 |
44.
מאמיני דת השלום
אליל השלום,
קורבנות-אדם,
16/05/05 05:45
|
מעניין שבימינו, עדיין קימת עבודת אלילים בעם היהודי.
אני מתכוון לאליל השלום.
כמה אלפי קורבנות - חיילים ואזרחים - הוקרבו לאליל זה, בתקווה, שיום יבוא, והוא יופיע לעינינו... שום הגיון. אין שיקול-דעת. לא לומדים מההיסטוריה, או מנסיונם של אחרים...
האמונה הדתית, שאם רק נקריב עוד כמה קורבנות-אדם לשלום - הוא יופיע...
ואתם, מאמיני דת השלום, מלעיגים במאמיני דת משה וישראל...
כמו שאומרים באידיש, הייתי צוחק, אילו הטיפש הזה לא היה שלי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
הוי פלשתינים,מתי כבר תלמדו ?
רוני ו.,
16/05/05 01:38
|
התחלתם עם 65 אחוז בתכנית החלוקה ב-1947, לאחר מלחמת תש''ח נשארתם עם 35 אחוז, כיום מדברים שאם תתנהגו יפה תקבלו (מהאמריקאים) 22 אחוז במכסימום . תמשיכו כך, תקבלו רק את עזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
יום הנכבה
דור,
ירושלים,
15/05/05 23:46
|
מבין אני ללבם של מנהיגי הפלשתינאים, בכל שלב הסטורי חשוב, הם מוצאים עצמם מחטיאים את המטרה, ומביאים כלייה נוספת על עמם. דבר לא השתנה. מאידך, אחינו היהודים, רק תן להם, וימכרו מולדת בנזיד עדשים, כדי להראות יפים בעולם. גם רוסיה עשתה זאת לאחר מחלמת העולם השניה? אולי ארה''ב ? מה עם הצרפתים והבריטים? יפי הנפש? אין שפק, היהודים יודעים היטב שנאה עצמית מהי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
תמשיכו ככה-תהיה עוד נכבה
ל"ת
משה,
רמת גן,
15/05/05 22:47
|
|
 |
40.
הם מנצלים הבורות של הרוב כאן
יכיני,
מרכז,
15/05/05 21:13
|
הפלשתינים מנצלים את החינוך הלקוי כאן ואת הבורות הישראלית ואת חוסר ההסברה הבסיסי וחוזרים על השקרים ועל עיוות האמת עד שחודרים לראש של האנשים כאן ובעולם. הם חכמים מאיתנו ומתקדמים בכיוון היעד שלהם של חיסול ישראל . בעוד שפרס וחבריו עסוקים בבנית מזרח-תיכון חדש ... שהוא ללא ישראל לפי הפלשתינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
הפלשתינים מחריבים סיכויי השלום
אלי גליל,
15/05/05 20:13
|
|
 |
ערפאת האינתיפאדה
Avi Ecuador,
15/05/05 20:41
|
והמנטליות שלהם היום הנס לדור עגל הזהב. השמאל ומנהיגות חלם היו עושים להם את כל העבודה ואפילו עודף לא היו מבקשים. תאכילו אותם בלוקשים ותקוות שווא וח', זוללים ולא שבעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
העולם יחרב בגלל הפנטיות הערבית
אלי גל,
15/05/05 20:10
|
|
 |
בטח לא
Avi Ecuador,
15/05/05 22:05
|
|
 |
37.
מתעלם מהאמת
אופיר,
15/05/05 19:58
|
א. מדינות ערב שבהן יש פליטים פלסטינאים מונעים מהם קבלת אזרחות במודע. ב. אבו מאזן ''שוכח'' שאת ה''שואה'' של הפלסטינאים גרמו מדינות ערב שפלשו לארץ ישראל ב 1948 מתוך כוונה ברורה למנוע את החלטת האו''ם ולהשמיד את היהודים שם. ג. אבו מאזן ''שוכח'' שאת מלחמת ששת הימים יזמו מצריים סוריה וירדן. כך שהשואה הפלסטינאית נגרמה על ידי אחיהם ממדינות ערב. ואל יאשים את מדינת ישראל שנאלצה להתגונן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
רק ראש המאפיה לא רואה ולא שומע
ל"ת
פחדן,
מאורת השפנים,
15/05/05 18:33
|
|
 |
35.
די לכיבוש המוסלמי של ארץ ישראל
ל"ת
יהודה הנכבי,
15/05/05 18:06
|
|
 |
34.
האמת
gil,
US,
15/05/05 17:35
|
השמאל חושב שהערבים הם פרימיטיבים ולכן: אנחנו צריכים לדאוג להם ולחנך אותם. יום אחד הם יגיעו לרמה שלנו ויראו כמה טוב השלום. מדינה דמוקרטית חילונית תוציא את הכח מהדתיים.
מה שהשמאלנים לא מבינים: הם מצליחים לחנך אתכם. אתם הפרימיטיבים שלא לומדים. אם הם יצליחו תקבלו את הדתיים שלהם. Piss in the Middle East
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
ועדת חקירה
מרק,
נתניה,
15/05/05 16:50
|
שיקים הקונגרס הציוני העולמי אחרי העלמותה של מדינת ישראל , תנסה למצוא את הסיבה לכך. והם ישתוממו איך נסיון כל כך יפה של הקמת מדינה , הפרחת השממה , קיבוץ העם היהודי במולדתו נכשל. איך העם שחושב את עצמו לחכם בעולם נתן לכמה שמאלנים חולמים ומנותקים מהסביבה להוליך את המדינה לאבדון. מה חבל שהמסקנות של ועדת החקירה לא יוכלו להחזיר לנו את המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העם היהודי הוא עם חולה.מאד.
