 |
70.
פשלה של החקירות בנגב
ל"ת
אחד שמבין,
16/05/05 16:37
|
|
 |
69.
האם בנות ישראל ילמדו לקח...?
אברום,
ירושלים,
16/05/05 13:20
|
האם חסר גברים יהודים..., דרוזים..., צ'רקסים...,ערבים נוצרים ישראלים..., תיירים... - חייבים ללכת לפלשטיני מהשטחים....האם זה בגלל חינוך...או בגלל שהצעירים והצעירות בישראל לא יודעים את זהותם... - מה קרה לכם בנות ישראל...?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
it happend in all the world
dr no,
see u,
16/05/05 11:49
|
because your hatred 4pl people u feel its strang story
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
חסרות צרות ?
חיים,
מלבורן,
16/05/05 10:27
|
זוגיות זה לא דבר קל.אבל אנשים צעירים נוטים בדרך הטבע לעשות יותר טעויות מאנשים מבוגרים יותר,ובעלי נסיון רב יותר.הם גם לומדים בדרך כלל מנסיונם ,ולא מהניסיון של הוריהם,כי הם חושבים שהם יודעים טוב יותר,שאם לא כן ,היו יודעים שגם אם בני זוג באים מרקע שווה לחלוטין,גם אז אין ערובה לזוגיות מאושרת. אם אחד עשיר והשני עני,אחד דתי והשני חילוני,אחד בא מהעיר והשני מהכפר,אחד אשכנזי והשני ספרדי,אחד דור שישי בארץ והשני עולה חדש. תוסיפו לקדחת הזאת שאחד יהודי והשני ערבי,ותבינו שכמעט ואין סיכוי לדבר כזה להצליח.יבוא מישהו ויספר.שהוא מכיר מישהו שחי באושר למרות קו ההתחלה הלא קל,תשאלו אותו,כמה מקרים כאלה הוא מכיר. אומרים שטיפשות לא כואבת.תשאלו את הבחורה הטיפשה,אם כואב לה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מלך
ל"ת
אוזי אוזי אוזי,
17/05/05 03:01
|
|
 |
66.
הגזמתם ניאנדרטלים!!
יפה נפש,
16/05/05 09:42
|
חברים, הגזמתם. כמות הגזענות שנוטפת מהדיונים כאן פשוט עברה כל גבול. רק ערבים רוצחים את נשותיהם? בטח. ברור. זה לא כאילו כל יום יש מקרה נוסף של בעל שמכה/רוצח/אונס (מחק את המיותר או תשלים עם זה שכולם קורים) את אישתו/ביתו/בנו. כולם ערבים?! תלוי מאיזו נקודת מבט אנחנו רוצים לראות את העולם. הרי רובנו המכריע - ערבים. כן כן, עירק/תימן/מרוקו/אלג'יר/טוניס/לוב הן מדינות ערביות. כמה מאיתנו שורשיהם נטועים שם? אז לפני שתתחילו לירות בי את חיצי הרעל שלכם, תחשבו עוד שניה. גזענות נגד ערבים=גזענות נגד בית אבא. בדבר אחד אני מסכים איתכם - המדינה הזו נמצאת בסחרור קטלני כלפי מטה, הגבולות נשברו והסכרים נפרצו. מי אנחנו? קראו את הספר של ניק קייב ''ותרא האתון את המלאך'' ותבינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
הופתעתי לשמוע כי תלמידה שלי
חניתה,
16/05/05 09:29
|
ערביה חיפאית, במשפחה שחיה פה כבר שנים רבות, כמעט נרצחה על רקע ''כבוד המשפחה''. וניצלה רק בזכות בן דוד שהתנדב לשאת אותה לאישה, כדי להציל את חייה. אז נשים פתיות, זה לא רק עניין של אהבה ורגשות. יש פה עניין תרבותי עמוק. העולות מרוסיה לא מבינות לאיזה עולם הן נכנסות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
באר שבעיות לא אוהבות יהודים
ל"ת
תימני,
16/05/05 09:03
|
|
 |
אחי צודק הם צריכות חינוך יהודי
ל"ת
יובל,
16/05/05 13:18
|
|
 |
לפחות הן לא תימני טיפש כמוך
ל"ת
בובית,
ב''ש,
16/05/05 12:11
|
|
 |
הן מתבלבלות בין בדואים לתימנים
ל"ת
זא צבע עור בלבל,
ומ.מאוחר,
16/05/05 10:10
|
|
 |
המרוקאיות מעדיפות בדויאים
ל"ת
טלי,
16/05/05 10:16
|
|
 |
63.
43 צודק
דוד,
מרכז,
16/05/05 07:54
|
לצערי 43 צודק
אבל עם ישראל לא לומד , ביחוד בנות ישראל . תתחבר אל מישהו משלך , ולא אל זר !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
בנות ישראל, תיזהרו
חוד החנית,
16/05/05 07:34
|
זה סופם של הבנוות שיוצאות עם ערבים... וזה לא שאני מאחל להם את זה, אבל זו עובדה מצערת, בנות , זהירות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
מי שהולך לישון עם כלבים(שב''ח).
יקים חממי,
רווחה,
16/05/05 06:57
|
|
 |
60.
