 |
27.
845 express!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
me,
24/05/05 15:11
|
|
 |
הם מקריית שמונה נכון?
אילנית רושקוב,
חדרה,
28/05/05 18:53
|
|
 |
26.
והכל ''בזכות פרנסי העיר'' תכנסו
דורון,
מרכז,
23/05/05 13:10
|
בתור אחד שגדל בעיר הזאת ועזב אותה, הכתובת היא האנשים הקטנים שניהלו אותה. ניהול של עיר ''גדול עליהם'', רובם לא היו משכילים ומוכשרים דיים לנהל עיר, במיוחד עיר בעייתית כמו ק''ש. במקום לחשוב בגדול כמו הקיבוצים שמסביב, הם רק התבכיינו על המצב. ''והעצמות'' שממשלה נתנה לתושבים, היו ההצלחות הכי גדולות שלהם. חוץ מזה האוכלוסייה שאין להם הרבה דרישות משחקת לידיהם. הם לא צריכים להתאמץ יותר מדי. ראו את הכביש הראשי לדוגמא. כמה זמן לוקח לסלול כביש כזה. במרכז הארץ זה בחיים לא היה קורה וגם התושבים לא היו נותנים להם. אז תחשבו על זה........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
טעות היסטורית ולא רק שם
מוטי חיפה,
23/05/05 10:51
|
בגל העליה בשנות ה60 הפנו את כל העולים מהשכבות הסוציואקונומיות הנמכות ביותר לקרית שמונה, דימונה ירוחם ועוד, ולא שלחו לשם ולא עודדו אוכלוסיות חזקות להשתקיע שם, את התוצאות אנו רואים היום, כך למשל בגליל % הלא יהודים נמוך לכלל האוכלוסיה, לגבי ק, שמונה יש לעשות הכל כדי להופכה ל''אילת של הגליל'', אני בטוח שיש משקיעים רבים אבל משהו עדיין לא התעורר, וגם לך אדוני ראש העיר, תתעורר בוקר טוב תביא משקיעי תיירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
הכתב הוא הבן של...
חיים,
קרית שמונה,
22/05/05 17:25
|
יוסי חימי, ההוא שפעם כמעט היה ראש עיר והפסיד לפרוספר השמן.... חבל, אולי הוא היה מציל את העיר הזאת, במקום זה קיבלנו את ברביבאי.
יפה, לפחות מישהו מקרית שמונה הצליח להתקדם - שיהיה בהצלחה לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אהוד ברק והרכבת
ריקי,
ירושלים,
19/05/05 17:29
|
שניהם הפתרונות האידאליים. לא נשכח לאהוד את החסכון בארונות קבורה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
על מה הם מדברים!!!!!!!!!!
שגב ירון,
קריית שמונה,
18/05/05 22:31
|
אני מסכים כי העיר מפגרת מבחינה כלכלית תיירותית ותרבותית. אין מספיק מקומות עבודה ואין שום סממן תרבותי נוסח פסטיבל הריקודים בכרמיאל, אבל, מאיפה הם המציאו את המושג העיר הבטוחה בארץ,אני מאוד מודאג זה סימן שלא נערכים וערוכים לקטיושות,מי אמר שהשקט ימשך זמן רב ? להזכירכם גם בשנים עברו היו שנות רגיעה,הקטיושות חזרו. מעבר לכך ראש העיר ברביבאי שאמר כנגד בני עירו שהם עצלנים ושאסור לעזור לחלשים כי אינם עוזרים לעצמם. בעצמו הוכיח שהוא עצלן ותקע את העיר.בואו לקריית שמונה תראו רק חפירות בכל מקום לביוב וכבישים ,כנסו לביה''ס ותתביישו. אני לא נביא או בן של נביא אבל אומר לכם בודאות גמורה כי אני סומך על נסראללה שהוא יחזיר את העיר לתודעה. בישראל כמו גם בעירי עוצמים עיניים עד שנופלים לבור רק אז צועקים הצילו. פרנסי העיר ,העת להתעורר ולהלחם על עתיד העיר. צריך מלון דחוף, פסיטבל כלשהוא, כמובן מפעלים ותעסוקה. עידוד יזמות צעירה ובשביל הצעירים כדי שישארו בבית.גם לא לשכוח להיות מוכנים תמיד אבל תמיד לנפילות כי חכם ממני אמר''מצפון תיפתח הרעה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
40 שנה במדבר
ישי כהן,
כל הארץ,
18/05/05 18:46
|
אין ברירה, התושבים התרגלו להיות ''עבדים'' כמו בני ישראל במצרים. צריך סבלנות, לגדל דור חדש שנולד לקידום עצמי בריא. דור זה יגיע לאן שצריך. רק אלה שלומדים לדאוג לעצמם, למשפחתם ולסביבה שלהם ולא סומכים לקבל תמיכה משמיים יכולים לקדם את העיר. בהצלחה לעושים במלאכה. בארץ זה נשמע מליצי ומפוקפק, למרות זאת המציאות מוכיחה את נכונות המליצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
קרית שמונה
ויקטור,
מנרה,
18/05/05 18:41
|
כיצד העיר אמורה להתפתח אם העומד בראשה נימצא רוב הזמן בחו''ל
לתושבי קרית שמונה אשר האמינו שהליכוד יביא את השיגשוג ושאר הישועות אז הנה משנת 1977 הליכוד בשילטון וקרית שמונה בנסיגה.