דרור,
רמת גן,
15/05/05 18:40
|
כנראה שאין מה לעשות בעניין זה הרבה. רק לקוות שכאשר השואה תגיע, יתאושש העם החולה שלנו ברגע האחרון,ויצליח להוציא מתוכו מנהיגות שפויה ונאמנה לעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
חסרי חוט שידרה
בוננזה,
15/05/05 16:37
|
כשם שהאיסלם מושתת על מסורות יהודיות שעוותו ( מוחמד שהה בקרב יהודים ולמד מהם את כל משנתו , אלא שבהיותו עובד אלילים יצר בסופו של דבר דת שחלקה אמונה באל אחד וחלקה עבודת אלילים) כך גם הפלסטינאים, שמנסים בכל מאודם ליצור מקבילה ( עלובה יש לומר) של סיבלות העם היהודי. מושגים כגון זכות השיבה ( חוק השבות) ''הנכבה-שואת 48'' ( שואת העם היהודי) ירושלים בירת פלסטין ( ירושלים המאוחדת בירת ישראל), ועוד ועוד. י
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אבו מאזן, כלכלב מייבב אחרי
אריק,
15/05/05 16:36
|
|
 |
30.
אם לערבים היה כל כך חשוב לחזור
למדינותיהם, מדו,
15/05/05 16:34
|
ע הם עדיין מפוזרים בכל קצוות תבל, ומתפשטים בכל העולם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
שקרנים
pini,
15/05/05 16:18
|
הערבים שקרנים כתמיד הם מעולם לא היו עם במיוחד לא בשנת 48
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון, ערבי רציונלי שמסביר:
Avi Ecuador,
15/05/05 16:37
|
http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=27274
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
יאללה להעיף את הערבים מפה !!!
ל"ת
shmulik,
ירושלים,
15/05/05 16:14
|
|
 |
27.
הקונפליקט הפלסטיני
טל,
שורש,
15/05/05 16:13
|
אם הקמת המדינה הפלסטינית (בעתיד) הופכת היא להיות המקום היחיד אליו יכולים הפליטים הפלסטינים לשוב. כפי שישראל הינה הבית היחיד לעם היהודי כך שטחי הרשות שיהפכו למדינה יהיו המקום היחיד לבני העם הפלסטיני. לכן, כל אדם, ערבי, מוסלמי, נוצרי או אחר (כפי שיבחר לכנות עצמו) אם הינו רואה עצמו פלסטיני - מקומו היחיד הינו במדינה הפלסטינאית. אין מקום אפילו לחשוב על קליטתם בישראל או במדינות ערב, בנוסף, ערבים שיבחרו להיות יותר פלסטינאים מישראליים (בעתיד) יצטרכו גם הם להחליף מקום מגורים (ע''פ בחירתם)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
חבל שהעם לא שומע את מה שהאוייב
אמא יהודיה,
תל אביב,
15/05/05 15:50
|
העם חרש עיוור לדברי האוייב. מסכן העם. חולה אהבת השלום. אנחנו היהודים רעבים לשלום, אבל הערבים צמאי דם. לדם שלנו. ולא יעזור שום דבר. עד שלא ירוו את צמאונם לדמנו הם לא ישקטו. ימשיכו להילחם בנו עד טיפת דמנו האחרונה. לפני מלחמת ששת הימים הצהיר נאצר שהוא מוכן להקריב מליון חיילים למען השמדת היהודים. אפילו דם בני עמו נחשב בעיניו לקליפת השום. זול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
אך
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
15/05/05 15:26
|
אפשר להיצטרף למיפלגת העבודה כשאבו מאזן ודרכו אלה תוצאות מיפלגת העבודה ועליתה לשילטון עים הסכם אוסלו כיום יש לנו מספיק צרות ובושות עים הליכוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
ערבי נשאר ערבי
ל"ת
דניאל.,
ירושלים.,
15/05/05 15:20
|
|
 |
23.
אני סבור שהגיע השעה לסיים את48
כהן צדק,
15/05/05 15:11
|
מה שהתחלנו ראוי לו שיסתיים יש מדינה יהודית. הערבים צריכים לעבור אל השטחים הפלסטינים. חילופי שטחים ואוכלוסיה הם המפתח לשלום לשנים. ערביי ישראל יכולים להשאר במקומם והגדר תעבור ממערב להם ויהודי השומרון כמו אריאל יסופחו על ידי תיקוני הגבול. בתי המפונים מעזה ישמשו לקליטת מוסלמים מאזורים שלא ניתן לוותר עליהם כמו יפו וכך יאוחדו המשפחות של ערביי יפו מ48 עם אלו שנשארו תקועים בישראל היהודית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
חבל על הזמן
יעקב,
15/05/05 15:09
|
חבל על הזמן. אנחנו על זמן שאול! הפלשתינים עומדים על שלהם שיש להחזיר את הפליטים לשטח מדינת ישראל ואצלו השמאל מסכים איתם ושופטי בית המשפט העליון מפלסים את הדרך בכך שהם בעצם הכריחו את הממשלה להצביע על חוק איחוד משפחות חדש שסולל את הדרך למימוש בפועל של זכות השיבה. איך אומרים הגששים: מה יש לומר שאין כבר מה להגיד...פשוט מחליא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
היום הכנסת צפויה לאשר איזרוחם
ת' ציונית הולמת,
15/05/05 14:44
|
של אלפי פלסטינים , כתוצאה ממכבש הלחצים של האקטיביזם של בג''ץ. כחלק מיישום חוק איחוד משפחות של פלסטינים החיים בישראל עם אלה הגרים בשטחים.
קראו את המהדורה המודפסת של מעריב.
120,000 פלסטינים כבר קיבלו תעודות זהות כחולות באמצעי דומה מאז אוסלו עד להוראת השעה לפני שנתיים.
