 |
36.
חמש שנים אחרי שנסוג מהשטחים
חנה,
חיפה,
26/05/05 17:17
|
מה יגיד עמירם לוין או כל גנרל אחר חמש שנים אחרי שנסוג מהשטחים? היינו צריכים לעשות זאת לפני 38 שנים? לא חבל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
שכחתם את 4 אמהות הן גורם מכריע
יעל.,
26/05/05 12:18
|
|
 |
34.
דוגמא
קובי,
24/05/05 02:04
|
אני מבקש דוגמא אחת רק אחת ,בהסטוריה של האנושות על מדינה כמו ישראל שמבליגה ברחה וזכתה לשלום ,בבשקה תשובה ,אני רוצה שמישהו יבהיר לי ממי השטחים כבושים בבקשה ,יש הצהרת בלפור יש הסכמי ורסיי יש החלטות אום 47 יש צד שלא קיים לא חתם ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
לעמירם אתה בושה
מתביש,
אצבע הגליל,
23/05/05 10:57
|
אתה מבייש את היחידה את הקיבוץ וכל ערך שאתה נושא דם החיילים יבש ועכשיו אתה פותח את הפה למה לא דיברת ששלחת אותנו פנימה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
המגן החוקי של מנכ''ל מע''צ המושח
ל"ת
גכג,
18/05/05 20:20
|
|
 |
ג'ק אביחי
ג'ק,
23/05/05 14:12
|
פחדן אידיוט שכמוך, למה אתה מסתתר מאחורי ר''ת של שמך? על הוצאת דיבה משלמים ביוקר. ללא אנשים כמו עמירם מזמן היית נזרק לים להיות אוכל לדגים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
בנושא רמת הגולן
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
18/05/05 15:19
|
אתה צודק במאה אחוזים וגם בנושא הנסיגה השלומיאלית כיתר פעולותהי של מיפלגת העבודה מה שאתה לא צודק במאה אחוז זה עינון הנסיגה מלבנון שגרם לאירגון פתח 2 להופיע בלבנון לאחר נסיגת ישראל מדינת ישאל כיום לא מוקפת במדינות ערב אלה באירגוני טרור שונים ומשונים שאנחנו סובלים מנחת ידם ועוד ניסבול גם כשוישלם הסכם שלום כלשהו אירגוני הטרקור הללו הרבה יותר מסוכנים מהמושג מדינות ערב ולאחר שיוסר איום הטרור אים יוסר בכלל יופיע גורם חדש שימרר את חינו כמרור שאכלנו במיצריים בתקופה מסוימת בהיסטוריה המהוללת שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סימני! פיסוק.
ל"ת
לא עולה כסף,
לשים,
23/05/05 16:17
|
|
 |
30.
פחדן קטן...טוב שעזב...
ל"ת
חיים,
18/05/05 14:34
|
|
 |
צודק....
ל"ת
יאיר,
18/05/05 19:51
|
|
 |
29.
The best we ever had
Haim,
53,
18/05/05 14:31
|
Amiram is one of the best army commanders I ever worked with. Always committed to the very end with great leader skills always first in combat. It is a great loss he is not yet involved in our daily politics but I truly hope this will change soon. A true Israeli who can only make things better. The proposed strategy and ''map reading'' of the current situation in the Middle East is spot on. Continue with your great work Amiram, we're all behind you.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
20*20=400=גדוד
קורא בין השורות,
18/05/05 13:56
|
400 חיליים = גדוד הם יחלו לחיות אם לא היתה סותם את הפה שהיתה מג''ד ומח''ט ואוגדונר ואלוף אני חוזר גדוד מלא 400 חיליים מתים חלקה צבאית ענקית 400 משפחות הרוסות . תודה עמירם אין לך בשנה יום להתביש בפני כל חייל אתה וחבריך הדגנרלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
כולנו גאונים בדיעבד.
ל"ת
מרטין לותר קינג,
18/05/05 11:49
|
|
 |
26.
