 |
51.
הכי חשוב לחברות הסלולר הכסף
הדואג,
10/05/06 15:28
|
|
 |
50.
שלב שני
רמי,
נען סתריה,
21/05/05 11:56
|
לעמוס (ירון) היקר, בקרוב מאד יעבור המאבק שלנו בחוות האנטנות בנען לפסים אחרים. אתה תישא באחריות. התמימות שלנו אינה לאורך זמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
תפסיקו להסית
א,
21/05/05 09:21
|
לכל אזרח שאינו מעורב בפשע לסוגיו צריכה להיות בחילה גם בלי קרינה אלקטרומגנטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
כל אנטנה היא מסוכנת!!!!
ל"ת
יניב,
ת''א,
20/05/05 20:56
|
|
 |
47.
לא מרגיש טוב בשבוע האחרון
מנחם,
תל אביב,
20/05/05 18:15
|
אני עובד בשקמית בבסיס הקריה ולא מרגיש טוב בשבועות האחרונים וגם בחורה בשם פאני שעובדת איתי כמעט יתעלפה לפני כמה ימים בזמן העבודה חייבים לטפל בענין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה העניינים מנחם?
פינוקיו,
הקירייה,
21/05/05 05:14
|
|
 |
46.
דרשו בודק חיצוני
משה,
חיפה,
20/05/05 17:24
|
יש לדרוש שבדיקת המתקן תתבצע ע''י בודק חיצוני שלא קשור למערת הביטחון יש בודק קירנה מוסמך באזור הצפון בודק עצמאי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
Indoor Air Quality...........
Hami-hai,
19/05/05 20:34
|
Do this: 1. Measure how much Fresh Air the air condition system provides ?? 2. Check the Off Gasing from paint and furnitures ?? 3. Test the Level of CO-2 ?? Good Luck, be well.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
כמה עלה כל העסק?
ישראלה,
19/05/05 19:07
|
למישהו יש שמץ של מושג כמה עלה למדינה כל העסק? ההריסה, הבניה ,הריהוט , הציוד?
יש מידע בטחוני חסוי שבו אין אנו מעונינים - אנחנו רק רוצים לדעת כמה זה עלה לכל אחד מאיתנו???
היכן אפשר לקבל מידע זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פורסם לא פעם....
עידן,
10/05/06 11:14
|
הבניין הענק הזה עלה בסביבות ה-600 מיליון שקל והוא שווה כל שקל! עשרות מבנים בקרייה נהרסו ויחידות שלמות שהיו מחוץ לקרייה או נכנסו לבניין החדש או הועברו לבסיסים אחרים וכעת יש שיפוצים של פיתוח איזור קפלן בתל אביב בזכות זה. התוכנית היא הרבה יותר גדולה וכוללת גם את בניין מז''י שיבנה בצמוד במקום הבסיס בקסטינה (במקום בסיס בניין-זה התקדמות לא?) ועיר הבה''דים בדרום ועוד שיפוצים ובניית כבישים ומבנים מסביב לקרייה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
כדאי לבדוק את הצבע
קארינה,
ת''א,
19/05/05 19:02
|
יש צבעים שפולטים רעלים ואולי נעשה שימוש בצבע שאינו תקני. היה כדאי לבדוק את הדבר. וכפי שכבר הוצע כאן זה לא רעיון רע לפתוח חלונות לאוורור ותחלופת אויר בעיקר כשהולכים הביתה בלילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
אסון של מיקום
רונן,
19/05/05 18:57
|
קשה לי להבין איך ממקמים בנין מסוג זה בלב מרכז אוכלוסיה. האם לא סביר שבעת מלחמה או לוחמת טרור זה יהיה יעד מועדף לפיגועים? כולם אידיוטים במדינה שלנו? או אולי פשוט נעים לכל הבכירים שם לעבוד במרכז העיר המסעדות והקניות?? נעים לכם?על חשבון הסיכון שלנו בנוכחותכם הצמודה אלינו? תעברו מפה מהר לדרום השומם ותפריחו שם את השממה.