מאז אגב הם הכפילו את עצמם באופן שיעורי של פי 2.
מה שאולי מרמז לנו , שכל הדיון על ''כיבוש''-מתנחלים גבולות 67', זכות שיבה הפך לאקדמי.
הכיבוש הפלסטיני השקט והזוחל של מדינת ישראל מצוי ממש כאן, מנוצח ותוזמר גם אם בעצימת עין ולחץ של חבורת בג''ץ בהרכבו הנוכחי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדינת ישראל מתאבדת !
יוחאי,
מרכז,
15/05/05 15:17
|
גם קולטים פלשתינים , גם מוקעים בכל העולם. גם רואים בטלביזיה הפלשתינית בימים אלו תעמולת שטנה כמו בגרמניה הנאצית ואנו מדברים על מזרח תיכון חדש.... אנו כמו בת-יענה והזאב יטרוף אותנו בקלות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אני מצדיע לפלסטינים!
גיל כץ, חילוני,
15/05/05 14:33
|
הם לא מוותרים על אינטש מהארץ שלהם. גם אם חלקם חילונים, לא תשמע מילה בגנות המסורת שלהם. השם שמרניים הם מאוחדים!
בעוד שאצלנו הרקבון הזוחל, והנייון משכיח את התודעה האקזיסטנציאלית שלנו. הלומי משיחיות שמאל-אנטי-ציונית משתלטים על המרכז המתון. ''גירשנו את העם המסכנים'' חטאנו... ע''פ השיטה הקומוניסטית- אמור מספיק פעמים שקר עד שהוא יתפוס.
ואיש ה''שמאל השפוי'' מתוך אותו ניוון מערכתי ממלמל לעצמו (הזמן יעשה את שלו, הם בטח יוותרו על חתרנות הצפת המדינה). הוא כמו רבים איננו מבחין בתהליך הקריסה הפנימית שעובר על החברה היהודית-ישראלית , המפריטה עצמה לדעת. כשאין כח עוצמתי שיעמוד כקיר ברזל מול המיתולוגיה המדומיינת הערבית- היא בוא תבוא.
רק ריאקציה ציונית ורוויזיה מחשבתית תבלום את התופת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
הפליטים- מחיר הפרת החלטת האום
ל"ת
181,
15/05/05 14:16
|
|
 |
18.
כמה פאתטי מצידו של אבו-מאזן
כ.נ,
15/05/05 14:09
|
כל כך פאתטי- מדינות ערב שכל הזמן מדברות על ''אחינו הערבים'' לא מסכימות לאזרח את הפליטים ומה אבו-מאזן? מבקר אותם על הדו-פרצופיות חס וחלילה? לא- הוא מסביר להם שזה רק זמני. ''אל תכעסו עלינו, זה רק זמני''... אם הייתי ערביה הייתי מרגישה ממש מושפלת מהדברים שלו.או מזה שכל המיליארדים שערפאת קיבל לא גרמו לו לשקם את מחנות הפליטים בשטחים ולמה? כי זה מצטלם טוב בטלוויזיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אתה לא יודע - בכל הכסף שהם
כהנא צדק,
15/05/05 14:52
|
קיבלו מהעולם - הם לא קנו שק אורז אחד !!! הם קנו רק נשק ותחמושת ובנו וילות לעצמם !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
האויב שבפנים!
מיקי,
15/05/05 14:00
|
לקרוא ולא להאמין: פעילי שמאל יהודים, משתתפים ללא בושה בטקס יום הנכבה. להזכירכם הנכבה, היא השואה שבהקמת מדינת ישראל. מילא חברי הכנסת הערבים שלנו, שמנסים לפגוע במדינת ישראל בכל הזדמנות שניתנת להם. מיום ליום אני נגעל יותר ויותר מהשמאלנים במדינה, עם התנהגות כמו שלהם, אולי באמת אין העם היהודי ראוי למדינה משלו שתהיה לו למקלט, ועליו לחזור לגולה ולסמוך על חסדי גויים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברוך תיהיה
ישי,
ת''א,
15/05/05 14:26
|
הריבוי הטיבעי של הערבים הישראלים זה הסכנה האמיתית שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
SALAM FAADI!!!
Joe Anaaref,
IsraHell,
15/05/05 13:53
|
די לתקוות השלום המגוכחות. יש להתקפד בגבולות סבירים ברי הגנה ומקובלים דיפלומטית ולחיות על חרבנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
אתם מחמיצים את העיקר
טל,
ירושלים,
15/05/05 13:53
|
העיקר הוא בכך שזהו נאום הנכבה הראשון של יו''ר רשות שאיננו מכיל את הקריאה לאל-קודס בתור בירת המדינה הפלשתינית. ברור שאבו-מאזן יזכיר ויחזור וידרוש את זכות השיבה כי זו היא אבן הנגף שבעזרתו מנגחים אותו פוליטית החמאס והג'יהאד בפוליטיקה הפנימית ברשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אגיד לך מה העיקר
אזרח-מודאג,
15/05/05 14:03
|
אם תנתח את עמדות הציבור הישראלי משנת 1948 ועד היום אתה תגיע למסקנה חד חד משמעית בעוד 10 שנים רוב הציבור יסכים לזכות השיבה
הם לא זזו מלימטר ואנחנו כבר וויתרנו על קילומטרים זה העיקר
העיקר הוא שמעולם לא היה עם פלסטנאי ומעולם לא הייתה ישות כזאת פלאסטין הוקמה על ידי הבריטים ימח שמם כדי לנגח את היהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התנתקות מהעם הרצחני הזה, היא ע
טפו, טפו, טפו,
15/05/05 14:59
|
עיקר העיקרים, עדיף 1000 תאילנדים על רוצח אחד. אני מאחל להם במדינתם אם תקום שיואכלו רק חרה. מה יש לנו ללמוד מהם? לנגן בדרבוקה? לפוצץ אנשים? שילכו לכל הרוחות הם ביחד עם המשיחיסתים שלנו, שניהם רק רוצים מדינה דו לאומית כאן. טפפו, טפפו, טפפו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאדון המרוקק - כאן אתה טועה
ציוני חילוני,
15/05/05 15:29
|
אין שום ''התנתקות'' מהם להיפך. גם אני תחילה תמכתי ב''התנתקות'' עד שהתברר לי כי מדובר בכאלם פאדי. לא רק שהם ימשיכו לשבת על העורק שלנו עם שימוש בכל תשתיות חשמל, מים , דלק שישראל מייצרת , אלא שמעברי הגבול (בעידוד מסיבי של אנשי 'העבודה') ישארו פתוחים לכניסת פלסטינים. נכון ע''פ החוקים שכופה בג''ץ הם יכולו להתאזרח/להתיישב ע''י נישואים עם פלסטיניות נושאות תעדות כחולות.
