05/05 11:43
|
|
 |
147.
חכו שפנינה רוזנבלום תהיה בכנסת
מוטי חיפה,
15/05/05 10:26
|
יגייסו במשרה מלאה פסיכולוגית לגיל הרך, ככה שעם טיפש ומרכז לכוד נותן לסילבן מקום ראשון ו40 מנדטים, ואח''כ אתם באים בטענות? למי?.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גו'די ופנינה-מצעד הטמבלות של ה
אוי לנו...,
15/05/05 11:44
|
|
 |
146.
די לשחיתות סילבן, מוסריות היא
מירב,
15/05/05 10:19
|
שליחת או העברת מידע לכתבי ידיעות אחרונות בארץ ובעולם (שלאשתך מניות בו), כדי ליצור עילה להחזרת או העברת השגריר המקוצעני ממקומו (דרך מאמר שנכתב על אן אשתו בעיתון ידיעות) - היא התנהגות שמקורה לא יכירינה במדיה מתוקנת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
145.
כל בע''ח יתפקד טוב יותר מכל שר
קליגולה,
15/05/05 10:18
|
אצלנו בארץ הקומבינות והשחיתות.
אין לי ספק שלכלבה שלי אינטלגנציה גבוהה משל רוב ח''כ והיא תתפקד טוב מהם,ואפילו לא תיגנוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
ג'ודי נ.ש.מ.ה.
אזרח,
תל אביב,
15/05/05 10:17
|
ג'ודי ניר מוזס שלום... לפי שלל השמות שהיא מתקשטת בהם, אפשר לחשוב שמדובר באצולה אריסטוקרטית... עקב אורך שמה.. אני מציע קצור קליט ומתאים לשמה.. ג'ודי נ.ש.מ.ה. נ = ניר ש = שלום מ = מוזס ה = הבא ( לבעל הבא בתור :)))
הגב לתגובה זו
|
|
 |
143.
עסק פרטי
יצחק,
15/05/05 10:17
|
ןמה קורה גם בלונדון עוד פרשה מביכה עם משפחת חוץ העושה כבתוך שלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
142.
עלובים
חדוה,
תל אביב,
15/05/05 10:11
|
מאחורי כל גבר עלוב נמצאות נשים חזקות שמתקוטטות ומנהלות את המדינה כמה מתאים לסילבן ודני איילון אין היתנתקות ואין בעיות כלכלה במדינה רק מאבקים ''למי יש יותר כבוד''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
141.
ב-YNET לא כתבו על זה מילה
עידו ת''א,
15/05/05 10:10
|
באתר הבית של ידיעות אחרונות, העיתון של משפחת מוזס ושל ג'ודי, לא כתבו על זה מילה. עיתונות חופשית? לא בישראל 2005
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ג'ודי - את ומשפתך מגעילים אותי
ל"ת
פרסי גאה,
15/05/05 13:16
|
|
 |
140.
Support
Silka,
Tel Aviv,
15/05/05 10:04
|
|
 |
139.
כשראש הממשלה מושחט אז
הכל רקוב,
15/05/05 09:59
|
|
 |
''מושחט'' ??
ל"ת
אבשלום חום,
15/05/05 11:26
|
|
 |
יהודי לא מגרש יהוד
נוסיע מתמיד,
747,
15/05/05 10:18
|
ויהודי לא מפליץ ע''י יהודי, סילבן וג'ודי לא מתאפקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
138.
אין לנו ארץ אחרת-להחליף שילטון
דוד,
נתניה,
15/05/05 09:38
|
לדעתי אסור לרוב הפוליטיקאים לתת לשרת אותנו יותר מעשר שנים.לאחר עשור, יש להגיד להם-תודה,אם מגיע, ושלום. אך אני חושב שזה חלום.אנשי ליכוד חילקו כבר תפקידים וג'ובים לנכדים, שעוד לא נולדו ורבים עכשיו על איזה משרה יקבל נכד של זה ואחר,ואין כאן הגזמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוכרחים מפלגה שדיגלה יהיה אחד:
אריה,
15/05/05 10:47
|
מלחמת חורמה בשחיתות. כל שוחד, גם בצורת מתן או קבלה של ''ג'וב'' ייענש בעשרים שנה בפנים. מפלגה שזו תהיה האג'נדה שלה חד משמעית תזכה בקולי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
חצר ביזנטית
צפון 1,
צפון,
15/05/05 09:36
|
מקרה קלסי של זנב המנסה לקשקש בכלב. מר אילון הנכבד, אלה הם כללי המשחק. שלום הבוס ויש לך ברירה, או לסור למרותו או ללכת הביתה. העובדה שהתקשורת פתוחה וניתן ללכלך חופשי, נותנת לך יתרון זמני בהמשך תצטרך ללכת הבייתה. אגב, אשתך כיכבה לא מזמן שלא בנסיבות מחמיאות, הלא כן?! אישה מול אישה, אתה לא יוצא טוב מהסיפור הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
צריך לעשות בדיקה מי משקר ...
מצא את השקרן,
צפון,
15/05/05 09:21
|
צריך לעשות בדיקה מי משרק כאן . ומי שימצא השקרן יש להעיף אותו לקיבינימט מתפקיד ציבורי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
135.
להחרים את התוכנית של ג'ודי !
ל"ת
פיליפ,
15/05/05 09:17
|
|
 |
בולשיט
שאול,
15/05/05 09:27
|
גודי דוקא נחמדה מי שמצטייר כרע דוקא לא היא אלא גברת אחרת שמפריע לה שהעובדות שלה בהריון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
חשוב לקרוא את 117...מכיר מקרוב
ל"ת
איתמר,
15/05/05 09:14
|
|
 |
133.
שירת הפוסטמה, בקרוב בדוכנים
מוטי,
מנהטן,
15/05/05 09:12
|
רב מכר להמונים, איך דירדרנו מדינה מצליחה עם כלכלה בריאה לכדי בית בושת תת תרבות שמנוהל כמו טלנובלה בערוץ דרום אמריקאי. הידד למצביעים, ואל תשכחו מי עבד בשבילכם כל השנים. רק הליכוד יכול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
הלך זרזיר אצל עורב
סתם 1,
15/05/05 09:05
|
ככה זה ששני ליצנים בעלי אגו נפוח מתחתנים ואחד מהם הוא בכיר בפוליטיקה והשניה בעלת ממון. בישראל למודת הבושות הם יזכרו כתורמים נמרצים להורדת איכות החיים ונמיכות הקומה של המדינה בעצם למה לא נתנו להם להדליק אבוקה אולי יארגנו את 12 לפידי הטפשות הבערות ויתנו להם את הלפיד הראשון. שמישהו יארגן את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
חפשו לכם נשים אמיתיות- מזרחיות
יחזקאל,
15/05/05 09:02
|
סילבן והשגריר תראו איזה צרות עושות לכם הנשים האשכנזיות שלכם. חפשו לכם נשים אחרות. רצוי מזרחיות, אסליות, חריפות, מפנקות, דעתניות ומשכילות באמת. הן לא תבלבלנה לכם את הראש עם מדונה, אסטרולוגיה, חרטולוגיה וכ''ד.
בוז לצפונבוניות המגעילות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל 131
מוטי,
מדרגות הרבנו,
15/05/05 10:14
|
מתי היית ברבנות בזמן האחרון, לך תראה מי רוב המתגרשים ומאיזה עידה, אני יודיע אבל לא אגיד כי מעריב לא מפרסם הערות גזעניות, תבדוק לבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
'' א פרענק איז א חיה, א פרענקינ
אריה,
15/05/05 09:27
|
|
 |
130.
הדברים אכן גובלים באבסורד
ל"ת
Alon,
15/05/05 09:00
|
|
 |
129.
זה מה שקורה
יעקב,
ת''א,
15/05/05 08:54
|
כאשר ניפגשים ההון השילטון היהירות והטיפשות. אנחנו מוצגים בעולם כולו כרפובליקת בננות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נמאס כבר להשתמש בפרי
Banania,
15/05/05 09:10
|
כל כך טעים ונאור כדי לציין בוז. די לגזענות לעבר הבננות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
פולארד נמק בכלא ומתעסקים בזבל
ל"ת
רפי,
15/05/05 08:53
|
|
 |
127.
סילבן
שלום,
15/05/05 08:53
|
אני מאמין לשגריר אבל שיעשה קודם כל בדק בית על היחס של אשתו לעובדים, כתבה שפורסמה במעריב לא מזמן בושה וחרפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
שני בעלים חנונים ושתי פלצניות
ל"ת
ליצן החצר,
15/05/05 08:48
|
|
 |
125.