למה לא אמרת כלום כשיכולת
ל"ת
דורית,
רעננה,
18/05/05 11:28
|
|
 |
25.
כח התגובה הנחרצת
אריה איטח,
אשדוד,
18/05/05 10:20
|
צה''ל צריך להגיב בנחרצות בתוך לבנון על מטרות כואבות אם מישהו ישבש את מהלך חייהם של תושבי הצפון - אחרת קובננו היה לשווא .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מסקנות מדבריו ( פחד אלוהים..)
דוד צימרמן,
רעננה,
18/05/05 07:24
|
לוין ציין: 1. כך מפנים,:קודם פצועיים ,אח''כ חלשים ואח''כ מ-פ-ק-ד-י-ם.. משמע את החיילים משאירים מאחור כבשר תותחים ומצילים את הקצינים. זה בדיוק ,אבל בדיוק ,מה שהיה בצבאות של הצארים /מלכים.... 2. אם חיזבאללאה צריך להומירא קיטור ולהתקיף,יש להניח לו..
איזה מדינה בעולם הייתה מסכימה לכך?? רק תחשבו על ארה''ב: יש סכסוך פנימי במכסיקו בין פלגים שונים ''וכדי להוציא קיטור'' הם תוקפים את מכסיקו..
אוי למכסיקנים המסגנים.. מה שאמריקאיים היו עושים להם!!!!!
זה גנרלים ישראליים...( ועם זה ....נמות!!!!)
הערה אחרונה: בוז לכל המגיבים שמפחדים לציין את שמם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מלחמת לבנון היתה מיותרת
שועלי,
18/05/05 03:24
|
במבט רטרוספקטיבי יש לברר האם שלג היה הכרחי. מלחמת לבנון פרצה כתוצאה מכך שהנוצרים בלבנון הצליחו ל''עבוד'' על צהל כדי שיתערב במלחמת האזרחים שם. צהל מצידו האמין לצ'יזבאטים של הנוצרים ולחץ על הדרג המדיני לאשר את ההתערבות בלבנון. הנוצרים העמידו פני מסכנים ונרדפים, וקציני המודיעין הצעירים הרחומים והנאיבים אכלו את הלוקשים. הנוצרים הם ברוני הסמים, הם אילו שקראו לסורים להתערב, הם אילו ששולטים בכל עמדות המפתח הכלכליות בלבנון. לשיא הניפולאציה הגיעו כאשר העמידו פני נרדפים כאשר הם אילו שגררו את הסורים לתגובה לפרובוקאציה בזחל'ה. צהל בתמימותו ובלהיטותו לעזור לנוצרים נכנס ללבנון עמוק בהרבה מהאישור שהממשלה נתנה לו. הנוצרים גם סיבכו את מדינת ישראל ברציחות שביצעו בסברא ושתילא. לא לחינם בגין פרש והסתגר עד יום מותו. הבעיה אינה 5, 10, 15 אלא יכולת ניתוח מצב מבלי להיות שבויים בקונצפט: יש להזכיר גם את הסכם ה 17 במאי שהנוצרים לא קיימו מעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שועלי חבל ששכחת
Erez,
18/05/05 10:07
|
הזיכרון הוא סלקטיבי ולפעמים נשכח ונדחק. הרקע לפעילות ישראל בלבנון לא נבע מרצון של מדינת ישראל להשתלט על מדינה וכדאי שתחזור אחורנית לרקע של מלחמת לבנון. יתכן שהיה מקום לנסות דרכים לצאת כך שמדינת ישראל ותושבי הצפון ,שלידיעתך הם אזרחים ישראליים לא יפגעו וחייהם יהיו נסבלים. אהוד ברק לשיטתו פועל בשיטת הזבנג וגמרנו (גם במחיר שפיכת התינוק עם המים) מבלי לחשוב על התוצאות. צהל ברח מלבנון והתבזה ! לא רק שציוד צהלי הושאר בשטח ,פינוי המוצבים היה מביש (אפילו הדגלים לא הוסרו). מדינת ישראל הפקירה את אלה שפעלו למענה והפכה אותם לפליטים. גם היום המצב רגיש ועלול להתהפך. בקיצור כל המהלך היה ביזיון ,צבאי ,מדיני. הפלסטינאים למדו משהו מברק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
עמירם לשלטון נקי יותר
תומר,
מרכז,
18/05/05 02:54
|
עמירם אני מקווה שיצא לךלקרוא זאת או לכל אחד אחר שיש לו קשר אליך תצטרף לפוליטיקה לדעתי אתה ודיכטר יכולים להצליח במפלגה עצמעית, תחשוב על זה ומבטיח להתנדב וחושב שנוכל לגייס עוד המון לטובת ממשלה טובה יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
לא פלא........