אני מציע לתושבי הקריה לפנות לראש המועצה האיזורית גליל עליון .ולנסי ולבקשו להיות לכם לראש העיר אז תבוא הישועה לקריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
לתושבי הקריה אל תדאגו
בן הארץ,
18/05/05 17:25
|
החולירות שהתפשטו מחצי האי ערב אפילו שהקוראן שלהם הגדיר את ארצנו (כולל שטח בדרום לבנון) כארצם של היהודים. אותם זה לא מעניין. בעקבות השחצן ברק הברחן הם ימשיכו בעתוי שלהם להפגיז אותכם. אל דאגה! שרון גרוע ממנו. עד שעם ישראל ילמד לשמור על עצמו על ארצו ויסלק את הנבלות בחזרה למולדתם או לגהינום. הגלגל ימשיך להסתובב. לצערי על ראשכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואם לא?תפסיק להגיב?
ל"ת
ימני נודניק,
23/05/05 16:33
|
|
 |
18.
קרית שמונה
יואל,
הוד השרון,
18/05/05 17:08
|
כדי לפתח את קרית שמונה צריך לעודד מפעלים לעבור לשם על ידי פטור מארנונה פטור ממיסים אחרים ושיפור התשתיות כמו קו רכבת מהיר סיום הרחבת כביש 90 לפני שנת 3000 הגדלת קיבולת נמל התעופה לנחיתת מטוסים גדולים טיםות צרטר מחוץ לארץ ובנית בתי מלון כל זאת על ידי יוזמה פרטית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
אשמת השחיתות והמנהיגות !!
77,
צפון,
18/05/05 16:59
|
מיליוני שקלים הוזרמו לעיר הצפונית, היכן הם הושקעו ? במדינה מתוקנת ובעיר נורמלית היו מדיחים מיד את רה''ע - את הנוכחי ברביבאי וקודמו פרוספר עזרן ומעמידים אותם למשפט, היכן המיליונים שהוזרמו, הסיוע למקורבים ולקבלנים,פטורים מתשלומי ארנונה, קרובי משפחה מועסקים בעיריה ובחברה הכלכלית ובמתנ''ס. הסיבה למצבה העגום של העיר נובע ממנהיגות מושחתת וכושלת. ברביבאי עוסק היום בביסוס כלכלי אישי גורף כספים מכל קבלן/חברה. לשעת משבר קרובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
כנסו כנסו כנסוו
קרייתי בסטלה,
קריית שמונה,
18/05/05 16:58
|
דבר ראשון..נכון שיש שקט אחרי היציאה מלבנון..דבר שני..יש מלא מטיילים בעיר..מכל הארץ כל שבוע אז למה אתם סתם רושמים.. דבר שלישי..קריית שמונה גודלת ובונים עוד מלא וילות ובתים יפים דבר רביעי..יש מלא נרקומנים עבריינים..פריצות..גניבות וזה בגלל שראש העיר לא דואג לנוער ואין לנוער תעסוקה אז רבים מכות פורצים והכל..התושבים לא אשמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
ראש העיר נכשל
ג.,
מרכז,
18/05/05 16:26
|
כישלון של ראש העיר, שיפסיק לבכות כל הזמן לכסף מהממשלה, שיתחיל לעבוד ויפסיק לבזבז כספים. השחיתות חוגגת בקרית שמונה והוא יודע את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאתה צודק. כל מילה מילה.
דוד מהמכולת,
קריית שמונה.,
23/05/05 12:27
|
|
 |
14.