סליחה לכולם,אבל אני לא מאמינה
ל"ת
Madona,
הבתולה,
15/05/05 08:48
|
|
 |
124.
מפלגת ''אנטיג'ודי''.
אריה,
15/05/05 08:32
|
שטויות, היא בסך הכל כלב קטן. אבל בהחלט מפלגת ''אנטי 'המדינה זה אני' '' ''המדינה זה אני''. המדינה וכל המנגנון שלה קיימים כדי לשרת את המעמד השליט, המיליארדרים ו''נבחרי הציבור''. זו הנורמה בישראל 2005, והלוואי וההרגשה הזאת וההתנהגות הזאת של הגברת ג'ודי הייתה אצלנו משהו חריג. איך אנחנו, הבוחרים, מרשים שכך יהיה? א: חצי הבוחרים דווקא מבסוטים, כי ''העיקר שהסמולנים אוכלים את הלב !'' ב. גם מי שמתחלחל מגיע לשאלת השאלות: למה, יש מישהו שאפשר לבחור בו שאצלו זה יהיה אחרת? כולם מזיינים לנו את המוח עם התנתקויות כן או לא, ואין אף מפלגה אחת שתצהיר כי כאשר תהיה היא בשילטון מי שרק ייחשד במתן או קבלת שוחד, אפילו בשקל, וגם בצורת ''סידור ג'וב'' או שימוש בממלא תפקיד ציבורי לצורך סידור פגישה אישית עם מדונה ייכנס לעשרים שנה בפנים. אף מפלגה לא מצהירה כך, כי כולן מאד שמחות שזה המצב, ורק מקוות להפוך להיות אחד החתולים שמקבל לידיו את המפתחות למחסני השמנת... כל טובת הנאה אישית על חשבון קופת הציבור: עשרים שנה בפנים. כל המקבל או נותן שוחד בכל סכום שהוא,- כולל בדרך של מתן או קבלת ''ג'וב'' - עשרים שנה בפנים. אני אישית אבחר רק במפלגה שזה יהיה מצע הבחירות שלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אריה, 20 שנה -זה יותר מדי
דוד,
15/05/05 09:09
|
אריה, עשית חשבון כספי?לא יספיק תקציב כולו כדי לממש תוכניתך:בתי כלא, סוהרים,אוכל,חשמל,מים,בגדים,טלויזיה,עיתונים-יותר זול-חלק להרוג וחלק לגרש. מה דעתך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואגב, בנושא תקציב: ''הפרטה''
אריה,
15/05/05 10:44
|
''הפרטה'' זה יופי, אבל זה לא בלתי הפיך, ויש בעולם גם המושג ''הלאמה''. אם וכאשר יתחלבף שילטון הביבים למיניהם, (יש כאן כפל לשון, הא הא...)וכל הרכוש העצום שמרוכז בידי אחוז אחד מהאוכלוסיה יחזור אל ''העם'', יהיה, בעזרת השם, כסף להחזיק בכלא לעשרים שנה את כל תשעים אחוז תושבי המדינה שצריכים להיות שם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצעה ישנה שלי'' להגדיר עיירה בי
אריה,
15/05/05 09:18
|
להגדיר עיירה בינונית כ''מדינת ישראל'', לרכז בתוכה את כל הישראלים הישרים, ולהכריז על כל הנותר: ''כלא''. היה גם עוקץ: זה היה כאשר העולם הכריז ש(כמעט) כולנו פושעי מלחמה. אז הנה, כולנו בכלא, שילחו לנו שומרים, שילחו אוכל, ארגנו שירותי בריאות ותחזוקה... ************ אבל צחוק בצד: מת למפלגה שתצהיר: האג'נדה האחת והיחידה שלי היא מלחמת חורמה בכל בדל של שחיתות. אחרת,- צחוק בצד, אנחנו פשוט אבודים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אריה!אתה בן אדם טהור וטועה.
דוד,
נתניה,
15/05/05 10:32
|
אין פוליטיקה נקיה.אולי היו כמה אצל מייסדי המדינה, אך מאז אין נקיות.יש יותר הגונים ויש פחות נקיים. ויש מלוכלכים ויש שאפילו חומרי ניקוי הטובים ביותר לא יוכלו לנקות אותם. מי שיכול להציק להם ולמרמר להם את החיים- זה אנחנו-הבוחרים. מצער,אך זאת המציאות. בתוך ים של פוליטיקאים במדינה הקטנה שלנו-קשה למצוא מישהו נקי -ויש לקרוא אותו-מדינאי-ולא פוליטיקאי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''אנחנו, הבוחרים''. אבל אצלנו יש
אריה,
15/05/05 11:09
|
''אנחנו, הבוחרים'',- חי נפשי שאני עושה שמיניות באוויר להטיף בכל דרך שהשחיתות היא סרטן, שאבחר רק במפלגה שתתחייב למגר בצורה דרקונית את השחיתות, ואני סבור שי לי גם הצעות אופרטיביות. וודאי שזה ''טבע האדם'' גם לגנטוב זה טבע וגם פדופיליה היא טבעו של הפאדופיל, וצריך ''העם'' להכריח שייעשה מה שצריך לא מה שמתחשק... אלא ש''הבוחרים'' בארץ הם בקושי חמישה אחוז. לחרדים יש סידרי עדיפויות משלהם. לחצי העם יש חשיבה של ''אוהדים'',- הקבוצה שלנו בשלטון? הקבוצה השניה ''אוכלת את הלב''? זה העיקר !! הפיתרון הוא שהמיעוט הנותר, מי שמבין את הסכנה יתחיל, וברצינות, להזיז את התחת. אני די מרגיש טוב עם עצמי, אני באמת באמת מנסה. תצטרף. דוד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
סילבן - תתפטר. מושחתים נמאסתם
ל"ת
יוסי מ,
15/05/05 08:23
|
|
 |
122.
אוי למדינה שאשת השר טיפשעשרה.
ל"ת
:-(,
15/05/05 08:22
|
|
 |
''הכלה'' מגיל הטיפש עשרה
מירון,
צפון,
15/05/05 13:52
|
הסר דאגה מראשך בענין גיל הטיפש עשרה,אותו שר שמדובר בו הבין/מבין שע''מ להשרד פוליטית הוא זקוק לכסף והרבה כסף ואת זה יש לו בשפע אצל הגב' גודי, כבונוס יש לו רוח גבית של עיתון גדול שבחלקו שייך לאותה ''כלה'',זה שהוא קיבל ''קילה'' במקום ''כלה'' מדאיג את ה - ''יס מיניסטר'' כמו השלג דאשתקד כל היתר לא מעניין אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
בידיעות ישתיקו את זה כמו
השחיתות שולטת,
מרכז ה...,
15/05/05 08:22
|
שהשתיקו: 1 העובדים הזרים של ג'ודי 2 הג'ינס שהיא לבשה בעת ביקור בקבר החייל האלמוני ברוסיה (תארו ששר החוץ הרוסי היה מגיע ליד ושם עם שורטס)
אני מבין את העיתונאים הם צריכים לפרנס משפחה ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
ו''מנהיג'' הליכוד
יוסי ט,
15/05/05 08:18
|
סילבן שלום ועיתונה של אשתו תומכים בטרנספר של אלפי יהודים ומסירת רכושם לאויבינו כי יש להם סדר עדיפויות שונה מזה של עם ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
ג'ודי כפני המדינה
רוני,
15/05/05 08:09
|
חסרת טקט, חסרת נימוס על סף הבהמיות המנסה להפוך את בעלה לראש ממשלה- אלא מה מרוב ניסיון להראות עממית וגנובה על-ידי העם .. סילבן נראה לידה כמו ילד מוכה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
איפה ג'ודי?
ל"ת
עוזי כהן,
15/05/05 08:06
|
|
 |
117.