שגב ירון,
קריית שמונה,
18/05/05 01:09
|
ממש לא מפליא המצב אליו הגענו שהחיזבאללה עושה מה שהוא רוצה ואנחנו מפחדים לנשום. עם מפקדים כאלו בצבא שהולך ומאבד את כושר הרתעתו יכולותיו ואת ערכיו שהם בעיקר הנשק החזק שלנו.עם ההערכות הללו נכונות למה החיזבאללה צובר נשק ויכולות ? איפה נעלמה השינאה? רבותי אם לא נתעורר מהר יקרה מה שאמר נשיא אירן חתאמי-אל תלחמו מלחמה כוללת נגד היהודים הם עושים זאת בעצמם,תשאירו אותם על מצב לחימה מתמשך ועם קצת סבלנות ננצח.חייבים והיום להתעשת בכל החזיתות ולעשות מלחמת חורמה בכל מי שבכוונתו להרוג אותנו,שיגמרו השונאים יהיה מקום לשלום עם יתרת העם הערבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
עמירם , גיבור ישראל
משפחת לוי,
קרית טבעון,
17/05/05 22:37
|
האיש מס. 1 בצה''ל אי פעם אולי. גיבור שהעם חייב לו כל כך הרבה למרות שאיש כמעט לא יודע באמת מה עשה בצה''ל.... בשקט. איש ישר. לוחם ענק. חזור למרכז הבמה עמירם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אינשאללה יחזור
#חיל ג'ובניק#,
18/05/05 01:13
|
אניחנא צריכים שיהיו לכם הרבה ארנבים מה תברחו מין כולו ארד פלישתין. אללה מעקו יא-יאהוד יא-לוי מין תבעון אל-קודס. תצא גם משם! חבל לא לפני 57 שנין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
עמירם הוא אחד המפקדים הטובים
אזרח-מודאג,
17/05/05 22:23
|
ביותר שכמו לצהל!!!
לצערי כולם נעלמים להם ומבצעים כל מיני תפקידים לא רצייניים
אורי שגיא עושה שמן זיית אילן בירן מנכל של כלום עמירם לוין מנכל מע''צ שלמה ינאי מנכל מכתשים
יללא חברה תפשילו שרוולים ותתחילו להנהיג את המדינה המתפרקת שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עמירם ושו''ת
1,
י-ם,
18/05/05 10:27
|
|
 |
18.
כל כבוש אסון מבינים מאוחר מידי
ברנע,
17/05/05 21:30
|
גם על עזה וגם על יהודה ושומרון יגידו שהיתה טעות להיות שם אפילו על מזרח ירושלים יגידו. למה עם ישראל כל כך מטומטם והוא מבין מאוחר מידי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וגם על
ע,
שבכ,
18/05/05 08:42
|
שיח' באדר (הכנסת), שיח' מוניס (אוניברסיטת תל-אביב), רמלה, יפא (יפו), עכא (עכו), חיפה... דין גוש קטיף כדין תל-אביב (דין מוחמד בסיף)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
כל הכבוד! סופסוף מישהו מיושב ב
רונית,
אי שם,
17/05/05 21:18
|
מישהו מיושב בדעתו. חושב, טאקטי, לא קיצוני. מבין את המתנחלים ותרומתם, אך גם מבין את חשיבות ההתנתקות ותרומתה לישראל.