אנחנו נסב את הבנין למלונאות או מגורים ועוד יישאר לנו הרבה עודף מן המעבר שלכם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
אני משרתת בבניין הזה כחיילת,
חיילת מהבניין,
19/05/05 18:50
|
והעניין הזה מאוד מטריד אותי. אני תורמת בכיף את השנתיים האלה לצבא ומנסה לעשות את זה בצורה הכי טובה שאפשר, והצבא הכפוי טובה מטגן לי את המוח בו זמנית!! אני לא מאמינה ל''בדיקות'' שיעשו כאן, צריך להזמין בדיקות שלא יהיו מתואמות עם המשרד כך שלא תהיה אפשרות כלשהי להוריד את רמת הקרינה בזמן הבדיקה. בדיקה מתואמת תוצאתה ידועה מראש- רמת קרינה תקינה.
אני לא מוכנה לחלות בסרטן ולמות בגיל מוקדם בגלל ש''חטאתי'' לשרת בצבא בניגוד להרבה אנשים שאני מכירה שיצאו מהצבא מבלי לשרת אפילו חודש.
השירות לא צריך לעלות לי בבריאות !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
ישנם מכשירים חוסמי האזנה
אר,
חיפה,
19/05/05 18:09
|
ממש חלם המנין הזה! להקים בנין רגיש הנמוך מסביבתו ובלב מבנים אזרחיים,,, ממש קל לרגל ולצלם אחרי המטכ''ל ומשרד הביטחון,,, איפה השכל של מופז וחבריו הגנרלים של קסטנייטות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
איכות הסביבה וזיהום הגוף
צרכנית בריאות,
לייד הקרייה,
19/05/05 17:42
|
נראה שלא חולף יום מבלי שיופיע בעיתונות / טלויזיה סיפור שלילי כלשהו בנוגע לאיכות הסביבה. תהה האמת מאחורי כתבה זו אשר תהה, בין אם זו קרינה ובין אם צבע או סתם חוסר אויר, אנו שומעים בלי סוף על התחממות כדור הארץ, זיהום אויר ומים, שכבת אוזון מתפוררת, האוכל שאנו אוכלים מרוסס ומלא בכימיקלים, והרשימה עוד ארוכה... אין ספק שכל זה משפיע על בריאותינו. גופנו מנסה בכל כוחו להתמודד ובכל זאת אנו שומעים יותר ויותר על סרטן, מחלות עורקים וכלי דם, סכרת, מיגרנות, עייפות כרונית בעיות עיכול, פרקים,דם ועוד מגוון בעיות. כולנו למעשה סובלים מאותה בעיה: עודף רעלים! עודף הרעלים מורגש באותו איבר בגוף שהוא החלש ביותר לפי המבנה הגנטי והתורשתי, ולכן כולנו זקוקים לניקוי רעלים ולאזן את גופנו. לא רק היושבים בבניין החדש, או באזורי קרינה אחרים.
לא ניתן להימנע מהזיהום, זה חלק מהשפעות התיעוש שאנו בחרנו לפתח. אך ניתן לצמצם את ההשפעות מהזיהום שאנו סופגים. אחת הדרכים שאני מתלהבת ממנה, היא שימוש יומיומי במשקה צמחים בוטניים, המבוסס על נוסחא סינית. משקה שאני ממליצה עליו בחם רב, כל משפחתי וחברייי כבר שותים אותו ואשמח לשתף בתוצאות. הוא כולל 23 צמחים ואנטיאוקסידנטים רבים. בינהם צמחים התומכים בפעולת ניקוי הגוף.
למתעניינים, ניתן ליצור עימי קשר בטלפון 050-5670800 ורד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
כאילו לא יודעים מה ימצא בבדיקה
חיים,
19/05/05 17:28
|
כמו בזיהום הקישון ומחלת לוחמי השייטת, כמו במתים על קידוש האנטנות של משהב''ט בנען - לא ימצא קשר בין ריכוז של 4-5 גידולי סרטן שונים אצל אותו חולה לסיבה שכולם יודעים מה היא ! מדינה מושחתת שטובת אזרחיה לא נחשבת כלל. קדימה למהפכה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
צריך להערך בהתאם
ג'ובניק צפונבון,
19/05/05 15:39
|
מעתה אני שם נייר אלומיניום על הביצים כל פעם שאני נכנס בשער שרונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
'' הביטחון'' הזה הורג אותנו !!!!