''המדינה זה אני''. זו הנורמה היו
אריה,
15/05/05 07:56
|
''המדינה זה אני''. המדינה וכל המנגנון שלה קיימים כדי לשרת את המעמד השליט, המיליארדרים ו''נבחרי הציבור''. זו הנורמה בישראל 2005, והלוואי וההרגשה הזאת וההתנהגות הזאת של הגברת ג'ודי הייתה אצלנו משהו חריג. איך אנחנו, הבוחרים, מרשים שכך יהיה? א: חצי הבוחרים דווקא מבסוטים, כי ''העיקר שהסמולנים אוכלים את הלב !'' ב. גם מי שמתחלחל מגיע לשאלת השאלות: למה, יש מישהו שאפשר לבחור בו שאצלו זה יהיה אחרת? כולם מזיינים לנו את המוח עם התנתקויות כן או לא, ואין אף מפלגה אחת שתצהיר כי כאשר תהיה היא בשילטון מי שרק ייחשד במתן או קבלת שוחד, אפילו בשקל, וגם בצורת ''סידור ג'וב'' או שימוש בממלא תפקיד ציבורי לצורך סידור פגישה אישית עם מדונה ייכנס לעשרים שנה בפנים. אף מפלגה לא מצהירה כך, כי כולן מאד שמחות שזה המצב, ורק מקוות להפוך להיות אחד החתולים שמקבל לידיו את המפתחות למחסני השמנת... כל טובת הנאה אישית על חשבון קופת הציבור: עשרים שנה בפנים. כל המקבל או נותן שוחד בכל סכום שהוא,- כולל בדרך של מתן או קבלת ''ג'וב'' - עשרים שנה בפנים. אני אישית אבחר רק במפלגה שזה יהיה מצע הבחירות שלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון, אבל תגיד באמת....
גלשן,
ירושלמי,
15/05/05 11:21
|
כמה זמן אחרי שהחוקים הללו שאתה מציע יכנסו וייושמו עד שאנשים יאמינו שזה כך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''אם על עץ יש עשר ציפורים, ואתה
אריה,
15/05/05 12:14
|
חידה עתיקה: ''אם על עץ יש עשר ציפורים ואתה יורה באחת, כמה נשארות?'' התשובה, כמובן: אף אחת. כל התשע שנותרו בחיים מסיקות את המסקנה.. לאט לאט אני כבר לא יחיד בזעקתי: השחיתות היא סרטן. כאשר הקריטריון להישארותך במשרה היא לא איך אצתה מבצע אותה אלא כמה קולות תביא לפטרון שלך, מעבר להשלכת כספי הציבור לרוח, העבודה פשוט לא נעשית. לחץ ציבורי יגרום למפלגה אחת להצהיר כי כאשר היא תשלוט מי שישתמש בכסף ציבורי לכל צורך חוץ מלטובת הציבור ייכנס לעשרים שנה,- ו''העם'' יקלוט את ההכרח ויבחר בה,- וכאשר המנכ''ל הראשון שמונה כמינוי פוליטי והשר שמינה אותו ייכנסו שניהם לעשרים שנה לכלא, ברגע אחד כל המינויים ייעשו אך ורק לפי כישורי המועמד בתחום עבודתו, ומנכ''לים יישארו או יעופו לפי מידת הצלחתם לקדם (והכי בזול שאפשר...) את התחום עליו הם ממונים. רק צריך שאנחנו, הבוחרים, נצביע לפי השיקול האחד של מה באמת טוב למדינה. כל השאר פשוט ירוץ, ולא נבין איך לא עשינו את זה קודם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה נכון - כמה כואב
משה,
תל אביב,
15/05/05 10:17
|
לא נראה שיסתדר בקרוב, צריך עוד 300 שנה כדי להגיע לזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוואי נשרוד אפילו שלוש...
ל"ת
אריה,
15/05/05 11:10
|
|
 |
116.
כיום
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
15/05/05 07:55
|
האישה המודרנית מעורבת בכל דבר והיא בעלת פה גדול וגורמת להרבה צרות להיות הרבה יותר מנופחות ממה שהם ביגלל שיגעון הגדלות שעובר על האישה המודרנית ללא היתערבות הנשים המצב היה הרבה יותר רגוע ממה שהוא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חולה נפש
ל"ת
רותי,
15/05/05 09:29
|
|
 |
הרגה אותי ג'יין פונדה...
יואל,
15/05/05 10:36
|
הרבה אותי ג'יין פונדה: ''אם הנשים היו מנהלות כאן את העניינים כבר מזמן היה כאן שלום''... ראית לאחרונה את נדיה מטר, מאמי? ראית את המתנחלות בכלל ? ''אם הנשים היו...'' איזו פלצנות אופנתית !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
ג'ודי ה''פרחה'' של המדינה
צבי קירזון,
י-ם,
15/05/05 07:47
|
שדמותה ב''ארץ נהדרת'' עושה איתה חסד, ה''גברת הראשונה'' של משרד החוץ רוצה שבעלה -המפוחד ממנה יש לומר- יפטר עוזר מוכשר של שגריר מצטין בחשובה שבמדינות - כי לא דאג שתפגש עם מדונה בעוד שאשתו של אולמרט נפגשה איתה! לאן הגענו. ככה זה כאשר מדינה שלמה מובלת ע''י אספסוף מרכז הלכוד. לען היהודי מגיעה מדינה אבל מדינה שכזו?!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש גבול ללטיפשוט שלך!!!
אנני,
15/05/05 08:49
|
ראשית טיפה כבוד לאדם, בלי קשר מיהו! שנית , ניזון משמועות? וזו התגובה? אז מי אספסוף?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את
מיכל,
מרכז,
15/05/05 09:32
|
ט פ ש ו ת ולא ט פ ש ו ט!! עד לאן הגענו עם שגיאות הכתיב של האפספוף הגאה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פעם אכן שגיאות כתיב היו סימן
אריה,
15/05/05 10:39
|
פעם אכן שגיאות כתיב היו סימן לבורות, היום זה בהחלט יכול להיות אדם נבון ומשכיל לחלוטין שעלה לפני שנה מרוסיה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפעם נראה שזה כן סימן לבורות
ל"ת
ארז,
15/05/05 12:47
|
|
 |
114.
אין עשן ללא אש
אלמונית,
הרצליה,
15/05/05 07:42
|
סתם לא פרסמו דברים כאלה בכתבה זו. ג'ודי מנסה להכניס את עצמה לכל מקום בארץ. מה שכן ג'ודי משתדלת לא לדבר על בעלה באמצעי התקשורת. כנראה שהיא קבלה הוראות מסילבן לא לדבר עליו בטלויויה. סילבן גם לא טלית שכולה תכלת. זה ידוע מתקופתו בחברת החשמלבארצנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
ISRAEL NEEDS BLOGS
shoshy,
tel aviv,
15/05/05 07:39
|
to disrupt the entrenched power structure. mishpachot hatzameret own the papers and suppress news that is damaging to them. they also funnel political money to their pockets Read Moshe Perl's ''Be'Enayim Pkuhot'' about how they are robbing the taxpayers blind..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
אין עשן בלי אש
אלמונית,
הרצליה,
15/05/05 07:38
|
סתם לא הפיצו שמועה כזאת. כנראה יש דברים בגו. הרי ג'ודי , מה שהיא מתוקשרת, נחמדה ויודעת הכל על כולם - הרי היא מנסה להיות מעורבת בכל דבר בענין, מה שכן היא משתדלת לא לדבר באמצעי התקשורת על סילבן. כנראה שהיא מנסה לשמור על הזוגיות וקבלה הוראות מסילבן. גם סילבן לא טלית שכולה תכלת, יש בו הרבה תחמנות - זה ידוע מקשריו עם חברת החשמל בארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
סילבן כלום ניר מוזס
דני צור,
15/05/05 07:20
|
|
 |
דני, אתה רוצה רעידת-אדמה,
דוד,
נתניה,
15/05/05 08:24
|
חשבת לע ג'ודי-איך היא תעבור את המכה , שאתה מציע? הפתרון שלי: להחליף תפקידים בין שר ושגריר, כך ג'ודי תוכל להיות יותר בחו''ל,גם ילדיהם, ותוכל לבלות הרבה זמן עם לורה בוש וליסה רייס. היא תוכל גם לשלוח לטלויזיה בישראל מין סרטים, על מקומות יפים. .....דני, מה דעתך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
על גודי אני מאמין. בזמנו שלחה
שתן לראש,
15/05/05 07:19
|
את שרון חזרה לחווה ללטף כבשים ושרון אמר שמעדיף ללטף כבשים מאשר את גודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
סילבן, איילון וחבורת הזבל
גדליה,
חולון,
15/05/05 07:11
|
זהו מקרה קלסי המעיד על המפגש בין אחת שהיא חצי משוגעת, ובין מטומטמת (נשות השגריר והשר),הצרה היא, שאם הטמטום הזה לא היה שלנו היינו יכולים לצחוק,בינתיים שני ''המכובדים'' גורמים לישראל לעמוד בפני העולם כמדינת בננות וחבורת מטופשים על כל המשתמע מכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
כ הכבוד ל NRG
קראתי ולמדתי,
והופתעתי,
15/05/05 07:00
|
הכתבה באמת פוקחת עיניים ומראה את השתלשלות הבעייה מכל צדדיה. לעומת זאת ב YNET לא מספרים כמובן מי הדליף את הסיפור על אשת הגריר ולמה. אני מודה. קראתי לפני שבועיים במוסף ידיעות על אשת השגריר והזדעזעתי. היום כאשר אני מבין שההדלפה והפירסום היא תוצאה ישירה של ג'ודי והקשר שלה לעיתון (ואפילו אם הכתבה נכונה) זה מעורר בי אי נוחות רבה. וזה רק מראה כמה חשוב שיהיה יותר מעיתון אחד ושתהיה תחרות. אני גם מכה על חטא: תמיד חשבתי שג'ודי יותר טובה משרה נתניהו. טעיתי בגדול!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שיכת נתניהו לכאן מלבד לתפוס
עם קשה עורף,
15/05/05 07:27
|
2 צפורים ביריה אחת? היא לא נראתה ייצוגית? מי בכלל יודע אם כל הפרסומים היתה בהם אמת בתקופה שהתקשורת החליטה להרוס את ביבי? הנה הסיפור על אן אשת השגריר - מה נכון בסיפור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
הופעות פרובקטיביות של ג'ודי
עמוס,
15/05/05 06:58
|
אני מאמינה יותר לשגריר. מכיוון שכל ההופעות של ג'ודי, הם ממש לא לפי הפרוטקול. בלוויה של האפפיור היא הייתה צריכה לתת מתנה אישית לנסיך צ'רלס. ובכל הופעה, גם ביד ושם, היא מופיעה פשוט בצורה 'מדהימה', עם מחשופים, ומכנסיים, כאשר אף אחת מהנשים לא מופיעה כך. הופעתה צורמת, חסרת טעם לחלוטין., בארץ נהדרת עושים לה הנחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
חוסר טעם בלבוש של גודי.
