 |
18.
ההפגנה הוכיחה, העם נגד הגירוש!
ל"ת
הרוב המדמם,
17/05/05 23:22
|
|
 |
17.
המבוגרים מהישוב שלי שנעצרו
יונתן,
שילה,
17/05/05 22:58
|
לא הזדהו. היה להם הבוקר 4 מניני שחרית ואח''כ הם למדו. יש עוד 2 ילדים מכיתה ח' במעצר בית עד שבת ועוד כמה ששוחררו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
120 פושעי ישראל יושבים בכנסת
ל"ת
רפי,
17/05/05 22:44
|
|
 |
15.
מופתעים, הא?
שוטר לשעבר,
17/05/05 16:28
|
התרגלתם שכוחות הביטחון הם עבדים שלכם - ליווי שיירות, השתקת פשעים נגד פלסטינים, מוות על מזבח ה''אדמה הקדושה''...עכשיו כולם יכולים סוף סוף להגיד לכם כמה אתם בזויים, ושההתנהגות שלכם לא מקובלת עלינו, ולכם קשה עם זה, הא? אז או שתתרגלו או שתפנימו שאתם חלק קטן מעם ישראל, והרוב רוצה התנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם הרוב בעד ההתנתקות -
יונתן,
שילה,
17/05/05 23:00
|
אז למה שרון כ''כ פוחד ממשאל עם? ולמה ההתקנתקות הפסידה ו-ב-ג-ד-ו-ל במשאל של הליכוד?
הוכחה לכך שהרוב נ-ג-ד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך אתה יודע מה הרב רוצה?
ל"ת
ביטלס,
א''י,
17/05/05 17:33
|
|
 |
14.
המצב קשה
סיסו,
עפולה,
17/05/05 16:06
|
חברים , כדאי לסבול בשקט . בעוד חודשיים יש''ע תהפוך לי''ש ובעזרת השם גם שתי האותיות הנותרות יעלמו תוך כמה שנים . לפנאטים הימניים יש ברירה : לחזור למוטב או להתאבד .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''פנטים ימניים''
סוסו,
חכמולוגיה,
17/05/05 17:32
|
|
 |
13.
כמו מחבלים
אמיל,
הרצליה,
17/05/05 16:02
|
המתנחלים מתלוננים שהיחס אליהם גרוע מהיחס למחבלים . כידוע השב''כ נוהג לרצוח מדי פעם עצירים ערבים . שני העצירים מפרשת קו 300 הם הכי מפורסמים אך לא היחידים . לאור מצב זה הטענה של המטורפים הימנים -מגוחכת ומשקפת אולי מצב רצוי אך בודאי לא את המציאות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רצוי ומצוי
משה,
הרצליה,
17/05/05 17:29
|
מה רצוי ומה מצוי זה תלוי בעיניי המתבונן- וכך אפשר לדעת מי הוא המתבונן. ''המטורפים הימניים'' הם בוודאי כמה ילדות שחטפו מכות ועכשיו עצבניות על כל העולם. לכן לא צריך לקחת קשה כל דבר-
שתה כוס מים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
עדינים איתם-כל הכבוד לשוטרים
מורה מהמרכז,
תל אביב,
17/05/05 15:27
|
מדינה שלמה משותקת בגלל חבורת קיצוניים, מתנהגים איתם הכפפות של משי. בושה וכלימה למדינה שלמה שצריכה להיות בפקקים ובאי סדר בגלל חבורה של אוכלי חינם שבגלם חיילים נהרגים . אם היו יותר קשוחים איתם אולי כל זה לא הי קורה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אחים יקרים, הפסדנו במאבק
אברהם,
הרי יהודה,
17/05/05 14:47
|
הבערנו צמיגים, חסמנו כבישים והבענו את דעתנו הדמוקרטית באופן בלתי-אלים אך מה לנו נפקא מינא? מאי טעמא? מדוע עשינו זאת? בכדי להכות באחינו היהודים? בכדי לעורר עליהם את חמתנו? לא ולא. בכדי להחריד את אמות הספים, ואת אושיות הספין המרושע של ממשלת הזדון אחים יקרים, כשלנו במשימה שמנו הפך לעג וקלס, משל ושנינה בפי כל זב-חוטם עוכר ישראל מלאה הארץ חמס, אך מלאה היא שנאת אחים. לפיכך עלינו לעשות מעשה, להודות בהפסדנו ולשוב אל דרכנו משכבר הימים- אהבת החינם בטוחני כי בכך נוכל לסכל את תכנית העקירה באופן טוב יותר מאשר במחאתנו הקודמת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי התבוסתן שמדבר בשמי ?