חן,
19/05/05 15:00
|
צחוק הגורל '' מערכת הביטחון '' שאמורה להגן עלינו , הורגת אותנו. הגולם הענק שבנינו שכל כולו '' ביטחון'' ואחריו נסרחת בסרח עודף משהו שמתיימר להיות '' מדינה '' - הגולם הזה קם על יוצרו ומאיים עכשיו להרוג את כולנו. קודם דימונה, עכשיו הקריה בת''א - קחו את '' הביטחון '' הזה מאיתנו לכל הרוחות, תנו לנו שלום פשוט שאפשר לחיות איתו !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
נדפק לכם המוח?????
albxox,
19/05/05 14:50
|
הסימפטומים שגברת הזכירה הם לא תוצאה של חשיפה לקרינה אלה אם כן הקרינה בעוצמות אדירות וזה לא יתכן! הרבה יותר הגיוני כי זה נובעה מחוזר מחזור אוויר בבניין, חומרי בנייה במיוחד כשהם חדשים ועדיין חלקיקים מהם נפלטים לאוויר כאבק. חומרים שפולטים חומרים בעלי השפעה כזאת או אחרת כגון רהיטים חדשים מחומרים סינטטיים המקובלים לבניית ריהוט משרדי וכו'. תפסיקו לעשות פאניקה על לא כלום, אני אתפלא אם בפעם הבאה תפילו את האשמה על חייזרים שנחתו במנחת בבניין (אחלה סקופ, לא?-וזה מה שהכי חשוב לכם).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנסו לפה - צודק לגמרי !!!
צדיק בסדום,
19/05/05 22:02
|
נכון בהחלט. גם אנחנו עכשיו לבניין חדש (אחר, לא של משהב''ט) וגם שם יש בעיות בריאותיות לעובדים, ושם אין אנטנות, אז כנראה שלא הקרינה היא הבעיה !
בלי שום קשר, כל החידושים והטכנולוגיה עם כל הדברים החיוביים שבהם, די הרסו לנו את החיים :( וחבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיזוג אויר
חרמון,
20/05/05 12:01
|
הבעיה היא ברצון לחסוך בעלויות של מיזוג האויר. קודם כל- בגלל המיזוג אויר, החלונות נשארים סגורים, דבר שני- כדי שהסירקולציה תהיה טובה, יש להחליף את כל האויר מדי כמה שעות, שזה אומר שמערכת המיזוג צורכת50% אויר טרי מבחוץ (ולכן גם צריכה לעבוד בהספק כפול- אם היא בכלל תוכננה לכך). בעיות דומות היו גם בבנינים החדשים של משרד החוץ ומשטרת התנועה בירושלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
מסכנים - תחזרו לבנין הישן
רוני,
רמת גן,
19/05/05 14:34
|
שפכו הרבה כסף לריק על בנין מיותר. יש הרבה כסף במשרד הבטחון - אולי יתנו לכם פיצויים.
פשוט רחמנות עליכם.
אוכלי חינם שכמותכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתבישי לך
ל"ת
===,
17/05/06 00:02
|
|
 |
עוד מעט מעבירים את הבנין לידי
מה איכפת לך ?,
19/05/05 14:47
|
אחמד טיבי !!!!! שר הבטחון החדש יהיה ערבי - כי זה שנימצא שם היום לא שונה מהם !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
Another problem
John,
London,
19/05/05 14:26
|
Not long ago the Shabak decided to upgrade its buildings in Gilo, Jerusalem. there are several dishes and antennas there and many residents living near by. But of course because it's the Shabak, nobody does anything.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
ניסויים בבני אדם
??,
19/05/05 14:20
|
|
 |
31.