איך במושבים והקיבוצים מצליחים?
מנשה,
18/05/05 15:52
|
גם המושבים וגם הקיבוצים מקבלים תקציב זהה או פחות מאשר מקבלת קרית שמונה. הם נמצאים ליד אותו גבול והדרכים אליהם הן בדיוק אותן דרכים שמובילות לקרית שמונה.
אז למה הם נהנים מפריחה כלכלית וקרית שמונה שוקעת? אולי בגלל שהם חושבים שצריך לעמול ולא לחכות לתקציב ממשליתי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם בקריית שמונה היו משקיעים רק
ירקוני,
18/05/05 21:53
|
עשירית ממה שהושקע על ידי המדינה בקיבוצים שמסביב, הכל היה נראה אחרת
אין לך מושג מה קורה היום בקיבוצים. ולו ידעת, לא היית מזכיר אותם כלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
שיבקשו תקציב מהחרדים והדתיים
חיים,
18/05/05 15:50
|
עיקר התיירות היא בשבתות וחגים.
אם לאורח אין איפה לאכול ולאן ללכת מדוע שיבוא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
האשמה בעיריה.
הדור הבא.,
קרית שמונה,
18/05/05 15:20
|
האשמה במצבה הקשה של העיר היא העיריה, החמולות השולטות בה והעומד בראשה. המשכורות מועברות כיאות לבכירים בלבד, ואילו עובדי העריה, וגרוע מהם, עובדי המתנס''ים, סובלים מסחבת אדירה, עיכוב בתשלום המשכורות ויחס אנושי מזעזע מצד בכירי העיריה. סכומי כסף אדירים מושקעים בפיתוח כבישים, והחלפת צנרת בכל רחוב בעיר, העבודות נמשכות שנים, מה שמקשה על החיים הנורמלים בעיר, בכל יום רחוב אחר פתוח, סגור, פתוח. עוד סכומים אדירים הושקעו במערכת בחירות שחצנית ובזבזנית להחריד לפני כשנה וחצי, שלא לדבר על השחיתות בה היתה נגועה מערכת הבחירות. פיטורי מקורבים למועמד מסוים בידי מקורביו של אחר בעיריה ובמתנס''ים היו דבר שבשגרה. הכספים שניתנו לעיר לשיקום לא עזרו כהוא זה למצב הקשה בה, על אף שנוסף לאיטו נתיב נוסף לכביש הראשי- כביש 90. די לבכיינות על מצבה הבטחוני הקשה בעבר ודי לאשליות השלום כיום. המצב בדרום לבנון דומה לחבית נפץ שעל פתחה יושב אדם ולפיד בידו. מסוקי צה''ל העוברים בשבת אחה''צ לא מורים על אימון לחניכי קורס טיס, ואפילו לא על איסוף מודיעין. ההגבלות על השיטוט החופשי ברכס הרי נפתלי גם הוא לא מצביע על גבול שקט, וגם לא הדי ההפגזות הנשמעים על פני כל העמק, ממרחק 15 ק''מ מהקריה, בהר דוב. הערכות צה''ל על הקו וקרבת מוצבי החיזבאללה אליו מוכיחים כמה לא שקטה הגזרה. מנהיגי העיר מנסים ליצור אשליה מטופחת כיאות על שקט בטחוני , על שלווה לאחר שנות לחימה קשות. במקום לעמוד על הרגליים ולהפוך את העיר בעלת הנוף והאוויר הטובים בארץ לעיר משגשגת נוקטים פרנסי העיר את טקטיקת ''המקופח בשכונה''. המצב דפוק כי מישהו אחר עשה שיהיה כך. אין כל אחריות אישית או יוזמה אמיתית לשינוי. כל ראש עיר מאשים את קודמו בשחיתות וקידום אינטרסים אישיים, עד סוף תפקידו, אלא שראש העיר המכהן מחמם את כסאו כבר שנים לא מעטות והוא גורם די רציני בהובלת המצב אל פי התהום עליה הוא עומד. צעירי העיר מביטים בה בתערובת של אהבה ושנאה. אהבה לאנשים החמים, הנוף המדהים ולפוטנציאל האדיר הטמון בעיר, ושנאה לשחיתות, הבלגן, תרבות טיפוח המקורבים, ליד הקרובה לצלחת - והיא זו הרוחצת בה... מה יהיה? אם לא ישתנה לא נחזור. אם ימשיכו סיפורי השחיתות בוועדת המלגות העירונית הם ירחיקו אותנו עוד ועוד וידחפו אותנו החוצה.
