 |
17.
...rafting is
raft guide,
ny,
23/05/05 22:54
|
dangerous and fun.if anything happens to anyone it's because people don't follow saftey rules.not because of the guides.sad but true
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
שאלה למערכת של מעריב
שמחה,
21/05/05 10:44
|
בשביל מה צריך התר לפרסם תאונה האם שלושת הישראלים שנספו ברפטינג היו בשליחות סודית ,או משהוא דומה ????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
האם זה חרובי מצופי הילל?
צופה,
פרדס חנה,
20/05/05 14:49
|
בשנות ה-60 צופי הילל היה חרובי שגם התגורר ליד ליאו באק.האם זה הוא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
מגלי ארצות הפכו הישראלים להיות
Yossi V,
20/05/05 10:49
|
לא פחות ולא יותר. זו האחריות שמלמד / לימד אותנו אחד מראשי התעשיה הבטחונית הישראלית. אנו חיים במדינה שהצורך למתוח את החבל עד סופו גובה חיי אדם, הן במישור הפרטי התחביבי והן במישור הלאומי, ואף אחד לא מגנה.
''...המשלחת יצאה לאזור שמרוחק כ-20 ק''מ מכל יישוב כדי למפות ולגלות את הנהר ואת השבטים באזור...'' לא פחות ולא יותר. המשלחת לקחה עימה את דגל ישראל, את סמל ישראל (המנורה), תמונות מיד ושם המלמדות ש'לעולם לא עוד'. ספר תהילים (על כל צרה), ושבר אבן מהכותל המערבי; וכמובן כתב מינוי וברכת הדרך מממשלת ישראל.
גיבורי העולם נפלו על משמרתם. או בסה''כ סתם כמה הרפתקניים הסובלים מ-PTSD ישראלי טיפוסי שחשבו לעצמם שבאמצעות הספורט המסוכן ישכך כאבם.
הדור הצעיר כבר עושה את זה בבית עם אלכוהול, סמים, הימורים וסקס פרוע. הכל אותו הדבר, הכל פרוע והכל מסוכן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
שלמה חרובי
רונן,
ברזיל,
20/05/05 09:35
|
היכרתיו בפרוייקט לפני 15 שנה. אדם יקר. תנחומי למשפחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
כאן נהרגים כל יום 2 ...
אפי,
יבנה,
20/05/05 06:39
|
בתאונות דרכים, בלי להיכנס לסיכונים מיותרים, ולא עושים מהם כותרות. די ! ועוד עושים מהם גיבורים .... רק בישראל !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נפש האדם
שרית,
מרכז,
20/05/05 10:04
|
נכון שנהרגים כאן בתאונות דרכים ובפיגועים ובהחלקה באמבטיה. אז מה? עדיין יש בני אדם שעושים דברים בלתי שיגרתיים, שנפשם יוצאת למרחקים, לפסגות ההרים, לכבוש מדבריות, לחצות נהרות. האדם תמיד שואף לעבור את המגבלות הפיזיות שלו ולהגיע רחוק יותר וגבוה יותר. וכי אילן רמון היה זקוק לטוס לחלל לפרנסתו? איך ואיפה הייתה היום האנושות, אילולא היו אנשים כאלה. אני מצדיעה לאנשים האלה שרוח כזו מפעמת בהם, וכואבת את נצחון הטבע עליהם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
גיבורים מתים פעם אחת בזמן ש...
ההגיוני,
ת''א,
20/05/05 03:28
|
בזמן שפחדנים מתים כל יום מחדש. חברה, באמת לא צריך להאשים אף אחד. מי שמשחק באש עלול להכוות ומי שלא משחק יושב בבית ומשתעמם למוות. החיים בארץ כל כך מסוכנים וזהו סיכון ללא תמורה - אז למה לא לקחת סיכון קטן כזה אם תמורה גדולה כל כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
חיזוקי לנהרות ותנחומי למשפחות
נעמה,
מושב בדרום,
20/05/05 00:35
|
אייל, דודו, ליאון ושאר החבר'ה תחזיקו מעמד. הסיכונים של יציאה לרפטינג ברורים בעיקר במשלחות המחקר, מחזקים את ידיכם בתקופה הקשה ובמצב הבעייתי. יוצאת משלחת החקר לקירג'יסטן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצטרף לנעמה
ראובן,
מרכז הארץ,
20/05/05 13:58
|
לאייל ודודו ושאר המדריכים, חזקו ואמצו. למרות האסון והאבל,אני ורבים יודעים שאתם עושים הכל כדי שכל מסע יהיה חוייה מהנה ומיוחדת . ממני, ''בוגר'' הצ'ורו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מי שמחפש אקשן מוצא אקשן
ל"ת
או את המוות,
19/05/05 22:30
|
|
 |
8.