אין התנתקות יש רק התקפלות ובריחה מהמטבח הבוער , אבל האש תגיע גם לסלון וחדרי הילדים.
ראו הוזהרתם!
שומרים על מדינה ציונית-יהודית-דמוקרטית.
דרוש מהפך שלטוני אמיתי בישראל ואני לא מתכוון למפלגה הנבחרת. תוחלף חבורת האקטיביזם בהכרבה הנוכחי למען הדמוקרטיה ולמען ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לטל,יש לך בעיה בהבנת תהליכים
ל"ת
קראי שוב,
15/05/05 14:31
|
|
 |
אזרח מודאג,הוצאת את המילים מפי
ל"ת
100% נכון,
15/05/05 14:30
|
|
 |
14.
מדינות ערב לא יסכימו לקבלם
מיקי,
15/05/05 13:52
|
מדינות ערב לא יסכימו לקבלם ממילא, הרי הם נחשבים לעשב השוטה של המוסלמים בכל העולם, גם במדינות ערב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
תהיו ריאלים
אבישג,
15/05/05 13:45
|
או מדינה יהודית ומדינה פלסטינית בתוך ארץ ישראל המערבית בלי ''חגיגות הנכבה'', ובלי חזרת פליטים ערבים למדינה היהודית, או מדינה יהודית על כל שטח ארץ ישראל עם אלפי שנות ''נכבה'' פלסטינאית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל 13/14
חגי,
תל אביב,
15/05/05 14:10
|
לכל הריאלים והמציאותיים הנכבה והרצון לחזור לישובים מ 48 לא ישתנה גם אם יהיו שתי מדינות נפרדות ,למעט אם ישובי 48 יככלו בתוך המדינה הפלסטינית. לאלו הריאלים נא לא לשכח שהגירוש הכיבוש וההתנחלויות והפליטים נוצרו 20 שנה לפני הנוכחות הישראלית ביש''ע אכן כך אז את מי למעט עצמכם אתם מנסים לשכנע בהסכמת הפלסטינים לוותר על המשך המאבק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה גם לא אומר שאפשר ל
לחתוך את המצב,
15/05/05 15:05
|
לשחזר יום יום במשך עשרות שנים את מלחמת ששת הימים, או שתגרש אותם או שתצא להם מהוריד, אבל חייבים לחתוך את העניין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
שאלה לשרון
יריב,
ארץ ישראל,
15/05/05 13:42
|
|
 |
11.
להגיד לבוש!
ד. שרון,
המרכז,
15/05/05 13:34
|
עוד כמה מאמרים של כל האבוהים למיניהם, עוד צריך לקרוא ו/או לשמוע כדי לא לבצע התנתקות? האם אף אחד לא רואה שכל מטרתם הערבים זה לקבל כמה שיותר לידיהם ואת השאר הם כבר יקחו וכך יקל עליהם להשתלט על המדינה, אם זה בטרור שעד היום המדינה אינה מדבירה אותו, ואם זה ע''י קניית דעת הקהל הארצית והעולמית, שהרי כל פניותיהם לבג''צ התקבלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
כיתבו ''נכבה'' בקוף, זה יותר חבי
אריה,
15/05/05 13:34
|
|
 |
9.