שימו לב
יוסף,
כרמי יוסף,
16/05/05 06:26
|
מדוע אנחנו לא שומעים על יהודי שהתחתן עם ערביה? בגלל שאין דבר כזה.... ערביה שרק תתקרב ליהודי תיכף ירצחו אותה. וערבי שמתחתן עם יהודיה (וכמובן שהיא מתאסלמת), נותנים לו כבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
הכל מתחיל החינוך
אמיר,
חיפה,
16/05/05 04:23
|
אני ממש מפחד מהמצב כי ניום ליום יש יותר בחורות עם ערבים הבעיה היא שהיום הערבים לא מפחדים בכלל מהמצב אלה אפילו מתגאים אני אישית נוטה לשמאל אבל אני בחיים לא יקבל את האהבה שם ערבי עם יהודיה לא צריך להפסיק לדבר על זה בכל מקום כי אולי הבחורות ילמדו שצקיך לחשוב מעט יותר ולא ליפול לרשת של הערבים למיניהם אגב הילדים לפי הדת המוסלמית מולסלמים ולא יהודים בדת המוסלמית הולכים לפי אב ולא לפי האם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
מגיבים לא אינטלגנטיים במיוחד.
אלכס מהכרמל,
16/05/05 04:20
|
רוצחים מהסוג הזה קיימים בכל העמים, והרוב המוחלט של היהודיות נרצח בידי יהודים כשרים למהדרין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפשים כמוך קיימים בכל העמים
אלקס,
16/05/05 07:04
|
יש רוצחים בין היהודים אבל לא מהסוג הזה . אם אתה לא סתם שקרן אז תביע לפחות שם אחד של יהודי שרצח אמה של בת זוגו ערביה וחטף תינוק שהיא ילדה ממנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פימשטיין
דנה,
16/05/05 12:13
|
רצח את התינוקת שלו ושל אישתו, קבר אותה ביער, והתחיל לשחק את עצמו בחדשות שהוא מחפש אותה
אבל זה בסדר, הוא לא ערבי /:
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
נכון-רק ערבים רוצחים יהודיות
ענת,
15/05/05 23:04
|
וכל הנשים שנרצחו ונפצעו השנה, ובשנה שעברה, ובזאת שקדמה לה, וכו' וכו' וכו' - כו----לן נרצחו ע''י ערבים. לא להאמין איזה דרגות של תת-פיגור נמרחו כאן ואיזה שנאת חינם ואיזה טירוף מערכות. לא אטעה הרבה אם אניח שהרבה מהמגיבים מרביצים חופשי ליהודיות ואפילו איימו ברצח - כי יהודי רוצח = נקי כפיים. ערבי רוצח = רוצח שחייבים להשמיד אותו, את משפחתו ואת בני עמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא זה ולא זה
רמי,
16/05/05 18:16
|
מסכים אתך עקרונית שאין לערב גזענות בנושא הזה. אבל אל תשכח שכרגע הערבים הם אויבים מושבעים שלנו . אז תפסיק לפתח לך רגשי אהבה וסימפטיה כלפיהם. כדי לנצח אוייב חייבים קצת לצייר אותו כשטן בעיני ההמונים אחרת נפסיד בגדול. אם בכלל יכפת לך.תסתכל על ההסטוריה כל עם שהיה במלחמה עם עם אחר דאז לצייר את הצד השני כתת אנושי כדי ליצור מספיק מוטיבציה בצד שלו לנצח. אחרת חבל על הזמן.הצד השני עושה את זה כל הזמן.אולי אנחנו נקבל פרס על אנושיות . אבל נהיה אנושיים מתים. ימי המשיח עדיין רחוקים חביבי. עלינו לשרוד היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיין יש הבדל
עודד, סין,
16/05/05 05:16
|
כמה יהודים רצחו את הסבתא, ניסו לרצוח את האימא, ולברוח עם התינוקת למחנה פלשטיני?
משהו אומר לי שהוא גם לא היה תחת השפעת אלכוהול או סמים.
חטיפת ילדים/משלוח ילדים למדינות מוסלמיות נעשה כל כך הרבה פעמים בעולם הערבי שכל שני וחמישי עושים על זה סרטים!
למשל: ''לא בלי ביתי'', ''שיניים לבנות'' ולא חסר.
וההבדל היחיד הנוסף הוא שהחשוד היה שב''ח. סליחה - לא סומך על שב''חים.
אני מבין שאת מנסה להפחית בערך מעשיו אבל האמת היא שאת לא יכולה להראות לי יהודי שיעשה אותו דבר לאישתו המוסלמת ולאימא - נכון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
זה שיעור לכל היהודיות
דב בינדר,
יהוד,
15/05/05 22:41
|
לא לקיים קשרים עם גויים בכלל וערבים בפרט,רצית לשכב עם פלסטיני?הנה התוצאה,רק חבל על הסבתא המסכנה שרצתה להגן על בתה ועל הנכד ושילמה על כך בחייה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
תיזהרו!!
שמאלנים יקרים,
15/05/05 21:00
|
רק יחשבו חברכים הערבים שיש לכם איזה שהיא עליונות ולו רק רגעית עלכם תראו איך הם משתנים מנחמדים וחיכנים לנחשים ערסים ומסוכנים . זו לא אשמתם זהו טיבעו של ישמעאל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55 צודק
הכר את אויבך,
15/05/05 21:47
|
לפני שנים במילואים התחברנו עם קבוצת ילדים ערבים ובמשך שעה דיברנו איתם שיחקנו איתם וחילקנו להם סוכריות כדי לתת להם כבוד כבני אדם. כעבור שעה כאשר היו צריכים ללכת והתרחקו קצת לא להאמין.. התחילו לזרוק עלינו אבנים ואז הבנתי את מה שנכתב בזהר: קודם פרא ואחר כך אדם ואין לא תקנה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין אמונה בערבים. זו עובדה
ל"ת
אורלי,
15/05/05 23:46
|
|
 |
54.
