 |
90.
מופז אבסרוד!
חיים ישראל,
ירושלים,
23/05/05 23:59
|
די לבלבל את השכל לא עשיתם כלום!! כל המדינה אוכלת טרור!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
הפרת חוזה!
אזרח,
ללא הגנה,
20/05/05 10:18
|
בין האזרח לממשל יש חוזה, האזרח ישלם מיסים ,הממשל ידאג לביטחון, לבריאות, לתשתיות, וכו' וכו'.... הממשלה הזאת נכשלת כמעט בכל דבר.ועכשיו גם מפקירה את אזרחיה למזל. הגיע הזמן להפיל את השילטון העיוור הזה, הגיע הזמן להחליף את חבריי הכנסת המושחטים . מגיע לנו יותר טוב ממה שאנחנו מקבלים. מהפכה עכשיו!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
מופז- אל תבלבל בביצים
יהושע,
כוכב יאיר,
20/05/05 01:44
|
תפסיק כבר לאיים כמו ערס קטן. או שתתנהג כמו שר ביטחון ותפעל נגד הטרור או שתזחל מתחת לאבן שממנה יצאת ותשתוק לעד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
אם לא היתה לי קרחת...
שמשון,
הגיבור,
20/05/05 00:16
|
הייתי מכסח את כל הערבים..... אבל מה מופז אפילו אם היית שם פיאה, עדיין תשאר הפודל של אריק שהוא הסמרטוט של בוש. שמשון הגיבור... מקסימום, אמיץ הפודל הפחדן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
הדרך היחידה לטפל במהומות-
תמי מושקוביץ',
מודיעין,
19/05/05 22:47
|
ולא להיות רחרוחיים ולוותר וליסוג! כשמראים עוז, נחישות וגבורה- הם שותקים. מה היה אחרי חומת מגן? כלום. שקט. ולפני? בלאגן. פיגועים. מה יהיה אחרי ההתנתקות? בלאגן. פיגועים.
שרון ידידי- אם אתה רוצה להתנתק, תתנתקת מהערבים שממררים לנו את החיים, ולא מהמתנחלים שמצילים בגופם אותי ואותך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
טיפש קח חופשה לשבוע !!!
אלי,
19/05/05 19:42
|
|
 |
84.
למופז. מדובר בהיום, לא בעתיד..
ל"ת
עליבות...,
19/05/05 19:13
|
|
 |
83.
הכל היפותטי? מה תעשה עכשיו!!!
ל"ת
קארינה,
19/05/05 19:11
|
|
 |
82.
מסכים עם 57. כל מילה בסלע !
ל"ת
מוטי,
רמת-גן,
19/05/05 18:50
|
|
 |
81.
מופז ,אתה יודע מה הבעיה? אפילו
מוטי,
רמת-גן,
19/05/05 18:47
|
|
 |
80.
אנירק מקווה שמתי שיגיע הזמן
מקווה,
19/05/05 18:26
|
|
 |
79.
אפילו התמונה ניראת לא מקושרת
רן הופמן,
ירושלים,
19/05/05 17:57
|
למציאות-זה נראה ונישמע כמו תקליט שבור: אמרתי לכם, אמרתי לכם, אמרתי לכם... לא נבליג, לא נבליג ,לא נבליג.... מחפשים פתרון, מחפשים פתרון, מחפשים פתרון... לא ינום ולא ישן שומר ישראל....... כמה זה כואב-כי זאת לא בדיחה אלא האמת!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
57 צודק
דוד,
מרכז,
19/05/05 17:53
|
נמאסו לכולם הדיבורים הגבוהים של הפוליטיקאים הן מהימין והן מהשמאל ומאלה שנמצאים ביניהם. כל אחד מהם מעוניין לשמור על התחת שלו בלבד , ולא מעניין אותו עם ישראל ! העם הזה נשחק ןהולך ,ולא מאמין לאף מילה של הפוליטיקאים האלה , מוטב להם להפסיק לשקר לנו !!! אף אחד מהם לא יעשה כלום !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
איזו תוקפנות!
אא.,
מג'דל,
19/05/05 17:42
|
תצאו כבר משם- מה יש לכם לחפש שם? תצאו כבר היום בלי לפנות אף אחד, בלי להתעמת עם הפרזיטים ההזוים. תשאירו אותם שם וזה הוא!
כך תכסכו המון כסף ותלמדו את המתנחלים הללו לקח טוב.
מופז לא מבין מה הוא עושה, הוא פשוט פרוע והזוי כמו כל הצבא הזה, הראש שלו מלא בג'וקים של הגזענות והציונות, הוא עדיין חושב במושגים של אימפריאליזם ציוני, תצאו כבר מעזה וכך אולי תקבלו שקט לאיזשהו זמן.
אבל בכל מקרה המלחמה הזאת לא תגמר כל עוד אתם לא תבינו שאף גרגיר של האדמה הזאת לא שייך לכם- אתם חייבים לשגת לגבולות 67 ולסיע לעם פלשטינאי להקים מדינה עצמאית, מעבר לכך לתת לערביי ישראל אוטונומיה מוחלטת בגליל ובנגב, העם הערבי עם גאה ולא יסכים לפחות מכך, רוצים שלום? רק אז הוא יהיה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
ההתקפות יפסקו
מודיעינצ'ק,
19/05/05 17:35
|
הבעיה היא לא סר(לא שר) הביטחון אלא קציני המודיעין שגילו את העיקרון ''החמס הורג רק כי אנחנו הורגים מחבלים'' נפלא , איפוא היית עד עכשיו גאון קטן שלי. יש פיתרון , יש שלום ישששששששששש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
אחרי ההתנתקות הקסאמים יגיעו
דן,
19/05/05 17:29
|
רחוק ההתנתקות היא של ממשלת ישראל מאזרחיה ואם ימשיכו בדרך זו לא יהיה על מי למשול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם כבר פה, ולא תהיה התנתקות !