חבל שאדם כמוהו לא נמצא באיזו עמדה בכירה ובעלת השפעה כיום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
לצאת, אולי?
סב-עוז,
17/05/05 21:15
|
לברוח ועוד בביזיון כלפי טובי ידידנו,אנשי צד''ל,שטופחו עלידנו כל השנים,היכן הכבוד העצמי,מדוע הופקר כל הציוד היקר,לא בערך כספי, כי אם מוראלי,לעולם לא אשקח לאהוד ברק,את הרגשתי,בראותי את שיירות צד''ל הנשדדות,את שוד מחסני צהל,את המחשבים, הרכבים,אותו גרר צבאי שג'יפ תלוי לו מאחור ונער,ממש ילד נוהג בו לטובת החיזבללה,מי שהציב את החיזבללה על הגבול וגרם לו להיות כח שכל תנוע שלנו,חיילים כאזרחים,מושפעת ע''י שיקול ''איך ינהג האויב החדש על הגבול'',הכל בגלל גחמת איש אחד,ברק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם כל מילה
חיים,
דרום,
18/05/05 01:10
|
הבריחה מלבנון עוד תעלה לנו ביוקר. ברק הפופוליסט חיפש פתרון מיידי לבעיה ויצר בעיה חדשה וגדולה פי 100.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כדאי שתבין
נמרוד,
דרום,
18/05/05 00:08
|
שבסוף, מודדים תוצאות. ותוצאת היציאה מלבנון היא ראשית - הקטנה משמעותית בהקזת דמנו. לך, ששגיאות הכתיב שלך מעידות שאתה לא קורא יותר מדי, זה כנראה לא כל-כך חשוב. לי, ולהרבה אמהות ואבות שהסיוט הלבנוני נחסך מהם - זה ה כ ל ! ! ! בלבנון נהרגו לנו בשנים האחרונות לשהותנו 80 - 90 איש בשנה. כן. זה המספר הנכון. ואת זה ברק עשה. מאוחר, אבל הוא עשה. לא פרס, לא רבין, ובטח שלא הלא יוצלחים מהצד השני - נתניהו ושמיר לפניו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נמרוד-לך תלמד הסטוריה
oren,
23/05/05 10:14
|
בלבנון נהרגו בין 25 ל-30 איש בשנה לא יותר מזה מאיפה הבאת את מספרי ה-80/90 לשנה????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
אמור זאת למשפחות השכולות !!!
נועמי,
פורטוגל,
17/05/05 21:04
|
דגנרל לוין אמור זאת למשפחות השכולות שהקריבו לשווא את יקירהם כבשר תותחים למולך הכיבוש הארור !! ישראל יצאה למלחמה ארורה ומיותרת שכולה מלחמת שולל וכזב ב-1982 אך ורק מתוך פנטזיה לסלק את הבעיה הפלשתינית שנראתה דחופה ועומדת בשער מיד לאחר מימוש הסכם השלום עם מצרים. יתרה מזאת הסכם הפסקת האש בצפון שנשמר בקפדנות בשנה שקדמה למלחמה הארורה הזאת, גרם לחשש אצל ממשלת ישראל שאש''פ יתפס בעיני העולם כגורם פוליטי מייצב ואחראי איתו ניתן לנהל מו''מ. הפנטזיות של בגין ושרון גרסו שניתן להרוס את אש''פ ולגרש את ההתנגדות הפלשתינית לירדן ושם תיכון המדינה הפלשתינית. למעלה מ-1,000 חללים ישראלים מיותרים נפלו במלחמה הארורהוהמיותרת הזאת, תולדת שגיונותיהם של מניהיגי ישראל. והבעיה הפלשתינית חיה נושמת ואינה מניחה רגע של מנוחה לעולם כולו !! כי המסקנה היא פשוטה - לעולם לא ניתן לבנות אושר וביטחון לעצמך על חשבון חורבן הזולת !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגליה
נס 2005,
18/05/05 14:43
|
מטומטמת כי???? היא לא חושבת כמוך, כי החכמה והציונות נמצאות רק במחנה שלך וכל מי שחושב אחרת ממך הוא מטומטם ובוגד? התגובה שלך מעידה על יכולת ביטוי מאוד מוגבלת שלא לדבר על איזושהי יכולת להתמודד עם תוכן הדברים,שאגב לא עם כולם אני מסכים, אבל הם בטח לא מעידים על טימטום של זו שכתבה אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז איך גלינו מארצנו?