קרית שמונה- עיר של 20 אלף איש שעברו וגרו בה 250 אלף איש, ולא קבעו בה את ביתם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
תושבי קריית שמונה אשמים
jak,
18/05/05 15:02
|
מקריאת הכתבה המסקנה המתבקשת היא שתושבי קריית שמונה הם האשמים העיקריים
אין לכם יזמים בקריית שמונה? מה זה צריך להיות עיר מרכזית בצפון שכל הקיץ מלאה במטיילים שנמצאת במצב כזה זה נראה כאילו מתחננים לתת לכם כסף ואתם לא רוצים יותר קל להאשים את הממשלה? האמת גם היא אשמה היא היתה צריכה אולי לתת בתור התחלה קצת מענקים כדי להעיר את העיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
לאמץ את הצעת השר שיטרית
צפוני,
18/05/05 14:44
|
השר מאיר שטרית הציע להקפיא את כל ההשקעות באזור המרכז ולהפנות את כל משאבי הפתוח לצפון ולדרום. אם אכן הוא ילחם על כך ויעביר החלטה, תהיה תפנית דרמתית הן בצפון והן בדרום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
בליכוד בחרת? בחרת חרטא
ל"ת
דן,
18/05/05 14:35
|
|
 |
בליכוד בחרתה חרתה קבלתה
ליכודניק,
18/05/05 18:28
|
אסור להצביע ליכוד אתה כאילו מקבל מנחם בגין כאילו זבוטינסקי אתה מקבל ביילין ברשת הסואה בר כוכבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
למה אין תיירות בק''ש
אחד,
ליד ק''ש,
18/05/05 14:29
|
אין תיירות בקריית שמונה מסיבה פשוטה, העיר נראית נורא, לא מסבירה פנים ונעולה בשבת!!! בנוסף, השגשוג בקיבוצים ובמושבים מסביב נוצר כי אנשים עשו בעצמם ולא חיכו שיאכילו אותם עם כפית. מילה של מי שמכיר את האזור ואת האוכלוסייה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
במי האשם?
שעיה,
קרית אונו,
18/05/05 14:19
|
כל פני המדינה היו נראים אחרת, כלכלית, בטחונית ומצב-רוחית אלמלא ההשקעות המפליגות ומיותרות ב''התנחלויות'' המבודדות ברצועה ובגדה. אולי כבר יפנימו כולם כי יש מספיק מקום בארץ ויש לפתחה לרווחת כל תושביה ולא להמשיך ולהחזיק במקומות המיותרים מלכתחילה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בסדררררררררררררררררררררר
ל"ת
jak,
18/05/05 14:59
|
|
 |
6.
כפויי טובה
קובי,
באר שבע,
18/05/05 14:17
|
אמת, קריית שמונה חייבת רבות לאהוד ברק שפטר את כולנו (!!!) מעונשה של לבנון. יש לי הרבה סימפטיה לאנשי העיר הזאת, חוץ מדבר אחד, ביום הבחירות מה שאהוד ברק עשה בשבילם די נשכח מעיניהם ומליבם, חבל....עם כל הביקורת עליו קריית שמונה צריכה לתת לו אזרחות של כבוד. וההשקעות, כמו שנאמר, עם השקט גם הן תגענה. מדינת ישראל הרי חיה על פילנתרופיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כבוד לברק?