אופנה ב10 שנים האחרונות
יאיר,
אילת,
15/05/05 20:58
|
בחורות עולות חדשות מברית המועצות מתחברות לערבים לא ברור לי למה {כנראה מנטליות}
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
אני בותב על כך 10 שנים!
סב עוז,
15/05/05 20:47
|
תלמדנה האימהות היודיות,לא הבנות,לחנך ללאומיות את בנותיהן,ציטטי לפני שנים,ערבי שאמר לי בתחנת משטרה במרכז הארץ,אחרי שעצרתי אותו כשנתן לילדה בת 15 לנהוג בריכבו,''אנחנו לא דופקים את היהודיות,אנחנו מזיינים את היהודים'', סליחה על השפה,זה היה ציטוט,לא הין הוא המניע,הלאומנות היא בראש מעשיהם.שננו זאת הורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
תקרא את תגובת בן אריה מ32
קרן,
חיפה,
15/05/05 19:31
|
|
 |
51.
ל44 איתך אחי
אורן,
בש,
15/05/05 19:24
|
|
 |
50.
מי שהולך לישון עם כלבים...
.,
15/05/05 19:24
|
|
 |
49.
תגובה ל- 38
אליק,
גוש דן,
15/05/05 19:21
|
הטרגדיה היא גדולה בכל רצח, בכל חטיפה של ילד או ילדה. אבל לעניין של תרבות חילונית אתה לא צודק. הפתיח לתגובתי מעיד על כך. ואת חטיפת יוסלה בצעו חרדים. השב''כ הצליח לאתר אותו בחו''ל והחזירו לאימו בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
ומי מנכ''ל משרד הפנים ?
ל"ת
יוני,
15/05/05 19:10
|
|
 |
47.
חבר שלי ערבי. ואתם מה-זה טועים
אלונה17,
15/05/05 18:53
|
חבר שלי ערבי (ישראלי) ופגשתי אותו לפני שנה באינטרנט והוא בן אדם מקסים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצערי את כבר לא תביני,
גכ,
16/05/05 00:36
|
|
 |
ככה גם חשבה בחורה מהכתבה
אלקס,
15/05/05 21:27
|
אבל היא כבר לא חושבת ככה. מי שלא מאמינה שבחברה ערבית מוסלמית קיימת אפליה קשה ואכזרית נגד נשים ושרצח בחורות צעירות באמתלה מגוחכת של כבוד המשפחה זה דבר מקובל שתנסה את זה על בשרה. ואת יודעת למה את יכולה להיפגש עם ערבי וערביה לא יכולה להיפגש עם יהודי? בגלל שירצחו אותה ערביה מהר מאד ואף יפה נפש כמו מס' 40 לא יגיד מילה נגד זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והפוך?
יצחק.ר,
מילנו,
15/05/05 19:15
|
|
 |
ואת בטח רוסיה מערד
ל"ת
יוני,
15/05/05 19:10
|
|
 |
אני ישראלית כמוך!
ל"ת
אלונה17,
15/05/05 20:23
|
|
 |
את ילדה ויום אחד תביני,
שמיל,
ר''ג,
15/05/05 20:46
|
|
 |
אלונה אני מקווה בשבילך..
יובל,
15/05/05 23:42
|
אלונה נחמדה שמעת על פער בין תרבויות? תנסי לשאול שאלות ולא ללכת בעיניים עצומות אחרי הרגשות. תשאלי עצמך לאן הדברים יכולים להוביל - איזה השפעה יש להם על הסביבה הקרובה לך ולו. את רק בת 17 אבל אני בטוח לא טיפשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
נו אז מה אם זה ערבי????
בובית,
ב''ש,
15/05/05 18:47
|
זה ערבי מטונף, שצריך למות ולהירקב בקבר. לא בגלל שהוא ערבי, בגלל שהוא עשה מה שהוא עשה. אז נכווווווווווווון *ראש נוטה לצד שמאל* הערבים מפשיטים בחורות בעיניים. אז נכוווווווווווון *ראש נוטה לצד שמאל* הערבים מעורבים בהרבה תאונות דרכים, בין השאר כי הרכב הוא סוג של שחרור בחייהם ושחרור של האיברים הפנימיים שלהם. אז נכווווווווווווווווווווון *ראש נוטה בצורה מוגזמת לצד שמאל* אלה ששייכים לארגוני טרור, והורגים יהודים חפים מפשע, הם ערבים (טדאאם!!) אבל גם נכווווווווווווון *נופלת מהכסא* שלא חסרים מקרים דומים ומזעזעים בעם שלנו, בנינו לבין עצמנו. במקום להתמקד בתכלס, בנורא מכל, מתחילים לדבר פה על התנתקות וערבים מטונפים. מישהו טען פה ש''מגיע לה''. היתה צריכה לדעת אם היא יושנת עם ערבי. אז התגובה שנענתה לה מסבירה הכי טוב מה שאני מנסה להגיד: ''לבת זוגה של פימשטיין גם מגיע?...''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת כמעט במאה אחוז
רוני,
איתך כמעט בכ,
15/05/05 19:24
|
לא צריך לשפוט לפי העם צריך לשפוט לפי האופי צריך להבין גם את הצד השני גם פה קורים מקרים לא פחות מזעזעים אז נכון שהוא ערבי שחלק מעמו עושה פיגועים אבל זה לא אומר שכולם כך גם בעמינו יש כאלה וכאלה ובטח שבטח בעמינו ''הטוהר'' יש דברים כאלה אז לפני ששופטים תחשבו איך הצד האחר חושב עלינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
כמובן ערבי ובמקרה היה לו סכין
ל"ת
ריטה,
תל-אביב,
15/05/05 18:46
|
|
 |
44.