אברהם,
הרי יהודה,
19/05/05 18:59
|
מה לך אצל פסימיות ? נכון, המצב קשה, רבים מהעם עדיין שבוייםבידי התעמולה של התקשורת.
אבל עם למוד ניסים אנחנו - כך היה על ים סוף, כך היה בשושן הבירה, כך היה אצל המכבים הגיבורים.
אם רק נאמין ונרצה ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
REMEMBER MADAHAT YOSSEF
alon,
19/05/05 17:27
|
A BASTARD THAT ABANDONS A WOUNDED SOLDIER TO BLEED TO DEATH ON THE BATTLE FIELD, WILL ABANDON A WHOLE NATION TO BLEED TO DEATH. TIME FOR A REVOLT, ERECT ONE HUNDRED AND TWENTY HANGING POSTS AND HANG ALL THESE DIRTY CORRUPT TRAITORS IN THE ISRAELI KNESSET.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
MOFAZ IS A DISGRACE TO HUMANIT
ל"ת
THE BIG A,
USA,
19/05/05 17:25
|
|
 |
72.
מדיניות מופקרת
יהוד,
19/05/05 17:25
|
צה''ל יודע להגיב מזמן. אתם בממשלה לא נותנים לו להגיב. המדיניות שלכם מופקרת וחסרת אחריות.
אתם אחראים ישירים על כל מה שקורה.
תפסיקו לגבב ולפזר הודעות שווא שאיכם חושבים לבצע.
תנו לצה''ל לנצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ככה זה כשמדינה מתנתקת ...
אברהם,
הרי יהודה,
19/05/05 17:47
|
היא מתנתקת מהכל, לא עוצרת באדום.
מתנתקת מהמולדת מתנתקת מאזרחיה מתנתקת מהבטחון מתנתקת מהצדק (20 שנות מאסר על הפגנה, 20 !!!! וזיכויים סיטוניים למשפחת שרון ) מתנתקת ממוריה מתנתקת מזקניה מתנתקת מאביוניה.
אתה יכול לעצור את זה - תגיד לא להתנתקות ! בסקר הבא זה כבר יופיע. גם אתה גם אשתך, גם הילדים וגם החברים. כולכם ביחד תביאו את המהפך האמיתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
I DONT TRUST YOU MOFAZ
ל"ת
INPM,
19/05/05 17:22
|
|
 |
70.
שקר! ישראל בפרוש לא יודעת.
ישראל,
כאוב,
19/05/05 17:19
|
תפסיקו לשקר את העם. תפסיקו לזרות חול בעיניים. תפסיקו לעשוק אותנו בדברי הבל ורעות רוח.
די! היום ברור אינכם מסוגלים לכלום. ואל תבלבלו את המוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
פתגם ערבי אומר ..
ביגסון,
19/05/05 17:18
|
פתגם ערבי אומר אם אתה רואה חמור רכב עליו.. לכן, אין מנוס, רק להעמיד מול כל הפלשתינאים, את האמת בהתאם לאמות מידה מוסלמיות וערביות..
הינו, להראות להם בידי מי נמצא המקל והגזר ומה מחירם..
לשם משא ומתן איתם יש להפסיק לשלוח אנשים מצועצעים מדברים אנגלית אלא לשלוח 4 סוחרים עירקיים (יהודים) מהשוק כדי שלימדו את כולכם מהי מוסווארה.. (משא ומתן בערבית).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
אהמממ...
טומי,
צפון,
19/05/05 17:18
|
אנחנו כבר לוקחים ברצינות את דבריך ובכל מקרה, לא נפסיק לנשום עד שאתם תחליטו להגיב,כמו שהגבתם עד עכשיו,מי בכלל בארץ או מחוצה לה לוקח את דבריכם ברצינות????? כמו שנלחמתם באינטיפדה,ואו בפעולות אחרות, המומחיות שלכם בלהלחם,היא רק אחד בשני,ואם זה קורה בועידות הליכוד אז מה טוב!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
מופז אם אינך יכול לך הביתה
ל"ת
דן,
19/05/05 17:17
|
|
 |
66.
הירהורים על יום השואה
המרהר,
ארץ הטיפשים,
19/05/05 16:58
|
כמה מלל שפכו ראש הממשלה, נשיא המדינה וכל החכמולוגים על יום השואה שבזכות צה''ל לא תהיה עוד ובלבה בלה בלה. וכדי להוכיח זאת לקח איתו שרון כמה סטטיסטים במדים מגוהצים לאושוויץ ועשו מטס של אף 16 נעל אושויץ. וכמה עלוב זה נראה שכל ערבי זב ומצורע לוקח מרגמה או טיל קסטם יורה על יישוב יהודי ככל העולה על רוחו ו...''ישראל תדע לגבות את המחיר'' אדוני ישראל יודעת איך לגבות את המחיר אבל לך יש צפורים אחרות בראש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
דואג,
19/05/05 17:32
|
ישראל של היום עסוקה ראשה ורובה ביוהרות, לא במעשים ווודאי לא בתוכניות לניצחון הטרור.
חברי הממשלה עסוקים בשפיכת מלל, ושוב מלל, ושוב מלל. אין להם זמן עבורנו ולא לבטחוננו.