מיסכנים הפקידים כואב להם הראש.
ל"ת
AVI**,
כנען,
19/05/05 14:11
|
|
 |
30.
לעובדים -לא לוותר ,להלחם!!!!!
ל"ת
דר,
19/05/05 13:58
|
|
 |
29.
גבר גבר....
דניאל,
19/05/05 13:48
|
|
 |
28.
מסתירים אנטנות במנחת מסוקים???
ל"ת
אבא,
19/05/05 13:41
|
|
 |
27.
תיפתחו חלונות שאוויר ייכנס
רופא,
19/05/05 13:36
|
צריך לאוורר את החדרים מידי פעם (בלילה למשל)... האם מישהו בדק את האיוורור ותחלופת האוויר בבנין??? אולי זה המקור לכאבי הראש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק-חסכו במע' מיזוג האויר
ל"ת
יודע דבר,
הקריה,
19/05/05 14:20
|
|
 |
26.
כל העובדים יקבלו סרטן תוך זמן
שלמה,
מרכז,
19/05/05 13:21
|
קצר ביותר. צריך להיות משוגע לעבוד במקום כזה. שימו לב מה קרה בקיבוץ נען או במקומות שהיו קרובים לקרינה אלקטרומגנטית כמו אנטנות סלולריות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
יאללה יאללה עשו טובה
אמנון,
19/05/05 13:13
|
|
 |
כן זה פורסם כבר בטלוויזיה
ל"ת
ליהי,
19/05/05 14:10
|
|
 |
24.
להציב מיד מגלה קרינה, כן גם לפ
טר עובדים מיותר,
19/05/05 13:06
|
|
 |
23.
קשקשנים פשוט כך
אזרח-מודאג,
19/05/05 12:59
|
מעריב נפלתם על הראש??
קרינה אלקטרו מגנטית על מנת שתגרום לתופעות אלו צריכה להיות בעוצמה של מאות קילו וואטים (בהתייחס למרחק שהאנטנות נמצאות)
ילללא תמצאו נושא אחר לכתוב עליו ותגידו לעובדי משרד הבטחון שיפסיקו לבלבל את המוח
הבחילה בהחלט תיתכן מהצבע התרי או מחומרים כימיים שהבניין נבנה מהם
אבל בטח שלא מקרינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עיניים אדומות
חרמון,
20/05/05 11:53
|
אתה צודק לגבי העוצמה אולם גם אז לא הינו רואים סמפטומים של עיניים אדומות. עיניים אדומות הם סמפטומים אופייניים זיהום אויר!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך תלמד עיברית ! תרי = טרי !!
אזרח מודאג 2,
ת''א,
19/05/05 14:52
|
עוכר ישראל שכמוך, תתקן שגיאות כתיב ואחר''כ תטיף מוסר לאחרים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסתכל במראה
מוסה,
קרנית,
19/05/05 13:43
|
העובדים יודעים רק חלק מהקורנים שהתקינו בבניין החדש.
שיבדקו. שוימשיכו משם לבסיסים אחרים עמוסים באנטנות וגם לספינות חיל הים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל להגיב אם לא מבינים...
חיים,
19/05/05 13:42
|
באמת חבל, האנטנות שתולות בתקרות של הבניין ולא ב''מרחק קילומטרים'', יש דברים שהשתיקה יפה להם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוכר ישראל?? מה הקשר???
אזרח-מודאג,
19/05/05 15:51
|
ובקשר לעברית שלי זה בעיה מולדת
בקיצור תתמקד בעיקר ולא בטפל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה צבע טרי?!
i,
10/05/06 11:10
|
|
 |
22.
הקרינה מסוכנת - התעוררו!!!
עמירה,
סתריה,
19/05/05 12:53
|
בישוב שלנו חיים בצל סכנה של 33 אנטנות רבות עוצמה של הצבא, גלי צהל ומשרד הביטחון מזה שנים. אבל כמו שאצלנו החולים מתים, והאנשים בחרדה - לדברי משרד הביטחון - אין בעיית קרינה והבעיה מטופלת בעצלתיים.