הם הביאו את זה על עצמם
DeatH_StaR,
15/05/05 13:32
|
הם אלו שבאו ותקפו אותנו עם עוד מדינות, תקפו מדינה שבקושי קמה... שיפסיקו להתבכיין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
הוא לא הזכיר את זכות השיבה
פרחיה,
15/05/05 13:31
|
אין צורך להתלהם בשמאל הקיצוני כמגיב SMALL מתגובה 4, ובודאי שלא בימין, כיתר המגיבים אכולי השנאה. אבו מאזן לא הזכיר את זכות השיבה ודיבר רק על מדינת פלשתין, אליה ישובו הפליטים כשתקום. מדינת ישראל היא עובדה קיימת. גבולותיה לאורך קו שביתת הנשק מ 1949 מוכרים ומכובדים בעולם כולו, ואסור להשהות עוד את פינוי השטחים, כדי לאפשר לעם הפלשתיני שזכה ברבונות לשקם את עצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פטמה, לא נמאס לך לבלבל מוח
אבו מזל,
15/05/05 14:41
|
כמה אפשר לכתוב שטויות. האם את באמת חושבת שלמישהו יש ספק שאת תעמולנית פלשתינית בתשלום. או''ם מדבר על גבולות 67 ואת אפילו לזה לא מסכימה. אבל בשבילך גם גבולות 49 זה לא רע כי במציאות את חולמת על גבולות לפני 48.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תועמלנית פלשתינית מילא
פ,
15/05/05 15:32
|
אבל למה בתשלום? אני עושה זאת בכיף, אידיוט, איני כזונות שאתה מבקר בקביעות, ולפיהן אתה קובע את המוסר שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני שמח שתגובתי נגע ללבך
ל"ת
אבו מזל,
15/05/05 15:50
|
|
 |
פרחה יקרה 8
דני,
חולון,
15/05/05 14:18
|
גבולות 49 מוכרים כגבולות שביתת הנשק בין ישראל למצריים ירדן לבנון וסוריה מעולם לא הוסכמו בכל העולם כגבול הסופי ובטח שלא על ידי תושבי המקום הפלסטינים הגבול היחידי המוכר על ידי האו''מ כגבול בין מדינה יהודית לערבית הוא קווי החלטה 181 מעבר לכך התרחש כיבוש. הפתרון בהתאם לפתרון האו''מ הכוונה החלטה 194 האומרת החזרת הפליטים לביתם בהקדם האפשרי באם יבחרו ומי שיבחר פיצוי ישולם לו פיצוי ראוי להדגיש על פי בחירתם ולא בחירתך ואמונתך וזה מגדיר את זכות השיבה אגב לפי החלטה 181 ירושליים הינה שטח בין לאומי ושאלת עצמך מדוע שום מדינה כולל ארה''ב לא מחזיקה שגרירות בירושליים גם לא לפני 67 העם הפלסטיני באם היה בוחר היה מסוגל לשקם עצמו גם בגבול קטן יותר מגבולות 67 ומעניין שלא עשה זאת במשך 20 השנים שקדמו ל 67
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החלטה 181, איזה אנכרוניזם
פרחיה,
15/05/05 15:20
|
איני דתית ואני סולדת מהימין הקיצוני, וגם מהשמאל האנטי ציוני. אני מאמינה שהימין המתנחלי הפנאטי שואף לחסל את מדינת ישראל כדי להקים במקומה את מלכות יהודה בשטחים, והמרכז המתקרנף כדוגמת אמנון רובינשטיין עוזר לו בהרס הדמוקרטיה, נותן לגיטימציה ותדמית של מכובדות לאפליית המיעוטים, ומושיט לו בלי להבין את כלי ההרס. דעתי ברורה ואני מרבה לחזור עליה כדי שתצרב בתודעה, כדברי הרמטכל. בין הירדן לים חייבות להתקיים שתי מדינות, אחת יהודית ודמוקרטית, שבה מיעוט ערבי הרוצה להיות חלק מהמדינה, והשנייה מדינה פלשתינית, שלא תאיים על קיומנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סכיזופרנית
שאול,
קיבוץ גלויות,
15/05/05 20:22
|
יש לך סלידה עצמית ואני מצטט ״איני דתית ואני סולדת מהימין הקיצוני, וגם מהשמאל האנטי ציוני.״ ז״א שאת סולדת מעצמך, כיוון שאת שמאלנית קיצונית ששונאת את הציונות. תחזרי למחלקה הסגורה יא סכיזופרנית ותקחי איתך את Ehad-Haam
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Without noticing Pirchia
Abi,
15/05/05 19:26
|
You express racial opinion-by suggesting ''a Jewish state for Jews and Arabs as minority'',and an Arab Palestinian state WITHOUT JEWS
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנכרוניזם פתטי
פ,
15/05/05 15:00
|
האין זה פטתי ואנכרוניסטי להזכיר החלטה שהתקבלה על ידי האום במאי 1947, לפני שהתקבלה תוכנית החלוקה המפורטת בנובמבר אותה שנה? העולם כולו להוציא חלק מהערבים שלא קבלו את ההחלטה 181 מכיר היום בזכותנו על השטחים שבגבולות הקו הירוק, הזמני בעיניך. האם הכרת העולם היא כאין וכאפס בעיניך? ואגב, לרוב המדינות אין עוד התנגדות עקרונית להכיר בירושלים המערבית כבירת ישראל, נשיאיהם מבקרים בה ובמוסדות כמו הכנסת הממוקמים בה, ויש כמה מדינות בדרום אמריקה שדווקא יש להן שגרירות בירושלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מחבב את הניסיון שלך לחדור
שמאל מתון,
15/05/05 14:14
|
לקונצזוס. להתייחס לפלסטיני מחיפה כ''שמאל'' וכך למצב את עצמך כמרכז... אבל נזכרתי ידידתי שפניה המתקמטים והולכים במה שכתבת בתחילת החודש: ''מר שוקן מאמין שעלינו להמשיך ולקיים דמוקרטיה, ששוללת חוקים גזעניים.... האם אנו חייבים מדינה בכל מחיר, גם במחיר אובדננו.''
וגם נזכרתי ב''אין דבר כזה אנטישמיות נגד ויהודים.. כל בגלל הכיבוש''. בהתייחס לסקירותיו של פרופ' אמנון רובינשטיין.