צפורה,
סביוןshulaar,
15/05/05 06:41
|
בושה למדינת ישראל שאשה כמו גודי מייצגת אותנו. איזה הופעה? לא לימדו אותה קצת נימוס? אין אשת נציג מדינה שמתלבשת פרובוקטיבי כמוה. האם היא לא למדה שתפקיד יצוגי הוא גם לבוש מתאים? אפילו חברתה הטובה פנינה רוזנבלום יותר אסטתית ממנה. קצת נימוס בלבוש החצי ערום שלה לא יזיק. להיות אשת שר חוץ זה לא ללכת לדיקוטק או פאב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
rak b-yisrael
jack,
15/05/05 05:25
|
this it what happens when you have poeple like shalom holding such an important job. The man can barely speak english i wonder if he has a decent education. the problem with these people is that they get their jobs based on 'connections' and not on talent. If israel were run like an efficient and accountable democracy these embarassing things would not happen.
what the heck is his wife meeting with madonna for?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
Liran Peterzil - #1
Daniel,
Paris,
15/05/05 04:43
|
Liran is the best perosn a ministry could wish for. He is so diplomatic and has excellent skills and contacts, and does only good to Israel. That is probably why Madonna wanted him to take care of her trip!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
LIran #1
Sikla,
Tel Aviv,
15/05/05 10:10
|
I agree. Liran is great. Extremely hard working and professional !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to dismiss Madona
ל"ת
Gal,
15/05/05 10:07
|
|
 |
103.
השגריר בוושינגטון
משה,
וושינגטון,
15/05/05 04:36
|
|
 |
דני איילון-שגריר מצטיין -
A.B,
USA,
15/05/05 06:20
|
דני איילון שגריר מצטיין, מעורך מאד כאן בוואשינגטון ובעל קשרים ענפים.
רעיתו אן , ילידת ארה''ב, הנה אשת חיל במלוא מובן המילה, עושה לילות כימים למען האדרת ישראל הן על ידי ארוח כל המי ומי בביתה והן על ידי נועם הלכותיה ודרך התנהלותה.
זכה עם ישראל להתכבד ביצוגו על ידי בני הזוג אילון.
cpa@mail15.com
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם יותר מעובד אחד מתלונן על
עע,
15/05/05 09:42
|
יחסה אז מאוד סביר שהתנהגותה גובלת בשיגעון גדלות. גם עם עובדים לא עושים מה שהוד רוממותה הגברת איילון רוצה ניתן להגיד זאת בצורה דיפלומטית שהרי היא אשת דיפלומט. עליה לזכור שגם אם היא לא ממלאת את תפקיד השגריר היא עדיין מיצגת את מדינת ישראל ושכאזת עליה להתנהג בהתאם ולא להתעמר בעובדים גם עם לטענתה הם מטומטמים - כי גם לכאלה מגיע כבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה כבר היה בכתבה?
ארז,
15/05/05 12:51
|
אז אן איילון היא פרפקציוניסטית וגם קצת קשוחה עם צוות העובדים. אז מה? הרי ברור שהעובדים היו מעדיפים בעל בית יותר רך. אבל אז כנראה שהעבודה לא היתה מתבצעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
לפטר את מדונה
ל"ת
גל,
15/05/05 02:43
|
|
 |
101.
we need more info
aussie,
15/05/05 02:23
|
we need some more information. for example, is any one else being fired any where else in the world?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ככל הנראה לא
ל"ת
מכיר,
חו''ל,
15/05/05 08:17
|
|
 |
100.
תגובה
יוסי,
הולנד,
15/05/05 01:58
|
זה כבר מספר שנים שאיני חי לצערי בארץ,ואיני מכיר את הנפשות הפועלות על בוריין,אבל משום מה אני מאמין יותר לשגריר מאשר למשרד החוץ. זה זמן רב לא קראתי אחידות דעים כזו בתגובות על כתבה כלשהי. לילה טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
לא מספיק לה להיפגש עם הדצה???
ל"ת
דני,
15/05/05 01:33
|
|
 |
98.
במה שונה שלום מהנגבי וכץ.
ל"ת
אפי,
י-ם,
15/05/05 01:11
|
|
 |
לא שונה
יקים חממי,
אשקלון,
15/05/05 06:51
|
כולם נגועים בשחיתות שמטרתה לרצות את חברי מרכז הליכוד, סילבן גם מרצה את ג'ודי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
עוד מעט.....
עופר,
15/05/05 00:35
|
....היא תדרוש לפגוש גם את לי מיגורס הלו הוא סטיב(שלום)אוסטין הזכור להערצה להרבה אנשים.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
היא גם כועסת..
השיר שלנו,
חולון,
15/05/05 00:17
|
.. שהוא לקח לה את הסולו עם מדונה ובמקום נתן את זה לנחי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
מעורבות גודי בכתבות בידיעות אח
בנימין מהרצליה,
15/05/05 00:08
|
הגיע הזמן לבדוק ביסודיות את המעורבות של גודי בכל מיני כתבות בידשיעות אחרונות נגד אישים שהפריעו לבעלה היקר ואיימו על התקדמותו. אולי יקומו סוף סוף כתבים אמיצים שיפתחו את הפה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכתב האמיץ יכול לפתוח את הפה,
אני,
פה, לצערי,
15/05/05 02:56
|
אבל העורך שלו הוא שמחליט מה יפורסם, אם בכלל. כללית, אני מסכים עימך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשת השגריר-אן איילון-
A.B,
USA,
15/05/05 01:22
|
אן איילון היא אחת מהאנשים היותר מקצועיים וטובי הלב שפגשתי בימי חיי.
תרומתה לניהול תקין של בית השגריר לא תסולא בפז.
אן היא אישה פקחית ביותר, דיפלומטית מלידה, אשת רעים להתרועע.
זכה עם ישראל שבתקופה רגישה זו, נמצאת בוושינגטון אישה כ אן איילון.
byu@lds.zzn.com
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זכה עם ישראל ל 2 דיפלומטים מצו
צבר,
15/05/05 04:36
|
מצויינים במשכורת אחת. דני אדם ישר ומיקצוען. אם הוא הגיע למצב שעליו ללכת ליועץ המישפטי אז אין ספק שיש אמת בדבר.
אני מחכה לכתבה בעתונים על פועליה של אן למען מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
מה זה אמיתי או ארץ נהדרת ?
ל"ת
חלי,
15/05/05 00:04
|
|
 |
93.
No wonder
Dudu Alover,
Kiryat Arba,
15/05/05 00:00
|
why Jews in the Diaspora want less and less to do with Israel and Aliya to Israel is at a 16 year low. Israel has become so corrupt that the politicians fail to differentiate between what is right and wrong. Too bad for all the honest Israelis who have to live under that kind of leadership
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
בynet לא עובדים בשבת
מוטי,
14/05/05 23:57
|
מעניין מאוד למה לynet לקח זמן של יותר משלוש שעות לפרסם את הפרשה אחרי שאתרי אינטרנט אחרים פירסמו מייד,מה עוד שהפרסום שם מגמתי לטובת ג'ודי וסילבן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש קשה לנחש...