שרון - משקר. שר הביטחון - משקר. לצה''ל קושרים את הידים. השרים יודעים ושותקים. הממשלה עסוקה בעצמה ובתוך עצמה.
אינני מאמין לאף מילה שיצואת מפי החבורה הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
42 צודק
איש שלום,
טבעון,
19/05/05 16:55
|
|
 |
64.
''ישראל תדע לגבות''
איש שלום,
טבעון,
19/05/05 16:51
|
|
 |
63.
''ישראל תדע לגבות את המחיר''
זאב,
19/05/05 16:47
|
|
 |
62.
הפצמ''רים והקאסמים ממש
שמחה,
19/05/05 16:38
|
מהשמים .עכשיו יפסיקו לדבר על מאמר השחיתות . ואם לא ''יגבירו את כמות הפצמ''רים והקסאמים '' הבנתם איך פותרים את בעית אי סבירות הרצון של העם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
פחות לברבר יותר לעשות
זוכרים אותך,
בנהלל,
19/05/05 16:38
|
אדוני הרפתן מנהלל כשנכנסת בזמנו לתפקיד שר הבטחון אמרת פחות לדבר יותר לעשות אז תקיים את ההבטחה שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
לא בטוח שהקיץ יוכל מופז להמריא
בר כוכבה,
גרמניה,
19/05/05 16:30
|
מלוד יותר זה עניין של זמן שיוציאו את טילי האויר מהסליקים .אל תשכח מופז שלוד היתה מוסלמית ב48 אז גם נגיד את אותו המשפט שישראל שומרת ....בלה בלה ארץ בה לשכן מותר להרוג לפוצץ להבעיר להרוג נשים וטף ומקבל הבנה מהקורבן ורוח גבית מהסמול ארץ כזו נגמרה עניין של זמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק צודק צודק
צודק,
19/05/05 16:52
|
|
 |
59.
No country (but Israel) would
daga,
jer/la,
19/05/05 16:09
|
allow anyone to shoot at its citizens
In Isrrael ther are important and more important citizens
If Tel aviv was the target Gaza would have been a FLAT land
In less then one year Ashkelon will be the target, however it is not important, it is still far away from tel aviv
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
metumtamim
secret agent,
a . sham,
19/05/05 16:05
|
who the hell is the officer reading the hamas intentions so well???!!! ,and who cares about hamas intentions as understood by the jews???!!! .they have only one intention - and thats to finish off the jewish state . nothing else .metumtamim.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
ומי יגבה את המחיר עבור ישראל?
ארק1,
סדוםלנד,
19/05/05 16:03
|
אולי מופז השקרן ?,אולי שרון המושחת? ואולי אנשי מפלגת העבודה בעיניים ? אולי צה''ל המבולבל שמצבא ההגנה הופך לצבא גירוש העם? ואולי השמאל הצבוע שאצלו המטרה מקדשת את האמצעים ומוכן למען ההתנתקות למחול לשרון על השחיתות שלו ושל אנשיו, לעצום את עינייו מול רמיסת זכויות האזרח והאדם של המתנחלים בעת פינויים מעזה? בינתיים ישראל יודעת לגבות את המחיר רק מאזרחיה וממשיכה להקריב אותם ל''מען'' הגחמות והאינטרסים של הפוליטיקאים והגנרלים שלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת
ל"ת
דרוזי מ,
פקיעין,
19/05/05 22:48
|
|
 |
56.
תפסיק לקשקש מעשים לא דיבורים
ל"ת
dracula,
19/05/05 16:00
|
|
 |
55.
מופז אפילו לא מצא פתרון ל- ?
זכרוני,
תל-אביב,
19/05/05 15:52
|
שר הבטחון מדבר גבוהה -גבוהה . הוא טרם מצא דרך לפתור את בעית המינהרות ממצריים שהחברים החדשים שלו המצרים מאפשרים להבריח משם נשק הורג ישראלים. יותר קל להפריח סיסמאות מאשר לעשות מעשה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
מבלבל לא?
ender,
המרכז,
19/05/05 15:52
|
''באמ''ן הסבירו שהסיבה לירי נעוצה בפוליטיקה פנים פלשתינית, והיא באה בעקבות ביטול תוצאות הבחירות ברפיח.'' '' קצין בכיר באמ''ן טען: ''החמאס מנסה ליצור מאזן אימה - על כל הרוג בצד שלו הוא יפעל נגד כוחות צה''ל ואזרחים ישראלים ברצועת עזה. כך הוא עשה כשהרגנו את שלושת המבריחים בציר פילדלפי, וכך הוא עושה ביממה האחרונה. להערכתנו ההתקפות ייפסקו ביממה הקרובה''. '' ender
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
הפוליטיקה - מחלה משתקת!
אילן,
19/05/05 15:47
|
זה מה שקורה כשמערבים פוליטיקה בלחימה. נופלים עשרות פצצות מהשמים, יורים עלינו טילי נט ואש נקל ואנחנו במקום להשיב ירי באופן מיידי אנחנו יושבים ומנסים להבין את הפוליטיקה שמאחורי הפצצות , אולי זה בגלל הבחירות או אולי בגלל שלמאזן נכנס קוץ בתחת את מי זה מעניין בכלל. אותה מדניות גם בלבנון אמרו שזה פלסטינאים וגם זה אולי בגלל הבחירות. ממש עידן מגוחך. תישאלו את החיילים האמריקאים בעירק מה הם עושים כשיורים עליהם. הם ניכנסים בהם עד הסוף עים טנקים ומסוקים עד שהם משתקים את הירי , אין אפס. ככה צריך להיות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
איזה מחיר???....