אני לא מבין איך זה קורה.......
דוד עזה\ב''ש,
15/05/05 18:36
|
....אני יוצא עם בחורה ועובר 7 תחקירים עד שאני מקבל נשיקה על הלחי
כמה אתה מרוויח? איזה תואר ? איזה עדה? איזה דעה פוליטית? מה הגובה? מה האורך? מה העובי?.............................. וכל זה בשביל שאיזה זונה תעשה לך ''טובה'' ותמשיך לצאת איתך.
ובא לו אחמד, לא עדה ,לא תואר, לא לא זובי ולא זבי, ערבי מסריח מהשטחים - ויוצא עם בחורה מב''ש ועוד תוקע לה ילד- חצי ערבי חצי בן זונה מסריח??!!
אני עובר לראשון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דוד אתה ענק אתה
ארז בארט,
חיפה,
15/05/05 19:10
|
גם אותי מישהי תיחקרה אותי אבל בגלל שהיא היתה לחוצה מהפגישה.
''מתי אתה מגיע? לאן יוצאים? איפה אתה עכשיו? כדאי ללבוש ארוך?
אבל אני אוהב אותה בחורה טובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
לבנות שמנהלות רומן עם ערבי!
vnzvhr cp,j/,
15/05/05 18:19
|
זיכרו- נחש, גם אם נשקה אותו חלב יוםיום-הוא יפיק ארס. כך גם הערבי. אין בו אמונה. אסור לבטוח בהם. לא מאמינות- סיור קצר בכפר קאסם, טירה, לוד, רמלה, טייבה, יפו, שם תראו עשרות נשים יהודיות, שנישאו לערבים, מוכות וחבולות. מושפלות. אלצ הערבים הן נקראות יהודיה מסריחה. אצל היהודים- ערביה מלוכלכת. הן מוכות ומושפלות בעיקר בתקופת מתח בין הפלסתינים והיהודים. לכו תשאלו אותן. תשאלו אותן כיצד הן פונות ליד לאחים לעזרה. תקראו את הכתבה שבה הערבי רצח יהודיה. זה יהיה גורלכן[אולי]. אל תאמינו בהם. אל תבטחו בהם. יש להן לשון חלקלקה. עד שתתמסרו להם.. היזהרו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
זה אירע מול הבית שלי
אלי,
באר-שבע,
15/05/05 18:18
|
ומה הפלא? כל האיזור שורץ נרקומנים וכל מיני מרוקאים זקנים שחיים עם צעירות רוסיות. ככה נראית באר-שבע. בכניסה שלי, בננין שנחשב פעם לבניין טוב, גרים היום רק רוסיות חד הוריות ובדואים. כל הכבוד ליעקב טרנר שמציף את העיר בזבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רק באר שבע
ישראלית מודאגת,
15/05/05 19:00
|
כך לא נראית רק באר שבע, כך נראות הרבה מאוד ערים בארץ.
בשבת היתה כתבה במעריב על ערד ושם זה לא יותר טוב, חיפה גם היא עיר שנחשבה לעיר טובה והיום היא על הפנים. הזונות נמצאת בכל מקום. אני גרה בעיר במרכז הארץ, עיר שנחשבת לעיר מבוססת וגם אצלנו כמעט בכל בנין יש משהי שמקבלת לקוחות.
הלכה המדינה!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
לבי עם התנוק-אומלל יהיהכערבי
ל"ת
ברחתי מבעל ערבי,
15/05/05 17:53
|
|
 |
40.
חבורת מגיבים מופרעים עם סטיה
איל,
15/05/05 17:22
|
אני יודע שהתגובה שלי תזמין שלל תגובות מטורפות ואי אלו טקסי פולסא דנורא; אבל שבוע וחצי אחרי יום השואה - אני פשוט חייב להגיב:
אם היינו משנים אצל 95% מהמגיבים לכתבה זו את המילה 'מוסלמי' במילה 'יהודי' - והיתה לנו כאן המחשה מצויינת לשפלות שאליה הגיעו מבזינו בגרמניה של הנאצים, פולין של חמלניצקי ומצרים של מובראק.
הדמוניזציה המופרעת - כאילו כל מוסלמי = רוצח מזכירה עלילות דם מן הסוג הנחות ביותר. בחורה יהודיה מתאהבת בבחור ערבי - וכל הציבור המכובד שטורח להגיב כאן מזהה אותה אוטומטית כזונה. לא פחות. היא לא קורבן של גבר אלים - כמו במקרים של יהודי שרוצח/פוצע יהודיה. לא - היא זונה חסרת כבוד. למה? כי הוא מוסלמי. וכידוע - מוסלמים אינם בני אדם. הם ''חנפנים וחלקים'' (מה עם האף?). אפילו המשטרה מגוייסת כאן במסגרת התעמולה, וזאת במטרה לספק נתונים 'עובדתיים': כל הנשים המערביות שנשאות לערבים נאנסות, מושפלות וחירותן נשללת. לא פחות. אבל הן הרי אשמות. הן הכניסו את עצמן לצרה הזו - אז למה לרחם עליהן?