בקשר למסקנה,
18/05/05 09:34
|
אני בעד 2 מדינות ל 2 עמים אבל הסקירה שלך יותר מדי שחור(אנחנו)לבן(הם).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מטומטמת
ל"ת
דליה,
18/05/05 07:49
|
|
 |
המסקנה היא שתפסיקי להטיף מוסר
מאור,
17/05/05 22:36
|
|
 |
המסקנה היא שהטובים עוזבים
אינשאללה,
לונדון,
18/05/05 00:27
|
מילים כדורבנות אמרה נעומי. ומאור מוטב שתפנים את הדברים במקום להשתלח ...תוך שימת דגש על התפל...מקום מושבו של הכותב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפחות את לא מבזבזת נייר ודיו
אזרח-מודאג,
17/05/05 22:24
|
המון דברי להג ושטויות תמשיכי כך
ואנא ממך אל תכתבי כלום על נייר רק באנטרנט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
חוצפן ופחדן
חייל גולני,
17/05/05 20:01
|
לפני שנתיים הוא כמעט ועף מנאום מול חיילי גולני כאשר הוא העיז לקרוא לחיילים ''מסוממים ופושעים בגלל שהם כובשים''
איך אפס כזה מגיע לדרגת אלוף? אולי הוא חבר של שרון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אסביר לך.
צנחני,
17/05/05 21:44
|
|
 |
קצר וקולע.
שריונר,
18/05/05 01:08
|
בגולני היו משתינים לו על הכרית ביום הראשון שלו בגדוד ומוציאים לו את כל החשק להישאר בקבע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
כדאי לקרוא..
המזהיר בפתח.,
17/05/05 19:44
|
אנני מבין את הטיפשים שמינו את האלוף דרורי לדרגה בכירה זו. לא היה צורך מלכתחילה לצאת למלחמה. מה שהיה צריך לבצע: א. הרס התשתיות בלבנון[ כדוגמת הרס העיר סואץ], הרס מערכת החשמל, הרס שדות התעופה[תיירות] הרס הנמלי הים. כל זה היה צריך להתבצע בתקיפות אוויר. היינו חוסכים חיי אדם. והתקיפות- לבצע ביום אחד.... רק כך יש לתת מענה לתקיפות ברבריות של טרוריסטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוצאת לי את המלים מהפה
אם מודאגת,
18/05/05 10:46
|
תמיד, תמיד, תמיד, יש לזכור שלבנון היא מדינה ריבונית ובאחריותה לשמור על גבול שקט. לכן האמצעי היעיל והאפקטיבי ביותר הוא הענשת המדינה על ידי הרס תשתיות. שהלבנונים בעצמם ירדפו אחר המחבלים אשר בגללם נהרסות התשתיות, הכלכלה וכו'. שגיאה תכופה של הישראלים להיכנס ולדחוף את הראש לתוך לוע הארי, לתוך קיני הנחשים של המחבלים. אותה מדיניות צריך לנקוט בשטחים: לא לחפש מחבלים בסמטאות ובבתים במחיר סיכון חיי חיילים בני 19 אלא - למשל, אם המפגעים יצאו מכפר מסוים - יש לנקוט בסנקציות ולחסום לכפר את כל התשתיות: חשמל, מים, אפשרות כניסה ויציאה, ואם אפשר, גם אמצעי תקשורת וטלפון. מהלך כזה לא יעורר סערה בתקשורת העולמית, כמו שמעוררת תמונה של הריסת בתים וזחילה בסמטאות, חוסר חשמל לא מצטלם בכלל, ותמונה של תושבי הכפר סוחבים מים בג'ריקנים לא מרגשת במיוחד, ומצד שני, תמיכתם של תושבי הכפר הפלשתיני במפגעים תלך ותפוג בהדרגה, כאשר יחושו את המחיר האישי שכל אחד ישלם בגלל תמיכה זו. מייד עם תחילת האינתיפאדה צריך היה לסגור את כל אספקת החשמל והמים לפלשתינים לכמה ימים. מעניין איך הדברים היו מתפתחים אז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איני מסכים