וזה רק מתאבן. זה לא שמאל זה אדם אובדני. אום שטום פון פרחיה, רק בריאות. גוט ביי
בברכה הנכד של גוטמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איני מבקשת להתחבב על איש כאן
פרחיה,
15/05/05 14:34
|
איני דתית ואני סולדת מהימין הקיצוני, וגם מהשמאל האנטי ציוני. אני מאמינה שהימין המתנחלי הפנאטי שואף לחסל את מדינת ישראל כדי להקים במקומה את מלכות יהודה בשטחים, והמרכז המתקרנף כדוגמת אמנון רובינשטיין עוזר לו בהרס הדמוקרטיה, נותן לגיטימציה ותדמית של מכובדות לאפליית המיעוטים, ומושיט לו בלי להבין את כלי ההרס. דעתי ברורה ואני מרבה לחזור עליה כדי שתצרב בתודעה, כדברי הרמטכל. בין הירדן לים חייבות להתקיים שתי מדינות, אחת יהודית ודמוקרטית, שבה מיעוט ערבי הרוצה להיות חלק מהמדינה, והשנייה מדינה פלשתינית, שלא תאיים על קיומנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פון פרחיה -מאוהבת בהסטה
שמאל מתון,
15/05/05 15:16
|
של הנושא (שלא לדבר על הסתה). היא שוב מתופפת לנו שוב את מנגינת המחנאות הפנימיתבינינו היהודים-ישראלים : הדתיים, הקיצוניים, המשיחיים... בסדר הבנו גם אני לא בעד משיחיזם דתי, אבל אני מבחין היטב במניפולציה. לא צריבת תודעה אלא הסוואה של קיצוניות אובדנית. כשמגמישים מושגים כמו ''גזענות'' ולהבדיל ''ציונות'' ו''יהודית ודמוקרטית'' אפשר לשווק כל דבר. שוקן למשל מוכר לנו גופת חמור של איזרוח פלסטינים ובאותה נשימה מכנה אותה ''יהודית ודמוקרטית'' כי אחרת ''זה גזענות''. טוב שפרופסור רובינשטיין ובן דרור ימיני דואגים להניח מחיצה עבה בין השמאל המשיחי-מטורף לבין השאר .
ועדיין גם הם לא מצליחים לענות לשאלה מה יקרה בעוד שנים בודדות כש-20 אחוזים כבר יהפכו ל-30 בגלל האנומליה השלטונית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כדאי לך ללמוד
פרחיה,
15/05/05 16:19
|
יש לי בשורות קשות. גם ללא חוק אזרחות מפלה שמבזה את המשטר הדמוקרטי שלנו הערבים עלולים להפוך לרוב בתוך הקו הירוק תוך עשרות שנים. רק משום שעור הרבוי הטבעי הגבוה אצלם, ובעיקר במגזר הבדואי. גם בציבור היהודי המגזר החילוני הנושא בעיקר העול, של עבודה, תשלום הכנסה ושרות צבאי, יהפוך למיעוט לעומת הציבור החרדי, שתורתו אומנותו והדתיים הלאומנים, שגם להם משפחות גדולות, וגם הם, החרדלים, מחנכים את ילדיהם במוסדות המחקים את אלו של הציבור החרדי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
.די,נמאס כבר !
AVIVA,
15/05/05 13:25
|
יש רק פתרון אחד והוא גירוש כל הפלשתינים אל חוץ גבולות ישראל.ככל שיוותרו להם יותר,כן תגבר חוצפתם ודרישותיהם יעצימו. ה ח ו צ ה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
טעות הסטורית.
איתן,
15/05/05 13:24
|
ה''נאכבה'' עוד תגיע... ב48 היה הפתיח. לימדתם אותנו שדו קיום בארץ ישראל הוא חלום תעתועים. הנאכבה עוד תבוא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוואי ותתגשם משאלתך
במהרה בימינו,
ואמרו אמן,
15/05/05 13:40
|
|
 |
5.
הוא גם מכחיש שואה
מיכאל,
איזור השרון,
15/05/05 13:03
|
עבודת הדוקטורט של יקיר השמאל, אבו-מאזן עוסקת בבירור המספר ''האמיתי'' של היהודים שנרצחו בשואה, לטענתו כ-800000. מי יודע מזה?! התקשורת, הממשלה אממה יש רק בעיה אחת. זה מפריע להתנתקות. אכן יורש ראוי למורו ורבו הראיס ערפאת. ואנחנו נימחק לאט לאט מהארץ הזאת. רובנו כבר מאמינים שאין לנו זכות מוסרית לחיות כאן. יהודים יקרים כנראה שבאמת לא מגיעה לנו מדינה, נתנו לנו ואנחנו לא מסוגלים להחזיק בה. אנחנו שבעים מדושנים מסואבים חסרי אידאלים מושחתים, הכנסת והממשלה הם בדיוק ראי העם וכולם מתפלאים. הלוואי שכולנו היינו כמו מתיישבי ישע ( או כפי שהתקשורת קוראת להם ''המתנחלים'' ) חדורי אמונה,מאמינים בצדקת דרכנו, ישרים ותמימים. או אז היה סיכוי לביב המבאיש הזה שאנחנו קוראים לו מדינת ישראל. לסיום שאלה: מתי הפכה המילה ''התנחלות'' לשלילית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מכאל,קח את תפקיד ההסברה במשרד
ל"ת
החוץ המשותק,
15/05/05 14:33
|
|
 |
אוי ואבוי אם זה יהיה בתפקיד
אלון,
15/05/05 15:41
|
הסברה. לא שהוא טועה בהרבה אבל הוא לא מגיב לענין וככה ההסברה שלנו נראית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה אמרת
מיכה,
חיפה,
15/05/05 13:29
|
|
 |
4.
נכבה = טרגדיה/קטסטרופה.
SMALL,
חיפה,
15/05/05 12:57
|
כארת'ה = שואה, בבקשה לדייק. הגיע הזמן שבבתי הספר היהודים ילמדו מה זה נכבה, ושכל ילד חיפאי ידע איזה אקסודוס התרחש ב48 בעיר שלו, ומאיפה באו כל הבתים האטומים בוואדי סאליב, ככה הנאום לא ישמע לכם מוזר מפתיע או לא-מציאותי. רק שתבינו איזה מחיר משלמים ערביי חיפה על הדו קיום, בזמן שערביי חיפה אחרים לא מורשים להיכנס לעיר.
יש מקום לרוויזיה של לקחי מלחמת 48, אולי דור המייסדים לא כזה גיבור בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על איזה אקסודוס אתה מדבר?