חוד החנית,
ת''א,
19/05/05 15:43
|
נפציץ כמה בניינים ריקים???.... חחחחחחחחחחחחח.......... על מי אתם עובדים???.... אף אחד לא מאמין לכם... שקרנים... נוכלים... מוליכים אותנו באף...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
נמאס מהלשון המתלהמת
דוד,
תל אביב,
19/05/05 15:37
|
|
 |
50.
לא רוצים מחיר,רוצים הגנה!!
יואב צור,
19/05/05 15:35
|
דמגוג שפונה להמונים...במקום להתעסק בנקמות,תתמקד בהגנה על הישובים,כך שלא נצטרך לנקום.
אני מתבייש שאתה שר הבטחון של ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
עד עכשיו 81 פצצות
סיכום,
24 שעות,
19/05/05 15:34
|
עד עכשיו נירשמו81 נפילות של פצמרים ורקטות קאסם לא כולל ירי טילי אר פי גי ולא כולל ירי מקלעים לעבר כוחות צהל. יש נזק לבתים בנס אין ניפגעים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
ברברן
נמאס כבר,
19/05/05 15:34
|
|
 |
47.
מופז אתה סתם זבלן
עובד ניקיון,
חיריה,
19/05/05 15:34
|
|
 |
46.
עם שר ביטחון כזה, אפשר לוותר
יוסי,
19/05/05 15:32
|
על המשרה הזו לגמרי. כיום לא משנה אם יש שר ביטחון או לא. אימרות כנף כאה, כפי שמשמיע מופז, יכולות להשמע גם ע''י שר הקליטה. אז בשביל מה בכלל המדינה זקוקה למשרה כזו בממשלה?? אוי מופז, כמה שאתה טיפש, זה נורא!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
שאול מובס הכל דיבורים
יניב,
ירושלים,
19/05/05 15:32
|
אתה לא מסוגל אז לך הבייתה וקח אתך את המשפחה המושחתת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
היא כבר גובה אותו מהמתנחלים
ימני שפוי,
טוקיו,
19/05/05 15:29
|
ובכלל האיומים האלה נעשים כל יום יותר ויותר ריקים מתוכן. הגבר גבר מופז הוא המלך הערום. כל הזמן ''בצהל מודאגים'' ''בצהל רואים בחומרה'' ''החמס עבר את הקווים האדומים'' ''צה''ל יגיב במקום ובזמן שימצא לנכון'' ''צה''ל יעמיק את התגובה'' ''צה''ל יגבה את המחיר'' ועוד ועוד. הכל בולשיט. ורק דבר אחד צה''ל לא עושה: את מה שכולם יודעים שהוא צריך ויודע לעשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
מופז הוא לא פיגוע אטומי?
מאוכזב,
19/05/05 15:26
|
|
 |
42.
רק מעריב לא מצנזר תגובות מימין
רואים את זה,
19/05/05 15:20
|
|
 |
41.
לא לומדים את לקח השואה
שמעון-נוה דקלים,
גוש קטיף,
19/05/05 15:18
|
השיעור הראשון שלומדים מהשואה הוא שלא סומכים על הגויים כדי להגן עלינו.אבל אנחנו מציינים בהתרגשות וכמו שצריך את יום השואה בלי לייסם את הלקח הכי חשוב שלה.בנוסף אנו חוגגים את יום העצמאות עם מנגלים כאשר שבוע אחרי כמה פרחחים מהחמס מפגיזים אותנו חופשי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
WE GOT A NEW COURT GESTURE
VEN,
19/05/05 15:17
|
HE TALKS ALOT, HE WAVES HIS HANDS, HE MAKES EVERYBODY LOUGH, MEET MOFAZI.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
sssssssssshhhhhhhhhhhhh
hey hoo,
19/05/05 16:53
|
|
 |
39.
אני לא היחידי שלא מאמין לו.
ל"ת
שכנא,
ירושלים,
19/05/05 15:16
|
|
 |
מזכיר את ימי אוסלו העליזים
אור,
19/05/05 15:44
|
לפחות יש לו בושה לא לאמר ''קורבנות שלום''.. וזה שר הביטחון שלנו. מה הפלא שמעצמה כמו ישראל מתברברת כבר 4 שנים מול אויב חלש ביותר. ארה''ב נלחמה באפגניסטן, וכולם אמרו ''תראו שהם ישקעו שם כמו שהיה בוייטנאם, גם בריה''מ נכשלה שם (כאילו שברית המועצות היא אידאל ההצלחה העולמי)''. והנה, ארצות הברית הצליחה בגדול, מול אויב חמוש בהרבה יותר מהפלשטינאים. איך? בשכל. אבל לנו יש את..... מופז. עוד כמה ישראלים ופלשטינאים ימותו בגלל אזלת היד של ישראל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
מתאי? בעולם הבאה?
דניאל,
גוש קטיף,
19/05/05 15:04
|
על מי אתה עובד מר מופז?
אתה צריך קודם כל לבקש אישור מבוש, הנשיא שלך!!!
ככה זה שיהודים מתנתקים מה'...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מופז תן לנו מרגמות להתגונן
ל"ת
דויד-נווה דקלים,
19/05/05 15:04
|
|
 |
בג''צ
נפתלי,
חיפה,
19/05/05 15:36
|
מישהו בנווה דקלים מוכן להגיש בג''צ נגד חוסר התגובה של מערכת הבטחון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
מופז-שר הביטחון העצמי
ל"ת
משה,
גוש קטיף,
19/05/05 15:02
|
|
 |
35.