שגב ירון,
קריית שמונה,
18/05/05 01:16
|
המחבלים היו פזורים ומוטמעים באוכלוסיה,זה א'. ב' את הבופור למשל לא הצליחו להרוס מן האוויר. ג' בהפצצות אתה לא יכול לתפוס ולמגר את המחבלים אתה חייב להכנס פנימה ולהכות בהם בלבן של העיניים רק ככה הם יפחדו ממך, ואחרון,עצם המלחמה לא היה טעות אלא, העובדה שלא חיסלנו את הכלב ערפאת כבר אז יחד עם אש''פ.לסכום האופי הישראלי של לגמור מהר זו הבעיה שלנו אז והיום,כי כשמצב דורש טיפול יסודי ומעמיק עם מחשבה לא רק לקדנצייה אלא לעתיד............אין מי שיבצע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשגב ירון-תגובה....
המזהיר בפתח.,
18/05/05 18:06
|
שגב ירון,הטיפשות כואבת?? מה השטויות שאתה כותב? אנחנו צריכים לחסל את המחבלים? שיוצאים מתוך מדינה ריבונית? כנראה שהוריך בני דודים, כי אחרת לא יכול להיות שאדם נורמלי כותב כך. המחבלים תוקפים מלבנון. אתה מתחיל להרוס ללבנון את התשתיות. הלבנונים כבר ירסנו את המחבלים שלא יתקפו, מפחד הרס התשתיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
סוף סוף שומעים חיזבאללה+לבנון
ולא סוריה,
לקח הרבה זמן,
17/05/05 19:44
|
הטלת האחריות על חיזבאללה ולבנון הגיונית,מובנת בלי להתפלסף גם למי שלא מתמצא,בלתי ניתנת לסתירה. האחריות הלא ישירה של סוריה ואיראן קיימת,כמובן,אבל ממסמסת את המסר שלנו בזירה הבינלאומית ע''ח אחריות מובנת מאליה של לבנון .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
מתי נהפכנו לפחדנים?
יוסי בכינור,
ת''א,
17/05/05 19:37
|
|
 |
ומי אתה בכלל?
דביבון,
17/05/05 20:05
|
יש לך דרך ארוכה לעשות לפני שתוכל לבקר אותו, מדובר באחד האמיצים שבנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
עמירם לוין התנגד לנסיגה מלבנו
ל"ת
זכות הציבור,
17/05/05 19:36
|
|
 |
9.
למה לא צריך לעמוד ביום הזיכרון
שלו,
17/05/05 19:25
|
הנה עוד הסבר,למה לא צריכים לעמוד דום ביום הזיכרון,,,,,,,,,,, הם ידעו שצריך לצאת מלבנון כבר לפני 20 שנה ,אבל המשיכו לשבת בלבנון מאחר ,ושנים עשר הרוגים לשנה היה מחיר נסבל,,,,,,,,,,,,,,,, כן רבותיי אם קרוב משפחתיכם נהרג באותם שנים זה היה מחיר ''נסבל ''בעיניהם של מעצבי המדיניות,,,,,,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
כדאי להקשיב לצפריר רונן מקיבוץ
איש יהודי,
שרוניסטן,
17/05/05 19:23
|
מולדת בהרצאה קצרה בכנס באוניברסיטת חיפה , חפשו בגוגל לפי השם '' צפריר רונן ''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
כל הכבוד לאהוד ברק
יעקב אורן,
חיפה,
17/05/05 19:22
|
צריך לקרוא לילד בשמו ולא להתבייש אני שבחרתי באהוד ברק לראשות הממשלה מעריך ומוקירו לדורי דורות הזכויות שמורות אך ורק לאהוד כמה דם נחסך ? אני תומך בך אהוד גם להבא אל תתעייף ותגיע לראשות העבודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
אתה התנגדת לנסיגה מלבנון
ל"ת
תזכורת לעמירם,
17/05/05 19:17
|
|
 |
5.