שגב ירון,
קריית שמונה,
18/05/05 22:48
|
ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק,אומנם הביא קצת שקט.יחד עם זאת בעקבות הנסיגה ומאז לא ביצענו שום פעולה נגד החיזבאללה והיום הם מהווים איום רציני יותר מאשר לפני הנסיגה,למעשה מאיימים גם על אזור המרכז.ברצונם מחממים את הגיזרה וברצונם שומרים על שקט יחסי.חמור מכך קציני צבא רבים מאמינים ובטוחים שהאימות עם החיזבאללה בלתי נמנע,עם נפגעים רבים מאוד מצידנו מאחר ובקריית אונו למשל לא ערוכים לירידה למקלטים(למעשה לא שמעו פגז נוחת בעירם סביר להניח מעולם),לכן ידידי אני לא מעניק למר ברק אפילו תואר של חכם.כל מה שהוא עשה זה דחות למחר את מה שהוא היה צריך לעשות אתמול ועכשיו שהוא אינו ,אנו נשלם את המחיר.ואם אתה קונה את אשליית השקט בוא לעיר למספר ימים וראה את המסוקים החגים שמע את הנפילות בהר דב וראה את הפחד בעיני האמהות בעיר עת הן שולחות ילדיהן לגן. מגיע לנו יותר והרבה יותר מגיע לנו שקט כמו לתושבי אילת,שם לא היו פיגועים ולא קטיושות.את זה נשיג רק שלא יהיה יותר אויב מצפון.ודרך אגב תגיד לנו לתושבי העיר הזאת תודה על עמידה של מעל שלושים שנה בנטל עם מחיר בחיי יקירים. עם המנטליות היום במקום אחר היו כבר קוראים להחזיר את השטח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
זה בגלל שהכל שם סגור בשבת
אני,
מבשרת ציון,
18/05/05 14:11
|
רוב האנשים מטיילים בשבתות ובחגים. כשאנו עוברים בקריית שמונה בשבת הכל שם סגור - אין שום סיבה לעצור שם. לכן התיירות מסביב פורחת וקריית שמונה לא. היא פשוט סגורה לתיירים! כשיבינו שצריך להשתחרר משלטון הדתיים על אופיה של העיר, התיירות בה תתפתח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש עוד שישה ימים, מה איתם, למה
בימבו,
הקרייה,
23/05/05 12:23
|
|
 |
אולי בגלל שאנחנו עובדים?
ל"ת
או שאתה לא יודע,
מה זה עבודה?,
23/05/05 16:36
|
|
 |
4.
ש''ק - בירת הקנטון הפלסטיני
Joe Anaaref,
IsraHell,
18/05/05 14:08
|
בהתאם לרעיון החדש של ח''כ טיבי אני מציע לייעד את קרית שמונה להוות את בירת הקנטון הפלסטיני בגליל. היהודים נחושים בדעתם ליישב רק את מה שבין בתים לרשפון והנהגתם עושה הכל כדי לרוקן כל חבל ארץ אחר (ראו את המאמצים של הממשלה להביא את הכבלים לכל בית בצפון כדוגמא טובה למה שהיא עושה בכל שטח. עד היום אין כבלים בכל הישובים המרוחקים). אני בטוח שהקנטון הפלסטיני ימצא את קרית שמונה עיר טובה ליישב, בדרך לירושלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
יאללה למלחמה שתביא צמיחה.
ל"ת
כלכלן קלקלן,
לילנבלום,
18/05/05 13:57
|
|
 |
2.
יש פתרון
יואב,
צפון,
18/05/05 13:28
|
הפתרון לטווח ארוך הוא להגיע עם הרכבת לקרית שמונה, ובמקביל- להקצות את כל הקרקעות שלאורך ציר הרכבת להקמת מבני תעשייה, כך שכל מפעל יהיה בטווח הליכה מהרכבת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שינוי קל בתוכנית
אבי,
18/05/05 22:03
|
במקום להפשיר את כל הקרקעות לאורך הציר לתעשייה. מספיק להפשיר את הקרקעות ברדיוס מסוים מתחנת הרכבת.
נ.ב. עוד מעט יש רכבת לכרמיאל. כרמיאל קריית שמונה - 40 ק''מ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק רכבת ושקט יאוששו את הצפון
ל"ת
שחר,
צפון,
18/05/05 14:51
|
|
 |
מילים כדורבנות
ל"ת
אלישע צ'יפרוט,
מוקטעה,
18/05/05 14:49
|
|
 |
צודק לגמרי
ליאור/,
18/05/05 14:30
|
רכבת אקספרס קו קרית שמונה-חיפה עם תחנה אחת באמצע. זה יביא גם אוכלוסיה לגור בעיר וגם מפעלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
בזכות איש אמיץ אחד
נחום,
18/05/05 13:12
|
|
 |
למה זכות
סטולר,
18/05/05 16:13
|
לאור הסתכלותך על התנהלותו של אהוד ברק נראה שאתה זקוק להחמלה ובמהרה איך אפשר לתת אימון באיש שהצליח לקלקל אפילו את הטעויות של ביבי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנחום. אתה צודק.
צמח,
18/05/05 14:48
|
אבל היום אנו רואים את אהוד הגדול שעושה את כל הטעויות האפשריות.וחבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הורוביץ
רונן,
קרית שמונה,
18/05/05 16:07
|
רק מנחם הורוביץ יכול להציל את העיר שלנו חבל שהוא לא מיתמודד
הגב לתגובה זו
|
|