המטרה לעצור - לא לגבות מחיר
ל"ת
אילנה דואק,
רמת גן,
19/05/05 15:01
|
|
 |
34.
שר הביטחון..אתה ליצן
שוקי,
טבריה,
19/05/05 14:58
|
רק כשזה יפגע אישית בך.או במעמדך אתה תגיב. היום מה שמענין אותך וחבר הלצנים שלכם זה התדמית המנופחת שלכם. .....ליצנים...... לא מאמינים לכם יותר עדיף שתשתקו אתם רוצים לעשות אז תעשו.לא רוצים אל תעשו. אבל אל תבלבלו אותנו בפטפטת מיותרת. מנותקים ומושחטים זה מה שאתם ................ליצנים.............
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
יגיבו כשתיפגע חוות השקמים
ל"ת
צפונית,
19/05/05 14:58
|
|
 |
32.
תבוסתנות
ירון,
ירושלים,
19/05/05 14:55
|
|
 |
31.
מופז ,מופז הכל פאקה פאקה ,פאקה
תלם אהרון,
רמת--גן,
19/05/05 14:55
|
מופז צא כבר מהשטויות שלך ומשכמותך מה אתה מאפיונר ???ניגבה ,יגבה היום גובים ובגדול תרים לאוויר הליקופטרים והרבה כמה שאפשר ושירביצו טילים ומכונות יריה רבות עד שזעקתם תגיע השמימה יה מופז !!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
ישראל תדע - מתי זה יקרה?
ג,
19/05/05 14:42
|
מאז אוסלו אני שומע שישראל תדע מה לעשות. כנראה שימות המשיח עדיין לא הגיעו, וישראל עדיין לא יודעת. טוב, נחכה עוד קצת. אולי מחר היא תדע. ואם לא מחר אז מחרתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
מופז שקרן ופחדן
alex,
19/05/05 14:41
|
|
 |
והפקיר שלושה חטופים בלבנון
דניאל,
19/05/05 15:08
|
|
 |
28.
מופז אומר מעט ועושה מעט
חיים,
דרום,
19/05/05 14:40
|
מעולם לא היה למדינת ישראל שר בטחון הססן כל כך. בזמן שיורים על יישובים ישראלים, בישראל ובשטחים, משגרים טילים על מוצבי צה''ל וירי צלפים בלתי פוסק, שר הבטחון מתחבא מאחורי הסינר של ראש הממשלה ולא לוקח את היוזמה לידיו. מאז שנהיה רמטכ''ל עד היום כושר ההרתעה של צה''ל התפורר והיום כל ילד בן 16 שחבר בארגון טרור יודע שאפשר לעשות מה בראש, כי צה''ל הגדול והפחדן לא יגיב לעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
כן, מה? תברח יותר מהר?
ל"ת
=======,
19/05/05 14:38
|
|
 |
26.
עוד הסבר דבילי מלשכת שרון
דן,
נוה כיבוש,
19/05/05 14:37
|
מנסים לשכנע אותנו שהחמאס בכלל לא מעוניין לתקוף אותנו. מה פתאום. הוא מתקוטט עם אבו מאזן. פשוט יצא ככה שבמקום לירות על אבו מאזן וכנופייתו הם יורים טילים על גוש קטיף. גם ממש בלי קשר, כל העיתונאים וכל הפרשנים מספרים לנו בדיוק את אותו סיפור, כאילו הם מקריאים את אותו טקסט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מכבסת המילים!!
יודקה,
מרכז הארץ,
19/05/05 14:36
|
''קיבוץ ניר-עם הסמוך לגדר המערכת..'' פתאום! זה נשמע יותר לגיטימי לפגוע בקיבוץ סמוך לגדר.. מאשר לומר ש''קיבוץ ניר-עם סמוך לשדרות'' .. כן כן - זו פגיעה בריבונות עם ישראל.. ניר-עם !! עוד יבוא יום ויהפכו אותך ל''התנחלות'' ..''רחמנא-ליצלן..!''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
נמאס כבר לשמוע אותו
דביר,
19/05/05 14:35
|
זה לא אותו שר ביטחון שאמר רק לפני שבוע שהתגובה לירי הקטיושה של החיזבאללה תהיה מיידית ומאז לא הייתה שום תגובה. ודרך אגב הוא אמר שהתגובה תהיה מיידית שלושה חמים אחרי האירוע. מישהו צריך להסביר לו מה המשמעות של המילה ''מיידי''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מופז - המוקיון של המדינה
ג' אורוול,
חוות החיות,
19/05/05 14:33
|
כל יום זה נראה יותר מביך. השטח בוער, המחבלים מזנבים בנו, הצבא משותק, הרמטכ''ל הודח - ושר הבטחון מלהג ומלהג. הוא כנראה מאמין לשטויות שהוא מנסה למכור לנו.
אנחנו עדיין מחכים לתגובה ''המיידית'' לירי החיזבאללה, ואנחנו עדיין זוכרים איך זה נגמר בירי הקסאמים על שדרות (רמז: אתה ושרון איימתם, ולא עשיתם כלום).
מיום ליום אתה והפטרון שלך נשמעים כמו קול הרעם מקהיר, מתפארים בנצחונות בזמן שאתם בורחים בלי הנעלים.
חכמינו אמרו שסייג לחוכנמה שתיקה, ויפה שתיקה לחכמים כל שכן לטיפשים. לתשומת ליבך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
תעשה!במקום לדבר!שתיקה שוה זהב
ל"ת
ירד,
19/05/05 14:33
|
|
 |
21.