חיפאי,
15/05/05 08:23
|
|
 |
91.
לעיתונאים המגיבים כאן בשצף קצף
נירה,
14/05/05 23:56
|
אל תהיו שפנים, פעלו באומץ ובגלוי. כתבו את הדברים בעיתונכם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
ynet has pot it on
lets go,
14/05/05 23:48
|
they r trying to draw the fire towards the ambassadors wife
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק בהחלט
קורא בין השורות,
ומנסה להבין,
15/05/05 07:10
|
שימו לב לכתבה ב YNET . ללא קשר הם ממחזרים את הכתבה על אשת השגריר כדי למשוך את האש לעברה. אני מאד מופתע מכך, וגם מהזלזלול של YNET באינטיליגנציה של הגולשים.
אני מודה ומתוודה. אני מאד מאוכזב מהרמה העיתונאית של YNET בפרסום הפרשה, וגם מתגנבת ללב התחושה הלא נעימה שפרסום ''מעלליה'' של אשת השגריר ב''ידיעות'' לפני שבועייםהתאפשר בגלל קשריה הבעייתיים של ג'ודי עם העיתון.
הכתבה ב NRG במקרה זה היא עיתונאית ומקצועית כהלכה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להחרים את ידיעות
ל"ת
שחיתות בצמרת,
מרכז,
15/05/05 08:19
|
|
 |
89.
השרגריר צריך לדעת שג'ודי גזורה
בוקר טוב איראן,
14/05/05 23:45
|
השגריר צריך לדעת שג'ודי גזורה על מדונה, שערוריה איך הוא לא יודע. מספריים דחוף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
ותחשבו על זה!!!
אורן,
תל-אביב,
14/05/05 23:43
|
הנה עוד כמה נקודות לזכותה של החכמה הפיקחת המוכשרת היפה והאינטליגנטית הזאת מ ד ו נ ה שבצדק לא מתאים לה להיפגש עם ה פשוטית הזאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
זה לא נכון,
אחד שיודע,
הוליווד,
14/05/05 23:37
|
מה שקרה זה שרבי מרכז הקבלה של אסתר לא הרשה לה להיפגש עם ג׳ודי. Inside Information
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
אז אם כולכם כאלה צודקים וחכמים
רונה,
14/05/05 23:33
|
אז תסבירו לי איך יכול להיות שבבחירות הבאות שוב הליכוד ינצח ובהפרש גדול. מה כל מי שכותב כאן על היאוש מהשחיתות אין לו זכות הצבעה? תפסיקו ליילל תפילו את הליכוד בבחירות. נראה אותכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי האלטרנטיבה
יקים חממי,
אשקלון,
15/05/05 06:55
|
=מפלגת העבודה על הקרשים ולא מתרוממת( והשחיתות שם לא פחותה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
תת רמה
אזרח,
14/05/05 23:33
|
ואלו האנשים ששולטים בעיתונות, בכלכלה ובפוליטיקה. אליטות חדשות עלק. תת רמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
אני מאמין לשגריר בלי ספק
ל"ת
מרעול צהוב,
14/05/05 23:32
|
|
 |
83.
איפה ג'ודי?
ל"ת
עוזי כהן,
14/05/05 23:26
|
|
 |
82.
להקיא מהם ולהקיא אותם מאיתנו.
ל"ת
מלאך,
14/05/05 23:25
|
|
 |
81.
סילבן בושה למדינה ולליכוד
ל"ת
חבר מרכז מחולון,
חולון,
14/05/05 23:19
|
|
 |
הליכוד ומרכזו בושה למדינה
ל"ת
מושחתים נמאסתם,
15/05/05 07:14
|
|
 |
80.
עוד אחד נהיה לי שר החוץ.......
ל"ת
יצחק.ר,
מילנו,
14/05/05 23:18
|
|
 |
79.
סילבן וג'ודי תתפטרו כבר!
ל"ת
עוזי,
14/05/05 23:10
|
|
 |
78.
המדינה הזאת חולה בשחיתות,ג'ודי
דרוש צ'ה גווארה,
למדינה גוססת,
14/05/05 23:08
|
היא עוד חיידק מיני רבים המרכיב את הדלקת הממאירה של מדינת ישראל. הסוף לא רחוק, ביבי, ברק, שלום, שרון, איילי ההון, כולם מטביעים את הספינה הזאת, שהגיעה לשנותיה האחרונות... הגיע הזמן לצאת לרחובות ולצעוק דייייי!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כל כך צודק, אבל
רונה,
14/05/05 23:26
|
אנחנו עם שראוי לכל מה שקורה לו. אף אחד פה לא יצא לרחובות בשביל שום דבר. אף אחד לא רואה סנטימטר מעבר לעצמו. המדינה הזאת לא תשרוד עוד הרבה זמן. לא לדאוג ערבים, אנחנו בעצמינו, במו טימטומנו, שחיתותנו ועיוורוננו נביא על עצמנו את הכחדת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
הו הא מי זה בא...?
נויה,
תל אביב,
14/05/05 23:07
|
ראש הממשלה הבא?... קבלו אותו/אותה: פנינה רוזנבלום, גו'די מוזס-שלום, עוזי כהן... אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
קשקוש לא קשקוש - השם הרע התחזק
איציק,
מאי שם,
14/05/05 23:07
|
|
 |
75.
ג'ודי ניר-מוזס-שלום-ולהתראות..
ל"ת
סטיבוש הביתה!,
14/05/05 23:01
|
|
 |
74.
בידיעות ישתיקו את זה כמו
שרון,
14/05/05 23:00
|
שהשתיקו: 1 העובדים הזרים של ג'ודי 2 הג'ינס שהיא לבשה בעת ביקור בקבר החייל האלמוני ברוסיה (תארו ששר החוץ הרוסי היה מגיע ליד ושם עם שורטס)
אני מבין את העיתונאים הם צריכים לפרנס משפחה ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
התחרפנת גודי
ייי,
14/05/05 22:59
|
אולי בפעם הבא תפטרי את ראש הממשלה כי לא נפגשת עם כוכבי פלרסיינטה?ובידיעות לא פירסמו..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
Women in power as bad as men
ל"ת
AMR,
14/05/05 22:53
|
|
 |
71.
השגריר צודק-גודי תתביישי
מירי,
ת''א,
14/05/05 22:51
|
גודי כרגיל מתנהגת מגעיל ואני מאמינה לשגריר איילון שמשדר אמינות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
שניהם צבועים
גיא,
14/05/05 22:46
|
על שלום וג'ודי לא צריך להוסיף,כולם יודעים שהם מושחתים,אבל השגריר בוושינגטון? זה לא זה שאשתו רודה בעובדים שלה ומכריחה אותם לפנות אליה בשם ''מאדאם''? כדאי שגם הוא ישתוק,החוצפן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
מאמין לשגריר זה מתאים לג'ודי
ל"ת
יוסי,
14/05/05 22:41
|
|
 |
68.
כל הכבוד לשגריר!!
משה,
יהוד,
14/05/05 22:37
|
אולי בפניית השגריר ליועץ יבוא הקץ לשילטון גודי וסטיב . כל הכבוד לו על הצעד האמיץ! אנשי המשרד או שאתם מינוי שלו או שאתם פחדנים הגיע הזמן להוציא ת'רפש ולהחליף!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
מענין למה
אמא,
14/05/05 22:35
|
|
 |
66.