אברהם,
הרי יהודה,
17/05/05 16:10
|
בעצם, לא ידעתי שהשם שלי הפך למותג .
אם אתה באמת רוצה לחקות אותי, עליך להיצמד לציונות, ליהדות, לאנושיות ולאמת.
כל מה שתאמר בשמי ויכלול את 4 היסודות הללו - אני מסכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סהרורי ראשון השב מדרכיו הרעות
נעמן,
שפוי,
17/05/05 16:09
|
יפה אמרת אברהם! מקווה שעדר תלמידיך העברינים יקראו ויפנימו זאת אולי אז אתחיל לשקול קצה של הרהור אם אתה ראוי להיות אח שלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוחם ב-''עדר התלמידים העבריני''
נעמן,
שפוי,
17/05/05 19:14
|
אם האחים שלי חוסמים כבישים אני מבין שיש סיבה.
אם האחים שלי ''מפריעים לאזרחים שלווים לשוב מעבודתם'' אני עדיין מחשיב אותם כאחים שלי כי כך גם שאר האחים שלי עושים - מע''צ (נע''צ) הסתדרות, עובדי מפעלים וכמובן, אין לשכח, את אחי השמאלנים שחוסמים לי את כיכר רבין ועוד כשיש להם קמפיין שיקר לליבם.
אם האחים שלי הולכים עם טלאי צהוב אז אני לא אצדיק את זה בחיים ואברך אותם כשהם יורדים מהעץ הזה. בנוסף אני אבין שזה קומץ שלא מייצג את כל המתנחלים ושלמי ששייך לקומץ זה יש אולי בעיות מעבר לעובדה שהוא נגד ההתנתקות (לאו דווקא מתנחל).
אם אומרים על האחים שלי שהם קוראים לרצוחראש ממשלה אני בודק זאת היטב ע''מ לוודא שזו לא מניפולציה אבל הכי חשוב לא מכליל זאת על כולם.
האחים שלי לא תמיד מכבדים את חוקי ישראל וזה עצוב אבל לא שייך רק לאחי המתנחלים אלא לכלל עם ישראל (בא לא נהייה תמימים).
האחים שלי באמת בעד הדמוקרטיה וכל ניסיון להגיד שלא, הוא בא ממקור מוטעה או מטעה בלשון המעטה(אולי הסיבה לכך היא שנאה שלא קשורה לכלום כי כזאת היא השנאה).
רב האחים שלי אינם מכים חיילים ושוטרים ואלו שכן סביר להניח שזה בגלל המתח שקיים בכל הפגנה התסכול הכאב והפרובוקציות של שמאלנים שהם סמולנים.
המסקנה- מי שכותב אינם 6 פעמים ומוציא מההקשר כל קונטקסט לא יכול לשנות את העובדה שהמתנחלים הינם אחים שלי.
תרגיע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנהמן
ביטלס,
א''י,
17/05/05 16:46
|
או, תודה, וואו וגם שיגעוון.
תהייה מוכן לשקול להיות אח שלו? תודה רבה לך נהמן.
אני גם רוצה להיות אח שלך- אפשר?
אני מבטיח לא להרגיז אותך אפילו ולא לזרוק עליך אבנים כשאמא לא רואה.... אבל רק אם תמשיך להרגע. אני בטוח שאתה יכול...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי זה אתה נעמן ?