אלון,
15/05/05 14:06
|
אדון סמול לדעתי אין לך מושג על מה אתה מדבר. אין לך מושג מה קרה בחיפה ב48. ההנהגה הערבית שישבה בדמשק דרשה מהערבים שישבו בחיפה לעזוב והבטיחה להם שתוך חודשיים יחזרו ויקבלו גם את רכוש היהודים. ההנהגה היהודית הפיצה כרוזים המפצירים בערבים לא לעזוב והבטיחה להם שלא יעונה להם רע אבל הם לא שעו. לפני מלחמת 67 הסתובבו ערבים בשכונות היהודיות וחילקו את בתי היהודים ביניהם. החוצפה שלך והזילות שאתה מתיחס למה שיוצא מתחת ידיך באמת הופכות אותך לסמול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Hapinouy shel Lod va ramla
ל"ת
homeless,
usa,
15/05/05 14:59
|
|
 |
אתה צודק אבל...
אלון,
15/05/05 15:36
|
|
 |
במקביל מליון פליטים יהודים
פליט יהודי,
לשעבר סוריה,
15/05/05 13:44
|
|
 |
צדקת, אדוני. אכן, אקסודוס!
ערן הבוחן,
חיפה,
15/05/05 13:21
|
אקסודוס, הלא היא יציאת מצרים, היתה יציאתם של בני ישראל ממצרים למדינתם. (למדינת ישראל, אגב).
וזה אכן תאור הולם לנאכבה ולמסקנה הקולוניאליסטית שלכם: הערבים שחיו כאן הלכו למדינותיהם (בל נשכח - אותן 21 מדינות, על שטח הגדול פי 1500 ממדינת ישראל). זה שאתם ואחיכם בחרתם להנציח את המסכנות, העליבות, והפליטות על ידי שימור מחנות הפליטים, היא בעייתכם בלבד.
זכות השיבה היא הסממן לקולוניאליזם ולגזענות האמיתיים של המזה''ת: ההתעקשות החולנית של הערבים לגרש ולהשמיד כל ישות אחרת: דתית, לאומית או גזעית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כוונה הייתה לבריחה דרך הים
SMALL,
15/05/05 13:37
|
בכל אופן, אני לא מבין על איזה מדינות אתה מדבר, לבנון סוריה אינן מדינות פלסטיניות, אסאד האבא רצח יותר פלסטינאים מכל ישראלי אחר. על איזה קולוניאליזם אתה מדבר ? הטענה המרכזית היום בעולם נגד מדינת ישראל היא שהיא ישות קולוניאליסטית. לגבי העליבות, אולי יש ליהודים בעיה עם המצפון הלאומי ובגלל זה אתה לא נהנה לשמוע עובדות מהמרטירולוגיה הפלסטינית. ואגב לכל עם יש את המרטירים שלו ואת הזיכרון הכואב שלו, רק שהפלסטינאים לא מרגישים אשמים בשואת העם היהודי באירופה ולא נשאר ליהודים מלהתאונן על פיגועי הטרור ומעשי הרצח הספורדיים. נכון שאם היה שכל להנהגה הפלס' הייתה מונעת מעשי טרור, אבל אני לא בחרתי אותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי הם בדרך לחברון
מיכאל,
איזור השרון,
15/05/05 13:11
|
לטבוח ולרצוח את אנשי הישוב היהודי בחברון ונתקעו שם מאז 1929 אולי הם בדרך לכנופיות של קאוקג'י ונתקעו בדרך לרצח נוסף ב 1936 או 1939. ואולי הם התגייסו לוורמכט הנאצי לפי העיצה של המופתי חאג' אמין אל חוסייני בכדי לעזור להשמיד את היהודים. על תוכנית החלוקה שמעת? על החלק שלכם שכלל גם את חיפה ( למיטב זכרוני ) שמעת? אבל מה, זה לא הספיק לכם. התנפלתם על עם שאיבד שליש מבניו 3 שנים קודם לכן. אתם וכל מדינות ערב, חשבתם לשטוף אותנו והבאתם את הנכבה הזאת על ראשכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מחפש להאשים הפלס' בשואה
SMALL,
15/05/05 13:47
|
אתה מחפש צידוק לפשע הנתעב לו אחראים המייסדים. חברון 29 נשמע יותר ענייני, אבל על רקע הדברים שכתבת אתה נשמע לא רציני. אולי המצפון מציק לך, אם זה נכון אני חושב שזה אומר עליך רק דברים טובים. אגב ב36 היה זה מרד נגד הבריטים, ואומרים שערבים ויהודים המתנגדים לבריטים לא זוכרים ימים טובים מאלה, זה כצת מוגזם אבל דווקא היה שיתוף פעולה בין הקיצוניים.
שנת 48 הייתה שנה של טרור, טרור יהודי נגד ערבים, התנקלויות, חבלה בבתים, מעשי רצח המוני שמגמד את רצח 29, לכן הבריחה לא הייתה סתם, פשוט היה פחד אמיתי מרצח המוני.
חיפה הייתה במדינה היהודית לפי החלטת החלוקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערבי, אתה ממש נהנה מהחופש
BIG,
15/05/05 14:27
|
תגיד, באיזה מדינה שלכם אתה תוכל לכתוב כאלה שטויות נגד המדינה ותישאר חופשי ועוד יפרסמו אותם. רק במדינת ישראל טרוריסטים מוסלמים יכולים אחרי כל פיגוע להוציע הודעות והתקשורת ישראלית מפרסמת אותן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוב אתה משקר במצח נחושה
אלון,
15/05/05 14:20
|
ב36 לא היה שום שיתוף פעולה זה היה פשוט טבח ופעולות יזומות נגד יהודים וב48 לא היה שום טרור נהפוך ביפו וחיפה ניסה הישוב לטעת בטחון בערבים שלא יעונה להם אבל הם בחרו לתת אמון בהנהגה שישבה בדמשק לפי מיטב זכרוני יום לאחר החלטת החלוקה (29.11.47) פרצו הערבים בפעולות איבה גלויות נגד הישוב ויום לאחר תום המנדט (15.5.48 הכרזת העצמאות) כל מדינות ערב פתחו במתקפה נגדנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פ' בני מוריס שמאלן מובהק
הסילוף הערבי,
15/05/05 15:01
|
וחוקר ביקורתי מאוד מול הציונות העמיד את הדברים בפרופורציות נכונות .