מתמתיקה פשוטה
אחת מהציבור,
14/05/05 22:34
|
עכשיו זה ברור. הכתבה הענקית והמוזרה על אשת השגריר בוושינגטון שבה ניסו להפוך אותה מסתם אולי אשה לא נחמדה ולחוצה למין מפלצת רעה מהלכת היתה לא בתום לב בלשון המעטה. לפטר מזכיר שיושב על תקן קבוע ולספר סיפור על שינוי בתקן מראה לאיזה רמה אנחנו יורדים. אשת שר החוץ גם רוצה ומאמינה שסטיב יהיה ראש הממשלה. ישמרנו האל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קלטת נכון מאד
ל"ת
צבר,
15/05/05 04:43
|
|
 |
לאחת מהציבור 66
עוד אחד העם,
15/05/05 00:11
|
לאלוקים אין יד ורגל בדבר, לא הוא צריך לשמרנו מפני המושחתים הביזנטיים הללו, כי אם אנחנו, לבדנו בעצמינו ובשרינו. ובצורה דמוקרטית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
סינדרום
RENATA,
T-A,
14/05/05 22:31
|
כמה ימים עברו,מאז הגב הנ''ל,לא היתה מעורבת ,באיזו שערוריה או בזיון?היא כל כך ריקנית,חסרת כל חוש אחריות דיפלומטי! אין כמוה,אין לה תקדים!זו רק ההתחלה,ידה נטויה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
Don't be surprised
A,
US,
14/05/05 22:31
|
Despite his education, Shalom represents the aggressive and vocal groups in the Likud party. Don't be surprised by his self serving statements and actions
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
סטייל מארי אנטואנט
איפה ג'ודי,
14/05/05 22:26
|
אם אין לחם - תאכלו עוגות ואם אין מדונה - תפטרו אנשי שגרירות
המצב קשה ! ג'ודי וסליבן - סיר מצא את מכסהו :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
ואני חשבתי שג'ודי
בקהאם,
מדריד,
14/05/05 22:22
|
לא נזקקת לתיאום פגישות ושמדונה מדברת איתה בטלפון כל יומיים. אז אם היא נזקקת לשירות החוץ שך המשרד לתיאומי פגישות היא לא כל כך נחשבת שם היא רק על תקן של פרוטקציונרית בגלל בעלה החכם והמשכיל שרק חושבים שהוא דביל, אבל הוא לא, הוא סתם כסיל אימבציל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
דווקא נשמע מאד הגיוני
שקפקף,
קריית ים,
14/05/05 22:20
|
מעניין מה היה קורה אם מדונה עצמה הייתה מסרבת להפגש איתה. גו'די היתה מבקשת מסילבן שיפתח בשבילה במלחמה נגד ארה''ב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
ארץ נהדרת
גודי שלום,
סביון,
14/05/05 22:19
|
גודי מוזס ניר שלום ולא להתראות המקור עולה על הקריקטורה המוצגת בארץ נהדרת היא ובעלה הדפר מלכך הפינכה, האופורטיוניסט סילבן סטיב אין מה לדאוג עוזי אתה חמוד אתה ידאג שהדפר יבחר שוב לעמדה בכירה בליכוד '' אירגון הפשע המאורגן '' . הון שחור שמקורו בפשיעה מאורגנת ושלטון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
לשים קץ לשחיתות של סילבן
רותי,
ירושלים,
14/05/05 22:18
|
שימו קץ לשחיתות ולנורמות המעוותות ,שסילבן מנהיג במשרד החוץ בארץ, ובאמצעות אנשיו בשגרירויות ברחבי העולם. הדיחו אותו ,כיאה למי שאינו יודע לנהל אלא מנוהל ומתנהל עפ''י הגחמות של אשתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
ג'ודי- חמודי
פרי,
חיפה,
14/05/05 22:17
|
יהודית, עאלק ג'ודי- יצור עלוב המחפש אהדה ותשומת לב המתמודדת ברמת המיאוס עם שרה נתניהו. את מתאימה לסטיבי והוא מתאים לך ושניכם מתאימים לביב השופכין הפוליטי אותו אתם מייצגים. עופו מחיינו!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
YNET תפרסם...YNET תפרסם...
ל"ת
ליאור,
לונדון,
14/05/05 22:12
|
|
 |
56.
ג'ודי ממי, זה הכל מקנאה
יפיופית,
14/05/05 22:10
|
ג'ודי שלנו. היפה, טובת הלב, החכמה, המצליחנית כולם מקנאים בך, ממי. מי כמוני יודעת כמה את נדיבה, אכפתית ואוהבת את המדינה. אין, אבל אין, אף אחד שתרם למדינה כמוך.
כפרה שלנו. תתחזקי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
At Mekabelet leKriaa beTarot?
ל"ת
Tikrei Lanou,
Gam!!!,
15/05/05 00:06
|
|
 |
55.
לג'ודי יש הכל צבע אש, עתון ו..
מוטי חיפה,
14/05/05 22:07
|
אבל חסר לה מדונה, גם לי ולסילבן מדונה חסרה ומה לעשות לשנינו יש כסף, אבל מסתבר ששנינו את מדונה לא נשיג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
אויש, דונט בי הבי - יהודה לוי
ל"ת
ג'ודי,
הוליווד,
14/05/05 22:07
|
|
 |
53.
סילבן קח את אשתך לאי בודד,
ניב,
גבעתיים,
14/05/05 22:06
|
קח אותה לאי בודד והרחק אותה ממדינתנו טרם תהרוס ותשחית כל חלקה טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
אולי תתעסקו בשחרור פולארד?!
יאיר,
14/05/05 22:06
|
|
 |
51.
מעניין שהדבר לא פורסם ב - ynet
ל"ת
סוציאליסט,
ת''א,
14/05/05 22:05
|
|
 |
50.
סילבן שלום
יאיר,
14/05/05 22:04
|
סילבן שלום היה שר האוצר הגרוע ביותר בתולדות המדינה. על תואר שר החוץ הגרוע יש לו עוד כמה מתחרים (שמיר?), אבל ללא ספק, הוא בין המובילים. וג'ודי - אליה אין לי טענות. היא לא נבחרה לשום תפקיד, ולא מעיניינת אותי במילימטר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
לבדוק התנהלות מינויו של סילבן
זיו,
אלונים,
14/05/05 22:03
|
כמי שקצת קרוב אל הקלחת, הייתי מציע לבדוק כיצד נוהגים האנשים שמונו ע''י סילבן בעולם, ממשיכי דרכו. מי שלא סר לקפריזות ולגחמות שלהם, מאוים שיעוף מתפקידו וממקום הימצאו. תורתו של סילבן עוברת מדור לדור מינויו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
''קטן'' על עוזי כהן
אריק,
ת''א,
14/05/05 22:03
|
מזוז החוצפן, טרם הפנים כי יש לו ענין עם עוזי כהן !!! ''מנכ'ל המדינה'',,,,
זהו הליכוד, זו ה- ''''איכות'''',,, זו הממשלה (רפובליקת בננות -בלעז)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
נשים נשים
שוטה הכפר,
שרון,
14/05/05 22:02
|
מומלץ לקשר בין הגברת מוזס שלום לגברת איילון ולחכות למפץ הגדול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
סילבן נמאס מהשחיתות שלך ושל אנ
זיו,
רמת חן,
14/05/05 21:54
|
נמאס לנו מהשחיתות שלך ושל אנשיך. די להרס שאתה זורע באמצעות אנשיך, בכל מקום בעולם שבו נמצאים אנשי שלומך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
לבדוק את הנעשה ע''י סטיב ואנשיו
בלה,
ירושלים,
14/05/05 21:52
|
אם כבר עולה נושא השחיתות כדאי שהיועץ המשפטי לממשלה יבדוק לא רק את הנעשה בוושינגטון, כי אם בכל השגרירויות בעולם ,שבהם נמצאים זרועות התמנון של סטיבי, בעלה של ג'ודינקה,לבדוק את מעשי אותם אנשים , שמונו על ידו ומשחיתים את הנורמות המוסריות, במקומות בהם הם נמצאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
שגריר לכל דבר.
מינן בר,
14/05/05 21:51
|
ג'ודי נכס למדינה, מאז שנתנה קמע מהבאבא כדורי לנסיך צ'רלס הוא לא מפסיק לדבר על ההי-טק של מדינת ישראל ועל איך שהוא זרק לפח את המירשמים לויאגרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
אשת שר החוץ גודי
נעמי,
רמת גן,
14/05/05 21:49
|
רק להביט בצורת הופעת בלבוש בלתי הולם, קעקוע על הגב חצי ערומה, לא יאה לאשת שר חוץ, בשום מקום בעולם לא רואים הופעה בלתי הולמת כמו של גברת שלום. שתקח דוגמא מנשות שרים, ראשי ממשלה ושרי חוץ בעולם, היא נראת כמו פרחה.!!! לא מובן איך אדם כמו סילבן שלום מסכים להופיע בציבור יחד איתה בלבוש בלתי הולם. ואינני דתיה כלל, סתם אזרחית ישראלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
ג'ודי ובלה סטיב אין לכם גבולות
יריב,
רעננה,
14/05/05 21:48
|
מילא סטיב בחרת לך אישה עם כסף אבל מה עם השכל? זה לא דבר בעל חשיבות בעיניך? אושמא אתה לא שווה יותר ממנה. התנהגותכם יחד וכל אחד לחוד מוכיחה זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
ג'ודי במציאות עולה על
יקים חממי,
אשקלון,
14/05/05 21:44
|
|
 |
40.