יהודים! העבר שלנו, הנסיון שלנו צריך ללמד אותנו להיות קודם כל בני אדם. היהדות שלנו מלמדת אותנו להיות קודם כל בני אדם. אז גם אם אתם לא מסמפטים פלסטינאים. גם אם אתם חושבים שההתבוללות היא דבר נורא (אגב, התינוקת יהודיה) שום דבר, אבל שום דבר - לא מצדיק את דברי הבלע שמושמעים פה בצורה קטגורית המהווה גזענות פרקסלנס.
איחולי החלמה מהירה לצעירה, והצלחה לכוחות המשטרה בתפיסת הפושע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צדק אבל מאד תמים
רמי,
16/05/05 18:22
|
מסכים אתך עקרונית שאין לערב גזענות בנושא הזה. אבל אל תשכח שכרגע הערבים הם אויבים מושבעים שלנו . אז תפסיק לפתח לך רגשי אהבה וסימפטיה כלפיהם. כדי לנצח אוייב חייבים קצת לצייר אותו כשטן בעיני ההמונים אחרת נפסיד בגדול. אם בכלל יכפת לך.תסתכל על ההסטוריה כל עם שהיה במלחמה עם עם אחר דאז לצייר את הצד השני כתת אנושי כדי ליצור מספיק מוטיבציה בצד שלו לנצח. אחרת חבל על הזמן.הצד השני עושה את זה כל הזמן.אולי אנחנו נקבל פרס על אנושיות . אבל נהיה אנושיים מתים. ימי המשיח עדיין רחוקים חביבי. עלינו לשרוד היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאייל
ענת,
לימה - פרו,
15/05/05 18:43
|
מזלנו שיש אנשים שפויים כמוך בקרב עם ישראל. אל לנו להכליל אלא לבחון כל אדם בנפרד. להתבטא בגסות רוח כלפי העם הפלשתיני או כל עם אחר זו הזמנה לאחרים לעשות זאת, או להמשיך לעשות זאת, כלפינו. חסרי פושעים אנחנו? איזו זכות יש לנו לקבול כשאנחנו בתהליך מצער של התקרבות לשפל המדרגה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי אי אפשר לקרוא לה זונה
לימור שיין,
מודיעין,
15/05/05 17:50
|
אבל אני לא מצליח להבין איך זה שבחורה מנהלת רומן עם בן האומה הערבית בזמן שהם נלחמים נגדנו באמצעות רצח תינוקות, איפה הכבוד העצמי? הרי רוב הסיכויים שהוא רק מעוניין לדפוק אותה ולולא זה הוא היה רוצח אותה! (רוב הערבים תומכים בפיגועים).
תראה מה עושים אצל הערבים כשאחת מהבנות שם שוכבת עם יהודי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה נשמע, אורי אבנרי???
ל"ת
יאסר שלך,
15/05/05 17:42
|
|
 |
מה לעשות אבל זו המציאות
אושרה,
בת ים,
15/05/05 17:42
|
תפנה לארגונים שמטפלים בבנות האלו (כמו יד לאחים) ותראה איזה השפלות ומעשי אונס הם עוברות!
בגלל יפי נפש כמוך קורים המקרים האלו (לבנות משכבות במצוקה לא לבת שלך, כמובן).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההשוואה לשואה:
תתבייש,
15/05/05 17:39
|
האם האמנה הפלשתינאית אינה להשמיד את מדינת ישראל??? האם נאצר לא אמר שאחר שיכוש את המדינה הם(המצרים) יאנסו את כל הנשים ויזרקו את כל הגברים לים? האם 65% מהערבים אינם תומכים בפיגועי טרור שמטרתם הרג תינוקות שיטתי????
תתביש לך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כנראה אף פעם לא ראית
טיפש!,
תתעורר,
15/05/05 17:36
|
איך ערבי מתחיל עם יהודיה!!!
תשאל את הבת שלך! איך שהם קבוע עומדים בכל קרן רחוב ומפשיטים בחורות (בעינים שלהם) ומטרידים מינית את כל מי שעוברת לידם!!!
תפסיק עם התמימות הזאת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיכנס ללינק של 37 ותראה
אברהם,
15/05/05 17:34
|
מה זה תרבות של רצח!
היחידים שרוצחים שם בשיטתיות ועוד מתעדים את זה הם בני האדם האלו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
בנות תפסיקו להרוס אותנו
ל"ת
איייייייייייייי,
ארץ ישראל,
15/05/05 17:20
|
|
 |
38.
פרי הביאושים של התרבות החילוני
ל"ת
שני,
15/05/05 17:10
|
|
 |
37.
מיוחד לקורא התגובה שלי
אחד מזועזע,
15/05/05 16:53
|
רוצים לדעת מה זה ערבי :
http://www.ogrish.com/archives.html
הכנסו לאחד מהתפריטים שם ותראו בעצמכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה קשור לערבים????????
ל"ת
מה,
חיפה,
16/05/05 10:54
|
|
 |
תודה על הלינק!
ל"ת
.,
15/05/05 17:14
|
|
 |
מדהים. לא להאמין איך ש99%
משה שטיין,
15/05/05 17:13
|
|
 |
ליתר דיוק: או תאונות או ערבים
ל"ת
אבשלום חום,
15/05/05 17:22
|
|
 |
זהירות, רק לבעלי קיבה קשה מאוד
ל"ת
קשה לצפיה,
15/05/05 17:12
|
|
 |
36.
הטיפשות לא כואבת - אבל המחיר..