ראשית יש להזכיר את טבח ושריפת 77 הרופאים היהודים בשיירה לירושלים בשנת 47' שהספיקו לטפל בדרך לפני שנשרפו חיים בדרך בלא מעט ערבים. זה רק עובדה ספורדית אחת .
מכל הטרראם על טבח גדול , התברר ש 93ערבים נהרגו כשאינם חמושים, בכל מצב מלחמת החורמה הזאת. זה גודל הנכב'ה הזה בתוך מלחמת חורמה כשכל צבאות האדירים מגיעים להשמיד אותנו יחד עם ערבים שיושבים בישראל מתוך כוונה להשליחם לים.
הגיע העת לומר את האמת מלחמת השחרור , כמו גם מלחמת 67' ממצבת את הציונות כאחד תנועות השחרור ההומניות ביותר בעולם בכלל והמערבי בפרט כשהיו בסיטואציות קיומיות קשות פחות. העובדות עומדות בניגוד גמור לשקר, לסילוף, לרפיון , לניוון שהערבים ובעיקר פלוגות גיס-5 פנימיות של ''יהודים'' שמשיכים להאכיל אותנו בריקבון הנרטיבי האובדני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אז מה חושבים חכמינו
יהודי,
15/05/05 12:57
|
שבגלל שלא קוראים לו ''יאסר עראפת'' ישתנה משהו. המטרה נישארה אותה מטרה, קרי גירוש היהודים מארצם. על ידי הפולשים הערבים המוסלמים. הם (הערבים) עקביים ו ''נאמנים'' לדרכם, שאומרת שום גוף ''זר'' ובמיוחד היהודים. לא תהיה לו דריסת רגל מערבות אסיה ועד לחופי האוקיאנוס האטלנטי. ורק אצלינו עדיין ישנם לצערי עוד אנשים ה ''מאמינים'' ב ''שלום'' הזרוע בקורבנות יהודים לאורכו. והשאלה מתי יבינו ''המתערבים'' (על משקל המתיוונים) כי לאויבינו, ללא מרכאות, לא ישנה מי תמך בהם ומי החליש את כח העמידה של ישראל, גם הם בדומה למתנצרים של ימי מלחמת העולם שמצאו את דרכם לתאי הגזים יותר מהר מאלה שנשארו נאמנים לדתם ועמם. ובכל כל זה היכן תבונתו ויושרו של ראש הממשלה ה ''לאומי'' וחביריו לכסאות המרופדים. רק לאלוקי ישראל הפתרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
תארו לעצמכם
דן,
15/05/05 12:54
|
שמישהוא אירופאי היה אומר שהוא לא מוכן שפלסטינאים הנמצאים באירופה ישארו שם. זה היה הופך אותו לפשיסט. אבל כשאבו מאזן לא מוכן שפלסטינאים ישבו במדינות ערב גם אם הם רוצים בכך הוא שוחר שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מה אתם מצפים ממכחיש שואה?
ד,
15/05/05 12:49
|
כל הנסיונות לעטוף את אבו מאזן במכובדות ומתינות לא יכולים לשנות אותו. מדובר באדם שמגיל צעיר מאד היה פעיל מרכזי בארגון הטרור מהגדולים בעולם. מדובר באדם ש''חינוכו'' האקדמי היה במוסקבה של ימי האפלה. מדובר באדם שהיה יד ימינו של ההוא עם השערות על הפנים.
השאלה היחידה היא למה שרון ושות' חושבים שמישהו קונה את סיפורי ההבל שלהם על אבו מאזן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פתאום הרמטכ''ל אומר - שלהביא
כהנא צדק,
15/05/05 14:50
|
את עראפת ושותפיו היה סוס טרויאני? למה הוא לא אמר את זה לפני שהוא התמנה לתפקיד אלא רק לאחר שהעיפו אותו משם ? מגיע לו לעוף רק בגלל הנזק שהוא ועוד כמה קצינים גרמו בשתיקתם !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לאוהד כהנא
ואן-דורה,
16/05/05 06:51
|
רק להזכיר אפסים כמוך הוצאו אל מחוץ לחוק והסיבה לא רק שינאת ערבים אלא ובעיקר שנאת יהודים שמובילה בסוף לאהבת ערבים ככה שאין פלא שאתה שונא כל דבר שזז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמרתי לכם שהערבי הזה לא רוצה
כהנא צדק,
15/05/05 14:45
|
שלום !!!! ויוסי ביילין הצליח לשגע גם את שרון !! בלי זכות השיבה ? בל ירושלים ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמרתי לכם !!! אמרתי לכם !!!
ל"ת
כהנא צדק,
15/05/05 14:03
|
|
 |
הנה לך תשובה פשוטה
נביל,
ישראל,
15/05/05 13:54
|
מפני ששרון והשמאל היהודי אינם טובים למדינת היהודים יותר מכל מנהיג פלשתיני.
זה שהעם נוהג בטימטום ומניח להם לנפשם (לשרון ולשמאלנים), זה יביא מוות ועוד מוות.
מה אתה מצפה מההמונים שהפכו את רבין לקדוש... ואת שמעון פרס למנהיג נצחי.
הגב לתגובה זו
|
|