אברהם,
הרי יהודה,
17/05/05 16:20
|
|
 |
על ראש הגנב בוער הכובע
ל"ת
ביטלס,
א''י,
17/05/05 16:35
|
|
 |
נהמן
ביטלס,
א''י,
17/05/05 16:55
|
|
 |
מה זה ????
ז'אן פייר אמויל,
שדרות,
17/05/05 15:30
|
תגיד לי , אתה תמים או טיפש ? לפנות להגיון של מתנחלים זה כמו לפנות למצפון של ביבי . אין דבר כזה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נופל בפח
ל"ת
חכמוני,
חכמולוגיה,
17/05/05 15:21
|
|
 |
חוץ מזה, יהודי ציוני לא מתקפל
אברהם,
הרי יהודה,
17/05/05 15:16
|
הוא לא נכנע לפי מצבי הרוח של מנהיג זה או אחר . גם אם זה לא קל, וגם אם זה לא נעים, ואפילו המכות של שוטרי ישראל עדיין טריים וכואבים על גבו.
זהו הלקח הציוני, זהו הלקח מהשואה, וזה כל התורה היהודית על רגל אחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצדק עמך! השלום ניצח.
ל"ת
ביטלס,
א''י,
17/05/05 15:06
|
|
 |
שקוף מידי
ל"ת
ביטלס,
א''י,
17/05/05 15:56
|
|
 |
שקרן ! אתה לא אברהם מהרי יהודה
אברהם,
הרי יהודה,
17/05/05 14:59
|
דרכך הנלוזה מזכירה את ההתנהלות של ממשלת העקירה, ח''ו.
אנחנו אולי קצת מכאיבים (שעתיים בפקק) אבל לא משקרים, ולא הורסים ליהודים את הבתים, ולא מגרשים אותם מביתם, ולא הורסים להם את פרנסתם, ולא הופכים משפחות שלמות לפליטים.
אנחנו גם לא מסתתרים מאחורי זהות בדויה.
התבייש לך, ותחזור בך מכל תכניות הרשעה. כי במקום שבעלי תשובה עומדים - אפילו המנחלים לא יכולים לעמוד שם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יאללה תשתוק!
חילוני פורט'ה,
17/05/05 14:55
|
|
 |
10.
מ ס ו כ נ י ם ? א ל ק !
אברהם,
הרי יהודה,
17/05/05 14:42
|
העצורים מסכנים רק דבר אחד - את התכנית הזוועתית לגירוש יהודים.
אם הבנת את זה - אתה בצד הנכון !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מותר לחסום ?
סמי בן-חמו,
רמלה,
17/05/05 15:22
|
סליחה , בזמן המהומות בצפון נורו מאות ערבים ו 13 מהם נהרגו . הטענה היתה שהם ניסו לחסום את הכבישים . אז תחליט - אם חסימת כבישים לא מסכנת אף אחד , שיודיעו על כך , וכל מי שירצה - ימנע תנועה על הכבישים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לחסום ?
אברהם,
הרי יהודה,
17/05/05 16:18
|
אם לחסום עבור כסף או תוספת ביגוד - לא ! אם לחסום בשביל להרוס את המדינה היהודית, כמו שאתם עשיתם בתחילת המלחמה - ודאי שלא ! אבל אם חוסמים כדי להציל את העם מתכנית הזוועה - ודאי וודאי שכן !
מה זה שעתיים בפקק מול גירוש גזעני של יהודים מאדמתם ? למה לאחר לבית שלך אסור - ולהרוס את הבית שלי לגמרי מותר ? למה לאחר לעבודה שלך אסור - ולהרוס את החממה שלי מותר ?
למה? תענה בהגיון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הורסים בית !!!!