אתה כל-כך מתאים לשונאי ישראל
ל"ת
מופז לך לאיראן,
19/05/05 14:32
|
|
 |
20.
Time to replace the defence
rujitkj,
19/05/05 14:32
|
|
 |
19.
מתי תדע, לעזאזל, מתי תדע?
ל"ת
זמן עתיד,
לא מוגדר,
19/05/05 14:31
|
|
 |
18.
במקום חשיבה יש דיבורים רקים!
משה מ,,,,
בת ים,
19/05/05 14:28
|
תקדים קפריסין כידוע היה קונפליקט חמור בקפריסין בין העדה היוונית לטורקית וקורבנות נפלו זמן רב בשני הצדדים עד שצבא טורקיה פלש לקפריסין חילק את האי לשניים העביר את כל היוונים לצידו הצפוני והטורקים לצידו הדרומי הקים גדר בינ הניצים, ''ושלום על קפריסין'' מאז פסק ההרג ההדדי וטור הזהב הגיע לאי היות והבעיה באזורנו חמורה באותה מידה מתבקש פתרון דומה , כלומר שארה''ב תמלא את תפקיד טורכיה בקפריסין תמתח קו על נהר הירדן ותעביר את כל הערבים (מלבד הדרוזים שעל פי דתם אינם תובעים ארץ)אל עבר הירדן כולל כל הפליטים מהארצות השכנות , ובתוכנית 'מארשל ' במימון העולם הדמוקקרטי תקים ערים ואזורי תעשייה מודרניים בירדן שתקרה מעתה ממלכת פלסטין (משטר מלכותי בדומה לבריטניה) כתוצאה מכך תהיה לישראל מדינה בת קיימא. לפלסטינים מדינה נורמלית ומפותחת. ולעולם החופשי עמדה קידמית של השפעה במזרח התיכון ללא פתרון זה צפוי לישראל שתעבור מין העולם בין פיזית או דמוגרפית ולעולם החופשי סכנת מלחמת עולם אטומית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
ישראל יודעת לעשוק את אזרחיה
אוויר,
חם,
19/05/05 14:27
|
וכל השאר אוויר חם.
אינכם יודעים מה לעשות באמת(הכוונה לפוליטקאים, לא לצבא) . אילו הייתם מיישמים את עקרונות הקפיטליזם החזירי גם עלי עצמכם (הפוליטיקאים) אז הייתם הולכים הבייתה.
תומך בהתנתקות. מסופק אם תבצעו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגדרה של נוד נפוח-פלוצר
העציץ המציץ,
19/05/05 15:53
|
נוד על פי בבילון-נפיחה פליטת גזים.פלוצר.ועוד עיין ערך נןד- נע ונדת תועה משוטט,נא אנ ואנה(נגיב לא נגיב)חי חיי נוודות, עובר ממקום למקום. מופז אתה פלוצר. היית צנוע איציק מרדכי ראה בך עושה דברו רמט''כל נוח חינני ונחמד. ימני מה בנטיותיך והנה לפתע פתאום הופןס פוקוס תקעת פלוץ נהיית פלוצר אני לא יכול להתאפק ולהתפקע מצחוק כי אתה פלוצר מר מופז- חפש עבודה בועד למען החייל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
ספר לסבתא, מופז. מי מאמין לך ?
ל"ת
גיא,
19/05/05 14:22
|
|
 |
15.
נחישותך , מר מופז , לא מרשימה.
אדם במעמדי,
19/05/05 14:19
|
כל עוד ה''התנתקות'' המופקרת עומדת על סדר היום , לא יעזרו דיבורים על נחישות להכות בקמים עלינו... הם לא מרשימים. ביטול הטראנספר וניקוי הרצועה במבצע נוסח ''חומת מגן'' יביאו תוצאות טובות בהרבה... עשה . די לדבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוצה חומת מגן? תתגייס למילואים
יונתן,
מילואימניק,
19/05/05 14:47
|
ביום שני חזרתי משלושה שבועות מילואים ובדרך הביתה, באוטובוס בירושלים כשהיינו חסומים בצומת שמעתי שני חיילים סדירים בלי נשק מדברים על תכנית ההתנתקות וכמה שהיא גרועה וכמה שאנחנו צריכים להיכנס בערבים עם כל הצבא שלנו ולהראות להם מי הבוס. הדיבורים האלה לא חדשים לי, אבל מה שמדהים אותי כל פעם מחדש הוא שכל אלה שכל כך רוצים ''להיכנס'' בערבים הם כמעט תמיד אלה שיצפו בלחימה בטלויזיה או במשרד הממוזג.
מי שמשרת בקרבי בסדיר או במילואים (שירות מלא של 3 שנים, ולא השירות המקושקש של השנה וחצי של בני הישיבות) לא שש להילחם למען הווילות של המתנחלים. רוצים חומת מגן? תחתמו על נשק ותילחמו. לנו נמאס לעשות את העבודה המלוכלכת שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יונתן , יישר כוחך.