ראפטינג=ספורט אתגרי=משאלת מוות
ראו, הוזהרתם,
19/05/05 21:13
|
מי שמתמכר לשטויות הללו מהמר על חייו. אתה עושה ראפטינג, הראפט מתהפך, אתה חוטף מכה בראש מסלע והכל נגמר. אותו דבר לגבי צלילה, באנג'י, ריחופים למיניהם וטיפוס צוקים. נא לחשוב פעמיים לפני שמתעסקים בזבל הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק מאד.
שפוי שרוצה חיים,
20/05/05 04:02
|
האם באמת כדאי להפסיד את החיים בשביל כמה רגעי כיף וריגוש? לדעתי לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שניכם טועים
ראובן,
20/05/05 13:29
|
כמובן שזכותכם לחשוב כך אבל- דעו-כי יש אמצעי בטיחות שאם נוקטים בהם הסכנה מצטמצמת. באותו קו מחשבה ניתן לומר כי אתה חוצה כביש ויכול להידרס,יוצא למועדון ועלול להידקר.החיים מטבעם צופנים סכנות ומי יודע מה ילד יום.ספורט אתגרי כולל סכנות ידועות ולכן מקפידים על כללים,אך אין ערבויות במאה אחוז.כך גם בחיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
500 ישראלים נהרגים כל שנה
רץרץרץרץ,
19/05/05 19:52
|
|
 |
זה לא הרבה ! לפי הסטטיסטיקה
אבי,
ניו יורק,
19/05/05 21:58
|
מניין ההרוגים בתאונות דרכים הוא כ 0.01% ממנין האוכלוסיה כל שנה.
בישראל 6.9 מליון תושבים ולכן מס ההרוגים בת''ד אמור להיות כ 690 לשנה.
נכון מסוכן להיות על הכביש אבל מצבנו לא רע ביחס לעולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I suggest you go back to
the numbers,
20/05/05 01:27
|
Israel is one of the worst places in road accidents
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלמד חשבון
אבי,
ניו יורק,
20/05/05 14:30
|
|
 |
Its not worse
JJ,
20/05/05 04:13
|
than other Mediterranean countries. Same kind of driving.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
ליבי איתכם
שלומי,
ראשל''צ,
19/05/05 19:25
|
ליבי איתכם אנשי נהרות אלו שנמצאים עכשיו אי שם בסמוך לנהר מחכים לחילוץ עם שתי גופות באמצע הלילה ומבלי יכולת להגיב כמי ששייט אתכם בעבר ומכיר את הרוח המיוחדת ששרתה בקרבכם אני מחזק את ידיכם ברגע קשה זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
אני הייתי ב''כמעט ונפגע''
אחת שהיתה,
19/05/05 18:07
|
אסון גדול ותנחומיי למשפחות. אבל לפני שלוש שנים הייתי איתם בטורקיה. היה יופי אבל אחת השייטות שנזקקה לטיפול עקב אובדן הכרה כמעט והלכה לעולמה בהעדר רופא וציוד רפואי. אם אחד המשתתפים לא היה בוגר 669 זה היה נגמר באסון... מקווה שהפעם אלו היו איתני הטבע ולא שוב אוזלת יד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ספר בבקשה מה קרה וכיצד 669 סיי
ל"ת
חזי,
19/05/05 18:58
|
|
 |
השאלה היא ..