פרופסור שפיץ,
רמת אביב,
17/05/05 17:24
|
לגרש אדם מביתו ולהרוס אותו ( מכל סיבה ) זה מעשה קשה . אני מנסה להזכר מה היתה תגובת המתנחלים כאשר הצבא הרס מאות בתים של ערבים פלשתינאים חפים מפשע לשם '' הרחבת צירים '' בהתרעה של שעתיים וללא פיצוים . משום מה לא זכור לי שהם מחו וחסמו צירים . כאשר אתה אדיש לאסון שכנך על תצפה שמישהו יתעניין בך .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בואו אל לוסי בשמיים עם יהלומים
ביטלס,
א''י,
17/05/05 14:59
|
בואו אל השמים כל מה שאתם צריכים זו אהבה אני רוצה לאחוז את ידיכם אנא, ענגו אותו כשאהיה בן 64 אם המתנחלים לא ירצחו אותי לפני כן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתחיל לקלוט את המסר..
ביטלס,
א''י,
17/05/05 16:30
|
לא יעזרו ההתחזויות אנחנו עברנו את הגיל וגם אתה.
אתה גם מתחיל להרגע- מה קרה עיצבנו אותך התגובות שלי? למה? אמרתי לך את האמת?
לא נורא עוד כוס מים אחת-
ותצליח לחזור לשפיות.
ולמה שהתנחלים ירצחו מישהו? אה קוקו? האויב נמצא בחוץ על תעשה סלט. זה מסוכן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אנשים מוכנים למות למען ביטחון
יעקב אייכנשטיין,
קרית ארבע,
17/05/05 14:24
|
אנשים מתגייסים ליחידות קרביות משרתים במילואים והכל למען מדינת ישראל וגם מוכנים להעצר....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
תשאירו אותם במעצר עד אחרי
אני,
17/05/05 14:21
|
|
 |
7.
לשחרר אותם מייד! לקסבה של שכם!
נעמן,
שפוי,
17/05/05 13:50
|
אם א''י כולה שלהם, אז גם שכם, לא? בואו נראה את החוליגנים האלה חוסמים שם כמה צירים בשעות העומס. במחשבה שניה, גם שעות שאינן שעות עומס תהיינה טובות לכך בואו נראה כמה הם אמיצים בלי צה''ל לידם. ועוד משהו, לשלוח שם צוות צילום שאוכל להראות זאת לנכדים שלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תראה כמה '' התקדמת'' ב-17 ד'
ל"ת
ביטלס,
א''י,
17/05/05 15:49
|
|
 |
שמאלן שרוצה לרוות את צמאון הדם
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
17/05/05 15:11
|
היהודי של אחיהם הערבים. על מנת שלוחמי החופש של השמאל יוכלו לתלות אותם בכיכר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תראה איך ''התקדמת'' ב-17 ד'
ל"ת
ביטלס,
א''י,
17/05/05 14:58
|
|
 |
לנהמן הלא שפוי
ביטלס,
א''י,
17/05/05 14:54
|
אתה הולך ומאבד את הצפון מתגובה לתגובה. תקרא את כל התגובות שלך ביום-יומיים האחרונים, ותראה איך אתה מאבד את השפיות ואיך רמת הדיון שלך הולכת ויורדת בקורלציה עם רמת ההתלהמות, ניבולי פה והמוצר האחרון שלךהנחות מכולם- שמחה לאיד!!!
בושה לדרגות שעל כתפך.
אפילו אומץ להגיב אין לך יותר - הפכת לפחדן שפל שמתלהם דרך המקלדת על כל העולם וחושב שהוא טוב יותר אך הוא סתם כלומניק. זה מה שתרצה להראות לנכדים? אתה הולך ומתדרדר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני חוזר בי
נעמן,
17/05/05 14:26
|
אני לא שפוי. הרעילו את מוחי בשקרים. אני לא שונא אף יהודי.
סליחה על תגובתי המתלהמת. נעמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוף סוף אני מסכים איתך ...
אליה,
כפר סבא,
17/05/05 15:19
|
|
 |
יש לך תעודת ''שפוי''?
אביב ישראלי,
17/05/05 14:20
|
|
 |
6.