אדם במעמדי,
19/05/05 15:23
|
יישר כוחך יונתן . אני מברך אותך ומודה לך. בלי ציניות. אבל מה לכל הרוחות , גרם לך לחשוב שאני אינני קצין קרבי במילואים ? משהו שאמרתי ? אנשים שפגשת באוטובוס ? אנשים שגרים בוילה ? אתה , שיהיה ברור , לא עושה לי שום טובה אישית כשאתה משרת במילואים. אתה מגן על מדינתך , עירך , משפחתך , חבריך. ממש כפי שאני , שכלל לא מכירך אישית , לא הלכתי אף פעם למלחמה (כן , כן ) או למילואים כדי להגן עליך אישית. יישר כוחך , המשך לשרת , אבל תעצור לפעמים כדי לחשוב....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מדבר מתוך תסכול
יונתן,
מילואימניק,
19/05/05 15:50
|
במילואים האחרונים, ובמיוחד ביום שני שבו חזרתי הביתה וראיתי בצמתים החסומות פרחחים צעירים ובוגרים נאבקים בשוטרים כחולים ובשוטרי מג''ב, צועקים, יורקים ומקללים והבנתי שכשאני משרת במילואים אני לא מגן על עירי משפחתי וחברי, כפי שאתה טוען. ראיתי שאני מגן על אינטרסים פוליטים, שחיתות ובריונות שאני לא מזדהה איתם ולא מעוניין לסכן את חיי ולבזבז את הזמן היקר שלי (וכמילואימניק אתה מבין כמה קשה לעזוב את הכל ולהתגייס) בשבילם. בכבוד רב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טול קורה מבין עינך!!!
יצחק,
מרכז,
19/05/05 16:43
|
אם אתה באמת עושה מילאים כמו שאתה טוען - אז וודאי נוכחת שיש הרבה מילואימניקם קרביים חובשי כיפות, ואני בתוכם ( שירתתי 5 שנים בסדיר וקבע - והיום סרן במיל. - שריון). הגיע הזמן שתבין שאנו אזרחים שווי זכויות וחובות ואיננו זקוקים לתעודת יושר ממך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יונתן , ידידי - עוד כמה מילים.
אדם במעמדי,
19/05/05 16:33
|
מבין את תסכולך אך אינך בועט בדלת הנכונה... אתה ואני ידידי , חלוקים פוליטית.
אני תומך במפעל ההתנחלות למרות שאיני מתנחל ולא מסורתי אפילו...
לא אחת מצאתי עצמי , לא מסכים עם דברים רבים שקרו במדינתי , שיקרה לי אני מאמין , לא פחות משהיא יקרה לך. לא חשבתי שבגלל ''שלום עכשיו'' אפסיק לשרת. לא חשבתי שבגלל בריונות בכביש או שחיתות במינוי שופטת בבית המשפט העליון - אשתמט ממילואים.
לא חשבתי שבגלל שחרור מחבלים בעסקת ג'יבריל או בגלל ''הסכם אוסלו'' אני פטור.
הבריונות בצמתים שאיננה לרוחך , אינה סיבה מספיק טובה לומר - ''אין זו ארצי'' , כפי שאני לא אמרתי זאת כשראיתי חוליגאנים אנרכיסטים מקללים , מגדפים , זורקים אבנים ובקבוקי תבערה ומחוללים פרובוקציות.
אבוי לנו , הטובים בינינו אם בגלל מחלוקת פוליטית - נרים ידינו ונאמר ''אני לא שייך''.
אם נאמר כך - מי ייגן על היקרים לנו ? אילן פאפה ? וענונו ? הרב עמאר ? אולמרט ? עובדיה יוסף ? דב חנין ? אורי אבנרי ? אחמד טיבי ?
כל טוב לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
ימנים צאו מהסרט:
Xמי,
19/05/05 14:18
|
אתם מאיימים עליינו שנהפוך להיות מדינה דו-לאומית, מדינת כל אזרחיה, שיגיע הקץ למדינה היחידה שמהווה מפלט לעם היהודי, שמאז ומעולם נרדף וכו' אתם מבלבלים את המוח!!! במדינה שבאחת האוניברסיטאות הגדולות ביותר בה רבע מהתלמידים הם ערבים, וחצי מהיהודים בה הם שמאלנים, ועדיין טוענים לגזענות ולדיכוי של החברה הערבית, ואנטי-דמוקרטיות, רק בגלל כנס בנושא דמוגרפיה... במדינה בה לאחר שצה''ל מנטרל מחבל מתאבד, עם מטען צמוד לגופו בדרכו לפיגוע, קמים אנשים וטוענים כי צהל מכשיל ''הבנות'' וגורם להסלמה... במדינה בה קטיושות וקסאמים הם מעשי שובבות, וגם אם אין המשטרה הפלסטינית עושה משהו בנדון, יש אנשים המביעים ביקורת על פעילות צה''ל שבאה להפסיק הירי... יש לי חדשות בשבילכם: אנחנו כבר מזמן עשינו את הצעד הראשון להתאבדותה של ישראל כמדינה יהודית. התקווה היחידה שנשארה היא בסה''כ שיר שבקרוב אף אחד כבר לא ישיר פה. והאמת, אין לנו שום הצדקה למדינה עצמאית. מדינת ישראל לא מגיעה לנו! כשרואים כיצד מתנהגים שמאלנים בארץ ובעולם, משמיצים את ישראל ללא הרף, מבקשים מארה''ב ללחוץ על ישראל, להחרים אותה, דורשים מאירופה להחרים את ישראל, את מוסדותיה, את התוצרת התעשייתית שלה, שמשמיצים ללא הרף את חיילי צה''ל ומשווים אותם לנאצים, כשמתוכנו באים ומנסים לפגוע בבניית החומה שעובדתית מונעת רצח אזרחים, שמצדיקים פעולות התאבדות ומגלים סימפטיה ואמפתיה למחבלים ומשפחותיהם, במדינה בה אנשי שמאל ישראלים משתתפים בעצרות לרגל יום הנאכבה, במדינה בה סהרורים יהודים דורשים לציין גם את הלוחמים הפלסטינים ביום הזכרון, במדינה בה אזרחית ישראלית שמצהירה כי תגונן בגופה על ארכי מחבל, יורה בנשקו האישי שנלקח מחייל ישראלי לשם שעשוע וזוכה לאהדת מפלגה שלמה, במדינה בה שרים הממומנים מכספי ציבור נוסעים למדינות ערב ומעודדים אותם לרצוח בישראלים, במדינה בה יש יהודים שמקצים את כל כוחם להכפיש ולעורר שנאת אחים, במדינה בה מרגל הופך ליקיר מפלגה שלישית בגודלה, במדינה בה החוק מפורש ע''פ אידיאולוגיה פוליטית, במדינה בה קמים אישי ציבור ומעודדים נישואי תערובת ע''מ לטשטש את הזהות היהודית... וכו'... אז, כנראה שלא מגיעה לנו מדינה משלנו. כנראה שאיננו בוגרים מספיק ע''מ להעריך את ששלנו. כנראה שצריך עוד שואה כדי שנבין שרק אנו לעצמנו, שאסור לנו לסמוך על חסדי אויבינו. כנראה שהיום הזה מתקרב. כנראה שבמלחמה מול אויביינו כבר מזמן הפסדנו, אך חוסר האמונה שלנו וחוסר התובנה שלנו גורם לנו להמשיך לעוד ועוד מערכה, חיסול איטי, מסנוור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
SAD AND TRUE
ל"ת
alon,
19/05/05 15:14
|
|
 |
0/0 100!!!