לצערי מתאים לנפש הפועלת-עצוב
ל"ת
מאמינה ומתביישת,
חיפה,
14/05/05 21:41
|
|
 |
39.
סילבן שר חוץ קרקטורה
ל"ת
חבר מרכז הליכוד,
ר''ג,
14/05/05 21:38
|
|
 |
38.
צרות של עשירים......
הקוסם,
14/05/05 21:37
|
|
 |
37.
מתבייש בישראליותי
מטרניך האב,
ת''א-יפו,
14/05/05 21:36
|
אחרי מקרה כזה, כמו גם בגלל כל הפיאסקו המגעיל הזה הנקרא ג'ודי, פנינה רוזנבלום, ענבל גבריאלי, רוחמה אברהם, גילה גמליאל - אני מתחיל להרהר בקול רם מה יהיה על ישראליותי ועד כמה אני מתבייש בה. קשה לי לומר זאת כי אני שמאל אבל אומר: לעזאזל ההתנתקות! שמישהו יטפל בטמבלית הזאת? תעיפו לנו אותה מהעינים! לא רוצים לראות יותר את שמה בתקשורת, למטבח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
יפוטרו סטיב וגודי
ל"ת
שרון,
14/05/05 21:34
|
|
 |
אני מחכה בקוצר ל''ארץ נהדרת''
גוד לאק,
14/05/05 21:49
|
|
 |
35.
בגלל גדעון עזרא לא נפגשת איתה
ל"ת
לג'ודי,
14/05/05 21:33
|
|
 |
34.
ל -1 אתה תמים
ליכודניק לשעבר,
ת''א,
14/05/05 21:33
|
לא רק שהוא לא יתפטר הוא יפטר את המזכיר איזה אנשים עלובים הם סטיב ואשתו, די בבקשה לכל שליחי הציבור ,די עם ההתנהגות הזאת ,בבקשה מכם למרות שאני יודע שזה לא יעזור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
גודי וסילבן בושה וחרפה!
קרן,
נתניה,
14/05/05 21:33
|
הגיע הזמן שהזוג הזה יבין שהוא לא יכול לתפוס את כולם בביצים!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
יש לה את העיתון מי שנגד הוא.
סימה,
14/05/05 21:33
|
מחוסל ,אני רק רוצה לדעת מה היה קורה למסכנה שרה נתניהו . אוי כל המדינה היתה גועשת מחר בבוקר כל העיתןנים .שרה לא הצליחה להפגש עם מדונה וביקשה לפטר את המזכיר בשגרירות!!!!האים אני טועה תקנו אותי??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סימה, את טועה ואני אתקן אותך
אביתר הקטר,
14/05/05 22:45
|
1. ''האים'' זו שגיאת כתיב, יש לכתוב ''האם'' 2. כאשר את כותבת משפט ורוצה להמשיך את הרעיון בו התחלת, אל תשימי נקודה באמצע 3. אין שום הגיון במשפט הבא: ''כל המדינה היתה גועשת מחר בבוקר'', שכן ''היתה'' מתייחס לעבר ו''מחר'' כידוע, זה העתיד, אם להיות פילוסופי משהו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני במקומך
אביתר המתהפך,
רכבת ישראל,
14/05/05 23:17
|
הייתי מגיש מחר בבוקר תביעת ענק נגד המורה שלי לתחביר. לא לימדו אותך לשים נקודה בסוף משפט ?
ועוד משהו, הסעיף השלישי שלך מצוץ מהאצבע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
מדונה מוציאה את כולם מדעתם
פסיה הרכלנית,
14/05/05 21:33
|
סיפור מוזר שקשה להאמין שאכן התרחש, אך כשמדובר בזוג הנסיכותי שלום ניר מוזס, הכל יתכן. חצר ביזנטינית מלאה תככים ומזימות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מסיימים ג'וב לחבר מרכז ליכוד
ל"ת
מה הסיפור כולה,
14/05/05 21:32
|
|
 |
29.
אין עוני,אין רציחות,אין תאונות
ל"ת
צרות של הליכוד,
14/05/05 21:31
|
|
 |
28.
Just like Judy to do it!!!
Nava,
ca usa,
14/05/05 21:28
|
I full heartily believe that Judy can ''pull '' a sting like the one she did she is 'star crazed' and she will do such harm to her husband he may think that he married a great lady with a family name that's stand for what? A brother who killed a young girl while driving his father car at age of 14? and the father was in jail for 2 min being the big Mosses family never liked them or her and i knew her as a chid we were living in the same area, i used to be scared to pass by there home in the ''shickon'' i am sure she gave her husband hard time and made him fire liorn. just like her! sad day will be if he will make it to a primeminster sara n will be a 'walk in a park' compare to this entitled rich drama queen.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלות לנאווה מקליפורניה
רוצה לדעת את,
כל האמת,
15/05/05 10:09
|
אחיה של ג'ודי נהג בגיל 14 ודרס ילדה? מתי זה קרה? למה לא תספרי לנו על כך יותר? מה שם האח? העם נכתב על כך בעיתון? האם זה פורסם בידיעות''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
פולארד נמק בכלא ומתעסקים בזבל.
ל"ת
רונית,
14/05/05 21:27
|
|
 |
26.
גודי גודי מתוקה
אורי,
תל-אביב,
14/05/05 21:25
|
נו- עכשיו גם לנו יש אוויטה פרון או אימלדה מרקוס -כחול לבן .אחרי שהשיגה לה המפונקת תוכנית רדיו משלה ותוכניות טלויזיה ממשיכה- ''אשת הדייג'' (מהסיפור על דג הזהב) לתבוע לעצמה עוד ועוד תפנוקים וגחמות ! בעיני ה ו א צריך להתפטר ועל שניהם לחזור לוילה ברמת גן. די! מספיק! כמה אפשר???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
כנסו....
ארז,
14/05/05 21:24
|
רק לפני יומיים היתה תקרית שולית יחסית בשגרירות באוזבקיסטן ומה החליט הגאון שר החוץ סטיב? מיד להעלות כוננות בכל, ואני מדגיש, בכל השגרירויות בעולם. כלומר אדם שתוי ומסכן שהתקרב לשגרירות אחת של ישראל באוזבקיסטן גרם להעלאת כוננות בכל רחבי העולם, החל מניו זילנד ועד צ'ילה. למי שלא יודע, החלטה מעין זו עולה מליונים לאוצר המדינה, אבל העיקר שסטיב הגאון מרוצה.
בקשר למקרה הנוכחי אני בכלל לא מופתע... תרבות מרכז הליכוד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשוב שכולם יקראו תגובה 25 ארז
שוש,
14/05/05 21:41
|
לאן הגענו? בושה וחרפה.
שר החוץ הנוסע מסביב לעולם ולמעשה כולם יודעים שלא עושה מאומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
הג'ינסאית הפכה לנג'סית!
פושקרנה,
14/05/05 21:23
|
גברת ג'ינס, שהפכה את שם המדינה ללעג וקלס, ממשיכה לקלקל. עכשיו הפכה לנג'סית מלאה, כאשר היא רוצה לפטר מי שלא סידר לה פגישה עם ''מדונה''.
על זה נאמר - הליכוד בשלטון - השחיתות חוגגת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מלה בסלע חקוקה!! אמת
ל"ת
יפואי,
14/05/05 21:45
|
|
 |
23.
וואלה ג'ודי שיחקת אותה
מיקי בוגנימי,
תל אביב,
14/05/05 21:22
|
אחלה בחלה המדינה שלנו פשוט מפגרת אם אלה האנשים שעומדים בראשה.לא יאמן איזו הידרדרות ועוד מדובר בשר החוץ פשוט לקרוא ולהתבייש עד לאיזו רמה היגענו.ג'ודי תעשי טובה ותעלמי לנו לכמה שנים פשוט את עושה צחוק מעצמך ומהסובבים אותך. פשוט מביך לקרוא את זה דייייייייייייייייייייייייייייי גועל נפש תת רמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
מלבד נסיעות סביב העולם סילואן
שושפ,
14/05/05 21:22
|
שר החוץ נוסע מסביב לעולם על חשבון כספי הצבור. מה בדיוק הוא עושה? הלוא כולם יודעים ששרון מנהל את מדינות החוץ.
סילואן רוצה להיות ראש ממשלה, בהתאם לתחזיות בנימיני האסטרולוגית של אשתו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
תתפטר
דן,
14/05/05 21:21
|
|
 |
20.