ל"ת
ברווז במטבח,
15/05/05 16:53
|
|
 |
35.
בנות תתרחקו מערבים!
ראו הוזהרתן,
15/05/05 16:53
|
|
 |
34.
המוסלמים הכובשים מנצחים מבפנים
אמרתי ואמשיך,
לומר כי זו,
15/05/05 16:45
|
|
 |
33.
בטח בדואי שגר אצל המשפחה שלו
יואב,
לשעבר ב''ש,
15/05/05 16:32
|
יש תופעה רחבה מאוד של שב''חים ששוהים אצל משפחתם ביישובים הבדואים המוכרים/לא מוכרים. איך יכולה אחות של בדואי מרפיח שהתחתנה עם תושב תל שבע אזרח ישראל (וכך קיבלה אזרוחת ישראלית + ביטוח לאומי ל 10 ילדים) לסרב לאח שלה, כשהוא מבקש לבוא לגור אצלה בבית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
סיפור דומה ביותר התגלה
ד''ר בני בר-אריה,
תל אביב,
15/05/05 16:31
|
כאן בתחילת שנות ה-90. צעירה יהודיה ניהלה רומן עם פלשתיני. הצעירה היא המדינה היהודית, שניהלה רומן עם ערפאת, וזה, באמצעות שליחיו, רוצח מאז אמהות וחברות, כולל תינוקות. לכן, תמה אני מה כל נסערים.
אל תשכחו שב''רומן'' הנ''ל נהרגו כבר כ-1045 אנשים תמימים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק מספר תיקונים
ש,
עפולה,
15/05/05 20:48
|
הרומן הכל כבר בתחילת 75 כן, עם סיום משפטי השב''כ שם נולדה הציונות החדשה. כיפדו חייהם יותר מ1500 נשים ילדים ואזרחים על מיזבחה.
אל תיתנו לביליניזם לנצח - זה הורג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Tsodek, Benny
Larry,
15/05/05 18:20
|
Beautiful deion, in the sad meaning of 'beautiful.' But as the other poster already noted, it's still going. Abbas visits Washington this week. They buried the soldier last week killed fighting a terrorist who helped bomb Tel Aviv a few months ago.
The Sharon Plan will bring many more korbanot.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרומן עדיין לא נגמר, לצערנו.
ל"ת
צודק צודק צודק,
צודק צודק צו,
15/05/05 16:59
|
|
 |
31.
עדות מרומן עם בחור ערבי
מיכל,
רמת גן,
15/05/05 16:24
|
אני מדברת מעדות אישית - לי היה רומן עם בחור ערבי מקסים. הוא היה אינטיליגנט ואדיב וסקסי. כן למי שלא שם לב, הוא בשבילי היה קודם כל בן אדם. ולכל המצטדקים - האם גברים יהודים לא רצחו עשרות בנות זוג יהודיות בשנים האחרונות? עשרות! מתי תתעוררו מחלום הבלהות הגזעני שאתם חיים בתוכו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשיבא המשיח
רמי,
16/05/05 18:27
|
מסכים אתך עקרונית שאין לערב גזענות בנושא הזה. אבל אל תשכח שכרגע הערבים הם אויבים מושבעים שלנו . אז תפסיק לפתח לך רגשי אהבה וסימפטיה כלפיהם. כדי לנצח אוייב חייבים קצת לצייר אותו כשטן בעיני ההמונים אחרת נפסיד בגדול. אם בכלל יכפת לך.תסתכל על ההסטוריה כל עם שהיה במלחמה עם עם אחר דאז לצייר את הצד השני כתת אנושי כדי ליצור מספיק מוטיבציה בצד שלו לנצח. אחרת חבל על הזמן.הצד השני עושה את זה כל הזמן.אולי אנחנו נקבל פרס על אנושיות . אבל נהיה אנושיים מתים. ימי המשיח עדיין רחוקים חביבי. עלינו לשרוד היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לכל מעריציי כאן
מיכל,
רמת גן,
15/05/05 19:23
|
אני מקווה שהשנאה שיוקדת מהדברים שלכם היא רק בשביל להגזים ולעצבן ולא באמת. שמעתם דרך אגב מה היו עושים לבחורים יהודים שהיו יוצאים עם גרמניות בשנות השלושים בגרמניה? היחס לא היה בהרבה שונה ממה שאתם מציגים כאן. תסתכלו במראה - תראו שיש שם קודם כל בן אדם. אח''כ תשפטו מי הוא בדיוק. ואם תהיתם - כן, הבחור הערבי היה סקסי וטוב במיטה. יצאנו שלושה חודשים. תפתחו את הלב שלכם - העולם יפה ומלא אהבה :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכן מי שיוצא איתך .......
גיל 669,
15/05/05 18:45
|
...את בטח מספרת לו כבר בפגישה הראשונה איך פתחת את הג'ורה שלך בין הרגליים -לערבים?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשה''נאורות'' פורחת השכל בתחת!
ל"ת
כשהשכל בתחת,
הבחורה גונחת,
15/05/05 17:29
|
|
 |
ערבי
מומי,
רמת גן,
15/05/05 17:05
|
|
 |
צפונית מטומטמת
יש לך מזל,
15/05/05 16:35
|
אבל אין לך טיפת כבוד ושכל!!!!