לכן, אני בטוחה שגם העובדים בבניין החדש רק מדמיינים. המתקן בטוח ואינו עובר בעוצמותיו את המלצות המשרד לאיכות הסביבה. קחו אקמול!
אולי כדאי להקים ועדת חקירה שתעבוד על העניין במשך שנים ותגבש מסקנות בשיתוף עם המשרד לאיכות הסביבה ועם משרד הבריאות. הרי את הבניין היפה שהושקע בו כסף רב, אף אחד לא ישבית.
משרד הביטחון - למי אתם נותנים בטחון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיקי לבלבל את המוח כבר
מונו,
מושב מצליח,
19/05/05 13:34
|
50 שנים אנחנו חיים ואין שום בעיה הקרינה לא מסוכנת ולא כלום
וחוץ מזה אנחנו קרובים יותר מכם לקרינה הזו ואנחנו לא מתלוננים
מצאי לך דרך אחרת לשנורר את המדינה יש לנו מספיק גנבים כאן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אני עובד בקיריה
רונן,
19/05/05 12:51
|
|
 |
דבר עם הממונה על הצבת חיילות
מוסה,
19/05/05 13:44
|
|
 |
תברח
משה,
19/05/05 13:17
|
|
 |
20.
נדרשת בדיקה מהירה של גורם אזרח
שמעון,
השרון,
19/05/05 12:45
|
טיפול ענייני עי ביצוע בדיקה מקיפה ע''י גורם מקצועי אזרחי בשיתוף המשרד לאיכות הסביבה וחשיפת הממצאים תתן מענה הולם ומספק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
בקרית הממשלה חיפה צריך לבדוק
ל"ת
אזרח,
חיפה,
19/05/05 12:40
|
|
 |
18.
כל הכבוד למעריב/NRG
אזרח,
גוש דן,
19/05/05 12:33
|
דרוש אומץ בכדי לצאת בפרסום כזה.
אנא אל תרפו מן הנושא - זה בדמינו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
הערה קטנה
חרמון,
19/05/05 12:17
|
עובדת בשם חנה מצוטטת: ''מדובר בכאבי ראש נוראים, עיניים אדומות וסחרחורות בלתי פוסקות'', להערכתי, ניתן להבין על פי תאורה- שהמקור לסימפטומים מהם היא סובלת הוא דווקא איוורור לא טוב בבניין, כאשר אין סירקולציה מספיקה עם אויר מבחוץ (במטרה לחסוך בעלויות קירור) ויחד עם האויר- חודרים חומרים אורגניים, או אבק שנוצר בתוצאה משימוש בחומרי בידוד מסויימים, ועוד, ואלו גורמים ומחמירים את הסימפטומים עליהם מתלוננת אותה חנה. אין זה אומר שאין שם בעיית קרינה, אולם כדי שתגרום לבחילות (לא לעיניים אדומות) צריכה להיות עצמת הקרינה גבוהה יותר בסדרי גודל אפילו מזה של משדרי רשות השידור. מה שלא כל כך סביר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם אתה יודע מה יש שם???????
ל"ת
א.,
יודע דבר,
19/05/05 12:37
|
|
 |
כן אני יודע אין משדרים רבי
קצין קשר,
19/05/05 13:04
|
|
 |
זה מה שאמרו על הקישון
מוסה,
19/05/05 13:46
|
וגם על הסרטן במערב רמת השרון ועל זיהום המים מתעש ברמת השרון.
בקיצור איפה שיש מערכת ביטחון ישראלית - יש צרות חמורות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פתרו אותך מרפאל או מאלביט??
ל"ת
קצין קשר,
19/05/05 17:45
|
|
 |
16.
חומר ושאלה לתחקירני מעריב
מעניין מאד,
19/05/05 12:05
|
האם בסביבת פיקוד צפון חשופים תושבי צפת לקרינה. ומה עם החיילים שם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם במטולה ישנם תושבים רבים
ר,
חיפה,
19/05/05 15:25
|
הסובלים מתופעות קרינה. ישנם שם ציוד בטחוני במעבר הגבול עם לבנון. בקיצור פחד....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
זה לא מהקרינה, אלא משר הביטחון
ל"ת
ר,
19/05/05 11:57
|
|
 |
14.