דני,
19/05/05 18:49
|
האם היא איבדה הכרה בגלל השיט או אולי בעייה רפואית שלה?לא ברור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא חשוב
אחת שהיתה,
19/05/05 19:30
|
כרגע לא רוצה להכנס להכפשות, ולפרטים. בגדול היא נפגעה כתוצאה מתנאי השייט, אבל זה לא באמת חשוב.. היינו רחוקים מאזור מיושב והאחריות על בריאותנו היא של מארגני השייט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאחת שהיתה
דני,
19/05/05 19:45
|
נניח שאת צודקת. אנשים מצטרפים לרפטינג כזה בידיעה שיש אלמנט של סיכון.נכון שבגדול החברה אחראית,אבל יש מקרים לא צפויים בהם נמצאים רחוק מהציויליזציה ויש קשיים אוביקטיביים.אחותי יצאה עם החברה לרפטינג והמצב הובהר לה,כולל אפשרות התהפכות.עצוב שקורה,אבל לרוע המזל - קורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
בכבישים כאן נהרגים כל שבוע
אבי,
ת''א,
19/05/05 17:53
|
לפחות שני אנשים. ועם כל הצער על האסון זה לא מזיז לאף אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פשוט נשמה טובה..
ל"ת
צביקה,
19/05/05 18:22
|
|
 |
3.
איזה אסון...
ראובן,
19/05/05 17:22
|
הייתי עם ''נהרות'' לפני כ-8 שנים ברפטינג בטורקיה ואני יכול להעיד שאנשיה הם אנשי מקצוע מעולים המקפידים על בטיחות ללא פשרות. במסע הרפטינג בו השתתפתי היה אייל אלפרט המדריך הראשי ואני יכול לומר עליו רק שבחים. יש גורמים שמעל לשליטת האדם...גם המנוסים ביותר בינינו נקלעים למצבים לא צפויים מול איתני הטבע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה דביל או סתם מתחכם
ציקו,
יהוד,
19/05/05 18:13
|
אולי לפני 8 שנים הקפידו יותר על בטיחות ואולי לשנינו אין שום מושג מה קרה שם אז בינתיים תשתוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצ'יקו
ראובן,
19/05/05 18:47
|
אתה אידיוט אמיתי. נהרות הקפידו ומקפידים על בטיחות.היה לי קשר איתם גם מאוחר יותר.הבעייה היא שמטומטמים כמוך לא מבינים שגם האנשים הנוהגים לפי כל הכללים יכולים להקלע למצבים קשים ולא חזויים מול איתני הטבע.נכון שאני לא יודע מה בדיוק קרה שם אבל זה לא משנה את העובדה שהחברה רצינית ואמינה והוציאה מאות מסעות רפטינג ,ואחוז המקרים המצערים האלה נמוך.תתבגר ואז תכתוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
hi leon im whit u - amir
ל"ת
amir,
tel aviv,
19/05/05 23:09
|
|
 |
טיולי נהרות
לאון,
19/05/05 19:31
|
אני היתי במספר מסעות של נהרות (פרו, טורקיה, הודו). גם אייל וגם חבריי שהובילו משלחת לפאפוה הם אנשי מקצוע מעולים שמקפידים על בטיחות ברמה גבוהה ביותר. כל משיצא למשלחת ידע שרפטינג זה ספורט אתגרי והיה מודע לסכנות. כרגע אף אחד לא יודע מה בדיוק קרא הבוקר. אל תזדרזו להשמיץ אף אחד לפני שהתבררו כל הפרטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לראובן
בני,
19/05/05 19:17
|
ראובן, תאמין לי עד עכשיו אני לא מבין מה הבחור'' ציקו'' רוצה ממך! כתבת יפה את דעתך האישית ופתאום תגובתו:'' אתה דביל או סתם מתחכם''.. מה לעזאזל דביל במה שאמרת? במה התחכמת? הישראלי המצוי.......!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבני וליאון
ראובן,
19/05/05 19:53
|
בני- לצ'יקו הפתרונים...מסכים אתך. לליאון-אתה צודק לחלוטין.גם כשיצאתי עם אייל לטורקיה היתה לנו שיחה ,הבנתי את אלמנט הסיכון,יצאתי מבחירה ונהניתי מאד.אני לא משמיץ אלא הסברתי לצ'יקו כי יש מקרים לא חזויים ולא הכל תמיד בשליטה בלי קשר למקצועיות.עשיתי הרבה סנפלינג עם מצוקי דרגות שהקפידו על כל כללי הבטיחות עד האחרון,ולמרות הכל היה טיול שהסתיים באסון.אני מניח שהעובדות יתבררו ונותר רק להצטער על המקרה העגום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
עצוב מאוד, יהי זכרם ברך
ל"ת
יפעת,
19/05/05 17:13
|
|
 |
1.
אם יש נעדרים, תשלחו את מגנוס
ל"ת
שיודע לחפש,
וגם למצוא,
19/05/05 17:08
|
|