הם חנפנים וחלקלקים עד שאת נכנסת להריון או עד שאת עוברת להתגורר איתם בכפרים שלהם. ע''פ נתוני המשטרה 93% מהבנות שנישאות לערבים עוברות מעשי אונס, השפלות, מכות על בסיס יומי וחירותן נשללת, כך גם עולה מכל הנשים המערביות שנישאו לערבים ועברו לגור איתם במדינות הערביות!!!
איפה הכבוד המינימלי שהיה לנו פעם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין ספק שמיכל היא בחורה
מטומטמת,
שגאה בטיפשות,
15/05/05 16:47
|
אין בכלל ספק בכך שהבורות והטמטוןם חוגגים בקרב בני הנוער במדינת ישראל .
והבחורה הדבלית מרמת גן מהווה דוגמא מאלפת כיצד אפשר לכתוב איוולת ורעות רוח במילים יפות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלוהים יעזור לך יטיפשה
חגי,
מרכז,
15/05/05 17:15
|
|
 |
30.
למה אף פעם לא יהודי עם ערביה?
ל"ת
יורי,
15/05/05 16:24
|
|
 |
כי רק לבנות אין כבוד
נורית,
נוה שאנן,
15/05/05 16:36
|
|
 |
לנורית-הבורות והטמטום שלך
אירית,
15/05/05 18:30
|
מזעזעים אותי, אני אפילו לא יודעת מאיפה להתחיל. מה הקשר לארגוני נשים דפוקה אחת? ללא הארגונים האלה אפילו זכות בחירה לא היתה לך היום! ובטח לא זכות לקשקש את השטויות שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ארגוני הנשים והיפי הנפש ביחד
ל"ת
המורה לערבית,
15/05/05 16:55
|
|
 |
חחחחח.מצחיק אבל צודקת
ל"ת
וווי,
15/05/05 16:47
|
|
 |
29.
לא שב''ח פלשתיני
Ahmad,
Hamerkaz,
15/05/05 16:20
|
דרמה בפתח-תקווה: תושב העיר חשוד שהיכה את אשתו במוט ברזל, חשמל אותה ב''שוקר'' לעיני שני ילדיהם הקטנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהודי רצח אמה של חברתו ערביה
לא אחמד,
פריפריה,
15/05/05 17:15
|
פצע קשה את בת זוגו וחטף את התינוקת שילדה. שמעת פעם סיפור כזה? נכון שזה נשמע בדיוני כי דבר כזה לא היה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
מזרח תיכון חדש
ל"ת
NTM,
15/05/05 16:18
|
|
 |
27.
התגשמות חזונו של שוקן.
ל"ת
אריה,
ה''ארץ''.,
15/05/05 16:16
|
|
 |
26.
מגיע לה
אודי,
תל אביב,
15/05/05 16:14
|
בטח פרימיטיבית שהובטחו לה הבטחות. לא נורא - אחת כזאת פחות, לא הפסד גדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבת זוגה של פימשטיין גם מגיע?
אלקס,
15/05/05 17:19
|
אני רק מתפלא שאידיוט כמוך יודע בכלל לכתוב. זאת גם תשובה לעוד כמה דבילים כמו מס' 24 ודומיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
ל-12
דרומית,
15/05/05 16:11
|
|
 |
24.
אין לי סימפטיה.
אסי,
15/05/05 16:08
|
|
 |
23.
עוד קורבן לחלקלקות הערבית.
ל"ת
יד לאחים,
דימדומים,
15/05/05 15:59
|
|
 |
22.
יש לה חלק באשמה.
ל"ת
tbsrh,
15/05/05 15:57
|
|
 |
ברור !!!!!!
ל"ת
ברוריה,
15/05/05 16:05
|
|
 |
21.
רומן עם ערבי - מסוכן מאד
ל"ת
זהבה,
אשקלון,
15/05/05 15:51
|
|
 |
20.
Maybe God will forgive me
Asi,
15/05/05 15:43
|
But I can't feel even a little emphaty for the vicitims. Sorry.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
why don't I feel sorry for the
Yored,
15/05/05 15:38
|
how many arab women go with jews?????????????????????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
none
tzipi,
jerusalem,
15/05/05 16:46
|
|
 |
18.
אזהרה אזהרה אזהרה אזהרה
יוסי.ע,
הדרום היפה,
15/05/05 15:36
|
בנות צעירות ויקרות בבקשה אל תצאו איתם הם מראים שהם מפנקים אתכן אחכ' תגיעו לאותו מצב אני יודע את זה בברור בכאב יוסי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
אסור לשפוט
טוני,
מרכז,
15/05/05 15:34
|
|
 |
כשהאהבה פורת . . .
קובי,
15/05/05 15:43
|
|
 |
16.
חולה בראש
דנה,
15/05/05 15:13
|
|
 |
15.
מתי תלמדו ערבי זה ערבי
ל"ת
ערבי,
15/05/05 15:13
|
|
 |
14.
לשלוח את מאיר עמאר לטפל
צפוני,
15/05/05 15:07
|
|
 |
kol hakavod rav ammar
m.g.,
ny,
16/05/05 16:28
|
kol hakavod to rav amar i wish all this cases woud do the same and then...! we wouldnt have those problems
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם הם הכירו באינטרנט?
תופסת גלים,
15/05/05 15:38
|
שמעתי שכבוד הרב הולך ללמוד מחשבים.... מישהו שמע משהו בעניין ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
שלושה דורות נמחקו...