מעניין איך ניתן היתר ?????????
חושש,
גגות,
19/05/05 11:13
|
.....והיכן המשרד לאיכות הסביבה ???...בכדי לבדוק את סביבתנו צריך לשלם ולמי שאין כסף...מה עושה ???סובל..... . טוב ,אחרי הכתבה הזאת,מעניין איך יטפלו בקרינה הסביבתית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תהיה בטוח שתוצאות הבדיקה
הנושא מוכר,
19/05/05 11:58
|
שיתפרסמו לא יראו קרינה חריגה .
קיבלת את הדו''ח ? ראית אותו ?
אתה חושב שמשרד הבטחון יפיץ מיוזמתו את תוצאות הדו''ח אם יהיו קטלניות מבחינתו ? מבטיח לך שלא !
חלק מהשחיתות שכתבו עליה דנקנר ומרגלית .
זה נובע מכך שפקידים בכירים ראשי אגפים וסמנכ''לים תקועים במושביהם למעלה מ-10 שנים . יש להורות על רוטציה לפחות אחת לארבע שנים בתפקידים כאלה בכל המגזר הציבורי ! אני לא מכיר בעל תפקיד שאין לו תחליף .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
פרופסור מרגליות
לילי,
19/05/05 11:08
|
האיש שאמור לבדוק את נושא הקרינה הוא פרופסור מרגליות שידוע כמי שמכסת''ח את מערכת הביטחון. אף בדיקה שלו לא אמינה ולא תהיה מקובלת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
שוב זה חוזר... (קיבוץ נען )
עמית י,
קיבוץ נען,
19/05/05 11:05
|
קיבוץ נען שנים שצועק לשמיים אבל כלום, משרד הביטחון שולח מישהו . מבקביל הצבא מפסיק פעילות . והופ איזה פלא אין קרינה ... משרד הביטחון מצהיר אין קרינה אנחנו נקיים. הבקר הולך הביתה ושוב הצבא מפציץ במשדריו, נותן בשיא הכח. מה איתנו המתבשלים כאן ליד?? למה לא מורידים את הבסיס המחורבן הזה כאן?? צריך הפגנה אלימה בכדי שיבינו . ואני בכלל שואל , בבסיס כאן משרתים חיילים אני חושב אולי 10חיליים השאלה היא מה הם עושים היום??? איפה הם היום? אולי חלכם כבר לא איתנו חייל המשרת בבסיס ליד קיבוץ נען בוודאי כבר חולה מאוד אלוהים ישמור , רק המחשבה עושה לי לא טוב . תודה למשרד הביטחון... תודה. תדע כל אם יהודיה כי הצבא לא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קיבוץ נען (לא לשלוח חיילים)
עמית י,
קיבוץ נען,
19/05/05 11:32
|
לא נתנו את המשפט האחרון ולכן אני משלים. תדע כל אם יהודיה כי צהל הינו שומר על חייליו שלא נדבר על הציבור. אני לא מסכים עם סרבנות חס וחלילה. אבל אני רואה את הזילזול בחיי אדם, למה לנו לשלוח את הילדים למקום שמפקיר את פקודיו ??? למה לנו לשלוח את הילדים למקום שמפקיר את שכיניו?? למה לנו לשלוח את הילדים למקום שמפקיר את אזרחי המדינה??
למההה????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו קרובים יותר למשדרים מנען
נון,
מושב מצליח,
19/05/05 13:02
|
ותפסיק לבכות אין שום נזק
ישנם משדרים משני צידי המושב ואף אחד לא מת מסרטן אצלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היית רוצה
רוני,
קיבוץ נען,
21/05/05 08:09
|
אני כאחת שחייה כאן עדיין לא מבינה איך אתם יותר קרובים ??? זה יושב לנו על הקיבוץ אתם בכלל 20קמ מהמקום מי אתה שבכלל תגיד מה זה כן ומה זה לא... שתוק טמבל ותתחיל ללמוד מרחק
אחת שאבא שלה חולה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה בגלל החילבה
מוסה,
19/05/05 13:47
|
|
 |
11.