לא נכון
רן,
17/05/05 19:16
|
לא היינו צריכים לסגת לפני 20 שנה. לא היינו צריכים להכנס כלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
עם העינים הגדולות והש
וטרן מפוקח,
17/05/05 19:05
|
והשחצנות שלנו מה שיקרה הוא, שמהגדה המערבית ישאר לנו מעט מאוד. גם כשהיתי חייל סדיר בצנחנים בששת הימים כבר אז הבנו שאסור לשלוט עליהם לאורך זמן. מזלנו שהפלסטינים הדפוקים האלה לא מספיק חכמים כדי לחבק אותנו באהבה ולדרוש שנספח אותם. מה היינו עושים אז...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
עמירם, המתנחלים הם הצרה של
מדינת ישראל,
ולא ציונים!,
17/05/05 18:54
|
אם כל הכבוד לתרומתך הצבאית עדיין לא הפנמת ש-38 שנות כיבוש הם הגורם מספר אחד לאיך שהמדינה הזאת ניראית: כלכלית, חברתית ומוסרית. אתה ממשיך במסורת מפוארת של התרפסות הדרג המדיני והצבאי בפני חבורת מוטרפי משיחיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש מטופש שכמוך
ע,
17/05/05 21:02
|
הטרור רוצח יהודים שהקימו יישובים בארץ ישראל, ואתה אומר שהיהודים הם בעיה ? יא טיפש, אני משתגע מאנשים כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגדר ארץ ישראל
נס 2005,
18/05/05 14:57
|
ארץ ישראל זה מושג רחב מאוד.מי שמתיישב בלב אוכלוסיה ערבית, מכניס אותה לעוצר, הורס לה את החנויות/מטעים/שדות/רכבים וכו' מסתכן בכך שיום אחד האוכלוסיה הזו תתמרד ואז הוא יפגע.ההאשמה היא לא כלפי היהודים אלא כלפי המתנחלים אשר רק!!! בגללם אזרחי המדינה,ולא הארץ,היו צריכים להתפוצץ באוטובוסים,ולשלם מכיסם את מחיר חלום הבלהות של ''ישראל השלמה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנשים כמוך יביאו עלינו אסון
גרינברג,
17/05/05 21:34
|
החלומות שלכם על א''י הגדולה ששולטת על 4 מליון פלסטינים ומדכאת אותם בכוח, הלומות האלה יביאו עלינו אסון ומי יודע אם החלום הציוני לא יעלם לנצח. הטרור הוא הכבוש השפל והנאלח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
נסיגה מסובכת ללא נפגעים נחשבת
נטלי היפה,
17/05/05 17:47
|
בעינייך כשלומיאלית ? שלומיאליות זו בדיוק ההגדרה למה שאתה וחבריך עשיתם בניסיון החילוץ במעלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה נקרא הסכם.
הדור הבא,
קרית שמונה,
18/05/05 15:25
|
הסכם הפקרת צד''ל בתמורה לחילוץ כל חיילי צה''ל מלבנון ללא פגיעות. הסכם מביש בין ממשלת ישראל לארגון טרור, הסכם ידוע לכל, הסכם הנועץ סכין בגב בני בריתנו לוחמי צד''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
הנה אחד שבהחלט מתאים
פניקס,
17/05/05 17:46
|
|