שוב הג'ודי הזו? ממש אלקטרון
דןדן,
14/05/05 21:20
|
ג'ודי שלנו ממש אלקטרון - קטן ושלילי. משאירה אחריה שובל של טפשות, רוע לב ונבזות.
סילבן - מצא לך אישה אחר או התפטר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק - סילבן צריך אישה אחרת
ל"ת
המשדך,
14/05/05 21:45
|
|
 |
19.
ככה זה בימין - הטפשים שולטים
שמאלני גאה,
14/05/05 21:18
|
רואים מה זה שלטון ימני? ג'ודי היא השלטת. שר החוץ, שהיה בעבר שר האוצר הכי פחות חכם במדינה, מופעל על ידה כדי להיפגש עם.....מדונה.
קדימה חברים - בפעם הבאה רק ברק!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Rak Lo Barak, Oulai Vilnay?
Rak Lo Barak!,
14/05/05 23:58
|
|
 |
18.
מדינת ישראל - זה שר החוץ שלך!
ל"ת
אבונק,
14/05/05 21:18
|
|
 |
17.
והיא רוצה להיות ראש ממשלה
ל"ת
אניגמה,
14/05/05 21:18
|
|
 |
16.
ורק YNET לא פרסם דבר...
ל"ת
ארי,
14/05/05 21:18
|
|
 |
העיקר את פרשת נמרודי הם הקפיצו
אובייקטיבית,
14/05/05 22:38
|
|
 |
צודק במ-100 אחוז!
ארז,
14/05/05 21:31
|
|
 |
שתיקה צורמת למדי
ל"ת
יון,
14/05/05 22:09
|
|
 |
15.
משום מה אני יותר מאמין....
asaf,
14/05/05 21:17
|
|
 |
14.
עוד מעט נשמע על המתנות של ג'וד
ריאלי,
14/05/05 21:17
|
עוד מעט נשמע על המתנות של ג'ודי... לא הגיע הזמן שנשי שרים יהיו מנותקים מהלו''ז של הבעל, כפי שמקובל בכל מקום נאות ולא מושחת? אז מה אם היא אשה דורסנית ולוחצת? זה נראה רע, רע, רע. די כבר עם ה''באד לאק'' הזו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
חוצפת המזכיר.
מאיר,
הרצליה,
14/05/05 21:16
|
1) איזו חוצפה יש למזכיר לא לסדר פגישה בינה לבין מדונה - יש לפגישת צמרת זו חשיבות ממדרגה. חשיבות לאומית.... חשיבות כלכלית..... גורל המדינה תלוי בין המיצרים ורק בגלל שג'ודי לא פגשה את מדונה 2) כיצד היא לא התיעצה עם כל האסטרולוגים ופותחי הקלפים שלה. הם מראש היו מספרים לה שהיא לא תפגוש את מדונה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
בזה מתעסקים ואת פולארד מפקירים
ל"ת
רונן,
14/05/05 21:08
|
|
 |
11.
ג'ודי- היא כבר לא בדיחה
ל"ת
עופר,
דיקטטורה,
14/05/05 21:07
|
|
 |
10.
תולדות בית השלישי: השלב האחרון
ל"ת
סוציאליזם ינצח,
14/05/05 21:06
|
|
 |
9.
Banana Republic
ל"ת
Barba Abba,
U.S.A,
14/05/05 21:02
|
|
 |
8.
איפה ג'ודי?
ל"ת
עוזי כהן,
רעננה,
14/05/05 21:00
|
|
 |
7.
ג'ודי מנהלת את משרד החוץ
מבפנים,
14/05/05 20:59
|
במשרד החוץ קיים משטר טרור והעובדים חוששים לדבר. ג'ודי היא זו שמנהלת בפועל את משרד החוץ. סילבן הוא בסך הכל בובה. זו האמת. סילבן עסוק ביחסי ציבור של עצמו ואין לו כל הבנה של דיפלומטיה וניהול מדיניות חוץ. מסביבו יש מקורבים הדואגים לטפח לו את האגו ומשווקים את הסחורה הפגומה לציבור כאילו מדובר במדינאי מהשורה הראשונה. לא מזמן התקיימה ישיבה בה הוחלט על קמפיין לקדם את סילבן כמועמד למשרד החוץ. שוב ג'ודי היתה זו שקבעה את הקו ואת העיתוי והיועצים הקרובים נרתמים בעל כורחם. במשרד החוץ כולם רואים בסילבן בדיחה עצובה. מבלי לציין שמות שמא יבולע להם, דברו עם האחראים על דרום אמריקה ותשמעו ביקורת נוקבת על הכשלון של סילבן בשבוע שעבר בטיפול בועידת מדינות אמל''ט עם העולם הערבי שהסתיימה בהחלטות עוינות ביותר נגד ישראל. והיכן היה סילבן? בטח עם עוזי כהן... אל תדאגו במשרד החוץ עדיין יש אנשי מצפון אשר יוציאו את האמת החוצה ואז באמת תרעש הארץ יותר מפרשות שרון ובניו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
אין לישראל שר חוץ.
ל"ת
ר.,
14/05/05 20:59
|
|
 |
5.
ככה זה כשנשים מעורבות ,מלחמה
Erez,
14/05/05 20:58
|
הכל התחיל עם אישתו של השגריר אילון והמשיך אצל אישתו של שר החוץ סילבן. בקיצור ,מלחמת עולם. אז ככה אני מציע לשני החוצים לפטר את הנשים שלהם וכך יבוא שלום על העולם. הי בי לגב' גודי ניר מוזס שלוםםםםםם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
ג'ודי מנהלת את המדינה
עמרי,
ת''א,
14/05/05 20:58
|
מחר בבוקר היא תורה לכל נציגויות ישראל ועובדיהן להיות מנויים על ''ידיעות אחרונות '' ומחרתיים היא תבקש שפיל קולינס, שיבוא לישראל בספטמבר, יקדיש לה שיר. עם בעל אימפוטנט וכסף כמו מים, היא לא רק רוצה להיות שרת החוץ היא כזו בפועל. מעניין מתי הדייג, יבקש מדג הזהב להיות אלוהים......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את המדינה וגם את כיכר המדינה
יעה,
אתר החיריה,
14/05/05 22:24
|
|
 |
3.
איפה ג'ודי ?
סנס אי. ניליה,
ת''א,
14/05/05 20:53
|
אולי כדאי לבדוק את התנהגותה של ג'ודי, לא ייצוגית, לא ממלכתית, מביכה בכל אירוע ומקלקלת עוד יותר (אם זה בכלל אפשרי) את השם שלנו בעולם ....
אה כן, שמישהו ימצא לה כבר יועצת אופנה. אני בטוח שסטיב יוכל להמציא איזה תקן מתאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
היכן הפרקליטות ?
מבט אחר,
14/05/05 20:52
|
לדעתי יש להורות על חקירה משטרתית ובמידה והעובדות נכונות יש להעמיד את ג'ודי לדין עקב ניצול של מעמדה לקבלת טובת הנאה אישית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעקבות ביבי וליברמן
ל"ת
spectator,
14/05/05 22:42
|
|
 |
1.
סילבן, תתפטר !!!
גיל ש.,
מודיעין,
14/05/05 20:51
|
אם הסיפור נכון, מדובר בשחיתות שלטונית ועל שר החוץ להתפטר !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משפחת הפשע, או משפחת התקשורת?
fesale,
15/05/05 09:47
|
אני כבר לא יודע מה עדיף, משפחות הפשע?, או המשפחות ששולטות בתקשורת. רק לפני שנים מעטות הזהירו אותנו כמה עיתונאים, שהעובדה שישנן חמש משפחות ששולטות בתקשורת כולה תעלה לנו ביוקר, והנה מתחילות לצוץ הבעיות. בכל מקרה, נמאס כבר מהטפשה המפונקת הזאת, שאין לה מה להגיד, ואומרת את זה תחת כל עץ רענן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מישהוא חשב שההתנתקות תנקהו
ל"ת
שילמד מיהםBBושר,
שלום עליכם,
15/05/05 09:46
|
|
 |
אתה תמים על גבול השגעון
יגאל,
ת''א,
14/05/05 21:38
|
סטיב בבקשה ממך תעזוב אותנו לנפשנו גם ככה יש לנו הרבה בעיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ניזכרתי בעוד משהו
גיל ש.,
מודיעין,
14/05/05 21:22
|
כמדומני, זה כבר השגריר השני בארה''ב שמתעמת עם שר החוץ הנוכחי. הדבר אומר דרשני...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השגריר.נתמנה פוליטית ויודח גם
ל"ת
הליכוד הורס כל,
נורמה.מח''ל/ה,
15/05/05 09:44
|
|