כל המתנחלים אתם גורמים לנזק
כולם לקרוא חשוב,
חשוב מאוד,
17/05/05 13:49
|
כל המתנחלים אתם גורמים לנזק יותר גדול ולשנאת חינם בבקשה תפסיקו עם השטיות האלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מדינת משטרה. demo דמוקרטיה
ל"ת
מישהו אמר,
דמוקרטיה?,
17/05/05 13:37
|
|
 |
4.
לתת להם תנאים שלאסירים בטחונים
נעמן,
שפוי,
17/05/05 13:33
|
ומה הם בדיוק? תמיד הם היו בעד הפעלת ''כוח פיסי מתון'', אז קדימה, שיהנו ממה שהם בישלו. ושיסריטו את זה ויקרינו בטלוויזיה. אחלה ריאליטי. אשתה מהבירה, אתרווח בכורסה ואתקע גרעפס ענק לכבודם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנהמן הלא שפוי
ביטלס,
א''י,
17/05/05 14:47
|
אתה מבייש את הדרגות שעל כתפך. אתה רק יודע להתלהם ולנבל את הפה- הכי פשוט זה לרדת לרמה שלך ולקרקס אותך. אבל בא נראה אותך מתעלה ועולה לרמה של טיעונים עיניניים. מה אתה חושב שרק אתה יודע לתקוע גרפסים מבירה? לא בעיה ולא חוכמה. על שכמותך כבר נאמר: '' הודו ל-ה' כי גאו גאה..'' אתה לא מסוגל להתעלות מעל לרמה של העלבות אישיות התלהמות ושנאה כי השנאה העבירה אותך על דעתך. לך שתה כוס מים... תרגע. אתה מבייש את הדרגות ואת כל קציני צה''ל בהתבטאויות שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
לשלוח אותם לדרום לבנון
מתנגד להתנתקות,
17/05/05 13:28
|
בתור מי שמתנגד לפינוי המטורף של שרון ,אינני יכול להסכים לפעילות (סגירת הכבישים). אתם הנאבקים נגד ההתנתקות יורים לעצמכם ולרעיון ישר ברגל. קשה לי להזדהות עם החגיגה המתנהלת ע''י ילדים ופרחחים שמשתתפים בחסימת כבישים. במקום לצבור סימפטיה והזדהות של הציבור הרחב עם מאבקכם אתם משניאים את הציבור עליכם. אני מציע לכם ללכת לשרותים ולהצטיד במים לפני ההפגנה כך שתוכלו להיות כלואים לפחות 48 שעות. אני מקווה שמשטרת ישראל ומערכת המשפט תטפל בכם בקשיחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לשוטרים המכים,נעמיד אותכם לדין
הממשלה הבאה,
17/05/05 13:27
|
|
 |
1.
שוטרים הזהרו לא לעולם חוסן
פועל בסתר,
17/05/05 13:18
|
כאשר נעבור את הגבול יהיה בכי ואנחנו לא ידענו לא הבנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כוח פיזי מתון ( אבל כואב )
פקד טויטו,
יפו,
17/05/05 15:27
|
אתה מזהיר את השוטרים ? אדרבא , נסו לפגוע בשוטר אחד ותמצאו את עצמכם לא בבית מעצר אלא בבית חולים . כשמדובר על אלימות , עם גיבוי מלמעלה - אין לכם סיכוי נגד המשטרה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה מרמז, מר אמיץ?
אזרח סקרן,
17/05/05 14:47
|
מה, זה סוג של איום? למה ''יהיה בכי''? על מי בוכים? על המת? על הפצוע? אתה מאיים ברצח? באלימות פיזית? אתה יודע, גיבור שלי, מאיימים המסתתרים מאחורי שמות בדויים אינם מאיימים כל כך. מי שמפחד להזדהות הוא בד''כ מפחד לקיים, או שהוא לא ממש מתכוון. אז אם אתה גיבור מספיק לקיים את האיום שלך, תהיה מספיק גיבור כדי להזדהות. לא תזדהה, הא? לא נורא, אתה לא שונה מהנמושות האחרות סביבך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה לא מיזדהה ? אפס!
ל"ת
אליפלט,
17/05/05 14:57
|
|