גבעת,
המתבוללים,
15/05/05 15:02
|
ביום בהיר אחד: האמא- נרצחה הבת- לא תחזור לעולם להיות מה שהייתה הנכדה- נחטפה ותגדל בשטחים ככל הנראה (מסכנה) אז אפשר לומר שגם היא איננה... לא לשכב עם ערבים!!!!!!!!!!!!!!!!!! מה פה לא מובן???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
ש''בח
סיימון,
ניו יורק,
15/05/05 15:02
|
אני גר בניו יורק 35 שנה,קורא עתונים בעברית,אבל לא כל כך מעודכן בקיצורי מילים. מה זה ש''בח?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
shohe bilti hooki
ל"ת
b,
b,
15/05/05 15:38
|
|
 |
שב''ח = שוהה בלתי חוקי =
סימונה,
דימונה,
15/05/05 15:37
|
|
 |
שב''ח = שוהה בלתי-חוקי
ל"ת
שולה,
15/05/05 15:35
|
|
 |
שוהה בלתי חוקי
ל"ת
ק,
ק,
15/05/05 15:34
|
|
 |
אה גם אני רוצה- שוהה בלתי חוקי
ל"ת
מריוס,
15/05/05 18:17
|
|
 |
שוהה בלתי חוקי
אפשר גם?,
15/05/05 19:28
|
יאללה, תמשיכו מעניין לכמה תגובות זהות נגיע... אולי כדאי להמציא פירושים אחרים? שנה בלי חוקן? שבת חתן? שלוש בחורות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שדיים בלי חזיה...
ל"ת
חחחחחחחחח,
17/05/05 00:51
|
|
 |
11.
שאלוהים ישמור אותנו ממקרים כאל
ל"ת
ר א,
15/05/05 14:48
|
|
 |
רק חנוך יהודי שורשי ישמור...!
ל"ת
וימנע התבוללות,
15/05/05 14:57
|
|
 |
10.
כנראה שהמחבל הזה
אישיהודי,
15/05/05 14:47
|
קרא את המאמר של שוקן משבוע שעבר, ורצה ליישם את חזון אחוות העמים בפועל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מי שהולך לישון עם כלבים
מתעורר עם,
פרעושים,
15/05/05 14:45
|
(או במקרה הזה, לא מתעורר כלל). עם כל הכאב והצער, מה יש לצעירה יהודיה בת 19 לחפש עם שב''ח?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 100%
ל"ת
877,
15/05/05 16:44
|
|
 |
8.
זה קצה הקרחון. לידיעתכן, בנות
יונה שיש,
תל אביב,
15/05/05 14:43
|
בעברי טיפלתי בבנות שהתפתו לערבים, ומיד כשהקשר העמיק (לרוב כשהבנות הובאו לכפר ערבי) התחילו ההתעללויות וההשפלות, ואז לא רק שהיו צריכים לחלץ אותם אלא היו צריכים גם פסיכולוג צמוד שיעזור להם להתמודד עם הטראומה!
בנות, הערבים הם חלקי לשון וחנפנים לאללה, אל תפלו במלכודות שהם טומנים לכם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוואי שבנות ישראל יקשיבו לך!!
חגית,
15/05/05 15:35
|
|
 |
7.
והממשלה מאשרת ''איחוד משפחות''
ל"ת
hk,
15/05/05 14:43
|
|
 |
6.
מגיע לך !!! מה,חסר יהודים???
ל"ת
כבוד המשפחה,
15/05/05 14:41
|
|
 |
5.
יהודיות - מתי תלמדו כבר ??????
חגית,
15/05/05 14:41
|
|
 |
4.
לא מרחם עליהן בכלל
ל"ת
חגי,
ירושלים,
15/05/05 14:40
|
|
 |
3.
לקח !
יהודי,
15/05/05 14:38
|
|
 |
2.
פיגוע בגרסה שונה...
צבי,
15/05/05 14:38
|
פלשתיני אכזר. לתפוס אותו ולשים אותו כל חייו בכלא קשה. חבל שזה קורה. מה ליהודיה ולפלשתיני?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
הצעירה עבקה על חוק
שמחה,
15/05/05 14:38
|
ויש לחייב אותה לשלם עבור כל הטיפול והוצאות הפעלת כוחות הביטחון אני משתתף בצערה של האם שיש לה בת שמתעסקת עם עברין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עכשיו מבינים משמעות גיור רפורמ
כא עי סתם רישום,
יכנס לעם.קרא,
15/05/05 16:06
|
ייכנסו מליונים מהארץ ומהעולם מוסלמים ומכל הדתות ?! ואז יהיה מצב של פילוג כשכל קבוצה/עדה תנהל רישום אוכלוסין שבטי ניפרד ממשרדי הממשלה ?! את מי זה ישרת ?! זהו הפילוג בעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה?
לינור,
הרצליה,
15/05/05 18:51
|
למה הוא עשה את זה למה? למה?? למה? למה? למה? למה? למה? למה? למה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר
ל"ת
אלון,
15/05/05 17:16
|
|
 |
לאלון.הקשר,שלכמותו יזורז אזרחו
בגלל שיהודיה לו,
הרתה. קרא/י,
15/05/05 17:54
|
לא חלילה בגלל שרצח . אלא ממציאות זו נוצף אזרחיות שהרו למי שרוצה איזרוח ובלחץ שיהיה בציבור ה''רישום'' בגיור יזורז כי ממילא זה ייתפש ויגלטמצ מה שלא אמיתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמחה - לידיעתך הבת גוססת...
עצובה,
15/05/05 15:34
|
חשבת על זה שאולי גם האמא עבריינית ?
מה ליהודיות ולפלשטינאים ?
הגב לתגובה זו
|
|