ל"ת
AVIVA,
19/05/05 14:45
|
|
 |
קחו את הפצויים ובאו לקהילה
אורטודוקסית,
באמריקה,
19/05/05 16:24
|
|
 |
13.
אנא תרגום
עדינה,
19/05/05 14:14
|
|
 |
12.
בלב..בלה..בלה - כמה אפשר?
יצחק,
מרכז,
19/05/05 14:10
|
כמה אפשר לשמוע את המילים האלו שהינן ריקות מתוכן. פחות דיבורים - יותר מעשים!!!!!!!!! לא רוצים לשלוט בעם אחר - אבל נונתים לעם אחר לשלוט בנו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
מכונית ריקה עצרה ליד הקיריה...
יוסי,
גושדן,
19/05/05 14:09
|
|
 |
10.
ישראל תדע לגבות את המחיר
יואב,
צפון,
19/05/05 14:06
|
אך קודם לכך על מופז לסיים תואר ראשון בכלכלה עם התמחות בתמחור ואחר כך להשתלם כסטאז'ר באגף הגבייה של מס הכנסה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
החלמאים ותגובותיהם הנמרצות !!!
AVIVA,
19/05/05 14:03
|
הערבים מפגיזים אותנו? תגובתינו :נבליג בחזקה! החמס נבחר עם מצע של מלחמה עד הסוף? תגובת חלמאינו :ניסוג ביותר מרץ! לבסוף שרון יביא ''שלום'' וציבור הבוחרים ישלח את מפלגתו,כאות הערכה,לאופוזיציה,לשנים רבות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
אל תחכו לנפגעים ח''ו
גיי,
19/05/05 14:03
|
|
 |
7.
יאלה להתנתק!
עודד,
19/05/05 14:01
|
אין לנו מה לחפש בעזה. כל דקה שאנחנו שם היא ביזבוז כסף ומאמץ מיותר של חיילים. כל המתנחלים מוזמנים לעלות לארץ...ניצנים מחכה לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Nizanim, Ashkelon next Target
daga,
Jer/Isr,
19/05/05 16:16
|
What then?
The Palestinians have a goal and they fight for it with everything, Israel lost its goal and can not protect its citizens anymore
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
תתלוננו באו''ם
דחלאן,
מעזה לחיפה,
19/05/05 13:58
|
אנחנו בדרך לתל אביב. לאט לאט אם לא הבנתם.
הפצמרים יסבירו לכם מה שנאמר במפורש בעל-פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
קלאם פאדי
גדי,
גוש עציון,
19/05/05 13:57
|
נמאס לנו כבר לשמוע השכם והערב את האיומים המגוכחים של ראשי המדינה שאבדו את דרכם זה מכבר הרי בפועל לא נוקטת הממשלה אפילו את הצעד המינימלי להבטיח שלא ישוגרו רקטות וטילים לגוש קטיף ולנגב את מי אתם חושבים לרמות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
תיקון טעות
אחד,
שם,
19/05/05 13:57
|
ישראל כבר מזמן לא יודעת איך לגבות את המחיר...אמירות פופוליסטיות כאלה, באות לסתום את הפה להמון שמעדיף שיסתמו לו את הפה. ישראל כבר מזמן הפכה ללעג ולצל של עצמה....רפובליקת בננות מושחתת ומפגרת תרבותית יחסית לעולם המערבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מאיפה תברח עכשיו שאול?
ל"ת
חזון,
19/05/05 13:55
|
|
 |
2.
מופז שקרן כרוני ושר בטחון גרוע
ל"ת
כ,
19/05/05 13:52
|
|
 |
1.
נאסראללה מפחד
מוסה,
19/05/05 13:51
|
דוד שלי נאסראללה ביקש שאודיע בשמו לעם היהודי שברוח מכל מקום כשיש קצת רעש - הוא מפחד. מה הוא יעשה בלי הבדיחות של מופז?
הגב לתגובה זו
|
|