איפה ויקטור..? [ננזף ע''י שרון]
ל"ת
שרית,
ת''א,
19/05/05 11:05
|
|
 |
10.
עברתם כל גבול!
ל"ת
ראש אחד,
כואב,
19/05/05 10:57
|
|
 |
9.
הפגנה !!!
משה,
ראשל''צ,
19/05/05 10:55
|
'עולים על ירושליים, לגרש את הרעים''
כל אחד \ ת מהצומת הגדולה הקרובה אליו יום ראשון 22-05-05 נקודות איסוף צמתים מרכזיים 08:00 יציאה מהצומת לכיוון ירושליים 09:00 נקודת מפגש - כנסת ישראל
ידוע לי כי כבר התארגנה קבוצה ליציאה מצומת רעננה כפר סבא דרום, אני מארגן יציאה מצומת בית דגן, כל מי שתופס אחריות על צומת נא להגיב להודעה זו,
להביא: - דגלים : דגל המדינה ודגל לבן עם פס כחול ובתוכו הכתוב ''להציל את המדינה'' - סטיקרים: מומלץ הסטיקר שיועלה לאתר בקרוב או כל סטיקר שתכינו. - פליירים: מתוך אתר זה או כל פלייר שתכינו.
שוב, כל מי שתופס אחריות על צומת נא להגיב להודעה זו,
בהצלחה לכולנו,
משה
http://mushchatimnimastem.ios.st http://www.tapuz.co.il/Communa/addMsgCommuna.asp?Communaid=9419
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להפיץ את הידיעה בכל הרשת
ל"ת
עינת,
תל אביב,
19/05/05 11:23
|
|
 |
8.
חלמאות מסוכנת
דן שאלון,
19/05/05 10:42
|
חלמאות מסוכנת בבתי החולים!!! חייבים לעשות משהו!!! עד מתי???
בתחקיר של כולבוטק (שעדיין לא שודר) התגלה כי בחדרי המיון של בתי החולים בארץ (כמעט כולם) קיימת הוראה להשתמש במחטים שימוש חוזר, לאחר ניקוי באלכוהול בלבד! המידע הנ''ל כמובן שאינו מועבר לציבור וההוראה היא שרק אם החולה או משפחתו מבקשים זאת – יש להשתמש במחטים חדשות.
בכיר במשרד הבריאות אישר את ההוראה הזו ונימק אותה באילוצי תקציב ובמלאים חסרים של מחטים למזרקים החדשים (מזרקים מסוג מוחן-תרום 2) שהוכנסו לשימוש בשנתיים האחרונות (המלאי של המחטים הישנות אינו אפקטיבי).
מנהל בית חולים במרכז הארץ, הודה שלא לציטוט כי הוא ''אינו ישן טוב בלילה'' כשהוא חושב על כל מקרי ההדבקה אשר עלולים להיגרם כתוצאה ממדיניות זו, אך אין לו ברירה והוא חייב לקיים את ההוראה. יש לציין כי מלבד הסכנה הברורה בהדבקה מאיידס, קיימות עשרות מחלות אחרות כגון צהבת אשר עלולות לגרום נזק בלתי הפיך ואף מוות!!!
ידוע לי כי התחקיר צולם לפני למעלה מחודש אך הוא עדיין אינו משודר (כנראה משיקולים של רייטינג) כנראה שרק בארץ יכולים שיקולי רייטינג לחבור לשיקולים כלכליים-לוגיסטים ולסכן כל כך הרבה אנשים במשך תקופה כל כך ארוכה!!!
מה תוכל לעשות כדי למנוע את הסיכון?
דבר ראשון, העבר מכתב זה לכמה שיותר אנשים. נכון שבדרך כלל אין להעביר מכתבי שרשרת, אך אין ברירה! מדובר בעניין של חיים ומוות! ככל שהזעקה הציבורית תהיה רמה יותר, אולי קברניטי המשק יתעוררו משנת החלמאות שלהם וישנו את הנהלים.
בנוסף, דרוש לראות מחט חדשה בכל מזרק או עירוי בבית חולים (המחטים החדשות מגיעות עם ''נצרה'' מפלסטיק אשר נשבר בפתיחה).
זכרו, הבעיה אינה בצוות של בתי החולים, הם אינם יכולים לפעול בניגוד להוראות מפורשות שקיבלו. רק אנחנו יכולים לשנות את רוע הגזירה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ייתכן שנדבקתי באיידס?
קרן,
19/05/05 18:49
|
קיבלתי זריקות לפני מספר חודשים במיון של איכילוב. האם עלי ללכת ולעשות בדיקות שמא נדבקתי שם במשהו לא כל כך טוב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כיצד המידע הזה הגיע אלייך?
לירון,
דברצן,
19/05/05 13:39
|
בתור סטודנט לרפואה, הייתי שמח לדעת כיצד תחקיר שלא פורסם הגיע ליידך ואם יש לך הוכחות ממקור ראשון למה שכתבת פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסיפור מסתובב באינטרנט כבר למע
מר ידעני,
19/05/05 16:20
|
כבר למעלה מחודש . מילה במילה . אמת או שקר ? נחכה ונראה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אם יבחנו את זה אז
חייל של שוקולד.,
19/05/05 10:40
|
|
 |
6.
תושבי נען וחיפה סובלים מאנטנות
ל"ת
בולדוג נושך,
19/05/05 10:33
|
|
 |
5.
עזבו
עובד המשרד,
19/05/05 10:29
|
|
 |
4.
מקום שנבנה בחטא
דרור,
ת''א,
19/05/05 10:28
|
אין פלא. ראשי משרד הביטחון וצה''ל אישרו להקים את המגדל עם רצפת השייש בעלות של 600 מיליון שקל - בתקופת מלחמה שבה אין שכפ''צים קרמיים וקסדות מתאימות לכל הלוחמים. מקום שהוקם בשחיתות מוסרית לא יכול כנראה להתקיים בצורה בריאה. העיקר שיש למופז ודן חלוץ מינחת מסוקים על הגג מול עזריאלי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין בושה ואין מעצורים לנהנתנות
ל"ת
קארינה,
ת''א,
19/05/05 18:44
|
|
 |
3.
האם אין סכנה בבסיס גלילות?
ל"ת
יאיר,
19/05/05 10:28
|
|
 |
2.
מבט על האזור
ש.,
ת''א,
19/05/05 10:23
|
בבניין סמוך, בתוך הקרייה יש שיעור גבוה מאוד של מקרי סרטן. מספר אנשים כבר שילמו בחייהם.
מתי יחקר הנושא באופן מקיף ולא נקודתי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
המכונה האנושית היא חשמלית
יאיר,
19/05/05 10:10
|
היגיע הזמן שנבין שההיכל האנושי היא מערכת אלקטרו-מגנטית חשמלית ברובה ולכן כל התערבות או חספה לשדה מגנטי משפיע ולרוב לרעה. זה כולל את כל המכונות הביתיות כמו שאר הציוד הנלווה תתחילו לחשוב עצמאית ולהבין את הגוף שלכם בהצלחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לזה אין נעליים.ואגב הנחשים שם?
ל"ת
גם נפגעו?מקרינה,
קריה נאמנה.,
19/05/05 11:17
|
|
 |
עכשיו אני מבין מה קרה למופז !
כהנא צדק,
19/05/05 14:45
|
הרי לפני שהוא עבר לבנין החדש - הוא היה בסדר ! אז מה קרה לו בבנין החדש שהביא אותו לגירוש יהודים ????? הכל בגלל הקרינה !!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה בגלל הנחשים בקריה
ל"ת
יודע למה?,
20/05/05 17:24
|
|